![]() | Pentru Cristian Preda, urecheat din motiv de Honorius. Apropo, puneţi-i întrebări lui Prigoană jr.vezi toate articolele de Costi Rogozanu05 Jan 2010 la 23:17 50 comentarii 6632 vizualizari. |
Am citit şi m-am tot frecat la ochi declaraţia plină de avînt a lui Emil Boc, o critică promptă la adrea unor îndoieli exprimate de Sever Voinescu şi mai ales de Cristian Preda în legătura cu “fenomenul” Honorius.
“Potrivit statutului PD-L anul acesta avem congresul partidului ceea ce înseamnă alegerea unei noi structuri de conducere a partidului, unele modificări în structura de organizare a partidului de jos până la conducerea partidului. Domnii Voinescu şi Preda au mai puţină experienţă politică în partid fiind şi mai noi astfel încât dacă vor partidipa mai mult la dezbaterile interne care au avut loc, se vor lămuri”. (realitatea.net)
Să fim înţeleşi, intervenţia lui Preda a fost una politicoasă. Omul discuta eventuale linii de reformă în partid. Boc a suprareacţionat. Atunci am văzut aceeaşi stofă de executant politic cu stofă de dictator pe care am văzut-o şi la Mircea Geoană. Oameni slabi cu reacţie rapid tiranică atunci cînd trebuie restabilită ordinea.De fapt, o dovadă că nu au intrat în ascensiune politică prin luptă. Ci după mecanisme care, şi după Preda, trebuie reformate.
De aceea, la acele puncte enumerate de Cristian Preda pe blogul domniei sale ar trebui pusă una sus de tot, ca element de bază în reformarea oricărei grupări politice sau instituţii – acceptarea spiritului critic, ba chiar educarea lui. Asta aş fi pus eu pe primul loc. Am văzut prea multe lucruri cum se năruie pentru că nimeni nu îndrăzneşte să-i spnuă nici pîs unui nene care conduce ceva la un moment dat pentru că aşa s-a nimerit şi care a luat-o razna. O ordine provincială a lucrurilor care duce la explozii precum cea a premierului azi.
Nu l-am văzut pe Cristian Preda la TV, dar se pare că a replicat şi acolo. Citez de pe blogul lui Fumurescu:
“Mi s-a aratat degetul ca unui copil neascultator. Si am avut dreptate. Daca dumneavoastra vedeti in interiorul partidului un soi de celula in care se sopteste, eu nu. Eu iau pulsurile organizatiilor cu care m-am intalnit. Eu nu traiesc doar in studiourile de televiziune. Exista cenzura, or eu nu ma voi supune cenzurii. Eu nu sunt omul excluderilor si al stigmatizarilor“, a avertizat Cristian Preda.
Cred că e prima voce din PDL pe care o aud manifestîndu-se astfel. Şi e o lecţie pentru mulţi tipi din PDL – jurnalişti, intelectuali care urlă toată ziua cenzură şi o ascund pe a lor sub preş; Cum e posibil, TRU, HRP, GL, VT etc.? Şi e şi un motiv pentru a-l respecta pe Cristian Preda. Sper să nu se termine cu plecări, demisii, ci cu dezbateri utile. Voi urmări povestea cu atenţie. Mîine vine domnişorul Prigoană la realitatea.net să discutăm. Să vedem şi ce are de spus domnia sa despre colegii “nedisciplinaţi”:).
(Apropo, puteţi pune şi aici întrebări pe care să i le adresez lui Honorius Prigoană mîine).
