![]() | Partidul “glumeţilor” îşi merită regele – pe Geoanăvezi toate articolele de Laura Cernahoschi17 Feb 2010 la 20:03 101 comentarii 1429 vizualizari. |
Vanghelie spune că a făcut “un spirit de glumă” – expresie pleonastică pe care însă au repetat-o şi reporterii şi prezentatorii Realitatea tv – când îl dădea pe Geoană în puncte-punctele sale. Nici Geoană nu s-a supărat foarte tare – vrea scuze, dar nu e pregătit să şi-l îndepărteze pe Vanghelie, cu grămada sa de voturi. Iar Vanghelie, aşa cum scriam, are tot interesul să-şi păstreze “prostănacul” la putere în PSD, ca să îşi facă jocurile. Nu te poţi descurca la fel de uşor cu o echipă care îi are pe Iliescu şi pe Năstase de partea sa, nu-i aşa? Geoană, de altfel, nu s-a supărat nici când eticheta de “prostănac” s-a lipit pe viaţă de cârca lui, străduindu-se, parcă, să o confirme. Victor Ponta, alt pontos – să ne amintim de “maşina lor de furat a funcţionat mai bine” – spune că a vrut să îl bată pe Boc, dar l-a oprit Nica. Aşa, ca între ochelarişti, chiar dacă în altă categorie de greutate.
PSD îşi va merita, cel mai probabil, viitorul preşedinte. Dacă acesta va fi Mircea Geoană, vreau să vă aduc aminte că el a făcut cea mai proastă prostănacă glumă de campanie pe care am auzit-o vreodată: aceea cu soacra. Că fapta lui cea mai bună din viaţă a fost aceea de a nu-şi da soacra afară din casă. Nici fapta bună invocată de Băsescu nu era mai breză, să fim înţeleşi, “creştinarea unui copil musulman”. Dar casa aia a lui Geoană, nici măcar nu era a lui. O casă pe care o ocupase destulă vreme fără a avea vreun drept, pentru că nu mai avea nicio calitate oficială care să îi asigure o casă de la RAPPS. Deci soacră-sa, care măcar era revoluţionară căzută din camion, avea la fel de mult dreptul la casa aceea ca şi el.
Să vă amintesc de ouăle lui Năstase? Parcă singurul om serios din partidul ăla a rămas Ion Iliescu. Aştept să văd ce lovitură de graţie îi va da pe 20, lui Geoană. În rest? Poante şi glumiţe…Ce social-democraţie, ce stânga? Glume! În continuare stau şi mă întreb, a câta oară? Cum s-o fi simţind Cristian Diaconescu pe scaunul acela din spatele lui Vanghelie? Şi să nu mă înţelegeţi greşit: în momentul de faţă simt că această clasă politică, cu glumiţele lui Vanghelie şi ale lui Geoană, cu demagogia lui Boc & company, nu ne dă nicio şansă.


Laura Cernahoschi azi la 12:30 |
Când Monica Macovei atrăgea atenția asupra faptului că PSD-ul, revenit la putere, chiar și sub [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:16 |
A cotit cu dibăcie Băsescu la întrebarea ziariştilor dacă se mai întîlnesc cu el la [ citeste mai departe ]
Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
| 1Draga domnule Rogozanu Cred ca articolul dvs. nu are in vedere cateva aspecte esentiale: 1. Resursele umane sunt cheia dezvoltarii oricarei tari - este deja dovedit stiintific acest lucru. 2. Fondul... | ||
| 2Grajdan e deja demis, fa un update si asa rade lumea de voi "deontologilor"... | ||
| 3"la fel de otrăvitoare ca cea PDL-istă"Mda.. Adevarul ca este greu pentru un jurnalist USL-as sa uite apucaturile urite asa - peste noapte...Oricit v-ati screme, nu puteti afirmati despre Boc ca... | ||
| 4Laura, sa nu spui ca ai inceput sa-ti pui intrebari?! Dupa dl.Teodorescu ar fi prea mult! Ce mare scofala un viol la o gagica chioara! Fii mai optimista! La cate o sa-ti vada ochii, daca-ti pui intrebari... | ||
| 5@victor L:Aveti dreptate ... Au sarit toti ..bugetarii lui basescu ca arsi incepand de la macovei la blaga si ceilalti ciumpalaci trimisi pe sticla ,ignorand tot ce-au injurat pana ieri si pozand in... | ||
| 6domnu teodorescu,ramine cum am stabilit.... | ||
| Mihai Goţiu 11005 citiri |
| Cristian Teodorescu 10111 citiri |
| Costi Rogozanu 8999 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4174 citiri |
| Alin Fumurescu 3971 citiri |
| Constantin Creţan 3396 citiri |
| Dorin Tudoran 2901 citiri |
| Elena Vijulie 2675 citiri |
| Dan Duca 2481 citiri |
| Ciprian Şiulea 2322 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Laura Cernahoschi 2 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Mihai Goţiu 61397 citiri |
| Cristian Teodorescu 40451 citiri |
| Costi Rogozanu 38191 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18222 citiri |
| Alin Fumurescu 17877 citiri |
| Viorel Dobran 12330 citiri |
| Dan Duca 11281 citiri |
| Constantin Creţan 11155 citiri |
| Elena Vijulie 9300 citiri |
| Dorin Tudoran 8728 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Pai,dac-ajuns Van Ghelie buricul pesedeului,vai mama lui de partid.Si-a noastra.
