![]() | Reacția BNR – mai există și rațiune în România. Dar un singur Isărescu nu ajungevezi toate articolele de Mihai Goţiu28 Jun 2010 la 17:02 42 comentarii 1415 vizualizari. |
Îmi dați voie să mă bucur când, în isteria generală a ultimelor săptămâni, mai aud și voci raționale. Cea mai recentă e poziția oficială a BNR, exprimată de Adrian Vasilescu, consilierul guverntorului Mugur Isărescu.
Da, era de așteptat o reacție, de ordin psihologic, care să ducă la creșterea cursului euro față de leu. Dar asta nu înseamnă că leul a murit. E de așteptat creșterea inflației, dar nu în cifre catastrofice. Da, BNR lucrează, dar asta nu e o știre care trebuie să fie reamintită în fiecare zi.
Așadar, Adrian Vasilescu, despre:
Curs:
“A fost depăşit un prag psihologic. E zarvă mare în societate, o răsturnare a situaţiei la Curtea Constituţională şi un verdict care e aşteptat miercuri. Toate datele puse cap la cap creează un cadru de manifestare psihologică care explică reacţia cursului”
Inflație:
“Sunt două puncte care se anulează unul pe altul: creşterea TVA are o influenţă asupra creşterii inflaţiei, dar scăderea salariilor va duce la reducerea cererii. Ambele măsuri ţin de intervenţia statului şi se anulează una pe alta. Nu zic că nu vom avea inflaţie, dar nu înseamnă că va creşte foarte mult”.
Ce e de făcut:
”Societatea ar trebui să înceapă un război cu inflaţia, nu doar BNR, toate instituţiile statului, companiile”
Opinia BNR:
“Să spunem aşa: BNR nu şi-a dorit creşterea TVA. Cât priveşte acordul sau dezacordul, pe noi nu ne-a întrebat nimeni.”
Intervenția BNR:
“Există un raport între posibilitate şi oportunitate. BNR poate interveni în orice clipă, dar o face când este oportun. Când BNR intervine, foarte rar piaţa observă asta. Noi nu comentăm niciodată despre intervenţia sau neintervenţia asupra cursului, o mai face guvernatorul, dar foarte rar”.
Probabil ați citit și în alte părți aceste declarații. Încă o dată citite nu strică. Sunt o mostră de raționalitate. Nu se cere tăierea gâtului nimănui și nici nu se caută vinovății. Da, BNR ar fi preferat ca situația și măsurile luate să fie altele, dar dacă astea sunt, cu astea se lucrează. Da, BNR are încă pârghii cu care poate interveni și o va face când este cazul. Fără a striga însă în gura mare asta. Și nu se dau lecții nimănui. Nici măcar celor care au criticat BNR. Ci, pur și simplu, li se răspunde.
Ajunge însă BNR pentru a calma spiritele? Mă tem că nu.
Etichete: adrian vasilescu, curs, euro, Mugur Isărescu


Laura Cernahoschi azi la 12:30 |
Când Monica Macovei atrăgea atenția asupra faptului că PSD-ul, revenit la putere, chiar și sub [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:16 |
A cotit cu dibăcie Băsescu la întrebarea ziariştilor dacă se mai întîlnesc cu el la [ citeste mai departe ]
Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
| 1@GAVRILACHE: Ai vazut, Laura, a fost doar exces de zel! Si tu iti faceai probleme! Zau asa!... | ||
| 2@markus: Pai probabil asta era rolul lui: sa- faca pocinogul si sa fie schimbat. Cu ce ma incalzeste ca-l schimba cu altul dupa ce deja raul a fost facut? ISC s-a retras din procesul cu nastase. Si asta... | ||
| 3@markus: demis, demis dar treaba si-a facut-o ! se mai impinge putin procesul spre termenul de prescriere.... | ||
| 4@ despre orice: Vorbarie degeaba, vorba multa si savanta, precum la filozofii cu carul, care care doar sa bata apa-n piua stiu sa faca. Paralel dintr-o lume paralela, esti. Iti defulezi trecutul, pasiunile... | ||
