![]() | Românii nu au votat proiectul Iohannisvezi toate articolele de Laurentiu Matei07 Dec 2009 la 12:10 53 comentarii 6994 vizualizari. |
Am așteptat să văd ceva rezultate mai sigure înainte de a posta. Mă bucur că nu am m-am aruncat la traficul enorm de aseară. Riscam să mă fac de râs, așa cum au făcut prea mulți.
Așadar, pentru următorii cinci ani îl vom avea președinte tot pe Traian Băsescu. Votul de ieri spune niște lucruri interesante. Voi încerca să vă spun ce am înțeles eu.
Românii nu au avut încredere în proiectul Iohannis. De fapt nu au avut încredere în politicienii care îl propuneau. După atâtea alianțe rupte nu au crezut că alianța PSD-PNL poate merge.
Stilul lui Traian Băsescu de a face politică este apreciat de majoritatea românilor. Un președinte activ, încăpățânat, care luptă cu celelalte instituții pentru binele țării. Nu un președinte mediator. Personal nu sunt de acord cu acest tip de președinte, dar de asta avem alegeri, să vedem ce vrea majoritatea. Și am văzut. Putem să țipăm “tiranul” cât vrem. Acest tip de președinte este dorit de majoritate.
Mircea Geoană și-a aruncat șansele în aer mergând la Vântu, apoi neavând o explicație pentru asta. Eticheta de om slab pe care i-a pus-o Băsescu i-a fost fatală. Iar el nu a știut să demonstreze că nu e așa. Așa cum spunea Bogdan Ciuclaru azi dimineață la Guerilla, Geoană putea fi susținut de însuși Traian Băsescu și nu lua mai multe voturi.
Ura viscerală față de PSD nu s-a stins. Încercările lui Geoană de a se distanța de trecut nu au prins. Era și greu, atâta timp cât din spate zâmbeau Iliescu și Năstase.
Toți îl laudă pe Antonescu. Îmi pare rău dragilor, Antonescu a pierdut. Cred cu tărie (sic!) că ar fi avut șanse mai mari în turul 2. Dar numai dacă era cu adevărat în stare să ducă o campanie de bun simț. Excesele sale de discurs numai a bun simț nu au arătat. Am scris despre asta aici, imediat după primul tur.
Ce urmează? Înțeleg că proiectul Iohannis pică. Mă aștept la dezertări din PNL și PSD către PD-L, care vor putea guverna singuri (sau cu UDMR). Este esențial ca PNL să-și continue parcusul bun. Va urma o perioadă grea pentru ei. La PSD urmează lupte crâncene. Dumnezeu cu mila…
Etichete: Alegeri 2009, iohannis


Laura Cernahoschi azi la 12:30 |
Update: Grăjdan a fost demis. De aici semnul întrebării din titlu. Oricum, încă o lovitură de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:16 |
A cotit cu dibăcie Băsescu la întrebarea ziariştilor dacă se mai întîlnesc cu el la [ citeste mai departe ]
Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
| 1Cum banuiam, prin deciziile luate deja USL-ul demonstreaza ca este mult mai rau decat PDL-ul … Guvernul Ponta n-are nici macar 1 luna si deja a insamantat indoiala printre sustinatorii care pana acum nici... | ||
| 2Evident ca totul e cusut cu ata alba. Dar ,daca dovezile incriminatorii sunt doar circumstantiale si fara probe materiale consistente, cu hartia aluia de la ISC sau fara ea, rezultatul ar fi acelasi. Ce... | ||
| 3Până una-alta, ”hidra” PDL-istă, despre care spuneți că e la fel de otrăvitoare ca cea PSD-istă, a avut niște performanțe în justiție, performanțe pe care nu văd cum le-ați putea contesta și care n-ar... | ||
| 4@33 mai mult penrru @InimaRea... | ||
| 5Pai asta e adevarul. Sunt oameni care pot scrie literatura (e alt nivel!) si oameni care posteaza.Si zic eu (cu pesimism moderat) ca oamenii scriu si vorbesc din ce in ce mai rau/prost. Nu e vorba... | ||
| 6cand te uiti la tv si compari chipul lui nastase inainte de schimbarea majoritatii in parlament, cu chipul actual - nu ai cum sa nu vezi o chestie uluitoare. inainte era mai tuciuriu decat este el de obicei... | ||
| Mihai Goţiu 11048 citiri |
| Cristian Teodorescu 10253 citiri |
| Costi Rogozanu 9019 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4183 citiri |
| Alin Fumurescu 3980 citiri |
| Constantin Creţan 3399 citiri |
| Dorin Tudoran 2908 citiri |
| Elena Vijulie 2693 citiri |
| Dan Duca 2482 citiri |
| Ciprian Şiulea 2328 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61440 citiri |
| Cristian Teodorescu 40593 citiri |
| Costi Rogozanu 38211 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18231 citiri |
| Alin Fumurescu 17886 citiri |
| Viorel Dobran 12333 citiri |
| Dan Duca 11282 citiri |
| Constantin Creţan 11158 citiri |
| Elena Vijulie 9318 citiri |
| Dorin Tudoran 8735 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Elena Vijulie 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Asta, Johannis, ar trebui sa faca cerere la politie, sa-si schimbe numele. In loc de Klaus, sa-l cheme “Proiectul”, la cat “proiectu Johannis” in sus, “proiectul Johannis” in jos am auzit saptamanile astea.
