![]() | PD-L este noul PSD. Razboiul de succesiune sta sa inceapavezi toate articolele de Teodor Tita07 Jan 2010 la 15:33 37 comentarii 3054 vizualizari. |
PD-L este noul PSD. Scriam lucrul asta aici pe la jumatatea lunii trecute insa, din motive de spatiu, nu am putut sa detaliez. Reiau subiectul, dupa ce zilele astea am urmarit schimbul de replici dintre Cristian Preda si Emil Boc cu corolarul “dude, where’s my blog”
De ce cred ca exista o asemanare intre cele doua:
Acestea fiind zise, micul gest de revolta al lui Cristian Preda este cumva indreptatit si natural. Domnul Preda vede PD-L mergand pe un drum cu care nu poate fi de acord. Un drum care contrazice visul de doua decenii al intelectualului roman care isi doreste ca doctrina sa castige mai multa greutate in fata intereselor de moment. Altfel spus, un drum care minimizeaza sansele intelectualilor de a influenta decizia politica.
Domnul Preda vede oligarhi si oligarhizare si e primul care are curajul sa o spuna atat de clar. Insa curajul sau este usor tardiv. Nu imi aduc aminte ca actualul europarlamentar sa se fi suparat prea rau intr-o vreme in care partidul domniei sale comitea una dintre cele mai mari mari si halucinante operatiuni de inselaciune politica la care am asistat vreodata.
Din acest punct de vedere, comparatia cu PSD sta din nou in picioare. Cristian Preda este, intr-o oarecare masura, omologul lui Vasile Dancu in vremea guvernului Nastase. Martor si participant direct la deciziile acelei administratii, domnul Dancu a reusit sa isi pastreze imaginea intelectualului de bine din PSD. Cel care in momentul primei crize majore a partidului a reusit sa impuna numele viitorului lider. Sa nu uitam ca Mircea Geoana este, in buna masura, creatia lui Vasile Dancu.
Si asta ma aduce la rostul neasteptatei izbucniri a lui Cristian Preda. Pe masura ce trece timpul sunt tot mai convins ca ca in PD-L sta sa inceapa razboiul de succesiune. Putini sunt pedelistii care in discutii private nu vor recunoaste ca partidul are, pe termen mediu si lung, o uriasa problema. Inconsistent doctrinar, umflat peste masura cu tot felul de “pragmatici” si, mai ales, identificat pana la sufocare cu seful statului, PD-L este prizonierul propriului succes iar o eventuala disparitie din peisaj a domnului Basescu va provoca o criza care risca sa duca la trecerea in zona irelevantei politice. Or asta e ultimul lucru pe care ni-l putem dori. Asa cum haosul din PSD nu face bine nimanui, nici o deriva a celui mai mare partid al Romaniei nu este de dorit.
In articolul din Dilema Veche spuneam ca PD-L este deja tarziu pentru astfel de discutii insa nu prea tarziu. Aceiasi pedelisti de care aminteam mai devreme va vor spune ca rolul lui Emil Boc este de administrator nu de lider. Un fel de arendas care pastreaza mosia functionala pana cand proprietarii se hotarasc asupra numelui mostenitorilor de drept. Or, in perioada aceasta incepe dezbaterea. Al cui este PD-L ? Al politicienilor de cursa lunga, al organizatorilor si finantatorilor care mizeaza pe voturile clasei de jos sau al intelectualilor implicati, al societatii civile si al burgheziei cu constiinta politica?
In momentul asta Cristian Preda (sprijinit, discret, din flanc de Sever Voinescu) seamana cu un fel de Don Quijote. Nu e. Dar are o problema. Una care nu este numai a lui ci si a tuturor intelectualilor angajati, formal sau informal. Niciunul dintre ei nu a castigat vreodata alegeri. Nu a reusit sa se descurce in fata electoratului. Pentru ca au preferat sa nu vada fraudele morale si ipocrizia din propria tabara Au acceptat ca altii sa castige alegerile pentru ei. Cumparand voturi, distribuind zahar si ulei si folosind administratia publica asa cum le-a cerut-o interesul de moment. Or publicul sesizeaza aceasta inconsecventa si, pe buna dreptate, are tendinta sa fie suspicios.
