![]() | …PDL: Reinventare sa fie, dac-o cer interesele partidului, da’ s-o stim si noi!vezi toate articolele de Alin Fumurescu28 Jul 2010 la 09:38 58 comentarii 1130 vizualizari. |
…trebuie sa recunoasteti ca e usurel ironic: partidul care pana mai ieri se dezinteresa total de doctrine, preferand o abordare pragmatica (in fapt, intr-atat de pragmatica incat doctrina insasi era privita ca o unealta; un speraclu, pentru a fi mai exacti), isi cauta acum salvarea taman in revigorarea doctrinara. Ba mai mult, trece de o extrema la alta. Nu unul, ci trei nuclee doctrinare par a fi la aceasta ora in lucru la PDL!
Semnalul a fost dat – cum altfel? – de catre ubicuua Elena Udrea, care a vorbit despre cresterea rolului “intelectualilor din PDL” in reconectarea partidului la societatea civila. Pasul al doilea l-a facut Theodor Baconschi care a cerut la tribunal inregistrarea Fundatiei Crestin-Democrate. Din Fundatie vor mai face parte, alaturi de altii, Toader Paleologu, Adrian Papahagi, Raud Preda, etc. Pana aici, toate bune si frumoase. Mai apare insa si sponsorul-ministru Sorina Placinta – cea care continua sa se prezinte pe pagina de web drept “prietena, sotie si mama desavarsita” (probabil in spiritul modestiei crestin-democrate).
Lucrurile, insa, nu se opresc aici. Potrivit unor surse din PDL (a caror declaratii se cuvin, totusi, luate cum grano salis) dar unor fragmentare declaratii oficiale, Fundatia se doreste suportul de lansare a unei platforme crestin-democrate in PDL, ca o contra-pondere la un alt pol, “liberal“, centrat in jurul lui Cristian Preda si al … Elenei Udrea. In fine, ca lucrurile sa se apropie de perfectiune, se mai vorbeste de un al treilea pol, conservator de-asta data (construit, probabil, in jurul ISP). Toate acestea ar face parte dintr-o strategie de reinventare si resuscitare a PDL.
Pentru niste iubitori ai traditiei si ai prudentei in toate ar trebui sa fie evident ceea ce stie tot omul: ce-i prea mult nu-i sanatos. Pana sa ajunga la deosebirile dintre liberalism, crestin-democratie si conservatism, intelectualii pedelisti ar trebui mai intai sa aduca partidul la doctrina simpla, dar cruciala, a bunului simt. Las la o parte absurdul unei scene i care Elena Udrea ar dezbate cu Sorina Placinta subtilele deosebiri intre crestin-democratia de sorginte continentala si conservatismul anglo-american, facand nopti albe argumentand. cu cartile-n mana, daca Locke isi merita cu adevarat reputatia de liberal. Dar orice gospodina stie ca o curatenie adevarata nu se reduce la impartirea gunoiului din casa in trei gramajoare si acoperirea lui cu petale de trandafir.
Asta nu e curatenie. E fusereala cu pretentii de desavarsire. Asa, cam ca si Sorina Placinta.


