RSS Feed

…primul presedinte ales din afara Romaniei; Geoana – consecvent; Johannis premier; liber la injurat Basescu!

vezi toate articolele de
07 Dec 2009 la 05:38 124 comentarii 17230 vizualizari.

…cateva observatii razlete,  ”la cald”:

(1) am avut dreptate:);

(2) este primul presedinte reales consecutiv (daca nu numaram referendumul pro-Iliescu din ‘90);

(3) este primul presedinte reales multumita voturilor din diaspora – asteptam multumiri:);

(4) sampania pe care a deschis-o Geoana inainte de vreme se inscrie perfect in pattern-ul de “prostanac”;

(5) Crin Antonescu a jucat totul pe o singura carte – si a pierdut; partea mai proasta e ca a reusit sa distruga, cu un singur drum, si sansele PNL-ului – care reincepusera sa palpaie; daca nu s-ar fi “lacomit”, ar fi castigat si el, si partidul; asa…

(6) Basescu si PDL NU trebuie lasati sa se culce pe laurii victoriei; oamenii care l-au/i-au votat in scarba asteapta schimbari; daca ele nu se produc rapid, consecintele vor fi pe masura; vorba lor – nici sistemul nu poate face ce pot face oamenii; ma anagajez solemn sa fiu primul injurator al lui Basescu si PDL; nu mi-am inghitit rusinea de pomana;

(7) primul guvern va fi unul de sacrificiu; daca as fi Basescu, l-as propune pe Johannis – trece prin parlament si sa spele pe cap cu el; 150,00 de bugetari disponibilizati, fiscalitate dura, somaj – anul care vine va fi unul extrem de neplacut – peste doi ani situatia va incepe sa se redreseze; Johannis, ca neamtul impartial, va marsa la propunere – cred; daca nu, jos palaria;

(8) rusine sa le fie limbailor PDL care s-au prezentat la sediul partidului pentru a-si prezenta omagiile; multumita (si) lor, comparatia dintre PDL si PSD devine credibila;

(9) Basescu (si PDL) trebuie sa realizeze ca au fost votati “in scarba”, nu “de drag”. Asta e un vot care obliga. Astept schimbarea.

(10) Mass media va putea sa respire mai bine decat ar fi facut-o daca ar fi castigat Geoana. Nue putin lucru.

Tanda pe manda, ma bucur!

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 


124 comments
  • 1

    de acord…si ma bucur si eu !

  • 2

    E sigur ca a cistigat Base?

    miculgigant
    2009-12-07 05:45:27 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 3

    stau cu okii pe base ca pe butelie.cum o ia pe aratura cum ii trag o-njuratura.
    degeaba am riscat io 150 la ora pe autostrada sa ajung la timp in toronto?

    silviu petcu
    2009-12-07 05:46:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 4

    Basescu a castigat cu aproximativ 50.3%

    Stefan Ionescu
    2009-12-07 05:51:02 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 5

    Nu contest concluziile tale dar prezumtia de la care pleci e, in realitate, falsa! La experientza ta de viatza nu cred ca potzi crede in numaratoarea lui Videanu. Plus ca apelul intarziat al lui Sever n-a urnit “americanii” la vot intr-o masura decisiva. Maxim 20 la suta in plus, adica aprox. 6000 de voturi in total fatza de 5000 in primul tur.
    Veirica si spune-mi Ken daca n-am dreptate :)

    Barbie
    2009-12-07 05:54:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 6

    Ai fost cumva in expeditie pe marte si te-au trimis astia fara nava de acolo direct in cap pe pamant sau ai avut un vis orgasmic azi noapte cum ca basescu a castigat?
    Puschea pe limba ta lingaule….ca basescu are destule bataturi pe dos si fara sa mai vii tu cu visele tale orgasmice!
    S-ar duce naibii Romania inca 5 ani condusa de nesimtitul asta ordinar

    ai cazut de pe marte frate????
    2009-12-07 05:54:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 7

    50,29 % base fara canada,state si (oricum nu conta)chile
    sa vedem ce spune bec-ul

  • 8

    Acum ştiu şi românii din ţară care sunt “forţele obscure dinafara ţării”, de care tot pomeneşte Vadim, “agenturile” de care zicea Ceauşescu. Pentru Iliescu rămînem doar “golani”. Asta e răzbunarea golanilor.

    Marius Delaepicentru
    2009-12-07 06:03:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 9

    Exclus să fie Johannis premier, Băsescu nu va face greșeala de a pune un premier ostil din nou. Nu e un prostănac, ce naiba!

  • 10

    Omule …esti profesor de filosofie politica si faci lobby pt cel mai jenant presedinte din istoria Romaniei…..dupa Iliescu , bineinteles.
    Care e logica dupa care poti sustine un politician care e in politica de mai bine de 15 ani (majoritatea in posturi cheie: ministru, primar, presedinte) si nu ii poti numi macar o singura realizare concreta (in afara de provocat scandal si nesimtire crasa in disputa cu oricine nu e de acord cu el)?
    Intre cineva care mi-a dovedit (cu varf si indesat) ca nu e capabil de nimic concret si pe deasupra e malefic si sfidator(Basescu) si cineva despre care se presupune ca e incapabil si se stie ca nu e foarte inteligent (Geoana) alegerea logica e simpla (alegi intre certitudine si speranta ).
    Deci domnule Fumurescu logica nu face parte din cultura dvs politica?

    expat ...dar de-al tau
    2009-12-07 06:14:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 11

    Nene mishto te simtzi cand, tu, un emigrant parlit, privit cel putzin ciudat de compatriotzi tai, bagi un vot shi culmea, reusheshti sa inclini balantza in favoarea candidatului dorit de tine. Ce-i suspect este incetarea anticipata a sarbatoririi “victorei” ,lentoarea suspecta a PSD-ului la numaratoarea paralela, precum shi “rezultatul” care pica pe zecimala cu “estimarea” de pe TVR1. Rabdare numaram “ouale” apoi declaram preshedintele.

    Iliescu reloaded
    2009-12-07 06:16:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 12

    Mersi Fumurescule!
    Ai zis-o tare bine, unge la inima:) Ai avut dreptate cu votul de scarba si ai dreptate ca nu trebuie lasati din corzi. Tine-o tot asa:)

    robin hood
    2009-12-07 06:17:45 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 13

    PSD-ul a numarat voturile si i-a iesit castigator tot Basescu. Au hotarat sa conteste alegerile.

    Stefan Ionescu
    2009-12-07 06:20:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 14

    trebuie sa multumim diasporei! va multumim!

  • 15

    Castigul, indiferent de rezultat, pentru mine e clar: sunt pe duca! Si-au unit toate fortele, au scos absolut tot arsenalul, au mizat totul pe ultima carte si… chiar daca au castigat, ar fi la limita! Peste 5 ani nu mai au nici o sansa, e timpul pentru altii si am incredere ca Romania e pe drumul cel bun!

    Bravo Romania, multumim diaspora!

  • 16

    domnule Fumurescu, scuze, cat e de sigur? ca stau de azi noapte sa aud ceva
    pe maine cu teoria, buna si ea dupa cum incepe
    toate bune
    RaduC

    champyR
    2009-12-07 06:30:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 17

    prefer oricand un presedinte pe care il poti la o adica si injura (multi o fac fara jena) cand derapeaza si o ia rau de tot prin ceapa, unuia in fata caruia orice fel de spirit critic dispare brusc ca intr-o gaura neagra si pe care toata lumea il spala si il periaza de parca ar fi un show-dog.
    nu-i taman alegerea ideala, dar macar ofera garantia ca nu se lasa cu liniste de cavou in tara.

  • 18

    Daca iese tot Base, el ne datoreaza UN SINGUR LUCRU celor din afara si asta e fara legatura cu faptul ca diasporenii l-am votat pe el masiv: VOTUL PRIN CORESPONDENTA !! Ca tot vorbeste atata de reforma politica. Erau 1 milion de voturi azi din afara, da’ deh…numa’ cand le place ce-am votat ne iau in brate, numa’ cand le dam bani mai stiti de noi.

    Dumitru
    2009-12-07 06:41:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 19

    @pinky DE ACORD! Las’ ca stim cu totii cum a fost cand era liniste…era o liniste deplina ca nici n-auzeai cand isi numara nastase tablorile:) si casele

    robin hood
    2009-12-07 06:46:43 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 20

    n-ar fi prima oara ca istoria va invata o lectie, dar n-avea grija, c-o s-o uitati iar… :(

    Salutari din Canada.

  • 21

    Diasporeni ati inebunit sau mi se pare mie?
    Nu mai inteleg nimic……majoritatea diasporenilor au plecat din tara din motive care i se datoreaza in mare parte lui Basescu…..iar acum se inghesuie sa-l voteze…… Daca e eadevarat e inuman ce faceti! Daca voi ati scapat din iad atunci fie-va mila de cei ce au ramas acasa. S-ar presupune ca daca ati reusit sa va smulgeti de acolo aveti suficienta inteligenta sa va uitati la faptele lui Basescu ( si acolo e un ZERO MARE) si nu in gura lui si a lingailor lui printre care…uimitor si un profesor de filosofie politica precum Fumurescu.

