![]() | Poalele-n cap, de ziua femeiivezi toate articolele de Laura Cernahoschi07 Mar 2010 la 11:22 50 comentarii 1676 vizualizari. |
Mâine se inversează polii magnetici în societatea românească. Ca în fiecare an, femeile îşi vor lăsa mâncarea pe foc, copiii nebătuţi, soţii neconsolaţi, cărţile necitite, lucrările nescrise şi serialele neurmărite şi vor ieşi în oraş să sărbătorească Ziua Femeii. Până la o oră rezonabilă le veţi găsi în restaurante şi cafenele, coafate şi fardate, cu un buchet de flori lângă ele (primit de la colegi, care răsuflă uşuraţi că au scăpat de seria neagră 1 martie- 8 martie). Dacă veţi bate ceva mai târziu barurile, veţi vedea că la unele machiajul s-a întins, că vorbesc ceva mai tare, unele chiar hăhăie mai zgomotos decât Traian Băsescu, iar drumul spre toaletă a devenit ceva mai legănat şi uneori ţinut de pereţi.
Dar cel mai interesant, pentru un studiu sociologic, este să le vezi pe cele care se duc la spectacole de striptease masculin. E drept, sunt câte unele care se duc cu prietenele să facă mişto. Dar mai sunt altele care ţipă, transpiră, se înroşesc, îşi smulg părul din cap, întind mâinile, doar- doar or atinge o bucăţică de piele dată cu ulei când bagă bancnota în tanga. Doar o dată pe an îşi permit să trateze bărbaţii ca un obiect! Ce, ei nu fac aşa tot timpul? Anul ăsta, am văzut o reclamă, vin “foştii membri ai trupei Chippendales”. Nu se precizează din ce deceniu. Dacă or fi foştii membri din anii ‘70?
Cam aşa e şi cu Pandora’s pentru că aşa sunt fetele. Unele îşi pun poalele în cap, altele miorlăie pisicit, unele scriu foarte bine (chiar foarte bine, ştiu să recunosc scriitura bună, chiar dacă nu o produc), altele înşiră nişte cuvinte, unele au un simţ al umorului deosebit, altelte nu-mi spun nimic sau chiar mă calcă pe nervi. Mi-am redescoperit câtreva colege şi am descoperit câteva fete care îmi plac. Nu o să dau nume. Dar ştiu că în câteva săptămâni situaţia se va cerne în bine. În rândul femeilor care comentează articolele detectezi, pe lângă criticile argumentate sau dialogul binevoitor, multă acreală şi răutate. O atitudine de genul “fă, proastelor, ce v-aţi găsit voi să scrieţi aici, când eu sunt muuuuult mai deşteaptă decât voi?”. Dar, vă rog, scrieţi pe Pandora’s! Trimiteţi câteva texte şi, dacă se dovedesc competitive, sunt sigură că administratorii site-ului vă vor accepta în rândul autoarelor!
Vezi, Dan? Poţi să fii şi mai rău când vrei să le critici pe fetele de pe Pandora’s.


Cristian Teodorescu azi la 10:16 |
A cotit cu dibăcie Băsescu la întrebarea ziariştilor dacă se mai întîlnesc cu el la [ citeste mai departe ]
Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
| 1@nae: Don Nae, frate, ce-ai cu mine? Porcaieste-l pe don Teodorescu ca el aduce acuzatii nefondate la adresa lu' don Ponta! Eu doar glumesc! Sa traiesti bine, Nae!... | ||
| 2Domnule Teodorescu, daca v-au placut Iliescu si Nastase o sa va placa si Ponta, fiti fara grija! Sunt la fel de ambitiosi, orgoliosi, grei la suflet! Se construieste pe razbunare, ranchiuna, ura si interese!... | ||
| 3Intrebari si raspunsuri:1. De cand se iau deciziile cu sondajele de opinie pe masa? Adica in urma unor sondaje la care au raspuns in medie 1000 de persoane, presa, televiziunile, plus cei doi agarici/pogonici... | ||
| 4@Teodorescu Cristian I-auzi taticu'!De unde stie @Calin ca ai ginit un post de atasat cultural?De meritat,ce-i drept,meriti!Ai dat cu sarg la flasneta in anii astia din urma.R.Cernea s-a capatuit,urmezi... | ||
