![]() | Războiul doctorului clonă Ponta împotriva culturii. Atac simultan la ICR și AFCNvezi toate articolele de Mihai Goţiu26 Aug 2012 la 13:12 49 comentarii 3590 vizualizari. |
Precedenții au avut grijă să bage cultura la dubă. Guvernul Ponta are grijă să-i lase pe jandarmi fără obiectul muncii. Să nu mai aibă ce băga la dubă. Cine își închipuie că tăierea unui sfert din bugetul Institutului Cultural Român pe anul 2012 reprezintă o răfuială cu Patapievici și cu așa-zișii ”intelectuali ai lui Băsescu” se înșeală. Victor Ponta a declarat război total întregii culturi independente.
Pe de o parte, așa cum am arătat și cu alte ocazii, în ciuda poziționării politice explicite a șefilor ICR, beneficiarii direcți ai promovării și bursele acordate de Institut nu au fost condiționați/ condiționate ideologic. Prin tăierea a 14,5 milioane de lei (dintr-un total inițial oricum minimalist, de 43,5 milioane de lei), activitatea ICR pe acest an și începutul anului următor a fost blocată total (printre altele e pusă sub semnul întrebării organizarea standului la Salonul de Carte de la Paris din 2013, în cadrul căreia România are statutul de invitat de onoare).
Pe de altă parte, măsurile Guvernului Ponta nu vizează doar ICR, ci și finanțarea directă a Administrația Fondului Cultural Național (AFCN), instituție care, de asemenea, a sprijinit în mod autonom în ultimii ani cultura independentă (carte, teatru, educație culturală etc.). Conform unui document de pe site-ul Ministerului Finanțelor (aici), Fondul Național Cultural ar urma să fie privat, începând cu 1 ianuarie 2013 de una dintre cele mai importante surse de venit: 2% din încasările Loteriei Naționale. De asemenea, ar fi abrogată și prevederea Legii 186/2003 pentru promovarea culturii scrise care prevedea repartizarea a 0,4% din profitul net al Loteriei Române pentru achiziția de publicații (cărți, reviste etc.) destinate bibliotecilor publice.
Inutil a mai spune că ”economiile” făcute astfel sunt absolut derizorii la nivel național (câteva milioane de euro), nerezolvând nicio altă problemă majoră a României. Singurul lucru care ”se rezolvă” sunt firava susținere a creatorilor independenți. Măsurile de mai sus reprezintă atât o iresponsabilitate majoră față de actul cultural, cât și o răzbunare împotriva tuturor ”ălora cu gura mare”, care nici de-al naibii nu vor să se lase controlați. Dar te poți aștepta la altceva din partea unui premier cu doctoratul xeroxat? Doctorat pe care, dacă nu l-a plagiat, atunci cu siguranță la clonat.
Etichete: asociația fondului cultural național, doctorat, fondul cultural național, loteria română, Mihai Goţiu, victor ponta


Marius Cosmeanu azi la 18:23 |
Ministrul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice a declarat joi, la Iași, că regiunile [ citeşte mai departe ]
Viorel Dobran azi la 09:38 |
Codul Rutier este cu siguranţă una dintre cele mai schimbate legi din România. [ citeşte mai departe ]
Ciprian Domnişoru 24 May la 22:59 |
Un sondaj realizat surprinzător de rapid de grupul de cercetare Avangarde (în perioada 21-23 mai) [ citeşte mai departe ]
Mihai Goţiu 24 May la 09:12 |
La sfârşitul secolului al XIX-lea, o companie franceză a concesionat un perimetru de exploatare a [ citeşte mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 23:13 |
Pe InimăRea îl ştiţi, cei mai mulţi, ca postator. Tot aşa l-am cunoscut şi eu. [ citeşte mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 20:26 |
Fosta ministreasă independentă a Justiţiei, azi membră energică a PDL, Monica [ citeşte mai departe ]
Vladimir Borţun 23 May la 18:48 |
PRIMA: Stânga e rea deoarece comunismul a omorât sute de milioane de oameni
Andrei Panţu 23 May la 15:52 |
