![]() | Rebranding OTV. Cu Băsescu şi restulvezi toate articolele de Costin Ilie19 Jan 2010 la 22:09 56 comentarii 1506 vizualizari. |
Nu, asta nu e deloc în regulă. Traian Băsescu apare la OTV, vorbeşte verzi şi uscate cu Dan Diaconescu, execută numere de extrageri norocoase, credibilizează o televiziune ce până nu demult era a poporului cam sărăcuţ cu duhul. O televiziune comercială, poate e bine de precizat.
Uitaţi-vă la reclamele de la OTV, printre cele la carpete, medicamente chinezeşti de întărit muşchii şi restaurante, au început să se strecoare şi spoturile unor branduri care în anii trecuţi nu şi-ar fi asociat numele cu biznisul lui DD. O să spuneţi că ambii câştigă. Corect, însă unul este preşedintele României, iar astfel de trocuri (folosesc acest cuvânt pentru că nu am dovada plăţilor în bani) sunt de nescuzat. Există o limită a bunului simţ, una pe care Băsescu nu are cum să o înţeleagă, OTV pare a fi elementul său natural, dar pe care o pricep chiar şi unii dintre simpatizanţii săi cei mai înfocaţi, aceia care s-au întors să gândească cu mintea lor.
Acest bun simţ nu are nimic de-a face cu PNL sau Realitatea TV, nu vă grăbiţi să daţi cu înjurăturile. Este vorba despre Tolea şi tomberonul în care voia să-l îndese pe senzaţional, despre Magda Ciumac şi spasmele sale erotice, Elodia, vrăjitoare, interlopi, toată crema scursurii umane ce-şi doreşte să apară la televizor, altul decât cel de supraveghere din supermarket. Este imaginea de care Dan Diaconescu încearcă să se despartă, apelând la un rebrandindg cu parafă prezidenţială. Iar DD este o curvă hârşâită a audienţei, dovadă stă reluarea, în această seară, a primei emisiuni din seria întâlnirilor preşedintelui cu poporul, sub titlul înşelător că Băsescu explică idiotul subiect al zilei, misterul flăcării violete (niciunde, pe ecran, nu apărea specificat că e vorba despre o reluare, deşi este o precizare obligatorie, conform normelor CNA).
Nu-i destul? Aseară (luni), Băsescu a fost din nou la OTV, prin avatarul său, Emil Boc. Udrea a dat obolul în urmă cu o săptămână. Paranormalul devine normal.
PS:
„Liderul Opoziţie, Marian Vanghelie, desecretizează dosarele serviciilor secrete”. 5000 de euro?
Etichete: basescu otv


Laura Cernahoschi azi la 12:30 |
Update: Grăjdan a fost demis. De aici semnul întrebării din titlu. Oricum, încă o lovitură de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:16 |
A cotit cu dibăcie Băsescu la întrebarea ziariştilor dacă se mai întîlnesc cu el la [ citeste mai departe ]
Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
| 1cand te uiti la tv si compari chipul lui nastase inainte de schimbarea majoritatii in parlament, cu chipul actual - nu ai cum sa nu vezi o chestie uluitoare. inainte era mai tuciuriu decat este el de obicei... | ||
| 2@GAVRILACHE: Ai vazut, Laura, a fost doar exces de zel! Si tu iti faceai probleme! Zau asa!... | ||
| 3@markus: Pai probabil asta era rolul lui: sa- faca pocinogul si sa fie schimbat. Cu ce ma incalzeste ca-l schimba cu altul dupa ce deja raul a fost facut? ISC s-a retras din procesul cu nastase. Si asta... | ||
| 4@markus: demis, demis dar treaba si-a facut-o ! se mai impinge putin procesul spre termenul de prescriere.... | ||
| 5@ despre orice: Vorbarie degeaba, vorba multa si savanta, precum la filozofii cu carul, care care doar sa bata apa-n piua stiu sa faca. Paralel dintr-o lume paralela, esti. Iti defulezi trecutul, pasiunile... | ||
| 6@gica: Simplu, nea Gica : nu mai discuta fiindca majoritatea nu erau adevarate! Erau, daca ma-ntelegi, doar efectul fenomenului "hidrant cu batista de borangic"! Corect este insa ceea ce spui despre dosarul... | ||
| Mihai Goţiu 11030 citiri |
| Cristian Teodorescu 10188 citiri |
| Costi Rogozanu 9007 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4180 citiri |
| Alin Fumurescu 3977 citiri |
| Constantin Creţan 3398 citiri |
| Dorin Tudoran 2904 citiri |
| Elena Vijulie 2684 citiri |
| Dan Duca 2482 citiri |
| Ciprian Şiulea 2327 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61422 citiri |
| Cristian Teodorescu 40528 citiri |
| Costi Rogozanu 38199 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18228 citiri |
| Alin Fumurescu 17883 citiri |
| Viorel Dobran 12333 citiri |
| Dan Duca 11282 citiri |
| Constantin Creţan 11157 citiri |
| Elena Vijulie 9309 citiri |
| Dorin Tudoran 8731 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Iulian Leca 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Costine,nu ai inteles nimic tata…
2010-01-19 22:18:51 | Raporteaza
@Maria
Dar?
