RSS Feed

Prezidenţiale. DNA vs PSD, un scenariu electoral periculos

vezi toate articolele de
24 Oct 2014 la 11:31 44 comentarii 2190 vizualizari.

DNA are un joc dublu. Dosare grele secondate de dialoguri la cafea Şova-Hrebenciuc. DNA e susţinut politic de diverşi candidaţi şi mai ales de ziarişti dedicaţi trup şi suflet propriului subiect. Pe cît sînt de deplasaţi Antena 3 în ura faţă de DNA, pe atît de înnebuniţi de dragoste de DNA sînt jurnalişti diverşi. Am mai spus-o, o politizare trecută evidentă (secondată în multe cazuri de diverse stipendii) pro-Băsescu, PDL s-a transformat mai nou în neutralitate pro-DNA. La asta se adaugă o pătură de naivi care chiar cred că anticorupţia în sine e de ajuns şi nu văd că li se vinde anticorupţie la pachet cu un pachet procapitalist care-i va da cu capul de pereţi pe aceia care trăiesc din salariu de la o lună la alta.

Avem o muncă DNA corectă aşadar, împodobită cu acţiuni politice care dau apă la moară unui soi de partid DNA.

Care e programul partidului DNA (care nu se suprapune cu instituţia DNA, a cărei muncă normală, firească o sprijin şi eu):

- există un popor pesedist care trebuie educat cu forţa, anihilat, de-coruptizat etc. Inutil de spus, e o gîndire periculos de nedemocratică. Şi, tot inutil de spus, teza a fost enunţată negru pe alb de mulţi analişti, politicieni de dreapta (deja dubioasă)

- faptul că penibili precum Gâdea exploatează autocarele pline cu bătrîni din mediul rural nu înseamnă automat că e o manipulare anti-DNA; nu, situaţia chiar e dubioasă, dosarul referendumului a sfîrşit prin a fi un act politic aiuritor din partea DNA – practic, nereguli din timpul unui referendum au fost transformate paranoid într-o conspiraţie universală împotriva statului de drept

- Ponta a învăţat să ţină partea DNA – iar activitatea DNA din ultimii doi ani nu poate fi pusă pe seama “presiunii PSD”, să fim serioşi – şi pentru că i-a mai înmuiat pe baronii din subordine şi pentru că a învăţat de la TRaian Băsescu cine trebuie să-ţi fie aliaţii ca să fii ferit de diverse viitoare furii populare.

- statul fură din reflex, desfiinţaţi statul prin privatizare şi puneţi-i pe sărăcani la muncă sau la excludere totală – o emit eu cît mai dur pentru ca asta e şi metafizica lui Tapalagă, şi programul politic al Monicăi Macovei. Ca să nu mai zic de candidaţi precum Elena Udrea care ieri cică încuraja industria textilă fără să spună absolut nimic despre exploatarea teribilă în rîndul angajatelor care se petrece de decenii în acest domeniu. Udrea e pro-capitalişti cu casca pe cap, Macovei e completarea “civilizată” de curăţare a mediului de lucru prin “nici o masă gratis” – sînt două candidaturi total complementare, deloc adversare.

- Moise Guran scrie că DNA e un kamikaze acum şi foloseşte toate armele împotriva PSD. Din nou o mostră de gîndire anti-democratică. O instituţie ar lupta cu un partid mafiot – reducerea complexităţii politice la mafioţi grei e periculoasă, reducerea unei instituţii la un soi de echipă de intervenţie împotriva primitivilor votanţi e iarăşi nasoală. DNA încearcă să distrugă hidra pesedistă care ar vrea să distrugă anticorupţia în România. DNA are prea multă susţinere ca să mai fie întoarsă din drum – dar de reformă are nevoie pentru că vede atît de politic corupţia încît îi scapă constant zone din abuzul privat (asura cetăţenilor şi statului). Sau poate aici DNA ştie de fapt o lecţie pe care o preda şi Mazăre ieri: grijă mare la investitori. Dacă te iei doar de intermediari şi traficanţi de influenţă, e un semnal pentru investitori, nu-i aşa?