| 5GAVRILACHE gigiPoanta,toanta asa cum este ponta in ochii vostri v-a facut muci.Asta este teapa voastra.Uite cum ies toate smenozelile politice in cirdasie cu asa zisa justitie.Au instrumentat... | ||
| 6Totusi, ingrata pozitia domnului Teodorescu. Nu fiti rautaciosi. Sa trebuiasca sa te dai obiectiv pe dupa hidrant si sa-ti iasa asemenea jene de texte...... | ||
| Mihai Goţiu 10961 citiri |
| Cristian Teodorescu 9991 citiri |
| Costi Rogozanu 8977 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4164 citiri |
| Alin Fumurescu 3963 citiri |
| Constantin Creţan 3396 citiri |
| Dorin Tudoran 2898 citiri |
| Elena Vijulie 2663 citiri |
| Dan Duca 2478 citiri |
| Ciprian Şiulea 2320 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61353 citiri |
| Cristian Teodorescu 40331 citiri |
| Costi Rogozanu 38169 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18212 citiri |
| Alin Fumurescu 17869 citiri |
| Viorel Dobran 12327 citiri |
| Dan Duca 11278 citiri |
| Constantin Creţan 11155 citiri |
| Elena Vijulie 9288 citiri |
| Dorin Tudoran 8725 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Nu ma bag la Pandore. Nu mai tine cureaua. Ma intreb batraneste: de ce o fi nevoie de o zi a femeii? Daca o respect pe cea de langa mine, o fac 365 de zile pe an; daca nu, zadarnica-i orice… Inteleg business-ul legat de 8 martie; ii inteleg pe cei care fac bani din asta. Nu ii inteleg pe oamenii care au nevoie de un pretext ca sa mearga la bar. In tinerete, ii surprindeam pe ceilalti, obinuiti sa spuna: mergem la o bere – normal ca se-ntorceau pe 3 carari, ceea ce insemna mai mult decat o bere, eu zic ii surprindeam fiindca nu ziceam niciodata ma duc la o bere, eu ziceam ma duc sa ma imbat… oricum, ma imbatm pe banii mei si pe mahmureala mea…
2010-03-07 11:36:25 | Raporteaza
Eu zic sa editezi “felete” , suna ca dracu’ ar zice cineva
2010-03-07 11:39:34 | Raporteaza
@Zorin Corect, nici eu nu inteleg de ce mai e nevoie acum de ziua femeii. Cand a fost inventata, da, era cazul…
2010-03-07 11:39:47 | Raporteaza
@Traian
Merci…
2010-03-07 11:40:34 | Raporteaza
@Laura:
“ştiu să recunosc scriitura bună, chiar dacă nu o produc”
astept carcotasii! 
Foarte corecte aprecierile la Pandora`s.
De fapt,ce s-o mai lungesc,un exemplu de scriitura buna.
Na,ca sa dau apa la moara rautaciosilor!
2010-03-07 11:42:55 | Raporteaza
@val_one
Multumesc! Dar e multa subiectivitate la mijloc!
2010-03-07 11:45:18 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi: asa am crezut si eu, ca era necesara emanicparea; pe urma am vazut un interviu la tv, cu o fata care s-a maritat in orient si a acceptat traditiile musulmane; intrebata, cum se impaca cu pierderea libertatilor, a raspuns: dar de unde stiti ca nu am castigat altceva? Interviul a fost difuzat pe Sat1, iar fata maritata in Turcia era nemtoaica crescuta in plina glorie a feministelor din Bundesrepublik…
2010-03-07 11:46:52 | Raporteaza
Dvs, ganditi ca un barbat sau eu ca o femeie?
palavragiu.blog../
2010-03-07 11:47:01 | Raporteaza
@Laura: “mare” eveniment la Carturesti de ziua femeii
2010-03-07 11:49:34 | Raporteaza
@Zorin Imi pare rau, dar nu inghit bullshitul occidentalelor care isi pun baticul in cap de dragul unui barbat…Am vazut la noi, la un mall, un trio interesant: el musulman, nevasta romanca, dar cu baticul pe ochi, si soacra romanca, coafata si fardata…Nu stiai daca sa razi sau sa plangi!
2010-03-07 11:49:45 | Raporteaza
@val_one Exact. Sa inteleg ca participi?
2010-03-07 11:50:16 | Raporteaza
“(chiar foarte bine, ştiu să recunosc scriitura bună, chiar dacă nu o produc)”
Nice. Asta se numeste atitudine pozitiva.
