RSS Feed

Ponta > Antonescu > unul de la PC. Întrebare concretă pentru primul

vezi toate articolele de
01 Feb la 15:04 66 comentarii 2164 vizualizari.

Avem o opoziţie cu trei capete. Care tocmai ce-a vorbit la PE despre necazurile noastre de aici. Foarte bine. Am găsit şi o relatare cît de cît normală despre ce s-a întîmplat acolo într-o mare de isterie. Treceţi peste împunsăturile la criticatac, se pare că Ghinea nu mai poate respira fără ele – dacă nu-i de acord cu Voinea, să-i citească măcar pe alţii de afară, frumoşi şi înnobelaţi (Krugman, ieri, în Le Monde, de ex.). L-am iertat pentru că măcar i-a servit-o bine lui Alistar, şi cu casă luată şi cu dorinţă de aură anticorupţie.

Ce prinde Ghinea corect în fotografie este tipul de prestaţie publică. Dintre cele trei capete, cu Ponta încă se mai poate vorbi. Cu ceilalţi doi, nu. Sînt prinşi complet într-un film demn de youtube. Asta este şi va rămîne o problemă pentru USL. În continuare cred că ar fi fost o şansă istorică pentru PSD să obţină singur un scor bun şi să-şi cureţe ideologic un program mai mult decît confuz.

Dincolo de şicane şi de discursuri, poate ar trebui să nu lăsăm opoziţia în comoditatea lui “oricum-cîştigăm”. Să trecem la o întrebare concretă. Poate cine ştie o să primim şi răspuns. N-o pun nici măcar ca ziarist. Luaţi-o, domnule Ponta, ca pe o întrebare simplă din popor.

Potrivit ultimului raport al FMI, aproape toate companiile de stat vor fi scoase la privatizare în acest an. Astfel, vom privatiza pachetele majoritare de acţiuni la Oltchim, Electrica Furnizare, Electrica Serv, CFR Marfă, Cuprumin şi Electrocentrale Bucureşti, precum şi la noile complexuri din Oltenia şi Valea Jiului (toate termocentralele şi minele de cărbune). Vom vinde pe bursă pachete suplimentare de 15% din Transelectrica şi Transgaz şi vom lista noi companii: Hidroelectrica (10%), Nuclearelectrica (10%), Romgaz (15%), Tarom (20%), Poşta Română (pachet minoritar). (sursa)

Ce facem cu ele? Pot fi renegociate aceste înţelegeri cu FMI? veti fi nevoiti sa le continuati? cum? Una dintre strigările Pieţei era împotriva privatizărilor ca unică soluţie de ieşire din criză. Mulţi o tot strigă. Dar fără soluţii, mai ales că tocmai am spus prin preşedintele ţării, la Bruxelles, că vom trece o cifră de deficit în lege. 10% Hidroelectrica sînt deja scoase pe piaţă. Aş vrea să ştiu dacă aveţi alt plan. Şi dacă da, cum îl veţi duce la îndeplinire. Mulţumesc.

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 


66 comments
  • 1

    buna ziua! pot sa raspund eu? ca tot nu-i nimeni aici. nu se va schimba nimic.

    androidul cu sobolani
    2012-02-01 15:13:59 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 2

    E cazul sa fiti mai insistent cu problema.O scrisoare deschisa, ceva.
    Altfel, ramanem cu dinaitea goala.
    V-am semnalat problema din prima zi cand, in iuresul jalbelor in protap plimbate prin piata Universitatii nimeni nu parea a baga de seama aceasta manevra iscusita…

    Strajnik
    2012-02-01 15:46:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 3

    E cazul sa fiti mai insistent cu problema.O scrisoare deschisa, ceva.
    Altfel, ramanem cu dinaintea goala.
    V-am semnalat problema din prima zi cand, in iuresul jalbelor in protap plimbate prin piata Universitatii nimeni nu parea a baga de seama aceasta manevra iscusita…

    Strajnik
    2012-02-01 15:46:55 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 4

    d-le rogozanu,
    Va credeam mai rasarit, dar m-am inselat amarnic. L-nceput v-am privit cu suspiciune intelectuala despre filiatia intectuala de tip marxist. Apoi v-m citit pentru ca discursul oficial era asa de ofilit, incat am crezut ca mai sunt si oameni care mai gandesc altfel. Si am inceput sa ignor stangismul practicat. Insa v-am vazut ce scrieti in ultima vreme si m-am lamurit. Acum comentariile voastre ale celor stangisti- ca d-ta si ale celor dreptaci ca Ghinea ma lasa rece, deoarece intuiesc ce filiera au.
    Este foarte interesant cum de-l citati. Cumva contrariile se atrag sau vin din aceeasi sursa ?(nu mai spun care!)

    Tinu Saci
    2012-02-01 16:00:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 5

    Ei, acum, sa cadem in adorare decGhinea. Ca orice roman care a petrecut o saptaluna intr-o structura straineza, a prins pulsul, simte ce se face si ce nu, dar mai ales functia in care este reprezinta confirmarea indiscutabila a calitatilor si competentelor sale. For the record, treaba cu BElarus e un pic mai complicata decat vede Ghinea. Mai ales in zona cooperarii unor state membre cu ei, asa bubosi cum sunt ei, ceea ce face cam ipocrita superioritatea unui europarlamentar in general si portocalist plus Ghinea in particular. Insasi longevitatea starii de fapt din Belarus e o palma pe obrazul Europei, ca europarlamentar sa dai cu comparatii de gen in stanga si in dreapta e ca si cum ai vorbi de jacuzzi cu nevasta colegului sau Baconski. Nu mai vorbim ca unele state membre, mai cu dare de mana, se gandesc si la post-Lukashenko, si se pozitioneaza in consecinta, in pofida operetei cu interdictii si draci baltati, buna pentru declaratii firoscoase, la care se opresc ganditorincii plecati strict la facut imagine si impuscat francul. Ghinea, fin obsevator din scoala de politica externa a lui Plesu, crede ca ce nu vede el si colegii EBA si Becali nu exista. Cat despre repetarea obsesiva a cuvantului “nasol”, asta da masura finetei si acuratetei observatiilor. Mai bine posta hansardul sau cum pisici numesc aia transcrierea susei si se abtinea de comentarii de mitic okos. Sorry Costi un pic off-topic.

