![]() | Pentru Băsescu, şi poporul e consultativ VIDEOvezi toate articolele de Viorel Dobran21 Jun 2011 la 15:49 68 comentarii 1137 vizualizari. |
Preşedintele Traian Băsescu a informat Opoziţia cu privire la proiectele prezidenţiale de revizuire a Constituţiei şi de reorganizare administrativă a ţărişoarei, dar a mimat şi o oarecare deschidere către dialog. Nu că asta ar fi şi dorinţa ascunsă a PDL, dar Băsescu a mai întors încă o dată spatele la popor şi a propus Opoziţiei supremul sacrificiu de a renunţa la parlamentul unicameral.
Preşedintele Traian Băsescu considera nu demult că “revizuirea Constituţiei reprezintă o problemă de respectare a suveranităţii poporului. Principalul motiv al revizuirii Constituţiei este legat de rezultatul referendumului. V-aş reaminti că în articolul 2 din Constituţie se precizează că poporul îşi exercită suveranitatea direct prin referendum, sau indirect prin cei aleşi. Chestiunea este de responsabilitate a parlamentului faţă de votul dat de unicul deţinător direct al suveranităţii, care e poporul”.
Astăzi, preşedintele Traian Băsescu le-a spus lui Victor Ponta şi lui Crin Antonescu, singurii reprezentanţi ai USL trimişi la Cotroceni, că i se pare rezonabilă ideea de a avea menţine parlamentul bicameral în condiţiile în care una dintre camere este reprezentanta regiunilor: “Este condiţionat acest compromis pe care îl face eu în faţa românilor de crearea celor opt judeţe mari”. Deci?
Etichete: bicameral, popor, unicameral


Cristian Teodorescu azi la 10:16 |
A cotit cu dibăcie Băsescu la întrebarea ziariştilor dacă se mai întîlnesc cu el la [ citeste mai departe ]
Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
| 1Hai dom'le! Adicatelea matale chiar credeai ca USL-ul nu se va baga ci cizmele in indepemndeta justitiei? Asta cu Nastase si ISC e doar inceputul. Si apropos, mai e una care "ti-a scapat": avocatul lui... | ||
| 2@silicon_v: Asa ti-au dat tie de la partid sumele astea? USL are 45% din suportul popular? Pe parcursul intregului an au fost tot felul de imbecili care hahaiau, ca era in trend, si spuneau ca orice lege... | ||
| 3@tamara's nephew: Ce tablou frumos : dictatorul Basescu (ascultand telefoanele dlui Teodorescu) si pruncul Ponta (ajutandu-l pe parintele Nastase sa treaca strada)! Iliescu s-a-naltat!... | ||
| 4Po(h)ta ce-ai pohtit. Desi "asta înseamnă că bagi politichia pe sub uşa tribunalului şi-ţi faci singur de deochi", to(n)tusi, dece nu am ride daca prin alte ilegalitati are de suferit Basescu. Nu simti... | ||
| 5Domnul meu, Pana nu vom mangaia abisul pe crestet si nu vom cerceta neantul din noi nu vom depasi stadiul de cefalopode la care am ajuns. Acum, lasand gluma la o parte, faptul ca uselistiii sunt vindicativi... | ||
| 6Ponta este un copil frumos si destept!Exact ca tac-su Nastase si bunica-su Iliescu!... | ||
| Mihai Goţiu 10866 citiri |
| Cristian Teodorescu 9648 citiri |
| Costi Rogozanu 8925 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4148 citiri |
| Alin Fumurescu 3948 citiri |
| Constantin Creţan 3394 citiri |
| Dorin Tudoran 2882 citiri |
| Elena Vijulie 2621 citiri |
| Dan Duca 2474 citiri |
| Ciprian Şiulea 2311 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61258 citiri |
| Cristian Teodorescu 39988 citiri |
| Costi Rogozanu 38117 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18196 citiri |
| Alin Fumurescu 17854 citiri |
| Viorel Dobran 12320 citiri |
| Dan Duca 11274 citiri |
| Constantin Creţan 11153 citiri |
| Elena Vijulie 9246 citiri |
| Dorin Tudoran 8709 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Vine ziua platii,in sfarsit o sa-l avem in puscarie si cu putina sansa,condamnat la MOARTE,impreuna cu toate maimutele portocalii,restul sunt nuante !
2011-06-21 16:15:01 | Raporteaza
Deci face ceea ce si dobitocii astia doi ar fi trebuit sa faca pe parcursul acestei crize. Compromis, negociere. Sau mai nou astea nu sunt instrumente politice? Il vrem pe Hitler/fara compromisuri sau ce? Daca magarii astia ipocriti s-ar fi gandit un minut si la cei pe care ii reprezinta, ar fi obtinut de-a lungul acestor 2 ani prin compromis/negociere, o parte mai mare sau mai mica din “propunerile” lor. Dar nu, ei sunt “zid neclintit”, mai bine ” sa moara populatia” ( dupa ei) decat sa faca ei “compromisuri”. Asta nu inseamna sa fii politician, inseamna sa fii politruc.
2011-06-21 16:17:27 | Raporteaza
plictisitor. base agita carpa rosie, cei doi berbeci se arunca aiurea. penibili. nea nelu era de 100 de ori mai abil
2011-06-21 16:24:42 | Raporteaza
Poporul a votat ca in loc de doua camere cu aceleasi atributii sa avem una singura. Acum, daca aceasta potentiala camera a reprezentatilor va avea atributii diferuite de cealalata, vorbim de un alt context asupra caruia poporul tot prin referendum se va pronunta.