Asta nu anuleaza si nici nu invalideaza dezbaterea declansata de domnul Preda. Exemplul Dancu ii ofera lui Cristian Preda suficiente motive sa nu taca. Sa isi continue micul razboi cu Emil Boc. Chiar reactia iritat-ireverentioasa a presedintelui PD-L sugereaza ca prin luarile sale de pozitie, europarlamentarul a atins cel putin un punct sensibil. Membrii PD-L stiu foarte bine lucrul asta asa cum stiu ca partidul va pierde urmatoarele alegeri daca va balti in autosuficienta. Iar atunci, daca Romania va fi inca democratica, Traian Basescu nu va mai fi Zeus. Ci doar un sef de stat din estul Europei aflat in pragul pensionarii, pregatindu-se sa isi scrie memoriile.
Etichete: succesiune


Cristian Teodorescu azi la 10:16 |
A cotit cu dibăcie Băsescu la întrebarea ziariştilor dacă se mai întîlnesc cu el la [ citeste mai departe ]
Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
| 1GAVRILACHE gigiPoanta,toanta asa cum este ponta in ochii vostri v-a facut muci.Asta este teapa voastra.Uite cum ies toate smenozelile politice in cirdasie cu asa zisa justitie.Au instrumentat... | ||
| 2Totusi, ingrata pozitia domnului Teodorescu. Nu fiti rautaciosi. Sa trebuiasca sa te dai obiectiv pe dupa hidrant si sa-ti iasa asemenea jene de texte...... | ||
| 3RomaniaFilm prezinta filmul: "Free Bombonel!!!" - un film de dragoste despre cum se violeaza o Justitie oarba si bolnava.Coproductie Haznaua3-iRealitatea. In rolurile principale: Adrian Nastase, Ponta... | ||
| 4Domnu' Teodorescu... Ati inceput sa folositi Cocolino? Fiinda brusc ati devenit moale si pufos! Unde naiba va este spiritul acid si pofta de improscat cu noroi? Unde va sint parabolele si hiperbole care... | ||
| 5domnule ziarist nu este vorba de iubire aici ci mai degraba este vorba de un presedinte care a cistigat doua mandate,a facut ceva pentru tara,a lasat libertate deplina latoti. eucred ca cel mai hulit si... | ||
| 6... "dacă e să ne uităm la ceea ce zice Ponta în ultimele zile" ha,ha,ha, rau faceti domnule Teodorescu ca va "uitati" in exces la ce zice domnul cu pricina si nu la ce spune cartulia de capatai a statului... | ||
| Mihai Goţiu 10937 citiri |
| Cristian Teodorescu 9900 citiri |
| Costi Rogozanu 8965 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4162 citiri |
| Alin Fumurescu 3959 citiri |
| Constantin Creţan 3396 citiri |
| Dorin Tudoran 2896 citiri |
| Elena Vijulie 2654 citiri |
| Dan Duca 2477 citiri |
| Ciprian Şiulea 2318 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Mihai Goţiu 61329 citiri |
| Cristian Teodorescu 40240 citiri |
| Costi Rogozanu 38157 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18210 citiri |
| Alin Fumurescu 17865 citiri |
| Viorel Dobran 12326 citiri |
| Dan Duca 11277 citiri |
| Constantin Creţan 11155 citiri |
| Elena Vijulie 9279 citiri |
| Dorin Tudoran 8723 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Iulian Leca 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Asta cu scrisul memoriilor de la final e delicioasa. Adica, mai precis, cu partea de “scrisul”.
2010-01-07 15:38:40 | Raporteaza
In paranteza fie spus, Preda nu este singurul si nici primul. Alina Mungiu a iesit mai intai, si poate nu intamplator, ci pentru ca nu tinea mortis sa se faca MEP. Spre deosebire de Preda care balea dupa salar.
Acum Preda este pe cale sa primeasca o mica portioara de cadere in anonimat pe acelasi model. Ca sa inteleaga tot mujicul cu armura de don quixote ca nu poti sa pui gura fara sa inghiti pana la capat.
2010-01-07 15:46:46 | Raporteaza
Interesant articol!