2010-01-19 22:24:07 | Raporteaza
Pai domnu Ilie, e foarte simplu. Pt ca in alta parte nu are unde se duce si nici nu-l cheama nimeni.
La Antena 3 se duce numai Crinutz si cu Geonel. Si chiar daca ar fi invitat, ar trebui sa nu se duca avind in vedere toate laturile revarsate de Antena3 in campanie (apropo, crezi ca astia-s mai civilizati si mai putin nocivi ca OTV???)
La Realitatea e cam la fel ca la Antene doar ca nitel mai cu bun simt al limbajului si cu minciuni mai finutse.
La TVR e cam aceeasi treaba ca la Realitatea.
Si nu in ultimul rind, nu-l cheama nimeni la posturile astea. Asha ca se duce la cele doua care au mai ramas: OTV si B1.
Oricum, la cum arata azi Antena3 si Realitatea TV, nu-s cu nimic mai presus de OTV, cam tot aia e, doar cu un ambalaj mai curatel si mai nou.
Asha ca nu inteleg problema. Simte si omul nevoia sa mai apara pe la TV, si se duce unde e invitat
2010-01-19 22:25:44 | Raporteaza
Domnule ziarist a lui nea peste, unde ai mai gasit-o si pe asta? De ce nu te-ai lua tu de TVR, de pilda, daca tot nu mai ai despre ce sa mai scrii, ca doar acolo e problema nerezolvata a lui Basescu! Fa scandal si da-l pe ala afara din fruntea TVR si dupa aia sa-l acuzi pe Basescu ca face propaganda la o televiziune comerciala. Pai, unde sa se duca? Ce, mai incape de voi, ziaristii, care va trageti toata ziua de barnet cu el?
N-o mai fa atata pe desteptul, da-te tare acolo unde trebuie, nu mai bate campii pe pustii! Daca esti tare, ia-te de cine trebuie! Pana una alta, OTV-ul ajuta un presedinte. Dar tu, cu ce-l ajuti? Scriind prostii? Pune mana pe treaba serioasa, dasteptule!
2010-01-19 22:26:18 | Raporteaza
vezi ca acum o credibilizeaza vanghelie:))
2010-01-19 22:30:19 | Raporteaza
Nu sunt de acord cu tine. Scurt! Fără alte precizări!
2010-01-19 22:33:01 | Raporteaza
@bogdan
ar fi chemat, dar nu va veni. e mai confotabil sa ti se ridice mingi la fileu. exemplu: DD: de ce ati numit-o pe Udrea ministru? TB: Stiu ca se vor gasi multi care sa ma atace, dar este un om f loial etc… Reactie DD: Skip la urmatoarea intrebare ajutatoare. (vezi si raspunsul pt Petre)
@petre
Presedintele, daca este onest, poate evolua in orice mediu, oricat de ostil ar fi
@crogozanu
am zis si de vanghele, e acelasi drac
@marius v
ok, cu asta pot fi de acord
2010-01-19 22:33:42 | Raporteaza
@bogdan:PRO TV,PRIMA TV,KANAL D si NATIONAL TV nu sunt televiziuni? Astea ce sunt radio sant?
2010-01-19 22:45:46 | Raporteaza
Pai domnu’ Ilie, de ce s-ar duce la antene si la realitatea dupa ce aceste doua televiziuni s-au comportat in halul in care s-au comportat in campanie .
Nu mai tin minte ultima oara cind un raport OSCE a specificat nume de televiziuni care prezinta total disproportional candidatii.
Acestea au devenit televiziunile de partid ale lui Antonescu si Geoana (apropo, cum ti se pare faptul ca Antonescu are 90% din aparitiile TV la Antena3, unde de asemenea i se ridica mingea la fileu).
TVR e cam in aceeasi situatie, si a si anuntat ca nu mai calca pe acolo cit timp ramane actuala conducere.
Si pe linga asta, o avea Basescu multe defecte, dar de probleme in a face fata la o emisiune unde e atacat nu cred ca-l banuie careva…
2010-01-19 22:49:26 | Raporteaza
A, deci Basescu se duce numai la televiziunile unde e pupat in fund! Credeam ca e mai barbat si nu se teme de Sassu!
2010-01-19 22:52:32 | Raporteaza
@un realist
Acolo probabil daca ar fi invitat s-ar duce (la PrimaTV chiar a fost prin decembrie parca, la circotasi) Dar astea-s televiziuni generaliste care nu au talk-show-uri politice. Deci, putin probabil sa-l invite.
