RSS Feed

Ponta face prima victima: Crin Antonescu

vezi toate articolele de
21 Feb 2010 la 13:08 71 comentarii 6984 vizualizari.

Primul politician dezavantajat de alegerea lui Victor Ponta la șefia PSD este Crin Antonescu. Cu un Mircea Geoană eternă ”mână moartă”, acoperit de ridicolul flăcării violete, contestat în propriul partid, Crin Antonescu a fost, până astăzi de dimineață, figura cea mai importantă a opoziției din România. Lipsa de credibilitate (și de bărbăție) a lui Mircea Geaonă îl plasa pe liderul liberal într-o poziție avantajoasă, aceea de coagulant al tuturor nemulțumirilor legate de guvernarea Băsescu – Boc, adunând capital atât din partea celor care nu recunosc legitimitatea ”de dreapta” a PD-L, dar și din partea electoratului mai degrabă de stânga.

În plus, Crin Antonescu avea și un ascendent moral asupra lui Mircea Geoană, căruia i-a transferat o mare parte de alegători în decembrie 2009. Ceea ce nu au fost în stare, în ciuda declarațiilor făcute, nici Iohannis, nici Ciuhandu, nici Kelemen Hunor și nici măcar Vadim, care au reușit într-o mult mai mică măsură să-și convingă proprii alegători să voteze cu Geoană.

Așadar, o coaliție tacită de opoziție între PSD și PNL era în avantajul acestora din urmă. Alegerea lui Victor Ponta în fruntea PSD schimbă însă raportul de forțe. Ponta nu are niciun fel de obligație față de Antonescu și nici nu cred că este dispus să accepte vreuna. Cu atât mai mult cu cât susținătorii noului șef de la PSD, Năstase, Mitrea ori Iliescu au arătat, în discursurile lor că adversarul nu este doar Băsescu și PD-L, ci dreapta. Și nu cred că Adrian Năstase a uitat că drumul lui către Cotroceni a fost blocat, în 2004, într-o măsură mult mai mare de către liberali decât de către democrați. Iar căderea PSD-ului a început cu adevărat în acel moment. Iar Victor Ponta a împrumutat discursului lui Năstase și Iliescu.

Iar imaginea de ”figură proaspătă”, de lider tânăr și școlit a lui Ponta, mai poate puncta și în rândul electoratului la care, la ultimele alegeri, au avut acces aproape exclusiv liberalii – tinerii cu educație peste medie.

În fine, alegerea lui Victor Ponta îi poate aduce o opoziție mai puternică lui Crin Antonescu, în cadrul propriului partid. În special a celor care au acceptat cu jumătate de gură asocierea cu PSD în varianta Geoană, dar care, la rândul lor,  au resentimente majore față de tabăra Năstase, Iliescu, Mitrea. Refuzând un pact dezavantajos cu cu democrat-liberalii, membrii PNL nu mai au însă nicio garanție că ar putea reveni la guvernare pe poziții avantajoase alături de PSD.

Așadar, Crin Antonescu are toate motivele să aibă dureri de cap. Prima mutare a aparținut PSD-ului. Acum e rândul lui să mute. Inteligent. Dacă e în stare.

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 

Etichete:


71 comments
  • 1

    Imi pare rau, Lili Antonescu poate fi suspectat de orice numai de inteligenta nu.
    A dovedit-o din plin.
    Asa ca…

    ateul lui Dumnezeu
    2010-02-21 13:19:01 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 2