    Romania masochista
    2009-12-07 06:53:45 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 22

    @Romania masochista
    GRESIT! Romanii au VRUT sa plece din tara inainte de baescu, insa nu au avut voie! pe vremea lui s-a mai dat liber , asa ca au plecat atunci cand au putut.

    robin hood
    2009-12-07 07:01:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 23

    A VENIT VAPORUL CU PORTOCALE DIN DIASPORA!
    romania masochista zace trista

    PORTOCALA MECANICA
    2009-12-07 07:03:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 24

    Domnule Fumurescu,
    Daca castiga ,Basescu nu a fost ales doar de diasporeni ci si de cei din tara care au ochii limpezi si urechile destupate, de cei care citesc presa si sunt informati pe mai multe canale,de cei care cred ca nu doua televiziuni trebuie sa ne conduca. Si va rog sa ma credeti ca e mult mai greu.Oricum, au fost cele mai putin mioritice alegeri pentru cel mai putin mioritic presedinte.Ceea ce nu e rau.

    Mihaela
    2009-12-07 07:05:43 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 25

    Domnule Alin Fumurescu,
    MII DE MULTUMIRI dvs. si celorlati din strainatate(“diaspora” imi aduce aminte de comunism)din partea lui:
    Calderon,
    Scau,
    Lutu,
    Tibi,
    SABs,
    si
    eu.

    mirceacelmare
    2009-12-07 07:08:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 26

    @Romania masochista
    1. Tu nu pui la socoteala faptul ca majoritatea celor plecati din tara dupa revolutie au facut-o din cauza lui Iliescu. Iar Iliescu, orice s-ar spune, il vedem acolo, langa Geoana.

    2. Spui ca Basescu are rezultate 0? Intr-adevar, la TV asa se spune. Cumva PNL are rezultate? Nu de alta, dar au guvernat sub Basescu…

  • 27

    Felicitari ptr.articol,aveti mare dreptate PDI nu trebuie sa se culce pe lauri…Felicitari d-nule Basescu,felicitari romani resaponsabili…..

  • 28

    Si totusi, de unde ati tras concluzia ca a castigat Basescu?

    l337_owner
    2009-12-07 07:33:29 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 29

    Bravo d-le Fumurescu! Eu sint un sustinator al lui Base, dar cred intr-adevar ca daca va cistiga trebuie sa fim cu ochii pe el sa nu si-o ia in cap. Presa, cea care este onesta trebuie sa-i aduca aminte ca noi l-ma vota pentru un program si trebuie sa nu ne dezamageasaca. Sa dispara din jurul sau toti cei care sint dubiosi, udrele, fi-=sa, oprea, s.a.

    avalon
    2009-12-07 07:40:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 30

    sincer sunt foarte surprins intr un mod cat se poate de neplacut de faptul ca exista oameni in tara care pretind ca sunt oameni culti dar totusi se vand atat de ieftin. faptul ca basescu si a facut o dubla campanie nu conteaza? sau manipularea fantastica mai ales prin intermediul internetului, platind o gramada de pusti si se pare ca si oameni “culti” care habar nu au sau nu au interes cu ce se intampla cu tara, nu conteaza? ca sa nu mai vorbesc de prestanta ilustrului basescu (vezi cazuri de genul “tiganca imputita” si asa pretinsul trucat film in care loveste copilul ala! CA SA NU MAI VORBESC DE FAPTUL CA ACUZA PE ALTII A FI COMUNISTI … EL CUM A AJUNS CAPITAN PE VREMURILE ALEA ? DOAMNE CAT DE IPOCRITI PUTETI FI !!! cui foloseste un parlament unicameral cand in 2014 la trecerea la euro vom fi obligati sa avem unul bicameral din nou ? sau cui foloseste MICUTA DATORIE EXTERNA ACUMULATA DE MAIESTRII FINANCIARI DE NUMAI 80 DE MILIARDE!!! DE EURO ?!?!?!? NU POT DECAT SA INCHEI CU O URARE BINECUNOSCUTA: MULTE SUCCESURI !!! si ramaneti voi in Romania sa va mangaie base in buzunar pana va ajunge sa va gadile in calcaie … poate atunci o sa va treziti !!! CONDOLEANTE !

  • 31

    am uitat sa adaug ceva mai devreme: din moment ce si diaspora l-a votat “masiv” pe derbedeul de basescu este clara si calitatea oamenilor care ne reprezinta peste hotare din pacate. de aceea ma simt bine ca nu mai am treaba cu romanii nici cu aia din diaspora … nu suntem lumea a 3 a ci a infinta in spatele a mai toate natiilor civilizate de pe planeta asta…
    multumiri diasporei … hahahhahahahahahahhahaahhahah rad de imi dau lacrimile de tristete ca daca v-ar durea prostia ati fi in coma cel putin

    @DIASPORA
    2009-12-07 07:51:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 32

    prost sunteti domnule Alin Fumcurescu, ati uitat limba romana.

    cetatean roman
    2009-12-07 07:54:17 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 33

    Să nu uităm că avem un guvern care aşteaptă votul de investitură – cel al lui Liviu Negoiţă. Sunt curioasă cum va reacţiona Parlamentul – până acum reacţia a fost cumva la limita legii, cumva legal dar imoral. Parlamentarii ar fi trebuit să facă distincţie între alegerile prezidenţiale şi cele parlamentare. În rest, într-adevăr, clasa politică trebuie să îşi revizuiască profund comportamentul. Din păcate NU o va face. Pentru cei mai mulţi politicieni, şuturile în fund de la populaţie nu sunt un pas înainte ci o oprire în loc şi o lingere a locului dureros. Mie mi-e silă de lamentările lor!

    Ramona V.
    2009-12-07 07:54:24 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 34

    n-ai ce sa le ceri celor ce se considera dispaora….

    marea majoritate au plecat ca aici erau ratati, iar acolo traiesc din somaje si ajutoare sociale. cum sa le ceri sa inteleaga ei ce fenomen nociv e acest basescu? ei, care in 90, 92 votau din greu cu iliescu au mai pus odata botul la minciunile guvernatilor. stai oamenilor acolo votati in noul stat in care va aflati si lasati-ne in pace nu va mai amestecati in problemele noastre. ba mai veniti sa ne dati lectii…. tot capsunarul emigrant se trezeste mare cunoscator de democratie.

    peste 5 ani uitati ca sunteti romani si votati doar pentru statul din care acum faceti parte.

    nemanipulat
    2009-12-07 08:00:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 35

    11. Penibili sunt toti aia de s-au uitat la niste exit polls si au crezut ca vad voturi, chiar daca:
    i. un sondaj civilizat vine cu
    a. esantion
    b.marja de eroare
    c.probabilitate de indeplinire

    ii. am mai fost in situatia asta si inainte:
    a. 2004 – Basescu si Nastase egali in sondaje, Basescu la +2.5 la voturi
    b. 2008 – PSD are 4-5% in fata PDL la ora 21, a doua zi diferenta reala este de 0.5%.

    davidv
    2009-12-07 08:02:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 36

    ooo, da. o să-i și pese lui băse că îl înjuri tu sau alții exact așa cum i-a păsat când scriați că unicameralul nu e bun. adică deloc.

  • 37

    Au dreptul la critica cei care nu s-au indoit, nu cei care au votat in scarba!

    valexandru
    2009-12-07 08:31:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 38

    Rusine Realitatea TV, ne-ati tocat la propriu in campania asta cu propaganda anti Basescu si uite ca impotriva tuturor PSD+PNL+UDMR+Antena 3+Realitatea_+TVR+Becali+Patriciu+Dinescu tot Basescu a castigat.

  • 39

    Da, chiar in situatia de fata, Johannes premier ar multumi pe majoritatea romanilor.

  • 40

    Subscriu. Convergenţa rezultatelor indică clar Băsescu. Asta nu mă scuteşte de a face o mică rectificare la textul dvs: în loc de “limbăiii PD-L” ar fi mers mai bine “limbricii…”

  • 41

    Eu l-am votat de drag. Asta nu înseamnă că nu sînt de acord cu o mare parte din cele scrise în articol.

  • 42

    (2) Multumim!
    (6) Nu putem vota noi cat ne pot dezamagi ei :)

  • 43

    fain lucru si internetul asta :)

    tonaniel
    2009-12-07 08:48:45 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 44

    superb motiv de vot – ca sa ai pe cine sa injuri.
    inteleg domnule fumurescu ca v-ati hotarat sa deveniti din jurnalist injurnalist. bravos natiune, halal sa-ti fie.

    schmidt
    2009-12-07 08:50:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 45

    Multumim,Ardeal, multumim Diaspora ! Bravo,romani- un om,un partid si peste 5 milioane de romani au invins un sistem,o coalitie,o manipulare.

    GEORGE
    2009-12-07 09:00:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 46

    Daca va fi reales, Basescu va fi si primul presedinte (om) care a castigat – legitim si democratic – razboiul cu presa. O presa, asa cum s-a vazut ieri la A3 (si la RTV), infractoare.

  • 47

    [...] PĂTATE domnul Geoană nu și-a lăsat niciun fel de de portiță de scăpare ca să mai poată scoate cămașa azi. Penibilă faza cu [...]

