RSS Feed

Protestele din 13/14 ianuarie 2012. De la faţa locului, adevăruri simple

vezi toate articolele de
15 Jan la 01:32 95 comentarii 11372 vizualizari.

Să lămurim nişte lucruri simple în legătură cu ieşirile în stradă din  13-14 ianuarie.

  • Prima marea tîmpenie: sînt membrii unor galerii de fotbal acolo, vai vai! Nu am văzut niciodată o mulţime atît de variată de completă în reprezentarea tuturor felurilor de statut, clasă, educaţie, hobby ce vreţi voi. Da, sînt şi oameni din galerii. Şi? Cetăţenii de la peluză nu au voie?
  • Altă tîmpenie: sînt oameni de la partide. Or fi, că nu-i cunosc pe toţi şi nu poartă ştampilă în frunte. Dar iarăşi e un mod fals de a pune problema. Întrebarea nu e de ce sunt partide diverse în stradă. Adevărata întrebare e de ce nu sînt în stradă dacă tot se dau liderii atît de nemulţumiţi pe la televizor? NU mai ştiu să iasă fără batiste roşii şi galbene şi fără autobuze aranjate de organizatori? Dacă eşti nemulţumit, ieşi pur şi simplu. Valabil şi pentru Ponta, şi pentru liberali, şi pentru pedelişti nemulţumiţi, pentru toţi.
  • Puterea a dispărut: Boc nu mai există, Băsescu face gesturi de neînţeles. E un vid care scoate lumea spontan în stradă. E ceva normal. Proetestul e ceva normal.
  • altă tîmpenie: de ce n-au mesaj clar? Păi cît de clar vreţi? strigă împotriva guvernării, preşedintelui, am văzut şi auzit mesaje cît se poate de clare. Revendicări cristaline scrise pe puncte apar în timp, revolta se articulează acum. Oamenii au ieşit pe 13 ceva mai mult pentru Arafat. Pe 14 revolta deja avea mesaje mai generale, nu doar huobăsescu. Fiecare a ieşit pentru tot ce s-a întîmplat în urmă: fie că e nu ştiu ce taxă, fie că e privatizarea sănătăţii, fie că e codul muncii, comasare, corupţie etc. Motivele s-au strîns.
  • Niciodată în ultimii ani nu am auzit în stradă huiduieli mai autentice. Josbăsescu e doar o pojghiţă normală. Dar se strigă acolo o nemulţumire totală, faţă de un sistem. Sloganurile cu dictatorul, Băsescu-Ceauşescu sînt repere normale din tradiţia protestatară recentă. Defilăm cu ce avem.
  • Alt refren: nu prea a fost lume. Ba au fost mai mulţi decît oricînd într-un protest spontan în ultimii zece ani. Au trecut mii pe acolo. Au fost totuşi peste 15 ore de manifestaţii, proteste, marşuri, în două zile. Iar lumea se plimba tot timpul, se întindea de-a lungul trotuarului şi invada strada cînd grupurile din centru se organizau (o bună idee de exemplu a fost ocuparea pe la trecerea de pietoni de imediat după Inter).
  • Jandarmii au fost foarte mulţi. Pînă la urmă simplul număr dă o stare de bătălie. Au fost momente  cînd au aruncat cu gaze cînd oamenii au intrat în panică, s-au aruncat şi bolovani, s-o mai fi rupt şi un coş de gunoi. Dar asta nu e violenţă ieşită de sub control. A predominat totuşi o stare de calm. Oricum, în majoritatea timpului, cel puţin între orele 20.00 şi 24.00, jandarmii au făcut tot felul de mişcări, de regrupări, o adevărată coregrafie care te pune vrînd-nevrînd în stare de asediu. Ce rost are de exemplu să alergi cu o coloană de “ţestoase” (nişte jandarmi echipaţi impresionant inclusiv cu nişte tocuri pentru pistol – o femeie l-a întrebat pe unul de ce are pistol şi jandarmul i-a răspuns că e gol tocul) pe trotuar pe la ceasul de la metrou cînd oricum oamenii nu mai erau pe stradă, şi mai erau despărţiţi şi de un gard şi de încă un cordon de jandarmi.
  • Tîmpenii despre manipulare am auzit destule la tv. Dacă vezi un grup de oameni care fug într-o singură direcţie nu înseamnă că au fost manipulaţi sau folosiţi de cine ştie ce forţă ocultă. Dimpotrivă, au venit la mine nişte tineri care se plîngeau că sînt nişte tipi suspecţi (c-ar fi “infiltraţi) care agită aiurea spiritele, aruncă cu pietre etc. Agitaţia şi chiar suspiciunea sînt normale după atîţia ani de anchilozare.

  • Ieşiri aiuristice precum cea a lui Sever Voinescu (cu invitaţii la film) nu fac decît să crească dispreţul. Cît despre TVR şi ura pentru postul public – nu a fost fără motiv. Din cît am apucat să văd TVRInfo, a predominat stilul unor invitaţi de a bagateliza sistematic tot ce se întîmplă acolo. Exemplu: să zică protestatarii mersi că nu şi-au furat-o ca-n Italia, că acolo ăia chiar şi-au lat bătaie serioasă. Deci i-aş ruga să nu se mai mire şi să trimită comunicate despre cum sînt intoxicaţi oamenii anti-TVR: mai bine şi-ar face treaba.

Am vrut să lămurim aceste adevăruri banale. Chestiile complicate le discutăm altădată. Concluzia mea de azi: nu am participat niciodată la un protest mai  autentic ca ăsta.

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 

Etichete: , , ,


95 comments
  • 1

    In sfarsit te-ai trezit si tu la realitate … sper ca ai inteles pe cine ai aparat ani de zile.

    Eduard
    2012-01-15 01:49:35 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 2

    Corect!

    Prim mare tenativa de manipulare a fost aia cu “liderii unor galerii de fotbal”! Eu ma uitam la TVRi si am auzit-o. Si m-am mirat, ca, zic, “Ia uite, domle, astia asa de seriosi si intelectuali de la TVRi ii cunosc dupa figura pe liderii galeriilor!”

    Dupa aceea, vazandu-i ca insista, am realizat ca ei vroiau sa sperie lumea care se uita la TV si care s-ar fi gandit, poatem, sa vina in Piata! Dar asa, daca sunt golani si huligani, lumea buna prefera sa stea in casa!

    Tot degeaba, PDL ul s-a scuns si omniprezenta Udrea scre pe blog despre realizarile din turism!

    PS.
    Ce multi jandarmi! Si ce masivi, bine hraniti! Cu ar spune Base si Laza, niste asistati sociali si bugetari care nu fac nimic! Dar ce buni sunt acum…

    Virgiliu
    2012-01-15 02:03:47 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 3

    “…s-au aruncat şi bolovani…Dar asta nu e violenţă ieşită de sub control”

    “amice”, esti idiot ?