2010-02-17 20:09:46 | Raporteaza
@val_one Incepe sa ma apuce asa, o mare sila de politica romaneasca, in general, cu tot cu PSD, PDL, PNL..cu panglicile lor si cu glumitele…
2010-02-17 20:11:11 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi: da,si gluma-i buna la ceva.Dar numai dupa ce treaba-i gata.Asa,ce se alege de PSD?Parca era nevoie de ceva serios in opozitie.Ca sa nu-si faca de cap cei stau la butoane.
2010-02-17 20:14:11 | Raporteaza
Da`nu-i nimic.Poate ajunge Ponta sef la ei,barem asta stie oleaca de bataie.Poate asa va avea din nou ocazia sa-l ia la pumni pe Boc.Sau pe Basescu,dupa caz.
2010-02-17 20:18:00 | Raporteaza
Pana si la jocurile online luam TEAPA.
Pe blog.imperiaonl../ este un articol interesant
2010-02-17 20:34:11 | Raporteaza
@) val_one
“Poate ajunge Ponta sef la ei,barem asta stie oleaca de bataie. Poate asa va avea din nou ocazia sa-l ia la pumni pe Boc.Sau pe Basescu,dupa caz”
Vai mama ei de poltica daca asta asteptati de la ea.
Atat ati intreles din democratie?
Ca poti sa spui orice fara sa te amendeze nimeni?
Constiinta, ‘tu-i mama ei, la ce dracu mai foloseste!
Sau a fost un spirit de gluma?
2010-02-17 20:38:53 | Raporteaza
@krasnaia vodka Imi pare rau, dar nu ati inteles: in politica de pe la noi, constiinta e un handicap
2010-02-17 20:42:36 | Raporteaza
@krasnaia vodka: niste ghilimele?Eu consider ca se subinteleg.
2010-02-17 20:42:44 | Raporteaza
Nu ma mira…Este normal in PSD, un partid profund corupt, duplicitar si demagog, pepiniera pentru golani autentici, indiferent de gulere!Totusi fac o remarca: spre deosebire de Ponta si alti lideri care l-au parasit brusc pe Gioana, desi ii datoreaza multe acestuia, Vanghelie da dovada de un fel de loialitate si sinceritate la care nu ma asteptam, exprimate in stilul lui suburban; poate este interesata aceasta loialitate, de a nu-si parasi liderul in situatii grele, dar indiferent de motivatie, este totusi de remarcat.Si inca o observatie:ati putea sa-mi dati un exemplu de ceva “pareille” la vip-urile PD-L? Eu le vad mai curatele ca celelalte, dar poate nu sunt eu informat, de vreme ce Dvs. le luati la gramada!
2010-02-17 20:55:29 | Raporteaza
Da.
Geoana va fi regele bufonilor si bufonul lui Vanghelie.
2010-02-17 20:57:02 | Raporteaza
@) Laura Cernahoschi, val_one
Mea culpa.
