![]() | Scenarii nebuneşti: PSD are o şansă cu Antonescu. Cine-l va înlocui pe Geoană?vezi toate articolele de Costi Rogozanu08 Dec 2009 la 15:43 78 comentarii 7993 vizualizari. |
Update. Mitrea
Mitrea declară pentru Hotnews:
Intrebat daca demersul PSD de a contesta rezultatul alegerilor la CCR are sanse de reusita, Miron Mitrea s-a aratat sceptic: “Sa fim foarte seriosi, BEC a incheiat procesul verbal si a trimis la CCR, nu-mi dau seama care pot fi dovezile pe care le are la ora actuala staff-ul lui Hrebenciuc in mana, pot fi foarte evidente, nu cunosc aceste dovezi, daca sunt dovezi evidente de frauda masiva atunci CCR le va lua in calcul. Experienta mea arata insa ca in Romania se vorbeste de frauda mult mai mult decat se face si de aceea ai in general mai putine dovezi decat vorbe”. (mai mult)
Elogiu nebuniei:)
Am vrut să mă rup de politică azi, dar nu pot. Îmi curg în urechi tot felul de prostii. De exemplu, candidatul liniştii, al bunului simţ, băiatul bun Geoană anunţă că nu acceptă rezultatul. Şi îmi trec prin cap tot felul de nebunii. Aşa că le-am împărţit frumuşel în două:
Nebunii din capul meu
Nebunii din afara capului meu
De mîine încep cura de dezintoxicare politică, promit:).


Laura Cernahoschi azi la 12:30 |
Update: Grăjdan a fost demis. De aici semnul întrebării din titlu. Oricum, încă o lovitură de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:16 |
A cotit cu dibăcie Băsescu la întrebarea ziariştilor dacă se mai întîlnesc cu el la [ citeste mai departe ]
Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
| 1@asdzxc 59 - Serios? Da-mi si mie un exemplu din postarile mele unde am fost mitocan,marlan sau prost. Stiu, e dificil sa suporti indivizi care nu injura in continuu asa cum faceti voi de la cooperativa... | ||
| 2Cum dreaq, mai ca iti vine sa strigi, da` pina acum unde v-a fost deontologia de nu ati observat cine este si ce vrea Tonta? Auzi, dna Laura, dar citi nu au fost cei ce au avertizat si matale ai crezut... | ||
| 3@InimaRea -> la 5 ani de postari La multi ani ca s-au implinit 5 ani de cand Coti/Cotidianul cenzura groaznic, (1/4 de an in 2007 si tot cam atat in 2008) nici nu merita scris ceva...@36 bang... | ||
| 4@bulaRepet, daca vrei sa vorbim concret despre tehnologii energetice, power plant (chiar si cele solare, geotermale , Kraftwerkstechnik), iti stau la dispozitie. chiar si despre 'nesuferitele' bassesului:... | ||
| 5@trolu: corect! va fii foarte greu sa repete prostiile PDL-iste, deoarece ceea ceva urma sa vedeti la PSD nu poate repeta nimeni. Dovada vie a comunismului PSD este "Bunicuta"!!!... | ||
| 6Cam multa exaltare pe acest thread. De la 1 iunie se maresc salariile bugetarilor cu 8%. Asta da, munitie electorala - justitie, Nastase, mai putin...@cetateanul sonat : ai cea mai mare productie de... | ||
| Mihai Goţiu 11076 citiri |
| Cristian Teodorescu 10358 citiri |
| Costi Rogozanu 9036 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4190 citiri |
| Alin Fumurescu 3993 citiri |
| Constantin Creţan 3401 citiri |
| Dorin Tudoran 2911 citiri |
| Elena Vijulie 2715 citiri |
| Dan Duca 2482 citiri |
| Ciprian Şiulea 2329 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Laura Cernahoschi 2 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Mihai Goţiu 61468 citiri |
| Cristian Teodorescu 40698 citiri |
| Costi Rogozanu 38228 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18238 citiri |
| Alin Fumurescu 17899 citiri |
| Viorel Dobran 12337 citiri |
| Dan Duca 11282 citiri |
| Constantin Creţan 11160 citiri |
| Elena Vijulie 9340 citiri |
| Dorin Tudoran 8738 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
din multele comentarii fantasmagorice si elucubrante pe care le arunc p’aici de vreo doua saptamani au fost doua pentru care am fost scuipat portocaliu mult mai mult decat pentru celelalte … una in care povesteam cum fiul meu de trei ani se astepta sa vada poza numitului basescu traian si in cimitir dupa ce o vazuse pe absolul orice gard sau stalp .. si a doua cea in care reaminteam declaratia ciclopului cum ca a numit seful de la sie ca sa’i faca un hatar sotiei purtatoare de mesaj prezidential … doua fapte absolut reale … chestii pe care nu prea ai cum sa le contrazici .. si atunci ce faci? … te pui pe injurat si pe amenintat … ca asa crezi tu ca e in democratie … asa ti’ai vazut tu idolul facand … injurand si lovind … J
ps. faptul ca sunt atat de injurat demonstreaza ca’s bun … cei care ma injura isi dau seama ca’s eficient ca altfel nu si’ar toci degetelele de pomana … e bine … poate ma remarca cineva care are nevoie de un sef de „campanie pe internet” … moamaaaaaaa, sa vezi bani pe mine … J
2009-12-08 15:52:10 | Raporteaza
eu zic sa nu promiti nimic pentru maine, nu stim cat tine nebunia din capul psd-istilor.
