![]() | Rusia, ca Rusia. Dar ce spune China de scutul antiracheta? Stiati ca Dalai Lama e interzis in Romania?vezi toate articolele de Mihai Goţiu04 Feb 2010 la 20:51 33 comentarii 3036 vizualizari. |
”Ce va spune Rusia?” Această întrebare am auzit-o pusă astăzi, la modul obsedant, de către reporteri tuturor analiștilor și politicienilor intervievați pe tema răspunsului pozitiv dat de Traian Băsescu și CSAT solicitării lui Barack Obama referitoare la integrarea României în proiectul scutului american antirachetă. Desigur, reacția Moscovei nu va întârzia să apară. Într-un fel sau altul.
La un moment dat însă, Cristian Diaconescu, fost ministru de Externe al României, a adus în discuție un alt element. Referindu-se la implicațiile și riscurile scutului, Diaconescu a pomenit despre dezvoltarea din ultimii ani a afacerilor cu China. Remarca lui a trecut neobservată.
Ei bine, eu chiar sunt interesat de modul în care China va reacționa la această repoziționare a României. Trăind sub apăsarea veșnicului vecin de la Răsărit, românii nu au resimțit la modul direct și emoțional prezența și influența din ce în ce mai mare a Chinei pe plan mondial, inclusiv în România. Pentru că oamenii lui Hu Jintao nu sunt prezenți în România doar prin mâna de lucru pe doi lei în diferite fabrici autohtone ori prin bucătarii care prepară pui sichuan cu bambus ori cu cinci arome în diferite restaurante. Fără a face vâlvă, parteneriatele româno-chineze se întind în cele mai variate domenii, de la cele economice până la cercetare și învățământul superior.
Recent, am relatat pe blog unul dintre cele mai umilitoare momente pe care le-am trăit ca român. În urmă cu doi ani, în primăvara lui 2008, liderul spiritual al tibetanilor, Dalai Lama, a primit o invitație de a participa la o conferință la Cluj. Schimbul de corespondență cu secretarul personal al lui Dalai Lama a durat aproape două luni. Se stabilise un program, o întâlnire cu parlamentari români și un desfășurător de întâlniri cu presa. Presiunile făcute din partea Ministerului Afacerilor Externe (pe atunci ministru era Adrian Cioroianu) au zădărnicit însă inițiativa. În cele din urmă, conferința a fost anulată. Doar un naiv nu-și dă seama din ce direcție au venit presiunile. Nu Ministerul de Externe român a fost cel care a zădărnicit acțiunea, ci China.
De aceea sunt curios de modul cum va reacționa China la extinderea influenței americane în România. Cu atât mai mult cu cât (e doar o coincidență?) răspunsul lui Traian Băsescu vine în aceeași zi în care relațiile dintre SUA și China au atins un nivel extrem de tensionat după ce Barack Obama a confirmat că se va întâlni cu Dalai Lama. Iar Hu Jintao nu e doar un personaj exotic precum Hugo Chavez.
Etichete: antiracheta, CSAT, dalai lama, obama, scut


Costi Rogozanu azi la 13:10 |
Zahar Prilepin, un scriitor rus de care v-am mai povestit aici, spunea zilele trecute pe BBC despre [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran azi la 10:36 |
Pe când era Prim Secretar al Partidului Socialist Francez, François Mitterand a fost întrebat de [ citeste mai departe ]
Dan Duca azi la 10:06 |
"Asta este o ţară care a făcut vedete din toate pipiţele şi nu-şi respectă veteranii de [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu azi la 09:19 |
Din 40.000 de bucureșteni anunțați pe facebook au fost numărați la Protestul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu azi la 00:41 |
… si nu, asta nu are nimic de-a face cu ecologia. Are de-a face cu politica. Mai exact, cu [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 13 Feb la 18:57 |
E şi-n Caţavencii.ro
Acum vreo cîţiva ani, cînd se bătea în apariţii la inundaţii cu pe [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 13 Feb la 18:55 |
Economia Romaniei opereaza intr-o lume aflata in flux in care diferentele si nuantele conteaza. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 13 Feb la 16:38 |
Update. Nu rezist. Am auzit declarația lui MIrcea Toader (PDL): unul [ citeste mai departe ]
Bogdan Ciuclaru 13 Feb la 16:21 |
Transmitem alb-negru! De dragul contrastului. De alb se ocupa iarna. De negru...lopetile.
