![]() | Revine Călin Popescu Tăriceanu premier din toamnă? PDL poate accepta ideeavezi toate articolele de Mihai Goţiu30 Jul 2010 la 17:32 45 comentarii 1101 vizualizari. |
În urmă cu câteva zile scriam că varianta-scenariu a reducerii cotei unice de la 16% la 10% este un prim pas către reconcilierea dintre PDL și PNL,o reconciliere care să ducă fie la o alianță de guvernare, fie la susținerea parlamentară din partea PNL pentru un nou guvern PDL.
Acest scenariu este confirmat astăzi de către vicepreședintele PDL Petru Filip și de către europarlamentarul PDL Cristian Preda. Ambii recunosc, implicit și explicit, că măsurile de ieșire din criză, chiar dacă ar fi geniale, ar avea șanse minime să fie puse în practică cu un guvern a cărui imagine este erodată și care se bazează pe o majoritate parlamentară extrem de fragilă.
”În acest moment aşteptările sunt legate de schimbarea lui Emil Boc, care nu mai e ascultat nici în PDL. În al doilea rând, trebuie purtat un efort de negociere pentru o coaliţie mare care să înlocuiască actuala formulă de coaliţie mică. Fie că vorbim de o formulă PDL-PNL, PSD-PDL, fie PSD-PNL. În al treilea rând, cred că trebuie pornit mai degrabă de la formula de guvernare şi abia apoi ajuns la persoane”, afirmă Cristian Preda.
După care, recunoaște: ”Dacă altă formulă nu e posibilă, iar dacă PDL nu poate oferi o persoană credibilă, răspunsul e că poţi să cedezi postul şi PNL.”. Iar postul la care se referea Cristian Preda este cel de premier.
E evident, că atât Cristian Preda cât și alți lideri ai PDL preferă, dintre cele trei variante de de alianțe posibile, cea cu PNL. Mai mult, dacă acceptă ideea reducerii cotei unice (una dintre promisiunile lui Crin Antonescu în campania electorală) și cedează și poziția de prim-ministrupractic obligă PNL să accepte intrarea la guvernare. Pentru că asemenea propuneri nu pot fi refuzate de liberali fără a se discredita în fața propriilor simpatizanți – ar echivala cu refuzul asumării responsabilității guvernării.
În plus, liberalii știu că într-o alianță de guvernare cu PSD nu ar putea nici să-și impună premierul și nici să garanteze păstrarea cotei unice, ce să mai vorbim de reducerea ei, în condițiile în care PSD flutură stindardul impozitării progresive.
Intrarea la guvernare într-un moment de criză implică însă și riscurile de rigoare. Pe care PDL le simte acum acut pe propria piele. Dar liberalii au la îndemână o soluție prin care ar putea să reducă aceste riscuri la minim: Călin Popescu Tăriceanu.
Pe de o parte, în cazul unui succes, liberalii își pot însuși beneficiile – atâta timp cât premierul este liberal. În cazul unui eșec, Călin Popescu Tăriceanu este persoana de care se pot desolidariza cel mai ușor, fiind omul din partid cu cea mai mare vizibilitate publică (la ora actuală) după Crin Antonescu, dar, lucru extrem de important, fără funcție de conducere.
Pe de altă parte, în ciuda disputelor dintre Tăriceanu și Băsescu și cele dintre Tăriceanu și Boc cred că și PDL, în condițiile în care acceptă o guvernare în alianță cu liberalii și cu premier liberal, îl preferă pe Tăriceanu în locul lui Antonescu. Și a nu se uita, în acest sens, că Tăriceanu, a fost singurul lider liberal care, în decembrie 2009, a susținut intrarea PNL la guvernare alături de PDL.
Cel mai șifonat dintr-un astfel de scenariu ar ieși Emil Boc, care, în repetate rânduri, a încercat să pună eșecul guvernării sale pe seama lui Tăriceanu. Dar, la cât mai este de ascultat în acest moment Emil Boc în propriul partid, opoziția lui va conta cel mai puțin.
