![]() | …SOV – “Nus” de ce nu ma mir: racolatorul racolatorilor!vezi toate articolele de Alin Fumurescu11 Jul 2010 la 20:35 59 comentarii 2245 vizualizari. |
…Hotnews, prin Dan Tapalaga si Kamikaze, prin Catalin Prisacariu, publica o ancheta despre trecutul de informator al lui Sorin Ovidiu Vantu. Probele publicate – mai ales angajamentul olograf al lui SOV prin care sa angajeze sa furnizeze informatii sub numele conspirativ “Nus” – sunt veridice. (Contactat la inceputul si sfarsitul anchetei, SOV si-a exprimat dorinta de a-si publica propriul punct de vedere dupa publicarea materialului. Asteptam.)
Intreaga ancheta poate fi accesata aici:
Nu va asteptati, insa, la nu stiu ce dezvaluiri picante, scandaloase, relevante. Realitatea e de multe ori mai plictisitoare decat postul de televiziune cu acelasi nume (bag seama, astazi sunt predispus la jocuri de cuvinte usurel infantile; iertare). Arestat pentru delapidare in 1983, SOV ar fi fost racolat ca informator in penitenciarul unde “deţinutul Vântu Ovidiu lucrează la filele CEC ale deţinuţilor precum şi la tabelele de cumpărături“. Altfel spus, fostul contabil socoteşte şi după gratii. Primeşte la schimb bani, pachete, ţigări. Tot graţie meseriei, ajunge pentru scurt timp, prin transfer, la penitenciarul Iaşi, “pentru a fi folosit în profesie“.
Asta ar fi partea cea mai “suculenta”. Ei bine, si poate asta: ”De la data punerii în libertate si preluării în legatură, informatorul a furnizat un număr de 13 materiale informative care au fost exploatate prin informarea altor organe de securitate. (…) În procesul verificării s-a stabilit că informatorul are un anturaj necorespunzător, format din tigani, bisnitari, elemente fără ocupatie cu care consumă frecvent băuturi alcoolice. În ultima perioadă de timp s-a preocupat de încadrarea sa în muncă, însă datorită afectiunilor pe care le are (ambele membre inferioare sunt afectate în mod cronic de poliomelită) nu a găsit loc de muncă. În procesul verificării nu a rezultat că informatorul să fi deconspirat legătura cu organele de CIM ori secretul sarcinilor încredintate. Avîndu-se în vedere situatia raportată mai sus cît si lipsa de posibilitate a informatorului de a culege si furniza date si informatii care ne interesează, propun si rog să aprobati încetarea legăturii cu informatorul Nus, clasarea DP 8046/83 la Securitatea jud Neamt – B.I.D. Mapa anexa va fi clasată la Serviciul 5A de Contrainformatii militare.”
Nu ma mir. Dar deloc. Nu pot, insa, sa nu observ ironia situatiei. Fostul racolat si-a racolat racolatorii pe care i-a folosit din plin pentru a-si cladi “imperiul” mediatico-financiar.
Conform unei analize a Europei Libere din iunie 2000, “încă din 1997, seful SRI, Costin Georgescu, afirma în Parlament că grupul GELSOR, care cuprinde 27 de firme, lucrează în proportie de 90% cu ofiteri ai fostei Securităti sau ai actualului SRI. Imperiul GELSOR s-a constituit dintr-un SRL, numit Societatea Generală de Investitii, condusă de colonelul Rudăreanu.”.
Conform sursei citate, Costin Georgescu stia ce spune. Iată cîteva exemple: directorul FNI Mures era Alexandru Pogăceanu, ofiter SRI pînă în 1998; director al FNI Cluj a fost Viorel Șopterean, ofiter al SRI pînă la 1 martie 1999; agentia GELSOR Ialomita a fost condusă pînă în decembrie 1999 de Constantin Panait, fost ofiter de Securitate; FNI Constanta era condusă de Dan Hornea, fost sef al serviciului de contrainformatii din marina militară; directorul FNI Covasna, Gheorghe Cornea, fusese pînă în 1990 ofiter de contrainformatii economice la Buzău
Si-am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea lui SOV asa. Concluziile, le trageti singuri.
PS Off-topic – Eram pe punctul de a intrerupe experimentul inceput la ideea lui io2, exasperat usurel de plangerile primite estimp. In mai putin de 24 de ore, insa, au aparut trei texte scrise de catre trei postatori anonimi (JohannM, Toma Alimos si, respectiv rk) care m-au convins ca demersul nu este nici pe departe inutil. Asa ca, daca mai aveti texte cu un cap si-o coada, trimiteti-le. Voi incerca sa rezolva si problema aparitiilor lor alaturi de celelalte postari, fara ca avatarul meu sa fie in vreun fel implicat. Sau le puteti trimite direct la Voxpublica, nu stiu. Va asigur, insa, ca nu intentionez sa “profit” in vreun fel “de pe spinarea” voastra, cum am fost acuzat. Incerc doar sa ajut.