  • 6

    Interventia din 17 ianuarie curent…

    “Rogozane…
    In timpul stradaniilor tale de a relata ce si cum, suavul guvern boc a aprobat, cu multa candoare, strategiile de privatizare a HIDROELECTRICA si NUCLEAR ELECTRICA.
    Una din doua: fie pe astia ii doare in motzul de la basca fie sint inconstienti si vor, neaparat, se se ascunda in dosul gratiilor. (nu-si aminteste nimeni sa le fi dat poporul vreun mandat in acest sens, de vinzare.Poate le-a trimis Ceausescu vreo chemare din Ghencea Civil)”

    Strajnik
    2012-01-18 16:49:00

    Strajnik
    2012-02-01 16:09:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 7

    @Strajnik: Da, cind au privatizat pt.fier vechi si securisti acum citiva ani le-a dat mandat poporul?Sau poate le-ai dat tu!

    patron
    2012-02-01 16:16:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 8

    o intrebare retorica, ceea ce desigur stie si Autorul

    octavescu
    2012-02-01 16:23:37 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 9

    patrone…
    Numai in cazul Petrom a existat un mandat al poporului, prin reprezentantii sai, Senat und Camera Dipotatilor. cel putin, acolo stim ca s-o votat masiv pentru.

    Strajnik
    2012-02-01 16:34:16 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 10

    Eşti tu răutăcios, Costi Rogozanu. Corina Creţu s-a luat singurică la harţă cu Christine Lagarde încă de ieri. Pe motiv că s-a dus Franks să petreacă în staţiuni de lux (aici m-am amuzat teribil, au ajuns Buştenii un fel de Aspen şi nu ştiam). Îmbuibatul s-a lăsat mituit cu miel la proţap când românii mor de foame! :lol:

    Abia aştept să văd cum pune Ponta FMI-ul cu botul pe labe.

    Dar uite, o nouă sugestie de întrebare: ce are de gând să facă USL în problema Roşia Montană?

  • 11

    Dacă sunt mai în vârstă (deși 50-60 de ani în politică nu înseamnă în vârstă) nu vă convin, dacă sunt până în 40, nu vă convin… Dacă privatizează, nu e bine, dar nu vreți comunism. Dacă sunt mulți capitaliști-oameni de afaceri, nu vă place, dar vreți capitalism. Dacă s-ar putea, toate avantajele din comunism plus toate din capitalism, nu?

  • 12

    @Costi Rogozanu: Halucinant text. Adică vocea din spatele lui. O voce pactizantă cu un partid (alianță de partide) cu infinit mai multe probleme decât cele la guvernare acum. Care partid (PSD), în urmă cu ceva ani în urmă, băga binișor pumnul în gura presei și i-ar fi rupt fără prea mari mustrări de conștiință și gâtul, dacă ar fi putut.

    Nu e rușinos, Costi Rogozanu, să ajungi să ”produci” fraze precum ”Dincolo de şicane şi de discursuri, poate ar trebui să nu lăsăm opoziţia în comoditatea lui “oricum-cîştigăm”.” Cine ”nu ar trebui să lăsăm opoziția”?!?! Măcar vă plătesc mulțumitor pentru propaganda de pe-aici și analiza politică de doi lei? Nu mai pomenesc de savuroasa nesimțire de a te adresa lui Victor Ponta cu apelativul ”domnule Ponta,” în timp ce, pentru tine, președintele statului este ”omul acela de la televizor.” Mojicii demne de un provincial cu bască socialistă.

    Altfel, observ că astăzi nu te mai deranjează termenul de ”popor” pe care îl folosea mai deunăzi Traian Băsescu. Acum poți emite întrebări simple, ”din popor”, nu mai vrei să fii ”cetățean.” Nu vrei și puțin respect?

  • 13

    dezamagitor, costi. al treilea articol de la arestarea lui nastase si nici macar o remarca facuta in trecat. ce diferenta este intre cei de la dreapta care propavaduiesc statul minimal pe bani publici si cei de la stanga care ignora cu stangacie coruptia stangii actuale?

    s-o intampla pentru ca defectele sunt considerate contingente, un fel de excrescenta impura si momentana pe un nucleu curat ideologic? mai ca-mi vine sa fiu hegelian si sa spun ca mersul istoriei arata si limita actuala (deci necesara) a ideologiei in cauza si ca aceste contigente indica ceva esential in relatia dintre politician si putere. insa lasand speculatiile filosofice, ar fi fost binevenit daca discutai macar intrebarea asta:

    cum previi astfel de abuzuri atunci cand scopul tau este sa extinzi rolul statului? cum te asiguri ca nastase mai mici sau mai mari nu o sa apara peste noapte ca plosnitele?

  • 14

    1 Daca nu ramane TB tot mai e o sansa sa nu se faca totul praf, sa nu se faca privatizare-jaf si alte dezmatzuri nihiliste
    -Cat va rezista Energetica veche (pe combustibil conventional) dar inca productiva? Vom vedea?
    Multe au fost distruse de neamul lui TB:
    -CFR (ministrii: TB, Boagiu cu Necolaiciuc ,Berceanu, Dobre, Berceanu, Boagiu dar si Mitrea cu Necolaiciuc)
    -Otopeni in cacat portocaliu
    -Posta in super cacat portocaliu
    - Rosiile (Montana si Poeni), Cuprumin – lobbyst direct Capcaunu! ar fi jaf de jaf

    Nuclearelectrica + Hidroelectrica = Tzatze mai mari decat al udroasei pentr Alro, se pune bine si pentru Mittal si altii.

    2 Ghinea e basist extremist ordinar al Ciumei oranj
    3 Rogozanu e basist si ex-basist si stie pulicea depre industrii

    chioretele e rau
    2012-02-01 17:11:24 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 15

    Deci “nu ne vindem tara”, tot la asta ati ramas.

