![]() | Primul succesor la Tronul Românieivezi toate articolele de Liana Alexandru14 Jun 2010 la 21:25 99 comentarii 2332 vizualizari. |
Astă seară, la Bucuresti, într-o ceremonie la Palatul Elisabeta, Prinţul Nicolae a primit decoraţia Nihil Sine Deo, titlul de Alteţă Regală şi a devenit oficial Principe de România. Titlul i-a fost oferit de Regele Mihai I şi a fost un dar care marchează în viaţa Principelui împlinirea vârstei de 25 de ani. A fost, în acelaşi timp, şi un dar pentru Casa Regală, Alteţa sa Nicoale devenind astfel primul moştenitor al Coroanei de sex masculin. Potrivit succesiunii, Coroana României, alături de poziţia de Şef al Familiei Regale, se transmite Principesei moştenitoare Margareta, apoi Principesei Elena, şi, mai departe, Principelui Nicolae.
Ceremonia a fost de o modestie copleşitoare. În tihna frumoasei grădini a Palatului Elisabeta, după o ploaie strălucitoare, în curtea Palatului şi-au făcut apariţia Regina Ana, Regele Mihai, Principesa Margareta şi Principele consort Radu. Şeful Onorific al Casei Majestăţii Sale a anunţat evenimentul, Regele a preluat distincţia, i-a înmânat-o Principelui, iar Principesa Margareta l-a ajutat să şi-o potrivească la rever. Apoi, Regina Ana l-a felicitat, şi-au strâns mâinile pe rând şi au invitat oaspeţii în grădină să închine acestui moment un pahar de şampanie. Momentul nu a durat mai mult decât descrierea de faţă, a fost însă intens prin emoţiile tânărului Nicolae, distincţia familiei, bucuria oaspeţilor şi entuziasmul organizatorilor. Audienţa, formată din ambasadori, prieteni ai Principelui, apropiaţi şi cunoscuţi ai Casei Regale, a fost adânc mişcată.
E uluitor câtă frumuseţe pot aduna laolaltă câteva calităţi abandonate de lumea noastră publică: modestie, discreţie, căldură, simplitate. La venerabila vârstă de 89 de ani, Regele Mihai are o distincţie a prezenţei pe care nu sângele, ci nobleţea sufletească i-o aşterne pe chip. Privirea-i radiază blând şi senin şi un aer de bunătate supremă te învăluie în preajmă-i. M-a impresionat gentileţea cu care s-a lăsat în voia bucuriei noastre de a face o fotografie împreună. Disponibilitatea aceasta curată, neprefăcută, e ceva ce nu poţi învăţa în nicio şcoală, ţine de felul onest în care ai ALES să-ţi priveşti semenii. În sensul acesta, mi s-a părut că Principele Nicolae poate fi unul dintre cei aleşi. Are deschiderea celor trăiţi în alte lumi, dar mai ales, însufleţirea şi candoarea tinereţii sale.
Nu ştim care va fi sensul Casei Regale odată cu succesiunea, dar ştim că azi s-a petrecut din dorinţa Regelui un moment simbolic: Mihai I a uns Principe primul succesor bărbat al Familiei Regale a României. Să fie ceasul bun!


Cristian Teodorescu azi la 10:16 |
A cotit cu dibăcie Băsescu la întrebarea ziariştilor dacă se mai întîlnesc cu el la [ citeste mai departe ]
Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
| 1domnu teodorescu,ramine cum am stabilit.... | ||
| 2@nae: Don Nae, frate, ce-ai cu mine? Porcaieste-l pe don Teodorescu ca el aduce acuzatii nefondate la adresa lu' don Ponta! Eu doar glumesc! Sa traiesti bine, Nae!... | ||
| 3Domnule Teodorescu, daca v-au placut Iliescu si Nastase o sa va placa si Ponta, fiti fara grija! Sunt la fel de ambitiosi, orgoliosi, grei la suflet! Se construieste pe razbunare, ranchiuna, ura si interese!... | ||
| 4Intrebari si raspunsuri:1. De cand se iau deciziile cu sondajele de opinie pe masa? Adica in urma unor sondaje la care au raspuns in medie 1000 de persoane, presa, televiziunile, plus cei doi agarici/pogonici... | ||
| 5@Teodorescu Cristian I-auzi taticu'!De unde stie @Calin ca ai ginit un post de atasat cultural?De meritat,ce-i drept,meriti!Ai dat cu sarg la flasneta in anii astia din urma.R.Cernea s-a capatuit,urmezi... | ||
| 6GAVRILACHE gigiPoanta,toanta asa cum este ponta in ochii vostri v-a facut muci.Asta este teapa voastra.Uite cum ies toate smenozelile politice in cirdasie cu asa zisa justitie.Au instrumentat... | ||
| Mihai Goţiu 10978 citiri |
| Cristian Teodorescu 10036 citiri |
| Costi Rogozanu 8984 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4167 citiri |
| Alin Fumurescu 3968 citiri |
| Constantin Creţan 3396 citiri |
| Dorin Tudoran 2899 citiri |
| Elena Vijulie 2670 citiri |
| Dan Duca 2479 citiri |
| Ciprian Şiulea 2321 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61370 citiri |
| Cristian Teodorescu 40376 citiri |
| Costi Rogozanu 38176 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18215 citiri |
| Alin Fumurescu 17874 citiri |
| Viorel Dobran 12328 citiri |
| Dan Duca 11279 citiri |
| Constantin Creţan 11155 citiri |
| Elena Vijulie 9295 citiri |
| Dorin Tudoran 8726 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Sa nu uitam ca monarhul nu prea are ce partid sa mai sustina.
2010-06-14 21:29:53 | Raporteaza
Doamne ajuta!
2010-06-14 21:31:33 | Raporteaza
Ce facem cu legea salica?
Mai e, nu mai e?
Inteleg miscarea, avandu-l in vedere pe fratele morganatic care are un baiat si pe care l-a botezat Carol Ferdinand.
2010-06-14 21:31:44 | Raporteaza
pare cam brusc saltul evolutionist de la oranjgutani, cimpanzeus, direct la monarhie…
2010-06-14 21:41:58 | Raporteaza
Frumos!
Trăiască Regele!
2010-06-14 21:42:40 | Raporteaza
@ion tintashu: postac comunist ce esti
2010-06-14 21:51:38 | Raporteaza
Scuze, am gresit, Paul Lambrino e var nu frate cu Majestatea sa Regele Mihai.
2010-06-14 21:57:12 | Raporteaza
Au trecut 30 minute. Record ?! Unde sunteţi jeguri feseniste ? Aaaa….!!! Aveţi alte priorităţi, …., moţiunea.
