RSS Feed

Prostia lui Geoană contra prostiei victorioase a lui Ponta

vezi toate articolele de
24 Nov 2011 la 01:25 38 comentarii 1466 vizualizari.

După cîte le-a zis azi Geoană pesediştilor, şi celor tineri şi celor bătrîni, e clar că a terminat cu PSD-ul. Pe Iliescu l-a îngropat politic din vorbe, pe Ponta l-a făcut cretin şi pe cei din jurul actualului preşedinte al partidului, haidamaci. Fostul ambasador al României la Washington şi fostul ministru de externe s-a despărţit golăneşte de partidul care l-a făcut om politic.

Acest produs al lui Iliescu şi Năstase care s-a trezit preşedinte de partid la de-a gata n-a priceput că după ce a fost dat jos de la şefia PSD nu numai că nu va mai fi niciodată ce ce a fost, dar nici că ar putea ajunge mult mai jos decît atît.

Lipsit de instinct politic, Geoană, deşi fiu de general, nu s-a prins că în cazul lui funcţia nu bate gradul, încît după ce a pierdut şefia partidului a continuat să facă pe nr. 1 din PSD, ca şef al Senatului. Cînd a văzut că s-a schimbat calimera în PSD, dar el a ţinut-o pe a lui, din noaptea cu „Mihaela, dragostea mea”, ca un premiant nedreptăţit, Geoană a început să-şi pregătească, fără s ştie, evacuarea din partid.

In ultimele zile fostul preşedinte al PSD şi preşedinte de cîteva ore al României şi-a bătut în cuie sicriul politic. Căci chiar dacă se va oploşi pe undeva sau îşi va face un club de susţinători, cu Geoană s-a terminat. El nu mai are de vînzare decît pielea lui de senator şi scandalul pe care l-a provocat.

Asta nu înseamnă că victoria lui Ponta e mai acătării, chiar dacă i-a luat capul lui Geoană în partid. Una peste alta, PSD a pierdut o funcţie la care n-ar fi trebuit să renunţe, deşi era ocupată de Geoană, şi a ieşit la atac cu ismenele sub genunchi. Fiindcă o execuţie politică reuşită trebuie să-ţi aducă un profit.

În clipa asta PSD-ul lui Ponta nu s-a ales decît cu o satisfacţie mică şi cu demonstraţia că una visează şi alta i se întîmplă. Nu te lauzi că-l dai jos pe Geoană ca să-l pui în locul lui pe Corlăţeanu, pentru că te rîd şi curcile pesediste cînd se dovedeşte, cum s-a dovedit, că ţi-ai făcut prost socotelile.

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 


38 comments
  • 1

    Domnule Teodorescu…………..cum s-ar zice, votantii USL pot striga de azi….A murit prostanacu,traiasca tontanacu!

    Observ ca tot de azi, prostanacii prostanacului se grabesc sa devina prostanacii lui tonta…hi!hi!hi! spor la treaba !

    lucaman
    2011-11-24 02:20:55 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 2

    5 milioane de romani l-au votat pe Geoana. Alti 5 l-au votat pe Basescu.

    Va dati seama ca in tara asta suntem (si eu sunt, fara indoiala), vreo 10 milioane de cretini ? Partea si mai nasoala este ca in 2012 vor fi aproape la fel de multi.

  • 3

    Ce ti-e si cu democratia asta.

    Acum vreo 25 de ani, pentru declaratii mult mai inofensive, mana partidului te ajungea oriunde si iti lua piuitul.

    In plina democratie, ai voie sa behai cat de tin bojocii ca nu-ti mai face nimeni nimic. Ba chiar poti sa-ti infiintezi un alt partid, concurent.

    Ce buna e democratia.

    Radu D.L. Popescu
    2011-11-24 08:46:22 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 4

    @Vali:

    Corect!!!!! Bravo!!!!!

    am fost postac PDL dar m-am dsteptat
    2011-11-24 08:54:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 5

    @Vali: Si pe cine trebuia sa-l voteze cei 10 mil. de cretini? Pe Floricel Antonescu, Remus Cernea, Potarca, Vadim Tudor…, ma lesi? Cand ii vad pe marii actori care se plang la tv de pensii mici, ma apuca furia, nu mila. Ar putea unul dintre ei sa candideze la presedintie ca independent si l-ar vota mai mult de 10 mil, tinand cont de furia Romaniei profunde la adresa actualei clase politice. Chiar daca ar deveni un presedinte de decor, ar palma data nonvalorilor care ne conduc.

    brebenel27
    2011-11-24 08:56:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 6

    @am fost postac PDL dar m-am dsteptat:

    Nu e corect, lipseste un “i” la altii…
    (sau “alte” eventual…)
    :)

    Radu D.L. Popescu
    2011-11-24 08:57:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 7

    @Radu D.L. Popescu:

    Nu, e corect cum scris Vali.