Cristian Teodorescu azi la 10:16 |
A cotit cu dibăcie Băsescu la întrebarea ziariştilor dacă se mai întîlnesc cu el la [ citeste mai departe ]
Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
| 1GAVRILACHE gigiPoanta,toanta asa cum este ponta in ochii vostri v-a facut muci.Asta este teapa voastra.Uite cum ies toate smenozelile politice in cirdasie cu asa zisa justitie.Au instrumentat... | ||
| 2Totusi, ingrata pozitia domnului Teodorescu. Nu fiti rautaciosi. Sa trebuiasca sa te dai obiectiv pe dupa hidrant si sa-ti iasa asemenea jene de texte...... | ||
| 3RomaniaFilm prezinta filmul: "Free Bombonel!!!" - un film de dragoste despre cum se violeaza o Justitie oarba si bolnava.Coproductie Haznaua3-iRealitatea. In rolurile principale: Adrian Nastase, Ponta... | ||
| 4Domnu' Teodorescu... Ati inceput sa folositi Cocolino? Fiinda brusc ati devenit moale si pufos! Unde naiba va este spiritul acid si pofta de improscat cu noroi? Unde va sint parabolele si hiperbole care... | ||
| 5domnule ziarist nu este vorba de iubire aici ci mai degraba este vorba de un presedinte care a cistigat doua mandate,a facut ceva pentru tara,a lasat libertate deplina latoti. eucred ca cel mai hulit si... | ||
| 6... "dacă e să ne uităm la ceea ce zice Ponta în ultimele zile" ha,ha,ha, rau faceti domnule Teodorescu ca va "uitati" in exces la ce zice domnul cu pricina si nu la ce spune cartulia de capatai a statului... | ||
| Mihai Goţiu 10937 citiri |
| Cristian Teodorescu 9900 citiri |
| Costi Rogozanu 8965 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4162 citiri |
| Alin Fumurescu 3959 citiri |
| Constantin Creţan 3396 citiri |
| Dorin Tudoran 2896 citiri |
| Elena Vijulie 2654 citiri |
| Dan Duca 2477 citiri |
| Ciprian Şiulea 2318 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Mihai Goţiu 61329 citiri |
| Cristian Teodorescu 40240 citiri |
| Costi Rogozanu 38157 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18210 citiri |
| Alin Fumurescu 17865 citiri |
| Viorel Dobran 12326 citiri |
| Dan Duca 11277 citiri |
| Constantin Creţan 11155 citiri |
| Elena Vijulie 9279 citiri |
| Dorin Tudoran 8723 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Iulian Leca 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
CACAT=POLITICA=PDL.ASTIA NU SE STIU STERGE LA NAS DE MUCI SI VORBESC DE LUCRURI CARE LE INTREC CAPACITATEA DE A DISCERNE STANGA DE DREAPTA(DOCTRINAR)
2010-07-28 09:59:08 | Raporteaza
Din pacate, cam asa arata lucrurile. Diletanti si iresponsabili. Si celelalte partide sint la fel de inconsistente.
2010-07-28 10:00:41 | Raporteaza
@did
esti atat de canDID incat te-as incadra la naivi daca nu as sti ca esti rau intentionat!
2010-07-28 10:14:05 | Raporteaza
În română spunem, încă, surse ale căror declaraţii.
(E şi gramatica o ideologie, nu?)
2010-07-28 10:14:10 | Raporteaza
ASTIA AU INVENTAT O NOUA DOCTRINA SOCIALISM-LIBERALISM-UL,CAND PE STANGA, CAND PE DREAPTA.
2010-07-28 10:14:41 | Raporteaza
@nepotu lu tamara: TE INTREB ,ESTI PDL-IST?TE OFTICI DE PARCA ASTIA SUNT DETINATORI ABSOLUTI AI ADEVARURILOR POLITICE-ECONOMICE,NU TE INTELEG,SCUZA-MA.
2010-07-28 10:18:26 | Raporteaza
@did
nu am carnet de partid,daca la asta te referi si in mod cert PDL-ul are o groaza de uscaturi si lepre in structura lui.
Dar sa demonizezi numai PDL-ul,uitand de lacustele nesatule ale lui Nastase,crescute sub ochiul lui Iliescu,nu este fair!
Si,stii bine ca are si PNL-ul destule ramurele uscate.
Chiuariu,Pacurariu,Adomnitei,Norica,Orban etc,chiar ti-au castigat total increderea?Just asking!
2010-07-28 10:24:27 | Raporteaza
Nepoate, tin-te tare! Cavaleria blogary e pe drum. (Se urnesc mai greu dimineata asta, ca au avut un ceai cu piscoturi dezbaticale ieri seara. Li-s caii inca mahmuri.)
O sa explice ei foarte limpede cum nu se poate face reconstructie politica de dreapta in Romania fara Traian si Decebala. Traian e clar cine e. Decebala se lupta mai multi sa fie, dar tot Traian va hotari.
2010-07-28 10:49:31 | Raporteaza
@nepotu lu tamara: EU NU SUNT NICI CU UNU NICI CU ALTU.MA DERANJEAZA INCONSECVENTA SI AMATORISMUL CELOR CE NE CONDUC ACUM.LA FEL DE CRITIC SI SARCASTIC O SA FIU CU PSD-ISTI,PNL-ISTI CAND GRESESC. ROLUL MEU ESTE SA FIU OPOZANT, TOT TIMPUL.DACA LE ARATI GRESELILE SE POT CORECTA.
2010-07-28 11:05:41 | Raporteaza
blogary.ro/2010../
2010-07-28 11:06:01 | Raporteaza
Nu-i de ras ! Oamenii astia stiu prea bine ca n-au nimic in comun cu doctrina, cu principiile si ideile politice !
