RSS Feed

”Rebutul” Mădălina Manole

vezi toate articolele de
15 Jul 2010 la 18:32 78 comentarii 10176 vizualizari.

”Nimeni nu are vreo vină, toţi mă iubiţi enorm şi aţi făcut totul pentru mine motivul este acesta: nu mai pot suporta FIZIC vorbind sunt defectă, un rebut, aşa am fost mereu, dar acum de abia realizez cu adevărat.” Aceasta este un fragment din mesajul de ”adio” al Mădălinei Manole.

La ce ”rebut” se referea artista? În primul rând, după cum rezultă din mărturiile apropiaților ei, la slaba receptare a ultimului ei album. La refuzul radiourilor de a-l promova. Nu am fost un fan al Mădălinei Manole. Gusturile mele vizează alte genuri muzicale. Nu trebuia însă să fredonezi zi de zi piesele ei, pentru a putea face diferența între Mădălina Manole și Andrele, Anna Lesko, Bambi si alte zeci de exemplare ale mareei de pițiponceală care a dominat showbiz-ul românesc al ultimilor ani.

Da, în comparație cu toate aceste exponente al ”noului val”, Mădălina Manole era un ”rebut”, o ”defectă”.

Muzica nu este, însă, singurul domeniu în care non-valoarea este promovată agresiv. E starea generală a unei societăți în care normalitatea a devenit o excepție. Succesul facil, lipsa de scrupule, clientarismul, exacerbarea propriului interes, răzbaterea cu orice preț sunt la ordinea zilei. Lucru de mirare că, într-un astfel de haos, filmul românesc a înregistrat triumful din ultima perioadă. Dar incredibila ascensiune internațională a regizorilor români este, cum spuneam, doar o excepție.

E suficientă o asemenea stare pentru a împinge un om la disperare? În cazuri excepționale (cum a fost cel al Mădălinei Manole) se pare că da. Dar și fără a recurge la aceste gest, sentimentul de ”defect” ori de ”rebut” al românilor care încă mai cred într-o scară de valori definită corect are acoperire. Și tinde să devină… normalitate.

***

Citește și: ”Cum să te sinucizi în 10 pași simpli. Moartea Mădălinei Manole și presa”

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 


78 comments
  • 1

    Dumnezeu sa o odihneasca in pace !

  • 2

    Dumnezeu s-o odineasca, in ce priveste non valoarea, perfect de acord cu dvs! ar mai fi ceva, un strigat al meu spre cei cu adevarat mari, cum ar fi Daminescu, Monica Anghel, Dida, etc pina cind si de ce permiteti asta??? adica sa se zbenguie toti nenorocitii pe sticla si nu numai!

  • 3

    [...] Despre “rebutul” Mădălina Manole De Alin Cristea voxpublica.real../ [...]

  • 4

    măcar tu ai darul condeiului. îţi dai seama, dacă aveai şi voce, acum erai popă, ca marele nostru bădia ion creangă.
    ţi-am zis că semeni cu el, apropo?

  • 5

    clientarismul? cred ca ai vrut sa scrii clientelismul…

    caterina
    2010-07-15 20:07:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 6

    prea repede va repeziti cu rautatile shacalilor …defecti suntem noi cu totii…ea era un inger…numai anormalitatea care hraneste cotidian Ro poate sa ne indobitoceasca atat ratiunea sa creada cu atata usurinta varianta oferita cu atata amatorism de familie…sinucidere …cat de labili suntem noi , nu ea, sa credem toate bazaconiile ….Cu cata usurinta acceptati ca ea era defecta pt ca asa scrie pe un mobil unde avea acces oricine…cat de normal trebuie sa fii sa pui urgent diagnosticul de bolnava mintal unei existentze care se lupta sa fie accepta de semeni la superletiv,sa-si dedice viata unei coexistente agreabile si utile cu noi astia defectii!!!
    Normal era sa ne aplecam mai mult asupra mortii ei tragice…cine beneficiaza de moartea ei…avea asigurare de viata? cum poate da pe gat cineva 400 ml otrava fara macar sa verse dupa prima inghititura? nici apa nu putea bea atata…de unde balta de sange? de ce IML nu spune nimic de lovitura de la cap?
    Inteleg ca Procuratura este incompetenta si a mai rezolvat un caz in stilul caracteristic…ca IMl este superficial si temator sa nu deranjeze pe cineva …a verificat traseul otravii si cum a ajuns in stomac?….dar noi,noi chiar suntem idioti?? credem tot precum minciunile lui Basescu? NU cred in lacrimi de crodil si nici in aprecierea “colegilor “ei…toti stim cat de colegi suntem unii cu altii
    Sigur nu ne mai face nimeni bine
    Ingerii nu se sinucid …ei ofera dragoste…si ce primesc??
    NOAPTE BUNA ROMANIA!!!

    Popescu O.
    2010-07-15 20:22:25 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 7

    D-zeu. s-o ierte .O mare Artista , pacat ca a trait intr-o tara de kakat … cu oameni de kakat..
    Nu ea e ” REBUTUL ” …ci tara in care s-a nascut….
    Dar ce mai conteaza intr-o tara in care sunt promovate toate curvele si toti hotii ??? ( manelisti , curve , hoti ) asta e imaginea Romaniei in lume …asta se promoveaza , asta face audienta la TV…
    Mi-e scarba de realizatorii TV … care in aceste momente chipurile i-si aduc aminte de valorile nationale …, iar in rest promoveaza doar ” REBUTURI “..( vezi blonda lui bote …. satena nu stiu cui , bruneta care face sex oral… )…. iar ” POPORULUI ” place ….
    MI-E SCARBA DE TARA IN CARE M-AM NASCUT ….
    MI-E SCARBA CA SUNT ROMAN….
    MI-E SCARBA DE TARA IN CARE TRAIESC….

    catalin
    2010-07-15 20:47:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 8

    Pacat ca tendinta “sa dispara” se manifesta tot la oamenii de un extrem bun simt. In timp ce altii ii murdaresc mormantul, “intrebandu-se” si profitand pe seama ei sa mai scoata o postare.

    FlorinT
    2010-07-15 21:07:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 9

    Din pacate,a iubit mai mult ceea ce trebuia sa dispretuiasca.

  • 10

    @catalin: Amice daca ti-e atât de scârba de tara în care te-ai nascut, daca ti-e scârba ca esti român, daca ti-e scârba de tara în care traiesti, atunci ai doua posibilitati: 1) cara-te de aici!Esti liber sa-ti iei talpasita de aici si chiar daca ti-e scârba de tara în care traiesti, e totusi una democratica si libera, poti sa te cari unde vrei tu(în treacat fie spus nu ai fi o pierdere, as spune ca ba din contra!),ce te mai chinui sa scrii aici în limba tarii pe care o urasti atât de mult??? 2)Dupa parerea mea, cea mai buna solutie pentru unul ca tine:urmeaza “exemplul” Madalinei!De conditia de a fi român nu scapi, poti tu sa te renegi pe tine, pe parintii, bunicii si stramosii tai cât vrei, poti sa-ti schimbi numele, sa te faci ca nu mai întelegi româneste: tot român vei fi, iar cei cu care vei avea de a face, te asigur ca nu agreeaza renegati! Dar exista o scapare pentru tine:ti-am sugerat-o mai sus! Scapi asa, rapid de tot de toate frustrarile tale idioate, o solutie ideala pentru scârbiti ca tine. Ce zici? Nu trebuie sa bei otrava, poti si sa te spânzuri sau sa te arunci în fata trenului, sau mai bine, arunca-te în Dunare, cel putin vei servi drept mâncare pentru pesti! Hai pa, te las, mi se face scârba de indivizi-renegati ca tine!