Iulian Leca azi la 15:15 |
Altfel, imi imaginez ca multi vor vota cu mana taiata. Ce vremuri.... macar odata cineva ameninta ca [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:30 |
Update: Grăjdan a fost demis. De aici semnul întrebării din titlu. Oricum, încă o lovitură de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:16 |
A cotit cu dibăcie Băsescu la întrebarea ziariştilor dacă se mai întîlnesc cu el la [ citeste mai departe ]
Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
| 1Doamna Laura, am vazut fotocopia cererii ISC ce s-a depus la dosarul penal din RECURS, prin care s-a precizat ca aceasta institutie nu se (mai) constituie parte civila, cerere motiva de situatia de fapt... | ||
| 2@bulapentru Proiectanti ]am un cuvant special, de multumire, de respect. La trecerea ceausism anii 80 -> catre democartura anii de inceput 90, am cunoscut cu ocazia studiilor, proiectelor mele... | ||
| 3@simona:Catastrofa esti tu si toti pdlistii incompetenti.Nastase nu avea nevoie de acea hirtie ptr. ca expertii judecatoriei stabilisera ca nu exista prejudiciu.justitia este calarita de basescu care si-a... | ||
| 4Plagiatul dnei Kovesi e o diversiune a lui ciuvica; ma surprinde ca ati luat de buna chestia asta. Problema cu restituirea CASS pensionarilor dupa decizia Curtii Constitutionale nu are legatura cu ipoteza. Dle... | ||
| 5@despre orice: Ziua buna, amice carturar! : ) Da-mi voie sa-ti pun o intrebare off topic (la articol) dar on topic (pt tine). Spune-mi, rogu-te, daca ai stire de existenta unei pagini Amazon.con de... | ||
| 6Faptul ca Grecia este in faliment spune destul de multe, insa ceea ce e cel mai interesant e faptul ca daca Grecia se scufunda de tot se vede adevarata fata a Uniunii.... | ||
| Mihai Goţiu 11131 citiri |
| Cristian Teodorescu 10623 citiri |
| Costi Rogozanu 9097 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4219 citiri |
| Alin Fumurescu 4011 citiri |
| Constantin Creţan 3405 citiri |
| Dorin Tudoran 2914 citiri |
| Elena Vijulie 2748 citiri |
| Dan Duca 2485 citiri |
| Iulian Leca 2335 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Iulian Leca 3 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61523 citiri |
| Cristian Teodorescu 40963 citiri |
| Costi Rogozanu 38289 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18267 citiri |
| Alin Fumurescu 17917 citiri |
| Viorel Dobran 12347 citiri |
| Dan Duca 11285 citiri |
| Constantin Creţan 11164 citiri |
| Elena Vijulie 9373 citiri |
| Dorin Tudoran 8741 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Iulian Leca 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
De fapt, l-ai lins in tur pe Vantu cu acest articol…cu toate ca manevra din titlu e destul de bine ticluita!
Adevarul e ca, atata timp cat Vantu va plateste, va bate vantu’!
2010-07-11 20:43:02 | Raporteaza
se pare ca pana la urma tipul descurcaretului este dominant in reteaua de informatori. Asta era si criteriul de selectie, de altfel. Sa ne fie de bine, ca legal nu prea ai cum sa-l acuzi de nimic. Iar moral, e o chestie asa de complicata incat te ia durerea de cap.
2010-07-11 20:52:28 | Raporteaza
de ce pînă acum n-a vorbit nimeni din trust? nici pe feed-urile realitatea nu a apărut nimic (de obicei, la 5 minute după ce apărea ceva interesant pe hotnews, apărea şi pe realitatea). deci, nu cumva e vorba de un pic de laşitate şi servilism la mijloc? mi-e greu să cred că toată lumea e cu gîndul la meci.
2010-07-11 20:59:42 | Raporteaza
Este interesant sa constati cata luare de atitudine s-a facut aici saptamana trecuta pe tema decentei si corectitudinii sinistratilor, pentru ca acum tema racolarii racolatilor sa inspire doar o jucausa ironie.
2010-07-11 21:06:51 | Raporteaza
Poate ca SOV vrea sa se victimizeze ca Dan Diaconescu si sa candideze, mai degraba.
Ca de urat, nu stiu daca mai e la moda sa urasti victimele care au putere, ca SOV sau nastase.
Poate sa-i ridice lumea vreo statuie ceva.
