![]() | Protestele de pe Wall Street. De la faţa loculuivezi toate articolele de Costi Rogozanu03 Oct 2011 la 02:39 37 comentarii 1521 vizualizari. |
Media mainstream se rezumă la o prezentare mai mult decît clişeistică a evenimentelor recente de pe Wall Street. O relatare plină de observaţii utile de la faţa locului a trimis Florin Poenaru pentru criticatac.ro. Redau aici un fragment.
Mișcarea de protest se desfășoară deja de două săptămâni. Inițiată în New York, pare acum a se extinde în toată America, sau cel puțin în orașele mai mari precum Washington, Boston, Los Angeles și New Mexico. Începută ca o mișcare spontană și informală împotriva elitei financiare și a corporațiilor considerate responsabile pentru actuala criză și principalii ei beneficiari, acum o serie de sindicate, organizații și intelectuali și-au anunțat adeziunea. Se vorbește de o grevă a studenților pe 5 octombrie. Lucrurile sunt încă în plină desfășurare și încă destul de neclare. Protestele nu au beneficiat de mare atenție până săptămâna trecută când 80 de participanți la marș au fost arestați de poliția new yorkeză, cu destulă brutalitate. La marșul din 1 octombrie au participat peste 3000 de persoane și, la ora la care scriu, se pare că mai mult de 500 de persoane au fost arestate pentru ocuparea Brooklyin Bridge. Deocamdată confuzia este principalul cuvânt de ordine, în condițiile în care mișcare nu are nici lideri și nici mesaje foarte clare. Reflectarea în media mainstream a fost succintă în cel mai bun caz, dacă nu chiar manipulatoare, chiar în cazul unor ziare de prestigiu precum New York Times. Mai mult, lucrurile sunt încă în plină mișcare și e foarte greu, dacă nu chiar inutil, de tras vreo concluzie deocamdată Mai jos, sunt câteva observații fragmentare după marșul de azi și după cele 2 săptămâni de proteste.
Etichete: politie, wall street. miscari


Laura Cernahoschi azi la 12:30 |
Când Monica Macovei atrăgea atenția asupra faptului că PSD-ul, revenit la putere, chiar și sub [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:16 |
A cotit cu dibăcie Băsescu la întrebarea ziariştilor dacă se mai întîlnesc cu el la [ citeste mai departe ]
Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
| 1Laura, sa nu spui ca ai inceput sa-ti pui intrebari?! Dupa dl.Teodorescu ar fi prea mult! Ce mare scofala un viol la o gagica chioara! Fii mai optimista! La cate o sa-ti vada ochii, daca-ti pui intrebari... | ||
| 2@victor L:Aveti dreptate ... Au sarit toti ..bugetarii lui basescu ca arsi incepand de la macovei la blaga si ceilalti ciumpalaci trimisi pe sticla ,ignorand tot ce-au injurat pana ieri si pozand in... | ||
| 3domnu teodorescu,ramine cum am stabilit.... | ||
| 4@nae: Don Nae, frate, ce-ai cu mine? Porcaieste-l pe don Teodorescu ca el aduce acuzatii nefondate la adresa lu' don Ponta! Eu doar glumesc! Sa traiesti bine, Nae!... | ||
| 5Domnule Teodorescu, daca v-au placut Iliescu si Nastase o sa va placa si Ponta, fiti fara grija! Sunt la fel de ambitiosi, orgoliosi, grei la suflet! Se construieste pe razbunare, ranchiuna, ura si interese!... | ||
| 6Intrebari si raspunsuri:1. De cand se iau deciziile cu sondajele de opinie pe masa? Adica in urma unor sondaje la care au raspuns in medie 1000 de persoane, presa, televiziunile, plus cei doi agarici/pogonici... | ||
| Mihai Goţiu 10998 citiri |
| Cristian Teodorescu 10097 citiri |
| Costi Rogozanu 8997 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4174 citiri |
| Alin Fumurescu 3969 citiri |
| Constantin Creţan 3396 citiri |
| Dorin Tudoran 2901 citiri |
| Elena Vijulie 2675 citiri |
| Dan Duca 2481 citiri |
| Ciprian Şiulea 2322 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Laura Cernahoschi 2 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Mihai Goţiu 61390 citiri |
| Cristian Teodorescu 40437 citiri |
| Costi Rogozanu 38189 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18222 citiri |
| Alin Fumurescu 17875 citiri |
| Viorel Dobran 12329 citiri |
| Dan Duca 11281 citiri |
| Constantin Creţan 11155 citiri |
| Elena Vijulie 9300 citiri |
| Dorin Tudoran 8728 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Cred ca totul este foarte simplu:corporatiile si bancile aucorupt politicul pentru ca era in interesul lor,oricine incearca acest lucrul,dar de ce nu sunt legi,”legiferate de politicieni”,prin care sa faca decontul banilor cheltuiti de la buget la ultimul banut.Politicul toaca banii nostri din o sumedenie de taxe si impozite,inventate tot de ei.
