![]() | Salvati-o pe Eba de Basescu! Stop violentei asupra copiilor!vezi toate articolele de Mihai Goţiu14 Feb 2010 la 13:02 116 comentarii 3388 vizualizari. |
Prima dată când am văzut montajul cu gafele Elenei Băsescu din timpul discursurilor din Parlamentul European m-a pufnit râsul. Nu un râs răutăcios, ci un râs de genul celui provocat de Cârcotași când îi iau în răspăr pe colegii lor de breaslă sau pe alți politicieni. Personal, în 12 ani de radio am strâns, cu ajutorul colegilor de la departamentul tehnic, câteva minute bune de bâlbe din timpul intervențiilor live. La câteva mii de transmisiuni, emisiuni, grupaje de știri și relatări ”în direct” nu aveau cum să nu apară. În cadrul emisiunilor speciale de Sărbători sau al unor emisiuni aniversare, obișnuiam să difuzăm asemenea colecții de ”perle”, fără a face din asta un capăt de țară.
Revăzând însă înregistrările cu Eba la Parlamentul European, nu gafele m-au deranjat (cum spuneam, de o greșeală mă pot distra, fără a arunca anatema asupra omului), ci cauza lor. Pentru că citește niște discursuri care nu par a fi scrise de ea (fiecare om când scrie un text îl scrie conform propriului ritm). Și nu faptul că îi scrie altcineva discursurile reprezintă problema (aceasta e o practică politică la cel mai înalt nivel), ci modul în care le citește, ca și cum atunci le-ar avea pentru prima dată în față sau ca și cum nu ar înțelege nimic din ceea ce e scris pe hârtie.
Că un om are probleme de emotivitate și probleme de discursivitate pot accepta. Dar acestea sunt lucruri care se pot corecta! Se învață. Cu câteva ore de logopedie pe săptămână și cu câteva ședințe de terapie, într-o lună sau două problemele trec. Eba se află însă de aproape un an și jumătate în Parlamentul European și intervențiile ei arată la fel ca la început. Asta chiar dacă exercițiile în cauză i-ar lua mai puțin timp decât o ”ședință” de shopping sau una de manichiură. Asta se cheamă deja indolență.
Privind-o pe Eba în exercițiul funcțiunii am mai înțeles însă un lucru pentru care, sincer, o compătimesc. Pentru că Elena Băsescu reprezintă la cel mai înalt nivel sindromul copilului care, fie că îi place sau nu, fie că are vocație sau nu, este blestemat să urmeze drumul și cariera părinților (sau a părintelui dominant în familie). Fie dintr-o ambiție greșită, fie pentru că părinții nu i-au oferit alternative. Dincolo de violența fizică asupra copiilor în propria familie, mai există și un alt tip de violență, cea psihică. Iar Eba este victima acesteia din urmă. E suficient să o privești cum se chinuie să ducă la capăt acele discursuri pentru a-ți imagina suferința prin care trece, trauma pe care o suportă. Și cum așteaptă, la fel precum elevul nepregătit scos la tablă în ultimele minute ale orei, sunetul izbăvitor al clopoțelului sau ciocănelul președintelui de ședință lovindu-se de masă.
Iar în situația Elenei Băsescu se află sute, mii, poate zeci de mii de copii obligați (chiar dacă uneori au impresia că decizia le aparține) să urmeze cariera propriilor părinți, fie ei medici, profesori, economiști. Asta chiar dacă nu au vreo vocație sau talent pentru așa ceva. Înainte, așadar, să hotărâți destinul propriului copil, mai uitați-vă o dată la înregistrările cu Eba și întrebați-vă dacă chiar merită să le faceți așa ceva copiilor dumneavoastră.
Etichete: Base, EBA, Elena Basescu, Parlamentul European, violenta


Laura Cernahoschi azi la 12:30 |
Update: Grăjdan a fost demis. De aici semnul întrebării din titlu. Oricum, încă o lovitură de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:16 |
A cotit cu dibăcie Băsescu la întrebarea ziariştilor dacă se mai întîlnesc cu el la [ citeste mai departe ]
Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
| 1@asdzxc 59 - Serios? Da-mi si mie un exemplu din postarile mele unde am fost mitocan,marlan sau prost. Stiu, e dificil sa suporti indivizi care nu injura in continuu asa cum faceti voi de la cooperativa... | ||
| 2Cum dreaq, mai ca iti vine sa strigi, da` pina acum unde v-a fost deontologia de nu ati observat cine este si ce vrea Tonta? Auzi, dna Laura, dar citi nu au fost cei ce au avertizat si matale ai crezut... | ||
| 3@InimaRea -> la 5 ani de postari La multi ani ca s-au implinit 5 ani de cand Coti/Cotidianul cenzura groaznic, (1/4 de an in 2007 si tot cam atat in 2008) nici nu merita scris ceva...@36 bang... | ||
| 4@bulaRepet, daca vrei sa vorbim concret despre tehnologii energetice, power plant (chiar si cele solare, geotermale , Kraftwerkstechnik), iti stau la dispozitie. chiar si despre 'nesuferitele' bassesului:... | ||
| 5@trolu: corect! va fii foarte greu sa repete prostiile PDL-iste, deoarece ceea ceva urma sa vedeti la PSD nu poate repeta nimeni. Dovada vie a comunismului PSD este "Bunicuta"!!!... | ||
| 6Cam multa exaltare pe acest thread. De la 1 iunie se maresc salariile bugetarilor cu 8%. Asta da, munitie electorala - justitie, Nastase, mai putin...@cetateanul sonat : ai cea mai mare productie de... | ||
| Mihai Goţiu 11081 citiri |
| Cristian Teodorescu 10380 citiri |
| Costi Rogozanu 9038 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4190 citiri |
| Alin Fumurescu 3995 citiri |
| Constantin Creţan 3402 citiri |
| Dorin Tudoran 2911 citiri |
| Elena Vijulie 2716 citiri |
| Dan Duca 2482 citiri |
| Ciprian Şiulea 2329 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Laura Cernahoschi 2 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Mihai Goţiu 61473 citiri |
| Cristian Teodorescu 40720 citiri |
| Costi Rogozanu 38230 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18238 citiri |
| Alin Fumurescu 17901 citiri |
| Viorel Dobran 12338 citiri |
| Dan Duca 11282 citiri |
| Constantin Creţan 11161 citiri |
| Elena Vijulie 9341 citiri |
| Dorin Tudoran 8738 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Stop violentei asupra copiilor!
2010-02-14 13:14:57 | Raporteaza
Intimplator sau nu, comentariul meu cu cioburile Realitatea care rid de oala sparta EBA nu a trecut. Poate a fost o chifla de-a serverului. Continuind insa demersul de asanare a limbii romane pornit de trustul quality intre qualiti mentionez ca este gresit “pentru ati imagina”. Corect: “pentru a-ti imagina”. Iar faptul ca nu s-a luat nimeni de barbarismul “ca si femeie” ma duce cu gindul la neste oameni din Realitatea, care, crezind cu tarie “ca si jurnalisti” n-ar putea s-o rastigneasca pe EBA pentru propriul lor tic verbal.
2010-02-14 13:26:48 | Raporteaza
@Mihai Gotiu: “Iar în situația Elenei Băsescu se află sute, mii, poate zeci de mii de copii obligați (chiar dacă uneori au impresia că decizia le aparține) să urmeze cariera propriilor părinți”
Cum?! Nu poporul este cel care a “obligat-o” pe aceasta EBA sa urmeze o cariera politica atunci cand i-a incredintat, prin vot (un procentaj… surprinzator!), inalta responsabilitate sa il reprezinte in PE?!
2010-02-14 13:27:41 | Raporteaza
N-o obliga nimeni, dar traind in mediul politicii de nivel inalt si cunoscand cum se face treaba e normal sa te gandesti sa-ti castigi existenta cu ceea ce sti, chiar daca nu ti se potriveste.
Base a lasat-o sa se faca fotomodel, nu i-a placut(e o meserie plicticoasa), si atunci s-a apucat de politica.
2010-02-14 13:27:48 | Raporteaza
Poate ca aveti dreptate sa rideti… Dar cind auziti o prezentatoare Rtv “imi place “? Ca tipul asta de “placut” (acu’ e voie !) e si la politicieni, analisti…cum o fi sa-ti placa “moale” sau “foarte moale” ? Da’ dl.Nistorescu, AS in ale “garamaticii”?
