RSS Feed

Scurte: Rus, marş! Metodele alea de judecare cu mare celeritate unde sînt? De ce nu-l înţelege Gigi de la sculărie pe Tăriceanu. Priorităţile lui Băsescu

vezi toate articolele de
11 Jun 2015 la 11:41 35 comentarii 2103 vizualizari.

Ioan Rus, marş, e tot ce pot să mai spun. Acest om a afişat tot dispreţul posibil al “elitei” politice faţă de drama muncitorilor români plecaţi afară. Trebuie să-i vedeţi şi mimica îngrijorată ca să apreciaţi gradul de ramolisment agresiv al acestui antreprenor pesedist. Prima oară e îngrijorat de gena românească de scandal şi apoi dă cu barda:

România are 3 milioane de oameni să zicem, din forţa activă, în acest moment în Occident. Dintre care vreun milion sunt fierari betonişti, fierari şi aşa mai departe. Lucrează în construcţii, autostrăzi prin Europa. Au poate 1500 de Euro salariu. O spun foarte direct. De banii ăştia copiii se fac golani acasă şi nevastă-sa curvă. De 700 de Euro vin acasă jumătate. (sursa, integral)

Klaus Iohannis, acum două zile:

A doua variantă era să își convingă colegii din majoritatea parlamentară să încuviințeze urmărirea penală, să se pună la dispoziția procurorilor și a judecătorilora și să dovedească practic că este nevinovat. Dacă așa s-ar fi întâmplat, probabil nici nu l-aș fi suspendat din funcție și cu siguranță s-ar fi găsit modalități de judecare cu mare celeritate pentru a lămuri foarte repede problema. Premierul nu a avut curaj să facă acest lucru.

Esenţa dosarului a scăpat nevătămată de parlamentul cel rău. Urmărirea în calitate de avocat poate continua. Aşteptăm celeritatea excepţională de care vorbea preşedintele. Pînă una alta, argumentarea DNA-ului în cazul acelor “falsuri”, care sînt de fapt documente justificative, e contestată în continuare de jurişti care nu sînt angajaţi de Antena3… Şi au mai apărut şi ceva stenograme în care e “pomenit” Ponta.

Gigi de la sculărie

A ieşit Tăriceanu şi a spus că imunitatea nu poate fi înţeleasă de, citez, “Gigi de la sculărie”. Să explicăm totuşi de ce imunitatea lui Tăriceanu nu poate fi înţeleasă de ăştia de la sculărie.

Dacă, de exemplu, aveam parlamentari care să lupte cu o companie puternică abonată lobbystic la contracte cu statul, să zicem Citroen, Mirosoft, Schweighofer, RMGC, Enel etc., şi aceste megacompanii l-ar fi hărţuit pe respectivul ales incomod, atunci imunitatea ar fi căpătat un sens nobil. Dacă parlamentarul cu pricina ar fi mers încăpăţînat să caute răspunsuri în legătură cu închisori CIA în România, dacă s-ar fi dat peste cap să investigheze abuzuri SRI, atunci imunitatea din nou ar fi devenit o armă pe care poporul ar fi înţeles-o.

Pe cînd aşa, da, are dreptate Tăriceanu, Gigi de la sculărie nu are cum să înţeleagă o imunitate, atît de intimă democraţiei încît e folosită numai la prostii.

Priorităţile lui Băsescu

Băsescu s-a dezlănţuit cu întîrziere. Îi cere demisia lui Ponta pe facebook. În chiar ziua votului pentru punerea sub urmărire, marţi, 9 iunie, Băsescu a ieşit cu o scrisoare incediară cum că se face el dacă se uită cineva peste gard la el în casa dată de statul român. Aş spune că Băsescu face parte dintr-un stat cu adevărat obez pe care trebuie să-l mai slăbim cu forţa: adică, căcat, mai scoateţi şi bani din buzunar pentru casă şi maşină, fraţilor, mai ales ăştia de ne-aţi făcut creierii muci cu statul minimal. Ei bine, statul minimal nu-şi permite şi birou separat pe lîngă casă, na!

Dar astea sînt priorităţile. Se poartă lupta decisivă pentru curăţenia statului şi noi cerem căsuţă. După ce ne revenim, băgăm ceva pe facebook cu demisiaponta.

