![]() | Precizări la precizărivezi toate articolele de Costi Rogozanu19 Jan 2011 la 23:17 41 comentarii 1613 vizualizari. |
Între timp a ieşit Rodica Culcer pe Hotnews şi i-a liniştit pe toţi: eu sînt un blogăr de la Realitatea deci e clar ce se întîmplă. Putea fi mai precaută în paranoia de partid faţă de un jurnalist care a relatat la fel de corect, din acelaşi trust, şi cînd Tăriceanu vroia să-şi facă agenda politică la TVR şi domnia sa era şefă la ştiri.
Culcer spune: “M-am dus la acest eveniment pentru ca am fost invitata. Daca ma invita Institutul Ovidiu Sincai ma duceam si la ei. Am mai fost si la alte evenimente organizate la un moment dat de o fundatie a liberalilor – nu s-a intamplat nimic, nu s-a sesizat nimeni. Nu era un eveniment al unui partid, ci al unor ONG-uri. Era prezent de altfel si domnul Vasile Dancu – iar el nu face parte din PDL – si a luat si cuvantul. Era prezent si profesorul Vlasceanu, care reprezenta comunitatea academica, nu un partid politic.”
Eu spun: din ce am văzut în sesizarea celor de la AMP, un reproş era că întîlnirea a şi fost difuzată în întregime la TVR. Poate e şi asta o problemă. Normal că vă puteţi duce la dezbateri, dar dacă aveţi idei atît de asemănătoare cu preşedintele poate e bine să vă abţineţi să luaţi cuvîntul. Pe mine m-a iritat mai mult partea “ideologică” – eu nu cred că Bill Clinton pe care îl citaţi a spus vreo secundă că se duc pe băutură banii din ajutoarele sociale. ( oricum o falsă problemă – Şi dacă se duc pe băutură, ce? nu mai pot nici să cheltui banii cum vreau, mai nou?). Cu ISP n-am nimic (e o fundaţie clar orientată, fără nimic de ascuns) – dacă nu m-ar fi interesat evenimentele lor, nu m-aş fi dus.
Culcer spune: “Citatul invocat este trunchiat si scos din context. Eu am sesizat cazul facut public de un reportaj al TVR, in care o familie cu doi parinti apti de munca, beneficiara de ajutoare sociale, si-a lasat copilul sa moara. Am comentat pe marginea eficientei ajutoarelor sociale.”
Citatul nu e trunchiat. Din 10 minute cît a durat intervenţia eu am transcris vreo şapte. Am scos debutul unde vorbea despre paşii înapoi pe care îi fac ţările vestice, idee care mai fusese repetată şi de preşedinte şi încă de vreo doi vorbitori înainte. Dar dădeam link-ul către TVR unde era înregistrarea completă. În plus evenimentul a fost public, a fost transmis pe TVR, vorba aia, nu era nevoie să mai transcriu şi eu trei file pe blog.
Culcer spune: “Faptul ca ActiveWatch invoca un citat pe un blog gazduit de site-ul Realitatea imi ridica si mie unele semne de intrebare.”
Iar eu spun: nu e nici o diferenţă între dvs. şi jurnaliştii partizani din cealaltă tabără pe care-i acuzaţi. Dar nu mă băgaţi pe mine în toată ciorba asta de prestări servicii pentru diverşi. Nu aveţi nici un argument. Ştiu că vă deranjează. Dar e foarte mişto fără funcţii şi fără sarcini de lobby – pentru că poţi face ce fac eu aici.