Dosarul transferurilor. Becali, Borcea, Copos, Pădureanu etc. Prejudiciu de multe milioane de [ citeşte mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:53 |
Încordare pînă ieri. Materiale serioase despre ce se discută pe 22 mai: evaziunea fiscală şi [ citeşte mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 11:00 |
Despre dispariţia mamuţilor din preistorie există mai multe teorii (legate de schimbările [ citeşte mai departe ]
Lucian Davidescu 22 May la 19:08 |
Povestea presupusului "atac speculativ" contra leului, de la sfârşitul lui 2008, revine în [ citeşte mai departe ]
Viorel Dobran 22 May la 18:27 |
Un cititor ne-a trimis la rubrica Martor Ocular imaginea de mai jos. Peisaj urban cu un grup de [ citeşte mai departe ]
Andrei Panţu 22 May la 14:39 |
A avut loc săptămâna trecută, joi, 16 mai, o ȋntâlnire în cadrul proiectului [ citeşte mai departe ]
Costi Rogozanu 22 May la 13:14 |
Victor Ponta merge la Consiliul European ca să discute gaze de şist şi alte metode de ieftinire a [ citeşte mai departe ]
Mihai Goţiu 22 May la 08:10 |
Undeva, la o zi ori două după prăbuşirea Turnurilor Gemene din New York, în toamna lui 2001, un [ citeşte mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 20:23 |
Mă uit de ceva timp la Gigi Becali ca la un personaj de roman. Nu ca să-i scriu [ citeşte mai departe ]
Viorel Dobran 21 May la 12:32 |
De două ori ministru al Apărării în guvernarea CDR, membru marcant al PD şi apoi al PNL, [ citeşte mai departe ]
Lucian Isar 21 May la 11:39 |
Regulamentul BNR nu permite bancilor locale sa "atace" cursul.
Consiliul Concurentei a decis ca [ citeşte mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 10:52 |
Într-o discuţie cu reprezentanţi ai unor organizaţii de mediu, prefectul judeţului Alba, [ citeşte mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 10:03 |
Au apărut vaietele obişnuite pentru sufletele celor care vor face ceva puşcărie pentru un schimb [ citeşte mai departe ]
Daniel Oanta 20 May la 19:17 |
“Dezbaterea” despre cum a inventat BNR un presupus atac speculativ după care campanii media [ citeşte mai departe ]
Andrei Panţu 20 May la 13:06 |
În sfârşit ne-a spus şi guvernatorul BNR ceea ce ȋn Occident se ştia de mult: criza a izbucnit [ citeşte mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 12:04 |
Numărul 2 al ziarului „Apusenii Liberi” (poate fi citit online şi aici) a [ citeşte mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 11:28 |
Update. Verdict: se trimite spre rejudecare marele dosar al transferurilor. Marele [ citeşte mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:30 |
Despre Monica Tatoiu aveam impresia că face parte, ca încă mulţi alţii, din categoria [ citeşte mai departe ]
Viorel Dobran 19 May la 12:29 |
Suntem sub umbrela NATO, ne antrenăm pentru un scut antirachetă, ne aflăm într-o Uniune [ citeşte mai departe ]
Marius Cosmeanu 18 May la 23:55 |
Băieții de la SREDA, un ONG din Rusia, spun ei, independent, care se ocupă de sondaje și [ citeşte mai departe ]
Cristian Teodorescu 18 May la 13:25 |
Iritat că l-au stîrnit să citească un roman care nu i-a plăcut, fostul critic literar [ citeşte mai departe ]
Costi Rogozanu 18 May la 11:48 |
Aş zice să se înfiinţeze în Ministerul de Externe departamentul "Les Guignols", păpuşile alea [ citeşte mai departe ]
Mihai Goţiu 16 May la 21:15 |
Emisiunea „Les Guignols de l'Info” a postului francez de televiziune „Canal+”, l-a satirizat [ citeşte mai departe ]
| 1@n.lupu atat te duce tartacuta?Ceva mai cu sclipici nu poti sa dai la iveala,sau Antena 3 ti-a terminat sinapsele?... | ||
| 2@nepotu lu tamara: Ce sa-i faci, netotul tot netot ramane dar are aere de intelighentie!... | ||