2010-06-14 21:57:44 | Raporteaza
MONARHIA SALVEAZA ROMANIA !
FSN=PSD+PDL
JOS COMUNISMUL!
TRAIASCA REGELE !
2010-06-14 22:00:10 | Raporteaza
La sfarsitul mandatului actualului presedinte,oare vom avea nevoie de un nou presedinte sau vom deveni o monarhie constitutiona? Dar Constitutia trebuie sa o faca nemtii ca noi iar o vom face varza.
2010-06-14 22:02:41 | Raporteaza
@Liana Alexandru
Aoleo daca vede aceste articol ITM sau patrasconiu (acesti itic si strul ai formatorilor de opinie) sa vedeti ce sapuneala o sa va traga. NU asa o sa-i gaseasca si Printului Nicolae ceva (mai ales ca banuiesc ca nu are de gand sa pupe papucul sultanului portocaliu)
2010-06-14 22:06:18 | Raporteaza
Noi asteptam acest moment din 1992!
2010-06-14 22:14:04 | Raporteaza
@serena: parca iti schilodisera comunistii si bugetarii fratele, scuze ca ti-aduc aminte de lucruri dureroase, nu regele! daca spun traiasca baselu, iti trece de dureri?
2010-06-14 22:38:06 | Raporteaza
Traiasca toti aceia de vita regala…. nobila & etc.
haha. culmea! si aia is imbecili.
Traiasca geoana multilateral bengos. impotent intelectual.
Vai ce primitivism in mentalitati. Rege, regina… treburi socoteli. Ne transmitem genetic aptitudinile?
titlul de nobil l-a primit si un imbecil din vecini.
Nu aveti alta ocupatie. sunteti odihniti. probabil cineva va vegheaza bunastarea…
mda. mi se va imputa proletcultismul.
2010-06-14 22:46:43 | Raporteaza
@Gherman Adrian: Tu mai lipseai de aici
hai i-al si pe nepotu lu Tamara si mai ai tu cativa pretenari sa fecti o liga antimonarhica condusa de presh Basescu vand ca viconti pe Patrasconiu si Morar
2010-06-14 22:50:23 | Raporteaza
S-ar impune un referendum odata cu schimbarea Constitutiei, prin care sa avem si optiunea Monarhie Constitutionala, pe langa Republica parlamentara, ori prezidentiala. Romania a devenit Republica prin impostura comunista. Majestatea Sa Regele Mihai I a abdicat salvand in acest fel, mii de vieti. Romania va prospera si mai ales va avea alta fata (nu una grobiana) ci una plina de caldura, candoare, cultura si bun simt. Printul Nicolae este in masura de a fi Regele Romaniei.
Traiasca familia Regala! Traiasca Regele!
2010-06-14 22:51:09 | Raporteaza
@Virgil:
nu io-s vinovat ca matale ai o mentalitate de ev mediu.
2010-06-14 23:05:29 | Raporteaza
Oare nu si datorita faptului ca a fost prima republica din istorie a facut din SUA cea mai mare putere a lumii?
Parca as cauta un urmas de al lui Mihai Viteazul.
Nu stiam ca senilitatea se confunda cu nobletea.
2010-06-14 23:05:40 | Raporteaza
@Gherman Adrian: Daca nu aveti respect pentru familia Regala, va rog sa va abtineti. Nu intinati aceasta frumoasa scriere cu absurditati. O persoana se defineste prin ceea ce scrie, spune…d-voastra nu spuneti nimic demn. Chiar nu stiu ce v-a manat sa postati aici. Inteleg daca nu sustineti Monarhia si n-o respectati, dar va rog sa-mi faceti un favor, nu deviati de la subiect.
2010-06-14 23:06:28 | Raporteaza
Test
2010-06-14 23:12:48 | Raporteaza
@lehamite:
ai o prestanta de credincios fanatic.
2010-06-14 23:21:22 | Raporteaza
@Gherman Adrian: Onorabile domn, nu-i necesar sa trambitezi p’aici originea-ti sanatoasa! Nu vrem sa stim nici de tatzii tai, nici de bunicul argat la tigani, nici de fratii vanduti pe bautura! Lasa cetatenii cu origini normale sa discute despre ale lor, tu du-te si alatura-te corului de guitaturi “Jos Basescu”, “Moarte bugetarilor”, “Ucideti profesorii” si ce va mai invata Mircea Badea si Ciutacu.
2010-06-14 23:23:45 | Raporteaza
OK. Vad ca mi s-a ridicat interdictzia la mult-prea-democratica vantoasa voxpublica.
Asadar.
Nota bene, conitza: legea salica este fundamentul statutului Casei Regale a Romaniei, statut care nu poate fi modificat decat de PARLAMENTUL ROMANIEI. Cine stie ceva istorie, a auzit de “excomunicarea” lui Ferdinand in vara lui 1916 din Casa Hohenzollern (aripa Sigmaringen in cazul lui) ceea ce a atras interdictzia titlului “de H-S”. Din aceasta cauza, Ferdinand si-a rebotezat casa regala DE ROMANIA, tot asa cum regii englezi si-au rebotezat-o tot in timpul WW1 din DE HANOVRA in DE WINDSOR.
Fostul rege NU POATE MODIFICA STATUTUL CASEI REGALE DE ROMANIA. Punct.
Ceea ce face camarila lui (batranul Mihai sufera de multe carentze psihice, agravate cu varsta – de la supunerea psihanalizabila fatza de mama sa pana la lehamitea cu care accepta toanele femeilor din familie – acum a invins Elena, Margareta cedand cu vizibila neplacere) este circ, pur si simplu, caci nici o casa regala nu poate recunoaste un astfel de “printz”. Eventual ii poate cumpara, ca si lui Duda, un titlu inventat doar pe viatza de la Hohenzollernul sef din Germania.
SINGURUL PRINTZ VERITABIL POGORATOR DIN FERDINAND SI MARIA ESTE STRANEPOTUL LOR DIRECT, ALEXANDRU KARAGHOERGHEVICI DE LA BELGRAD. Restul e circ ieftin.
2010-06-14 23:24:55 | Raporteaza
@Cuzavoda: ce promovati voi… tine de originea nepotismului.
aia prosti promoveaza proletariatul… iar aia “cultivati” promoveaza nepotismul. da’ nepotismul nu apartine in mod exclusiv categoriei din urma.
2010-06-14 23:27:57 | Raporteaza
@Cuzavoda: cu ce imi garantati dumneavoastra ca perpetuarea acestui “nepotism” (caruia ii spuneti monarhie) nu fabrica imbecili?