  • 48

    Pentru pozitia 7 tin sa va amintesc ca domnul Johannis a spus ca nu va colabora cu domnul Basescu. Daca va castiga domnul Basescu, va merge deocamdata cu Negoita (acesta astepta votul de incredere). Depinde daca PNL va coopera cu Basescu:D, ceea ce mi-e foarte greu sa cred, deoarece au fost fripti. Guvernul Negoita nu va trece, bugetul il va face Guvernul interimar. Anul 2010 va fi un an foarte greu. Somaj, preturi ridicate, sindicatele vor iesi in strada, deci colaps. Depinde acum de Basescu daca se va schimba. Si cand spun schimbare, ar fi sa accepte proiectul Johannis care se pare ca are acceptul majoritatii. Se poate ca acest Guvern sa fie cel de criza.Daca acest Guvern nu va functiona, vom avea anticipate…si asa, criza va continua. Aceasta este parerea mea.Depinde de domnul Basescu, suntem la mana sa. Atunci, cei care l-au votat in scarba, vor fi cei mai revoltati.Ma numar printre aceia care l-a votat in 2004 in scarba.(ca sa nu iasa Nastase) In acesti 5 ani, m-a dezamagit si nu am putut sa-l mai votez inca o data, tot pentru a nu iesi celalalt.M-am saturat sa votez mereu “anti”. Cand voi mai merge la vot, o s-o fac cu inima deschisa, nu din scarba.M-am saturat sa aleg raul cel mai mic. Cine imi poate garanta care este acela? Nu exista rau mai mic, sau rau mai mare. Detine cineva definitia raului? Cert este ca raul persista in Romania.

    colaps
    2009-12-07 09:12:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 49

    Eu nu ma bucur de loc. dar, vorba lui Spinozza: nu ride si nici nu plinge, intelege. Caut sa inteleg cum o rusine a politicii romanesti, un bisnitar, fost securist, dusman al muncitorimii a ajuns sa fie reales. Simbata ma intorceam de la piata. Pe strada mea veneau niste gunoieri care vorbeau cu glas mare: miine ne ducem sa votam cu Basescu…

    zbagang
    2009-12-07 09:14:01 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 50

    Multumesc diasporei!
    Multumesc romanilor din Basarabia!

    Rusine iRealitatea si A3! Dar RUSINE!

  • 51

    ma numar si eu printre cei care nu au votat Base din convingere…prea multe deceptii am avut….dar nici sa ne intoarcem nu vreau….astept domnule Base…astept sa vad cum iti onorezi de data asta mandatul…cred in bunul simt al romanilor

    Corcodusha
    2009-12-07 09:15:37 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 52

    Imi permit si eu cateva observatii:
    1)cat de prostanac sa fii sa ai ditamai coalitia in spate plus televizunea publica plus inca doua mari televiziuni de “stiri” si sa pierzi? Asta demonstreaza ca nu esti bun nici macar de portarel la Guvern!
    2)Brucan a avut dreptate: au trecut 20 de ani si poporul incepe sa nu mai fie intr-atat de prostit iar manipularea nu mai tine. E un semnal ca incepem usor usor sa ne trezim. La mai mare!
    3)multumesc din suflet romanilor din diaspora si le cer umil scuze pentru faptul ca, pana astazi, i-am considerat personal tradatori de patrie din cauza faptului ca au ales sa plece din tara. Nu numai ca au bagat miliarde de euro in tara, dar ne-au dat o sansa extraordinara. Va multumesc!
    4)vor urma contestari peste contestari si ample actiuni de intimidare a institutiilor statului din partea celor care nu-si recunosc infrangerea. Sper sa nu se ajunga la mai rau!
    5)daca mai au putina demnitate, Geoana si Antonescu, impreuna cu sleahta iliesciana din cele 2 partide, isi fac bagajelul si emigreaza in Congo. Avand in vedere ca demnitatea e la ei sinonima cu prostia, nu cred ca o vor face. Macar sa recunoasca ca s-au facut de kko si tot e ceva.
    6)postacilor PSD le urez sa-si ia banii promisi pentru campanie, nu de alta, dar cred ca sponsorii PSD vor da bir cu fugitii si multe facturi vor ramane neplatite, mai ales ca banii de campanie au ajuns in mare parte la scoacra lui Geoana.

    Andrei M
    2009-12-07 09:16:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 53

    SUPER!!!
    E minunat ca au ales presedintele cei care au plecat din tara, cei pe care nu-i mai afecteaza ce se intimpla aici, cei care, cu alte cuvinte si-au pus palma-n fund si au plecat!!!
    SUPER!!!!
    E bine ca au ales presedintele cei care nu sint aici ca sa beneficieze de jegul, magalageala, mizeria si tupeul presedintelui ales de ei si a haitei lui.
    Nu ca cealalta haita ar fi mai buna.

    Cred ca cel mai corect ar fi ca celor care au plecat din tara sa li se ia dreptul de vot pentru orice priveste tara din care au plecat. Sa voteze pentru tara unde traiesc.

    cppuser
    2009-12-07 09:19:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 54

    @46, daca va castiga Basescu ar trebui sa-i multumeasca lui Vantu si RTV:). Acesta l-a daramat pe Geoana cand l-a chemat in miez de noapte, si a mai si afirmat ca sunt prieteni de 4 ani :D . Urmeaza acum sa vedem daca va fi extradat Popa. Aici a fost marea schimbare. Astept si extradarea lui Nicolaiciuc si mai ales cea a lui Hayssam.Daca Basescu nu va rezolva aceste probleme, chiar nu va mai avea credibilitate. P.S. I-o fi dat caseta buclucasa lui Geoana, sau a fost doar o “bomba?”

  • 55

    Subscriu; sunt 100% de acord. Si sunt foarte curios ce se va intampla in continuare si cum va arata Romania peste 5 ani. Sper, din adancul sufletului intr-o adevarata schimbare! Dar, daca vom ajunge sa avem anticipate, sper la fel ca lumea sa se desteapte si sa voteze o alternativa! Nici PSD, nici PNL, nici PDL! Ce-ar fi?!?!

  • 56

    Au castigat cei din randul 2 ai PNL, ei vor fi la guvernare mai putin Crin si gasca, ei trebuie sa plece… FELICITARI BASESCU !!! ati luptat cu mafia televiziunilor si ati invins sistemul mafiot, bravo. Jurnalistii trebuie sa plateasca in bani (si nu putini) pentru discreditare si manipulare… Sa vedem daca le-ar mai conveni sa minta si sa eludeze legea… Voiculescu si Vantu ar trebui sa-i lase sa se descurce singuri in instante, daca tot spun ca nu au niciun amestec. Eu semnez pentru raspunderea lor NOMINALA pentru manipulare.

  • 57

    Si eu zic ca desemnarea lui Klaus Iohannis ar fi o miscare inteleapta. Poate se muta vreo 10% din economia Germaniei in Romania!!! Apoi se da sah-mat la PNL.

    altVasile
    2009-12-07 09:29:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 58

    Bravo, dle Basescu! :D :D :D

    Acum, la treaba! Si va rugam: FITI moderat si diplomat in continuare! Nu “va dati mare”, nu jigniti.

    Ar fi super sa-l numiti pe Johannis premier! Am vrea sa va vedem la treaba impreuna!

    Raluca
    2009-12-07 09:30:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 59

    oamni buni,
    Am sesizat ca pe sie-ul coidanul ultima stire este de ieri, ora 22:35. Am incercat sa postez cite ceva, nimeni nu misca.
    Iata ce mesaj am lasat:
    alo, mai sunteti pe acolo? de ieri seara ati amutit! aveti nevoie de ajutor? sa sunam noi la 112 pentru voi? dati un semn de viata, ne lipsiti!
    Va rog mult, suna-ti dvs. acolo, vedeti ce se intimpla. sunt tare ingrijorat, sunt totusi oamni acolo, sa nu fi patit ceva de nereparat! Va rog!

  • 60

    Oameni buni,
    Am sesizat ca pe sie-ul coidanul ultima stire este de ieri, ora 22:35. Am incercat sa postez cite ceva, nimeni nu misca.
    Iata ce mesaj am lasat:
    alo, mai sunteti pe acolo? de ieri seara ati amutit! aveti nevoie de ajutor? sa sunam noi la 112 pentru voi? dati un semn de viata, ne lipsiti!
    Va rog mult, suna-ti dvs. acolo, vedeti ce se intimpla. sunt tare ingrijorat, sunt totusi oamni acolo, sa nu fi patit ceva de nereparat! Va rog!

  • 61

    Esti sigur ca e primul presedinte ales in afara Romaniei? Ca eu ma cam indoiesc. Daca ar fi iesit Geoana nu ar fi fost ales tot din afara? Dar cand a iesit Iliescu? Dar Dej?

    Dragomir
    2009-12-07 09:35:54 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 62

    @53:
    ce comentariu inteligent! daca chiar nu ne pasa, nu votm!
    daca chiar nu ne pasa, nu trimiteam bani acasa!
    daca nu faceam asta, tara era falita deja de mult.
    nu zicem ca basescu este ingerul salvator, dar uita-te ce a facut haita lui iliescu si unde a ajuns romania din cauza lor (voastra?) care au (ati?) fost comunisti si s-au transferat in pozitiile in care au facut ca Romania sa fie cam pe acolo de unde a pornit dupa asa-zisa “revolutie”
    Super ca exista oameni inteligenti ca tine care au contribuit la aceasta situatie. Multumim!

  • 63

    Sunt necesare cateva mici corectii, dar in mare ai zis bine.

    CRISTAL
    2009-12-07 09:37:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 64

    D-le, nu toti cei din afara Romaniei au votat Canalia.

    Imi pare rau pentru sperantele zadarnicite a 50% din romani, care au vrut sa traiasca intr-o tara europeana, democratica, civilizata. Cei care vor inca o era a ticalosilor, sa si-o traiasca. O tara stramba, asemenea Canaliei, nu e tara mea. Drumurile noastre se despart aici.