    Dumitru lu' Nae
    2012-01-15 02:09:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 4

    “protest spontan” ????? Mai Costica, esti idiot amice.

  • 5

    Mamaliga romaneasca explodeaza la 50 de ani o data! Mai sunt 28!
    In rest,de aci din Suedia ,se vede foaaarte bine Romania.
    Asa,ca o tanara si frumoasa domnisoara,dar vai!,violata zilnic de Basescu&Co!
    Jalnic…

    Mos Ion Roata
    2012-01-15 02:30:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 6

    Obiectivitate de la un capat la altul. Felicitari!

  • 7

    “Intelectualii” lui Ceauşescu, măcar, nu aveau de ales. “Intelectualii” lui Băsescu au. Văd, înţeleg şi, cu toate acesta, susţin în continuare un regim, impopular, antinaţional şi trădător şi care mai are 5% aderenţi!

    “Daca ai altă opinie decât ministrul şi eşti secretar de stat, cine pleacă? Ministrul? Ori secretarul de stat? Ghici ghicitoarea mea?”

    Dacă ai altă opinie decât poporul şi eşti preşedinte, cine pleacă? Poporul sau preşedintele? Ghici ghicitoarea mea?

    Neolichelelor, treziţi-vă! Vremea lui “am fost un dobitoc” se apropie! Chiar nu vedeţi cum, cu sprijinul ori tăcerea voastră, se încearcă şi aproape se reuşeşte distrugerea unui popor?

    Liderii opoziţiei ar trebui să se radicalizeze. Şi să fie primii în stradă. Cu toţi membrii şi simpatizanţii lor. Şi, de asemenea, toţi cetăţenii ţării! Nu se mai poate asista impasibil la încălcarea Constituţiei şi a legilor, “comasarea” alegerilor fiind printre cele mai recente încălcări ale Constituţiei, legii organice şi bunului simţ. Cum să modifici o lege organică printr-o angajare de răspundere a guvernului când, angajarea de răspundere are statut de lege ordinară? Nu se mai poate tolera ca o putere ilegitimă să ne “conducă” exclusiv în propriul ei interes. Când Guvernul însuşi, care ar trebui să fie cel mai important exemplu, încalcă legile unei ţări, acel guvern devine ilegitim, iar înlăturarea lui, pe căi democratice, devine, pentru poporul acelei ţări o datorie de conştiinţă. Dacă democraţia nu mai funcţionează, dacă lichelele şi neolichelele îşi dau mâna şi prin forţă se încearcă menţinerea acelui guvern, nu mai rămâne decât nesupunerea civică. Altfel se ajunge la fratricid!

    Popor român, deşi captiv, deşi umilit şi adus într-o stare de sărăcie inimaginabilă, deşi riscurile sunt imense ţi-ai făcut şi îţi faci datoria. Cu demnitate şi spirit de sacrificiu. În ciuda celor care, în mod iresponsabil, te-au numit “mămăligă”. Sărut mâna, POPOR ROMÂN!

  • 8

    Cateva observatii:
    1. A fost ,intr-adevar, o multime variata de oameni: batrani, tineri, femei, copii si huligani (suporteri de fotbal sau nu). Violentele nu le-au inceput copiii, batranii sau femeile. Astia nu arunca cu pietre, asta e clara. Violentele le-au inceput huliganii. Am fost acolo si am vazut asta.
    2. Foarte multi ‘revolutionari’ habar nu aveau pentru ce isi baga si isi scot organele in boculeti. Tocmai ce venisera de la un barbut – se vede pe meclele lor asta – nu e nevoie sa fii jurnalist pentru a putea trage concluzia asta.
    3. Am vorbit cu 2 persoane din multime. Am incercat sa ii abordez pe unii care aratau ca au si alte griji decat zarul, fotbalul si liniutele cu faina. Problema cea mare este ca nu stim cine naiba va veni dupa ce pleaca pedeii. Pesedeii si peneleii sunt la fel de penali.
    3. Jandarmii au reactionat la violenta. Este perfect normal. Dai cu piatra si vrei sa scapi? Cred ca glumesti prietene.

    Multumesc

    Dragos
    2012-01-15 03:06:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 9

    Cu pietre au aruncat provocatorii infiltraţi. Ca să existe pretextul ca jandarmeria, împotriva conştiinţei jandarmilor, – dar de, se află sub ordin!- să intervină. Cu sălbăticie şi nedemocratic. Dreptul la protest ar trebui să fie sfânt!

    puritan
    2012-01-15 03:25:02 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 10

    :) ) s-a trezit si rogozanu. e bine, moncher, ca macar acum…

    adrian
    2012-01-15 03:31:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 11

    eu nu am văzut la televizor, pur și simplu am auzit ce și cum scandează și mi se pare de un nivel deplorabil. dar până la urmă e vb de protest nu de o dezbatere politică între 10.000 de ochi într-o piață

  • 12

    @Virgiliu: sorinamatei.blo../

    deckard
    2012-01-15 03:34:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 13

    Respect!
    Luptam impreuna!
    Romanii si Romania nu au murit!

  • 14

    [...] Cum spune şi Rogozanu, nu prea s-a mai văzut un protest aşa autentic. [...]

  • 15

    “Adevaruri simple”? Pleaca Base, vine Ponta. Pleaca PDL-ul, vine PSD-ul.

    Putin conteaza pentru ce iesiti voi in strada si racniti din tot plamanii, “adevarul simplu” e ca, daca azi sunteti in rahatul pedelist, maine va zbateti din nou in rahatul pesedist, putin conteaza care-s mai ticalosi sau mai incapabili decat ceilalti. Succesuri, bai.

    careva
    2012-01-15 04:37:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 16

    @Dragos: Esti un comunist, prietene! Accepti sa fii batut pt ca ai iesit in strada sa iti spui nemultumirea? Cum poti sa sustii ca e normal? Iar cu privire la intreabrea “cine vine dupa pdl”, iti dau o solutie simpla! Ai auzit de curtea regala? Sus MONARHIA!