    Dar in 2012 nu vor mai fi nici Geoana, nici Basescu! Si, probabil, nici Iliescu…..RIP

    am fost postac PDL dar m-am desteptat
    2011-11-24 09:10:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 8

    Corlateanu e o momeala cu care Ponta anesteziaza eficient si la stanga si la dreapta.Daca udmr se baga la sefia senatului “conspirand” cu psd/usl soarta pdl/Basescu e pecetluita.Cu un presedinte udmr la senat si probabil si un presedinte interimar pe perioada suspendarii lui Basescu(situatie de asemenea posibila data fiind multitudinea de oportunitati politice aparute) usl face jocurile.Va trada udmr ? Ce dosare mai apar..

    gaunosu
    2011-11-24 09:18:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 9

    Eu ii dau dreptate lui Geoana nu imi este simpatic dar eu cred ca are dreptate.Sper ca si curtea sa-i dea dreptate.Nu am inteles motivele pt care a fost exclus nici din partid si nici de la senta.Cred ca ponta PSD si USL si-au dat cu stangul in dreptul si asta o sa se vada si in sondaje si la urmatoarele alegeri eu unul sunt foarte dezamagit si se pare ca chiar nu mai am cu cine sa votez.Mergem din rau in mai rau nu vad nici-o speranta.Se pare ca si opozitia la fel ca si puterea are cu totul si cu totul alte prioritati nu soarta natiunii astia

    marian tg jiu
    2011-11-24 09:28:40 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 10

    Hodoronc-tronc.De ce a procedat gresit Ponta? Trebuia sa-l pastreze pa Geoana care dinamita unitatea USL (se vedea iar candidat ),numai ca sa fie liniste .Nu ne-am saturat de gunoi sub pres ,daca unul incearca sa faca ordine il condamnam dupa care ne miram ca avem o clasa politica nereformata.Daca Geoana nu a inteles sa se subordoneze intereselor majoritatii atunci sa plece ,iar calculul lui Pomta era bun daca Geoana ar fi fost alaturi de partid asa cum se pretinde .Ne repezim sa lovim pe unul care vrea altceva decit mocirleala ,atunci sa-i pastram pe astia care au ocupat tara si cu o majoritate mincinoasa fac ce vor.Cred ca nu vom avea o clasa politica mai buna dar asta din cauza noastra in primul rind ptr. ca ne place mai mult spectacolul,aranjamentele ,manipularea si mai putin gesturile transante ,consecvente.

  • 11

    @Cristian Teodorescu: Tragedia PSD abia de acum incepe. Problema este ca si in PNL se produc mai multe fenomene care in final vor duce la o destructurare masiva. Din acest motiv in urmatoarea perioada USL va deveni o formatiune politica de sine statatoare astfel incat PSD si PNL vor ramne captive in acest proiect si nu se vor mai putea intoarce la vechea lor identitate.

  • 12

    @Vali: Pai tot timpul in viata alegi raul cel mai mic. iar intre Geoana si Basescu, alegerea era clara. Iar Ponta si Antonescu nu-s deloc peste Geoana.
    Ponta, dupa ce a ajuns presedinte la PSD, parca i-a scazut IQ-ul logaritmic. De la un discurs oarecum cerebral si echilibrat, a ajuns bufon in piata publica.
    Antonescu in schimb e egal cu el insusi, aceeasi politica declarata “a bunului simt” si practicata “a bunului plac” o vad la el dintotdeauna.
    Asha ca daca useleul va defila cu astia doi, eu ash cam putea pune pariu ca si-n 2012 si-n 2014 vor merge la CCR la 3 zile dupa alegeri cu camioanele de probe care sa dovedeasca cum au fost fraudate alegerile de catre dictator.

    bogdan
    2011-11-24 10:46:17 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 13

    @am fost postac PDL dar m-am dsteptat:

    Dupa cum scrii nu prea se vede ca te-ai fi desteptat… Adauga macar o virgula inainte de “dar si scrie corect desteptat. Asta ca sa nu ne mai legam de comentariul in sine, plin de intelepciune…

    bogdan
    2011-11-24 10:49:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 14

    Traim intr-o tara a contradictilor …

    Lasand la o parte multimea celor deja cunoscute, in fiecare zi descoperim altele, proaspete si socante.