2010-01-19 22:52:35 | Raporteaza
pai, costi
nici mie si cred ca nici lui nu-i convine sa discute doar cu “poporul” la otv si la B1.
dar cand sa-l cheme realitatea, ca la razvan dumitrescu nu are ce sa caute dupa marsavia din campanie si apoi acolo vine vadim : a 3-a oara intr-o luna. apoi vine chireac, a doua oara de cand nu mai e jurnalist.
eu, intre tolea ciumac care a venit sa-si apere onoarea si l-a bruscat putin pe diaconescu si santajistul de chireac cu pretentiile lui intelectuale il prefer pe tolea. e mai putin nociv tolea. actiunile lui fac rau unui numar mai mic de oameni.
problema nu e ca otv e naspa, ci ca realitatea perfectioneaza metodele otv-iste. le da lustru si vrea sa scoata profit: santaj, barfa ordinara, stiri transformate in divertisment, manipulare ordinara
apoi, poate nu stii costi, da’ otv isi face reclama pe realitatea. vezi sa nu se supere dd sa va taie gazu’.
2010-01-19 22:52:49 | Raporteaza
Costin Ilie: vezi ca s-a spart The Killers, uite un subiect la care poate te pricepi un pic.
2010-01-19 23:06:07 | Raporteaza
@erikson: Te-ai trezit din betie sau medicamentele nu-si mai fac efectele? Ai scapat din camasa de forta?
2010-01-19 23:12:49 | Raporteaza
@bogdan:Dar totusi PRO TV este foarte bun si impartial cred,de ce nu merge acolo? Raspunsul l-a dat erikson la comentariul cu nr 1o.Basescu prefera televiziunile in care nu i se pun intrebari incomode gen flota sau Omar Hayssam si de aceea se duce acolo unde este pupat,unde intrebarile care i se pun sunt mingi ridicate la fileu.
2010-01-19 23:14:49 | Raporteaza
Pai, sa vedem: la Prima TV ar avea loc la “Cireasa de pe tort”(“Copiii spun lucruri traznite” nu mai e, din pacate,asa ar fi avut si Geonel unde merge),la Kanal D poate la “Fata lu’ tata” iar National TV mai exista? A,da, acolo mi se pare ca are emisiune domnul acela care ne-a luminat cu pentagrama!
Acum,serios vorbind,ce diferenta majora gasiti intre OTV si Antene in afara de faptul ca la prima te mai distrezi pe cind la celelalte ai nevoie de Emetiral? Stiu ca e ingrozitor de trist dar…
Sunt de acord cu dumneavoastra in privinta extragerilor norocoase si atit.
2010-01-19 23:15:45 | Raporteaza
@un realist
Stii tu ca l-a chemat ProTV si nu s-a dus? Ai informatia asta? Nush de ce da-mi cam miroase a postac platit la tine
Din cite l-am vazut eu pe Basescu, nu cred ca nu ar face fata la o televiziune gen ProTV. Cit despre subiecte gen flota sau Haisam, daca tu pe astea le mai consideri probele ale lui Basescu…. Mai degraba ai incerca cu Casa din Mihaileanu, apartamentu lu’ fii-sa, candidatura EBA, Astea-s delicate, nu flota. Cit despre Haisam, aia e inventie in forma pura a presei PSD. Nu exista nici un argument palpabil impotriva lui Basescu.
2010-01-19 23:22:46 | Raporteaza
OTV este o televiziune tabloida care are un anumit target in piata, dar asta nu inseamna ca e o televiziune care are probleme cu bunul simtz. Nu mai mult decat scandalangii de la Antena 2 sau de la Canal D, doua posturi cu target similar.
Problema nu e canalul de comunicare ci MESAJUL, cantitatea de ineptii pe care Basescu, Boc, Udrea, Videanu, Berceanu le pun pe canal, lucrurile neverificate pe care le pun pe tzeava, interceptarile de telefoane pe care le face doamna Udrea in bucatarie, stupizeniile despre conceptul vag de “modernizare a statului”, barfele ca Marie Jeanne stia de rapire dinainte de a se produce…vorbele goale ale lui Boc despre marea isprava pe care o face Romania ca mai ia niste bani de mancare de la camatari…
Toate aceste kakaturi deranjeaza, pentru ca pleaca apriori de la prezumtia ca poporul e o turma de maimutze, care inghite orice.
Deci, nu OTV-ul in sine e defect ca post, important e mesajul cu SUBTEXT care se pune pe acest canal si care mai apoi este luat si vanturat pe toate canalele media, in scop de diversiune, de a distrage atentia de la problemele reale ale Romaniei- respectiv ca economia e la pamant si ca ne imprumutam la FMI de bani de mancare.
2010-01-19 23:26:36 | Raporteaza
Basescu se duce numai acolo unde e pupat in fund, acolo unde i se ridica mingea la fileu, nicidecum nu merge la televiziunile unde ar putea avea parte de intrebari incomode. OTV, televiziunea poporului? Exact, acel popor care l-a ales pe Basescu, adica ****
2010-01-19 23:28:23 | Raporteaza
@Cris
Si asta, dar eu altceva voiam sa subliniez.