E un compromis interesant. Dar degeaba, din partea USL n-ai cu cine…Ponta: “Nu am venit aici pentru compromisuri, nu cu dumneavoastră. Nu facem compromisuri cu dumneavoastră” Deci cine mimeaza?
2011-06-21 16:42:52 | Raporteaza
@Paul Muresan #4 camera a reprezentatilor regiunilor
2011-06-21 16:43:28 | Raporteaza
@4 : pai e normal, opozitia nu are de ce sa faca compromisuri cu presedintele pentru ca presedintele e doar un factor de mediere. Rolul presedintelui e de a media conflictele dintre membrii puterilor in stat pentru a debloca procesele politice. Compromisul se face intre membrii puterii si membrii opozitiei aflati in conflict, nu intre opozitie si presedinte pentru ca presedintele e un mediator apolitic.
2011-06-21 17:02:21 | Raporteaza
SLUGA paul muresan, esti un mare imbecil ! Pai bai boule,daca admiti vointa poporului, gratie unui referendum, in ce calitatea, bai dobitocule, isi permite IMBECILUL NATIEI sa propuna compromisuri ? Am inteles ca esti student (uluitor acest lucru,dar poate esti la instalatii!) si ca recent ai fost in padurea Comana,chiar nu ai gasit acolo nici-o craca mai groasa care sa te scape de viata asta complicata ?
P.S. SLUGA mircea, suna din goarna sa iasa maimutele la scris, ca asta e varza !
2011-06-21 17:05:41 | Raporteaza
Prezenta celor 2 berbeci ai usl-lui la Cotroceni a fost lamentabila,sau mai bine zis ,au repetat frazele spuse la oficinele A3 si R.
Timpenia cu alegeri in toamna ca sa marim si mai mult deficitul bugetar si apoi inca o luna sau 2 de scandal pt un nou guvern ne mai lipsea.Dar un guvern de tehnocrati le vinea ca o manusa caci le dadea apa la moara promisiunilor cu mierea si laptele…
Curios ca Crinut se vede presedinte in lipsa contracandidatilor care inca nu au aparut..
Pot pune pariu ca nu o sa ajunga presedintele Romaniei dupa Basescu.Sunt cvurios cum o sa se interpreteze rezultatul referundumurilor din judete daca unele vor fi de acord cu regiunile iar altii nu.
2011-06-21 17:06:53 | Raporteaza
În sfârşit s-a prins şi marinarul că parlamentul unicameral era o trădare naţională care lovea în interesele României şi poporului român! Parlamentul bicameral a fost introdus de marele Cuza şi de oamenii săi în 1864 şi are un rol bine stabilit în democraţie. A-l desfiinţa este o crimă împotriva României! Mă bucur că şi-a dat seama măcar acum …
2011-06-21 17:07:23 | Raporteaza
Ambasada SUA critica decizia CC cu privire la modificarea constitutiei.Se pare ca pe Realitatea nu se stie nimic,sau nu vor sa stie.Cred ca USL-asii injura de mama focului pe marele licurici.Pentru ei salvarea vine de la Moscova.
2011-06-21 17:20:28 | Raporteaza
bona :
Asa si ? ce daca critica Ambasada SUA ? Si noi am criticat pe americani pentru cazul puscaswului marin, am criticat justitia americana care a scos nevinovat un om qare a facut omor din culpa, si? Cat i-a durut pe ei, ne doare si pe noi.Nu mai terminam cu pozitia Ghiocel,revizuita periodic, ba in fata turcilor, ba in cea a rusilor, acum in fata americanilor.
2011-06-21 17:25:33 | Raporteaza
@ 11
Ca bine zici,cum sa ne critice pe noi aia in curul gol si buricul inteligentei …
2011-06-21 17:28:08 | Raporteaza
@Loda,
trage putin aer in piept, poate calmeaza.
“justitia americana care a scos nevinovat un om qare a facut omor din culpa”.
Ti-as spune ca minti, dar nu spun; oricum, militarul american nu a fost gasit nevinovat. Intereseaza-te.
Dar poti sa-i critici pe americani; uite, ambasadorul lor iarasi se amesteca in trebile noastre interne criticind hotaririle CC.
2011-06-21 17:46:29 | Raporteaza
@adrian#6 formal proiectul de modificare al constitutiei este al guvernului, compromisul e deci cu guvernul. Presedintele fiind mediator participa la crearea compromisului si transmmite mesajele intre parti, dar “cu dumneavoastră nu facem compromisuri”.
@lehman25#7 in conditiile actuale as vrea unicameral, in conditiile regionalizarii as vrea un bicameral cu o camera dedicata regiunilor. Daca se schimba conditiile, schimb si contractul. Tot din vointa poporului (P.S. am incercat un raspuns rational, stiu ca e prea mult pt tine, dar poate totusi…)
2011-06-21 18:20:50 | Raporteaza
Cam cat de prost tre’ sa fii sa te duci de buna voie la Cotroceni si sa pleci dupa 3 minute. Ponta, ca de obicei, a venit pregatit cu un programel conceput pe genunghi de nea nelu’, facandu-si probabil probleme ca Basescu nu mai are ce sa lectureze. Da’ nu inteleg de ce l-a mai luat si pe Crinutz cu el. I-a stricat somnul degeaba
Sper sa se trezeasca pana la ora 21 ca tre’ sa apara pe realitatea la marele jurnalist Striblea. Il sfatuiesc pe Striblea sa nu incerce, nici macar in gluma, sa-i puna vreo intrebare dificila lui Crinutz. Nu de alta, da’ mi-e mila de opinia publica din gradena
2011-06-21 18:32:46 | Raporteaza
@Paul Muresan @14
Referitor la raspunsul tau catre lehman 25, zau—nu te pune cu prostul caci are mintea odihnita.