2011-10-03 06:02:07 | Raporteaza
E un soi de “flower-power” in era internetului. In maxim 20 de ani acesti protestatari vor fi directorii marilor companii si politicienii, pe care azi ii contesta, exact ca generatia hippie.
Nimic nou sub soare…
Criza e una de sistem si nu poate fi rezolvata de niste bieti tineri inimosi, din pacate.
2011-10-03 08:26:20 | Raporteaza
D-le Rogozanu, cu toata stima pentru dvs manifestantii nu au nicio sansa nicaieri. Peste tot pe unde au incercat cate ceva au fost batuti crunt, arestati etc. In Grecia se pregateste o noua runda de manifestatii – vor fi batuti fara mila. In Spania, Italia etc la fel. In America cu atat mai mult. Li se va umple fata de sange si daca nu pricep o sa capete si ani grei de puscarie. Cand totul se duce dracului nu are nimeni timp sa mangaie pe cap niste … cersetori pana la urma. Veti vedea…
2011-10-03 08:46:13 | Raporteaza
Inca un prilej pentru presa audiovizuala(de pretutindeni) de a se face de cocoa.
2011-10-03 09:58:33 | Raporteaza
Costi, ce îl califică pe Michael Moore, în viziunea ta, la statutul de “intelectual consacrat”? Noam Chomski da, subscriu fără rezerve, da’ Moore…
2011-10-03 10:51:03 | Raporteaza
Am vrut să semnez în notă ironică “Nim Chimpski”, ca un omagiu adus postacilor portocalii care se vor grăbi să arunce cu de toate, dar am renunţat pentru că mi-e teamă că neam de neamul lor nu ştie cine e personajul…
2011-10-03 10:53:16 | Raporteaza
Asa a inceput si in piatza Tahrir dar si in Piatza Tien Anmen -cu niste sute de protestatari arestati. Poate ca americanii ar trebui sa-i scrie o scrisoare “a celor sase” lui Bashar , lui Putin sau lui Ahmedinejad. Lui Mubarak nu mai e cazul, nici lui Basescu, lui Timoshenko nici atat. Oricum se vede Marishika si in poza si in articol.
2011-10-03 11:03:56 | Raporteaza
Presa capitalista nu a fost credibila niciodata. Iar acum daca nu mai avem Scinteia, multumim partidului pentru criticatac. Ne mai lumineaza viata.
2011-10-03 11:22:55 | Raporteaza
O adunatura de idioti cu flori in cap. Ar trebui arestati si trimisi la munca fortata. Asa s-ar scapa de criza…
2011-10-03 11:29:40 | Raporteaza
NEALINIEREA spunea Ceausescu. Singura miscare care va reusi va fi cea fara lideri.Cind vor aparea liderii totul se va sfirsi in sensul dorit de cei care conduc.Fara lideri nu au de unde sa apuce si sa termine cu miscarea de nemultumire. Cerinta una singura gresesti platesti.Un patron este obligat sa declare situatia financiara la fiecare trei luni, daca face ilegalitati intra la puscarie, daca isi cumpara masini sau alte servicii si platesteste dublu sau triplu pentru ele da faliment. Vem aceleasi legi si obligatii pentru cei pe care ai platim sa ne conduca.Eu platesc ca ei sa conduca tara iar ei fac ce vor pe banii mei.Iar daca nu-mi place ma baga si la puscarie. Transparenta totala asta vor oamenii , legi simple si neinterpretabile dupa cum iti convine astavor oamenii. Aceleasi legi,pedepse si penalitati si pentru cetateni,patroni dar si pentru STAT.
Vine controlul la mine si trebuie sa dau socoteala ce am facut cu banii la fel sa faca si Statul. Miscarea ar trebui sa se numeasca Ochi pentru ochi,lege pentru lege. Ar trebui introdus CODUL PENAL PENTRU STAT.
2011-10-03 11:50:47 | Raporteaza
Si pentru Rasdac.
2011-10-03 11:53:59 | Raporteaza
Ca aceste marsuri sa aiba o finalitate ele trebuie sa aiba un caracter violent impotriva escrocilor politici si financiari… altfel lumea pierde degeaba timpul pe strazi…. Pana nu se lasa cu morti, raniti, ocupari de drumuri si piete publice, baricade si incendii, efectul va fi unul redus, nesemnificativ si nu va conduce la nimic. Fortele de represiune sunt aservite puterii.