2010-06-14 23:31:11 | Raporteaza
@Cuzavoda: si… asculta dracului ce vorbesc! nu ma compara cu maimutele mogulilor!
2010-06-14 23:35:36 | Raporteaza
Bravo ! Sa fie intr-un ceas bun ! Cata deosebire intre bunul simt si modestia Casei Regale comparativ cu grobianismul si manelismul Cotroceniului ! Marea majoritate a romanilor, adica cei crescuti pe santul drumului si ‘educati’ de pramatii comunisto-securiste prefera insa manelismul. Romania este blestemata mereu din pricina unor astfel de scursuri umane.
2010-06-14 23:48:59 | Raporteaza
@pandele:
un om educat nu-i si destept. Educatia este doar o imbogatire a cunostintelor… gata! nu mai stau la taclale cu prosti!
faceti ce vreti. parca ma uit la niste primitivi din 1500.
2010-06-14 23:52:34 | Raporteaza
din cauza asta nu merge tara bine. promovam diplome nu competente. asa e de cand e romania.
Doar nu ma incapatanez sa cred ca se va schimba.
snobi, fufe si oameni cu orizonturi frante. fiecare da din labe dupa notorietate… dupa locuri caldute.
2010-06-14 23:54:23 | Raporteaza
@gherman adrian
Mai nea pana acum erai decent si citibil!
Ce dracu ai nu ti-ai luat tratamentul?
Sau esti de fapt netotu lu tamara si postezi incognito?
2010-06-15 00:07:00 | Raporteaza
@Gherman Adrian: Un prost cum isi poate imbogati cunostintele, daca nu-l duce capul? Prostul daca nu-i fudul, parca nu e prost destul, nu-i asa? Vorbiti de Evul Mediu, oare Anglia avand Monarhie, traieste in Evul Mediu? Dar Spania? Dar Norvegia?
2010-06-15 00:16:03 | Raporteaza
Precum Anglia,ptr. România aş înclina toată încrederea în
Monarhia Constituţională…aşa dacă ar fi după mine…
Monarhia salvează România şi nu sunt o’monarhistă’doar o
republicană conservatoare…
2010-06-15 00:23:15 | Raporteaza
@lehamite: daca se naste prost (acest lucru fiind posibil) ca… doar nu-i duh sfant…. un mostenitor de tron… degeaba studiaza. Prostul e prost. Ce garantie avem ca acest prost… sau semi-prost face lucrurile sa mearga bine. Spre ex: G.W. Bush.. este mostenitor. dar asta nu il face destept sau competent. din contra! deci: puterea trebuie data in mana celor care o merita. A oamenilor capabili… nicidecum nu ne permitem sa ne lansam in destinul genelor. Pai… sa revenim in actualitate. ce Dumnezeu!
2010-06-15 00:36:17 | Raporteaza
-in tara in care vanghelie profaneaza cripta familiei Lahovary si noi facem mishto de inculura lui
-in tara in care culura,sanatatea si siguranta generatiei tinere sunt lasate la voia intamplarii si se moare in spitale, intelectualii nu se amesteca in viata publica cautand doar interesul personal iar justitia e oarba cu cine nu-si permite sa o mituiasca
-in tara in care a fi “smecher” e o calitate si a fura inseamna “a te descurca” sau “a trai”
-in tara in care se uita mineriadele,coruptia, “tunurile” si minciuna politicienilor si se ignora evidenta si realitatea
-in aceasta tara unde nimeni nu se revolta decat daca ii iese ceva
“E uluitor câtă frumuseţe pot aduna laolaltă câteva calităţi abandonate de lumea noastră publică: modestie, discreţie, căldură, simplitate. ” Liana Alexandru
in aceasta tara ar trebui ca elitele noastre intelectuale sa reflecteze mai mult la posibilitatea repunerii Romaniei pe fagasul normal prin reinstaurarea monarhiei si s-o aduca in agenda publica,mult mai vizibil si mai argumentat
TRAIASCA REGELE !
2010-06-15 00:38:52 | Raporteaza
@in tara: regele mihai are gene bune? daca ele se incaleca si rezultatul este vanghelie 2?
asta este exact ca sexul in noaptea nuntii. in ce intunecime va tineti intelectul?
2010-06-15 00:51:14 | Raporteaza
@Gherman Adrian…
acest cap de cauciuc ce-si da cu parerea despre orice si despre oricine, acest cocalar de Ardeal, neam de sluga, bidon turtit plin de prostie, (b)ordura cu pretentii de telectual, retardat stangist, caltabos care si-a dat sapca de militian jos la prima generatie, un Virvea mai stupid si mai gras (ateu, progresist, liric:)…
Va rog sa ma credeti ca am fost indulgent cu aceasta loaza tembela (TEMBÉL, -Ă, tembeli, -e, adj. Nepăsător, indiferent; indolent, lăsător; tâmpit, idiot. – Din tc. tembel)
2010-06-15 00:52:13 | Raporteaza
@ Liana Alexandru,
Esti o buna ziarista si detii o buna pricepere in alegerea cuvintelor simple si cu mare incarcatura emotionala.
Dar tot atat de adevarat este ca o familie regala de talia familiei regale romane poate sa impresioneze si pe Dl Gherman de mai sus, sau pe altii care fac exhibitie, in realitate fiind si ei de acord ca daca Presedintele nostru poarta basca si da cu ea de pamant dupa o dusca de palinca, asta nu inseamna ca ne reprezinta tara ci cel mult ii reprezinta pe cei neajutorati cu educatia, cu capul, sau pur si simplu e chestiune de patologie sociala indusa de chiar presedintele insusi.
Regele Mihai I, este un domn si probabil ca la moartea lui va fi acoperit cu flori asa cum s-a intamplat cu Dl. Coposu.
Cine asteapta ceva cu adevarat pentru o schimbare in bine a Romaniei, sigur va veni dinspre Familia Regala a Romaniei.
De fapt, primul Presedinte al Romaniei a fost impuscat. Cel de al doilea si ultimul, au fost doua tepe infipte in trupul tarii de catre urmasii Securitatii.
Romanii incep sa se trezeasca din prostirea la care au pus botul.
2010-06-15 01:01:30 | Raporteaza
@Ilie: mvaai. mortaciune ce esti. Pun pariu ca daca traiam in urma cu 500 de ani… eram ars de viu… de acesti obscurantisti… ca tine. comozi mental.
2010-06-15 01:01:41 | Raporteaza
@Arcadied: esti mai penibil cand iei apararea monarhiei decat cand iei apararea psd ului. Io am impresia ca traiti in copac.
