
![]() | Portretul artiştilor Roşca şi Chirieac la bătrâneţevezi toate articolele de Doru Bușcu 12 nov la 17:09 37 comentarii 2081 vizualizari. |
“Macovei: Tu ce faci (Bogdane)?
Chirieac: Bani.”
Între prima stenogramă, produsă la El Capitan, şi a doua, mult mai veselă, care tocmai stă să înceapă, jurnalistul Bogdan Chirieac a făcut bani.
“Înseamnă că faci lucruri bune” zice Macovei, dar Bogdan, instalat în filozofia cinică şi profitabilă a epocii care îi va purta numele, i-o retează: “Ai văzut tu vreodată presa să facă lucruri bune în ţara asta?”
În momentul în care scriu aceste rånduri toţi cei implicaţi şi-au asumat înregistrarea. Dialogul e, aşadar, real. Vorbele există în realitate, propoziţiile au fost rostite, propunerile s-au auzit. Nu e un fals. E un caz autentic de ticăloşie. E o ticăloşie dublă, a actorilor şi a producătorilor, a conţinutului şi a modului în care acesta a fost obţinut.
Presa ticăloşită aşadar, există. O spune preşedintele Băsescu, o spune ea însăşi, o spune aproape textual Bogdan Chirieac, o re-spune apoi tot el invocåndu-l pe preşedinte şi, în fine, o spune de la un cap la altul această înregistrare. O ticăloşie timidă, prudentă, ca şi cum s-ar simţi cu microfonul pe căciulă, arată şi şeful Agenţiei Naţionale de Integritate:
“Macovei: Videanu şi Berceanu… Are lumea boală pe Videanu şi pe Berceanu.
Chirieac: Aşa e… Dar ştii de ce are boală: că nu-mpart!
Macovei: Mănâncă singuri?
Chirieac: Da.
Macovei: Nici asta nu e corect”.
Dar să lăsăm plevuşca pentru mai tårziu şi să ne întoarcem la titani. În acest al doilea episod, Bogdan Chirieac e morocănos, are blazarea omului greu, distras de la activitatea sa curentă şi principală: făcutul banilor. Personajele care joacă în filmul cu miniştri-hoţi şi documente olografe sunt privite de sus şi tratate în stilul paternalist-porno: “pulică”, “pizda aceea” etc. Bogdan e profesionistul chemat să se aplece asupra unor mărunţişuri care-l ţin din treabă. Îl scot un pic din “liga” lui. E condescendent şi flegmatic, se plimbă nonşalant printre orori:
“Chirieac: Deci nu că fură, că de furat fură de rup (…) Dar nu-mpart nimic! Videanu i-a mai dat, Berceanu chiar mai puţin. I-au mai dat la campanie lui Băsescu, dar în rest nimic. Numai ei. Şi au perfectă dreptate ăştia: „Băi, du-te în pula mea”.
BC şi SRS sau, ca să punem lucrurile într-o ierarhie corectă, SRS şi BC sunt produsele de vårf ale jurnalismului pe bani grei. Roşca e părintele postdecembrist al principiului “un şantaj ratat e o anchetă de succes”, creatorul unei şcoli de gåndire jurnalistică bazată pe bugete mari şi cel mai self-rentabil şef de gazetă de după ‘90. Fost colaborator al Securităţii, jurnalist în regimul Ceauşescu, Roşca e un cocktail de instincte jurnalistice şi lipsă de caracter care nu are egal în fauna presei romåne. A făcut anchete celebre, a inventat cazuri şi scandaluri, a făcut ani la rånd agenda publică a unei societăţi antagonizată de Iliescu. Ceva mai tårziu a făcut bani şi a văzut că făcutul banilor e mai bun ca jurnalismul. A ţinut-o tot aşa pånă la stenogramele de azi şi o va face mult timp după ce nimeni nu-şi va mai aminti de ele.
Chirieac, la råndul lui, vine din vechea garnitură de la Adevărul, ziarul care s-a înfruptat ani buni, ca şi Ziua, din publicitatea de stat. Adevărul i-a creat bune ocazii să interfereze cu mediul de afaceri cu statul, cu lobby-ul editorial, cu jocul de influenţă şi cu protecţia prin ziar. De aici s-au născut afacerile cu Motorola şi banii buni pentru zile rele.