P.S. Şi o precizare pentru Ciutacu care se bucură că Realitatea “m-a dat afară”. După plecarea de la Cotidianul, anul trecut, m-am angajat la F5, tot în trust, dar nu la TV. De la Realitatea primeam o colaborare care a fost tăiată pentru că, ce surpriză, bugetul e mai mic pe anul ăsta. Aşa că am mai puţini bani, ceea ce e nasol, dar îmi văd de Vox şi de colaborarea la Money Express. Ceea ce n-o să înţeleagă Ciutacu vreodată e cît de mişto e în pielea mea, chiar şi fără bani. Ştie el ce n-am făcut eu niciodată şi ce a făcut el tot timpul, el şi ai lui, şi nu e vorba doar de jurnaliştii urlători de la Antena3. Încă ceva: citeşte te rog zecile de comentarii critice la adrea lui Traian Băsescu pe care le-am scris în ultimele două luni, precum şi tonele de înjurături pe care mi le-am luat ba pentru că eram omul lui cutare, ba că eram al lui contracutare. N-ai cum să ştii sentimentul, pentru că despre tine se ştie al cui eşti.
Etichete: cristian preda, honorius prigoana


Ionel Blănculescu azi la 14:02 |
Am cumpanit mult daca sa public pozitia mea referitor la, de ce falimentul Greciei ar putea sa [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu azi la 07:18 |
Că Victor Ponta își asumă un discurs de învingător anticipat nu ar trebui să deranjeze prea [ citeste mai departe ]
Remus Cernea 12 Feb la 21:30 |
Un astronom grec, pe nume Aristarh din Samos, susţinea, prin anul 280 î.e.n., că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 12 Feb la 17:30 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Cît a durat schimbarea gărzii la Palatul Victoria, prefecţii şi [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 12 Feb la 14:42 |
Un cuib de lilieci ideologizați până la isterie cere să fie privit cu atenție. Îl privesc. [ citeste mai departe ]
Ioana Paverman 12 Feb la 13:58 |
Ultimele săptămâni ni se desfășoară în amintire ca un asalt de întâmplări tumultuoase. [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 12 Feb la 12:36 |
Ca de obicei, apariţia unui personaj politic relativ nou şi tînăr precum Ungureanu a produs [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 12 Feb la 09:36 |
Acest text nu este despre ACTA, ci despre proteste. Mai exact despre protestele de la Cluj, cauzate [ citeste mai departe ]
Cristian Bândea 11 Feb la 15:20 |
Vă rog ca înainte să citiți acest text sau să comentați să parcurgeți textul [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 11 Feb la 14:20 |
1. L-am ascultat ieri seară pe Crin Antonescu, timp de cîteva minute, la tv. De [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 10 Feb la 18:32 |
Daniel Funeriu se poate considera o victimă a ”efectului Udrea”. Numele lui nu se afla pe lista [ citeste mai departe ]
Viorel Dobran 10 Feb la 16:54 |
În timp ce românii mor sinistraţi sub munţi de zăpezi, Biserica Ortodoxă Română cere bani [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 10 Feb la 15:05 |
Mîine, la Piaţa Universităţii în Bucureşti se iese împotriva ACTA, după 17.00. [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 10 Feb la 14:00 |
Cât din drepturile fundamentale ale omului putem încălca pentru a proteja drepturile [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 10 Feb la 12:16 |
Știrile despre calvarul oamenilor blocați în trenuri aproape trei zile în mijlocul viscolului [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 10 Feb la 10:35 |
Recent o idee buna a fost emisa referitor la renuntarea din 2013 la un al 3-lea acord cu FMI. Nu [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 10 Feb la 03:52 |
Auzindu-l pe Ponta cum retracta, corecta si incerca disperat sa isi explice de-a lungul zilei [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 09 Feb la 23:28 |
Numirea dlui Mihai Răzvan Ungureanu în funcţia de premier şi polemicile declanşate de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 09 Feb la 21:37 |
Miniştri care fac afaceri cu statul, comunişti sau fii de comunişti, colaboratori dovediţi ai [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 09 Feb la 19:55 |
Știu, guverne noi, tensiuni în USL, showbiz politic la TV. Dar vă invit puțin în România [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 09 Feb la 17:53 |
Crin Antonescu e furios. I se pare că are şi de ce.