2009-12-08 15:52:27 | Raporteaza
[...] (Acest articol se vrea a fi un răspuns parţial, incomplet şi exagerat la “întrebările” de aici.) [...]
2009-12-08 15:52:42 | Raporteaza
Domnu’ Rogozanu ce ziceti de Zgonea care e din ce in ce mai zgomotos
sua si mai bine e pe-aci un postac viorel cred ca ar fi ideal
2009-12-08 15:53:35 | Raporteaza
orice s’ar intampla pnl’ul nu moare … va creste in urmatorii trei ani … io’l vad pe dragnea conducand psd’ul …
2009-12-08 15:54:52 | Raporteaza
astea chiar ca-s prostii..
alta treaba nu ai decat a ti le sortezi in cap?
mai bine ai avea grija ce colegii tai sa nu sara calu, cum a facut ion ala a morarului, care nici macar nu are demnitatea sa ne lase sa-l injuram dupa ce debiteaza bazaconii.(comentarii deactivate)
2009-12-08 15:55:49 | Raporteaza
Ba EU am castigat alegerile!
Ba EU!
Ba EU!
Nu realizeaza deloc Geoana cat poate fi de penibil.Mai mult,da dovada inca o data(daca mei era nevoie)de copil prost.Mai bine s-ar duce la culcare.
2009-12-08 15:55:55 | Raporteaza
Olguta Vasilescu fiica vitrega a Tribunului ar fi un bun candidat la sefia PSD. Nu are mari nevoi, poate putin rudotel din cand in cand!!!
2009-12-08 15:56:04 | Raporteaza
viorele mama, si-aicea dau ma de tine? pastilele ba, pastilele…
nu te remarca nimeni ma, ca n-ai destul cenusiu. iar lumea e de-acum alergica la prostanaci
2009-12-08 15:57:54 | Raporteaza
Apropo de scenarii nebunesti… Poate ca exagerez, dar pare ca incepe sa se rostogoleasca bulgarele de zapada al fraudarii:
) este al “momentului de cumpana”;
* Mesajul lui MG (inclusiv pe twitter
* ImpactNews spune ca Americanii spun ca Rusia vrea revolte post-electorale în România (bit.ly/5oKPPn../);
* NY Daily News citeaza numai pozitiile PSD in aceasta problema, iar “Basescu’s backers [...] did not respond immediately to the allegations”. (bit.ly/8pA5Mm../)
* MG este presedintele Senatului, cel care preia atributiile prezidentiale “dacă funcţia de Preşedinte devine vacantă ori dacă Preşedintele este suspendat din funcţie sau dacă se află în imposibilitate temporară de a-şi exercita atribuţiile”
Să ne îngrijorăm?
2009-12-08 15:58:22 | Raporteaza
Victor Ponta, ca e mai tanar si asa ar mai spala putin fata imbatranita PSD. Pe altcineva nu vad sa-l puna, iar domnul Ponta de e destept, il zboara pe Iliescu, Nastase, Hrebenciuc si Geoana, daca vrea sa curete de fata plina de cosuri si negi a socialistilor.
2009-12-08 15:58:48 | Raporteaza
Viorele, esti inepuizabil, numai mintea odihnita poate asa ceva. Daca iti spun si eu ca esti bun, ne lasi odata in pace?
2009-12-08 15:59:28 | Raporteaza
Pai nu a mbracat C.A. jacheta rosie ? Nu este el apreciat de catre Iliescu ? Asa ca, C.A. in PSD se pare ca s-ar potrivi si ar avea un viitor luminos. Sper sa se termine cu tipetele. PSD-ul tipa cat poate, dar Miron Mitrea spune ca nu au dovezi de depus la Curtea Constitutionala
Camioanele alea nu stiu ce contin
In acest timp, toata lumea se gandeste ce aliante sa se faca, se gandesc deja la guvern. Lui Geoana ce i-a mai ramas ? Sa se lamenteze putin ca a casigat dar a fost “fraudat” si apoi sa plateasca oalele sparte. Mi-a placut un titlu din “Romania Libera” : “PSD va contesta rezultatele. Dupa aceea se vor ocupa de Geoana”. Cine are sanse sa fie presedinte PSD ? Pai batalia e grea ! Dar daca nici acum nu trec la reforma…poate sansa lor este sa stea in opozitie si sa se reformeze ! Mi-a placut strigatul disperat al lui Geoana, ca spera sa se mentina alianta cu PNL si UDMR !:)
P.S. Nu stiu, dar parca chiar as vrea putina liniste ! Repetarea alegerilor ? Mai mare tampenie…
2009-12-08 16:00:50 | Raporteaza
putina rabdare sa urmariti cum va arata viitorul apropiat, din cate stiu eu, aspect total ignorat,in urmatorii 4 ani urmeaza unirea republicii moldova cu romania, care nu e nici macar dorinta romaniei ci a sua, ca si actiune geopolitica strategica. pentru noi va fi un mare capitol al istoriei, sub basescu, in schimb vom recunoaste independenta transnistriei. asadar, jocurile sunt facute la nivel inalt iar basescu e intr-adevar un jucator pe plan international. nu stiu daca e meritul sau personal, cert e ca s-a nimerit a fi omul potrivit la locul potrivit…iar acum puteti interpreta mai clar vizita lui geoana la moscova. iar ca urmare a unirii moldovei cu romania, vom fi masiv sprijiniti economic pentru a nu avea probleme in acest sens. daca vi se pare absurd ceea ce am scris, mai asteptati cateva luni, sa vedeti primele semne venite dinspre chisinau. asadar, incercati sa intelegeti global situatiunea…
2009-12-08 16:03:09 | Raporteaza
rasumacabru,
tz … nu e suficient sa’mi spui ca sunt bun … trebuie sa puneti mana de la mana si sa bagati se ceva cascaval .. ce dracu’ .. ati bagata atata malai in campania asta si nu sunteti in stare sa’i inchideti gura unui sarantoc ca mine cu cateva firfirici? …
2009-12-08 16:08:11 | Raporteaza
viorele, lasa-ne, mai plimba putin copilul ala prin cimintir, poate te intalnesti cu Geoana. Si fratee lasa-ne, ne-ai plictisit destul. Faptul ca este injurat nu inseamna ca ai dreptate, inseamna ca esti prost ( prostanac, prostac – sau cum mai vrei tu ), adica te asemeni foooooarte mult cu idolul tau Geoana.