Propun sa infintam o fabrica de care de boi. daca lumea globalizata rezoneaza… avem sanse sa scapam de criza economica.
Da’ vb lui Cioran “Cred in mantuirea omenirii, in viitorul cianurii”
2010-06-15 01:06:56 | Raporteaza
@Gherman Adrian:
genele cu sistemul politic au treaba poate cu :
-actualul sistem politic pe care il aperi unde un presedinte ca vadim,vanghelie ,geaoana e posibil…a se vedea basescu sau sarkozy…daca asfel de presedinte vrei la fiecare cincinal esti liber sa-l alegi tu
-sau monarhia absoluta pe care o combati si-ti da fiori de ev mediu intunecat
nicidecum cu monarhia constitutionala in care regele are rol reprezentativ si doar primul ministru (seful executivului ) este ales de popor
sau poate ca tu nu faci diferenta si atunci intelectul meu se chinue degeaba sa te lumineze
adicatelea(pe intelesul tau) :
tu iti alegi prim ministru (si parlamentarii) ,oamenii care trebuie sa faca ceva pt tine si NU un presedinte care nu face nimic ,doar numeste un prim ministru marioneta gen Boc de care nemulumit fiind il injuri degeaba si ii ceri presedintelui sa-ti dea de mancare
iar pentru ca ai sa ma injuri politic(-os) te las sa “te razi ” cu becali,cioaba,guta (regele manelelor) la palatele lor
Traiasca Regele !
2010-06-15 01:19:03 | Raporteaza
34
-in tara in care vanghelie profaneaza cripta familiei Lahovary si noi facem mishto de inculura lui
-in tara in care culura,sanatatea si siguranta generatiei tinere sunt lasate la voia intamplarii si se moare in spitale, intelectualii nu se amesteca in viata publica cautand doar interesul personal iar justitia e oarba cu cine nu-si permite sa o mituiasca
-in tara in care a fi “smecher” e o calitate si a fura inseamna “a te descurca” sau “a trai”
-in tara in care se uita mineriadele,coruptia, “tunurile” si minciuna politicienilor si se ignora evidenta si realitatea
-in aceasta tara unde nimeni nu se revolta decat daca ii iese ceva
“E uluitor câtă frumuseţe pot aduna laolaltă câteva calităţi abandonate de lumea noastră publică: modestie, discreţie, căldură, simplitate. ” Liana Alexandru
in aceasta tara ar trebui ca elitele noastre intelectuale sa reflecteze mai mult la posibilitatea repunerii Romaniei pe fagasul normal prin reinstaurarea monarhiei si s-o aduca in agenda publica,mult mai vizibil si mai argumentat
TRAIASCA REGELE !
2010-06-15 01:22:21 | Raporteaza
@in tara: nu pot sa acreditez anticipat un om. un om nenascut. Este curata senilitate. Si… faptul ca aduceti in discutie clasa politica… nu va pune intr-o lumina buna. Eu nu compar un sistem cu altul. Eu vorbesc de acreditarea oarba. Ce treaba au genele cuiva cu palaria mea?
Nu stiu cum sa va explic. Sunteti penibili. ca matusile din piata. Fixisti.
2010-06-15 01:25:50 | Raporteaza
@bogdan70: la ce abordare ai… cum trebuia sa-ti raspund?
ma trece cu nervozeala cand vad oameni prosti. din cauze de genu evolutia speciei este anevoioasa.
2010-06-15 01:46:07 | Raporteaza
Mai exista tronul României ? mi se pare cam ciudat, bizar mai bine spus, un soi de relicva istorica care-şi cauta locul în prezent, dar nu prea şi-l găseşte.
probabil va avea un loc, undeva, legat de istorie sau inedit ca prezenţă/existenţă, dar în politica nu cred ca va intra, nu m-ar deranja ceva dar mi se pare o atat de mare distanta, sunt foarte multe diferenţe, totul e pe bani şi interese e o lume cu schimbări continue spre (ma rog, asa zis-a) democraţie, sunt făcuţi şi prea multi paşi pe nişte cai unde nu cred ca mai poate fi cale de întoarcere, ar presupune iar sa se desfiinţeze ceva, iarasi munci de sisif ?, nici într-un caz nu cred ca va fi, în primul rând nu pot sa cred ca poate fi ales undeva în acelaşi anturaj cu Becali, sau Vanghelie,(apropo ăştia sunt oamenii) mi se pare foarte tâmpită asocierea. Mentalităţi foarte diferite.
Ar fi fost probabil ceva dacă am fi pornit deodată pe tipul respectiv de organizare, nu ar fi fost chiar absurd, nu cred ca se putea nici atunci, multi bătrâni însă ar fi acceptat regele, tinerii însă pauza, bătrânii dispar şi ei, iar regele rămâne tot mai singur undeva într-un turn, de curiozitate.
2010-06-15 01:48:39 | Raporteaza
@Ilie: Niciodata nu i-am acordat vreo atentie “clientului” tau. Este un jeg uman. Interesant ca toti acesti maimutoi penibili se regasesc in emanatiile ce vin dinspre Cotroceni.
2010-06-15 01:51:10 | Raporteaza
@bogdan70: Ceea ce i-am scris lui Ilie ,iti repet si tie. Tipul este un jeg uman. Nu merita atentie, trebuie izolat si lasat sa latre la luna. Pentru ca este un dezinformator demn de dispret.
2010-06-15 01:54:55 | Raporteaza
@pandele: vorbeste despre monarhie. cum e sa te nasti intr-o familie (un dat… nicidecum un merit) si sa te punem floare in fereastra?
pe ce baza? pt ca regele a dat din cur si te-a nascut?
pai… matale esti normal? ai macar oleaca de simt etic?
2010-06-15 01:56:48 | Raporteaza
@pandele: nu face si tu ca Morar.
- Stiu sa critic/comentez poezie… dar nu vreau eu…. pt ca esti penibil.
Hai… sa vad ce ai… vreau contraargumente. dar sunteti varza.
2010-06-15 02:00:11 | Raporteaza
Gherman, pot dobândi prin educaţie si merite.
nu găsesc de exemplu nici măcar unul dintre politicieni pe care sa-l pun alături. Nu sunt.
Tariceanu mai aduce aduce a persoana culta si educata, are ceva decenta, in afara de el eu nu vad nici unul care sa aibă cele mai simple calităţi, de om cult, toţi sunt scandalagii, smecheriasi, golănaşi spirituali si …etc-uri, parca i-au luat dintr-o puşcărie pe toţi şi i-au pus în parlament iar acolo alte circuri cu cine e mai tare dintre ei.