Etichete: Boc, petru filip, Tariceanu


Laura Cernahoschi azi la 12:30 |
Update: Grăjdan a fost demis. De aici semnul întrebării din titlu. Oricum, încă o lovitură de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:16 |
A cotit cu dibăcie Băsescu la întrebarea ziariştilor dacă se mai întîlnesc cu el la [ citeste mai departe ]
Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
| 1Până una-alta, ”hidra” PDL-istă, despre care spuneți că e la fel de otrăvitoare ca cea PSD-istă, a avut niște performanțe în justiție, performanțe pe care nu văd cum le-ați putea contesta și care n-ar... | ||
| 2@33 mai mult penrru @InimaRea... | ||
| 3Pai asta e adevarul. Sunt oameni care pot scrie literatura (e alt nivel!) si oameni care posteaza.Si zic eu (cu pesimism moderat) ca oamenii scriu si vorbesc din ce in ce mai rau/prost. Nu e vorba... | ||
| 4cand te uiti la tv si compari chipul lui nastase inainte de schimbarea majoritatii in parlament, cu chipul actual - nu ai cum sa nu vezi o chestie uluitoare. inainte era mai tuciuriu decat este el de obicei... | ||
| 5@GAVRILACHE: Ai vazut, Laura, a fost doar exces de zel! Si tu iti faceai probleme! Zau asa!... | ||
| 6@markus: Pai probabil asta era rolul lui: sa- faca pocinogul si sa fie schimbat. Cu ce ma incalzeste ca-l schimba cu altul dupa ce deja raul a fost facut? ISC s-a retras din procesul cu nastase. Si asta... | ||
| Mihai Goţiu 11043 citiri |
| Cristian Teodorescu 10218 citiri |
| Costi Rogozanu 9012 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4181 citiri |
| Alin Fumurescu 3979 citiri |
| Constantin Creţan 3398 citiri |
| Dorin Tudoran 2906 citiri |
| Elena Vijulie 2686 citiri |
| Dan Duca 2482 citiri |
| Ciprian Şiulea 2328 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61435 citiri |
| Cristian Teodorescu 40558 citiri |
| Costi Rogozanu 38204 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18229 citiri |
| Alin Fumurescu 17885 citiri |
| Viorel Dobran 12333 citiri |
| Dan Duca 11282 citiri |
| Constantin Creţan 11157 citiri |
| Elena Vijulie 9311 citiri |
| Dorin Tudoran 8733 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Elena Vijulie 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Vise umede
2010-07-30 17:42:55 | Raporteaza
PNL nu se va înțelege cu PDL atât timp cât este Băsescu – sămânță de scandal – la cârma PDL. Cu nimeni nu se poate înțelege PDL Băsescu.
2010-07-30 17:57:10 | Raporteaza
Problema nu este cine vine la guvernare si cine este prim ministru (desi este cat se poate de vizibil ca pentru Boc este o palarie cat mai mare)
Conteaza foarte mult care sunt reformele si modul in care se da drumul la masinarie. Daca se merge in continuare pe un consum finantat din afara nu cred intr-o reusita de durata. Dar oricum Tariceanu premier inseamna mai mult decat Boc. Dar daca ministri vor fi to Udrea, Adomnitei , Berceanu si Videanu nu am facut mare scofala.
2010-07-30 18:02:35 | Raporteaza
Mai baiatule estinemaipomenit de naiv.
Cum dracu ar accepta Basescu premier pe ala care a ingropat tara in 2007-2008?
Tu ce dracu pricepi din ce se-ntampla in viata economica-politico-sociala din tara asta?
Este cea mai mare tampenie zisa de cineva. Nici Ciuvica nu spune chiar asa mari tampenii.
Tariceanu..premier!!!
2010-07-30 18:05:18 | Raporteaza
@DAN:
tu pe ce lume traiesti ? sincer. daca Tariceanu a ingropat tara in 2007-2007 atunci boc in 2009 -2010 ce a facut ? A dat-o la topit ?
Nu sunt de parerea ca guvernarea Tariceanu a fost ideala (lipsa strategiei de crestere a veniturilor populatiei dependente de buget (pensii, salarii profesori si medici plus alti bugetari) ) dar sa reciti pe nemancate toate tampeniile spuse de PDL-isti ca sa-si mascheze incompetenta e cam mult.
Ai dreptate ca posibil ca Basescu sa nu-l accepte pe Tariceanu din motive de nesupunere .