  • 17

    @Virgiliu: sunt localitati mici in jurul bucurestiului – si a tuturor oraselor mari- in care majoritatea familiilor traiesc din veniturile membrilor incadrati in jandarmerie-barbati si femei.
    tot din acestea se incarca si autocarele electorale

    urmatoarea centura de siguranta sunt localitatile dominate de interlopi- bine inarmati si lasati in pace pentru a raspunde comenzilor cand li se cere.

    octavescu
    2012-01-15 05:44:55 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 18

    Mah Costica , te pregatesti si tu sa sari gardu’ la PSD ? Nu-ti mai place de pedeleaua lui Basescu si Boc ? ! ?

    roman surprins
    2012-01-15 05:55:16 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 19

    @puritan: Pai nu este sfant?Toti au avut dreptul sa protesteze.Iar jandarmii au protestat impotriva protestatarilor.Fiecare cu ce a avut.Unii cu piatre,altii cu bastoane si gaze.Scorul 3-0 pentru protestatari,adica 3 jandarmi raniti.Pe jurnalistul de la A3 il trecem la pierderi colaterale ,existente in orice conflict.Si atunci de ce au intervenit jandarmii cu salbaticie?Cat oameni au ranit jandarmii?Au facut vreo victima colaterala?Ma rog,poate ca le-au masurat spinarea cu bastoanele unora mai zburdalnici,dar asta intra la capitolul “masaje terapeutice”,daca tot vorbim de sistemul de sanatate publica.Cu privire la amenzi,trebuie spus ca in conditiile privatizarii sistemului de sanatate orice serviciu se plateste,deci si acele basto-masaje!Posibil sa nu fi platit chiar cei care aun beneficiat de aceste servicii ,dar este scuzabil,sistemul inca nu este in totalitate informatizat.

    sase sase
    2012-01-15 06:16:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 20

    JOS BASESCU
    IESI AFARA JAVRA ORDINARA
    BASESCU SI CU AI LUI SA SE DUCA DRACULUI

    youtube.com/wat../
    youtube.com/wat../
    youtube.com/wat../

    au venit javrele alea de jandarmi si au inceput sa ne impinga pe trotuare pina s-a facut busculada si au inceput si astia sa impinga de la spate ca ne calcam in picioare, iar javrele au inceput sa dea cu gaze de la sold, pe urma au inceput si astia sa arunce cu pietre si a inceput nebunia
    niste criminali ordinari slugile basiste de sefi de la jandarmerie, au actionat la ordin sa provoace lumea

  • 21

    Excelent! astept si restul, mai reflexiv si prospectiv.

  • 22

    AZI PE CALDURA LA 14.00 se aduna din nou lumea.

    georgios
    2012-01-15 08:37:17 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 23

    N-au fost lozinci cu codul muncii (arata o fotografie rogozane !) ,ci cu taxa auto (o aiureala , dar ce are base cu asta?) si revolutionarii cu cele 24 de milioane taiate.Si galeria de la Steaua, a zis Gigi clar.
    Si care ar fi problema cu codul muncii? A, bucurestenii nu mai suporta somajul de 2-3% (cel mai mic din tara)?!

    Astia tineri striga jos Base, dar fiti siguri ca daca in mijlocul lor ar veni Crin sau Ponta , ar fi luati la fuga in secunda 2. Cum a fost cu Dan Diaconescu.

    Astfel de miscari de strada sunt normale in democratie.
    Ai dreptul sa strigi, ai dreptul sa mai iei si un pulan pe spate daca intreci masura.

    Mircea
    2012-01-15 08:55:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 24

    @magic:
    Pai si ce, nu a fost cool ?

    Mircea
    2012-01-15 08:58:07 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 25

    Cred că e mâna agenturilor. Străine evident. “Agenturili” manipulează bucureştenii! Păi care cetăţean român, care de altfel este extrem de mulţumit de “iepoca piratului”, ar putea striga “Ieşi afară, javră ordinară”? Cum să intri ori să ieşi din istorie cu astfel de nume? Păi se poate?

    puritan
    2012-01-15 09:20:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 26

    @puritan:
    Nu, nu sunt agenturi. Aia manipuleaza 50.000 oameni, eventual din aia cu lampase. Nu se ocupa de 2-300 de feisbuci cu glugi.
    Ia du-te si striga “Huo Steaua” ,ai curaj ?

    Mircea
    2012-01-15 09:27:35 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 27

    @sase sase: Nu 3 la 0 a fost pentru jandarmi. Pt că aceia care au aruncat cu pietre au fost infiltraţi. Ca jandarmii să aibă pretext pentru jandarmiadă!

    Însă mă uit la masochismul unora: să li se facă tot ce li s-a făcut de către această putere şi să o apere în continuare!

    puritan
    2012-01-15 09:28:22 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 28

    Este pervers ca vi se pare normal, d-le Parvulescu, faptul ca nemultumirile (in cea mare parte justificate) ale romanilor sa fie exprimate de indivizi care scot din caldaram pietroaie grele si colturoase si le arunca in oameni.
    Asta nu e o atitudine nici de stanga, nici de dreapta, nu pledati pentru libertate asa cum vi se pare.
    Va lipseste ceva esential: bunul simt, in sensul de buna intelegere a lucrurilor.

  • 29

    [...] Costi, te-a luat putin valul revolutionar. Cunosc senzatia. Multimea are puterea ei. Insa sunt multe lucruri fragile in relatarea ta. Nu le pune parafa cu “rezolvat”. Vei descoperi mai tarziu si de ce aruncatul cu pietre in jandarmi se numeste violenta si de ce partidele nu ies cu culorile lor in strada si trimit cativa agitatori din randul tineretului mai proaspat in partid. Sa nu fim anti-Basescu doar de dragul revolutiei. Sa justificam intr-un fel, sa facem un calcul precis. Il vor jos in an electoral. E o prostie fara margini. Cine se inhama la doua runde? Anticipate si prezidentiale in acelasi an. Este OK protestul in sine, ca nemultumire generala, ca voce a suferintei, insa nu are valoarea unei “debarcari a tiranului”. Sa fim ponderati si sa nu ne ia valul cum ne-a luat in 89.In 89 am mers cu gloata si-am scandat ce dictau unii in megafoane. Repet: puterea multimii este deosebita. Este frumoasa. Simti frumos cand ti se ridica parul pe tine la vuietul maselor care scandeaza. Ti se pare ca esti intangibil. E doar o impresie, din neobisnuinta. (Unii deja scriu pe bloguri despre revolutia in 14 ianuarie 2012. Ei au impresia c-au fost la revolutie )Iar televizionistii nu fac decat sa dea cu gaz pe foc, sa inflameze privitorii si sa-i bage-n gloata. Multi striga doar “jos Basescu” fara sa incerce sa vada ce se intampla daca peste un minut iese Basescu si zice “plec!”. Respectivii se vor trezi intr-un vid care-i ameteste complet. Ei nu stiu ce se petrece “dupa”. Ei cred oare cava veni o voce din cer care-i va pune pe ei pe scaune ministeriale? Sunt multi acolo care cred ca la revolutia din 89, totul a fost revolutie si ca unele miscari s-au intamplat la intamplare.Sunt multi cei care cred ca de-atata amar strans in anii astia, va veni psd-ul sau pnl-ul sau cine-o veni si le va mari salariile cu 100% si le va ieftini benzina, caldura, painea, tva-ul; ca vom ajunge la vremurile de paradis financiar, unde aproape oricine putea sa dea un tun si sa isi cumpere un X5 sau un ML cu banii jos.Mai e o categorie din multime pe care n-o mai mentionez aici. As face o descriere mult prea lunga. Nu merita. Oamenii umpleau cosuri la Carrefour si IKEA, vineri si sambata. Se calcau in picioare. [...]