Da’ chestiutze gen “care” si “pe care”… ca astia acuza “la greu” neavind habar de acuzativ… Da’ cind cititi in bara Rtv ca “s-a interzis circulatia camioanelor de 5 DE tone” ? Si-n bara asta gasesti motive de risu-plinsu zilnic ! Astea cum suna in urechea dvs. gingasa de coleg cu cei care produc asemena “sunete” ? Da’ domnii invitati prin emisiuni care siluesc limba romana ? Ca’s zilnice… CTP a vomitat “in direct” in articolul de fond din Adevarul, cind cu biata profesoara care-si dorea un copil..e drept ca s-a exprimat numai cu “imi vine sa vomit” ! Da’ domnu’ Chireac, coleg de breasla si cu dvs., care – in particular si-n gind – tot “baga” ? E bine ca nu se rupe…inca… Poti sa-ti faci o ocupatie din asta… ca material, cum zice ardeleanu’…”ca….lau, Maria Ta”…mai ales intre “presari” si “redactorite” de emisiuni tip “fabrica” sau dl.Prelipceanu la Rfm…
2010-02-14 13:28:03 | Raporteaza
@NR Crisana: ERATA: “imi place foarte tare”
2010-02-14 13:29:49 | Raporteaza
Cum ar veni, tu vrei s-a ajuti pe Eba sa treaca strada si mai ai nevoie si de altii, pentru ca Eba NU vrea sa treaca strada!
2010-02-14 13:29:55 | Raporteaza
Nene,poate ca ai d-ta un pic de dreptate atentionand parintii [ma intreb daca esti printre acestia]sa nu cazneasca bietii copilasi in alegerea profesiei.In cazul bietei EBA este vorba de faptul ca d-sa este idioata ,adica nu este capabila in a exercita un efort intelectual.Io zic ca pana la urma meseria de politician [tacut si votant] i se potriveste. Si acolo cat mai departe de tara e chiar excelent. Doamne fereste sa fi fost medic,sau avocat,notar,profesor,inginer,coafeza,bucatareasa.
2010-02-14 13:30:07 | Raporteaza
@skin
Nu compara o abia vizibila zgarietura pe portiera unui automobil, cu mormanul de fiare contorsionate, rezultate in urma unui oribil accident rutier.
2010-02-14 13:31:49 | Raporteaza
Infuzia de tineret practicata de catre partidul de guvernamant este binevenita. Tineri de mare viitor au ocazia sa invete politica la fata locului. Stangaciile inerente uceniciei sunt firesti si ele nu trebuie sa descurajeze. Intorsi acasa dupa formarea asteptata vor fi modele si dascali viitorilor politicieni ce bat la portile afirmarii. Un nou viitor se infaptuieste sub ochii nostri. Sa le acordam increderea si intelegerea noastra, cei care i-am investit cu inalta misiune.
2010-02-14 13:33:12 | Raporteaza
2010-02-14 13:33:33 | Raporteaza
e-a nu stiu cata oara cand, inainte sa-mi spun parerea, vad ca a spus-o deja unul “din multime” anterior (cinste comentatorilor de pe vox!
): rade ciob de oala sparta. sorry, la prima vedere are sens ce spui, dar fata asta e victima doar a unora ca tine, ca ea (nu tu) e de fapt la bruxelles, pe-un salariu baban etc. prosti sunt aia de-au ales-o, de si-au ales politicieni ce-si baga toate neamurile la inaintare, prosti sunt muritorii de foame cu “ha-ha-ha, iete tu la ‘nalfabeta aia, sireaca”
sabia lui damocles, nu? se pune?
2010-02-14 13:35:47 | Raporteaza
sau “errare humanum est, perseverare diabolicum”… vedeti ca ati scris “alte alternative”
2010-02-14 13:36:44 | Raporteaza
Da’n Parlamentul Romaniei ? Iese de-o carte in trei volume cit DEX-ul…sa nu mai vorbim prin televiziuni…
2010-02-14 13:38:42 | Raporteaza
@Ramstein
Comparam fiare contorsionate cu fiare contorsionate. E vorba de violul de logica si gramatica pe care-l vedem savirsit zilnic la TV. E loc comun in presa de la noi sa confunzi milioane cu miliarde, sa nu nimeresti blestematul de articol al, a, ai, ale. Nu comparam cu mr. Gotiu, pe care nu-l banuiesc de lipsuri in domeniul asta, doar amendam o mica greseala de gramatica aparuta intr-un articol despre agramatisme, ceea ce a funny daca stai sa te gindesti. Vorbeam de Turcescu la faza cu “ca si jurnalist” si “cred cu tarie”. Si spuneam ca e ciudat sa-i apuce tocmai pe astia dragostea de acurateatea altora.
2010-02-14 13:38:44 | Raporteaza
@McGregor’s: “a lasat-o sa se faca fotomodel, nu i-a placut(e o meserie plicticoasa), si atunci s-a apucat de politica.”
Pai… sigur! Profesiunea de “fotomodel” nu era corespunzatoare dpdv intelectual si s-a hotarat ca a sosit momentul ca “la famiglia” basescu sa capete si o “dimensiune europeana” – recent aceasta “dimensiune” a devenit mondiala.
2010-02-14 13:38:52 | Raporteaza
@gica: dupa cum te exprimi si gandesti esti de la scoala ajutatoare de vara a PDL. Fereasca Dumnezeu de un viitor politic programat de cei ca tine, ca EBA si ca atatia redusi intelectual. Nu, nu va jignesc, asta e realitatea cruda si nu va dati seama.
2010-02-14 13:40:22 | Raporteaza
@erikson
Esti rautacios! Tineretul vrea o “EBA – model intelectual”. Ma refewr la tineretul de la PD-L-H
2010-02-14 13:44:08 | Raporteaza
@c:
din fericire (pt. mine) nu-mi evaluez viata dupa criterii de genul ”sunt sau nu sunt la bruxelles”, ”am sau nu am un salariu baban”
2010-02-14 13:45:31 | Raporteaza
Politica de cadre a partidului de guvernamant prevede constant promovarea tinerilor. Integrarea europeana nu poate fi privita decat in perspectiva, iar viitorul apartine tinerilor. Alegerea si promovarea urmeaza criterii de competenta si loialitate fata de tara, reprezentata prin cei care le-au incredintat mandatul de a-i reprezenta. Criticile revarsate asupra lor ii va ambitiona si determina sa nu precupeteasca nici un efort pentru a face fata cu cinste tarii care le-a acordat incredere.
2010-02-14 13:45:39 | Raporteaza
@skin, @florin dia:
corectat, ms
din pacate astea sunt riscurile internetului, ca si interventiile ”live” – nu ai vreme ca in presa tiparita, sa lasi articolul o ora, doua, sa-l recitesti si apoi sa-l dai la publicare;
cum spuneam insa, erorilor pot fi distractive si se pot corecta… e grav insa daca nu vrei sa faci asta
2010-02-14 13:50:08 | Raporteaza
postul #18, erata:
Tineretul PD-L-H vrea o “EBA – fotomodel intelectual”
2010-02-14 13:50:52 | Raporteaza
Oameni buni, dragi sustinatori pana la moarte ai Ebei si a tot ce poarta numele Basescu, aveti dreptate cu greselile celor din presa (“ba pe-a matii”), aveti dreptate cu greselile lui Geoana, Tariceanu, dar, pentru numele lui Dumnezeu, la Eba nu e vorba de greseli de gramatica! Fata asta nu poate sa semantizeze, saraca, nu intelege ce citeste si invata totul pe dinafara! Mai grav, de un an de zile nu progreseaza deloc! Va rog sa ma credeti, nu faptul ca e fata lui Basescu ma deranjeaza, putea sa fie si a lui Crin si a oricui, tot grav era! Nu se poate, nu am vazut niciodata in viata publica, incluzand aici si cantaretele de duzina, o fata cu o inteligenta atat de redusa! Si Becali si Vanghelie sunt inculti, agramati, dar macar gandesc, cum necum, cu capul lor! Eba are ceva de oaie care nu intelege pe ce lume e, saraca!
2010-02-14 13:53:05 | Raporteaza
@ Mihai Gotiu ; Domnu’ Gotiu, ce naiba e cu “ati /a-ti ” ?! Nu stiti cand se scrie cu liniuta?! Tastati in graba? Ieri, in articolul cu experimentul de la Geneva, in randul 8 de jos ati scris :
“Ai grijă la capcana vitezei. E sursa cea mai sigură de a aţi da viaţa peste cap.” Nu am semnalat, ca…deh.
Dar am inteles ca si azi ati bagat unul cu bucluc, de v-a semnalat cineva si ati corectat.
A-ti da seama ca ati se poate scrie si cu liniuta si legat, tine pana la urma de gramatica elementara. Obligatorie si pentru EBA , dar si pentru Gotiu. Fara suparare. Ca intre clujeni.