  • 65

    Indiferent cine va câştiga, destinul Romaâniei nu va fi european ci de tip sud american.
    Îmi aminitesc ca Petre Roman, prin 1990, toamna, dacă nu ma înşel, pe când era prim ministru, a facut o afirmaţie de genul: trebuie sa fim atenţi ce politici vom urma altfel vom construi o democraţie de tip sud american.
    Şi uite, ca la douazeci se ani de la revoluţie constat ca a avut dreptate.
    Iliescu, cu complicitatea unei mari majorităţi a populaţiei a schimbat dramatic destinul României.
    Avem un număr restrâns de oameni extrem de bogaţi, o clasă mijlocie sugrumtă şi anemică şi o părueă din ce în ce mai groasă de săraci.
    Un bun prieten, stabilit în Australia din cauza regimului Iliescu, îmi scria recent:

    Sistemul politic din Romania seamana cel mai bine cu sistemele politice din America latina: institutii democratice corecte, dar oameni politici de calitate inferioara (apropo, ca exemplu, constitutia Mexicului e copie fidela a constitutiei SUA – se pare ca nu e de ajuns sa ai legi si institutii “democratice”, mai trebuie ceva….).
    E un sistem care acolo dureaza de o suta si mai bine de ani, fara sa para a fi “in tranzitie” spre ceva superior (mai o dictatura, mai o “democratie”, etc – in Chile, dictatorul Pinochet a facut mai mult bine dacit rau, impunind regulile economiei de piata, de pilda…)
    Oamenilor care traiesc acolo, ca si celor din Romania, pare sa le placa in general cum traiesc, desi injura tot timpul “guvernul corupt”. Altfel oamenii maninca si beau bine, cinta, danseaza, fumeaza, etc, la fel ca Romanii. Deci exemplul unor tari ca Peru sau Chile arata ca se poate trai asa multa, multa vreme, cu “democratie” si alegeri libere cu tot. Cel mai bine cred ca au reusit argentinienii. Buenos Aires-ul seamana izbitor cu Bucurestiul din anii ‘60.
    Asa ca, e o speranta, poate, cindva, Romania se va intoarce in civilitatea si politetea acelor ani, pe cind oamenii calatoreau cu transportul in comun punind niste bani intr-o cutie si smulgind un bilet dintr-un teanc de bilete, absolut pe baza de civilizatie si constiinta. Mai stii?

    Deci, sa nu mai vorbim atât de mult de democraţie , să luptăm ca instituţiile democratice sa şi funcţiioneze.
    Altfel, peste cini ani îl vom avea pe Miron Cozma preşedinte şi un partid muncitoresc care să guverneze.

  • 66

    Indiferent cine va câştiga, destinul Romaâniei nu va fi european ci de tip sud american.
    Îmi aminitesc ca Petre Roman, prin 1990, toamna, dacă nu ma înşel, pe când era prim ministru, a facut o afirmaţie de genul: trebuie sa fim atenţi ce politici vom urma altfel vom construi o democraţie de tip sud american.
    Şi uite, ca la douazeci se ani de la revoluţie constat ca a avut dreptate.
    Iliescu, cu complicitatea unei mari majorităţi a populaţiei a schimbat dramatic destinul României.
    Avem un număr restrâns de oameni extrem de bogaţi, o clasă mijlocie sugrumtă şi anemică şi o părueă din ce în ce mai groasă de săraci.
    Un bun prieten, stabilit în Australia din cauza regimului Iliescu, îmi scria recent:

    Sistemul politic din Romania seamana cel mai bine cu sistemele politice din America latina: institutii democratice corecte, dar oameni politici de calitate inferioara (apropo, ca exemplu, constitutia Mexicului e copie fidela a constitutiei SUA – se pare ca nu e de ajuns sa ai legi si institutii “democratice”, mai trebuie ceva….).
    E un sistem care acolo dureaza de o suta si mai bine de ani, fara sa para a fi “in tranzitie” spre ceva superior (mai o dictatura, mai o “democratie”, etc – in Chile, dictatorul Pinochet a facut mai mult bine dacit rau, impunind regulile economiei de piata, de pilda…)
    Oamenilor care traiesc acolo, ca si celor din Romania, pare sa le placa in general cum traiesc, desi injura tot timpul “guvernul corupt”. Altfel oamenii maninca si beau bine, cinta, danseaza, fumeaza, etc, la fel ca Romanii. Deci exemplul unor tari ca Peru sau Chile arata ca se poate trai asa multa, multa vreme, cu “democratie” si alegeri libere cu tot. Cel mai bine cred ca au reusit argentinienii. Buenos Aires-ul seamana izbitor cu Bucurestiul din anii ‘60.
    Asa ca, e o speranta, poate, cindva, Romania se va intoarce in civilitatea si politetea acelor ani, pe cind oamenii calatoreau cu transportul in comun punind niste bani intr-o cutie si smulgind un bilet dintr-un teanc de bilete, absolut pe baza de civilizatie si constiinta. Mai stii?

    Românul este egoist şi nu are decât vocaţia sinelui: să-mi fie mie bine!
    Până ce nu vom învăţa să spunem noi în loc de eu nu ne va fi bine.
    Poată să vină şi Papap de la Roma!
    Deci, sa nu mai vorbim atât de mult de democraţie , să luptăm ca instituţiile democratice sa şi funcţiioneze.
    Altfel, peste cini ani îl vom avea pe Miron Cozma preşedinte şi un partid muncitoresc care să guverneze.

  • 67

    Sper PSD-ul sa faca implozie si sa se termine dupa 20 de ani (Brucan) cu gruparea cea mai mafiota. Apoi sa inceapa curatenia in justitie si celelalte.

  • 68

    multi prostanaci sunt in tara asta!!!

  • 69

    Bravo Fumu!! Si tie trebuie sa-ti multumim! Hai ROMANIA!

  • 70

    Foarte bine spus… sunt de acord cu toate cele 10 puncte.

  • 71

    Super, ma bucur imens ca nu m-am trezit degeaba la 6 dimineata sa fiu al doilea la vot in Lisabona!!!! Aseara mai ca ma luase intristarea, dar acum jubilez si as vrea sa-i vad fata acelei obraznice de la PIN care urla pe TVR (TVR a ajuns televiziune PSD, chiar si microfoanele au culoarea rosie-nu le-au mai placut traditionalul albastru)ca Basescu trebuie sa-si recunoasca infrangerea.

  • 72

    Regret ca banii de campanie care puteau fi folositi in alt scop s au risipit.Va continua certurile vom fi tot fara guvern,fara buget si se va continua probabil cu alte alegeri anticipate s au poate vor veni americani s au rusii sa ne conduca pentru ca romani aleg in functie de citi bani primescu ptr a vota.Vor urma sarbatori cu scandal iar saracia ,somajul vor creste iar Romania va ajunge cea mai saraca tara din uniunea europeana

    rodyka
    2009-12-07 10:57:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 73

    … doar că Iohannis e sas: a promis că NU se face premier la Băsescu. Deci … alegeri anticipate. Trăiască Republica Super-Prezidenţială Română! Sau … Romînă? De data asta avem un cîrmaci adevărat. Vînt din pupa la răzbunări, portocalizare, muşamalizare!

    … mi-e scîrbă!

    Bogdan Burghelea
    2009-12-07 10:59:03 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 74

    Am urmarit cu atentie ce s-a intamplat in emigratie in ultimii cinci ani. O singura concluzie: ce a reusit PDL-ul nu a reusit nici securitatea. Felicitari, domnilor pt victoria Urii, Scandalului, Nomenclaturii! Personal, nu cred ca e corect ca soarta unei tari sa fie decisa de 100.000 de oameni care NU traiesc in Romania, nu platesc taxe si nu le pasa de viitorul ei. Noi, cei care vom fi reprezentanti de un presedinte pe care nu l-am votat, va cerem ceva: PE VIITOR, FACETI VOI CEVA PT TARA ASTA! PE VIITOR, NU MAI STATI CU MANA INTINSA CATRE BANII ROMANILOR SUFOCATI DE INJURATURI MARINARESTI. NOI SUNTEM CEI CARE TRAIM AICI SI VREM SA AVEM BANI NU PT VOI, CEI CARE ATI PLECAT LA MAI BINE, CI PT COPIII NOSTRI. SA FURATI BINE! SE SPUNE ACUM, NU?

    revolta
    2009-12-07 11:14:18 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 75

    Bravo diaspora.
    Niste looseri care habar n-au ce se petrece in tara asta, dar voteaza si ei sa se afle in treaba.
    Acolo unde v-ati dus, sunteti niste “paria” fara drept de vot.
    Eu unul nu v-as lasa sa votati.

    gopppo
    2009-12-07 11:17:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 76

    Vintu,cel mai ordinar cetatean din Romania!Bleah!

    hutanu teresa
    2009-12-07 11:18:01 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 77

    Am trecut prin ceva emotii…
    Votul nostru a contat!
    Le-am tras-o politicienilor care au UITAT ca sunt acolo PE BANII NOSTRII … nu pentru a-si satisface interesele personale.

    URA!