Si nu, nu in “proiectul Johannis” nu au avut incredere romanii care au votat. Ci in Geoana.
2009-12-07 12:21:06 | Raporteaza
armata “creierelor nivelate” este atat de imbrobodita incat daca acuma numitul basescu traian s’ar alia cu “comunstii”, l’ar pune pe neamtu’ prim-ministru, pe particiu ministrul industriilor si pe vantu ministrul finantelor ar fi fericta …
2009-12-07 12:29:43 | Raporteaza
are cineva amabilitatea sa-mi spuna care era proiectul iohhanis?!?!
numai asta aud de vreo doua luni, da’ n-am vazut altceva decat niste psd-isti crizati, niste liberali jenant de umili si altii asemenea lor.
multumesc anticipat pentru “luminarea-mi “
2009-12-07 12:31:14 | Raporteaza
O mica precizare: rominii n-au votat pro sau contra “proiectului Johannis” pe 6 dec, au votat presedintele tarii, adica ceea ce trebuiau sa voteze…
2009-12-07 12:31:29 | Raporteaza
ma da bun mai esti de pupat in cur !
2009-12-07 12:33:26 | Raporteaza
Da. O analiza corecta si pe faza. Numai un 1% din ce spuneti as vrea sa contest. Nu putem tzipa ca “Basescu e dictator”. Pentru a vedea cum arata un dictator studiati va rog China, Coreea de Nord, Vietnam, Cuba, Iran, Venezuela etc. Un dictator nu este suspendat de Parlament, nu este balacarit de presa, nu este pus la zid printr-o campanie de calomniere dusa de 5 din cele 7 televiziuni cu emisie nationala (Antenele 1, 2 si 3, Realitatea TV si TVR condusa de Sassu fata de B1 care l-a sustinut si PROTv care a tacut malc). In rest concluzia a nimerit-o drept la tinta.
2009-12-07 12:34:04 | Raporteaza
absolut incredibil: TRAIAN ONE a invins! jos palaria ptr campion, caci basescu este cu adevarat un “mare campion” al alegerilor!
2009-12-07 12:35:12 | Raporteaza
Rezultat normal, de altfel, avand in vedere ca daca combini rosu si galben, obligatoriu iese portocaliu! Ha! Ha! Ha! “Project Johanis” – o gogorita rasuflata inainte de a se umfla de tot!
2009-12-07 12:36:45 | Raporteaza
Johannis la Realitatea raspunde ca in Sibiu s-a votat preponderent Basescu deoarece sibienii nu doreau sa-l lase sa plece…suna ca raspunsul la intrebarea “Care-i cel mai mare defect al tau?- Sunt prost de bun”
Aseara intreg psd-ul striga sus si tare ca vor respecta rezultatele BEC, astazi contesta rezultatele si nu semneaza procesele verbale.Acestea sunt motivele pentru care electoratul nu a crezut si bine a facut. Aseara si acum,cand imaginea lui Geoana nu mai poate fi afectata, se revarsa cu interviuri toti papusarii de care ne era teama: Iliescu, Nastase, Hrebenciuc. Doar Vanghelie lipseste…poate ca impodobeste braduti la el in cartier.
2009-12-07 12:41:21 | Raporteaza
“Cred cu tarie” ca PSD va face implozie…
2009-12-07 12:43:03 | Raporteaza
Proiectul Iohannis nu era credibil.
Presupunand ca el era o fecioara neprihanita, prea multi gigolo roiau in jurul lui.
Si asta s-a vazut.
S-au comis greseli nepermise in politica.
Abandonarea de catre liberali a oricaror principii.
Inhamarea bizara la acesata caruta a udemeristilor si peremistilor. Eu am zis intotdeuana ca atata udmr cat si vatra romaneasca (initial) au fost zamislite in acelasi laborator si platite ca sa existe.
Apoi aviditatea unor oameni de afaceri de apune mana pe ceea ce se mai poate.
Toate astea nu aveau cum sa nu duca la esec.
Partea proasta e ca posibil ca pnl sa aiba soarta pntului, iohannis si-a piersut credibilitatea data de sibieni si n-o sa mai iasa in veci primar al Sibiului chiar daca le vada la fiecare cate un BMW, ciuhandru, care saracu are ceva probeleme cu hustitia pentru s-a naravit, o sa dispara si el…
Dar, sistemul politic din Romania seamana cel mai bine cu sistemele politice din America latina: institutii democratice corecte, dar oameni politici de calitate inferioara (apropo, ca exemplu, constitutia Mexicului e copie fidela a constitutiei SUA – se pare ca nu e de ajuns sa ai legi si institutii “democratice”, mai trebuie ceva….).