2010-07-30 18:11:35 | Raporteaza
Domnule Mihai Goţiu, stindardul “impozitării progresive” sau mai corect “impozitării pregresive a veniturilor” nu este fluturat, este funcţional aproape în toată lumea. (vezi worldwide-tax.c../ )
Bla, bla-urile cu investitorii nu mai ţin decât la “stupid people”, aceştia puţini se pot lămurii accesând doingbusiness.o../
PS. Cred că acum trei ani PLD a curăţat puţin PNL de scursurile securisto-feseniste.
2010-07-30 18:11:47 | Raporteaza
SLUGA DAN – Daca tu esti imbecil , stapanii tai NU .Ei realizeaza cacatul in care ne-au dus si ii vor da cartoful primului solicitant , nu conteaza cui .
Prost e cine va accepta .
Pasii nu sunt astia , intai il SUSPENDAM , ARESTAM , JUDECAM si CONDAMNAM si se va face si un guvern cu siguranta cu un mandat limitat , pana la alegetile anticipate , ca sa-i starpim pe GIBONII PORTOCALII si din parlament !
2010-07-30 18:15:38 | Raporteaza
Analitic, taxele ce-i interesează pe investitori:
doingbusiness.o../
2010-07-30 18:19:40 | Raporteaza
@Tatamare:
este functional in tari cu economii deja functionale si, mai ales, in tari in care evaziunea fiscala este tinuta in anumite limite rezonabile;
problema e ca in cazul impozitarii progresive tentatia evaziunii exista in special pentru cei care au cele mai mari impozite si taxe de platit; ei au mijloacele sa plateasca finantisti si avocati care sa le mute profitul in tari cocotiere, ceea ce va face ca bugetul sa ramana sa fie sustinut tot de catre cei cu impozite si taxe mici – ceea ce, implicit, va duce la majorarea lor, si de aici supraimpozitarea muncii
2010-07-30 18:20:47 | Raporteaza
@lehman25:
Ai sintetizat perfect ceea ce vroiam sa spun si eu.
Merci
PS: Pt. Dl Gotiu: Va citesc cu mare placere si sper sa nu renuntati.
2010-07-30 18:25:13 | Raporteaza
@Mihai Goţiu: Şi dumneavostră faceţi confuzia între profituri şi veniturile individuale ?
2010-07-30 18:27:11 | Raporteaza
Miscarea PDL de are in spate strategia de revigorare a partidului. Nu de drag sunt ei gata sa treaca in opozitie, ci ca sa mai culeaga ceva voturi. Cam asta a transmis, astazi, C. Preda. Teama de urmatoarele alegeri, teama ca se vor trezi la vreo 5-7%. Ceea ce sper cu sinceritate ca se va intampla.
Cat despre reconcilierea PDL PNL – e o gluma proasta. Caci PDL nu exista, exista Basescu, iar cu acest individ josnic a carui singur scop, timp de 5 ani, a fost sa distuga partide nu vad cum ar fi posibila o “reconciliere”.
Daca liberalii si pesedistii sunt destepti, ii lasa pe pedelisti sa agonizeze pana la alegeri.
2010-07-30 18:30:17 | Raporteaza
Guta,idolul creierelor spalate !!!1
2010-07-30 18:31:12 | Raporteaza
@Mihai Goţiu: domnule gotiu, visul unei nopti de vara pesedisto-liberale…in toamna un guvern nou plin de specialisti.incepand de la vosganian spaima bugetelor si pana la tariceanu cel plin de duduiala.vine si nastase 4 case impreuna cu pontanacul iar crinel ,acest suspensor al lui patriciu,va putea recita cuvinte nesfarsite din aria oligarhilor.vor fi iarasi ce au fost si mai mult ca inainte…visul de aur al mogulilor-sa furi la greu in perioada psd-pnl,apoi sa dai vina pe pdl iar victima dezorientata,in cazul nostru boborul, sa te cheme pe tine hot sa ii aperi casa.asta daca totul ar decurge in directia in care presteaza tonomatele…numai ca mai exista surprize,surprize….hi!hi!hi!
sa vuvuzel bien!
2010-07-30 18:42:42 | Raporteaza
O tampenie cat casa !
Daca accepta cineva sa lucreze cu camarila incompetentului de la Cotroceni, apoi acela e un tampit ! Si la cati politruci tampiti avem, exista sanse ca prostii sa se bucure ca ajung la guvernare.