Primul [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 13 Feb la 14:02 |
Am cumpanit mult daca sa public pozitia mea referitor la, de ce falimentul Greciei ar putea sa [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 13 Feb la 07:18 |
Că Victor Ponta își asumă un discurs de învingător anticipat nu ar trebui să deranjeze prea [ citeste mai departe ]
Remus Cernea 12 Feb la 21:30 |
Un astronom grec, pe nume Aristarh din Samos, susţinea, prin anul 280 î.e.n., că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 12 Feb la 17:30 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Cît a durat schimbarea gărzii la Palatul Victoria, prefecţii şi [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 12 Feb la 14:42 |
Un cuib de lilieci ideologizați până la isterie cere să fie privit cu atenție. Îl privesc. [ citeste mai departe ]
Ioana Paverman 12 Feb la 13:58 |
Ultimele săptămâni ni se desfășoară în amintire ca un asalt de întâmplări tumultuoase. [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 12 Feb la 12:36 |
Ca de obicei, apariţia unui personaj politic relativ nou şi tînăr precum Ungureanu a produs [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 12 Feb la 09:36 |
Acest text nu este despre ACTA, ci despre proteste. Mai exact despre protestele de la Cluj, cauzate [ citeste mai departe ]
Cristian Bândea 11 Feb la 15:20 |
Vă rog ca înainte să citiți acest text sau să comentați să parcurgeți textul [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 11 Feb la 14:20 |
1. L-am ascultat ieri seară pe Crin Antonescu, timp de cîteva minute, la tv. De [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 10 Feb la 18:32 |
Daniel Funeriu se poate considera o victimă a ”efectului Udrea”. Numele lui nu se afla pe lista [ citeste mai departe ]
Viorel Dobran 10 Feb la 16:54 |
În timp ce românii mor sinistraţi sub munţi de zăpezi, Biserica Ortodoxă Română cere bani [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 10 Feb la 15:05 |
Mîine, la Piaţa Universităţii în Bucureşti se iese împotriva ACTA, după 17.00. [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 10 Feb la 14:00 |
Cât din drepturile fundamentale ale omului putem încălca pentru a proteja drepturile [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 10 Feb la 12:16 |
Știrile despre calvarul oamenilor blocați în trenuri aproape trei zile în mijlocul viscolului [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 10 Feb la 10:35 |
Recent o idee buna a fost emisa referitor la renuntarea din 2013 la un al 3-lea acord cu FMI. Nu [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 10 Feb la 03:52 |
Auzindu-l pe Ponta cum retracta, corecta si incerca disperat sa isi explice de-a lungul zilei [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 09 Feb la 23:28 |
Numirea dlui Mihai Răzvan Ungureanu în funcţia de premier şi polemicile declanşate de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 09 Feb la 21:37 |
Miniştri care fac afaceri cu statul, comunişti sau fii de comunişti, colaboratori dovediţi ai [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 09 Feb la 19:55 |
Știu, guverne noi, tensiuni în USL, showbiz politic la TV. Dar vă invit puțin în România [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 09 Feb la 17:53 |
Crin Antonescu e furios. I se pare că are şi de ce.
Cabinetul Ungureanu a fost învestit cu [ citeste mai departe ]
| 1@branconeur despre Antonescu vs. Basescu:1. Bea mai putin; Cum se poate masura asta?2. Vorbeste ma bine; Da, dar cam gaunos, nu iti raman in minte decat figurile de stil, nu iti raman in minte... | ||
| 2crin antonescu la fel ca si traian basescu sau altii de calibrul lor nu sint oameni politici. ei doar ocupa locurile unor oameni politici. asa ca, ori antonescu ori basescu, tot o apa si=un pamint sint.... | ||
| 3Aveti dreptate. Si uite-asa, chestia asta a blocat multi vorbareti :)... | ||
| 4@Mircea: @marian, @Ardeleanul, @anamaria, @LUANA, @nicu, si ceilalti pupinbasisti: E evident pt voi ca Ponta sau Poanta si Crin sunt niste urati, rai, lenesi, si far de minte, etc., fara valoare deci. Poi... | ||