Stii noua poanta? Culmea somnului: sa te culci presedinte ( tzopaitor – adaugat de mine ) si sa te trezesti prostanac. ….. LOOOOOOOOOL
Nu mai bine, si lasa-ne
2009-12-08 16:08:13 | Raporteaza
Propunerea mea pentru presedinte PSD: Ioan Rus.
2009-12-08 16:08:41 | Raporteaza
De ce crezi ca Dragnea se implica atat de mult in “dezvaluirea fraudei” ?
2009-12-08 16:09:12 | Raporteaza
pnl da premierul dupa 3-4 luni de facut curatenie in sistemul bugetar pnl da afara de la guvernare pdl si cu sustinere din parlament psd+pnl vor sta inca patru ani lasindu-l pe primul betiv al tarii sa latre la luna. Asta-i strategia.
2009-12-08 16:10:36 | Raporteaza
pariez pe iliescu mai degraba, desi si capul meu nebun il vede de vreo cateva ore bune deja pe crin in fruntea psd-ului.
2009-12-08 16:11:35 | Raporteaza
ioana lasa ca o sa fi una si mai hazlie :sa te culci acuzind frauda si sa te trezesti acuzat de frauda
2009-12-08 16:13:11 | Raporteaza
Da,Ponta, cu tupeul si arivismul lui sigur ii inlatura pe ceilalti.Nu cred ca ii pot tine piept multi din punctul asta de vedere.
2009-12-08 16:13:25 | Raporteaza
… cred ca cel mai bun inlocuitor al lui Geoana ar fi acest viorel. S-ar alia si pnl cu psd, stie omul posteze, ce mai, candindatu’ perfect! Numai el si cu ciutacu se lauda cat sunt de destepti, ca altfel nu i-ar vedea nimeni!:))
Viorele, ca sa-ti explic pe limba ta: lumea nu te “injura” pentru ca esti cu antonescu sau geoana ci pentru ca esti incoerent si lipsit de logica. Spre binele lui, sper ca baietelul tau de 3 ani (Sa-ti traiasca si sa fie sanatos!-da’ tare disperat esti daca-ti aduci copilul drept argument la tembeleismele debitate) sper sa semene cu mama!
2009-12-08 16:14:45 | Raporteaza
faptul ca va deranjeaza ca reamintesc chestia cu seful sie pus pe ochi frumosi demonstreaza ca voi intelegeti cine’i si ce poate numitul basescu traian … pai, atunci de ce l’ati votat oameni buni? … puteti sa fiti sigur ca geoana, asa prostanac cu il cred multi n’ar fi numit un sef de serviciu secret in acest fel … ala e un om responsabil nu ca asimetricul …
2009-12-08 16:15:41 | Raporteaza
si eu cred ca antonescu crin are mai degraba comportamentul si discursul unui om de stanga(nu stiam ce imi pare ciudat la el,printre altele).
cred ca punctul forte al PNL-ului este acum unul singur,
cuvantul “LIBERAL”,cu doctrina si idealurile pe care le evoca,dar din pacate membrii si conducerea nu-l confirma(ca sa nu spun ca-l devalorizeaza).
crin+ludovic+norica versus bratianu(nu e vorba de nume ci de persoane)-e cam mare palaria.
cat despre reforma psd,in care nu cred,parerea mea este urmatoarea,sa fie presedinte cel mai emblematic personaj si esenta politicii psd,…..
M A R E A N V A N G H E L I E care este.
atunci acest partid,acest partid,atunci…sa te tii!
2009-12-08 16:17:43 | Raporteaza
ma distrez la maxim cu viorel asta …:))…omu cred ca e militant vadim. cel putin se aseamana foarte rau cu vadim…sunt pe aceeasi lungime de unda.
2009-12-08 16:17:59 | Raporteaza
n’a avut manipulatorul ghinionul sa se’ntalneasca cu unu’ ca mine la confruntarea aia … sa vedeti ce vi l’ar mai fi terminat io … ca prostanacu’ de geoana s’a purtat cu manusi .. a vrut sa arate poporului roman ca el e un domn .. credea ca poporul roman vrea domni nu sange … i’as fi aratat io poporului sange … as fi lovit in acelasi loc cu sete pana va puneam manipulatoru’ la pamant … nu ar fi fost un mare merit … ca ai si cu ce sa’l lovesti …
2009-12-08 16:20:26 | Raporteaza
Hei, lume, nu te repezi pe dl Rogozanu sa-l linsezi.
A facut un exercitiu glumeţ.