| 3"Basescu, un infractor dovedit in mii de afaceri imobiliare":) detaliaza te rog. Ce inseamna "dovedit" la tine? Cumva "ca asa a spus Gadea"?"Adica vrei sa zici ca stam de sase?"nu, aia care... | ||
| 4@n.lupu ce faci tataie,te-ai baga la bulau in locu' lu' Becali? Esti tare mosule,pari a fi putin retardat dar sa stii ca noile pastile fac minuni.Alunga chiar si foamea.... | ||
| 5@Crush: "Sentinta rusinoasa!!?? Eu l-as impusca in cap pe ciobanul infractor!" De fapt cine esti tu sa impusti un om asa ca ti s-a pus pata? Nu cumva faci parte din securistii care n-au prins un loc la... | ||
| 6@Cosa Nostra dupa ce ca porti pink panties mai iesi si la agatat pe Pandora's.Esti psycho man!... | ||
| Viorel Dobran 48938 citiri |
| Mihai Goţiu 12692 citiri |
| Costi Rogozanu 9544 citiri |
| Cristian Teodorescu 8462 citiri |
| Andrei Panţu 3141 citiri |
| Alin Fumurescu 1900 citiri |
| Ciprian Domnişoru 1899 citiri |
| Mihai Goţiu 5 postari |
| Costi Rogozanu 5 postari |
| Cristian Teodorescu 5 postari |
| Viorel Dobran 4 postari |
| Andrei Panţu 3 postari |
| Marius Cosmeanu 2 postari |
| Daniel Oanta o postare |
| Viorel Dobran 51965 citiri |
| Mihai Goţiu 45095 citiri |
| Costi Rogozanu 31969 citiri |
| Cristian Teodorescu 27762 citiri |
| Andrei Panţu 10826 citiri |
| Alin Fumurescu 8603 citiri |
| Ciprian Domnişoru 7335 citiri |
| Mihai Goţiu 20 postari |
| Costi Rogozanu 19 postari |
| Cristian Teodorescu 16 postari |
| Andrei Panţu 8 postari |
| Lucian Isar 6 postari |
| Viorel Dobran 6 postari |
| Ciprian Domnişoru 4 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Nici nu stiu daca asta trebuie sa i-o punem in spate lui Hasoti, Ministrul Culturii, lui Ponta sau unui politruc servil, fericit ca si-ar putea face șeful fericit marcand puncte iluzorii in razboiul cu TB sau PDL. Ar fi culmea ca maine poimaine, vreun reprezentant de la Min Culturii sa il acuze pe Florin Georgescu sau sa dea vina pe Merkel si pe austeritate:).
ICR-ul nu mai este in subordinea Presidentiei, este la Senat, Patapievici nu mai este la conducerea insititutului, deci, pe cine se razbuna de fapt? Pe TB cara inca citeste Levantul?:). Pe Cristi Puiu, pe Mungiu si pe alti oameni care au indraznit sa conteste mutarea ICR-ului la Senat?
Daca nu este rautate prosteasca atunci este cinism; vezi Doamne, dam bani la primarii pt ca vin alegeri, sustinem in continuare gaura financiara de la TVR, iarasi pt ca vin alegeri, dar ne facem mana cu TVR Cultural, ICR sau AFCN.
2012-08-26 13:36:14 | Raporteaza
Administrația, nu Asociația Fondului Cultural Național.
2012-08-26 13:40:07 | Raporteaza
Ponta, micul Titulescu, mai tare decat Suzana Gadea si Popescu Dumnezeu la un loc!
Baiatul asta desi a facut scoala la Bucuresti nu e decat un fidel continuator al politicii staliniste din anii ‘30 (sec XX), atunci cand cine nu e cu noi e impotriva noastra era lozinca permanenta.
Se sparie gandul ca tocmai Ponta (un retrograd disperat) sa fie restauratorul comunismului, priin cele mai marsave gesturi.
Astia sa fie tinerii pe care ii visam sa preaia fraiele puterii in Romania???
Domnule Gotiu, sunteti sigur ca nu v-ati luptat in van pentru salvarea Rosiei Montane?!?
Niste imberbi patetici cu aere de mafiosi.
Au vazut de prea multe ori Nasul, dar nu au inteles nimic.
2012-08-26 13:42:38 | Raporteaza
@Iulia Popovici:
corectat
2012-08-26 13:47:40 | Raporteaza
Cu siguranță *l-a* clonat.
2012-08-26 13:54:17 | Raporteaza
Depinde de sursele de informare, dar si de corectitudinea ziaristului.
- “In urma rectificarii bugetare operate joi de Guvernul Romaniei, bugetul Institutului Cultural Roman a fost redus cu 14.560.000 lei, de la 43 000 000 lei, ajungand astfel la 28.440.000 de lei.”
dl Gotiu:
“Prin tăierea a 14,5 milioane de lei (dintr-un total inițial oricum minimalist, de 48,5 milioane de lei)”
Pare o mica-mare diferenta.