    Bai baietel tu daca n-ai fi prost ai fi destept. Ce-are sula cu prefectura? Ponta ? Papusa lui Iliescu-Nastase-Mitrea ? Glumesti baietel, dar cum va plateste Stanca la kilogram, scrie inainte

    amicul"X"
    2010-02-21 13:21:17 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 3

    foarte buna observatia, domnule gotiu.
    strict legat de caracterul celor doi si abilitatile celor doi: ponta, desi ironic si cu o prea mare incredere in sine, e cu mult peste antonescu d.p.d.v. al abilitatii politice, asta datorita inteligentei superioare si a moderatie sale in a topai si a se arunca in lupta in genul “amok”. antonescu nu e ironic, e grobian, are un caracter “rau”, cum ar zice lumea si nu joaca bine deloc, politic vorbind. vedeti si d-voastra, iluzia “antonescu” cum s-a evaporat dupa alaegerile prezidentiale. ce mai “bun simt”, avea doar acel discurs antibasescu rasuflat, iar in privinta abilitatilor de negociere politica, altceva decat a se pune la labele lui geona anu a facut. e unj radical de felul sau, un fel de vadim mai bleg.
    subiectul e de o reala importanta.

  • 4

    @ateul lui Dumnezeu:

    … asa ca mutarea e la el acum

  • 5

    Nu cred ca poate fi pusa o problema de concurenta intre Ponta si Crin. Poate doar in privinta luptei contra unei molime comune: Traian Basescu.

    Pentru ca durerea de cap a acestui popor o reprezinta Traian Basescu si sleahta de banditi impostori care s-au insinuat la Palatul Victoria.

  • 6

    Da,e clar,Geoana era mai avantajos pentru Antonescu(nu si pentru PNL),mai ales ca si-au declarat iubire pe viata.
    Cu tot beneficiul de imagine pe care l-a castigat la alegeri,Crin incepe sa nu se mai simta prea bine.In PNL,schimbarea din PSD poate aduce “idei” unora.Cert e ca raportul PNL-PSD se va schimba.Mult.

    Gineta
    2010-02-21 13:33:16 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 7

    Gresit, total gresit, victima va fi pnl, antonescu este groparul pnl, psd este popa care-i canta la capatai. Antonescu este sabotorul pnl, cel care apus in rezervorul masinii benzina in loc de motorina.(pnl a fost prins in capcana ca un sobolan de catre psd, bravo lor)

  • 8

    Se intampla ceea ce am anticipat inainte de alegerile din PSD.Acum cateva zile bune,intr-un coment,aici,pe Voxpublica.
    Aveti tv la indemana?Priviti ce se intampla:demisii din PSD si nasterea unui alt partid de stanga.Ca e cu Miki Spaga,asta e alta socoteala!

    Gineta
    2010-02-21 13:36:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 9

    Uitate in spatele lui Ponta si o sa vezi ca Antonescu nu mai are ce sa mute . Poate doar sa se mute!E clar ca de acum lupta se da intre P.D.L. si P.S.D. Cu P.N.L -ul nu se va mai discuta de pe pozitiile de pana ieri.Parerea mea.

    Victoras
    2010-02-21 13:37:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 10

    @Cris: Avand in vedere ce se intampla in Romania de douazeci de ani ,cred ca la palatul Victoria se face o simpla rotatie de cadre.

    Victoras
    2010-02-21 13:40:39 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 11

    In urma rezultatului de la Congresul PSD este posibil sa asistam la o regrupare a partidelor.In urma declaratiilor d-lui Ponta este evident ca PSD nu mai este dispus sa mai fie partidul nr. 2 din opozitie.In PNL sunt deja miscari de trupe care sprijina colaborarea cu PD-L.Daca dl. Antonescu nu va renunta la atitudinea ostila PD-L mai mult ca sigur ca va fi schimbat.Daca PNL se va alia cu PD-L si va intra la guvernare va castiga mai mult.

  • 12

    Asta cu “lider tanar si scolit” nu prea cred ca va da atatea roade pe cat se asteapta. Nici Mirciulica nu era vreun batranel. Iar in ceea ce priveste educatia, imi pare rau, dar nu cred ca exista vreun politician care sa-i egaleze aroganta, tupeul si obraznicia acestui asa-zis lider scolit.