Inteligenţi, abili şi buni de gură, SRS şi BC şi-au elaborat crezurile lucrative în sånul unei prese care, trebuie spus, a tot tăcut. Au prosperat nestingheriţi în nişa lor unde rămån, pentru multă vreme, modele exemplare pentru reversul profesiei de jurnalist. Dacă ar fi luptat de partea binelui ar fi fost ceva mai săraci, iar perspectiva asta pare să-i fi îngrozit.
Partea a doua a cazului ţine de felul în care s-a produs înregistrarea. Ilegal, cåtă vreme Parchetul nu a eliberat nici un mandat de interceptare. E făcută, prin urmare, de servicii sau de inamici privaţi ai cuplului SRS – BC şi ai intereselor pe care ei le susţin. În ambele situaţii e o ilegalitate, un abuz în dauna persoanei private şi, în cazul unei interceptări cu autor în solda statului, o ameninţare serioasă la adresa democraţiei. E un securism născut din aviditate electorală, montat în stilul niciodată demodat al poliţiei politice.
Înregistrarea e făcută în septembrie şi publicată cu zece zile înainte de primul tur. Asta înseamnă că a fost păstrată pentru un moment prielnic, lucru ce dovedeşte intenţia de a fi folosită ca instrument.
Notă 1: La o lectură atentă a stenogramei se vede că Macovei nu face nici o greşeală decisivă. El are comportamentul semi-idiot al unui luzăr timorat de contactul cu mafioţii. Cu toate astea, nu scapă nici un porumbel pe gură, ca şi cånd ar fi fost în cunoştinţă de cauză. El nu poate fi incriminat cu nimic în toată discuţia. Dacă adăugăm şi foşnetul suplimentar al microfonului, asemănător cu lavaliera de televiziune atunci cånd o porţi asupra ta, e posibil să-l găsim pe acest jalnic personaj, cu Integritatea sa cu tot, complice într-o ambuscadă montată politic-poliţieneşte în ajun de alegeri.
Notă 2: Urmează un episod 3. El ar conţine dezvăluiri ale lui BC despre Mircea Geoană.
Etichete: Chireac, macovei, sorin rosca stanescu, SRS, stenograme


Liviu Antonesei azi la 10:39 |
Campania electorală oficială s-a încheiat. Candidaţii au spus ce şi cît aveau de spus şi au [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu azi la 10:35 |
...eram prin anul III de medicina, daca nu ma-nsel, cand am asistat la prima autopsie-autopsie. [ citeste mai departe ]
Cristian Pătrășconiu azi la 10:04 |
Reflectati la aceste rinduri vibrante din "Scrisoarea catre Generatia Eliberata" de Vlad [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 04:32 |
Poate ca este inca greu de stabilit cine a pierdut si cine a castigat vineri seara in Parlament. [ citeste mai departe ]
Pavel Lucescu azi la 02:02 |
Pana in seara asta l-as fi votat pe Crin Antonescu din convingere. Duminica o sa votez "negativ". [ citeste mai departe ]
Simona Tache azi la 00:23 |
Mai întâi, top "muci în fasole":
- Intrarea târzie a lui Geoană, cu nevasta la 2 metri în [ citeste mai departe ]
Cristian Pătrășconiu 20 nov la 23:53 |
Basescu. Care e modelul sau de moralitate? Sotia!
Geoana. Care e cea mai buna fapta pe care a [ citeste mai departe ]
Liviu Antonesei 20 nov la 22:44 |
Dezbaterea dintre cei trei candidaţi la preşedinţia României fiind, totuşi, un „caz de [ citeste mai departe ]
Pavel Lucescu 20 nov la 22:20 |
Un pustan destept, arogant si cu tupeu, un tocilar insipid si plictisitor si un dulau rebegit, care [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 20 nov la 22:08 |
După mine, la turnirul ăsta în trei, primul clasat a fost Băsescu, tocmai pentru că a jucat cu [ citeste mai departe ]
Cristian Pătrășconiu 20 nov la 21:51 |
Destul de apropiati cei trei.
