![]() | …Romani, va ordon, treceti prostia!vezi toate articolele de Alin Fumurescu24 Jun 2011 la 09:16 82 comentarii 3392 vizualizari. |
…lasati, deocamdata Prutul in pace, uitati pentru o clipa de Maresalul Antonescu si de Regele Mihai. Concentrati-va asupra prostiei. Merita. Abia odata traversata aceasta mlastina a stupiditatii, ne putem intoarce, pe indelete, la altele.
Am lipsit o saptamana. Pentru sase zile am fost rupt de lume. N-am avut nici telefon, nici internet, nici televizor, nici GPS. Pentru sase zile am avut doar o barca, o harta, un cutit, niste undite si ceva de mancare. Si baietii si doi prieteni. Alti oameni n-am prea vazut. Cand m-am intors in lumea “civilizata”, m-am luat cu mainile de cap: Romania mi-a parut aidoma unui hamster ce alearga nebuneste pe-o roata, dupa fiece morcov aruncat de presedinte: reforma constitutionala, reorganizarea administrativ-teritoriala – subiecte nacute moarte in actuala conjunctura, ceea ce, in actualele conditii, era limpede de la bun inceput. O saptamana in care n-am pierdut nimic – doar scandalul fara finalitate.
Ca alde Ponta si Crin alearga de colo pana colo, precum doi catelandri, dupa temele azvarlite pe piata publica de catre Traian Basescu e treaba lor si a colegilor de partid. Dar cand o tara intreaga se impleticeste bezmetica, trecand de la un subiect la altul, dupa cum pofteste presedintele, mi se pare tragic. Am incetat sa mai incerc a descifra adevaratele intentii ale lui Basescu – si, tare mi-e teama, presedintele a renuntat si el. Se prea poate sa fie o orchestrare inteligenta a vreunei agende ascunse (s-a sugerat, bunaoara, ca atacul la Rege era, in fapt, un atac la Duda ca potential premier din partea opozitiei, ceea ce mi se pare usurel absurd, dar la o asa opozitie nimic nu-i imposibil). Poate si sa nu fie nimic. Poate asistam la un sir de rabufniri lipsite de coerenta logica. Nu-i treaba mea.
Nu-i treaba noastra. Sau n-ar trebui sa fie. Nu se cuvine ca o tara intreaga sa danseze dupa cum pofteste un singur om, fie acesta chiar seful statului, fie el inteligent politic sau incoerent. Pur si simplu nu se face. Aici nu mai vorbim despre o agenda publica, vorbim despre o gaina alergand fascinata dupa margele colorate: unicameral sau bicameral, 8 regiuni sau 12, 8 +1, 8 + 2, Regele Mihai, sluga la rusi, deconcertatele, etc. Doar pentru a ne trezi intr-un sfarsit ca am alergat in cerc. O agenda publica presupune structura, proiecte clare si fezabile, negocieri transparente si dezbateri consistente.
Am inceput cu modificarea Constitutiei? Haideti s-o terminam! Basescu s-a aratat dispus sa accepte “compromisul” unui sistem bicameral bazat pe reprezentarea regiunilor in camera superioara. De aici se poate porni. De aici se poate construi. A zis ca vrea compromis? Dati-i compromis! Cereti-i compromis! Prostia celor doua judete/regiuni distincte (Harghita si Covasna) se poate negocia. Denumirile regiunilor (Transilvania sau Crisana sau mai-stiu-eu-cum) pot face si ele subiectul compromisului. Confiscarea averilor imposibil de justificat, asisderea.
Pentru asta, insa, e nevoie de tenacitate. E nevoie de oameni politici, nu de saltimbanci. E nevoie de o societate civila agresiv-coerenta si de o media responsabila in incapatanarea de a reimpune intoarcerea la agenda publica schitata si acceptata deja in principiu de catre toate partile implicate. O media imuna la margele colorate.
E, simplus spus, nevoie de o harta, un cutit si o undita. Si de niste prieteni. V-0 spun din experienta: asa se poate iesi din mlastina si se poate scapa de la inec.


Laura Cernahoschi azi la 12:30 |
Update: Grăjdan a fost demis. De aici semnul întrebării din titlu. Oricum, încă o lovitură de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:16 |
A cotit cu dibăcie Băsescu la întrebarea ziariştilor dacă se mai întîlnesc cu el la [ citeste mai departe ]
Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
| 1Cum banuiam, prin deciziile luate deja USL-ul demonstreaza ca este mult mai rau decat PDL-ul … Guvernul Ponta n-are nici macar 1 luna si deja a insamantat indoiala printre sustinatorii care pana acum nici... | ||
| 2Evident ca totul e cusut cu ata alba. Dar ,daca dovezile incriminatorii sunt doar circumstantiale si fara probe materiale consistente, cu hartia aluia de la ISC sau fara ea, rezultatul ar fi acelasi. Ce... | ||
| 3Până una-alta, ”hidra” PDL-istă, despre care spuneți că e la fel de otrăvitoare ca cea PSD-istă, a avut niște performanțe în justiție, performanțe pe care nu văd cum le-ați putea contesta și care n-ar... | ||
| 4@33 mai mult penrru @InimaRea... | ||
| 5Pai asta e adevarul. Sunt oameni care pot scrie literatura (e alt nivel!) si oameni care posteaza.Si zic eu (cu pesimism moderat) ca oamenii scriu si vorbesc din ce in ce mai rau/prost. Nu e vorba... | ||
| 6cand te uiti la tv si compari chipul lui nastase inainte de schimbarea majoritatii in parlament, cu chipul actual - nu ai cum sa nu vezi o chestie uluitoare. inainte era mai tuciuriu decat este el de obicei... | ||
| Mihai Goţiu 11048 citiri |
| Cristian Teodorescu 10249 citiri |
| Costi Rogozanu 9019 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4182 citiri |
| Alin Fumurescu 3980 citiri |
| Constantin Creţan 3398 citiri |
| Dorin Tudoran 2907 citiri |
| Elena Vijulie 2693 citiri |
| Dan Duca 2482 citiri |
| Ciprian Şiulea 2328 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61440 citiri |
| Cristian Teodorescu 40589 citiri |
| Costi Rogozanu 38211 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18230 citiri |
| Alin Fumurescu 17886 citiri |
| Viorel Dobran 12333 citiri |
| Dan Duca 11282 citiri |
| Constantin Creţan 11157 citiri |
| Elena Vijulie 9318 citiri |
| Dorin Tudoran 8734 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Elena Vijulie 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
te citesc cu placere
nu uit pipa cazuta in toilet
o tempora…
2011-06-24 09:38:12 | Raporteaza
Am inteles ,sa traiti ! Da` de ce ? Prostia e calda ca o seara de vara .E placuta ,nu ne inecam in ea ,nu doare .E ca un anestezic ,in adancurile ei nu simti nici greutatile vietii ,nu te doare umilinta la care te supun autoritatile ,nu ai grija zilei de maine ,cedezi cu seninatate tot ce ai unor escroci ,iti poti iubi calaul,etc .