Cristian Teodorescu azi la 10:16 |
A cotit cu dibăcie Băsescu la întrebarea ziariştilor dacă se mai întîlnesc cu el la [ citeste mai departe ]
Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
| 1Domnule Teodorescu, daca v-au placut Iliescu si Nastase o sa va placa si Ponta, fiti fara grija! Sunt la fel de ambitiosi, orgoliosi, grei la suflet! Se construieste pe razbunare, ranchiuna, ura si interese!... | ||
| 2Intrebari si raspunsuri:1. De cand se iau deciziile cu sondajele de opinie pe masa? Adica in urma unor sondaje la care au raspuns in medie 1000 de persoane, presa, televiziunile, plus cei doi agarici/pogonici... | ||
| 3@Teodorescu Cristian I-auzi taticu'!De unde stie @Calin ca ai ginit un post de atasat cultural?De meritat,ce-i drept,meriti!Ai dat cu sarg la flasneta in anii astia din urma.R.Cernea s-a capatuit,urmezi... | ||
| 4GAVRILACHE gigiPoanta,toanta asa cum este ponta in ochii vostri v-a facut muci.Asta este teapa voastra.Uite cum ies toate smenozelile politice in cirdasie cu asa zisa justitie.Au instrumentat... | ||
| 5Totusi, ingrata pozitia domnului Teodorescu. Nu fiti rautaciosi. Sa trebuiasca sa te dai obiectiv pe dupa hidrant si sa-ti iasa asemenea jene de texte...... | ||
| 6RomaniaFilm prezinta filmul: "Free Bombonel!!!" - un film de dragoste despre cum se violeaza o Justitie oarba si bolnava.Coproductie Haznaua3-iRealitatea. In rolurile principale: Adrian Nastase, Ponta... | ||
| Mihai Goţiu 10959 citiri |
| Cristian Teodorescu 9982 citiri |
| Costi Rogozanu 8972 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4164 citiri |
| Alin Fumurescu 3963 citiri |
| Constantin Creţan 3396 citiri |
| Dorin Tudoran 2898 citiri |
| Elena Vijulie 2663 citiri |
| Dan Duca 2478 citiri |
| Ciprian Şiulea 2320 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61351 citiri |
| Cristian Teodorescu 40322 citiri |
| Costi Rogozanu 38164 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18212 citiri |
| Alin Fumurescu 17869 citiri |
| Viorel Dobran 12327 citiri |
| Dan Duca 11278 citiri |
| Constantin Creţan 11155 citiri |
| Elena Vijulie 9288 citiri |
| Dorin Tudoran 8725 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
daca ai simtit nevoia sa dai atitea explicatii si sa faci precizari la precizari,e clar ca undeva ai zbircit-o.
2011-01-19 23:39:05 | Raporteaza
Nu ti-am citit pana azi “compozitiile”
Stiam ca esti de stanga si de “stanga” sunt satul si scarbit.
Aici si acum, omule faci mare confuzii. Stabilesti ce au voie si ce nu au voie alti jurnalisti.
Incepi sa semeni cu D Grecu si probabil o sa dai cu tigaia in capul unora.
Poti fi suparat, nemultumit dar, de ce sa fi violent?
2011-01-19 23:39:15 | Raporteaza
Costi Rogozanu s-a exprimat cat se poate de ELOCVENT !
NU VIOLE(N)T !
2011-01-19 23:44:04 | Raporteaza
Rogozane,
iar te intinzi mai mult decat poti duce.
Esti de-a dreptul stupid de fiecare data cand incerci sa faci pe democratul cand toata lumea stie ca zvacnesti ca un arcus cand e vb sa aperi secerea si ciocanelul tot mai mic al lui Ponta-Tonta!
2011-01-19 23:44:48 | Raporteaza
La fel ca Fumurescu: te certi cu cineva pe care nu il stim.
Sau te bagi singur in seama?
2011-01-19 23:47:38 | Raporteaza
De ce va doare cand Costi Rogozanu va acuza de:
PARANOIA=ISTERIE=EXTREMISM ???
Voi chiar nu intelegeti ca:
NU EXISTA MASURI DE REFORMA A NATURII UMANE ????
SI CA REUSITA ORICAROR ASTFEL DE MASURI, ESTE DOAR O HALUCINATIE A UNOR PSEDUO_INTELECTUALI ???
2011-01-19 23:49:14 | Raporteaza
pseudo …… nu pseduo
2011-01-19 23:50:06 | Raporteaza
te-ai cam vandut si matale Costica…
2011-01-19 23:50:06 | Raporteaza
Daca cu zaharelul n-ai obtinut nimic, cu forta nu faci altceva decat sa ti-o iei ………. inapoi !
Poate si-ndoit, sau insutit !
Adica, oricum mai mult decat erai tu dispus sa dai !
2011-01-19 23:52:08 | Raporteaza
@ autorul:
Nu ar fi mai bine sa iesi cu cocoana la o cafea si sa discutati intre 4 ochi in loc sa va porcaiti pe bloguri?…Pentru ca nici unul nu aveti dreptate. In Romania de azi nu se poate aplica nici o politica de dreapta, pentru ca nu avem sector particular puternic, nici una de stanga pentru ca nu sunt bani.
