![]() | Poliția a intervenit în forță împotriva protestatarilor de la Cluj. Și a fost umilită. Radicalizarea cazului Roșia Montană (FOTO&VIDEO)vezi toate articolele de Mihai Goţiu08 Nov 2011 la 12:53 119 comentarii 3353 vizualizari. |
Poliția, Jandarmeria și Primăria Cluj au fost umilite luni de activiștii din Campania ”Salvați Roșia Montană!”. Ocuparea clădirii fostului Hotelul Continental i-a pus într-o situație inedită (pentru ei) în fața căreia habar nu aveau cum să reacționeze. Știau că ”trebuie să facă ceva” pentru a întrerupe protestul, dar habar nu aveau ”ce” și ”cum”.
Citez din relatarea evenimentelor de pe Oradecluj.ro . Ora 10.40 (la aproape 4 ore de la ocuparea hotelului). ”Comisarul Zaharia Ciorbă, adjunctul şefului Poliţiei Cluj-Napoca, s-a deplasat la hotelul Continental, unde a declarat că manifestaţiile neautorizate sunt de competenţa Jandarmeriei. Generalul Aurel Litan, şeful Jandarmeriei, aflat şi el la faţa locului, a spus că Jandarmeria are competenţă numai pe spaţiul public, iar hotelul este spaţiul privat, aşadar problema “ocupării” este de resortul Poliţiei. Ca atare, reprezentanţii autorităţilor stau pe trotuarul din faţa hotelului şi se uită la activiştii aflaţi înăuntru.”
Așadar, ceață totală. Cu atât mai mult cu cât, au înțeles și ei, că problema proprietarului fostului Hotel Continental (care, eventual, ar fi putut să se plângă pentru tulburare de posesie) este una extrem de controversată.
Ora 12.10 (tot de pe Oradecluj.ro): ”Comisarul-şef Marcel Bonţidean, şeful Poliţiei municipale, a declarat pentru OradeCluj.ro: “Căutăm soluţii pentru a interveni în stoparea acestei manifestaţii neautorizate. Este o proprietate privată. Căutăm soluţii şi vom găsi”. Proprietarul de drept al hotelului Continental, Dorel Tamaş, este dat în urmărire generală, bănuindu-se că a fugit în Dubai. Teoretic, el ar trebui să dea autorizaţia pentru intervenţia Poliţiei.”
Atenție la declarația comisarului-șef. Într-un final, a acceptat că e de competența Poliției să intervină. Dar scopul intervenției e, conform lui Marcel Bonțidean, ”stoparea acestei manifestații neautorizate”. Din nou, ceață. ”Stoparea unei manifestații neautorizate” e de competența Jandarmeriei, nu a Poliției (manifestațiile au loc în spațiu public, nu în spațiu privat). Eventual, ar fi putut invoca ”tulburarea liniștii publice”. Declarația lui Marcel Bonțidean trădează clar intenția Poliției. Legea e doar un pretext (”Căutăm soluții și vom găsi”) pentru a stopa protestul, nu scopul unei eventuale intervenții.
Într-un final, s-a găsit și pretextul. Administratorul judiciar al societății care deține clădirea ar fi semnat, în numele proprietarului (!), o declarație prin care reclamă ocuparea imobilului (atenție, însă, acest lucru nu echivalează cu o plângere prealabilă pentru tulburarea de posesie). Și începe intervenția Poliției, cu amănunte comice memorabile. După ce-i ridică pe primii patru contestatari constată că nu mai este loc în dubă pentru ultimii doi (două fete). Cineva are ideea să cheme un… taxi. ”Să chemăm un taxi?” se aude replica unuia dintre polițiști pe înregistrările video ale momentului. Se renunță, totuși, la idee, iar fetele sunt duse din nou în clădire, până se întoarce duba. Un grup de susținători ai protestatarilor se așează pe jos în fața intrării, astfel încât, a doua oară, fetele sunt scoase pe sus (la propriu) din fostul hotel.
Ceața a continuat și la secția de Poliție, unde anchetatorii nu au putut să le spună protestatarilor în ce calitate dau declarații, de făptuitori sau de învinuiți. Și unde aceeași anchetatori s-au supărat când au aflat că protestatarii au un avocat care îi reprezintă. În cele din urmă, declarațiile au fost date doar în calitate de făptuitori.
Comunicatul de presă al Poliției este de-a dreptul înduioșător: ”În cursul zilei de astăzi la Secţia 1 Poliţie Cluj-Napoca a fost înregistrată plângerea penală privind săvârşirea infracţiunii de tulburare de posesie, formulată de către administratorul unei societăţi comerciale, cu privire la faptul că mai multe persoane necunoscute au ocupat, fără drept, un imobil situat în centrul municipiului Cluj-Napoca fără a avea consimţământul acestuia şi refuză să îl elibereze. Având în vedere cele sesizate, poliţiştii clujeni efectuează cercetări pentru identificarea persoanelor suspecte, iar în funcţie de rezultatul cercetărilor se va propune o soluţie procedurală.”, se arată în comunicat.
Niciunuia dintre ”suspecți” nu i s-a prezentat plângerea penală. ”Administratorul unei societăți comerciale” nu are nicio relevanță juridică. În plus, acea societate comercială trebuie să fie proprietarul clădirii pentru ca eventuala plângere să aibă vreo valabilitate. Ori calitatea de proprietar nu poate fi stabilită de către Poliție, ci doar de către instanțele judecătorești. Acesta este, de fapt, și motivul pentru care în comunicat nu se precizează numele societății: Poliția trebuia să transmită două mesaje: că intervenția a fost legală și că are situația ”sub control”.
Declarațiile reprezentanților Primăriei Cluj-Napoca sunt în aceeași notă. Conform purtătorului de cuvânt al Primăriei, Oana Buzatu, fiecare protestatar ar fi fost amendat cu câte 2.500 de lei (amenda maximă) pentru afișaj ilegal. La fața locului nu s-a întocmit însă niciun proces-verbal care să fie adus la cunoștința protestatrilor. Astfel, cel mult, pentru afișaj ilegal poate fi amendat proprietarul clădirii. Care proprietar… ia-l de prin țările arabe. În plus, de mai bine de doi ani, geamurile Hotelului Continental din Cluj sunt acoperite cu afișe publicitare imense. Credeți că a fost amendat cineva până acum pentru afișaj ilegal?
Povestea nu s-a încheiat, însă, aici. Mai înspre seară, pe la ora 20.00, în jur de 60-70 de persoane și-au dat întâlnire în fața fostului Hotel Continental. Cu ei aveau și baloane pe care scrie ”Salvați Roșia Montană!”. Doi polițiști au început să-i legitimeze. Eu m-am oferit voluntar. Pentru a afla care e motivul legitimării. ”Păi e o adunare… mare… și aveți… baloane”, s-a bâlbâit agentul. ”Așa, și…?”, am insistat. ”Păi… avem dreptul să legitimăm”, a mai spus, după care a încercat să mă convingă că ar fi vorba de o ”adunare publică neautorizată”. L-am rugat să-mi spună legea și articolul în temeiul căruia a ajuns la concluzia că întâlnirea din față de la Conti ar fi fost o adunare publică și, de asemenea, articolul din lege care prevede că și dacă ar fi fost vorba de o adunare publică aceasta ar fi trebuit autorizată. Și-a scos smartphone-ul și a căutat Legea 61/1990, referitoare la adunările publice. A căutat însă în zadar articolul referitor la necesitatea autorizării adunărilor publice (subliniez, autorizarea, nu declararea, acestea fiind două lucruri care, din punct de vedere juridic sunt total diferite). Nu a găsit, pentru că nu avea cum să găsească din moment ce un asemenea articol nu există.
Legitimările au avut însă un efect coagulant. În jurul orei 21.00, în față la Conti se strânseseră deja mai mult de 150 de persoane. Desigur, și numărul forțelor de ordine s-a mărit. Mai glumind cu ei, mai povestind cu prietenii, timp de mai bine de o oră ne-am plimbat de pe o parte pe alta a străzii. Într-un final am plecat. Polițiștii ne-au mulțumit că pot să meargă și ei acasă.
***
După prima zi de ”Occupy Conti”, câteva concluzii sunt necesare:
***
P.S.: A nu se confunda sintagma ”intervenție în forță” cu ”intervenție cu violență”. Sper să nu se ajungă și la așa ceva.
Notă: Revendicările protestatarilor din Conti le puteți citi a
ici.