Crin, dupa seara asta, e, din punctul meu de vedere, locul 3 [ citeste mai departe ]
Costin Ilie 20 nov la 21:26 |
Întâi despre dezbatere. Dacă staff-urile de campanie nu evitau momentul, dezbaterea, în formula [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 20 nov la 20:42 |
E trist. Nu mai are forţă, nu mai are pasiune, nu i se mai vede lumina aceea a luptei în ochi. I [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 20 nov la 20:03 |
Turcescu: foarte bun! Dar as fi renuntat la ineptia - practicata si prin State - cu "le urez succes [ citeste mai departe ]
Ioan T. Morar 20 nov la 20:02 |
Nu urmaresc dezbaterea, încă sînt peste Ocean, la Washington, DC, m-am uitat doar pe live-textul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 20 nov la 19:07 |
...stiu, asta nu ar trebui sa ne intereseze, astea sunt "prostioare", detalii superficiale. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 nov la 18:26 |
La cald
- Geoană şi-a făcut rolul, a ezitat la întrebarea cu Eximbank, dar a [ citeste mai departe ]
Cristian Pătrășconiu 20 nov la 18:18 |
Voi incerca, pina dupa ora 21, sa punctez cit pot de multe momente care au legatura cu intilnirea [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 20 nov la 18:15 |
In ordinea normala a lucrurilor intalnirea celor trei candidati, cotati cu cele mai mari sanse de a [ citeste mai departe ]
Ioan T. Morar 20 nov la 18:00 |
Da, stimastelespectatori, Traian Băsescu e relaxat, îi prieşte campania electorală, nu i-a [ citeste mai departe ]
Dragoş Nicolae 20 nov la 17:44 |
Ultimul film al lui Radu Mihăileanu este o poveste amplă cu impostori, cu personaje amuzante şi [ citeste mai departe ]
Dragoș Stanca 20 nov la 17:37 |
In timp ce Basescu, Geoana, Antonescu si toti ceilalti se vor lupta pentru voturile noastre, [ citeste mai departe ]
Pavel Lucescu 20 nov la 17:18 |
Pentru Traian Basescu:
Promiteti ca, in caz ca veti mai fi inca cinci ani [ citeste mai departe ]
Răzvan Ilie 20 nov la 17:11 |
Oblomov nu înseamnă lene. Sau nu doar atât. Esenţa personajului este neputinţa de a ieşi din [ citeste mai departe ]
Cristian Pătrășconiu 20 nov la 15:20 |
"Clasa politica face rau Romaniei"
"Clasa politică din România reprezintă cea mai mare piedică [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 20 nov la 15:03 |
Intru pe blogul lui Adrian Năstase, după ce am auzit că el nu merge la Referendum. Citesc acolo [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 nov la 14:16 |
A trecut o lună, am strîns multe în tolbă, pot face acum o listă de cîteva mediamanipulări [ citeste mai departe ]
Dan Duca 20 nov la 13:22 |
I-o fi scăpat, o fi fost la plezneală, naiba ştie! Dar preşedintele Traian Băsescu, comandantul [ citeste mai departe ]
Cristian Pătrășconiu 20 nov la 12:43 |
Uau! Trebuie sa ai tupeu cu carul ca sa sustii o enormitate precum e cea formulata de Adrian Nastase! [ citeste mai departe ]
Eugen Istodor 20 nov la 12:42 |
Uichendistul pleaca in excursie. Se copilareste. Se intoarce in Sighisoara, in timp medieval si-n [ citeste mai departe ]
| 1@dinu,crezi ca se preteaza vreun consul/ambasador la asa ceva? Nu se fraudeaza in strainatate. Fraudarea inseamna mese copioase, galeti si faina.... | ||
| 2Hei, Inimioară, Dumnezeu te-a adus! Unde umbli??? Taman acum, când trebuie să iau o decizie... Votezi Antonescu, zici??? Hm... Cred că vin şi io cu tine...... | ||
| 3@) Dinu Adam et AliiAsa imi descrie un prieten, care se pricepe, "suveica":Actiunea "suveica":- buletinele de vot "albe", in plus, se vor folosi in felul urmator: -un alegator va primi un... | ||