Guvern de tehnicieni, asta trebuie. Fara politrucii lacomi, incompetenti si fara neamurile lor proaste infipte la buget, fara partidele de doi bani care ne propun asemenea specimene. Guvern de tehnicieni! Simplu.
2010-07-30 18:42:46 | Raporteaza
@lucaman:
Sa inteleg ca tu te multumesti cu Nutzi spaima … (contitutie bre la ce te gandesti) cu Berceanu cu Videanu , si o alta gramada de specialisti numai unul si unul.
2010-07-30 18:52:25 | Raporteaza
Domnu Gotiu eu nu sunt anal-ist politic ca multi de pe aici dar ca un votant liberal ce sunt stiu un lucru, daca PNL mai vrea votul meu nu intra la guvernare cu partidul Basescu
2010-07-30 19:06:25 | Raporteaza
@Virgil: eu nu depind de nici un guvern amice. nu depind de politic din punct de vedere material.slava domnului!pe mine insa ma intereseaza sa se reduca nivelul hotiei.si nu cred ca hotia a aparut in ultimele 6 luni….hi!hi!hi!si nici nu visez ca o sa dispara daca vin alde pontanacul ori zambil …ori cine mai stie care?in plus nu imi plac mogulii si nici slugile lor.de aceea eu nu pot fi pe partea de care se lipesc ei.
2010-07-30 19:09:15 | Raporteaza
DOMNULE GOTIU ….CE FACI DOMNULE VREI CU ORICE PRET SA SE INCAIERE CRIN,CU ….CALIN ? OGLINDA OGLINJOARA CINE-I MAI FRUMOS DIN TARA ? OGLINDA RASPUNDE…BRATEANUUUUU !PACAT ….NU SE POATE !
2010-07-30 19:18:01 | Raporteaza
@Dle Gotiu
Impozitarea progresiva nu genereaza evaziune. Evaziunea este generata de “presiunea fiscala”(valoarea prea mare a impozitului pe profit) si de inexistenta sau non functionarea a ceea ce se numeste in tari dezvoltate FISC.
La o cota unica “prea mare” tot cei care au “structuri” de contabili, juristi, etc vor gasi “chichite” sa conturneze legea pt a plati impozit mai mic.
In momentul actual Romania nu are “fisc”. Fiscul este o institutie independenta care nu poate fi “condusa politic” si care are acces la tot ce e cont de persoana juridica sau fizica dar care nu face publice aceste informatii in presa. La noi daca ar exista totul ar fi deja in presa. Si controalele ar fi (sunt deja pe “dracia” existenta) orientate politic.
Pt atragerea de “investitori straini” trebuie sa ne punem macar la “nivelul” “vecinilor”. Sa oferim ceva “mai bun” sau macar echivalent vecinilor nostri. Procent de impozit, infrastructura, stabilitate legislativa, eliminarea impozitului pe profitul reinvestit, etc.
Nimic din lista de mai sus nu avem. Ce facem? Ne jucam de-a scazutul salariilor si pensiilor si cheltuirea banilor publici pt “afaceri de familie” sau ne apucam de treaba? E foarte multa de facut si nu poate fi facuta cu hei rup. Mai trebuie si o “strategie de dezvoltare”. Care sunt “axele” industriale ale Romaniei pe care oferim conditii mai bune decat vecinii, care sunt termenele partiale si finale? Nema.
Pai draga domnule din “rahat” nu se poate face bici.
2010-07-30 19:26:12 | Raporteaza
@ GOTIU,
- Articolul pare neslefuit si fara o cercetare profunda a realitatii romanesti si a influentelor europene asupra destinelor tarii in viitorul imediat.
- Romania ar face bine sa se detaseze benevol de influenta europeana si sa se axeze pe autoridicarea din praful istoric in care ne aflam, reinfiintand de pe alte platforme politico-etice o Miscare bazata exclusiv pe valorile crestine.
- Nu este posibil sa minti, sa furi, sa inseli, sa dezinformezi, sa-ti bati joc de propriul popor si sa nu fi pedepsit exemplar. In clipa in care se vor afisa si vor deveni obligatorii aceste masuri de curatenie morala multi cetateni romani se vor revolta, dar cei fara nici un Dumnezeu ar trebui sa fie OBLIGATI sa respecte legea.
– lehman25 a sintetizat in mod teribil aceste idei.