Etichete: cluj, continental, hotel continental, Mihai Goţiu, occupy conti, protest, Roşia Montana


Cristian Teodorescu azi la 10:16 |
A cotit cu dibăcie Băsescu la întrebarea ziariştilor dacă se mai întîlnesc cu el la [ citeste mai departe ]
Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
| 1Jenant : Cernea da, Teodorescu nu! Ba, da' bun e Cernea asta, frate!... | ||
| 2@nelu:rautate, mitocanie... sau marlanie si prostie. te caracterizseaza ion, ionelule, nelule - esti doar unul din multimea de dorei, gigei, nelisori...samd. sunteti exponentii perfecti pentru usl:... | ||
| 3proteicului, azi @despre orice: Foarte multumesc pentru apreciere chit ca-i oarecum nedreapta fata de multi oameni de calitate de pe aici. Dar asta-nseamna "sa alegi", nu?... | ||
| 4Hai dom'le! Adicatelea matale chiar credeai ca USL-ul nu se va baga ci cizmele in indepemndeta justitiei? Asta cu Nastase si ISC e doar inceputul. Si apropos, mai e una care "ti-a scapat": avocatul lui... | ||
| 5@silicon_v: Asa ti-au dat tie de la partid sumele astea? USL are 45% din suportul popular? Pe parcursul intregului an au fost tot felul de imbecili care hahaiau, ca era in trend, si spuneau ca orice lege... | ||
| 6@tamara's nephew: Ce tablou frumos : dictatorul Basescu (ascultand telefoanele dlui Teodorescu) si pruncul Ponta (ajutandu-l pe parintele Nastase sa treaca strada)! Iliescu s-a-naltat!... | ||
| Mihai Goţiu 10881 citiri |
| Cristian Teodorescu 9700 citiri |
| Costi Rogozanu 8934 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4152 citiri |
| Alin Fumurescu 3950 citiri |
| Constantin Creţan 3394 citiri |
| Dorin Tudoran 2884 citiri |
| Elena Vijulie 2625 citiri |
| Dan Duca 2474 citiri |
| Ciprian Şiulea 2311 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Mihai Goţiu 61273 citiri |
| Cristian Teodorescu 40040 citiri |
| Costi Rogozanu 38126 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18200 citiri |
| Alin Fumurescu 17856 citiri |
| Viorel Dobran 12322 citiri |
| Dan Duca 11274 citiri |
| Constantin Creţan 11153 citiri |
| Elena Vijulie 9250 citiri |
| Dorin Tudoran 8711 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Iulian Leca 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Aceeaşi retorică şi aceeaşi abordare tâmpă pe care autorităţile au încercat să o aibă în 1990, cînd cu Piaţa Universităţii şi afişele din balconul de la Universitate.
2011-11-08 13:14:55 | Raporteaza
FLASHMOB deseară, la ora 18 fix, la fiecare sediu TVR din ţară: se trece pe-acolo, având gura lipită cu leucoplast. Chiar dacă nici atitudinea celorlalte televiziuni, susţinute din fonduri private, nu e acceptabilă, publicitatea aberantă în favoarea rmgc şi, mai grav, cenzurarea acţiunilor opozanţilor la Televiziunea Română, care trăieşte din fonduri publice şi taxe plătite de către fiecare dintre noi reprezintă un atac grav la adresa democraţiei.
Nu se va scanda nimic, nu se vor ‘tulbura ordinea şi linştea publică’. Nu va fi o adunare publică, va fi o ca-din-întâmplare întâlnire au unor prieteni cu gura astupată, în faţa unei instituţii care le-o astupă. Nu există organizatori. Dacă vă vine să fiţi tocmai atunci, tocmai acolo, tocmai aşa, e bine. Dar fiecare e organizatorul acestei plimbări personale. Nu vă uitaţi buletinele, cu siguranţă veţi fi legitimaţi.
Nu uitaţi. ORA 18, sediile TVR, toată ţara.
2011-11-08 13:15:50 | Raporteaza
Acesti activisti au intrecut masura. Daca si politia a ajuns sa fie umilita, activistii astia pot face orice! si nu inteleg de ce tot sunt promovate actiunile lor, pentru ca, dupa cum vede toata lumea, sunt doar acte de vandalism, huliganism si nu-i ajuta cu nimic pe cei din Rosia Montana, asa cum pretind.
2011-11-08 13:17:56 | Raporteaza
Revolutia incepe la Rosia Montana!
2011-11-08 13:21:45 | Raporteaza
Vezi ca ai gresit concluziile. Autoritatile publice au stopat un protest ilegal pe proprietate privata pe care s-a intrat printr-un geam spart. Ca nu au mai fost pusi in situatia asta nu mi se pare un lucru rau, ar fi trist sa fie pusi iar. Blocada presei? A fost un moment cam penibil din partea protestatarilor, a fost o chestiune locala. Si mai degraba protestatario ignora si legea si specialisitii. Dar tu vezi ce vrei din pacate.
2011-11-08 13:23:15 | Raporteaza
Dedicated to Anda:
Nu uitaţi, deseară, la orele 18, sediile TVR din toată ţara. Fără nici o scandare, fără nici un gest violent sau care să suscite violenţa. Ca nişte mieluşei duşi la tăiere, cu gurile astupate.
2011-11-08 13:23:26 | Raporteaza
@ Lica: subestimaţi reacţia de dezgust şi de împotrivire pe care voi, postacii rmgc sau postacii-de-serviciu-ai-oricărei-vremelnice-puteri, o treziţi constant.
Noi nu o subestimăm; dimpotrivă, azi ne-am gândit s-o folosim.
Prieteni, şi de dragul Licăi: deseară, ora 18, cu leucoplast pe gură, în faţa fiecărui sediu TVR din ţară.
2011-11-08 13:25:51 | Raporteaza
deja vad un videoclip in care gotiu joaca rolul lui m. moore, luna amara vor canta catarati in fata hotelului continental, iar virgil iantu va pune intrebari de genu’: “cum credeti ca se scoate aurul la rosia mintana?” a. cu lopata b. ce aur? c. cu cianuri d. cu forta
2011-11-08 13:26:35 | Raporteaza
[...] Articol voxpublica » Business & Economie [...]
2011-11-08 13:27:25 | Raporteaza
Faptul ca politia nu a fost in stare sa-si faca datoria nu minimalizeaza “protestul” josnic, care nu face decat sa puna bete-n roate singurei sanse pentru o viata mai buna pe care o mai au rosienii. Daca activistii chiar vroiau sa ajute RM, ar fi trebuit sa vina cu niste solutii concrete, nu sa ocupe un fost hotel din Cluj (nici macar din RM,atentie!).Dar,ma scuzati, de solutii concrete se ocupa compania miniera, nu niste activisti.
2011-11-08 13:31:28 | Raporteaza
Am fost acolo. Politistii tremurau de frica, nu stiau ce sa mai faca. Rosia Montana nu moare, devine tot mai puternica spre ciuda postacilor si a lui Basescu. De postaci nu mi-e mila, dar de Bsescu care probabil va trebui sa dea banii din campanie inapoi un pic mi-e
2011-11-08 13:32:40 | Raporteaza
@Leonida: s-au venit cu solutii concrete, dar nimeni se pare ca nu prea le baga in seama, in special cei care vor sa vada profituri imediate
2011-11-08 13:38:44 | Raporteaza
Mai berbecule ce te autointitulezi “ziarist”: politia a fost si este umilita de cand cu boraturile astea la putere.Si va continua sa fie umilita.O ducem noi, boborul, mai bine?.Nu. Avem noi siguranta si liniste in viata de zi cu zi?.Nu.Ne bucuram ca aceasta politie, inca romaneasca, este umilita de fel de fel de indivizi, de la interlopi, cocalari, infractori,tigani, betivani, oameni de rand.Dar cei mai umiliti suntem noi, romanii, cu toata politia, jandarmeria si armata la un loc.Tu ziaristule te-ai trezit tarziu, daca te-oi fi trezit.Noi suntem umiliti zi de zi.Mai putin voi latraii:din presa scrisa, tembeliziuni,politicieni…Dar sa vezi berbecule, umilinta romanilor cand ungurii o sa devina stapani pe Ardeal.Tiganii sunt deja stapani pe Romania.
2011-11-08 13:41:40 | Raporteaza
@valcu dezgust e fata de actiuni de genul, dezgust e fata de aceste acuzatii continue de postac/platit. Dezgustul asta poate sa transforme oamenii din comentatori ocazionali in ceea ce consideri tu postaci pentru ca in primul rand spui aberatii si ma mai si acuzi pe deasupra. Da’ cine te crezi? Multumesc gotiu pentru cenzura initiala.
2011-11-08 13:42:25 | Raporteaza
@Lica: sa-i mai auzi pe aia real-life, dupa ce iti umplu capul cu prostii, daca nu esti de acord cu ei :”AAA dar cum adica nu esti impotriva proiectului?????” ma lasi?
2011-11-08 13:44:34 | Raporteaza
@Gotiu sa se ajunga la interventie cu violenta ar fi chiar nasol, dar nici sa se ajunga la interventie in forta nu e in regula. Adica, e atat de greu sa faci un protest normal, nu in sensul de conventional, ci in sensul de legal?
2011-11-08 13:45:59 | Raporteaza
@Leonida:
”singura sansa de viata mai buna pe care o au rosienii!!”
Chiar asa? A ajuns RMGC sa fie si Mesia in zona? Hai, lasa-ne, nu suntem prosti!
2011-11-08 13:49:42 | Raporteaza
@Tudor:
Lasa, gasesti el bani din alte ”vanzari anterioare”!!
2011-11-08 13:50:51 | Raporteaza
@Anda: doamne cat de prosti sunt unii…
2011-11-08 13:52:07 | Raporteaza
Superb!
PS. Mi se pare cã afisajul în interiorul unei vitrine nu are nevoie de autorizatie şi nu poate fi oprit.
Sã vedeti câte tulburari de posesie amendate minimal sunt prin Lipscani…
În Berlin imediat dupã caderea zidului anarhistii au ocupat casele abandonate de cei plecati în vest. Nu i-a putut scoate nicio politie.
Avocatul proprietarului fugitiv de ce nu e de acord cu voi? Ce are de pierdut?
2011-11-08 13:56:20 | Raporteaza
Nu inteleg de ce se admint comentariile propagandei rmgc, semnate cu Anda-Leonida, comentarii care nu exprima o OPINIE ci sunt PUBLICITATE. chiar nu se poate face o triere a mesajelor ? E clar ca sunt post-uri platite, facute de simbriasi rmgc, si nu opinii exprinate liber si consimtit.