2010-02-17 20:58:16 | Raporteaza
@krasnaia vodka:
2010-02-17 20:59:42 | Raporteaza
@Stefan Michiu loialitate? sinceritate? Nu, doar cel mai usor de manipulat presedinte de partid…
2010-02-17 21:07:33 | Raporteaza
@laura
“Incepe sa ma apuce asa, o mare sila de politica romaneasca”
Atunci de ce nu scrii despre lucrurile importante?
2010-02-17 21:23:54 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi: Deci toata saptamana o sa ne dati de citit Vanghelie. Stiu ca in jur de ora 15 scriseseti despre el, acum, tot despre Vanghelie. Mai sus ii raspundeati valonei ca incepe sa va apuce asa o sila de partide si enumerati PSD, PD, PNL… De PSD si de PNL, va cred, dar de PD… Asta s-o spuneti doar valonelor, ele va cred sau neanderthalianului aluia de nepot. De ce aveti impresia ca scriind despre cercopitecii din PSD cresteti in valoare?
2010-02-17 21:27:57 | Raporteaza
youtube.com/wat../
dedicatie pt….
2010-02-17 21:32:14 | Raporteaza
Oare cum ar fi in 2012,Geoana presedinte si Vanghelie prim ministru.Daca ne luam dupa mayasi in 2012 ar fi sfarsitul lumii,deci oricum nu ne mai deranjeaza.
2010-02-17 21:32:34 | Raporteaza
…abia acum te apuca sila? Pai noi am si trecut de momentul ala? Lehamite, greata, cum s-o mai numi..
Dar stau si ma intreb – nu unul cu ceva constiinta, dar macar mai spalat nu poate ajunge in fata? Iar daca nu, noi stam si-i caraim (sau latram) de pe margine?
Ca eu nu mai vad nici un mijloc de a-i vedea dusi..
In rest, mi-a placut articolul!
2010-02-17 21:37:25 | Raporteaza
@El Dorado: sa intelem ca jurnalistii nealiniati in
corul latrailor,pardon,deontologilor de la antene si RTV,
nu au nici o valoare? Uau.
2010-02-17 21:39:52 | Raporteaza
youtube.com/wat../
2010-02-17 21:44:44 | Raporteaza
@mac gregor Despre lucrurile relativ importante, incerc sa scriu: independenta energetica, securitatea nationala, etc.
@george Multumesc!
2010-02-17 21:46:40 | Raporteaza
I-a mai scapat un porumbel cind si-a cerut scuze. A zis ca nu e prima data cind il supara pe Geoana si ca acestuia “trebuie sa-i treaca”, supararea,evident. De ce trebuie?!
2010-02-17 21:55:00 | Raporteaza
am eu un lapsus sau tzara ata e condusa de un chior si blondele au miopie de se izbesc mereu de vanghelie?
2010-02-17 21:59:57 | Raporteaza
Va sa zica, astazi avem la promotie: un vagabond(autocaracterizare),un bataus(umflare in pene?!),niste lepre nenorocite si…cum sa-i numesc pe cei ce si-ar vinde nevestele? Traficanti de carne vie?
Si mai sunt doua zile in care poate mai aflam cite ceva…
2010-02-17 22:01:26 | Raporteaza
@idiotpopular: buna recomandarea..
se poate incerca si asta>
youtube.com/wat../
si unul despre munca dificila din Parlament
youtube.com/wat../
2010-02-17 22:01:33 | Raporteaza
@laura
Atunci e ok, keep going, si cand ti se face sila da-i dracului si scrie despre ce vrei tu.
2010-02-17 22:02:05 | Raporteaza
@florina: a facut-o de ohchii presei.Altfel,nu crede
cineva ca ar fi avut mustrari de constiinta…
Ps-pentru gandaceii galbeni,semnele necesare au nevoie
de spatiu de o litera inainte si dupa.
2010-02-17 22:02:21 | Raporteaza
@george: da`ce,ii facetz lu`asta micu`ucenicia la locul de munca?Macar sa fie on topic
2010-02-17 22:05:03 | Raporteaza
Ceea ce se intampla acum in PSD nu este alceva decat nominalizarea urmatorului candidat la presedentie din 2014. Geoana spera intr-un mandat de presedinte peste aproape 5 ani. Daca Geoana pierde conducerea partidului pierde tot, o sa zboare di prima linie a partidului.