  • 30

    Mai durează mult pînă cînd adevărurile simple le vor înțelege mulți dintre noi. Citesc printre comentarii, false argumente, ba chiar poziții antidemocratice, ca cele al lui @Dragos (cmt. 8).
    Poate că e o bună idee de a repeta, de a exersa, apelul la adevărurile simple.

  • 31

    Da-ti demisia basescule tu impreuna cu guvernu tau satanist

    George
    2012-01-15 09:48:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 32

    @Dragos: Ai dreptate ! ba mai mult asa zisi politicieni din opozitie asmuta de la TV dar nu au curajul sa iasa in strada ,pana la urma tot guvernu asta si Basescu trebuie sa draga busuiocul ,eu acuma daca as fi in locul lui Boc as iesii si m-as dezasocia de atituninea presedintelui fata de Legea sanatati si a lui Arafat ,el a facut-o el s-o dreaga.

    toader
    2012-01-15 09:58:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 33

    rau va mai temeti de ce a scris Dragos inainte, naparcile dracului. sa-i mai punem textul o data, sa muriti de ciuda, vitelor care incercati cu atata disperare sa discreditati realitatea

    “Cateva observatii:
    1. A fost ,intr-adevar, o multime variata de oameni: batrani, tineri, femei, copii si huligani (suporteri de fotbal sau nu). Violentele nu le-au inceput copiii, batranii sau femeile. Astia nu arunca cu pietre, asta e clara. Violentele le-au inceput huliganii. Am fost acolo si am vazut asta.
    2. Foarte multi ‘revolutionari’ habar nu aveau pentru ce isi baga si isi scot organele in boculeti. Tocmai ce venisera de la un barbut – se vede pe meclele lor asta – nu e nevoie sa fii jurnalist pentru a putea trage concluzia asta.
    3. Am vorbit cu 2 persoane din multime. Am incercat sa ii abordez pe unii care aratau ca au si alte griji decat zarul, fotbalul si liniutele cu faina. Problema cea mare este ca nu stim cine naiba va veni dupa ce pleaca pedeii. Pesedeii si peneleii sunt la fel de penali.
    3. Jandarmii au reactionat la violenta. Este perfect normal. Dai cu piatra si vrei sa scapi? Cred ca glumesti prietene.

    Multumesc

    Dragos
    2012-01-15 03:06:06″

    bai fraierilor
    2012-01-15 10:02:55 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 34

    pe scurt: TOTI pedelistii (alaturi de sustinatorii lor mafioti si interlopi) vor fi internati in lagare de munca silnica; si nu veti putea scapa!

    Murphy
    2012-01-15 10:39:29 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 35

    [...] morti si ingropati politic dar incapabili sa inteleaga. PS Nimic despre miting, dar recomand sa cititi la Rogozanu Plus o parere : daca dai cu bolovani in capul jandarmilor, e dreptul lor sa riposteze identic. [...]

  • 36

    @puritan:

    “Dacă ai altă opinie decât poporul şi eşti preşedinte, cine pleacă? Poporul sau preşedintele? Ghici ghicitoarea mea?”

    EXCELENT!!!!
    Asta ar trebui scris pe toate pancartele!

    victorie L
    2012-01-15 10:49:02 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 37

    mirciulica

    ai dreptate aceia erau golanii stelisti.Poporul a stat in casa ca iubeste pdl.o sa se razbune pe golanii votind indignati pdl care le-a facut mult bine.Usor usor va asigurati victoria finala. Nici nu mai aveti nevoie de hota sefa la numaratMajoritatea absoluta va fi sigur a voastra. Si veti face si constitutia in care scoateti limitele de candidaturi la presidentie ca sa-l alegem fara opreliste incontinuu pe basescu eroul poporului roman cel care se lupta cu mafiile…altora ca a lui sa prospere.

  • 38

    @Dl.Rogozanu
    ..adevaruri simple…!
    Ha,ha,ha!Foarte funny!

    nepot mic
    2012-01-15 10:51:31 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 39

    Nu exista mediator intre bietii jandarmi si protestatari. România se comporta ca si cum n-ar avea guvern, iar Bucurestiul, primarie. USL ar trebui sa-si asume raspunderea de a organiza mitinguri apolitice, unde sa vorbeasca doar amarâtii, pe care nu-i exprima nimeni, când elitele intelectuale s-au obisnuit in postromânism la trai bun laolalta cu imbuibatii, neobservând acel segment social care se considera condamnat la moarte prin privarea de medicamente si de asistenta medicala.

  • 40

    Argumentul Postelnicu: sunt elemente huliganice care vor dezorganizarea ordinii de stat comuni….aaaa..capitaliste./
    Si care striga impotriva conducatorului Iubit, ai carui urmasi suntem noi, toti!
    Noi suntem urmasii lui Traian! Traian Basescu!

  • 41

    @nae
    si zici ca te-a trimis sotia sa faci piata si tu ai fost la revolutie?
    Spunea la Antena 3 ca era unul care a aruncat cu leustean in jandarmi.Tu erai?

    nepot mic
    2012-01-15 10:53:35 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 42

    @Mircea:

    Acum iti plac asistatii social si grasii bugetrai de la Jandarmerie?

    Sunt buni, nu?

    Sictir pedelistilor! Mai aveti putin….

    Noua republica a lui blin
    2012-01-15 10:55:47 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 43

    SA iasa tancurile lui Oprea sa faca curatenie. Sa fie eliberata Piata Universitatii de huliganii care vor sa aduca haos si sa ne faca sa nu ami traim bine!

    Acum, cand Domnul Presedinte alaturi de Domnul Boc ne-au scos din criza, alemente denaturate vor sa distruga marile realizari ale PDL!

  • 44

    S-a ajuns la situaţia că, în sfârşit, românii au aflat de unde vine răul cel mai mare: de la un om care, printr-un talent şi o viclenie fără seamăn, a luat România captivă. Cei care-l susţin sunt instrumente docile şi fără coloană vertebrală. Mă uit la intelectonii (intelectuali care iau culoarea celui care-i răsplăteşte mulţi ofiţeri acoperiţi; că doar n-ar fi fost lăsat Noica pe mâna unor intelectuali independenţi!) care-l susţin şi care până mai ieri se revoltau împotriva încălcărilor dremocratice. Acum democraţia însăşi este călcată în picioare iar ei se fac că nu văd şi nu aud. Să “comasezi” alegerile modificând neconstituţional legea Electorală şi Legea Adm. publice locale, care sunt legi organice, prin angajarea răspunderii Guvernului este doar un exemplu dintre cele mai recente. Ce să mai aşteptăm? Cimitirele lumii sunt pline de oameni de neînlocuit. Băsescu trebuie forţat să plece. Prin demisie, demitere sau alegeri anticipate. Acum nu mai poate fi vorba de un vid de putere. Pentru că sunt structuri constituţionale care pot funcţiona imediat ce ies din gheara lui Băsescu.

    puritan
    2012-01-15 11:14:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 45

    angajarea răapunderii guvernului are statut de lege ordinară!

    puritan
    2012-01-15 11:16:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 46

    @Nuam:
    monarhia ce-o sa faca? sa formeze noul guvern?