Singurul in stare sa inteleaga toate astea la un loc e Cristi Preda, restul sunt… resturi: infractori deghizati in politicieni, oportunisti flamanzi dupa bani publici, traseisti pe centura politicii de doi lei care se face in RO.
Insa au ceva care-i tine montati : dorinta mistuitoare de parvenire cu orice pret !
Si mai au exemplul cel mai bun de individ complet lipsit de merite care a spart bariera afirmarii sociale : Basescu. Daca el, cu lipsa crasa de cultura, viziune, bun-simt, cunostinte politice si administrative a reusit sa pacaleasca milioane, ei de ce n-ar putea, fiecare, sa pacaleasca cateva zeci de mii ?
2010-07-28 11:13:20 | Raporteaza
Fie ca sunt declarate “pragmatice”, fie ca sunt “doctrinare”, piruetele guvernantilor sunt oricum de un diletantism care te lasa perplex! Ma mir ca poporu’ si comentatorii nu inceteaza sa discute despre “intentii”, “morala”, “vinovatii” etc… neglijand complet sa sanctioneze gafele monumentale ale Conducatorilor. Cand zic gafe, ma refer la diversele legi, masuri si alte strategii care, inainte de a fi bune sau rele, sunt efectiv inaplicabile.
A devenit deja un obicei sa dai o porunca si a doua zi sa zici ooops… nu merge, m-am razgandit! Ca un cizmar care croieste o gheata si, pentru ca a taiat pe alaturi, “decide” instantaneu ca mai bine face o sanda. Am ajuns o natie de carpaci si umblam sleampeti ca vai de capul nostru! Foarte bine daca PDL isi compune o tinuta cu “de la lume adunate”. Ne reprezinta perfect.
2010-07-28 11:16:11 | Raporteaza
Da cine mai crede in reinventarile lor !!! Care pragmatism ,care ideologie ??? Aceia de a fura prostimea care-i voteaza . Eu i-as lasa fara votanti si pietele goale cind merg sa-si faca pledoaria electorala.Si astea le fac cu banii nostri ,nu cu mostenirea de la maicuta lor ,care i-a facut asa excroci.
2010-07-28 11:22:50 | Raporteaza
Balbaielile guvernului Boc, pe
taxapenonvaloar../
2010-07-28 11:28:56 | Raporteaza
@anamaria: Apropo de sanctionare, eu nu am mai votat din ‘90 si atunci ca sa votez impotriva lui ILICI.Dar tot degeaba, au ramas acasa tot aceiasi limitati mintali care nu vad mai departe decit virful nasului .”Prostul daca nu e si fudul,parca nu e prost destul” si mai si sarbatoresc …pacat de tot singele curs pe aceste meleaguri pentru a constitui Romania.
2010-07-28 11:29:08 | Raporteaza
@caraiman: subscriu!
Suntem naivi daca ne inchipuim ca respecta cineva pilda aia cu “sa nu faci ce FACE popa, sa faci ce ZICE popa!”. Tatucul natiei ne arata cum se face si incercam sa-i urmam cu totii exemplul.
2010-07-28 11:29:57 | Raporteaza
@nepotu lu tamara:
O fi cum zici tu, darla putere e PD, asa ca uscaturile lui sunt interesante, pentru ca alea iau deciziile dioate care ne afectaeza pe toti. Evident, oricat de idioti or fi altii, de la PNL sau PSD, UDMR, deciziile lor nu ma ating deloc.
In schimb, cand vine vorba de ministrii PD…..
2010-07-28 11:34:38 | Raporteaza
Referitor la doctrina, vreau sa dau un exemplu si sa-mi ziceti parerea, PDL se declara “de dreapta” (nu are istoria PNL-ului asta e…dar nu consider asta un motiv pt care sa declar PNL ul “mai de dreapta”) iar in urma unor negocieri cu fondul li se propune :marire TVA, marire cota unica, reduceri salariale. PDL refuza si propune reduceri salariale, reduceri pensii si disponibilizari. (vi se pare masura de dreapta?)