E un sistem care acolo dureaza de o suta si mai bine de ani, fara sa para a fi “in tranzitie” spre ceva superior (mai o dictatura, mai o “democratie”, etc – in Chile, dictatorul Pinochet a facut mai mult bine dacit rau, impunind regulile economiei de piata, de pilda…)
Oamenilor care traiesc acolo, ca si celor din Romania, pare sa le placa in general cum traiesc, desi injura tot timpul “guvernul corupt”. Altfel oamenii maninca si beau bine, cinta, danseaza, fumeaza, etc, la fel ca Romanii. Deci exemplul unor tari ca Peru sau Chile arata ca se poate trai asa multa, multa vreme, cu “democratie” si alegeri libere cu tot.
2009-12-07 12:43:30 | Raporteaza
Astazi Romania merge mai departe cu acelasi presedinte. Majoritatea a decis cu o diferenta de 0.6%, chiar daca nu intotdeuna majoritatea are dreptate, si nu intotdeuna cel ce invinge isi aduce aminte si de cealalta jumatate.
Dar mai presus de orice am vazut in partidele politice oameni care sunt puternici, care au dovedit ca au integritate, si au curajul sa isi ia responsabilitatea de adevarati lideri. Lideri care nu aleg drumul usor: cei care se plang, vad doar problemele sau oamenii problema. Ci lideri care isi asuma responsabilitati, critica dar motiveaza, asculta si gasesc solutii, isi organizeaza resursele in timp ce dau oportunitatea oamenilor sa fie participanti in procesul democratiei, construiesc o natiune care este MANDRA de ea.
democratia e aici ca sa ramana. si eu ma simt parte din ea.
2009-12-07 12:43:53 | Raporteaza
Viorele mama exemplu de creier nivelat am vazut aseara cind prostanacul sarea de pu un picior pe altul ca a devenit presedinte pentru 3 ore.Dupaia am vazut un alt exemplar in persoana domnului Zgonea care a avut niste iesiri de pacient la psihiatrie cu regim sever,si in fine am vazut un Viorel Hrebe iesind pe sticla beat ca un porc
de abia rostea cuvintele.
In rest mars cu copilu’ la cimitir sa vezi ce mai fac PSD-ii
2009-12-07 12:45:16 | Raporteaza
Pe 22 decembrie scrie “20” pe o placarda, o brasarda, o scufie sau pe buca obrazului si iesi in strada. Du-te la guvern, la parlament, la primarie sau la caminul cultural. Adu-le tu aminte: 20 de ani – poate ca ei au uitat. Da mai departe – la prieteni si la dusmani.
2009-12-07 12:47:48 | Raporteaza
Cred ca trebuie sa nuantezi. Eu personal nu am votat proiectul Iohanis pentru ca nu puteam vota ce era in spatele lui. De la Patriciu pana la Iliescu. Si sa nu uitam cine era in spatele lui Geoana la discursul de invingator. Becali cel plin de Bun Simt. Mi-as fi dorit mult un proiect de dreapta mai consistent decat Basescu si PDL-ul sau, dar unde nu-i, aleg ce-am gasit.
2009-12-07 12:48:13 | Raporteaza
@)Roxandra
Daca iubim democratia trebuie sa acceptam doua principii imuabile: dictatura majoritatii si dictatura Legii.
Mai exista desigur si dictatura banilor, dar nu face parte din principiile de baza ale democratiei ci ale oligarocratiei. Vezi cazul Rusia.
2009-12-07 12:49:51 | Raporteaza
Si a mai si spus ca sibienii au votat cu Base ca sa nu-l lase sa plece… Nu degeaba s-a incurcat cu Prostanacul si cu Chucky. Are un ego la fel de mare ca ei.
2009-12-07 12:52:18 | Raporteaza
VAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIII, SE POATE FATAAAA! NU A IESIT NEAMTU’ CU PROIECTUL? SI GEOANACHE? A FOST SI EL PRESEDINTE O SEARA? SI PE URMA? L-A CIURUIT MARINARUL? VAAAAII! PACAT CE FRUMOS VORBEA EL ASEARA. …”MIHAELA IUBIREA MEA GATA NU MAI SUNT PROSTANAC”
2009-12-07 12:56:53 | Raporteaza
locke,
sper ca macar o parte dintre voi sa realizeze cat mai curand ce au facut … si sa aiba puterea sa se smulga din mrejele mitocanului … daca nu inseamna ca intradevar ne meritam soarta …
2009-12-07 12:57:38 | Raporteaza
Care e, frate, “proiectul” asta ca eu nu m-am prins nici pana in ziua de azi?!? Poate cineva sa-mi faca o sinteza a acestui proiect? Vorbesc serios, printre mintile luminate care bantuie pe aici, (poate chiar viorel-te rog, fara puncte de suspensie!
)exista cineva care sa ne spuna concret ce am pierdut odata cu PROIECTUL? Poate nu am fost prea atenta in campanie, poate m-am luat cu munca si am pierdut esentialul, poate m-am grabit refuzand sa mai urmaresc stirile de la Realitatea asa cum obisnuiam, poate m-am lasat orbita de ura fata de Iliescu@Co dar ce presupune proiectul asta? Ca daca reusesc sa imi dau seama, pe bune daca nu ies in strada si fac revolutie, dau cu Basescu de pamant de nu se vede!