Ce-ai cu noi ,ba ?
2011-06-24 09:39:42 | Raporteaza
LA OBIECT!
Ma tem insa ca cei ce inteleg ce ai scris… fie au plecat din tara…fie au ramas, dar sau retras cu o harta, un cutit si o undita…
2011-06-24 09:56:48 | Raporteaza
nea fumi esti un om fericit.sanatate,si sa te poti bucura cit mai mult de lucrurile cu adevarat valoroase.
2011-06-24 09:59:31 | Raporteaza
Din pacate “harta”, desi a fost conturata in 1989, nu s-a tinut cont de ea…nici oamenii politici nu au facut-o, nici societatea civila pe care nu o vad reprezentata de cineva anume (doar se aude de ea). “Cutitul” e ascuns de mult de cei care s-au perindat la putere (fie la conducere, fie in opozitie), il scot doar cand prind ocazia de a-si elimina dusmanul. “Undita” e buna, dar ce faci cu ea in ape tulburi? Nu-mi amintesc sa fi fost la noi in tara ape de pescuit, decat cele pt pesti rapitori (nu pot sa spun rechini). De “prieteni” nici nu se poate vorbi, romanul e prieten cu codrul, cu apele, cu muntii ( si la rapitori le place in aceste medii), asa ca e cam greu. Deocamdata e vremea rapitorilor (si dinauntrul tarii si din afara ei) si nu le gaseste nimeni ac de cojoc. Daca nu exista o societate civila reprezentativa, organizata, nimeni nu o sa gaseasca un drum de iesire din aceasta “harta” conturata doar de interese.
2011-06-24 10:02:08 | Raporteaza
fain spus
De-ar avea ecou…
2011-06-24 10:15:12 | Raporteaza
fumurescule te-am mai intrebat ca tu trebuie sa cunosti destul de bine fenomenul, cum se face transferul de bani din conturile securitatii in contul baietilor de bine si mai ales cum dracu fac astia rost de vize pt securistii din directia de informatii externe plasati in afara tarii?!!!
2011-06-24 10:18:37 | Raporteaza
p.s. fumi securistii se cred virful de lance in inteligenta umana sau animala?!
mai sint unii care seamana acestui profil
youtube.com/wat../
2011-06-24 10:20:53 | Raporteaza
Foarte corect si adevarat. Tot.
Pacat ca sunteti singurul care a scris asa ceva pe platforma asta. Restul au cazut toti in plasa, in patima, in ce vor ei. Orium, restul sunt mai toti pe campii cu comentariile lor si cu toata prostia asta. Altele sunt problemele adevarate, mai greu pt. unii sa-si dea seama.
2011-06-24 10:23:09 | Raporteaza
Cu tristete spun, aveti dreptate! “Tara arde si baba se piaptana” este alternativa la Basescu, care se intrevede dinspre opozitie. Trist. Si mai trist este ca nu am vazut nici macar un reprezentant al opozitiei care sa vina, concret, cu o idee pe teme absolut necesare tarii. Ma uit la ei cum evolueaza pe micul ecran(si daca opozitia nu are spatiu tv, atunci cine?)facand comentarii, mistouri si alte asemenea actiuni…politice(zic ei),pe care le aud in mijloace de transport in comun(spatiu pe care politicienii nostri il stiu doar de la tv), spuse de oameni obisnuiti, ori pe la colt de strada, adica nimic nou, nimic deosebit sa merite sa manance bani publici. Eu vreau sa-l vad pe unul din opozitie cum ii ia fata lui Traian Basescu, venind el cu o idee inaintea presedintelui, cum va captiva atentia publicului, cum il va provoca pe Presedinte la o dezbatere autentica, iar atunci vom avea cu adevarat alternativa. Pe cand asa, am senzatia ca opozitia de la noi se complace in postura asta de “al doilea”. In fond, ce, nu e bine? Nu te bagi la guvernare(pentru ca nu stii, nu poti ori ti-e frica!), nu te injura nimeni, lasi multor prosti impresia ca “mama, daca veneau astia la putere, uau, ce ar fi facut, dar nu vezi ca poporul e prost si nu i-a votat?”, ce, locul doi ce are?. In acest timp salariul iti vine, influenta politica si de imagine te ajuta asisderea, e bine in Romania, nu?
Cata vreme forma asta de organizare a statului ramane, in care, vrem nu vrem, trebuie sa avem partide, politicieni, iar locurile din Parlament vor trebui ocupate de cineva, cine o fi, da’ sa fie, ca asa e democratic si da bine afara, nimeni nu va plati pentru non-combat(o data la 4 ani e cam tarziu),iar legile proaste vor continua sa loveasca natia romana.
Au trecut 21 de ani de cand noua oranduire s-a instalat in Romania, s-au succedat la putere toti cei pe care, tot de 21 de ani, ii vedem cum se lupta pentru binele tarii. Ei se lupta(?!), noi platim, ei castiga(fie la putere, fie in opozitie), noi pierdem, in schimb speranta dainuie la noi. Trist.
2011-06-24 10:24:00 | Raporteaza
N-ai putut pentru ca sa scapi momerntul, A.Fumurescu, mergem mai departe, pana la victoria finala!
2011-06-24 10:41:13 | Raporteaza
@Leeloo: Iti dau dreptate, intr-adevar, e greu pt unii sa-si dea seama…
2011-06-24 10:53:07 | Raporteaza
Nea Fumurescule, atunci cind nu aluneci pe panta stingii, esti de-a dreptul rezonabil
Inteleg de ce incepi sa vezi prostia romaneasca – o sa iti treaca! Si Gulliver a vazut-o doar la intoarcerea din Calatorii. Si eu am simtit-o prima data dupa ce am coborit in caiac Yukonul, de la izvoare la Delta… si apoi Colorado. Acolo iti dai seama ca sunt atit de multe lucruri mult mai importante. Ca nu ai nevoie decit de un cutit si o undita, ca sa traiesti normal.
Chiar astazi remarcam (cred ca la Gotiu) ca tot ce trebuie sa facem ca viata sa intre in normalitate este sa nu mai bagam in seama “declaratiile” lui Basescu. Nu el e de vina ca baga batul prin gard, ci noi, ca ne lasam coltii si fisii din limba in maracinii gardului, incercind sa il rupem!