2011-10-03 12:38:11 | Raporteaza
Am participat si eu la revoltele din marele oras New Mexico! Inelectualii lu’ peste!
2011-10-03 14:57:28 | Raporteaza
Sincer, am un sentiment de “this is not happening!”… Proteste generalizate, arestari in masa, mass-media tace… Si asta tocmai in America, patria democratiei? WTF???
2011-10-03 15:06:05 | Raporteaza
@ Cris,
ce dreaq ne facem!? oare sa-si fi bagat Basescu coada si la americani de i-a infometat?
Ai mai fost prin hipermarketuri, s-au mai “scumpit preturile”?
2011-10-03 15:21:41 | Raporteaza
Michael Moore e intelectual???
2011-10-03 15:30:07 | Raporteaza
@Gogu:
Bine zis…
Nu-mi plac revoluțiile și mișcările ”spontane”. De la iacobini la bolșevici revoluțiile reprezintă manipularea maselor, ridicarea acestora la luptă și din nou reprimarea acestora după ce obiectivele ascunse sunt îndeplinite.
Statul și numai statul trebuie să lupte, prin organele sale. Într-o lume de state naționale puternice Guvernul Mondial nu are nici o șansă, este înfrânt globalismul roșu(bolșevic) și negru(neoliberal).
În țara noastră ruinată de ocupația stalinistă, printr-o mișcare statală au luat puterea patrioții români, în frunte cu Ceaușescu; nu numai că au reușit să regenereze România având cele 3 atribute ale omului de stat(patriotism, competență, viziune), dar au mers mai departe în politica externă, înfruntând dușmanii țării noastre, cerând din 1964 Basarabia, Bucovina de Nord, Insula șerpilor și Tezaurul confiscat.
De asta are nevoie azi și SUA: de un nou Washington, Jefferson sau Jackson, care să pună capăt mafiei bancare și corporatocrației, să termine cu agresiunile externe și cu susținerea oarbă a Israelului, să-i aducă în fața instanței pe ”stăpânii crizei”, să refacă SUA așa cum au vrut-o fondatorii ei.
2011-10-03 16:04:34 | Raporteaza
@Radu D. L. Popescu: De acord cu tine ca este o criza de sistem. Sper ca nu te-ai referit numai la criza economica si financiara. Din nefericire generatia noastra traieste o criza morala, sociala, intelectuala.
Avem doua posibilitati, sa acceptam situatia si sa ne plângem de mila, sau sa facem ceva alaturi de acesti tineri inimosi. Eu prefer a doua varianta..chair daca numai fac parte din generatia lor de tineri!
2011-10-03 16:31:47 | Raporteaza
@gewd: Ca sa te întelegem fi te rog amabil si explica ce înseamna în opinia dumneavoastra INTELECTUAL? Personal consider ca Michael Moore este un INTELECTUAL!
2011-10-03 16:36:07 | Raporteaza
Mor de ras cand ii vad pe hipiotii de stanga, aia tinuti pana la 40 de ani pe banii parintilor din clasa de mijloc, cum s-au dus ei sa atace wall street-ul, sa-i puna la punct pe capitalistii aia rai!
de parca bancherii ar avea nevoie de popularitate sau voturi, de parca bancherii le-au promis lor vreodata ceva ) Incredibili sunt tinerii astia socialisti. in loc sa se duca la Mesia lor Obama, sa-i spuna sa dea inapoi banii primiti in campania electorala de la marile corporatii si sa-i puna dupaia pe acestia sa traiasca conform legilor, ei se duc la bancheri, care lucreaza in mediul privat si singura lor obligatie e sa aduca profituri actionarilor care i-au angajat. ce dracu credeau ca se face pe wall street? actiuni caritabile?
2011-10-03 16:55:05 | Raporteaza
@kijiji:
Din cate am observat eu pana la varsta mea, o miscare plecata de jos in sus, are sanse de reusita doar cand se intalneste, undeva pe drum, cu o alta plecata de sus in jos. O fi asa ceva?
Si sigur, m-am referit la intregul sistem.
2011-10-03 17:11:33 | Raporteaza
@kijiji
vezi tu amice,tu nu vei fi niciodata intelectual,sorry!
Michael Moore este genul de intelectual de stanga care haleste 12 hamburgeri in inima New York-ului si mai tranteste o critica beton.Dupa aceea ,obosit,mai baga in burdihan 16 crispy stripes si mai face un filmulet despre decaderea capitalismului salbatic.