| 5Careva: Ok, dacă e cum zici tu şi oamenii n-au ieşit din virtual de teama că gestul lor ar fi confiscat de alde Rogozanu, de ce au mai apăsat nenorocitul ăla de buton de Attend? Au aflat în două-trei zile... | ||
| 6e usor a scrie versuri, cand nimic nu ai a spune...... | ||
| Mihai Goţiu 28582 citiri |
| Costi Rogozanu 14013 citiri |
| Adriana Săftoiu 9358 citiri |
| Cristian Teodorescu 9058 citiri |
| Remus Cernea 7871 citiri |
| Ciprian Domnişoru 5705 citiri |
| Alin Fumurescu 5499 citiri |
| Iulian Leca 5376 citiri |
| Laura Cernahoschi 5374 citiri |
| Dorin Tudoran 4891 citiri |
| Mihai Goţiu 9 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Dorin Tudoran 5 postari |
| Cristian Teodorescu 4 postari |
| Iulian Leca 3 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Laura Cernahoschi 2 postari |
| Bogdan Ciuclaru 2 postari |
| Viorel Dobran 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Mihai Goţiu 118011 citiri |
| Costi Rogozanu 77043 citiri |
| Cristian Teodorescu 52292 citiri |
| Alin Fumurescu 30926 citiri |
| Remus Cernea 26061 citiri |
| Iulian Leca 24710 citiri |
| Viorel Dobran 19506 citiri |
| Dorin Tudoran 17230 citiri |
| Ciprian Domnişoru 15476 citiri |
| Laura Cernahoschi 14181 citiri |
| Mihai Goţiu 45 postari |
| Costi Rogozanu 31 postari |
| Cristian Teodorescu 28 postari |
| Dorin Tudoran 18 postari |
| Iulian Leca 13 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Viorel Dobran 11 postari |
| Constantin Creţan 11 postari |
| Ciprian Şiulea 8 postari |
| Cristian Bândea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
D-le draga , stai linistit ! China stie ft bine ca Romania face parte din NATO . Relatii economice si culturale sunt si intre cele doua corei , si intre China si America ,si intre Rusia si America . Asa ca , eu cred ca abia de acum inainte Romania va devenii si mai interesanta ptr China si nu numai .
2010-02-04 21:08:08 | Raporteaza
O sa se dea de ceasul mortii China, in legatura cu scutul din Romania, o sa vedeti. Or sa fie proteste publice la cele mai inalte nivele inainte sa adopte Boc in sedinta de Guvern “taxa pe mancare”.
2010-02-04 21:09:38 | Raporteaza
Hu Jintao este de departe cel mai bun presedinte pe care l-a avut China de foarte multa vreme si daca va deveni prima putere mondiala, atunci cele mai mari merite le are acest om. A stiut sa imbine comunismul cu capitalismul, a fost suficient de crud cat sa nu permite derapaje – pana la urma e mai buna teroarea statului decat cea a interlopilor sau mafiotilor – si, desi chinezii nu o duc peste tot mai bine, (in multe parti insa fostii saraci ce aveau pamanturi acum sunt adevarati boieri care castiga mii de euro numai din chirii) puterea colosala a Chinei se vede, se simte si nici cel mai americanizat om nu poate nega asta. Cred ca nu ne-ar strica niste cursuri de mandarina sau cantoneza…
2010-02-04 21:11:41 | Raporteaza
@gheorghe:
sunt de acord cu concluzia
doar cand iei decizii care pot fi deranjante pentru altii devii interesant; altfel esti privit ca o cantitate neglijabila, care poate fi ignorata
2010-02-04 21:11:44 | Raporteaza
da-r-ar Dumenzeu sa se supere China asa de tare incat sa nu ne mai trimita sibutramina sub nici o forma
2010-02-04 21:12:48 | Raporteaza
@Cheung:
puterea se vede
din toate punctele de vedere; si nu toate sunt de admirat
2010-02-04 21:13:49 | Raporteaza
Esti de tot hazul, gotziu. Auzi domne, “repozitzionarea” Roamniei. Man, nici PROPRIETATEA cuvintelor romanesti nu o ai.POZITZIA Romaniei e NESCHIMBATA. Poate in mintea ta tulbure ai vrut sa scrii REITERAREA pozitziei romanesti. Iar chestia cu marea influentza chineza de la noi (iar auzi domne, in CERCETARE SI INVATZAMANTUL SUPERIOR – poate e vorba de sa invatzam limba chineza cantand!) e atat de gogonata incat nu merita comentata.
ChouEnLai i-a spus lui Maurer in 1965 referitor la posibila influentza a Chinei in conflictul cu rusii: avem in China un proverb – apa de departe nu poate stinge focul.
Asa ca ne doare undeva de “reactzia” chineza, care nici macar nu va exista.
Gotziu, am o curiozitate, exista totusi ceva despre care potzi sa scrii fara sa batzi campii? Si dupa ca ce esti platit pentru astfel de maculatura de borfashul feneist din banii tzepuitzilor mai ai si nerusinarea sa faci greva fiscala.