  • 47

    Cu sau in absenta “instigatorilor” aruncatori de pietre, jandarmeria ar fi fost prezenta si ar fi recurs la violenta pentru a inabusi un protest neautorizat, ce are loc in piata publica.

    Fireste, pe de alta parte, a cere voie de la administratie sa organizezi o miscare impotriva aceleiasi administratii este un nonsens.

    Care e cel mai mic rau: raspuns violent-represiv sau inadecvare ideologica ?

    Stefan Dan
    2012-01-15 11:30:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 48

    @Stefan Dan:

    Deh, vorba unora, in 2007, dupa referendum, fanii lui Basescu au blocat aceeasi Piata si nu au venit jandarmii, nu au venit scutierii si nu au dat cu gaze ca sa “elibereze o artera vitala” si “sa nu se ingradeasca dreptul cetatenilor de a circula”.

  • 49

    cat de infantili sunt unii sa-si imagineze ca daca pleaca Basescu si clica o sa curga lapte si miere. o sa plece dupa alegeri, stati linistiti. din pacate cei care vin in locul nu sunt cu nimic mai breji. se va inlocui o clica cu alta. ba sunt unii care cotizeaza tot timpul la cei de la putere ca sa nu aiba hopuri in afaceri. intotdeauna vor fi oameni nemultumiti dar pana sa se atinga multimea critica ca sa forteze alegeri anticipate mai e foarte mult. si nici nu cred ca este de dorit. ca unii sunt foarte flamanzi sa ajunge mai repede la putere ca sa-si acopere datoriile catre sponsori este una. dar nu stiu cat de mult ii ajuta pe oamenii obisnuiti instabilitatea provocata de alegerile anticipate sau de anarhie extinsa.

  • 50

    am fost si eu acolo. era plin de oameni care habar n-aveau ce cauta acolo, multi betivi cu chef de scandal, o gramada de tigani, baietii din galerii (cei care au mereu chef de scandal) si multi curiosi. Ma amuzau cand strigau LIBERTATE. Prietenilor, nu sunteti liberi?

  • 51

    Vad ca faceti turul televiziunilor si condamnati jandarmii, dar cei care au primit pietre in cap, manifestanti dar si jandarmi ce vina au avut?
    Nu impingeti lucrurile prea departe.
    ALEGERILE DIN TOAMNA VOR REZOLVA TOTUL.
    Nu va suparati ca va spun asta, dar cred ca si PDL-tii de altadata se pot trezi si poata efectul va fi invers.Vor vedea ca USL ne propune VIOLENTA!

    sorina
    2012-01-15 11:51:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 52

    ma uit la realitatea si antena 3. oare cand veti inceta cu instigarea si manipularea? cred ca stiu raspunsul..

  • 53

    nu am citit toate comentarile dar vreau sa zic ca nimeni nu va dati seama..bn aproape nimeni k nu conteaza partidu TOTI VOR SA FURE si PSD OR FURAT KND OR FO SI CONSERVATORII INAINTEA LOR…NU CONTEAZA PARTIDU..TOTI TREBUIE SA CADA CACI NU VOR DECAT SA FURE DE LA NOI!. scuzati eventualele greseli gramaticale:) pace si sper sa va treziti la realitate

  • 54

    Apropo de motivele pentru care au iesit oamenii in strada, eu am mari rezerve. Asta dupa ce prietena mea a primit in seara cu pricina urmatorul SMS (spam) “la 7, in Piata Sfatului (suntem din Brasov) se dau mici si bere GRATIS. da mai departe!”.
    Acum nu cred ca e greu sa va inchipuiti ce se intampla cand ajung in strada 200 oameni amarati, suparati ca nu si-au primit micii. Cine e de vina ca e saracie, “ca nu ne-a dat micii”? Cat de complicat este pentru niste “organizatori” sa preia multimea de la punctul ala, si sa o “indrume” spre scandarile potrivite? Cat de complicat este apoi ca multimea de 200 oameni “cu un mesaj clar si argumentat” sa ii motiveze si pe altii sa se alature? (“mai, aia 200 oameni, trebuie sa aiba un motiv serios sa stea pe intuneric, in frig, si sa il injure pe basescu, mai mult ca sigur ca stiu ei ceva in plus fata de mine. Si da, nici eu nu o duc prea bine, deci cred ca au dreptate.”).
    Daca este cineva interesat sa investigheze cum s-au obtinut bazele de date pentru sms-urile SPAM, si cum de Orange sau Vodafone au permis o astfel de campanie (eventual si cine a platit-o), va sunt disponibil la mailul pe care l-am lasat.

    Cristi
    2012-01-15 11:59:59 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 55

    @Dragos: prietene crede`ma k au aruncat pietre cu ochii inlacrimati..deci dupa ce au dat jandarmii cu gaze

  • 56

    Da` cu Dragoteasca ce-a` avut pensionarii si gospodinele astea ca a trecut si ea “intamplator” pe la “revolutie” si din “putoare” nu au scos-o. Ea spunea cu gurita ei imaculata asta. Acu` nu stiu ce “revindecari” aveau “revolutionarii” da` la partea cu Dragoteasca sunt de acord 100% si subscriu din toata inima.

  • 57

    @Eduard: @Eduard: un raspuns atat de simplu si clar!!!!
    felicitari eduard

    all3388
    2012-01-15 12:07:48 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 58

    @puritan:
    Să “comasezi” alegerile modificând neconstituţional legea Electorală şi Legea Adm. publice locale, care sunt legi organice, prin angajarea răspunderii Guvernului este doar un exemplu dintre cele mai recente. Ce să mai aşteptăm? Cimitirele lumii sunt pline de oameni de neînlocuit. Băsescu trebuie forţat să plece. Prin demisie, demitere sau alegeri anticipate.

    Te dai ieftin in spectacol , vorbesti aiurea!
    Confunzi ordonanta de urgenta cu raspunderea guvernului.
    Citeste art. 113 si 114 din constitutie si apoi te apucă a comenta.
    Se vede treaaba ca cimitirele , sunt ele pline, dar au un mare deficit de semidocti.

    Mircea
    2012-01-15 12:12:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 59

    @sorina: Comasate si cu acestia la putere ALEGERILE VOR FI IAR FRAUDATE.

    Sub presiune publică se poate impune un guvern de coaliţie care să organizeze alegeri corecte?