    Intrebarea e gresit pusa, ca daca niste firme actuale detinute de stat sunt azi prost gestionate si ies mai mult in pierdere, le platiti toti pierderea, din impozite si deci din banii vostri.

    Intrebarea era deci cine le cumpara, cum le gestioneaza, cum le rentabilizeaza si ce garantii acorda populatiei ca nu vor vinde energia in afara pe bani mai multi, iar voi sa tremurati acolo de frig. Plus cum se va asigura mentinerea unui pret de vanzare in limitele acceptabile si competitive.

    Un plan financiare si statele financiare ar fi trebuit sa le ceri. Si sa-ti aduci un expert real in finante sa-si dea cu parerea. Ca de colindatori si de “ce vrea Piata” (de parca aia din Piata s-ar pricepe la contabilitate) nu-i deloc lipsa.

    careva
    2012-02-01 17:16:36 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 16

    Adriana Saftoiu e o DOAMNA. a spus ceva si s-a tinut de cuvant. intr-o mare de isterie, o persoana integra. ma mir si ma bucur

  • 17

    PS Daca reusesti vreodata sa faci abstractie de obsesia stangii pentru proprietatea colectiva, raspunde-ti sincer:

    Din 89 incoace, exista vreun bun al poporului pe care l-ai simtit intr-adevar ca e si bun de-al tau? Care anume? Si sa nu fi fost prost gestionat sau furat de toate guvernarile perindate.

    careva
    2012-02-01 17:29:19 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 18

    careva — uite iti raspund eu in locul lui rogo.

    exista un bun al poporului pe care l-am simtit intr-adevar ca e si bun de-al meu– chioretele meu, aaaa, pardon, istericul meu, pardon, presedintele meu . si desigur aerul nepoluat al bucurestilor, e tot al poporului, nu ? deci doua lucruri

  • 19

    @tx2
    o Doamna da,
    asculta Mezzo si de-acolo isi ia numai Haendel, Bach, Rameau in interpretari parisiene, vieneze sau britanice,
    e consiliera lui TB, apoi intra-n pat cu dusmanu’ mai cu succes decat Julia Roberts, apoi iarasi pleaca de la dusmanu’ inspre zari mai neclare (ca-n fuga finala a personajului Bruno Ganz in Nosferatu Werner Herzog).
    Pleca cu cateva saptamani inante de obstescul sfarsit al Mandatului deputatesc.
    O Doamna a Filosofiei Politice romanesti.
    Contributoare generoasa ca si Fumurescu.
    Probabil ca acum va musca de curul uscat al antonescului mai tare decat musca Nosferatu din gagicile palidate.

    chioretele e rau
    2012-02-01 17:35:39 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 20

    si dl Teodorescu e cel mai mare scriitor in viata.

  • 21

    careva– ai un xanax sau un rudotel pentru pretenul chiorete?

  • 22

    @autor: m-am scremut sa-ti scriu ceva inteligent(dupa posibilitati) la postarea ta precedenta dar n-a aparut. probabil pentru ca semnam cu “tara de proshti”. mai apar doar la gotiu cu nick-ul asta probabil pentru ca din intamplare sunt de acord cu el in privinta rosiei montane.
    so, e cenzura ori ce fenomen paranormal imi ridica tensiunea?

    tara de proshti
    2012-02-01 17:45:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 23

    Conform logicii USL care afirma ca daca ajunge la guvernare vor anula cam tot ceea ce a facut puterea actuala, atunci probabil ca vor nationaliza ceea ce s-a privatizat intre timp. Asta ca sa fie consecventi macar cu ei insisi. Desi eu ma indoiesc de asta.

    dan danache
    2012-02-01 17:48:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 24

    @careva,

    pui intrebari de netraitor pe planeta asta. Sau de traitor degeaba. Nu acorda nimeni nici o garantie pentru nimic, ca si pana acum. Rentabilizarea e doar pentru noul proprietar, resursa autohtona e pe post de lamaie:se stoarce pana dincolo de limita apoi se arunca.

    Mentinerea unui pret in nu stiu ce limite, cum le gestioneaza, plan financiar, experti… amice, tu nu esti de pe Terra, e clar !
    Practic se inlocuieste monopolul de stat cu unul privat. Preturile vor fi si mai mari, calitatea si mai proasta. Atat ! In rest, visezi cai verzi pe pereti.

  • 25

    @tx2, m-ai facut curios si acum am citit ce scrisese.

    Pai n-are dreptate? Zau daca va mai inteleg. Pe de o parte va plangeti ca guvernele si politicienii sunt cei mai corupti, cei mai hoti, cei mai incompetenti. Pe de alta va luptati sa le ramana firme pe mana, sa aiba ce fura si distruge. :lol:

    careva
    2012-02-01 17:50:57 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 26

    careva –lasa vrajeala, suna repede la 112 si cheama urgenta si descarcerarea. chiorete e intins pe jos la el in sufragerie, cu spume la gura.

  • 27

    @Emileeee, pai pentru asta sa iesiti in strada, baaaai! :lol: Chestiile alea sa le cereti, sa le impuneti, sa le scrieti in lozinci! Transparenta, gestiune eficienta etc.

    Nu, nu mai sunt pe planeta Romania, dar prin tara mea de azi companii cu rol strategic pentru populatie, ca cele cu energia si sanatatea, functioneaza in niste parametri impusi de guvern, chiar daca-s private. Inchipuie-ti ca vor sa faca greva. Lasa toata tara in intuneric si frig?

    careva
    2012-02-01 17:55:46 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 28

    @tx2

    Pentru Chioretele Mare (upper case) poti sa dai ce vrei, poti sa dai o farmacie intreaga.
    Pentru chioretele (lower case) – de interes legitim si indreptatit etic in alte vremuri oneste – ar fi fost niste parti la FP, inclusiv din multe din industriile listate si la FP si re-enumerate de ‘grijuliul’ Rogozan aci pe blog. Nu postez ca sa postez. Din pacate:
    Nu mai sunt de interes. De ce?
    In toate astea, ca si-n altele multe si mai toata tara, si-a implementat madularul bolnavior Chioretele Mare.
    Ales-Bules.