2010-02-14 13:57:09 | Raporteaza
vad ca are destui adepti dra eba aici’” mai greseste ca fiecare tanar care isi face ucenicia” spunea o distinsa doamna in comentariu.Din pacate trebuie sa va spun ca poporul roman nu a trimiso la scolarizare, ci sa reprezinta tara cu cinste. Cu toate eforturile ei , de a invata discursul scris de altii pe derost creierul ei nu a asimilat atata informatie, ceea ce a iesit sa vazut clar. Numai cine nu vrea sa vada nu vede, ca inteligenta redusa o tradeaza .
2010-02-14 14:00:41 | Raporteaza
droguri usoare, droguri usoare…
2010-02-14 14:01:07 | Raporteaza
Dintr-un securist paranoic si alcoolizat nu putea sa iasa decat o dobitoaca cu QI = 2 (gandacul de bucatarie are 3).
2010-02-14 14:03:28 | Raporteaza
@Mihai, noroc c-ai pus zambaretz
“din fericire (pt. mine) nu-mi evaluez viata dupa criterii de genul ”sunt sau nu sunt la bruxelles”, ”am sau nu am un salariu baban””
stiu, noi ne hranim cu idei si pretentii, ne uitam cu compasiune la sarmanii ce conduc Jaguar, si-n general ne e chiar mila de cei doldora de bani
…deh, toti am fost idealisti la o varsta. e-o boala care, contrar tuturor celorlalte, se vindeca insa in timp. insanatosire grabnica si tie
2010-02-14 14:04:34 | Raporteaza
Cred ca se stie chestiunea asta. Si sotia lui Basescu e la fel de traumatizata de Traian. Aproape ca nici nu-i permite sa deschida gura de teama sa nu-l dea de gol cat e de tampit.
2010-02-14 14:06:04 | Raporteaza
pdl este modelul pentru toate partidele la “asa nu” prin modul de promovare in functii politice si executive.Pe baza de cur udrea si anastase,pe baza de hotie basescu senior EBA, servilism de cea mai joasa speta ritzi,activism feroce hoara,obligatii banesti berceanu si videanu ca nu degeaba l-au sustinut pe betiv in campanie,smecherie politica blaga frate de cruce cu hrebenciuc slugarnicie dusa la extrem boc. M-ati vazut scriind cuvintul competenta. Nu din invidie si rautate anti desigur. Dar este vreunul din ei competent si eu in rautatea mea nu vreau sa o recunosc? Toti sint monstrii sacrii ai prostiei slugarniciei si INCOMPETENTEI. dar sint buni sa sinr ai nostrii.Ceilalti sint raii.
2010-02-14 14:06:54 | Raporteaza
Domnule @Goțiu, ce-ar fi să ne oprim un pic din scris și să punem mâna pe un manual de gramatică?!
2010-02-14 14:09:55 | Raporteaza
@c:
sincer, iti doresc sa te trezesti intr-o dimineata linistit si sa intelegi nu doar faptul ca exista oameni care nu valorizeaza banii mai mult decat fac si, mai ales, de ce nu dau doi bani pe bani
atunci o sa intelegi de ce intr-adevar ii compatimesc pe 80-90% dintre cei care au bani
2010-02-14 14:17:31 | Raporteaza
@Mihai Gotiu
Totusi, nu e un pic penibil si pentru mine si pentru tine sa citesti “corect era” ca in clipul cu pricina? De fapt asta ma deranjeaza: au gasit in sfirsit una mai proasta ca ei si fac bascalie de ea. Acuma, cine are bucurie la faze din astea daca nu tot niste prosti? Si data fiind situatia, zau mi-e greu sa socotesc cine e mai prost in toata povestea.
2010-02-14 14:19:56 | Raporteaza
Sunt de acord cu ideea ca EBA, daca tot a ajuns acolo, ar trebui sa aiba capacitatea sa astearna singura niste idei pe hartie, pe care sa le rafineze ulterior cu ajutorul unor consilieri.
Deocamdata e la nivelul Elenei Ceausescu, dar daca va veni in viitor cu niste initiative bune pentru tara (care vor fi si puse in practica, altfel sunt de tip Emil Boc)… poate o sa uitam pentru o clipa ca a ajuns nemeritat sa aiba aceasta calitate, la UE, in conditiile in care existau cel putin o suta de variante mai bune.
2010-02-14 14:23:29 | Raporteaza
domnule gotiu,
articolul este foarte corect dar ma intreb daca aceasta lipsa de personalitate care se vede la un parlamentar european nu are cauze mai profunde decit cele generate de un parinte autoritar….
2010-02-14 14:23:33 | Raporteaza
trilulilu.ro/Ep../
2010-02-14 14:29:37 | Raporteaza
@erikson: Ati pus punctul pe “i”. Aici este marea problema, EBA chiar nu poate mai mult. Ce vedem noi este maximul ei potential. Ce imi ramane sa sper e ca in toata prostia ei, fata poate chiar are intentii bune fata de tara asta… Credeti ca sper prea mult?
2010-02-14 14:31:54 | Raporteaza
@erikson: Da,dupa parerea mea, ai inteles cel mai bine fenomenul EBA.
2010-02-14 14:34:18 | Raporteaza
mai bine salvati voi presa!! Bei nea Mihai, week-endul asta au inceput protestele in Vancouver (anti-olimpice)
optlasuta.wordp../ si zilele trecute aia din Palestina s-au costumat in personaje gen Avatar sa protesteze impotriva ocupatiei Israelului din zona optlasuta.wordp../ . Voi, editorialistii lu` peste, cand aveti de gand sa salvati informatia (aia care ii priveste direct pe cetateni, nu prostiile astea de doi le cu Eba, Basescu sau Voiculesc?
Macar da-ti-ne senzatia ca suntem liberi, informandu-ne corect despre ceea ce se intampla in lume zilele astea, daca libertatea oamenilor vi se pare ceva infricosator.
2010-02-14 14:51:35 | Raporteaza
S.O.S. danielraduta > 0900 900 115 = 5E. & 0900 900 110 = 10E.
2010-02-14 15:10:38 | Raporteaza
@lia: stimata doamna, poate ca Eba are, in prostia ei, intentii bune, dar nu credeti ca e umilitor pentru noi, ca romani, sa ne reprezinte asemenea exemplare doar in virtutea numelui lor de familie? Le au si altii pe-ale lor, uitati-va numai la rusinea de Kristalina a Bulgariei lui Borisov!
2010-02-14 15:20:46 | Raporteaza
Imi cer scuze fata de Kristalina, nu ea era in cauza, ma gandeam la catastrofa de Rumiana Jeleva, pe care-o heama ca pe Jelio Jelev, va aduceti aminte!
2010-02-14 15:23:09 | Raporteaza
@gica: De unde ai frate vocabularul asta. Am crezut ca sunt iarasi in liceu inainte de 89, la Tuliga la ora. Unde erai atunci ca poate scapam si eu de corigenta la Cunostiinte social politice. Al dreak daca puteam sa retin expresii gen :
“sa nu precupeteasca nici un efort pentru a face fata cu cinste tarii care le-a acordat incredere”
“Stangaciile inerente uceniciei”
“cei care i-am investit cu inalta misiune”
2010-02-14 15:25:36 | Raporteaza
o data de doua ori o data de trei ori eba e buna
zicetzi voi mai departe
2010-02-14 15:25:38 | Raporteaza
#32 @mihai
“sincer, iti doresc sa te trezesti intr-o dimineata linistit si sa intelegi nu doar faptul ca exista oameni care nu valorizeaza banii mai mult decat fac si, mai ales, de ce nu dau doi bani pe bani”
nu e nevoie, m-am trezit asa timp de vreo 25 de ani, am fost unul din ei
mai e o vorba insa: “banii n-aduc fericirea, dar prost esti daca ajungi sa scuipi pe ei”. mai sunt si alte vorbe (gen “urasc banii, ca n-am” sau chiar “capra vecinului”), dar nu ti le mai spun, ai prins spilul 
ia-o si tu simplu, ti-am zis doar ca-s ceva mai in varsta, iar daca nu esti doar ipocrit (si nu cred ca esti, dar prea multi romani ii critica pe cei bogati doar pt ca abia asteapta s-ajunga in locul lor), asteapta sa vina momentul cand dai de ei. si mai vedem cum gandesti atunci
atunci o sa intelegi de ce intr-adevar ii compatimesc pe 80-90% dintre cei care au bani
e o nuanta. la mine nu-s procentaje, ci cazuri concrete (ca nu gandesc sablon): mi-e mila doar de unii copii de bogati ce cresc fara parinti (ca-s mai mereu plecati), ori o iau pe droguri sau bautura tocmai din singuratate. nu cred insa ca e cazul lui eba. e desigur o agramata putin penibila, “fata lui taticu”, dar n-o vad pe antidepresive din cauza asta. necazurile i le pricinuiti tocmai voi astia din media, iar apoi tot voi sariti pe ea cu “vai saraca”. deci nu mi-e drag de eba, dar parca si mai putin drag mi-e de ipocritii atat de “idealisti” din presa. nimic personal cu tine, dar vorba unora, cand te legi de-o agramata, macar fa tu bine diferenta intre “ati/a-ti”.