    Ştiţi ce a făcut De gaule pentru Franţa! De fapt el a făcut ca Franţa să renască! Însă atunci când a simţit că francezii nu-l mai vor a demisionat imediat . Şi avea peste 47% sprijinu francezilor. Nu sub 10% cât are ilegitimul actual preşedinte.

    puritan
    2012-01-15 12:13:57 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 60

    Domnu’ Costi, am fost acolo. Cică bolovanii nu reprezintă violenţă ieşită din comun. Cam ce-ar reprezenta, după matale, violenţă?

    Pe timpul zilei, au fost toate bune şi frumoase. Pe la 8 însă au venit drăguţii de huligani de galerie. Sau atunci i-am “mirosit” eu. Am plecat de acolo pe la 9 de frica lor, nu a jandarmilor, după ce mulţimea o rupea la fugă şi zburau cărămizi. Jandarmii ăia fioroşi cu scuturi au apărut abia după ce unui coleg i s-a spart capul. Era normal, era firesc.

    Şi da, erau mulţi acolo care habar n-aveau “ce se dă”. E interesant cum matale nu auzi decât cu o singură ureche. Deh, adrenalina asta.

    Ah, şi nu-mi spune că teribiliştii ăia cocoţaţi pe florărie, care aveau grijă să-şi acopere faţa cu fulare, erau nişte oameni simpli indignaţi de comasarea alegerilor, de legea sănătăţii etc etc.

    Da, ideea de protest e una bună, arată dezmorţirea dintr-o stare de letargie, dar hai să nu-i agăţăm flori de gât că nu e cazul.

    Joiana
    2012-01-15 12:16:03 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 61

    puritan
    corect si mai sint exemple unul chiar recent zapatero in spania.A simtit ca nu mai are suport popular a organizat alegeri anticipate fiind convins ca le va pierde.
    De ce a facut-o? Din respect pentru popor si dragoste de tara.
    In mod similar al procedat si doamna de fier si blaier etc etc
    Dar ei erau acolo sa faca ceva pentru tara si cind toti au simtit ca poporul nu ii mai doreste au plecat.
    La noi pdl are 15-20% iar chiorul sub 10%. si nu pleaca.
    de ce? ei au luptat in alegeri nu pentru tara, nu pentru popor ci PENTRU EI.
    NU PLEACA CA SA NU PIARDA DIN FURACIUNI.Dragoste fata de popor este doar abureala de prostit prostii ca luana, mircea, bongo mac gregor si altii.
    doctrina pdl.Sa furam cit mai mult acum pe ultima suta.

  • 62

    Mi-a placut Intro-ul de la The XX pe fundalul imaginilor filmate ! :)
    altfe;, de acord cu tine, Costi. Am fost in piata sambata seara si cam asta am observat si eu. Iar TVRInfo e de-a dreptul mizerabil. Cu comanda pe fata!

    nicoleta
    2012-01-15 12:33:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 63

    domnule autor de articol, dumneata la cati ani ai nu stiai ca revoltele nu se fac “organizat”, cu cap?! Revoltele apar cande lumea nu mai poate. E simplu. a ajuns cutitu la os, iar tvr, aceasta permanednta sluga a Puterii isi inchipuie ca e ca pe vremuri, lumea casca gura la ce spun ei… au aparut alte canele domnilor de comunicare, mult mai eficiente decat jalnica televiziune de stat

  • 64

    @baba: aceasta permanenta sluga a puterii? esti dezinformata! ai uitat ca in timpul campaniei electorale, il ridicau in slavi pe geoana pana si in timpul meciurilor de fotbal? erau obligati comentatorii sa zica de geona..

  • 65

    Foarte spontan protestul asta, adevarul ca nimeni nu stia de el, nici televiziunile care “strangeau like-uri”, pe pagini unde erau comentatori ce indemnau la iesiri in strada si nici cei care ii gaseai pe toate paginile de net la comentarii cum faceau spam cu venitul la Universitate. =)))). Cam astia au fost nucleul. Ulterior au venit batraneii(printre care unii il sustineau pe “presedintele poporului OTV”), “locatarii” ce stau in case boieresti prin centru gratis, tinerii teribilisti(printre care si cei care vedeau o oportunitate in a arata ce “jigodii” sunt jandarmii)si multi gura-casca ce se opreau cate putin sa vada ce se intampla(zona e foarte circulata). Sunt convins ca au fost si oameni de buna credinta, dar sincer, ca un “gura-casca” ce s-a oprit in trecere pe la Universitate(probabil si pe mine m-ati numarat intre “protestatarii” ce se plimbau tot timpul si se intindeau de-a lungul trotuarului) eu nu am vazut un protest spontan ci o multime de oameni chemati carora li s-au alaturat cei despre care am scris mai sus.

  • 66

    @Mircea: Distinse domn, aveţi dreptate. Luat de val am făcut o confuzie. Însă asta nu schimbă cu nimic problema. Se încalcă ceva mult mai grav şi anume şi anume recomandările Comisiei Europeane pentru Democraţie prin Drept cunoscută drept Comisia de la Veneţia.

    Iată câteva dintre recomandări:

    “Elementele fundamentale ale dreptului electoral, si în special sistemul electoral propriu zis, componenţa comisiilor electorale şi delimitarea circumscripţiilor electorale, nu ar trebui să poată fi amendate înainte de un an fata de data alegerilor.
    • Procedurile de votare joacă un rol vital în cadrul procesului electoral, deoarece în timpul votării pot fi comise eventualele fraude electorale. De aceea, procedura de votare trebuie să fie simplă.”
    • “Stabilitatea dreptului este un element important al credibilităţii procesului electoral şi este esenţială pentru consolidarea democraţiei Prin urmare, modificarea frecventă a normelor sau caracterul lor complex pot dezorienta alegătorul. Alegătorul poate conchide, în mod corect sau incorect, că dreptul electoral este doar un instrument cu care operează cei care sunt la putere şi că votul alegătorului nu mai este elementul esenţial care decide rezultatul scrutinului.”

    PS. Aţi auzit de regulile polemicii civilizate? De ce jigniţi? Şi Dumnezeu mai greşeşte.

    puritan
    2012-01-15 13:05:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 67

    Felicitari pentru articol. Multe lucruri de bun simt sintetizate.
    Referitor la cele scrise, cel mai mult ma enerveaza faza cu “sînt oameni de la partide”. Si care e problema? Trebuie sa fim toti simpatizanti pdl? Ia sa ma lase cu sloganele astea iliesciene din anii 90.

    kilroy
    2012-01-15 13:16:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 68

    eu il cred pe costi rogozanu cand zice ca a fost un protest autentic. din pacate, protestul este bagatelizat nu doar de critici, ci mai ales de prietenii de la televizor.

  • 69

    @puritan:
    In general discut civilizat. In cazul Dvs, porniti de la o inciuna grosolana (Dvs o numiti ..confuzie) ca sa ajungeti la o concluzie care va convine ( alungarea lui Basescu – culme a democratiei intr-un stat european in anul de gratie 2012!).