El are circumstante,tu nu ai nici macar una.El este obez,tu esti lihnit.El are parai,tu ai nevoie de un loc de dormit.Avantaj el,deci el este intelectual pe cand tu nu esti decat un linge blide.
Ps-fara ranchiuna si resentimente.OK?
2011-10-03 19:03:04 | Raporteaza
kijiji: De asta are nevoie azi ?i SUA: de un nou Washington, Jefferson sau Jackson, care sa puna capat mafiei bancare ?i corporatocra?iei, sa termine cu agresiunile externe ?i cu sus?inerea oarba a Israelului, sa-i aduca în fa?a instan?ei pe ”stapânii crizei”, sa refaca SUA a?a cum au vrut-o fondatorii ei.
Asa ceva nu se poate. Obama e doar ultimul exemplu ca o reforma a plutocratiei deraiate din SUA e imposibila; bogatii au inteles ca pot face orice abuz, si asta pentru ca pot sa schimbe orice om politic care li s-ar opune; si ca sa reuseasca asa ceva nu le trebuie manevre oculte asa cum cred unii, sau asasinate ca-n epoca lu` Kennedy, cum suspecteaza altii, e suficient ca voluntar si simultan mai multi mari bogati sa ordone reducerea activitatii business-ului lor, chestie care inevitabil strica astfel climatul economic si prin asta si cel psihologic, al bursei si mediului de afaceri pana la cel mai prapadit patron.
2011-10-03 20:08:56 | Raporteaza
@baruch hashem: desi n-am mare speranta ca poti fi calmat prin vreo metoda administrativa, iti aduc la cunostinta ca am raportat comentariul tau #23 (putea fi insa oricare alta contributie a ta pe subiectul asta).
Incitarea la masacru, fie el antisemit, antitzigan, anti-orice-natie-sau-grupare-umana (clasa sociala inclusiv) nu numai ca nu trebuie permisa, trebuie sa fie si sanctionata cumva. Frustrarile de inteles nu pot scuza incitarea la masacru contra unei comunitati religioase (etnice?), grupare de oameni care nu poate fi echivalata cu o clasa sociala sau grupare profesionala care azi e in ochii multora vinovata de situatia tragica actuala.
2011-10-03 20:26:41 | Raporteaza
@baruch hashem
si zici ca s-au terminat compensatele?Asta este o veste proasta.Parerea mea!
2011-10-03 20:34:19 | Raporteaza
@tamara’s nephew: Mai facut praf! Asta ai retinut tu despre Michael Moore, ca manânca 12 hamburgeri…în loc sa întelegi ca el apara anumite valori. Este persoana care nu-si neaga originile sociale, nu face ca tiganul ajuns împarat. Tu ai auzit de filmul «Roger et moi» primul lui film unde a pus totul la bataie (a vândut bunurile personal pentru a face acest film) tocmai pentru a da în vileag anumite practici corporatiste . Este vorba de cazul GM cînd au licentiat 30 000 de muncitori de la uzina de la Flint. Ai auzit de lupta lui împotriva razboiului? Ti se pare normal ca soldatii români sa moara pe cîmpurile din Afganistan (pentru ce?)Ti se pare normal ca în ultima vreme se face tot posibilul ca sa dispara clasa de mijloc si acolo unde ea mai exista? Este deja prea mult…
în alta ordine de idei ar trebui sa te abtii sa faci afirmatii nefondate despre persoane pe care nu le cunosti personal (aici ma refer la mine). Atacul la persoana este cel mai josnic. Eu am crescut cu fraza asta « Sa fi domn e o întîmplare sa a fi om e lucru mare.» Fiecare cu valorile lui, si nu uita ca si Isus Cristos tot de stînga era.
2011-10-03 20:46:21 | Raporteaza
@kijiji
nu te supara dar ai rostit un mare neadevar!
Am tot dreptul sa ma exprim in privinta persoanei tale deoarece ai intrat intr-un spatiu public.
Cu ce fraza ai crescut tu,nu ma intereseaza si nici in viitor nu vreau sa stiu ce-ai vrut sa spui.
Cat despre cuvantul “domn” si a fi roman,sa fim seriosi.
Domni erau si tiganii aia din occident care furau,omorau,violau,furau?
Hai lasa-ma ca ai inceput sa ma obosesti!
PS-zici ca Isus era de stanga?Sa faci spume ca ai citit asta in Das Kapital?