2010-01-07 15:52:07 | Raporteaza
Slab articol. Slab si lung.
A pus un titlu si incearca cu argumente comice sa-l justifice.
Nici nu merita comentat.
2010-01-07 16:09:25 | Raporteaza
Buna analiza ! Problema nu este, insa, doar a locului si ponderii doctrinelor in activitatea si in imaginea publica a partidelor, ci si aceea a valorilor sociale pe care o doctrina isi propune sa le condenseze si sa le reprezine. In spatele PD-ului nu se afla nici doctrina, nici valori sociale impartasite, ci doar cinismul meschin al unei parti din arivistii care prolifereaza in politica si in institutiile statului.
Cristian Preda are perfecta dreptate ridicand o problema de fond a politicii romanesti. Pacat, insa, ca ii este slabita credibilitatea de propria-i biografie politica , cel putin de cea din cursul anului 2009.
2010-01-07 16:14:42 | Raporteaza
Totusi, sunt niste inexactitati aici, daca am inteles eu bine.
“In momentul asta Cristian Preda (sprijinit, discret, din flanc de Sever Voinescu) seamana cu un fel de Don Quijote. Nu e. Dar are o problema. Una care nu este numai a lui ci si a tuturor intelectualilor angajati, formal sau informal, este una singura. Niciunul dintre ei nu a castigat vreodata alegeri. Nu a reusit sa se descurce in fata electoratului”
Preda este europarlamentar si a participat la alegeri pe baza de liste.
Sever Voinescu este deputat de Prahova si a castigat participand la votul uninominal.
Eu cred ca acesti doi domni de mai sus (mai ales Sever Voinescu) chiar au contat in ultimele alegeri, au reusit sa atraga din electoratul urban educat, pe care oameni precum EBA, Ridzi sau Udrea il indepartasera rau de tot de PDL. E inca devreme, dar eu chiar sper intr-o cariera politica de anvergura pentru cei doi domni de mai sus, cu tot ce presupune ea. Macar pentru faptul ca mai vreau sa vad si alte figuri la varful politicii romanesti.
2010-01-07 16:16:45 | Raporteaza
Doar 2 comentarii: In primul rind, desi pina si ciinele lu’ soacra-mea se pricepe mai mult la administrarea unui web-server decit tine, asta nu te impiedica sa insinuezi ca o simpla problema tehnica a fost cauzata de razbunarea PDL-istilor suparati la culme de imensa tradare a lui Cristian Preda. Penibil…
In al doilea rind, PDL-ul nu va fi NICIODATA ca PSD-ul, oricit te-ai screme tu. De ce? Unul dintre motive este faptul ca nu ii are pe Iliescu, Nastase, Vintu, Voiculescu si Patriciu. Si asta este mai mult decit suficient sa faca diferenta! Si daca mai vrei inca o diferenta enorma: cauta cum au votat in parlament partidele politice in ultimii 4 ani.
2010-01-07 16:17:06 | Raporteaza
Fi cinstit si recunoaste ca macar prima jumatate de titlu e adevarata.
2010-01-07 16:21:05 | Raporteaza
Mda, Nastase si Stoljan au dreptate, marile spirite se intalnesc. Domnule Preda, ce mai cauti in PSL? Locul dumitale era la PNL, ca te stiam liberal convins. Iti mai aduci aminte cum il hacuiai pe Basescu pana te-a momit cu postul de la francofnie si ai venit la el dand din coada ca un catelus? Acuma suferi, ca sunt prea multe broaste de inghitit. Imi pare rau de dumneata, te pretuiesc sincer si stiu ca nu ai ce sa cauti pe langa leprele interlope si oligarhizate de la PDL. Felicitari, anyway, si pleca din serparia aia imputita cat mai repede!