    Evenimentele recente sunt ca intotdeauna graitoare.

    Mircea Geoana nu mai este seful Senatului nu pentru ca alianta care l-a propus initial nu mai exista, ci pentru ca grupul care l-a “mostenit” de la vechea alianta nu il mai vrea. Desi fusese numit la propunerea unui grup PSD+PC, astazi este revocat la solicitarea PSD fara sa fi fost vreodata explicat cum i-a revenit PSD-ului dreptul de a beneficia de acest post.

    Si dupa cum cu totii am invatat ca nu exista limita in cazul contradictiilor penibile, o multime de politicieni se perinda pe ecranele TV sustinand decizii ale CC si litere ale regulamentelor ce ne afunda adanc si sigur in haosul din care ei pot ulterior decide dupa bunul plac …

    Puterea de astazi imbratiseaza argumente ale puterii de ieri, in timp ce opozitia de astazi face acelasi lucru cu argumentele opozitiei de ieri.

    In final, am ajuns sa traim intr-o societate in care normalul este anormal. Sa vrei sa respecti reguli si legi reprezinta in Romania de astazi o ciudatenie, o dovada de anormalitate, o lipsa de respect la adresa acestei societati bolnave. Traim intr-o societate in care mieii se transforma in lupi si lupii in miei cu o asa viteza incat nu mai reusesti sa intelegi cine ti-e prieten si cine dusman, cine merita aparat si cine merita blamat… Ne-am pierdut rusinea si puterea de a recunoaste cand gresim si am pus in loc nebunia sentimentului ca detinem adevarul absolut …

    E timpul sa ne oprim, sa ne asezam un pic si sa ne gandim daca este bine ce facem, cat mai putem inca sa gandim si sa deosebim binele de rau. Sa ne decidem daca ne place si vrem sa fim lupi sau miei.

  • 15

    E “interesant” ca nici Baselu, nici Udrea, Anastase, Turcana, Boc si inca vreo 3 lideri PDL, care nu scapau nicio ocazie sa critice USL-ul si “imaturitatea” lui Ponta, nu zic nimic despre decaderea lui Geoana!!!

    Repet, liderii PDL nu se remarca de obicei prin tacere, ci dimpotriva?

    Oare nu stiu cum sa actioneze in acest caz? Sa aiba Ponta dreptate cand il suspecteaza pe Geoana ca e cartita? Ca securist sigur era! (colegul luio Base, nu? Ca doar n-ar fi pus Ilici niste nesecuristi in posturi importante!)

    George
    2011-11-24 10:53:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 16

    @gigi: Nu Gigi, nu trebuia sa-l pastreze pe Geoana. Dar trebuia sa-l demita intr-un mod statutar, sa-l lase sa vorbesca la tribuba partidului inaintede suspendare, sa para totul asezat. asha, l-a debarcat in cel mai pur stil comunist, chemindu-l la sedinta la 2 si luind decizia la 1. Aici a gresit Ponta, prin stilul hoshoman de suspendare. E ca si cum pe linga ca te iei la bataie cu unu muuuult mai slab ca tine, il mai si lovesti pe la spate.

    bogdan
    2011-11-24 10:53:24 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 17

    @gigi: Nu Gigi, nu trebuia sa-l pastreze pe Geoana. Dar trebuia sa-l demita intr-un mod statutar, sa-l lase sa vorbesca la tribuba partidului inaintede suspendare, sa para totul asezat. asha, l-a debarcat in cel mai pur stil comunist, chemindu-l la sedinta la 2 si luind decizia la 1. Aici a gresit Ponta, prin stilul hostoman-golanesc de suspendare. E ca si cum pe linga ca te iei la bataie cu unu muuuult mai slab ca tine, il mai si lovesti pe la spate.

    bogdan
    2011-11-24 10:53:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 18

