
![]() | Să cîştigăm din jegul lor! Nu mă interesează dacă Chirieac şi SRS au fost lucraţi în timp ce lucrau pe cineva…vezi toate articolele de Costi Rogozanu 10 nov la 12:44 52 comentarii 1941 vizualizari. |
Sorin Roşca-Stănescu şi Bogdan Chirieac stau de vorbă cu şeful ANI, Cătălin Macovei. Primii doi nu mai sînt jurnalişti de foarte mult timp. Dar sînt încă dătători cu părerea absolut peste tot. În înregistrarea dată de Curentul sînt doar personaje din Clanul Soprano. Ei sînt România de care mi-a fost silă întotdeauna, a combinaţiilor. România pe care trebuie s-o luăm la şuturi cu toţii. După 20 de ani.
Mai întîi, aş vrea să dau un citat: “Dacă n-ai grijă de amantă, odată te varsă!” Acesta e un soi de omagiu adus expresivităţii pe care puţini scenrişti români au atins-o atunci cînd au vrut să redea viaţa de cartier. La noi, bogătanii vorbesc mai argotic decît băieţaşii care vînd heroină în Ferentari. Spune multe şi asta.
Mai-marii presei de azi aveau motive de cînd lumea să-i elimine pe cei doi din breaslă, măcar declarativ. Singurul gest ceva mai vizibil a fost cel al lui CTPopescu de a-l da afară de la Gîndul pe Chirieac după ce s-a constatat că scria articole ca să-şi regleze afacerile cu STS.
Chirieac era aseară la TVR, vorbea despre Zidul Berlinului, apoi a fugit la Realitatea parcă şi e în continuare ultraprezent. Roşca era la Antena 3 cu Hrebenciuc… Aceşti oameni trebuie pur şi simplu să fie semnaţi altfel pe burtieră: ŞANTAJIŞTI, de exemplu.
Evident, înregistrarea nu a ajuns întîmplător la Curentul. Cineva a vrut să “le-o tragă”. Trupa Băsescu e cel mai puternic adversar al lor şi ei sînt furnizorii “suspecţi”. Dar aceste mizerii ne mai deschid şi nouă ochii. (Apropo, faza cu caltaboşul şi Remeş nu a fost considerată “probă”, dar mie nu-mi pasă, setea mea de etică a fost satisfăcută cu acel filmuleţ şi asta e destul – dacă tot nu se ajunge să mi se satisfacă şi setea de justiţie). Aşa şi cu cei doi: vor începe isterii că de unde e înregistrarea? etc.
E foarte grav că sînt astfel de înregistrări ale unor convorbiri personale. Dar nu-mi mai pasă în cazul lor! Pentru că sînt mai rău decît cei care îi înregistrează! Dinte pentru dinte jeg pentru jeg. Un şef de instituţie îngenunchiat de doi derbedei între două glumiţe despre amantele lor. Asta n-ar trebui să ne deprime, ar trebui să ne revolte curat şi adevărat!
Cine iese cîştigat din această explozie de jeg, înregistrări probabil ilegale, şantaj etc.? Noi cîştigăm! Tot ce-mi doresc e să “verse” acum şi cei doi şantajişti biblioteca lor de dosare şi înregistrări. Ar fi o deversare de lături pozitivă: putem ieşi la liman dacă înotăm voiniceşte prin manipulările lor…
Ca o glumă, mi-a mai plăcut mult discuţia cu amante şi soţii. Pare o viziune ultramodernă şi de cartier a poveştii din “O scrisoare pierdută”…
Ăsta e jurnalismul unei falange importante din anii 90. Am văzut şi eu şefi de ziar cu seifuri cu documente îngropate în perete. Unii s-au “apărat” cu ele, alţii au atacat, alţii n-au mai ştiut să facă distincţia. Cert e că aşa nu se poate face nimic. Tot ce pot spera, cum ziceam, e că se vor anihila unii pe alţii, că Roşca Stănescu va trage cuiul grenadei, în mijlocul poporului de şantajişti adversari sau prieteni din care face parte.
Frînturi simpatice:
SRS: Nu i-aţi găsit conturile de afară?
CM: Suntem în procedură… Lui Blaga?
SRS: Da.
CM: Sincer, nu le-am căutat.
SRS: Urât.
CM: Urât, dar nu am ştiut.
SRS: Dar ceilalţi doi?
CM: La ceilalţi doi sunt procedurile în curs. Durează. Ştiţi cum v-am zis şi la televiziune. Elveţia nu mai e ce-a fost. Elveţia dă tot acuma, dar e o procedură mai complicată. (sursa: Curentul)
SRS: Am nişte acte. Voi vă hotărâţi dacă uită discuţia. Poţi s-o uiţi?
CM: Eu zic că nu, n-o uita. Nu mizaţi pe asta că nu ştiu.
BC: Deci pot să uit dacă am venit cu el la tine.
SRS: Păi ştii că ai luat 100.000 de la un domn?
CM: Nu, arătaţi-mi hârtia!
SRS: Nu ştiu… (scoate documentul)
CM: Nu, domnu’ ăsta a luat împrumut.
SRS: E semnătura ta?
CM: Da!
SRS: Şi ce scrie aici?