In cazul PNL-ului totul este clar, se va merge pe mana lui Antonescu.
PD-L nu se grabeste, este la guvernare, fapt care multumeste pe toata lumea.
2010-02-17 22:05:17 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi: n-aveti de ce sa-mi multumiti, remarcam un articol/postare mai buna decat celelalte pe care le scrieti, postari pe care eu le consider mult prea comerciale (a se citi usor aducatoare de comentarii si de barfA, fara a spune prea multe)
2010-02-17 22:07:12 | Raporteaza
@daniel: las`ca nici cu penele nu se lasa.Ca scot si ei perle.Chiuariu lupta eroic pentru desfiintarea institutiei prezidentiale
2010-02-17 22:08:39 | Raporteaza
ca ma intriga: laura cernahoschi sau oricare alt “om de litere” nu a interpretat la nivel simbolistic sau metaforic exemplul Presedintelui Basescu;
crestinizarea unui musulman a fost “perceputa” ca o gafa retorica, etc.
mie mi s-a parut genial exemplul( si fapta ca atare.)
ma dezamageste perpetuarea, preluarea de idei- deci lenea mentala- chiar ma sperie lipsa de cultura (la urma urmei) la oameni care traiesc din si pentru cuvinte, persoane publice.
2010-02-17 22:08:49 | Raporteaza
@iezii_cucuietzi: #28
“da`ce,ii facetz lu`asta micu`ucenicia la locul de munca?Macar sa fie on topic ” iezii_cucuietzi
?
postarea ta e la topic?
2010-02-17 22:09:27 | Raporteaza
@george: o intrebare punctuala nu trebe sa fie on topic,nu?
2010-02-17 22:11:23 | Raporteaza
@dana: de acord, omul se referea la faptul ca acel copil poate sa mearga la mormantul tatalui..
dar semnificatiile “e” grele pentru “jurnalisti”, asa ca nu incerca sa-i educi
2010-02-17 22:13:15 | Raporteaza
@george
ok, in cazul asta nu va multumesc! 
@dana, @george chestia asta, ca n-ar fi putut sa mearga la mormantul tatalui, este o prostie mare cat casa pe care nu stiu de unde ati scos-o…si v-o spune cineva care a mai citit cate ceva despre Islam
2010-02-17 22:15:49 | Raporteaza
Da, da.
“…cu glumiţele lui Vanghelie şi ale lui Geoană, cu demagogia lui Boc & company, nu ne dă nicio şansă.”
Despre PNL nimic, nimic? Daca tot v-ati apucat de enumerat. Sau vreti sa dati de inteles ca salvarea natiunii nu mai poate veni decat de la dictatorul Antonescu?
Mai cu perdea doamna, mai cu perdea, nu chiar asa pe fatza ca nu-i dezmatz!
2010-02-17 22:15:57 | Raporteaza
@LaFix TE-ai prins, esti foarte perspicace! idolul meu este Ludovic Orban!
2010-02-17 22:18:22 | Raporteaza
@LaFix: o,si cei de la PNL vor atentia presei.Vedeti postarea mea de la #31. Si vor mai fi…nici o grija.
2010-02-17 22:20:43 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi: asta era sensul pe care a vrut sa-l dea, n-am zis ca era si adevarat…
Pai lumea nu stie, dar daca prinde la popor, atunci e bun dpdv electoral, nu?
2010-02-17 22:23:08 | Raporteaza
@george, mai, george, dar cum ai dat-o la intors! Credeam ca “semnificatiile “e” grele pentru “jurnalisti”, asa ca nu incerca sa-i educi”…
Azi sunt rea, deci nu ma provocati! 
2010-02-17 22:25:00 | Raporteaza
@val_one: Clar ca de ochii lumii, dar pe mine m-a izbit ideea ca G ar trebui sa-l ierte pe V, in conceptia lui V. Adica nici nu se gindeste ca G ar putea sa nu-l ierte. Acel “trebuie” implica mai mult.Pentru gindacei, MULTUMESC MULT!