2010-07-11 21:08:24 | Raporteaza
[...] la demisie sau o amenințate cu demiterea, luați-o cum vreți. Azi, Fumurescu de la voxpublica are ocazia să ne arate dacă Vîntu și-a schimbat, între timp, filosofia de viață sau nu. Sigur, nu [...]
2010-07-11 21:11:32 | Raporteaza
Un fost turnator este abandonat de servicii ca nu si-a gasit de munca?! Asa de firava era Securitatea, incat nu-si putea plasa oamenii unde trebuie?! Un a “enspea” roata la caruta Securitatii reuseste sa-si creeze o retea cu inalti ofiteri din servicii?! Adica ditamai coloneii n-au fost in stare sa-si faca o retea atat de benefica pentru ei si trebuia sa ii organizeze un neica nimeni din Securitate?! Adica soldatul ordona ofiterilor superiori?! Si acest oarecare, la 20 de ani dupa … inca are o asa putere in tara asta? Un simplu fost turnator?! Bun, se spune ca functia doboara gradul, da? Ok, atunci ce functie a avut/ are Vantu?
Cineva chiar ne ia de prosti!!!
2010-07-11 21:20:37 | Raporteaza
CINE MAI ARE CATIVA NEURONI SI JUDECA PUTIN NU CRED CA-SI INCHIPUIE CA SOV SI-A FACUT AVEREA MUNCIND DIN GREU PENTRU FIECARE LEUT ! SA FIM SERIOSI ! NICI NU-I NEVOIE DE DOSAR ,SA -TI INCHIPUI DE UNDE VINE AVEREA !DE 20 DE ANI NU V-ATI OBISNUIT CU CEI CARE URLA MAI TARE ,O FAC PENTRU A ASCUNDE SLABICIUNEA CONVINGERILOR COMUNISTE ? TOATA ACEASTA MIZERIE MORALA MA DEZGUSTA SI MA INTRISTEAZA IN ACELASI TIMP ! 20 DE ANI PIERDUTI ,DESTINE SPULBERATE,ILUZII PIERDUTE, TARA RUINATA …..CA SA AJUNGEM …LA CE ? LA PRIBEGIE ,PENTRU SUPRAVETUIRE !
2010-07-11 21:26:04 | Raporteaza
1. Sper ca apreciezi ca textul ramane pe blog si e promovat pe pag 1 la REALITATEA.NET, da? Sa ii mai aud p-aia care spun ca si pe net se cenzureaza etc:)
2. Mai important, legat de PS, propun sa lucram organizat. Si eu cred ca cititorii – comentatori (fie ei si anonimi) merita promovati mai abitir – am facut si eu un experiment aici: voxpublica.real../
Dar cred ca trebuie lucrat structurat, o sa clarificam cu Costi maine cum facem.
PS Explicatie: Vantu nu plateste pe nimeni din VoxPublica, sistemul de plata e pe baza de numar citiri versus benituri din publicitate. So, relax. Sumele per autor sunt simbilice, anyway.
2010-07-11 21:28:02 | Raporteaza
@ Dragos –
) OK! Nu m-ai dezamagit nici de asta -data
(Am ajuns sa apreciem normalitatea, ce chestie!)Treaba cu cititorii anonimi ar trebui rezolvata, ca n-am de gand sa ma ocup vesnic de ea si sa mai incasez, ca bonus, injuraturi.
2010-07-11 21:33:56 | Raporteaza
habar n-am ce-ati scris in ditamai articolul. d-aia comentatorii sunt mai buni decat toata platforma, pentru ca va strofocati sa scrieti romanul vietii avand ca personaj principal pe SOV, pe dracu, pe lacu.
revenind la SOV, GELSOR, MONDOPROSPER, Sabina Product, Camenco Petrovici-CEC, unde-i noutatea in traba asta? Nu cred sa mai existe roman care sa nu stie ca bazdaganiile mentionate au functionat in slujba statului roman cu scopul de scoate hartiile/bancnotele fara acoperire de pe piata. Si bineinteles ca smecherosii care le-au coordonat au fost securisti ca doar nu era sa fie agronomi sau doctori
2010-07-11 21:36:53 | Raporteaza
@Alin Fumurescu – “si sa mai incasez, ca bonus, injuraturi.”
Pari foarte mirat de injuraturi , dar ele vin in urma atitudinii tale . Ai cantat la curtea DERBEDEULUI pana ti-ai uscat bojocii si ce ai vrea ?Poate ai vrea sa fi asteptat cu ghirlande , insotite de telemenele! Din pacate nu . Slugarnicia are avantajele ei , dar la un moment dat vine si ziua platii .
Nasol , te cred , dar meritat !
P.S. Ai reusit sa-l dezamagesti si pe io2 , care fie vorba intre noi , iti era favorabil in postari !