De asta mie şi sila de toţi, nu mai spun de profesionalism şi etica, absolut orice le lipseşte.
2010-06-15 02:19:20 | Raporteaza
@hai-hui:
“pot dobândi prin educaţie si merite.”
nu zic nu. dar nu poti obtine o anume stare fiziologica. asta o primesti la nastere. Lumea este plina de incapabili scoliti.
In viziunea mea… primeaza conditia individului. starea s-a nativa si inclinatiile care se pot modela. nu zic nu. dar sa ragnesti ca prostu “traiasca regele” “taiasca printul nenascut” care habar nu ai daca e bun sau rau.. mizantrop sau filantrop intreg sau nu fizic/mental… e curata ignoranta.
Pe acest palier se construiesc erorile.
Nu domnule!
il vedem. il verificam si dam un pronostic. votam… etc.
Nici o persoana intreaga la cap nu sustine aceasta modalitate. Bine… faptul ca exista la nivel de mase o nevoie de “piosenie” si care trebuie satisfacuta… o pot intelege. dar nu sunt de acord cu ea. Lumea trebuie sa iasa din fantasmagoric!
2010-06-15 02:30:44 | Raporteaza
erata
starea sa
2010-06-15 02:31:22 | Raporteaza
Ori de cate ori se discuta public despre monarhie si Rege, apar o serie de specimene ciudate care bruiaza dement tonul curat si civilizat al discutiei. Autoarea a scos admirabil in evidenta atmosfera de curatenie morala pe care o degaja asupra celor din jur regele si cei care il insotesc. Este de fapt normalitatea ,care a fost insa grav viciata in zecile de ani de comunism si postcomunism actual. Chiar majoritatea celor care agreeaza republica se exprima civilizat la adresa monarhiei. Asadar, cine sunt deci specimenele ciudate amintite mai sus ? Pai nu pot fi decat cei spalati iremediabili pe creiere de catre fosta propaganda comunisto-securista , inversunati si plini de ura bolnava,insuficient educati si instruiti, posesori ai unui limbaj primitiv si ireventios. Existenta acestor strigoi ai istoriei recente mai poate fi posibila datorita unor lideri care inca ne mai conduc.
2010-06-15 03:08:06 | Raporteaza
@pandele:
de ce sa fie decorat un om pentru ca s-a nascut intr-o oarecare familie?
2010-06-15 03:09:09 | Raporteaza
Imperativul acesta… cum ca regele sau descendetii lui “sunt neaparat buni” ma sperie. Aceste puncte de vedere tin de inapoiere mentala. de fanatism talibanic. urmeaza sa strigam “murim pentru rege”. Totusi… sa nu uitam ca traim intr-o tara civilizata.
Toti visam liniste si bunastare. Dar daca nu cautam o modalitate prin care adevarul este triumfator… nu vom avea liniste.
Sa va aduc in actualitate: liniste vom avea in mormant.
Regret ca v-am clatinat iluziile… dar asta e numai din cauza dorinteti de adevar… dintr-un spirtit bantuit de dreptate.
Sper sa nu va regasiti iluziile – lumina sa permita lucrul acesta.
2010-06-15 03:36:22 | Raporteaza
@Florin Puscas: Da, Traiasca Regele si Dumnezu sa izbaveasca Romania cu venirea Monarhiei la premenirea si
normalitatea dorita in Romania. Ce ar fi ca Presedintele Basescu sa repete gestu lui Franco si sa propuna un
REFERENDUM, pentru Monarhie. Bunul Dumnezeu sa lumineze
mintiile romanilor. Nu uitati,inca traieste acest cinstit si minunat Rege, profitati si bucurati-va de un asa dar.
2010-06-15 04:54:27 | Raporteaza
Prima succesoare la tronul Romaniei este principesa elena udrea. Asta este adevarul. De azi toate puterile statului Roman sunt concentrate in mana unui singur om.
2010-06-15 06:50:15 | Raporteaza
In ziua de azi monarhiile sunt exemple de stabilitate, progres economic si de respectare a Constitutiei statului respectiv. Pana si statele arabe care sunt monarhii se deosebesc de restul statelor arabe fiind foarte stabile politic. Oare Romania nu are nevoie de stabilitate si de eliberarea energiilor romanilor pentru progres economic in loc sa ne pierdem in lupte politice sterile?
2010-06-15 10:55:43 | Raporteaza
Te-ai trezit? pina mai ieri erai pupicurista basesciana. l-ai votat ca sa poti privii copii in ochi nu-i asa? dar acum bag seama ca nu te poti uita in ochii chiorului pe care l-ai votat si care desigur te-a scapat de comunisti care daca veneau un nou bumbesti -livezeni scria pe fruntea ta. Nu-i asa?Cit de trepanata portocalie sa fii ca sa ai o aemenea perceperii a ralitatii. Si acum brusc te trezi-si monarhista. Mai sa fie de la un betiv chior ai sarit la un trintor care are un singur merit s-a nascut unde trebuia. Vezi poate te face si pe tine dama de companie. dai tate ca dai bine.
PS. Ai mai miscat un pic la tinute dar esti inca departe. Uita-te in continuare la Vrinceanu-Firea,M.Giurco, Esca.Esti la ani lumina de ele. Persevereaza poate le ajungi.
Colegele tale Vrinceanu si mai ales Vasadi gonesc oamenii de pe post. Ii sperie si ii dezgusta .Ii dau eu bani lui Vasadi numai sa lase sarafanul acela care este “Moartea pasiunii”.
2010-06-15 12:00:24 | Raporteaza
Cat patos pe aici!
“Monarhia salveaza Romania”, etc, etc.
De fapt nu “si-a salvat” decat mosiile detinute de altfel destul de discutabil si pentru asta au recurs la inaltatorul exemplu moral de a se da bine cu Iliescu!
Cultul “monarhiei salvatoare” face parte din “miturile esentiale” ale romanilor, la fel ca “omul providential”, “cum nu vii tu Tepes Doamne”, etc, etc.
Cu ce ar fi mai buna solutia monarhiei acum decat in anii ‘30? Afacerea Skoda, dictatura lui Carol II ring a bell? Prietenia lui Mihai cu rusii, ordinul Pobeda, etc?
Ce usor trecem sub pres anumite adevaruri inconfortabile doar pentru ca nu coincid cu imaginea rozalie de “monarhi luminati”!