2010-02-17 22:30:02 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi:
spuneam eu ceva,astazi,mai devreme…
2010-02-17 22:30:42 | Raporteaza
@florina:


Si nu e cazul la un personaj de jenu`
2010-02-17 22:32:05 | Raporteaza
@val_one Hm, si eu care ma asteptam la o batalie cu citate din surele Coranului, cu fatwa pe masa…
2010-02-17 22:32:55 | Raporteaza
@Laura: persuasiunea si subtilitatea sunt si ele niste
arme,nu?
2010-02-17 22:37:01 | Raporteaza
@val_one Da, numai ca nu prea ai cu cine te bate cu ele..E ca si cum ai da cu arma nucleara in papuasii din jungla
2010-02-17 22:38:19 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi: nu o dau la intors. Basescu asta a vrut sa transmita, asta a facut.
iar chestia cu educatia, nu facea referire neaparat la dvs. Chiar si CTP a luat-o doar pe partea cu crestin-musulman, fara sa-si puna problkema daca e adevarat sau nu in respectiva cultura.
Dupa opinia mea, se impunea ACEA discutie, nu cu trecerea de la o religie la alta.
PS. Nu prea am comentat la tine, ai fi vazut ca nu cred ca una-i alba si alta-i neagra, ci caut nuantele…
2010-02-17 22:38:43 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi: “Azi sunt rea, deci nu ma provocati! ”
hmmm..ai auzit de unul nepotu lu tamara, care injura peste tot si pe toti, dar de mine se fereste ca ala de tamaie? Sau de Yorga, care a luat-o si el binisor pe cocoasa?
Daca tot are loc intalnirea aia, intreaba-i de ce…
PS. fii rea cat vrei…iti sta mai bine?
2010-02-17 22:43:18 | Raporteaza
@george Domnule george, atat va spun, eu nu ma sperii usor…
cautati nuantele in continuare
2010-02-17 22:45:04 | Raporteaza
@george:

Nenea @george,pai ce noi nu stim ca sunteti la liga I?
2010-02-17 22:46:23 | Raporteaza
Vanghelie a invatat perfect lectia de la UDMR si PNL. In timp ce cele doua partide s-au jucat mereu de-a balamaua la nivel de politica nationala, Vanghelie joaca acelasi rol la nivel de partid.
Oricat de tare s-ar imbatosa si unii si altii – adica Geoana sau Nastase, “balamaua” Vanghelie hotareste cine va castiga sefia PSD.
2010-02-17 22:47:12 | Raporteaza
nu ai zis daca iti sta mai bine…asta-i intrebarea.
Na, ca fac si trafic..51!
2010-02-17 22:47:22 | Raporteaza
@ #51: de emotie,mai pierdem si cate-o virgula:
corect este “pai ce,noi”.
2010-02-17 22:49:14 | Raporteaza
@george depinde de gusturi… in privinta traficului, n-aveti decat sa nu imi mai faceti
2010-02-17 22:49:20 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi: 53 era pt. tine, dar am ratat cifra..posteaza lumea, posteaza!
@iezii> care liga, poate-mi explicati si mie, ca ma prind mai greu…sau putina caterinca strica?
2010-02-17 22:49:51 | Raporteaza
@george:
Cum adica?Liga celor destepti…
2010-02-17 22:51:46 | Raporteaza
…dincolo de caterinca si micile intepaturi prietenesti, ma enerveaza ca nimeni nu vine cu o idee cum sa scapam de baietii astia de la putere…
Nu, nu ma gandesc la solutia unui prieten, care inca din ‘96 spunea ca merita toti impuscati (guvern, parlament, pres..), ci cum naiba sa facem sa ajunga si aia o tira mai capabili in frunte? Ca nu sunt lasati sa urce, mai ales in politica!
Iar politica raului cel mai mic nu-mi place defel> inseamna ca au fost lasati sa urce doi incompetenti, pusi pe praduiala. Basca agramati ca Vanghelie!
2010-02-17 22:54:52 | Raporteaza
@george Pai, inscrieti-va intr-un partid, domnule George! Ca toti ne plangem, niciunul nu facem nimic…Eu mai scriu contra lor, dumneavoastra va ramane activismul politic
2010-02-17 22:56:31 | Raporteaza
@george: pai,asa de simplu e…asteptam cuminti urmatoarele alegeri,si dam atunci cu ei de pamant.
Daca va fi nevoie,nu?Altfel,nu mere.