In final esti in continuare un martor al adevarului si sincer te respect si te citesc cu placere.
2010-07-30 19:37:07 | Raporteaza
D-le Gotiu, prezumtia d-vs e nerealista, din varii motive. Probabil cel mai important e platforma actuala a PNL rezumata in doua cuvinte “Jos Basescu”… Probabil ca disparitia lui CA ar duce la o relaxare a intransigentei cu care PNL priveste spre PDL, si o indepartare de PSD. Dar asta nu se va face prea curand…
2010-07-30 19:42:58 | Raporteaza
@ LEHMAN …. MAI INTAI II SUSPENDAM, ARESTAM,JUDECAM SI CONDAMNAM PE GIBONII VOSTRI SI APOI II PUNEM PE GIBONII NOSTRI…..CA ASA ESTE IN DEMOCRATIE …NU-I ASA ?
2010-07-30 19:50:40 | Raporteaza
Pozitia PNL deocamdata e clara: nu se intra cu slugile lui Basescu la guvernare. Nu trompeta de Boc e problema, ci toata camarila de yesmani hoti si incompetenti nemaivorbind de metresa oficiala, pusi de Basescu in fruntea tarii.
Domnule Gotiu, nu mai prezumati ca stiti ce ii incanta sau ii dezgusta pe votantii PNL. Nu sunteti unul dintre ei. Atat Crin Antonescu cat si PNL si-au obtinut scorurile electorale pe o pozitie clar si net ireconciliabila cu Traian Basescu si partidul lui. PNL si-a exprimat public de curand ca obiectiv eliminarea din viata politica a imposturii numite PDL. Si dvs. credeti ca sustinatorii PNL ar vrea sa vada PDL salvat? Daca Antonescu face asta va asigur ca, dimpotriva, se va duce la fund cu PDL cu tot.
In alta oridine de idei degringolada portocaliilor a atins deja proportii de panica. Sandramaua se prabuseste cu zgomot. In coltul rebuturilor politice expirate PNTCD asteapta cu bratele deschise…
2010-07-30 19:57:45 | Raporteaza
@lehman25: omule tu ai un fix, dar sper ca o sa observi ca gunoaiele sunt si rosii si galbene si portocalii. Noi practic avem nevoie de ALTII. CEI DE ACUM SUNT LA FEL INDIFERENT DE CULOARE. Noi avem nevoie de albastrii, violeti, gri orice altceva..dar nicidecum rosii, galbeni sau portocalii pentru ca toti sunt la fel (daca nu erau la fel nu eram aici dupa 20 de ani in care am fost condusi de aceasi mana de oameni)
2010-07-30 20:00:06 | Raporteaza
@lucaman: “sa se reduca nivelul hotiei.si nu cred ca hotia a aparut in ultimele 6 luni”
Hai sa-ti dau niste nume
Ridzi, Berceanu, Videanu , Udrea, Basescu. E ce zici. Le-ai da portofelul pe mana ?
Hai sa fim seriosi.
2010-07-30 20:01:57 | Raporteaza
SLUGA ALINA – Stiu ca vin zile negre , dar la dracu , o tara intreaga geme de binele vostru , e doar inceputul .
Incolonati si la puscarie , asa va prind sarbatorile , prea mult ati furat .
Cu BETIVUL e simplu , ori moare ori merge la PUSCARIE , el alege , valabil si pentru BOARFA si pentru PITIC ,plus mafiotii din varf de PD-L !
2010-07-30 20:16:27 | Raporteaza
@ LEHMAN…VAI DE MINE CE FRICA-MI ESTE ! DE CINE TREBUIE SA MA FERESC ? DE TINE SAU DE GIBONII TAI ? STIMATE (VORBA VINE )CRED CA AI MARI PROBLEME ! NICI NU STIU UNDE SA TE INCADREZ ! ORICUM BOALA ESRE INCURABILA ,GEN C.V.T !
2010-07-30 20:25:26 | Raporteaza
Cat de PROST poti sa fii INCA SA CREZI in guvernul Boc !
Sunt uluit! Asta este de fapt prostia romaneasca:cand esti in kkt pana-n gat sa mai si scuipi mana intinsa de ajutor.
SLUGI PORTOCALII- PLECATI,LASATI-NE IN PACE !