  • 78

    bietul domn johannis – pus sa confirme din ora in ora ca nu intra in nici o combinatie in care este prezent basescu.
    sunt curios sa vad ce se intampla pentru ca mai devreme de iunie nu pot pleca de aici (sa termine copilul clasa). sper ca pana atunci sa nu o ia lucrurile prea razna.
    daca se va indrepta cursul euro/ron catre 4.7 vom avea o schimbare spectaculoasa in topul miliardarilor. la atat profit m-as lasa injurat mult mai mult, dau discount tovarase presedinte!

    schmidt
    2009-12-07 11:24:18 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 79

    Draga mea,fac parte dintre cei din diaspora,am plecat acum 5 ani pt ca nu puteam razbi mai sus in sistemul comunist,adik la 19 ani lucram pe croaziera,am fost singurul roman care in 6 luni ,am promovat de la ajutor de ospatar la sef sala,apoi la 22 de ani lucram barman in Las Vegas in unul dintre cele mai tari cazinouri,la 25 eram sommelier la Niza.M-am intors in Romania cu destui bani,am cautat sa lucez,inadmisibil totul pe furat ca ospatar,ca manager nu ma vroia nimeni.In 2 ani am terminat cam toata agoniseala din anii de afara si am hotarit sa plec din nou,am ales Costa del Sol.La inceput nu vb limba,vorbeam doar engleza,franceza,italiana,greaca si ebraica,asa ca mi-a luat putin timp sa ma integrez,mai rau e ca aveam colegi rasisti,ma urau doar ca eram roman.Dintr-un loc demunca am fost dat afara ca o colega care nu ma suporta a spus ca am vrut sa o violez,din alt loc m-adat afara ca un coleg care nu ma suporta si-a adus 3 prieteni sa ma bata…si i-am batut.Multe,acum sunt director de baruri intr-un hotel de 4 stele de 3000 de locuri capacitate,am o viata buna,dar cei care u invins in diaspora sunt puternici si inteligenti asa ca putem decide ce vrem de la viata.Cred ca meritam si mai mult respect decat ne-ati oferit pina azi

    barchamp
    2009-12-07 11:34:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 80

    si eu raman stupefiat de cat de tont poate fi autorul acestui articol.santa simplicitas si in versiune romaneasca “daca lumina mintii lui e intuneric , cat de adanca poate fi bezna (citeste prostia) acestuia” – VOI NU VEDETI CA ESTE VICTORIA LUI NERO – UN DICTATOR + CENTURIONII (CITESTE SERVICIILE SECRETE!)

  • 81

    Hai Base!
    Mai da le un sut in cur pentru comunistii astia! Termina-ti ce ai inceput, de-asta am dat votul pe tine!

    Gabriell
    2009-12-07 11:51:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 82

    Dl. Fumurescu, gresiti! Iar eu sunt trista… voi parasi definitiv Romania in februarie. Nu mai am ce face aici. Basescu va instala dictatura in urmatorii 5 ani. si va fi jale, iar alde Udrea va fi pe cai mari si va va scuipa pe toti in ochi.
    Dle Fumurescu, nu pot decat sa va urez Have a nice life impreuna cu prietenul dvs Basescu!!!!!!!

    ailita
    2009-12-07 11:53:27 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 83

    De aproape 5 ani staumai mult in afara tarii, decat in tara. Mediile de afaceri se dovedeau f ingrijorate de eventuala revenire la putere a PSD. Nu vreau sa fiu malitios fata de cei din tara, insa ei vad problema deformat. Domnilor, inainte de a deschide TV-ul pe Antena, Realitatea sau TVR, cititi stirile de pe BBC ori de pe alte canale de media cu adevarat independente.
    Sunteti manipulati, iar asta nu e vina voastra.
    Pe de alta parte Basescu daca considera rezultatele acestea o victorie se inseala. A fost votat in scarba, asa cum mentioneaza autorul si daca nu face ceva ca justitia sa actioneze independent, nu la comanda, va reusi sa aduca tara intr-o situatie fara scapare. Poate chiar in afara UE. Nu e o gluma, sunt alte tari in afara UE care merita mai mult decat noi acest privilegiu.
    Romanii trebuie sa-si schimbe mentalitatea, sa condamne pe cei ce dau sau primesc spaga, sa-si dezvolte simtul civic. In multe tari din UE simtul civic este o obligatie, nu o atitudine facultativa.
    Scoala ar trebui sa marseze mai mult pe acest lucru, decat pe sutele de ore de matematica ce indobitocesc copiii. (o spune un fost olimpic la matematica)
    Suntem cei mai buni din UE la matematica, dar cei mai ineficienti cand e vorba de rezultate economice.

  • 84

    DOMNUL BASESCU A REALIZAT UN LUCRU EXTRAORDINAR : L-A PUS PE BOC SA DETURNEZE DE LA FMI (ATUNCI CAND A SEMNAT ACORDL PENTRU PRIMA TRANSA ) CEL PUTIN 1 MILIARD DE EURO, BANI PE CARE I-A FOLOSIT PENTRU A CUMPARA VOTURILE ROMANILOR DIN TARA SI STRAINATATE!
    BA CHIORULE, STIU CA VREI SA FI AL II-LEA AL. LAPUSNEANU INSA S-A TERMINAT ! MAI AI O SANSA DE A IESI ‘ELEGANT’ DE PE SCEMA POLITICA: SA-TI TRAGI UN GLONT IN CAP

  • 85

    SARACUTII COMUNISTI …ADIO VA SPUN D-LE GEOANA..ILIESCU…ETC…CE CREDEATI CA NOI CE SUNTEM PLECATI IN STRAINATATE NU REALIZAM CE AVETI DE GAND? DIN CONTRA!BASESCU A FACUT MAI MULTE DECAT TOTI CE AU FOST LA PUTERE PANA ACUM. TRAIAN BASESCU PRESEDINTE!!!VA IUBIM SI VA MULTUMIM D-LE PRESEDINTE CA O SA AVETI IN CONTINUARE GRIJA DE TARISOARA NOASTRA! ROMANII DIN PORTUGALIA VA SUSTIN!

    atanasiu isabela
    2009-12-07 11:58:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 86

    DACA TOT E BASE ASA DE BUN SI DE IMPLICAT DE CE ROMANII DE PESTE GRANITA NU SE INTORC IN TARA?
    E FOARTE FRUMOS SA ITI DAI CU PAREREA CAND NU TRAIESTI AICI 24/7.

    Multumim.

  • 87

    Am si eu o intrebare, pentru voi astia care ati votat “in scirba” cu Basescu (implicit presupun ca si pentru Alin Fumurescu): De ce nu l-ati votat pe Geoana? De cind se dau voturi “in scirba” si de ce, cind alternativa exista?

    Denisa C.
    2009-12-07 12:01:01 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 88

    Diaspora nu a votat pt ea,suntem multi carora ne e foarte bine,dar ne-am dori ca democratia si viat pe care o avem noi aici ,sa o aveti si voi.Sunt putini sub 30 de ani in diaspora si majoritatea copii celor plecati de mult,asa ca toti am trait cu psd in Romania si stim,de aceea ne-am mobilizat.Ne-am saturat sa vedem politicieni figuranti(mazare) sau analfabeti(vanghelie).Romania are nevoie de politicvieni cu proiecte,nu de papagali.Pacat ca multi romani nu pot intelege asta.Felicitari d-le Basescu

    barchamp
    2009-12-07 12:04:25 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 89

    OARE MAZARE SI-A CUMPARAT DEJA BILETELE CU DESTINATIA BRAZILIA?

    PORTUGALIA
    2009-12-07 12:05:25 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 90

    Un mesaj pt.toti cei care l-au votat pe Basescu:Ati ales,ati cules!In curind o sa va plingeti soarta!In 6-8 luni,Romania va iesi din marea familie a UE.Ati avut vreun ideal!El are unul halucinant,paranoic:sa va distruga!Pacat!

    Florin
    2009-12-07 12:06:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 91

    Este rusinos cum Geoana ajutat de PSD, PNL, Patriciu, Iohannis, Vantu, Voiculescu, Realitatea, 3 Antene, TVR, Masonerie, presa (o uniune impotriva firii intre toate cercurile de interese – obscure, politice si financiare din tot spectrul politic si social) au PIERDUT in fata unui singur om.

    INTREBARE: ce raspuns vor da oamenii de televiziune (pe care i-am stimat pana de curand) care au mancat cu buna stinta rahat ? Ce va raspunde Dinescu, Dumitrescu, Hurezeanu romanilor ? Atentie, romanii pe care i-ati dezamagiti nu sunt asistatii social, aceia au votat cu Geoana, romanii pe care i-ati dezamagit sunt romanii activi, intre 18 si 50 de ani, emigrati sau Ardeleni, adica romanii contributori, romanii constienti. Ce vor raspunde sibienii Hurezeanu si Iohannis dupa ce orasul lor a votat 62% (!!!) impotriva preferatului lor ? Criza nu este politica ci este o criza a intelectualitatii romanesti. Nu imi vine sa cred ca v-ati injosit in asemenea hal. De la politicieni (PSD, PNL, PD-L) nu ma astept la nimic insa de la intelectualii romani (mai ales de la ardelenii mei) ma asteptam la altceva. SA VA FIE RUSINE !

    Nelu Purcelu
    2009-12-07 12:19:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 92

    Cel mai important:

    Basescu si PDL NU trebuie lasati sa se culce pe laurii victoriei; asta e un vot care obliga!
    Asteptam schimbarea.