Avansati si voi niste poante.
subiectiv.ro/su../
2009-12-08 16:21:51 | Raporteaza
CU SERIOZITATE,
va supun atentiei declaratiile celor de la PSD.
Citez din Nica: “Am verificat in baza de date si nu am gasit CNP-ul pentru …” FRATILOR! De cand baza de date cu informatiile datelor noastre personale este publica (implicit are acces PSD-ul la ea)? Serios: haideti sa aflam ce se afla in spatele afirmatiei respective pt ca daca e adevarat e foarte grav, datele nostre personale fiind nepublice fara dorinta noastra si aparate de lege!
2009-12-08 16:22:46 | Raporteaza
youtube.com/wat../
INTRATI SA VEDETI HOTII CARE STRIGA HOTII
2009-12-08 16:23:51 | Raporteaza
Ce ziceti de Dragnea ? A avut si dl.Vintilescu o postare argumentata pe tema asta.Rus nu va fi in nici un caz acceptat de PSD, blat fatis cu PDl la Cluj, arhicunoscut.
2009-12-08 16:24:20 | Raporteaza
sincer,rdcornel, cred ca nica poate si mai mult de atat avand in vedere faptul ca a fost ministru maianul acesta si presupun ca s-a “documentat” foarte bine stiind ca vin alegerile la sfarsitul anului
…
2009-12-08 16:25:57 | Raporteaza
nastase si dragnea cred ca-s in pole position, dar si mitrea va avea un cuvant de spus.vezi ca a scris azi sorina matei o analiza interesanta, cu anumite “insighturi”. a emis ipoteza unei aliante hrebe- mitrea ceea ce e interesant. oricum lui hrebe i se va deschide parasuta de rezerva (din pacate), lui geoana nu sunt sigur
.
by the way, te descurci bine pe politic, mult mai bine ca asa-zisii “analisti”.
2009-12-08 16:26:12 | Raporteaza
Istoria intr-o oarecare masura se repeta(nu-i in Ro.dar SPD-ul german).In 2005 Schroeder pierduse alegerile si totusi se declara tare si puternic:eu sunt Bundeskanzelar.Toti se uitat cu mila si jenanti la el,
pana Westerwelle(liber democrat)ai spune:Oi fi eu mai tanar dar nu sunt mai prost.D-voastra cred ca ati consumat cateva pahare de bere in plus de nu vreti sa intelegeti si sa acceptati un rezultat.
Deci si alti sociali democrati au avut asemenea blackout-uri,dar nu chiar asa de crase.
Eu cred ca Nastase va fi urmatorul(si daca-i regres-la acest partid nu te mai poti astepta la progres.Nu deocamdata.)presedinte.
PS.Interesant primul comentariu.Asa tamnesam,fara vreun argument,fara logica,ne ataca de dragul atacului.Un Gica Contra de serviciu!
2009-12-08 16:26:53 | Raporteaza
“Băsescu le hotărăşte soarta tuturor cu un telefon. De ce nu-l sună totuşi pe Johannis.” Uneori NU inseamna NU, chiar si in Romania.
Cred si eu, dupa cum spunea cineva, ca urmeaza spargeri de partide (PNL are prioritate). Ce ziceti de statutul “independentilor” din Parlament?
Pacat ca presedintele PNL pune conditii in termenii puterii (sa aiba premierul), nu ai selectivitatii colaboratorilor in noul guvern (ceea ce ar insemna sa-si mai trieze si PNL-ul uscaturile). Poate i se pare ca partea a doua rezulta din prima, dar nu cred.
Oricum, ce urmeaza e teren minat pentru oricine ar veni. Si inca nu am aflat cat s-au imprumutat anul trecut si ce au facut cu fondurile respective.
2009-12-08 16:29:05 | Raporteaza
rdcornel ce te miri? daca prostanacul s-a bagat si in baza de date a Ministerului Apararii ca sa affle nume si adrese de ofgiteri carora sa le trimita scrisori si sms-uri pentru a-l sprijini la ce sa te astepti de la acesti nemernici? + de asta cit dragul de Nica a fost la Ministerul de Interne ce crezi ca a facut? probabil a copiat si baza de date dela 2 si un sfert
2009-12-08 16:31:11 | Raporteaza
PSD+PNL,stau rezemati unul de altul pentru ca daca pleaca unul, pica amandoua!
a fost si clipa aia astrala cand s-au intalnit crin antonescu cu mircea dan geoana,acesti stalpi ai democratiei patriciene.
cred ca au o afinitate atat de puternica incat din aceasta sinergie s-ar putea naste liberalismul-social-democrat-national, ca tot se bat cu pumnii in piept ca au doctrina si ca altii n-au.si, ca imagine a totalei echitati liberale,
ar conduce doi presedinti tara,crin si mircea dan,asemeni vulturului bicefal.
2009-12-08 16:31:54 | Raporteaza
Platforma asta risca sa ajunga mai toxica decat Cotidianul lui Nistorescu.
Colegul vostru dl Morar dupa ce l-a atacat murdar pe dl Dinescu intr-o postare-pamflet, in incercarea de a transa o rafuiala mai veche, acum il ataca pe dl Nistorescu intr-un mod nedemn pentru o persoana normala din punct de vedere al sanatatii mintale. Nu mai pomenesc de standardele gazetaresti pe care im mod ridicol le invoca.
Chiar nu are nici un prieten care sa-i spuna ca nu poate sa se poarte asa pe VoxPublica?
Daca exista posibilitatea moderarii unor comentarii, pentru anumite postari nu se poate face nimic?