2009-12-07 12:58:59 | Raporteaza
CAT?!!!Cat a avut sustinere proiectul primarului in Sibiu?Fratilor romani in Ardeal plang mamele si tatii copiilor plecati in strainatate,cei mai multi in vremea guvernarii P.D.S.R-ULUI,Ardelenii nu ai uitat acele perioade,ei v-au sanctionat…din 1996 aici nu ati prea avut voi succes
2009-12-07 13:01:38 | Raporteaza
si ce-a iesit :proiectul BOC ?
2009-12-07 13:02:51 | Raporteaza
titlul este fals.
In Romania in fata celor care traiesc zi de zi aici cu bune si rele proiectul Johannis a avut succes.
Din pacate l-au torpilat cei care nu stiu cum e sa traiesti sub Basescu.
Ce ma deranjeaza cel mai tare este ca eu ma chinui si muncesc aici (chiar am creat cateva locuri de munca) sa dau taxe la stat pentru ca parintii celor fugiti de pe aici sa aiba pensii, copii lor lasati pe aici sa aiba parte de scolarizare sau copii ai celor de prin Basarabia iar ei in loc sa-mi multumeasca pentru acest lucru isi dau cu parerea despre cum ar trebui sa procedez eu.
De ce nu au stat aici si de ce nu s-au intors in acesti cinci ani daca e asa de bine sub Basescu.
Le multumesc si ii invit sa facem schimb eu sigur voi avea decenta sa nu imi dau cu presupusul de la mii de kilometri distanta despre cum se traieste in Romania.
2009-12-07 13:03:29 | Raporteaza
Am votat PNL in 1990.Eram tanara,plina de incredere si speranta. Credeam in ei,intr-o doctrina liberala.A urmat o tradare dureroasa.Nu i-am iertat,insa stateam in expectativa.Atunci a aparut d-l Stolojan.Din nou am crezut.Insa el a plecat.
Despre Crin nu am mai stiut nimic,si cand a aparut in fata,nu imi spunea nimic.La fel ca Geoana,s-a propulsat printr-un aparat,nu prin ceea ce putea dovedi.Mai condamnabile mi s-au parut actiunile sale ulterioare.Nu poti participa la o mineriada mediatica ,nu poti promite voturile colegilor tai ,(impotriva oricarei doctrine declarate),nu poti cumpara voturile Timisoarei pe o promisiune.Nu poti calca in picioare un oras ca timisoara ,de ziua nationala!Ai vandut cioara de pe gard,Crine! Iar asta, asociata cu postarea pe post de Miron Cozma “de tip nou” in razboiul mediatic te-a facut intr-adevar o forma fara fond.Desi,si forma asta are proprietatile unui lichid (fizica clasa a 6-a),adica ai luat forma vasului in care ai crezut ca vei invinge.Proiectul Johanis a fost de lainceput un mare fas,insa sustinut stereo si foarte vocal.Si daca ai stiut asta,si ai vrut numai sa ai “o marfa ” de oferit PSD-ului,tu esti un looser iar el un preacredul! Sau ii e teama de ceva si vrea protectie.
Nu ma vei convinge veci ca tu esti vreun invingator.Te vad ca pe un Julien Grey al politicii romanesti.Lasa-ne!
PS
In politica,sa stii ca nu ma intereseaza “fata”,aspectul comercial al unui om.Este mult mai important ca a dovedit ca are niste realizari profesionale de netagaduit pana a intra in politica,ca are forta, carisma,chiar daca nu a fost pe la “scoala de dans si manere elegante”.Iar pentru ce trebuie facut de acum in Romania,ma intereseaza sa isi stie sufleca manecile.
2009-12-07 13:03:29 | Raporteaza
.
Care proiect? Cel cu marul otravit!!!
Mai bine ati studia link-ul: gdd.ro/proiectu../ si apoi sa luam aminte. Chiar in tata asta mare si “dodoloata” nu avem un intelectual pe masura pentru a avea un premier!!!
Desteapta-te Romane!
Daca ai facut-o deja pe 6 Decembrie 2009, asta e bine.
2009-12-07 13:07:06 | Raporteaza
Generalizarile nu fac bine in nicio situatie. Eu fac parte din “minoritatea” cu 0,6% mai putin, adica din cei 5 milioane si ceva de romani care nu si-au dat votul lui Traian Basescu.
Asa ca generalizari de genul “Românii nu au votat proiectul Iohannis” tind spre manipulare.
Nu era mai corect “majoritatea romanilor nu au votat proiectul Iohannis”?…
2009-12-07 13:07:06 | Raporteaza
Stiti care este culmea somnului?
Sa te culci presedinte si sa te trezesti prostanac!
2009-12-07 13:09:44 | Raporteaza
Fii liniștit! Tu te-ai făcut de râs cu mult timp înainte începerea alegerilor. Și nici n-ai înțeles mare lucru. Nu proiectul Johannis a fost respins. Este mai complicat, dar lasă!