2010-02-04 21:22:46 | Raporteaza
@cheung . D-le , nu te grabii cu laudele ! Cand te gandesti ca 80 de milioane de germani produc tot atat de mult cat 1,3 mld de chinezi parca iti vine sa le plangi de mila chinezilor . Dati in china salarii la fel ca in germania si vedeti cu ce mai ramaneti ! Gandeste-te numai ca america produce cat 20 chine la un loc , gandestete la nivelul tehnologic din germania si america si la cel din china . Cu ce costuri umane au obtinut ei , chinezii , acele rezultate ?
2010-02-04 21:28:37 | Raporteaza
@comentator:
Iti recomand sa vizitezi un medic, ca problemele tale iti afecteaza ficatul si vezica biliara. Pe bune.
2010-02-04 21:31:11 | Raporteaza
news.xinhuanet.../ – De luat nota oficial fii sigur ca au luat.
2010-02-04 21:43:38 | Raporteaza
Din acel eveniment cu Dalai Lama ai tras tu concluzii,nu enimic concret,informatiile tale trebuiesc verificate.
2010-02-04 21:44:58 | Raporteaza
@Tudor:
m-am ocupat de partea de intalniri cu presa, stiu ce s-a intamplat atunci, cum s-ar zice, din interior;
mai mult decat stiu in mod direct, peste 50 de ani, cand se desecretizeaza arhivele de la sri
(pardon, 48 de ani, ca 2 au trecut)
2010-02-04 21:50:00 | Raporteaza
Eu as propune o comparattie.Daca avem nevoie de un medicament,ce facem,refuzam tratamentul din cauza efectelor secundare?Alternative,nu prea vad.Ne asumam si efectele secundare.
2010-02-04 22:01:26 | Raporteaza
@val_one:
depinde cat ce grave sunt efectele scundare
; tocmai de aceea trebuie sa le estimezi si sa le cunosti inainte de a lua medicamentul;
altfel, din punctul meu de vedere, decizia de a se accepta scutul antiracheta american e o zi istorica pentru Romania – nu stiu cat se constientizeaza ca Romania a devenit astfel, oficial, vector de putere in zona (cu avantajele si riscurile aferente, se intelege)
2010-02-04 22:11:41 | Raporteaza
@Mihai Goţiu: d/le profesor,multumesc,vreau doar sa precizez ca eu am inteles sensul posatrii dvs.Nu pot sa-i conest nici macar o virgula.Interventia mea se vrea mai mult o sustinere a puntului dvs de vedere.Doar ca subiectul “scut” se comenteaza in mod cu totul patimas pe alte bloguri,si numai dezbatere de idei nu mai este.
O precizare,se cuvine sa mai fac.Consider ca esecul incercarii lui Dalai Lama de a vizita Clujul ca pe o mare pierdere.
2010-02-04 22:43:26 | Raporteaza
Rusia nu e o problema. Mai nimic nu se face fara aprobarea lor, ca doar nu o sa inceapa un nou razboi rece… Ca dovada “permisiunea” de a intra in Iraq… dar nu Siria si Iran ! Sa ne amintim ca d-na Rice a fost intoarsa in zbor de te miri cine: premierul Libanului…cind cu bombardarea de catre Israel… si a intors avionul, cica, nr.2 in lume.
China ? Profita de nu mai poate… ii creste PIB-ul, emigreaza si formeaza comunitati…fac bani. Inapoi la Rusia…
Stiti episodul cu Georgia… Ministrul de externe rus a spus atunci “Loud&Clear”: SUA are de ales: Georgia sau parteneriatul cu Rusia. Se poate mai clar ?
Azi e simplu: nr.1 americanii…dar Stapinul ? Asa ca, nu trebuie sa ne facem griji… Coreea de Nord a testat arma nucleara, dar americanii tot in Iraq s-au dus… ca Saddam “poate are”…si le tot cauta… si Coreea de Nord mai testeaza… Iran, Siria, Liban, Libia, Venezuela=fiefuri rusesti. Asta e si motivul pentru care nimeni nu mai da doi bani pe Cuba. Dar pe Romania, cind “lupta” e pentru a cuceri zone energetice de influenta: Americanii mor in Iraq, in timp ce Rusia a incheiat tratate cu Libia si Venezuela… Ca Siria, Liban, Iran sunt de mult… Asa ca… va fi liniste.