2011-11-08 13:57:15 | Raporteaza
Ma bucur ca se intampla lucruri din acestea.
Suntem alaturi de voi!
Postacilor provocati greata…
cotidianul.ro/D../
2011-11-08 13:58:03 | Raporteaza
@Anda: Au trecut 22 de ani si o aud pe anda… au intrecut masua… Care masura ando ? Tu oi avea parinti, caci as avea ai intreba ceva ca tu parri nascut aieri, prea esti necoapta ! Cred ca asa au gandit militienii, cei de la trupele speciale si de la comitetul de partid in 89… astia au intrecut masura… si au dat drumul la gloante. Cat mai avem pana ai vostri dau drumul la gloante, caci huliganii astia au cam intecut masura !
2011-11-08 14:05:52 | Raporteaza
@Anti Cianuri: Citeset cu atentie si vei vedea ca gasesti doar niste opinii!!! Sau nu stii sa faci diferenta? In rest de ce sa scoata comentariile celor ,care sunt de acord cu proiectul?? Asta ar insemna ca lumea nu are dreptul la exprimare!!
2011-11-08 14:06:23 | Raporteaza
Sincer, Gotiule, tu si ceilalti 150 de “activisti”, chiar nu aveati altceva mai bun de facut decat sa stati cu niste baloane in fata unei cladiri? Sper ca, totusi, nu credeti ca asa ii ajutati pe localnicii din Rosia Montana. Din cate stiu eu, ei au nevoie de mancare, sa scape de poluare, sa aiba un venit. De ce nu puneti umarul sa le oferiti asta? Sau lasati aceasta treaba in seama RMGC-ului?
2011-11-08 14:06:47 | Raporteaza
@ Lica: scuzele mele. Dacă nu eşti postacă, ci doar o luptătoare împotriva democraţiei aşa, din principiu, tot respectul. Te-ai putea angaja la sri sau poliţie, dar cel mai bine îţi va merge dacă îţi vei găsi un şef la stat pe lângă care să faci ppncr.
Lăsând aiurelile la o parte: ca să evităm repetarea a ceea ce s-a întâmplat ieri la Cluj (nu cu protestul, după părerea mea ultra-ok, ci cu cenzurarea în presă a informaţiei despre el), veniţi la flash-mob în faţa fiecărei televiziuni din ţară, cu leucoplast pe gură, la ora 18 fix. Dar nu scandaţi nimic, nu faceţi absolut nimic violent – vor fi, fără îndoială, agitatori plătiţi tot aşa cum sunt şi postaci pe net, însă ei nu trebuie lăsaţi să vă tulbure. Gândiţi-vă la toată treaba ca la o plimbare în linişte, cu gura astupată. Oricum aşa o avem, cu toţii – poate e bine să se şi vadă asta.
2011-11-08 14:08:47 | Raporteaza
ma uit cu mila la imaginile de acolo si ma gandesc ca oamenii aia ar trebuii sa aibe un presedinte care sa ii apere sa ii sustina in fond e presedintele tuturor romanilor!si e josnic cand ma gandesc ca dupa ce a fost ales de romani basina a ales sa ii vanda pe cativa arginti!om mai josnic si las ca basinescu nu am vazut in viata mea!se comporta ca un securist adevarat nu mai am nici o indoiala ca bhesescu nu fost asa ceva!mie rusine sa fiu roman contemporan cu scursura basescu!!!
2011-11-08 14:15:19 | Raporteaza
niste mascarici!
Rosia Montana o sa fie salvata prin crearea de locuri de munca directe si indirecte de catre RMGC nu prin gargara pe care o fac acesti “protestatari”!
2011-11-08 14:15:32 | Raporteaza
Observ cu stupoare, ca unii dintre romani sunt impotriva protestului, se pare ca, spre rusinea lor ca au lasat sa se intample asa ceva, au fost spalati total pe creier de sistemul corupt, intr-un hal in care nici sa mai gandeasca lucid si coerent nu reusesc….Pai mai, adormitii Maicii Domnului, voi inca nu v-ati prins ca VA MINT PE FATA in legatura cu Rosia Montana? Nu ati observat ca ar fi in stare si sa omoare pentru profit? Voi chiar credeti povestile de adormit copii pe care vi le indruga media si Gold Corporation? Vor sa jecmaneasca, sa distruga si sa ia profitul, atat ii intereseaza pe toti, media, Basescu, corporatii si multi altii, chiar si straini. Si nu doar in legatura cu Rosia suntem mintiti pe fata, fratilor…suntem tratati ca niste sclavi si se pare ca unor adormiti chiar le place. Va rog eu mult, incercati, chiar daca este greu, sa GANDITI inainte de a deschide gurita sau a scrie ceva…folositi materia cenusie pentru a va informa mai bine despre cum va minte sistemul pe fata, in toate domeniile si cum va doreste tampi si ocupati non stop cu maruntisuri cotidiene, ca nu cumva sa va TREZITI si sa-i descoperiti. Chiar credeti ca sistemul e facut sa va apere??? Observati ce face din voi si cu voi, fara sa stiti….va fura, va minte, va maniputeaza, char va aresteaza pe nedrept, va intimideaza, va ia drepturile, va vinde bunurile naturale pentru profituri fabuloase, din care voi nu vedeti NIMIC…dar ce nu va face. SUNTETI MINTITI PE FATA, incercati sa va informati si veti vedea ca am dreptate….
2011-11-08 14:16:39 | Raporteaza
@Andreea: cine e impotriva protestului? a stai, ala nu a fost protest legal. trebuia doar sa depuna o cerere, o “anuntare” la primarie ca sa faca protest legal, da’ dupa aia nu ii mai baga nimeni in seama. Asta nu inseamna ca e ok sa faca chestii de genul asta doar pentru ca altfel nu primesc niciun fel de atentie in media.
2011-11-08 14:26:20 | Raporteaza
@valcu acelasi lucru il faci iar, acuzi. luptator impotriva democratiei? De ce? Ca nu sunt de acord cu un protest care putea fi facut perfect legal dar nu a fost, ca deh e mai interesant asa? Era greu sa faca un protest legal? De ce nu au facut?
2011-11-08 14:26:20 | Raporteaza
SI informati-va,,,,au aparut zeci de filme si marturii despre alte locuri din Bulgaria si Turcia, unde la fel ca si in RM, a venit o corporatie cu promisiuni minunate despre o viata mai buna a localnicilor, despre locuri de munca, etc…..si veti vedea acum ce se intampla in acele locuri….CERCETATI….corporatia si-a luat aurul, a distrus tot ce mai era de distrus cu cianuri si a plecat, iar acum localnicii amaratii inselati se tin de cap si plang intruna, ca e mai rau decat inainte, nici ce mai aveau nu a mai ramas, nimic verde nu va mai creste pe-acolo zeci de ani de acum incolo sau si mai mult…au ramas fara NIMIC acolo, sunt muritori de foame, despre turism sa nici nu vorbim ( cine vine sa vada desertul care a ramas?), colac peste pupaza, au inceput incet-incet sa le moara si animalele, din cauza poluarii imense de cianura… Cautati si veti gasi filmuletele, cum am gasit si eu, si am ramas stupefiata….
2011-11-08 14:27:04 | Raporteaza
Bravo lor, felicitari si atunci cind o sa inceapa manifestatiile impotriva securistului basescu si a mafiei securitatii care devalizeaza tara acum o sa scoateti in strada sute de mii de oameni!
2011-11-08 14:27:55 | Raporteaza
@Norbi: Tu chiar crezi in basme? Cine crezi tu ca ar fi lasat protestul sa devina legal? Primaria, care e parte din guvernul nostru minunat, care de-abia asteapta sa-si primeasca profitul? NIMENI nu va autoriza un protest impotriva RMGC. TREZESTE-TE odata. Tu inca mai crezi in lege? Inca nu ai vazut cat de CORUPT si PUTRED e tot SISTEMUL? Chiar crezi ca legea te apara si e de partea ta????? LEgea ii apara pe cei care-ti fura banii din buzunar si te mint pe fata….Nu te-ai prins, ca lege care sa-i apere pe oamenii obisnuiti NU MAI EXISTA????
2011-11-08 14:33:21 | Raporteaza
Si Rosia Montana nu e singurul caz. Mai e si Rosia Poieni, pe care statul vrea sa o vanda cu 60 de milioane de euro. Atât cere statul român pentru cea mai mare exploatare de cupru din România.Si nu e vorba de pret, cat de intentie… Mai bine o dam la altii sa scoata miliarde si noi sa le fim slugi. Nu stiu de ce in istoria noastra de popor slugarnic tot timpul am acceptat sa fim vanduti. Treziti-va oameni si faceti ceva. Macar protestati, decat sa inchideti ochii. Cu cat mai multi, cu atat mai bine. Daca nu va pasa de voi, ganditi-va la copiii vostri care vor creste intr-o tara cu pamant instrainat!