Dupa mai bine bine de o luna de la anuntarea decizie, dupa negocieri cu sindicate, pensionari, opozitia, mitinguri (in Germania s-au adoptat in 2 zile masuri anticriza) si in final CCR , se decide ca masura nu este constitutionala in privinta pensilor. Chiar inainte de decizia CCR, indiferent daca erau constitutionale sau nu masurile, PNL s-a declarat IMPOTRIVA acestor masuri (ca deh, bugetari +pensionari circa 70% din electorat), sttind ca in cazul neadoptari acestora ramanea doar varianta FMI sau una un pic moficicata, dar care oricum cuprindea marirea de TVA sau cota unica. Asadar, eu sunt de parere ca PNL a constribuit la masura de majorare TVA prin faptul ca a ajutat la stoparea introducerii masurilor PDL. Cat de dreapta vi s-a parut actiuna PNL ?
Nu incercati s-o dati cu “erau si altele” ca e bullshit, cu doar 2 zile inaintea intalnirii cu FMI era clar ca o masura care sa aduca mai multi bani si URGENT la buget nu era.
2010-07-28 11:36:52 | Raporteaza
Chiar a sosit un moment al adevarului.S-a ajuns la confruntarea cu realitatea si trebuie sa ne dam seama ca existam nu datorita doctrinelor de partid sau al statului. Sansa de a trai si responsabilitatile ce decurg din asta ne privesc chiar numai pe noi.
De aceea cred ca vorbele dulci ale populismului nu mai ingrasa pe nimeni.E nevoie de doctrine pentru ca inainte sa existe partide , au fost niste credinte. La noi , dupa nouazeci , dupa ce politicienii s-au urcat in caruta puterii si au constatat lipsa cailor pe care sa-i inhame in dosul ei , au convins populatia ca menirea lor este sa o impinga. Unde? Nu stia nimeni! Dar ce conteaza, partidul nu se inseala niciodata.
Situatia PDL-ului a fost surprinsa foarte bine de Cristian Ghinea in editorialul de astazi din RL:ori isi gaseste un drum liberal pro-piata ori dispare .
2010-07-28 11:53:20 | Raporteaza
probabil unii isi imagineaza acum ca ideologia e pe val si ca e bine sa se suie pe acest val cat timp nu s-a facut ditamai talazul. De-aici si multitudinea de platforme de sustinere ideologica. Eu unul nu mi-as face prea multe probleme in sensul asta. Se vor lamuri cu totii destul de curand ca ideologiile au priza mica la public si unii vor abandona. Intre timp, orice dezbatere in acest sens ar putea fi de folos, mai ales ar fi indreptata si spre confruntarea cu nuclee ideologice din alte partide.
Incercarile acestea identitare ar putea converge spre un limbaj comun al partidelor parlamentare.
2010-07-28 12:01:03 | Raporteaza
@torino: In Romania trebuie sa dispara partidele .MISCAREA POPULARA DEMOCRATICA. Fara intrusi dintr-e cei vechi .Avem nevoie de tineri copti la cap cu creierul sanatos si controlat .Fostii politici sa emigreze toti si noi poporul emigrant ne vom intoarce acasa sa ne lucram paminturile noastre ,nu sa distrugem pamintul cu vile ca au construit mai multe de cita populatie are Romania .Pentru cine ,ca nimeni nu mai are viitor .Copii se sinucid in Romania ,ca sunt abandonati de parintii emigrati in cautare de “viitor “.Cine e acasa mai degraba se.mbata decit sa mai faca copii.Sau ii face “beat cobza” si ii fac tiganii -tot nebuni se cheama.POLITICA IN ROMANIA NU MAI ARE NIMIC BUN DE OFERIT POPORULUI. AFARA LA MUNCA GREA CU EI ,nu la intins mina in sacul poporului .
2010-07-28 12:14:37 | Raporteaza
newyorkerstore.../
2010-07-28 12:37:01 | Raporteaza
Incerc sa explic postarea anterioara.Avem nevoie de niste ideologii autentice, avem nevoie sa credem in ceva dar nu in constructiile intelectuale aiuristice care ne leaga snop neuronii. Ne trebuie niste doctrine politice care sa spuna programatic ceea ce credem noi , acum , despre noi si lumea in care traim. Nu mai au nici o relevanta fostele ideologii ,poate perfect potrivite momentului cand au fost emise.Te raportezi la trecut ca sa ai o perpectiva ,dar nu poti sa rezolvi cu instrumente perimate o problema care te arde acum (noi , ca sa avem perspectiva completa ar trebui sa ne intoarcem cam in evul mediu, cam acolo unde de fapt traim).
