RSS Feed

Stenogramele la cald

vezi toate articolele de
18 Oct 2010 la 16:14 128 comentarii 3585 vizualizari.

Update: Problemuta

Vroiam sa va pun o intrebare simpla. Pornind de la un citat pe care tocmai mi-l dadea un prieten adineauri. Din SOV, evident: “E momentul delicat chiar în acest moment : vreau să-mi angajez o trupă de copii de 19, 20, 21 de ani, care să nu aibă niciun fel de prejudecată sau rahat la creier, oameni care înţeleg exact ce timpuri străbatem.”

Deci rahat = constiinta, concluzioneaza ingrozit prietenul meu.

Da. Dar eu adaug asa. Stiti alte domenii industriale, fotbalistice, corporatiste in general, partide de la putere sau din opozitie unde sa nu se caute soldati in loc de personalitati? Asta e problema, ca am ajuns aici. Si ca Vintu NU E EXCEPTIA. Si ca Romania nu e asa excpetie in acest stil de filozofie patronala, asa cum se gindesc multi dintre noi.


Stenograme aburinde

Avem asadar stenograme de “maxima importanta” pentru condamnarea lui Vintu – convorbiri cu sefii de prin trustul sau. Loviturile murdare intre cele doua tabere de gangsteri continua, deci – probabil nu vor ajuta la condamnarea nimanui, dar interceptarile sint mai nou propuse ca un soi de dialoguri etice nu ca probe reale la dosar. Iar noi ne distram, macar atit.

La supercald, ce gasim aici (pina acum! – maretia stenogramelor nu are cum sa se opreasca aici):

  • in personajul de stenograma “Vintu” vad un tip haotic care vrea sa para tatal tuturor strategiilor si care are momente de furie ca nu e ascultat cum trebuie sau care trebuie sa le explice neaparat angajatilor sai de la virf cit de destept si puternic e. M-asteptam la un “mare papusar” si am dat peste un conducator de osti, un nou Stefan cel Mare, dar nu din Ghencea.
  • vad oameni care se ofera sa fie pe deplin fideli si ascultatori maretului patron, fara rezerva, fara sa-si faca probleme. Oameni care suna doar ca sa se ofere si mai mult pe tava, cum e cazul cu Stelian Tanase. Stim tiparul. In unele discutii, ziaristii sint cei care suna sa intrebe de ce nu intra aia sau cealalta – ba chiar se acuza unul pe altul de obstructie – Nistorescu, de exemplu, intreaba de ce nu se baga nu stiu ce material si la televizor.
  • vad oameni care stiu sa se protejeze cit de cit (Doru Buscu iese onorabil -  stilul sau de ascult-ce-ai-de-spus-spui-si-fac-ce-cred a fost scut pentru multi jurnalisti) si sa discute cu un om lovit de un soi de “tezele din iulie” (din martie 2010, mai exact), care proclama sus si tare intr-o discutie cu Sergiu Toader ca ce-spun-eu-aia-faceti-pentru-ca-am-un-business.
  • observ ca aceste discutii in care ii ia la rind si pe Toader, si pe Buscu au la mijloc un soi de noua filozofie agresiva -  Patriciu expunea in propriul ziar profilul ziaristului-oaie. E totusi o diferenta: un mogul isi expunea public fiolozofia, celalalt isi descarca “in stenograme” nervii de business pe angajatii directi.
  • ce n-as da sa apara si discutiile Vintu-Basescu alea in care isi sug p… si nu se f… in gura – doar asa confuzia etica-justitie poate fi aruncata in aer
  • nu pot sa nu remarc ca in tot aceste de viltori patronale, – in care unii sefi isi luau m…  pentru ca nu ascultau intocmai directivele,  – si eu, si alti colegi ne-am facut cum am crezut micuta noastra trebusoara, de chitibusari neimportanti, fara sa ne deranjeze nimeni. N-ar fi corect sa nu precizez si asta – nici un om de buna credinta nu poate spune ca nu a vazut iesind din trust materiale bune de presa
  • lupta Basescu – Vintu  e un razboi rece cu multe amenintari si fapte grave de culise, dar si o lupta oarba macho de orgolii care par de-a dreptul cretine. Dar pentru asta va fi nevoie de un tratat socio-politic de minimum 2000 de pagini cu titlul “Sorin Ovidiu Vantu si Traian Basescu. Intrepatrunderea punctelor de modernizare a Romaniei si a suptului p..ii prin batista”
  • un pasaj interesant este momentul in care Vintu exprima un soi de filozofie a audientei in care, culmea, cerea mai putina isterie, mai mult creier. Iar apoi aluneca el insusi in isterie:

“Ăsta este jocul, n-am nevoie de istericale, n-am nevoie de derapaje. Am nevoie doar de creier, eu acum lucrez strict cu creierul, nu lucrez cu patimă. Dacă în timpul războiului cu Băsescu am pus şi patimă, a fost o chestie personală, acum nu mai este, acum este o chestie strictamente de afaceri. Trebuie să am rating ca să-mi iau bani din piaţă. Punct şi nimic altceva.”

pentru ca mai tirziu, in aceeasi discutie:

“S. O. VÎNTU: Că, pe undeva, ura acelui individ este justificată de atitudinea, nu de către mine, că nu eu am dat ordinul ăsta, de atitudinea editorială a oamenilor de acolo şi de suptul p… prin batistă, pe care l-am practicat eu. Sunt de acord, e şi greşeala mea majoră.
S. TOADER: Adică ce am făcut noi naşpa?
S. O. VÎNTU: Băi, tati, noi, adică eu aveam o relaţie de non combat cu Băsescu. Războiul real a început cu Băsescu din momentul în care a apărut pe Realitatea Tv două fete cinci palate şi am început să ne luăm de Ioana Băsescu, să o f… pe aia în gură până la loc comanda, chestie care l-a deranjat pe părintele Ioanei Băsescu în mod vizibil, spunând: Păi, f… morţii mă-ti, una vorbim, başca ne înţelegem, mi-o tragi pe la spate, băi, Manea slutul şi urâtul? Eu ce p… mea ţi-am făcut să te iei de copilul meu în halul ăsta?, reacţie pe care ai fi avut-o şi tu, aş fi avut-o şi eu, când e vorba de copilul meu.”

  • Va convine, bine. nu va convine, iarasi bine. Cam asta e filozofia si in tabara Basescu, si in tabara Vintu. Este tavalugul care rade incercarile de bun-simt din ambele tabere. Pe de alta parte, au fost oameni care au lucrat in trustul lui Vintu ca sa obtina direct si fara perdea functii si avantaje in tabara lui Basescu – si, probabil, au fost si invers. Eu zic ca si acestia din urma, “cirtitele”, au facut un rau imens taberei de ziaristi care au incercat sa reziste intre fronturi, adica in zona moderatie, ratiune, corectitudine.
  • genul asta de discutie cu ziaristii pare sa repete dialogurile lui Gigi Becali cu antrenorii. SOV si-a darimat la ultimele alegeri profilul de mogul ceva mai diabolic, ceva mai complicat manipulator. Oare cum vorbeste cu oamenii sai de incredere Traian Basescu? La fel. Limbajul colorat cu mult p… si f… atirna enorm in intrebarea retorica deja celebra: “Sintem golani sau nu mai sintem?”

Cam atit pentru moment, la cald, astept pasaje noi. Astept sa vad ce credeti si voi.

P.S. Am publicat dimineata un articol de placere si recomandare cu Mark Twain. Si, din cauza stenogramelor, si-a furat-o pe nedrept:). De ce sa intri la un post cu MT si sa dai cu noroi?

P.P.S. deja sint vreo 10 comentarii dintre care unii zic sa-mi dau demisia si sa nu stiu ce. Raspunsul e “NU”, nu plec de aici decit  cind n-o sa mai pot face ce vreau. Mai bine ati pune mina si ati gindi si ati citi:), asta in loc de flegme cliseistice.

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 

128 comments
  • 1

    “Totul e pierdut, in afara de onoare”. Ai rate la abanci, e vai de curu’ tau, te intzeleg, costele, dar nu-tzi pierde macar onoarea si demisioneaza din trust cat mai repede. Tzi-ar fi iertate aproape complet micile si marile lasitatzi de pana acum. Curaj!