| 4Cred ca peste 80% din mesajele de mai jos ii sunt pozitive lui Basescu. Ciudat cum marii analisti, medaliati chiar, precum CTP, vad ceva complet diferit de ceea ce pare sa vada cei mai multi.... | ||
| 5Hai curaj, ieşiţi câţi mai mulţi cu pronosticurile electorale, nu vă sfiiţi !Pe cei mai buni îi aşteaptă premiile « Brucan » : “Profet”, “Profet Principal”, “Profet Espert”, “Brucanul de Aur”Celor... | ||
| 6Basescu 31 Geoana 24 Crin 20 Oprescu 10 Vadim5 Hunor 5 Cernea3 Becali 1... | ||
| 7nea Liviule ce zici de vestea asta? Poti s-o comentezi?Meci dramatic ieri la Tunari, în etapa a 16-a a Ligii a III-a, între gazdele şi Viitorul Constanţa, echipa patronată de Gică Hagi. Meciul s-a... | ||
| | Cristian Pătrășconiu 26360 citiri |
| | Costi Rogozanu 20712 citiri |
| | Pavel Lucescu 9909 citiri |
| | Iulian Leca 9114 citiri |
| | Laura Cernahoschi 8579 citiri |
| | Alin Fumurescu 8080 citiri |
| | Cristian Teodorescu 8009 citiri |
| | Ioan T. Morar 6922 citiri |
| | Doru Bușcu 6832 citiri |
| | Liviu Antonesei 5115 citiri |
| | Cristian Pătrășconiu 1255 comentarii |
| | Costi Rogozanu 658 comentarii |
| | Liviu Antonesei 375 comentarii |
| | Laura Cernahoschi 356 comentarii |
| | Cristian Teodorescu 349 comentarii |
| | Iulian Leca 343 comentarii |
| | Alin Fumurescu 268 comentarii |
| | Pavel Lucescu 214 comentarii |
| | Alin Ionescu 211 comentarii |
| | Teodor Tita 141 comentarii |
| | Cristian Pătrășconiu 48 postari |
| | Ioan T. Morar 20 postari |
| | Costi Rogozanu 17 postari |
| | Alin Fumurescu 14 postari |
| | Eugen Istodor 14 postari |
| | Cristian Teodorescu 12 postari |
| | Iulian Leca 11 postari |
| | Laura Cernahoschi 9 postari |
| | Pavel Lucescu 8 postari |
| | Lucian Davidescu 7 postari |
| | Cristian Pătrășconiu 83341 citiri |
| | Costi Rogozanu 60942 citiri |
| | Cristian Teodorescu 35868 citiri |
| | Ioan T. Morar 30099 citiri |
| | Doru Bușcu 23045 citiri |
| | Alin Fumurescu 22118 citiri |
| | Pavel Lucescu 18359 citiri |
| | Costin Ilie 17541 citiri |
| | Laura Cernahoschi 15578 citiri |
| | Alin Ionescu 15527 citiri |
| | Cristian Pătrășconiu 3672 comentarii |
| | Costi Rogozanu 1871 comentarii |
| | Cristian Teodorescu 1334 comentarii |
| | Alin Ionescu 1150 comentarii |
| | Ioan T. Morar 948 comentarii |
| | Alin Fumurescu 804 comentarii |
| | Liviu Antonesei 775 comentarii |
| | Costin Ilie 689 comentarii |
| | Pavel Lucescu 605 comentarii |
| | Laura Cernahoschi 602 comentarii |
| | Cristian Pătrășconiu 227 postari |
| | Ioan T. Morar 116 postari |
| | Costi Rogozanu 78 postari |
| | Cristian Teodorescu 68 postari |
| | Eugen Istodor 50 postari |
| | Alin Fumurescu 47 postari |
| | Lucian Davidescu 40 postari |
| | Costin Ilie 39 postari |
| | Daniel Oanta 33 postari |
| | vox 33 postari |
| | Cristian Pătrășconiu 115317 citiri |
| | Costi Rogozanu 79227 citiri |
| | Cristian Teodorescu 52565 citiri |
| | Ioan T. Morar 46599 citiri |
| | Alin Fumurescu 29980 citiri |
| | Doru Bușcu 28758 citiri |
| | Costin Ilie 28649 citiri |
| | vox 22154 citiri |
| | Pavel Lucescu 21736 citiri |
| | Laura Cernahoschi 18679 citiri |
| | Cristian Pătrășconiu 7413 comentarii |
| | Cristian Teodorescu 3345 comentarii |
| | Costi Rogozanu 2967 comentarii |
| | Alin Fumurescu 1763 comentarii |
| | Ioan T. Morar 1446 comentarii |
| | Alin Ionescu 1208 comentarii |
| | Costin Ilie 1164 comentarii |
| | Liviu Antonesei 775 comentarii |