  • 13

    Ponta nu cred ca va fi in aceeasi masura manevrabil ca si Geoana…e un tip mai incapatanat si mult mai combativ…are replica la orice mizerie i se spune…si culmea,o replica data inteligent…nu acelasi lucru pot sa spun despre Crin Antonescu…e la fel de combativ,dar nu la fel de spontan in a replica inteligent…vor fi ciocniri intre cei doi lideri de partid cred…iar Basescu si gascha vor rade satisfacuti pe ascuns

  • 14

    Aveti dreptate. Competitia in interiorul opozitiei se ascute. In comparatie cu PSD-ul, care are argumentul stangii, misiunea PNL-ului pare mai dificila, trebuind sa lupte pe doua fronturi: impotriva unei Puteri, auto-pozitionate la dreapta, ce ia masuri nepopulare si impotriva stangii in curs de reafirmare.

    ivan ghe
    2010-02-21 13:59:39 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 15

    Crin e de doua opri perdant. A pariat pe calul necastigator al calului necastigator. Dupa ce a luat leapsha cu PSD, a luat-o si cu cel a carui mazilire se vedea de pe 7 decembrie. Cred ca multzi liberali au cate un “dinte” pentru povestea asta. Si, da, Ponta nu va mai arata urma de ‘recunoshtintza”, va tzipa sus shi tare ca aliantza cu dreapta liberala a fost o mare eroare gionista. N-am nici o mila de Crin. A facut totul parand foarte conshtinent de ceea ce face.

    dana43
    2010-02-21 14:01:24 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 16

    abia astept dizolvarea pdl!in rest , nu ma intereseaza cine e seful antibassesscu!

    idiotpopular
    2010-02-21 14:11:15 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 17

    comentarii balcanice,in olanda primul ministru a demisionat ca nu erau de acord laburistii cu crestin democratii pwe motivul trupelor stationate in afg. sau irak, sau la dracu… si noi vorbim despre maretul guvern boc!

    idiotpopular
    2010-02-21 14:15:17 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 18

    Singurul lucru cu adevarat important care a rezultat din Congresul PSD este faptul ca lupta anti-Basescu a mai castigat un reprezentant autentic. Molima de moment a acestei tari (au mai fost si altele, in frunte cu Iliescu) este acum la Cotroceni si singurul lucru care conteaza este ca Basescu sa plece de acolo cat mai repede. Nici nu mai conteaza cine ii va lua locul, Antonescu sau Ponta. Cat despre intrat la guvernare nu cred ca poate fi vorba in cazul niciunui dintre cele doua partide, atata vreme cat Antonescu si Ponta isi respecta pozitionarea ferma anti-Basescu din campanie. Intr-o tara in care toata lumea se misca si ia decizii in functie de directia in care bate vantul, o astfel de atitudine consecventa este de salutat.

    lucian
    2010-02-21 14:50:59 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 19

    @idiotpopular ; la tine se referea Caragiale cand zicea ” amice esti un idiotpopular”. Vezi ca dupa prostanac urmeaza repetentul!

    Mircea
    2010-02-21 14:51:57 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 20

    De ce nu ar fi in stare Crin sa mute inteligent ?

    un liberal
    2010-02-21 14:54:29 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 21

    @ un liberal – Nimeni n-o să-ţi poată explica de ce, dar aşa li se spune lor la şedinţele PD-L! :-) ))

  • 22

    @nico2: Atata Dumnezau le trebe la astia de la pdl, sa-i bage la guvernare pe cei de la pnl. Dupa ce m-am luptat cu cei de la pnl in ultima campanie ca la Verdun, acum sa-si bage mortu-n casa, no pai atunci la urmatoarele alegeri gandesti ca io mai votez cu pdl? no zi, no cum ii!