    István Kovács
    2010-07-15 21:14:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 11

    @adie: dar de Boc ce zici? Ne bagam sa facem rost de Furadan?

    furadan
    2010-07-15 21:27:19 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 12

    1. Madalina a suferit de depresie, chiar de-ar fi fost in culmea gloriei si tot s-ar fi putut ajunge la un asa deznodamant tragic. Salvarea i-ar fi putut totusi veni nu din eventual mai marele succes muzical, ci din tratarea corespunzatoare a depresiei.
    2. Tentatia unor vechi artisti de a-si recapitaliza imaginea intre timp palita pe seama acestor evenimente tragice, decese ale marilor artisti, sinucideri, gesturi disperate, etc, mi se pare oarecum jenanta, si nici macar eficienta. Nimeni nu degusta, sper, constant, un act artistic doar din compasiune pt autorul proaspat decedat sau pt un altul care ar putea sa ajunga maine, poimane in aceeasi situatie, fara sa imprumute un pic din profilul acelor bocitori de vocatie de la inmormantari, intre timp stramutati in fata televizorului sa vada cine-a mai murit si cat de tragic.
    3. De vina pt promovarea nonvalorilor si de acapararea pietei de catre acestea e insasi industria muzicala si goana ei dupa profit! Ce credeti ca va scoate ea astazi, maine si oricand, dupa reteta succesului la piata(a se citi generatiile de tineri din ce in ce mai prost scoliti, educati, inclusiv muzical)? Produse industriale facute dupa retete sigure de succes, ce altceva? Luati 1,2,3 pitzi, imbracati-le sumar, bagati-le cateva texte cat mai simple terminate cu ye,ye,ye in coada, pe melodiute din 3 note muzicale repetate obsedant, si gata trupa, succesu-i garantat pt o vara! Vara urmatoare, altele la rand! Prospaturi, ati vazut cum toata lumea cere “prospaturi”? Exceptiile nu vor face decat sa confirme regula.
    4. Madalina va ramane un simbol al unor vremi ce-apun- din pacate. Al fetei cu chitara-n mana, cantand frumos, impresionand placut cu talentu-i si cu vocea ei, poate si cu frumusetea ei oricum decenta. Pacat de ea, Dumnezeu s-o ierte si s-o odihneasca!

    play-off
    2010-07-15 21:30:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 13

    @catalin
    daca esti atat de disperat,cred ca te pot ajuta!
    Nu am furadan,dar un sapun,o franghie si un scaun oi gasi eu prin casa.Ce zici?
    @lehman25
    de ce Doamne nu ai lasat-o pe Madalina printre noi si nu ia-i dat ideea de suicid lui Lehman?Ca si el este rebut,dar d-ala pe bune!

    nepotu lu tamara
    2010-07-15 21:48:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 14

    “Precum si noi iertam gresitilor nostri”. Suntem oameni cu mai multa ori mai putina frica de Dumnezeu. De mici ni se spune, nu fa aia, nu fa ailalta, ca te bate Dumnezeu, invatam “Ingerasul”, apoi “Tatal nostru”. Crescand, aflam despre cele 10 porunci. Unii le incalca sistematic, altii le interpreteaza ca sa nu fie ei cei mai pacatosi oameni , iar altii, poate cei mai multi(asa vreau sa cred!)le respecta. Trece vremea si incepem sa gandim ce ni se spune, de fapt, in “Tatal nostru”.
    Acum, afland ca Madalina s-a sinucis, mi-au trecut prin minte cateva intrebari, pe care vreau sa vi le adresez si dvs.:
    1) Sinucigasii nu au parte de slujba obisnuita la inmormantari, ci de niste rugaciuni in sprijinul celor din familia acestuia. Pentru sufletul celui plecat nu se fac rugaciuni, iar toata procesiunea are loc in afara bisericii! Aceasta este pedeapsa pentru cel care a pacatuit, luandu-si cu de la sine putere, ceea ce Dumnezeu i-a dat. Dar despre iertarea celui care a gresit? Cum se aplica indemnul din “Tatal nostru”, de a-i ierta pe cei care ne-au gresit? Exista undeva vreo restrictie , ori vreo adaptare a “Tatal nostru”, ceva de genul, sa-i iertam pe cei care ne-au gresit, cu exceptia, doua puncte? De-a lungul vietii ei, Madalina a bucurat milioane de oameni, i-a respectat, i-a iubit si doar acum, la final, le-a gresit. Ce facem? N-o iertam? Cum interpreteaza Biserica Ortodoxa Romana, in acest caz,”Precum si noi iertam gresitilor nostri”? Cum aplica indemnul?

    2) Atunci cand moare un individ care a ucis cu intentie mai multi oameni, savarsind astfel tot un pacat, are parte de slujba obisnuita la inmormantari? In biserica? In afara bisericii?

    Institutia iertarii
    2010-07-15 21:49:36 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 15

    ceea ce nu inteleg eu este de ce se scrie cu atat de mult pathos si senzationalism despre aceasta sinucidere. Boli psihice exista, depresia duce uneori la sinucidere, asta este… sinuciderea Madalinei Manole nu este vina intregii societati romanesti, chiar daca in acest articol cam asa suna. explicatia din articolul e prea simpla: societatea e de vina, noi toti suntem niste amarati fara creier care admiram in nestire “pitipoance” la televizor, ignorand intru totul MONSTRII sacrii ai culturii romanesti…nu se poate sa fim drepti si de valoare, si sa ne facem loc pe acelasi ecran, ca sa educam? m-am saturat de vaicareala asta intelectuala. daca non-valorile nu sunt agreate, schimbati-le, suflati-le prime time-ul cu o ALTERNATIVA. haideti sa mai punem si pe monstrii sacrii in actiune, nu doar pe piedestal.

    am impresia ca in Romania, s-a sinucis alternativa! :)

    teodora
    2010-07-15 22:01:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 16

    Rebut fizic…nu cred ca se referea la aspectul sau fizic, pentru ca era o frumoasa. Ci la prezenta sa fizica! A mai spus ceva de genul : Imi cer scuze (deci nu cerea iertare), ci scuze. Se scuza pentru ca deranja…ca si cum : ma scuzati, nu mai vreau sa va deranjez. Si cu mine si fara mine, tot aia ar fi.
    Este clar ca psihicul ei a cedat. Nu era facuta pentru aceasta “reforma”, aceasta noua societate…a ramas undeva in lumea ei, a copilariei, a adolescentei si a tineretii. Era un suflet foarte sensibil care a adunat prea multe, a indurat foarte multe…era un “Suflet gol”!

    Aceasta piesa a Madalinei este reprezentativa:
    I. Ai crezut intr-un om
    Si i-ai daruit,
    Tot ce aveai mai bun in tine,
    Nu stii de ce v-ati despartit
    Cui sa cer ajutor,
    Nu te plangi oricui!
    Nici pe el nu-l chemi sa vada
    C-a lasat in urma lui…

    Refren:

    Un suflet gol,
    Nebun de dor!
    Tu credeai ca ai pereche
    Si un inger pazitor

    Un suflet gol,
    Nebun de dor!
    Orbita de iubire,
    Credeai ca ai totul si ai pierdut!