2011-10-03 22:31:25 | Raporteaza
@rk: Care-i problema ta cu @baruch hasem? Omul a spus clar bestii sionist-masonice si jidanii cei de tip Rothschild , Rockefeller, Soros et company, nu evreii in general, nici clasa sociala cutare. E ca si cum ar fi spus in timpul WW2 nu va fi liniste pana nu lichidam bestiile nazisto-fasciste si arienii gen Hitler, Himmler si Goebells! E situatie identica, desi e un razboi ascuns, ei sau noi toti ceilalti!
@tamara’s nephew: lecitina si acizii grasi omega n-au fost niciodata la compensate din pacate. Din moment ce tie iti merge bine sub acest regim, inseamna ca totusi ti le permiti. Ai avea nevoie. Parerea mea.
2011-10-04 00:05:22 | Raporteaza
@tamara’s nephew: Exact ce am zis Sa fi domn e o întîmplare sa fi om e lucru mare. Apropos tu întelegi româneste? Nu, nu am citit asta în cartea lui MArx cu toate ca pe vremea cînd am facut eu scoala facea parte din lectura obligatorie. Proasta e lumea anul asta parca este mai proasta ca anul trecut, si de acum doi ani….etc.
2011-10-04 00:16:28 | Raporteaza
horia: Care-i problema ta cu baruch hasem? Omul a spus clar bestii sionist-masonice si jidanii cei de tip Rothschild , Rockefeller, Soros et company, nu evreii in general, nici clasa sociala cutare.
Si tu esti asa-ntr-o râna incat sa amesteci evreii (care-s in primul rând o comunitate religioasa) cu… masonii, si sionistii cu bancherii si speculantii la bursa????? Daca da, inseamna ca esti si tu tot atat de tarat ca si el.
horia: E ca si cum ar fi spus in timpul WW2 nu va fi liniste pana nu lichidam bestiile nazisto-fasciste si arienii gen Hitler, Himmler si Goebells!
E absurd si abominabil sa-l compari pe Soros cu Hitler sau Goebels, sau chiar pe Rothschild si pe Rockefeller cu Hitler si Goebels. Singura culpa care poate fi adusa lui Soros este ca s-a imbogatzit speculând la bursa, si din pacate mizând pe caderea unor monede nationale. In rest totusi, orice individ cat de cat sanatos la cap stie ca Soros îsi foloseste si si-a folosit averea pentru scopuri nobile, macar prin idealismul ideilor care le presupun, cum e promovarea democratiei, diversitatii si tolerantei; putem fi critici la adresa democratiei burgheze (si eu unul rareori ma abtin de la exercitiul asta) si exceselor de toleranta, mai ales cand sunt cumva impuse din exterior, insa de aici si pana la a-l face pe Soros un demon ca Hitler, e drum lung. Dar voi aveti cumva o scurtatura se pare. La fel cu Rockefelleri si Rothschilzii.
O alta chestie care zgârie logica: daca bogatanii din familiile alea de evrei chiar erau realmente “sionisti”, atunci nu mai traiau in Occident nenica, si nici nu se mai considerau cetatzeni ai lumii implicati intens in caritate in tarile vestice si est-europene, ci se duceau de mult timp sa-l pupe in fund pe-un bigot gen samir, sau azi pe netaniahu.
horia: E situatie identica, desi e un razboi ascuns, ei sau noi toti ceilalti!
Esti bolnav, fratzicule, ca si ala pe care il aperi aici, esti bolnav de antisemitism, si sursa bolii tale e stravezie, anume religia ortodoxa si incultura dezastruoasa in care se zbat fara sa fie vina lor prea multi români. Desi este foarte adevarat ca evreii au tendinta sa creeze retele de cunostinte si interese cu intindere transfrontaliera, si ca uneori, unii dintre ei, se comporta in raport cu ceilalti cumva la limita rasismului, nu toti evreii-s asa, si nici macar o majoritate a lor. Mi s-a intamplat sa am si eu experiente neplacute cu anumite grupuri de evrei, insa as fi absolut tarat si nedrept sa nu vad si sa nu admit ca am avut si experiente foarte foarte pozitive cu altii. Doar in mintea unui zmintit si paranoic exista un “razboi ascuns intre evrei si restul lumii”, sau intre evrei si români.
2011-10-04 08:10:32 | Raporteaza
@rk:
Un “ceva” mic, acolo, totusi este, din moment ce iudaismul este singura religie din lume care le spune adeptilor ca ei sunt “rasa aleasa”. Nu-i asa ca suna ca dracu’?
2011-10-04 09:21:40 | Raporteaza
@Radu D. L. Popescu: Un “ceva” mic, acolo, totusi este, din moment ce iudaismul este singura religie din lume care le spune adeptilor ca ei sunt “rasa aleasa”.