Sa fim realisti, monarhia in Romania ar fi exact aceeasi Marie cu alta palarie diferenta ar fi ca daca nu ne-ar conveni “apucaturile” regelui nu am mai avea optiunea de a-l schimba dupa 5 ani.
Si obsesia asta cu casa “de Romania” e cel putin penibila.
De ce nu cautam Musatini sau Basarabi daca tot consideram monarhia ca fiind o alternativa viabila, ce e romanesc in aceasta casa “de Romania” de fapt?
Principele german Carol I ?
Principele german Ferdinand?
Fiul germanului Ferdinand cu Mary ducesa de Edinburgh?
Sau poate Mihai fiul “romanului” Carol II cu “romanca” Elena a Greciei?
Sau poate nepotul acestuia Nicholas Michael de Roumanie Medforth-Mills?
Numai romani pur-sange!
2010-06-15 12:23:54 | Raporteaza
nu exista ceva mai anacronic decit regalitatea!!
2010-06-15 13:04:28 | Raporteaza
@Garett: @Gherman Adrian:
Ba, progenituri de comunisti cu cerebelul plin de clabuci, demagogi si securisti, pusi aici sa postati ca oile care se rahatesc pe camp, clantai din stirpea lui Iliescu (aveti argumente identice pana la virgula), plesitelor, tismanenilor, tuturor limbricoizilor istoriei, va transmit stramoseasca revenire la origine, in uterul matern, ca poate renascandu-va, veti binemerita de la aceasta tara.
2010-06-15 13:06:02 | Raporteaza
“modestie copleşitoare” “tihna frumoasei grădini”, “ploaie strălucitoare” “modestie, discreţie, căldură, simplitate”, “nobleţea sufletească”
Nu mă întreb ce-o fi făcut ca să o ia medalie, o fi vreo distincţie strict internă, cum e cana cu inscripţia “cea mai bună colegă” luată la ziua şefei de birou.
Dar dincolo de ploaia distinsă în grădina copleşitoare şi modestă mă gândesc la ce a servit tot show-ul? Monarhie nu va mai fi, atunci ce speră să mai umfle?
2010-06-15 14:59:27 | Raporteaza
@Ilie: Atata te duce capul sau asta e “doctrina” monarhista, aruncatul injuriilor cand nu ai argumente?
2010-06-15 15:30:12 | Raporteaza
pana la urma, totul a fost o frectie la picior de lemn. a fost o ceremonie redusa la nivelul de simbol, insa cu ce ajuta asta? monarhie nu va mai fi niciodata in romania cat la putere e unincapabil ca base. oricum, propun sa i se taie autoarei 25 la suta din salariu pt. distragerea atentiei de la chestiunea serioasa care se discuta azi, dar şi pt. faptul ca disinsa patras l-a sustinut pe marinar in alegeri…
2010-06-15 16:20:26 | Raporteaza
@garett:
La comunistoizi nu am argumente, ca ei sunt ca sectantii. Degeaba le vorbesti frumos, ca ei vor sa te converteasca la aiureala lor si isi spun poezia pana te saturi. Am alergie la imbecilitatile de tipul “Adevarul” si Ion Iliescu din ‘90, identice cu ale voastre, cu care asmuteau prostimea impotriva Majestatii Sale. Sunt satul de gregari cu pretentii de inteligenti. Asta e tot.
@Gherman Adrian:
Apropos de “arderea pe rug”. In cazul tau este imposibila. Detest mirosul de slanina arsa.
2010-06-15 17:42:06 | Raporteaza
@mircea badea: Sunt lucruri care ne ajuta sa intelegem ca Palatul Parlamentului, sa zicem, unde se caftesc niste barbari pana la miezul noptii, nu e buricul pamantului, desi privind la televizor asa sunt tentati sa credem. Sunt lucruri care conteaza nemasurat mai mult in vietile noastre, mai mult decat blogurile, talkshow-urile, sau ce face Boc. Noi am vazut azi doua mii de oameni la Parlament, adunati din toata tara, dar eu am vazut in ultimele zile ZECI de MII de oameni, majoritatea din Bucuresti, veniti de bunavoie la concertele Elton John si Eric Clapton, de pilda. Sa nu confundam lucrurile. Monarhie n/a pretins nimeni a fi reinstaurata, e o mai veche propaganda iliesciana asta. Pentru Casa Regala a fost un gest necesar de continuare a traditiei, dar pentru noi ramane un simbol. Daca ne uitam cu minim interes si deschidere la istoria noastra, vom intelege ca Familia Regala nu e nici un pericol, nici o dezamagire. E o oaza de decenta si bunacredinta. Vorbesc aici de reprezentantii autentici..
2010-06-15 18:37:36 | Raporteaza
@mircea badea: incercarea ta de a minimaliza importanta evenimentului si implicit a INFORMATIEI , se vede foarte clar. te contrazici! ….cu siguranta , incapabilul base nu va mai fi la putere in 2-3 ani , dupa care ce va urma ?
2010-06-15 20:05:00 | Raporteaza
Din pupincurista basesciana ai ajuns pupincurista monarhista. Este totusi un progres de la un chior betiv la casa regala.Ce istorie au facut acesti trintori care au trait pe spinarea poporului fata draga.CarolI a venit in romania cu o valiza de cartion pe sest si acum trintorul sef spune ca pelesul este al lui. De unde? A muncit. Precis asta a facut.Asa ca las-o moarta a fost o familie de trintori saraci care s-au imbogatit in romania.
Mai bine ocupate de ce ti-am zis.si nu compara vagabontii si derbedeii care se duc la tot felul de asa zise concerte ca nu au nici o treaba cu cei de azi din jurul parlamentului.Aia care au fost in juriul parlamentului azi le da o farfurie de mincare si un acoperis. Mai sint si altele dar foamea este cea mai importanta.Daca tu ai ce minca nu inseamna ca au toti.
2010-06-15 20:08:03 | Raporteaza
@gogu: cei care n-au ce manca sunt TRANTORII REPUBLICANI…. care tot protesteaza de-o vreme.
2010-06-15 20:53:17 | Raporteaza
@Gherman Adrian: intocmai,s-a votat!Si cu ce ne-am ales?
Cum demonstreaza pataniile Romaniei din ultimii 20 de ani ca alegerea prin vot a sefului statului,din randul unor partide,este superioara unei monarhii de drept constitutional,ca cea din Anglia,Suedia,Olanda,Danemarca,Norvegia?
Macar un dram de respect,si tot inspira un sentimemt superior casa regala a Romaniei,fata de sleahta actualului sef de stat,ca si camarilele celorlalti doi.
Prin comparatie,ma tem ca si Carol al 2-lea castiga in fata celor care ne conduc de 20 de ani.