Cabinetul Ungureanu a fost învestit cu [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 09 Feb la 17:48 |
Văd că mai mulți colegi de Voxpublica sunt indignați de faptul că văd ceva ciudat în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 09 Feb la 16:28 |
Apreciat de majoritatea comentatorilor ca fiind ”echilibrat”, discursul lui Victor Ponta i-a [ citeste mai departe ]
Viorel Dobran 09 Feb la 16:07 |
Pe-un picior de plai,
Pe-o gură de rai,
Iată vin în cale,
Se cobor la vale,
Trei turme de [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 09 Feb la 15:57 |
Update: A ieşit Antonescu, cuminte, a spus că nu s-a simţit reprezentat de [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 09 Feb la 15:35 |
A vorbit Ponta in Parlament. Nu a mai injurat. Nu i-a spus lui Mihai Razvan Ungureanu, asa cum [ citeste mai departe ]
Bogdan Ciuclaru 09 Feb la 14:42 |
Guvernul Ungureanu a trecut. Ar fi putut fi o singura stire. Dar nu e doar atat. Ponta a mutat [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 09 Feb la 14:10 |
Este de remarcat faptul că neînțelegerile dintre Ponta și Antonescu au plecat de la șefii [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 09 Feb la 14:04 |
Preocupati mai mult cu tumultul vietii politice din ultima perioada, am acordat o atentie mai redusa, [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 09 Feb la 10:11 |
Cele 69 de ONG-uri membre ale Coaliției de Mediu din România i-au solicitat în mod public [ citeste mai departe ]
| 1@Sile: Crezi tu, fiindca esti credul. Eu nu fur de pe net, am comp numai la serviciu, cu totul licentiat in el, (nici macar nu e al meu), insa ma ingrijoreaza directia in care o ia lumea, tot mai desele... | ||
| 2@theo: realitatea.net/../ seara, la ora 20, Basescu anunta ca Razvan Ungureanu este desemnat in functia de prim-ministru (realitatea.net/../ Marti Ungureanu isi da demisia din postul de director SIE.... | ||
| 3@pontanacu: Se studiaza logica in latrina fesenista din Modrogan ?... | ||
| 4@dinu!: N-aveti nicio problema cu opozitia parlamentara !La cate lichele au mai ramas inca in opozitie ,cu dosare de toate articolele Codului Penal ,basescu isi poate achizitiona suficienti semeni, cati... | ||
| 5pentru scriitorul Teodorescu, cu dragoste si compasiune de la bihoreni: bihon.ro/sate-s../ scriitorule, asa cum vara nu-i ca iarna (ori invers), nici ce visezi matale nu se potriveste cu realitatea... | ||
| 6dom` Gotiu, de la un vecin, bihorean, cu dragoste: bihon.ro/sate-s../ ... | ||
| Mihai Goţiu 33282 citiri |
| Costi Rogozanu 13142 citiri |
| Cristian Teodorescu 9590 citiri |
| Adriana Săftoiu 9192 citiri |
| Remus Cernea 8375 citiri |
| Iulian Leca 7156 citiri |
| Laura Cernahoschi 6380 citiri |
| Ciprian Domnişoru 6000 citiri |
| Dorin Tudoran 5403 citiri |
| Alin Fumurescu 5396 citiri |
| Mihai Goţiu 11 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Dorin Tudoran 5 postari |
| Iulian Leca 4 postari |
| Cristian Teodorescu 4 postari |
| Remus Cernea 3 postari |
| Laura Cernahoschi 3 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Ciprian Domnişoru 2 postari |
| Bogdan Ciuclaru 2 postari |
| Mihai Goţiu 121012 citiri |
| Costi Rogozanu 76629 citiri |
| Cristian Teodorescu 50685 citiri |
| Alin Fumurescu 31464 citiri |
| Iulian Leca 26400 citiri |
| Remus Cernea 25421 citiri |
| Viorel Dobran 19352 citiri |
| Dorin Tudoran 16521 citiri |
| Ciprian Domnişoru 15509 citiri |
| Constantin Creţan 14717 citiri |
| Mihai Goţiu 48 postari |
| Costi Rogozanu 31 postari |
| Cristian Teodorescu 27 postari |
| Dorin Tudoran 17 postari |
| Iulian Leca 14 postari |
| Constantin Creţan 12 postari |
| Viorel Dobran 11 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Ciprian Şiulea 8 postari |
| Remus Cernea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Ciutacu iti da lectii la orice ora. De Mircea Badea nici nu mai vorbim, e senzational pe linga tine. De fapt tu nici nu existi.