Avem aşadar o scenă electorală clară: PSD e astăzi în competiţie electorală cu DNA, reprezentat de toată dreapta într-o formă sau alta. Schema e extrem de periculoasă pentru toţi cei care mai speră în minime confruntări democratice.

Vorba lui Dan Sociu, DNA să-şi facă treaba, că sînt atîţia angajaţi pe care nu-i felicită nimeni că-şi fac munc a zi de zi. În rest, acolo unde DNA intră în luptă electorală, trebuie să punem stop unei propagande care poate sta la temelia unor viitoare mişcări politice de “curăţare, civilizare” la fel de aiurea precum cele din Ungaria.

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 

44 comments
  • 1

    Te-am vazut la televizor, domnule Rogozan. Jenant. Tema e sezonului e “uriasa coruptie PSD”, pe care, de altfel, o banuia orice om cinstit, dar nu avea de unde s-o apuce, nicidecum DNA sau DIICOT. Nu conteaza ca DNA ne serveste si povesti la cafea, putem trece cu vederea asemenea scapari, timp in care sa ne concentram pe adevaratele mari probleme ale tarii: coruptia cvasi-generalizata (cu densitatea maxima in PSD) si uriasa armata de propaganda a grupului infractional organizat care a pus laba pe tara. Alte discutii, prea putin semnificative, miros a manipulare ieftina si stravezie (sa stii ca se vede, domnule Rogozanu!)…

    florin
    2014-10-24 12:10:55 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 2

    moţul din justiţie – livia stanciu – completează cele spuse despre dna cu părerile pline de autosuficienţă despre propria freză că ar fi model pentru judecătorii din ţară…
    asta pentru că a trezit în plină noapte câteva sute de bătrâni, femei şi morţi de la ţară în dosarul referendumului care are ca scop timorarea populaţiei de a se prezenta la vot

    trolu
    2014-10-24 12:13:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 3

    “DNA încearcă să distrugă hidra pesedistă care ar vrea să distrugă anticorupţia în România”, exact asa este,
    insa articolul vrea sa spuna, ca totusi, chiar daca ai cancer si ai nevoie urgent de chemoterapie, s-ar putea sa-ti cada parul, nu e frumos.
    se rezolva, mai bine speriem oamenii sa nu fure la vot acum, decat sa plangem ca ne prostesc dupa aia ca nu e chiar cancer, si oricum e voia Domnului, n-ai ce face

    cetateanu4
    2014-10-24 12:19:57 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 4

    Cred ca este o falsa problema pe care o pune Costi Rogozanu. Eu unul, nu vad sau nu as vrea sa vad nicio conditionare directa intre cazurile de politicieni trimisi in judecata de DNA si activul PSD. Nu inteleg de ce sustii teoria asta, cind coruptia este evident lucrul asta – este transpartinica, iar DNA nu a facut o selectie indreptata numai catre pesedisti. Poate sint dintre naivii citati de tine in articol, dar nu pot decit sa ma bucur ca in urma unor procese finalizate, oameni ce pareau de neatins au inceput sa raspunda penal. In privinta lipsei unei pozitii a Elenei Udrea privind situatia femeilor angajate in industria confectiilor, a lohn-ului, nici nu ma mira vreo lipsa de reactie. E de ajuns sa cistigi citeva nefericite angajate de partea ta, impachetind totul frumos in patriotismul de cumparator.

  • 5

    Perdea de fum, sigur, autorul nu poate nega evidenta, dar o picteaza cat e nevoie ca sa ii vina bine sa traga in cele din urma tot in directia in care vroia de la inceput. Mi-am promis acum ceva timp ca nu-l mai citesc, nu stiu de ce am facut-o, probabil dintr-un reflex masochist. Recomand celor ce lectureaza tot felul de mizerii (nu neaparat ale acestui autor) sa citeasca un pic de Volkoff – Tratat de Dezinformare (https://www.scribd.com/doc/10034683/Vladimir-Volkoff-Tratat-de-Dezinformare-Cartea-194-Pagini) si dupa aceea genul asta de articole vor putea fi citite in cheia in care au fost scrise.