Adevarul este ca fara Basescu viata ar fi mult mai trista la romani. Se invelesc in prostie ca porcul in mocirla si se gratuleaza reciproc (avind, desigur, dreptate si unii si ceilalti) ca l-au votat pe Base sau ca ii sustin pe imaturi. Dar altceva nu au! Ce ati vrea, sa inceapa sa caute solutii? Sa inceapa sa inteleaga viata? Sa inceapa sa lucreze la propriul profil moral lipsa? Nu e mai usor sa vrei cit mai multi bani, indiferent pe ce cai, injurind pe unii si pe altii? Cel putin iti da sentimentul ca participi la “viata comunei”
2011-06-24 11:07:34 | Raporteaza
@Fumurescu: “E, simplus spus, nevoie de o harta, un cutit si o undita. Si de niste prieteni. V-0 spun din experienta: asa se poate iesi din mlastina si se poate scapa de la inec”
Si uite asa au aparut si “prietenii”… Care cu undite, care cu cutite… Ieri seara, la B1 TV, pompierul Cristoiu incerca disperat sa stinga focul pus de piromanul Basescu (piroman recomandat la alegerile din 2009 cu… caldura de tot felul de intelepti din interiorul si din afara granitelor tarisoarei noastre). Astazi… pompierul Aligica (pe Contributors) si pompierul Fumurescu (pe Voxpublica) abordeaza “problema” in sincron. Pentru ca focul pus de preferatul lor (si dezgustatorul nostru) trebuie stins. Mai ales ca focul este mare, oricat de zelosi incearca pompierii sa-l minimalizeze. Unde este mlastina?! Exista si mlastina – mlastina este ceea ce a “construit” Basescu in toti acesti ani ai mandatului sau. Unde e prostia?! Ei bine, prostie (cu gramada) este sa pretinzi in continuare ca realegerea lui Basescu in 2009 era cea mai buna solutie.
2011-06-24 11:21:55 | Raporteaza
Tot ieri seara (si tot la B1 TV) – de remarcat prestatia Porei (si articolul sau din “22″). O adevarata surpriza
2011-06-24 11:24:47 | Raporteaza
Si ca o concluzie la “nevoia de (asemenea) prieteni” despre care vorbea Fumurescu: fereste-ne, Doamne, de prieteni, ca de dusmani ne aparam noi singuri!
2011-06-24 11:27:10 | Raporteaza
noroace, nea fumu. daca te rupi de stiri , de carti si de subiecte interesante te mai limpezesti la cap, chiar daca nu esti singur.
fii dragut si zi si mneata o idee d-aia buna si spontana, care de obicei apare in ziua a treia a patra de rupere, pe fond de relaxare.zi-o acum, ca dupa aia te prinde iar vartejul, stii, si se uita
mersi
2011-06-24 11:42:53 | Raporteaza
Cam tarziu dle Fumurescu! Probabil prea tarziu revelatiile astea. Dupa atatia ani in care incoerentele si impulsurile dlui presedinte au fost prezentate ca probe ale barbatiei prin media si societatea civila! Foarte tarziu. probabil ne va luat tot atat sa redevenim coerenti,c at ne-a luat sa devenim papgali sau hamsteri. Si in contextul asta, cred ca Constitutia aia scrisa de dl Boc alaturi de PSD, e un pariu prea mare. Ca culmea, dle Fumurescu impulsurile geniului produc consecinte! A se vedea ultima: primarii alesi din primul tur! Mai sunt o seama de dina stea, trecute in aplauze cu vederea de presa si soicetatea civila pe postd e acte de reforma ale unei minti luminate care ne-a bagat in filmul pe care-l incropeste zilnic! Si pe chestia asta jucam toti mai nou, ca cica nici alternativa n-avem! Motor!
2011-06-24 11:59:06 | Raporteaza
Problema e nu ce propune domnul Basescu ci ca are sustinatori pentru ceea ce propune…
2011-06-24 12:42:38 | Raporteaza
O caracterizare a romanilor intr-un ziar italian:
“niste tarani betivi”.
Cele doua tv isterice, AntenA 3 si iRealitatea nu s-au simtit ofensate.
N-au strigat: nu generalizati!
Ele stiu una si buna, transformandu-se de dimineata pana seara intr-un “Acces direct” cu un singur subiect: Basescu si familia.
Gesturi teatrale precum ale Sandrei Stoicescu- ia o pozitie gen “Ganditorul”
penibil, ori intrebari “inteligente” de tipul:
” Vreau sa stiu ce-a vrut sa zica Basescu”, intrebari adresate invitatilor, de parca acestia ar fi cititori de ganduri, fac ca acesti “jurnalisti” sa aiba salarii de zeci de milioane de lei.
E trist.
2011-06-24 13:40:37 | Raporteaza
Felicitari Alin Fumurescu pentru analiza. Si eu traiesc de 20 de ani in afara romaniei si am afirmat acelasi lucru.
Romanii isi consuma toata energia cu trecutul si nu le mai ramane sa traiasca prezentul si sa-si construiasca viitorul pe care-l doresc.
2011-06-24 14:14:14 | Raporteaza
Domnu Rauchenstein,
Lasa Prutu ca tu ai fugit prin smarcurile pustii ale Canadei!Halal patriot
Ce sti tu de Maresal,rege cu r mic,si soldatii Romaniei
care si au lasat oasele in est.
Mars de aici!
2011-06-24 14:44:14 | Raporteaza
@diana: Ce usor se vad lucrurile din afara…Toti romanii sunt asa? As vrea sa stiu ce ai face daca lucrurile se schimba si acolo, ce o sa mai spui? Si daca imi amintesc bine, soarta din ultimii ani a fost decisa de cei care sunt plecati, ca de, ei le stiu pe toate… Sa-ti dau un punct de vedere al unui roman: sunt foarte preocupat de serviciul pe care il am, de siguranta zilei de maine si mai apoi ma uit si la trecut. Vreau sa va vad atitudinea si la urmatoarele alegeri, adica sa nu mai participati (nu sunt de acord cu interzicerea), daca tot le stiti pe toate….
2011-06-24 14:47:33 | Raporteaza
@ Alex
Pt ca nu a fost multumita de traiul de aici Diana a facut o alegere.
Tu ce faci? (dincolo de a spune altora ce sa faca si ce nu)
2011-06-24 15:10:11 | Raporteaza
@ Fumi
De data asta subscriu.