  • 2

    rogozane, tare mi-e ca v-ati facut complet si definitiv de cacat, bai. iti mai vine sa ranjesti ca prostul cand ti se spune ca esti omul lui vantu, si dupa discutia aia dintre sov si buscu? pai mai ranjeste, ca si prostul satului cica tot asa ranjea:(

    gioconda
    2010-10-18 16:24:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 3

    De unde stim ca sunt reale?

  • 4

    Cred ca jurnalistii onesti ar trebui sa isi dea demisia din trust. Tocmai pt. ca seful lor are o asemenea atitudine fata de ei. Adica tocmai cei ce nu s-au supus oridinelor ar trebui sa o fca. In semn de protest si pt. a-si pastra demnitatea.

    JohannM
    2010-10-18 16:24:54 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 5

    @JohannM:

    Pai de ce? Base si-a dat demisia?

  • 6

    @JohannM: kamikazeonline.../

  • 7

    @asiro: intrebare de fata mare si proasta.
    Pai Base sa-si dea demisia? Cand se vede scris negru pe alb cum e cu campaniile de presa?
    Nu ati inteles de ce au aparut acum stenogramele? Niste fluturasi de la UE au cerut parlamentului sa elimine povestea cu presa care ataca institutiile statului prin campanii orchestrate. Pe motiv ca nu sunt dovezi.
    Si Base a zis: nu sunt dovezi? Luati dovezi sa vedeti si voi ce face un patron de presa din Romania ca poate v-ati invatat cu aia civilizati de la voi.
    Tot Base sa-si dea demisia te intreb? Cat kkt poti sa ai in ochi sa nu vezi ce se intampla? De ce mai ai nevoie sa-si speli mucii din cap?

  • 8

    “Iar noi ne distram, macar atit.” Care noi? Noi, cei care am spus tot timpul ca trustul iRealitatea este compus din slugi care lucreaza in interesul lui Vintu? Sau voi, cei care ati fost dati de gol ca lucrati in interesul lui Vintu in ciuda faptul ca ati negat in permanenta acest lucru?

    “Doru Buscu iese onorabil” Cine decide acest lucru? Pentru ca eu tin minte ca la un moment dat cineva acuza conducerea AC de imixtiune in actul jurnalistic… Unde-i onoarea?

    Si in final, sinteti constient ca ati ignorat parti mult mai interesante din stenograme? Dar nu asta fac toti “jurnalistii” platiti de Vintu?

    Kondor
    2010-10-18 16:38:44 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 9

    sa-l vedem pe idolul tau, CTP…punem pariu ca va iesi cu ceva de genul “…mizerabilul de basescu intercepteaza totul…”? s-a ramolit saracu, doar tu-i mai faci reclama pe aici periodic.ai avut insa curajul sa te iei de tanase, interesant, bravos.

    razbunarea lui greuceanu
    2010-10-18 16:38:45 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 10

    Toate vuvuzelele de la realitatea merita !!!
    PS Tiriplic:lingura de mancat cacat.

  • 11

    De unde ştim că sunt reale? Nici unul dintre cei ce le-au comentat până acum nu a infirmat. Toţi cei vizaţi comentează că nu aveau rost, că nu sunt edificatoare. Bomboana de pe coliva trustului(ca şi credibilitate a unui spaţiu media) vine de la Bogdan Chireac. Ar vrea să vadă stenograme cu Păunescu şi B1. Adevărul este că tipul acesta de atitudine este emblematic, pentru gândirea de tip slugă: dacă alţii fac eu de ce nu aş face.Măcar dacă nu ne-ar mai servi cotidian lecţii de deontologie profesională, de demnitate şi patriotism. E penibil. Probabil însă, având în vedere antecedentele, că se va întâmpla la fel ca până acum. Totuşi nu este târziu nici acum pentru un gest de moralitate, din partea unora măcar. “Minima moralia”, domnilor,credeţi că este posibil?