ps: mai era unul varzariu pe aici, cu un titlu gen “agramatul cara diplomatul”. nu mi-e drag nici de ciutacu, dar avea omul dreptate cand i-a luat la puricat ororile gramaticale din text. cum vezi, destui cu gura mare, dar foarte adesea tot ei pica singuri de prosti, nu “victimele” pe care s-au napustit prematur
2010-02-14 15:31:30 | Raporteaza
pe de alta parte daca Base are un ordin de la superiori atunci chiar e violenta asupra EVA
2010-02-14 15:32:55 | Raporteaza
@Mihai Goţiu: N-o sa mai comentez nimic pe blogul dvs. E prea obositor sa imi dublez comentariul cu inca unul in care sa va rog sa il scoateti din spam. Si nu intotdeauna contin linkuri.E destul ca trebuie sa salvez piane si alte ineptii, cica “anti-spam”.
2010-02-14 15:55:05 | Raporteaza
@c:
daca nu uit (dar putin probabil sa uit
) , o sa dezvolt tema asta in alt articol: foarte pe scurt insa: banii, cand i-am avut, s-au dus si nici nu mi-am dat seama pe ce s-au dus, cand s-au redus drastic, dupa o vreme, mi-am dat seama ca nu am pierdut nimic insa am castigat enorm: am eliminat o dependenta;
culmea e ca nu am renuntat la nimic din stitlul de viata anterior
– dar o sa revin cu detalii despre cum e posibil acest lucru
2010-02-14 16:01:08 | Raporteaza
@Ramstein: Daca taceai, filozof ramaneai. Cateva personagii “de trista amintire” din PD-L care au manevrat votul nu inseamna poporul.
2010-02-14 16:06:11 | Raporteaza
@gica: Parca esti la plenara Partidului Comunist Roman.
2010-02-14 16:08:59 | Raporteaza
@gica:
Stimate domn, ati fi fost un propagandist fantastic in epoca de aur. Cand stau si citesc ce debiteaza unii pe site, ma intreb despre ce si mai ales cum ar fi scris Franz Kafka in Romania secolului 21.
2010-02-14 16:19:37 | Raporteaza
@mihai,
heheee, prin studentie mergeam cu nashu’ pe tren si dormeam in mizerie prin gari, fara un sfantz in buzunar. si cand ai, dar ai putin, il dai cum zici si nu stii pe ce. cand ai insa familie, copii, nevoi, cand incepi sa dai la altii “idealisti” si te uiti cum scuipa pe el (ca deh, tu “ai” de unde), iti bagi picioarele, ii mai bagi si pe “idealisti” unde le e locul, nu mai spui nimanui cat castigi (ca nici nu e treaba lor), dar vezi singur cata LIBERTATE iti ofera cand ai (si cand ai destul). e o prostie cand unii sustin ca banii schimba in rau pe oricine. schimba pe cei care erau oricum predispusi la rele. care insa mai ieri furau oul, iar azi fura boul
…anyway, ne-am indepartat de la subiect, dar multam de conversatie. n-as vrea sa trollez, poate unii mai vor intr-adevar s-o injure pe EBA. macar sa se racoreasca
2010-02-14 16:24:43 | Raporteaza
@gica: scuza-ma, te-am confundat. Tu esti instructorul ala UTC care ne scotea la miting sa-i dam limbi lui Ceasca si pe care l-am luat in suturi in decembrie `89?
Ia zi, mai ai colectia “Scanteia”? Mai pupi seara, inainte de culcare, fotografia cu Elena Ceausescu?
2010-02-14 16:27:22 | Raporteaza
Aveti dreptate in privinta copiilor fortati de parinti sa urmeze un drum pe care nu si-l doresc dar nu cred ca e cazul aici. Daca dorea Basescu cu orice pret sa faca politica una din fetele sale sigur ar fi ales-o pe cea mare care se descurca mai bine cel putin la capitolele dictie si gramatica.Si perpetuati acest mit cu Basescu-tiranul absolut al familiei. Zau,onesti fiind,chiar stim ce se intimpla in acea familie? Mai apar si atacuri la adresa doamnei Basescu cum ca nu scoate o vorba de terorizata ce e! E o jignire adresata Mariei Basescu de anumite caractere…Daca ar fi asa groaznic in familia aceea credeti ca nu isi lua femeia fetele si il lasa demult? Da,stiu, vor veni unii sa spuna ca i-a fost frica. Le raspund anticipat: daaa, i-o fi fost, sa nu dispara ca Elodia!
Si ma surprinde ,domnule Gotiu, ca nu vedeti lucrurile si din partea opusa. Adica a parintelui pus in fata unei alegeri proaste facuta de catre copilul sau de 28 de ani.
Ce sa-i fi facut, sa-i dea un dos de palma?
PS Sunteti parinte?
2010-02-14 16:35:22 | Raporteaza
@Erikson,misu,liviu si nae
EBA este intr-adevar cam prostuta si gafeaza de cate ori are ocazia,mai mult,nu are nici dictie buna.
Dar voi sunteti chintesenta prostiei romanesco-balcano-bizantini-daco-traco-indoeuropeana.
Adica,mai pe intelesul vostru,sunteti prosti profesionisti,creme de la creme,idioti cu acte in regula,retarzi mioritici perfecti etc.
Poate va supara postarile mele,dar am un mare merit;cand va fac prosti ganditi-va ca sunt sincer si veti fi mai fericiti.
2010-02-14 16:45:01 | Raporteaza
Ce faci ? …dregi “busuiocul” ? te-a sunat cineva din partea …?
2010-02-14 16:48:16 | Raporteaza
EBA a fost inpinsa pe acest drum de dubiosul de taica-su care si-a data seama, corect, ca fiicei sale nu-i face pielea nici doua parale daca e sa-si caute singura de lucru.
Asa ca a pus-o, la inceputul carierei la LUXTEN, numai pe statul de plata, ca ma indoiesc ca a facut ceva pe la locul de munca in caz ca a dat pe acolo. Salariul pe care il umfla era de cateva mii de euro.
EBA a fost invatzata de mica cu bani multi, picati din cer. De aia nu simte nici un fel de stres sa-si regleze un pic discursul.
Sunt mii de tineri absolventi in tara asta, condusa de escroci, care nu au absolut nicio sansa pe piata muncii si negociaza la greu salarii mici de cca. 1000 de RON numai sa aiba si ei unde pleca dimineata de acasa.
Sunt zeci de jurnalisti muritori de foame care au ajuns sa bata mingea in spatele portii sau sa scrie pe bloguri ca nu i-au pupat in cur pe alde Nistorescu sau mai stiu eu pe cine.
2010-02-14 16:48:46 | Raporteaza
Si pe cind un montaj pe Realitatea cu Vadim si Becali in P.E.? Daca ne reprezinta cu mare succes,sa stim si noi si sa fim mindri!
2010-02-14 16:51:00 | Raporteaza
@nepotu lu tamara: Aoleu,iar fugisi de la Socola,Aghiuta?
2010-02-14 16:52:50 | Raporteaza
Am si eu o intrebare la dvs. Ati ascultat si interventiile celorlalti parlamentari romani? Ati contorizat cite interventii are fiecare parlamentar roman?
Ca de fapt ei sint trimisi acolo sa reprezinte activ romania. Si daca in Romanica principiul “cine nu munceste nu greseste si deci merita sa fie promovat” este foarte valabil, creind oameni frustrati care nu indraznesc sa faca nimic din viata lor, decit spectatori, aici in vest nu este valabil. Elevii sint stimulati sa fie creativi, sa faca ceva si sa nu le fie frica sa greseasca.
Deci, ca sa va cred de buna credinta scrieti un articol in care sa contorizati interventiile tuturor parlamentarilor romani, cu subiecul interventiei. Altfel voi crede ca sinteti nuimai o alta victima a fenomenului Basescu!