2009-12-07 13:11:15 | Raporteaza
De acord, analiză foarte corectă. Să nu uităm uriaşa dezamăgire Constantinescu pentru a înţelege de ce avem nevoie de un preşedinte priceput politic, nu de unul cumsecade. Am votat cu Traian Băsescu nu pentru că-l iubesc sau apreciez la nivel personal, ci pentru că nu voiam din nou comunişti şi pentru că-l apreciez ca om politic realist.
Precizare: am 31 de ani, studii superioare (făcute pe bune), din mediul urban.
2009-12-07 13:13:11 | Raporteaza
Eu, cu familia mea, am votat Geoana! Suntem plecati din Romania din anul 1998, si suntem satui ca pe aici, toata lumea sa ne numeasca una dintre cele mai sarace si mai prost conduse tari din Uniunea Europeana! Cat de naivi sunt cei care cred ca Bashescu va da doi lei gauriti pe ei. Nu e vorba, ca nici Geoana nu ar fi dat…dar macar castigam la capitolul imagine, investitii straine etc.! Tema lui Bashescu va fi in continuare scandal , tiranie, semidictatura lucruri scapate de sub control…cat de mult isi iubeste acest Bashescu tzara daca nu doreste stabilizarea ei si nu o scoate “de manutza” in lume???? Solutia nu este in a te face respectat cu bocancii in fata celorlalti (sau cu dosul palmelor in fetele copiilor) ci solutia este consensul, intelegerea si umarul la munca domnule ….Ca acum la comanda domniei voastre, fata lu`tata e europarlamentar (nu stie lega doua vorbe dar e acolo de umplutura) dumneavoastra presedinte cu diploma…acu´ sa moara “mogulii” de ciuda…si da-i scandaluri ca doar mai aveti timp cinci ani…tzara dao dracu´ ca merge ea…in jos…ne vedem la Golden Blitz domnilor!!!!…Sa va fie rushine ca v-ati batut joc de tzara aceasta si continuati tot asa! Cum v-ati asternut asa dormiti!! Sa va spalati pe cap cu Bashescu si ne auzim peste doi ani cand veti regreta cumplit aceasta zi fatidica!!…Doamne apara- Ne de prosti..!!!!
2009-12-07 13:13:28 | Raporteaza
bai Laurentiu Matei degeaba ai capu mare… asa se scrie JOHANNIS
2009-12-07 13:15:49 | Raporteaza
L-am votat pe Basescu in 2004 pentru schimbare… Am inghitit prostia cu “Sa traiti bine”… N-am trait bine cinci ani de zile, am tot asteptat schimbarea care, din pacate, nu a mai venit. Intrebarea legitima este ce imi mai poate propune pentru urmatorii cinci ani un acelasi om ale carui actiuni pe mine, ca om simplu, din popor, m-au dezgustat si m-au adus la culmea rabdarii? Inca cinci ani in care ne va repeta, intocmai ca un patefon stricat, povestea cu mogulii, Iliescu, ei cu ei, noi cu voi, parlamentarii cu pensii nesimtite etc etc. Lamentabil, majoritatea romanilor au acceptat forma fara a se gandi nici macar o secunda la fond. Traiasca bine presedintele-vedeta… Pacat ca nici la 20 de ani de la Revolutie nu ne putem distanta de “pattern”. Pentru ca majoritatea romanilor continua, intocmai ca pe vremea lui Ceausescu, sa isi lase creierele spalate de propaganda de tip securist. Pentru ca inca cinci ani vom fi condusi de unul dintre cei mai mari securisti si comunisti pe care i-a gasit Revolutia langa raposatu’ Ceausescu. Pacat ca lumea a uitat lucrul acesta.
Am avut sansa de a inlocui un micut dictator al unei tari din Uniunea Europeana cu un exponent al unui partid de baroni locali si fosti comunisti. Preferam varianta ultima. Dumnzeu sa ne ajute, pentru ca vin vremuri in care unuii dintre romani vor regreta alegerea facuta la votul de pe 6 decembrie.
2009-12-07 13:20:26 | Raporteaza
bravo domnule presedinte Traian Basescu! I-ati nenorocit pe psd-isti. Aveti tot respectul meu. Sinteti un adevarat exemplu pentru noi.
2009-12-07 13:21:39 | Raporteaza
cristian,
multumesc pentru comentariu … ai spalat rusinea romanilor din occident care au votat cum au votat … chiar daca se pare ca ai inteles cine’i si ce poate numitul basescu traian eu cred ca voi, cei din occident ar trebui sa nu mai votati deloc, chiar daca legea va permite … sa ne lasati pe noi sa ne hotaram soarta … e viata noastra, noi traim in mjlocul evenimentelor, pe noi ne afecteaza deciziile politice ale unui politician si nu pe voi incat mi se pare normal ca voi sa va abtineti …
2009-12-07 13:24:26 | Raporteaza
Domnul Geoana ar putea, acum, in al 12-lea ceas, cand rezultatele sunt evidente, sa-si salveze ce mai poate salva din omul Geoana, nu din ceea ce au fabricat cei din jurul dumnealui, si anume, sa faca apel la stafful dansului de campanie sa renunte la ‘placa’ fraudarii alegrilor, si sa dea curs sfatului pe care i l-a dat aseara Presedintelui Basescu, acela de a sti sa piarda elegant.