Asta una la mana.
A doua este ca nu avem nici conducatori care sa aplice politicile, indiferent ca acei conducatori sunt rosii, galbeni sau portocalii.
Iar betivii asistati social sa se duca dracu macar sa presteze orele alea in folosul comunitatii si apoi, daca vor, sa bea pana le explodeaza ficatii
2011-01-19 23:55:50 | Raporteaza
rodica caterinca a sarit de tarticuta pentru ca o monitorizeza ActiveWatch, care citeaza de pe un blog etc etc
oare cei de la ActiveWatch n-au aflat cine e culcear? precis nimeni de pe lumea asta nu stia nimic despre pupicii dulci aplicati de rodica baselului, bineinteles ca pe pricipii de dreapta (aplicate pe centru!)
rusine dinu patriciu…
2011-01-20 00:04:33 | Raporteaza
@Rogozanu
v-am vazut in lista Foreign Policy, numarul curent, cu cei mai importanti ganditori romani. inseamna ca am stiut eu ceva cand am cumparat cartea aceea verde cu multi ani in urma
2011-01-20 00:09:41 | Raporteaza
@Costi R
daca ar trebui sa inteleg sensul real al spuselor dnvs.,as spune ca amaratii aia doi nu erau niste alcolisti ci niste parinti onesti care munceau din zori si pana seara.
Dar regimul ticalos al lui Boc,cu largul concurs al lui Base,i-a prigonit si disperarea i-a facut pe bietii oameni sa se apuce de baut tuica proasta.
Intelegem,la sfarsit,ca o sa vina stanga si o sa repare lucrurile.Adica o sa se apuce toti de baut pe banii statului.(pe banii nostri,de fapt)
2011-01-20 00:21:26 | Raporteaza
Precizare-daca se cearta Rogozanu cu Iaru inseamna ca alianta PSD cu PNL este sortita esecului.Ce pacat!
2011-01-20 00:24:36 | Raporteaza
Doamna Culcer o fi gandit bine din punctul ei de vedere demersul logic pe care l-a emanat dar sunt convins ca nu cunoaste nici pe departe in ce foame si mizerie traieste patura de jos din Romania.
Faptul ca tatal se imbata ca porcul din banii de ajutor social si mama isi lasa copiii sa moara nu poate fi, in nici un caz, un argument suficient ca statul (colectator de 65% impozite din tot ce misca in tara asta) sa-i lase pe acei oameni sa moara de foame ca pe caini.
Toate ganguririle lingailor PDL despre renuntarea la ideea de “stat social” in conditiile nesimtzirii de stat actuale din Romania le consider ESCROCHERIE.
2011-01-20 00:50:29 | Raporteaza
Nice shot, Costi.
Pacat ca “victimei” nu i se va misca niciun fir de praf de pe paltonul portocaliu. Nu fiindca tu nu ai tintit bine, ci pentru asa sunt unii, nesimtiti. Si in timpul serviciului, la TVR ori aiurea, si in timpul liber, la partid, dar si atunci cand sunt ambele locuri deodata.
2011-01-20 01:01:02 | Raporteaza
@Cris:
Si satenii din povestea lui Creanga l-au dus pe lenes la spanzuratoare – aia erau sigur “de dreapta”- iar doamna care i-a oferit posmagii era “de stanga” dar nu suficient de stanga, ca nu i-a muiet posmagii!!
Atata doar ca acel lenes nu s-a puiat, sa aduca pe lume alti lenesi.
2011-01-20 01:10:00 | Raporteaza
ai depasit orice masura cu aceste”precizari”.N-am reusit sa citesc decit pina la..”si daca ii cheltui pe bautura ce ..”adica eu contribuabil iti dau bani de bautura..eu credeam ca tu nu ai ce sa mananci si din cauza asta ,fiind flamand nu poti sa muncesti,nu poti sa sapi ,sa prasesti,sa culegi pentru cei care sunt prea batrani ca sa o faca!!Chiar nu iti este rusine CR CU O ASTFEL DE ABORDARE ?Asta nu este nici macar o abordare de stanga unde..munca innobileaza !Este o mizerie! SA ITI FIE RUSINE dl ROGOZANU ca un intelectual!!Rectific,un om cu “CARTE”poate sa fie atit de MIZERABIL!ca asta nue nici macar populism!