CM: „În prezenţa martorului“. „Contractul a fost încheiat în prezenţa martorului Macovei“. Da, aşa e, şi e valabil şi în ziua de azi că ăla n-a dat banii. Adevărat tot ce scrie de la un cap la altul şi adevărat că-i semnătura mea. Dar n-am luat eu, din păcate. Acum îmi pare rău, fie vorba între noi, că n-am luat nimic de acolo.
SRS: Păi da. Acum informaţia care-o am e că aţi împărţit banii: tu, martorul, cu ăsta care a luat.
CM: Domnul Roşca, ar fi fost bine. Mă credeţi, acum asta n-am cum să dovedesc, dar n-am luat nici măcar un cent şi n-am făcut rău.
SRS: Şi dacă n-ai făcut chestia asta, atunci de ce i-ai dat avocatului cu pixul, semnătura?
CM: Că s-a încheiat în prezenţa mea.
SRS: Nu asta, ce n-am adus…
CM: La ce vă referiţi?
SRS: Că te-ai angajat că-i dai banii înapoi tu şi te-ai pârât singur; ai dat o declaraţie olografă în faţa acestui avocat.
CM: Nu, asta aicia nu.
SRS: Nu?
CM: Nu. Arătaţi-mi declaraţia! Ce Dumnezeu! Deci dacă am recunoscut că astea-s? Cum să-i dau? Am înnebunit în somn? Când să-i dau? Eu ştiu că avocatul ar vrea să ia banii de la mine acuma. Dar dacă luam eu banii? Să ştiţi că eu nu am o problemă cu datoriile. Eu când iau un ban îl dau până la ultimul înapoi.
BC: Dar domnul ăla cine-i?
CM: Domnul ăla era un cămătar. (Curentul)
Etichete: Chirieac, Curentul, inregistrare, SRS


Iulian Leca azi la 04:32 |
Poate ca este inca greu de stabilit cine a pierdut si cine a castigat vineri seara in Parlament. [ citeste mai departe ]
Pavel Lucescu azi la 02:02 |
Pana in seara asta l-as fi votat pe Crin Antonescu din convingere. Duminica o sa votez "negativ". [ citeste mai departe ]
Simona Tache azi la 00:23 |
Mai întâi, top "muci în fasole":
- Intrarea târzie a lui Geoană, cu nevasta la 2 metri în [ citeste mai departe ]
Cristian Pătrășconiu 20 nov la 23:53 |
Basescu. Care e modelul sau de moralitate? Sotia!
Geoana. Care e cea mai buna fapta pe care a [ citeste mai departe ]
Liviu Antonesei 20 nov la 22:44 |
Dezbaterea dintre cei trei candidaţi la preşedinţia României fiind, totuşi, un „caz de [ citeste mai departe ]
Pavel Lucescu 20 nov la 22:20 |
Un pustan destept, arogant si cu tupeu, un tocilar insipid si plictisitor si un dulau rebegit, care [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 20 nov la 22:08 |
După mine, la turnirul ăsta în trei, primul clasat a fost Băsescu, tocmai pentru că a jucat cu [ citeste mai departe ]
Cristian Pătrășconiu 20 nov la 21:51 |
Destul de apropiati cei trei.
Crin, dupa seara asta, e, din punctul meu de vedere, locul 3 [ citeste mai departe ]
Costin Ilie 20 nov la 21:26 |
Întâi despre dezbatere. Dacă staff-urile de campanie nu evitau momentul, dezbaterea, în formula [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 20 nov la 20:42 |
E trist. Nu mai are forţă, nu mai are pasiune, nu i se mai vede lumina aceea a luptei în ochi. I [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 20 nov la 20:03 |
Turcescu: foarte bun! Dar as fi renuntat la ineptia - practicata si prin State - cu "le urez succes [ citeste mai departe ]
Ioan T. Morar 20 nov la 20:02 |
Nu urmaresc dezbaterea, încă sînt peste Ocean, la Washington, DC, m-am uitat doar pe live-textul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 20 nov la 19:07 |
...stiu, asta nu ar trebui sa ne intereseze, astea sunt "prostioare", detalii superficiale. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 nov la 18:26 |
La cald
- Geoană şi-a făcut rolul, a ezitat la întrebarea cu Eximbank, dar a [ citeste mai departe ]
Cristian Pătrășconiu 20 nov la 18:18 |
Voi incerca, pina dupa ora 21, sa punctez cit pot de multe momente care au legatura cu intilnirea [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 20 nov la 18:15 |
In ordinea normala a lucrurilor intalnirea celor trei candidati, cotati cu cele mai mari sanse de a [ citeste mai departe ]
Ioan T. Morar 20 nov la 18:00 |
Da, stimastelespectatori, Traian Băsescu e relaxat, îi prieşte campania electorală, nu i-a [ citeste mai departe ]
Dragoş Nicolae 20 nov la 17:44 |
Ultimul film al lui Radu Mihăileanu este o poveste amplă cu impostori, cu personaje amuzante şi [ citeste mai departe ]
Dragoș Stanca 20 nov la 17:37 |
In timp ce Basescu, Geoana, Antonescu si toti ceilalti se vor lupta pentru voturile noastre, [ citeste mai departe ]