P.S. Momentan nu trebuie sa intri in panica , mai sunt SLUGI care te apreciaza , dar e de ajuns sa dea BETIVUL ochii peste cap si se face gol in jurul tau !
2010-07-11 21:58:52 | Raporteaza
asta da om! handicapat fizic,inchis in puscarie,racolat de secu si ajunge prin propriile puteri miliardar.cati din “puternicii” de dupa revolutie nu au ciugulit din palma lui sov? respect,asa se cladesc marile averi,model america anii 1800.nu impartaseste principiile morale ale oamenilor obisnuiti? nu cred ca-i pasa
2010-07-11 22:01:21 | Raporteaza
Ce pacoste pe noi sa alegem si sa fim condusi / influentati de comunisti si securisti!
In campania electorala se batea moneda pe anticomunism (din pozitii de securism, ziceau unii). Acum, se pare ca s-a inversat calimera.
Anticomunismul pare ca n-a fost eficient (economic, promotorii acestuia ne-au bagat in faliment).
Ar fi putut sa ne intrebe pe cine preferam sa ne conduca, pe comunisti sau pe securisti.
2010-07-11 22:09:32 | Raporteaza
Uff! M-am speriat degeaba ca se apuca de scris si SOV
2010-07-11 22:22:08 | Raporteaza
@ junghiul –
)) Buuunaaa!
2010-07-11 22:31:43 | Raporteaza
Trebuie sa fi auzit cumva si de fostul Primar al mun.Bacau, domnul Zeghelariu, cu nimic diferit de domnul Vintu – la cazier, nu la materii cenusii posedatefectiv! Interloopii, ca fosti, actuali si viitori(?), infractori in semi-libertate (permanent) sunt foarte folositori ORGANELOR de partid si de stat atunci cand vor sa scoata un CEVA, o ceva, cu mana altuia, DECI!
(vezi, chiar relashu’ lui Gioana in spaul/ poala lui Vintu – cu stirea lui Base hhhh H!)
In acele timpuri tragice, apuse, zeghelarii aprovizionau toata shtabimea (cu de toate!), mai mare ori mai mica, cu sau fara unif/ grade – distrau lumea cu jocuri mecanice si se asociau cu mafia ITALIANA, cu mult inainte de 1989! -, iar de la shtabime bunastarea curgea
liiin spre capilare: profi, doctori, popi, mecanici-auto-peco, ..cu tot neamul lor cel neadormit.
2010-07-11 22:51:04 | Raporteaza
Cred ca adevaratul dosar “greu” al lui SOV nu e asta. Pe SOV il doare in FNI de dezvaluirile astea.
Oricum, dupa deconspirarea Monei Musca nici o deconspirare nu va mai produce valuri.
Sa nu mai vorbesc de “cota de piata” ridicata pe care au o fostii securisti, angajati in posturi de conducere chiar de companii straine.
E bine sa aflam ce a fost si ce a facut fiecare, dar asta nu va avea nici o consecinta.
2010-07-11 22:51:33 | Raporteaza
@Stanca
(la PS unde spui ca nu Vantu va plateste)
Sigur, asa este. Nu Vantu sta la casierie cand va incasati leafa. (simbolic vorbind)
Insa, daca Vantu spune STOP – VoxPublica se inchide instantaneu! Ceea ce inseamna ca totusi el va plateste!
2010-07-11 22:52:26 | Raporteaza
@Dragoș Stanca: @Alin Fumurescu: MA VOI VRETI SA NE CENZURATI?.BA IO VA IAU SI DE “CAP SI DE COADA” SI DAU DE TOTI PERETII CU VOI,DE NUMAI SCRIETI VECI ca “AUTORI CONSACRATI”. SA VA FIE RUSINE MAI ANTE-INTELECTUALILOR .”PLATFORMA LIBERA DE COMENTARII”-IN VISE.da ma, voi ca ne faceti “agramati si inculti” ,ce sa facem cu voi?
2010-07-11 23:10:36 | Raporteaza
@lehman25
tu chiar esti prost sau doar negi evidenta?
In postare este vorba despre NUS,ai inteles sau Basescu iti ocupa chiar toate sinapsele?
2010-07-11 23:17:37 | Raporteaza
Din cunostintele mele toti ofiteri de securitate au puscarie la activ si activitate de turnator.Cand e scos din informator este cel putin colonel.:)
2010-07-11 23:19:59 | Raporteaza
Protestez.
Dece nu publicati si texte scrise de @ lehman25? dom`le, sint geniale in veninul pe care-l revarsa.
2010-07-12 00:18:56 | Raporteaza
@victor L: ba tu esti portocaliu.molipsit dela meci cred.da nu te gandesti ca te fac pdl-ist,ca oricum de ala esti.