@Cineva
Limbajul dvs este violent, cel putin spre final, asa ca trebuie sa cenzurez putin, imi pare rau
2010-01-19 23:31:32 | Raporteaza
@Costin Ilie:
Costin, esti in eroare. OTV-ul nu si-a propus nici un rebranding odata cu prezenta regulata a lui Basescu acolo ci doar o crestere de piata. OTV-ul va ramane o televiziune de “investigatii profunde”, concursuri, scandaluri si “vedete in direct”. Basescu intra la categoria “vedete in direct”.
Scopul lui acolo este de “plasare de bashini pe canal” (informatii indoielnice, greu verificabile, cu subtext), ca sa aiba presa ce rumega, nimic altceva.
Limita bunului simt e doar in mintea noastra. Pentru targetul postului se cheama “apropiere de popor” sau “oameni ca noi”…
2010-01-19 23:44:19 | Raporteaza
cosmine, s-a întors lumea cu c*ru-n sus. băsescu la otv, paranormalii la realitatea. mi se pare rezonabil. chiar decent.
e drept, e greu să-l plăteşti pe unul ca vîntu din prima, deocamdată paranormalii intră la promoţie. sau mai ştii?
2010-01-19 23:46:17 | Raporteaza
@Cris: “OTV-ul nu si-a propus nici un rebranding odata cu prezenta regulata a lui Basescu acolo ci doar o crestere de piata. OTV-ul va ramane o televiziune de “investigatii profunde”, concursuri, scandaluri si “vedete in direct”. Basescu intra la categoria “vedete in direct”
Adevarat. Cu mentiunea ca lui Basescu nu ii sunt straine nici categoriile “scandaluri” si – de ce nu?!! – “investigatii profunde” (de care a cam scapat pentru inca 5 ani)
Altfel… “Basescu la OTV” este: omul potrivit, la locul potrivit, pentru publicul potrivit
2010-01-19 23:57:07 | Raporteaza
@nedormitul:
Un lucru e clar. Geoana nu a pierdut alegerile datorita unor influente paranormale ci pentru ca 5 milioane de oameni au votat cu celalalt, iar asta e o chestie care tine de prostie si inconstienta colectiva (fenomen social), nu de paranormal.
Totusi, nu sunt de acord cu tavalirea pe jos a domeniului, cu aceasta ocazie. Este o grava eroare. Sunt oameni cu foarte multa pregatire care se ocupa de astfel de fenomene si o tona de literatura.
Cred sincer ca amestecam mere cu pere, zilele astea, adica aventura noastra balcanica de doi lei si fenomenul paranormal sunt doua chestii diferite care nu ar trebui amestecate.
2010-01-19 23:59:43 | Raporteaza
daca nu ti se pare ok ,tu dc te uiti pe otv??
chiar te rog sa-mi raspunzi..dc te uiti tu pe OTV???????????????
2010-01-20 00:00:07 | Raporteaza
Domnu’ Ilie, campania agri…, pardon, electorala s-a terminat, asa ca acum Base se relaxeaza si el pe unde se simte bine! Io zic ca isi face si el “Antena” lui. Ca vorba aia: “Germania are falitii ei, Franta are falitii ei, noi de ce sa nu-i avem pe ai nostri?”. Adica sa aiba si el un post TV de la care sa raspunda la fel dupa laturile emise de Antene, pardon, Lighene!
2010-01-20 00:05:50 | Raporteaza
@bogdan:Postac nu sunt,argument cu Hayssam este secretizarea dosarului pe 50 de ani adica se va afla adevarul dupa ce Basescu si multi dintre noi nu vom mai fi.De ce nu ne spune si noua acum ce s-a intamplat,ne vor bombarda cumva americanii dupa aia?Bineanteles ca si celelalte subiecte sunt bune dar raman la parerea ca si cel cu Hayssam e beton.Cat despre PRO TV nu stiu daca l-a invitat sau nu insa stiu ca nu este o televiziune aservita vreunui partid insa are totusi orientare de dreapta.Imi permit sa ma intreb de ce nu le face el o propunere celor de la PRO iar in cazul unui refuz acesta sa fie facut public:”am solicitat d-lui/d-nei cutare dreptul de a ma adresa poporului prin intermediul PRO TV-ului si am fost refuza”.Problema este ca in mod cert un jurnalist adevarat si impartial cu 5-6 intrebari de genul celor mentionate de noi mai sus il face knock out,il baga sub masa.As avea o rugaminte totusi:sa renuntam la chestiile astea cu postacii platiti sau neplatiti,pentru ca nu fac parte din nici o categorie,sunt un simplu cetatean,realist care sta gandeste/analizeaza orice lucru /situatie si apoi vorbeste sau scrie, dupa caz si deasemenea nu sunt membru sau simpatizant al vreunui partid nici monarhist,insa in ultimele luni datorita dezgustului provocat de aceste alegeri am inceput sa cred ca poate monarhia ar fi mai putin stresanta pentru noi toti,asta recunosc.Citirea unor comentarii si postarea catorva comentarii proprii sunt pentru a prelua anumite stiri,idei,informatii si a impartasi altora din cele detinute de mine.