2011-06-24 15:27:39 | Raporteaza
Ca sa faci regiuni trebuie descentralizare rurala si reunite mai multe ministere. Primariile sa preia cam tot:
somaj, achitarea obligatiilor de catre societatile comerciale, sanatate, contributii sociale,adica primaria sa preia toate problemele pentru care ne deplasam acum la centrul judetean.Nici nu va inchipuiti cate drumuri fac masinile primariilor la ,,judet”
2011-06-24 16:01:03 | Raporteaza
Ca să reiterezi după 20 de ani, o realitate descrisă de Brucan în feb 1990, e…kakamaka. Mai ales după ce vii de la distracţie. Mai bine ne-ai descrie excursia în sălbăticie, că începuse interesant şi ai trecut la banalităţile de mahala ale politicii.
2011-06-24 17:01:50 | Raporteaza
Jenant prin a incepe a critica efectele si nu cauza.
Spunand “cauza” numai pentru a da un nume unei mici perfidii si anume ca in contrapondere la ofertarea HarCovului catre UDMR, un act profund nepatriotic, sa insunezi ca altii n-au fost patrioti, precum ai fii tu !
Ca la romani: afara din cazan cocotat pe altii !
Rudimetar … ca dealtfel si articolul de fata. Dar la ce se rezuma munca unui basist ? La a voala orice vina sau responsabilitate a celui care-l poseda.
Si meschin pe deasupra prin a incepe sa vorbesti despre frumusetea lumii (deltei) ca prefata pentru acuze.
2011-06-24 18:15:57 | Raporteaza
bestiale poze! sa va fie de bine plimbarea!
2011-06-24 18:17:52 | Raporteaza
” E nevoie de oameni politici, nu de saltimbanci.”
intodeauna pestele de la cap se impute.Iar despre societatea civila nu ai ce spune decit ca nu exista.A fost odata… demult acum este batuta la scor de sinecturi pe bani multi.Cascavalul sa iasa restul nu conteaza.
2011-06-24 18:51:22 | Raporteaza
Nu ai dreptate, Alin.
E bine ca te-ai rupt sase zile de internet si telefon, de toate comoditatile civilizatiei si de preocuparile zilnice (pe care presupun ca le ai, ca tot omul). Toti avem nevoie de asemenea intoarceri la noi insine, cu palaria trasa pe ochi..
Dar nu veni apoi sa “ordoni” si sa ne dai asemenea sfaturi! Pentru ca e bine ca societatea romaneasca a reactionat (fiecare dupa puteri, cultura, inteligenta, nivel de exprimare sau interes politic). Ai fi fost multumit daca nu ar fi existat nici o reactie la declaratiile despre M.S. Regele Romaniei? Nu cred!
Faptul ca putem ironiza apoi ca Paul Aligica)anumite reactii e una, dar a ne cere sa “uitam” exact acum de Regele Mihai (cum faci tu) seamana a diversiune. Si nu cred ca e cazul tau!
Lasa parafrazarile dupa spuse celebre si revino cu un comentariu ca lumea. Daca Liiceanu tace pe aceasta tema, daca Plesu tace, daca Patapievici tace, sa nu taci si tu!
Nu vom interpreta, fii sigur, ca iti face presedintele agenda!
2011-06-24 19:00:54 | Raporteaza
@ ganea – Ganea din armata/medicina? Salutari! Long time no see…
@ GD – de aceasta data se intampla sa (cam) fiu de acord cu Aligica: cat poti vorbi, maxim, despre o mitocanie? Ce era de spus, s-a spus de la inceput (vezi Ghinea, Preda, Paleologu). Ce s-ar mai putea adauga in afara de galagie?
2011-06-24 20:04:32 | Raporteaza
bai acesta , idiotul de base arunca tara in aer si tu le faci vina lui ponta sau antonescu.Si azi udmr negociaza daca sunt de acord sau nu iar tu ii tragi cu blabla, n-am inteles ce are sula cu prefectura , crezi ca nesimtirea ne apara de incompetenti si golani.parca tu spui ca este nevoie de soc. civila
2011-06-24 20:59:58 | Raporteaza
Ce este si mai trist este ca nu ne ajunge scandalul nostru, luam si de la altii! Daca nu se intampla suficient rahat la noi, se importa de la altii. Presa romaneasca, pe toate canalele ei, este plina de mizerii…ne-am tabloidizat.
Foarte bun articolul, bine punctat!
@Alin
unde se intampla minunatia din poze?
2011-06-24 21:00:24 | Raporteaza
As mai putea adauga o traducere pentru “au intors armele” (romana-engleza, rusa, franceza, germana si idis).
2011-06-24 21:12:42 | Raporteaza
@ alexc – Boundary Waters – un paienjenis de lacuri calare pe frontiera americano-canadiana.
2011-06-24 21:16:23 | Raporteaza
aveti dreptate sa va intrebati de ce nu raspunde nimeni constructiv subiectelor deschise de presedinte, dar, pe de alta parte, nu sunt aceiasi care de 20 de ani nu au nicio idee, in afara de impartitul functiilor? De unde idei constructive? De unde solutii? Pe de alta parte, e si o chestiune de orgoliu si de capital politic. Oricare ar fi solutia agreata, cu sau fara contributia opozantilor, ea va ramane in constiinta boborului drept “a lu’ base”, prin urmare nu ar avea nimeni de castigat! Poate doar noi, astia multii, dar insignifiantii….!!!
2011-06-24 22:26:24 | Raporteaza
Mda… Lumea Veche descopera Lumea Noua (e vitavercea, vorba lui Lefter Popescu, da nu ne mai incurcam in detalii
) Adica Alin Fumurescu descopera Romania si prostia ei. Si-i arunca margele de sticla.
Eu zic sa mai incercati o vacanta, de data asta mai lunga, ca sa aveti timp sa meditati indelung. Si cand va intoarceti, poate va iese un text mai bun. Nu despre mitocania prezidentiala, ci despre tacerea unora dintre intelectuali. La fel de scarboasa ca si mitocania. Puteti gasi un punct de plecare in articolul lui Cristian Andrei (Gandul) “Dialog in surdina al intelectualilor lui Basescu” :
“Ce facem, ce facem, ai văzut declaraţia preşedintelui? Ce greşeală. Oare cum să răspundem?”, încep în surdină dialogul doi dintre intelectualii prezenţi, joi seara, la o lansare de carte. “Nu răspundeţi”, îi sfătuieşte din timp un consultant de nădejde, venit să sprijine dezinteresat grupul. “Dar vor veni toţi să ne întrebe. De ce a spus asta preşedintele?”, continuă intelectualul, în timp ce se apropie de partenerul său de dialog pentru ca vorbele să nu îi fie surprinse. “Le spuneţi simplu că aţi venit aici pentru un alt eveniment, nu pentru a răspunde la întrebări despre preşedinte”, vine răspunsul consultantului. “Haideţi să nu mai vorbim, să nu ne surprindă vreo cameră”. Se retrag în colţuri diferite ale sălii.