  • 23

    @) un liberal

    Ar fi in stare, dar nu stie cum.
    Vorba lui Anton Pann:
    “Daca nema putirinta, ce mai chichirez galceava”

    liberalu' cu pumnalu'
    2010-02-21 15:09:43 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 24

    @un liberal:

    pai nu zice nimeni ca nu poate muta inteligent; dar trebuie sa o faca, daca ramane in asteptare pierde

  • 25

    @marco: cea mai inteligenta replica a lui poanta a fost aia cu masina de furat *mai buna* a celorlalti.

  • 26

    @eiliky…ala a fost un adevar pmpl..

  • 27

    Lipoveanu’ Crin Lili Antonov Antonescu a pus-o cu Ponta,s-a-ncheiat vrajeala cu Antonov sef de opozotie si omul e pa de acum. O sa aiba grija sefu’ lui direct Patriciu Petromidia sa nu moara de foame :)

    PATRICIU GURU PNL
    2010-02-21 15:23:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 28

    Foarte bine ce s-a intamplat, semn bun! Cat despre cine pe cine avantajeaza sau nu, eu cred ca lumea se cam grabeste sa judece asa. Nu cred ca Ponta sau Antonescu au vre-un avantaj, mai ales daca acesti oameni poseaza drept intelectuali si tin discursuri pe care omul de la tara, omul simplu nu le intelege. Tinerii sunt putini si vor fii si mai putin si mai prost educati, oare ati uitat ca din 1989 numarul noilor nascuti a scazut?

    aurelian
    2010-02-21 15:40:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 29

    Citesc tot felul de comentarii despre ce o sa pateasca PNL si Antonescu, acu’, ca s-a ales Ponta. Chiar, ce-o sa pateasca?
    Oricum, sa le fie rusine PSDistilor, isi aleg seful fara sa se consulte cu Crin. Asta-i treaba?

  • 30

    @mircea:n-am sa-ti spun ca esti unj oranjgutan…de ce te bagi in seama, altadata, mai documenteaza-te si nu uita sa-l pupiinkur pe basse, dimineata, la pranz si seara…

    idiotpopular
    2010-02-21 15:51:46 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 31

    Sau poate urmeaza mutarea lui Crin, care ii va oferi ocazia lui Base sa aiba doua puncte de vedere diferite (Antonescu & Ponta), de care sa se foloseasca pentru a alege ce este mai bine pentru tara? Se poate spune, pana acum, ca reforma politica in Romania este intr-o schimbare – toti s-au maturizat enorm, desi lasa alte impresii.

  • 32

    @vasalie a lu gubau: mortu` va fi PD-L. Cine va mai alege PD=L, cand acestia ne demonstreaza pe zi ce trece ca sunt incompetenti si alearga numai dupa ciolan. Dupa guvernarea dezastruoasa, PD-L va ramane istorie. Sper sa putem uita de Boc, Pogea, Ridzi, Udrea, Videanu, Berceanu & Co.

    parerea mea
    2010-02-21 16:14:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 33

    @idiotpopular:

    da, asta se intampla in Olanda, aici la romanica tin cu dintii de putere, indiferent cat de incompetenti sau nepopulari sunt clantaii puterii.

  • 34

    Eu tin cu liberalii, in speta cu Antonescu, dar nu ma deranjeaza deloc victoria lui Ponta, pentru ca pun mereu in balanta ce s-a intamplat ieri nu cu ce era mai inainte, ci cu ce s-ar fi putut intampla daca ar fi castigat Geoana. Ruptura PSD-ului ar fi fost mult mai grava, iar majoritatea creata in jurul PDL mult mai puternica. Liberalii ar fi ramas aproape singuri, atatia cati ar fi ramas.

    Raluca
    2010-02-21 16:37:31 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 35

    @Cris:
    Problema acestui popor nu este un politician sau altul.
    Problema este ineficinta istorica sau genetica a poporului roman.Un popor tarat de lene,hotie si prostie
    incapabil sa produca bunastare sau civilizatie.