| | Daniel Oanta 706 comentarii |
| | Pavel Lucescu 682 comentarii |
| | Cristian Pătrășconiu 450 postari |
| | Ioan T. Morar 199 postari |
| | Costi Rogozanu 152 postari |
| | Cristian Teodorescu 148 postari |
| | Alin Fumurescu 86 postari |
| | Costin Ilie 80 postari |
| | Eugen Istodor 69 postari |
| | Lucian Davidescu 66 postari |
| | vox 63 postari |
| | Simona Tache 57 postari |
| | Cristian Pătrășconiu 115317 citiri |
| | Costi Rogozanu 79227 citiri |
| | Cristian Teodorescu 52565 citiri |
| | Ioan T. Morar 46599 citiri |
| | Alin Fumurescu 29980 citiri |
| | Doru Bușcu 28758 citiri |
| | Costin Ilie 28649 citiri |
| | vox 22154 citiri |
| | Pavel Lucescu 21736 citiri |
| | Laura Cernahoschi 18679 citiri |
| | Cristian Pătrășconiu 51724 comentarii |
| | Cristian Teodorescu 15539 comentarii |
| | Răzvan Vintilescu 12981 comentarii |
| | Costi Rogozanu 11118 comentarii |
| | Alin Fumurescu 6132 comentarii |
| | Costin Ilie 5442 comentarii |
| | Pavel Lucescu 3131 comentarii |
| | Ioan T. Morar 1446 comentarii |
| | Alin Ionescu 1208 comentarii |
| | Liviu Antonesei 775 comentarii |
| | Cristian Pătrășconiu 1518 postari |
| | Răzvan Vintilescu 454 postari |
| | Cristian Teodorescu 396 postari |
| | Costi Rogozanu 335 postari |
| | Costin Ilie 266 postari |
| | Alin Fumurescu 226 postari |
| | Ioan T. Morar 200 postari |
| | Pavel Lucescu 71 postari |
| | Eugen Istodor 69 postari |
| | Lucian Davidescu 66 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
tarziu, tare tarziu Doru Buscu.
sunt unele pe care le comentati la cald… dar deh… obrazul subtire cu cheltuiala se tine…
cititorii dumneavoastra sunt mai intelegenti decat ai multora… si cel putin mai de bun simt decat dumneavoastra. dvs fiind personaj colectiv si nu numai.
2009-11-12 17:17:51
Doru Buscu: ”Ceva mai tårziu a făcut bani şi a văzut că făcutul banilor e mai bun ca jurnalismul.”
Hai lasă, ca şi tu ai niste ochi de şoim…
2009-11-12 17:28:51
Dle Buscu, imi aduceti aminte de bancul cu scheletul care vine la doctor. Doctorul se uita la el si spune:
- Acu vii, domnule?
2009-11-12 17:35:31
“În momentul în care scriu aceste rånduri toţi cei implicaţi şi-au asumat înregistrarea. Dialogul e, aşadar, real”. Pai au recunoscut din prima zi, chiar SRS pe blogul lui. Din pacate -mai ales ca va citesc de mult- Realiatea s-a facut rau de ras si si-a pierdut complet credibilitatea.
P.S. Stenogramele Haysamm au fost prezentate la “Ora de foc” din prima seara , desi inca nu s-a lamurit si atunci cu atat mai putin daca sunt reale. Nici nu mai comentez mai mult.
2009-11-12 17:44:23
Nici Buscu nu mai are reflexele din tinerete, altfel s-ar fi miscat ceva mai vioi. Sau a asteptat, disciplinat, ordinul de start valabil pentru trustul Realitatea-Catavencu ?
2009-11-12 17:51:02
@Adrian R.,
Da, aşa e cum spui tu. Din păcate. Mais où sont les neiges d’antan?
2009-11-12 17:56:13
Nu m-am lamuri tprea tare.
ce va deranjeaza mai mult? faptul ca aveti doi colegi de o ticalosie inimaginabila (pentru mine) ca ziaristi, sau faptul ca s-a aflat.
Incerc senzatia ca aceasta din urma v-a suparat mai tare.
faptul ca se demonstreaza ca, dumneavoastra, ziaristii, facatorii de opinii, adica, sunteti pana la urma, niste poltroni exact ca cei pe care ii criticati.
Si asta doare, mai ales daca te-ai urcat pe soclul unei moraltitati clamate dar nedovedite.
Singurul lucru care reiese este ca Vantu si Voiculescu fac orice. Cred ca ar merge pana la crima, daca nu ar fi atat de lasi.