2011-11-08 14:37:54 | Raporteaza
Asta doar ca sa vedeti cat de “liberi” sunteti: frontpress.ro/?../
2011-11-08 14:38:17 | Raporteaza
@Andreea: a incercat cineva? nu? atunci mai asteapta pana sa postezi ce tocmai ai postat. pana atunci, protestul e ilegal. puteau la fel de bine sa mearga in strada cu autorizatie. dar nu au facut-o. din cauza asta nu merita respectul nostru. In Bucuresti nu si-au pus standuri in mod legal? Nu e toata lumea pe mentalitatea ORI CU NOI ORI IMPOTRIVA NOASTRA ca si activistii din campanie. Incerci sa schimbi o mentalitate? Fa-o pe cai legale sau ramai pe facebook. incerci sa schimbi un sistem? incearca intai pe cai legale. De fapt scuze, am uitat, e prea la moda fenomenul de internet cu Occupy, facem revolutie facem revolutie, ocupam, bine, dar ce? cum? de ce? NU CONTEAZA, Ocupam. ma scutesti?
2011-11-08 14:41:59 | Raporteaza
@Andreea: CORECT! se vede peste tot nu numai in acest caz, ca politia s-a infratit cu toti mafiotii si le asigura protectie.
Ma revolta ca malacii aia fara creier care doar executa niste ordine orbeste, sunt platiti din bugetul la care contribui si eu.
2011-11-08 14:42:18 | Raporteaza
1. De ce e SECRET contractul de concesiune? E ceva de ascuns? In mod evident, da!
2. Aia din 1989 aveau autorizatie de la primarie ??
2011-11-08 14:43:39 | Raporteaza
@Andreea: si apropos de link-ul pe care l-ai pus. tot in Bucuresti in Romana era un om in varsta cu pancarte si megafon pe care il vedeam de mai multe ori pe saptamana cum statea la iesirea de la metrou si scanda cu megafonul impotriva guvernului, singur. Fara nicio problema. de ce? pentru ca protesta in mod legal.
2011-11-08 14:44:21 | Raporteaza
@Norbi:
Scuza, ma tavaleam de ras cand am citit aia cu ” incerci sa schimbi un sistem? incearca intai pe cai legale”….
Fraierii aia din 89, au preferat sa moara in loc sa face ceva ”legal”!
Scuteste-ne!!!
2011-11-08 14:45:49 | Raporteaza
@Norbi:Da, am incercat chiar eu….
2011-11-08 14:46:32 | Raporteaza
@Norbi: Nu protesta in mod legal…NU ERA PERICULOS pentru profitul nimanui sus pus…atata tot. Era luat drept nebun.
2011-11-08 14:49:22 | Raporteaza
@itzic: de ce compari situatiile? acum de exemplu poti sa incerci sa schimbi sistemul pe cai legale, sa-ti infiintezi un partid, o organizatie. atunci nu puteai. daca cu partidul tau nu reusesti, inseamna ca nu ai suportul majoritatii. Si atunci cum iti permiti sa schimbi sistemul fara sprijinul majoritatii? cine te crezi?
2011-11-08 14:51:18 | Raporteaza
@Lica: o să fiu cinic – dar numai fiindcă nu prea am timp şi chef de discuţii din astea, m-am ‘obosit’ de ele. Totul este imagine. Eu am găsit în postările tale acele indicii discursive care mi-au permis să afirm că eşti fie postacă, fie antidemocratică. Cât e de verosimilă ipoteza mea, să judece fiecare pentru sine.
Repet un apel pe care o să-l mai vedeţi revenind, exasperant, până deseară: dacă şi voi sunteţi iritaţi de participarea televiziunilor, în primul rând a TVR – instituţie plătită din buzunarul vostru propriu-şi-personal, mergeţi la protestul TĂCUT (cu gura astupată) care va începe în faţa studiourilor teritoriale din ţară la 18.00
2011-11-08 14:51:18 | Raporteaza
Nu mi se pare ok sa se continue promovarea acestor specimene care isi mascheaza adevaratele actiuni in spatele celui mai complex proiect industrial din Romania. Nu am de ce sa ii felicit,ca nu au facut chiar nimic! cum actioneaza? isi fac publicitate si doar atat, dar actiunile lor nu-i salveaza pe rosieni,asa cum pretind.
2011-11-08 14:51:20 | Raporteaza
@Norbi: Ocupam ce-i al nostru de drept ca si locuitori ai acestei planete! Tie chiar iti convine ca pe aceasta planeta sa fii prizonierul altora care isi revendica mare parte din ea? Nu vezi ca deja nu esti liber sa iti spui parerea azi maine nici chiar in propria ta casa? Ti se pare ok? Si NICIOADATA un sistem si o mentalitate nu a fost si nu va fi schimbat cu uneltele aceluiasi sistem sau mentalitate. Incearca tu sa schimbi sistemul corupt de acum cu ajutorul legilor aceluiasi sistem si iti garantez ca nu vei reusi…
2011-11-08 14:53:33 | Raporteaza
@valcu problema e ca ai judecat deja, ai acuzat deja, acuzi pe toate caile posibile, ceea ce e de prost gust. De fapt ce faci tu e o forma foarte puternica de cenzura de cea mai joasa speta. Acuzi pe toata lumea pana cand multi sunt redusi la tacere doar ca sa nu mai fie acuzati. Din nou, de prost gust. ai dedus tu marele detectiv procuror si judecator din discursul meu? De ce? Ca cunosc subiectul? Am ajuns sa-l cunosc tocmai datorita discutiilor in contradictoriu cu opozanti de-a lungul anilor. Pentru ca eu, spre deosebire de multi dintre opozantii cu care am discutat, nu cred tot ce mi se spune. Asa ca scuteste-ma.
2011-11-08 14:59:01 | Raporteaza
@Norbi: “Nicio problemă nu poate fi rezolvată la acelaşi nivel de gândire la care a fost creată.”
citat din Albert Einstein
2011-11-08 14:59:20 | Raporteaza
@ Norbi: îmi încalc promisiunea făcută mie însumi să nu-ţi răspund, fiindcă te ştiu postac de când erai mic. Un sistem politic este cu atât mai democratic cu cât e mai tolerant; la originea lui stă o capacitate a majorităţii de a accepta şi garanta dreptul minorităţilor. Când pui întrebările “cum îţi permiţi să schimbi sistemul fără sprijinul majorităţii? cine te crezi?” mă faci să cred că eşti chiar cretin, ceea ce nu credeam până acum. Sistemul se schimbă de multe ori împotriva majorităţii, mai ales împotriva ideilor sale fixe sau a obişnuinţelor ei gregare. Sistemul este democratic atunci când nu îngrădeşte libertatea de exprimare, chiar dacă ea e a unuia singur împotriva tuturor. Dar devin prea filosofic, şi mă tem că eşti obosit, tot încercând să-ţi forţezi inteligenţa de azi-dimineaţă, şi de fapt de multă vreme deja. Deci, dragule, revino la munca de genul “această intreprindere va genera ţ-şpe locuri de muncă şi va salva zona”, nu te mai stressa atât.
2011-11-08 14:59:57 | Raporteaza
@ aia cu protestele legale.
Voi ati incercat sa vedeti cum se obtine o autorizatie de genul asta? Nu cred. Stiti ca autoritatile pot la fel de bine, fie sa te puna sa astepti un an pt aprobare, fie sa nu ti-o dea de loc. Depinde de natura protestului. Ca daca nu da bine, degeaba. Daca nu esti pilos sau cu spatar bun, degeaba. Asa ca la noi in tara sa fie legale, protestele trebuie sa fie aprobate. E ironic. Cine dracu le aproba, daca nu dau bine? Si atunci nu faci nimic, sa nu fi in ilegalitate. Dar de cate ori s-au aflat aia de sus in ilegalitate si ti-au afectat drepturile, asta nu se mai pune.
2011-11-08 15:02:13 | Raporteaza
@Andreea:
la cratita cu tine, femeie! ti se arde mancarea pana tot aberezi pe-aici! se vede oricum ca n-ai nici o treaba cu viata asta!
2011-11-08 15:03:52 | Raporteaza
@Nico: subscriu si sunt total de acord cu tine….eu am incercat cu autorizatia si nu a mers….de mai multe ori.
2011-11-08 15:05:22 | Raporteaza
@georgian: oare? Cred ca scurtul tau mesaj, pe care cred ca te-ai chinuit multa vreme sa-l scoti din mintea ta ingusta spune tot.
2011-11-08 15:06:48 | Raporteaza
@Norbi:
Cum pot eu actiona legal cand contractul este SECRET? Si nu stiu ce e acolo?
Pentru a actiona legal, trebuie sa existe transparenta si corectitudine de AMBELE parti!
Pana la proba contrarie, adica DESECRETIZAREA, eu prefer sa cred ac RMGC sunt niste hotomani.
2011-11-08 15:10:25 | Raporteaza
@cornel vilcu: bine, atunci aminteste-ti de momentele in care sistemul politic a fost schimbat impotriva majoritatii. S-a schimbat de multe ori impotriva majoritatii, prin forta si este mentinut prin forta. “Sistemul se schimbă de multe ori împotriva majorităţii, mai ales împotriva ideilor sale fixe sau a obişnuinţelor ei gregare.” primul exemplu care imi vine in minte este Reformarea protestanta, care a schimbat sistemul religios si automat si pe cel politic. DAR a avut sprijinul majoritatii din zonele unde a avut succes, altfel nu avea. Sistemul este democratic atunci cand nu ingradeste libertatea de exprimare chiar daca e a unuia singur impotriva tuturor, de acord. atunci de ce nu a fost facut protestul intr-un spatiu public? prin cai legale? sau la cineva acasa? ca daca tu vii la mine acasa si incepi sa-ti exerciti dreptul tau la libera exprimare, eu sunt liber sa te dau afara.