    Gicu Maracine
    2009-12-07 12:22:25 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 93

    MAI PUNETI SI MANA LA MUNCA NU VA TOT PLANGETI ATATA,CE ASTEPTATI PE BASESCU SA VA DEA CU LINGURITA MANCAREA? EU AM MUNCIT, AM INVATAT ,MI-AM RESPECTATAT FAMILIA SI PE CEI DIN JUR SI N-AM ASTEPTAT DUPA NIMENI!

    ISABELA PORTUGALIA
    2009-12-07 12:23:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 94

    (3)
    Observaţi, vă rog, dacă puteţi, că cei din diaspora îşi dau votul nu ca pe un cadou ci însoţindu-l cu o obligaţie. Datorăm celor din diaspora şi ceea ce am putea numi un alt unghi de vedere: majoritatea sînt oameni activi care, în locuri în care politica nu stînjeneşte economia, pot aprecia valoarea fapta în raport cu cuvintele goale. Tot lor le datorăm şi implicarea în aceste zile, iar implicarea asta ne semnalează că nu şi-au uitat rădăcinile, părinţii, locurile în care au primit educaţia cu care se mîndresc în lume şi că doresc ca în locurile astea să primeze responsabilitatea şi nu jocul cu promisiuni deşănţate. Tot lor le vom fi recunoscători dacă îşi vor menţine atenţie alertă pe acţiunile puterii, oricare ar fi ea, pentru a putea în sfîrşit să impunem politicienilor noştri regulile din ţările unde se află diasporenii temporar. Mulţumesc (necomplezent) pt.implicarea voastră, români de departe.

    (8)Cam aşa e, dacă nu ştiau ce trebuie să facă, sperăm ca măcar să ştie ce trebuie SĂ NU FACĂ.

    (5,6,7)Băsescu are ocazia să-şi verifice abilităţile politice.

    (10)Avem şi şansa unei opoziţii cu pondere şi virulente, şi asta nu e puţin.

    cyrano
    2009-12-07 12:23:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 95

    RUSINE celor din diaspora! Habar n-au ce viata duc sub conducerea lui Basescu romanii care au ramas in tara din prea mult patriotism. La ce s-au gandit cei din diaspora cand l-au votat pe Basescu, la cat de bine o duc ei in SUA sau in Canada? Rusine!!! Sa vina sa stea in tara si sa vada ce nenorociri fac slugile din PD-L ale lui Basescu sub umbrela ocrotitoare a acestuia, si-apoi sa voteze. Sa vina sa vada cum stau romanii in concedii fara plata, ca sa recupereze banii bagati de Basescu in campania lui si a lui EBA. Sa vada cum stau 1400 de medici rezidenti fara locuri de munca, mai rau ca pe vremea lui Ceausescu cand aveau posturile asigurate. Sa vada ca o tara ca Bulgaria de care eram obisnuiti sa radem, n-a avut nevoie de FMI. Noi de ce am ajuns sa imprumutam bani de la FMI? Unde s-au dus banii nostri? Cati ani de-acum incolo si cate generatii vor mai plati datoriile FMI? Diaspora va privi de-acolo, de departe, ajutorul pe care l-au dat prin vot pentru instaurarea dictaturii Basescu. Iar noi, cei care am ramas in tara, vom continua sa traim din concedii fara plata si sa ducem in spate povara acestei noi dictaturi. RUSINE DIASPORA!!!

    sorana
    2009-12-07 12:29:35 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 96

    @barchamp: te rog, scuteste-ne de binele pe care-l vrei si pt. noi, da? ne lipsim de el. tu te dai in barci in Canare iar noi tremuram aici de grija zilei de maine si trebuie sa rabdam ca model national un matroz violent, baradan si incult. Te-au intoxicat cu propaganda anticomunista si ai crezut ca securistul base e anticomunist. Nu e decat un securit diversionist pe care tu si cei ca tine ni l-ati trimis din nou pe cap. Sa va fie rusine pt. “binele” asta de kkt pe care vi-l doresc si in vietile voastre!

    erikson
    2009-12-07 12:32:03 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 97

    Traiesc in Spania in Marbella,oras in care doar 40% sunt spanioli,restul rusi,englezi,romani,americani,irlandezi,etc si votsam toti pt primar…asta e democratie

    barchamp
    2009-12-07 12:36:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 98

    psd-ul respecta planul…..incep sa strige ca s-au fraudat alegerile…citeste si vezi…articol publicat in 20 noiembrie(, nu ii lasa sa induca in eroare poporul roman!…)stiri.zoot.ro/V../

    robert
    2009-12-07 12:38:40 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 99

    ma dau in barci in Canare pe banii mei,nu pe ai tai,eu stiu ca trebuie sa muncesti mult sa ai,tu stii? daca nu invata si nu mai vb.Ca idee nu ma manipulat nimeni,eu nu vad realitatea,otv sau antene,dar am acces online la toata presa si stiu sa aleg,castigatorii intotdeauna stiu sa aleaga

    barchamp
    2009-12-07 12:38:56 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 100

    nu imi place nici base, nici geoana. dar pentru cei care l-ati votat pe marinar, ati votat-o si pe udrea care se delecteaza seara pe la tv cu desfasuratorul telefoanelor unor procurori care ii ancheteaza cazul si pe ridzi

    daniel
    2009-12-07 12:47:27 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 101

    compatriotii nostri din afara sunt niste fericiti,au scapat de CIURUIALA lui Basescu,care a fost sau care va veni!!rusine sa ne fie cu un astfel de mascarici schizofrenic!!!

  • 102

    SORANA NU TE OBLIGA NIMENI SA STAI IN ROMANIA ..CE TOT TE PLANGI ATATA?PUNE MANA LA MUNKA PESEDISTO ASTEPTI SA ITI BAGE BASESCU IN PLASA MANCARE SAU BANI IN CONT?TOT TE STRAMBI SI JUDECI DIASPORA DAR HABAR N-AI CE VORBESTI!MARS LA MUNCA COMUNISTILOR CA VAD CA AVETI TIMP SA IL INJURATI PE BASESCU

    ISABELA PORTUGALIA
    2009-12-07 12:56:18 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 103

    Pe 22 decembrie scrie “20” pe o placarda, o brasarda, o scufie sau pe buca obrazului si iesi in strada. Du-te la guvern, la parlament, la primarie sau la caminul cultural. Adu-le tu aminte: 20 de ani – poate ca ei au uitat. Da mai departe – la prieteni si la dusmani.

    propolis
    2009-12-07 12:56:45 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 104

    Scrisoare Domnului Basescu, fost si actual presedinte al Romaniei

    Domnule Presedinte Basescu,

    Ma numesc SPERANŢA, un locuitor al României care nu v-a votat în 2009. În 2004 v-am votat nu pentru capacitatea şi calităţile dvs., ci pentru că nu mai puteam suporta infatuarea si aroganta, îmbuibarea şi nesimţirea dl. Nastare.
    Cunoşteam în linii mari traseul dvs. politic şi cu toate acestea ura împotriva celuitalt a fost complesitoare si v-am votat pe dvs. Si totusi mai era ceva. Am sperat că poate se va întâmpla o minune si pentru acest popor. Dezamagire. Minunea nu s-a produs. Nu s-a produs pentru că nu sunteti providential, asa cum ati lasat sa se înţeleagă, dar si pentru ca ţine strict de acest popor să se producă acest lucru. Nu s-a produs pentru că, ajuns acolo, ati uitat foarte repede tot ceea ce ati vândut „românilor”. Iluzii deşarte.
    Nu pot să nu recunosc „majoritatea” pe care o clamaţi. Aceasă majoritate se entuziasmează la orice iesire în decor a dvs., la orice mitocanie, la orice mârlanie. Nu are sens sa le enumăr, dvs. le ştiţi mai bine pentru că faceţi din asta un mod de a fi un preşedinte, un mod de a conduce o ţară. Saracă ţară!
    Domnule Preşedinte, mi-aţi furat cinci ani din viaţa aceasta care nu a fost deloc uşoară. In comunism, pe care atât de des îi invocaţi, eu am stat in frig, fara curent electric, am mâncat „salam cu soia”, am maturat strazi, am ranit zăpada de pe străzi, deşi aveam studii sperioare, am îndurat „directivele” unor inculţi, zis activişti. În 1989, pe 30 decembrie am adus pe lume un copil şi am sperat din tot sufletul ca a deschis ochii într-o altă lume. Sigur ca nu se putea întâmpla peste noapte schimbarea. Dar au trecut 20 de ani. Copilul meu are 20 de ani. Am incercat sa-l educ cum poate un părinte mai bine. A învaţat şi învaţă pentru a deveni un „cetăţean de nădejde” al acestei ţări. Iubeşte această ţară şi nu concepe să plece din ea în ciuda îndemnurilor mele.
    Domnule Preşedinte, aţi furat cinci ani şi din viaţa copilului meu pentru ca învăţământul în România l-aţi reformat numai pe hârtie şi in cabinetul dvs. de la Cotroceni. Viaţa reală spune altceva. Scoala romaneasca este încremenită. Se fac absolvenţi pe bandă rulantă, fără nicio pregătire adecvată realităţii din România. Scoala este facută pentru profesori şi nu pentru elevi şi studenţi. Dar cine să se aplece asupra acestui domeniu, care chiar că ar trebui să fie „prioritate naţională”.
    Domnule Băsescu, eu nu v-am votat în 2009 penru că în primul rând nu aveţi statura morală să ocupaţi acest post, nu aveţi pregătirea profesională, nu aveţi gânduri bune şi sincere pentru „români”. Vă interesează numai camarila şi familia dvs. Numai Ceuşescu şi-a mai promovat copiii, aşa cum ati făcut-o dvs., numai copiii lui Ceauşescu şi-au cumpărat case din „vânzări anterioare. Si tot el işi atribuia câte case dorea.
    Domnule Băsescu, am votat Crin Antonescu. Am votat cu gândul la copilul meu, cu gândul la schimbarea, primenirea şi asanarea de care are nevoie societatea românească şi care trebuie să se întâmple şi în această ţară.
    Ştiu că nu vă interesează, ştiu că grobianismul de care daţi dovadă (vezi lovitura dată copilului, întâlnirea cu bucureştenii, care nu au venit, (câtă impertinenţă, dragi bucureşteni), nu va mişca nici un fir de bun-simţ, pentru că nu aveţi aşa ceva.
    Acum pentru că „românii” v-au ales din nou Preşedinte, ce veţi face, Domnule Băsescu?
    Istoria vă v-a judeca. Dar până acolo, noi trăim astăzi în această Românie pe care ati sfârtecat-o, pe care ati învrăjbit-o, pe care aţi indatorat-o pentru generaţiile care vor veni după noi. Ce lăsaţi în urmă acestor generaţii? Ură, sărăcie, moartea speranţei.
    Vă doresc „succesuri”, domnule Băsescu!