2010-03-07 11:51:56 | Raporteaza
@Laura,se anunta un “mare” eveniment la Carturesti de ziua femeii.
2010-03-07 11:52:01 | Raporteaza
@val_one Stii ceva ce eu nu stiu? Vreun atentator sinucigas, ceva?
2010-03-07 11:52:44 | Raporteaza
@Laura, cine stie?
aflam dupa!:)
Scuze pentru post dublu!
2010-03-07 11:54:09 | Raporteaza
La #15 am raspuns la #11
2010-03-07 11:56:40 | Raporteaza
Care articol e mai interesant?De pe Pandora’s?De pe Voxpublica? Hai ca ma pufneste rasul cand vad cata alergatura dupa vizite. Pentru ca, in general, sunt subiectiv, chiar usor partinitor, si pentru ca imi place cum scrii ma opresc aici cu criticile.8Martie insa mi se pare o zi absolut aiuritoare pentru simplu fapt ca nu face decat sa prelungeasca agonia barbatilor care iubesc femeile. Absolut comerciala(am intalnit tigani fericiti!!!) Primavara a venit la 1Martie.8Martie e luni si atat.dragostea ti-o manifesti zi de zi, noapte de noapte chiar si pe 8Martie iar flori poti oferi oricand(marturisesc ca eu ii cumpar flori in fiecare sambata sau duminica) La multi ani fetelor si nu fiti foarte suparate pe mine.Sunt un pesimist cu vagi nuante de negativism.
2010-03-07 12:06:06 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi: Cazul amintit mi se pare de ras. In Germania feminismul a facut victime. O spun chiar ele. Emanciparea devenise o constrangere mai puternica decat haremul. Revolta insemna excludere si pierderea prietenelor, a relatiilor sociale. Asa ca unele si-au pus esarfa in cap si ca protest. Nu stiu daca au reusit sa demonstreze ce au vrut.
2010-03-07 12:07:37 | Raporteaza
@serastto Nu e nevoie sa te opresti cu criticile. Go ahead! Articolul asta ar fi, in principiu, unul de Pandora’s. Dar tocmai pentru ca maine e 8 martie, am zis ca merge si aici. Oricum, din titlu trebuia sa-ti dai seama ca e acelasi lucru. Era suficient sa citesti unul din ele
2010-03-07 12:10:52 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi: Cazul amintit mi se pare de ras. In Germania feminismul a facut insa victime. “Constrangerea” emanciparii a devenit mai puternica decat cea din harem. protestul insemna excluderea. Asa cu multe si-au pus esarfa in cap ca protest. Nu stiu daca au reusit sa demonstreze ceva. In schimb feminismul s-a transformat treptat in miscare politica.
2010-03-07 12:11:00 | Raporteaza
Sorry pt postarea dubla, laptopul meu + modemul vodafone e un amestec exploziv.
2010-03-07 12:13:37 | Raporteaza
@Zorin Nu-i nimic, am aprofundat mesajul
2010-03-07 12:17:25 | Raporteaza
Emanciparea femeii la noi s-a facut de la poale-n brau
la poale-n cap?
2010-03-07 12:17:39 | Raporteaza
@iezii-cucuieti
foarte buna asta!
2010-03-07 12:18:19 | Raporteaza
În data de 24 februarie a.c., domnul Tudorel Butoi, expert criminalist, a spus pe Realitatea tv că majoritatea femeilor agresate pe stradă, în parcuri şi ascensoare … şi-au provocat agresorii! Că mare parte din victime sunt nişte piţipoance şi femei cu caracter de „leliţă balcanică”! Şi că femeile ar trebuie să fie atente pe unde umblă şi cu cine intră în vorbă, nu să dea buzna după aia la poliţie c-au fost violate!
De asta ce ziceti, stimate Pandore, stimati ziaristi/ziariste?