2010-02-17 22:57:37 | Raporteaza
@iezii_cucuietzi_cuminti:
la ultima postare, iezii au devenit cuminti! Mare minune! Aoleu, vroiam sa scriu ceva “destept” (asa, ca sa va salvez ironia), dar vad ca trebuie sa salvez niste piane…treaba grea!
Sara buna, ca eu ma duc dupa piane!
2010-02-17 22:59:09 | Raporteaza
@george: nenea,da`mai vrem…

2010-02-17 23:01:31 | Raporteaza
@
31
@daniel: las`ca nici cu penele nu se lasa.Ca scot si ei perle.Chiuariu lupta eroic pentru desfiintarea institutiei prezidentiale
val_one
2010-02-17 22:08:39 |
Ce spirit de observatie, sa nu te deochi! Doar atat ai retinut din tot ceea ce solicita Chiuariu? Daca nu ai timp sa mergi pe blogul lui Fumurescu, uite ce posteaza un domn poe care-l cunosti foarte bine, Arcadied:
2. Limitarea numărului serviciilor secrete la 3.
3. Un guvern cu maxim 15 ministere.
4. Un Parlament cu maxim 200 de membri şi cu două Camere cu atribuţii diferite.
5. Instituţionalizarea opoziţiei parlamentare.
6. Obligativitatea dezbaterii publice prealabile a actelor legislative şi controlul mai strict asupra executivului, prin moţiuni şi controlul de constituţionalitate al ordonanţelor.
7. Depolitizarea şi reforma justiţiei, prin schimbarea modului de numire în funcţiile de conducere, reforma Consiliului Superior al Magistraturii, interdicţia ca organizarea judiciară să facă obiectul ordonanţelor sau ordonanţelor de urgenţă ale Guvernului, un buget minim alocat justiţiei.
8. O Curte Constituţională mai eficientă, mai tânără, mai experimentată, cu garanţii sporite de independenţă.
9. Reforma administrativă: crearea regiunilor, în număr de 12, garantarea funcţiei publice neutre şi profesioniste, separarea clară dintre nivelul funcţiilor politice şi nivelul funcţiilor publice.
10. Reforma morală. Principiul lustraţiei, principiu constituţional: ofiţerii şi colaboratorii fostei Securităţi, precum şi foştii membri ai PCR care au deţinut funcţii de conducere în partid, nu pot ocupa niciuna dintre funcţiile reglementate de Constituţie.
Si ca sa mai copiez alt comentator, Virgil, chiar ca e frica atat ca ramaneti fara idolul vostru? Din ce in ce mai mult semanati cu nepotu lu tamara. Cine se aseamana… se gasesc.
Arcadied, sper sa nu va suparati pe mine ca v-am copiat comentariul.
2010-02-17 23:02:09 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi: nu intru in politica, ca nu pot sa mint…! Mai pe lung, nu sunt capabili de nici una din cerintele de a fi politician, astazi, in Romania..
Eu, pe bucata mea, fac ce pot…fac mai mult decat mi se cere, am grija sa fac bine, ii invat pe cei care vor sa…, si am reusit si sa-i fac sa plece pe unii incompetenti. E mult, e putin?
Ufff…am uitat de piane!
2010-02-17 23:03:15 | Raporteaza
@george Deci ii lasati pe mincinosi in politica…atunci nu va mai plangeti!
2010-02-17 23:04:09 | Raporteaza
@El Dorado: vai de noi…
Da`ce,am zis noi ceva rau?uite,recunoastem ca dl Chiuariu
e cel mai destept de la PNL.Pacat ca nu e la fel de frumos ca Adomnitei,da`ce sa-i faci,asa e viata…
Multumit?
2010-02-17 23:05:47 | Raporteaza
@iezii_cucuietzi_cuminti: Daca nu se supara titulara blogului (am inteles ca azi e rea
si daca nu indraznezc prea mult, as putea sti si cum ii animez pe gindacei?
2010-02-17 23:08:47 | Raporteaza
@El Dorado: chestii astea au fost deja demontate de alti comentatori…Nu le iau pe puncte, insa este irelevant ca Parlamentul va avea 200 de membri, cat mijloacele de a ajunge acolo sunt aceleasi.
Legea lustratiei nu va avea nici un efect atata timp cat , desi exista o lege, fostii colaboratori ai Secu castiga decizii in justitie.