2011-11-08 15:12:50 | Raporteaza
Vai, m-a uns pe suflet ce am vazut, sper sa reziste si sa capete amploare protestele, cu siguranta si altii se vor alatura, alde milice reactionau ca niste catei incoltiti…
2011-11-08 15:20:51 | Raporteaza
dedicaţie specială Toniei – un postac azi mai greţos decât toţi ceilalţi la un loc:
flashmob deseară, la ora 18.00, în faţa sediilor TVR din ţară. Mergeţi acolo şi lipiţi-vă un leucoplast pe gură. Luaţi şi buletinul, veţi fi legitimaţi. În rest, ţineţi-vă tare, nu faceţi nimic ilegal. Nu e o adunare publică, e o… aglomerare de oameni care aşa au decis ei, fiecare, personal, să se plimbe în zonă la ora aia legat la gură. Nu există şefi, nici organizatori. Să vedem ce au de spus autorităţile la chestia asta.
2011-11-08 15:35:12 | Raporteaza
senzational o mana de oameni a prostestat. incredibil! sa dea toata presa domle ca 100 de oameni au protestat s-au adunat chiar 100 in 24 de ore, o suta o suta oameni buni! chiar 100.
2011-11-08 15:37:38 | Raporteaza
@cornel vilcu: Gretosi sunteti voi astia ,care nu faceti absolut nimic, ca sa ajutati oamenii, va da-ti mari amatori doar!!!Rusine voua!!! Nimic nu stiti sa faceti corect si civilizat!
2011-11-08 15:44:02 | Raporteaza
ba, cornel vilcu, tu esti normal? cum cu leucoplast la gura? e interzis barbosilor? ma, da alte idei nu mai aveti? sa iesim toti cu sosetele murdare sa vada si autoritatile ce inseamna intoxicatie? si mai ce?
2011-11-08 15:45:41 | Raporteaza
@Antonia: ia uite o analfabeta de treaba! =))
2011-11-08 15:50:01 | Raporteaza
@MILF:
))) asta trebuie planuita cu vreo luna inainte, sa aiba timp sa-si pregateasca uneltele:)) totusi sunt curios cum o sa acuze valcu oamenii de pe strada care nu participa la protest daca o sa aiba lecuoplast pe gura?
2011-11-08 15:51:05 | Raporteaza
@Norbi:
De ce nu raspunzi la o intrebare punctuala?
Cum e cu SECRETIZAREA contractului??
2011-11-08 15:55:52 | Raporteaza
@Norbi: nu, ma, probabil ca indemnul cu leucoplastul era pt. femei =))
2011-11-08 15:57:22 | Raporteaza
Sunt peste 40 de ani de atunci. Faceam armata T.R. la Focsani. Un coleg trotilat bine din permisie i s-a adresat unui ofiter: Esti prost ca un militian. A urmat un hohopt general de ris. Ofiterul a avut buna inspiratie sa se faca ca n-a observat nimic.Se pare ca ,,organele” noastre nu fac nici cel mai mic efort sa iasa din mintea si limba de lemn. O zi buna !
2011-11-08 16:03:01 | Raporteaza
@MILF, 64. Esti genial…
))
2011-11-08 16:03:19 | Raporteaza
@MILF: da, ai dreptate, m-am gândit la asta şi mi-am ras deja şi barba şi mustaţa, că altfel ar fi fost neplăcut cu leucoplastul. Se pot folosi şi altfel de căluşuri, chiar şi ciorăpei, chiar şi murdari dacă ţii tu
; eu prefer leucoplastul, că e mai aseptic. Fireşte, sunt pe-aici comentatori, chiar profesionişti, am impresia, care-s obişnuiţi să bage în gură lucruri muuult mai scârboase decât cele despre care am discutat; dar, mă tem, tocmai ăia nu vor participa la protest.
Nu uitaţi, 18.00, la sediile TVR din ţară.
2011-11-08 16:12:25 | Raporteaza
@Taticu: “@MILF, 64. Esti genial…”
de ce e genial? ca a observat ca Antonia e analfabeta?
pai asta am observat toti demult de pe vremea cand se numea Alinutza.
2011-11-08 16:16:17 | Raporteaza
@cornel vilcu: da, ciorapei ar fi indicat, ca faceti aluzie si la reclama aia. tu realizezi ce zici? flesmob de hipsteri.
2011-11-08 16:25:50 | Raporteaza
@mada: Nu fi rea, Antonia nu e chiar analfabetă. E doar un pic certată cu ortografia – o fi felul ei special de… revoluţionarism. Dar alfabetul îl ştie; poate chiar şi să formuleze propoziţii simple. Îndeplineşte, aşadar, standardele locului de muncă. Te rog să nu mai jigneşti un om al muncii.
2011-11-08 16:26:27 | Raporteaza
@mada: Crezi ca impresionezi pe cineva, cu acuzatiile tale jalnice??? Aaaa, am uitat ca tu doar atata poti!!
2011-11-08 16:35:37 | Raporteaza
@georgian: Ti s-a facut foame si trebuie Andreea sa-ti puna masa? Sa-ti fie rusine. Ai tu treaba cu viata asta? Esti unul din secolul XII..vai de mama ta de prapadit..
2011-11-08 16:36:16 | Raporteaza
@itzic: Norbi asteapta raspunsul de la Mos Craciun. O data avut, o sa faca cunoscut cum este cu secretizarea contractului. Cum este baiatas cuminte, îsi face temele si este foarte ascultator Mosul o sa-i dea raspunsul..
2011-11-08 16:43:06 | Raporteaza
B O R I N G!!! Sunteti toti ca niste tarabagioaice care se plictisesc ca nu li se vand cartofii si s-au apucat sa isi dea cu parerea despre mersul tarii!!
Atata vorba goala!!!! Vorbe, vorbe, vorbe!!!
Faceti dracului ceva -altceva decat sa va dati cu opinia! Sunteti toti niste postaci chiqr daca pro sau contra securistilor care va vand la gram in fiecare zi.
Fapte!!! Ridicati capul si indreptati-va spatele si porniti la lupta. Lupta!!! Fratilor, ati ramas in Romania si Sunteti singurii responsabili in fata istoriei pt respectarea drepturilor omului si pastrarea identitatii nationale, culturale si sociale a romanilor.
Fiti mah barbati, nu tzatze, si luptati pt viitorul copiilor vostri! Protest legal …. Penibil termenul in halul in care e tara. Lupta mai tzoapelor! Nu v-a mai ramas nimic!!! Atata negare e nesanatoasa! Sunteti lasi si nu faceti nimic decat sa dati din cioc! Si nu veti face nimic, nu va mai amagiti, asa cum nu ati facut nici in 65 si nici in 89! Altii au facut pt ca aveau interes exact la rosia montana si la rosia poieni, unde nu aveau acces din cauza lui ceausescu. Sunteti toti niste oi cu pretentii de caini, dar nu vedeti ca ciobanii vostri sunt chiar lupii! Vai de mama voastra! Dar mai ales vai de copiii vostri!!! Lasilor!!! Carpe imbibate in cocktailuri pline de zahar care flutura cu pretentia de stindard!
Faceti mai ceva! Altceva decat penibilul grotesc pe care il comentati! Aveti dracului mandrie si demnitate ca sunteti oameni cu creier care au dreptul sa traiasca liber in tara lor!
Nu. Ai aveti nicio sansa decat lupta! Varsarea de sange! Pudibunzilor care sunteti cu afirmatii de genul sa nu faceti nimic violent!!! Nici aia de pretind ca sunt de-ai costri nu sunt de ai costri! Sunteti toti manipulati in cel mai josnic mod! Stati cuminti in banca voastra cu leocoplast pe gura! Ce bataie de joc! Isi rad securistii de vii ca v-au convins sa iesiti in strada dar sa tacti si fara violenta ca sa nu aiba ei situatii in care sa trebuiasca sa gaseasca solutii!!! Oilor!!!! Nu mai a eti creier, mandrie si integritate! Numai varsarea de sange, lupta cu arma in mana v-ar mai putea salva. Da nici aia nu e sigur! Dar cine sa lupte?! Voi astia umflati de micii si berile de la campenestile electorale?! Luati-va pungile pdliste si faceti rost de niste aurolac – e singura voastra alternativa! Lasilor!!! Ati ramas in tara de frica sa va incercati norocul altundeva nu pt ca sunteti mandri romani care isi iubec tara! Si uite in ce hal ati ajuns! Si mai ales in ce hal ati permis sa se aduk tara de catre niste inculti comunisti ca basescu PE CARE L-ATI VOTAT!!!! Manelistilor!!! Mi-e rusine sa spun ca sunt romanca, e o rusine nationala, pe care o traiec toti romanii pribegi prin lume! Cand auzi romaneste in preajma ta prin locuri publice, taci si te feresti, pr ca iti este rusine sa fii asiciat cu neamul tau! Iar. And ma intreaba lumea de accent le zic ca sunt rusoiaca sau poloneza sau orice altceva! Pt ca daca aud de romania se uita stramb si te eticheteaza!!! Si asta pr ca voi, ramele fara coloana vertebrala, care ati ramas in tara din lasitate nu din mandrie sau patriotism, voi gaitelor internaute, VOI reprezentati Romania. Nu noi, pribegii! Voi ne dati noua un nume si mai rau! Dupa ce ca trebuie sa induram pustiul imigrarii mai trebuie sa ne fie si rusine de radacinile noastre! Si orice am face, faptul ca suntem nacuti romani nu il putem sterge niciodata oricate cetatenii am castiga!!! Si voi putorilor clevetitoare, luptatorii de tastatura cu cururile asezate pe scaune ergonomice va dati eroi de plastilina in viral …. Nu aveti nume, aveti pseudonime, nu aveti crez, aveti comentarii, nu averi lider, aveti blogger!!! Mi-e mila de neamul meu si mi se rupe inima pt ca nu pot sa fac nimic, ca neamul meu nu mai sta drept, sta doar indoir cu mana intinsa, iar y nu am suficienti bani cat sa ii cumpar sa ii fac sa lupte pt ceea ce e de drept al lor! Nu mai avem nicio sansa! Romanii sunt pe cale de disparitie, oriunde ar fi ei!