    II. Cand pierzi tot ce ai avut
    Nu stii cine esti,
    Nu poate nimeni sa te ajute
    Cu tine insasi vorbesti!
    Stai in casa si plangi
    Esti a nimanui
    Din orgoliu nu-i vei spune,
    C-a lasat in urma lui …

    Refren:

    Un suflet gol,
    Nebun de dor!
    Tu credeai ca ai pereche
    Si un inger pazitor

    Un suflet gol,
    In zbor cazut
    Credeai ca ai totul … daaaaa

    Refren:

    Un suflet gol,
    Nebun de dor!
    Tu credeai ca ai pereche
    Si un inger pazitor

    Un suflet gol,
    Nebun de dor!
    Orbita de iubire,
    Credeai ca ai totul si ai pïerdut!

    D-zeu s-o ierte!
    2010-07-15 22:06:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 17

    Madalina Manole (Dzeu s-o odihneasca) daca a fost un “rebut” a fost cu siguranta un rebut spiritual, in niciun caz unul fizic, material (e o grava confuzie din partea ei).

    Nimeni nu e vinovat, nici macar soarta daca in viata ti-ai formulat tzinte false, si urmarindu-le din greu, ai uitat sa mai traiesti asa cum iti doresti. Nici cariera de artist nu are prea mare valoare daca te-a impiedicat sa te manifesti ca om, alcatuit din carne si oase.

    Am auzit mai multe lucruri de la Madalina, in timpul vietii ei care m-au lasat cu gura cascata: unu – metafora ca e mereu in asteptarea unui Fat Frumos pe un cal alb care sa vina sa o rapeasca. Am auzit-o si in urma cu mai multi ani cand era casatorita cu Serban Georgescu si in timpul casatoriei cu actualul sot (cand o femeie la 40 de ani spune asta, nu e in regula) doi: am urmarit cu atentie interviul ei de la Nasul, dat la sfarsitul anuli trecut – comportamentul ei era clar nevrotic si depresia launtrica era clar vizibila pentru cineva avizat, nu pentru cei preocupati de imaginea publica imaculata a acesteia. In mod sigur avea canale de comunicare pe care nu comunica cu nimeni, cu frustrarile de rigoare… Trei – gramada de lume falsa din jurul ei (toti oamenii aia care rad ca prostii si se ascund in clisee, ca sa simuleze un trai normal)…
    Patru – greseala grava sa consideri depresia ca pe un moft si sa crezi ca daca le-ai atins pe toate in viata: casa, masa, cariera, sot, copil…etc. depresia trece de la sine.
    Cinci – un om care isi ia viata pe motive strict de fizic, lasand toate celelalte la o parte, tradeaza o saracie imensa spirituala.

    Sase – nu o sa inteleg niciodata de ce Madalina Manole nu a abandonat stilul muzical pueril si pentru pensionari pe care il tot avea de vreo 20 de ani incoce si nu s-a apucat de folk, pentru ca avea si piatza si compozitori, si case de discuri si tot ce voia.
    Ultimul sau album e sublim dar… nu mai are target. Poate un post de radio pentru nostalgici.
    AM marele regret ca Madalina Manole nu a catat folk. Ar fi devenit un mare artist si poate astazi traia si era altfel.

    Sapte – mi-e greu sa suport ideea ca a omorat-o egoul, ca nu a mai corespuns cu imaginea de sine, ca s-a aruncat din varful muntelui pe care l-a urcat cu greu.

  • 18

    @nepotu lu tamara:

    Tzarane, Zeus a fost si ramane un infractor. Rolul sau este major in infometarea rapida a populatiei. Nu are o legatura directa cu sinuciderea Madalinei Manole, desi peste trei sferturi dintre romani s-ar arunca dupa o cladire inalta numai cand il vad pe boschetar.

  • 19

    “Andrele, Anna Lesko, Bambi”, adica piure de cartofi, friptura la gratar si laturi… Ti-ai pierdut reperele, maestre.

  • 20

    @nepotu lu tamara:

    Tzarane, noi vorbim aici de peste 90% din populatia Romaniei care e in foame la ora actuala datorita genocidului l’alde Basescu, Boc, Vladescu, Udrea & sleahta de infractori.

    Noroc ca se mai sinucide cate cineva (Doamne iarta -ma) de nu iese lumea in strada sa-i linseze pe acesti escroci, incepand cu cel mai mare – Zeus.

  • 21

    @cris
    am uitat sa te intreb daca printre fomisti i-ai pus si pe Nastase,Dan Rusanu,Costea,soacra lui Geoana,Hrebe,Patriciu,Vantu,Voiculescu si ultimul pe lista,cu voia dvs,.iliescu?
    Ca primarul Piedone nu pare infometat desi tine dieta.

    nepotu lu tamara
    2010-07-15 22:55:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 22

    Acum nu mai putem decat sa pastram amintirea madalinei asa cum era ea si sa-i ascultam muzica

  • 23

    @nepotu lu tamara:

    Shobolane… ai sa ramai cu buzele intzepenite in curul lui Zeus.

  • 24

    @cris
    mai bine in dosul lui Zeus decat ca tine in dorsalul lui Nastase!Nu de alta dar umbla vorba ca lui Nastase ii mai intra in dos si alte chestii si uite cum faci sex oral fara sa vrei.Sau chiar asta iti doreai de fapt?

    nepotu lu tamara
    2010-07-15 23:37:19 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 25

    Mi-e greu sa cred ca a fost sinucidere din cel putin doua motive: copilul si mesajul. Mai intai copilul, dupa 15 ani de incercari de a ramane insarcinata, de tratamente fara succes, iata, Dumnezeu i-a facut un dar, un copilas… Fiind mama de curand stiu ce sentiment extraordinar e acela de daruire, de iubire neconditionata fata de bebelusul caruia i-ai dat viata. Nimic, absolut nimic, nici boala, nici saracia, nu ar justifica un astfel de gest cand stii ca lasi in urma un copilas pe care nimeni, dar absolut nimeni nu l-ar putea iubi mai mult decat o faci tu, mama lui…Ori ce ar trebui sa intelegem e ca pe MM nu boala si nici saracia nu au impins-o, daca s-a sinucis, la acest gest ci…vanitatea…Ca nu se mai simtea frumoasa, ca nu ii mai erau ascultate cantecele…Si astfel ajung la mesaj. Mesajul e ridicol. Stupid si gol de sens…Si mai e si scris sub forma de sms…Femeia care isi scria singura cantecele, ani de zile, cantece cu versuri subtiri si usor naive, alege sa isi trimita unltimul mesaj sub forma de sms??!! Ma mir ca nu si-a deschis si blog, daca era asa in tendinte…
    Mi se pare ca prea repede s-a luat in considerare varianta asta a sinuciderii…Da, e adevarat, spunea cineva, sunt oameni care se sinucid, au aceasta fibra a sinucigasului in ei, fara motiv, pentru ca, pana la urma, prea putine sunt motivele reale care sa te impinga la acest gest extrem…Dar in cazul acestei femei care avea mult, mult mai mult decat cei mai multi romani (ca tot se vorbeste de sinistrati si inundatii zilele astea) nu putea exista nici un motiv suficient de puternic care sa o faca sa uite ca lasa in urma un copilas, copilasul pe care si-l dorise atata amar de timp.