    @George: Pai acum nici macar nu e nevoie sa zica ceva, ca se porcaie Geoana cu fostii lui colegi suficient. E ca si cum vecinu’ care ti-e dusman se cearta ca la usa cortului cu nevasta. De ce sa te mai bagi si tu? Se face suficient de rusine singur.

    bogdan
    2011-11-24 10:56:07 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 19

    @gigi: pentru ca PSD a pierdut functia de sef al senatului (al doilea om in stat), Ponta a facut o mare greseala politica in dusmania lui fata de cel invins in alegerile de partid, a aplicat o procedura de pe vremea bolsevismului, l-a terminat definitiv(politic) pe invins, fara sa tina cont de pierderi. Asta e o dovada de amatorism politic din pacate

    adrian_hora
    2011-11-24 11:00:34 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 20

    Ca fost psd-ist de sema, ex ministru, manipulator de sondaje, analist “impartial”, dl. Alin Teodorescu ramane inregimentat in partidul care l-a facut un important om politic peste noapte. Uita sa ne spuna ceva despre cel care a manevrat din culise intreaga regie a debarcarii lui Mircea Geoana, cel care l-a propulsat si pe Domnia sa in politica. Impartialitatea de judecata este un cuvant necunoscut Excelentei sale. Ca la fiecare aparitie publica, nu conteneste sa imprastie perdeaua de fum pentru a arunca in pueril o realitate evidenta.

    PSD ramane demnul continuator al partidului unic. De sus si pana in organizatia din ultimul catun din Romania, dictatura celor aflati la conducere isi face simtita prezenta, cuvintul de ordine in randurile detinatorilor de carnet de partid ramanind teroarea. Ceea ce nu pare nimic surprinzator avind in vedere modul cum a ajuns la putere: teroare, teroristi…
    Dl. Ion Iliescu isi aminteste foarte bine de explicatiile pe care Geoana a uitat sa le prezintre in fata propriului partid. Uita insa cu o naivitate dezarmanta de explicatiile pe care Domnia sa trebuie sa le dea in fata unui popor de naivi…

    caligula
    2011-11-24 11:07:59 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 21

    @adrian_hora:

    DE unde stii tu? Ai acces la planurile lui Ponta? Sau ale PSD-ului?

    POate ca…..poate ca….. fiecare isi ia acum dorintele drept realitate.

  • 22

    @adrian_hora:

    Nu se stie daca l-a pierdut!

    Poate ca (vorba unuia) ca il castiga din nou? Poate ca il sprijina pe Udmerist?
    Si cand udmr va fi presedinte la senat, oare udmr nu va avea interes sa voteze demitere lui Baselu? Asa, ca razbunare ptr cat i-a injurat si frecat de-a lungul ultimilor 6 ani?

  • 23

    geoana s-a gatat de scaun in cel mai dizgratios mod.Nu a avut nici-o treaba cu partidul ci doar cu interesul lui.Sa fie sef.Nimic altceva nua a mai contat.

  • 24

    @sile: Lupta lui Geoana mi s-a parut chiar fireasca. Mazilirea lui insa a fost groteasca. Am vazut un copil (PONTA) posedat de mentorii sai cum se straduieste sa para stapan pe situatie distrugand PSD. Cutia Pandorei fiind deschisa va face ca pana la urma atat marioneta Ponta cat si sforarii sa fie scosi in afara PSD in aceasi maniera.

  • 25

    @strip:

    Suna cunoscut textul tau! Adica spui despre Ponta ca e o marioneta – acuzatia lui Geoana si ca e copil – acuzatia lui Basescu.Si cam atat. In afara de cele 2 lozinci, ce mai ai?

    stilus
    2011-11-24 14:25:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 26

    Ponta parca ieri era contra mentorilor sai,mentorii sustinind ca geoana sa ramina in partid.Ca cei care s-au sucit au fost tocmai mentorii nu o vezi.Parerea mea ponta ii manipuleaza pe mentori nu invers.Si daca este adevarat ca ponta a stat cu demisia pe masa inseamna ca i-a pus pe toti la punct.Este tare.Si asta o sa-l sperie pe chior cel mai tare.

  • 27

    Sunt atat de mediocri si atat de lipsiti de caracter, incat inclin sa cred ca am fi avut o clasa politica mult mai buna daca parlamentul s-ar forma prin tragere la sorti.
    In loc sa votam, am introduce in urne buletine de participare. Nu s-ar mai cheltui cu campania electorala, presa si-ar vedea de treaba ei si nu ar mai face-o pe agentul electoral, s-ar termina cu gastile numite partide, iar poporul ar fi mai bine reprezentat.
    Selectia care se face acum este pe dos.