  • 36

    Imi permit sa cred faptul ca Antonescu va duce PNL la un statut superior si ca o va face subtil(in timp, cu fiecare greseala a PD), ce-i drept. Are o misiune dificila, dar cred ca este suficient de inteligent politic incat sa o faca. Pana la urma este prins intre ciocan si nicovala. Ponta mi se pare un tip foarte inteligent dar….de de stanga….deci utopic.

    Oricum, ai articole bune. Mi-as dori totusi, sa nu se mai injure atat:). In rest, respect opiniile fiecaruia.

  • 37

    Nu sunt întru totul de acord cu dvs. De ce? Pentru că oricât ar fi Ponta de priceput sau Năstase de ranchiunos, PSD-ul ca să crească are deocamdată nevoie si de PNL. O analiza despre contextul creat dupa alegerea lui Ponta puteti gasi si la
    danpatrascu.eu/../

  • 38

    Antonescu are un electorat al sau, format din romani mai rasariti mintal. Cei care voteaza traditional FSN-ul (pdl +psd) oricum nu-i prefera pe liberali dintr-un reflex al luptei de clasa. Antonescu nu pierde nimic. Ponta va lua suficiente simpatii de la electoratul pdl-ului.

    pandele
    2010-02-21 16:58:43 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 39

    Aici o sa te contrazic. Spui ca Antonescu a reusit sa transfere lui Geoana multe voturi. Nu cred. Inainte sa-si arate sustinierea pentru Geoana, 60% dintre votantii lui Antonescu din primul tur l-ar fi votat pe liderul PSD in turul 2. DUPA ce si-a aratat sustinerea, l-au votat 66%. Deci numai vreo 6% dintre votantii lui si-au schimbat optiunea de vot.

    jos_iliescu
    2010-02-21 17:08:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 40

    @pandele: Ponta NU va lua din electoratul PDL-ului prea mult. Cele doua electorate nu sunt atat de compatibile. Ponta va lua probabil ceva din electoratul nehotartilor, mai ales a celor tineri. Dar s-ar putea sa piarda din electoratul batran de la tara…

    jos_iliescu
    2010-02-21 17:09:47 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 41

    Se discuta prea mult de Crin Antonescu.
    E un perdant care n-a stiu sa-si fructifice voturile, oferindu-le altui perdant.
    E o chestie pe care n-am vazut-o / auzit-o comentata: la o emisiune (cred ca pe la Antena 3) unde era invitat, Crin Antonescu s-a referit cam asa la statutul PNL: “Nu prea stiu statutul nostru, dar cred ca este prevazuta in el problema respectiva…”
    Aici ar fi ceva de zis despre legatura dintre Crin si Statutul partidului pe care-l contine. Dar e cam chiulangiu si cam lenes…
    Sunt convins ca Ponta e mult mai serios in aceasta privinta, ba, mai mult, ca va si contribui la imbunatatirea statutului partidului pe care-l conduce.

  • 42

    Antonescu nu e inteligent, e consecvent.Adica nu cu Basescu.Cu cine? Om vedea. Si cit e de consecvent…

    florina
    2010-02-21 17:16:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 43

    Antonescu isi este propria victima.
    Nu cred ca mai poti face prozelitism numai cu discurs antiBasescu,poate printre retardati numai.
    Ponta este la fel de plin de proiecte precum este Iliescu plin de democratie.

    nepotu lu tamara
    2010-02-21 17:27:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 44

    eu sunt imi sunt propria mea victima.alta idee n-a avut maman.gudbai,in limba engleza,nepriceputilor.orvuar!

    nepotu lu tamara
    2010-02-21 17:31:21 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 45

    am coborat din autobuzu portocaliu si m-am dus sa ma pis dupa un bloc.am intrat intr-un internet cafe si-am incalecat p-o sa si m-am trezit tastand asa.

    nepotu lu tamara
    2010-02-21 17:33:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 46

    basse rulz!bai bai,

    nepotu lu tamara
    2010-02-21 17:34:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 47

    am gasit saitu asta unde pot dalimbiluibassecu

    nepotu lu tamara
    2010-02-21 17:34:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 48

    opreste-te nepoate,iar ai luat-o razna.