  • 26

    @Isa:

    “Dar in cazul acestei femei care avea mult, mult mai mult decat cei mai multi romani ”

    Faci o confuzie… intre ceea ce crede lumea ca cineva considera ca are si apreciaza si ceea ce e de fapt important pentru acea persoana. In cazul de fatza, cautarea nu a ajuns nicaieri. Ceea ce i-a lipsit Madalinei in primii 20 de ani de cariera… i-a lipsit si in ultimii 15 ani de viata. Un altfel de barbat…

  • 27

    @Cris: da as fi enumerat acolo, printre “motivele” care pot “justifica” in ochii unora suicidul si “dezamagirile” de tot felul, in dragoste, in cariera etc…Totusi, cand te uiti la amaratii carora apele le-au luat totul (casa, animale, rude) si apoi te uiti la femeia asta care, prin comparatie avea totul (casa, o cariera si, in primul rand, o familie), absolut orice “motiv” mi se pare ridicol…Nu, femeia aceasta Nu avea motive sa se sinucida…Avea insa motive sa traiasca. Si inca la maximum, sa traiasca cu frenezie, cu pasiune, croquer la vie a pleines dents cum spun francezii…Si motivul acela era, am mai spus-o, copilul…Cand copilul tau are 15 ani, 18, 23, iti poti permite, ca parinte, o oarecare blazare, dar cand copilul tau, pe care ti l-ai mai si dorit enorm, are doar un an, nu ai cum sa te lasi doborat de nu stiu ce esec marunt in cariera, sau nu stiu ce dezamagire sentimentala ridicola…

  • 28

    @Isa: Nimeni nu poate sti motivul, ce era in sufletul sau, dar mai ales in mintea ei. Nu poti spune ca nu avea motiv, pentru ca tocmai acel motiv a facut-o sa faca acest gest. Este greu de crezut pentru o minte lucida, dar pentru o minte care se chinuia, sau era chinuita…numai ea stia, si a plecat cu acest motiv, neinteles de noi.

    D-zeu s-o ierte!
    2010-07-16 00:31:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 29

    @Isa:

    “Nu, femeia aceasta Nu avea motive sa se sinucida…Avea insa motive sa traiasca.”

    De unde stii? Daca era asa de implinita alaturi de persoana iubita, de ce visa la cai verzi pe pereti, la peste 40 de ani?

    I-ai urmarit linia melodica de la inceputuri pana in prezent? Ai remarcat vreo schimbare? Dar personalitatea? O tii minte cum era acum 15 ani? Eu da… Era strict la fel, avea aceeasi masca si aceleasi frustrari launtrice.

    S-a potrivit cu Serban Georgescu si cu actualul sot, strict prin prisma modelului de femeie de familie. Atat. Restul era ascuns sub pres. Dar o mai lua gura pe dinainte si spunea mereu niste chestii comune.

    Nu cred in modelul de viata fericita, asa cum il vedem noi.

  • 30

    Nu stiu cine-i Isa, nici nu ma intereseaza, dar a untrerupt un dialog civilizat, gingas, plin de bun-simt, dar savuros, intre Cris cel Rosu si Nepotu’ cel Portocaliu!!!!

    Drosera
    2010-07-16 02:11:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 31

    ADIO FATA DRAGA mam nascut acum 32 de ani si la 7 ani dupa auzeam slagare cantate de un inger de fata care cu greu a trecut peste problemele de sanatate si in ce o priveste pe ea ca o artista . PACAT MADA ai lasat un inger de copil nevinovat in urma ta si o familie tare indurerata nu mai pun ca ai lasat milioane de admiratori care te adulau si inca te mai adukleaza pacat ca televiziunile si radiourile acum te promoveaza si sa nuiti de acolo de sus de unde teai dus ca eu personal si milioane de oameni ca mine nu te vom uita nu vreau sa-i acuz pe cei care sa-u inbogatit pe urma ta dar puteau sa te promoveze aveai ce spune nu trebuia sa pleci nu credeam vrodata ca pot plange dupa o persoana atat de mult avand in vedere ca nu imi esti ruda asa cum am plans dupa tine am plans si dupa laura stoica anca parghel si sunt si actori care au plecat la fel de valorosi ca si tine nu uita ca te voi pretui si acum cu toate ca nu ai vrut sa mai stai sa ne cati si noua dar mai ales ingerasului tau drag pe care cu munca si multi bani lai nascut DUMNEZEU SA TE AIBE IN PAZA LUI SI INGERASULUI TAU MULTA SANATATE SI SA CRESCA MARE SI FRUMOS SA STIE SI EL PESTE 10-15 ANI CA MAMA LUI DRAGA A FOST CINEVA PENTRU MILIOANE DE OAMENI

  • 32

    cata cretinitate!…
    am vazut mesajul de adio in 3 formulari diferite pe aici pe site-ul realitatea, dar de fiecare data cu ghimlimele!!?! Chiar v-ati gandit ca n-o sa observe nimeni?

    Iar in ce priveste psihologia de borcan, daca tot se considera femeia un rebut muzical, ceva abstract in fond….de ce nu se mai suporta fizic?

  • 33

    @Institutia iertarii: ai tare mare dreptate. ar trebui sa citeasca desteptii de la BOR postarea asta.
    pentru Madalina, daca asa e cutuma, familia trebuia sa mearga si la medic sa primeasca o adeverinta cum ca suferea de depresie. ceea ce era adevarat, cred eu.

  • 34

    @Cris: eu as vrea sa facem noi,cei multi(chiar si ce prosti dintre astia multi),sa facem cumva astfel incat B. sa-si ia campii si sa ne lase!!!

    Marianne
    2010-07-16 09:20:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 35

    Da,Madalina Manole a fost un rebut!Un rebut al unei societati fatarnice,care nu a ajutat-o deloc sa isi dezvolte talentul primit de la D-zeu,o societate care i-a alimentat o autosuficienta,care,in final,a dus-o la acest tragic final.Daca de mic esti rasfatat si mereu ti se repeta ca tu esti cel mai bun,cel mai frumos,cel mai…asta nu te va ajuta in drumul tau.Daca apuci pe mana unor muzicanti,compozitori mediocri,acestia nu vor avea interesul ca tu,ca artist sa te desavarsesti,de teama ca nu cumva sa ii depasesti…Acesti trogloditi,care intre ei se alinta cu apelative gen “distins” ,”maestre” sant adevaratii gropari ai lui Madalina.Biata de ea,a intrat in acest cerc,pana la un punct i-a convenit,societatea i-a oferit o falsa notorietate,dar in plan muzical,ea nu a progresat deloc.Nu a reusit nici cel putin sa traiasca de pe urma talentului ei,moartea gasind-o in postura de …bugetara!
    E plin televizorul,zilele astea,de falsi artisti care isi dau cu parerea,bieti ratati…nu santeti departe de Madalina.Ea,cel putin a avut revelatia Adevarului.Si ca societatea sa ii dea o ultima lovitura,iata ca popimea o ingroapa cu o mare jena,ca si cum ar fi fost un proscris!
    La asa popor,asa biserica!

    Radu Popescu
    2010-07-16 09:22:43 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 36

    De la o vreme aud si citesc tot mai frecvent vorbindu-se despre promovarea non-valorilor si nu inteleg ce ii face pe unii sa fie “de valoare” si pe altii nu.Si regretata Madalina Manole si Anna Lesko si Bambi, Cristina rus si Phoenix, Iris, Cargo(astia fac cateva dezacorduri la fel de odioase ca si multi manelisti, dar probabil nu buna cunoastere a gramaticii da valoare)… in fine sunt mult, toti sun artisti pop.6 adica artisti populari urbani. De altfel pop sunt si aialatii( Furdui Iancu& co) numai ca ei sunt artisti populari rurali, sau macar forma lor de arta e.

    "de valoare"
    2010-07-16 09:23:56 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 37

    Dincolo de un “Dumnezeu sa o odihneasca in pace!”nu cred ca are rost sa ne tot dam cu presupusul.
    Numai ea si bunul Dumnezeu stiu ce s-a petrecut in mintea si in sufletul acestei fiinte de a ajuns la o asemenea solutie.
    Nu stiu daca mila trebuie sa fie clamata,mai degraba ar trebui sa ne ferim de etichetari,dar sa nu uitam nici o clipa ca suferintele sufletesti si cele mentale pot fi mult mai devastatoare decat cele fizice.
    Iar de iertat,Dumnezeu si copilasul ei vor trebui sa o ierte,ptr.ca numai ei o pot judeca.