Deci, va asteapta un challenge. Acesta poate avea puteri … terapeutice …
! Astept cu interes intervenntiile Noricai si a lui Becali!
2010-02-14 16:56:18 | Raporteaza
panlaurma ce face tanti acolo?
incearca sa se explice de ce tata e presedinte
daca vreun parlamentar strain al europei ar lua-o cu “succesuri” poate scapam si noi de sida si deacolo-colo
ne gandim altfel
am fost rau?
2010-02-14 16:58:44 | Raporteaza
@florina: @olanda:
si daca dau un material despre Becali ia ghiciti cati or sa sara in sus ca-i fac publicitate si ca presa e de vina ca Becali a ajuns in PE;
@olanda:
multumesc de challenge, dar daca ati fi urmarit ce am scris pana acum (si nu doar pe Vox) ati fi stiut ca mai toti au fost luati, pe rand, nu deodata, ca e imposibil
2010-02-14 17:05:44 | Raporteaza
tema este obligatorie?
Nu zici nbimic de droguri usoare, de lipsa “coajei de paine”, de prostitutie de Udrea?
Sa nu te lasi pana nu ajungi la locul tau.
2010-02-14 17:24:52 | Raporteaza
@gica: Foarte sarguincios in a demonstra cat sunteti de ridicol cu limbajul “de lemn” inspirat din sedintele PD-L.Cred ca exista la PD-L o “arhiva” cu dari de seama si procese verbale ale sedintelor PCR si UTC puse cu generozitate la dispozitia “postacilor de serviciu”.S-ar putea sa exagerez cu “arhiva”,dar ca aveti o solida “scoala de partid” este sigur.Domnilor de la PD-L realizati ce sustinatori aveti,sau nu conteaza cat timp sunteti la putere si “cel mai mare partid politic”,cum
v-ati “autodeclarat” (eu cred ca este o minciuna)?
2010-02-14 17:25:30 | Raporteaza
@liviu
te repeti ca un vinil zgariat!
Ceva noutati ai sau esti ca mosii aia care repetau povestea pana dadeau coltul?(esti soft)
2010-02-14 17:32:10 | Raporteaza
@Mihai Goţiu: Daca vor sari multi in sus (pot sa o faca si in lateral si in prapastie, la alegere) ca ii faceti publicitate lui Becali scriind despre el, sa inteleg ca acum ii faceti publicitate Elenei B. scriind despre ea?!
La #54 nu mi-ati raspuns si,sincer, doresc sa stiu ce parere aveti.
2010-02-14 17:40:26 | Raporteaza
referitor la articol
intr-o casa regala cu responsabilitate pentru neam, nu exista pardon, copilul este invatat sa fie rege, si aceasta ivatatura este dedicat poporului, si nu cred ca viata acelui copil este una usoara
din fericire am fost acasa in domiciliul exilat al REGELUI MIHAI din elvetia si am fost primit REGESTE chiar daca eram un OARECARE din romania care merge la rege sa-si spuna pasul
PANA SA INVETE BASE CENSEAMNA SUCCESIUNE mai are de sapat, ca de invatat pe tanti EBA ce sa mai vorbesc
EBA are catdecat o scoala?
(limba de lemn de la stefan gheorghiu s-a desfintat demult… SAU NU?)
2010-02-14 17:43:53 | Raporteaza
pina la un punct pot fi de acord cu punctul de vedere.
Dar feelingul mei u imi spune ca aceatsa este dorinta Elenei Basescu. Ea avea alternativa, modelingul.Pina acum 10 ani nici Basescu nu era un politician stralucitor.
Dar acest om are capacitatea de ainvata din greseli. Daca Fiica lui ii seamana? Suii daca nu ii seamana, este un capat de lume? Ok, putea sa-si pregateasca mai bine speechul, repetindul suficient.
Dar, totusi problema Elenei este problema tineretului roman si a educatiei est-europene unde numai PREMIEANTII CONTEAZA.
Deci, am un nou Challenge pentru dvs: de ce sint majoritatea romanilor timorati si timizi?
“Puii de olandezi” sint etichetati ca obraznici si infipti. Eu intre timp stiu de ce. Tine de educatia din familie si din scoala. Educatia este directionata pe masa medie de elevi, nu pe elite. Elitele se descurca si singure. fara atentie deosebita!!
2010-02-14 17:51:51 | Raporteaza
@nepotu lu tamara: O sa-ti repet ca esti fugit de a Socola pana o sa te puna in camasa de forta.Esti prea plin de ura ca sa mai umbli printre oameni normali.
2010-02-14 17:53:11 | Raporteaza
Adevarata cariera a lui Basescu nu e politica. Basescu e marinar de profesie, nu politician. Nu cred ca a fortat-o el sa aleaga politica, asa cum nu cred ca o maltrateaza psihic. E un om dur, asta e sigur, insa nu cred ca se coboara chiar atat de jos, mai ales ca el e presedinte si orice abatere de la un comportament decent e analizat cu amanuntire. Cel mai bun exemplu e cel cu copilul batut peste fata de Basescu. Nu cred ca si-ar mai dori sa aiba de-a face cu asa ceva.
2010-02-14 17:56:19 | Raporteaza
@florina:
nu sa-i fi dat un dos de palma, ci sa o responsabilizeze; da suna pretentios, dar asta e adevarul; din pacate, dincolo de declaratii, Basescu si PD-L au sustinut-o sa ajunga in PE; despre operatiunea ”10 voturi pentru Eba in fiecare circumscriptie electorala” au scris, atunci, colegii de la hotnews.ro
2010-02-14 17:58:09 | Raporteaza
@olanda:
tine si de un capital social (asta e denumirea data de sociologi) care nu exista la ora actuala in Romania; unul dintre indicatorii capitalului social este valorizarea personala, atat a propriei persoane, cat si a celor din comunitatea din care faci parte;
tot sociologii spun (a atins tangential aceasta tema Vasile Dincu intr-un interviu) ca pentru a se produce schimbari majore intr-o societate, inclusiv acumularea de capital social, e nevoie de doua generatii (o generatie in sociologie e 30 de ani, asadar e nevoie de 60 de ani);
au trecut 20, mai sunt 40 si singurul lucru pe care il putem face e sa actionam in asa fel incat aceasta perioada sa nu se lungeasca mai mult
2010-02-14 18:03:54 | Raporteaza
inca 40 de ani tocam subiecte neimportante?
Este vointa Elenei Basescu sa intre in politica. Parerea mea. Basescu a platit cu popularitate pentru asta si si-a asumat pierderea. Bila alba, de la mine.
Ce ar fi daca jurnalistii ar decanta problemele cu adevarat importante ale romaniei?
Ca de exemplu subiectul interventiilor ei in parlament(sta in cazul in care EBA este considerata un subiect important)!
Experienta mea si a copiilor mei este ca televiziunile romanesti(jurnalistii romani) se ocupa de … birfe!
Problemele importante nu sint … percepute. Fata mea a fost singura in vizita in RO cind avea 17 ani si mi-a spus ca “aia de la TV sint timpiti” . Am intrebat-o de ce si mi-a spus: “Ce ma intereseaza pe mine ca Basescu danseaza cu o tiganca???”
Asta vazuse ea la TV in Romania, ceea ce la noi nu vezi. Nu vezi ce face premierul sau regina in timpul lor liber. Mai mult de atita, daca apare vreo poza cu familia regala respectivii risca sa fie dati in judecata!!
2010-02-14 18:16:48 | Raporteaza
@olanda:
prestatia Elenei Basescu in PE nu e viata privata; din fericire doar noi si ceilalti euro-parlamentari romani ne dam seama (ma rog, nu se pune problema in cazul lui Gigi si Vadim) cat de lamentabila este aceasta prestatie; pentru ca balbele nu se traduc – banuiesc (sper) ca translatorii traduc dupa copii ale discursului, nu ceea ce zice Eba exact
2010-02-14 18:23:50 | Raporteaza
@olanda: e neimportant cand Basescu danseaza cu tigancile din clanul unui infractor periculos, dar cu protectie in justitie (Bercea Mondialu)?
Cat de relevante crezi ca sunt “discursurile” Ebei din moment ce ea nici macar nu le semnantizeaza?
Ti se pare ca nu e nici o legatura intre nasirea unui nepot de interlop si propulsarea, prin ordin de la partid si coruptie (Ridzi) a unei papusele decerebrate in PE?
Cu mentalitatea asta crezi ca poate fi “modernizata” Romania?