PS—intr-o zi m-a apucat o mare cufureala, am oprit masina si am fugit in primul tufis de la marginea padurii.
L-am scremut, a iesit, l-am last acolo in padure si crede-ma ca n-am stat de vorba cu el.
Si acum zace acolo, uscat, singuratic, duhnind daca-l scurmi cu batul
2011-06-21 18:55:15 | Raporteaza
Bai, Dobrane, da’ de ce nu te-a deranjat pina acum ca USL-ul n-a dat nici un semn c-ar fi de acord sa transpuna in practica rezultatele referndumului, daca-i faci asa vina lui TB ca a”renuntat la popor”?!
N-ar fi mai bine sa-ti dai cu parerea tot la sport?
Nu ca acolo ai fi mai bun, da’ macar acolo se obisnuise lumea cu tine…
2011-06-21 18:56:09 | Raporteaza
TITLUL ZILEI
Doi penibili la Cotroceni
2011-06-21 18:56:46 | Raporteaza
iar au furat la vot javrele portocalii in parlament.Asta da democratie manelista a unui guvern sustinut de un vagabond de port.La asa conducator asa colegi, unul si unul.
2011-06-21 18:58:27 | Raporteaza
Pentru basescu conteaza mai mult ce spune ambassada SUA decat propiul popor.Am ajuns republica bananiera in care guvernu e defapt la ambasada SUA.
2011-06-21 19:07:36 | Raporteaza
@lehman25:
Merci lehmane ,ca-mi semnalezi incercarile colegilor de a te compromite!
Si le-am zis mai, de milioane de ori, sa nu mai insiste, ca tu esti deja compromis !
In orice caz, o sa iau masuri dure.
2011-06-21 19:10:08 | Raporteaza
[...] (nici măcar nu s-a răcit tubul catodica al televizorului de pe care s- transmis știrea): ”Pentru Băsescu și poporul e consultativ”. “Băsescu a mai întors încă o dată spatele la popor şi a propus Opoziţiei supremul [...]
2011-06-21 19:14:47 | Raporteaza
canuta ;
Te stiu om serios si cu simtul umorului, cum iti permiti macar sa sugerezi ca mint?
,,La 1 februarie 2006, Curtea Marţială din statul Virginia l-a găsit vinovat pe american de adulter, achitându-l însă pentru acuzaţia de omor prin neglijenţă în legătură cu moartea muzicianului român Teo Peter, în decembrie 2004. Vangoethem a mai fost găsit vinovat de declaraţii oficiale false în faţa anchetatorilor şi de obstrucţionarea justiţiei, pentru toate acestea primind o scrisoare de mustrare.”
Asta ti se pare o sentinta dreapta pentru trecerea pe culoarea rosie a semaforului, conducere in stare de ebrietate si parasirea locului accidentului?
2011-06-21 19:19:59 | Raporteaza
a25:
Nu ai inteles, sa ne critice draga cat doresc, noi sa fim sanatosi ! ce vrei acum, sa ne tremure izmenele pe noi ?
2011-06-21 19:21:33 | Raporteaza
@The hangover: Corect sefii PDL si UNPR
2011-06-21 19:22:14 | Raporteaza
@nae:
Boule, iar ai luat teapa.
Pe votul electronic apare ca Pontacul a votat exact cand se afla la Cotroceni (sa viziteze si el WC-urile de acolo-zi deschisa).(pentru Crin era un fel de noaptea muzeelor, el oricul doarme ziua)
Adica orele 13:52, 13:57, 14:15, etc, etc, etc.
Oare cine fura la vot ???
Oare s-a teleportat Pontacul ?????
2011-06-21 19:22:25 | Raporteaza
Papushelelor USL-iste, la aceasta ora vorbeste PRESEDINTELE la televizor.
Va rog sa va ridicati pe copitele din spate si sa luati pozitia DREPTI.
ps—–stiu, va e greu, voua, care stati in genunchi 24 din 24, insetati la rand la hidrant
2011-06-21 19:30:34 | Raporteaza
@Dan:
Dane, iti dau coordonatele GPS ale lui Lehman ala din padure, uscat, cu crusta si muste verzi pe deasupra.
Stiu ca vrei sa-l pupi
2011-06-21 19:36:40 | Raporteaza
The hangover
bou esti tu sluga spaniola, ponta poate sa fure cit vrea el ca nu schimba cu nimic situatia. Votul vostru conteaza idiotul tati ca voi aveti majoritatea si trebuie sa intruniti numarul de voturi admis. Voi ati furat ca sa treceti legea sa faceti cele 163 voturi necesare. Ponta putea sa voteze toata noaptea ca tot nu influienta cu nimic.Voi ati furat si ati trecut iar o lege fraudulos. Nu mai este mult aud dejea zang zang zang……. pe rind unul cite unul, si cu voia ta si betivul chior si manelist politic vor ajunge la mititica. Cel mult un an nu mai mult si s-a dus linistea voastra.Si pe luna o sa va gaseasca bidoane goale si maimutica.