2011-01-20 01:11:01 | Raporteaza
Costi nu te mai alinta…..nu esti de cat unul din multii sclavi de pe plantatia lui Vantu!
2011-01-20 01:27:12 | Raporteaza
@Cris:
In primul rand, statul nu lasa cainii sa moara, caz concret strazile Bucurestiului, unde cainii sunt stapani si daca poftesc la fese de japonez, se infrupta dupa voia lor
In al doilea rand, similar tarilor UE, statul NU trebuie sa finanteze parintii decazuti, ci sa-i decada din drepturile parintesti, iar daca suntem asa buni samariteni, putem sa nu-i lasam sa moara, prin oferirea de hrana, in centre specializate. Asa macar stim ca banii nu au mers pe bautura.
2011-01-20 01:28:23 | Raporteaza
De doua zile ma tot uit sa vad daca cineva scrie un articol în memoria lui Cristian Paturca. Sa va fie RUSINE. Omul asta merita si el o atentie din partea voastra.
2011-01-20 01:47:54 | Raporteaza
@kijiji
A luat cuvantul domnul Ilici KGBici in locul lor.
Si-a exprimat parerea exact ca un gunoi, obisnuit sa numere cadavre asa cum numara un taran gainile.
Ion Iliescu despre Paturca:
“Imi pare rau ca a sucombat …”
Ce sa mai zici. Gunoaiele comuniste raman gunoaie pana la moarte. Indiferent ca vb de Iliescu, de Rogozan sau de ceilalti “colaboratori” de pe Vox.
2011-01-20 02:18:21 | Raporteaza
Cand s-a aruncat prostul ala de la 4 metri pe fotoliile din parlament, toata rogozimea voxista s-a dat de ceasul mortii. Avea mesaj!!!
Azi, cand directorul ala de la Intact s-a aruncat de la etajul 5 si si-a facut creierii mocirla, toti tac pt ca tampitul ala n-a strigat nimic impotriva lui Boc cand s-a aruncat in gol si n-a avut nicio lozinca scrisa pe tricou
Asa ca, sa-l ia gaia, ca e neinteresant!
Aici e domeniul mulitatilor: Rogozanu, Leca, Gutza, Fumurescu, Cernahoshka…
Nu te poti baga!
Ii plateste Stanca la bucata!
2011-01-20 02:22:38 | Raporteaza
“Eu spun: din ce am văzut în sesizarea celor de la AMP, un reproş era că întîlnirea a şi fost difuzată în întregime la TVR. Poate e şi asta o problemă.”
Foarte tare reprosul. Va’zica se aduna la un loc presedintele, primul ministru, alti ministri, ziaristi de toate culorile, Ionescu, Popescu, alegatori, cetateni, public, reprezentantii puterii actuale discuta despre ce vor sa faca si cum vad ei viitorul, iar inteligentul de Mircea Toma crede ca populatia nu trebuie sa afle despre asta.
Foarte tare si reprosul ca sefa stirilor de la un post de tv a fost de fata, ba si-a mai dat si cu parerea.
Apoi, cica Institutul de Studii Populare a fost descris in sesizare drept “o fundatie afiliata PDL”. Si care ar fi problema? E vorba de partidul de guvernamint in Romania, nu de partidul lui Putin sau al lui Becali. Presedintele Romaniei e afiliat la PDL? Nemtii aia sint afiliati la PDL? Costi Rogozanu e afiliat la PDL? Dancu? Profesorul Vlasceanu?
Auzi, cica “dezbaterea a avut un evident caracter ideologic, subiectele discutate fiind strans legate de masurile economice adoptate de guvernul Boc in ultimii ani.”
Groaznic!
Ei, da, romanii trebuie protejati de astfel de imagini socante impanate cu vulgaritati.
Rogo, sinteti niste gunoaie, niste paraziti, mah, toti putzoii astia care nu aveti nici o meserie, nu stiti sa faceti nimic, dar ati vrea sa va umple cineva conturile cu bani doar fiindca va inchipuiti voi mari artisti ai poporului, ziaristi, poeti, filozofi… D’aia vreti socialism fiindca fara bani de la stat (banii facuti de aia care muncesc si produc ceva vandabil) veti muri de foame ori veti preda Fefeleaga la Belitzii de Jos in loc sa ocupati cu nesimtirea voastra toata scena asa cum vi se nazare ca vi s-ar cuveni.