Mai este o jumătate de oră până când Gabriel Liiceanu, Mircea Cărtărescu şi Horia Roman Patapievici vor discuta oficial “Despre comunism”, ultima carte lansată de Vladimir Tismăneanu. Toţi patru, în jurul mesei, incapabili să răspundă la întrebarea pe care le-o adresez, respectiv dacă au vreo reacţie faţă de atacul preşedintelui Băsescu la adresa Regelui Mihai. Pentru moment, fiecare are un “No comment” suveran.
2011-06-25 03:03:30 | Raporteaza
Aveti multa dreptate. E prea multa prostie pe aici.Dar prostii sunt foarte fudui si au ajuns in frunte.
De aceea Basescu se plictiseste si se poarta ca un catel de curte pe care l-ai inchis in casa.
2011-06-25 05:22:07 | Raporteaza
Vaaai, @ val,
ce profunda esti
2011-06-25 10:19:17 | Raporteaza
@ Alin Fumurescu
33 “(…)Ce era de spus, s-a spus de la inceput (vezi Ghinea, Preda, Paleologu). Ce s-ar mai putea adauga in afara de galagie?”
Alin, daca imi dai exemplul lui Paleologu ma dezamagesti din nou. Nu de astfel de reactii avem nevoie. Paleologu face parte el insusi din “galagia” de care vorbesti. Ca sa nu zic din “circul” vesel pe care chiar tu il condamni. Si ce daca a spus Toader: “Traiasca Regele”? A sanctionat astfel “mitocania” presedintelui – cum simplist o numesti tu?
Nu e doar o mitocanie. E o atitudine. A unui sef de stat. Intimplator: al nostru.
Daca nu te atinge in nici un fel: OK. Pleaca in alta calatorie si trageti din nou palaria pe ochi!
Excelent comentariul de @ 39.
2011-06-25 11:04:55 | Raporteaza
@sierra: da, articolul din “gandul” chiar merita citit (mersi de semnalare), fiindca pune accentul pe traditionala inchidere de ochi si ascunderea mizeriei sub pres.
2011-06-25 12:51:28 | Raporteaza
Elementar, dragi tovarăşi! Opoziţia e de vină, mama ei de opoziţie! Că dacă nu exista ea, gata şi consensul, gata şi regionalizarea, şi nici andropauza băsescului nu era atât de dramatică!
2011-06-25 14:58:00 | Raporteaza
Pai…?
2011-06-25 15:05:05 | Raporteaza
mai prietene,daca lipseai o luna sau 1 an sau mai mult,noi nu pierdeam nimic,pe cind tu nu mai puteai sa te bagi in sema singur.
Deci mai lasa-ne cu elucubratiile neuronului tau contorsionat,mai analistule,ca ne obosesti degeaba !
2011-06-25 15:25:04 | Raporteaza
@GD
Multumesc pentru aprecieri, astept ziua in care sa nu mai fiu nevoit sa scriu comentarii acide la textele lui Alin Fumurescu. Pentru ca mie chiar imi place omul asta. Nu pot,inca, sa renunt la el. Da mi se termina si mie rabdarea si nervii, nu mai suport sa-i citesc articole propagandistice de doi lei, gen Aligica. Adica Basescu e rau la puterea a doua, Opozitia e rea la puterea a zecea. Si, iaca, pe langa Opozitie intram si noi de data asta, noi prostii care il bagam in seama pe Basescu.
Sa va dau o veste proasta, domnule Fumurescu, cea mai proasta veste pe care un roman i-o poate da altui roman. Basescu e presedintele Romaniei! Asa au hotarat 5 milioane de nauci care nu si-au gasit timp si discernamant, ca, in 5 ani de mandat prezidential, sa-i judece lui Basescu faptele, nu vorbele.
2011-06-25 15:41:17 | Raporteaza
Corectare la @42: “trage-ti” (evident, o greseala de tastare); ma refeream la palaria ta, Alin, din fotografia insertata in comentariu, care va deveni celebra si emblematica pentru liderii nostri de opinie: “nu stiu, nu am vazut, eu eram in concediu” sau: “eu dormeam, soro, ce era sa fac io?”
2011-06-25 15:52:04 | Raporteaza
@fist
Cu placere! Desi numai placere n-am simtit cand l-am citit. Dar eu cred ca e mult mai mult decat ascunderea mizeriei sub pres. Oamenii astia nu-si inteleg menirea. Pentru ca a fi intelectual nu inseamna doar a fi o biblioteca vie, nu inseamna doar focurile de artificii ale mintii, care sa tina cu gura cascata privitorii. Eu, omul de rand, am nevoie de el, de intelectual pentru a-mi fi busola, pentru a-mi arata intotdeauna Nordul. E adevarat ca meseria mea de om este sa gandesc, sa gandesc cu mintea mea, dar in orice calatorie a intelegerii ai porni, ai nevoie de repere. Marinarii aveau nevoie, candva, de Steaua Polara pentru a naviga, eu am nevoie de Elite pentru “a pipai” lumea. Ei au o autoritate intelectuala si morala conferite nu doar de confratii lor, ci de societate in ansamblul ei. Spatiul lor de expresie este prin definitie unul public, de ce nu-l folosesc? De ce tac acum, cand stim sigur ca declaratiile presedintelui contrasteaza violent cu cele mai vechi convingeri ale lor? Pentru ca nu inteleg cata nevoie avem de NU-ul lor, spus raspicat, fara rest, ca o eliberare si a lor, si a noastra.
“Regele este capul intors spre cer al unui popor intreg, fiinta noastra adunata laolalta intr-un punct inalt. Cand unui popor i se ia suveranul, lui i se ia capul intors catre cer. El este decapitat. Poporul roman a fost decapitat astfel la 30 decembrie 1947.”
Gabriel Liiceanu
2011-06-25 16:05:43 | Raporteaza
@ sierra & GD – asta e un risc asumat: nu poti multumi pe toti, tot timpul. Daca as scrie ce vor altii, nu ce cred eu de cuviinta, n-as mai avea nici un haz, este?