2009-12-07 13:25:15 | Raporteaza
CARE PROIECT JOHANNIS ? SINCER NA FOST NICI UNUL, ASTA A FOST UN MOTIV IMPOTRIVA LUI BASESCU DUPA POLITICIENI DOAR EL TREBUIA SA DISPARA DE PE SCENA POLITICA INDIFERENT CUM IAR POPORUL ,DUMNEZEU CU MILA ATAT!
2009-12-07 13:28:18 | Raporteaza
RUSINE posturilor de televiziune Realitatea si Antena 3 care nu au facut decat sa-l acuze si sa-l denigreze pe Traian Basescu. De ce au facut asta? Va spun eu:de frica.Ei sunt constienti ca poporul il vrea pe Basescu si singura cale de a-i distruge imaginea era sa apeleze la curvăsării.RUSINE. De ce nu s+a vorbit urat si despre Geoana? E cumva vreun sfant si am uitat sa-l trecem in calendar? In curand o sa crape toti nemernicii care au aparut impreuna cu moderatorii pe aceste posturi.RUSINE RUSINE RUSINE. SUNTETI NISTE LASI! voi nu sunteti in stare sa va masurati cu un om ca Basescu .Nici nu meritati sa calcati pe acelasi pamant pe care calca el si romanii care l-au votat. SA CRAPATI CA NE-AM SCARBIT DE VOI.
2009-12-07 13:29:30 | Raporteaza
…trebuie să recunoşti şi tu că nu prea ştii despre ce vorbeşti . Care capital de imagine cu umbra lui Iliescu???..păcălici…din ce garsonieră de 2 lei din ţara prostănacului scrii???. Argumente ai , guguştiucule???
2009-12-07 13:31:15 | Raporteaza
mircea geoana nu ar fi fost genul de presedinte ‘puternic’ pe care romanii par sa si-l doreasca – de fapt aici este esenta alegerilor.
din punctul meu de vedere, criza economica mondiala, cea politica nationala, nu are nevoie de un presedinte “puternic”. are nevoie de un guvern competent si de un presedinte mai putin haiduc.
cind oare va realiza lumea ca presedintii nu rezolva in mod direct probleme? mai rau, politica populista a lui basescu nu face decit sa inrautateasca lucurile.
asta e presedintele romaniei: care, beat ca p.ula, zice ‘i-am ciuruit’…
2009-12-07 13:32:54 | Raporteaza
uite ca multi ne-am prins, cand base si-a anuntat victoria si nu ne-am ferit sa postam in consecinta; restul REALITATE science fiction
2009-12-07 13:36:18 | Raporteaza
Cu cateva minute inainte de anuntarea procentelor de la sfarsitul zilei de vot, Basescu dadea semnalul pentru “baietii destepti” ca sa fie clar cate procente trebuie sa ii asigure la “numaratoare”. Speculatie. Apoi, multe semnale din satele patriei indicau ca nu culoarea politica va genera votul, ci indicatiile primarului. Oamenii de la tzara nu cunosc nuantele doctrinare, dar pot simpatiza cu un candidat si il voteaza pe celalalt fiindca sunt amenintati de cei care ii conduc. Se tem ca sunt vazuti chiar si in cabina de vot fiindca asa li s-a spus. Si chiar daca au “trait bine”, si chiar daca s-au saturat de FSN Reloaded, merg infricosati la vot si voteaza ce “trebuie”. Fiindca masurile punitive sunt diverse si pe termen lung. E o populatie captiva si chiar primarii uneori sunt pesedisti dar “comunica” satenilor sa voteze PD-L-ul… fiindca sunt presiuni sau oferte de a trece in luntrea portocalie. Iar “tehnica” de campanie la sat nu e de acum sau din mandatul anterior. Cand un vot portocaliu costa la oras “un baston” (1mil. lei vechi) iar un vot rosu e doar 500… mai aproape e camasa de corp decat haina. Simple speculatii de pe urma unor dezvaluiri ale lasilor anonimi, dar sigur intimidati de profesionisti.
2009-12-07 13:41:38 | Raporteaza
Sunt de aceeasi parere.Daca am fi trait intr-o societate normal democratica,Basescu nu ar fi avut ce sa caute la Cotroceni.Dar noi nu avem democratie.Noi avem autoritatea liderului de partid incurajata prin porcaria aia de vot uninominal “extins”, prin care cei redistribuiti pe liste au pondere mai mare decat cei alesi prin vot direct,cei care castiga colegiul.Acesta este si motivul pentru care omul politic , ales prin vot direct, nu are constiinta politica.Votul lui nu conteaza in fata celorlalti doi, intrati in parlament prin redistribuire si care sunt numai ochi si urechi in fata liderului de partid.Iar liderul de partid in niciun caz nu este reprezentativ pentru o intreaga natiune.Sau pot sa imi pun intrebarea,”De ce mai avem parlament daca vointa liderului de partid este lege?”.Liderul de partid trebuie sa fie un bun organizator, manager si totodata garantul libertatii de gandire in cadrul partidului.Nu trebuie sa existe “tradatori” intr-un partid.Trebuie sa exista libertatea de exprimare, de gandire si de actiune care sa fie in limitele doctrinare ale partidului.