2010-01-20 00:08:30 | Raporteaza
@ Cris #24
“Un lucru e clar. Geoana nu a pierdut alegerile datorita unor influente paranormale ci pentru ca 5 milioane de oameni au votat cu celalalt, iar asta e o chestie care tine de prostie si inconstienta colectiva (fenomen social), nu de paranormal.”
Hait!!! Uite unde era desteptul popo(r)ului!
2010-01-20 00:08:32 | Raporteaza
voi astia care va dati in stamba ca nu va uitati la OTV ,ca nu ascultati manele ,tocmai voi faceti lucrurile astea si se vede si din comentariul tau, ii utmaresti OTV-ului pana si reclamele
apropo pe analfabetu’ Vanghelie l-ai urmarit?
2010-01-20 00:09:55 | Raporteaza
Limbajul meu era violent??? Daca spui manelist, analfabeti, betivani, idioti inseamna ca ai un limbaj agresiv?? Daca-i definesti pe votantii lui Basescu inseamna ca ai un limbaj agresiv??? Eu unul chiar nu vad unde-i agresivitatea. Nu traim intr-o tara libera, unde fiecare se poate exprima liber? Bineinteles ca nu, chestia cu libertatea in asa zisa democratie e o utopie mare si crasa, ti se da impresia ca esti liber, cand de fapt esti mai putin liber decat in comunism. Spre exemplu, cati din voi au curaj sa mearga la serviciu sa-i spuna in fatza sefului ca nu a facut bine un anume lucru??? In secunda 2, mai mult ca sigur va zbura din firma. Asa ca libertatea de exprimarea in asa zisa societate capitalista si in asa zisa democratie e sublima, dar lipseste cu desavarsire.
2010-01-20 00:12:08 | Raporteaza
@petre: haide bre ne lasi. Base nu se duce la TVR pentru ca nu are un intrebator preferat si nu poate sa povesteasca de prostitoatele pe care le vizita prin porturile straine, de cum isi insela nevasta, de cat poarta la pantofi, ce greutate are etc. Daca se duce la TVR trebuie sa explice cum e treaba cu somerii, cu salariile, cu pensiile, lucruri pentru care a fost votat. Si nu mai poate sa dea vina pe moguli si nici pe comunisti.
2010-01-20 00:13:51 | Raporteaza
La cum arata azi Antena3 si Realitatea TV (nişte haznale sadea), OTV e lux a-ntîia. Dar, oricum, există alte lucruri mult mai bune şi mai profitabile decît să stai şi să pierzi timpul în faţa mogulizoarelor.
2010-01-20 00:16:22 | Raporteaza
@un realist: Presedintele sa mai lase televizorul ca u vedeta TV.
2010-01-20 00:17:25 | Raporteaza
Domnule Costin Ilie,
…dar daca Basescu chiar ia bani de la OTV ??? Pentru OTV, CHIAR SI 1 MILION DE EURO AR FI PUTIN daca i-ar aduce 20 de milioane “la sigur”. Ceilalti, Udrea, Boc si poate ca vor veni si altii, ar putea sa fie doar jucatori mai mici.
Abia acum am intelege ce inseamna un presedinte jucator…De ce sa se mai incurce cu tontalaul de frate-su, care bate toba ca el a descarcat arme in port, apoi ca face parte dintr-o firma care face expozitii nevinovate cu jucarii sub forma de armament, cu avioane, cu CSAT, cu presa nenorocita care i se pune de-a curmezisul….
Mult mai simplu si la negru. Fara TVA, neimpozabil.
Curat Murdar !
Supozitii….
Revenim la formularea ta:
“trocuri (folosesc acest cuvânt pentru că nu am dovada plăţilor în bani)
2010-01-20 00:32:32 | Raporteaza
“Magda Ciumac şi spasmele sale erotice”
vremurile bune :thumbsup:
2010-01-20 00:44:54 | Raporteaza
Vreti sa va spun ceva ? Emisiunile lui DD sunt cu mult, mult mai placute decat cele de la Realitatea. PS. Ma uit la emisiunile OTV cu politicieni doar din decembrie.
2010-01-20 00:50:52 | Raporteaza
“Rade ciob de oala sparta”…
Programul tv in anul de gratie 2010 :
RTV : flacara mov, flacara mov, flacara mov…
Antene X : flacara violet, flacara violet, flacara violet…
2010-01-20 01:35:52 | Raporteaza
Am ajuns sa imi dispretuiesc pana la paroxism gunoaiele subumane care m-i se pretind conationali. Sincer, il inteleg perfect pe Bahaian. Animalele numite romani chiar merita folosite si aruncate. De ce?
Pentru ca homunculii nespalati care formeaza majoritatea acestei natii detestabile nu vad nici o diferenta intre Realitatea TV, un post partizan poate, dar civilizat, si subcultura untermenschenilor de tip Magda Ciumac, Tolea, Guta, Salam si alti travestiti, prostituate si pesti care se perinda pe la OTV.
Romani, aveti in sfarsit televiziunea pe care o meritati, si e si normal sa aveti si un presedinte care se simte in largul lui acolo. Va meritati conducatorul si chiar ar fi fost pacat sa nu il realegeti.