    Despre prietenie aiurea-n tramway sau pe blog nu poate fi vorba,
    cat despre altele, ce tot nu intelegi de te dai dupa copacu noduros:
    nu mai pot cu Chioretele de mult! E optiunea mea veche, legitima, chiar de-ar reprezenta 1 la milion din optiuni.
    Daca poti si-ti place, joaca-l tu in Hora! Ca Bercea joaca-l,Oriunde dai de El. Cu sau fara J Francks,pupa-l si joaca-l ca merita!

    Si mergi te rog si la cei din PU, sau din alte piete orasenesti, mergi la – 15 celsius si spune-le oamenilor alora:
    ‘imi intromisionez ceva istericilor’!
    si v-am adus un pumn de calmante
    ca eu sunt seren, Calm, quietist, sunt ca Gautama Buddha la cald si bine si rad de ‘fraieri’…
    Spune-le, analist fin impartzial si doare-n ciucurelu’ de voi!

    chioretele e rau
    2012-02-01 18:02:40 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 29

    careva,

    pai se vede, esti rupt de realitatile romanesti.

    Daca pana acum 20 de ani visam sa vina dracu’ si lacu’ de la strainezi, sa ne arate ei cum se face capitalismul, intre timp ne-a iesit pe nas.

    I-am vazut, sunt niste talhari fara scrupule, la fel ca si politrucii romani si neamurile lor atarnatoare la buget. Practic noi aveam deja capitalistii nostri sadea aici, nu era nevoie sa vina altii sa ne dea cu tifla exact la fel. Plus ca politrucul roman e in situatie de win-win no matter what: daca ramane pe numele nostru o fura ei, daca e musai s-o vanda, au ei grija sa ceara mita la semnatura, plus niscai actiuni “nelistate”, ceva de genul primarelui de Cluj, om deosebit care primea lunar de la un supermarket din asta sute de euro. Asa ca, amice, am mai vazut filmul asta de cateva sute de ori pana acum. !

  • 30

    chiorete– clar, inca unu care se crede vocea pietii universitatii si avocatul poporului.

  • 31

    Si ce-l intrebi asa in soapta?
    Nici o soapta pentru prea_frumoasa_floare_de_crin?

    Ovidiu
    2012-02-01 18:16:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 32

    @tx2 -26
    Stii ce, nu venise inca 26, daca bagi mizerii de-astea, cu spume etc, lasam subtilitatile, ia-ti gruparea basista (ia-ti nepotii etc) si du-te unde vrei
    tipa impartial de unde vrei… oricum nu mai raspund la neant, de-acum e ignore or fail.
    mai curand fail.
    ( e ultimul lucru acum sa mai iau la injuraturi)

    chioretele e rau
    2012-02-01 18:17:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 33

    chiorete– bun si corect nickul, nu vazusi :) #26, dar nu e de vina faptul ca ej chiorete, ci scutul antiracheta nu te asa ca sa vazusi :) . sanatate tie si caracalului( si mai treci pe la oftalmolog!) :)

  • 34

    @tx2

    chioretele e rau
    2012-02-01 18:26:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 35

    Bai. Ia liniste, ce-i aici? N-auziti ca vine Ponta sa raspunda la intrebare si la destinele tarii?

    Spalati-va pe maini, puneti-va la cravata, aduceti un trandafir. :D

    careva
    2012-02-01 18:32:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 36

    careva–poate crin. ia de-aici o profetie din 2009 a dlui Teodorescu

    “Antonescu, pe care filialele îl împing să intre la guvernare, ştie că în calitate de susţinător al lui Geoană în turul doi, s-ar putea să aibă în PNL aceeaşi soartă pe care o va avea Geoană în PSD”

    Şi pe Crin îl doare capul, nu numai pe Geoană
    de Cristian Teodorescu
    15 Dec 2009 la 11:35 70 comentarii 5482 vizualizari.

    voxpublica.real../

  • 37

    @Emil

    “Plus ca politrucul roman e in situatie de win-win no matter what: daca ramane pe numele nostru o fura ei, daca e musai s-o vanda, au ei grija sa ceara mita la semnatura”
    O Sinteza foarte buna: Istoria 1990 -2012.
    Cu o mentiune :
    nici ‘ctitoria’ de sub semnatura ‘coruptului’ nu e sigura, nu orice e supe ‘rentabil’ ca Hypermarket in Centru oras.
    Am experimentat eu insumi vreo 4 – 5 corporatii si/sau divizii de Corporatii pentru care a fost : Exit definitiv din tara.
    De unele n-a ramas nici numele…

    Dar sunt unii autonumiti dreptaci, unii portocalii guralivi care stiu ei bine de tot!!, cum e cu Corporatiile, cu Max Weberul, cu exercitii de admiratie pentru orice e ‘privat’.
    Imbecilii astia ignoranti, lenesi, mancatori de rahat care n-au produs in viata lor nimic satbilesc o ecuatie :
    ‘privat’ = ‘eficient’ + ‘etic corect’
    Stiu ei bine autosatisfacatorii astia, care n-au experimenta nici macar o fericire in WC de Corporatie sau Firma mare, asa cum se lauda de ‘buna practica’ personajul Kevin Spacey din American Beauty.

    chioretele e rau
    2012-02-01 18:39:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 38

    attn: dlui rogozanu _

    o singură idee corectă:

    ponta e (un pic de tot _ n.m.) frecventabil, antonescu și băiatul ăla de la pc sînt din alt film.