M-as bucura sa traim cat mai curand zilele in care sa votam oamenii politici, iar ponderea lor sa determine partidul care o sa fie la guvernare
2009-12-07 13:45:44 | Raporteaza
E momentul ca Geoana sa fie barbat si sa recunoasca ca a pierdut. E momentul ca Realitatea si Antena 3 sa nu mai induca ideea de frauda. Chiar acum il aud pe Dragnea vorbind de frauda. SA VA FIE RUSINE! Faceti ce il acuyati ieri pe Basescu ca va face. Sper sa nu se ajunga la manifestari de strada, dar am impresia ca Geoana, Iliescu, Nastase Patriciu, Vantu, Voiculescu asta vor.
Recunoasteti ca ati pierdut, macar in ultima clipa!
2009-12-07 13:52:26 | Raporteaza
[quote]
RUSINE posturilor de televiziune Realitatea si Antena 3 care nu au facut decat sa-l acuze si sa-l denigreze pe Traian Basescu. De ce au facut asta? Va spun eu:de frica.Ei sunt constienti ca poporul il vrea pe Basescu si singura cale de a-i distruge imaginea era sa apeleze la curvăsării.RUSINE. De ce nu s+a vorbit urat si despre Geoana? E cumva vreun sfant si am uitat sa-l trecem in calendar? In curand o sa crape toti nemernicii care au aparut impreuna cu moderatorii pe aceste posturi.RUSINE RUSINE RUSINE. SUNTETI NISTE LASI! voi nu sunteti in stare sa va masurati cu un om ca Basescu .Nici nu meritati sa calcati pe acelasi pamant pe care calca el si romanii care l-au votat. SA CRAPATI CA NE-AM SCARBIT DE VOI.[/quote]
Bravo Cristina !! Ai dreptate. Propun un referendum prin care sa cerem desfiintarea acestor posturi de televiziune. Sa ramana unul singur, cu un corp redactional cinstit, care sa spuna numai adevarul. Sa fie interzisa manipularea de orice fel si sa aiba un program bine stabilit, sa nu-si mai permita nimeni vreodata sa isi faca de cap. De la opt la zece seara mi se pare potrivit. Poate ceva mai mult duminica. Taraf sa ramana ca post independent, difuzeaza vreo doua creatii care-mi plac. Una cu 80 la suta, cealalta imi scapa acuma, dar vine ora opt si o sa ma uit sa-mi amintesc.
Sunt mandru ca ratiunea a triumfat in Ardeal, doar intelectualii din Spania ne-au surclasat. Si Moldova, dar aici ma abtin de la comentarii, subiectul e prea delicat si imi place sa rad fara sa ranesc.
2009-12-07 14:05:28 | Raporteaza
Gelu de la Gelaterie, care a mai scris pe alte bloguri azi, va aduce la cunostinta mandria de roman pe care o incerc, avand un presedinte cu basca, ce ne va calauzi pasii catre cele mai inalte culmi de civilizatie si clarviziune. Un partid puternic si cu lideri unul si unul, te face sa fi mandru si sa te inscrii in PDL, pentru ca aici ai ocazia sa iesi din cand in cand din tancheta personala, sa te stergi de sange pe maini si sa ranjesti catre unica camera de luat vederi: I-am ciuruit! Apoi sa pornesti mai departe la vanatoarea de moguli, prin Padurea Adormita.
Romania este cu adevarat Padurea Adormita, iar Basescu cel cu tichie de margaritar este Frumoasa….
2009-12-07 16:01:57 | Raporteaza
cred ca ne-am intors in timp.nu e posibil ca dupa revolutie,cand an vrut libertate,sa ajun gem sa fim manati ca oile cu cine sa votam.este inadmisibil ca in anul 2009 sa te ameninte la locul de munca,dc nu votezi cu un anumit candidat,sa-ti pierzi locul da munca,pacat,asta nu e democratie.
2009-12-07 16:15:09 | Raporteaza
Cel mai greu parcurs va urma pentru oamenii din tara asta. Stim la ce sa ne asteptam de la un guvern condus de PDL. Ordonante de urgenta facute pe genunchi, impozite ilegale si impovaratoare, imprumuturi externe cu clauze secrete, facute pe spatele populatiei.
2009-12-07 16:41:05 | Raporteaza
Votantii PNL l-au preferat pe Basescu. Poate doar cei aproximativ 10 oameni din PNL care apareau efectiv la emisiuni si langa Geoana, au votat cu el. La fel si cei ai UDMR. Desi s-a facut celebra coalitia PSD+PNL+UDMR+ minoritati, pt Geoana a votat doar electoratul PSD ului. Restul, chiar daca indemnati de sefii lor de partid sa voteze Geoana, a votat Basescu. Asa ca, PSD a fost practic singur in fata urnelor. Se va dovedi in zilele urmatoare.