2010-02-14 18:30:21 | Raporteaza
@olanda:
Din ce inteleg eu,dvs locuiti de multi ani pe meleaguri mai civilzata.Daca odata se spunea cu emfaza ca “romanul s-a nascut poet”acum se poate spune ca romanul s-a nascut poet dar se crede politician.Dupa cum observati,toti se pricep la “politica”.
PS-am pus politica intre ghilimele,voiam sa zic barfa…
2010-02-14 18:35:31 | Raporteaza
Intre jigodia care scoate panglici pe nas,gen corlatean,ponta,gusheee,crin,tudorvadim,mircica,ghisheee(u),geoneu,lavinutza sandru,tanasedinescu,etc.(la etc.cei mai multi dintre voi luati bon de ordine si treceti-va neamurile,cunoscutzii,odraslele,idolii),e..intre tipu asta de jigodie si agramatul care INCA nu a demonstrat ca este de rea credinta,eu prefer pe acesta din urma.Voi?
2010-02-14 18:38:58 | Raporteaza
nepoate…
Se vede treaba ca nu ti-ai facut inca un RMN la cap.Ai fi constatat ca nu ai nimic in el. Capul tau nu joaca rol decit de umbrela la git.Nu te va ploua in git, si nici nu vei murii inecat pentru faptul ca ai capul mult mai usor ca o baliza. Fi fericit soldat portocaliu in slujba primului betiv-grobai -hot al tarii. Ai spus undeva ca base este nascut prea devreme pentru noi. Nu ar fi mai bine sa-l iei acasa la tine si sa-l pastrezi pentru alte timpuri?Noi prostii si ignorantii ne-am saturat de el acuma. Fa-ne un serviciu si scapa-ne.
2010-02-14 18:53:43 | Raporteaza
@Erikson,misu,liviu, nae,eba si nepotu lu tamara:
EBA este intr-adevar cam prostuta si gafeaza de cate ori are ocazia,mai mult,nu are nici dictie buna.
Dar voi sunteti chintesenta prostiei romanesco-balcano-bizantini-daco-traco-indoeuropeana.
Adica,mai pe intelesul vostru,sunteti prosti profesionisti,creme de la creme,idioti cu acte in regula,retarzi mioritici perfecti etc.
Poate va supara postarile mele,dar am un mare merit;cand va fac prosti ganditi-va ca sunt sincer si veti fi mai fericiti.
2010-02-14 18:53:45 | Raporteaza
@nepotu lu tamara: Nepoate ai dat de draku. O facusi pe eba prostuta. Te-a sarit avansarea anu asta si cred ca si salariu de merit.
2010-02-14 19:02:26 | Raporteaza
@olanda:
hai sa-ti explic: romania are parlament si intimplator este chiar la Bucuresti. iar Romania tot intimplator este Tara Suverana. asa zisul Parlament european este al CETATENILOR. un parlamentar din PE nu reprezinta Romania ci pe cetateni cu problemele lor.acolo eba sau cum o fi chemind-o trebuie sa-i sustina pe cetateni, cu problemele lor concrete…. chestia asta pare-se ca nu o pricepe cum nu o pricep multi, nici macar tatal parlamentarei…..
2010-02-14 19:02:51 | Raporteaza
@Mihai Goţiu:
Cu dosul de palma, vorba vine, ca doar dumneavoastra ati spus in titlu “Stop violentei asupra copiilor!”…
Ca parinte, TB putea sa-i spuna sa nu intre in politica pina nu va fi in stare (si nu e). Si, eventual, sa nu-l faca de ris.
In ceea ce priveste modul in care a cistigat (Ziua Tineretului- Ridzi, 10 voturi pentru in fiecare circumscriptie),consider ca este o pata neagra in analele familiei. Si revin: ca parinte, TB nu trebuia sa accepte sub nici o forma aceste lucruri. Si nu am sa invoc celebra zicere “Ce nu face un parinte pentru copilul lui?” pentru ca nu erau orice parinte si orice copil.
Acum sper, ca si dumneavoastra, ca translatorii sa comunice ce e pe hirtie si nu ce a zis EB.
In plus, nu va fi vesnic europarlamentar. Daca va ramine in politica si nu-si va rezolva problemele, la Bucuresti nu-i va fi usor deloc.
PS Imi raspundenti si la #66?
2010-02-14 19:04:49 | Raporteaza
@florina:
da, implicit îi fac publicitate, pentru că și notorietatea e tot un fel de publicitate; trag însă speranța că pe Vox cititorii noștri sunt cel puțin la fel de inteligenți ca ai celor de la Cațavencu, adică mai inteligenti decat ai lor
;
daca aș fi scris textul intr-un tabloid aș fi avut o strângere de inimă, dar până la urmă tot l-aș fi scris în speranța că și cu riscul de a-i aduce 10 simpatizanți în plus, un cititor tot se va gândi la ce am scris (chiar dacă nu e de acord cu ceea ce am scris
)
2010-02-14 19:12:12 | Raporteaza
@Valone,
Ce faci pasarica (gaita), te-ai sculat? Ce parere ai ca Dl Mihai GOTIU, s-a luat din nou de domnisoara EBA europarlamentara romanca ?
Cica ti se strange stomacul cand dai din nou sa asculti ce si cum debiteaza si apoi la sfarsit, saracuta, cum este oprita brutal de aia rai de la prezidiu: – “Mai taci mai ca ne-ai ametit de cap cu alegerea ta de catre poporul roman, stai jos c-ai obosit si pe noi ne-a luat somnul!”
Urat Dle Gotiu.
Va suspectez de atac facil asupra masei de cititori de blog si de promovare a dusmaniei impotriva analfabetilor .
2010-02-14 19:14:37 | Raporteaza
“ta gueule !”
youtube.com/wat../
2010-02-14 19:15:01 | Raporteaza
e timpul sa-mi iau medicamentele…o scurta pauza si revin
2010-02-14 19:25:33 | Raporteaza
am sa va povestesc de la socola misto viata bazin de inot trambulina 10 m cand eram cuminti ne bagau si apa in bazin
2010-02-14 19:29:33 | Raporteaza
@Mihai Goţiu:
Va multumesc!Intru totul de acord cu #83.
Doar unii dintre noi suntem cum ati zis! Sunt modesta…:):):)
2010-02-14 19:30:55 | Raporteaza
@gica: Mama, ce limbaj de lemn ! Asa v-am invatat eu ? Bine ca ai precizat in ce tabara esti, pentru ca am crezut ca esti in partea cealalta.
2010-02-14 19:31:58 | Raporteaza
apa de ploaie.
nu cred ca EBA este constransa sa faca politica.
Este o obtiune personala… iar taticu ii indeplineste dorintele.
2010-02-14 19:39:25 | Raporteaza
nepotu lu tamara gets his ass fucked by Erikson, misu, liviu and nae. nepotu lu tamara’s mother finished taking dicks anally and gagging on cocks she would have had everything from vomit to sperm dripping off her chin
2010-02-14 19:43:15 | Raporteaza
@Gherman Adrian:
Te inseli. Ne impinsa puternic din spate, EBA ar fi haladuit si acum prin cluburi, fara niciun target profesional.
Pana la urma la ce bun chinul cand poti fi pe statul de plata si fara sa dai pe la serviciu?
2010-02-14 20:55:32 | Raporteaza
@Mihai Goţiu: #72
De acord, insa as mai adauga ca intre timp trebuie gasit un “fond”, un numar de oameni cu initiativa, care sa nu fie apatici si nepasatori. Adica mai putini neajutorati decat acum…altfel nu se intruneste masa critica pentru “miscare”
2010-02-14 21:02:40 | Raporteaza
Dle CRIS,
Este adevarat ce scrii, dar totusi este incredibil, ce vedem si ce auzim se petrece in Adunarea din Parlamen tul Europei. Daca vom continua sa toleram o reprezentare in asa hal in public, vom simti consecintele pe viu, cand vom intra intr-un hotel si cineva ne va intreba cu discretie si mirare: ” Cum, Dv. sunteti romani? Conationali cu Eba?”
Pana acum, daca se intampla o astfel de interpelare, puteai fi asemuit cu doua personaje, unul fast si altul nefast: – Nadia si Ceausescu. Dar nu se putea sa avem un personaj pozitiv in plus? De ce unul de prost gust si de lipsa de bun simt si de analfabet si de lipsit de recunoasterea propriei neputinte?
Pai nu te duce mintea ca asta i se trage de la parintele tiran? Asta s-a intamplat si cu Paganini, doar ca diferenta este intre cei doi parinti.
Cum poti sa apreciezi gestul cuiva care ia apararea Ebei? Ca prostie nu poate fi.
Chestiune legata de patologie sociala, de neatentie in educatie si poate unele avantaje de pe urma acestei atitudini pro-ebasista.