2011-06-25 17:23:32 | Raporteaza
Daca vreti, de dragul jocului, haideti sa-i enumeram pe “intelectuali” care zic ca Basescu e grozav:
1. El insusi – cu sau fara ocazie la nesfarsit
2. Fratisu – cand i se da ocazia
3. Udrea – zi si noapte
4. Voinescu – preluand stafeta de la Boureanu
5. Pora – Base e “copilul” ei
5. Boureanu – predand stafeta lui Voinescu
6. EBA – ocazii cu care se rasfata si pe ea
7. Ala de la B1 de nu-i stiu numele …
8. Cristoiu – de cand “i-a dat nas” Basescu
x. Boc – desi nu spune explicit asa ceva
9. Tismaneanu – la fel ca Voinescu
10.Fumurescu
11. Becali – dupa cum bate vantul
12. Eeee … hai mai punti si voi
Vedeti ? Sunt doar vreo 15 – 20 de nume cat de cat sonore in toata tara care zic ca-i baban Base.
2011-06-25 19:25:18 | Raporteaza
@Republique de Banana: ultramegaextragigacorect
2011-06-25 20:22:26 | Raporteaza
Domnule Fumurescu,
N-am avut niciodata aroganta de a pretinde ca trebuie sa scrieti pe placul unora sau altora. Dar tocmai pentru ca scrierile va exprima convingerile, hazul dvs. devine necazul meu, ca sa zic asa. Pentru ca nu pot, in ruptul capului, intelege ce-l face pe Alin Fumurescu sa creada de cuviinta ca trebuie sa-l sustina pe Basescu, un om care reprezinta tot ceea ce nu reprezentati dvs. Pastrand proportiile, e ca si cum un evreu ar crede de cuviinta ca trebuie sa-l sustina pe Hitler. Singura explicatie rationala este aceea ca nu sunteti in miezul lucrurilor, ca sunteti suficient de departe incat Basescu sa nu va poata “reforma” cu familie cu tot, caci nu trebuie sa scape nimeni.
Nu ma cunoasteti, nu aveti de ce sa ma credeti pe cuvant daca va spun ca in Romania se intampla lucruri grave. Si nu pentru ca le aflu din presa, ci pentru ca le traiesc eu, familia mea, prietenii mei etc. Puteti, totusi, sa aveti onestitatea de a va pune intrebari in legatura cu motivele, cauzele care au adus milioane de oameni in situatia de a-si dispretui profund presedintele. Nu procedati si dvs precum americanii care dau cu bombardeaua dupa teroristi, dar uita sa-si puna o intrebare fundamentala: DE CE? De ce s-a ajuns aici?
Va las in compania lui Cristian Tudor Popescu:
“Spuneam încă de la azvârlirea pe piaţă de către T. Băsescu a reconstituţionalizării şi regionalizării României că aceste acte, produse peste noapte în stilul Elenei Ceauşescu, definit popular în anii ‘80: “Şade Leana pe closet / Şi mai face un decret”, nu are rost să fie interpretate politic, economic, social, căci ele ţin de domeniul psihopatologiei. “Complexul Cuza”, cum numeam afecţiunea lui T. Băsescu, îl face să se dea de ceasul morţii ca să lase o urmă în istorie, fie şi cea a şarpelui pe asfalt. Fiind un iresponsabil egolatru, care a jucat poker la cacealma cu ţara pe masă încă din 2004, nu se dă în lături pentru asta de la a zdruncina stabilitatea statului român, a crea din nimic tensiuni interetnice, tensiuni între Budapesta şi Bucureşti, insultând geografia României ca să poată trece acum la înjurături adresate Istoriei.
De fapt, nu Cuza, ci Erostrat e numele cel mai potrivit faciesului lui Băsescu în vreme ce scandează scrâşnit: “vor fi confiscate averile bogaţilor şi date cetăţenilor”, “regionalizarea? – cert e că se va face!”, “regele Mihai – slugă la ruşi”. Erostrat a fost grecul care a dat foc unei minuni a lumii antice, templul zeiţei Artemis din Efes, doar pentru că, incapabil să creeze ceva, să construiască, era ros de ambiţia ca numele lui să rămână cumva în posteritate. Mi-e tot mai teamă că T. Băsescu poate şi el să reuşească asta.”
PS Sa nu credeti ca eu cred ca Basescu este Monstrul Suprem, singurul vinovat pentru tot ceea ce ni se intampla. Ne-a explicat Hannah Arendt, pornind de la Adolf Eichmann, cum e cu “banalitatea raului” .
“The sad truth is that most evil is done by people who never make up their minds to be good or evil”
2011-06-25 21:36:47 | Raporteaza
@sierra: sunt in rezonanta deplina cu tot ce ai scris. Si, fiindca tot am prilejul, vreau sa-ti spun ca-mi face mereu placere, atunci cand mai intru pe vox, sa-ti vad nickul si comentariile, sincer!
2011-06-25 22:13:40 | Raporteaza
@fist
vad ca te intelegi bine cu sierra,vrei sa-i faci un fisting mic?
Crezi ca sunt prea vulgar?
2011-06-25 22:29:16 | Raporteaza
@fist
te rog eu mult,incearca acelasi lucru si cu Pribeagul!
Poate lasa pribegia si devine sedentar!
2011-06-25 22:31:28 | Raporteaza
@ sierra – Chiar vi se pare ca in acest post il “sustin” pe Basescu?
2011-06-25 22:33:43 | Raporteaza
@fist:
Depinde cu ce mana rezonezi, dar eu am impresia ca esti stangist
2011-06-25 22:48:46 | Raporteaza
@Alin Fumurescu:57
mai grav: creditati toate “initiativele” lui basescu drept viabile si ne faceti prosti pe noi, cei care ne dam cu parerea despre fumigenelui lui, deoarece nu venim cu proiecte viabile de parca ar avea vreo sansa…
dar unele “fumigene” chiar isi produc efectul iar @siera a exemplificat!
2011-06-25 23:00:16 | Raporteaza
@mihnea:
Omule, scuze ca intervin, dar tu esti genul de om care atunci cand cineva iti intra in curte, ii dai cu ghioaga in cap si abia apoi il intrebi cine e si ce vrea.
Culmea e ca nici macar daca-ti spune ca e vecinul de peste drum si ca a venit sa-ti dea ceva din pomana porcului (fiindca el tocmai taiase porcul)tu nu il crezi.
Trebuie sa mai vina alti vecini care sa-ti spuna “linisteste-te omule, stai calm, ca lucrurile nu sunt asa cum le vezi tu”.
In primele 3 ore cand Base a zis ce a zis despre regele handicapat, a fost liniste totale, apoi a aparut un fomist de jurnalist, inca unul si inca ubul, in general jurnalisti de 3 lei, fara nici-o pregatire (expertiza), doar pupincurism Voiculescian.
De aici a inceput taifunul, toti au sarit cu ghioga, sa loveasca, fara sa mai vada DE CE ??
Tu zici ca sunt fumigeme ¿¿¿, eu cred ca ti-a dat o tema de gandire, deci gandeste-o, nu sari intai cu ghioaga.