Pavel Lucescu 20 nov la 17:18 |
Pentru Traian Basescu:
Promiteti ca, in caz ca veti mai fi inca cinci ani [ citeste mai departe ]
Răzvan Ilie 20 nov la 17:11 |
Oblomov nu înseamnă lene. Sau nu doar atât. Esenţa personajului este neputinţa de a ieşi din [ citeste mai departe ]
Cristian Pătrășconiu 20 nov la 15:20 |
"Clasa politica face rau Romaniei"
"Clasa politică din România reprezintă cea mai mare piedică [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 20 nov la 15:03 |
Intru pe blogul lui Adrian Năstase, după ce am auzit că el nu merge la Referendum. Citesc acolo [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 nov la 14:16 |
A trecut o lună, am strîns multe în tolbă, pot face acum o listă de cîteva mediamanipulări [ citeste mai departe ]
Dan Duca 20 nov la 13:22 |
I-o fi scăpat, o fi fost la plezneală, naiba ştie! Dar preşedintele Traian Băsescu, comandantul [ citeste mai departe ]
Cristian Pătrășconiu 20 nov la 12:43 |
Uau! Trebuie sa ai tupeu cu carul ca sa sustii o enormitate precum e cea formulata de Adrian Nastase! [ citeste mai departe ]
Eugen Istodor 20 nov la 12:42 |
Uichendistul pleaca in excursie. Se copilareste. Se intoarce in Sighisoara, in timp medieval si-n [ citeste mai departe ]
Dragoș Vasile 20 nov la 12:09 |
Teoretic, acesta este un text despre un nou serial de la AXN*. Practic, nu e, deşi cea mai mare [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 nov la 11:54 |
Am tot citit prin ziare ba că Răduleasca i-a luat haine lui Dani, ba că plăteşte la Monaco nu [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 20 nov la 11:41 |
Sa presupunem ca Traian Basescu va castiga alegerile. Sa presupunem ca nici nu se va schimba foarte [ citeste mai departe ]
| 1Sa ne fereasca D-zeu de Geoana. Are tot ce poate fi mai rau pentru tara asta. Cu clica din spatele lui o sa fie dezastru. Mai vreti inca 5 ani fara reforma ? La fel ca si Oprescu nu este decat un opoerunist... | ||
| 2dr. chawi ahmad, va rog nu tipati! am probleme cu nervii.... | ||
| 3@ all - o diferenta pe care riscam sa o pierdem din vedere: intre "cine a castigat" dezbaterea si cine va castiga voturile. Dat fiind ca impactul mass media e, orice s-ar spune, substantial mai redus la... | ||
| 4Dr. Chawi, iartă-mă, dar dacă Islamul e religia păcii, de ce răcneşti cu majuscule? Dacă ai fi muezin poate aş înţelege. Acuma, vezi tu, dr. Chawi, problema e că nu ai umor. Am observat asta la mulţi musulmani.... | ||
| 5Eu renunt.Nu cred ca mai votez pe nimeni.Din pacate Geoana a cistigat alegerile ?... | ||
| 6Pentru Basescu seara asta a fost cu adevarat un inceput. Inceputul sfarsitului.... | ||
| 7@Stefanica alias dr ceapa Mi-am spus si eu parerea, daca nu e cu suparare, nu iau apararea nimanui. Daca ai inteles bine, eu sunt ateu, asa ca Ion gura de ce o fi, si sa m-ajute dzeu nu face doi bani... | ||
| | Cristian Pătrășconiu 24835 citiri |
| | Costi Rogozanu 20137 citiri |
| | Laura Cernahoschi 8371 citiri |
| | Cristian Teodorescu 7577 citiri |
| | Alin Fumurescu 7508 citiri |
| | Pavel Lucescu 7488 citiri |
| | Doru Bușcu 6768 citiri |
| | Ioan T. Morar 6640 citiri |
| | Iulian Leca 5519 citiri |
| | Costin Ilie 4558 citiri |
| | Cristian Pătrășconiu 1240 comentarii |
| | Costi Rogozanu 656 comentarii |
| | Laura Cernahoschi 353 comentarii |
| | Cristian Teodorescu 346 comentarii |
| | Liviu Antonesei 335 comentarii |
| | Iulian Leca 322 comentarii |
| | Alin Fumurescu 260 comentarii |
| | Alin Ionescu 211 comentarii |
| | Pavel Lucescu 196 comentarii |
| | Teodor Tita 141 comentarii |
| | Cristian Pătrășconiu 47 postari |
| | Ioan T. Morar 20 postari |
| | Costi Rogozanu 17 postari |
| | Eugen Istodor 14 postari |
| | Alin Fumurescu 13 postari |
| | Cristian Teodorescu 12 postari |
| | Iulian Leca 11 postari |
| | Laura Cernahoschi 9 postari |
| | Pavel Lucescu 8 postari |
| | Lucian Davidescu 7 postari |
| | Cristian Pătrășconiu 81816 citiri |
| | Costi Rogozanu 60367 citiri |
| | Cristian Teodorescu 35436 citiri |
| | Ioan T. Morar 29817 citiri |
| | Doru Bușcu 22981 citiri |
| | Alin Fumurescu 21546 citiri |
| | Costin Ilie 17192 citiri |
| | Pavel Lucescu 15938 citiri |
| | Alin Ionescu 15522 citiri |