    E problema Dvs ca Dvs aveti frustrari personale.
    - Romania a avut in trim 4 cea mai mare crestere economica din UE
    - Romania este data exemplu de cum a gestionat acesata criza ; in toate tarile scad rating-urile, Romaniei i-a fost crescut!
    - La finante Ialomiteanu a fost desemnat cel mai bun finantist de catre The Financial Times
    - Romania a reusit un (fragil) echibru bugetar
    - E criza in toata UE, daca nu ati aflat.
    - Democratia are un instrument bine definit pentru sanctionarea politicienilor: VOTUL!

    Intelegem ca exista politica, dar nici chiar sa frizam absurdul!

    Mircea
    2012-01-15 13:38:39 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 70

    @Mircea:

    “E problema Dvs ca Dvs aveti frustrari personale.” Intră şla capitolul discuţii civilizate?

    “- Romania a avut in trim 4 cea mai mare crestere economica din UE” Puteţi menţiona sursa? De ex Eurostat.

    “- Romania este data exemplu de cum a gestionat acesata criza ; in toate tarile scad rating-urile, Romaniei i-a fost crescut!” Exemplu dat de Jeffrey Franks! Operaţiunea a reuşit, pacientul este în comă. După ce a împrumutat 20 mld Eur! Curat exemplu!

    “- La finante Ialomiteanu a fost desemnat cel mai bun finantist de catre The Financial Times.” Poate va primi şi Premiul Nobel pt economie! Cu bani se poate cumpăra orice. inclusiv vizite în caleşca regală engleză!

    “- Romania a reusit un (fragil) echibru bugetar.” Cu ce preţ? Cu un genocid? Din cauza asta vor fi ieşind oamenii în stradă? Din cauza asta 95% dintre români nu mai suportă acest management dezastruos?

    “- E criza in toata UE, daca nu ati aflat.” Criza din UE este una, criza din România este alta. Şi alte ţări sunt în criză dar nu-şi măcelăresc popoarele.

    “- Democratia are un instrument bine definit pentru sanctionarea politicienilor: VOTUL!” Alegerile anticipate, demisia, demiterea nu sunt democratice?

    “Intelegem ca exista politica, dar nici chiar sa frizam absurdul!” Absurdul înseamnă să-i mai tolerăm pe aceşti incompetenţi care au distrus o ţară. Veniţi astăzi la miting şi susţineţi-vă ideile. Şi poate ne întâlnim şi vorbim mai aplicat.

    puritan
    2012-01-15 14:31:44 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 71

    Definitia spontanului: “Mici si bere gratis, poftiti la Revolutie!”
    lucrurigratis.c../

    Cristi
    2012-01-15 14:40:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 72

    @puritan,

    Nu va faceti iluzii, pentru sustinatorii puterii democratia trebuie sa aiba foaie de parcurs si stampila de la stapanire. Ce nu agreeaza puterea e erezie, subminare, anarhie. De aceea cine striga contra puterii e precis cumparat, manipulat sau de-a dreptul ticalos.

    Marian
    2012-01-15 14:43:15 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 73

    Obiectiv, decent ! Costi Rogozanu un profesionist, un vrancean istet !

    Roxana
    2012-01-15 15:12:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 74

    Bai ca simplu participant va spun ca: De la 14:00 la 20:xx au fost oameni simpli care au iesit singuri in strada. Erau si grupuri/oameni de la partide/instigatori dar putini si nesimnificativi. Nimeni nu i-a bagat in seama. Pana atunci nu s-a dat o petarda/artificiu. Nu s-a intamplat nicio “bataie”. Cum au aparut cine dracu o fi aparut asa zisii ultrasi de la galerii cum au inceput sa se auda pocnitori puternice, artificii (de ex una a sarit vreo 300 de m intr-o cladire care cred ca face parte de la min. agriculturii. cred.)

    Numai bine!

    Piedone
    2012-01-15 15:22:57 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 75

    jandarmeria minte. aseara am fost in piata universitatii si multimea a manifestat pasnic pana cand jandarmii nu au inceput sa bruscheze multimea si sa dea cu gaze lacrimogene. chiar si eu care nu am scandat nimic si nici nu am facut vreun gest violent am fost impins si bruscat de jandarmi. gestul jandarmilor i-a provocat pe oameni si au raspuns violentei jandarmilor cu violenta. poate gresit dar au fost provocati. chiar si astazi am vazut un parlamentar pdl la realitatea tv care cu aroganta specifica partidului a catalogat manifestatii ca “huligani”. uita acest domn parlamentar ca este investiti si platiti din banii acestor huligani si ca in tot acest timp nu au facut nimik pentru tara , care este intr-o situatie dificila iar toti ahtiatii pdl prospera.

  • 76

    Monarhia salveaza Romania!

    adrian
    2012-01-15 15:59:15 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 77

    [...] via Cristi Rogozanu [...]

  • 78

    GREVA GENERALA: Politia, Sanatatea, Educatia, Functionarii, Transportul.
    Jos coruptia, jos cu politrucii. Asa nu se mai poate: mereu auzim – e coruptie, coruptie, incompetenta.
    GREVA GENEARALA!

    GAZETA
    2012-01-15 20:19:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 79

    Si atunci sa ii lasam pe astia nu? Cum poti fi asa de mort?

    Estidoarprost
    2012-01-16 01:33:15 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 80

    [...] voxpublica Rate this: Spune şi altora despre acest [...]

  • 81

    @Cristi: Cine le-a dat, ba, mici alora de ieri, alalataieri si rasalaltaieri?…. Cand vine omu’ cu foaia lui A4 de acasa, pe care si-a scris cu pixu’ sau cel mult si-a “tras” la imprimanta un slogan care i-a trecut prin minte, il banuiesti ca-i naimit(cauta in DEX)?

  • 82

    eu zic ca ar trebui sa va treziti…cu totii..se striga la universitate,revolutie..se pare ca nu stiti ce e aia revolutie..

    cand esti privat de libertate,drepturi etc(categotia asta) atunci faci revolutie..cand esti privat de bani e o plangere…sau vreti sa vina psd-ul..e tot la fel..asa ca puneti mana si munciti..jos basescu ,dar sus cine?psd sau pnl sau partidul poporului???lool..ma rog..ar fi mai multe de spus..

    nu mise pare normal ce se intampla,si instigati la violenta fara scop..fara motivatie.dati jos presedintele ca sa ce???eu zic sa va straduiti mai tare cu munca..voi astia tineri,ca sa poata lua pensii aia batrani..