2010-01-20 03:07:25 | Raporteaza
Bun. Si s-a dus la OTV! In primul rand, daca mai tin eu bine minte, a promis aparitii periodice acolo.
Apoi. Care este diferenta intre felul in care isi trateaza invitatii (din punctul meu de vedere, ca telespectator) cele 2 televiziuni? Pe A3 o scot din calcul ca e televiziune politica. RTV ii pune pe invitati in tensiune, ii ironizeaza, ii trege de limba enervandu-i. OTV ii lasa in legea lor, ii linguseste, ii face sa se destinda, pana scapa o perla. RTV e enervanta in timp ce OTV este plictisitoare. Amandoua sunt lipsite de profesionalism.
Acum vin si ma intreb. Unde as vrea sa-l vad eu pe presedintele tarii? Pai as vrea sa-l vad (sau macar sa-l aud) perorand o ora pe luna, neintrerupt, oriunde. O alta ora pe luna as vrea sa-l citesc pe hotnews, raspunzand direct la intrebari. Apoi, daca mai am chef, sa ascult ce comenteaza altii despre discursul lui.
In aceasta logica a mea, trebuie sa ma intreb care dintre cele doua televiziuni corespunde cel mai mult dorintelor mele. Raspunsul e simplu: OTV. Acolo, desi departe de ceea ce-mi doresc, vad un om destins (prin urmare nu ma enervez nici eu) care transmite ce are de transmis. “Intrebatorul” ii adreseaza intrebarile lui si intrebari de la oameni (in timp ce RTV se comporta ca si cum ar sti automat ce gandesc oamenii). Si cu siguranta, daca as avea ceva de spus, n-as avea nicio jena sa intru pe site la OTV sau pe mail sau pe ce folosesc ei. Pentru comentarii si interpretari, il prefer detasat pe Iosif Boda. Oriunde ar aparea el.
De ce nu RTV (motive generale):
- pentru ca in ciuda aspectului “profesionist” agresivitatea asta a lor, ma deranjeaza. Nu mai vreau scandal la televizor. Sunt o persoana stresata, irascibila, care atunci cand vrea sa inteleaga mesajul unui reprezentant politic (mai cu seama al presedintele – B/G/X/Y) are nevoie de calm.
- pentru ca fiind in continuare sub aripa lui SOV, pentru mine sunt putin credibili. E ca si cum as vedea la televizor un palat construit cu banii pe care hotul i-a furat din buzunarul mamei mele.
- pentru ca, justificat sau nu, unii “intrebatori” de profesie isi manifesta clar punctul de vedere. Nu multumesc, punctul de vedere al lui X moderator nu e cu nimic mai punct de vedere decat al meu. Si situatia se deterioreaza progresiv, dupa cum vad.
- pentru ca (si aici e personal) nu stiu cat de rau i-a facut lui Basescu episodul magic cu filmuletul (nu filmuletul in sine, dar lumina in care l-au pus prezentatorii) mi-a intors stomacul pe dos. Simteam ca asist la o decapitare in direct a unui om, oricare ar fi fost ala si oricat de vinovat. Senzatia asta de voma o am si acum.
- pentru ca (iar personal) au avut nesimtirea sa deformeze protestele din 1 decembrie. Da, bine, pdl a organizat, hai sa numaram cati oameni intra in piata din timisoara; aia din bucuresti nu se pun la socoteala ca sunt doar revolutionarii, aia din brasov nici nu exista. “…prinsa-n lanturile ei, dar tot degeaba e!”
Lista ramane deschisa. Completati si voi. Sau de ce nu OTV sau de ce da RTV.
2010-01-20 03:31:58 | Raporteaza
Domnule Costin Ilie
Sunt de acord cu articolul dvs. Ăsta este nivelul de înțelegere a lui Băsescu și ăsta îi este locul pentru show media, la OTV si DD. Din păcate, ăsta este și locul nostru ca români. Noi am votat.
Cine a spus ca România are nevoie, mai ales în politică, de o elită de intelectuali autentică, a avut mare dreptate.
Mai trebuie sa ne educam și, din păcate, asta durează.
2010-01-20 06:18:02 | Raporteaza
deci,asta e nivelu de gandire a lui basescu…merge la otv.
pai eu dau in fiecare seara la crizatii de la antene si realitatea,unde basescu e pomenit de zeci si zeci si zeci si zeci de ori de urlatorii postilor respective.
zi de zi,seara de seara.
pricepi?
si iese si el la otv,si e cea mai mare nenorocire…
oare ce veti face cand nu va mai fi presedinte?
cred ca veti soma al naibii de rau.
2010-01-20 08:04:09 | Raporteaza
Am mai auzit teza asta legata de OTV.
NU e corecta. Poporul nu suntem numai noi, sunt si aia care se uita la OTV si sunt multi. Vreti sa va convingeti? Lasati masina acasa cand mai plecati undeva si luati microbuzul sau trenul. Mergeti prin orasele mici unde s-a pus lacatul la tot ce mai functiona pe acolo si stati de vorba cu oamenii.