2010-01-07 16:25:08 | Raporteaza
Excelenta analiza. Conflictul iscat de Cristian Preda era intradevar necesar. E drept ca n-a carat nici zahar si galeti si nici afise n-a lipit… dar a fost acolo unde n-au fost nici Boc, nici ceilalti grei ai PDL -Berceanu, Pogea, Udrea, Videanu. Si a avut aportul lui, alaturi de S Voinescu (in principal), de TRU, M Macovei si chiar V Stoica in castigarea alegerilor de catre Basescu. In vreme ce greii umbreau imaginea PDL, astia din urma trageau la curatenie. Daca in locul lui Preda ar fi mers Boc pe la televiziuni Basescu nu mai castiga in veci. De altfel, Boc nu a reusit sa arate vreo calitate aparte. Si e adevarat el nu e mai mult decat un gestionar al conducerii partidului. Daca PDL-ul nu se trezeste rapid si nu propune un lider cat de cat apropiat ca valoare de Basescu atunci ar face bine sa se pregateasca de opozitie. Si asa au scapat milimetric.
2010-01-07 16:26:19 | Raporteaza
“PD-L este noul PSD. Razboiul de succesiune sta sa inceapa”
Adevarul este altul:
FSN s-a scindat strategic in PD+PSD. S-au nascut simultan ambele sigle acoperind aceiasi indivizi care s-au rotit amiabil la putere. Sub ambele sigle -la fel de batrine- se afla vechiul FSN si mai vechiul PCR.
Nu a fost niciodata vreun razboi -decit mediatic- si nu e nici o succesiune ci o continuitate.
2010-01-07 16:29:04 | Raporteaza
Domnule Teodor Tita:
o sa va desfintez ideile aduse in articol cu un singur si simplu argument: PDL NU A IMPUS, NU A CERUT, NU A VRUT, sa fie partidul care “monopolizeaza” sistemul politic romanesc, respectiv sa domnine toate institutiile romanesti. CELELATE PARTIDE, in frunte cu PNL (ca PSDul oricum era exclus din start, sper eu), AU REFUZAT SA INTRE LA GUVERNARE! Cum poti acuza un partid ca a monopolizat scena politica, in situatia in care restul partidelor au refuzat vehement cooperarea si au ramas in opozitie. Daca ti tu minte bine chiar a propus oameni capabili din psd (sunt si acolo putini) ca si ministrii, DAR PARTIDUL PSD S-A OPUS; AU AMENINTAT AU FACUT CA TOATE ALEA:
A, da sau il vroiau pe crin prim ministru, care era o gluma jignitoare la adresa poporului. Ce basescu era prost sa isi puna iar prim ministru patricianist?? a invatat ceva din prima alianta.
I rest my case
2010-01-07 16:47:31 | Raporteaza
@Kondor:Nu ii are pe cei mentionati de tine in schimb ii are pe Videanu,Berceanu,Udrea,Blaga,Ridzi si evident tatuca Zeus,sau o sa spui ca el acum nu face parte din vreun partid si cred ca e de ajuns,sunt acelasi tip de personaje cu nume si infatisari diferite si ca atare domnul Tita are dreptate fara doar si poate.
2010-01-07 16:55:19 | Raporteaza
@Adina G.:Mai priveste putin si in laterale,nu numai in fata si vei vedea ca ministerele cheie,unde sunt bani si se pot face oarece combinatii profitabile pentru ministrii au fost daruite grangurilor PDL Videanu,Berceanu,Udrea iar ministerele cu probleme (m.muncii,finantelor,sanatatii) au fost date fraierilor ceea ce este perfect pentru PDL intrucat in caz de probleme,manifestari in strada etc. baietii buni din PDL vor arunca pisica moarta in gradina celor care conduc acele ministere pentru ca nu-i asa acele ministere sunt conduse de oameni ai altor partide,va fi problema lor sa raspunda.
2010-01-07 17:11:21 | Raporteaza
@ Adina G. (12)
Subscriu la opinia ta.
2010-01-07 17:26:58 | Raporteaza
“PDL este noul PSD”…
In primul rand – imi aduce aminte de “1984″ si George Orwell cu idea ca razboiul este pace… desi scindarea din PDL cu eliminarea liberalilor din structura, initiata de “presedintele tuturor romanilor” (“maurul si-a imdeplinit misiunea, maurur poate sa iasa din sena”)pare extrem de plauzibila.