Sau:
“Institutul Cultural Roman (ICR) precizeaza, intr-un comunicat transmis duminica si citat de Mediafax, ca activitatea sa a fost blocata de reducerea bugetului cu peste 30%, in timp ce premierul Victor Ponta dezinformeaza cu privire la la dimensiunea bugetului ICR.”
Desigur, Patapievici a lasat in urma oameni care otravesc lumea cu informatii false.
dle Gotiu,
daca sinteti sincer, felicitari; dar dvoastra nu-mi inspirati incredere nici cind dormiti. Si nu glumesc; permiteti o unda de sinceritate.
2012-08-26 14:13:39 | Raporteaza
Domnul (???) Gotiu oricum nu are nici o ingrijorare: doar cultura independenta (si reprezentantii ei) sunt luati in colimator de Copy-lot. Gotiu e in barca puterii, asa ca scapa de competitie
2012-08-26 14:39:13 | Raporteaza
cand eram-si eu-copil, intre lecturile mele era si o carte intitulata ‘Doctorul Au-Ma-Doare’.
ma rog, eu sunt de parere ca m-am maturizat;dar reproduc solutia Dr.Au-Ma-Doare pentru cine simte ca-l ia plansu’ dupa ce credea ca ‘ Intelectualitatea merge in Paradis’-un plagiat(dupa filmul italian al anilor ‘70) realizat de cunoscutii regizori Farfuridi si Branzovenescu :
‘Gura mare! Scoate limba! fa A_A_A_…’
2012-08-26 14:44:33 | Raporteaza
@victor L:
da, din 43, nu din 48; ceea ce nu schimba cu nimic sensul problemei, dimpotriva;
altfel, dupa cum observi, pe aici e permis cam orice, inclusiv comentariile unora care se mira (sincer) ca ceea ce e deranjant din partea unei tabare, ar fi frumos si acceptabil daca vine dinspre cealalata parte
2012-08-26 14:49:16 | Raporteaza
Dl Gotiu, de ce nu sponsorizati impreuna cu toti suferinzii fata de soarta trista a veniturilor atator artisti activitatile culturale ? De ce de la buget, adica e la mine ? Eu nu am un cuvant de spus ? In plus, puteti sa imi dati un exemplu de artist care a avut nevoie de sponsorizare de la Stat pentru a se impune ? Asa, in ultimii 500-600 de ani. Nu imi dati exemplul tarilor socialiste. Suntem cu totii in Europa destul de in rahat deja datorita Socialismului. Puteti sa imi ati un exemplu de un produs cultural sponsorizat de Stat (nu de catre lumea privata) care sa fi ramas dupa 10 ani in patrimoniul cultural ? Imi e teama ca un Zamfir sau muzicenii de la Clejani sau Doamna Morgenstain au facut mai mult penru recunoasterea internationala a Romaniei, fara ajutor de Stat si fara ICR decat a facut Dl. Patapievici cu multele milioane chltuite in ultimii ani
2012-08-26 14:55:46 | Raporteaza
Scuze. Revin dupa ultimul Dvs. comentariu: inteleg ca sunteti impotriva liberei opinii ? ” aici e permis cam orice…”. Mirajul Conducatorului cumva? Reminescenta a lui Uthman (” daca e conform Koanului ardeti caci e inutil; daca nu e ardeti caci e blestfamie”). Mai bine la Hotnews unde se inregistreaza si se cenzureaza
)
2012-08-26 15:01:08 | Raporteaza
@Radu Korne: ai dreptate, ar trebui sa avem si noi un cuvant de spus ref la cum sunt cheltuiti banii de la buget. Poate pe langa plata impozitelor, a taxelor, ar trebui sa si putem spune, fiecare dintre noi, cum sunt cheltuiti acesti bani.
Eu de ex nu sunt de acord sa dau bani pt sali de sport si bazine care, de la Nastase la Boc, s-au dovedit nefunctionale, fara drumuri de acces si incalzire (vezi anchetel din GSP), pt cumpararea de avioane multirol sau pt memtinerea trupelor in Afganistan, pt plata in comtinuare a unei armate de functionari in conditiile in care, se pare, vreo 3 mil de romani au plecat din tara si lista poate continua, cu jaful din companiile de stat etc
Desigur, as putea sa spun cu ce as fi de acord sa sustin, si cultura se afla pe lista, o sustin oricum, ca si comsumator dar mi-ar placea sa sustin si din impozit. In felul acesta, asa cum donam 2% din impozit pt diverse organizatii putem decide, intr-un anumit procent, ce sustinem, cultura, sport etc Suna idealist sau…poate nu:).