Veti descoperi targetul OTV sau macar o parte din el. Lume needucata, neinformata, nepreocupata de “problemele omenirii” cu mintea cat se poate de limpede sa inghita o tampenie spusa de Boc, Basescu sau Udrea.
Sa incepi educatia, la varsta pe care o au, e tarziu.
Macar copii sau nepotii lor sa aiba o sansa mai buna.
Iei posturile TV romanesti la puricat si te intrebi care face educatie autentica. Mai nici unul. Peste tot e scandal, senzational si reclama la detergenti.
Reportajele sunt rare. Nimeni nu investigheaza nimic.
Lumea da pe OTV, se uita la surogate jurnalistice. Unii percep ca e ceva putred in demersul investigativ. Si ce daca… Daca te plictisesti exista si concursuri la care poti castiga ceva care iti pica din cer.
Cand iti mai pica tie ceva din cer? Cine iti mai da ceva, degeaba?
2010-01-20 08:47:46 | Raporteaza
aseara ma uitam pe ard la nemti, era o emisiune in care se strangeau bani pentru haiti, angela merkel multumea nemtilor si ii indemna sa doneze..
am trecut pe otv, si era basescu cu DD, se distrau pe tema unui eventual cutremur in romania, cica cine o sa afle primul de el, basescu zicea ca o sa afle odata cu poporu ..
trist nu?
2010-01-20 08:57:34 | Raporteaza
@cris
la postarea 42 sunt perfect de acord cu tine. dar cel mai trist, pe termen lung, este faptul ca cei care aleg OTV sunt din ce in ce mai multi, ingrijorator dupa mine. iar ceea ce spuneai tu, ca poate mai e vreo sansa pentru copii sau nepotii lor, nu vreau sa te contrazic, dar acei copii traiesc in acele case, in care parintii se uita la OTV in proportie mare. cum crezi tu ca ei vor fi altfel?
2010-01-20 09:13:14 | Raporteaza
@morometele:
Foarte bine spus !
2010-01-20 09:38:21 | Raporteaza
Maestre Ilie,
OTV este televiziunea multa hulita! Asa cum este mai aflam una, alta. Din pacate aflam prea multe despre ispravile minunatilor conducatori! Nu ar fi mai bine sa fie inchisa?
Avem Realitatea care o scalda cand, cum, Antena 3 ce ramane pe pozitie, TVR care inca mai are iz de acum peste 20 ani, pe ici colo. Intrebati-va mai bine ce inseamna priza la public! Intre a dace trebuie sau ce cere publicul, ce alegeti?
2010-01-20 10:19:39 | Raporteaza
In caz ca nu stiati, OTV nu mai e al lui Dan Diaconescu_senzational. E al lui Sov, care detine acam 80% din compania lui DD.
Asa ca, ce mi-e Zero TV, ce mi-e iRealitatea Tv.
Si-apoi de unde exclusivismul asta?
Daca TVR, televiziunea nationala, l-a refuzat pe Basescu, acesta are dreptul, ca orice cetatean sa se duca unde vrea si, mai ales, unde se simte bine venit.
Ca asta poate sa placa sau nu, asta e alta problema. Suntem o tara libera si fiecare poate crede ce vrea.
2010-01-20 10:42:14 | Raporteaza
Domnule Costin Ilie, ce nu este clar? A avut Paul Virvea un articol excelet “C’asa-i romanul violet” unde descria larga majoritate a populatiei ca avand credintele bazate pe un mix de religie-superstitii. Pe deasupra, trebuie sa adaugi si un comportament specific balcanic acestei majoritati: galagiosi, se trag de sireturi cu oricine, ei sunt experti in toate. Cu o singura afirmatie nu sunt intru totul de acord, ca presedintele ne reprezinta. Eu cred ca presedintele cunoaste bine conduita pe care ar trebui s-o adopte, ca poate convinge cand discuta rational, dar se pare ca ii este mult mai importanta imaginea pe care o are majoritatea votantilor despre el. Adica, majoritatea descrisa mai sus, sarucuta cu duhul,iar modul cel mai simplu de a ajunge la ei, este populismul. De aici baile de multime,prins in hora, scuipatul de seminte pe stadion, mistocarii porcoase, apoi puparea mainii lui Daniel, iar acum, Otv-ul. De fapt, imaginea pe care mizeaza Base este a omului imperfect, dar care lupta pentru ceilalti. Din nefericire pentru el, s-a complacut atat de mult in aceasta imagine a celor multi, incat ii mai scapa, din cand in cand cate o prostie…care il face sa para mai degraba iresponsabil, decat imperfect.
2010-01-20 10:43:26 | Raporteaza
pai care e diferenta intre Tolea si Ciutacu?