Sinceri, crezi ca handicapatul de limbut gangavit e un erou ???
Ce a facut el pentru tara ???
Acum are palate, paduri, aud despre CASA REGALA (ce dracu e asta ????), il doare-n cur de tine, si pe el si pe fetele lui, si pe actorasul de mana a doua ce a babardit-o pe fiica-sa (Duda).
2011-06-25 23:22:01 | Raporteaza
@mihnea
bai inteligentule,vezi ca a ramas Antena 3 fara spectatori!
Da fuga acolo,ca esti exact genul!
2011-06-25 23:43:39 | Raporteaza
Ce dracu inseamna CASA REGALA ???
E careva pe aici capabil sa-mi explice ???
2011-06-25 23:52:44 | Raporteaza
@fumurescu
sa traiesti maria ta,daca-i ordin cu placere!
gata am trecut prostia.acum ea se afla la loc sigur printre noi,cu noi si lucreaza pentru noi.
si nici macar n-a fost greu.
mai aveti si alte ordine pentru noi?
par ezamplu,romani,munciti!
sau romani va ordon,ginditi!
2011-06-25 23:58:16 | Raporteaza
@hangover
cica stie duda singe-albastru ce-i aia o kinta royala.
io zic sa-l rugam sa ne raspunda.
2011-06-26 00:00:15 | Raporteaza
@fist
Multumesc. E intotdeauna reconfortant sa intalnesti oameni care gandesc asemenea tie. Gustul unei minime solidaritati e placut. Si rar. Mult mai des intalnita este complicitatea ticalosilor.
Alin Fumurescu
Daca sustinere inseamna scrierea unor articole marca Traian Radu Ungureanu in care sa omagiati calitatile marelui barbat de stat, atunci nu, nu-l sustineti. Dvs ii asigurati, mai degraba, un back-up, ii relativizati intotdeauna vina si sfarsiti prin a netezi niste diferente, care altfel va sunt dragi. Articolele dv se invart in jurul frazei “Stiu ca Basescu e asa si pe dincolo, DAR…” Conjunctia asta e atat de importanta, stiti ca exprima un raport conclusiv intre doua propozitii, asa ca oamenii vor ramane in cap cu ce-i dupa “dar”, cu concluzia. Ca Basescu o fi cum o fi, dar ceilalti sunt la fel, sau poate mai rai. Ori asta, domnule Fumurescu, este pura propaganda portocalie. O aud des propovaduita de trepadusii tupeisti ai regimului.
Intotdeauna exista altii mai buni, intotdeauna exista o alternativa, intotdeauna exista nuante. Trebuie doar sa le vezi. La urma urmei, frumusetea sta in ochii privitorului.
2011-06-26 00:38:59 | Raporteaza
@sierra
ai dreptae nimeni nu-i de neinlocuit.exista oameni mai buni.
hai sa vedem alternativa:ponta,crin,geoana,iliescu,duda.
te las pe tine sa dai alte mari nume ca alternativa la ce avem acum noi.ce v-a retinut sa scoateti in fata alternativele alea despre care tot vorbesti?
am inteles ca portocalii-s niste prosti si basescu-i un idiot.dar voi astia desteptii cu ce va laudati?
cu dragnea?cu ala din parlamentu european care-si negoscia spaga?
ba,ce nu-ntelegi tu e ca romanu lucreaza cu materialul clientului.astia sunt cu astia defilam.
si da ai dreptate cind zici ca frumusetea sta in okii privitorului.adica de gustibus et cloribus non disputandum
si-atunci de ce puii mei te iei de aia care au alte optiuni decit tine?
de ce cind trebuie nu va dezlipti de paharelu de tarie si sa iesiti la vot,ca sa votati cu cine vreti voi,nu o faceti decit pentru-n mic si-o bere?
de ce mereu cautati vina in alte parti si nu va dati singuri cite un sut in cur ca sa faceti pasul ala important inainte?
2011-06-26 01:00:46 | Raporteaza
@pasunistu:
Si totusi, in scurt timp Basescu va trebui inlocuit. Ce facem daca NU EXISTA NIMENI care sa-l poata inlocui?
Ii dam voie sa fie presedinte pe viata?
2011-06-26 01:09:03 | Raporteaza
pasunistule, n-ar trebui sa fii ceva mai relaxat?
Eu gandesc cam asa: prim-balerinul Basescu a fost presedinte aproape 7 ani. Ii cunosc faptele, le judec si ajung la niste concluzii. De fapt la certitudinea ca Basescu e really bad. Pe partea cealalta avem un Antonescu si un Ponta despre care nu stiu daca vor vrea si vor putea sa faca ceea ce au promis. Deci am indoieli, nu certitudini. Mai pe scurt: la tampla stanga am un revolver cu butoiasul plin, la tampla dreapta am un revolver cu un glont in butoias. Nu-i logic sa indepartez revolverul de la tampla stanga si apoi sa joc ruleta ruseasca?
Asta, bineinteles, daca vreau sa supravietuiesc.
2011-06-26 01:29:17 | Raporteaza
@sierra:
Si mai e ceva:
Base a fost min al transportorilor. Am vazut ce a facut!
Base a fost primarul Capitalei. Am vazut ce-a facut!
Desigur, e de 7 ani presedinte. Vedem ce face!
Cred ca am vazut destul Base! Eu sunt dornic sa mai incerc si altul.
2011-06-26 01:37:22 | Raporteaza
@vax
Alternanta la putere e unul dintre cele mai sanatoase principii ale democratiei. In caz de Doamne fereste!, impiedica boala sa se agraveze, cancerul nu da in metastaza. Este ceea ce s-a intamplat in 2004 cu PSD si Nastase. Continuu sa cred ca a fost bine ca au fost dati jos de la guvernare, asa cum ar fi trebuit sa se intample cu PDL si Basescu in 2009.
2011-06-26 02:00:48 | Raporteaza
@ sierra, vax & pasunistu
La stanga corupti,
La dreapta corupti,
In spate corupti,
In fata corupti …
Macar sa nu ni se mai “ordone” atat de convins de sine !
(e si pacat, pe site-ul autorului gasesti productii mult mai bune)
Cu bine !