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 

Etichete: , ,


35 comments
  • 1

    “Aşteptăm celeritatea excepţională de care vorbea preşedintele.”
    No stati asa, ca n-au dat turcii si trebuie sa le garantam tuturor coruptilor drepturile procesuale, inclusiv sa lesine in sala de judecata de atata emotie si sa ceara amanari peste amanari, altfel ei fiind foarte interesati sa demonstreze ca sunt nevinovati. Eu cred ca o ne mai bucuram cativa ani buni de constelatia penala pana o sa avem o decizie.

    “Pînă una alta, argumentarea DNA-ului în cazul acelor “falsuri”, care sînt de fapt documente justificative, e contestată în continuare de jurişti care nu sînt angajaţi de Antena3″

    Care sunt juristii aia, domnule Rogozanu? Puteti sa ne dati un link, sau sa vedem rationamentul, sau argumentele? Ca altfel eu zic ca poate n-or fi angajati A3, dar o conventie de prestari servicii tot au. Ceea ce e minunat, caci ei chiar presteaza ceva, spre diferenta de altii, care dau doar facturi si copiaza documente justificative cu tot cu greseli.

    treebeard
    2015-06-11 13:16:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 2

    Ce a uitat sa spuna dl. Rus… sau ce nu realizeaza… este faptul ca multi dintre romanii plecati afara sa isi caute o viata mai buna, carebse spetesc acolo de multe ori pe salarii de neacceptat pentru bastinasi, au plecat in primul rand din cauza lor… a oamenilor politici… din cauza “pârjolului” facut de acestia timp de 25 de ani in aceasta tara. Si acum vine un exemplar de genul dlui. Rus, un socialist-caviar, spilcuit si arogant si spune ce spune! Pentru prima data sunt de acord cu Rogozanu si DOAR in aceasta privinta: mars, Rus!!!!

    cretinel
    2015-06-11 17:19:39 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 3

    Tov. Rogozanu, poate ca ar fi trebuit sa apreciati grija lui Rus, responsabil cu infrastructura, fata de trotuare si strazi, tocite in exces de nevestele celor ce muncesc in strainatate, fara sa vorbim de “podurile” facute de acestea in concurenta cu cele de beton.
    Din pacate nu sunt maidanezi doar in politica, ci si in presa, ca in textul pe care l-ati scris, unde cum ati “trecut” pe linga Basescu, ati ridicat piciorul si ati aruncat un jet, confundandu-l probabil cu votul, ca altfel ati recunoaste ca este un stalp al Romaniei.

  • 4

    rus este un acoperit basinist in psd.In capul lui sint numai rasini de doi bani.Nu este decit o forma fara fond tradatoare.
    Insa ce a a spus a spus bine sint 100% de acord cu el.A uitat sa mai spuna ca dorm in camere cite zece insi sau sub pod dar cind vin in romania isi cumpara o masina la a n-spea mina imbraca un costum de blugi second hand isi umfla ceafa ce oameni de “”dreapta”" sint ei, nu sint cu comunistii deloc deloc.Si din banii strinsi isi trintesc o casa cu n-spe camere dar in care stau copii si bunicii inghesuti intr-o camera cel mult doua.Mai tirziu cind nu va mai slugarii nu o sa aiba bani sa o intretia si vor vedea cum casa va cadea pe ei.
    Asti sint cei care pentru 10 euro au creiat debandadele la sectiile de votare de afara ca ei vroiau sa voteze ca erau cu tara, ca vroiau sa-si ia tara inapoi desi o abandonase pentru parnos.
    Inca o data sint de acord cu ce a spus rus desi eu pe el ca persoana nu mi-as strica nici macar un zglobiu.

  • 5

    Buna observatia cu imunitatea :)

    teodor g.
    2015-06-11 17:53:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 6

    Golani si curve de oameni sunteti voi ,pesedistii-plagiatori si hoti,urmasii lui ilici si nastase patru oua sau patru case?!.

    catre toti pesedeii
    2015-06-11 19:12:22 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 7

    Golani si kurve de oameni sunteti voi ,pesedistii-plagiatori si hoti,urmasii lui ilici si nastase patru oua sau patru case?!.

    catre toti pesedeii
    2015-06-11 19:12:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 8

    1) Rus nu a perfomat vreodata ca si ministru dar a plecat de fiecare data cu scandal (vezi si ultima aventura din perioada referendumului). De data aceasta a jignit scurt milioane de oameni despre care nu are nici o idee.