2009-11-12 18:05:49
Poate ca e vorba de un flagrant intr-un denunt de santaj. Care nu a mers mai departe, dar a ramas inregistrarea.
“Presa ticăloşită aşadar, există. O spune preşedintele Băsescu, o spune ea însăşi, o spune aproape textual Bogdan Chirieac, o re-spune apoi tot el invocåndu-l pe preşedinte şi, în fine, o spune de la un cap la altul această înregistrare.”, dar nu o recunoaste si autorul.
Cine e tatucul presei ticalosite, patronul, beneficiarul, ca in ancheta unei crime, cui foloseste? In sprijinul caror politicieni s-a pus presa ticalosita?
2009-11-12 18:22:56
Cum e facuta inregistrarea nu are importanta. Dece incercati s-o scaldati. E vorba de presa, nu de privitori prin gaura cheii.
2009-11-12 18:52:39
Greu, greu ati luat startul
E voie de la stapanire?
Ah, inca ceva. Savuros pasajul cu SRS-Vantu, nu?
2009-11-12 18:55:22
Saracu’ Horia Alexandrescu! Ce va fi fost in sufletul lui cind va fi citit despre arta de a simintini a mai tinerilor si mai talentatilor lui colegi, Sorin si Bogdan.
2009-11-12 19:27:16
Prea tarziu domnule. Mult prea tarziu. Dar oricum mai devreme decat Hurezeanu . Apropo dansul ce mai face ? Cu cine ii va inlocui pe “combatantii” cei mai eficienti tocmai acum in mijlocul campaniei ?
2009-11-12 19:37:28
Articol corect, cu final ratat ! Din moment ce recunosti ca inregistrarea a fost facuta de C.Macovei, unde vezi ilegalitatea? Te contrazici singur.Orice pesoana are dreptul sa-si inregistreze convorbirile pentru a proba, fie ca e cinstit, fie ca e santajat, fie ca n-are nicio legatura cu faptele. Ce tot o dai dupa cires!?..e un caz GRAV de santaj asupra unui DEMNITAR al STATULUI ROMAN, e caz DE PUSCARIE!
2009-11-12 19:46:02
eu cred ca e o ocazie foarte buna ca, dupa alegeri, sa incepeti sa va faceti curatenie in breasla. Daca se da la o parte factorul politic, raman doi membrii ai breslei care santajeaza cu sange rece un demnitar.
Si asta are putina legatura cu politica. Lucrez la o multinationala si am fost santajat de gasca lui SRS de la Cluj.
Metoda e foarte des utilizata: esti sunat seara, ti se citeste articolul care “ar urma” sa apara a doua zi in ziar. Mai primesti o zi “ragaz” sa suni la sediu si sa spui ca, daca nu semnezi contract de publicitate cu ziarul Ziua, va apare articolul.
Le-am spus sa ma mai sune odata in 2h, cand m-au sunat i-am inregistrat si le-am pus inregistrarea. S-a terminat povestea.
Cam astia sunt ziaristii. Si nu sunt doar SRS sau BC iar ziaristii adevarati au stiut foarte bine cine si ce faceau dar au preferat sa priveasca dezgustati si sa nu ia atitudine. E momentul sa luati atitudine.
Cat despre legalitatea inregistrarilor, nu sunt de acord sa discutam despre asta atata timp cat alea cu Hayssam au intrat in cateva minute, l-au tocat pe Base si nu s-a revoltat nimeni din presa despre modul in care s-au facut inregistrarile. Si acolo era un caz de securitate nationala.
2009-11-12 19:50:56
Foarte fain articolul lui Patapievici.
http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/875514/SENATUL-EVZ-Putoarea-din-subteranele-vietii-noastre-publice/
2009-11-12 20:46:04
Băsescu deturnează atenţia publică de la temele cu adevărat importante. Cum ar fi ieşirea din criză, rezultatele mandatului lui Traian Băsescu, cazurile suspecte de corupţie în care este implicat preşedintele şi membri ai familiei sale.
E jenant cum niste ziaristi, asa-zisi lideri, s-au pretat la locurile lui Basescu.
2009-11-12 21:38:05
votometru.mediafax.ro/- votometru.mediafax.ro/-votometru.mediafax.ro/- votometru.mediafax.ro/-votometru.mediafax.ro/- votometru.mediafax.ro/-votometru.mediafax.ro/- votometru.mediafax.ro/ votometru.mediafax.ro/- votometru.mediafax.ro/ votometru.mediafax.ro/- votometru.mediafax.ro/-
2009-11-12 23:27:33
@ DORU BUSCU
Ati vazut seria de filme “Death Wish”, cu Charles Bronson?