2010-07-12 00:40:46 | Raporteaza
@lehman25:
Mai moş blegoman25, nu ti-a zis medicul ca in timpul tratamentului nu ai voie sa faci efort ?! Si prostiile pe care le scrii, la cei 72 de ani ai tai, tot efort se cheama. Eu zic sa te linistesti, altfel schimbam tratamentul. Trecem pe şocuri.
2010-07-12 00:47:15 | Raporteaza
@lehman25:
Ia uite ce scrii:
“Pari foarte mirat de injuraturi , dar ele vin in urma atitudinii tale . Ai cantat la curtea DERBEDEULUI pana ti-ai uscat bojocii si ce ai vrea ?Poate ai vrea sa fi asteptat cu ghirlande , insotite de telemenele!
Nota 4 elev blegoman25! Cum saracia ai ajuns in halul asta in clasa a 5-a?!!
2010-07-12 00:55:00 | Raporteaza
ce scandal ar fi fost dacă dragoş stanca ar fi scos textul de pe blog. hehee…
apropo, pe ştiri, la realitatea, a apărut? nu, n-a apărut. deocamdată au vorbit evz, adevărul, românia liberă. trustul nu.
2010-07-12 01:10:05 | Raporteaza
a, scuze. a apărut şi pe realitatea!
realitatea.net/../
2010-07-12 01:12:13 | Raporteaza
il admir pe SOV: a iesit din puscarie aproape handicapat (picioarele), sarac, fara pile, cu cazier, dar hotarat sa devina un om bogat indiferent cum. Tare.
2010-07-12 01:22:46 | Raporteaza
@dama cu pandalii: Genial! Oare sa fie o coincidenta faptul ca la link-ul respectiv gasim un rus care saluta cu degetul mijlociu?
2010-07-12 01:23:17 | Raporteaza
“exasperat usurel de plangerile primite estimp”
din contra, mon cher. am remarcat uimit ca tentativa ta de discreditare poate sa aiba efect contrar. ca scrierile altora plac.
ps: te las, ca-mi vine miros pestilential la nas. de Secu. si nu din ce ai povestit, ci din metodele de care uzezi in continuare. cariera bogata (call Laura Cernahosky; cica stie mai multe)
2010-07-12 01:29:12 | Raporteaza
@io 2
mirosul pestilential vine chiar din tine!
Sau din alter ego-ul tau?Mai cerceteaza!
2010-07-12 01:46:20 | Raporteaza
@Alin Fumurescu – Intr-o lume normala, articolul incepea cu exemple despre legea lustratiei la cehi si polonezi. Noi probabil nu putem scrie articole normale pe motive de Anvers si restul. Recunosc ca nici mie nu-mi place Vantu asa ca astept cu drag sechela in care ni se explica de ce desi Vantu e un imoral securist nu pateste nimic. Nici el.
2010-07-12 01:54:53 | Raporteaza
@ nellu – astept sa scrii tu un text care sa inceapa, sa continue si sa se incheie dupa pofta inimii tale. Eu ma angajez sa-l public, daca n-are injuraturi si e coerent. Daca poti. You have to ask yourself: pot? Well, do you, …?
(Nota: am mai folosit replica asta inca o data si nimeni n-a recunoscut-o
; sunt usurel dezamagit)
PS Ceva ma face sa cred ca n-o sa-l scrii. Cum nici io2. E mai lesne sa critici de pe margine, inteleg. Dar vine o vreme cand omul, ca si cocorul, trebuie sa-si recunoasca si sa-si accepte limitele. Ei bine, in ceea ce va priveste, momentul acela a sosit.
2010-07-12 03:41:58 | Raporteaza
@Alin Fumurescu: Asta o fi demnă de Vox Publica ? Sigur, nu e filosofie pură, colecție de întrebări existențiale etc.
aurorademocrata../
2010-07-12 04:01:25 | Raporteaza
Cum ii sade TOV MIRCEA DINESCU, INALT FUNCTIONAR AL STATULUI ROMAN, PLATIT DIN BANI PUBLICI, ORICUM PENAL PRIN ACTIVITATILE SALE IN CNSAS, PRIN SCURGERILE VOITE DE INFORMATII SAMD, SA FIE ANGAJAT LA UN FOST INFRACTOR DE DREPT COMUN SI SECURIST CA VANTU?
HAAA? SA AUZIM! ISI DA DEMISIA? SAU ASTEAPTA SA FIE DEMIS! ASA NU SE MAI POATE! ORI ESTE FUNCTIONAR AL STATULUI ORI SLUGA A SECURITATII!
PS DINESCU ESTE REVOCABIL FIE MACAR PT CA A SUFERIT O CONDAMNARE DE DREPT COMUN SI PT CA NU STIM CE CONTINE DOSARUL SAU! HEY, APEL CATRE SRI, FRATILOR DEMASCATI_L PE DINESCU!