Unele din faptele lui Carol al 2-lea ne-au dus la catastrofa din 1940.
Teama mi-e ca faptele celor care azi conduc Romania,ne vor duce intr-o catastrofa cel putin egala.
2010-06-15 21:34:41 | Raporteaza
@gogu: da,chestia e ca Pelesul a ramas aici,pe cand sleahta imbogatitilor de dupa 1990 nu lasa nici iarba in urma lor.
Trist lucru sa vezi cum a strambat propaganda proletcultista a anilor’50 minti tinere,traind astazi.
Iar Romania de azi,asa cum este,ar fi fost in 2010 poate o republica CSI,daca nu erau Carol I si Ferdinand,care nu au condus tara dupa chef,ci avand idei clare despre demnitate,onoare,responsabilitate,si s-au inconjurat de oameni adevarati,nu marionete si fantose jalnice cum sunt oamenii politici de azi.
2010-06-15 21:41:16 | Raporteaza
credeam ca pe principe il cheama nic(h?)olas nu nicolae, imi amintesc dupa revolutie cand a aparut prima oara regele cu un pustiulica putin mai mic decat mine, care nu stia 2 cuvinte romaneste si pe care il chema nicholas. oare acum stie macar buna-ziua?
e clar ca miscarea este un raspuns la fiul lui lambrino, desi nu vad de ce, carol ferdinand :d are doar un strabunic de vita nobila, restul sunt … hm.
2010-06-15 21:43:02 | Raporteaza
@ilie si pandele
bai,voi o ardeti impreuna si in timpul liber?
Care dintre voi se fardeaza si care se machiaza?
2010-06-15 22:02:32 | Raporteaza
@Marianne: vorba lui Ponta: “nu incercati sa ma atrageti in chestiuni pe care nu vreau sa le comentez”

eu disec conceptul pana in cel mai intim aspect. Monarhia este o tampenie datorita faptului ca pregatirea mostenitorului surclaseaza potenta individului. Daca e din vita nobila… e bun. e destept. stie sa faca dragoste bine. stie sa calareasca… stie sa faca multe lucruri prea bine. Asta este o falsitate. Deci: monarhia implica existenta unei falsitati elegante.
Monarhia este acel ceva superficial… acel ceva care pregateste un individ sa fie print. Pe langa faptul ca incalca dorintele individului, inclinatiile sale sunt excluse. Este exact ca o casatorie din obligatie. Pregatim domnisoara sa se marite cu Irinel Columbeanu pt ca e de vita nobila.
Se incalca niste trepturi. Libera alegere… arbitrarul este violat.
Nu ma intereseaza alternativa la actuala clasa politica… din moment ce exista atatea disfunctionalitati in monarhie.
Monarhia imbie la credulitate. Nu vedeti cati simpatizanti tembeli se grabesc sa aclameze? asta duce la fanatism.
Politicianul este un administrator. Daca politicianul traieste cu impresia ca este “miruit” de catre Dumnezeu… (pt ca monarhia este in mai mare legatura stransa cu biserica) automat lucrurile nu au cum sa functioneze bine. Vor aparea mentalitati si mai defectuoase.
2010-06-15 22:05:28 | Raporteaza
@Marianne: inca ceva. Daca un individ se naste in puf… nu stie sau nu va cunoaste adevaratele neajunsuri care le implica existenta la un alt nivel.
2010-06-15 22:07:04 | Raporteaza
da… le poate teoretiza. dar fara practica… batem pasul pe loc.
2010-06-15 22:07:56 | Raporteaza
poate nu ar fi lipsit de sens deschiderea unei discutii publice privind revenirea Romaniei la monarhia constitutionala. cred ca un astfel de sistem ne-ar scuti de multa incompetenta si prostie la varful statului.
poate asa am fi reprezentati si noi in afara granitelor cu demnitate ….
este o idee……cine stie
2010-06-15 22:10:13 | Raporteaza
@relux: asa e,Anglia,Olanda,Suedia,Danemarca,Spania,Norvegia-iata cateva exemple de tari traind anacronic.
Modern si satisfacator traim noi,bulgarii,albanezii…
2010-06-15 22:22:03 | Raporteaza
@Gherman Adrian: si atunci,succesul nemaipomenit al societatii isterizate romanesti de azi se datoreaza astora de ne-au condus si ne conduc,fiind ei nascuti in maternitatile populare?
Nu pot fi de acord cu dvs.,ma gandesc si la exemplul regelui Juan Carlos,care si-a trait copilaria si o parte a adolescentei destul de stramtorat,apoi a fost luat de Franco spre a fi indoctrinat si pregatit sa conduca Spania postfranchista.Ori Spania este cu mult mai democrata si mai civilizata decat vom fi noi in urmatorii 50 de ani.
Probabil ca la monarhie nu se poate reveni in Romania,dar nici dispret si desconsiderare nu merita,mai ales comparandu-i pe membrii familiei regelui Mihai cu oamenii politici si/sau comilitonii lor.
2010-06-15 22:29:10 | Raporteaza
@Marianne: eu nu sustin ca democratia noastra fragila este performanta.
Iar la monarhie… ma uit ca la o piesa de muzeu. Nu imi starneste dispret. Dar nici nu pot circula in caruta… decat asa… de amuzament…. din dorinta de a experimenta. Nu ne permitem experimente. Noi trebuie sa ne consolidam capitalismul… si sa tintim spre meritocratie.
2010-06-15 23:22:29 | Raporteaza
@Gherman Adrian: unde ai dreptate.ai si gata!
Meritocratia si capitalismul”normal”mi se par din ce in ce mai indepartate pe aici,pe plaiurile carpato etc.
Mi se pareau aproape la inceputul anilor’90,dar mi s-a dus cu totul optimismul.
De asta am indemnat-o pe fiica surorii mele la unison cu parintii ei,sa plece la studii in Olanda si sa nu se mai intoarca niciodata.
2010-06-16 10:32:45 | Raporteaza
@Marianne: pana si revolutia din 89 era departe in anii 80. Un lucru e cert. Daca nu vom avea un Obama… nu vom revolutiona nimic. Dar si cu un Obama… ordonati ca un popor japonez, german… nu o sa devenim. nu este in firea noastra.
2010-06-16 12:06:46 | Raporteaza
Hai ma lesi cu succesorii si cu alte drepturi la tronul Romaniei….
Alt subiect numai exista???
2010-06-17 09:29:56 | Raporteaza
@Marianne: Esti copila, draguta… Spania merge inainte pentru ca are niste oameni remarcabili, unii poate dintre cei mai inteligenti oameni din Europa, placuti si in acelasi timp veseli si simpatici.