    Ai Ki Do
    2014-10-24 12:57:55 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 6

    Tovarase Rogozanu,
    Niciodata nu e prea tarziu sa va consulte un psihiatru alaturi de un psiholog,deveniti periculos in exces.

    maur
    2014-10-24 12:58:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 7

    esti un mare dobitoc,pesedist inrait,mars la pontalaul cel mitoman!

    pt rogozanu,gaozaru
    2014-10-24 13:00:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 8

    Iarasi minti Rogozane. Ama gasit vreo 5 minciuni in articol care demonstreaza clar ca tu nu sustii lupta impotriva coruptiei. Din contra. Sapi temeinic la temelia DNA-ului.

    “naivi care chiar cred că anticorupţia în sine e de ajuns şi nu văd că li se vinde anticorupţie la pachet cu un pachet procapitalist care-i va da cu capul de pereţi pe aceia care trăiesc din salariu de la o lună la alta.”

    Nu spune nimeni ca pentru a lupta impotriva coruptilor trebuie sa-i exploatezi pe cei saraci. Chiar nu iti dai seama ce aberatii spui?

    Ba mai mult, pot sa spun cu siguranta ca toata grija pe care o afisezi pentru soarta celor saraci este doar o imensa minciuna. Scopul tau este doar sa aduni voturi pentru gruparea mafiota numita PSD. Orice om cu mintea la locul ei stie ca coruptia si saracia sint strins legate intre ele. Nu putem sa o ducem bine atita timp cit se fura de la noi. Statul nu poate sa ia masuri de stinga atita timp cit bugetul este capusat de mafioti. Fac pariu ca stii toate astea…

    gjgj9
    2014-10-24 13:21:56 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 9

    florine

    ce face dna zilele aceste nu este altceva DOVADA CLARA CA ESTE ASERVITA UNEI PARTI SAU A UNEI PERSOANE.Numai daca nu vrei nu vezi. Astas-i realitatea. Exact acuma dna alearga NUMAI PE UNII HOTI nu pe toti. DE CE ca justitia este cu noi. Ce dracu nu vezi ca tocmai acum cu o saptamina inainte de alegeri s-a “finalizat” cercetarea in dosare de acum 8,9,10 sau doi ani.ACUM florine.nu-i asa ca justitia este independenta?
    las-o dracu in singe ca bou sa fii si sa nu vezi ce se intimpla. JUSTITIA ESTE ASERVITA FLORINE NU INDEPENDENTA.Nu cunoaste notiunea, gasca de hoti care scapa friele este disperata . Mie imi place ce se intimpla asta-i urmarea nefinalizarii referedumului din 2012 si ponta si gasca primesc PRETUL LASITATII LOR.Ca in proverb pe cine nu lasi sa moara nu te lasa sa traiesti.Asta traiesc ei acum.
    INCA O DATA FLORINE NU NUMAI PSD ESTE PLIN DE HOTI TOATE PARTIDELE AU HOTII LOR numai ca nu sint vazuti ca asa ESTE SARCINA. Ordinul de zi este DEMOLEAZA PSD ca el este cel mai important si hotii lor nu sint cu noi. Asta-i tot.

  • 10

    Nu cred ca se poate lupta contra hotilor daca nu se iau masuri in realitate impotriva hotiei.
    Lupta impotriva coruptilor nu face decat sa schimbe un corupt cu alt corupt, nimic mai mult decat o rotatie, un spectacol menit sa ne consoleze prin “pedepsirea vinovatilor”, eventual speranta ca “raul a fost lovit”.Eu personal nu cred ca este suficient si prea putin eficient pentru societate ,cu exceptia interesatilor politic.Coruptia va ramane o problema cat timp rolul DNA se limiteaza la oameni si nu la corectarea mecanismelor care genereaza si fac posibil acest proces.
    Important este sa existe legi care sa asigure o perfecta transparenta, sa nu se mai admita clauze sau cifre confidentiale in contracte de interes public , totul absolut orice detaliu comercial sa fie obligatoriu publicat. Altfel DNA nu va face altceva decat sa constate vinovatii atat de tarziu incat raul facut sa nu mai poata fi reparat si astfel sa devina un instrument de rafuiala politica si nu unul de aparare a valorilor sociale.