2009-12-07 16:42:49 | Raporteaza
Romanii n-au votat proiectul Iohannis pentru ca nu era proiectul lor, eventual l-au votat pe Geoana; proiectul Iohannis a fost calea de compromis gasita de niste politicieni de a-l detrona pe Basescu si atat. Eu cred ca romanii au ales intre un Basescu care isi propune in vorbe sa faca reforme (dar nu poate pentru ca habar n-are cum sa le faca si asta stie si el) si un Geoana care nu si-a propus nici macar in vorbe sa faca reforme.
2009-12-07 16:51:15 | Raporteaza
care zici ca-i proiectul iohanis?
daca se poate pe puncte
deci
1
2009-12-07 17:32:24 | Raporteaza
Daca asta este ceea ce ai inteles tu… atunci pe romaneste spus ai inteles “o p**a”. De unde stie BEC ca voturile din diaspora sunt 100% valabie, e in afara tarii, cu i-a pasat de ele ? cine sa le vereifice ? daca unu a zis ca 90% o votat basescu.. prostimea crede. Trebuie facut ceva urgent. Asta nu e tot: in spitale nu s-au deschis sectii de votare, dar la calculul voturilor au fost numarate si acele voturi (desigur in favoarea PDL) in plus, cum explicati caderile de curent ? (unde erau generatoarele de rezerva) va spun eu cum se explica: 5 minute pe intuneric mai poti stampila vre-o 20-30 de buletine.
Asadar, inainte de a te grabi sa tragi concluziile “basescu presedinte activ” gandeste ! constientizeaza adevarul !
2009-12-07 19:41:38 | Raporteaza
Stim cine sunt sustinatorii traditionali ai PSD: pensionarii, asistatii sociali, orasenimea saraca, taranii… Alaturi de un grup de profitori care si-au pus “investitiile” in partidul de stinga. Cca 30-32 din alegatori.
Si atunci, cum de a ajuns Geoana sa adune votul a cca 50% din voturile romanilor? De unde vin cele 18-20% de procente? Raspunsul se impune: de la “intelectuali”. Desigur, cei ce il urasc pe Basescu, transpartinici.
Nu am date, dar imi vine sa cred ca acesti votanti “intelectuali” sunt, in marea lor majoritate, bugetari. Profesori si invatatori/educatoare, lucratori in administratie, lucratori in regiile de stat, prin servicii si ministere si directii, in Justitie, in Sanatate… Toti cei care se impotrivesc unor reale reforme ale societatii romanesti. Carora le e teama ca vor fi restructurati, ca isi vor pierde sporurile, ca vor avea salarii inghetate, ca vor ramine fara privilegii. Mai ales, care se tem de introducerea examenelor de comptetenta pentru ocuparea posturilor.
Si pentru ca cel ce se numeste Basescu pare sa aduca aceste reforme, il urasc din toata fiinta lor. Nu pentru ca hahaie, ca bea un spritz, ca se enerveaza pe cite un paparazzi nesimtit…
La aceste alegeri nu am vazut 50% de oameni destepti si 50% de prostanaci, ci 50%-0.6% de incompetenti carora le titie fundul de schimbari. In Romania nu trebuie sa ne fie teama de o eventuala tiranie a lui Basescu: avem tirania incompetentei! Si e taaare greu sa ii declaram revolutie, pentru ca suntem CHIAR NOI.
2009-12-07 22:02:38 | Raporteaza
@Nick Sava 52 – trebuie sa recunosc ca am fost miscat. Ideea asta atat de frumos repetata: cine a votat cu Basescu e destept, cine nu a votat cu Basescu e prost, esenta strategiei de campanie, m-a facut din nou sa-mi sterg lacrimile. Voi cum faceti, baieti? Ce beti sau ce fumati ca sa scoateti stupizenii de genul asta? Eu nu sunt nici invatatoare si nici pensionar si foarte probabil platesc impozite mai mari decat tine (asta evident ma califica drept prost, oamenii destepti din PDL nu platesc impozite, ei le incaseaza). Oricum, OOOO INTELEPTULE, explica-mi si mie ce-o sa faca Basescu acuma ca a castigat alegerile. Chestiile alea penibile, guvern, buget pe anul viitor, transe FMI din imprumutul ala pe care initial nu se punea problema sa-l luam, cursul euro, criza (apropo , v-a zis la PDL ca e criza?) . Si mai trebuie sa puna in aplicare si referendumul pe care l-a castigat, nu? Am o propunere simpla , zi ca-s prost si n-are rost sa te cobori la nivelul meu
. Oricum, timpul rezolva totul. Chiar daca Basescu al tau n-a aflat dupa 5 ani ca el trebuie sa conduca Romania si nu sa faca circ . va afla in continuare. Astept cu drag ca dupa ce va termina mogulii, pdl-ul, psd-ul, sa-i vad fata cand isi va da seama ca nu mai poate da vina pe nimeni altcineva.
2009-12-08 01:18:25 | Raporteaza