Iata ce am indraznit sa comentez in cele doua ocazii:
Nelu Says: Your comment is awaiting moderation.
December 7th, 2009 at 5:47 am
Am vazut si eu emisiunea cu pricina.
Dinescu raspunde, am inteles, unui atac de-al dumneavoastra si raspunde cu un banc, pamflet sa-i zicem.
Cea mai buna razbunare era sa fi scris un pamflet mai bun decat al lui.
Asa, ca e scriitor fara facultate sau ca îi rotunjea textele un prieten pentru ca editorialele din Cotidianul nu par la fel de reusite, e discutabil.
Multe editoriale din Cotidianul nu erau de loc rele totusi, peste nivelul revistei Catavencu din zilele noastre.
Aveau cam aceeasi constructie si imagistica folosita de Dinescu si pe vremuri.
Si peste voi, cei ramasi la Catavencu timpul a lasat urme, asa ca e cam ca in ciobul care rade de oala sparta.
Pacat ca anii aia frumosi si pentru Academia Catavencu si pentru noi cititorii se termina cu asa galceava.
Nelu Says: Your comment is awaiting moderation.
December 8th, 2009 at 2:23 pm
Zilele trecute criticati lipsa de calitate a pamfletelor unui fost coleg.
Acum, pe buna dreptate, criticati lipsa unor standarde civilizate in gazetaria practicata si patronata de dl Nistorescu.
E pacat ca pomenind de un asemenea nivel gazetaresc inalt, cel pe care ati reusit sa-l impuneti ani buni in Cotidianul, nu gasiti o modalitate de a-l folosi acum, aici, in acest text.
Fie si simbolica, imaginea creata este nefericita.
Imi vine sa va provoc pe dumneavoastra si pe cititorii dumneavoastra la un concurs inedit.
Cum ar fi scris cineva, in vechiul Cotidianul, un pamflet indreptat impotriva lui Nistorescu fara ca ticalosia personajului sa contamineze calitatea textului.
Nelu
2009-12-08 16:32:19
2009-12-08 16:35:13 | Raporteaza
Cel mai bun candidat la presedintia PSD ar fi Cristi Diaconescu; dar cu o conditie: sa invete sa puna piciorul in prag si sa-si impuna ferm punctul de vedere. Asta ca sa continuam traditia fostilor ministri de externe PSD ajunsi presedinti ai partidului. (doar sa nu se transforme in Nastase sau Geoana #2)
2009-12-08 16:35:38 | Raporteaza
Platforma asta risca sa ajunga mai toxica decat Cotidianul lui Nistorescu.
Colegul vostru dl Morar dupa ce l-a atacat murdar pe dl Dinescu intr-o postare-pamflet, in incercarea de a transa o rafuiala mai veche, acum il ataca pe dl Nistorescu intr-un mod nedemn pentru o persoana normala din punct de vedere al sanatatii mintale. Nu mai pomenesc de standardele gazetaresti pe care im mod ridicol le invoca.
Chiar nu are nici un prieten care sa-i spuna ca nu poate sa se poarte asa pe VoxPublica?
Daca exista posibilitatea moderarii unor comentarii, pentru anumite postari nu se poate face nimic?
Iata ce am indraznit sa comentez in cele doua ocazii:
Nelu Says: Your comment is awaiting moderation.
December 7th, 2009 at 5:47 am
Am vazut si eu emisiunea cu pricina.
Dinescu raspunde, am inteles, unui atac de-al dumneavoastra si raspunde cu un banc, pamflet sa-i zicem.
Cea mai buna razbunare era sa fi scris un pamflet mai bun decat al lui.
Asa, ca e scriitor fara facultate sau ca îi rotunjea textele un prieten pentru ca editorialele din Cotidianul nu par la fel de reusite, e discutabil.
Multe editoriale din Cotidianul nu erau de loc rele totusi, peste nivelul revistei Catavencu din zilele noastre.
Aveau cam aceeasi constructie si imagistica folosita de Dinescu si pe vremuri.
Si peste voi, cei ramasi la Catavencu timpul a lasat urme, asa ca e cam ca in ciobul care rade de oala sparta.
Pacat ca anii aia frumosi si pentru Academia Catavencu si pentru noi cititorii se termina cu asa galceava.
Nelu Says: Your comment is awaiting moderation.
December 8th, 2009 at 2:23 pm
Zilele trecute criticati lipsa de calitate a pamfletelor unui fost coleg.
Acum, pe buna dreptate, criticati lipsa unor standarde civilizate in gazetaria practicata si patronata de dl Nistorescu.
E pacat ca pomenind de un asemenea nivel gazetaresc inalt, cel pe care ati reusit sa-l impuneti ani buni in Cotidianul, nu gasiti o modalitate de a-l folosi acum, aici, in acest text.
Fie si simbolica, imaginea creata este nefericita.
Imi vine sa va provoc pe dumneavoastra si pe cititorii dumneavoastra la un concurs inedit.
Cum ar fi scris cineva, in vechiul Cotidianul, un pamflet indreptat impotriva lui Nistorescu fara ca ticalosia personajului sa contamineze calitatea textului.
2009-12-08 16:36:11 | Raporteaza
apropo de scenarii, sunt o gramada, totul e sa fie dispuse partidele la compromisuri.
Cel mai veritabil scenariu insa dupa opinia mea este ca PNL +PDL si eventual UDMR vor face alianta cu un premier independent, sau premier pnl in cazul in care Dl presedinte Basescu nu-si doreste anticipate.