2010-02-14 21:13:00 | Raporteaza
@george:
”fondul”, masa critica cred ca deja exista, insa nu exista un catalizator, o ”retea”, deocamdat fiecare actioneaza pe cont propriu sau in grupuri mici;
la ora actuala cred ca asta e problema
2010-02-14 21:16:11 | Raporteaza
eba poate fi un accident si e ridicola in multe privinte; dar asta nu ma nelinisteste; are un destin – al familiei – si-l va trai pana la capat; ma nelinisteste in schimb ca 90% dintre cei de-o varsta cu ea vorbesc la fel; cu aceleasi greseli, cu aceeasi seceta de idei, parca obligati sa dea niste cuvinte pe rozatoare…
2010-02-14 21:34:20 | Raporteaza
@Gotiu, @george,
Am extras din cele doua postari 93+95, o idee interesanta si despre care as vrea sa va provoc la o abordare mai atent subordonata “salvarii nationale” si anume:
1 – george spune ca “…altfel nu se intruneste masa critica pentru “miscare”
2 – Gotiu spune ca: “…insa nu exista un catalizator, o ”retea”
Mai avem de parcurs foarte putin si refacem o retea care altadata s-a numit Miscarea Legionara. Daca studiem istoria, observam ca starea politico-sociala de dupa I-ul razboi mondial, era asemanatoare cu cea de dupa 1990 si se perpetueaza si azi, doar ca spre deosebire de epoca interbelica, intre timp se nascuse si era la mare cinste Miscarea Legionara. Au trecut 20 de ani si discutam despre lucruri marunte si unii iau in ras cele semnalate de Dan Puric si se retrag in “procesul de eoropenizare” cu orice pret, uitand de valorile reale profunde ale romanilor. Daca au trecut 2000 de ani si romanii au ramas uniti doar prin traditii si limba, acum am ajuns sa ne detestam istoria si sa acceptam si stalcirea limbii ramane.
Ce sens ar avea alaturarea unei miscari autentice de refacere a patrimoniului istoric romanesc, de Miscarea Legionara? Ar putea fi gasite asemanari, dar deosebirile ar fi majore si n-ar trebui sa ne fie teama sa incepem sa luptam impreuna pentru coagularea unor forte plasate intr-o “retea – george” catre o “miscare – gotiu”.
Eu studiez aceasta posibilitate si trebuie sa fac publice rezultatele cercetarilor mele. Sunt legat inca de forte economice de supravietuire, dar trebuie sa incep odata.
Voi doi, ati putea sa fiti motorul care ma indeamna sa pornesc.
Cu bine
2010-02-14 21:40:42 | Raporteaza
@70,86,87,91-clonari triste.
Liviu si erikson pareti tipul de clonatori perfecti,voi v-ati clonat?
2010-02-14 22:03:06 | Raporteaza
@Arcadied:
Nobil si bine intentionat planul dvs.
Si altruist,bineinteles.
Se naste o intrebare,totusi.
Ce aveti de gand cu cei ce nu doresc sa fie salvati?
Trebuie fortati?Si daca opun rezistenta,cum vor fi convinsi?
Mi se pare important de stiut… esential,chiar!
2010-02-14 22:03:59 | Raporteaza
@Arcadied:
in facultate am cochetat cu ideile legionare, ba chiar aveam lipit pe perete, in camera de camin, un poster cu monumentul de la Majadahonda, de langa Madrid, ridicat în memoria lui Moța și lui Marin;
am citit cartile lui Codreanu (Pentru legionari) si Mota (Cranii de lemn), si screrile din acea perioada care exaltau romanismul – incet, incet, confruntandu-le si cu alte idei, am inteles care a fost marea greseala a ideologiei legionare (nu ma refer la gafele si actiunile lor politice): faptul ca gandeau romanismul in opozitie cu alte valori; nu ca valori universale, ci ca valori suficiente lor – de unde si un imens sentiment de frustrare (care a renascut in ultimii ani) ca romanii si valorile lor nu sunt apreciate just si corect;
pai cum sa fie apreciate daca nu interactioneaza si nu intra in competitie cu altele?
2010-02-14 22:10:05 | Raporteaza
@nepotu lu tamara: Da,cu maica-ta!
2010-02-14 22:14:06 | Raporteaza
@Mihai Goţiu: 95#
…posibil da, numai ca orice iese la suprafata si incearca sa fie catalizator, i se da repede la cap si trimis in ridicol.
si @ arcadied> cu ani in urma am incercat sa adun niste oameni, fiecare profesionist in domeniul sau, sa ne sustinem si sa promovam unele idei si practici..(etice si corecte). Scopul era de a fenta putin sistemul, o contrapondere la aplatizarea si tipul de promovare care exista. Din pacate, cam 90% au plecat intre timp din tara. As aderqa imediat la ceva care sa semene cu un catalizator…
Cat despre legionari, am facut unele interviuri cu cei vechi…partea interesanta e ca se dosociau de “noua dreapta”, pe care-i numeau “copilasi ametiti, care nu pricep mesajul si ideile lor”. La primii nu am vazut nici radicalism, nici xenofobie, nici altele care acum sunt asociate cu ei (probabil ca propaganda comunista inca mai face valuri)
2010-02-14 22:32:21 | Raporteaza
#98 – clonare
Ba, iar-asi incerca unii de pe acisilea sa para mai prosti ca mine! Nus sanse!
2010-02-14 22:35:23 | Raporteaza
Dom’le, mãcar 3% din lãcuitorii acestei frumoase tãri (sau dintre nobilii comentatori) îsi dau oare seama care le este LOCUL pe care-l meritã ? Cã trebuie sã egalizeze pretantiunile cu puterile si pregãtirea ?
Profu’ de Latinã, de câte ori ratam o declinare, filosofa cu mâna-n barbã “Eeeh, de-asta e dezastru’ ãsta-n agriculturã…”. Pãi da. Jumãtate din cei care meritau doar sã sape santuri în agri-culturã, voiau Cultura mare.
Evident, EBA nu si-a vãzut lungul nasului. Si N-A FOST împinsã de Zeus, ci de micii paharnici din juru-i.
Credeti cã Ioropa n-a vãzut crisparea, poticneala si ne-profesionalismul unui Parlamentar, varzã de Brussels ? Pãi – sunt grãmezi, la ei, acolo ! Poloni, cehi, malteji.
Pe EBA, lãsati-o în durerea ei. Printr-o proastã alegere, se face singurã de râs. Si NU NUMAI în ochii nostri.
Singurul Medicament este sã nu i se mai dea votul. Peste 3-4 ani. Nu sã-i fie bãgate bete-n rotite.
Iar Presa, autorul y compris, sã nu se mai arunce cu capul înainte în subiecte care vor face vâlvã (dacã nu dovedesc competentã si nu fac cercetare în “prea labil”).
E prea mult? Io cre’cã-i Normalul, inexistent p-acilisa.
2010-02-14 22:49:22 | Raporteaza
V-am citit de azi articolul, insa fara a si viziona filmuletul. N-am abut puterea sa-l urmaresc pana la capat. Daca pana acum am fost un inversunat anti Basescu, cred ca de acum nu pot decat sa-l compatimesc. Privind-o pe Eba cum tine acel discurs ma gandesc daca Basescu a vazut inregistrarea asta si ce-o fi fost in sufletul lui de parinte.
Dar pe de alta parte am citit undeva ca atunci cand te dai mai mult decat esti, platesti diferenta.
2010-02-14 22:49:32 | Raporteaza
Dle GEORGE @ GOTIU,
Intentia mea nu a fost sa proslavesc vreo Miscare sau alta, ci sa aduc aminte despre situatii similare (nu identice) care au dus la asocieri in retele si miscari ce au avut initial ca scop, purificarea unei societati ce se stricase periculos de adanc si astfel s-a nascut o re-actiune, asimilata mai tarziu, mai ales in epoca ideologiei comuniste ca fiind o reactiune la bunul mers al societatii.
Astazi este evident ca ne facem de ras in interior, aproape in fiecare zi, in aproape toate domeniile unde se “lucreaza”, iar in exterior avem parte in general de un aport nemeritat al unei parti din etnia tiganeasca si evident ca si din partea unei minoritati din cei 2-3 milioane de emigranti, care au dus cu ei metehnele de acasa. Despre cei care s-au dus la scoala auzim mai rar.
Dar aici este o problema. Cei care au ramas nu sunt toti niste adaptati si nu sunt cei lipsiti de initiativa (initiativa de a emigra). Ei bine, noi cei de aici, cei neadaptati la marlania generalizata si promovata de un marlan ajuns presedinte si care este evident capul pestelui, noi cei care ne simtim frustrati, vrem sa ne aratam noua si celor de afara ca romanii, Romania, nu este numai ce se vede la prima vedere.