2010-02-04 22:50:02 | Raporteaza
@gheorghe: Foarte corect.Dar eu mai cred ca balonul de sapun al economiei chineze va face poc in curand si depinde cu cat zgomot si cat de tare se va propaga unda de soc. Asa ca pozitia Chinei nu ma ingrijoreaza prea tare ea la randul ei avand nevoie ca americanii sa nu dea armament Taiwan-ului. Asa ca moneda de schimb exista. Tot ex-big brother poate fi problema.
2010-02-04 22:51:45 | Raporteaza
O bomba atomica din 1945 a transformat un oras in ruine si a ucis 100.000 locuitori in cateva secunde. O bomba cu hidrogen
de azi – cu o putere de 30 la 50 de ori mai mare decat bomba din 1945 – transforma in cateva secunde, un oras ca Bucurestiul
nu intr/un morman de ruine ci intr-o groapa mare in care nu mai gasim doua caramizi una peste alta. cu privire la locuitori,
problema va fi mai simpla deoarece ei vor fi vaporizati instantaneu. Stiu ca e f.greu sa judeci cu propriul cap – totusi,
poate nu e asa greu de priceput ca nu de atacul cu rachete nucleare IRANIENE trebuie sa ne fie noua teama ci de un eventual
razboi in care de o parte sunt tarile occidentale iar de cealalta parte Rusia, China. In aceste conditii daca Romania este o
tara posesoare de arme antiracheta, cine ataca trebuie sa distruga mai intai armele antiracheta pentru a putea ataca tarile
din spatele lor / de ex. Franta, Anglia, Germania, Spania etc. Asa cum la razboaiele clasice trebuiau distruse mai intai
cuiburile de mitraliera pentru a putea trimite apoi oamenii la atac. Cu alte cuvinte rusii, chinezii trebuie sa distruga mai
intai Romania pentru a putea distruge pe celelalte tari occidentale. Ei, in cele 10 minute cat ar dura distrugerea Romaniei,
tarile occidentale isi pot organiza apararea proprie si contraatacul si pot salva macar jumatate din proprii locuitori dar
asta cu pretul distrugerii complete a Romaniei si a transformarii ei in pamant de nelocuit pentru urmatorii 100 de ani. Sper
ca nu e asa greu de priceput, sau ma insel????
2010-02-04 23:24:36 | Raporteaza
@un pensionar PP: de aici si proverbul ca cine nu are batrani sa-si cumpere. Altfel cum am fi aflat tot complotul asta fara intuitia matale geniala?
Ne dam toti cu parerea la scut ca si cum ar avea importanta ce vrem noi sau chiar ce vrea Basescu! domnulsix.wordp../
2010-02-04 23:43:41 | Raporteaza
Dalai Lama e expirat !
2010-02-05 00:13:06 | Raporteaza
[...] Mihai Gotiu: Rusia, ca Rusia. Dar ce spune China de scutul antiracheta? Stiati ca Dalai Lama e interzis in Romani… [...]
2010-02-05 00:56:44 | Raporteaza
Stim foarte bine ca peste 75% din colonistii “israelieni” (citeste- khazari) mutate in teritoriile ocupate inca de la jumatata anilor ’50, sunt proveniti din fostele URSS si RPR (unde dupa moartea lui Stalin, in 1953, Gh.G.Dej a inceput o ampla actiune de “epurare” a aparatului de partid si de stat, izgonind khazarii importati de peste Prut, ce aveau tendinta sa invadeze toate sectoarele statului si societatii). In decembrie 1989, echipa comunistilor khazari (Iliescu, Roman, Brucan, Barladeanu, etc) a reluat puterea si a revenit la planul din anii ’50- distrugerea independentei si suveranitatii (asta in special prin metoda distrugerii economiei nationale). Incet-incet, au invadat toate sectoarele- de la cel bancar pana la Legislativ si Executiv. Iliescu si Basescu sunt amandoi « evrei »-khazari iar echipa lui Constantinescu a fost intesata de « khazarici », controlandu-i activitatea practic.
Afirmatia lui Shimon Peres potrivit careia ar fi cumparat Romania si Ungaria, nu este deloc intamplatoare- in urma recunoasterii statului palestinian de catre Israel si a admiterii obligatiei de a se retrage din teritoriile ocupate (pe care le-au si colonizat deja), apare necesitatea stringenta in urmatorii ani a stramutarii populatiei « israeliene » (khazare)… inapoi de unde au emigrat acum cateva decenii ! Rusia si Ukraina nu-i mai accepta- asa c ataman bine s-ar potrivi in Romania si Ungaria.