2012-08-26 15:13:25 | Raporteaza
@Radu Korne
cer spui mosule?Atat este “vasta” ta cultura,Taraful din Clejani si Zamfir?
Bai da’ mare papagal comunist mai esti!Sunt sigur ca ai facut parte din corul intreprinderii “23 August”.
Mai pune naibii mana pe-o carte,mai iesi la un teatru si lasa gratarul,ca faci indigestie!
PS-de la prea multa cultura nu a murit nimeni,pe cand de la mititei…..!
2012-08-26 15:20:50 | Raporteaza
ma asteptam de la dl.Gotiu la o analiza pertinenta cu privire la plecarea simultana in concediu a celor doi conducatori vremelnici:
-e vreo cutuma sa lase simultan statul fara conducere si reprezentare?
-e un model original de responsabilitate, neintalnit intre conducatorii dusmanoasei strainatati?
-dl.Antonescu a preluat formal si oficial functia de Presedinte Interimar, insa a plecat in concediu lasand usa deschisa si biroul descuiat la Cotroceni (dupa propria declaratie).
a plecat ca de la o stana fara caini (statul roman)ori este un obicei personal practicat la domiciliul dlui.: nu trage creanga pe scorbura?
-ori, pur si simplu, maine-in ziua citirii Hotararii CCR-
nefiind dlor. p’acilea, nici usturoi n-au mancat nici nu le pute gura?
2012-08-26 15:25:58 | Raporteaza
,, Victor Ponta a declarat război total întregii culturi independente.”
Asa…si?
Tardiva LUCIDITATEA ta,Gotiu!
Ponta & USL au declarat de mult razboi chiar si celor 7 milioane de fraieri care au crezut,multumita si unuia ca tine & C.Teodorescu,ca veni-vor vremuri fericite sub USL.
I-ati inselat cu buna-stiinta, lovind nemeritat intr`unii si elogiindu-i pe altii.
Si-o fi taiat Ponta si din bugetul lui,cu care azi a plecat in Africa de Sud (pentru cateva zile bune) ca PRESEDINTE DE PARTID socialist si NU ca reprezentant al Guvernului Romaniei?
Ce-atata…guvernare?
Da`o`ncolo de tarisoara!
Se`ntoarce Basescu si tot el va fi ….vinovatu` de serviciu!
La naiba!
2012-08-26 16:13:51 | Raporteaza
@Mihai Goţiu: Felicitari! Foarte bine ca scrii despre magaria asta inutila. Sper sa protesteze si altii pe vox sau oriunde o fi. Ar fi un semn de sanatate civica.
2012-08-26 16:15:48 | Raporteaza
Cred ca ar trebui sa ne intereseze mai putin cine spune si mai mai mult, ce spune.
Nici eu nu am fost de acord cu unele postari ale dlui Gotiu, vezi de ex discutia despre boicot dar asta nu inseamna ca trebuie sa ii dau palme indiferent ce scrie.
Macar pt ca de data asta discutam despre cultura cred ca am putea fi un pic mai generosi:)
2012-08-26 16:34:07 | Raporteaza
interesanta anihilarea sistematica a institutiilor de “cultura”. Cui i-o fi venit ideea si de ce?
Absolut sinistru.
2012-08-26 16:41:24 | Raporteaza
Cultura ca sistem si memorie, nu s-a ales cu nimic bun de pe urma ICR. Cel mai bine ar fi sa fie desfiintat. De când cu ICR-ul, Bucurestiul nu mai e micul Paris din punct de vedere spiritual, mai degraba une petite, mais toute petite, banlieue.
ICR a ascuns cultura româna dupa colt si a “eliberat-o” pâna nu a mai vazut-o nimeni. Adevarata neputinta a culturii trebuie in alta parte cautata, nu in politica.
2012-08-26 17:05:27 | Raporteaza
@Dan Stoica:
total fals ce spuneti
2012-08-26 17:48:46 | Raporteaza
@ Adrian Hora N-am spus nimic. Am scris. Si repet ICR este un canceer al culturii române care trebuie eliminat, nu reparat.
2012-08-26 17:58:52 | Raporteaza
@Dan Stoica: Ce anume din ce face sau nu face ICR poate fi comparat cu un cancer? Sunt pur si simplu curios.