2010-07-28 12:38:56 | Raporteaza
Fratilor in ROMANIA este un singur partid Securisto-Comunist cu mai nulte aripi.Daca pricepeti asta e bine.
Nu conteaza ca isi zic psd pnl pdl sant aripi adica directii ale SECURITATI.
2010-07-28 12:43:45 | Raporteaza
dar comunistii pnl psd pc prm ce fac? Fura si omoara cat ai apuca. Cenzurat de antena 3 si realitatea. Col caie de go lani an al fabeti pe acolo ca gadea si badea si ursu ochi bla jini si bo vini. Atentie voicu vanghelie mazare si geoana si BANDA. Si VA DAU IN URMARIRE BAN DITILOR DE LA JURNALUL NATIONAL SI POSIBIL GANDUL CA INCERCATI SA VIRUSATI CALCULATOARE. Facem lista cu sponsorii bandei iliescu CARE DEMOLAU BISERICI OMORAU TARANII CARE NU VROIAU COLECTIVIZARE SI DETINUTII POLITIC si CARE REFUZA SA PLATEASCA MILIARDE DATORATE ROMANILOR. Dati BANII datorati poporului sindicalistii si activisti comunisti CA PUSILE lui ilici. Va rupem pensiile voastre cri minale si dam afara pro geniturile voastre po tai para zite. Dati BANII inapoi voi antenele 3 1 2 unde secu CONDAMNAT fe lix isi ascunde si spala banii fu rati din conturile ceausescu si ne plata impozitelor SI ANGAJAZA BO LANZI CE DUC BOALA IN CASELE LOR PRIN COMENTARII BA GABOANDE PA RAZTE CARE ESTE. Dati Banii inapoi voi realitatea unde vantu isi ascunde banii fu rati de la falimentul bancii care a omorat PENSIONARI si banii datorati la impozite. Dati Banii inapoi voi hurezean tatulici ct popescu turcescu firea gadea badea ciutac tuca nistorescu rosca stanescu complicii cri minali lor vantu voiculescu la spalarea banilor FUR ATI sau DATO RATI poporului. DATI BANII INAPOI patriciule si voi sindicalistii miliardari si toti ma fiotii ho ti de cimi tire pnl psd ca tariceanu vosganian crin hrebe mazare mitrea vanghelie si falcosii care mintiti poporul pe unde apucati pentru a ascunde furturile voastre. Vor urma sec hestrele si vom lua de la cei doi patroni si voi complicii lor si toti ho tii Romanior totul. Antenele si realitatea si jurnalul national si gardianul si gandul VOR MERGE LA GRO APA DE GU NOI dar casele si averile voastre vor merge la Romanii pe care i-ati FUR AT mi ntit INVR AJBIT intris tat OM ORAT ca sa ascundeti averile din furt si NE PLATA DATORIILOR de voi si patronii vostri.
2010-07-28 12:43:46 | Raporteaza
newyorkerstore.../
2010-07-28 12:53:09 | Raporteaza
Desi am zis ca nu mai calc pe-aci, nu ma lasa inima sa nu-ti las un ravas, ‘as a clue’, gratie lu’ dom’ Tismaneanu care tocmai conchide astfel intr-un articol din 2002 — “In Praise of Eclecticism”(merita citit!):
“… as Max Weber used to say, politics is a tragic territory of competition between many rival gods and demons, and none has the right to claim infallibility.
[...]
It is a minimum that ought to permeate all the components of the nascent HYBRID and therefore truly dynamic “conservative-liberal-social-democratic-anti-fascist-anti-communist” International.” QED! : D)
Si nu este nici o surpriza aici, domnia sa are flexibilitatea si ambidextria ideologice fin racordate meteorologic.
Amuzant e doar cand ne amintim de strigaturile ‘noii drepte’ (isp) privind struto-camila adversarilor. Curat ironie a soartei, nene Alin …
2010-07-28 13:37:37 | Raporteaza
Nu stiu de ce, dar am vaga senzatie ca Dl. Cristi Preda poate un pic sustinut de Base va fi urmatorul candidat la presedentie al PDL, si tot ce se petrece acum, cu declaratii, cu aratatul la pedeleii rai care conduc acum, sa nu fie supapa de iesire a lor din criza, am doar o banuiala, nu dau cu paru!
2010-07-28 13:43:21 | Raporteaza
Esti in forma!