2011-01-20 02:51:58 | Raporteaza
CORECT !
2011-01-20 06:24:48 | Raporteaza
@Mart:
“In al doilea rand, similar tarilor UE, statul NU trebuie sa finanteze parintii decazuti, ci sa-i decada din drepturile parintesti, iar daca suntem asa buni samariteni, putem sa nu-i lasam sa moara, prin oferirea de hrana, in centre specializate. Asa macar stim ca banii nu au mers pe bautura”
De acord cu tine, numai ca demersul “de partid” al doamenei Culcer, respectiv ideile de “marinar in deriva” ale Chiorului nu aveau si nu au, in nici un caz, la baza ce spui tu, ci taierea totala a banilor si nimic altceva.
N-au astia nicio treaba cu asistenta sociala complexa, ca s-ar fi apucat de mult de ea.
Capisci?
2011-01-20 10:44:10 | Raporteaza
@ autorul.
Ati tot spus prin tot foiletonul asta ca ISP este “o fundatie liberala”, “o fundaţie clar orientată” etc.
Dar de celalalt organizator si anume filiala din Romania a fundatiei germane “Konrad Adenauer” nimic. Si ea este tot PDL-ista?
2011-01-20 10:48:48 | Raporteaza
@ribelalu`: nu, e PPE-ista
2011-01-20 11:16:20 | Raporteaza
Hai ca m-ai omorat: daca o persoana, chiar publica sau cu functii publice, are aceleasi idei cu presedintele trebuie sa se abtina !?
Dezvolta si mie conceptul ca nu-l inteleg !
2011-01-20 11:20:43 | Raporteaza
@bogdan: Corect , dar nu o sa o faca!
2011-01-20 11:50:56 | Raporteaza
@silviu petcu: CACANGIULE!
2011-01-20 12:15:11 | Raporteaza
In cazul asta o fac eu: fiind televiziune publica, doamna cu pricina nu este platita sa ne citeasca jurnalul ei intim ci sa prezinte echilibrat si echidistant opiniile si orientarile politice ale puterii si ale opozitiei. Asta deoarece televiziunea e platita si de cei care au alte opinii decat ale presedintelui. Nu stiu cum sa-ti spun, dar sa stii ca in afara de pro-basescu si anti-basescu mai exista si majoritatea electoratului care n-a mers la vot. Exact, mai mult de jumatate din electorat nu a optat la ultimile alegeri pentru nici una din oferte.
De-aia ar trebui prezentate publicului toate ofertele si orientarile, nu numai pe ale puterii actuale.
Si mai e o teorie care spune ca rolul presei este sa NU fie echidistanta ci sa critice puterea , asta ca sa balanseze puterile in stat; deoarece puterea are din start o pozitie privilegiata pe piatza comunicarii stat-cetatean.
2011-01-20 12:22:33 | Raporteaza
@egzista neste esplicatii:
Mersi pentru raspuns, dar:
1. stiam rapunsul si fara a mai dezvolta si adauga (in spiritul normalitatii) este corect;
2. asteptam raspunsul de la Dnul Rogozanu pentru ca, jurnalist fiind, vede si din interior cum arata piata media din Romania. Hai sa comparam putin: pe de-o parte A3 si Realitatea – are rost sa spun ce orientare au ? B1 Tv – la fel. Acoperirea la nivel national este, realist vorbind, cam ca la TVR pentru toate cele trei televiziuni. Rata de rating se stie pentru toate. Unde-i echilibrul? Nicaieri. Si atunci din nefericire intra in ecuatie si TVR care se orienteaza, in lipsa unei legislatii clare si coerente, dupa cum bate vantul politic. Ma intreb si te intreb cu ar arata la acest moment piata media daca TVR ar promova acelasi tip de partizanat langa A3 si Realitatea. Chiar crezi, Sincer, ca s-ar asigura echilibrul.
Mai departe cum ar arata sau cum s-ar putea asigura un echilibru, asta-i alta discutie.
Putem discuta in contradictoriu dar ma tem ca nimeni nu ar invata din toate astea !!
2011-01-20 13:07:00 | Raporteaza
@egzista neste esplicatii: bune esplicatii
@bogdan: compari televiziunea publica cu televiziuni comerciale. Cine e de vina pentru rating?