    Un cetăţean al României care nu v-

  • 105

    Deci, acum dupa ce stim ca e reales, banuiesc ca ne intrebam “cate luni pana la alegeri anticipate?”. (“dati-mi un consiliu cu care sa lucrez!”, remember?).

    scepticul
    2009-12-07 13:23:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 106

    Frauda e evidenta cand nu “bat” “cheile” (nu mai amintim de celelalte) !!! E ca si cum profesorul de matematica e nevoit sa-ti dea nota 3 sau 4, pentru ca nu se realizeaza “proba”. Renumararea (macar) in aceste cazuri este obligatorie. Politicul ne invata acum si matematica, dupa ce au facut aceasta materie cu femeia de serviciu… “Partidul e-n toate. E-n cele ce sunt / Si-n cele ce maine vor rade la soare, / Desi, nu multe, aveti rabdare !”

  • 107

    Vreau sa multumesc concernului Realitatea pentru atitudinea vadit antibasescu. Voi l-ati votat pe Basescu de fapt! Aceasta martirizare a avut consecinte minunate in societatea civila. Basescu n-ar fi avut posibilitatea de a poza in salvatorul Romaniei daca nu ar fi fost crucificat de o mare parte de presa. I-ati dat lui Basescu un balaur cu care sa se lupte.
    Basescu a declarat dupa primul tur “Le multumesc celor care m-au votat, iar celor care nu m-au votat le spun ca am inteles”. Sper ca a inteles.. sper sa nu mai luam o tzeapa.. sper ca reforma politica va avea si criterii de competenta nu numai morale, ca m-am saturat de imbecili. Bravo capsunarilor, multumesc

    andrei
    2009-12-07 13:32:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 108

    Diaspora, iti multumim!

    amicusPlato
    2009-12-07 13:44:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 109

    DOAMNE AJUTA!am 60 ani ,o afacere de 17 ani ,am muncit sa platesc taxe si impozite,sa mi fac o casa modesta ,o masina in leasing.cu toate acestea ma bucur,nu s-au intors comunistii,pentru aceasta trebuie sa multumim celor din DIASPORA,care stiu cel mai bine ce este CAPITALISMUL,cat trebuie sa muncim ,nu SA FURAM.domnul BASESCU si ai lui au facut destule greseli ,dar sper sa fi invatat din ele cate ceva.nici-o reforma nu se face fara sacrificii, din pacate am fost sacrificati cei multi.sper sa vina vremuri mai bune.

    balica
    2009-12-07 14:50:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 110

    @Alin Fumurescu

    Am luptat in aceeasi tabara pe bloguri, dar eu nu lucrez la Realitatea (televiziunea aia “obiectiva”):).

    Asa ca permiteti-mi sa va contrazic de aceasta data. Ma bucura enorm mobilizarea diasporei si votul pe care l-au dat, dar ati ati enuntat un lucru fals. Pentru ca la fel de bine putem spune ca Sibiul sau Clujul au castigat alegerile pentru Basescu. Exista aparenta ca diaspora are meritul principal pentru ca voturile de acolo au fost introduse ultimele in ecuatie, si au rasturnat un avans minim al lui Geoana. Daca ar fi intrat primele si ultimul un judet in care a castigat Geoana, am fi spus ca avansul lui Basescu a scazut, dar nu destul.

    Voturile sunt privite asadar in bloc, nu pot fi feliate dupa criterii temporale sau spatiale. Privind lucrurile la fel ca dumneavoastra, PSD-ul blameaza voturile din strainatate, care le par suspecte. E gresit.

    Cu aceasta ocazie multumesc si eu inca o data romanilor care au ramas cu sufletul in tara si au dat o mana de ajutor (foarte importanta, dupa cum s-a vazut) la pastrarea unei directii spre normalitate.

  • 111

    @62
    “daca chiar nu ne pasa, nu trimiteam bani acasa!
    daca nu faceam asta, tara era falita deja de mult.”

    Ar trebui sa lesin de emotie ca ne-ai trimis tu bani?!?!

    Nu dragutule! Exact cum a spus 53: v-ati pus palma-n fund si ati plecat unde ati crezut ca e mai bine pentru VOI. Fara sa va pese ce se intimpla aici.
    Daca ai caracter, iti repari casa cind se strica, nu pleci si te muti in alta, frumoasa, la care a muncit altul!

    “Super ca exista oameni inteligenti ca tine care au contribuit la aceasta situatie. Multumim!”

    Exact: super ca mai exista oameni care au ramas aici sa munceasca si super ca n-au plecat toti, asa ca voi.

    Daca esti/sinteti atit de grozavi, de ce n-ati stat aici, sa munciti aici pe rupte, sa faceti banii cei multi si viata cea frumoasa aici?

    Daca sinteti atit de grozav de multumiti si de siguri de presedintele pe care l-ati votat, de ce nu va urcati in avion sa veniti acum, aici sa traiti consecintele alegerii voastre???

    Sinteti foarte agresivi si hotariti sa ne demonstrati, voi cei plecati de acasa, cit de mizerabili, amarati si nedemni de respect sintem noi cei ramasi aici ca sa muncim si sa ne ajutam parintii-aici-, si cit de recunoscatori trebuie sa va fim voua, cei care ati dat bir cu fugitii si v-ati dus la mai bine si la de-a gata.

    Stiti ce? Lasati-ne!

    unul ramas acasa
    2009-12-07 15:54:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 112

    Si eu mi-am facut o lista “la fierbinte”, chiar inainte de a vota Basescu.
    La ce sa se astepte Basescu de la mine:
    - in viziunea mea este o intruchipare larg-cuprinzatoare a Raului,
    - reprezinta raul cel mai mic intr-o nefericita comparatie,
    - imi provoaca repulsie fiecare referire pe care o face la “popor”, (pariu ca vor fi primele cuvinte)
    - sa nu indrazneasca sa vorbeasca in numele meu, votul meu nu include aceasta delegare,
    - am sa-i amintesc intruna ca este legitimat de cei care l-au votat minus cei care au facut-o din constrangere,
    - nu voi vota PDL, necesara compensatie, a se avea in vedere in calculele unor eventuale alegeri anticipate,
    - am sa-i contabilizez toate derapajele, toate minciunile, toate manipularile,
    - poate sa conteze pe mine: voi fi in corul criticilor,
    - joaca de-a referendumul sfarseste prin a raspunde “da” la intrebarea privind suspendarea presedintelui,
    - daca nu raspunde in cel mai scurt timp, complet si raspicat, la toate intrebarile care i s-au pus in ultimele saptamani, voi prezuma ca raspunsul la acestea ii este defavorabil (7 decembrie: start cronometru),
    - da, increderea s-a terminat; si n-am sa-i mai dau degeaba niciun strop.

    PS : Ma bazez pe promisiunea ta de prim injurator si am sa verific modul in care ti-o aduci la indeplinire. La vecinii Patrasconiu si Morar au fost prea multe rautacisme si rautati.

    PPS: “Un fleac, i-am ciuruit!” prima replica de presedinte. Un prim feedback: n-a fost un fleac si confirm ca am incasat glontul.

  • 113

    @102
    “NU TE OBLIGA NIMENI SA STAI IN ROMANIA ..CE TOT TE PLANGI ATATA?PUNE MANA LA MUNKA PESEDISTO ASTEPTI SA ITI BAGE BASESCU IN PLASA MANCARE SAU BANI IN CONT?TOT TE STRAMBI SI JUDECI DIASPORA DAR HABAR N-AI CE VORBESTI!MARS LA MUNCA COMUNISTILOR CA VAD CA AVETI TIMP SA IL INJURATI PE BASESCU”

    Iti spun ce ma obliga sa stau in Romania: parintii, cei dragi pe care vreau sa-i ajut, faptul ca sint roman, faptul ca vreau sa traiesc aici, sa fac frumoasa aceasta tara si nu alta. Faptul ca nu vreau sa dau bir cu fugitii.
    Si pentru cultura ta generala: aici sint muulti, foarte multi oameni care muncesc mult, care au bun simt, care sint inteligenti si onorabili. Foarte multi…
    Si tocmai pentru ca am ramas IN TARA avem dreptul sa injuram pe oricine de aici: pentru ca noi sintem aici, muncim si ne luptam cu viata AICI.
    N-am dat fuga la mai binele creat de altul ca sa dau acum sfaturi si sa arunc insulte celor ramasi acasa.

    unul ramas acasa
    2009-12-07 16:10:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 114

    Cele mai pretioase voturi vin totusi din Basarabia, a carei trezire e formidabila. Nu numai prin retorica procentelor ci si prin bascularea de la stanga la dreapta. Al doilea mandat Basescu va fi extrem de interesant.