Situatia e simetrica.
Ei bine, cel care a facut inregistrarea este un bine venit “vigilante”. Bine ca lucreaza cu microfonul si nu cu luneta.
2009-11-13 01:15:54
cam indoi logica nea buscule.matale esti mai suparat de fapt ca s-a aflat de santaj decat ca labagii aia doi santajau.pe un alt labagiu,care tinand cont de functie nu ar fi avut ce cauta acolo.inregistrarea ar fi fost ilegala daca ar fi prezentata in proces,neavand mandat.deoacamdata e facuta de o persoana privata.care-i persoana?te-ar surprinde sa fie colegul kiriac?
daca pe talica te iau de koaie niste ukraineni,si io filmez faza,si s-ar putea sa ai nevoie de ea ca proba ai vrea sa o ai sau nu ,ca e ilegala?
cu totii v-ati facut de kkt de mult timp.diferenta e ca acum vad si admiratorii vostri.
2009-11-13 05:32:43
Crin pare un om curajos incat poate sa-i ia la intrebari pe contracandidati.Contracandidatilor le este frica ca nu au cum sa rasunda la intrebarile care contin adevarul Romaniei si minciuna lor facuta anterior.
2009-11-13 10:11:39
Crin este capabil , campania lui prospera si se realizeaza pe resurse financiare dobandite nu furate.Crin poate sa faca multe , doar trebuie sal lasam sa ne dovedeasca.este o schimbare este Crin Antonescu!
2009-11-13 10:12:06
Crin Antonescu o sa ia alegerile, are o gandire buna cand e vorba de a rezolva o problema.Eu votez Crin Antonescu!
2009-11-13 10:21:04
Acum se vede cine are esenta tare . Unde e mircvea geoana ? , Base ? s-au evaporat ? Crin Antonescu joaca destul de bine.Votez Crin Antonescu !
2009-11-13 10:21:57
nu vedeti ca ceilalti contracandidati sunt niste momarlaci? nu au o autoritate cu care sa raspunda in fata lui CRIN.Nici nu merita a fi presedinti cine ? Base?, Geoana ?Eu votez CRin!
2009-11-13 10:30:48
Muatrile lui Crin sunt din ce in ce mai mari , cu buna intentie si de bun-simt de a lua alegerile. Crin va reusii . Votez Crin !
2009-11-13 10:31:19
Si eu Votez Crin Antonescu!
2009-11-13 10:33:09
Antonescu spune adevarul , poate sa rezolve problemele Romaniei .Stie Crin mai multa politica decat baselu’ . E prea tare , base vrea sa faca referendumul numai sa se alature lumea de el , dar referendumul nici nu are ce cauta in structura Romaniei .Votez Crin
2009-11-13 10:34:45
Imi pare rau Domnule Buscu dar reactia Dvs vine dupa ce toti cei de la Realitatea-Catavencu v-ati convins ca romanul nu este asa prost cum credeati; tardiv oricum; pacat de faptul ca la voi banii sunt pe primul plan si nu coloana vertebrala; apropo Dl Hurezeanu este in concediu? ca de Dl Nistorescu nu are sens sa intreb
2009-11-13 12:27:50
[...] : "http%3A%2F%2Fteaca.wordpress.com%2F2009%2F11%2F13%2Fo-sa-mor-la-bloc%2F" } Am citit aici, şi aici, şi aici, despre “fioroasa” aventură a ziariştilor Sorin Roşca Stănescu şi Bogdan [...]