2012-08-26 18:03:00 | Raporteaza
@ Dan Stoica,
banuiesc ca matale nu te-ai contaminat de cancer prin cultura; pari a fi imun.
Dar mai banuiesc ceva: cultura ICR-ului ti-a fost de neatins si atunci reactionezi ca vulpea
2012-08-26 19:08:19 | Raporteaza
Niet cultura,Antena 3 balsoi cultura.7,5 mil romani se uita la A3 copy cu somerul apar in fiecare seara.Prima lege a lui copy a fost pentru seful lui direct felix.Asta da cultura.
2012-08-26 19:17:04 | Raporteaza
@Masterchef: din pacate, musiu Gotziu si-a terfelit deontolig bruma de credibilitate cu ceva vreme in urma. La rubrica METEO ar fi (poate) credibil …
2012-08-26 19:34:14 | Raporteaza
Cultura mondialista nu-si va pierde sponsorii. Doar n-au murit alde Soros &Co.
2012-08-26 19:44:31 | Raporteaza
ICere ar fi trebuit desfiintata, sub “patronajul” lui masa verde a ajuns doar un cuib de sinecuri pentru toti pupinbasssistii din tara si chiar din strainatate. Facti o paralela intre felul cum a fost sprijinita cultura romana in perioada monarhiei / exemplul clasic este George Enescu / si ce s-a facut in ultimul timp cu asa zis-a cultura romana.
2012-08-26 21:22:11 | Raporteaza
icr nu e altceva decit o franciza a sie pusa in slujba lui basescu prin patapievici. grupul patapievici, liiceanu, plesu sint capii si fondatorii unor structuri culturale de tip mafiot. cine trebuie injurati in cazul icr sint serviciul roman de informatii si serviciul de informatii externe care se folosesc de oamenii de cultura si de cultura romana ca sa-si faca mendrele.
daca se taie bani de la icr se taie de fapt de la serviciul de informatii extrene si de la buzunarul parasutelor intretinute pe banii romanilor in diverse orase europene, niste incompetente aventuriere agente ale sie. pe de o parte nu e adevarat ca patachinele alea promoveaza cultura romana si pe d ealta parte fondurile icr sint incomensurabil mai mari decit cele declarate fiind copios suplimentate de la sie.
2012-08-26 21:23:05 | Raporteaza
Buna seara,domnule Gotiu
Asa e USL ul pe care il aparati atat de mult.Astea sunt actiunile cu care o sa va obisnuiti de acum incolo.Niste partide care nu fac decat sa incalce si sa indemne la incalcarea legii nu vor guverna tara decat pt ele.
Ne mai auzim dupa 4 ani de guvernare USLista si sunt tare curios sa va mai vad opiniile.
Intelectualii nu sunt printre votantii lor ,asa ca la gunoi cu cultura.
Traiasca incultura in guvernul Ponta !
La ce oameni conduc cele doua partide nu ma mai mira nimic.
Vai de tara asta in urmatorii ani ,cu tatele asta isterice ,Crinuta si Victorita,la guvernare.
2012-08-26 21:29:51 | Raporteaza
Toti cei care sustin USL,au probleme psihice foarte grave!!!Probabil ca au fost abuzati de Bombonel si acum au traume.
PS-le recomand o terapie la doamna Luminita din Tulcea.Pentru cei cuminti il recomand pe popa Corogeanu.
2012-08-26 21:40:29 | Raporteaza
@ALL
este plina Piata Universitatii de paiate.Cred ca sunt vreo treizeci de fomisti,cu tot cu cei de pe Vox.
2012-08-26 21:43:22 | Raporteaza
Extraordinar!!! Dl. Gotiu nu stia ca Ponta va reduce cu 30% bugetul ICR!!!! Adica dl. Gotiu scrie zeci de articole pro-usl, dar nu stia ceea ce stia tot “satul” inca de la mijlocul lunii iulie 2012. Of Doamne ca tare prosti ne mai credeti, domnule Gotiu!!!! Wow, cata indignare, cat patos revolutionar, ce cuvinte mari folositi!!!!
Daca tot sunteti de partea USL si a guvernului condus de eminenta cenusie dl. Ponta, puteti sa ne spuneti cand are de gand guvernul Ponta sa dea drumul la exploatarea miniera Rosia Montana? Sau si atunci veti face tot pe nestiutorul, indignatul si socatul? Sau poate, intre timp, conform principiului ca “numai boul ramane consecvent”, veti schimba macazul. Mai stii? Oricum astept cu interes cel de-al n-ulea congres PCR de maine.