| 5@gica: Simplu, nea Gica : nu mai discuta fiindca majoritatea nu erau adevarate! Erau, daca ma-ntelegi, doar efectul fenomenului "hidrant cu batista de borangic"! Corect este insa ceea ce spui despre dosarul... | ||
| 6Sa va fie rusine, domnule Teodorescu, ca l-ati banuit pe dl. prim ministru de asa o magarie fara seaman! Iata, dl.Ponta n-a stiut nimic si l-a demis pe bandit! Sa nu veniti acum sa ne spuneti ca nu credeti,... | ||
| Mihai Goţiu 11020 citiri |
| Cristian Teodorescu 10165 citiri |
| Costi Rogozanu 9005 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4178 citiri |
| Alin Fumurescu 3976 citiri |
| Constantin Creţan 3398 citiri |
| Dorin Tudoran 2903 citiri |
| Elena Vijulie 2681 citiri |
| Dan Duca 2481 citiri |
| Ciprian Şiulea 2323 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61412 citiri |
| Cristian Teodorescu 40505 citiri |
| Costi Rogozanu 38197 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18226 citiri |
| Alin Fumurescu 17882 citiri |
| Viorel Dobran 12331 citiri |
| Dan Duca 11281 citiri |
| Constantin Creţan 11157 citiri |
| Elena Vijulie 9306 citiri |
| Dorin Tudoran 8730 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Iulian Leca 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
As fi tare curioasa sa stiu cine a castigat din cresterea cursului si din agitatia facuta de televiziuni
2010-06-28 17:14:40 | Raporteaza
@Gotiu
Ce masuri ar fi preferat BNR?
2010-06-28 17:28:25 | Raporteaza
@Romania
1.daca moare Vantu leul se intareste.
2.daca moare Felix leul se intareste.
3.daca moare Basescu leul coboara.
Deci, 1+2=> euro=3,28 lei
2010-06-28 17:34:22 | Raporteaza
Numai Radulescu (sau cum l-o fi chemand) vorbeste neintrebat!
2010-06-28 17:35:52 | Raporteaza
Gotiule, dar cine a intrat in panica??! Ne mai distram si noi, ne mai lamentam, ne mai vaitam sa treaca timpul!
2010-06-28 17:38:52 | Raporteaza
^ interesanta solutia de la #3 ^
stie cineva adresele escrocilor ?
2010-06-28 17:39:32 | Raporteaza
Serios, domnule Goțiu? Vă cereți voie să vă bucurați că în isteria generală a ultimelor săptămâni, mai auziți și voci raționale după ce, cu doar câteva zile în urmă, îngroșați, cu litere stacojii, un titlu precum ”Incredibil!!!!!!! Guvernul Boc CHIAR nu demisionează!!!!!!!!!!” Dar articolul respectiv cine îl scrisese? Dublul dumneavoastră irațional? Demisia unui guvern (probabil mediocru) pe care o clamați cu o încăpățânare demnă de cauze mai bune, ar fi dus la ce, în contextul socio-politic actual? Stabilitate financiară? Previzibilitate economică? Reducerea gradului de risc al României ca țară?
Adicătelea întâi urlați cu toții în cor (iar vocea dumneavoastră e acolo, printre cele mai stridente) că jos, că huo, iar acum, că vi se pare că ați reușit să porniți bolovanul la vale, vă dați frumușel la o parte și salutați intervențiile raționale care încearcă să vă ia chibriturile cu care vă tot jucați de mai an în incinta benzinăriei la care sunt si eu acționar?
Domnule Goțiu, nu vă mai obosiți, faceți ca și până acum: chiar dacă drumul mai face și curbe (unele chiar periculoase), țineți volanul drept, nu vă lăsați intimidat de arătură… Cu alte cuvinte, vă sugerez un titlu pentru adevăratul dumneavoastră articol pe acest subiect: ”Senzațional! Isărescu cumpărat de Boc! PDL mai câștigă o lună de guvernare! La arme, cetățeni!”.