  • 83

    Am fost in primele rinduri cind a inceput adunarea in Tg Mures. Am simtit ca da SMURD-ul Arafat merita tot respectul meu. Am iesit am stat. Deodata au inceput sa striga multimea, parca ar fi fost orchestrata. Eu am plecat ca nu mam inscris sa particip la raspindirea urii, sau orce ce e agressiune, verbal sau corporal. Nu sunt animal. As fi ramas daca totul ar fi decurs in plina liniste. Daca miscarea multimi in plina liniste pe strazi nu e de inteles oare va fi inteles injuraturile, strigatele, sau bolovani? Sunt eu mai mult decit orce altcineva daca strig, urlu, si arunc cu orce obiect in altcineva? Fluxul unui rîu modeleaza in liniste o stinca fara sal doboare.

  • 84

    Ati gresit titlul, domnule Rogozanu. Nu detineti nici un adevar, n-aveti cum. Adevarul nu e nici simplu, nici complicat, doar este.
    Adevarul este ca Romania e o tara libera, deci poti sa-ti ceri drepturile in mod democratic, NU prin violenta. Violenta celor din strada care au spart capetele jandarmilor si jurnalistilor sau au dat foc sunt adevaruri pe care nu le mentionati.

    Daca asta e un protest autentic pentru dvs., atunci inseamna ca sustineti violenta animalica si prostia la putere. Daca articolul s-ar fi numit ”Parerile mele”. n-as fi avut nimic de comentat.
    Dar, deocamdata, dvs. si slehta celor ca dvs care au scos oamenii in strada nu detineti nici un fel de adevar. Mai usor cu pretentiile!

  • 85

    ok, inteleg protestul, insa nu inteleg de ce trebuie sa ii inlocuim pe astia cu alti dobitici, in frunte cu Ponta sin Antonescu! Pai asa nu rezolvam nimic.

  • 86

    Se poate manifesta civilizat si nu e nici o problema; n-am inteles chestia cu “s-au aruncat citeva pietre” – erau mai multe si un jandarm e in stare critica la spital, plus alri protestatari si jandarmi care au avut nevoie de ingrijiri medicale. Ma asteptam la ceva mai mult la nivel de analiza, dar e vina mea, nu? Viva la revolucion, domnule Rogozanu! Se pregateste Che Guevara Ponta…

  • 87

    Jos cu dictatorul Băsescu! Cat ne mai lalaim cu hotia? Altii care o sa vina la putere …la fel o sa pateasca daca calca numai in strachini ! Jos mafia politica! Nu sprijin USL ! Nu voi vota pt USL asa ca nu imi e frica! (care spuneti ca incurajam opozitia se insala …depinde de noi toti pe cine vom vota) Ai gresit – esti pedepsit! Jos Basescu!

  • 88

    da autorizaţie avurăţi bre?
    iar tu ăsta de contorizaşi “tâmpeniile”, uitaşi una, ies în stradă ăia care nu prea au treabă p-acasă. :) ))

    ionel bashtanu
    2012-01-18 17:20:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 89

    nea sorine am pescuit dintr-o balta un felinar.si ca sa vazi era aprins. asa ca mai trage-l un pic de mineca pe amicul rogozeanu, nu de alta dar ii iese nasul din articol.daca faci asta sting si eu felinarul. cu deosebita sima,stan

    stelica stan
    2012-01-19 00:19:25 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 90

    @Mircea: bai basina portocalie de atatea rezultate marete iese lumea in strada si este calcata in picioare demnitatea oamenilor de buna credinta ??? Stai linistit pe bucata ta de osanza rancezita oferita de favoritii tai performanti si lasa-ne in pace… Stii chestia aceea cu prostul nu e prost destul daca nu e si fudul in a-si pune pe tapet tampeniile sale cu pretentii de judecati de valoare

  • 91

    @ionel bashtanu: oltene vezi ca-i ingheata prazul in batatura, copii -ti mor de foame, muierea-ti si-o trage cu postasul ce-ti aduce Romania Mare , iar tu te ocupi cu treburile tarii… autorizatii si alte alea..
    Fii mai organizat.. dute frate la un doctor… vezi ca ai halucinatii si vedenii portocalii.. protejeaza-te taica nu sta… lasa-i pe aia din piata ca s-or descurca ei cumva cu basescu lor .. nu sta asa ca maine poimane vine doamna sa mergeti la locul de verdeata si n-ai inteles nimic de la viata.

  • 92

    Wo du leicht immer die Informationen her hast. Danke, gut geschrieben.

  • 93

    Really neat website. Truly getting excited about read more. Keep composing.

  • 94

    I was very delighted to discover this site on google.I wished to say thank you to you with regard to this superb article!! I certainlyappreciated every little bit of it and I’ve you bookmarked to take a look at new stuff you post.

  • 95

    Tamron A09…

    [...]Protestele din 13/14 ianuarie 2012. De la faţa locului, adevăruri simple « voxpublica | Platforma de comentarii, bloguri si opinii REALITATEA.NET[...]…

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari

Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Ultimele comentarii

  • 1@markus: demis, demis dar treaba si-a facut-o ! se mai impinge putin procesul spre termenul de prescriere....
  • 2@ despre orice: Vorbarie degeaba, vorba multa si savanta, precum la filozofii cu carul, care care doar sa bata apa-n piua stiu sa faca. Paralel dintr-o lume paralela, esti. Iti defulezi trecutul, pasiunile...
  • 3@gica: Simplu, nea Gica : nu mai discuta fiindca majoritatea nu erau adevarate! Erau, daca ma-ntelegi, doar efectul fenomenului "hidrant cu batista de borangic"! Corect este insa ceea ce spui despre dosarul...
  • 4Sa va fie rusine, domnule Teodorescu, ca l-ati banuit pe dl. prim ministru de asa o magarie fara seaman! Iata, dl.Ponta n-a stiut nimic si l-a demis pe bandit! Sa nu veniti acum sa ne spuneti ca nu credeti,...
  • 5Draga domnule Rogozanu Cred ca articolul dvs. nu are in vedere cateva aspecte esentiale: 1. Resursele umane sunt cheia dezvoltarii oricarei tari - este deja dovedit stiintific acest lucru. 2. Fondul...
  • 6Grajdan e deja demis, fa un update si asa rade lumea de voi "deontologilor"...
alex mazilu Andrei Plesu antonescu aur Becali blaga blog Blogviu interviu Boc Bucuresti calatorie candidatura catalin voicu cercetare cianura cluj concert crin criza CTP Curtea Constitutionala demisie Dinu Patriciu EBA economie Elena Basescu experiment Facebook FMI fotbal humanitas Iliescu instantanee intelectuali internet Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu manipulare Media Mihai Goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza ortodoxie parlament Parlamentul European pd-l PE Plesu Polirom presedintie protest radu duda Realitatea TV reforma riscograma romani romania rosia Roşia Montana salarii securitate Senat sindicate sondaj sorin oprescu steaua SUA Tariceanu tiff TRU TVR UBB uichendist.ro Vanghelie Vasile Blaga

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!