| | Laura Cernahoschi 15370 citiri |
| | Cristian Pătrășconiu 3657 comentarii |
| | Costi Rogozanu 1869 comentarii |
| | Cristian Teodorescu 1331 comentarii |
| | Alin Ionescu 1150 comentarii |
| | Ioan T. Morar 945 comentarii |
| | Alin Fumurescu 796 comentarii |
| | Liviu Antonesei 735 comentarii |
| | Costin Ilie 684 comentarii |
| | Laura Cernahoschi 599 comentarii |
| | Daniel Oanta 591 comentarii |
| | Cristian Pătrășconiu 226 postari |
| | Ioan T. Morar 116 postari |
| | Costi Rogozanu 78 postari |
| | Cristian Teodorescu 68 postari |
| | Eugen Istodor 50 postari |
| | Alin Fumurescu 46 postari |
| | Lucian Davidescu 40 postari |
| | Costin Ilie 39 postari |
| | Daniel Oanta 33 postari |
| | vox 33 postari |
| | Cristian Pătrășconiu 113792 citiri |
| | Costi Rogozanu 78652 citiri |
| | Cristian Teodorescu 52133 citiri |
| | Ioan T. Morar 46317 citiri |
| | Alin Fumurescu 29408 citiri |
| | Doru Bușcu 28694 citiri |
| | Costin Ilie 28300 citiri |
| | vox 22121 citiri |
| | Pavel Lucescu 19315 citiri |
| | Laura Cernahoschi 18471 citiri |
| | Cristian Pătrășconiu 7398 comentarii |
| | Cristian Teodorescu 3342 comentarii |
| | Costi Rogozanu 2965 comentarii |
| | Alin Fumurescu 1755 comentarii |
| | Ioan T. Morar 1443 comentarii |
| | Alin Ionescu 1208 comentarii |
| | Costin Ilie 1159 comentarii |
| | Liviu Antonesei 735 comentarii |
| | Daniel Oanta 706 comentarii |
| | Laura Cernahoschi 669 comentarii |
| | Cristian Pătrășconiu 449 postari |
| | Ioan T. Morar 199 postari |
| | Costi Rogozanu 152 postari |
| | Cristian Teodorescu 148 postari |
| | Alin Fumurescu 85 postari |
| | Costin Ilie 80 postari |
| | Eugen Istodor 69 postari |
| | Lucian Davidescu 66 postari |
| | vox 63 postari |
| | Simona Tache 57 postari |
| | Cristian Pătrășconiu 113792 citiri |
| | Costi Rogozanu 78652 citiri |
| | Cristian Teodorescu 52133 citiri |
| | Ioan T. Morar 46317 citiri |
| | Alin Fumurescu 29408 citiri |
| | Doru Bușcu 28694 citiri |
| | Costin Ilie 28300 citiri |
| | vox 22121 citiri |
| | Pavel Lucescu 19315 citiri |
| | Laura Cernahoschi 18471 citiri |
| | Cristian Pătrășconiu 51709 comentarii |
| | Cristian Teodorescu 15536 comentarii |
| | Răzvan Vintilescu 12981 comentarii |
| | Costi Rogozanu 11116 comentarii |
| | Alin Fumurescu 6124 comentarii |
| | Costin Ilie 5437 comentarii |
| | Pavel Lucescu 3113 comentarii |
| | Ioan T. Morar 1443 comentarii |
| | Alin Ionescu 1208 comentarii |
| | Liviu Antonesei 735 comentarii |
| | Cristian Pătrășconiu 1517 postari |
| | Răzvan Vintilescu 454 postari |
| | Cristian Teodorescu 396 postari |
| | Costi Rogozanu 335 postari |
| | Costin Ilie 266 postari |
| | Alin Fumurescu 225 postari |
| | Ioan T. Morar 200 postari |
| | Pavel Lucescu 71 postari |
| | Eugen Istodor 69 postari |
| | Lucian Davidescu 66 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
[...] UPDATE 2. Costi Rogozanu – Să cîştigăm din jegul lor! Nu mă interesează dacă Chirieac şi SRS au … [...]
2009-11-10 12:54:52
Ati pus punctul pe “i”, nici nu mai este nimic de adaugat! Faza cu “caltabosul” nici nu a fost asa scarboasa, a fost o chestie tipic “damboviteana”, de blamat, desigur, dar faza asta e gretoasa rau ! Si asa cum spuneti, sunt toata ziua la tv si isi dau cu parerea, sunt “formatori de opinie”, nu ? Parca vad fata lui Chiriac “afectata” cand ii critica de zor pe altii si ii face zob !
2009-11-10 12:56:17
Niste ticalosi!
Daca s-a ajuns si la tanarul sef al ANI, inseamna ca Romania are infectie generalizata, septicemie.
Cand te gandesti ca acesti domni STS, prietenul Nistorescu si altii ne adormeau cu cantecele lor de sirena in anii 90, in timp ce ei isi construiau reteaua!
Cred ca sunt securisti de securisti si ne-au mintit intr-un hal fara hal!
2009-11-10 13:00:08
Misto baiatul ala : Bleen . Are o parere buna despre voi, Costi .Lasand in pace glumitele-blogosferice , crezi ca tie nu ti s-ar putea intampla asa ceva ? (Ma refer la o inregistrare ilegala, scapata in presa) In rest sunt de acord cu caracterizarea celor 2, ai dreptate
2009-11-10 13:00:46
mache – raspunsul e simplu – da, ma pot inregistra dansind, bind, glumind cu prietenii, facind politica, dar nu santajind, negociind, scotind dosare
2009-11-10 13:03:28
Finally, some light!