Unii ar zice ca e mai bine sa se stea in opozitie, dar una e sa stai opozitie un an si alta 3 ani, dupa 3 ani un partid isi cam pierde din incredere, mai ales ca nu e necesara solutia asta avand in vedere ca peste 5 ani Dl Basescu nu mai poate candida la presedintie. (ma refer la PNL si PSD).
Deci partie la negocieri, acum e momentul sforilor care se vor tese tot mai des si care vor duce la multe schimbari de tendinte.
2009-12-08 16:37:19 | Raporteaza
@NimeniAltu’:
daca sunt adevarate spusele tale, atunci chiar inca traim intr-un stat ‘politienesc’, deoarece suntem supusi controlului inclusiv din partea ‘politiilor’ private si nu numai de partid!
Poate ca ar fi momentul sa reactionam
2009-12-08 16:37:51 | Raporteaza
Cred ca Geoana s-ar duce la culcare, dar nu-l lasa alde Dragnea & comp. ca au de facut afaceri sa-si recupereze banii bagati in campanie!
La PSD nu vad un “Provincial” ca sef, aia au treburile lor in judet si nu cred ca dau business-ul de acolo pe acest post de la centru. Nici nu au influenta foarte mare in partid, mai degraba il vad pe Dragnea, Vanghelie, Olguta.
Interesanta ideea cu Crin la PSD, acum imi dau seama ca s-ar potrivi perfect, are un discurs foarte apropiat de al lui Geoana. Totusi nu il vad pe Tariceanu sa treaca la PDL, nu ca ar fi imposibil, dar cred ca sunt putine sanse.
Ideea in sine nu ar fi rea, am ramane cu 2 partide mari.
Nu inteleg de ce PSD Cluj nu trece odata la PDL, oricum au cochetat toata campania la B1 prin Dancu!
2009-12-08 16:41:24 | Raporteaza
viorel vrea sa spuna ca i-ar fi tras lui base atate limbi(ca asta are el mai tare) pana ar fi iesit sange,
apoi,cu limba-nsangerata,tarand-o pe jos asemeni unei rame fioroase,cu ochii injectati,dar stralucinzi,ar fi ridicat manutzele spre policandrul din casa poporului si,ar fi scuipat cu stropi de sange aceste vorbe,
limba noastra-i o comoara!
2009-12-08 16:41:34 | Raporteaza
A fost ca la teatru. La sfîrşitul actului I, Făt-Frumos zboară cu calul înaripat şi Spînul se uită urît la el. La finalul piesei, Făt-Frumos şi-a pierdut frizura şi Spînul călăreşte lumea. zice CARAMITRU
2009-12-08 16:43:07 | Raporteaza
Interesant scenariu si demn de luat in seama. Totusi, am o mica problema: verbul a vrea, la infinitiv pers a 3-a sg e vre. Verbul a voi are la acelasi timp forma voia. Din cele doua rezulta vroia (forma care nu )
2009-12-08 16:53:09 | Raporteaza
Daca ne amintim de bidineaua de,,nobil intelectual” pe care i-a aplicat-o Iliescu lui Antonescu, scenariul dvs. nu are nimic nebunesc.Ar aminti de Caragiale si politicienii nostri se apropie mai mult de personajele sale literare decit de oamenii reali ce au trait in vremea aceea.Nu credeti? O zi buna!
2009-12-08 16:54:56 | Raporteaza
@Rogaoazaanu
Sincer esti prost. Nu mai ai nici o scapare.
2009-12-08 16:57:45 | Raporteaza
nu ma intereseaza ce are de contestat PSD.
pentru cei care nu stiu, va anunt ca exista pe net programe de verificare/validare a CNP-ului. dati un “goagal” si verificati daca CNP-ul vostru este ok.
2009-12-08 17:00:11 | Raporteaza
Domnule Rogozanu.
Va rog din suflet aruncati un scuipat din partea mea unui tinar politician Politician pe numele de Banicioiu.Va rog asta din suflet deoarece eu fizic nu pot sa o fac deoarece sint unul dincei manipulati din diaspora.Mentionez ca fac parte din acea echipa pe care acest poreclit cu functia de politician o numeste cu nerusinare “Capsunar”Nu vreau sa ma justific pentru a convinge acest retardat al politicii europene pe nume “banicioiu”.Eu am facut politica in Romania la inceputul anilor 90.Va rog sa ma contactati prin adresa de email
2009-12-08 17:05:38 | Raporteaza
omagio al presidente
Se quella notte…!!!!Per divin consiglio
La madre di Basescu,concependo Traian,
Avesse datto ad un suo paesan
Invece de la topa il deretan,
L’avrebbe presso in culo,quella sera,
Solo la madre di Traian
è non la Romania intera!
2009-12-08 17:16:07 | Raporteaza
Ioan Gheorghes;
Aici se discuta.
Domnu, alooo, ati gresit blogul.Concursul de sacuipat e la I.T>Morar pe blog
2009-12-08 17:25:49 | Raporteaza
saboteur :
Il vedeti pe Diaconescu lup ?
Aveti foarte multa dreptate, dar e vorba despre cine are sanse sa fie lider, nu despre cine merita sa fie ! Ca sa tii PSD in mana trebuie sa fii lup sau, cel putin, sustinut de lupi
2009-12-08 17:27:51 | Raporteaza
Geoana e un prost pt ca desi nu sa stiut rez alegerilor a desfacut sampania si sa facut de ris.Pe linga faptul ca au dat mita tot ei nu tac pt ca au ramas saraci,oamenii si-au spus cuvintul.Sticla lui geoana cind a deschiso a sunat BOC nu poc.maramuresul va sustine dle BASESCU
2009-12-08 17:37:43 | Raporteaza
Viorele, nu esti beat, esti vaaaarza!