2011-06-21 20:17:31 | Raporteaza
Moshu…..esti psihopat
Exita medicamente
Mai vorbim…dupa ce te tratezi
Restul e Can-can
2011-06-21 20:36:50 | Raporteaza
@nae:
Mai nae, faci tu ce faci in simplitatea ta si dai mereu cu băţu-n baltă! Nu ştiai că ăla… ăla cu votul la două mâini , de fapt il acoperea pe chiulangiul Crin?!
Ce naiba, eşti copil?
2011-06-21 20:41:32 | Raporteaza
TITLUL ZILEI
Doi agarici in vizita la Cotroceni, mana-n mana
PS –la plecare nici macar nu au avut bunul simt de a da mana cu Presedintele, desi la sosire, ACEL Basescu a dat mana cu ei.
Judecati voi cine a fost astazi DOMN !!!!
2011-06-21 20:47:07 | Raporteaza
@Paul Muresan:
“in conditiile actuale as vrea unicameral, in conditiile regionalizarii as vrea un bicameral cu o camera dedicata regiunilor. Daca se schimba conditiile, schimb si contractul. Tot din vointa poporului”.
Detaliaza vointa poporului la schimbarea contractului / regionalizare.
2011-06-21 20:53:41 | Raporteaza
@The hangover:
Aici gresesti. Au dat mana cu presedintele. Am vazut eu cu ochii mei !!! Mor dupa vorba asta
2011-06-21 20:55:07 | Raporteaza
@defender:
Asa e, ai dreptate ! Da’ in limita a 300 de parlamentari, in total.
Asta e, daca se schimba modul de organizare adminisrativ-teritoriala, tre’ sa existe si o camera a reprezentantilor regiunilor, asa e peste tot, din cate stiu eu
2011-06-21 20:57:30 | Raporteaza
@hangover, sa te ftingura de basissit idiot
2011-06-21 20:59:33 | Raporteaza
#marean, ti-ai dat arama pe fatza, bozzz gor imputzit!
2011-06-21 21:00:56 | Raporteaza
Mircea Mihaies: Basescu, un mafiot unsuros incompetent si cu o nesimitire de proportii tropicale
“Ilustrata superlativ de cazul Basescu, in care orgoliile mitocanesti, interesele de gasca, proasta crestere, incompetenta si nerusinarea isi dau gratios mana, viata politica de la noi pare, tot mai mult, o afacere intre mafioti. Clientelismul generalizat, teama pierderii privilegiilor (de la cele marunte la cele inimaginabil de mari), reflexele totalitare fac din Romania o tara in care normalitatea e tot mai mult exceptia, si nu regula”.
“As fi extrem de curios sa vad ce se intampla cu partidele care, in acest moment, au cazut la mijloc, intre aceste extreme, precum Partidul Democrat. E un partid nascut din scandal si care s-a ilustrat, in ultimii ani, exclusiv in aceasta directie. Chiar acum i se aduc lui Petre Roman acuzatii cum ca e un dictator absolut. Asa cum il percep eu, domnul Roman e mai degraba interesat sa-si atinga scopurile in perfecta liniste, miscand piesele in afara scenei. Or, oamenii pe care se sprijina, Basescu si Berceanu in primul rand, sunt mult mai rudimentari”.
“PD a fost de fiecare data eroul, daca nu chiar initiatorul crizelor din coalitie”.
“Sunt departe de a impartasi simpatia multora dintre gazetari fata de fostul capitan de vapor ajuns multiplu ministru. N-am apreciat niciodata umorul lui cam grosolan, smecheria unsuroasa a superiorului care se bate pe burta cu subordonatii. Nu cred nici in marile lui calitati manageriale, pentru simplul motiv ca prezenta in acelasi minister, in urma cu cinci ani, n-a depasit in consecinte trecerea gastei prin apa”.
“(…) E surprinzator ca dl. Constantinescu nu i-a inclus in lista invingatorilor sai si pe oamenii lui Roman. Nu stiu si n-am cum sa aflu in ce masura P.D.-ul corespunde portretului-robot al celor invocati de presedinte. Nu stiu, cu alte cuvinte, daca ei sunt securisti sau comunisti. Tot ce stiu e ca se comporta de parca ar apartine categoriilor aduse in discutie! Rapacitatea impinsa dincolo de orice limita, duritatea si badarania agresiva cu care isi apara privilegiile, functiile si fotoliile sunt de pura extractie comunista. Ele n-au de-a face cu democratia exact cum discursul pigmentat cu pilde marinaresti al d-lui Basescu n-are de-a face cu cultura!”
“Si-a facut guresul domn Basescu auzita vocea de stentor in vreo sedinta de guvern? A atras el atentia asupra starii soselelor, a liniilor de cale ferata, a pistelor aeroporturilor? Nici vorba! Domnia-sa avea pregatit, inca de acum un an, inca de acum doi si de cand se stie ministru, raspunsul-ghilotina: nu avem bani! Pai daca nu are bani, de ce mai sta in fotoliul de ministru? Ce nevoie mai e de un minister fara bani? Doar pentru a le da de lucru soferilor si mecanicilor de la intretinerea limuzinelor ministeriale?”