2010-01-07 17:41:25 | Raporteaza
@ Mircea #4: Ai dreptate cand cineva se starduieste atat de mult sa fie pe langa realitate este un efort prea mare si inutil sa mai explici ceva. Poate ar trebui adugat ca nici nu merita citit.
2010-01-07 18:21:39 | Raporteaza
@Adina G. Ca sa iti aplici un program de guvernare nu ai nevoie ca in fiecare scoala/spital/administratie financiara/primarie etc sa numesti directori afiliati politic partidului. Ai nevoie doar de cateva functii cheie in fiecare judet, pt. ca restul sunt subordonatii tai si trebuie sa execute. Ceea ce fac ei acum e sa mute sistemul PCR (pile cunostiinte relatii) la nivel de politica de stat. Nepotismul e in floare in toate institutiile statului si asta are ca efect deprofesionalizarea multor domenii.
2010-01-07 18:36:31 | Raporteaza
Fortata comparatia dintre PDL-ul actual si PSD-ul de pe timpul lui Nastase.PSD-ul controla justitia si atunci si o controleaza si acum,sase din noua judecatori de la Curtea Constitutionala sunt numiti de PSD sau Ion Iliescu,CSM-ul este plin de dinozauri comunisti apropiati PSD.Cel mai important serviciu secret din tara este condus de un fost membru PSD,iar cel de al doilea ca importanta de un om al PNL-ului,cel de al doilea om in stat este presedintele PSD-ului,cele mai multe judete au ca presedinti de consilii judetene pesedisti si enumerarea ar putea continua.Faceti si dumneavoastra acum o enumerare de institutii,care in mandatul 2000-2004,se aflau sub controlul opozitiei de atunci,ca sa vedem daca poate fi un termen de comparatie cu perioada aceia.Nu am luat in calcul cine a detinut controlul presei atunci si acum.
2010-01-07 19:11:34 | Raporteaza
IREALITATEA TV IN FALIMENT! Cititi evenimentul zilei de astazi si va convingeti.
Nu mai merge cu jurnalisti- slugoi de moguli-comentatori politici de 2 lei
Adios realitatea ……ajunge!
Nu mai prostiti pe nimeni!
Dupa falimentul lui Vantu, astept cu nerabdare si falimentul lui Voiculescu, am auzit ca si antenele se clatina! hahaha
2010-01-07 19:17:38 | Raporteaza
@Gogu
intotdeauna cand vine un partid la putere schimba conducerea institutiilor de stat din tara (si psdul sau pnlul facea la fel). Ce spui tu acolo e exagerat, si denatureaza adevarul. ma refer la schimbatul directorilor de scoli sau de spitale (? exista directori de scoli pdlisti si psdisti?). Eu ma refeream la articolului “genial” scris de domnul de mai sus, care sincer e cam pe langa. El nu vorbea de scoli si spitale, vbea de faptul ca (citez) ” PDL domina toate institutiile importante ale statului: parlament, guvern, presedintie, justitie (recenta decizie a presedintelui de a refuza sa o numeasca pe Lidia Barbulescu la ICCJ e un exemplu).”
Chiar mai are rost sa caut linkuri cu declaratiilor jegulurilor din psd si pnl care se dadeau cu fundul de pamant ca or sa dea afara pe oricine din partidele lor care ar accepta sa faca parte din guvernul BOC? Au fost oameni din psd si pnl propusi chiar de basescu (si nu li s-a cerut sa paraseasca partidul lor), si care desi vroiau sa intre la guvernare, din cauza presiunilor din partea partidului psd, nu au acceptat oferta. Daca o acceptau uite isi puneau si ei un ministru (cine stie se faceau si ei cu cativa directori de scoala si de spiatele – NOT).
Daca vrei sa imi aduci un argumente contra parerii mele, le ascult cu placere, numai sa nu fie pe langa. Eu m-am referit la articol. Daca acum incepi de ex sa-mi spui ca udrea sau ritzi nu stiu ce…o dam in discutii inutile.
2010-01-07 19:34:38 | Raporteaza
In sfarsit mai apar si critici…credeam ca totul e pierdut.