Spaniolii ii iau de departe pe nemti, austrieci,italieni. Sincer ei sunt sau au fost saraci, dar au minte cat cuprinde si doresc sa munceasca pentru tara lor. Au adus investitori, in special din USA, care se saturaresera sa mai poposeasca in UK pentru intrarea in Europa, si-au dinamizat si diversificat economia cat nu a facut Romania in 10 ani de zile… Este ceva fantastic dar nu are legatura cu Regele Spaniei, ci cu oamenii din aceea tara. Sunt extraordinari, cu mult superiori romanilor.
Oare de ce se stabulesc romanii cu usurinta in Spania??? Pentru ca este o tara primitoare si deschisa, ceea ce conteaza enorm. Nu este precum Germania, tara arogantilor…
2010-06-17 09:38:47 | Raporteaza
@PUIU DE CHIABUR: Va urma un alt PDList!!!
2010-06-17 09:40:50 | Raporteaza
@un liberal: Vai ma lesi…
2010-06-17 09:42:10 | Raporteaza
Din patru regi ai Romaniei,ultimii doi au au demolat ce construisera primii.Carol al-II-lea a fost un aventurier si fustangiu,iar Mihai I a predat tara comunistilor.Daca Romania pierdea razboiul alaturi de Germania,era mai bine,precum Italia si Ungaria,nemtii erau prietenii nostri acum.
Nu stim nimic despre el,poate o fi vre-un homo,dar ce ne intereseaza pe noi?S-a trezit tanti Aglaia Liana Alexandru si ne propune sa mai facem o experinta istorica.
2010-06-17 12:22:25 | Raporteaza
@angel’s laugh: Nu e nici var, este nepot.
2010-06-17 12:35:09 | Raporteaza
Suna mult mai frumos Regatul Romaniei decat Republica Romania impusa de rusi si apoi sa privim spre tarile cu monarhii si vom vedea ca merg cu mult mai bine.Ma gandesc ca ar mai ieftina monarhia fata de presedintie(n-ar mai fi alegeri si campanii costisitoare)iar regele n-ar mai fi reprezentantul unui partid
2010-06-17 19:14:15 | Raporteaza
@Gherman Adrian:nu,nu o sa devenim nici nemti si nici japonezi,dar daca ramanem in stadiul de azi,adica o populatie(sa nu zic mai urat!),se va alege pleava de neamul asta al nostru.
Merita?
2010-06-18 17:17:19 | Raporteaza
@eu******: sa-mi fie iertat,dar chiar cred ca anumite calitati si un anumit mod de a fi al sefului statului pot influenta macar atitudinea executivului.
Ori,in Romania ultimilor 20 de ani-nu mai zic de ceilalti 50-am ales…pan-am cules.
Stiu foarte bine ca apartenenta la o familie regala nu te face automat mai bun si mai destept,dar cand compar cei trei ultimi sefi de stat ai Romaniei cu Regele Mihai,nu mi-e bine de loc.
Ei,lucrurile sunt amestecate,dar romanii se afla la o raspantie teribila si nu au lideri in care sa poata crede.
Raul care va sa vina ni-l vom datora noua insine cu asupra de masura.
2010-06-18 17:23:26 | Raporteaza
@Marianne: multi nu sesizeaza reforma pdl ului. asta e un bai. lumea nu are viziune asupra viitorului. asupra cum trebuie sa arate democratia… si cum trebuie sa fie activitatile intr-un sistem capitalist.
2010-06-18 17:32:31 | Raporteaza
pt asta
realitatea.net/../
avem nevoie de monarhie?
2010-06-19 00:33:12 | Raporteaza
adevarul.ro/loc../
mda..
2010-06-19 00:38:38 | Raporteaza
Sunteti cu siguranta agent sub acoperire.
Ati scris artcole mizerabile pro basescu si pro securitate.
Ce ar fi sa va luati concediu voi pupinbasestilor si sa va ocupati de agricultura.
Acest comentariu nu va fi publicat din motive lesne de intales.
Jos securitate!
2010-06-26 17:27:18 | Raporteaza
Domnitã,
Mutati Butonul de la CE LE PICÃ BINE, la CE AR AVEA NEVOIE
Piederea Voyeuristilor sau Can-can-istilor va fi rapid compensatã.
De ce nu puneti în Valoare armele pe care le-ati lustruit?
Puteti, sper, sã prezentati o analizã gramaticalã, ortograficã si ortoepicã, asupra ORICÃRUI discurs.
Indiferent de Tabãra Politicã. Suntem, TOTI, în aceeasi barcã. Important ar fi ca Politicienii sã constientizeze…
Scuze, am trecut în Domeniul SF.
2010-06-27 03:30:23 | Raporteaza
Ciudat,năsoasa oscila plicticos între impăratul beşinel şi trufaşa lui ţiitoare(aia de-i dă contracte soţului unchiaş)E musai fo’ campanie nouă cu ,,mai mult verde” şi nas pătrat tre’ să bage mare.Cred că ar fi fost mai potrivită să o facă pe nereida la botezul bastardului&cutremurătoarei lui soţie
2010-06-29 15:47:23 | Raporteaza
Am citit textul si am ramas cu senzatia ca autorul nu poate fi decat un liceean; altfel atat naivitate nu se poate explica… Daca cel tamâiat n-ar fi fost regele Mihai I ci… Ceausescu, puteam sa banuiesc ca am de-a face cu un articol pup-in-curist din tipul cu care jurnalismul epocii de aur ne-a obisnuit; dar Mihai I nu e Ceausescu.
langa Rosu-imparat), ori de fapt s-a mai nascut un Paunescu, care sa cante pe 3 voci si 4 instrumente un alt “dibaci cârmaci”!
Acum nu stiu ce sa cred: ori Mihai I si familia regala pur si simplu hipnotizeaza jurnalistele (regii si reginele, printzii si printzesele, au vrajit peste tot si de mult timp, boboru’, doar… Basmele românesti nu-ncep cu “A fost o data ca niciodata un iobag care avea 3 fete, samd”; toate basmele ne vorbesc de printzi, regi si imparati; daca se mai ocupau unii si azi cu scornitul de basme, aparea si-un “Rosu-presedinte” (asta era Iliescu
2010-07-13 08:55:07 | Raporteaza
.
De ce sa nu incercam sa schimbam obiceiurile?
Ce poate sa se intample?
Mai bine schimbarea IDEILOR, decat ‘NESCHIMBAREA’!
2011-01-31 14:39:33 | Raporteaza