    în rest, ce să zic?

    căcat.

    marcel zadda
    2012-02-01 18:44:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 39

    @tx2
    Mi-aduc aminte in ce stare erai acum ceva timp, cand te scotea din sarite o bassista feroce, Andra pre nickul ei…Indigoul starii de acum a lui @Chiorete.
    Tu esti surpriza pentru mine: diferenta dintre tine cel de-atunci si cel de-acum e doar o parere de-a mea?
    Verbu-mi scris se cam smuceste-n lant de la o vreme…

    Thrill
    2012-02-01 19:15:56 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 40

    @Thrill

    Fiecare cu optiunea sa.
    Fiecare cu incapatanare sa, fiecare cu Bias ul.
    Fiecare cu limbajul sau.
    Fiecare cu partinicitatile sau cu impartialitatea (utopica).
    Impartialitate absoluta nu exista: aia ar fi autism extrem, catatonie.
    Unii sunt chiar sofisti ai pseudo-impartialitatii.
    (au si ei de fapt cripto-optiunii-partinice).

    O tema clara e azi:
    Pleaca Asta sau mai Ramane Asta sau Ramane_multa_vreme?
    Sunt raspunsuri diferite?
    Unii zic:
    1) sa plece imediat ca efectele dupa 5 + 2.2 ani (mai ales ultimii 2.2 de ‘zburdalnicie’ autocratica) sunt dezastruoase.

    2)Sa plece cat mai repede, o schimbare e necesara oricum, vinovatia astuia e numai de maximum 50% mai e si Criza Globala, nu gaseste oameni valorosi ’saracu’… , ala micu la Executiv a fost slab, cateodata foarte slab.

    3) Sa nu plece chiar acum, sa schimbe in Executiv, pe-ici , pe colo ‘prin punctele esentiale’, ala micu din executiv a fost slabutz, prost dar cinstit. E trecut…
    Ce bine-ar fi o AlbaCaZapada!greu de gasit!

    4) Sa nu plce, sa facem o mixtura de ceva nou, o Stransura, o Neo Coalitie (izmene vechi intoarse sa para albe). Sa bagam Imagine Noua, broderie noua, butaforie, perdea de fum. AlbaCaZapada!

    5) Sa nu plece niciodata. Unic model exemplar, civilizator, reformator, progresist,
    va fi un PM al cutiv exceptional 4*4 ani de-acum incolo!

    Chir si Unii ‘Impartiali’ trebuie sa aleaga
    sau nu aleaga nimic si injura panteist tot biosistemul local sau intreg Cosmosul.
    Iar AlbaCaZapada cel mai probabil in Romania e ori : extrem autista, o papusica simpla manuita din cur de un Papusar de Servicii (Acelasi)
    ori o supercurva, superfardata, re-tunata, plasticizata sa arate ademenitor,parfumata cam ieftin(pusa la produs de Acelasi Papusar de Servicii).

    Si inca ceva:
    sa nu fie de fapt ‘Impartialitatea’ -ca Tema – ‘Ordin de zi pe unitate’ – Repetat in bucla

    chioretele e rau
    2012-02-01 19:58:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 41

    pentru toti entuziasmatii de mitingurile spontane din tara tin sa le reamintesc faptul ca in afara de Bucuresti unde participarea a fost infima raportat la numarul populatiei, la ora actuala in tara toate mitingurile sunt ORGANIZATE de opozitie si au autorizatie de la primarii. participarea la ele? la fel de infima.

    @ thrill: faptul ca cineva critica pe altcineva nu inseamna ca este automat de partea cealalta. este dreptul fiecaruia sa critice pe cine vrea azi si sa critice pe cu totul alta persoana maine. PDL-ul si Basescu au bubele lor, USL-ul si liderii ei au la fel bubele lor. cand fac bine trebuie laudati, cand fac rau trebuie criticati. numai ca unii au devenit precum cainele lui Pavlov.

  • 42

    Thrill — isteria nu e monopolul postacilor profesionisti pdl, gen andra.

    in aceasta grava greseala, isteria venita din frustrare, am cazut si eu. daca il taxez pe pretenul chiorete, ma taxez si pe mine. si imi face placere. ia-o ca pe o forma de masochism +- diluat :)

  • 43

    chiorete e din caracal. exista indicii clare. fie si pentru asta ar trebui sa fim mai intelegatori cu el, in primul rand eu. dar nu reusesc intotdeauna :)

  • 44

    CITITI AICI CE A FACUT ANTONESCU !!!!!!!!!!!!!!! După 11 ani de la Hotărârile de Guvern semnate de actualul şef al PNL, Bazinul Tineretului a ajuns un club de fiţe. Sportivii se antrenează ziua în mizeria lăsată noaptea de petrecăreţii clubului „Player“. Oprescu a dat aprobare pentru „Player“. Şeful PNL apare pe „Lista candidaţilor pă¬taţi“ din 2008, întocmită de Active Watch – Agen¬ţia de Monitorizare a Pre¬sei, Asociaţia Pro De¬mocraţia şi Centrul Ro¬mân pentru Jurnalism de Investigaţii. I se repro¬şează două afaceri: „Bazinul Tineretului“ şi “Baza BTT“, ambele afaceri imobiliare de sute de milioane de euro. „Ziarul“ a demonstrat cu documen¬te implicarea lui Crin An¬tonescu în acest scandal. Reamintim faptul că ziarul „Ziua“, care se ocu¬pa de imaginea “ju¬nelui liberal“, a scris şi despre o întâlnire pe care Antonescu, în calitate de ministru al Tineretului şi Sportului, a avut-o cu reprezentanţii firmei TriGranit, cea care a închiriat Bazinul Tineretului pen¬tru 49 de ani!!!
    CITITI AICI !!!!!!!!!!!!!! Ca ministru al Tineretului si Sportului in epoca Emil Constantinescu, Antonescu a fost acuzat direct ca inchide ochii la hotiile de la Piatra Arsa. Cabana si complexul sportiv din Bucegi fusesera reparate cu miliarde de lei in plus fata de costurile reale. Inainte de a exista scena de 60.000 de euro a lui Ridzi, a existat gardul de zeci de milioane de lei de la Piatra Arsa.