  • 49

    @Cris: daca esti activist psd sau pnl e normal sa scrii ceea ce scrii, n-am nici o reactie, iti faci datoria – punct – daca nu esti pe statele lor de plata, ma intreb cum poti vedea atat de unilateral politica: sa inteleg ca pana in 2009 sau 2010, Romania a avut si altfel de guvern?

  • 50

    @44,45,46,47-clonari ieftinute(gogu perhaps)
    Iubesc clonarea dar urasc clonatorii!(Caragiale)
    @Cris
    ai sintetizat in cateva cuvinte o serie de realitati incontestabile,deci se poate!
    @Pandele
    al cui esti muica ,ai speriat Parisu de naiv(a se citi prost)ce esti?

    nepotu lu tamara
    2010-02-21 17:49:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 51

    ba nepoate, ba, ce destept esti tu,ba , dai citate din caragiale,baaaa, da al’data nu scrie autorul ca cititorii acestui blog sunt mai destepti decat tine baaaa…

  • 52

    In urma castigarii presedentiei la PSD de catre Ponta, Antonescu la pierdut pe prostanacul fara coloana vertebrala,care era dispus sa faca orice cantau liberalii,numai sa ramana in carti. Cu Ponta lucrurile stau altfel. Micutul Titulescu este mai orgolios, nu neaparat in sensul bun,si mai putin prietenos cu liberalii. Chiar in timpul guvernarii liberale,cand erau sustinuti de PSD, Ponta avea comentarii foarte acide la adresa liberalilor.El va dori un PSD consolidat,fara ajutor liberal, si probabil va adera la ideea simplificarii scenei politice la doua partide puternice. In aceasta situatie ,la intelegere cu PDL, ar putea modifica legea electorala uninominala, situatie in care PNL va avea mari probleme. Liberalii pot evita aceasta situatie, prin indepartarea lui Antonescu la congres, si inceperea unei colaborari pragmatice cu PDL.Antonescu este un papagal cu discurs sforaitor, care nu transmite nimic, nu are nimic cu interesele partidului. El este reprezentantul personal al lui Patriciu, si atat.

    carcotasul
    2010-02-21 18:12:03 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 53

    @raluca: ai dreptate
    @carcotasul: zau? da de ce? pai de voi o sa se aleaga praful dupa ce Base pleaca de la putere! Oricum Boc va fi gonit cu huiduieli in curand, fesenistilor!

    erikson
    2010-02-21 18:28:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 54

    @gogu
    pentru tine era paranteza,ca pari cam nepregatit(a se citi prost).Tu ai vreo garantie ca nu-ti scrie altcineva textele?Nu de alta,dar numele nu-ti confera vreo aura de baietel destept!

    nepotu lu tamara
    2010-02-21 18:29:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 55

    @ erikson pana sa plece Basescu o sa se aleaga praful de voi. Chiar mai repede. Meritati cu prisosinta, tradatorilor de tara!

    carcotasul
    2010-02-21 18:32:47 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 56

    @carcotasul: “presedentiei”, “la pierdut pe prostanacul”. Esti cam agramat, tovarasu! Vezi daca n-ai luat lectii de la savantul Ioan Oltean sau de la Eba!

    erikson
    2010-02-21 18:33:56 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 57

    sunt un vierme(nepotu lu tamara).parantezele sunt pentru mine…de data asta!

    nepotu lu tamara
    2010-02-21 18:37:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 58

    maicamea omida mia dat sa sug de la un bou.daia miau crescut coarne!

    nepotu lu tamara
    2010-02-21 18:39:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 59

    domnule ‘nepot’, chiar nu ti-e rusine ,tie si pdlistii tai idioti cu care te injuri?domnule gotiu , faceti ceva !