2010-01-05 23:27:54 | Raporteaza
La revedere multa!!! Se curata incet incet si Vox-u asta… Muhahahaha!!! Dupa ce ati pupat atat la Base primiti ce meritati!!! Papapapapapa!!!
2010-01-05 23:31:09 | Raporteaza
Ai tupeu sa spui cu cine ai votat?. Sunt convins ca nu.
2010-01-05 23:31:44 | Raporteaza
aoleu, din greseala am citit articolul, fara sa ma uit de cine este scris. cand am vazut mi-am dat seama ca mi-am pierdut timpul si ca numai un pupincurist basescian putea scrie. Sunt de acord cu primele doua comentarii. regret ca am intrat si citit articolasul pt ca nu merita autorul.
2010-01-05 23:35:11 | Raporteaza
ei, costi… lasa-i.. zau… uneori nu are sens.
altfel… intrebare – stie honorius ceva despre cristi preda? vo carte… vo… “cioacă”… iar cristi preda… zau… la ce sa astepta?????? el nu a stiut?? de ce s-a dus consilier la presedintie??? nu stia?? si cand a candidat… zau… “Voce”, era. si atunci il respectam. si acum il respect pt ce era inainte de a merge consilier.. pe bune.
2010-01-05 23:36:40 | Raporteaza
@marius,calin,hadrian
voi pareti a fi din secta ,,martorii lui Ciutacu”,vedeti ca ati gresit blogul si apropo,Geoana a pierdut alegerile in caz ca nu stiati!
2010-01-05 23:40:41 | Raporteaza
@calin: oricum, pe ciutacu.ro nu se regaseste ceea ce ne spune stimabilul domn rogozanu. cum se cheama asta?:)
2010-01-05 23:42:53 | Raporteaza
Preda chiar ar face treaba in reforma,insa are ceva de munca. Are la dispozitie 3 ani.
Nemaivorbind despre imaginea pe care ar aduce-o.
As fi preferat ca “mladita honorius” sa intre altfel decat pe usa dindos.Pacat de el.
De cand te impresioneaza ciutacii? Sunt o hoarda intreaga.
2010-01-06 00:13:16 | Raporteaza
@nepotu lu tamara: Ai grija sa nu iti pierzi tu dintii si nu te mai preocupa tu de Geoana. Esti pe cale sa te transformi intr-o statistica cand o sa iesim in strada sa ii rupem capul mult iubitului vostru Marinari Chior si Betiv si al lui papagal Boc!
2010-01-06 00:27:16 | Raporteaza
@nepotu lu tamara: Ai grija sa nu iti pierzi tu dintii si nu te mai preocupa tu de Geoana. Esti pe cale sa te transformi intr-o statistica cand o sa iesim in strada sa ii rupem capul mult iubitului vostru Marinar Chior si Betiv si al lui papagal Boc!
2010-01-06 00:28:14 | Raporteaza
salut Costi, mi se pare f amuzant si concludent comentariul user-ului “calin” ‘De Mircea Badea nici nu mai vorbim, e senzational pe linga tine’
da…mircea badea e senzational. e un dan diaconescu de noua generatie
toate bune si spor in continuare!
2010-01-06 00:29:56 | Raporteaza
@Alex
e plina Romania de prostanaci de-alde tine si de-alde Geoana.Inainte sa postezi ti-ai verificat fondul lexical si IQ-ul?Ca banuiesc ca esti destul de urat la fizionomie,cam ca Ciutacu sau Stan laptop….