    Nu cred ca il vom mai revedea prea curand sau vreodata prin vreun guvern.

    2) Ca de obicei, Ponta scapa repede de balast…este o mare diferenta intre Sova sau Dragnea si alde Rus sau alti ministrii care in ultimii ani si-au dat demisia pt diferite gafe. Ca si Basescu, este un supravietuitor – va sacrifica repede pe oricine…sau aproape oricine:)

    3) Astfel de momente, gen curve, golani sau tiganca imputita se repeta din 90′ incoace si ele spun cam acelasi lucru – clasa politica dispretuieste profund cetateanul.

    Au nevoie de alegatori, din 4 in 4 ani, si in rest, de platitori de taxe.

    Altfel, nu ne ridicam la inaltimea mariilor lor si de fiecare data cand se vor enerva, ne vor mai servi cate o flegma, cand de la dreapta cand la stanga.

    Mitica
    2015-06-11 19:18:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 9

    @nae: esti prost de putzi!

    cristian calugaru
    2015-06-11 19:22:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 10

    calugarica

    ce tata te supara adevarul?
    hihihihihihihihi
    acuma sa nu te apuci sa-mi spui ca toti sint academicieni sau softisti de renume.las-o in singe.
    Din tagma alora sint doar 0.2-0.3% si aia nu au timp nici de labareala pe bloguri si nici sa stea la cozi sau sa se ia la bataie pre linga centrele de votare.
    Aia 0.2-0.3 nu au nevoie de 10-15 euro.Aici vorbim de GROSUL slugilor.

  • 11

    @nae: Cel putin 50% sunt oameni de treaba,de la constructori la ingineri si doctori,care s-au dus la o viata mai buna,in special pentru copii lor.Eu am familia cu mine-doi copii,dar am prieteni care au familia acasa,au pamant,au case,dar au si datorii si au venit sa-si salveze pamantul,muncind ca sa-si plateasca datoriile si si-au lasat nevasta si parintii,iar ei plang seara in fata calculatorului,vorbind cu ei, de dorul lor.
    Asadar mai pui de lele,pui de bolsevic sinistru,noi iti uram DE NU TI-AR MURI MULTI ´NAINTE si s-ajungi aurolac si cersetor in viitorul apropiat.Daca te-as intalni ti-as da si un picior in gura,mai comunistoidule!

    cristian calugaru
    2015-06-11 19:46:43 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 12

    Amuzant este ca Rus crede ca femeile devin curve pt ca barbatii au plecat peste granita…probabil si viceversa este la fel de adevarata dar nu putea, ca si ardelean neaos, sa dea exemple de curvari:)

    Aha….si daca ambii soti sunt in tara sau in localitate, ca sa zic asa, se exclude preacurvia…este musai sa ajungi la mii de km de distanta?

    Baietii astia de la partide, veniti de prin provincie la Parlament sau la Guvern, nu mai calca alaturi…iar doamnele ramase acasa singure, citesc toata ziua?! Despre copiii lor, ce sa mai zicem, monumente de educatie, modestie si bun simt!:)

    Masterchef
    2015-06-11 19:56:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 13

    Ati distrus tot,ati vandut tot,ati furat tot ce se putea fura,ati taiat toata padurea si ati saracit populatia,neam de hoti si mincinosi ce sunteti in frunte cu psd-ponta.
    Copii nostri nu se vor mai intoarce in Romania,nu mai au unde.
    Sa va fie rusine!

    cristian calugaru
    2015-06-11 20:02:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 14

    “Pînă una alta, argumentarea DNA-ului în cazul acelor “falsuri”, care sînt de fapt documente justificative, e contestată în continuare de jurişti care nu sînt angajaţi de Antena3…”