    Raluca
    2010-02-21 18:41:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 60

    @@ erikson : recunosc, din viteza , atata gramatica mai stiu. Erau mai importante ideile. Tu stai rau cu ideile, adica pardon, esti un impostor.

    carcotasul
    2010-02-21 18:45:29 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 61

    eu stau bine cu ideile, am una si fixa,pupkurulubaseku!

    carcotasul
    2010-02-21 18:49:36 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 62

    @carcotasul: “Antonescu este un papagal cu discurs sforaitor, care nu transmite nimic, nu are nimic cu interesele partidului”. DE CAND UN FOST SI VIITOR CANDIDAT LA FUNCTIA DE PRESEDINTE TREBUIE SA AIBA CEVA CU INTERESELE PARTIDULUI? Imi pare rau, dar ai ramas setat pe modelul Basescu, care nu a fost niciodata presedinte de tara, doar de partid. Cat despre mogulul Patriciu, de 2 luni astept sa vad ce mai face mogulul Basescu in “lupta” sa impotriva mogulilor si ghici ce? ABSOLUT NIMIC. Tace de parca a plecat din tara. Daca tot nu da socoteala pentru disponibilizari, salarii si pensii, eu ma asteptam ca macar lupta impotriva mogulilor sa fie acerba si evidenta, ca doar cu asta a castigat electorat in decembrie, nu? Ce se mai aude cu sarea, cu Posta etc.? Personal am “incredere” in presedintele nostru, nici nu pot sa ma gandesc ca in timpul celui de-al doilea mandat mogulii isi vor mai mari averile de inca 5 ori, asa cum s-a intamplat in primul mandat!!! Asa ceva e de neconceput si sunt sigur ca nu se va intampla, ca doar presedintele nostru este un anti-moguli convins!!! A si spus-o de atatea ori!!!
    PS. Acesta este un pamflet (pentru cei mai odihniti la minte).

    lucian
    2010-02-21 18:55:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 63

    O şă fie veşel şi deja foarte cald pentru Crin Loredan Antoneşcu. Totuşi nu trebuie uitat că patronul lui e Patriciu, care e aşociatul lui Năştaşe şi Ilieşcu. Va depinde de PNL şă nu devină remorca PŞD.

  • 64

    @57,58-clonari tip gogu
    @raluca
    ce-ai mamica,esti usor isterica,la fel ca Chucky?
    Eu,cand o sa ma prinda menopauza(sic),o sa fiu mai calm.

    nepotu lu tamara
    2010-02-21 19:19:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 65

    o singura replica: impaduritule…esti prea prost tata

    P.S. vezi ca s-a inventat foarfeca si bicul

  • 66

    Dle GOTIU,
    Retin ca foarte corecta observatia si la tinta:
    “Așadar, Crin Antonescu are toate motivele să aibă dureri de cap. Prima mutare a aparținut PSD-ului. Acum e rândul lui să mute. Inteligent. Dacă e în stare.”

    In fond orice competitie in sens pozitiv este binevenita. Dar ce face PEDELEU’ ? Cred ca deja prin alegerea lui PONTA, partidul basescian, a cazut in derizoriu si in rusinea ancorarii stupide de “gandirea” reformatorului de stat perpetuu.
    O fi si acolo vreun PONTA mic, in formare?

    Arcadied
    2010-02-21 21:41:22 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 67

    Comentariu inteligent. Si totusi nu-l vad pe cheghevarul de Ponta altceva decat un smecheras obraznic cu principii declarate sonor si nerespectate. Nu-l vad o contrapartida de categorie grea pentru Antonescu tocmai prin inconstanta si ineficienta lui. Iar in propriu-i partid o sa-i fie si mai greu.