  • 12

    Pana una alta, esti soldat in “Armata sa”, in “ostile sale”? Daca nu, iesi naibii de acolo, ca toti s-au cam dus la vale. Daca da, ia-ti lingura de mancat rahat zilnic.
    Vorba lu’SOV : “libertatea presei e libertatea sa asculti sau sa pleci”. Simplu.

    ovidiu
    2010-10-18 16:46:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 13

    Domnule Emil Hurezenu,ati taiat-o la fix!Bravo!Ramane cineva mult mai potrivit sa manuiasca TIRIPLICUL!

    Marius Racheru
    2010-10-18 16:46:55 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 14

    ce disperati astia cu “de unde stim ca-s reale”:)
    cretineilor, voi in ce tara traiti? problema e ca TOTI, nu doar vantu, ci TOTI politicienii, TOTI “mogulii” si escrocii cu ceva putere exact asa gandesc si vorbesc, exact atatea cepe degerate dau pe pulime. suntem TOTI carne de tun pentru astia, tot nu v-ati lamurit?:)

    gioconda
    2010-10-18 16:48:02 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 15

    Haideti dom’ Costi, credeti-ne pe cuvant: iesiti de-acolo cat mai da ca fiind un gest onorabil.

    Mizeria e din ce in ce mai mare, sunt gata sa pun pariu ca urmatoarele stenograme ii vor lua in vizor pe “Crin si Mircea”.

  • 16

    - cam iertator cu ‘ziaristii’ colegi, insa per ansamblu tinzi spre obiectivitate…

  • 17

    @unul:

    Ca sa vezi, aceeasi logica pe care o demasti acum functiona cu succes la postacii oranj in cazul furtului Robertei.

    Deci, ”gandire de sluga” aveau si aia care, intrebati de furtul Robertei, raspundeau cu ”si ceilalti au furat”!

  • 18

    Daca vin de la EVZ, sigur sunt adevarate, ca doar se stie ce mari ziaristi de investigatii sunt pe acolo!

    desideriu
    2010-10-18 16:55:54 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 19

    aşteptăm cu interes stenogramele cu r.culcer, mungiu-pippidi, radu moraru, dan diaconescu şi ogică, precum şi convorbirea dintre bănel şi mamiţica lui, patapievici. sau alea apar mai încolo când sare preţu la apa plată? frumoasă ţară

  • 20

    Sunt si eu de acord ca jurnalistii cu coloana si bun simt din trust are trebui sa-si dea imediat demisia. Chiar daca nu s-au facut presiuni asupra lor in mod direct. Si i-as ruga de asemenea pe cititorii, ascultatorii, telespectatorii RC care inca mai cred ca Romania nu e doar o mare mizerie sa boicoteze posturile, ziarele, platformele RC. Ce putin eu am sa o fac incepand din momentul asta.

    Cristian Loghin
    2010-10-18 17:00:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 21

    @ Costi: fara suparare, dar care “incercarile de bun-simt din ambele tabere”???
    O s….. prin batista cu totii, ca daca urla nebunu’ la voi faceti in pantaloni!!! Daca asa vorbea cu Buscu care mie imi pare un pampalau lingusitor sau cu Tanase care se dadea mare BBC-ist, pe voi se p… cu pisatul boului …
    Iar incercarile ale de bun simt, trebuiau sa fie incercari adevarate nu schelalaituri! Scrasneati din dinti pe la colturi neavand curaj sa vorbiti prea tare sa nu care cumva sa va auda nebunul …
    Toata stima pentru Turcescu! Ca nu ii mai conveneau banii, ca nu ii convenea politica editoriala, cel mai important este ca acum cand vedem adevarata fata a presei el nu este acolo!!!! Voi sunteti!!!