APEL CATRE UE: NU MAI TOLERATI SECURISTI SI INFRACTORI IN FUNCTIILE STATUTULUI ROMAN, ASADAR, IMPLICIT SI IN CEL AL UNIUNII EUROPENE!
2010-07-12 04:27:18 | Raporteaza
@Dragos Stanca,
am ras pe-aici ieri cu amicii la o bere, aratandu-le pe ecran “lucrul organizat” si “structurat” pe care l-ai avut deja cu Fumi. dar interventia ta de azi, cu “promovarea” subita a cititorilor, tocmai sub articolul acesta, e de un tragicomic induiosator
. sa recapitulam cui vrei tu disperat sa-i acordam increderea:
“SOV a fost infractor de drept comun arestat în ‘82 pentru delapidare, turnător la Securitate racolat în ‘83 şi bişniţar pitoresc în Roman după eliberare, din ‘85, până la Revoluţie. După, îl găsim tot aproape de foşti ofiţeri de Securitate, antrenaţi în afaceri complexe. ”
“informatorul are un anturaj necorespunzător, format din tigani, bisnitari, elemente fără ocupatie cu care consumă frecvent băuturi alcoolice”
… grea sarcina vei avea maine cu Costi!
iti dau iar o idee: trece-i o vreme pe alde Gotiu, Fumi, Laura, Leca si la munca de jos, sa pozeze in comentatori model. si sa nu faca mofturi, ca tot ii promovezi apoi la noua rubrica “cititorul nostru – prostul nostru”! 
2010-07-12 05:56:32 | Raporteaza
“Ceva ma face sa cred ca n-o sa-l scrii. Cum nici io2.”
iata, domnule, si-un text de-al meu, ca tot mi-l ceri cu-atata insistenta. e dupa meciul lui Uruguayul, o analiza profunda si demna (sper) pentru voxpublica.
ai avea macar amabilitatea sa imi spui daca e “cu cap si coada”, corect gramatical, coerent si demn sa stea alaturi de alte minunate compuneri de pe platforma? multam anticipat
2010-07-12 07:57:59 | Raporteaza
teribil spectacol al vietii sa vezi ce fel de trecut a avut omul cu a treia avere ca marime din România (si aici nu ma refer numai la colaborarea cu securitatea, ci mai ales la anturajul personajului)!
O alta dovada (pentru mine unul cel putin) de cat de mult si des seamana revolutiile, in toate societatile umane, cu niste gropi relativ curatzele, patate cu doar ceva “rahat” sedimentat pe fund, peste care din imprudentza te-ai apucat brusc sa torni o galeata de apa curata (irosind doar apa in proces, ca sa aduci rahatul mizerabil de la fund la suprafatza)…
2010-07-12 08:21:58 | Raporteaza
@ Catz Kitty – mi-a placut! Nu stiu insa cum sa fac sa “iau” si pozele. Iti propun sa ai rabdare vreo zi-doua, pana se limpezeste tehnic noua formula. Daca dureaza mai mult de atat, aminteste-mi, rogu-te, si-l copiez eu cumva, bine?
2010-07-12 08:25:23 | Raporteaza
@ io2 – s-a scremut muntele si-a nascut un soricel – no offense. Da, are cap si coada, dar e deja perimat si muuult prea scurt. Poti mai mult si mai bine. Daca insisti, eu ti-l promovez, dar sfatul meu e ca mai bine sa nu. Sincer.
@ rk – cum se face de nu ti-ai comentat comentariile la propria-ti postare (cel putin pana cand am verificat eu ultima oara?)
2010-07-12 08:29:13 | Raporteaza
Articolul Basescu-Boc, cearta pe TVA, pe
taxapenonvaloar../
2010-07-12 08:40:30 | Raporteaza
“Daca insisti, eu ti-l promovez”
hai ca-mi iau riscul. in fond, vei demonstra lumii ce dejectii sunt in stare sa scot. nu era ce cauti?
2010-07-12 09:05:29 | Raporteaza
@nellu: @rk: @io2:
Oameni buni, faceti-va bloguri personale, scrieti cum credeti de cuviinta si nu va mai lasati antrenati in concursul de compuneri – parerea mea! Ceva nu-i in regula cand pe o VoxPublica se face atata caz de FORMA comentariilor voastre si nu se mai reactioneaza nicicum la CONTINUT.
2010-07-12 09:06:07 | Raporteaza
@anamaria, da, dar in cazul de fata ne promoveaza o persoana celebra, un intelectual rafinat cu experienta in drogurile amazoniene, un filozof de bloomington!