  • 45

    @tx2
    daca nu intelegi, ti-am zis twice sa intelegi,
    acum a treia oara …….,
    sa intelegi si tu resentimentar obsedat basist!
    (nici nu stiu bine pe harta unde-i orasul ala, nevazut vreodata, o fi un loc bun nu stiu )

    chioretele e rau
    2012-02-01 20:43:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 46

    @ALl
    chioretele care posteaza p-aici nu este asa rau cum vrea sa ne lase sa credem.El este gingas si finut!
    Simpatizeaza cu Bombonel la greu!La bine si la greu!

    nepot mic
    2012-02-01 21:17:44 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 47

    Sa fim seriosi domnule Rogozanu USL nu are nici un plan nici o idee, ici un program.
    Singura lor metoda este “jos Basescu” Se vede prea clar disperarea de a pune mana pe putere cu orice pret.
    Ceea ce ma inspaimanta este ca il apreciati pe Ponta ca fiind frcventabil. Este o mare greseala. Toti sunt pe acelasi calapod, niste marionete in mana unor grei care stau in umbra. Acei grei au distrus si au vandut Romania pe nimic.
    Sa fereasca Dumnezeu ca Romania sa incapa vreodata pe mana lor.

    groza valeriu
    2012-02-01 21:42:47 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 48

    chiurete– nu-i problem ca te faci ca ploua, am cunoscut pipl din caracal, foarte ambitiosi , care se laudau cu dan diaconescu si inca unu tuca, parca, modele importante.

    problema cu voi e ca sunteti boring, incepeti sa va repetati, si stilul vostru care vi se pare genial e doar trist previzibil

  • 49

    @autor: Domnule jurnalist, ati observat, desigur, ca opozitia nu are alt plan decat “Jos Basescu!” si “Guvernul trebuie sa plece!” si v-ati gandit sa le soptiti niste idei? Parca ati intrebat: “nu-i asa ca aveti un plan in privinta privatizarii companiilor de stat?”, “nu-i asa ca aveti un plan in privinta proiectului Rosia Montana?”, “nu-i asa ca stiti ce sa puneti in loc daca divortam de FMI?”. Nu va lasati … mai scoateti cateva “articole” de genul asta si poate o sa va faca consilier de campanie.

    simona
    2012-02-01 22:21:40 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 50

    Neaparat trebuie sa repet si ce-a zis Paul mai sus, #12 – n-o puteam spune mai bine:

    “Nu mai pomenesc de savuroasa nesimțire de a te adresa lui Victor Ponta cu apelativul ”domnule Ponta,” în timp ce, pentru tine, președintele statului este ”omul acela de la televizor.” Mojicii demne de un provincial cu bască socialistă.”

    simona
    2012-02-01 22:24:55 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 51

    @simona:
    -postezi la un articol in care s-a vorbit de privatizarea Hidroelectrica;
    -in comisia de listare a Hidroelectrica a fost numita ca membru Andreea Vass, consiliera lui Boc, si membru important al PDL, dupa cata importanta i se da (artificial, dar passons…) in ultima perioada;
    -Andreea Vass, care va “judeca” listarea Hidroelectrica, este in incompatibilitate evidenta, iar Sulfina Barbu, colega a ei de partid, a subliniat ca era de datoria acestei madam Vass sa-i spuna lui Boc ca are un cumnat detinator de firma de brokeraj etc;
    -ce fac pedelistii astia acum e nemaipomenit, asa-i? intrebarea e valabila si pt. Rogozanu.
    Fi-mi-ar sila de voi…

    sila perfecta
    2012-02-01 22:36:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 52

    @sila perfecta,

    adauga si spusa infractoarei Roberta Anastase cu redesenarea colegiilor electorale. In chip de linistire a mai marilor din cuppola PD, cucoana prinsa in direct cu frauda la Legea Pensiilor le-a indulcit amarul invalidarii comasarii alegerilor cu o alta gaselnita disperata: trasam colegiile cum ne convine noua. Daca marele furt prognozat a picat, macar de-o ciupeala mica si tot ne descurcam, tovarasi !

    Vasilex
    2012-02-01 23:30:37 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 53

    Esti destul de prost daca crezi ca PDL vrea sa castige alegerile acum cand trebuie platit imprumutul FMI, alea 20 miliarde euro. Stii cat e aia ? Douazeci de mii de milioane de euro. Poti sa-ti imaginezi un milion de euro ? Dar o mie de miloane ? Dar douazeci de mii de milioane ?

    Si mai crezi ca PDL vrea sa castige alegerile, sa ramina la guvernare si sa raspunda de plata acelor 20 de miliarde ? Nu e mai simplu sa vina esalonul de rezerva numit USL care nu raspunde de greaua mostenire ?

    Ai impresia ca Basescu sau Isarescu mai vor sa fie prin preajma cand incepe balamucul ?

    un nimeni
    2012-02-02 01:20:07 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 54

    Problema nu o ai cu PDL si nici cu USL (astea nu exista, nu exista partide, exista doar jupanii de la varf, stapanii partidelor) si nici macar cu FMI: problema o ai cu oamenii avizati din institutii care isi pun intrebarea: cine imi va plati pensia, cine imi va face legile , in folosul cui vor munci copiii mei ? Va mai exista Romania ? Vom invata idish la scoala obligatoriu ? De ce viceguvernatorul BNR si consilierul prim -ministrului sint sionisti sub acoperire, cu nume romanizate -si mai sint si veri , nepoti ai Ghizelei Vas ? Ai oameni informati si instruiti care-si pun serios intrebarea: planul pentru Romania este sa devina Palestina Europei ? In care sa fie stramutata la munca de jos tiganimea europeana ? Este adevarat ca in ecuatia asta romanii sint in plus si deranjeaza cu prezentza -si cu pretentia lor de a avea o tzara ?

    cine se teme de adevar
    2012-02-02 01:47:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 55

    Cum ti se pare mesajul USA catre romani: “sa ziceti mersi ca va lasam sa latrati , doar nu vreti sa fiti si ascultati ! Ziceti mersi ca nu va impuscam pentru deranjarea linistii…”

    USL este garantia ca totul ramine cum s-a stabilit. De-aia mafia compusa din USL+PDL (fost FSN fost PCR) incearca sa demonizeze mesarul: USL=PDL=aceeasi mizerie.