2009-12-08 17:38:40 | Raporteaza
O IMAGINE PROFETICA: Boc, Blaga, Videanu
in fata unui ecran cu un tabel imens cu rezultate
electorale.
Liniile orizontale si verticale apar proiectate si pe fetele lor.
SEAMANA CU UMBRA UNOR GRATII !!
2009-12-08 17:42:11 | Raporteaza
Credeam ca dupa incheierea alegerilor, Viorel va disparea. N-a fost asa. Face parte din tabara talibanilor ranchiunosi.niciun rationament nu – i poate atinge neuronii lui aflati intr-o miscare haotica.Cred ca este un fost activist pcr sau fiul vreunui activist pcr.
2009-12-08 17:42:23 | Raporteaza
Loda
Nu vreau sa crezi ca fac parte din echipa de talibani ai lui basescu dar nu pot agrea o conducere TIP ILIESCU te rog sa ma crezi ca as fi avut oczia sa devin unul din cei pe care il rugam pe Costi sa il scuipe
2009-12-08 17:42:30 | Raporteaza
Daca nu gresesc prea mult Liviu Dragnea a si pus un picior in biroul de presedinte al PSD. Atat prin felul in care a evoluat si, putin, prin faptul ca a fost primul care a iesit sa dea piept cu presa dupa esecul constatat luni dimineata
2009-12-08 17:46:29 | Raporteaza
Geoana are o sansa daca inainte de a demnostra frauda il va gasi pe cel care i-a furat inteligenta
2009-12-08 17:59:48 | Raporteaza
Domnule gheorghes, nu ma deranjeaza oponia dumneavoastra, puteti sa agrati orice conducere doriti caci e dreptul dumneavoastra, ma deranjeaza doar ,,scuipatul”
2009-12-08 18:02:46 | Raporteaza
Sunt de acord cu repetarea alegerilor concomitent cu dizolvarea parlamentului
2009-12-08 18:07:32 | Raporteaza
@ Loda:
Diaconescu, impreuna PSD-isti aflati in situatia dansului se desprind de PSD si formeaza un nou partid de stanga (pe model scandinav
) care sa il aiba pe Diaconescu presedinte.
Mda, corect! Nu e vorba de cine ‘merita’. Pe Cristi Diaconescu il vad ca pe o persoana cu foarte mult bun simt, lucru care in unele cazuri e asociat cu o slabiciune de caracter, care face respectiva persoana manipulabila. Diaconescu ar putea fi scos in fata ca presedinte PSD si prezentat ca Alba-ca-Zapada (si hai sa recunoastem, avand in vedere faptul ca vorbim aici de PSD, Diaconescu trece fara nicio problema testul AcZ). Aici intervine problema: ca sa faca reforma in partid, el ar trebui sa calce peste cadavre – i.e. cei care l-au pus sus (Hrebe, Iliescu, Nastase etc) si sa dea dovada de extrem de mult parsivism, dupa care sa poata moderniza PSD cu oameni de stanga adevarati si moderni. Eu personal nu il vad calcand peste cadavre (nu e stilul sau), ergo – va fi transformat in Geoana #2.
Un alt scenariu pornind tot de la Diaconescu:
In Romania, un stat cu sistem multipartid, functioneaza disciplina de partid. Ce inseamna asta? cand nu iti mai convine politica dusa de partidul tau, esti liber sa te muti in altul. La noi pe partea dreapta a axului politic: daca nu iti convine politica dusa de PD-L, te muti in PNL (daca tu te consideri un om de dreapta). Problema apare in cazul adevaratilor oameni de stanga: daca nu iti convine politica PSD-ului, nu ai unde sa te duci si atunci te conformezi. Repet: asta in cazul oamenilor care au o gandire se stanga. Eu il vad pe Diaconescu un om cu o gandire de stanga, dar care nu e intotdeauna de acord cu politica dusa de PSD. Solutia: un nou partid de stanga. Sigur, un alt partid pe scena politica romaneasca e ultimul lucru care mai lipsea, dar asta e doar de dragul scenariilor.
2009-12-08 18:08:04 | Raporteaza
psd-ul e prea disperat si e ciudat cum ei pot striga de fraudare, cand ei fraudeaza de cand se stiu.. am auzit ca vanghelie plateste 1 milion maine ca sa se duca oameni maine in piata cosbuc pt nu stiu ce miting.. ma duc si eu cred, ca si asa pe nimeni nu intereseaza din cei de acolo pt ce e mitingu.. plateste vanghelie, e bun mitingu
2009-12-08 18:11:10 | Raporteaza
mircea,
gresesti … nu’s “fost activist pcr” sunt “fost activist prm” …
2009-12-08 18:14:06 | Raporteaza
Eu as merge pe varianta aripii tinere, Ciutacu, Gadea, Badea
Aaa, astia nu sunt psd-isti! Desi, daca ne gandim bine, au fost mai activi decat Hrebe in campanie 
2009-12-08 18:16:35 | Raporteaza
in psd sunt 2 tabere.pro geoana si anti geoana.
astia progeoana(adica tin cu prostanacu dar n-am vrut sa scriu propro)sunt putin infiltrati de aia anti geoana,si-i inping pe pro sa faca prostii(?).
astfel ca geoana sa nu mai poata avea nimic de zis in psd,sa piarda totul si sa iasa cu totul din politica psd.poate-l ia antonescu acasa.
anti geonistii au gasit momentul perfect.