2010-07-12 09:30:23 | Raporteaza
@Alin Fumurescu 34 – Ma scuzati, pe mine la scoala de ingineri m-au invatat ca specializarea e importanta. Aparent fiecare ar trebui sa faca ce stie mai bine. Asa ca eu nu-mi propun inca sa scriu articole pe Vox pentru ca , asa cum bine observati, s-ar putea sa nu le scriu suficient de bine cu cap, coada si restul. Postez la comentarii doar cand vreau sa comentez. Si comentariul meu era legat strict de articolul Dvs si de scoaterea din context a lui SOV. Mi s-a parut deplasat ca intr-o tara in care cel mai mare luptator cu fostii securisti are un trecut problematic apropo de securitate sa ne legam punctual de fostii securisti care nu ne plac. Poate o abordare unitara ar fi mai utila. Poate o lege a lustratiei clara ca in Germania sau in Polonia (ca sa nu mai inventam noi roata) ar rezolva problemele.
2010-07-12 09:32:42 | Raporteaza
@ nellu – ma scuzati, dar eu, daca nu stiu sa repar chiuveta (si nu stiu, desi am incercat), nu ma apuc sa-i dau sfaturi mesterului, chiar daca mi se pare deplasat ca ma taxeaza cu 75 de lei pe ora. Daca stiu mai bine, o repar singur.
PS Scuze, am devenit mai irascibil in ultimele vreo 48 de ore. Am tendinta asta cand scuipat intre ochi taman cand ma straduiesc sa fac bine. Om si eu, sa stiti.
2010-07-12 09:46:12 | Raporteaza
E foamete si prin USA, domnule Fumurescu? Si pe acolo foamea raspandeste ipocrizia? Adica demersul cu “scrieti cu cap si coada si va voi publica” nu ascunde un interes material pentru dvs.? Dragos Stanca, la 9, scria cum vin banii din opiniile postate aici, pe Vox Publica. Asadar nu aveti interesul unei dezbateri de bun simt, pe o tema data, ci va preocupa numarul postarilor, chiar daca in majoritatea lor gasim injuraturi, opinii nelegate de subiect. Pai cum sa stergeti opiniile vuvuzelelor care napadesc orice tema, pentru a umple pagina cu aberatii, cand si in cazul dvs. functioneaza principiul “prosti, da’ multi!”? Sa zicem ca nu din interes material o faceti, ca nu vin nu stiu ce bani din faptul ca postati in paralel, pe langa tema dvs.,inca vreo doua trei subiecte venite de la cititorii care trimit opinii cu cap si coada,usor de afisat, dupa o citire rapida, un copy-paste si gataaaaa! Ce mai conteaza ce se scrie acolo, daca Fumi urca in topul celor cu mare activitate si multe vizualizari? Bravo, felicitari! Deci nu din motive materiale ati facut demersul,da? Ok! Atunci ratiunea pentru care ati facut acest demers este unul, sa-i zicem, civic? Adica hai sa mai lasam caterinca si sa discutam serios, ca asa nu se mai poate, daca vrem sa ne vindecam ca natie? Daca este asa, atunci, iar intreb, de ce permiteti alterarea discutiilor cu opiniile agitatorilor si nu le stergeti, tocmai pentru a intretine o dezbatere serioasa?
Sa fie doar o forma de razbunare? Pe cine? Pe vuvuzelele omniprezente , care nu fac decat sa-i indeparteze pe multi dintre cei care ar avea ceva de spus? Si cum sa te razbuni pe cineva care nu stie decat sa umple spatiul cu litere, fara cap si coada? Este evident ca cei loviti vor fi exact cei care iau lucrurile in serios, deci? Deci? Deci, daca interesul nu este material, in mod direct, prin numarul de postari, atunci, poate fi indirect, nu? Poate ca cineva a spus candva: “Atrageti oamenii care gandesc(nu?, expresia “scrieti cu cap si coada” doar n-o face referire la … ceilalti), puneti-le opiniile pe pagina la voi, apoi agitatorii de serviciu ii vor balacari si astfel mentinem starea de confuzie si in spatiul virtual,ii vom lecui pe destepti sa incerce ceva si nici macar cativa oameni cu constiinta nu se pot grupa sa risipeasca ceata noastra! Pentru asta veti primi “n” euro! Hai, la treaba!”.
E, care este motivul, domnule Fumurescu?
Apropo, era sa uit! Prin postarea in paralel a mai multor teme, efectul este de risipire, de diluare a acestora, mai vin si vuvuzelele si gata, misiune indeplinita! Cam securistica metoda, domnule Fumurescu, nu credeti?
Iar daca n-are legatura cu metodele vechi, dar eficiente oricand si mai ales oriunde, atunci sa aiba legatura cu neseriozitatea? Sa fie si sistemul universitar american intr-o cadere libera? Chiar, acolo, cadrele didactice nu trebuie sa declare pe proprie raspundere ca nu fac parte din vreun serviciu secret? Eventual al altor tari? Nu? Adica aia merg pe incredere? Pe genul de incredere pe care-l promovati prin “scrieti cu cap si coada”?