  • 28

    @sile: Te inseli amarnic… Ponta a fost ales pentru ca era usor de manevrat. Nu il duce mintea prea mult si cind il pornesti pe o directie nu mai sta sa se intrebe unde va ajunge. In final, acest lucru s-a dovedit a fi mai degraba un dezavantaj decit un avantaj pentru PSD.

    Ceea ce vezi tu la mentorii lui Ponta este o strategie menita sa impiedice formarea de grupuri prea puternice in PSD. Iliescu este cel care a aplicat-o cu succes si se pare ca si Nastase incepe sa o invete. Ideia este sa ii sprijini tot timpul pe cei slabi (care au mai putine sanse sa ajunga puternici) in asa fel incit nimeni sa nu ajunga sa detina puterea absoluta. In acest mod poti sa controlezi ce se intimpla fara a fi perceput ca fiind o putere in sine.

    Cit despre Ponta cel tare care il sperie pe Basescu… Cred ca lui Basescu ii convine de minune ca PSD-ul sa fie condus de Ponta. Mie in mod sigur imi convine. Din pacate, s-ar putea ca jocul facut de Ponta sa il coste scump: a ajuns prea puternic asa ca s-ar putea lui Iliescu faca ceva in privinta asta… Sper doar ca Ponta sa nu fie la fel de penibil ca si Geoana cind va fi sa se duca la vale.

  • 29

    @Bongo:

    Ce bine cunosti PSD-ul din interior….si pe Ponta.

  • 30

    @Bongo:

    Tu te inseli! De ce ar fi POnta usor de manipulat? Cu ce l-ar putea santaja?
    – n-a fost comunsit de frunte
    – n-a fost securist
    – n-a fost colaborator al Secu
    – nu si-a atribuit case
    – nu are avere din “vanzari anterioare”
    – pe seful ANAF l-a datr in judecata iar asta inseamna ca NU SE ASCUNDE.

    In schimb Geoana…..ehe….fiu de general, deh.

    sulfin
    2011-11-24 15:55:56 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 31

    bongo

    fi linistit ponta nu va pleca din fruntea psd decit daca va pierde alegerile.Si nu le va pierde.Nu ca ar fi el superdestept dar chiorul si pdl lucreaza din plin zi si noapte pentru usl.Ponta sa mearga la curse, antonescu sa doarma tot timpul ca are grija cine sa-i creasca in procente gigacaloria din iarna asta, cei ce vor fi dati afara in 2012, preturile etc etc.Toate astea sint pentru usl.Sau crezi ca poporul a inteles si vor fi in continuare cu pdl care “lucreaza” pentru popor.Precis asta fac.Sa faca mai repede si cu asiguraruire de sanatate sa vada tata leana care ia punga de la pdl ca atunci cind se va duce la doctor o sa-i dea un piramidon si o sa-i spuna “circula mamaie” fugi si mori acasa nu in poarta spitalului ca s-a facut reforma sanatatii.Toate astea vor lucra pentru usl chiar daca ponta si crin pleaca in excursie pina la alegeri.

  • 32

    @sile:

    Se va repeta povestea cu Nastase-Basescu! Lumea era atat de satula de Nastase (desi ala nici macar nu taiase salariile!) incat ar fi votat cu oricine. S-a intamplat sa fie Basescu. Ca doar nu-si imagineaza cineva ca Base a fost votat in urma ”reusitelor” din TRansporturi sau din Bucuresti. Ca doar nu facuse nimic, dar avea scuza ca ”nu e lasat sa faca”.

    sulfin
    2011-11-24 16:55:34 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 33

    “Mircea Geoană a declarat joi, la Dăbuleni, că începe o nouă construcţie pentru care a primit mesaje de susţinere din ţară şi din străinătate, din toate orizonturile politice, noul proiect urmând să coalizeze oameni “cinstiţi”, competenţi şi “cu frică de Dumnezeu”.