    Mda… Daca nu sint juristii care presteaza pentru Haznaua3 atunci sigur trebuie sa fie juristii care presteaza pentru GuitaTV. N-as avea incredere in ei. Au prostul obicei sa spuna ceea ce vor Voiculescu si cu Ghita sa auda…

    Cit despre acele falsuri… Exista martori care au declarat ca acele acte au fost intocmite doar cind au fost cerute de procurori. Nu cred ca degeaba ii ruga Ponta pe cei mai penali parlamentari sa-l salveze…

    gjgj11
    2015-06-11 20:17:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 15

    Nu va speriati de nae… El este genul clasic de PSD-ist fanatic… In mod normal ar trebui lasati sa se chinuie dar din cauza mentalitatii lor bolnave ajungem sa fim condusi de grupari mafiote organizate ca PSD-ul…

    gjgj11
    2015-06-11 20:21:40 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 16

    @13
    Fii sigur ca @nae-flegma, fost militian, acum pensionar, n-o sa ajunga aurolac. De el are grija tot PSD-ul si acolitii, sa-i dea o pensie speciala, ca la toti fostii militieni si securisti, niste pensii nesimtite, pe care le platesc urmasii celor ce au fost schingiuiti de aceste naparci bolsevice. Din pacate Iadul este supraaglomerat, ca si puscariile . Uita-te la Iliescu, ce are aproape 100 de ani si nu i-a venit randul sa ajunga din nou ministrul Apelor lui Ceasca, de data asta la ape freatice.

  • 17

    E plina tara de nesimtiti ca nae.De la nastase la ponta,de la basescu,udrea,videanu,berceanu la toti pesedistii gen mazare,oprisan sau hrebenciuc.
    Bă,voua nu va este frica ca venim peste voi si vă…?

    cristian calugaru
    2015-06-11 20:35:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 18

    Mda… in loc sa fie belit acest gunoi pe nume Rus pentru catastrofalul lui ministeriat, pleaca pentru o declaratie. A fortat voit nota si i-a mers: pleaca linistit prin demisie, in loc sa fie matrasit laolalta cu intreg guvernul mafiot care se dezmembreaza dupa maciuca incasata de Ponta.

    Sorin
    2015-06-11 22:26:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 19

    calugarica

    loazo si eu ambii copii pe afara.Nu au timp nici de blog nici sa stea pe la cozi pentru vreo 10-15 euro. Sint ocupati cu desavirsirea lor profesionala.Muncesc nu-i intereseaza politica deloc deloc. Habar nu au cine este ponta sau blaga. Nu au votat niciodata nici in romania si nici pe afara. Sint mult prea preocupati de cariera lor.Si eu ii vad mai mult pe web sau ii aud la telefon nu numai prietenii tai.Nu ii intereseaza ce este si ce se intimpla in romania.
    Asa ca stiu care cum este cu diaspora aia serioasa nu aia bagaboanda.Ai inteles loazo.
    Iar mie sa nu imi porti de grija aici ca sint bine merci.
    In rest ramine cum am spus in postare toata diaspora este de dreapta dar nu au ce minca sau dorm pe sub poduri.Stii cei asta? culmea dreptei ca spalatorii de rahat sau caratorii de moloz nu sint cu ponta ca sint de drepata.Adica iubesc capitalul dar nu prea au ce minca si nici unde locuii.
    Asa ca las-o dracului in singe ca stiu cum este.I-am vazut si la fata locului.

  • 20

    calugarica

    nesimtit esti ca nu vrei sa vezi realitatea.Rus are pergfecta dreptate ASA ESTE copii nesupraveghiati ca nu are cine ajung bagabonti iar daca nu sint plecati ambi soti fiecare din ei se curvasareesc pe aici sau pe afara. Cite casnici nu s-au destramat cite crime nu s-a intimplat citi copii nu ai vazut vai steaua lor. Sinteti doar niste ipocriti imputiti care sanchii muriti de grija diasporei cind in realitate va doare-n cur de ei.Va intereseaza doar ca sa-i manipualti si sa-i folositi in scop probagandistic si pentru interese electorale.
    Pe mine nici in pu**** nu ma doare de ei.Fiecare traiste dupa cum isi asterne.