2010-07-12 10:16:54 | Raporteaza
@Ce vrei?:
Sa fim seriosi! Chestiile astea cu CIVISMUL si VINDECAREA NATIEI sunt complet paralele cu majoritatea articolelor de pe VP. In cel mai bun caz, ni se ofera formula demnitatii in suferinta si a vindecarii individuale – de parca nu le-am sti si practica la ordinea zilei.
Pana la urma, pentru cei care asteapta sa se poata solidariza in jurul unui proiect (CIVIC – pardon de emfaza!) si care credeau ca VP ar deveni o astel de platforma, dinamica pe care o descrii nu este decat o alta dezamagire. Mare scofala! Doar stim ca-n jurul nostru totul se judeca “pe proceduri” si nu “pe fond”. De ce (ne-)ar face autorii VP o exceptie?
2010-07-12 11:05:35 | Raporteaza
Dle.Fumurescu ,chestiunea cu SOV, e o stire, ATAT ! Nu il afecteaza in nici un fel pentru ca :
-Nu ocupa o functie publica;
-Nu a avut niciodata ipocrizia de a afisa principii morale, ca alti turnatori ,dati ulterior in gat;
-In general, la averea dar si filozofia lui de viata, i se rupa de opinia publica ,fapt pe care nu l-a ascuns niciodata:
Ce mi-a placut a fost faptul ca absolut toti care au fost intervievati in legatura cu Vantul ante’89 au subliniat faptul ca era un om cult ,lucru care se poate spune despre destul de putine figuri publice din Romania de azi.In rest, sigur, ne putem inflama, putem comenta cat dorim,pe SOV chiar nu-l afecteaza si nici macar nu-l intereseaza.
Noi retinem stirea, detinut fiind SOV a fost racolat si a turnat;asa, si ?
2010-07-12 11:49:44 | Raporteaza
Sa apreciem turnatorii culti, nu?
subiectiv.ro/me../
2010-07-12 12:14:58 | Raporteaza
Florina ;
Putem aprecia faptul ca e cult, nu ca e turnator.Oricum, pe SOV in cot il doare parerea noastra.E drept ca faptul ca o fi fost ,,cult” i-o fi sporit sansele de racolare, altceva raporteaza un om cultivat (forma si fondul,nuantele, etc) si altceva a unuia lipsit de educatie.Numai cate nume de ,,culti” au aparut ca fosti informatori si ar putea fi o dovada a spuselor mele.
2010-07-12 13:12:56 | Raporteaza
@Alin Fumurescu:
ce surpriza!!! vantu a fost turnator!
dar despre basescu nici o vorba? macar despre fila de PV prin care ii era trimis dosarul la alt “organ”….
pt ca vantu poate hotara soarta voastra, a celor platiti de el pe cand basescu hotaraste soarta la f.f.f multi romani…
si in rau pt ca le taie din pensii, salarii, ajutoare de handicap
!
2010-07-12 13:36:23 | Raporteaza
Am mari dubii ca un securist ar fi facut o evidenta discriminare rasiala:
“În procesul verificării s-a stabilit că informatorul are un ANTURAJ NECORESPUNZATOR, format din TIGANI, bisnitari, elemente fără ocupatie cu care consumă frecvent băuturi alcoolice.”
2010-07-12 15:06:35 | Raporteaza
@Alin Fumurescu: Multumesc
2010-07-12 17:35:49 | Raporteaza
Nu ca mi-ar fi simpatic personajul SOV, macar pt ca a furat cam tot atat cat au furat si Paunestii (fosti ofiteri de Secu, actualmente mogului buni…) dar tipul tocmai ce si-a dat dreptul la replica asteptat de Pupi aka Fumi mai sus, si anume a negat informatiile aparute pe site-ul cu pricina si da in judecata publicatiile care au facut asa-zisa ancheta… Daca Pupi ar fi fost mai putin Pupi si mai mult Fumi ar fi adaugat macar un update la “articolul” sau…
2010-07-12 17:38:35 | Raporteaza
@Ce vrei?: Cred ca ai intuit bine, e foame mare…Si eu ma intrebam, de ce Pupi publica articole ale altora in loc sa le lase locul sa publice sub numele/ pseudonimul acestora…
2010-07-12 17:40:35 | Raporteaza
[...] Alin Fumurescu: …SOV – “Nus” de ce nu ma mir: racolatorul racolatorilor! [...]
2010-07-12 19:13:21 | Raporteaza
[...] Articol voxpublica » Business & Economie [...]
2010-07-15 08:30:56 | Raporteaza