2011-11-08 16:59:57 | Raporteaza
[...] Sursa si continuarea articolului: Voxpublica [...]
2011-11-08 17:01:45 | Raporteaza
popor vegetal!
Trebuia sa vina Gotiu voievod ca sa sara romanu’ la lupta.
Gotiu domnitor,sau dormitor,ca prea dormea la conferinta anti RMGC(napoca news)
2011-11-08 22:03:41 | Raporteaza
protest sa fie dar sa stim si noi(politia
))! in alta ordine de idei- ce se mai aude cu poluarea aceea de la Moldova Noua? mai zburda praful ala de la haldele de steril(cupru si alte metale- grele, grele)? a ajuns pe la sarbi?
2011-11-08 22:22:02 | Raporteaza
dom` Gotiu,
daca am interles bine: Revolutia OCCUPY de la Cluj a fost inabusita in singe de fortele represive ale dictatorului?
2011-11-08 23:09:02 | Raporteaza
Politia nu avea de ce sa fie umilita pentru ca isi facea doar datoria si in acest caz ar trebui sa ne simtim toti umiliti ca intr-o tara nu se mai respecta legile deloc, multiplicarea comportamentului de turma e contagioasa …
2011-11-08 23:30:11 | Raporteaza
Intamplarea de la Conti imi aminteste de manifestatiile anticomuniste din Piata Universitatii, din primavara anului 1990, pe cand eram student la Bucuresti. Atunci, grevistii au fost arestati din ordinul tov. Ion Iliescu, iar ulterior a fost organizata o mineriada potrivit canoanelor revolutionare (asmutirea unei clase sociale impotriva alteia) din istoria partidelor comuniste. Alegerile din 20 mai 1990, Duminica Orbului, au afirmat amnezia colectiva a poporului roman, dupa 40 de ani de spalare a creierelor in laboratorul de antropologie fizica de la Pitesti. Unele reactii stahanoviste la articolele despre dosarul Rosia Montana, de tipul “lasati oamanii sa munceasca!” s.a.m.d., ma duc cu gandul la lozincile “oamenilor muncii” si a “oamenilor de bine” din aceeasi primavara 1990 (“noi muncim, noi nu gandim!”, “la munca!” etc.) si, desigur, la institutia care avea/are in continuare aparatul secretor care le genereaza sau inspira.
Ceea ce se intampla acum ma tem ca repeta, in alt context, soarta Pietii Universitatii. Protestele de tip FanFest, marsuri per pedes, ocuparea cladirii Conti etc. ar fi eficiente intr-o societate normala, capabila de reactie rapida la abuzurile politicienilor. Dar la noi ele risca sa fie inabusite in bai de violenta sau in deriziune. Oricum, sunt printre putinele nuclee de societate civila responsabila, alaturi de cateva ONGuri, Academia Romana si de miile de oameni care gandesc asa, dar raman izolati. Pentru “demascarea” afacerii RMGC si a consecintelor ei catastrofale multiple e nevoie de crearea unei solidaritati civile cat mai extinse si proactive.
Salut, in acest sens, “Vox Publica” si articolele dlui Mihai Gotiu. Sunt un inceput de solidaritate civila in spatiul virtual.
2011-11-08 23:41:50 | Raporteaza
Comunisti astia de activisti trebuiau impuscati pe loc … fara somatie sau drept de apel … si cu asta basta…
2011-11-09 02:16:49 | Raporteaza
Lingaul lui Franks matelotul a primit ordin sa vanda ce a mai ramas din sistemul energetic si minele.Si cu budugaii la geninchi si Nivea pe gaura a spus da sa traiti.Numai jeguriile umane au ajuns sa conduca Romania in cei 22 de ani de demoncaratie.
2011-11-09 02:53:48 | Raporteaza
@mda:Voi astia care va place sa va vanda altii pe nimic sa va fure si viitorul copiilor vostri.Voi astia naivi de prosti sau prosti de naivi care credeti ca altii va aduc bunastare,voi astia lingaii lasii si fudulii Occidentului voi astia care stiti doar sa o dati cu comunistii-n sus si-n jos fara sa avreti habar de Comunism si care aruncati cu noroi in putinii care mai vor sa lupte pt tara lor voi astia ar trebui EXECUTATI LA UNISON CU POLITICIENII.Romania ar fi mai curata si bogata.Si mult mai demna de respect.
2011-11-09 02:59:21 | Raporteaza
@Andreea: BRAVO! N-as fi putut formula mai bine. (un mic exemplu in categoria “stoarce cat se poate” e si proiectul”nokia”, pentru a veni doar cu o picatura pe o piatra fierbinte…) tragedia, care nu e palpabila pentru unii, e ca prelucrarea cu cianuri ar distruge Rosia Montana si tot ce e in jur, pentru GENERATII. Imi pare ca s-a pierdut ceva elementar, daca omul simplu si demn nu mai vede pericolele care-i pasc urmasii si urmasii urmasilor lui… de aceea nu pot sa cred ca printre aplaudacii RMGC-ului poate fi vorba de localnici (in adevaratul sens al cuvantului)sau de persoane care au o legatura de viata cu Rosia Montana. Multumesc, Andreea.
2011-11-09 03:13:52 | Raporteaza
@Petra: nu stiu de unde scrii, dar ura si furia din discursul tau, care se revarsa ca valuri de pucioasa, oglindesc o disperare care e a tuturor Romanilor iubitori de tara si de dreptate, “oriunde s-ar afla” ei. Nu esti singura care a ajuns la capatul rabdarii, dar al cui sange vrei tu sa-l versi?! si pe cine vrei tu sa sfarteci cu arma in mana?! La ce fel de lupta vrei tu sa instigi? Esti suparata pe Romanii care au ramas in tara?! din lasitate…
Oriunde ai fi, si tu poti vota…si tu te poti implica si poti arata, in sfere mici, ce deosebit poate fi un Roman/o Romanca….asa si faci!? atunci, e bine! traind in strainatate, stii mai bine decat oricine, ca nu e nimeni altul responsabil pentru actiunile tale decat TU INSATI! N-are nici o importanta ca vii dintr-un “neam de incapabili”, daca esti o persoana de calitate, nu vei fi trecuta cu vederea (de cei care te stampileaza dupa natie, nu ai oricum nevoie;). Exista mai multe forme de lupta, care s-au dovedit eficiente in timp, important e sa actionezi si s-o alegi pe cea care aduce SOLUTII (ca si tu aici, doar te-ai racorit suduind…altii se racoresc filozofand…jedem das seine)..no, dar daca doar vrei sa vezi SANGE; gaseste-ti un joc cu pac-pac, smash-bum-bang si rade tot! greetings
2011-11-09 04:07:35 | Raporteaza
Politia a fost umilita. Dar vreau sa-i vad umuliti pe cei de la RMGC, pe sacalii de avocati, pe politicieni si chiar pe ziaristii care-i slugaresc. Si pe savantul RT.
2011-11-09 05:46:19 | Raporteaza
@Petra: Inteleg ca tu ai spalat putina in interesul tau si ca nu vrei sa-ti stirbesti nimic din binele de acolo, nu-ti asumi nici inconfortul de a se sti ca esti romanca.
In schimb, ne dai sfaturi, ne bestelesti pentru ineficienta si lasitate.
E adevarat ca nu suntem capabili decat de vorbe, dar nici tu nu esti mai breaza.
2011-11-09 06:03:07 | Raporteaza
“…primii patru si ultimii 2 ( doua fete) “….Adica au fost 6 protestatari, cu totul ??!!:)))) Voi nu sunteti numai penibili, sunteti si jalnici…:))))
2011-11-09 06:34:02 | Raporteaza
tie ti se pare normal ce se intampla? actiunile astea sunt ale unor oameni civilizati care vor sa faca o diferenta in romania? ti-ai gresit meseria baiete, umilit esti tu acum si incepi sa fii din ce in ce mai penal
2011-11-09 06:35:55 | Raporteaza
@dana … e foarte simplista interpretarea ta. nu vreau sa vad sange. sangele e o metafora, el reprezinta lupta reala. mesajul meu este unul pro actiune reala, revolutie in adevaratul sens al cuvantului. nu doar vorbe sau adunari asa zis spontane cu gura lipita cu leocoplast. nu sunt adepta violentei, da cand prostia conducatorilor a cotropit si ultima reduta – intelectualii, pe care i-a ingenuncheat si redus la tacere, nu cred ca o reactie de madmoazela (intentionat scris asa cum se aude) este inoportuna.
oricum, in acest moment cred ca e deja mult prea tarziu chiar si prin varsarea de sange sa se mai schimbe ceva.
cred ca romanii au fost biruiti de tradatori de neam si vanzatori de tara. si nu mai au puterea sa se ridice si sa se uneasca pentru a se elibera, pentru ca efectiv nu le mai pasa. E PREA TARZIU!!!