Multumesc!
2009-11-10 13:16:10
Si nici o amarata de stire la tv.
2009-11-10 13:19:53
fem – tu-ti faci griji? vor fi si la TV. te vei plictisi de ei
2009-11-10 13:23:57
“E foarte grav că sînt astfel de înregistrări ale unor convorbiri personale. Dar nu-mi mai pasă în cazul lor!” Nu inteleg. Nu e normal ca serviciile de informatii sa protejeze demnitarii de santaj? Aia nu e in nici un caz o convorbire personala despre amante.
2009-11-10 13:26:06
@Costi Rogozanu
)))))
Ne vom plictisi, pai nu sunt ei “anlisti de frunte”, chemati mereu la tv ?
2009-11-10 13:26:53
Credeti ca apariatia acestei inregistrai ii va opri pe producatorii de la Realitatea si Antena3 sa-i invite in emisiuni ? Binenteles ca nu… Aceste practici sunt atat de incetatenite incat devin STIRE doar pentru cei care sunt din afara breslei…
2009-11-10 13:27:14
Incepi sa devii un ziarist adevarat. Chapeau, Rogozanu.
Din pacate, suntem in rahat pana-n gat. Cine vor fi vidanjorii? Aceasta-i marea problema a Romaniei. De aici apar si solutziile extreme gen regim autoritar si suspendarea partidelor politice. S-ar putea ca in cazul nostru sa nu mai fie chiar o solutzie extrema, fiind vorba de o chestiune de viatza si de moarte. Ar cam trebui discutat serios conceptul de dictatura sanatoasa temporara, precum faceau romanii timp de un an de zile cand republica lor era in pericol.
2009-11-10 13:28:54
Cine spunea ca “serviciile” nu sunt in slujba statului de drept prin metodele folosite dar,pot sa intareasca si sa ajute statul de drept prin actiunile lor(aceasta inregistrare de ex.),nu s-a inselat.
Oare cati “jurnalisti” incep,cu aceasta ocazie, sa-si introspecteze activitatea si sursele ?
Daca se simte prin diverse locatii,miros de hartie arsa,inseamna ca se lucreaza la greu.
Ca la alegerea Papei.Ne uitam la culoarea fumului.
2009-11-10 13:29:07
Salut, Costi!
ASTA E: TOCATI-I! Jegurile dracului!
ps: da’, ce “macho” mai e si Chirieac asta! Barbat adevarat, ce mai!
Am murit de ras s-aud ca aia, dupa parerea celor doua jagardele, ar fi o discutie “barbateasca”.
2009-11-10 13:35:58
@Costi
frate, nu ma gindeam ca vor ajunge baietii pina aici. asta indica ca deja disperarea e maxima rau de tot si ca s-ar putea sa se scoate toate bombele cu cacat, pistoalele cu puroi, mortierele cu flegma de prin depozite si rastele. Fereste-te, Costi, caci au innebunit si e posibil sa fie cele mai nasoale 3 saptamini din politica romaneasca:) Daca vor incepe toti sa scoate cuiele la grenadele cu cacat, si sint sanse mari sa le scoata, eu cred ca ar trebui sa ma car la tara, unde eram cind m-ai sunat sa scriu p-aci, pina dupa alegeri;) pe bune, e ca-n filmele lu tarantino in care trage primul si pe urma incepe ttttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr si barul e plin de singe si cadavre. da, pe urma, sa nu ma suni din nou si sa chemi la curatenie:)) ca nu viu.
2009-11-10 13:41:03
: Sunt disperat. Iară m-a abandonat amanta… Sunt pielea pulii.
CM: Uite, pe tine nu te prinde Cancan-ul, numai pe mine mă prinde.
CB: Ce, bă, sunt demnitar?
SRS: Suntem oameni obişnuiţi. Cum zice el: cetăţean.
BC: Standard mediu suntem!
SRS râde cu poftă
BC: Standard mediu suntem, în pula mea!
SRS: Şomer, mă!
BC: Eu sunt şef de ONG, director de ONG.
CM: OK, vedem ce este, şi mâine mă văd cu maestrul (BC).
Astia sunt analistii postului Realitatea TV si Antena 3.
Acestia sunt membrii al Aliantei Grifco SA
2009-11-10 13:46:25
Pe cand inregistrari cu alte figuri sinistre ale Realitatii? Noi vrem respect!
2009-11-10 13:47:02
Pentru cine a comentat mai sus, dacă lui Rogozanu i s-ar putea întâmpla aşa ceva. Eu cred că din înregistrări rezultă nu doar şantajul ci şi calitatea umană a celor doi, jegul moral. Nu mă miră, e doar o confirmare. Lui Rogozanu ar putea să-i înregistreze toate convorbirile şi nu cred că ar găsi ticăloşii şi uneltiri precum la cei doi aşa zişi jurnalişti. Şi-ar pierde vremea.
Cît despre cei doi, sper ca înregistrarea asta să-i scoată definitiv din spaţiul public. Se confirmă zicala că adevărul iese în cele din urmă la suprafaţă. Aşa le trebuie. Şi să le fie învăţătură de mine şi altor “jurnalişti” care se ţin de învârteli apoi pozează în formatori de opinie pe la tv.