2010-01-20 10:47:32 | Raporteaza
va faceti ca uitati cate flacari violet au fost aruncate din ochii ciutacilor de prin televiziuni si ziare cu scopul de a-l speria pe presedinte; acum presedintele loveste cu nebagarea in seama, cu ignorarea dusmanilor si asta doare mai tare ca orice; iata vorbim din nou de Basescu….; cred ca si dupa cinci ani cand nu va mai fi presedinte va continua sa-i obsedeze pe multi care-l vor vedea aievea in spatele vreunei camere tv. pe la mari confruntari televizate; puernic om de a reusit sa mobilizeze atatea forte aliate in lupta impotriva lui!
in rest, este evident ca A3, A2 ,RTV au avut de invatat de la DD pe care l-au copiat si l-au intrecut in magde, nichite, naoame si alte scursuri la ore de maxima audienta; acum OTV este altul, mult mai de bun simt ca tot indragiti acest slogan mincinos.
2010-01-20 11:21:05 | Raporteaza
Ce uimire mai are dl.Ilie, ca si cum nu ar sti ca publicul votant Basescu este spectator OTV! Inclusiv pesedistii care l-au votat in pofida lui Geoana.Din pacate potentialul OTV de 5,10 mii spectatori poate fi atins in curand si sa-l transforme pe DD intr-un mogul. Bine inteles BUN ca e al nostru.Mai sunt si 0,17 mii romani care desi se uita si la CNN,Sky Neews,Rai,Esn etc. il apreciaza tot pe DD si au votat Basescu. Restul de 5,2 mii de romani se uita la celelalte televiziuni si suporta dezamagirea ca sunt cu 70 mii mai putini ,deci nu exista pentru Basescu si guvernul lui!
Asta e tarisora cu Carmaciul ei in frunte: TRAIASCA!
2010-01-20 12:16:11 | Raporteaza
“fericiti cei saraci cu duhul ca a lor va fi imparatia cerurilor”
dar imparatia de la Cotroceni apartine basescului cu votul celor fericiti!!!
2010-01-20 16:20:53 | Raporteaza
@Costin Ilie
Basescu are multe pacate,dar sa te apuci tu,june jurnalist de stanga sa-l acuzi pe Base ca vrea sa faca rebranding cu OTV-ul este mai mult o prostie jurnalistica.
Daca tu crezi ca Gadea este mai bun ca DD,iar Dana Grecu mai desteapta ca Magda Ciumac,atunci Costinele si tu esti la fel de impartial ca Ciutacu!
2010-01-20 16:40:57 | Raporteaza
PS tatelu esti un mare prost impreuna cu chirvase si cu erikson!
2010-01-20 16:42:43 | Raporteaza
Citind (cu multa rabdare) toate postarile, am observat citeva lucruri care pot capata valoare de generalizare:
1. Cei ce sunt cei mai inversunati anti-basesti privesc Antenele si RealitateaTV. Oare de acolo isi trag ura? Se afirma “mai informati”, respectiv “mai destepti” decit milioanele + care l-au votat pe Base. Imi manifest indoiala. Un om inteligent nu prea voteaza un prostanac (sau un politruc “cu state vechi” gen Stroe).
2. Corolarul NU ESTE VALABIL! Cei ce nu privesc Antenele si Realitatea NU privesc neaparat OTV! Strainii probabil privesc alte canale (italiene, germane, spaniole, americane?) – deci, l-au preferat pe Base. Cei ca mine, care nu posedam TV (va vine sa credeti?) l-am preferat tot pe el. Despre noi nu se poate spune ca suntem curve, tigani, prosti, manelisti etc. Unii chiar suntem intelectuali! (nu, nu sunt pe un stat de plata la Cotroceni. Dintre mine si Costin Ilie diferenta este ca eu sunt de dreapta iar el ESTE pe un stat de plata…)
3. Toti, inclusiv privitorii la Antene si Realitatea, recunosc (mai cu jumatate de gura) ca televiziunile la care privesc nu sunt absolut deloc impartiale. Ca au emisiuni a caror calitate nu se deosebeste mai cu nimic de cele ale OTV. Atunci, de-o fi sa imi cumpar un TV, de ce ar trebui sa le privesc pe acelea? (In Canada ma multumeam cu TVR Cultural…)
4. In sfirsit, un raspunds direct dlui Ilie: domnule, eu stiu una buna: daca sunt invitat intr-o casa in care nu ma simt bine, in care mi se pune piedici doar-doar alunec si-mi rup gitul, ma balacaresc cum le vine la gura – nu mai trec pe-acolo. Cu atit mai mult nu ma duc neinvitat. Banuiessc ca Basescu are cel putin aceleasi drepturi ca si mine, nu?
5. Probabil Basescu, daca are ceva de declarat (si o face destul de des), o face in mod public, de fata cu toti jurnalisti. Atunci pot afla (chiar si dl Ilie) ca nu Basescu hotaraste citi bugetari isi pierd jobul, nici la ce nivel se va fixa pensia: e treaba Guvernului! Vreti ca Basescu sa preia oficial functia de PM? Cereti o republica prezidentiala!
2010-01-20 20:05:36 | Raporteaza
Eu cred ca dna Udrea nu ar trebui sa apara nici macar cu numele in toate stirile despre Traian basescu. Noi o stimam!
2010-01-29 13:07:16 | Raporteaza