@val – nu am spalat putina, am ales sa plecam pentru ca nu pot prin natura mea sa fur, sa iau comisioane si sa dau mita la tot pasul, adik as fi ajuns sa mor de foame in Romania. cat despre “binele” meu de aici, nu il doresc nici dusmanilor mei. romanii din diaspora au poate confortul unui trai aparent mai lipsit de griji materiale, dar sincer, daca ai un pic de suflet esti ca bradul smuls din munte si pus intr-un ghiveci ca sa fie decorat de craciun. si da, nu sunt mai breaza. pentru ca nu vad o solutie. pentru ca nu am nici putere financiara, nici influenta sociala sa fac sau macar sa incep ceva. ca daca as avea una din doua as porni eu o revolutie, cu orice risc. dar de una singura – nu fac decat sa fiu o penibila idealista intr-o tara de manelisti care isi freaca barbiile cu euroi, “criticati” pe bloguri de catre blogeri care le-au dat euroii la petreceri. ROMANIA e pe cale de disparitie si romanii la fel. NU MAI CRED IN ROMANI! oriunde ar fi ei, orice ar face ei si mai ales orice ar zice ei. DA! Nu mai cred in mine insami ca roman. de asta ma dau rusoaica. pt ca oamenii reactioneaza frumos cand aud de rusia. si merg mai departe, evitand astfel sa imi strice ziua cu un ranjet fals cand aud ca sunt romanca. mi-e o sila … mai ales cand imi amintesc ca Octavian Paler si Adrian Paunescu au avut premonitia viitorului Romaniei si stiam de atunci ca au dreptate dar cumva am sperat ….. ca nu o sa fie reales basescu … fals! a fost reales, chiar daca a furat 5% din voturi, restu de voturi le-a avut! deci un 46% din romani tot a votat cu el!!! am rude si prieteni in romania si in diaspora care au votat cu el si cu care m-am certat infiorator atunci, si care acum imi dau dreptate! dar la ce bun?!
ah si despre votul din diaspora!!! glumiti, nuh?! majoritatea comunitatilor romanesti sunt formate in jurul bisericii iar leaderii lor SUNT PDL-ISTI! pt ca ei iau legatura cu ambasadele si consulatele, si sunt sustinuti de reprezentatii guvernului (niste inculti aroganti care put, in marea lor majoritate)tocmai pentru a manipula voturile.
e.g. in prima mea luna in strainatate am contactat prin email comunitatea romaneasca si ne-am oferit serviciile ca voluntari la orice evenimente care au loc in comunitate. raspunsul “leader-ului” a venit dupa o saptamana spunandu-ne ca pregatesc ziua nationala si ca ne vor contacta cand va avea loc prima intalnire a comitetului de organizare. si am primit un telefon intr-o seara de vineri la ora 7 (la care nu am putut raspunde fiind la munca) mi s-a lasat un mesaj vocal in care mi se spunea ca suntem asteptati la sedinta comitetului de organizare care are loc in acel moment (vineri la 7) si dureaza 1 ora. am ascultat mesajul la ora 10. si daca raspundeam la telefon la ora 7, ne lua cel putin 1 ora sa ajungem la adresa intalnirii. asa ca am raspuns printr-un mail (ca nu puteam sa sun la 10 pm) spunand ca ne pare rau ca nu am putut ajunge. stiti ce raspuns am primit?! m-a terferlit in scris “leader-ul” comunitatii, facandu-ma neserioasa, si dandu-mi lectii despre cum ar trebui sa raspund la invitatii la timp, si sa nu fac oamenii sa astepte. ca daca eu imi permit sa imi pierd vremea, timpul lui e pretios!!! astea in conditiile in care m-am oferit VOLUNTAR! asta intr-o tara care respecta drepturile omului, si in care discriminarea, lipsa de respect si minima politete se trateaza in tribunal. astia sunt romanii de pretutindeni. doar pt ca unii sunt mai vechi pe o strada cred ca mai nou venitii au picat de pe luna si te trateaza ca pe un prost. mi-e mila de romani si mi-e frica de romani! asta e singurul sentiment care ma insoteste permanent vis-a-vis de natia mea.
si daca oricine in situatia mea ar putea sa simta altceva decat disperare, il sau o felicit!
2011-11-09 06:56:39 | Raporteaza
ERATA la mesajul anterior: “nu cred ca o reactie de madmoazela (intentionat scris asa cum se aude) este OPORTUNA.”
2011-11-09 07:02:46 | Raporteaza
Lasati diversiunile mai manjitilor de vant. Pai vezi mai geoana ce ciori borate sant comunistii activisti securisti trnatori USLul pontacrinfelix? Demitere chiar de ziua lui Mihaela Dragostea mea cand este arestat vantu din sauna este golania disperata a tiganilor im putiti iliescu voiculescu ponta nastase vantu si f f multi USListi cu patriciu cioara pnl stapanul albilor campeanu si crin caraora le curg balele dupa ciubuc tiganesc borat.Fiindca este mai alb ca ei. Ciori bo rate ca iliescu nastase ponta mazare voiculescu vantu patriciu si aceasta Roma BORAT USL cam tot psdul si pcul si unii pnl au urat intotdeauna Romanii albi. Tot ei au urat si tiganii cinstiti. Dar aceste ciori borate activist comuniste securiste pc psd la ghiarele carora crin campeanu tariceanu si liberalii se tarasc (mai ales ghiarele lu cioara patriciu), astia au pacalit si Romani albi si Tigani cu mici bere muzica si dans si sa nu uitam INMORMANTARI MULTE INMORMANTARI cu PETRECERE CA LA CIO RILE BORATE. E adevarat ca dracu i-a cam luat mai INTENS in ultima vreme si iliescu ii INMORMANTEAZA cu acordeonu insa atentie ca INPUT CU EI CIMITIRELE CRESTINILOR SI STRAMOSII NOSTRII SANT RASCOLITI DE INPUTICIUNEA CE O EMANA ACESTI CIORI CRIMINALE psdpcpnl zis USL.
2011-11-09 09:13:35 | Raporteaza
Daca activistii prin asta vor sa se afirme si vor sa se mandreasca cu actiunile de genul asta, sper sa mai piarda din sustinatori. Nu stiu unde e mandria ca au umilit jandarmeria, nu au stiut cum sa se descutce cu situatia pentru ca nu a existat un precedent. In schimb la tvr am auzit ca au dar amenzi si au trebuit sa ii scoata cu forta
2011-11-09 09:26:07 | Raporteaza
@relativ21: Normal nu este, mai ales ca nu au autorizatie pentru proteste, sper ca autoritatile sa isi faca treaba in privinta asta. Protestele anterioare din Bucuresti de exemplu erau tot fara autorizatie dar pe ultima suta de metri se dadea, activistii erau pasnici deci era un protest “ca la carte”, dar ce se intampla acum deja a schimbat cu totul situatia
2011-11-09 09:33:25 | Raporteaza
@Leonida: Iuda,postac platit
2011-11-09 09:39:38 | Raporteaza
@Daniel77: Uite unde s-a gasit civilizatu`. Sa se ia masuri exemplare, sa-i inchida, sa-i amendeze, sa le dea, eventual, si-o bataie buna, mama lor! Iti dai seama cat de dobitoc poti fi? Politia sa faca orice sa opreasca niste oameni care nu vor ca o firma straina sa vina sa se imbogateasca pe seama prostiei noastre. Din care bogatie sa te plateasca si pe tine. Mars!
2011-11-09 09:43:53 | Raporteaza
@petra:
cauta si alte solutii!
cauta oameni cu care sa poti sa stai de vorba “pe aceeasi limba”
disperarea nu ajuta la nimic!
mai ai putina rabdare – vor veni si vremuri de schimbare
2011-11-09 09:58:16 | Raporteaza
unii ca Alin Fumurescu au gasit prilejul sa spuna bancuri;as zice ca-i bine, pentru ca demonstreaza faptul ca evenimentul n-a trecut neobservat;poate a vrut doar sa scoata-n evidenta efectul avut asupra celor ce momentan conduc destinele tarii,faptul ca acestia au obrazul protejat de un soric mult prea gros pentru a putea fi sensibilizat cu simple adieri de phoen,fiind nevoie de un foc mai mare pentru a fi rumenit,eventual alegand o forma de protest mai europeana,dupa exemplul celor din Londra,Paris, Roma sau Atena;inceputul este bun dar actiunile trebuiesc continuate si diversificate,trebuie sensibilizata opinia publica americana,canadiana si europeana,mai ales pentru ca interventiile recente ale ambasatorilor SUA si Canadei,precum si schimbarea atitudinii unor personalitati din conducerea UE vizavi de aplicarea normelor de mediu pe teritoriul uniunii ,demonstreaza ca interesele legate de acest proiect depasesc obrazul gros al unor ciocoi corupti autohtoni,beneficiari de comisioane
2011-11-09 10:24:47 | Raporteaza
@Daniel77: postac platit,Iuda
2011-11-09 10:28:29 | Raporteaza
@Daniel77: pai pentru ei e la moda, sunt rebeli, sunt cool. totusi puteau sa faca protestul ala si pe cai legale.
2011-11-09 10:35:17 | Raporteaza
@Anda: Aşa enervaţi-ne şi puneţi câinii democraţiei pe noi! Marş de-aici! Ştiţi ce veţi obţine, o şi mai mare rezistenţă din partea populaţiei împotriva acestui proiect!