    MIHAI
    2014-10-24 14:13:54 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 11

    Ai dreptate draga Costi! Sa ne fereasca Dumnezeu de curentul asta pro-capitalist. Mai bine sa ne traga curentul socialist. Dar stai, ne-a tras vreo 50 de ani! I-as adauga si pe ultimii 25 care numai capitalism n-a fost. Ce-ti mai place haosul logic din capul tau! Pacat de tineretea ta.

    adrian
    2014-10-24 14:44:40 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 12

    Sa cantam Internationala si sa ne bucuram.
    Sa-i scriem si lu Mos Gerila sa ne aduca un DNA mai mic, asta il jeneaza pe Ernu la buzunar.

    Haplo
    2014-10-24 14:52:46 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 13

    “Zi tristă pentru întreaga Românie! Comemorăm 42 ani de la unul din cele mai tragice accidente genetice căruia românii i-au căzut victime. În Bucureşti, pe 20 Septembrie 1972, se năştea premierul Victor Ponta. Se spune că în ziua naşterii lui s-au arătat semne: Pe clădirea Comitetului Central a apărut chipul lui Troţky, iar Nicolae Ceauşescu a avut un vis premonitoriu, în care i se arăta că s-a născut un comunist mai mare decât el.

    “Eram pe stradă, s-a făcut întuneric ca la eclipsă şi din ceruri am auzit vocea lui Stalin: Priviţi, s-a născut! Activişti, securişti, politruci, bucuraţi-vă!”, povesteşte cu mândrie Adrian Năstase, care era în Bucureşti în ziua naşterii lui Ponta.

    Venirea pe lume a celui supranumit Molima Democraţiei fusese înţeleasă cu luni bune în urmă de cei trei torţionari de la Răsărit, care au pornit de la Moscova cu autoturisme Volga şi Gaz, pentru a-i aduce pruncului Viorel cadourile cele mai de preţ ale socialismului: aroganţa, incompetenţa şi prostia.”

    just mac
    2014-10-24 15:28:18 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 14

    Baiatule, tu ai probleme serioase la “mansarda”? Mai nou iti vin asa prin cap niste idei nastrusnice…Auzi, DNA a inceput sa-si faca treaba cam de doi ani incoace???? Sau ai intrat pe statul de plata al PESEDILOR?

    ciriclau
    2014-10-24 15:30:16 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 15

    dragi postaci anti-rogozeanu,
    am o veste proasta, sunteti retarzi, fara sansa de scapare. la fel ca parintii vostri. mi ar fi placut sa cred ca sunteti doar limitati, dar nuuuu, retarzi tata, n ai ce sa ceri. pt voi o pozitie de stanga e comunism clar, stalin, urss. la voi capitalismul e doar lapte si miere, atat si nimic mai mult. sincer cred ca aveti o placere perversa la modul sa zicem cum v o trag bancile. v a place clar sa fiti f..utu… ti in in k…ur. adica un monopol privat precum bancile e bun, indiferent de ce va face ca doar e privat. n ai ce cere. de asta am ajuns aici.
    pt rogozanu
    traim o manipulare mizerabila, dovada postacii capitalisiti cu creierii spalati. ai realizat ca astea nu gandesc? manipularea e simpla: psd ul, un partid declarant de stanga se bazeaza pe saracii asistati si evident lenesi, adevar valabil pt toti care au o pozitie de stanga sau pentru cei care dau dovada de tupeul de a pune la indoiala adevarurile capitalismului romanesc. iar acest psd, care se bazeaza pe prostimea lenesa ii minte cu posibile masuri de stanga, dar e pus numai pe hotii.
    in dreapta, aia sunt aia muncitorii, care tin tara asta in spate, fara de care s ar prabusi, evident in majoritate privatii.
    si acum adevarul…..
    dupa 25 de ani de jaf capitalist, Romania are nevoie de masuri de stanga, dar in primul rand de justitie. asta pt ca 80 din populatia ramasa e super saraca. si inca ceva jumatate din populatia activa s a carat de bine ce le a fost in capitalismul romanesc.
    din pacate suntem in fata a doua solutii amandoua la fel de imputite si anume:
    1. Solutia ruseasca
    2. Solutia africana
    Solutia ruseasca e cu psd ul la putere, dupa modelul rusiei lui putin. adica un fel de jungla a baronetului de partid care taie si spanzura si care jefuieste resursele tarii. repet, psd ul nu are nimic de a face cu stanga sa zicem, e la fel de lacom ca si dreapa si are doar instrumentele sa puna mana pe resurse.
    2. Solutia africana se afla in dreapta si e de fapt colonialismul. astea adica pmp, pdl pnl, nu au instrumentele de jaf ale psd ului, ei doar privatizeaza resursa care odata ajunsa in mana privatului, de regula strain, e clar pozitie de monopol (bancile, petrolul, gazelle, etc.). cel mai bun ex. pretul electricitatii in Bulgaria.
    asadar avem de ales: jaf local sau jaf extern, baroni contra privati straini.
    care e solutia acestor solutii imorale?