2010-07-30 20:39:16 | Raporteaza
Tariceanu premier numit de dictator?
Cind a face plopul pere si rachita motocicleni.
2010-07-30 21:23:56 | Raporteaza
@Canuta:
A mai zis unul “cand o face plopul pere …” si a sfarsit la Tragoviste . Sa fie o premonitie ?
2010-07-30 21:57:54 | Raporteaza
@virgil
ce faci mumie,ai iesit la lumina?
@mos ion cauciuc
buna seara saracie,cum stam cu politica?
@lehman25
am niste lovele si vreau sa le investesc,mai ai copii de praduiala?
PS-tot cu mecla aia de prost umbli sau ai schimbat-o?
@momo
ceva schimbari de preturi pe centura?
Astept grabnic raspunsuri pline de bun simt!
2010-07-30 22:13:48 | Raporteaza
Am citit de la un capat la altul comentariile la asa zisa alianta PDL-PNL sau PDL-PSD,etc.
Discutiile au un caracter atit de relaxat si umoristic,incit revistele umoristice ar putea sa crape de invidie…
Cu toate acestea,totul nu este decit o drama de la un capat la altul.Oricine vine cu oricare din ceilalti,este atit de lipsit de proiecte politice,economice si sociale nationale anticriza,de creare de noi intreprinderi si locuri de munca,incit iti vine sa fugi!
Ma si mir,ca in coltul PNT-cd nu stau inca si celelalte mari partide romanesti!
Afara de platforma “taieti salariile si pensiile”, “jos Basescu”,pastrati cota unica,nu exista nimic ca ideologie politica sau economica,iar de proiecte/programe economice,nici vorba.
Ne poate spune cineva,de ce sa plece de la putere PDL ori de ce sa vina la putere PNL sau PSD,ori impreuna?
Cred ca nici Cristian Preda nu are un raspuns la aceasta intrebare.
2010-07-30 22:22:08 | Raporteaza
@Gotiu
).
Ce interes ar avea PDL sa puna un liberal prim ministru? Sa dubleze pensiile? Sa mareasca salariile si numarul bugetarilor? Si daca ar fi, de ce sa nu-l puna pe Crin Antonescu ? (ar fi rasul curcii, asta ar lipsi cate 2-3 luni de la guvern, de l-ar cauta cu arcanu’!
Stati linistit, mister Gotiu. Boc va fi prim ministru pana la urmatoarele alegeri. Deocamdata e mai de dreapta PDL decat PNL. Asta e.
2010-07-30 22:39:58 | Raporteaza
@ C. EUGEN …..CUM DE CE ? SIMPLU …PENTRU CA ,ATUNCI CAND P.D.L-UL NE TAIE CAPUL, VA CURGE SANGE PORTOCALIU …NU AI INTELES ? NOI VREM SA CURGA SANGE ROSU SAU ALBASTRU ….SI APOI NU VOM SIMTI NIMIC …PROMISIUNILE LOR TIN LOC DE ANESTEZIE ! NOI ROMANII …CREDEM ORICE …NU-I ASA ?
2010-07-30 22:47:00 | Raporteaza
ASTA-I SOLUTIA!
Intradevar, este singura solutie care poate relansa Romania.Cea mai mare problema a Romaniei este lipsa de orizont imediat si de viitor.Romanii nu mai au incredere in cei care ii conduc si au inceput sa nu mai aiba incredere nici in ei insisi si devenim pe zi ce trece mai lipsiti de vlaga si de initiativa.De aceea ne trebuie un declick, un RESTART MORAL.Numirea lui Tariceanu ca prim-ministru ar juca acest rol pentru ca ar fi imediat asociata de majoritatea romanilor cu perioada cea mai prospera din istoria recenta.
Nu trebuie uitat, ne place sau nu , ca Tariceanu are cateva calitati care au generat succesul guvernarii sale:
- rezista tentatiei de a brusca economia cu actiuni voluntariste;
- este tenace dar nu incapatinat;
- stie sa asculte si adversarii;
- stie sa poarte papionul;
Cu toate acestea nu cred ca PDL-istii au capacitatea de accepta ca nu sunt capabili sa guverneze si se vor incapatana sa reziste pana cand vor disparea din politica romaneasaca sacrificand viitorul romanilor.
2010-07-30 23:40:56 | Raporteaza
@Virgil,
multii au zis ca esti dus cu pluta si nu au murit din asta.