“Nesimtirea lui Basescu and comp. va atinge dimensiuni tropicale, acum, dupa ce ultimul ghimpe ce le statea in cale a fost smuls. Stiindu-se intangibili, santajand cu nerusinare carpele de la guvernare, ei isi vor da, cu inca mai multa agresivitate, arama pe fata”.
“Sper, de asemenea, ca ofiterilor implicati le-a mai ramas atata onoare incat sa-l dea pe fosta sluga a lui Iliescu in judecata!”
“Ziarele de saptamana trecuta au adus doua stiri socante. Abia inscaunat la Primaria Bucurestiului, dl. Basescu a anuntat ritos ca nu va parasi locuinta ce i s-a pus la dispozitie pe cand era demnitar al statului decat prin evacuare! Frumoase moravuri, frumoase cuvinte! Dl. Basescu (de neuitat pentru mine prin ignoranta sa admirabila in desavarsirea ei: ajuns, nu se stie cum, la o receptie data in primavara lui 1997 in cinstea lui Adam Michnik la Vox Maris-ul din Piata Victoriei, oarecum buimac sa descopere atatea celebritati, marinarul-ministru l-a abordat pe un faimos critic literar: “Dar cine e asta de a venit atata lume?!” Strafulgerandu-l cu binecunoscuta-i privire ironica, acesta l-a persiflat: “Dom’ Traian, azi nu dau meditatii pe gratis!”), domnul Basescu, asadar, intelege sa se bucure de toate avantajele pozitiei actuale, dar sa nu renunte la nici una din cele trecute! Un model ce a facut, face si va face prozeliti!”.
MIRCEA MIHAIES
Editorialistul lui Nicolae Manolescu la revista Trustului ROMPETROL “Romania literara” si
Vicepresedintele lui Horia Roman Patapievici la Institutul Cultural Roman aflat sub inaltul patronaj al presedintelui Romaniei… Traian Basescu, sluga lui Iliescu, mitocanul, prost crescutul, incompetentul, ignorantul, rudimentarul, nerusinatul, grosolanul, unsurosul, incultul si mafiotul cu o nesimitire de proportii tropicale
Extrase din “Masca de fiere”, aparuta in 2000, si “Incet, spre Europa. Interviu cu Vladimir Tismaneanu”, aparuta in acelasi an.
2011-06-21 21:02:57 | Raporteaza
MIRCEA MIHAIES
Editorialistul lui Nicolae Manolescu la revista Trustului ROMPETROL “Romania literara” si
Vicepresedintele lui Horia Roman Patapievici la Institutul Cultural Roman aflat sub inaltul patronaj al presedintelui Romaniei… Traian Basescu, sluga lui Iliescu, mitocanul, prost crescutul, incompetentul, ignorantul, rudimentarul, nerusinatul, grosolanul, unsurosul, incultul si mafiotul cu o nesimitire de proportii tropicale
Extrase din “Masca de fiere”, aparuta in 2000, si “Incet, spre Europa. Interviu cu Vladimir Tismaneanu”, aparuta in acelasi an.
2011-06-21 21:03:33 | Raporteaza
“PD a fost de fiecare data eroul, daca nu chiar initiatorul crizelor din coalitie”.
2011-06-21 21:05:10 | Raporteaza
sa va ftingura, bai, hangover si marean, fratilor!
2011-06-21 21:11:12 | Raporteaza
sa ma pupi in kur, mareane!
2011-06-21 21:12:46 | Raporteaza
acest psihopat de la cotroceni vorbeste de camera reprezentantilor regiunilor din viitoarea constitutie dar vrea sa treca prin asumarea raspunderii regionalizarea tarii de parca ar fi bataura lu’ tac’su…
adica a prostit o multime de fraieri sa-l voteze in 2009 cand cu referendumul iar acum face pipi pe votul lor, adica face compromis!!!
2011-06-21 22:14:44 | Raporteaza
@trolu:
bă, in cadrul celor 300, nu pricepi?!
2011-06-21 22:23:11 | Raporteaza
V.Dobran!
Inchei articolul cu….,,deci”?!
Deci…ce?
A spune doar JUMATATE din adevar,inseamna tot manipulare.
O faci cu buna-stiinta,asa cum procedati cu totii de vreo doi ani incoace.
Zici:
,,Astăzi, preşedintele Traian Băsescu le-a spus lui Victor Ponta şi lui Crin Antonescu, singurii reprezentanţi ai USL trimişi la Cotroceni, că i se pare rezonabilă ideea de a avea menţine parlamentul bicameral ……”
Asa…si?
De ce nu adaugi si faptul ca bicameral,dar cu 300 de parlamentari?
Sau nu ti se pare importanta ,,nuanta”?
Cum nu ti se pare important sa vorbesti si despre infantilismul,la propriu,al celor doi….era sa zic papagali,da` papalii`mi plac si nu vreau sa-i compar cu Ponta & Crin.
Doamne`fere s`ajunga astia in fruntea tarii!
2011-06-21 22:31:37 | Raporteaza
Cu alura lui de receptioner la o pensiune de maxim trei margarete, – nu mai multe ca nu stie engleza si mai si trage la masea in timpul programului – numitul Basescu Traian a mimat din nou ca e presedintele statului.
A folosit chiar si cuvintul pe care tot el il decretase interzis – compromis, rostit direct catre seful PSD !