    Marianne
    2010-07-16 09:28:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 38

    Si mie mi-e scarba ca sunt roman si sunt de acord ca asta e o tara mizerabila, dar pe madalina manole, trebuie sa recunoastem, atat a dus-o capul, sa-si lase un copil fara mama si alte atatea persoane indurerate.

    AVasile
    2010-07-16 09:28:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 39

    @Marianne: “bunul Dumnezeu” ar fi putut sa ia o proasta egoista ca madalina manole si sa-i lase pe Pamant pe pilotii si militarii care au murit saptamana trecuta.

    AVasile
    2010-07-16 09:30:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 40

    @catalin: Poti sa pleci din tara si sa te sinucizi acolo – asa o sa scapi de toate scarbele.

    Madalina a vut liberul arbitru sa isi aleaga o religie care ii permitea sau chiar incuraja sinuciderea. Oricum s-a dovedit a fi cinica in premeditarea siniciderii ei implicand o fana infocata in acest act. Cat o fi fost de depresiva a fost constienta de actele ei, nu si-a pierdut discernamantul. Nu vad de ce trebuie schimbate regulile unei religii numai pentru ca s-a sinucis un om despre care se spune ca a fost iubit de multi. In plus, daca e adevarat ca Madalina a fost alaturi de biserica (credincioasa, pioasa si cate s-au mai spus), ea cunostea cu siguranta regulile bisericesti si totutsi a actionat ca atare, in cunostinta de cauza. Deci stia de dinainte ca nu va avea parte de tratament special din partea bisericii. Daca il vroia isi facea rost de diagnostic din timp. Probabil ca nu si-a vrut actul oficial al bolii ei, a vrut sa moara tanara sa ramana in amintire tanara (nu se suporta fizic) – vanitate dusa la extrem

    Ramona V.
    2010-07-16 10:03:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 41

    Nu pot sa cred.
    Era iubita de atata lume.Avea mii si mii de fani.Si totusi pana la urma tot o fana de a dansei se spune ca i-a dat acele “medicamente”.Sincer imi pare rau.Era o femeie extraordinara si parerea mea e ca nu se putea fcae vreo comparatie intre ea si inca o artista de varsta ei.Dar pacat ca toate complimentele si vorbele dragastoase sunt aduse doar acum la adresa dansei.
    Pot sa spun ca pana acum lumea o iubea dar poate ca nu spunea despre ea atatea vorbe de lauda.
    Si iara-si nu va mai luati dupa mesajele publicate la tv.Acolo pe un post este un mesaj,pe alt posta alt mesaj si tot asa.Numai ea stie ce durere a avut in adancu-l sufletului.
    Poate ca familia sa stie ce necaz a avut ea,dar asta nu inseamna ca presa si toti ziaristii trebuie sa ii bata la cap intruna sa le spuna purul adevar.Pentru ca stim cu totii ce inseamna sa pierziin primul rand o mama iar apoi o sotie,o fiica,o nora,o nepoata,o veriosara si multe alte neamuri de rudenie:(.
    Sincere condolenate familie si Dumnezeu sa o odihenasca in pace!
    Sa aiba tarana usoara.

    Madalina
    2010-07-16 10:18:44 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 42

    Despre actuala decizie a bisericii in privinta inmormantarii Madalinei Manole, pot spune doar cateva lucruri.

    Cel mai de pret lucru pe care Dumnezeu l-a facut cadou omului este … IERTAREA.

    Si il socotesc cel mai de pret, pentru ca daca pe toate celelalte cadouri omul a putut sa si le insuseasca, iertarea a ramas cel mai din urma lucru. Il socotesc cel mai de pret pentru ca este si cel mai greu se insusit de om.

    Daca te uiti in jur, in orice zi, nu poti sa nu observi ca ceea ce lipseste cel mai mult oamenilor este puterea de a ierta. Daca fiecare dintr-e noi ne putem lauda atunci cand doar vorbim ca suntem persoane iertatoare, atunci cand suntem pusi in fata unei decizii, alegem exact opusul.

    Cred ca asa se intampla si cu biserica. Un reprezentant al lui Dumnezeu nu poate sa dea dovada de iertare, ironic, tocmai pentru justificarea respectarii regulilor … Reguli pentru respectarea carora bisercia si-a insusit nerespectarea unuia din sfaturile supreme oferite de Dumnezeu: sa nu judeci. Insa, tocmai pentru ca biserica este constituita din oameni, trebuie iertata.

  • 43

    @rebut: Mai cretinoidule, chiar nu intelegi semnificatia ghilimelelor din titlul articolului? In plus nu ai citit articolul, ca ai fi vazut ce vrea sa spuna (sau l-ai citit, dar esti imbecil). Ce pseudonim inspirat ti-ai ales! Rebutule!

  • 44

    @catalin:
    Daca tot afirmi ca iti este scarba de tara, de popor, de locul nasterii dece mai stai in tara? vrei sa te astenizezi, sa-ti vina in cap tot felul de ganduri? du-te frate unde vezi cu ochii si-ti garantez ca nimeni nu v-a simti lipsa ta. Un popor intreg s-a luptat dealungul timpului sa o apere, sa o imbogateasca pentru ca fii nostri SA AIBA O TARA A LOR DE CARE SA NU LE FIE SCARBA. Lasa-ne pe noi,ne vom descurca.Fie painea cat de rea tot mai bine-n tara mea. Deci tara este a mea celor scarbiti de ea sa plece imediat.

  • 45

    o intrebare ar trebuui pua ssoacrei ei pentru baiatu ei nu ezista fata frumoasa citez poate avea o parte din vina poate nu o suferea pe madalina

  • 46

    am trecut prin placerea ca soacra sa nu te placa pentru copilul ei cautand sa te inlature jignindute da de gandit multe

  • 47

    @catalin: Hai s-o schimbam ,esti in stare ? Noi toti suntem “rebuturi ” ,dar nu avem sensibilitatea s-o recunoastem si puterea sa luptam sa tindem la perfectiunea care este recunoscuta doar lui D-zeu. SA-I FIE TARINA USOARA!

  • 48

    multe televiziuni fac din SINUCIDEREA lui MM un eveniment de presa. exemplu prost pentru adolescenti si nu numai. acestea nu ar trebui sa fie modele, nu ar trebui sa apara in prime time, ci doar o stire oarecare, chiar la stiri negative.
    pentru unii depasiti de greutatile inerente ale vietii poate sa dea bine sa bei o jumatate de litru de pesticid (asa prezinta TV, ore in sir)
    alte modele ar trebui expuse tinerilor, actori, cantareti si alte categorii, care au copii care au familii si ii cresc chiar daca e greu, care au succes sau nu dar care isi continua munca si viata.