    Wrestling electoral. Va amintiti cum l-a facut Geoana presedinte pe Basescu ? Va amintiti cum a cedat Ponta lui Blaga sefia senatului ? Va amintiti cum a plecat Nica si dupa el tot PSD-ul de la guvernare ? Va amintiti cun a trecut diaconescu la UNPR ? Va amintiti ca nici PSD nici PNL nu aduc vorba despre neconstitutionalitatea UDMR ca formatiune politica parlamentara ? Va mai amintiti ca Antonescu l-a sprijinit pe Geoana ? Va mai amintiti ca Basescu l-a declarat pe Tariceanu a fi cel mai bun prim mininstru al Romaniei ? Va mai amintiti ca nici PSD nici PNL nu au atacat la CCR rezultatul alegerilor pe singurul motiv real si demonstrabil de anulare : votul numarat in diaspora ?

    cine se teme de adevar
    2012-02-02 01:57:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 56

    Romania este vanduta iar vanzatorii trebuie sa ramina la putere , sub indiferent ce sigla sau ideologie. Ei sint garantia ca noi vom plati. USL=PDL = aceeasi mizerie.

    Numai prin anarhie si greva generala si nesupunere civica vom obtine o reevaluare a birului, ca Grecia: stergerea a cel putin jumatate din datoria odioasa , nelegitima si nedreapta.

    un nimeni
    2012-02-02 02:01:44 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 57

    Coruptii si tradatorii sint mentinuti la putere de USA si de UE , deoarece prin intermediul coruptilor si al tradatorilor UE si USA isi iau tainul de la noi. Asa cum l-au pupat si protejat pe Gaddafi pentru petrol, asa fac cu Basescu pentru tot ce mai are Romania si mai ales pentru amanetarea viitorului. Cand populatia nu va mai suporta, il vor sacrifica pe Basescu. Si nu vor discuta decat cu USL sau altii asemenea care sa le garanteze in continuare accesul neingradit. Numai o miscare populara spontana , neorganizata si necondusa si nereprezentata de vreo persoana (o persoana este mereu coruptibila/santajabila) va avea succes.

    Alegerile anticipate nu va ajuta la nimic: anticipate sau intarziate, alegerile in sistemul actual aduc la putere aceeasi nafie sub alta denumire.

    Schimbati sistemul si incepeti cu Constitutia. Urmati modelui Islanda.

    un nimeni
    2012-02-02 02:09:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 58

    Nimeni nu va reprezinta. Nici Ponta nici Basescu. Nici partidele, nici ONG-urile. Nu muncesc ei/ele in locul vostru, nu platesc ei/ele impozite in locul vostru, nu va platesc ei/ele facturile.

    Reprezentati-va voi pe voi, pe persoana fizica. Institutiile nu va reprezinta nici pe voi si nici interesele ori nevoile ori drepturile voastre. Ci pe ale alora care va conduc ca pe niste vite de povara si ca pe niste oi proaste.

    Boicotati si sabotati sistemul, economia, institutiile: aceste nu va servesc pe voi ci sint inamicii vostri. Sint inamicii vostri deoarece sint conduse de dusmanii vostri, impotriva voastra.

    cine se teme de adevar
    2012-02-02 02:15:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 59

    Daramati actualul stat , nu va este o casa, va este o puscarie , un lagar de munca fortata si o casa de nebuni: asa a fost proiectat iar preoiectul se numeste actuala constitutie. Vi s-a pus sub nas si ati semnat planul unei puscarii pe care apoi ati si construit-o. Traiti intr-o citadela construita stramb, dupa planuri strimbe si nefavorabile voua. Nu permiteti acelorasi arhitecti si statani de sclavi sa va deseneze noua voastra casa: daramati-o pe asta si faceti voi alt plan, alta constitutie. Una in care , spre exemplu, sa fie interzis traseismul , nu deficitul bugetar. Una in care toate averile cu provenientza nejustificata si pentru care nu s-a platit impozit sa fie confiscate la buget. O constitutie care sa prevada mai putine imunitati si mai multe incompatibilitati.

    un nimeni
    2012-02-02 02:26:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 60

    “Potrivit ultimului raport al FMI, aproape toate companiile de stat vor fi scoase la privatizare în acest an. Astfel, vom privatiza”

    FMI nu este mama Omida si nici nu scrie nicaieri ca “vor” sau ca “vom” ceva, orice. Alea sint valabile NUMAI daca ajunge la putere USL in locul PDL, adica alba-neagra. Majoritatea populatiei este constienta ca USL=PDL si nu vrea pe nici unul dintre astea doua: s-a vazut din participarea la vot. Varianta buna este: guvern cu mandat limitat la administrarea tzarii in regim de avarie/urgentza + o adunare constituanta. Re-evaluarea tuturor tratatelor si contractelor financiare, economice, politice. De catre noua putere rezultata dintr-o constitutie legitima. Nu marionetele actuale rezultate dintr-o constitutie scrisa la Washington, Moscova si Tel Aviv si care a fost inaintata prin smen la semnare poporului roman.

    cine se teme de adevar
    2012-02-02 02:39:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 61

    “Pot fi renegociate aceste înţelegeri cu FMI?”

    Evident ca da: Grecia a scapat de jumatate din datoria odioasa si nelegitima tocmai prin revoltele populare si prin greve.

    Este singura solutie la care este FMI sensibil: fortza. Nesupunerea. Deoarece banii vin de la o populatie care accepta si munceste, nu de la politicienii care semneaza.

    Nu Ponta negociaza si nici Basescu nu negociaza cu FMI , ca nu platesc ei si nici nu au cu ce sa garanteze: poporul negociaza, prin acceptarea birului sau prin refuz, prin revolta. Basescu sau Ponta nu negociaza nimic : FMI incearca un bir cat mai mare , si depinde numai de popor daca il plateste sau nu. Daca suporta sau nu. Semnatura lui Basescu sau a lui Ponta este egala cu zero pentru FMI: pentru FMI conteaza doar daca poporul accepta sa munceasca, sa rabde si sa plateasca. Aceea este singura negociere. In afara de prosteala prin mass-media, FMI nu are absolut nici un mijloc de a te obliga sa platesti ceva in plus fatza de banii pe care i-ai primit de la ei. Daca ai primit vreodata ceva. Daca nu cumva asa-numitul imprumut nu a ajuns de fapt inapoi la FMI pe filiera bancilor private. Caz in care nu datoram nimic nimanui.

    un nimeni
    2012-02-02 02:53:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 62

    Aaaa da si ?