    vox populi
    2014-10-24 16:02:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 16

    @just mac

    corect trista zi.Ce sa facem insa sa iesim la vot dar pe cine sa alegem ca nu prea avem din ce.Asta-i dilema cea mai mare.

    emil
    2014-10-24 16:29:54 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 17

    doamne, aceeași placă stricată, repetată la infinit, e bună anticorupția asta, dar să nu se lege de corupți…

    berenger
    2014-10-24 16:37:56 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 18

    @MIHAI,10
    Lenau are un vers celebru:”E vesnica pe lume doar schimbarea”.Tot atat de vesnica e si coruptia,pentru ca e in firea oamenilor sa corupa si/sau sa fie corupti.Caci,iata “Cand sarpele intinse Evei marul,ii vorbi c-un glas ,ce rasuna de prin frunze ca un clopotel de argint.
    Dae s-a-ntamplat ca-i mai sopti apoi
    si ceva in ureche
    incet,nespus de-ncet,
    ceva ce nu se spune in scripturi
    …Si Eva n-a voit s-o spuna nici lui Adam.”
    Ne sopteste Lucian Blaga in EVA[Mirabila Samanta].

    DNA(JUSTITIA,in general)poate doar sa reduca fenomenul coruptiei,dovedindu-i pe corupatori si corupti,inclusiv pe cei din sistem.

    maur
    2014-10-24 16:43:22 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 19

    @maur
    Perfect de acord.Nimeni nu pretinde sa se ajunga la situatia ideala in care nu vom mai avea corupti.Dar daca doar vizam coruptii si asta cand deciziile lor ne-au schimbat deja ireversibil viata, fara sa luam in considerare erorile mecanismului nu facem mare lucru.Totdeauna realitatea va ramane o proiectie imperfecta a unui model abstract.Daca nu schimbam principiile modelului in niciun caz nu vom putea imbunatatii rezultatele concrete .

    MIHAI
    2014-10-24 16:53:27 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 20

    “pruncului Viorel cadourile cele mai de preţ ale socialismului: aroganţa, incompetenţa şi prostia.”

    prost prost dar anul trecut +3.5 care este > decit -8 2010,2011
    deci oricum ai dao in prostia lui ponta tot a fost cu muuuult mai competent decit echipa piticul bou& chiorul interlop pentru ca mate nu minte orce i-ai face
    - +3,5 > -8
    si chiar -0.1 sau -0.2 sau chiar sa zicem -1 > -8
    QED
    in rest ramine cum am stabilit postac lipitor de afise cu buna pentru sanatate sau moartea pasiunii.Asa postac asa candidati.
    hihihihihi

  • 21

    Da da, stim tovarasu’ Rogozanu. PSD e de departe cel mai curat partid. O tampenie de articol (nu ti-am mai scris din nou argumentatia, oricum nu te intereseaza).
    PS: Mi-am dat seama azi ca nici macar nu ai inteligenta sa vii cu argumente cand iti este criticata munca. Mai bine sa blocam si sa stergem comentariile care nu ne plac. Te rog ca si in continuare sa faci pe strutul. Doar sa ai grija cand bagi capul in pamant, sa nu dai de beton, s-ar putea sa doara.

    MGFX
    2014-10-24 17:07:39 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 22

    Nu dispera, Costi. Te citesc si oameni care iubesc democratia.

    bradut
    2014-10-24 18:09:44 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 23

    @Emil

    dimpotriva, mi se pare ca exista o oferta foarte larga in turul 1. Daca nu era Macovei l-as fi votat pe Iohannis.