2009-11-10 13:48:04
Pot sa pun o intrebare.
Jurnalistul sau analistul politic oare are aceeasi importanta ca un presedinte de stat? Nu sariti inca, o sa ma explic si o sa pun si intrebarea finala.
Cand Basescu a emis “geniala” expresie (pentru care il blamez fara ezitare) <> desi era in particular s-a hotarat invers: era presedinte si trebuia sa vorbeasca respectuos.
Hai sa vedem limbaj la jurnalist: citez din Curentul
BC: La Videanu, sub un milion nici nu se uită. Las-o-n pula mea!
SRS râde.
hai sa mai citam odata:
BC: Standard mediu suntem!
SRS râde cu poftă
BC: Standard mediu suntem, în pula mea!
Si pe urma “Domnul ANALIST/JURNALIST” vine si toarna baliverne la tv/ziar/etc.
Poate incurc eu lucrurile tot ce se poate dar este ok dubla masura ?
2009-11-10 13:50:25
Revin cu o completare: ori am facut eu ceva gresit ori nu ma lasa site-ul dar expresia era “tiganca imputita”, nu se vede !!
2009-11-10 13:51:57
E musai sa ascultati toata inregistrarea audio. E ceva antologic. E o mizerie fara margini.
Oricum, nu am gasit pe nici un site, in afara de Curentul si VoxPublica, nimic despre asta. Ati mai gasit voi pe undeva?
2009-11-10 14:07:44
@ Radragos
Ev. zilei si Hotnews
2009-11-10 14:10:55
Ii scriam unui amic intr-ale optiunilor electorale ,ca-mi plac barbatii puternici ,care nu se-mbraca in fustite atunci cand treb sa recunoasca c-au mai baut cate ceva,c-au mai calcat pe-alaturi.Pai stau si ma gandesc acum, ce fel de barbati sunt astia 3 care intre doua santaje,
vorbesc, printre bale, despre amante tepuitoare si bani ai caror numar, nu este suficient pentru burtile lor flasce.Ma intreb ce Dumnezeu mai are in el de-alde srs,care netinand cont ca fiul sau zace la 2m sub pamaint(tot pt astfel de lucruri cred)actioneaza precum un caine turbat.Toate dezvaluirile de presa au fost facute in acest fel?Aceasta promiscuitate nu lasa dezvaluirea”surselor”?
Acum imi explic de ce PRESEDINTELE N-A MAI VRUT SA AIVA DE-AFACE CU ACEST mic lacheu la curtea Patricianului,imediat dupa instalare.A beneficiat de informatie!
Despre celalalt (libidinos)nici nu ma deranjez.Il las in nefericirea lui hormonala.
2009-11-10 14:21:58
Prieteni,
Ce ve-ti spune daca cei *formatori de opinie* vor aparea diseara ca si cum nimic nu s-a intimplat.
Pur si simplu nimeni din modelatori nu va aduce in discutie subiectul!
2009-11-10 14:29:33
Ascultati inregistrarea sa auziti cat de rau ii pare lui Macovei ca n-a luat spaga…
2009-11-10 14:31:46
@ raj
Pariu ca pe Realitatea, Antene si TVR nici marac nu va exista subiectul?
2009-11-10 14:33:17
Iata cum se vede cine si de ce vrea liniste. Jos cu tiranul care distruce sistemul ….democratic al d+lor Chireac, SRS, si se poate continua cu multe nume. Cum va simtiti d+lor ziaristi Ursu, Stancu, CTP, cind stati linga niste scursori de acest gen?
2009-11-10 14:41:48
cine a scos aceasta inregistrare de la naftalina ACUM, este fix din aceeasi categorie. in afara de faptul in care aceasta discutie n-a avut loc ieri
2009-11-10 15:03:49
@radragos,
se pare ca se va dezbate, citez de pe blogul lui @bleen:
“zexe
Noiembrie 10th, 2009 at 14:32
Faptul ca Bogdan Chireac a ajuns un fel de pielea pulii va fi dezbatut, astazi, in emisiunile “sase vine presa” si “nasul” Ambele emisiuni se difuzeaza pe postul B1tv, pentru cei care nu stiu, putini la numar, desigur
Se pare ca vom fi singura televiziune care se va ocupa cu pielea pulii din jurnalismul cu staif. Cred ca Roncea va fi unul dintre cei invitati sa dezbata. L-as fi dorit pe CTP, dar acesta se trage de piele cu alte televiziuni.”
deci, va fi dezbatuta pielea p…i din padurea cu jeguri!
2009-11-10 15:05:34
Si uite-asa ajungem la vorba lui Base (si a mea inaintea lui
, caci o sustineam mereu cand mi se vorbea de “scandalagiu” ): decat linistea din perioada iliesciana…
Scandalurile sunt bune atata timp cat nu genereaza blocaj total…Inca nu am ajuns in acest punct, dar ne apropiem cu pasi grabiti, poate alegerile ne mai desfunda…
2009-11-10 15:09:43
Nasol, dar majoritatea de pe aici sunt mai degraba bucurosi decat indignati.
Vad ca face furori expresia “pielea p..ii”
Cred ca prinzand inregistrarea si Basescu a exclamat “yes, i-am fu…ut, in p…a mea!”