Si Hristos le spune credinciosilor lui ca sunt alesi pentru mântuire si viata vesnica, si Coranul lui Mahomed le zice arabilor, fie si indirect, ca sunt alesi, cat timp limba lor este unicul mijloc de comunicare pe Lumea Cealalta, in Paradis.
@Radu D. L. Popescu: Nu-i asa ca suna ca dracu’?
Evident, e si normal asta, cat timp conceptul era potrivit pentru o lume tribala antica, in care fiecare zeu avea tribul lui ales si fiecare trib avea zeul lui ales. Istoricii zic ca triburi diferite de evrei adorau zei diferiti, si ca doar de la un moment dat incolo acesti zei au fost echivalati, pastrându-se insa multitudinea de apelatziuni. Despre conceptul asta henoteistic de relatie intre trib si zeu, Biblia e cel mai bun îndurmar chiar, daca e citita cu ochii mintzii deschisi.
2011-10-04 09:38:18 | Raporteaza
@rk:
Ca bine zici “daca e citita cu ochii mintzii deschisi”
din pacate, de cele mai multe ori nu e…
si nu doar in ceea ce priveste conceptul henoteistic.
2011-10-04 10:11:39 | Raporteaza
Vai de capul vostru….haba n-aveti de nimic, nu degeaba suntem ” patria adormitilor” si a mamaligii care nu explodeaza niciodata…pe spinarea romanilor ar putea taia lemne sistemul corupt ca nici atunci nu s-ar enerva ci i-ar critica mirat cu ochii inchisi de somnul profund al natiunii pe altii de peste hotare care incearca sa faca ceva…
Daca va informati mai bine ( inclusiv autorul acestui articol) ati fi vazut ca acesti ” cersetori” au o pagina intreaga pe net cu cererile concrete ale miscarii si ca sunt foarte bine organizati si condusi de un grup care se pregateste de cel putin 7 ani pentru aceste miscari.
E foarte usor sa critici pe altii si tu sa stai cu mainile in san in timp ce esti furat, mintit pe fata, luat de prost si calcat in picioare de un sistem mondial corupt….Chiar nu va dati seama ca acesti tineri lupta si pentru dosurile voastre? Ca nici voi sa nu mai fiti mintiti si jecmaniti pe fata? Uitati-va un pic in jur, vedeti, va place situatia in care s-a ajuns pe terra din cauza sistemului piramidal corupt in care cateva mii de bogatasi din varf isi bat joc de restul omenirii si fac ce vor din noi? TREZIREA romanilor adormiti! Sunteti mintiti la greu pe toate planurile de catre tot ceea ce ati votat si de catre toti cei care ar trebui sa lucreze PENTRU NOI, nu pentru interesele proprii. Ne fura si ne mint pe fata, ne fura toate drepturile ( nu vorbesc doar de clasa politica) iar noi ii judecam si criticam pe cei care au vazut acest lucru si chiar incearca sa faca ceva, in loc sa-i sustinem, macar moral, daca in rest suntem prea lasi sa confruntam sistemul corupt.
2011-10-04 10:34:11 | Raporteaza
Proposed List Of Demands For Occupy Wall St Movement!
Posted 8 days ago by LloydJHart (Vineyard Haven, MA)
Demand one: Restoration of the living wage. This demand can only be met by ending “Freetrade” by re-imposing trade tariffs on all imported goods entering the American market to level the playing field for domestic family farming and domestic manufacturing as most nations that are dumping cheap products onto the American market have radical wage and environmental regulation advantages. Another policy that must be instituted is raise the minimum wage to twenty dollars an hr.
Demand two: Institute a universal single payer healthcare system. To do this all private insurers must be banned from the healthcare market as their only effect on the health of patients is to take money away from doctors, nurses and hospitals preventing them from doing their jobs and hand that money to wall st. investors.
Demand three: Guaranteed living wage income regardless of employment.
Demand four: Free college education.
Demand five: Begin a fast track process to bring the fossil fuel economy to an end while at the same bringing the alternative energy economy up to energy demand.
Demand six: One trillion dollars in infrastructure (Water, Sewer, Rail, Roads and Bridges and Electrical Grid) spending now.
Demand seven: One trillion dollars in ecological restoration planting forests, reestablishing wetlands and the natural flow of river systems and decommissioning of all of America’s nuclear power plants.
Demand eight: Racial and gender equal rights amendment.
Demand nine: Open borders migration. anyone can travel anywhere to work and live.
Demand ten: Bring American elections up to international standards of a paper ballot precinct counted and recounted in front of an independent and party observers system.