2010-01-06 00:34:05 | Raporteaza
@Alex
banuiesc ca voi iesiti in strada pana la cantina sociala a lui Vanghelie si pe urma inapoi in cort!
2010-01-06 00:36:20 | Raporteaza
sa vedem unde se termina porcarie. Sa speram ca Preda nu va pleca din partid.
interesant de citit:
cdnews.ro/comen../
2010-01-06 00:41:29 | Raporteaza
hadrian
2010-01-05 23:27:45
calin
2010-01-05 23:27:54
Marius
2010-01-05 23:31:09
alpinestars
2010-01-05 23:31:44
sabin
2010-01-05 23:35:11
Pun pariu ca astia sunt de fapt un singur postac PSD-ist, cred ca e de fapt Mircea Badea.
2010-01-06 01:16:47 | Raporteaza
Eu l-as intreba pe dl Prigoana 1. care sunt avantajele parlamentului unicameral si care sunt dezavantajele parlamentului bicameral; 2. daca stie ce este o democratie parlamentara vs. una prezidentiala, si care este modelul sau de democratie? Merci.
2010-01-06 02:32:15 | Raporteaza
D’acord. Si cu PDL si cu Ciutacu. O singura obiectie, sau mai degraba pretentie. Defineshte te rog sensul acestei fraze: “O ordine provincială a lucrurilor care duce la explozii precum cea a premierului azi.”
Mai exact partea cu ordinea provinciala. Explica-ne in ce fel o “ordinea ca la centru” nu lasa loc derapajelor si ce legatura are provincialitatea lui Boc cu faptul ca din cand in cand da pe alaturi. Pot sa-ti amintesc ca pana acum un an am fost condusi intr-o ordine eminamente “de la centru” a lucrurilor ?
2010-01-06 06:39:56 | Raporteaza
Comiţi o eroare(nu e singura). Ciutacu nu se bucură, dacă nu te orbea furia ai fi văzut că scrie “…nu fac o sărbătoare din chestia asta” Sau în logica ta asta înseamnă că se bucură de parcă i-a dublat mogulul salariul?
2010-01-06 07:41:08 | Raporteaza
pai domnu rogozanu, matale facusi in ultimele 4 luni exact ce a facut si ciutacu. cu diferenta ca ciutacu l-a facut pe geoana idiotul idiotilor dar mata nu l-ai facut pe basescu impostorul impostorilor. thumb up pt ciutacu.
2010-01-06 07:46:19 | Raporteaza
Costi, n-are rost sa-ti faci sange rau pentru cineva care a devenit substantiv comun plural (ciutaci).
Lasa-i, sunt din alta liga , cea inferioara delfinilor (delfinii sunt mai destepti decat maimutele).
2010-01-06 08:34:25 | Raporteaza
Vad ca de la un articol civilizat s-a ajuns la o “lupta de idei” teribila. Greseala lu’ matale, nea Cristi, e ca-l bagi in seama pe Ciutacu. Avand in vedere ca e “mult mai inteligent” decat noi toti din cand in cand particele din uriasa-i personalitate se dedubleaza in mici postaci care scriu si ei pe unde e moca si nu trebuie sa-ti dai numele adevarat.
In privinta miscarii din PDL mi-am spus parerea ( domnulsix.wordp../ ) si cred in continuare ca pe cei doi i-a luat gura pe dinainte. E posibil ca astazi de Boboteaza sa-si primeasca “botezul”. Iarta-i Doamne ca nu stiu ce fac!