Si inca ceva: “Guvernul a tăiat la rectificare banii alocaţi instituţiilor legate într-un fel sau altul de numele lui Traian Băsescu. Administraţia Prezidenţială, unde preşedintele suspendat s-ar putea întoarce de luni încolo, a pierdut 2,6 milioane de lei. Curtea Constituţională, care a invalidat refendumul, pierde 426 de mii de lei. Iar Institutul Cultural Român condus până de curând de Horia Roman Patapievici este cel mai afectat. Pierde 14,5 milioane de lei.” (sursa: realitatea.net). V-am “informat” eu, ca sa ne scutiti pe viitor de articolele prin care va exprimati falsele indignari.
A! In final, o rugaminte personala: va rog, spuneti-le uslamistilor ca daca vor ca sa nu ajunga nici macar la 20% la alegerile parlamentare, sa nu respecte ultima hotararea a CCR si sa-l impiedice maine pe Basescu sa se intoarca la Cotroceni. Abia astept circul.
2012-08-26 21:48:04 | Raporteaza
sondajele facute in ROU n-au cum sa fie plauzibile cata vreme se raporteaza la o populatie inexistenta de 18 mil votanti!
sondajele lui vasile dancu sunt, in plus, partizane pentru ca respectivul, ca si ceilalti din grupul lui ioan rus, sunt cartitele lui basescu
2012-08-26 22:04:52 | Raporteaza
maaama ce-a zis gotiu! ponta a clonat doctoratul.
asta cred ca e tot in favoarea lui ponta pentru ca clonarea nu e ilegala in romania
2012-08-26 22:14:26 | Raporteaza
Un spectacol finantat si de Administratia Fondului National Cultural a luat premiul Herald Angels la Festivalul de la Edinburgh. E vorba de Calatoriile lui Gulliver a lui Purcarete. Nu ma indoiesc ca stiti cam ce importanta are FEstivalul asta in lume. La asta servesc fondurile pentru cultura. Sigur, daca admiratorii USL prefera telenovela “Referendumul ” este dreptul lor, gusturile nu se discuta. Drept ar fi insa sa plateasca numai ei aceasta megaproductie, nu sa platim cu totii esecurile lor repetate.
2012-08-26 22:28:09 | Raporteaza
Gugu #28,
Corect! Singurul comentariu ce prezintă o situaţie reală.
Toţi ceilalţi de pe aici sunt fani şi chibiţi politruci. De o parte sau alta.
2012-08-26 22:58:07 | Raporteaza
@tara de prosti
Da, e incredibil!
In ritmul asta va ajunge ca, atunci cand Crin il va condamna la moarte pt ca are plete, Gutza sa spuna chiar ca nu-i mai voteaza!
2012-08-26 23:09:21 | Raporteaza
Aoleu, ca s-a taiat bugetu si nu-l mai putem traduce pe Patrascoiu in burgunda!
2012-08-27 00:17:23 | Raporteaza
Stau si ma mir cum dracu’ a observat-o Gotiu p-asta cu cultura si p-aia cu plagiatu… Hai da-o dracu’ doar atat a facut rau Ponta? Inseamna ca e bun. O guvernare mai buna nici ca am avut vreodata…
2012-08-27 00:19:07 | Raporteaza
@KRYPTON
“cum dracu’ a observat-o Gotiu p-asta cu cultura si p-aia cu plagiatu… ”
nu stiu, e un mister.
N-as fi crezut niciodata ca Gutza ar putea sa observe plagiatul lui Ponta, dat fiind ca spiritul lui de observatie are un lag incredibil…
Eu sincer ma astept ca peste 5 ani sa-si dea o palma peste frunte si sa zica “Jesus, aia a fost o lovitura de stat!”
2012-08-27 01:17:38 | Raporteaza
@kramer
“/ si ce s-a facut in ultimul timp cu asa zis-a cultura romana.”
ca sa poti vorbi de cultura trebuie sa-ti rezolvi conflictele majore cu gramatica de clasa a II – a…da’ asa e la voi la usl-isti mai un copy-paste mai un somnic la ora de gramatica…
2012-08-27 01:45:45 | Raporteaza
Se pare ca sunteti doar niste amarati , de vreme ce disperati pentru niste bani care nu se arunca aiurea. Faceti precum fumatorii care se plang pe la colt de strada ca nu au bani dar fumeaza cele mai scumpe tigari si daca se poate si doua trei pachete pe zi. Cat timp s-au pompat bani in toate tampeniile unora altii au trebuit sa sufere. Atunci nu a-ti spus nimic. Acum insa, va simtiti lezati .