    Si avem si o alegere ca lumea si pe turul 2, cand putem vota sa spunem bye-bye Ponta. Per total mi se pare o oferta foarte buna.

    just mac
    2014-10-24 18:33:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 24

    just mac

    ce ai facut mac gregorica m-ai bagat in seama.Mai eu sint nae mi-am luat alt pseudonim ca si tine numai si numai ca sa ma bagi in seama.Nu aveam liniste ca postez la pereti ce dracu.Asa ca mi-am luat alt pseudonim dar tot eu NAE sint sa stii.Acum ca m-ai bagat in seama m-am linistit.
    Hihihihi ce ti-am tras-o
    Iti promit ca nu o sa o mai fac niciodata.Stii de ce? Nu se merita tata.Ramin tot nae dar ti-am demonstrat ca pot sa fac misto de tine cind vor muschi mei.
    Nu am mai facut asta niciodata si nici nu o sa o mai fac promit solemn cu mina la basca
    hihihihihi
    Ps. cit despre paleta larga de a alege ce dracu sa zic, o fi ea larga dar din toti nu alegi decit un gingavit cu 6 case nu patru ca nastase , sau o moarte a pasiunii.Las-o in singe daca tot vrei dreapta uita-te si tu la un melescanu sau tariceanu.Au si mecla si competenta.
    Apropo la mine in cartier este un afis cu moartea pasiunii cu un M mare care la un picior are semnul excamarii si ea cu o mecla de te sperii intr-un cerc pe un fundal afis sumbru.Sa moara ma-sa zici ca este afisul cu o urmarita general nu poster de candidat la presidentie.

  • 25

    just mac

    vezi ca la poz 24 sint eu emil adica tot nae ca ma incuraca-i in ele
    hihihihihi

    emil
    2014-10-24 18:52:24 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 26

    Moartea pasiunii e fata ta sau ce?

    just mac
    2014-10-24 18:52:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 27

    just mac

    dupa alegeri ca acum nu pot ca o sa ma creada lumea rupator de afise electorale daca o sa o mai gasec o desfac eu de le stilp imi dai adrea si ti-o trimet si daca nu o fi ca mine sa nu-mi mai zici tu nae.Chiar nu am nici-un interes dar cineva a vrut sa-si bata joc de ea cu acel afis.Este realitatea pura.
    Si daca nu iti plac cei doi propusi pentru tine de mine ca nu ma duc si nu votez pe nimeni, voteaz-o pe parasuta ca este macar “buna pentru sanatate”.Faci un serviciu poporului
    hahahaha
    hihihihihi

  • 28

    nae e adevarat ca baietii zic ca fata ta e moartea pasiunii?

    just mac
    2014-10-24 19:12:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 29

    Daca postam pe bani,sa ne dea Dumnezeu sanatate cum i-a dat lui Iorgovan si Sechelariu!Mie,lui Jan,just mac,gjgj9 si toti ce o fac pe bani!
    AMIN!

    maur
    2014-10-24 19:13:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 30

    just mac

    din lipsa de argumente devii mojic.Vezi ca pot s-o bag si eu pe aia cu mama sau nevasta ta.Eu cred ca ele nu au nici-o treaba cu noi doi.
    Te oftici nu ai argumente o dai in ghiolbanisme.Asta esti.

  • 31

    Asiguram din start contract legal! Deja s-au facut primele plati! Multi oameni s-au convins, e randul dumneavoastra acum! NU este MLM! NU este joc piramidal! Castigurile sunt garantate! Cautam operatori online care vor sa castige cel putin 300 de dolari lunar, see you o munca usoara de 3 ore pe zi,mai multe informatii pe adresa miha_michelle2002@yahoo.com

    miha
    2014-10-24 21:43:07 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 32

    @Clona lui maur#29: Stiu ca nu este crestineste sa doresti raul cuiva dar nu ma pot abtine… Iti doresc sa cistigi pe zi cit cistig eu pe an din postarile mele. Atit si nimic mai mult.