  • 21

    gigica

    stii de imi pare rau ca nu am ajuns inca fanatic ca tine.Ca tu ai ajuns sa nu mai vezi nici realitatea
    Loazo ti-am mai spus eu nu am votat niciodata nici psd nici alt partid.Eu in cei 25 ani nu am votat decit usl la referendum si la parlamentare in rest niciodata absolut nimic altceva.Tu ai votat de fiecare data pdl adica GRUPUL INFRACTIONAL ORGANIZAT PORTOCALIU si bomboana pe coliva si pe tatal hotilor si mafiotilor din romania interlopul chior betiv cu toata familia penala.Asta te apara de hoti primul hot al neamului.Tot asta te apara si de securisti el primul securist de la mama si tatal lui si parte a noii securitati conduse de coko.
    Asa ca imi mai trebuie mult pina sa te ajung in fanatism.

  • 22

    ai mai demis un comuist, Gozane…

    ipse
    2015-06-12 02:10:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 23

    Nae… cu asa tata ca tine nu ma mira ca progeniturile tale nu mai vor sa stie nimic de Romania si… de tine! :) )

    cretinel
    2015-06-12 09:46:47 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 24

    Copii lui @nae-flegma par a fi oameni inteligenti. Asta arata ca nu trebuie sa fii plecat din tara pt. ca nevasta sa dea cu “dansa” in populatie.

  • 25

    Nae, nae, nae… Tu chiar ai impresia ca, daca spui de 100 de ori o minciuna o sa te creada cineva? Aici nu este vorba de vot. Desi intre noi fie vorba, nici aici nu te cred. La cit de fanatic esti probabil esti primul la vot…

    Aici este vorba de sustinere. Spui ca eu sint fanatic? Eu nu am mintit niciodata ca sa ajut PDL-ul. Eu stiu sigur ca minciunile, chiar daca ar ajuta vreun partid fac mult rau romanilor.

    Tu in schimb minti precum respiri. Aia inseamna sa fii fanatic PSD-ist. Mai sint si altii PSD-isti pe aici dar ei nu mint ca tine!

    Si sincer… Tu ai trecut de mult de limitele de bun simt ale fanatismului. Eu nu am luat niciodata apararea unui corupt condamnat de justitie. Tu o faci tot timpul! Ti se pare normal sa o faci pentru ca esti fanatic. Tu nu mai judeci in termeni de corect/gresit ci judeci in funtie de pozitia fata de PSD. Pentru tine, toti PSD-istii sint niste ingerasi! Se poate mai fanatic de atit? Eu nu cred…

    Daca nu ai fi atit de fanatic, ti-as propune un exercitiu de imaginatie. Imagineaza-ti un fanatic PSD-ist. Care este diferenta dintre el si tine?

    Intre noi fie vorba, inteleg de ce te scremi atita incercind sa disimulezi fanatismul. Esti constient ca ai avea mai putine sanse sa-i atragi pe ceilalti de partea PSD-ului. Ei bine… Crede-ma nae… Nici asa nu atragi pe nimeni. Din contra! Habar n-ai cit rau faci PSD-istilor atunci cind asociezi jigodismul tau cu PSD-ul. De ce crezi ca te provoc mereu la discutii? Crezi ca imi lipsesc mostrele tale de “inteligenta”? Sa fim seriosi…

    gjgj11
    2015-06-12 13:27:22 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 26

    gigica

    eu nu am luat niciodata dar niciodata apararea nimanui.Eu am specificat DOAR MODUL in care au fost bagati la bulau.Unii condamnati POLITIC altii la STO de o justitie care a fost oricum numai oarba si dreapta nu.Nu a raspuns decit la COMENZI POLITICE date prin ORDIN DE ZI.
    Daca nu crezi citeste si reciteste si iar citeste si pe urma reciteste ce au spus pina si femeia fara git si ….coiu deontologul neamului despre care poti spune orice numai psd-isti nu ii poti face.Gigica daca pina si astia au vazut ce am vazut eu numai tu nu vrei sa vezi nu pentru ca esti prost esti doar TICALOS FANATIC PORTOCALIU.
    Asa ca las-o in singe.
    Tu esti fericit de MODUL in care au fost bagati la bulau dusmanii politici ai tai si ai chiorului, eu nu, pentru ca miine mi se poate intimpla si mie ce s-a intimplat lui nastase/si eu asta nu vreu.Daca tu vrei asta nu pot decit sa-ti urez sa ai parte de un proces ca lui nastase si sa fii si tu condamnat la STO pentru ca judecatoarea nefu***** are doar o suspiciune rezonabila in ce te priveste