    uite unde era alba ca zapada si nu stia nimeni.Mai sa fie.Stia lazaroiu ce se pregateste in laboratoarele cotroceniului.Astiut si ponta de ce l-a dat afara.Numai ca nu au gasit ce trebuia pentru ca geoana nu este in stare sa se gestioneze pe el dar o “constructie”.Se darima sandramaua inainte de a o pune in picioare

  • 34

    Curcile in general sunt pesediste!
    Si nici pesedistii nu se simt prea bine.

    sora diesel
    2011-11-24 19:27:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 35

    @sulfin#30: O sa te rog sa faci diferenta intre manipulabil si santajabil. Ponta este usor manipulabil pentru ca sufera de o boala grava: se crede mult mai destept decit este. Boala este fatala in 99% din cazuri…

    Si ca sa intelegi ce spun, o sa te rog sa urmaresti simptomele acestei boli: Ponta nu a facut si nu a spus nimic inteligent de cind il stiu. Cu toate astea, se crede atit de destept incit crede ca merita sa ajunga prim-ministru…

    Faptul ca Iliescu l-a impins atit de usor in capcana ar trebui sa va dea si voua de gindit…

    PS. Cit despre conflictul cu ANAF… Tu sti ce inseamna sa incasezi niste bani fara sa prestezi un serviciu in schimbul lor? Mita mascata sau evaziune fiscala…

  • 36

    @35
    azi este ziua ta norocoasa;s-a dat liber la incesturi gerontofile.Succesuri!

    sora diesel
    2011-11-24 21:38:47 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 37

    @sulfin
    ai un ten foarte fin,ce crema marfa folosesti?
    Iti dai si pe buze?Just asking friendly.

    sora diesel
    2011-11-24 21:40:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 38

    in orice tara normala si in orice partid din acea tara, cel care pierde alegerile pleaca la plimbare pentru ca votantii il vor percepe drept perdant si la urlatoarele alegeri…
    in cazul special discutat, cand ai pierdut alegerile pe motive de jacuzzi cu vantu la miez de noapte inainte de confruntarea finala, nu mai esti un simplu si conjunctural perdant: esti o catastrofa; sau un manipulant de voturi – adica omu’ adversarului

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari pagina personala
jurnalist Catavencii, scriitor
» citeste biografia

Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Ultimele comentarii

  • 1@victor L:Aveti dreptate ... Au sarit toti ..bugetarii lui basescu ca arsi incepand de la macovei la blaga si ceilalti ciumpalaci trimisi pe sticla ,ignorand tot ce-au injurat pana ieri si pozand in...
  • 2domnu teodorescu,ramine cum am stabilit....
  • 3@nae: Don Nae, frate, ce-ai cu mine? Porcaieste-l pe don Teodorescu ca el aduce acuzatii nefondate la adresa lu' don Ponta! Eu doar glumesc! Sa traiesti bine, Nae!...
  • 4Domnule Teodorescu, daca v-au placut Iliescu si Nastase o sa va placa si Ponta, fiti fara grija! Sunt la fel de ambitiosi, orgoliosi, grei la suflet! Se construieste pe razbunare, ranchiuna, ura si interese!...
  • 5Intrebari si raspunsuri:1. De cand se iau deciziile cu sondajele de opinie pe masa? Adica in urma unor sondaje la care au raspuns in medie 1000 de persoane, presa, televiziunile, plus cei doi agarici/pogonici...
    cetateanul sondat zilnic la Poanta, Ponta şi deochiul
  • 6@Teodorescu Cristian I-auzi taticu'!De unde stie @Calin ca ai ginit un post de atasat cultural?De meritat,ce-i drept,meriti!Ai dat cu sarg la flasneta in anii astia din urma.R.Cernea s-a capatuit,urmezi...
alex mazilu Andrei Plesu antonescu aur Becali blaga blog Blogviu interviu Boc Bucuresti calatorie candidatura catalin voicu cercetare cianura cluj concert crin criza CTP Curtea Constitutionala demisie Dinu Patriciu EBA economie Elena Basescu experiment Facebook FMI fotbal humanitas Iliescu instantanee intelectuali internet Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu manipulare Media Mihai Goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza ortodoxie parlament Parlamentul European pd-l PE Plesu Polirom presedintie protest radu duda Realitatea TV reforma riscograma romani romania rosia Roşia Montana salarii securitate Senat sindicate sondaj sorin oprescu steaua SUA Tariceanu tiff TRU TVR UBB uichendist.ro Vanghelie Vasile Blaga

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!