Ceea ce, in mintea lui, reprezinta sacrificiul suprem ! Ce nu face nea Traian pentru tara ! Bea si-o vadra de Chivas, doar s-o duca boboru’ bine !
Maimutzareala lui pseudo-democratica n-a primit replica pe masura din partea celorlalti doi pseudo-politicieni, preocupati si ei de mistocareala de doi bani initiata, e drept, de ageamiul din fruntea statului !
Omul care ocupa acum Palatul Cotroceni e o rusine pentru standardul minim de reprezentare nationala, un fel de birjar pus sa conduca sedintele Acadamiei, insa nici viitorul presedinte al statului nu va fi, din pacate, foarte departe de actualul dezastru ambulant !
2011-06-21 23:03:34 | Raporteaza
@D.Matei
tu te uiti saracie in oglinda dimineata?
Si daca te uiti ce vezi in afara de un prost cu ochii sasii si urechile clapauge?(semn de inteligenta)
2011-06-21 23:11:37 | Raporteaza
@D. Matei:
Tu ai baut ceva? Ai o logica de pripas ,de-ti vine sa suni la 112. Fă un nani, poate-ti revii.
2011-06-21 23:12:17 | Raporteaza
Vezi tu, fabulele astea cam anemice cu “uite ce rea e opozitia si ce bun si frumos sunt eu” din partea unuia care si-a facut poporu’ lenes si betiv – adica cine vorbea, ma-ntelegi…- nu mai ajung la acelasi grup de oameni dispusi sa-l crediteze pe neica Base ca e el simpatic, sta la pozat cu turistii ca ursu’ pe lant si glumeste gros, a neam-prost, mai ales dupa ce rade doua-trei bastarci…
Ntz ! Gata !
A-ntzarcat balaia !
Orice zi petrecuta cu Boc si PDL la guvernare i se imputa lui, orice necrestere economica petrecuta dupa ce tot el ne-a indatorat pana-n gat de pomana, la el pe raboj se-aduna. Orice gafa facuta de Udrea, Eba, Roberta sau oricine altcineva de la putere e inca o picatura gata sa inunde masa comandata de el.
Puteau aia doi sa mearga azi la Palat si goi, si beti turta, sa ragaie si sa-l traga pe Basescu de nas – oamenii abia asteapta sa-l infunde pe el, no matter what!
2011-06-21 23:28:46 | Raporteaza
Motivul pentru care, cica, trebuie facuta neaparat reorganizarea asta teritoriala l-am auzit acum cateva zile, cand a trebuit sa inghitim (pentru a cata oara?) dozele de un fariseism extrem din “argumentatiile” lui Basescu si Boc.
Si zicea Boc asa: “Reorganizarea administrativă a ţării este şi o măsură de diminuare a corupţiei (…) O reală destructurare a reţelelor clientelare, coagulate, să spunem numai în ultimii 20 de ani (…) este greu de făcut fără o reorganizare administrativ-teritorială a ţării”. In marea sa “intelepciune”, voiosul prim-ministru dadea a intelege (ca si presedintele, de altfel) ca, vezi Doamne, mafiile se opresc strict la granitele de judete, iar reorganizarea asta le va zapaci atat de tare, ca nu-si vor mai recunoaste teritoriile si, gata, isi vor pune unghia-n gat si se vor distruge. Sa fim seriosi: mafiile alea sunt transjudetene, cele mai multe si mai puternice sunt sub obladuirea lui, iar reorganizarea asta le va prinde de minune, fiindca in perioade de-astea de zapaceala dansele, mafiile, se simt in largul lor. Iar actuala putere va sti sa-si intareasca ramificatiile pe care le are in teritoriu, fiind foarte greu de crezut pentru mine cele zise de cei doi, ca, odata cu marirea teritoriului unui judet, respectivele se vor dilua si disparea.
Asta-i una.
A doua chestie e si mai importanta: il informez pe presedintele lui Niels Schnecker (ca al meu nu simt ca e) ca trebuie sa tina cont si de mine, de cetatean, in toata nebunia asta pe care o pregateste. De ce? Fiindca legea i-o cere. Da, stiu ca putin ii pasa de lege atunci cand ii convine, dar eu insist sa-mi ceara parerea. Legea asta nr.3 din 22 februarie 2000 privind organizarea si desfasurarea referendumului (publicata in M.Of. nr. 84/24 feb. 2000) imi da tot dreptul sa i-o cer s-o faca! Iata ce zice dansa, legea:
“CAPITOLUL II. SECŢIUNEA a 3-a.
Art. 11. (1) Preşedintele României, după consultarea Parlamentului, poate cere poporului să îşi exprime voinţa prin referendum cu privire la probleme de interes naţional
(…) Art. 12. (1) Sunt considerate probleme de interes naţional în sensul art. 11 (…) b) organizarea administraţiei publice locale, a teritoriului, precum şi regimul general privind autonomia locală.
CAPITOLUL III.
Art. 13. (3) Proiectele de lege sau propunerile legislative privind modificarea limitelor teritoriale ale comunelor, oraşelor şi judeţelor se înaintează Parlamentului spre adoptare numai după consultarea prealabilă a cetăţenilor din unităţile administrativ-teritoriale respective, prin referendum. În acest caz, organizarea referendumului este obligatorie”.