  • 27

    gigica

    mai ia odata de la mine una proaspata

    “”Vineri, 12 iunie 2015, lovitura de stat a eșuat.
    Victor Ponta trebuie să plece din fruntea Guvernului.
    Dar nu așa, anticonstituțional, printr-o lovitură de stat pusă la cale de președinte cu sprijinul Noii Securități, ci prin voința electoratului, exprimată prin alegeri libere și corecte sau prin modificarea corectă a aritmeticii parlamentares.- deontologul neamului……coiu stropitoare peltica

    bai si asta-i fanatic psd-ist?
    hihihihihihihihiihihihi
    bai dar bine zice hahahahahahahaha
    muci gigica

  • 28

    Da nae… Ai perfecta dreptate cind spui ca nu ai luat niciodata apararea vreunui hot.

    Poate doar lui Voiculescu. Si Becali. Si Nastase. Si Fenechiu.

    Dar nu ai facut-o foarte des. Doar atunci cind ai avut ocazia. Adica aproape zilnic…

    Si nu le-ai luat apararea. Ai spus doar ca sint nevinovati.

    Si argumentele tale au fost beton! Sint nevinovati din cauza ca au fost condamnati de o justitie strimba. Si justitia este strimba din cauza ca a condamnat niste nevinovati.

    Hai nae… Las-o jos ca macane… Deja stiu toti de pe VP ca esti cel mai infocat aparator la mafiei PSD-iste. Pe cine crezi ca minti?

    gjgj11
    2015-06-12 18:12:24 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 29

    gigica

    “”Sint nevinovati din cauza ca au fost condamnati de o justitie strimba. Si justitia este strimba din cauza ca a condamnat niste nevinovati”".

    da gigica au fost condamnati de o justitie strimba pentru care PROBA FARA ECHIVOC cum spunea un fost judecator acum pensionar nu face doi bani.Nu conteaza nu intereseaza.Important este lasa ca stim noi, asa ca exemplu, telepatii, comparatori scumpi si vinzatori ieftini.Si mai ales oameni cumparati cu un carabos el fiind producatori de cartabos
    Nimic nu a contat decit ORDINUL DE ZI PE UNITATE in sentinte, iar independenta, obiectivitatea, neutalitatea a fost chiar confirmata cu prisosinta de incercarea de LOVITURA DE STAT esuata.
    Si de aici imi dai voie sa ma indoiesc de sentinte.Gigica tot ce am vazut tot ce am trait nu mi-a aratat decit un singur lucru.Justita este impanata de mafioti care isi bat joc de justitie.O folosesc in interes propriu si pentru razbunari politice.
    Ce dracu vrei mai mult decit ce a spus luluta camiluta ca decizia de a-l chema pe ponta a fost luata in urma votului din palament in cazul sova.Ce treaba are justitia cu parlamentul? niciuna.Pina una alta justitia este subordonata parlamentului in niciun caz invers.Ce mai vrei? se demasca singuri in prostia si cretinismul lor.Ce a fost asta? RAZUNARE POLITICA facuta de o institutie care ar trebui sa fie APOLITICA.Este de o gravitate extrema ce s-a intimplat si luluta trebuie pedepsita si sper sa o faca ponta si psd indiferent de ce spune oricine.Au majoritate sa o DEMITA.
    Gigica tu esti prea orb prea fanatic sa vezi asta.

  • 30

    Deci totusi le-ai luat apararea lui Voiculescu, Nastase, Becali si Fenechiu?

    gjgj11
    2015-06-12 19:01:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 31

    gigica

    justitia se redule la:

    ORDIN DE ZI PE UNITATE
    LOVITURI DE STAT
    RAZBUNARE POLITICA
    astea sint cele trei criterii dupa care s-a condus si se conduce “”justitia independenta”".