  • 49

    sa spuna soacra ei cum se inpacau amandoua cu o zi inainte parerea mea ca exzista un motiv avea un copil numai o cearta o putea sa o determine la gestu asta credtima am avut eperienta

  • 50

    multe televiziuni fac din SINUCIDEREA lui MM un eveniment de presa. exemplu prost pentru adolescenti si nu numai. acestea nu ar trebui sa fie modele, nu ar trebui sa apara in prime time, ci doar o stire oarecare, chiar la stiri negative.
    pentru unii depasiti de greutatile inerente ale vietii poate sa dea bine sa bei o jumatate de litru de pesticid (asa prezinta TV, ore in sir)
    alte modele ar trebui expuse tinerilor, actori, cantareti si alte categorii, care au copii care au familii si ii cresc chiar daca e greu, care au succes sau nu dar care isi continua munca si viata.
    deci, asteptam sa prezentati in contrapartida si altfel de exemple

  • 51

    @István Kovács: hai ca esti tare, dupa nume pari ungur care invatza pe roman una, alta. Bravo, tineti-o tot asa si-n 20 de ani voi mai ramaneti pe aci ca sa schimbati numele tarii in ungaria 2. Mai bine ii ziceti Secqoia.

  • 52

    1.Subsemnatul….domiciliat in…prin propria-mi vointa imi dau demisia din viata..Am constatat ca am o inima care e mai puternica decat creierul:gandurile ei m-au coplesit.
    2.Adevarata dragoste face ravagii.
    3.Cautati pe hotnews interviul dat de Serban Georgescu in 2006,cititi si ganditi.

    vasile_ no_ 5
    2010-07-16 13:16:18 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 53

    Daca avea sau nu motive sa se sinucida, doar ea putea sa stie, pentru ca fiecare simte si percepe lucrurile in mod diferit. Si pentru ca ce este cu adevarat intr-o casnicie, doar cei doi pot sa stie (am trecut si eu prin asta…).
    Mie inca mi se par extrem de multe lucruri care nu se leaga, nu le mai reiau, au fost relatate peste tot. Ciudat de rapid, chiar inaintea investigatiilor si a necropsiei, s-a “impus” verdictul sinucidere. La o analiza de bun simt pare mai mult ca “a fost sinucisa”. Pare un scenariu prost regizat, si nu ma refer la unul facut de ea, ci de altcineva. Al cui, nu stiu. De ce, nu stiu.
    Nu-mi place ca sursa tuturor informatiilor este doar sotul ei. Despre depresia ei sau asa-zisa depresie, despre cum s-au desfasurat evenimentele in noaptea aceea fatidica, despre un eveniment anterior, care a fost fortat sa para o tentativa nereusita de sinucidere… Date contradictorii, a caror unica sursa este sotul… In casa erau doar trei adulti, doi dintre ei, mama si fiu, deci firesc solidari, au dormit parca somnul dreptilor de nu au auzit cand Madalina a cazut…
    Furadanul miroase absolut ingrozitor. Sa dai singur pe gat asa o cantitate, fara sa vomezi de la primele inghitituri, este practic imposibil…
    Mesajul lasat pe telefon pare o alta gogorita. Nu numai ca nu poti sa dai pe gat juma de kil de otrava puturoasa, dupa care te apuci sa tastezi un mesaj potrivit pentru o pitipoanca de club sau poate pentru Moni. Dar sub nicio forma nu este stilul, verbul Madalinei…
    Cariera… Sigur ca Madalina a fost un mare artist. Dar mai presus de cariera si-a dorit un copil.
    Sa poti crede ca obstacolele din cariera ei de artista au dus la o sinucidere, dupa ce a luptat atat sa aiba acest copil este mult prea greu daca ai cativa neuroni. Nici acum un an, nici acum doi sau cinci, nu se canta doar Madalina Manole. A apucat-o ba brusc, ba chiar de acum un an, depresia pentru cariera… Acum un an a venit copilul pe lume… Cariera ei mai palise de mult mai mult timp. Si o apuca depresia pentru cariera tocmai cand reuseste sa-si realizeze cel mai pretios vis al ei, copilul. “Diagnosticul” de depresie, pus si umflat ora cu ora, emisiune cu emisiune si articol cu articol de catre cine? Jurnalisti, astroloage, psiholoage colegi care au inversat subiectele (adica ce au ei de patimit ca artisti in lumea asta saracii… Ei, despre ei au vorbit, nu despre Madalina). Cred ca in puhoiul asta de asa-zise informatii, adevarul s-a pitit undeva, intr-un ungher si nu pare sa poata iesi la lumina.
    Otravita? Da. Dar mana cui a turnat otrava si in ce conditii? Necropsia stabileste care este substanta, dar nu si mana care a dus paharul la gura si in ce conditii.
    SMS? Da. Dar a cui mana l-a scris?
    Premeditare? Da. Dar a cui si de ce?
    Madalina cu cariera pierduta definitiv(care era vitala pentru ea), si, oricum nu era cazul, Madalina, fara sot, fara casa, dar avand pruncutul ei, ar fi trait.
    Dar ce a fost cu adevarat, dupa ciudata graba a organelor de ancheta de a declara din start, inainte de ancheta, inainte de necropsie, ca a fost sinucidere, probabil ca nu vom sti niciodata.

    Mara Dobner
    2010-07-16 13:59:19 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 54

    Deci…Madalina avea si ea dreptate. Era un rebut. La modul cel mai propriu. Eu am ascultat ultimul ei album si ce pot sa spun decat ca era un mare caca-maca. Ca mai toata muzichia ei. Acu ca s-a sinucis, asta putea sa o faca si mai devrema ca oricum ma durea in bascheti. Dar. Problema ce ma sacaie este urmatoarea. terminati pentru numele lui Dumnezeu cu apologia ARTISTULUi, caci daca si Madalina Manole era artist, atunci artisti sunt si delia si handicapatu ala de la caransabes si Guta, toti care fleancane cantece sunt artisti. Era si ea o gurista ca multe altele….

    ennio2000ro
    2010-07-16 15:24:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 55

    Oamenii inteligenti si cu cunostinte temeinice sunt goniti din toate sectoarele de activitate: cultura, industrie, politica, media…Sunt promovate gunoaiele -ei sunt constienti ca sunt prost pregatiti – si foarte tineri! Faceti radiografia unei societati comerciale private cu capital strain si va veti cruci. Organizarea ei este ca si a lagarelor de concentrare naziste: cu detinuti, sondercomandouri si ofiterii lagarului…chiar si medicul Companiei poate fi asociat cu un nazist! Dar ei sunt de regula romani…

  • 56

    mama mea s-a sinucis in urma cu cativa ani , dar un preot tanar si cu o gandire deschisa ne-a spus : ;singurul care ne judeca este DUMNEZEU ;.Si a facut toata slujba mamei si a fost bagata si in biserica . cum au procedat cu Madalina nu au facut altceva decat sa ma indeparteze de ortodoxism si sa-mi caut linistea sfleteasca in alta religie mai maleabila si mai apropiata de sufletul omului .

  • 57

    Magdalena Anca a murit. Madalina Manole nu

  • 58

    @tii: Depling sfirsitul crunt si nedrept al Madalinei Manole. Una din durerile mele este totusi decizia Bisericii Ortodoxe. Imi amintesc ca am vazut secvente de la inmormintarea omului de afaceri Erbasu, care se spinzurase. A avut o slujba normala desi se sinucise. Ma gindesc acum ca nici cind murim nu suntem egali. Probabil familia Erbasu au avut mai multi bani.Oare preoti respecta cu sfintenie toate canoanele, dogmele? Cum se impaca preotia cu interpretarea muzicii populare? Pai ori sunt preoti, ori artisti. De ce mai ramin preoti cind divorteaza? Gindurile revoltatoare imi trec prin minte, dar nu toti ce poarta sutana merita asta astfel nu s-ar spune, nu face ce face popa ci ceea ce spune. Doar MADALINA si Dumnezeu stiu ce s a intimplat in noaptea de 13 iulie, sau in dimineata de 14 iulie. A judeca strimb sau drept e tot pacat. Nici preoti , nici noi, oamenii nu putem cintari gravitatea pacatelor.