2009-12-08 18:20:59 | Raporteaza
Dar voi care scrieti….cand veti avea bun simt. Vad ca la I T Morar atunci cand arunca cu laturi nu se poate posta. Imi place curajul vostru de 2 bani. Ar trebui sa acceptati ca si monstruoasa coalitie cum spuneti voi a fost votata. Asa cum base al vostru are voturi …??? are??? asa are si coalitia!
2009-12-08 18:22:04 | Raporteaza
Bai viorele!!!!!!!!!!!!!!!! Da prost mai esti, mai prost decat copilul tau de 3 ani.
Hai sa TRAIM BINE.
2009-12-08 18:24:08 | Raporteaza
Dacă promiteţi, hai să vă credem. Ar fi bine să recunoaşteţi cinstit că nu vă pricepeţi la tema pe marginea căreia comentaţi. Sportul poate vă reuşeşte mai bine.
PS. Există în PSD şi oameni frecventabili. Că dvs nu-i vedeţi, e în ton cu aptitudinile dvs. Dragnea, Ponta, de ex.
2009-12-08 18:28:00 | Raporteaza
Voi va dati seama pe cine am ratat drept presedinte. Un asemenea om nu se naste decat odata la … intamplare. Pe cine va pune PSD in locul lui acum dupa ce l-a folosit in exces.
2009-12-08 18:30:31 | Raporteaza
de la fantasmagorie la absurd, de la pretentii prea mari pentru numarul lor de voturi obtinute in parlament la declaratii insultatoare pentru electoratul lui basescu, psd respectiv pnl, risca sa impinga tara in haos, la manifestatii de strada, la pierderi financiare si economice, greu de estimat dar suficient pentru a pauperiza in continuare milioane de romani.iata cateva mostre de declaratii a doi pnl-isti: ghise – “sustinatorii lui basescu merita un pumn in fata”(inainte de turul 2), orban:” camarila lui basescu”. se pare ca pentru ei faptul ca basescu a fost votat in mod descrescator de la vest la est nu inseamna nimic( a se vedea cum s-a votat de la spania pana la carpati). asa a pornit valul de democratizare si trebuia, deocamdata sa se opreasca la granita de est a ucrainei. se pare ca s-a creat o colonie moguloida intre carpati-dunare-prut. se pare ca nu va dura mult aceasta stare de lucruri, incet dar sigur o populatie mai putin informata si mai saraca va intelege ce inseamna valorile democratiei; pana atunci o clasa de ciocoi noi si vechi isi vor pune la adapost averile de ei stiut cum le-au obtinut. think!
2009-12-08 18:31:32 | Raporteaza
Va rog nu regretati ca nu a iesit Geoana. Am auzit ca va cere repetarea alegerilor pana va iesi presedinte.
2009-12-08 18:32:10 | Raporteaza
@costiunu72. Doua vesti ingrozitoare: 1. campania electorala s-a incheiat, Basescu e presedinte inca 5 ani, toate problemele noastre NU s-au rezolvat de la sine; 2. eu as fi atent pe cine injur, daca tin foarte tare cu Basescu. Ultimele studii arata ca 5 milioane de voturi nu sunt suficiente ca sa conduci in liniste si sa modernizezi o tara de 21 de milioane. Stiu, nasol. Si mai ales e nasol ca nu stii pe cine sa injuri pentru ca azi maine partidul tau de suflet va face alianta cu respectivii. Asta e problema clasica cu structurile astea, nu poti sa injuri pe nimeni pentru ca nu stii niciodata cand iti ajunge sef. Oricum, felicitari inca o data pentru magistrala victorie a lui Basescu
. Si tie iti place de fapt de Tariceanu, nu? Si nici Geoana nu e asa de rau 
2009-12-08 18:53:10 | Raporteaza
@cristal 73 – scuza-mi obraznicia dar pari foarte bine informat. E adevarat ca daca PNL-ul nu va face coalitie cu PDL-ul, PDL-ul va accepta o coalitie cu PSD-ul cu Geoana primministru? Sau Nastase? Eu recunosc ca m-am blocat la faza in care Basescu vorbea cu Tariceanu la telefon si de-acolo nu mai pot urmari
.
2009-12-08 18:55:58 | Raporteaza
MIHAELA GEOANA
2009-12-08 19:19:52 | Raporteaza
Mai are acum cineva dubii, pe cine a sustinut cu adevarat Vantu, cand ieri, fara ca rezultatul alegerilor sa fie validat, Realitatea TV prezenta interviuri cu Geoana, spunand cum isi va da demisia daca pierde alegerile. Implicit, Realitatea TV-i cerea demisia lui Geoana, dupa ce Vantu i-a dat “glontul” fatal in timp ce prostimea vota nauca cu Basescu, nreusind sa desluseaca nici macar evidente simple ce sa mai asteptam intelegerea altor chestiuni mai complicate, gen Hayssam.
2009-12-08 19:29:02 | Raporteaza
Singurii care mi-ar placea ar fi, in ordine : Vasile Puscas, Diaconescu si, poate, Rus.
Atat ca doar ultimul poate avea o sustinere consistenta si le stie cu manevrele de culise.
2009-12-09 08:23:24 | Raporteaza