Iar inamovibilitatea judecatorilor a facut mai mult rau decat bine – fara control, magistratii cer doar spagi mai mari. (daca aveti un proces, nu-l mutati la Iasi, daca persoana cu care aveti proces are mai multi bani decat dvs. Pretul avocatilor aici este in functie de relatiile pe care le are cu judecatorii)
Si mai sunt….asa ca mergem la vorba lui Stalin…conteaza cine numara voturile!
2010-02-17 23:09:59 | Raporteaza
@florina nuuuuuuu, nu ma supar, ca si eu vreau sa invat!
)
2010-02-17 23:12:32 | Raporteaza
@florina: sunt diverse semne necesare.Cel mai simplu se pot identifica cu sageata de la mouse pe unul vizibil,de ex. din alte postari.Isi dezvaluie astfel :reteta”
2010-02-17 23:15:11 | Raporteaza
@Laura,@florina, ati inteles?
2010-02-17 23:18:09 | Raporteaza
@george: Sunt de acord cu dv, dar ma irita cand vad ca pedistii au vazut doar suspendarea baselului din acel proiect. Si nu e vorba doar de valona cat si de deontologi gen Fumurescu sau ITMorar. Toata ziua doar auzi lamentarile pedeilor ca ramane tara fara marinar.
2010-02-17 23:19:58 | Raporteaza
@val_one nu
( e ca la messenger, au ba?
2010-02-17 23:20:48 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi: @florina:
Click dreapta pe gandacii lu` “val” sau “iezii” (va alegeti voi…) si alegeti “properties”. Acolo o sa vedeti ce scrie la “alternate text”. Reproduceti ce scrie si-astfel gandacu-i gata…
val_one, fii si tu mai explicit/a! Daca tot iti plac gandacii animati, de faci pofta si altora…:))
2010-02-17 23:25:27 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi: nu chiar.Campul pt text este in java.
inseamna scris asa : :ROLL:.dar cu litere mici,la fel si asta 
emoticoanele deosebite se pot compune din cuvinte intre puncte.de ex asta:
este de fapt :MRGREEN:
2010-02-17 23:25:35 | Raporteaza
Vanghelie a vorbit asa cum stie el cel mai bine. Macar e sincer si a spus ceea ce gandeste multa lume.
Dar prea multe mironosite de politicieni se dau jenati de un asemenea limbaj: domnulsix.wordp../
Laura, stiai ca prietenul tau Ciutacu e producatorul casetei?
2010-02-17 23:27:45 | Raporteaza
@val_one @hopsieu ahaaaaaaaaaaa! Multumesc! java, care va sa zica…
2010-02-17 23:28:12 | Raporteaza
@six:
nenea sase(fix?),pai ce,astia nu-s si ei oameni?Recunosc
numa`cu ratza-n gura.
2010-02-17 23:30:44 | Raporteaza
@six nu limbajul lui vanghelie e problema, ci tocmai, ca eu il suspectez de un cinism de proportii…el doar isi apara marioneta! Cine e Ciutacu?
2010-02-17 23:30:47 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi: mie imi plac gandacii statici. Sau nu imi plac mai deloc. Ca depend…
Cat traieste, omu-nvata, nu?
2010-02-17 23:30:50 | Raporteaza
@hopsieu Sper! daca nu invatam, murim!
gandac static
2010-02-17 23:38:55 | Raporteaza
laura, asta mi-a placut: “Victor Ponta, alt pontos…”
)
si da…asteptma muarea pe 20
tu care crezi ca va fi?
2010-02-17 23:39:49 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi: nu merge?
2010-02-17 23:39:56 | Raporteaza
laura, asta mi-a placut: “Victor Ponta, alt pontos…”
)
si da…asteptam mutarea pe 20 :d
tu care crezi ca va fi?
2010-02-17 23:41:10 | Raporteaza
@paul
Sincera sa fiu, habar n-am ce va fi pe 20. Daca se urmareste “trendul” – e descrescator pentru Geoana…Daca ii mai trage Iliescu un bocanc in gura…Dar si ponta Seful PSD suna ciudat 
2010-02-17 23:43:12 | Raporteaza
n-am incercat, stai sa vad!