Demand eleven: Immediate across the board debt forgiveness for all. Debt forgiveness of sovereign debt, commercial loans, home mortgages, home equity loans, credit card debt, student loans and personal loans now! All debt must be stricken from the “Books.” World Bank Loans to all Nations, Bank to Bank Debt and all Bonds and Margin Call Debt in the stock market including all Derivatives or Credit Default Swaps, all 65 trillion dollars of them must also be stricken from the “Books.” And I don’t mean debt that is in default, I mean all debt on the entire planet period.
Demand twelve: Outlaw all credit reporting agencies.
Demand thirteen: Allow all workers to sign a ballot at any time during a union organizing campaign or at any time that represents their yeah or nay to having a union represent them in collective bargaining or to form a union.
These demands will create so many jobs it will be completely impossible to fill them without an open borders policy.
Lloyd J Hart 508-687-9153
occupywallst.or../
2011-10-04 12:10:44 | Raporteaza
@rk: Tu esti chinez sau turc, ca nu esti roman din moment ce nu intelegi limba? Sionist e una, evreu e altceva! Evreii obisnuiti sunt in aceeasi oala cu toti ceilalti oameni obisnuiti de pe planeta asta. N-are nici @baruch, si nici eu n-am ceva cu evreii, dar avem cu loazele “subterane” care fac din lumea asta un iad. Daca tu negi ca exista societati secrete care au ca scop tragerea sforilor politice si economice in favoarea lor si spre raul omenirii, in speta masoni, sionisti, illuminatti samd (care mai fac cate-o chestie caritabila, asa, sa puna botul credulii, ca doar tot de la noi dau, nu de la ei), fie ca esti naiv, fie ca ai vreun interes, nu inseamna ca asta nu exista. Nu, nu-i deloc absurd sa compari organizatiile oculte si capii lor cu fscismul si liderii nazisti. Singura diferenta e ca nazistii au iesit in fata, si au fost anihilati, primii lucreaza din umbra, cu scopuri la fel de necurate, si de asta lucreaza inca, cu mai mult succes, mai subtil si pe scara mai larga. Problema e nu ca susnumitii sunt bogati, problema e cum se imbogatesc si ce urmaresc, caci e clar ca banii sunt pentru ei nu scop, ci instrument pentru alte scopuri mai sinistre.
Care logica o zgandare faptul ca respectivii stau in USA, centrul de putere mondial, unde pot avea acces la si folosi acea putere mai direct, si nu se duc in Israel (nici nu cred ca sunt prea interesati ei de soarta Israelului, decat cata vreme le foloseste la ceva)? Logica lui Gaga?
Apropos, nu sunt ortodox, am fost botezat catolic, iar ca pareri vizavi de religie ma definesc ca agnostic.
Mai departe nu are rost sa mai comentez, o dai prosteste inainte cu antisemitismul, desi ti s-a spus clar ca nu de asta e vorba, probabil asa-i invatat ca se discrediteaza mai bine parerile antiNWO.
2011-10-05 12:45:37 | Raporteaza
horia: Tu esti chinez sau turc, ca nu esti roman din moment ce nu intelegi limba? Sionist e una, evreu e altceva!
Tu i-ai pus in aceeasi propozitie si pe unii si pe ceialalti, ca si cum ar fi acelasi lucru; asta daca imi aduc bine aminte.
horia: Evreii obisnuiti sunt in aceeasi oala cu toti ceilalti oameni obisnuiti de pe planeta asta. N-are nici @baruch, si nici eu n-am ceva cu evreii, dar avem cu loazele “subterane” care fac din lumea asta un iad. Daca tu negi ca exista societati secrete care au ca scop tragerea sforilor politice si economice in favoarea lor si spre raul omenirii, in speta masoni, sionisti, illuminatti samd (care mai fac cate-o chestie caritabila, asa, sa puna botul credulii, ca doar tot de la noi dau, nu de la ei), fie ca esti naiv, fie ca ai vreun interes, nu inseamna ca asta nu exista.
Exista, nu in privinta asta am dubii, ci in privinta faptului ca exista vreo organizatie formata exclusiv din evrei, sau macar majoritar din evrei, si care sa “coaca” astfel de planuri diabolice.
Mai pun sub semnul îndoielii si faptul ca masonii au avut istoric vorbind un rol negativ asa cum pari a crede, si faptul ca masoneria este foarte diversa ca fenomen, mergand de la atei pana la catolici, de la conservatori pana la socialisti, îmi întareste scepticismul vis à vis de teza ta.