2010-06-28 17:51:11 | Raporteaza
Pensiile nu vor scădea cu 15%, dar au curajul cei care au tot plâns pe umerii pensionarilor să le spună cu cât li se va reduce puterea de cumpărare în urma creşterii cu 5 procente a TVA? Fiţi siguri că nu vor face aşa ceva. Sunt laşi. Dacă românii cred că oricare partid parlamentar, care s-ar afla la putere, ar fi capabil să menţină salariile şi pensiile la nivelul actual, fără să ducă inflaţia la 15% şi cursul la 6 lei pentru un 1 euro, se înşeală amarnic. Drama pensionarilor abia începe.
[ Georghe CERCELESCU - Gândul ]
2010-06-28 17:51:58 | Raporteaza
@Paul:
semnele de exclamare va apartin, cate unul singur e suficient pt a exprima incompetenta actalului guvern
2010-06-28 18:02:06 | Raporteaza
@Mircea – De azi dimineata postezi in continuu imbecilitati caracteritice intelectului tau , nu cred ca mai are cineva dubii vis-a-vis de provenienta veniturilor tale . Esti o SLUGA platita sa postezi mizeriile care ti se livreaza pe mail .
Vocabularul iti este limitat , nu reusesti sa frazezi , ci doar ca o moara stricata repeti niste prostii livrate .
P.S. Aici ai ajuns gratie prieteniei tale cu Onan !
2010-06-28 18:04:07 | Raporteaza
@Paul:
Domnu’ Gotiu are dreptate cu semnele de exclamare. Lasa cate unul singur, restul sunt pentru guvernarea liberala 2007-2008. Ce-i drept, e drept, de ce sa nu recunoastem.
2010-06-28 18:10:34 | Raporteaza
Sunteti unul din ultimii naivii de pe aceasta planeta domnule Gotiu!Sau sunteti un foarte bun actor?
2010-06-28 18:19:33 | Raporteaza
Asiguram serviciu la domiciliu.Salariul garantat 700-1200euro.Pentru fiecare glont tras in ceafa javrelor,care timp de 20 ani au jefuit si hacuit ROMANIA,bonus 10000 euroi.Alegerea trufandalelor este apanajul platitorului.Pentru cei interesati contactati Dreapta Crestina.La munca pentru a reduce somajul din Romania.URA!!
2010-06-28 18:23:18 | Raporteaza
Dar A. Vasilescu tocmai asta spunea, sa nu va mai isterizati atita. Dvoastra. Cei care va autonumiti jurnalisti.
2010-06-28 18:49:18 | Raporteaza
Probhlema in romania este daca vrei o problema de credibilitate. Din pacate daca o insititutie nu este credibila atunci aceasta afecteaza economia. Si este clar ca institutia care nu este credibila este guvernul. Orice semn care sa mareasca competenta guvernului va da un semn pozitiv industrie. Din pacate se mentine aceeasi stare unde ministri sunt tinuti si apreciati dupa gradul de obedienta nu dupa competentele afisate.
2010-06-28 19:02:11 | Raporteaza
@lehman25:
Uite ce se discuta despre tine :
“@val_one
despre lehman25 ce să zic?tipul e COMPLET NEBUN!e cel mai dement dintre toti comentatorii de pe voxpublica.are cel mai radical mesaj antiguvern,antibasescu,antisustinatorideclaratiailuibasescu,antioricinenuestedeacordcuel,anti…,anti…,anti…Nici nu incerc să-mi inchipui cum arată in realitate.O fi barbat?Nu mi-l inchipui susurănd șoapte de dragoste la urechea iubitei/nevestei!Sau poate-i femeie?Își dă cu parfum din ăla fin după care întorci nasul?Se epilează?O fi șef pe undeva?(aoleu,ar fi jale)Citesc cu interes si detașare(zic eu)platforma dar este pentru prima(s-ar putea și ultima)oară când comentez și asta din cauza mesajului extrem de violent regurgitat de lehman25.Cred că “mi-am facut rost” de niscaiva injurături.Deh,norocul începătorului!
Romi ”
Eu te-am ghicit de prima data ca esti bolnav. Boala se cheama schizofrenie. Iti aduci aminte ce scandal jenant ai reusit sa faci la Cristian Teodorescu?
Daca ar vedea nevasta-ta (daca ai) sau o ruda de-a ta, ar trebui sa te opreasca, iti face rau, crede-ma.