Tocmai de aceea campania furibunda de incriminare a poporului roman ca « popor de criminali » care ar fi savarsit « cele mai grave crime de razboi din al doilea razboi mondial » (Dennis Delletant-Gabriel Liiceanu) si totodata actiunile politico-economice menite aducerii populatiei Romaniei in stare de saracie lucie- pentru a forta emigrarea in masa catre alte regiuni ale Europei, depopularea treptata a anumitor regiuni foarte bogate (Valea Jiului, Rosia Montana si in general- Moldova, au devenit cele mai sarace regiuni, desi… poarta cele mai mari bogatii naturale) si stabilirea unui scut de aparare anti-racheta, nu ca sa protejeze romanii (sa fim seriosi, de cand isi fac ei atatea griji pentru populatia Romaniei… ?!?!) ci pentru viitoarele « haite » de colonisti stramutati din teritoriile ce vor fi redate Palestinei.
Khazarii au fost dintotdeauna (inca din perioada evului mediu timpuriu) o populatie migratoare extrem de agresiva, roi de lacuste care a facut ravagii peste tot pe unde a trecut- au mai fost in Romania, intre 1944 si 1953 (cei mai cumpliti ani din istoria noastra multililenara), dupa care au tabarat peste Palestina, a carei populatie supusa regimului de exterminare a dus o acerba lupta de rezistenta impotriva hoardelor invadatoare provenite in special din URSS si RPR. Acum, constatand esecul lor in fata rezistentei darze a palestinienilor- vor sa se mute inapoi, catre teritorii mult mai manoase unde exista imense bogatii naturale.
2010-02-05 01:03:37 | Raporteaza
@Bercea Mondialu’:
ori ai un umor de-a dreptul exceptional
, ori ceva lipsa in partea superioara
2010-02-05 01:09:16 | Raporteaza
voi astia de la vox publica…daca extrageti b-ul ramaneti cu ce meritati , hahahahaaaaaa
2010-02-05 02:31:14 | Raporteaza
@comentator: Ai tu o problema. E a ta. Gotiu zice foarte bine, China e in momentul de fata mai puternica decat US si Rusia la un loc, orice se intampla intre acestea intereseaza China. Desi cred ca se uita linistiti la TV si beau o bere… Deh, isi permit, orice conflict pare sa fie in interesul lor acum, caci sunt pe cai mari. Intr-adevar, ne vor trebui profesori de chineza.
2010-02-05 03:19:26 | Raporteaza
@Bercea Mondialu’:
Eu sunt membru vechi PDL.
Am fost comunist, fesenist, pedist social-democrat de stanga,
pedist popular crestin de drapta sau, dupa necesitati
pedelist popular crestin de dreapta cu insertii liberale.
*
Sunt asadar adaptabil.
Daca se intorc khazarii ne vom taia
toti membri de partid imprejur si vom fi si khazari.
*
Nu vom avea nimic de pierdut.
ba dimpOotriva , eu voi iesi chiar castigat.
De cate ri voi merge sa fac pișu imi voi reaminti de
imaginea marelui lider al partidului nostru.
Era un banc …avem tancuri, avioane , rachete….
Dar SCUTURI ?
SCUTURI…BASESCU !
2010-02-05 08:38:21 | Raporteaza
@un pensionar PP:
“Eu imi apar saracia
si nevoile si neamul…”
Deci, scutul acesta ne va apara saracia si nevoile.
…Nu trebuie sa ne mai apere si neamul pentru ca acesta emigreaza intr-una.
2010-02-05 09:48:45 | Raporteaza
@Doru: Expirat esti doar matale… Si asta ca sa ma exprim elegant…
2010-02-05 13:33:00 | Raporteaza
[...] Rusia, ca Rusia. Dar ce spune China de scutul antiracheta? Stiati ca Dalai Lama e interzis in Romani… [...]
2010-02-06 11:53:47 | Raporteaza
news.xinhuanet.../ – China isi ”revine” economic
2010-02-07 21:20:46 | Raporteaza
[...] Mai multe aici si aici: [...]
2010-02-08 03:37:24 | Raporteaza
asta de-ai scris articolul ai facut studiile la spiru….normal unu cu nivelul asta nu are voir sa faca opinie….da-te afara imbecilule.
2010-02-11 20:16:09 | Raporteaza
da oare ce-ar fi daca n-ar mai exista hotarele astea???
OM MURI:)))
2010-02-14 22:14:14 | Raporteaza