    Florin
    2010-02-21 21:51:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 68

    [...] ”Ponta face prima victima: Crin Antonescu”. Astfel mi-am intitulat articolul scris pe 21 februarie, la câteva ore după alegerea lui Victor Ponta în fruntea PSD. Anticipam atunci că în preferințele electoratului cel care va fi cel mai afectat de această schimbare va fi Crin Antonescu și, implicit, PNL. Antonescu va pierde avantajul de lider al opoziției (cum era perceput atâta vreme cât eternul perdant Mircea Geoană se afla în fruntea PSD) și orice concesie pe care i-o face din acest moment lui Ponta îl va duce și mai jos. Pentru că era previzibil că un electorat care nu crede în ideologii se va coagula în jurul liderului mai puternic. [...]

  • 69

    Pdl si primul betiv al tarii vor avea viata grea de acum incolo. Ponta si Antonescu fiecare pe partea lui il va face tocanita pe grobian-hot sef.Amindoi au carisma si discurs si nu vor ierta nimic.Antonescu momentan este ocupat cu congresul lor dar dupa sa vedeti.Se va coordona cu Ponta si sa vedeti “macel”

  • 70

    Deocamdata doar LOLOURI. Si din partea politicienilor si a jurnalistilor.Asteptam si ceva concret. O zi buna!

  • 71

    Ce a facut Antonescu pana la 50 de ani??? A chiulit din parlament pe banii nostrii a contribuabililor, si-a scurtat putin parul si a repetat doi ani de facultate. Cam atat a rezolvat pana la cei 50 de ai sai. Are un debit verbal de i-a ametit pe alegatori la alegerile din 2009, are discursuri numai despre Basescu (expirate). El este groparul PNL ii va canta prohodul. Ca sa conduci un partid si apoi o tara intai trebuie sa ai rezultate pana la asa o varsta in ograda ta.

    mariana
    2010-02-28 22:06:55 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari pagina personala

Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Ultimele comentarii

  • 1Jenant : Cernea da, Teodorescu nu! Ba, da' bun e Cernea asta, frate!...
  • 2@nelu:rautate, mitocanie... sau marlanie si prostie. te caracterizseaza ion, ionelule, nelule - esti doar unul din multimea de dorei, gigei, nelisori...samd. sunteti exponentii perfecti pentru usl:...
  • 3proteicului, azi @despre orice: Foarte multumesc pentru apreciere chit ca-i oarecum nedreapta fata de multi oameni de calitate de pe aici. Dar asta-nseamna "sa alegi", nu?...
  • 4Hai dom'le! Adicatelea matale chiar credeai ca USL-ul nu se va baga ci cizmele in indepemndeta justitiei? Asta cu Nastase si ISC e doar inceputul. Si apropos, mai e una care "ti-a scapat": avocatul lui...
  • 5@silicon_v: Asa ti-au dat tie de la partid sumele astea? USL are 45% din suportul popular? Pe parcursul intregului an au fost tot felul de imbecili care hahaiau, ca era in trend, si spuneau ca orice lege...
  • 6@tamara's nephew: Ce tablou frumos : dictatorul Basescu (ascultand telefoanele dlui Teodorescu) si pruncul Ponta (ajutandu-l pe parintele Nastase sa treaca strada)! Iliescu s-a-naltat!...
alex mazilu Andrei Plesu antonescu aur Becali blaga blog Blogviu interviu Boc Bucuresti calatorie candidatura catalin voicu cercetare cianura cluj concert crin criza CTP Curtea Constitutionala demisie Dinu Patriciu EBA economie Elena Basescu experiment Facebook FMI fotbal humanitas Iliescu instantanee intelectuali internet Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu manipulare Media Mihai Goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza ortodoxie parlament Parlamentul European pd-l PE Plesu Polirom presedintie protest radu duda Realitatea TV reforma riscograma romani romania rosia Roşia Montana salarii securitate Senat sindicate sondaj sorin oprescu steaua SUA Tariceanu tiff TRU TVR UBB uichendist.ro Vanghelie Vasile Blaga

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!