  • 115

    pentru ală care zice că a rămas acasă

    Măi,dragă, pedelistilor care vă daţi anticomuniştii lu’ peşte prăjit în frunte cu securistul comunist (care a recunoscut şi singur în 2004!!!) BĂŞINESCU, pe care-l în c..r pupaţi atâta…
    Aveţi marea şansă să gustaţi plăcuta guvernare a lui tov. Băsescu şi a căţelului preasupus şi ascultător Boc, ori a lui “musiu” Negoiţă, care nu poate să îşi ţină p…a în pantaloni(mulţi ştiu episodul în care acest mare şi demn domn al politicii româneşti şi-a expus pe sub masă organul cel de taină!!!!)…
    Cât despre mine, sunt fericit că am participat la un concurs de angajare la o firmă străină şi mi-am câştigat un contract frumos şi nu am să rămân aici nici pentru “mamiţica” nici pentru “Tanti Miţa” şi nici pentru bla bla bla-uri cu ţara pe care vreau s-o fac frumoasă!!!
    Mă bucur că a câştigat BĂŞINESCU ca să rămâneţi voi cu el şi să vă “anticomunist – linşeze” pe voi până vă vine rău!!!
    Eu vă pup din mers şi DICTATURĂ PLĂCUTĂ, fraţi români!!!!

    yupyyyyyyyyyyyyyyy!!!! şi trăiască firma “străineză” care mi-a dat posibilitatea să mă “car” de aici!!!!
    La multi ani?????

    unul care pleacă
    2009-12-07 17:42:18 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 116

    Am ales!!! Si a iesit!!! Felicitari Domnule Basescu!
    Pentru cei care dau motivul plecari lor din tara pe Basescu! In special pentru Domnul Scriitor! Sunt tanara si cred ca pot sa aduc schimbare, la mine, in tara, atata timp cat pun osul la munca…M-am saturat de oameni care spun ce rau le merge si daca ii intrebi ce salar au, iti insira trei-patru zerouri, daca au casa, iti arata o vila. Daca fugiti de probleme, ele tot o sa va ajunga. Criza nu este de la Basescu, daca mai cititi, din cand in cand, si presa internationala ati observa ca toate tarile trec prin aceasta recesiune economica, nu el a daramat tara, ci cei care au fost inainte. Si cum spunea cineva mai spus, nu asteptati ca Basescu sa va de-a pensii mari, salarii mari, sa va plateasca ceea ce voi consumati, la gaz si curent. Pune mana la munca, daca vrei sa ai ceva! si cum spune un proverb ardelenesc “Munca nu este o rusine!” si “Cine nu munceste, nu mananca!” Deci sa nu va aud ca cereti!!! Sunt multi care cer drepturi care nu le revin si cei indreptatiti tac! Noi suntem de vina pentru tara! Am semanat putin, putin am cules!

  • 117

    1) M-am lamurit. Multi votanti ai lui Basescu fac parte din tagma celor cu o instruire indoilenica. Tu, de exemplu: vezi cate greseli gramaticale ai facut in postare. Dar nu-i nimic, linisteste-te, otevistii iti sunt alaturi, in frunte cu Taraf TV. Aculta-l inca o data pe Guta ca sa te racoresti. 2) De obicei, munca este chiar o rusine pentru guristii si guristele ca tine. Se fac ca muncesc, dand cu gura la greu. Tupeul, draga mea, nu tine loc de competenta! Tine minte asta cate zile vei avea!

    @julia
    2009-12-07 19:40:39 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 118

    BRAVO BASE ! MA BUCUR CA AI CASTIGAT INCA UN MANDAT ,ACUM SA TE VEDEM LA TREABA ,AM VOTAT UN PRESEDINTE CARE SPER DIN SUFLET SA-SI FACA TREABA IN CONTINUARE ,SA DUCA LA SFARSIT CE A INCEPUT ! LUPTA CU MOGULII SI COMUNISTI NENOROCITI!

    HAI BASESCU!

  • 119

    Fratilor de “afara” daca sunteti asa buni la vot de ce nu veniti voi sa traiti aici ,nu sa dati numai verdicte…

  • 120

    Măi dragă Julia,
    am şi eu o întrebare pentru tine:e grea limba română? doare atunci când încerci să-ţi exprimi ideile?

    Lănurire: nu domnul scriitor spunea că pleacă ci eu! şi nu mă duc să stau, mă duc să primesc salariu în conformitate cu valoarea muncii mele, ceea ce în ţara lui Băşinescu e, practic, IMPOSIBIL!

    Şi ceea ce e de mirarea cea mai mare este: Cum mama dracului puteţi să aveţi încredere într-un fost comunist care a lins dosul marelui Cârmaci al Republicii Socialiste România?!!! De unde şi până unde e Băşinescu anticomunist când el privea televizorul în decembrie 89? – chiar el a declarat aceasta!!! De unde şi până unde a devenit Băselu anti-mogul când campania lui din 2004 a fost sponsorizată de fix VÂNTU? atunci nu era ăla mogul??? Oftica lui cea mai mare pe moguli a început în 2004 când numai Vântu era de partea lui, Voiculescu ţinând coada PSD ului!
    Băi oameni buni, hai să ne trezim din îndoctrinare! Mie mi-a ajuns unul, nu mai vreau altul!!! De aceea şi plec, că nu le mai suport demagogia!!!

    tot ăla care pleacă
    2009-12-07 22:37:37 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 121

    v-a dat liber vantu la scris articolase contra geoana? realitatea tv se gudura la picioarele PSD, pana la intelegerea vantu-basescu cu care l-au pleznit pe geoana peste ochi,la confuntare.
    rusine sa va fie.

    mirela
    2009-12-07 22:57:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 122

    Rezultatele alegerilor în blogosferă…

    Aseară am dat un tur al blogurilor să văd cam care e mişcarea, dar lucrurile arată interesant abia în dimineaţa asta. Şi fiindcă nu îmi dau seama dacă sunt pro sau anti orice, deocamdată o să îmi fac mâna comentând en-passant ce au scris alţii. Urât, ş…

  • 123

    Pai diasporezii nu pot fi mituiti cu galeti si sacosi. Traiesc in democratii serioase unde Geoanii, Mantongii, Oprisanii nu se coboara la a mitui electoratul. La noi a fost o intrecere socialista cine fraudeaza mai mult. Cred ca PSD a fraudat mai mult, dar nu suficient

    Pinocchio
    2009-12-10 20:10:39 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 124

    vai de noi,oare cat vom mai fi dezbinati?

    viorel
    2009-12-13 20:02:31 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari pagina personala
VoxPublica este platforma de comentarii, bloguri si opinii sustinuta de REALITATEA.NET dar este, si va ramane, un spatiu public, deschis tuturor celor care au ceva de spus intr-un mod civilizat si inteligent: cititori, bloggeri, profesionisti in orice domeniu, jurnalisti freelanceri sau colaboratori ai oricarui grup media sau institutie independenta.
» citeste biografia

Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Ultimele comentarii

  • 1Draga domnule Rogozanu Cred ca articolul dvs. nu are in vedere cateva aspecte esentiale: 1. Resursele umane sunt cheia dezvoltarii oricarei tari - este deja dovedit stiintific acest lucru. 2. Fondul...
  • 2Grajdan e deja demis, fa un update si asa rade lumea de voi "deontologilor"...
  • 3"la fel de otrăvitoare ca cea PDL-istă"Mda.. Adevarul ca este greu pentru un jurnalist USL-as sa uite apucaturile urite asa - peste noapte...Oricit v-ati screme, nu puteti afirmati despre Boc ca...
  • 4Laura, sa nu spui ca ai inceput sa-ti pui intrebari?! Dupa dl.Teodorescu ar fi prea mult! Ce mare scofala un viol la o gagica chioara! Fii mai optimista! La cate o sa-ti vada ochii, daca-ti pui intrebari...
  • 5@victor L:Aveti dreptate ... Au sarit toti ..bugetarii lui basescu ca arsi incepand de la macovei la blaga si ceilalti ciumpalaci trimisi pe sticla ,ignorand tot ce-au injurat pana ieri si pozand in...
  • 6domnu teodorescu,ramine cum am stabilit....
alex mazilu Andrei Plesu antonescu aur Becali blaga blog Blogviu interviu Boc Bucuresti calatorie candidatura catalin voicu cercetare cianura cluj concert crin criza CTP Curtea Constitutionala demisie Dinu Patriciu EBA economie Elena Basescu experiment Facebook FMI fotbal humanitas Iliescu instantanee intelectuali internet Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu manipulare Media Mihai Goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza ortodoxie parlament Parlamentul European pd-l PE Plesu Polirom presedintie protest radu duda Realitatea TV reforma riscograma romani romania rosia Roşia Montana salarii securitate Senat sindicate sondaj sorin oprescu steaua SUA Tariceanu tiff TRU TVR UBB uichendist.ro Vanghelie Vasile Blaga

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!