    Adica Guvenul Boc negociaza ceva cu FMI si de raspuns pentru asta, de raspuns despre cum o s-o dreaga trebuie sa raspunda Ponta pe motiv ca doar asa putem sa-i scoatem ochii asa in mod anticipat pe motiv de proces de intentzii. Nu asa ? N-a ajuns la puiter si incepem deja critica actelor sale de guvernare. Coool.

    Hmmmm. Daca nici asa nu mai este Basism sub acoperire asa cum o zice Badea atunci sigur e prostie fara de margini.

    Deci puterea negociaza ceva si opozitzia e pusa la zid in mod ultimativ sa dea socoteala despre cum o s-a drega boacanele puterii. Curat – murdar coane Rogozane.

    Adica Regan delegifereaza Glass – Stegal si Obama trebuie sa explice in alegeri cum intentzioneaza sa drega busuiocul ? N’asa ? Nu asa au procedat si jurnalsitii americani ?

    Asa au facut totzi ziaristii onesti cu exceptzia celor de la Fox-News desigur. Oare de acolo sa fii si tu mai Rogozane ?

    Oare intrebarile astea tzie cum itzi vin ?
    Din cap sau din plic ?

    Nu raspunde. Lasa-ne suspansul. Lasa-ne sa speram ca prostia e mai mare decat nemernicia.

    Cum as proceda eu ? Mmmmm le-asi lista pe acelasi mecanism pe care sunt listate SOE-uriel chinezesti la bursa din Shanghai si Shenzhen. La ei a mers.
    La noi oare de ce nu se poate sa merga ?
    Poate pentru ca la noi intotdeuna raspunsurile trebuie sa ne vina servite in plic si nu in cap.

    Aaaaa si inca ceva eu nu cred ca monopolurile naturale cum ar fi companiile de distributzie a utilitatzilor publice ori CFR ar trebuei privatizate.

    Utilitatzile publice de aia sunt publice pentru ca nu sunt private si e mai bine sa ramana asa. Altfel cine are nevoie de o utilitate public amai performanta …. sa si-o faca el privata.

  • 63

    Pe fond asa este : Nu prea conteaza cine e presedinte sau PM in Ro daca tot FMI ne face bugetul.

    Aaaaa, da, da eliberarea de FMI se poate face doar pas cu pas.

    Pasul intai Basescu cel care “nu se imprumuta de la FMI ca sa nu se reintoarca in trecut” nu asa ?

    Pentru pasul doi il putetzi intreba personal pe Liviu Voinea cand mai datzi pe la Critic Atac caaaa …. stitzi dvs de ce.

  • 64

    Paula Vass va privatiza HIDROCENTRALELE, iar cumnatul are firma de brokeraj.

    realitatea.net/../

    GAZETA
    2012-02-02 10:49:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 65

    nea Costi vezi ca ti-a raspuns prietenul tau Ponta:
    “Ponta a spus că liderii opoziţiei i-au asigurat pe reprezentanţii FMI, ai BM şi ai CE că în opinia USL şi un viitor guvern va trebui să încheie un nou acord de tip preventiv cu Fondul.”

    adevarul.ro/fin../

    Altfel, cand o sa vedem o dezbatere pe bune Rogozanu vs Ghinea?

    un nene
    2012-02-02 18:18:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 66

    Hands down, Apple’s app store wins by a mile. It’s a huge selection of all sorts of apps vs a rather sad selection of a handful for Zune. Microsoft has plans, especially in the realm of games, but I’m not sure I’d want to bet on the future if this aspect is important to you. The iPod is a much better choice in that case.

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari

Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Ultimele comentarii

  • 1Jenant : Cernea da, Teodorescu nu! Ba, da' bun e Cernea asta, frate!...
  • 2@nelu:rautate, mitocanie... sau marlanie si prostie. te caracterizseaza ion, ionelule, nelule - esti doar unul din multimea de dorei, gigei, nelisori...samd. sunteti exponentii perfecti pentru usl:...
  • 3proteicului, azi @despre orice: Foarte multumesc pentru apreciere chit ca-i oarecum nedreapta fata de multi oameni de calitate de pe aici. Dar asta-nseamna "sa alegi", nu?...
  • 4Hai dom'le! Adicatelea matale chiar credeai ca USL-ul nu se va baga ci cizmele in indepemndeta justitiei? Asta cu Nastase si ISC e doar inceputul. Si apropos, mai e una care "ti-a scapat": avocatul lui...
  • 5@silicon_v: Asa ti-au dat tie de la partid sumele astea? USL are 45% din suportul popular? Pe parcursul intregului an au fost tot felul de imbecili care hahaiau, ca era in trend, si spuneau ca orice lege...
  • 6@tamara's nephew: Ce tablou frumos : dictatorul Basescu (ascultand telefoanele dlui Teodorescu) si pruncul Ponta (ajutandu-l pe parintele Nastase sa treaca strada)! Iliescu s-a-naltat!...
alex mazilu Andrei Plesu antonescu aur Becali blaga blog Blogviu interviu Boc Bucuresti calatorie candidatura catalin voicu cercetare cianura cluj concert crin criza CTP Curtea Constitutionala demisie Dinu Patriciu EBA economie Elena Basescu experiment Facebook FMI fotbal humanitas Iliescu instantanee intelectuali internet Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu manipulare Media Mihai Goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza ortodoxie parlament Parlamentul European pd-l PE Plesu Polirom presedintie protest radu duda Realitatea TV reforma riscograma romani romania rosia Roşia Montana salarii securitate Senat sindicate sondaj sorin oprescu steaua SUA Tariceanu tiff TRU TVR UBB uichendist.ro Vanghelie Vasile Blaga

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!