    gjgj9
    2014-10-24 22:48:31 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 33

    gigi-ca

    vezi tata cum este. Mai tii minte cind imi spuneai ca eu iau bani de la voiculescu pentru ca spunem ca si procesul si condamnare sint la sto.
    Si eu ti-am urat tie exact ce urezi tu clonei.
    Si ca tot sintem aici cum este cu votul la minut cum spui tu. Cum stateau oamenii spate in spate fara nici o secunda de pauza. S-au vorbit cu totii si nu i-au lasat sa respire pe cei din comisie.Iar baconschi ii baga in pas alergator iar la cabine unul era permanent inauntru si unul afara fara nici o pauza.
    Vezi gigica ca nici la tine nu iese socoteala deci acolo S-A FURAT LA GREU. Stii care este norocul vostru ca astia de la psd au fost niste lasi. Eu de eram implicat muream si cu comisia si cu ccr de git. Nu ii lasam nici mort pina nu se vreifica si ultimul vot de afara.Mare noroc aveti ca factor de decizie la pnl si psd nu au fost oameni ca mine si ca ghise. azi vorbeam la timpul trecut de chiorul interlop.Mare noroc ati avut cu lasi de teapa lui antonescu si ponta.Uite eu pentru asta nu ma mai duc la vot pentru ca sint loaze si lasi si nu merita deranjul.

  • 34

    @florin: oare padurea lui Basescu nu are uscaturi?

    Stoica Ionel Marian
    2014-10-25 09:51:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 35

    @cetateanu4: Cancerul taierilor salariale si ale pensiilor nu v-au cumintit mai taceti din gura hidre hitleristo- fasciste

    Stoica Ionel Marian
    2014-10-25 09:53:54 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 36

    @Stoica Ionel Marian: Ba are, cine a spus ca nu ? Diferenta e ca padurile PSD au numai uscaturi si mai marii PSD ocrotesc uscaturile in loc sa le taie. Ala cu puii a fost rejectat instantaneu in momentul in care s-a inceput urmarirea lui penala, in timp ce PSD-istii se string in jurul penalilor lor (mult mai multi si mai nehaliti) cu orice ocazie, semnalele date de ei fiind impotriva justitiei. Macar gasca lui Base nu da semnale de genul asta.

    florin
    2014-10-25 10:07:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 37

    florine

    rejectat, rejectat dar mai conteaza si CE rejectezi, loaze sau grei.Stai sa vezi DUPA cind vor ajunge la o udrea, cocos, vdeanu, l negoita berceanu etc atit grei ca de la psd nu s-a ocupat nimeni de loaze doar de grei.Atunci sa vezi cum este cu rejectatul.Crezi ca cineva o va rejecta pe udrea sau se vor stringe in jurul ei si vor striga cu totii in cor impotriva justitiei care nu mai este libera.Stai sa vedem ce va urma.
    ca daca ar fi dupa mine miine adunam parlamentul si desfiintam dna ca ce face acum nu este absolut nimic altceva decit POLITIE POLITICA.Nu are nici-o treaba cu justitia are comanda de a discredita NUMAI SI NUMAI PSD si cite un bat in gard a pnl sa le aduca aminte ca si ei sint pe liste daca nu executa.Nici nu ma mira tata asa a fost condusa tara inca de acum zece ani numai ca acum se face pe fata direct.DOSARUL si PAHARUL florine ca la SECU .Asta a invatat asta face.
    De aia miine daca ar fi dupa mine TOATE institutiile infectate de nasi in suflet trebuie desfiintate.
    Norocul vostru este ca ponrta si alti sint niste LASI.Stiu o sa spui ca atentez la democratie, asa o fi dar nici institutiile din subordinea chiorului nu actioneaza democratic ci la comanda deci nu ai avea pe cine sa plingi.