2010-06-28 19:09:03 | Raporteaza
Dle Goțiu,v-a păcălit și pe dvs trupa asta de trișori: Isărescu, Croitoru, Vasilescu de la BNR. Ei sunt un amestec de ageamii & înșelăciune, ceva de speriat. Cine era guvernator BNR când au căzut Dacia Felix, Bancoop, Banca Internațională a Religiilor, Creditbank, Columna Bank, dar mai ales Bancorex, pentru care românii au plătit 3 miliarde dolari pe vremea când un apartament în București costa 3 mii dolar? Era tot dl Isărescu, acest șnapan al finanțelor.
Veneau Isărescu & Vasilescu și înfierau în stil comunist creditele, pe când chiar ei și-au dat singuri, din banii BNR, credite URIAȘE, cu dobânzi practic zero. Câtă ipocrizie! Ei și-au cumpărat case,mașini, valută, aur, cu banii aceia luați pe degeaba de la BNR, pe care apoi prin devalorizare nu au mai dat înapoi decât niște mărunțiș, în timp ce tot ei țineau zilnic discursuri românilor ce dezastru produc creditele.
Isărescu cerea tot cu ipocrizie românilor să cumpere produse românești, că ar fi fost “dezechilibrată balanța de plăți”, în timp ce el își lua doar mașini străine, iar vacanțele și le făcea (în presă era scris) prin Dubai, pe valută multă.
Același Isărescu a tăiat aiurea 4 zerouri din coada leului, de a zăpăcit o țară întreagă, de nici contabilii nu s-au obișnuit cu tâmpenia de “leu nou”. Era suficient să se fi plimbat prin piață și ar fi văzut că oamenii spuneau la 1000 lei vechi “un leu”. Nu era bine, s-a gândit “inteligentul” Isărescu, așa că 1000 lei vechi au devenit 10 bani.
Tot Isărescu a bătut zeci de tone de monede de 1 ban, de care nu are absolut nimeni nevoie. Aceste monede au costat zeci de milioane de euro, dar nu se poate afla exact, pentru că incompetența dlui Isărescu este protejată de lege, care consideră baterea de monedă “secret de stat”, inclusiv costurile ei.
Isărescu este cel care după ce criza a izbucnit, în loc să ia rapid măsuri, abia în …2010 a redus nivelul dobânzii de referință, când deja firmele cu credite erau moarte și îngropate de nivelul dobânzilor. De ce nu a redus dobânda de referință, așa cum ar fi fost normal, când au apărut semnele crizei, în 2008, în 2009?
Isărescu este setat să ne bage în zona euro, asta pare acum rațiunea sa de a fi. Dar ne spune cumva tot el sau alți deștepți de la BNR ce “bine” ne va aduce nouă euro? Cu cât ne va crește nivelul de trai dacă adoptăm euro? Euro va aduce ca peste tot pe unde a fost adoptat în statele mai mici, doar sărăcie pentru majoritatea populației. Euro este bună doar pentru statele mari, ca Germania, bazate pe export, nu pentru statele de la periferia UE, unde a adus doar prețuri mari, “rotunjite”, în timp ce salariile se calculează la eurocent. Întrebați pe italieni, sloveni, ce bine le-a făcut lor euro…
2010-06-28 19:16:11 | Raporteaza
@Mircea: ca “lehman25″ sare calul nu mai este nevoie de dovezi. Din pacate nu e singurul si sunt de ambele parti ale baricadei (ex “nepotul lui tamara” al carui gribianism nu il intrece nimeni (nu mai spun de faptul care are doar cateva idei)
2010-06-28 19:16:40 | Raporteaza
@Mihai Goţiu:
Corect, semnele de exclamare îmi aparțin, de aceea am și specificat în postarea mea: ”…îngroșați, cu litere stacojii, un titlu precum ”Incredibil!!!!!!! Guvernul Boc CHIAR nu demisionează!!!!!!!!!!””. Ghilimelele le-am folosit nu pentru a vă cita exact, ci pentru a delimita textul meu de titlul de tabloid la care făceam trimitere.
În altă ordine de idei, aș fi preferat să mă combateți pe fond, mai puțin pe formă.