    VALERIA
    2010-07-16 20:41:21 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 59

    Pacat de tineretea si de copilasul ei , de durerea ce a lasat o in urma celor dragi si miilor de fani. Dumnezeu sa o ierte si sa i odihneasca sufletul.

    VALERIA
    2010-07-16 20:46:56 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 60

    despre madalina manole se va spune mult de acum inainte , dar pacat ca s-a dus ar trebuit s-a traiasca . a lasat in urma ei ,un copil fara de nici o vina , sau o familie distrusa . nu trebuia sa faca acest gest , deoarece mai avea de trait chiar daca viata e grea uneori dar trebuie sa mergem inainte . viata e un dar de la dumnezeu si numai el o poate lua . fiecare avem in viata suparari dar nu treb uie sa cedam in fata greutatilor care vin si pleaca viata e o incercare o treapta catre viata viitoare viata vesnica ,de care noi toti o vom dobindii. nu trebuia sa faca acest gest avea viata innainte, avea o cariera muzicala buna ,avea familie , dar nu putem sa stim noi ce a fost in sufletul ei . condoleante sincere din partea mea si fie ca sufletul ei cel bun sa ajunga in ceruri putere familiei de a TRECE acest moment tragic care ia lasat fara de fata cu parul de foc pe care au iubito mult cu respect deosebit costi condoleante sincere si dumnezeu so ierte

  • 61

    SEAMA… UNDE NE-AM SUIT SI CAND… FERICIRILE SUNT HALTE… UNDE STAM CATE-UN MINUT… PANA SA NE MAI DAM SEAMA… SUNA, PLEACA, A TRECUT…. IAR DURERILE SUNT STATII… LUNGI DE NU SE MAI SFARSESC… SI IN CIUDA NOASTRA, PARCA… TOT MAI MULTE SE IVESC… ARZATORI DE NERABDARE… INAINTE TOT PRIVIM… VREM S-AJUNGEM CAT MAI IUTE… LA VREO GARA CE-O DORIM… NE TREC ZILELE, TREC ANII… CLIPE SFINTE SI DURERI… ASTEPTAND HRANITI DE VISURI… NOI MOMENTE DE PLACERI… MULTI COPII VOIOSI SE URCA… CATI IN DRUM N-AM INTALNIT… IAR CATE-UN BATRAN COBOARA… TRIST DE FORTE ISTOVIT… VINE ODATA INSA VREMEA… SA NE COBORAM SI NOI… CE N-AM DA ATUNCI O CLIPA… SA NE-NTOARCEM INAPOI… CACI PE CAND PRIVIM IN URMA.. PLANGEM TIMPUL CE-A TRECUT… SUNA GARA VESNICIEI… AM TRAIT DAR N-AM STIUT… Dumnezeu sa te odihneasca MADALINA MANOLE…te vom iubi mereu

  • 62

    UN LUNG TREN NE PARE VIATA… NE TREZIM IN EL MERGAND… FARA SA NE DAM SEAMA… UNDE NE-AM SUIT SI CAND… FERICIRILE SUNT HALTE… UNDE STAM CATE-UN MINUT… PANA SA NE MAI DAM SEAMA… SUNA, PLEACA, A TRECUT…. IAR DURERILE SUNT STATII… LUNGI DE NU SE MAI SFARSESC… SI IN CIUDA NOASTRA, PARCA… TOT MAI MULTE SE IVESC… ARZATORI DE NERABDARE… INAINTE TOT PRIVIM… VREM S-AJUNGEM CAT MAI IUTE… LA VREO GARA CE-O DORIM… NE TREC ZILELE, TREC ANII… CLIPE SFINTE SI DURERI… ASTEPTAND HRANITI DE VISURI… NOI MOMENTE DE PLACERI… MULTI COPII VOIOSI SE URCA… CATI IN DRUM N-AM INTALNIT… IAR CATE-UN BATRAN COBOARA… TRIST DE FORTE ISTOVIT… VINE ODATA INSA VREMEA… SA NE COBORAM SI NOI… CE N-AM DA ATUNCI O CLIPA… SA NE-NTOARCEM INAPOI… CACI PE CAND PRIVIM IN URMA.. PLANGEM TIMPUL CE-A TRECUT… SUNA GARA VESNICIEI… AM TRAIT DAR N-AM STIUT………Dumnezeu sa te odihneasca MADALINA MANOLE…te vom iubi mereu

  • 63

    Fratilor mai lasati dracu televizorul ala. cat despre madalina manole, daca mai discuta mult or sa se mai sinucida macar o mie de oameni depresivi. cum puteti fi asa prosti sa va uitati la toate mizeriile astea de spalare a creierului si inducere a diferitor stari negative.

  • 64

    Nu mai cititi carti depresive, lasati dracu si muzica madalinei daca-i depresiva. terminati cu autotortura si cu suferintele si cu “iubirile” neimplinite. maturizati-va! mergeti tot ca oile de mii de ani! citim aceleasi mizerii ca asa se face de sute de ani si suntem luati drept inferiori in caz contrar. mai lasati dracului viziunile negativiste si iubirile neimplinite! acuma ati ajuns sa dezbateti texte depresive si sa vorbiti despre sinucigasi! nu stiu de ce nu va sinucideti voi in masa!

  • 65

    Domnule Popescu O.daca iti este scarba de aceasta tara muta-te baiete in tara numita SCARBA!!Este o tara in care meriti sa traiesti in scarba ta si cu scarba ta…….acolo este locul tau scarbit!!!

    sorana
    2010-07-17 09:37:54 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 66

    daca a urmat-o multa lume pe ultimul drum este pentru faptul ca a avut foarte multi fani pe care i-a inselat prin gestul ei. ei au iertat-o.mai sant artisti mult mai iubiti care au murit la batranete in saracie de care nu pomeniti nimic.

  • 67

    @boss: esti tare

  • 68

    Suflet gol, nebun de dor…2 drame – a Madalinei si a lui Petru, Evident, pierderea Madalinei este imensa, dar drama lui Petru este ingrozitoare. A trait atatia ani cu o femeie care a iubit enorm un alt barbat si care se agata cu disperare de un trecut idealizat. Petru a iubit enorm – cred – o femeie si cat de singuri au fost fiecare dintre ei! Este sfasietor…Urmaresc stirile, reportajele, comentariile de pa posturile de TV.Toti vorbesc despre marea dragoste a Madalinei, nimeni despre sacrificiul enorm al sotului ei, care, asa cum spun apropiatii, a divinizat-o si care nu a putut sa o aiba niciodata numai pentru el. Doi straini. ” Tu credeai ca ai pereche…” Va dati seama cat sufera acest om, ce tragedie imensa traieste? Suflet gol, nebun de dor, zbor cazut, orbit de iubire, credai ca ai tot si ai pierdut,,,Cred ca a realizat adevarata dimensiune acum 2 luni, cand Madalina a avut acel episod. Ce a ramas? Un desert de disperare! Cui sa spuna? Orbit de iubire, acum isi da seama prin ce a trecut…Traiesc o drama asemanatoare. Stiu cum este. Nu mai loviti in el, prin omisiune, dragilor!

    daniela
    2010-07-17 12:05:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 69

    Pacat ca era o femeie realizata….eu raman de parere ca atunci cand ajungi sa recurgi la astfel de gesturi inseamna ca nebunia era destul de avansata…foarte foarte urat…din cauza ei intra femeia aia in puscarie. Femeia i l-a dat mergand pe increderea
    Madalinei ca il v-a folosi la plante…si nebuna l-a baut…sunt oameni care au boli incurabile…si nu se mai sinucid…ba din contra se zbat sa traiasca intens fiecare clipa…RUSINE SA II FIE CA ERA O FEMEIE IN TOATA FIREA…NU MAI ERA O ADOLESCENTA , SA ZICI CA E DEBUSOLATA SI NU STIE CE FACE

  • 70

    @Isa: Pai daca esti dusa mai conteaza motivele?