2010-03-07 12:32:17 | Raporteaza
@MIHAI: ca sa fim ceva mai aproape de adevar,dl Butoi
s-a exprimat cam asa:
“Femeile trebuie să ştie cum se urcă în lift şi să nu ne năpădească pe noi că au fost violate în lift. Când şi cu cine. Să nu bată ca exploratorii în miez de noapte parcurile şi să vină apoi la adresa poliţiei c-au fost violate. Să ştie cu cine intră în discuţii şi cu cine acceptă relaţii ş.a.m.d. Comportamentul ăsta de leliţă balcanică, din păcate… cu excepţia acestor victime, care nu au dat dovadă de el, este caracteristic piţipoancelor şi ele devin victime pentru că sunt victime de tip provocator, mare majoritate dintre ele”
2010-03-07 12:44:23 | Raporteaza
@MIHAI: Nu stiu daca vorbitorul avea dreptate cu “majoritatea”; in schimb mi-am amintit intrebarea unui prieten care a venit din Bucuresti sa lucreze in oraselul in care traiesc: Zorine, la voi de ce fetele se imbraca si se machiaza ca pe centura si daca le faci avansuri, te reped?
2010-03-07 12:47:47 | Raporteaza
@MIHAI Subiectul a fost deja tratat:
voxpublica.real../
pandoras.realit../
2010-03-07 12:49:46 | Raporteaza
Hai sa-ti spun una tare vazuta cu ochii mei la televizor cu multi ani inainte: pe la 2 noapte o fata de 15ani se duce la o sectie de politie si se plange ca a fost violata, cu jumatate de ora in urma, pe o strada(nu-mi amintesc numele) de la periferia cart.Ferentari si la intrebarea politistului ii raspunde, senina, ca se-ntorcea , singura, de la un club de noapte din centrul capitalei si ca banii de taxi ii daduse pe o bere.Mai e ceva de comentat?
2010-03-07 12:57:44 | Raporteaza
@serastto Da. E ceva de comentat. Ar trebui sa poata merge noaptea pe strada, fara sa fie violata. Daca venea de la schimbul doi si nu avea bani de taxi pentru ca ii daduse pe paine, crezi ca scapa neviolata? Nu mai bine aveam niste patrule ca lumea de politie?
2010-03-07 13:06:49 | Raporteaza
@Laura,ai dreptate,subiectul a fost epuizat acum cateva zile.Parca nu mai merge azi,duminica in ajun de 8 martie.Noi vrem sa stim,mai bine,daca maine merita sa mergem la Carturesti.
2010-03-07 13:12:25 | Raporteaza
@iezii_cucuieti Habar n-am. Si eu ma intreb daca merita sa merg
2010-03-07 13:17:21 | Raporteaza
1)de ziua lor femeile ar trebui sa fie libere,chiar si casnicele.
2)ziua barbatilor nu e necesara;daca e militar=>are ziua armatei;exemplele pot continua:ziua invatatorului,a minerului,a ceferistilor,a magistratilor,s.a.m.d.numai somerii si parlamentarii n’au.
3)d-ra[d-na]laura cernahoschi ori a facut psihologia,ori a rugat colegii sa scrie ce cred,fara sa se semneze,ca este incisiva ca un barbat[as zice ,aproape misogin],ori este o f. buna cercetatoare.articol psihosocial f.bun
4)fraza cu scriitura,ultima propozitie =eliptica de subiect=eu[elle=grav].
2010-03-07 13:21:48 | Raporteaza
Cred că în articol te-ai referit, sociologic vorbind, la femeile tinere, cu ifose, din mediul urban. Deoarece, pentru restul femeilor din România, 8 martie va fi doar o zi obişnuită, cu excepţia faptului că vor primi în dar ceva de la bărbaţii din viaţa lor.
2010-03-07 13:26:18 | Raporteaza
Femeia si ziua femeii:tastez pe google “women” si el imi da sugestii.Pe locul unu:women in love-491 milioane de adrese.Femeia =dragoste,pentru majoritatea pamantenilor.
2010-03-07 13:27:40 | Raporteaza
Şoferii trebuie să ştie cum se urcă la volan şi să nu ne năpădească pe noi că au fost tamponaţi în trafic. Când şi cu cine. Să nu bată ca exploratorii în miez de noapte şoselele cu polei şi să vină apoi la adresa poliţiei c-au fost tamponaţi. Să ştie cu cine intră în depăşire şi cu cine acceptă să stea la stop ş.a.m.d. Comportamentul ăsta de leliţă balcanică, din păcate… cu excepţia acestor victime, care nu au dat dovadă de el, este caracteristic cocalarilor şi ei devin victime pentru că sunt victime de tip provocator, mare majoritate dintre ele.