Cândva a fost sloganul ,,nu ne vindem ţara”şi li se reproşa românilor că sunt reticenţi la capitalism! Da, îţi poţi vinde şi casa şi pământul, dar trebuie să ai mulţumirea că ai făcut o afacere bună! Ceea ce s-a întâmplat în ţara noastră nu s-a chemat vânzare , ci jaf naţional de care au beneficiat o mână de oameni, iar Statul şi beneficiarii lui, care suntem noi toţi, au luat praful de pe tobă! Precum vedeţi, jaful şi părăduirea ţării continuă! De râsul curcilor a fost şi cu procesul din urmă cu câţiva ani dintre Ucraina şi România referitor la Insula Şerpilor care a costat Statul român 630.000 de Euro, dar petrolul si gazele din jurul Insulei Serpilor erau deja concesionate firmei, ,,Midia Resources SRL”!
România, trezeşte-te!
2011-11-09 10:54:46 | Raporteaza
@Plinut cel Tanar: Cat timp aleg sa protesteze fara autorizatie din punctul meu de vedere politia/jandarmeria si-a facut treaba. Legile sunt facute ca sa fie incalcate si aplicate doar cand au uni sau altii chef sau tot timpul?
2011-11-09 11:06:18 | Raporteaza
@Norbi: Exact asta incerc sa spun si eu ca puteau sa faca totul pe cale legala si nu mai ajungeau la sectie, dar se pare ca sustinatorii lor inteleg altceva. Aplicarea legilor nu trebuie sa fie selectiva.
2011-11-09 11:08:27 | Raporteaza
localnicii sunt singurii care au dreptul sa decida pentru ei. Din ac. perspectiva toate protestele si manifestatiile pro si contra sun acte de nesimtire. Doar dupa ce te pui in locul lor cu sinceritate poti judeca.
2011-11-09 11:34:03 | Raporteaza
@geni #107:
La Rosia Montana exista vestigii istorice ale Patrimoniului Monumentelor Istorice si monumente al Patrimoniului Natural. Sunt clasate in Categoria A, a monumentelor nationale, cu valoare de Patrimoniu Mondial.
Astfel, cei in drept sa decida ce se intampla acolo sunt toti romanii, in primul rand, pt. ca este patrimoniul nostru, al tuturor. Vestigiile de la RM sunt ale intreg poporului roman. Aurul de acolo este al tuturor romanilor, nu doar al localnicilor din Rosia,
De asemenea, RMGC afirma ca acesta este un proiect pt. Romania. Asta inseamna ca priveste pe toti romanii, nu?
E, astfel stand lucrurile, toti romanii au dreptul sa se pronunte asupra acestui subiect pt. ca ne priveste pe toti.
2011-11-09 11:39:03 | Raporteaza
@Petra: Gresesti, am putea schimba ceva daca am fi uniti. Insa ideea de unitate va include si pe voi, pribegii. Fara romanii din afara suntem ca o tara semi-retarda in termeni de comportament la vot si relevanta ideii de majoritate (eu, unul, cred ca daca turma prostita alearga spre prapastie, nu trebuie sa raman atasat de ea). Deci astapta tu mult si bine sa ajunga sa schimbe ceva prin vot romanii din tara care au mai ramas.
Sau (ca imediat ajungem si aici) in curand o sa vedeti ce prapad o sa fie in Vest, si poate va intoarceti.
Despre lupta cu arma in mana, n-am ce sa zic.. sa ma duc sa omor pe cine ? Am eu certitudinea cine e vinovat de exact ce ? Sa ma duc sa-mi patez fiinta cu o crima gratuita ?
Eu zic ca e destul sa iesi in strada in numere mari, dar cum “pribegii” is plecati dupa cai verzi pe pereti, aici au ramas vitele majoritare. Care n-aud, nu vad.. Deci ce doresti exact ?
2011-11-09 12:30:17 | Raporteaza
@Anda: taci fa! noi avem talent si suntem profesioniste….
tu esti doar o gurista de pe Matasari care o suje celor de la rmgc.
2011-11-09 12:54:18 | Raporteaza
@Daniel77: gata,postac platit,ai facut treaba “buna”,mergi si-ti ia solda,Iuda.
2011-11-09 12:54:41 | Raporteaza
@HigherPower: iti inteleg durerea ,dar ar trebui sa stii ca durerea ta nu-i mai mare ca a pribegilor;ai putea sa-ti inchipui ce-ar fi acum in Romania fara veniturile chinuite ale acestora?in timp ce pana si nenorocitii aia de tzigani ce ne fac neamul de ras isi aduc “agoniseala”acasa,ciocoii parveniti ,”baieti isteti”,”oameni de bine”,jupoaie poporul,instraineaza tara ,si-si cumpara proprietati,investesc pe alte meleaguri
2011-11-09 13:14:53 | Raporteaza
Genul ăsta de protestatari radicali nu fac decât să mă convingă că ceva chiar este în neregulă. Nu cu proiectul, ci cu cei care îl contestă. În privinţa Roşiei, eram nehotărât, neimplicat şi indiferent. De acum încolo, mă voi declara pentru şi voi susţine acest proiect. Nu pentru că aş fi de acord cu investitorii, ci pentru că protestarii lor îmi displac
2011-11-09 15:09:14 | Raporteaza
@geni: “Localnicii sunt singurii care au dreptul sa decida”. Pe bune?! Cand o lucrare de asemenea anvergura, si care, by the way, priveste resursele minerale ale acestei tari, va modifica relieful la o asemenea scara si cu consecinte pe atatea generatii, ma tem ca NU localnicii si NU NUMAI localnicii au dreptul sa decida, ci populatia intregii tari, prin referendum national.
Dupa ce ati izgonit doua treimi din localnici la periferia Albei Iulii si dupa ce ati colonizat regimente de tigani care sa voteze cu RMGC ai si tupeu sa pretinzi ca “localnicii au dreptul sa decida”.
Fatuco, cand iazul se va revarsa si cianurile vor ajunge pana in Bulgaria, TOTI vom plati, nu numai “localnicii” de care vorbesti tu!
2011-11-11 12:27:43 | Raporteaza
@serban: uite cum s-a trezit civismul in Serbanica! S-a hotarat sa sprijine proiectul nu neaparat pt ca ne-ar scalda in aur si bunastare, ci pt ca nu-i plac protestatarii! Altul care a votat “linistea” in 1990.
2011-11-11 12:29:38 | Raporteaza
q.e.d
2011-11-11 23:38:31 | Raporteaza
@serban: na-ti-o buna ca ti-am frant-o! Erai neimplicat si indiferent…nehotarat…asta spune totul!!! Acum esti hotarat si ai ales tradarea de neam, pentru ca protestatarii iti “DISPLAC” si nu pentru ca ai “fi DE ACORD cu investitorii!”
E strigator la cer felul asta aleator de a alege!
Din burta! Dupa cum iti dicteaza tie o toana.
Iti bati joc de termenul “a ALEGE”!!
Datorita multora ca tine ne aflam unde ne aflam, ca alegeti fara cap!( ma apuca si pe mine furia, ca pe petra!) Alegerea nu poate sa survina decat dupa ce te-ai INFORMAT. Tu dormi in papuci, esti INDIFERENT si NEIMPLICAT si vrei sa dai impresia ca esti treaz….
Despre ce protestatari “radicali” vorbesti tu?! Ce a fost aici atat de radical? E vorba doar de FERM.
Chiar si cu fermitatea asta e greu sa invingem masinatiuni atat de perfide atunci cand pargiile puterii sunt in maini corupte. (Si din pacate asta-i situatia acum.)… de aia nu poate fi vorba de “proteste legale”, “depuneri de cerere” si “respectari de lege” cum tot bat apa im piua alde Norbi, Lica, Daniel77 si alti diversionisti. (Dealtfel Andreea si Nico au raspuns mai sus la tema asta; clar ca lacrima)
Doua lucruri retin din ultimele opinii: UNITATE si sensibilizarea forurilor internationale!!
…iar pentru @petra: decat sa arunci flinta-n tarana si sa te dai rusoaica cu inima sangeranda de Romanca, mai bine ai incerca sa mobilizezi oameni de aceeasi gandire cu tine, ca nu esti singura pe lume….altfel nu ne-am gasi noi aici, si nu toti Romanii din diaspora sunt niste imbecili. Oamenii din “lumea civilizata” daca sunt sensibilizati cu argumente serioase la teme de genul asta stiu sa devina activi si sa mareasca cercul de sustinere. Ai incercat sa cauti aliati intre intelectualii din tara7 orasul in care traiesti?!
2011-11-12 04:37:14 | Raporteaza
@Anda: Pai Andishor, draga, Politia trebuie sa fie prima care e umilita. Sau tu sustii dicatura asta? realizezi ca e vorba de un stat politienesc Andishor, privitoare de OTV?
2011-11-12 10:52:55 | Raporteaza
@Anda: @mda: da, trebuie impuscati. Si daca nu mor eventual trebuie gazati sau incendiati. fara judecata. Iar tu ar trebui sa faci un transplant de creier. chiar si unul de gaina te-ar ajuta mai mult…
2011-11-15 10:11:02 | Raporteaza
cata spurcaciune umanoida
2011-11-15 19:14:35 | Raporteaza
[...] Protestele pline de creativitate împotriva proiectului de la Roşia Montana, iniţial lăsate să decurgă în linişte, au fost ulterior aspru întâmpinate la Bucureşti şi Cluj, aşa cum scrie Mihai Goţiu aici şi aici. [...]
2011-12-11 19:02:36 | Raporteaza