2010-01-06 09:12:10 | Raporteaza
Rogozanu: fiecaruia i se da ceea ce merita…
si lui C Preda dar si tie…
macar despre Ciutacu stim precis pe cine pupa, pe cine injura…
despre tine nu se stie decat ca esti “ambiguu”
cum la fel pare a fi si C Preda: vrea democratie de parid in partidul lui Basescu in care Boc editeaza o fraza antologica pentru aceasta democratie interna: “dacă vor participa mai mult la dezbaterile interne care au avut loc, se vor lămuri” – dl Preda cred ca s-a lamurit deja ca n-ai cum sa participi in viitor la niste gezbateri care au avut loc!!! adica ” alea jacta est” dinainte de “dezbateri”
2010-01-06 10:02:04 | Raporteaza
Poate ca dl. Rogozanu ii tine partea d-lui Basescu,cu toate ca ii citesc articolele de mult timp si nu mi s-a parut asta,dar si Ciutacu si cei de la Antene il pupa-n … pe Geoana&PSD+PC.Exista ziaristi de ambele tabere,dar daca noi,ca cititori, suntem intr-una dintre ele asta nu ne da dreptul sa ii injuram pe ceilalti. Ca sa spui ca Badea este un model e chiar hilar. Are un limbaj mai mult decat “manelist”,mai ales la radio. L-am ascultat de cateva ori si apoi mi-am spus ca nu se merita sa imi otravesc urechile si creierul. Nici Ciutacu sau Stan nu sunt mai prejos. Oamenii inteligenti pot folosi limbaj decent ca sa isi spuna nemultumirile.Ei cred ca daca nu jignesti nu te faci auzit.Mentaliate de …(va las pe voi sa completati)
2010-01-06 10:10:31 | Raporteaza
Rogozane, imi aduc si acum aminte, cum ti-a spus cineva intr-o emisiune la Realitatea, haiiideti domllleee Ciocazanu:))))))
Stai linistit, cum ala nu te stia, multa lume nu te stie, asa ca putin stiu despre cine vb Ciutacu si Badea:)))))
2010-01-06 10:24:07 | Raporteaza
Nu-i evident ca sluga lui Bese, Preda face sanchi, opozitie lui Boc? Intr-un an in care lui boc i se vor sparge toate oalele in cap si va deveni foarte nepopular bese tre sa para ca se dezice de el….de ce Blaga care trebuia sa fie premier nu e? ca cine este premier in perioada asta isi termina cariera politica…
Dar fanii lui bese care asculta pe guta nu pot sa priceapa
P.S. nu ma bucur de raul nimanui dar prea il omagiati si tu si toti asa zisii intelectuali parati pe bese…va meritati soarta si tu si toate toate trompetele lui
2010-01-06 10:26:29 | Raporteaza
Demult nu am mai vazut pe cineva mai urat ca Ciutacu;daca mai traia Lombroso ne putea spune cum te desfigureaza frustrarea si ura,cum te urateste adoratia fata de Geoana si cum te desfigureaza osanalele aduse lui Nastase.Si pentru ca toate astea trebuiau sa poarte un nume,l-i s-a spus Ciutacu,iar fanii lui sunt mai urati ca el!
2010-01-06 11:13:18 | Raporteaza
se pot muta pupinbasestii prin alta parte….madame laura are prin cv si minunata institutie sri….hai ca mai aveti muult de lins la dosul prezidential (si apropos de asta, luati-va un profesor bun: pe BOC) pana sa ajungeti ununl din cei cca 100 de consilieri a lui udrea
ura!
2010-01-06 11:14:15 | Raporteaza
Who is Costi Rogozanu?
Am dat de tine urmand un link de pe pagina lui Ciutacu. Aaaa…m-am lamurit. Esti un manelist coleg cu Guta si printesa Ardealului care face “dizidenta” pentru ca nu mai e chemat sa cante la masa stapanului.
2010-01-06 11:19:18 | Raporteaza
Cred ca sunt 2 variante
ri Preda n-a primit destul in raport cu cit l- a pupat in cur pe presedinte , ori e o politica basesciana !Iar , Voinescu e posibil sa nu fie multumit cu medalia ( ? ? ! ! )primita la sfirsitul anului si cu majorarea salariului conform bugetului.Astea in comparatie cu inscaunarea ca ministru de externe e cam putin ! ! Legat de tine, cred ca esti in cazul lui Voinescu :ai primit fff. putin in functie de cit l-ai pupat in 3 litere pe presedinte !Legat de Ciutacu , nu vad ce ai cu el , el e ZIARIST !