2010-03-07 13:38:38 | Raporteaza
@ Laura Cernahoschi:
(com.14): de cand atentatorii se obosesc sa arunce in aer niste femei?
daca mai sunt si arabi…fac trimitere la o vorba de-a ta care m-a amuzat…ceva de genul “oricum e femeie, nu face nici cat o camila” 
(com.30): de acord cu “Ar trebui sa poata merge noaptea pe strada in siguranta”. insa, nu cred ca problemele infractionalitatii (si, in special a celei discutate aici – violul) se rezolva DOAR prin intarirea politiei.
2010-03-07 14:42:19 | Raporteaza
@ serasttto (com.29):
exista o doza de adevar in vorbele tale. totodata, insa, exista si o doza de fals. ar fi ideal, totusi, daca ai iesi putin din gandirea de tip “ea e de vina”, nu crezi?
2010-03-07 14:45:28 | Raporteaza
@Zorin:
Ziua de 8 Martie nu s-a creat pentru persoane ca Dv.
S-a cerat pentru ca macar O ZI pe an femeia sa stea si ea …mai putin stresata, sa aiba ocazia sa NU FACA, sa NU SPUNA
2010-03-07 15:24:37 | Raporteaza
@Zorin:
scuze..s-a intrerupt ..
sa nu spuna ceea ce convenientele sau sotul sau .. o obliga sa faca ..
si hai sa recunoastem macar O ZI sa nu mai fie jignita sau ..mai rau – asta admitind ca toata lumea respecta aceasta zi.
Si e frumos sa vezi femeile pe starda fie si de 2-3 ori pe zi cu cite un buchetel de flori -macar atunci …
si -why not Laura ?- de ce sa nu aiba o zi a lor in care “sa-si puna poalele in cap “, ce e rau in asta ?
E o terapie pina la urma, scapa de stres si de alte ..refulari sau complexe …
2010-03-07 15:28:10 | Raporteaza
@imarilenam: De acord cu aceasta intrebuitare pentru 8 martie. De ce femeila accepta celalalte 364 daca sunt asa cum le-ai descris? Nu ar fi mai bine sa faca terapie in fiecare zi? Ce rost are sa cultivam acest gen de ipocrizie. Las-o saraca, e ziua ei, ca de maine coboara armata din pod. Cine are dreptul sa gandeasca asa si de sa-l suportam la nesfarsit? Se zice ca femeile au plecat de la daci, fiindca romanii aveau stare civila si le ofereau un statut: matroana, stapana casei. Cuvantul a primit ulterior alte intelesuri, dar asta e un subiect diferit. Acum romancele se casatoresc in departari? Ramanem, ca si dacii liberi, o adunatura de betivi si de batausi?
2010-03-07 16:42:35 | Raporteaza
Ei, las’ ca altii isi ridica poalele in cap de ani de zile. Si nici macar nu au ce sa ne-arate.
Animat Planet Show – 8 Martie part.1
trilulilu.ro/pu../
2010-03-07 17:20:34 | Raporteaza
Laura de 8 martie iti dorrsc multa fericire si “la multi ani”.Cred ca vei avea succes in continuare.Ai grija de catelusul tau.Sunt un mare iubitor de animale.
2010-03-07 17:22:43 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi(3): Wrong! Explicatie:
femeilor le-a trebuit doua zile pentru a afla ca exist, si cand au aflat, au zis: “E zi de sarbatoare, e ziua noastra! …”
P.S. sunt nascut pe 6 Martie.
LOL!
2010-03-07 17:47:13 | Raporteaza
@44: …”le-au” … / “le-a”
2010-03-07 18:31:37 | Raporteaza
facebook.com/ph../!/photo.php?pid=30143458&o=all&op=1&view=all&subj=13639749437&aid=-1&id=1212203997&oid=13639749437&fbid=1053988589261
2010-03-07 18:42:02 | Raporteaza
@val_one: Multumesc pentru detalii…
@Laura Cernahoschi: Ai dreptate. Nu am fost pe faza in ultimul timp. Si totusi, dupa mintea mea, ar fi meritat mai mult tam-tam pentru ca vad ca domnul Butoi are prea multi sustinatori.
2010-03-07 20:07:04 | Raporteaza
@sase sase Multumesc
Am grija de el, desigur. La partea cu succesul, nu stiu, vom vedea
2010-03-07 21:19:24 | Raporteaza
@Americanul La multi ani! Si…LOL!
2010-03-07 21:20:25 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi: Multumesc!
(Regret ca nu pot da un … ceai, maine!)
2010-03-07 21:22:58 | Raporteaza