Rodica Culcer, daca vrea sa sprijine politica autoritatilor, n-are decat s-o faca din ograda guvernului sau a PDL. Altfel nu se deosebeste cu nimic de jurnalistii de la TVR care lucrau cu zel in favoarea guvernului Nastase.
2011-01-20 13:25:04 | Raporteaza
Costi, am o singura precizare: evenimentul pe care “il tipi” ca fiind transmis in direct, integral,s-a rezumat, de fapt, la a transmite strict discursul lui Basescu.Adik mai putin decat au transmis si Realitatea si Antena.
2011-01-20 13:35:56 | Raporteaza
Pot intelege ca d-nul Rogozan este un om de stanga,fiecare dintre noi are libertatea de a se afilia/gandi/actiona conform propriilor principii/valori/interese/afinitati ideologice, dar a ne bruftului cu tzavna bolsevica cu fraze de genul ” Şi dacă se duc pe băutură, ce? nu mai pot nici să cheltui banii cum vreau, mai nou?” este un semn de decrepitudine mentala.
Stimate tovarase, “asistatul” cu pricina se imbata copios nu pe “banii lui” ci pe banii publici la care am contribuit si eu, din munca mea.
Daca, in ciuda principiilor mele liberale, achiesez la ideea de solidaritate cu cei mai putin dotati/norocosi,etc. decat mine, tin totusi sa conditionez “marinimia” cu pricina; sumele respective trebuiesc cheltuite pentru intretinerea/asigurarea hranei familiei, pentru rechizitele scolare ale copilului tau ce merita sansa de a se scolariza, pentru reparatiile iminente ale locuintei,etc, nicidecum pentru indestularea viciilor tale.
N.B. Stimate tovarase Costi, cand “banii” cu pricina vor proveni, exclusiv, din buzunarele si munca ta, poti decide sa ii “spargi” intr-o betie cu camaradul asistat, altminteri ….. scuteste-ne de astfel de rabufniri comunisto-egalitariste.
2011-01-20 13:40:22 | Raporteaza
Ce tapaj se mai face ca niste amarati beau din banii de la buget ( facem abstractie de faptul ca am inteles ca a murit un copilas, de parca n-au mai murit si altii din case mai mari ?!), adica si din banii nostri.


Pai Basescu cu ai lui din ce bani beau, nu tot dintr-ai nostri ???!
Si vorba aia, numai Basescu bea intr-o zi (valoric) cat o mie de amarati de astia intr-un an
Dar atunci nu mai sare toasa de coor in sus, si nici nu mai clipeste cretin la fel cum o face si colegul de la Ministerul Apararii , ca nu-i mai spune si Nationale deoarece si-a pierdut de mult aceasta calitate si la propriu si la figurat.
Acum apara o gasca de infractori (interni si internationali) si cine se potrivea mai bine la conducerea ei decat seful mafiei personale a unui alt corupt pe care se dau de ceasul mortii sa-l vada …scapat
2011-01-20 14:08:10 | Raporteaza
Au montat astia internet la scoala de retardati ? Si au lasat calculatorul deschis ? Mai imprastiat oranjadelor. Mergeti pe hatniuz de dati “minusuri”. Nu mai intrati pe saituri de oameni mari.
2011-01-20 16:08:51 | Raporteaza
“(oricum o falsă problemă – Şi dacă se duc pe băutură, ce? nu mai pot nici să cheltui banii cum vreau, mai nou?)”
Tovarase, daca din taxele mele iti platesc indirect ajutorul de somaj, iar tu bei banii aia si iti lasi copilul sa moara, inseamna ca nu meriti nici sa mai cresti vreun copil si nici sa mai primesti ajutor social.
Macar aici, Culcer avea dreptate. E plina Romania de betivi care traiesc din ajutoare sociale, au moca incalzirea de la primarie si sunt primii la dansul pinguinului. Eu refuz sa dau bani unor astfel de persoane care REFUZA sa munceasca!
Daca ti se pare un sistem prea de dreapta pentru gusturile tale guevariste, te invit, din nou, sa-ti iei un bilet dus pentru una din urmatoarele destinatii: Phenian, Havana, Beijing.
2011-01-20 19:43:21 | Raporteaza
si daca bea banii ce?
toashu costica esti mai prost decit prevede legea liberei circulatii!
2011-01-20 22:30:37 | Raporteaza
inliniedreapta.../
2011-01-21 18:45:31 | Raporteaza