  • 71

    s-a realizat madalina manole si s-a impuscat cu toporul prin deviere din neatentie ca nu mai suporta,deci astia care bateau din palme cand era s-o ingroape ,puteau mai bine sa-si bata cuie in cap dar cu zgomot surd precum monica macovei ,cand iesea pe usa ,si pe urma sa -si faca harakiri suspensiv pe sest,oricum bine ca a avut preot ,si bine merci ca tot nu crede in Dumnezeu,si merge acum pe ubde apuca ,si nu prea stie de ce a facut un copil ,probabil ca l-a facut cu boc,sau basescu si a nemultumit-o ,si a baut alcool lichefiat partial solidificat prin strapungere magnetica ,pe baza de electricitate diluata din vest ,care foloseste carbidul,metamorfozat diluat;

  • 72

    Hal de reporteri, asta este presa din Romania, din pacate in cea mai mare parte in ceea ce priveste “Reactia”.
    Eu ti-as lua dreptul de a mai publica, domnule Gotiu.
    Si asta nu pentru ca as fi fost eu fan Madalina Manole, dar era un om ca noi toti ceilalti si voce a avut fata de altele pe care le stipulati in articol, era peste tot ea si chitara ei care tinea salile de spectacol in picioare.
    Dumnezeu sa o odihneasca in pace! Eu una nu cred ca s-a sinucis si nici ca a scris singura acel mesaj. si daca intr-adevar s-a intimplat pacat ca n-a stiut sa-si aleaga oamenii de linga ea (de ex. sotul) care sa o ajute si la greu!!!!
    cristina

    cristina
    2010-07-22 15:54:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 73

    @daniela: Eu nu cred ca el a iubit-o enorm, daca tinea asa de mult la ea ar fi realizat ce se intimpla, au fost doua tentative inainte, de ce nu a apelat la medici? de ce s-a sfatuit cu socrii? doua tentative de sinucidere e extrem de grav si el n-a facut nimic???? si acum apare la pro tv si spune ca a iubit-o enorm…. dar poate ca politia va reusi sa desluseasca itele incilcite ale acestei drame.
    cristina

    cristina
    2010-07-22 16:01:03 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 74

    CORDINEANU MIHAI: SI ACUM ULTIMII DERBEDEI SI GOLANI SI CALAI ANGAJATI DIN SRI AU IN CALC LOR CU TOATE IMPLANTURILE SECURISTE DIN NASTERE SI TOATE FRECVENTELE BAIETI BUNI SI FETE BUNE, AU FRECVENTELE LOR IN CALC LOR DE MULT TIMP, PE MINE M-AU LUAT IN DEC 1998 CAND TRAIAM CA CEL MAI FERICIT BAIAT SI REFUZA SA II DEA INAPOI IN SRI, SE TEM SA NU-I STIE SRI CE FAC, SI OBLIGA BAIETI SI FETE CARE NU AU NICI CEA MAI MICA PROBLEMA, IN LOC SA TRAIASCA CA CEI MAI FERICITI, II OBLIGA SA SE SINUCIDA SAU SA O SFARSEASCA RAU, EU AM REUSIT SA AFLU SI SA SCRIU ! SI EU O SA MA SINUCID VREAU SA-MI DAU FOC NU MA LASA SA TRAIESC DELOC CU O FATA, NU MA LASA DELOC SA MUNCESC

    realmihai
    2010-12-21 10:15:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 75

    ma numesc florin am 15 ani str independentei 24
    si vin cu o mare rugaminte la dumneavoastra. vin sarbatorile de iarna craciunu
    mos-nicolae si revelionu, iar noi nu avem ce pune pe masa . tata nu lucreaza
    doar mama, si lucreaza la matura pe strada in frig si ger pentru 500 de lei pe
    luna.tatal meu nu are de munca si dupa 23 una trecuta numai ia somaj. lucreaza doar mama mea. din banii acestia mama trebuie sa plateasca datoriile la magazin ,
    datoriile la oameni care ne mai dau bani imprumut, si noi numai ramanem cu
    nimic.va cer ajutorul ca sa ne ajutati si pe noi cu ce puteti ca sa punem de
    sarbatori pe masa. va trimit acest mesaj de la calculatorul unui vecin care ne
    mai ajuta si dansul din cand in cand.va rugam va rugam din tot sufletul sa ne
    ajutati cum puteti ca sa ne facem si noi sarbatorile de iarna ca orice
    om. Am vrea
    si noi ca orice copil un pom de craciun. dar daca nu avem nu putem face nimic.
    Dumnezeu sa va binecuvinteze si multa sanatate celor ce citesc.
    va las numarul meu de telefon sa ma sunati daca vreti sa ma ajutati0731806200 va
    multumesc

  • 76

    madalina am fost o mare fana a ta din caua disparitiei tale toata lumea il acuza de soul tau parintii tai vor sa i-a copilul dar si averea ta.
    E este dor de privirea ta calda si de melodiile tale frumoase

  • 77

    Awesome website. Thanks Again. Cool.

  • 78

    This is very interesting, You’re a very skilled blogger. I’ve joined your feed and look forward to seeking more of your great post. Also, I have shared your website in my social networks!

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari pagina personala

Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Ultimele comentarii

  • 1cand te uiti la tv si compari chipul lui nastase inainte de schimbarea majoritatii in parlament, cu chipul actual - nu ai cum sa nu vezi o chestie uluitoare. inainte era mai tuciuriu decat este el de obicei...
  • 2@GAVRILACHE: Ai vazut, Laura, a fost doar exces de zel! Si tu iti faceai probleme! Zau asa!...
  • 3@markus: Pai probabil asta era rolul lui: sa- faca pocinogul si sa fie schimbat. Cu ce ma incalzeste ca-l schimba cu altul dupa ce deja raul a fost facut? ISC s-a retras din procesul cu nastase. Si asta...
  • 4@markus: demis, demis dar treaba si-a facut-o ! se mai impinge putin procesul spre termenul de prescriere....
  • 5@ despre orice: Vorbarie degeaba, vorba multa si savanta, precum la filozofii cu carul, care care doar sa bata apa-n piua stiu sa faca. Paralel dintr-o lume paralela, esti. Iti defulezi trecutul, pasiunile...
  • 6@gica: Simplu, nea Gica : nu mai discuta fiindca majoritatea nu erau adevarate! Erau, daca ma-ntelegi, doar efectul fenomenului "hidrant cu batista de borangic"! Corect este insa ceea ce spui despre dosarul...
alex mazilu Andrei Plesu antonescu aur Becali blaga blog Blogviu interviu Boc Bucuresti calatorie candidatura catalin voicu cercetare cianura cluj concert crin criza CTP Curtea Constitutionala demisie Dinu Patriciu EBA economie Elena Basescu experiment Facebook FMI fotbal humanitas Iliescu instantanee intelectuali internet Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu manipulare Media Mihai Goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza ortodoxie parlament Parlamentul European pd-l PE Plesu Polirom presedintie protest radu duda Realitatea TV reforma riscograma romani romania rosia Roşia Montana salarii securitate Senat sindicate sondaj sorin oprescu steaua SUA Tariceanu tiff TRU TVR UBB uichendist.ro Vanghelie Vasile Blaga

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!