  • 32

    gigica

    da le-am luat apararea pentru MODUL IN CARE AU FOST JUDECATI SI CONDAMNATI.
    Eu niciodata nu am spus ca de exemplu nastase nu a fost hot.A fost gigica dar nu l-au putut dovedi hot si l-au bagat asa ca exemplu.
    O sa-mi spui ce conteaza bine ca l-au bagat.Nu gigica CONTEAZA FOARTE MULT cum a fost bagat.Stii de ce ? pentru ca miine poti fi tu sau eu bagat la bulau asa la sto.Si asta eu nu vreau.Ti-am tot dat exemplul cu al capone.Vreau o justite ca in sua nu la sto, fara telepatii, fara carne de tun ca vine mcv si ne verifica si trebuie sa avem si noi cu ce sa ne laudam si aratam cum merge justitia.Eu vreau o justitie pe bune si sa-i bage la bulau pe TOTI HOTII dar pe baza de PROBE FARA ECHIVOC.
    Pina acum nu a contat decit ORDIUNL DE ZI al NOII SECURITATII condus de binomul co ko si dus la indeplinire de livica.ca ORDINUL SE EXECUTA nu se discuta.

  • 33

    “O sa-mi spui ce conteaza bine ca l-au bagat.”

    De unde stii nae ce urmeaza sa spun? Esti cumva Mama Omida in timpul liber?

    Nu nae. Daca ceea ce spui tu este adevarat atunci lucrurile sint extrem de grave. Problema este ca pina in acest moment nu mi-ai adus absolut nici o dovada credibila. Frinturi de citate, declaratii ale unor politicieni si tot felul de rationamente lipsite de logica nu tin loc de dovezi credibile.

    Pina o sa vii cu niste dovezi credibile, o sa ramin pe pozitia mea. Esti doar un fanatic PSD-ist care calca justitia in picioare ca sa-i apere pe coruptii din PSD. Ceea ce este la fel de grav…

    gjgj11
    2015-06-12 20:36:34 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 34

    @nae:
    vise nae! Luluta e parte a UE, nu o sa o puteti demite voi, niste comunisti scosi din globalizare! E “farul democratiei”( nu de Teleorman!) pus de EU civilizata acolo, nu de Ponta/PSD! Din fericire!…

    Rammstein
    2015-06-15 08:03:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 35

    Rammstein

    tata luluta o fi parte a UE dar este si parte a politiei politice din romanica.Deci cealalta parte o poate DEMITE cind vor muschii lor,DECIZIE SI SINGE IN INSTALATIE SA EXISTE.Doar atit trebuie.
    Se supara UE? pe mine ma doare fix in tocul de la pantofi.Nu le convine, sa-si ia jucariile adica toate firmele, toate bancile, toate supermarcheturile si sa plece acasa.Ce zici o fac?.Nu o sa o faca loazo ca banii fac stachetele,criteriliie ,morala.Risca ei sa piarda miliarde de miliarde de euro doar asa ca o demitem pe luluta.Hai sa o vedem si pe asta.
    Gagiule in 2012 s-a vazut CLAR pina unde merg si stachetele standardele criteiile.Pina la interesul lor al agenturilor si a licuricilor.De asta s-au si kkat pe mama democratiei adica VOTUL POPULAR.Interesul a batut orice altceva.

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

Vezi aici episoadele din seria BOOKFACE!

Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Romania Curata
Curs de Guvernare

Ultimele comentarii

afacerea roşia montană alburnus maior alex mazilu antonescu banci basescu blaga blog Blogviu interviu Boc Bruxelles Bucuresti candidatura cianură cluj CNA comisia europeana corupţie criza CTP curtea constituțională Dan Diaconescu Dinu Patriciu educatie Elena Basescu europarlamentare experiment Facebook gabriel resources gaze de șist Gigi Becali google guvern humanitas internet iohannis Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu macovei Media mihai goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza parlament Parlamentul European pdl Plesu Polirom ponta presedinte protest proteste riscograma romani rosia roșia montană Rusia securitate Senat sindicate sondaj steaua SUA suspendare Tariceanu tiff TRU UBB UE uichendist.ro unesco Vanghelie Vasile Blaga victor ponta voiculescu

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!