2010-01-06 11:20:09 | Raporteaza
@calin: DE ciutacu si m. badea se intereseaza doar cei care asculta manele. Sunt jurnalisti cum sunt si eu. Glume bune si proaste poate face oricine, dar cei doi mai mult decat altii.
De Costi Rogozanu poate poti spune multe, dar ca este omul cuiva mai putin. Un tanar (eu am 55 de ani) de mare isprava. Scrie fara patima si obiectiv. De el vom mai auzi, va ramane un jurnalist de isprava in istoria jurnalismului, pe cand de ciutaci si badeni nu-si va mai aminti prea multi.
2010-01-06 11:51:16 | Raporteaza
apropo, daca vorba lui ciutacu ati fost dat afara de la realitateatv, cum de ati aparut azi la jurnalul de la ora 09.00? cred, ca ciutacu are cosmaruri.
2010-01-06 11:57:29 | Raporteaza
Pretene,nu te vei compara niciodata cu aia de la Antena 3 . Ca dovada ca ei inca mai munesc pe acolo si pe la ziar. Tu ?? Ai incetat colaborarea….asta e pt prosti. Zi ca aveti un ziar de tot rahatu si nu il citeste nimeni, k lumea e satula de pupincuristi….
2010-01-06 12:00:51 | Raporteaza
@ Honorius
care e ultima carte pe care a citit-o?
daca are vreo idee despre a incepe o afacere fara bani?
daca a avut vreodata o idee inovativa in orice, inafara de a lasa afacerile , politica pe seama ciclurilor normale de existenta?
2010-01-06 12:11:21 | Raporteaza
Costi,
Ca nu apari la tv irealitatea nu-i nici o problema.Ba eu as considera-o o mindrie,bani mai potiscoate si altfel.
Vad cxa asa cum am previzionat in decembrie trecut iata ca apare din nou pe post Bogdan Ciriac ori decit cu el pe post mai bine asa.
2010-01-06 12:13:24 | Raporteaza
tu raGaozaru si cu patrasCoiu nu meritati dati afari, ci aruncati sub tren; ai scris impotriva chiorului, pe care in curand il vom taia bucati si il vom da la caini? desi ma mir ca un caine ar minca securist imputit) ati scris de genu’: l-am pupat in cur, dar nu ne-a placut. Ati fost dati afara pentru ca sunteti borfasi ai securitatii, si scrieti la comanda, si e timpul ca toate stoarfele securiste sa fie trimise la cimitir, impreuna cu securisti cu tot. MOARTE SECURISTILOR, MOARTE IN CHINURI, LOR, FAMILIILOR LOR SI SLUGILOR LOR
2010-01-06 12:36:08 | Raporteaza
Nu am nici-o pasiune pentru Ciutacu sau Gadea si compania,dar am fost chiar nevoit sa ma uit din cand in cand la A2~3 deoarece restul mass-mediei devenise prea monoton basesciana.Mai ales cea cu “deontologii”lui Basescu ,fostii “specialisti” disparuti ai lui Constantinescu!
Asta e stimate Cristi :cand te amesteci in mocirla ,te manaca porcii! Mai ales cand nu te prea deosebesti de ei!
Succes pe viitor,astept sa vad evolutia.
2010-01-06 13:07:57 | Raporteaza
Crew-ul de la Antene e mult prea indoctrinat incat sa mai poate emite pareri realiste, sustinute de logica si obiective.
Cine pana mea ii mai baga in seama?
A da, astia fara viata si incapabili sa aiba o parere proprie.
Asa ca , Costi , stai linistit ca cititorii tai o sa-ti ramana fideli. Si o sa ma castigi si altii.
PS: Astia care il acuzati pe Costi de pro-basescianism inseamna ca n-ati citit de multa vreme blogul sau.