2010-07-28 14:16:51 | Raporteaza
nepotu lu tamara … ba, tu nu pari prost … cum dracu’ de ai ajuns in barca tuturor prostilor din romania nu pot sa’nteleg … te tin aia captiv? … si nu’ti dau de mancare daca nu dai in “comunisti”? …. ca nu cred ca e posibil sa te las prostit de toate minciunile si manipularile basescului ….
2010-07-28 14:19:53 | Raporteaza
@10,
clona penibila si lingau.
2010-07-28 14:29:31 | Raporteaza
victor l … ce clona? … s’ar parea ca toti aveti o doaga lipsa … stiu … iti pare rau ca dintre toti tampitii portocalii da’ p’aici doar pe nepotu’ l’am considerat recuperabil …
2010-07-28 14:33:56 | Raporteaza
victor l … scuze … n’am observat ca nu mie mi te adresai …
2010-07-28 14:36:13 | Raporteaza
#32 si #33 clona psd ista
2010-07-28 14:47:19 | Raporteaza
i like corn
2010-07-28 14:52:00 | Raporteaza
Doctrina imprastiata ca si deplasarea dupa iesirea de la Golden Spritz !! Sper sa invie pe lumea cealalta !
Iar Placintareasa -patinatoare este un nou model de femeie in lumea politica; Dupa ce Ridzi era anchetata pentru scandurile de 70000 euro , vine si ea cu patinoar din plastic la numai 150000 euro/mp; Iar Lele-nutza o tine una-ntruna cu brad-uri de enspe milioane euro fiecare; Asa nu moara cumva criza ! S-a dat semnalul pentru a fugi fiecare pe unde poate, vine vreme pensiilor si salariilor rationalizate si nu sunt destule elicoptere, asa ca fuga din timp mai scade colesterolul !
2010-07-28 15:25:55 | Raporteaza
@ nepotu lu tamara
Tu nu esti nepotu lu tamara ci pupincuristul lu base…! Ce legatura are Nastase , care a iesit din joc de 6 ani , cu colapsul actual in care ne afunda tot mai mult acest Mesager al Iadului, protapit la Cotroceni..?!
2010-07-28 15:33:59 | Raporteaza
Actualul PDL, indiferent că-şi schimbă numele sau doctrina declarată, doar nu este prima dată când o fac, juridic rămâne aceeaşi adunătură securisto-fesenistă inregistrată ca partid politic la 6 februarie 1990 sub denumirea FSN.
PS. Nu pot confisca istoria PNŢCD.
2010-07-28 15:40:38 | Raporteaza
Singura ideologie a pdl-ului este copiata de la pestii pirania .. musca si fugi.
2010-07-28 15:45:21 | Raporteaza
@David: Nastase e precum fumatul in cazul unui bolnav de cancer pulmonar. Toate bolile sunt declansate de un factor, in cazul nostru Nastase si PSD.
@Tatamare bine ca nu sunt securisti Vantu, Nus, Felix, Ilici si toti crescuti sub poala lui, exemplele pot continua
@Sile spre deosebire de ideologia PSD asemanatoare teniei sau limbricilor
2010-07-28 15:56:37 | Raporteaza
@Corson: ANUNTZ UMANITAR: datzi un lehmănel pentr-un Rudotel! sau, la alegere: datzi un Rudotel pentr-un lehmănel, ca-i tembel si el!
2010-07-28 16:12:08 | Raporteaza
va dat seama ca atunci cand vor incadra oficial si UNPR (sper ca am nimerit-o -partidul ala social-democrat-cu aer mistic-amestec de ortodoxie si solidaritate de grota, sa mai propunem o cheta,s a-nduiosam boborul!), au toate grupurile care le trebuie pt Parlamentul ala unicameral, fix 300, intr-un regim american-prezidential, cu uninominal de 10 la suta si 2 tururi de scrutin. Testeaza pluralismul simulat in partid, dupa care il extind la toata tara.
)-de pe rvemea cand Catavencii aveau umor si Bula inca mai traia-le-am amestecat pe toate: si geopolitica si epoci. Luati de-aici 3 intr-unu si social-democratie (intr-un concubibnaj moral si netacit ca aialati care au furat,d ar nu pe datorie ca noi-hotii!), si liberalism -sa-i inchidem gura lui Antonescu ala! (nu ca n-ar respecta si dnia sa trendul brevetat deja “spui prostii si castigi”)si, cum Europa u-am cam ratat-o, ia sa migram un pik spre spatiul anglo-american – inca tine sa ne dam docti ca au apaucat putini pe la caspuni acolo-si oricum le dam senzatia ca vrem sa-i ridicam pe cele mai inalte culmi. Dupa ce i-am bagat in UE, acum i-om trece oceanul, tot i-au asteptat atata pe americani! Urmeaza uns trans din dinti, un ha ha ha, si-o flegma! fraieri ce suntem!