2010-07-31 10:04:33 | Raporteaza
@Canuta:
Eu am plecat cu pluta si am reusit sa trec oceanul. Tu continui sa te uiti la pluta ca la poarta noua.
Acu nu stiu care e in avantaj dar inclin sa cred ca eu.
2010-07-31 13:47:57 | Raporteaza
@Mircea: PDL e mai de dreapta decat PNL , Mircea tu sti ce inseamna un partid de dreapta ?
Daca in dreapta inseamna ca fura mai mult da atunci ai dreptate. Daca nu spune-i lu Cristian preda sa-ti dea niste notiuni de teorii poltice (vezi ca mai are el niste caiete de pe vremea cand sustinea materialismul stintiific si dialectic da ale nu mai sunt bune )
2010-07-31 13:50:35 | Raporteaza
Sedeti calmi,oameni buni:in veac-pururea n-o sa accepte Baselu’un premier care sa nu indeplineasca intocmai si la timp comenzile sale.
Ce tara,ce interes national si responsabilitate de om de stat?!?A d’autres cu asa ceva,noi,pe aici,cu geamparalele,guvernele de Golden Blitz,rabufnelile tafnoase”pai daca va ajuta strainii mai mult,sa le cereti lor”s.a.m.d.
Atata numai,ca…iarna nu-i ca vara,si chiar sper sa apuc si primavara viitoare,mai ales iesirea din iarna,o sa cam fie spectacol(dar nu pe gustul guvernantilor).
2010-07-31 17:22:28 | Raporteaza
Acum, cand au bagat tara in colaps si au ramas la 13%, ar dori alianta cu PNL, ba ar intra si in opozitie, numai ca sa-si spele fata! Numai Basescu este de vina, pentru ca ni l-a bagat pe gat, fortat pe Boc 1,2,3,4. Normal ar fi sa ramana Boc si ai sai pedelei ca sa vada tot romanul, mai ales cei care au votat Basescu si PDL , cat sunt de “competenti”. Basescu , ar trebui sa=si dea demisia si sa recunoasca ca a gresit si a mintit, ca s-a gandit numai la scaunul sau si la partidul sau.
2010-07-31 18:31:57 | Raporteaza
@CALIMAN EUGEN: Pentru ca s-a vazut si simtit ca PDL este incompetent si ne-au bagat in rahat, de-aia.
2010-07-31 18:34:52 | Raporteaza
@lucaman: Din octombrie 2009 si pana azi, Romania a fost furata de 7,13 miliarde euro, conform site-ului porcisme.ro. Astia au furat cel mai mult (in cel mai scurt timp) si culmea, in timp de criza si cand au scazut salariile si au marit TVA. Ce minte poti sa ai ca sa reduci salarii si sa maresti taxe in acelasi timp? Guvern mai cretin ca Guvernul Boc, n-a existat nici in timpul lui Ceausescu. N-o mai da de gard lucman, ca se vede ca esti portocaliu de la sapte poste.
2010-07-31 19:00:28 | Raporteaza
@DAN: Mai baiatule, tu ai vreun neuron? Guvernul Tariceanu a avut crestere economica de +8, Guvernul Boc ne-a adus la crestere negativa de -7. De la un deficit de 4,8, Boc ne-a adus la un deficit de peste 7, ba s-a mai imprumutat si de zeci de miliarde de euro. Cine a ingropat Romania, tantalaule? Daca minte Boc & Co, tu o iei de buna? Uita-te la cifre si nu mai vorbi prostii. Chiar, de ce ar intra PNL la guvernare, ca sa minta iar Boc ca ei au vrut dar nu i-au lasat altii? Tu, Dane si cei ca tine, chiar meritati sa ramana Boc si sa ne bage in faliment. Poate atunci veti realiza cat sunteti de “destepti” atat voi, cat si cei care v-au spalat creierii.
2010-07-31 19:04:04 | Raporteaza
daca se va realiza o guvernare pdl-pnl ,cu tariceanu prim ministru cel mai mult de pierdut ar avea crin,boc nu mai are ce pierde,cariera lui politica se va incheia odata cu schimbarea din functia de prim,crin isi dorea mult sa devina prim chiar s-a autopropus candva.
2010-08-01 18:14:37 | Raporteaza