Pentru a nu exista niciun dubiu: cdep.ro/pls/leg../
2011-06-21 23:58:27 | Raporteaza
@fist:
Art.11 – Presedintele poate cere…
Nu este o obligatie. “Poate” este folosit oentru a evidentia o optiune. Poate cere, are dreptul sa ceara, daca vrea. Daca nu vrea, nu-i nici un bai.
Art.13 Proiectele de lege privind modificarea limitelor teritoriale …ale judetelor…trebuie sa fie supuse mai intai unui referendum.
Nu se modifica limitele judetelor. Ele raman, doar la functiuni se umblaa, unele functiuni raman, altele sunt distribuite in jos (la comune) , altele in sus (la o alta entitate nou infintata). Ce se incalca, daca vorbim pe text?
2011-06-22 00:34:07 | Raporteaza
Dobran asta e mai prost ca noaptea.
dar aici la spermazeala lui Vantu s-au adunat toti infectii.
Cu sau fara Dobran, tot aia e.
oricum nu-i bun de nimic.
2011-06-22 00:40:09 | Raporteaza
lasa ba dobrane nu dispera,ca cu ajutoru lu al de sus,se-ntoarce nastase si va pune iar sa-i consultati oole.
sa vezi atunci democratia dracu!
daca nu ma crezi intreaba-l pe ciuvica ca e de-al vostru.
2011-06-22 02:20:24 | Raporteaza
CATEDRALA ORGOLIULUI PATRIARHULUI: irealitatea.net../
2011-06-22 02:29:33 | Raporteaza
@Loda: lasa-i in pace ca-si fac singuri cea mai eficienta anti-reclama. Au ramas doar ei intre ei, autorul si sleahta de pupinbasisti jucandu-se de-a good cop-bad cop. Nu se merita sa intri-n troaca lor. Le conferi “credibilitate” plus audientza. Ii bagi in seama si asa incep a crede ca cineva chiar ii ia in serios. Lasa-i sa fiarba in sucul lor , sa se oftice ca latra degeaba. Si autorul si colegii lui deghizati in diverse nick-uri.
2011-06-22 04:51:26 | Raporteaza
@Loda: iti amintesti cum era la maistru’ Coiu ? Ei bine acum e generalizat pe tot saitul si sub aparentele (ar vrea ei sa fie si crezute) atacuri la Bese se ascunde (cu stangacie) o continua propaganda electorala basista. Amatoriul asta se crede… “perspicac” -cam asa cum Bese confunda consideratia cu considerarea. Trunchiul nu poate fi departe de aschie.
2011-06-22 04:57:55 | Raporteaza
@loda
lasa doamna profesoara nu dispera si matale.putintica rabdare daca se poate si alaturi de ignore,part oan and part tiu va veti bucura in curind de protectia lu vanfghelie la educatie.visul de-o viata al oricarui profesor care se respecta.nu degeaba sa luau la trinta onorabilii educatori ca sa prinda un bilet mai in fata la vanghelioane.
rabdare,ca cu rabdarea se trece marea.
o sa fie bine pentru toata lumea.
2011-06-22 05:57:11 | Raporteaza
@bona filipineza: Basescu e kapput ! I s-au terminat “vinovatii” si a lichidat orice forma de opozitie .Are presedentia ,guvernul ,procuratura,politia ,DNA,ANI ,SRI ,SIE ,SPP ,are tot ! Si ? Ce a facut cu ele ?
Basescu a plantat o armata de lichele ,si-a construit un sistem mafiot cu care spoliaza natiunea .
Institutiile statului le-a subordonat Mafiei sale .
Din 2008 si pana azi ,economia a scazut cu 10 %,cheltuielile bugetare ar fi trebuit sa scada tot cu aproximativ aceiasi procent ,in schimb acestea au crescut cu 50 % daca tinem seama de imprumuturile externe.
Unde sunt banii ?
Cand va lua opozitia decizia sa alunge aceasta pecingine ce a acoperit toate institutiile statului ?
Comportamentul lui Basescu de ieri ,evidentiaza cea ce stiam cu totii,el este “Il cappo di tuti cappi” ,el este seful mafiei ! Ieri ,Basescu s-a intors cu fata la popor sa-i arate slitzul desfacut .Nu il mai intereseaza optiunile poporului,el chiar nu mai este presedintele Romaniei ,el este Guvernatorul Romaniei !El se crede acum reprezentantul SUA in aceasta provincie !Juramintele sale de credinta si supunere ,facute in 2007 ambasadorului american ,ii dau alte drepturi si obligatii fata de cele prevazute in Constitutia Romaniei.
Restul,sunt siretlicuri ,diversiuni ,smenuri,teatru ieftin !
Aroganta ,agresivitatea ,infatuarea acestei bande ,a depasit de mult limita suportabilului chiar si pentru romanii obisnuiti cu fel de fel de regimuri de ocupatie straina .
Umilintele la care sunt supusi romanii de catre aceasta ceata de interlopi ,i-a adus in pragul revoltei .
2011-06-22 10:16:54 | Raporteaza
@Mircea (48): Lasa-l ca s-a blocat, au uitat astia sa-i intorca foaia si baga peste tot ca o placa stricata:
google.ro/searc../
2011-06-22 10:47:26 | Raporteaza
@ tamara’s nephew & Mircea
..aceiasi pupincuristi siamezi portocalii care paraziteaza si infecteaza blogurile cu excremente intelectuale basesciene….!!