2011-06-26 02:47:24 | Raporteaza
@vox si sierra
legile democratiei spun ca alternanta la putere se face prin alegeri.nu prin lovituri de stat.
ca tu te-ai saturat sau nu de un presedinte sau altu prea putin conteaza.conteaza sa iesi la vot si sa alegi pe ala pe care-l vrei.daca ala pe care l-ai votat tu nu iese,atunci timp de un mandat suporti si mai alegi odata data viitoare.
de ce voi astia nemultumitii n-ati iesit la vot in numar mare sa puteti sa-l alegeti pe geoana.pentru ca se pare crin a iesit din competitie din prima.atit de multi sustinatori a avut.
si ca sa fie infringerea si mai amara nici impreuna n-au reusit sa stringa numarul necesar de sustinatori ca sa-l invinga pe dictator.
iti spune asta ceva?
iar dictatroul asta a fost ales de doua ori consecutiv in mod democratic.
daca mai punem la socoteala ca a fost si suspendat ILEGAL de psd pc si prm,putem spune ca populatia activa cu drept de vot l-a ales de trei ori.
si daca vrei sa vezi si ilegalitatea suspendarii ti-aduc aminte ca suspendarea a fost facuta impotriva recomandarii curtii constitutionale care a spus ca nu se indeplinesc conditiile suspendarii presedintelui.recomandare cu care v-ati sters la cur.
deci daca ai pierdut ideea,ai sansa la viitoarele alegeri sa lasati vrajeala la o parte si sa iesiti la vot sa-l votati pe ponta pe crin pe vanghelie,pe mazare,pe duda si sa nu va mai plingeti ca nu va convine.
ceea ce se pare ca nu pricepeti voi este ca dictatorul nu mai candideaza la urmatoarele alegeri.dar voi in prostia voastra tot cu dictatorul va luptati.
faptul ca dictatorul a fost ales si a doua oara este doar vina voastra.v-a fost lene sa iesiti la vot sau poate ca nu v-a placut calitatea galetilor si maturilor date ca sa va convinga sa iesiti din case.
cam asa e-n democratie.
altfel daca ti se scoala tie ca nu-ti place de cum a votat celalat pui mina pe topor si-i dai in cap si pui tu pe cine vrei.ca sa fie bine pentru toata lumea.
2011-06-26 03:39:55 | Raporteaza
@vax
uite la intrebarea ta iti raspunde kiar amicul sierra care zice ca intotdeauna exista alternative.
iar ca sa nu se intimple ceea ce zici tu undeva in constitutia aia modificata de nastase pentru propriul uz , zice ca un presedinte poate fi ales consecutiv de doar doua ori.doar iliescu a fost de trei ori.dar el este farul nostru calauzitor deci nu-l putem critica.
deci daca undeva ti s-au rupt conexiunile si n-ai aflat pina acum kestia asta inseamna ca democratia pentru tine exista degeaba.
sau te-au spalat pe creier ponta si crin cind ti-u zis ca dictatorul e ales pe viata si voi tre sa-l dati jos saptamina viitoare.cit e cald si frumos afara.ca daca vine frigu,nu mai prinzi picior de revolutionar pe strada.
2011-06-26 03:47:49 | Raporteaza
@pasunistu:
Lasand vulgaritatile la o parte – chiar, de ce oare fiecare sustinator al lui Base simte nevoia sa fie agresiv si vulgar in limbaj? – la urmatoarele alegeri, ce iti doresti? Cine va concura impotrivca lui Crin??
2011-06-26 12:55:14 | Raporteaza
@pasunistu
nde zici ca-i vulgaritatea si limbaju violent?
da-mi un exemplu.
c-am zis ca sunteti saplati pe creier?
Ii dam voie sa fie presedinte pe viata?
asta-i intrebarea ta.
crezi ca un nom cu minime cunostinte despre ce se-ntimpla-njurul lui ar pune asemenea intrebari?
daca nici atit nu stii atunci n-am cum sa-ti raspund nici la intrebarea cine va concura impotriva lui crin.
pentru ca crin nu stiu daca va mai rezista pina atunci.
iar dictatorul daca nu stiai e la ultimul mandat.
se poate sa fie vanghelie alesul vostru.
2011-06-26 15:36:34 | Raporteaza
Domnilor, raspandacii de la cele 2 asa-zise televiziuni concurente respectiv iRealitatea si Antena 3, sunt de-a dreptul paranoici. Cum poti avea drept subiect 24 din 24 ore numai PDL, Traian Basescu si familia sa. Inteleg anumite trimiteri dar ceea ce se intampla acolo intra sub incidenta patologicului. De fapt nu trebuie sa ne mire aceasta situatie pentru ca “mentorul” lor nu este altul decat Dan Voiculescu alias Felix Motanul la Antena, iar dincolo o cloaca de pseudojurnalisti.
2011-06-27 08:09:12 | Raporteaza
Nu va mai enervati oameni buni. Mai avem o alternativa: Uniunea Nationala pentru Progresul Romaniei (U.N.P.R.).
Sa incercam si cu ei. U.N.P.R. este un partid nou infiintat -daca nu ma insel – in mai anul trecut – si are oameni valorosi… Ce spuneti ?
Gabriela Radu
2011-06-27 08:14:15 | Raporteaza
PENTRU DOAMNA GABRIELA RADU:
Doamna Radu, eu locuiesc in sectorul 3, stiti cumva adresa Organizatiei UNPR sector 3 ?
Multumesc.
Mihai
2011-06-27 08:17:16 | Raporteaza
Da, domnule Mihai, cum sa nu. Iata adresa: str. Rodiei nr. 52 (zona Piata Alba Iulia), in spatele statiei autobuzului 104 se intra direct pe strada Rodiei.
Toate cele bune.
Gabriela
2011-06-27 08:22:23 | Raporteaza
@Pribeagul: ai uitat de Baconsky, Monica Macovei, Cristi Preda, Roberta Anastase, dna. Culcer, dna. Tia Serbanescu, Cristian Patrasconiu, Traian Ungureanu, Catalin Avramescu (asta e seful lor, numit ambasador la apelul bocancilor), Horia-Roman Patapievici (care spunea ieri ca traiestie intr-o “Epoca de Aur”, iar Tismaneanu ii dadea dreptate – li se potriveste terminologia comunista), etc. etc.
2011-06-28 12:35:42 | Raporteaza
@Monodon: traieste, nu traiestie, of course
2011-06-28 12:36:57 | Raporteaza
@ Monodon
Scuze, scuze …
Insa multi nu sunt. Si ma indoiesc ca Romania “sta” in opinia a 20 de propagandisti. Sau chiar asa rau am ajuns ?
Ma surprinde HRP. Credeam ca s-a mai linistit. Il simpatizam cu 15-16 ani in urma.
2011-06-28 12:52:27 | Raporteaza
fa tu saltul asta: cu trecutul prostiei.
ca incepem sa ne pierdem rabdarea vazandu-te cum bati campii: aparent “dezinteresat”.
2011-06-30 01:50:57 | Raporteaza