2012-08-27 06:06:12 | Raporteaza
Care este legatura dintre ICR si cultura ? Doar numele ? Pot sa-mi fac si eu un institut care sa se cheme spatial si sa nu am nici macar un telescop, dar fonduri sa cer. Daca mi se taie fondurile, inseamna ca stiinta din Romania este desfiintata ? Nu cred.
2012-08-27 08:47:13 | Raporteaza
Pentru PSD si PNL cultura nu inseamna nimic.
Sa ne aducem aminte de ce au facut comunistii: tot ce insemna intelectual neincolonat in ideologia partidului murea de foame sau sapa cu lingura la canal. Exceptiile, gen Sadoveanu, se incolonau si traiau fara probleme.
Diferenta dintre ce s-a intamplat atunci si ce se intampla tine doar de uneletele folosite: atunci se folosea pumnul, acum se modifica legi sau se umbla la buget.
2012-08-27 09:47:34 | Raporteaza
Plin de “erate” dle Gotiu
Mai bine-i lasi pe altii sa/ti scrie articolele!
2012-08-27 10:20:35 | Raporteaza
Inca ceva:
Sper ca toata lumea isi aminteste despre declaratiile tristului domn Diaconu, fost Ministru al Culturii, sau cele mai recente ale domnului Ponta.
Cei doi declarau sus si tare ca ICR-ul are buget mai mare decat Ministerul Culturii si ca asta este anormal.
Chiar de curand, domnul Ponta, declara la televiziunea de partid: asa cum stie toata lumea, bugetul ICR era mai mare decat cel al MC” (din memorie)
intrebare de 1000 de puncte: au spus cei doi adevarul?
2012-08-27 10:56:42 | Raporteaza
@gotiu : “la clonat”.. hai la clonatu vesel, neamule…
2012-08-27 13:24:33 | Raporteaza
@ M Gotiu:
ce ipocrizie fara margini, sa aduci un rau pe lume, sa-l nasti in chinuri jurnalistice, iar moasa sa fie iliescu, voiculescu, vantu si restul alaiului de malefici, iar acum sa te plangi ca exista acel rau pe lume.
voi, jurnalistii fara viziune – unii, fara constiinta – altii, ati adus ciuma asta inapoi, voi sunteti de vina pentru ce fac astia azi. tvr cultural va fi si el una din realizarile” usl-iste. va fi si acesta pus pe butuci, ca si icr-ul? tvr info o mai fi in viitor?
cand un partid nu da nici macar doi bani, de forma, pe invatamantul romanesc, punand acolo trei ministri incompetenti, plagiatori, pupin…isti, la rand in numai 2 luni de zile, ce sperante va faceati voi, jurnalistii ametiti de aburii puterii, ca vor fi mai milosi cu restul lucrurilor care tin de cultura?
voi, “oamenii de presa”, ati manipulat din plin publicul, crezand ca astfel veti pune la varful statului oamenii care va convin, care – creadeati voi – vor face ceea ce mincinos ( nu cred in naivitatea voastra) incercati sa ne faceti sa credem ca vor face. nu numai ca nu au facut ceea ce ati incercat sa ne prostiti pe fata ca vor face, dar au facut chiar mai rau decat v-ati fi asteptat chiar si voi, iar acum incercati sa va spalati pacatele aratandu-i cu degetul chiar pe cei pe care voi i-ati ridicat atat de sus. dar totul se plateste, inclusiv ce ati facut voi. incetul cu incetul lumea nu va va mai acorda incredere, pentru ca ati mintit-o in mod repetat, in pofida tuturor semnelor care aratau ca acestia, usl-ul sunt cea mai rea alegere posibila din toata istoria post-decembrista, malefica alegere.
2012-08-28 01:52:22 | Raporteaza
[...] of Romania’s major problems will be solved with the few million Euros saved,” writes Vox Publica blogger Mihai Goţiu. “The only thing that will really be ‘executed’ is the meager support allocated to people [...]
2012-09-24 17:20:43 | Raporteaza