2010-01-06 13:53:08 | Raporteaza
@calin:
pe langa badea nu exisiti, mai bine taci taticu
2010-01-06 15:33:51 | Raporteaza
uau!
postacii pesedisti chiar nu mai au ce face! incredibil cum si-au largit bibliografia maniacii politici gen calin, hadrian, alex, kill basescu si alti lobotomiati.
oare de unde scriu ei? macar o parte dintre ei isi lasa miasmele, in mod sigur, prin niste birouri de la stat, angajati pe pile de niste cunoscuti, relatii de-ale mamucii, tatucii sau nashului lor burtos, gushat si slinos.
nu cumva le-a dat voie tatucu’ cu pricina sa sara si sa mushte?
costi, ai devenit o amenintare pentru regnul lor!
2010-01-06 15:44:48 | Raporteaza
costi, succes!
2010-01-06 15:59:13 | Raporteaza
Slabut videochatul cu Honorius. Ma asteptam la intrebari mai precise: care e pozitia dvs fata de drepturile homosexualilor (casatorii etc) caci de fapt asta e problema, nu faptul ca tinerii se saruta in public. Ce este liberalismul, ca tot se da junele Prigoana mare liberal ? A divagat junele de numa numa.
2010-01-06 16:32:03 | Raporteaza
se incaiera triburile de ziaristi “de elita” !
Deci avem curatenie inainte de primavara!
2010-01-06 17:36:34 | Raporteaza
[...] si daca e si el pe lista (nu, nu e. El e sef, iar sefii sunt vesnici si concediaza) are alte vesti: Rogozanu, Patrasconiu si Laura Cernohoschi au fost zburati de la Realitatea tv. Si oamenii ii [...]
2010-01-06 17:55:35 | Raporteaza
@Alex: Ai dreptate! Lumea e plina de pupincuristi asa ca muriti o data!
Only dead reds are good reds!
2010-01-06 18:45:17 | Raporteaza
D-LE CRISTI CRED CA VA TREBUII SA-TI CAUTI ALT STAPIN SA-L PUPI UNDEVA .I-MI PARE RAU DE TINE ,PACAT AI FIOST UN LINGAU PERFECT ,ACUM INSA NU MAI ESTI DE FOLOS.SFAT INVATA O MESERIE ,PUPINCURISMUL NU ESTE IN NOMENCLATOR ,SUCCES!
2010-01-06 19:43:28 | Raporteaza
Ce trist!
Costi Rogozanu ne propune un subiect,chiar daca-i scapa o remarca la adrssa lui Ciutacu,iar obisnuitii(sau mai putin obisnuitii)”casei”isi pornesc razboiul lor de fani ori dusmani ai lui Basescu!
Nu mai reusim sa iesim din cercul/circul acesta !?
Desi,la extrem,as zice ca suntem in tema:spiritul critic si o eventuala educare a lui.
@dl.Rogozanu:sper sa nu inchideti si dvs.ca dl.Tudoran!
2010-01-06 20:03:45 | Raporteaza
[...] si inteligenti din RO. Ceilalti sunt orice altceva, numai ziaristi nu. Si, fiecare dintre ei se suspecteaza reciproc, nehotarand-se cine sa ia titlul de cel mai mare lingau. Cateva observatii: 1. Si-au incetat [...]
2010-01-07 09:52:49 | Raporteaza
Stiu o vorba de la bunica-mea – ti se potriveste manusa:
‘Vita de vie tot invie/ Vita de boz, tot rogoz’. Vezi tu amu’ who’s who…
2010-01-08 11:47:13 | Raporteaza
costi, nu am nimic cu tine sau cu ciutacu, dar stii ce mi se pare penibil
faptul ca va atacati intr-una cand de fapt ati fost ambii pe acceasi baricada, cel putin pana la pierderea alegerilor de geaona, pe acceasi baricada adik cu pupatul in pesedeu si flegmatul in pedeleu si zeus
2010-01-08 13:03:48 | Raporteaza
@Alex: PROSTIA SI RAUTATEA SUNT SURORI BUNE!Asa imbecil violent rar intalnesti.Mai lasa vitelusule net=ul si mai stai si in biblioteca!
2010-01-09 07:03:16 | Raporteaza