2010-06-28 19:22:34 | Raporteaza
@Virgil:
). In nici un caz nu sufera comparatie cu acest bolnav, numit lehman25.
Virgile, nu e numai parerea mea vis a vis de acest lehman25. Poti sa fii aici si mai bun si mai modest, si mai magaroc si mai decent – dar, acest tip este bolnav.
Ti-o zic cu mana pe inima.
Despre nepot, ce sa spun, stiu ca ati avut meciuri mai dure , stiu ca e mai dur, ca intrece masura de multe ori, dar nu poti spune ca e prost, dimpotriva, are sclipiri si… crede-ma multi ii simt lipsa cand nu e pe aici (ma refer la adversari!
2010-06-28 19:26:30 | Raporteaza
@Mircea: Sa-mi fie cu iertare dar eu nu vad nici o diferenta intre ei. (doar ca nepotul este daca vrei mieros cu gazdele)
2010-06-28 19:36:16 | Raporteaza
@Virgil – Cand am sa-mi iau un cal , cu siguranta am sa-l sar si te anunt .
Gribianism inca nu exista , dar e adevarat exista multi indivizi grobieni .
Nu mi-am facut un model in viata din Gavrouche , asa incat nu apar o anumita baricada , doar sanctionez , mizeriile guvernantiilor si atitudinea SLUGILOR !
@Mircea – Cu tine este mai complicat sa am un dialog , asa cum am mai scris , vocabularul tau este limitat , nu vad o idee in postarile tale pe care sa o poti patenta , asa incat cu regret iti spun ramai o SLUGA si atat .
Am citit ce a postat roni ,insa nu i-am raspuns deoarece am anumite dubii , e vorba de o persoana sau sunt doi tigani !
P.S. Daca nu sti cine a fost Onan tinem legatura si te lamuresc !
2010-06-28 19:40:40 | Raporteaza
@lehman25: Ideea este ca eu nu sunt de acord cu limbajul tau. Poti spune aceleasi lucruri de o maniera mult mai eleganta si crede-ma ca efectul este mult mai puternic.
Si daca vrei cel mai bun exem,plu a fost pseudo-dialogul cu IT Morar. El m-a amenintat ca-mi da capete in gura eu i-am posta doar 3 linkuri . Efectul IT Morar nu mai lasa comentariile la liber pentru ca o perioada de timp s-a decredibilizat
Ca suntem de o parte sau alta a baricadei cuvantul trebuie sa fie cel ce dfineste combatantii si nu injuratura, atacul la persoana sau amenintarea fizica .
2010-06-28 19:49:13 | Raporteaza
@Virgil – Te rog sa ma corectezi daca gresesc .
1. In niciun post nu am injurat pe nimeni , absolut pe nimeni !
2. Nu exista postare in care sa scriu Forta Crin , bravo Ponta , etc.
3. Cuvantul imbecil se regaseste in majoritatea postarilor mele , insa are o tinta clara si el sanctioneaza o stare de fapt . Daca SLUGILE se simt vexate , sincer nu ma impresioneaza !
2010-06-28 19:58:22 | Raporteaza
@lehman25: Coane nu esti in vizorul meu si cred ca asta este prima data cand iti adresez direct un mesaj. De aceea nu stiu cum te adresai celorlati insa modul in care ai escaladat discutia cu Cristian Teodorescu sincer nu mi-a placut. In rest fiecare isi duce crucea in still propiu
2010-06-28 20:09:10 | Raporteaza
@lehman25:
“P.S. Daca nu sti cine a fost Onan tinem legatura si te lamuresc !”
Te corectez pentru a nu stiu cata oara, corect se spune : “stii”
2010-06-28 20:19:05 | Raporteaza
@Virgil
Nu vreau sa te plictisesc cu acest lehman25, dar uite o fraza tipica :
“nu vad o idee in postarile tale pe care sa o poti patenta”.
Tipica pentru schizofrenie.
2010-06-28 20:27:13 | Raporteaza
@Mircea: NU vad nimic rau in chestia asta (doar ca nu intelege sau nu apreciaza ce spui tu)
Eu ma refer la cuvinte gen sluga care chiar daca ar fi adevarate (desii greu de dovedit) strica daca vrei modul de a discuta
2010-06-28 20:44:51 | Raporteaza
Si eu ma tem ca nu! E nevoie de BNR si BOR !