2011-06-22 11:11:57 | Raporteaza
Mafia de azi, cea mai parşivă probabil din univers, nu dă doar Ardealul. Mafia de azi, prin capul ei diabolic şi chel(Basescu), nu dă doar câteva judeţe ardeleneşti, aceleaşi în¬tâmplător luate de Hitler, ci dă Ro¬mânia.
Nu observaţi că România nu mai e? Trimisul special al preşedintelui ţării la Bruxelles, pe numele lui întreg Laszlo Tökes, a uitat cum se cheamă ţara pe care o reprezintă. Drept pentru care i-a zis Ţinutul Secuiesc. Întrucât cea mai mare aglomerare de maghiari e în Bu¬cureşti, presupun că Ţinutul Secuiesc se întinde şi peste fosta capitală a fostei Românii, până la Dunăre şi la Mare.
Observaţi vreo zvâcnire de orgoliu naţional? Să fim serioşi. Vreun patriot nimerit prin accident în vârfurile puterii? Aş!
2011-06-22 11:52:08 | Raporteaza
@Mircea:”Nu se modifica limitele judetelor…”
Ai idee ce ineptie sustii? Cum nu se modifica limitele judetelor cand in locul sa spunem judetului Bacau, apare judetul Moldova de nord est cu resedinta la Iasi si incorporeaza Judetele Iasi, Botosani, Suceava, Neamt, Bacau si Vaslui. Toate aceste judete nu vor mai fii in schimb judetul Iasi i-si va modifica limitele tertoriale cuprinzandule pe toate celelalte enumerate.
2011-06-22 16:13:04 | Raporteaza
@LUANA: 45
te stiu o ganditoare pupinbasista asa ca te rog sa cugeti putin la rezultatele referendumului din 2009 cand cca 80% din votanti au decis: parlament unicameral si 300 parlamentari…
apoi constata ca ideea cu 300 de parlamentari se putea aplica demult si se pot vota si acum, cu concursul opozitiei, care a depus un proiect de lege pe tema asta, doar ca bassescu pare ca nu vrea sa aplice vointa poporului!!! stiu, psihopatul vrea sa introduca cifra in constitutie ca sa ramana si dupa el ceva (!) dar e o ineptie daca se are in vedere ca asemenea cifre se stabilesc pe principiul proportionalitatii la populatie care in 5 ani de prezumtiva guvernare bassista se poate injumatati iar 300 devine prea mult inca odata!
partea proasta acu’ vine: unicameralu’ nu e bicameral iar poporul si-a exprimat vointa in mod covarsitor – cca 80% din votanti – ceea ce este obligatoriu si pentru pupaza de la cotroceni… sau bassescu e deasupra vointei poporului?
2011-06-22 18:40:19 | Raporteaza
“El se crede acum reprezentantul SUA in aceasta provincie !” Si tu ce credeai ca este ?
“Umilintele la care sunt supusi romanii de catre aceasta ceata de interlopi ,i-a adus in pragul revoltei” . — sa stea acolo in prag mult si bine daca atat ii duce capul. Daca nu-ti convine da-ti demisia.
2011-06-22 23:04:56 | Raporteaza
“sau bassescu e deasupra vointei poporului?”
Da, este, si nu numai el. Si acuma ca ati aflat ce-o sa faceti , tu sau poporul ?
2011-06-22 23:07:46 | Raporteaza
Dobrane, ca am inteles ca tu esti sef p’acilea, pe la Realitatea.net, cu cat va plateste Mihai Gotiu ca sa-l lasati sa-si publice aici textuletele lui infantile? Cred ca o sa propun o cheta printre cititorii site-ului ca sa strangem niste bani si sa-i dam lui Gotiu sa ne lase in pace, desi uneori e amuzant in mediocritatea lui solemna.
2011-06-23 18:49:37 | Raporteaza
Dobrane, mi se pare cel putin rizibil faptul ca subliniezi faptul ca Basescu “considera poporul consultativ”. Poate nu ai observat, dar USL IL CONSIDERA CONSULTATIV de la Referendum incoace! Nenumarati colegi de-ai tai, inclusiv aici pe VaxPubela, au sustinut, cu subiect si predicat, acest lucru. Sa ne intre bine in cap ca noi putem fi, cel mult, consultativi… daca spunem ce nu vor parlamentarii sa auda. Prin comromisul lui, Basescu vroia sa salveze macar jumatate din Referendum. Ar fi trebuit sa stie ca incearca sa faca compromisuri cu imaturi timpiti…
2011-06-24 09:02:32 | Raporteaza
Loda (#11, 24)
nu tin minte sa fi facut vreo vorbire despre sutele de romani omoriti pe trecerile de pietoni, inclusiv cind soferii au trecut pe rosu. Daca esti informata pina la capat, stii ca avocatii americani asa l-au scapat pe militar: aducind probe ca Justitia romana nu pedepseste astfel de cazuri! Ar fi fost o discriminare la adresa unui cetatean strain.
Altfel, da, avem NEVOIE de astfel de amestec strain! Cind romanii sustin aberatia mafiota a CCR, e cazul ca un observator independent sa ne bata obrazul! Daca am fi (cit de cit) cunoscuti in lume, ar trebui ca toate tarile sa critidce aberatia cu “venitul prezumat licit”. Doar Moldava, fratii nostri intr-ale democratiei originale, ne poate sta alaturi…
2011-06-24 09:15:18 | Raporteaza