Si acum ce sa fac? Sa votez cu Basescu?

2009-11-10 15:40:31
scarbit de tot ce se intampla,desi au trecut 20 de ani de la revolutie multi ink se cred in timpurile acelea,trebuie sa schimbam totul incepand de la presedinte
2009-11-10 15:43:25
@preocupat,
nu. pentru-nceput sa fii preocupat de un unguent pt. Chireac…
2009-11-10 15:43:34
alrighty Costi. Habar n-am despre ce vorbesti aici. Singurul lucru evident este ca SRS si celalalt (de care n-am auzit) ar avea un caracter teribil, monsher. Ceea ce nu intereseaza pe nimeni, decat poate pe rodica-psiholoaga, care insa are alte mijloace(mai eficiente) de a judeca trasaturile oamenilor decat balacareala din interiorul tagmei jurnaliste.
Bun, si-acuma… deci ce e cu scrisoarea si inregistrarile alea? ca asta era interesant de stiut pana la urma.
2009-11-10 15:59:41
@rodica
http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/prima-bomba-din-aceasta-campanie-13387.html
2009-11-10 16:05:26
[...] costi rogozanu [...]
2009-11-10 16:11:22
Ne uitam putin si la Ligheanul 3
Ciutacu,Badin ,Tudor?
Ceva comentarii?
2009-11-10 16:15:45
@Rogozanu,
Dincolo de chestiunile de principiu, destul de bine flambate şi pe urmă trase în căcat (ok, nu e în regulă etc.)
sper că discuţiile pe care le ai cu prietenii, dincolo de ecranele pâlpâitoare, e mai spumoasă şi mai expresivă decât “m-a părăsit amanta, sunt pielea pulii” şi “standard mediu, în pula mea”. Înregistrarea e fabuloasă, Gore Pirgu e un estet, porcul din ogradă academician. Aştept la rându-mi să iasă şi din tolba lui SRS câte ceva.
2009-11-10 17:08:10
Va rog sa repetati: Cătălin Macovei asta e la Integritate?
Pus de Hrenenciuc probabil.
Nu si-a dat demisia inca? Sau la Integritate nu sunt oameni integri? Au jurat ceva cand au semnat?
2009-11-10 17:51:20
trebuie schimbat tot incepand de la presedinte …..
2009-11-10 20:05:37
Am vazut ca aveti nelamuriri in privinta reactiei colegilor jurnalisti.De ce nu cautati blogul Dan Badea sa vedeti desenul cel frumos al colegilor,dar cautati bine asa ca sa nu va mai intrebati!
2009-11-10 22:31:01
De ce trebuie schimbat presedintele,asta e cea mai tare bomba pe care am citit-o in comentarii,indivizii urmaresc discreditarea presedintelui prin orice mijloace si lui Macovei nu ii parea rau ca nu a luat mita.Juca teatru ,daca vom avea alt presedinte nu vor face la fel daca nu primesc ce vor ei,daca nu sunt lasati sa fure?Seamana cu afacerea pelican
2009-11-10 22:41:13
suntenti niste pupincuristi deai labagiilor si fripturistilor de la p…la dobitocilor lingai
2009-11-10 23:35:54
Nu as vota pe nimeni dintre candidatii de acum la presedentie,dar vad si eu in America emisiunea ora de foc si imi e putin rusine cand vad atata manipulare. Domnul Gusa e un mare nesimtit,si de moderatori nu mai are rost sa ma pronunt:) Cum sa te faci ca ploua la asa o stire.Apare discutia inregistrata si nimeni nu stie ca a aparut.Tovarasii Chireac si Stanescu apar toata ziua la Antena si Realitatea si povestesc de trafic de arme,de cum a furat Basescu averea lui Haysam si stati cu saptamanile sa muriti in gura lor,dar cand santajeaza un demnitar nu stiti nimic:))Sunteti chiar simpatici.As vrea sa nu mai aud de dictatori ca va faceti de ras.Gusa saracul e penibil.
2009-11-10 23:37:30
V-am zis eu ca astia 3 sunt cu fustita?Le-am plans de maila la “nasu’ “la toti3.Unu era cu capu’njos(ca era sa zic altceva), altul la telefon zicea ca va sesiza organu’Ca i s-a incalcat dreptu’,iar ultimul,dar cel dintai(ca are si blog cu care te santaseaza) a dat stire ca primul n-a avut nici un act compromitator cu care el,srs ,ar fi putut sa-l santazeze.Bai pieile p….lor ne credeti prosti?TUPEISTILORRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!
de-abia astept sa ni se serveasca si ceva Nistor… ,ciute pe tava ,radu mamii,etc,etc.I-a deranjat rau Basescu,vorba unui amic .
2009-11-11 00:03:57
Ce mai inseamna oare toate sondajele comentate pe Realitatea?:) Si astazi aveau unul comandat chiar de ei.Vorbesc toti de marele dictator:))Am vazut emisiunea lui tovarasul ursu,care incerca sa ii inchida gura invitatului spunand ca el vroia sa vorbeasca despre moartea lui Dinica,si ca el a stricat emisiunea.Si Nasul o ia pe aratura cu PDL,dar astia de la antene si realitatea sunt penibili.Vranceanu se schimonoseste toata cand incearca sa il imbarlige pe Basescu.Gadea cu trupa lui se lupta si ei cu sistemul ticalosit:))Badea mai face audienta doar cand e bolnav(si chiar parea ca e echidistant).Emisiunile de la Realitatea rostogolesc aceleasi informatii subtiri de pe bloguri. Din cauza lor o sa castige Basescu(care se ocupa si el doar de scandal din pacate)Imi pare rau sa spun ca din tot ce e de votat acum e cel mai bun,desi nu cred ca cine e presedinte e marea problema a Romaniei.