2010-01-07 20:27:20 | Raporteaza
Scrii mult si prost amice !! Ce partid aflat la putere poate guverna Romania, altfel decat cu propria echipa si cu proprii sai oameni de incredere !?????/
PSD este un partid unic !!Este ciuma rosie care blocheaza si care a blocat tot in Romania !
Priveste cu atentie in jurul tau si vei vedea ca PDL-ul chiar vrea sa reformeze sistemul acesta care ne saraceste si ne tine in loc ! psd- si pnl sunt pro Rusia in timp ce PDL-ul este cu o orientare europeana ! Deci, bati campii baiete !! Apuca-te de alta meserie ! Aici in presa esti..pafarist !
2010-01-07 21:13:31 | Raporteaza
@the observer: prietene, te rog, scuteste-ne cu diversiuni ordinare gen “Rusia” si “ciuma rosie”, da? Au mai inceput sa se destepte pana si papagalii care au votat cu Base, nu ne confunda cu var-tu Sandel, te roaga mosu. Si mai las-o jos cu reformatorii Oprea, Udrea, Cocos, Nicolicea si alti cumetri urat mirositori. Cristi Preda are dreptate, dar dupa mintea ta de slugoi propagandist o fi si el vreun tradator. Nu, e un fraier care va afla curand ca nu poti sa faci din rahat bici si sa reformezi acest conglomerat de interese oligarhice care e PDL. Pa si pusi!
2010-01-07 21:35:42 | Raporteaza
Gresit! PD-L este un alt PSD. Este FSN aripa cu tupeu (mai mare). In rest, identice din toate punctele de vedere.
2010-01-07 22:08:22 | Raporteaza
@dl Tita
imi pare rau ca nu a iesit prezident favoritul dvs Chucky!Asta nu inseamna ca nu are sanse,keep walking!
@erikson
tu ai probleme la mansarda,tata!Esti cel mai linge blide postac trist ,nu-i asa?Ai avut o copilarie trista se pare dar nu-i nimic,vom vedea ,,Return of Geoana 7″si totul va fi OK!
2010-01-07 23:12:12 | Raporteaza
@nepotu lu tamara: Que quieres cabron? Hijo de puta.Maricon Quieres chupar la polla??
2010-01-07 23:26:03 | Raporteaza
“Cristi Preda are dreptate, dar dupa mintea ta de slugoi propagandist o fi si el vreun tradator. Nu, e un fraier care va afla curand ca nu poti sa faci din rahat bici si sa reformezi acest conglomerat de interese oligarhice care e PDL. Pa si pusi!
erikson
2010-01-07 21:35:42″
Intr-un singur loc te inseli: nu e un fraier idealist ci un prestator calificat de lucrari mediatice .
2010-01-07 23:36:22 | Raporteaza
@la espanola
cat de papagal poti fi,fraiere,sa postezi cateva cuvinte de care nu ai habar si sa te dai mare ca prostul?
Sau tu esti ala care a cerut azil politic cand a intrat in Hornbach?La cum postezi pari a fi un spaniol de Ferentari,te tradeaza culoarea,moreno!
2010-01-07 23:36:45 | Raporteaza
@nepotu lu tamara: Tu eres muy loco maricon sabes?Soy muy caliente soy aqui entiendes?o no?A me recuerdo que tu no puedes hablar otra idioma,hablas solo en ingles es verdad?Oh no tu hablas y español tambien no?y aleman?Tu sabes que es moreno tio?Soy una cica muy guapa,soy rubia con ojos azules,quieres una foto con migo?si quieres puedo enviar-te una foto!Tu como eres? eres -el patito feo-?y que me dices tu vives in Ferentari tio?yo vivo muy cerca in Ferentexas,quieres vivir con migo o eres muy viejo,mui antyguo?Tienes polla?pero dinero tienes coño?
De hasta soy muy cansado quiero dormir,mi tiempo es muy precioso no lo puedo perder con tigo cabron.Si no entiendes que te digo puedes preguntar un amigo si quieres!
Buenas noches tio,muchos besos te quiero tanto mucho ah,ah,ahhhhhhh,ahhhhhhhhhhhhh,muy bien,muy bien
2010-01-08 01:13:53 | Raporteaza
Mdaa, rabufnirile d.lui Preda ma nelinistesc profund chiar si pe mine. As fi dorit sa-l vad angajat la Parlamentul republicii cu fata umana si pe Honorius fratele lui Maximus Prigoana care-l si intrece.