Avem cateva vestigii importante si autentice (eu sunt arhitect si stiu ce vorbesc),apoi avem si o istorie plina de valoare si una peste alta, chiar daca am fost pervertiti de regimul comunist, incet, dar adanc, sa incercam sa ne refacem intai trecutul masluit si deteriorat cu buna stiinta, apoi sa reincepem noua zidire si de atunci am putea sa spunem ca am avea statutul de “noua natiune care vrea si are cu ce sa intre in Europa”. Este evident ca am fost tarati in Europa si poate ca asta a fost foarte rau, pentru ca a amortit spiritul de fronda din interior.
In 1990 Dl.Brucan vorbea de 20 de ani de redresare, dar Dl. Coposu era mai sceptic, spunea ca ar cam trebui sa treaca vreo 45-50, adica tot atat cat a fost dictatura in Romania.
Sa rasuflam usurati ca am pierdut 20 de ani din viata cu o tranzitie catre nicaieri, dar cat sa mai asteptam degeaba?
Era sa ma enervez.
Dar cu calm si pasiune pentru a pune la punct un plan maret si sincer de salvare – se poate depasi momentul.
Fetele de mai sus din grupa celor 3 iezi cucuieti, intreaba ce o sa se intample cu cei care nu vor sa fie salvati, o sa fie fortati?
Raspuns: Toti cei care fura, mint, inseala, ucid, batjocoresc, promoveaza ura si razmerita cu oricepret, da, vor fi fortati sa se retraga la inchisoarea binemeritata. In rest, sa fim seriosi, poate sa rada oricine cand doreste, de oricine, mai ales daca are si motive.
Ideea democratiei este simpla si imbatabila: …faci ce vrei, dar fara sa deranjezi pe altii…o definitie sumara, dar cu mult inteles.
Este un subiect pentru o dezbatere mai serioasa. Imi cer scuze pentru lungime.
2010-02-14 23:49:38 | Raporteaza
@Arcadied:

Scuze,da`tot nu intelegem.Despre noiera vorba ,iezisorii cucuieti,da`cuminti.
Admit ca suntem cam nazbatiosi,dar vrem sa ramanem asa…
Aveti ceva impotriva????
2010-02-15 00:00:54 | Raporteaza
@ iezii,
hai sa vorbim, sa ne distram…
- iezisoarele pasc iarba mustoasa la munte si cand ajung mature fac branza mustoasa dulce.
- iezisoarele pasc iarba uscata la campie si cand ajung mature fac branza uscata si amaruie.
- voua ce va place? Brahms?
- mie imi place branza de la munte.
2010-02-15 00:22:40 | Raporteaza
@Arcadied:

DAAA!
Noapte buna!
2010-02-15 00:28:49 | Raporteaza
@ iezii,
Asa copilasi, la culcare ca maine mergeti la gradinita si dimineata pe racoare, cu ochii-n soare iar miorlaiti ca vreti sa va jucati, pe blog, de-a Petrica si Lupul.
Dar, foarte ciudat, voi va jucati si cu problemele internationale ?
Zambiti va rog !
Ca nu va face nimeni nimic, zambiti asa tamp, adica tot timpul.
2010-02-15 01:22:30 | Raporteaza
tre sa stie si nistorescu cine sintem si ce vrem.ca tre sa dea afara si unii-si vor pierde painea.cine-o toaca cel mai tare pe eba si base,ramane pe vox.
2010-02-15 03:32:35 | Raporteaza
@Arcadied: nu stiu daca un plan maret se dovedeste si eficient…poate o idee, ceva care sa atraga si sa prinda…
Pana la urma, nici M.L. nu a pornit cu un plan, era o reactie de respingere a comunismului, ideologia s-a construit pe parcurs. Pe mine m-ar interesa o miscare de respingere a intruziunilor politicului in diverse domenii, dar una care sa propuna ceva, simpla negare a ceva poate duce la excese..
2010-02-15 10:37:07 | Raporteaza
@erikson: ha, ha, ha! da, ai dreptate erikson: biata eba chiar seamănă la tartăcuţă cu o oaie. biata de ea, nu e de rîs! de rîs sîntem noi, poporu’! noi am trimis-o prin cele străinătăţi…
2010-02-15 11:00:35 | Raporteaza
[...] sunt singurul lucru de menționat de la secțiunea ”comentarii”. Ieri, de exemplu, la articolul ”Salvati-o pe Eba de Basescu”, am primit două link-uri foarte interesante. Unul prezintă prezintă protestele de săptămâna [...]
2010-02-15 14:26:10 | Raporteaza
Pe vremea Republicii de la Weimar, vrednic urmas occidental al prodigioasei Republici de la Ploiesti, rolul femeilor in politica oscila intre polul nul si polul neavenit. Mai exact, dreapta nationalista germana nu prea permitea purtatoarelor de sutien sa se apropie nici de fierberea Parlamentului, nici de cheile imperiului, nici de-ar fi vrut sa le-mprumute pentru 10 minute de dereticat in anticamera Reich-ului.
Schimbarea in bine a venit ulterior, dintr-o initiativa a comunistilor, decisi sa sanctifice exemplul uneia din activistele de seama ale Partidului Comunist German, si anume Rosa Luxemburg, care si-a dat viata pentru convingerile sale politice si pentru implicarea sa in viata partidului. De-a lungul vremii, Estul Europei a cunoscut o sumedenie de activiste inversunate pe altarul politichiei, mai pentru o pace mondiala, mai pentru un bine general, mai pentru un viitor luminos.
Pe acest drum pe care s-au grefat contributii majore la ordinea lumii din partea sexului frumos, nu se putea sa nu paseasca si Elena, suava lalea rezultata in urma performantelor de familist ale domnului Traian Basescu si parlamentar european in urma performantelor de vot ale obscurului electorat roman. Cu o infatisare mai nobila decit a acvilei conservatoare Margaret Tatcher, cu o voce mai delicata decit a Indirei Gandhi si cu o privire mai visatoare decit a Anei Pauker, ea si-a croit drum in politica europeana, daca e s-o citam, de una singura, fara contributii din afara si fara mismasuri dinauntru. Tot prin efort propriu a reusit sa faciliteze si migratia unor semnificative fonduri europene (miliarde, dupa cum afirma chiar dinsa) dinspre Vest inspre infometatul lagar estic care-a devenit Romania, tara pe care destinul o va pune in curind sa sape in granitul sau istoric numele zeitei ce-o va propulsa pe orbita tarilor de care Europa va trebui, vrind-nevrind, sa ia nota.
In paranteza fie spus, sa nu ne indoim, totusi, ca Europa – si lumea intreaga, pina la urma – ia nota de noi. Pentru ca ne mai lovesc ei, pe ici, pe colo, cu cite-un milion de Euro (care, in guritza aurita a Ebei, cistiga automat niste zerouri), dar si noi le mai radem cite-un dos de palma cu zerorui adevarate. Uite, pe de-o parte ii bombardam pe francezii de la Vinci-Aktor cu niste miliarde, pe de alta parte pleznim cu miliarde lunare alte companii multinationale, precum OMV, MOL, Bechtel, basca niste banci cu sediul in lumea buna. Cine nu ia nota de ploaia de bani romanesti azvirliti in viltoarea Europei, e indiscutabil nebun.
La expirarea mandatului de europarlamentar, cind Elena Basescu va trebui, potrivit necesitatilor dictate de istorie, martirizata pentru faptul de-a fi cazut la datorie in lupta perpetua cu cititul de pe foaia dinainte, cu cifrele si cu limba romana, consideram ca ea va fi inaugurat deja o faza luminoasa pentru viitoarele generatii de tinere sudoritze, otzelare, filatoare si macaragiste iesite din scolile romanesti care, pe buna dreptate, vor renunta sa mai produca filosofi. In aceasta faza, cotele feminismului romanesc vor atinge paroxismul datorita dezlantuirii unor reforme pe nedrept claustrate de fostele guverne: educatia la domiciliu, invatarea abecedarului de pe sticlele de parfumuri, utilizarea unui telefon mobil inainte de mersul pe jos si obisnuinta cu ideea ca impinsul de la spate se numeste exercitiu liber ales.
2010-02-16 13:07:41 | Raporteaza
Asta e Romania noastra?! Unde sunt tinerii nostri valorosi?! Nu de EBA am intrebat!
2010-06-01 19:37:50 | Raporteaza