2009-11-13 12:52:57
Care p-u-l-a mea sunteti ma astia cu cccrrin cacalin? Adica mai bine care esti, ca se vede treaba ca e unul singur. Hai nu mai manca cacat atata ca iti pute gura
2009-11-13 13:51:58
@fagaduitu,
Nu observi ca indiferent de aricolul postat trimit aceleasi comentarii idioate
Niste timpiti PNL-sti
2009-11-13 14:03:04
Domnule Buscu, la Realitatea, unde va prezentati saptaminal ca si Hurezeanu, Dinescu, Ursu, Turcescu, Nistorescu, ati criticat la greu. Aveam o impresie buna despre toti cei pe care i-am amintit, mai putin Nistorescu. El este, din nastere, un rebut. Dar ceilalti v-ati facut de ris, nu pentru faptul ca ati criticat, ci pentru acela ca ne credeti timpiti si incercati sa ne bagati in cap ca Basescu este cauza tuturor relelor in Romania. Mai nou, acum se spune ca Basescu lupta cu presa. Pai, ce ati vrea sa faca? Sa stea sa-l improscati voi cu noroi si el sa nu raspunda? Pot sa spun ca meritati criticile lui cu virf si indesat. Uitati-va la Rasvan Dumitrescu, cum pune intrebarile tendentioase, cu raspuns sugerat. Acelasi lucru se vede de la o posta la Prelipceanu si Chiriac la ora 16. Sunteti cu totii mercenari si nu aveti coloana vertebrala. As dori sa nu cistige Basescu alegerile pentru a vedea cu ce subiecte o sa mai iesiti pe sticla, dar nu cred ca am acest noroc. In rest, sa va fie rusine.
2009-11-13 14:24:07
Ce-ati patit dle Buscu? Cam tarziu cand nici nu mai conteaza. Sa va fie rusine ca ne-ati dezamagit. Cu cata placere ma uitam la serile dvs “Fetele Cotidianului”.
2009-11-13 14:29:42
Astia ai lui Crin, dupa ce ca se trezesc la 10 mai sunt si mahmuri, posteaza unde li se nazare sau li se deschide calculatorul! Distractia e-n floare! Cit despre Buscu, chiar de ce nu vorbeste Hurezeanu?
2009-11-13 15:10:45
Decat sa votati Crin,Orban,Tariceanu (toti o apa si-un pamant) mai bine votati Patriciu, sau decat Geoana mai bine Iliescu (daca va e dor de el)….nu sunt eu fan Basescu, dar macar o sa mai inchida robinetul din care se alimenteaza=fura de la “revolutie” incoace acesti “aparatori ai democratiei’, defapt aparatori ai propriilor interese!
2009-11-15 13:57:07
Unde ati fost d-le Buscu in ultimii ani, cand amandoi mafiotii de care va ocupati in articol erau alesi ca principale voci ale presei trustului din care fara onoare faceti. Imi pare rau pentru Dvs.Credeam ca o ardeleanca frumoasa si desteapta, cum este d-na Moldovan, alege un barbat integru. Eu sunt fan Basescu si nu astept de la ziaristi sa-l tamaieze. Dar atunci cand , in critica lor, ziaristii pun atata venin si atacurile sunt atat de nedrepte mi se pare ca meritati sa fiti dispretuiti cei care servesc cu zel interesele stapanului trustului. Suntet frustrati, asa cum este si stapanul vostru. Macar el are circumstanta unui handicap , el fiind ca toti cei in situatia lui acru, rautacios , vindicativ . Se serveste de voi ca sa-si aline frustrarile si sa se razbune. La cei folosesc banii cand este atat de nefericit. Imi este mila de ele dar voi care raspundeti comenzilor lui saunteti de dispretuit.
2009-11-16 21:33:02
Pai am aflat chiar repede cine le-a comandat.Si inregistrarile si cartea.E destul sa vezi ca in carte nu-i nici unul nici din PSD nici din PNL si stii ca e venita din rezultatul acestui concubinaj. Si daca s-a vazut ca la Cluj i-a mers au lansat-o si pe cea unde-l atacau pe Gioana ca sa ramana doar Crinul curat. Numai ca floarea e mica si strivita de umbra mare a lui Patriciu pentru care lucreaza Nastasiu azi in calitate de avocat si care in semn de multumire i-a servit salvatorului care l-a scos din mocirla povestea cu Hai sa si printul cel rau Base. Ce ne tot invartim in jurul cozii, Patriciu le-a sponsorizat si le-a montat.De-aia Chiriac nu-l pomeneste pe Crin ba mai mult, stim ca si nevasta lui Crin e din anturajul lui Patriciu.Nu va mai rupeti condeiele ca singurul lucru care ne-a mai ramas e sa mergem la vot si cu acel ultim dram de constiinta sa votam ceea ce trebuie sau mai e putin si de data asta nu ies minerii,ca nu-i mai pacaleste Iliescu dar ies sindicatele(conduse de ai lor) si de atata ura o sa ajungem la razboi civil.
2009-11-17 16:35:04