2010-06-28 21:13:27 | Raporteaza
@Virgil – Daca te deranjeaza cuvantul SLUGA , pot reformula pentru respectivii indivizi si am sa-i numesc John !
E adevarat suna mai elegant , dar SLUGA stiu sigur ca-i atinge !
@Mircea alias John – Apreciez corecturile pe care le faci , iata ca ti-ai gasit un rost in viata si constat cu incantare ti-ai imbogatit vocabularul cu “vis-a-vis” uzitat in anumite cercuri ,e adevarat straine tie , Darwin ar fi mandru ca-i confirmi teoria !
2010-06-28 21:16:38 | Raporteaza
@lehman25:
De ce simti nevoia asta imperioasa de a arata ca…stii, ca ai citit, ca ai cunostinte… ?
Stii ca si asta e un sindrom pentru… ?
Gata, a inceput meciul.
2010-06-28 21:36:53 | Raporteaza
@lehman25: Coane am zis fiecare isi duce crucea. Nu ma deranjeaza cuvantul in sine ci modul in care e folosit. Bine atata vreme cat nu-l folosiesti in conversatiile cu mine ma limitez doar la a-mi clarifica pozitia. Nu te cunosnc nu ma cunosti asa ca personal nu-mi permit sa-ti dau sfaturi.
2010-06-28 21:38:01 | Raporteaza
@Mihai Gotiu:
cred c-ai scris la mishto aceste asertiuni despre “echilibrul” care vine de la bnr!
vorbirea directorului bnr radulescu despre leul care va ajunge la 6 chiar 7 in raport cu euro este o mostra de luciditate si echilibru? macar i-a taxat bogdan baltazar dar prea putin fata de impactul asupra leului…
cred ca este o iesire schizofrenica a bancherilor carora nu le-a iesit pasenta: pensii mici si salarii si mai mici…
pe ei nu-i freaca grija de cat se fura cu acte in regula, marea problema sunt pensionarii, handicapatii, copiii, somerii; chiar si salariatii au venituri prea mari…
2010-06-28 22:20:57 | Raporteaza
credetzi cä coalitzia ticälositä, care boicoteazä poporul roman pricepe?
NU!
BULÄ-GEOLGÄU IAR A PRINS GLAS:
CRINO-POANTÄ, nu sunt interesatzi DE BUNUL MERS AL ROMANIEI:
EI FABRICÄ ESCROCHERII: NENOROCITZII NU-SI DAU SEAMA; CÄ ROMANIA VA PIERDE; ROMANII:
OARE ROMANII NU SE TREZESC?????????
CONTRA LOR TREBUIE FÄCUT GREVÄ:
DACÄ NU VOR VENII BANI,
2010-06-28 22:24:07 | Raporteaza
@lehman si virgil
sunteti doua slugi umile care pentru un blid de haleala ar vinde-o si pa ma-sa!Nu va suparati dar asta este parerea mea!
Chiar ati putea incerca un menage a deux!Va potriviti si va sta asa bine!Try 69!
2010-06-28 22:57:29 | Raporteaza
@virgil si lehman 25
sunteti de fapt doi insi tristi pe cale de disparitie fizica.Sictir guzel!
2010-06-28 23:05:37 | Raporteaza
@virgil si lehman
si nici mamele voastre nu se simt foarte bine!Pe surse turcesti.
2010-06-28 23:14:10 | Raporteaza
Astept provincia!
2010-06-28 23:21:41 | Raporteaza
Mamele domnilor Virgil si Lehman25 pot fi achizitionate din targul de vechituri la pretul de 2 lei.
2010-06-29 01:00:42 | Raporteaza
@Barbu: Ţineţi minte 3 cuvinte “Dreapta merge înainte”. Am zis.
2010-06-29 12:00:41 | Raporteaza
[...] Articol voxpublica » Business & Economie [...]
2010-07-16 03:43:19 | Raporteaza
[...] Reac?ia BNR – mai exist? ?i ra?iune în România. Dar un singur … [...]
2010-08-06 20:06:51 | Raporteaza