Si mai pun sub semnul îndoielii si faptul ca vreo organizatie secreta, facuta ea din putin importa ce natie, poate exercita in lumea de azi vreun alt rol decat modest, fiind si ea doar un factor de influenta alaturi de multe altele. Pentru oricine e cat de cat obiectiv, lumea de azi apare ca haotica si o miza disputata de multi dar posedata sau potential posedata de nimeni…
horia: Nu, nu-i deloc absurd sa compari organizatiile oculte si capii lor cu fscismul si liderii nazisti. Singura diferenta e ca nazistii au iesit in fata, si au fost anihilati, primii lucreaza din umbra, cu scopuri la fel de necurate, si de asta lucreaza inca, cu mai mult succes, mai subtil si pe scara mai larga. Problema e nu ca susnumitii sunt bogati, problema e cum se imbogatesc si ce urmaresc, caci e clar ca banii sunt pentru ei nu scop, ci instrument pentru alte scopuri mai sinistre.
Care logica o zgandare faptul ca respectivii stau in USA, centrul de putere mondial, unde pot avea acces la si folosi acea putere mai direct, si nu se duc in Israel (nici nu cred ca sunt prea interesati ei de soarta Israelului, decat cata vreme le foloseste la ceva)? Logica lui Gaga?
Ai vorbit despre sionisti, si in acest context am spus ca niste sionisti veritabili n-aveau cum sa ramâna in SUA daca erau cinstiti cu ei insisi, ci se duceau in Israel.
Din pacate, pentru mine e foarte clar ca tu vrei sa-i faci pe evrei, sau asa cum precizezi “pe anumiti evrei”, tzapi ispasitori pentru ce se intampla in lume. Opinia mea este alta: ce-i uneste pe acei bogati si loaze politice care trag sforile la greu in SUA si in politica internationala nu e “evreitatea” lor, fie ea inteles etnic sau religios, ci interese de clasa si grup. Oarecum pari a admite faptul asta, insa daca realizezi chestia asta, atunci nu mai are nici un sens sa vorbesti nici despre “evrei”, nici despre “sionisti”, ci despre “grupuri de oameni cu interese comune si necurate”. Asta (anume faptul ca n-are nici un sens sa vorbesti despre “evrei” cand blamezi anumite grupuri cui interese necurate), dupa un lung secol 20 in care evreii au fost pe TOATE baricadele ideologice si stiinticfice ale umanitatii, de la bolsevici sângerosi pana la capitalisti verosi, de la victime ale nazisului si bolsevismului, pana la colaboratori sau macar “idioti utili” ai acestor ideologii si regimuri, de la metafizicieni si teologi pana la savanti secularisti, de la partizani fanatici si ipocriti ai cauzei israeliene pana la critici acizi si avizati ai sionismului si politicii americane in privinta conflictului din O.M., e minimul pe care o persoana sanatoasa la cap TREBUIE sa-l faca.
horia: Apropos, nu sunt ortodox, am fost botezat catolic, iar ca pareri vizavi de religie ma definesc ca agnostic. Mai departe nu are rost sa mai comentez, o dai prosteste inainte cu antisemitismul, desi ti s-a spus clar ca nu de asta e vorba, probabil asa-i invatat ca se discrediteaza mai bine parerile antiNWO.
Ar fi util sa intelegi ca NWO e, daca chiar e, un proiect, nu o realitate… Nimic nu garanteaza succesul; aparent grupurile de influenta ale bogatilor din SUA înregistreaza succese, in realitate edificiul pe care-si fondeaza aceste strategii e tot atat de subred pe cat era cel sovietic pe la inceputul anilor 80: lumea e mult prea mare, dinamica si diversa, iar tensiunile in lume se acumuleaza amenintator, si la un moment dat va exista o strapungere care narui maretzul edificiu si va lasa, ca intotdeauna, publicul si specialistii, cu gura cascata, asa cum i-a lasat si prabusirea imperiului sovietic. Evreii americani, o parte importanta a lor cel putin, cred sincer, dar fireste prosteste, ca un sprijin neconditionat pentru statul evreu acordat de puterea care este SUA, e o chestie pozitiva. Probabil ca e si pozitiva, insa ca orice astfel de masura politica, contine suficient de mult “negativ” incat sa garanteze dezastrul, daca nu bagi de seama, si fapt oarecum surprinzator, si evreimea americana pare a fi orbita de aceeasi fascinatie pentru o putere mondiala care va avea in urmatarele decenii din ce in ce mai putina putere; asta in timp ce lumea araba, ca ne place sau nu, va avea din ce in ce mai multa putere. Dar subiectul asta pe mine ma lasa oarecum rece, caci vorba româneasca zice ca “orice pasare pe limba ei piere”.
2011-10-06 08:16:18 | Raporteaza