Nu m-as simti in apele mele daca ar disparea de la virful PD-L somitati de larga recunoastere internationala ca d.na Elena Udrea, dl.Radu Berceanu, dl.Vasile Blaga si cu voia d.voastra ultimul pe lista dl.Emil Boc. El Lider Maximo Basescu este jucator mina moarta pentru simplul motiv ca si-a aranjat fetele iar pe mare s-ar duce dar nu-l mai lasa parintii. Sunt de acord cu dl.Tita ca memoriile de semizeu vor fi dictate din hamac undeva in muntii Dobrogei intre doua whiskeane si bensoane in ritm dracesc de manele. Pina una alta astept aparitia PD-L AT si sa ne bucuram de vechii lideri intr-o noua prezentare. Pina atunci insa le doresc multe succesuri in redistribuirea bugetului.
2010-01-08 01:45:33 | Raporteaza
Nepoate….
1.jignesti pe toata lumea,nu ai nici un argument dar stii una si buna PDL este cel mai bun,curat, etc etc. Perfect dar te rog si eu sa raspunzi concret la la o intrebare. Este Basescu nomenclaturist? Este securist?Ai trait o perioada de timp inainte de 89 si de asta te rog sa-mi spui si mie daca puteai ocupa o functie ca a lui Basescu daca nu erai securist cadru de nadejde a PCR.Nu de alta dar vreau si eu sa stiu cie te apara de comunisti,
2.Care este diferenta intre Oprea si Voicu.
Nu te mai obosi sa ma faci prost, comunist etc. Sint de acord cu toate jignirile dar te rog raspunde-mi la cele doua intrebari
2010-01-08 13:38:38 | Raporteaza
@nae:
respectivul nepot’ a fost scos in suturi si chiuituri si de pe alte site-uri. Se poate incerca si aici. Pacat ca deviaza ideile si energiile
2010-01-08 13:55:28 | Raporteaza
dupa Basescu dictator trebuia sa urmeze si PDL=PSD;
pe cand Boc=Nastase?
asta ar fi tinut daca verticalul Crin ar fi combatut din vreme si cu adevarat contra PSD si PDL in campania electorala din ultimii 3 ani. acum e firesc sa lanseseze gogorite ca PDL=PSD si astfel sa rezulte cat de curati sunt liberalii.
in rest si eu sunt de acord ca domnii Preda si Voinescu s-au luptat din greu cu hienele monstruoasei coalitii politico-mediatice si ca au avut o contributie importanta in castigarea alegerilor prezidentiale. mai devreme s-au mai tarziu isi vor primii “partea”, un inceput ar fi fost recunoasterea publica a meritelor. concluzie: dupa opinia mea putem vorbi despre o fireasca competitie interna in PDL.
2010-01-08 16:27:22 | Raporteaza
“Si stau la margine de drum
Pomul copt si omul bun!”
Despre PDL=PSD nu comentez, ca nu e nevoie.
N-ar fi nevoie nici despre Boc=Nastase, dar prea e gogonata ca sa ma pot abtine. Pai daca Nastase egal corupt pina-n oase, atunci Boc egal nulitate absoluta. Deci Boc nu e egalul lui Nastase.
Deci, daca presedintele PDL e nulitate absoluta, cum sint membrii de partid? Exact! Erecti absoluti! Concluzie “omul frumos”: putem vorbi despre o fireasca competitie interna in PDL.
Lema finala: PDL nu e egal cu PSD.
2010-01-10 01:10:06 | Raporteaza
@Kondor: Aveti dreptate ca nu va fi ca PSD-UL va fi mult mai rau.
2010-01-13 12:44:31 | Raporteaza
[...] PSD-ul în 2000-2004“. Sunt de acord cu ideea ca PD-L incepe sa semene tot mai mul cu PSD, am si scris asta, insa, mai e mult pana departe. In locul domnului Antonescu nu m-as grabi. Daca am fi deja acolo, [...]
2010-03-11 10:08:00 | Raporteaza