  • 38

    @Tovarasul komisar nae-oaie: Ai dreptate tovarase. Nu mi-am inchipui niciodata ca ai putea sa fii chiar atit de cretin incit sa ii iei apararea unui mafiot care a furat de la tine fara sa ai nimic de cistigat in schimb. M-am inselat amarnic. In plus mi-am dat seama in timp ca nimeni nu te-ar plati pentru timpeniile pe care le scrii. Poate doar Basescu…

    Cit despre timpul de vot. Sa dai un pasaport si o declaratie (completata in prealabil), sa iei o stampila, sa intrii in cabina de vot, sa pui stampila, sa iesi din cabina, sa dai stampila, sa iei pasaportul si sa semnezi lista… Trebuie sa fii extrem de lenes sa depasesti 50 de secunde. Dar stai linistit. Am demonstrat ce am vrut sa demonstrez. Pofta buna in continuare!

    gjgj9
    2014-10-25 15:25:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 39

    gigi-ca

    ca in filmul timpuri noi gigi-ca nu ka… ne min…,ne pi…. si tot ce ma vrei tu.Au ramas pina si japonezi cu gura cascata.Baconschi organizator de organizator se vede si dupla mecla hihihihihihi
    In reat bucura-te de prostia si LASITATEA adversarilor chiorului.Eu muream cu el de git.

  • 40

    nae
    Ca sa dovedesti ca nu esti un laudaros localizat langa ornicul care da ora Romaniei ai inca timp sa-ti indeplinesti promisiunea!Si-ti va fi mormantul incununat cu flori,ca erou post-mortem!!

    maur
    2014-10-25 18:45:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 41

    @florin: Da , are dreptate Florin ! Cam cati oameni sa-ti spuna Tov. Rogozanu ca esti total gresit !Daca mai trebuie iti repetam de cate ori e nevoie !

    ilinois B1
    2014-10-25 20:14:36 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 42

    maurica

    vezi ca nu te astimperi.
    ca sa te linistesti
    -care este mai telectual dintre tine si chior?
    sau
    cine-i mai telectual dintre chior si ilici?
    bai nu fugi raspunde.

    si o dedicatie

    dcnews.ro/un-ta../

    asta pentru ca nu a avut de lucru si se lega de cine nu trebuie.
    si ca tot se lega credibilitatea este undeva la zero barat.
    stii de ce?
    ca nu a facut la fel si cu chiorul.Adevarat nu era prost ca primea subventii de la guvernul chiorului. Dar asa deontologic trebiua sa faca la fel sau sa taca.
    asa nu a facut decit sa arate pentru n*spea oara ca nu a fost decit sluga unui vagabond de port
    si isi spune si telectual
    asta pentru ca te minca undeva

  • 43

    Despre Ionutz Lupescu nu am auzit/vazut vorbindu-se in vreo revista serioasa de cultura.Insusi numele tradeaza un imatur-auzi domnule,Ionutz.Ionel,mai mergea,il asteptau fetele la portita,mai draga!
    Nu servesc DC News!

    maur
    2014-10-25 21:43:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 44

    maurica

    ionut, ionica, sulica, important este ca l-a facut MUCI.Dincolo de asta labareala portocalie.
    Cit despre reviste serioase de cultura stiu sint alea pu.pin.cu.ris.te ba.si.ni.st. Restul revistelor “ie” proaste rau ca ie cu comunistii fascistii etc etc.Stii tot tacimul
    Bai loaza in afara de voi pupinii mai sint si alti telectuali ca doar nu sinteti voi buricul pamintului.Sinteti unii printre multi altii.Si nici odata cu voi s-a inventat si cultura si nici daca dispareti voi va dispare si cultura.Va imbatati cu zglobii de la chiorul manga ca are destui, daca credeti asta.

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Vezi aici episoadele din seria BOOKFACE!

Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Ultimele comentarii

afacerea roşia montană alburnus maior alex mazilu antonescu banci basescu blaga blog Blogviu interviu Boc Bruxelles Bucuresti candidatura cianură cluj CNA comisia europeana corupţie criza CTP curtea constituțională Dan Diaconescu Dinu Patriciu educatie Elena Basescu europarlamentare experiment Facebook gabriel resources gaze de șist Gigi Becali guvern humanitas internet iohannis Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu macovei Media mihai goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza parlament Parlamentul European pdl Plesu Polirom ponta presedinte protest proteste psd riscograma romani rosia roșia montană Rusia salarii securitate Senat sondaj steaua SUA suspendare Tariceanu tiff TRU UBB UE uichendist.ro unesco Vanghelie Vasile Blaga victor ponta voiculescu

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!