Ideologii PD-L ne aduc in secolul XX si pe noi. Dupa cativa ani buni de “dreapta” in sus si-n jos-ca singura urma de ideologie-, nitzel liberalism pe-acolo prin coada numelui si cand trebuiau injurati aia de poarta nummele si nu s-au lasat absorbiti la timp, ne lumineaza in sfarsit si ne arata adevarata fatza a dreptei: dle astia-s mai multi, dupa zone geeografice si dupa epoci, noi, insula de latinitate intr-o mare de slavi
2010-07-28 16:15:59 | Raporteaza
Eu am postat doar la @ 10
blogary.ro/2010../
Ma cloneaza @ lehman25.
Atita stie
2010-07-28 16:21:02 | Raporteaza
Nimic nou sub soare. Era de aşteptat “pocăirea” fie prin formarea unui “Pol” fie prin aproprierea de PNŢCD-Miluţ. Lupul nu vrea însă alceva decât să-şi schimbe blana pătată de sânge, în speranţa schimbării imaginii publice. Nicio şansă…
2010-07-28 17:44:12 | Raporteaza
LOL apropierea de PNŢCD-Miluţ şi aproprierea PNŢCD-Miluţ le-am prea combinat
2010-07-28 17:46:04 | Raporteaza
@gerula: Nu faci parte din categoria prostilor ,asta este miscare diplomatica in politica de mai mult de 100 de ani ,multi au inteles-o dar nu prea se poate aplica poporul impotriva acestei masinatii ,tocmai ptr. ca majoritatea n-au priceput ca pentru urmatoarele alegeri ei pregatesc “cartile de joc”.Si “MAJORITATEA JOACA ” cu cartile lor masluite ptr.ca poate asa i-a sfatuit “preotul” .
2010-07-28 18:10:59 | Raporteaza
@David
saracule cu duhu’,care esti sarac!
Ce legatura are Nastase,zici?Da’tu unde ai trait pana acum mai baiatule?In Noua Guinee,ca in Elvetia nu ai trait sigur?
Zi asa,Nastase este fata mare a Romaniei?
Nu are rost sa te jignesc aiurea,te-a jignit destul natura si Dumnezeu!(sau invers)
2010-07-28 19:31:13 | Raporteaza
@viorel
ba sunt prost amice si nu am in nici un caz nevoie de aprecierile tale!Mars la Geoana si te linisteste!
2010-07-28 19:32:53 | Raporteaza
asteptam si un pol socialist
care sa atraga oltenii lui ponta, fratzikule!
2010-07-28 21:19:18 | Raporteaza
@ torino – de acord cu primul comentariu. La al doilea, am niste nuante – Evul Mediu, bunaoara, era mult mai sofisticat decat ne imaginam noi. Mai sunt inca lectii multe de invatat de la “intunecatii” aia:)
2010-07-28 21:32:11 | Raporteaza
“Situatia PDL-ului a fost surprinsa foarte bine de Cristian Ghinea in editorialul de astazi din RL:ori isi gaseste un drum liberal pro-piata ori dispare .
torino
2010-07-28 11:53:20″
Hahaha ce prostie. PDL-ul poa’ sa dispara, a disparut el PCR-ul si tot n-a contat: partidul poate sa dispara, important e sa ramana oamenii. La putere, nu conteaza sigla. Situatia PDL-ului nu intereseaza pe nimeni, nici macar pe liderii/profitorii lui. Intereseaza doar bunastarea si impunitatea si perpetuarea la putere. Maurul si-a facut datoria. Pulimea nu mai crede in “partide” , e cu ochii pe oameni si pe raportul cost/rezultate . Adica pulimea vrea rezultate de la aia pe care-i plateste, de la aia pe care-i accepta drept sefi. Odata cu “responsabilizarea” lui Ceasca , pulimea a invatat sa aibe pretentii. Mai ales cand nu mai are sperante.
2010-07-28 22:28:58 | Raporteaza
“…PDL: Reinventare sa fie, dac-o cer interesele partidului, da’ s-o stim si noi!”