2010-02-17 23:45:04 | Raporteaza
@iezii_cucuietzi: si @hopsieu: si @Laura Cernahoschi: Va multumesc mult!
@hopsieu: Eu constat ca uneori sunt foarte necesari. Azi am comentat la ITM despre Chiuariu si, intr-un final,dupa ce a intervenit si ITM cu lamuriri, tot a rebuit sa zic “Am glumit!”. Cu gindacei era poate mai usor…
2010-02-17 23:47:31 | Raporteaza
@george: “…dincolo de caterinca si micile intepaturi prietenesti, ma enerveaza ca nimeni nu vine cu o idee cum sa scapam de baietii astia de la putere…” + ce ai mai scris.
Perfect de acord, cu o completare: nici nu prea mai e nevoie de idei pe aici, ca lumea, dupa 15 februarie, a cam inceput sa aiba idei…Fiindca l`amour pentru politicieni trece (si) prin stomac.
Ma intreb si eu (cam retoric, e drept, in momentul asta): pe cand urmatoarea baie de multime? Si in mai-iunie, daca se face, va fi multa “dragoste” de aratat!
2010-02-17 23:51:07 | Raporteaza
@florina: cand ceva este necesar,se gaseste cineva sa-l inventeze…legea progresului.
2010-02-17 23:52:07 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi: eu cred ca glumetul a incercat sa “recastige” din imagine!
..ca prea aparuse pe ecrane pontosu cel viteaz dintr-o data!
)))
2010-02-17 23:57:03 | Raporteaza
@Laura C. @florina: cu placere.
2010-02-18 00:02:46 | Raporteaza
@laura
aveti si voi o colega “glumeatza”:
Simona ponTache
2010-02-18 00:04:50 | Raporteaza
@val_one: Cooorect.

2010-02-18 00:05:49 | Raporteaza
Treaba cu “a fost o gluma” dar… “ce sa ne mai ascundem dupa cires, asa-i treaba in partid” (Vanghelie) face parte din acelasi gen de prosteala cu care ne-a obisnuit guvernul Boc – se ia o decizie nepopulara, dupa care apare Boc tzantzos, pe varfuri, ca sa ne spuna ca “ceea ce vedeti nu e adevarat”: salariile si pensiile nu vor scadea, etc.
2010-02-18 00:07:25 | Raporteaza
@florina: ne bucuram muuult de tot.
2010-02-18 00:07:27 | Raporteaza
@florina: proba cu toate trei? Ooooo! Eeeee!
(static, uite-asa!)
2010-02-18 00:12:51 | Raporteaza
@hopsieu: si @val_one: Ieeeeeeeeeeee! E o noapte frumoasa pentru mine.Am mai invatat ceva.
Este si victoria Laurei asa cum este victoria mea!
@val_one: Am comentat zilele trecute despre deplasarea spre rosu (atunci cind a intervenit si Aliodor) si despre cit nu este de buna, remember? Cred ca acum se observa la mine efectul negativ al excesului de rosu din ultimele zile!
2010-02-18 00:16:23 | Raporteaza
@hopsieu: si @val_both: Laura sa primeasca nota mai mica pentru ca a animat un singur gindacel si a si parasit clasa!
2010-02-18 00:20:50 | Raporteaza
La cat de disperat e Geoana sa nu-si piarda scaunul,nu va mirati ca si-a mai luat un “bot”(ca sa fiu “lepra” intelectuala). Ca iei un “bot”,n-ar fi nimic….,dar sa mai si inghiti,fara sa scuipi!…
2010-02-18 01:27:49 | Raporteaza
regele Mihai I trebuie sa conduca festivitatile de 1 Dec.20011 la arcul de triumph iar ratb aplica metoda bolsevia blocheaza romania si golania nu salveaza romania caci bolsevia este la basescu,oprescu,iliescu.pdl,psd,udmr,pnl deci nu partidul glumetilor ci partidele bolsevice golane ale glumetilor pdl,psd,udmr,pnl
2011-12-01 07:33:48 | Raporteaza
desigur ca obama ia lama este de acor cu partidele bolsevice pdl,..si bolsevicii basescu,oprescu ,iliescu,ponta crin si scorzcaca sau bgs
2011-12-01 08:08:02 | Raporteaza