2009-11-11 01:02:47
TRU a incercat sa deschida subiectul asta seara la ORA DE FOC pe RTV.
Nu stiu daca ai vazut reactia lui Ursu, Stancu si Gusa… Niste disperati sa-i puna pumnul in gura. Faceau apoplexie pentru ca TRU a indraznit sa intrebe de ce stirea a fost complet boicotata la RTV.
De altfel, pana la urma, TRU a si disparut din emisiune.
Jalnic!
Acest Ursu este un imbecil notoriu si o somitate a jigodismului… De altfel, daca nu ar fi asa, n-ar corespunde fisei postului. De Stancu ce sa zic? O Cretuleasca mai marunta.
Din ce-or sa-si plateasca astia ratele dupa 6 decembrie, indiferent ce se intampla?
2009-11-11 01:08:55
Costi Rogozanu, in ce telenovela proasta joci ?!
Pai doi jurnalisti ca SRS si BC se intilnesc cu seful ANI incercind sa obtina informatii si nici unul dintre astia trei nu stiu ca sint inregistrati !?
Toti trei stiau ca sint inregistrati si anume fiecare dintre ei inregistra si era constient ca seful ANI inregistreaza oficial. E obligatia lui de serviciu si nu-si risca el slariul , scaunul si puterea pentru numic: pentru ca inregistrarea aia e un nimic , un mare zero barat: nu s-a savirsit nici o infractiune.
Si repet: inregistrarea este perfect legala, s-a facut de catre seful ANI care era obligat sa inregistreze. Ceea ce a si facut. De-aia nici nu cheama pe nimeni in judecata pentru vreun imaginar santaj. Pentru ca n-a avut loc nici un santaj: niste jurnalisti pun intrebari si indeamna la transparentza. Mare brinza cu smintina: jurnalistii vor sa afle informatii “pe surse”. Culmea: si seful ANI vrea acelas lucru. Intra in sarcinile de serviciu si ale jurnalistilor si si ale ANI. In toata telenovela asta s-a incalcat vreo lege ? Nope. Ai subiect ? Nope. Dar faci o telenovela de 1511 episoade din nimic. Elodia.
2009-11-11 14:00:51
… Ce sa cistigam noi din colportarea asta de zvonuri si de fraze care nu spun nimic concret ci doar… sugereaza si insinueaza ?
Ce pretinzi tu ca avem de cistigat din “se spune ca, am auzit ca” ? In inregistrarea aia nimieni nu acuza pe nimeni de nimic, nu amenintza cu nimic si nu mentioneaza nici o ilegalitate. Nu se petrece absolut nimic interesant in inregistrarea aia. Doar zvonuri si insinuari. Si atunci despre ce te isterizezi in halul asta Costi Rogozanu ?
2009-11-11 14:05:36
Emisiunea de ieri seara m-a mahnit rau… Mi s-a parut penibil TRU, si interventia sa mi s-a parut prosteasca, intrucat singurul efect a fost ca s-a vorbit pe larg in prime time de averile liderilor PDL. Nu cred ca asta a fost intentia.
Dar si mai intristatoare mi se par comentariile de pe blog. (Apropos de PLM, fiecare dintre bloggeri foloseste in discursul privat sintagme de genul celei folosite de BC (un personaj care mi-e destul de antipatic), si totusi toti se dau loviti).
Iar Rogozanu (de care-mi place, tocmai pentru discursul echilibrat, si respectului pentu principii) dovedeste ca micile uri personale (in cazul sau srs + bc) ne intuneca tuturor judecata.
Acum un pic pe fond:
Pai daca Macovei s-a simtit santajat (eu n-am avut aceasta impresie citind transcriptul)- nu e mai deranjant ca un inalt functionar e santajabil, decat ca un ziarist face o investigatie?
Si nu e mai deranjant ca discutii private sunt monitorizate/inregistrate si apoi facute publice????
Nu e mai deranjant ca investigatiile nu sunt combatute cu argumente sau cu procese de calomnie, ci prin implantarea de microfoane si prin bruiere?
Costi Rogozanu, poate ar trebui sa va ganditi cum ati fi scris daca in locul lui SRS si BC fata de care nu aveti stima ar fi fost niste nume mai putin controversate.
2009-11-11 14:24:00
[...] Costi Rogozanu adauga : [...]
2009-11-14 17:59:16
“La noi, bogătanii vorbesc mai argotic decît băieţaşii care vînd heroină în Ferentari.”
Daca as fi fost pusa in fata unui personaj de film, teatru, roman etc. cu morga lui BC si cu limbajul lui, as fi zis ca autorul a rasolit fara rusine. Ba dupa dezvaluiri individul a aparut prompt si indignat! Ma dezarmeaza simetria sentimentelor noastre.
2009-11-17 07:15:41