O s-o stim, stai linistit : ne uitam care sint liderii noului “partid” si daca e tot cu Bese, Udrea, Ritzi, Placinta, Cotoi, Macovei, Videanu, Berceanu , Boureanu etc, e clar
S-a reinventat feseneul aripa basescu , acum intr-o noua prezentare 
De fapt o stim de pe-acum: sus-numitii cauta un nou ambalaj, mai uscat , mai curat si mai sclipicios. Vor sa ramana la furat si vor sa scape de puscarie. Sau de glont.
2010-07-29 02:01:57 | Raporteaza
Dar poate se reinventeaza pe modelul irealitatea/antene: fac schimb de cadre cu pesedeul si peneleul, cum au facut cu alde ceata lui Oprea , ala, seful mafiei lui Nastase
Bai , singura sansa sa scapati de kinsaj este sa va dati la fund. Sa fugiti in strainatate la conturile si la averile voastre. Cat mai aveti timp. Nu mai merge cu branduirea si cu inventarea. Ati fost in toate combinatiile si permutarile , nu mai aveti ce inventa , tre’ ori sa aratati rezultate palpabile in nivelul de trai -ori sa fugiti. Vine iarna, cu foame si cu frig si fara sperante , cat credeti ca va mai sponsorizeaza FMI si Uie sa va luati partea din jaful si tradarea tzarii ? Gata, s-a cam golit sacul, vine timpul sa raspundeti si sa platiti si voi, si anume pentru tradare, nu numai noi pentru prostie. Prostia ca v-am crezut.
2010-07-29 02:11:00 | Raporteaza
@43 este un clonel cu o mare lipsa de calitati detectivistice. Aceasta lipsa (mica) este compensata printr-o gramatica aproximativa (aka lipsa mare), conferindu-i o aura de mister. Mie imi pace sa il dezmierd cu apelativul Mister Mister.
Misterul paorelui. Gol, irelevant, dar totusi unic si interesant. Practic, metafizic. Mr. Mister Metafizdu.
2010-07-29 03:15:55 | Raporteaza
@ nepotu lu tamara
Esti dus rau cu sorcova , de crezi ca toti ceilalti sunt tembeli si prosti, numai Base $ comp. sunt alesii Domnului..Si nazistii spuneau lafel…
2010-07-29 08:15:09 | Raporteaza
@Alin Fumurescu:
Pentru ca sunt in concediu, am incercat o…pauza de VoxP & televiziuni.
Am incercat!
Am…revenit si am inceput cu tine!
La ora la care iti scriu, pe RTV il ascult pe Nistorescu,Cornel Nistorescu.
Ti-am citit si recitit articolele cu care ramasesem…in urma, inclusiv pe acesta.
Si….il ascult pe Nistorescu.
Ce ironie….
Am un gust amar pentru ca, in momentul acesta constat mai multe asemanari intre tine si individul asta desi te asigur ca, in general…nu te pot asemui cu o asemenea hahalera de om.
Sunt situatii cand ADEVARUL ,oricat ar fi el de adevar, suna diferit cand e spus de persoane diferite.
Din pacate azi, mai toate vocile s-au unit intr-un cor dirijat din umbra (sau nu),ce canta la unison un singur refren.
Aud si ,,vocea” ta, poate mai….timid,dar se aude.
Pacat!
P.S.:cel putin cateva paragrafe din articolul tau ,sunt sigura ca au incantat-o pe Adriana Saftoiu.
Ma mir ca nu te-a felicitat….inca!
Macar asaaaa, pentru echilibru!
Salutari!
2010-07-29 08:44:37 | Raporteaza
@david
nu am spus niciodata ca toti sunt prosti in afara celor din PDL!
Daca tot dialogam pe un ton civilizat,spune-mi te rog,pe cine ai vedea acum la guvernare si cam ce masuri ar trebui luate pentru atenuarea crizei?
Iti cer doar o parere si in acelasi timp sunt de acord cu tine ca guvernul Boc a luat o serie de masuri pripite ,in afara celor necesare.
2010-07-29 09:27:31 | Raporteaza
@ LUANA – nu-l ascult pe Nistorescu, nu stiu ce spune. Dar, de cumva se-ntampla sa spuna ca Pamantul e rotund, n-o sa ma apuc sa sustin ca-i cubic, doar pentru “a canta pe o alta voce”.
2010-07-29 10:01:56 | Raporteaza