  • 22

    @desideriu
    asta ai inteles tu,ca vin de la EVZ?
    Slabuta minte ai,trebuie sa recunosti!
    Altfel,ce mai faci,sanatos voinic?
    @dorin
    ce faci papusa mica si naiva?ai fugit de sub fusta mamichii?
    @asiro
    este bine ca ai invatat sa scrii,asa nu mai esti nevoit sa te faci inteles prin semne.Bravo,mai ai intrebari d-astea inteligente?

    tamara's nephew
    2010-10-18 17:03:59 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 23

    totul încape într-o propoziţie:

    o zi istorică pentru presa romînească.

    val_one
    2010-10-18 17:05:09 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 24

    scuze,„ presa românească”!

    val_one
    2010-10-18 17:05:47 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 25

    Sincer, singurul aspect care m-a șocat a fost, într-adevăr atitudinea lui Bușcu. Nu spun că ăia din PDL și președintele sunt călugări, însă parcă nici chiar atât de ticăloşi precum ni-i prezintă televiziunile nu sunt. Până la urmă, dacă serviciile ar fi fost de cealaltă parte, poate că eram la fel de oripilați, dar pentru că nu aveam cu ce să comparăm.
    Vântu a acționat ca un afacerist. Cred că toți afaceriștii gândesc și acționează ca el, indiferent de tabăra din care fac parte. Aceste stenograme nu fac decât să dea o formă concretă ticăloșiei ziariștilor; dar asta se vedea cu ochiul liber, dacă aveai/ai capul limpede.

    marius v
    2010-10-18 17:06:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 26

    rogozane, ti-am citit ps-ul si pps-ul si m-a bufnit rasul. pai bine, mai copile (ca esti tanar, n-ai experientza), stai bre in cloaca asta si fa pe viteazul. dar stii cum pari? ca redactorul-sef de la scanteia sub ceausescu, ce ar fi zis “io stau ca sa arat ca sunt independent”. dai tot mai des dovada de-o prostie crunta, si nu esti prost de felul tau, incapatanarea pana la dzeu (ardeleneasca?) e de vina

    stai, bre, ca nu faci nimanui in ciuda. iti dai foc singur la credibilitate, cat o mai fi ramas din ea:)

    gioconda
    2010-10-18 17:07:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 27

    un strigat disperat catre postaci si nepostaci isterici: DE CE SA PLEC DE AICI? CIND POT SA SCRIU CE CRED?

    Costi Rogozanu
    2010-10-18 17:11:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 28

    Rogozanu tocmai ne-a dat exemplul slugoiului obedient.

    Chiar, de ce sa plece de-aici din moment ce el scrie ce vrea (Vantu?) ???

  • 29

    Gunoaiele lui Vantu incep sa puta tot mai tare!

  • 30

    Costica ar trebui sa pleci din onoarea de a nu avea nimic de a face cu tot ceea ce inseamna Vantu , dar de , probabil e foamea mare :) )

  • 31

    Costi,

    eu spun (şi votez) să nu pleci.mai ales că-mi place ce şi cum scrii de cînd eşti la criticatac. :)

    val_one
    2010-10-18 17:18:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 32

    @Costi Rogozanu: Pai atunci lasa ca daca se inchide taraba, te duci acasuca si chiar poti sa scrii tot ce vrei.

  • 33

    Rogozu ne informeaza ca Buscu a scapat onorabil.
    Chiar asa sa fie?

    “D.BUSCU: Le-am interceptat mailurile, le-am interceptat corespondenta…”

    Sa fie asta “onorabilitatea” la care se refera acest Rogoz? :)

    Chiar nu va dati seama ce gunoaie sunteti, voi astia din slujba Vantului?

  • 34

    “S. O. VÎNTU: Bun, şi Doru, încă o chestiune, tati : să nu avem discuţii : Academia Caţavencu a devenit din momentul preluării mele, eu am lăsat-o liniştit în pace, să o las să-mi calce chiar propriile mele interese, dar in momentul în care a trecut pe finanţarea mea, Academia Caţavencu este o organizaţie patronală. Ea trebuie să răspundă intereselor patronatului. Intereselor de business ale patronatului. Acest lucru trebuie vorbit cu oamenii. Răbdare! E momentul delicat chiar în acest moment : vreau să-mi angajez o trupă de copii de 19, 20, 21 de ani, care să nu aibă niciun fel de prejudecată sau rahat la creier, oameni care înţeleg exact ce timpuri străbatem.

  • 35

    @Costi Rogozanu:

    Pleaca pt. simplul motiv ca daca intr-o zi iti vei permite sa gandesti “altfel” va trebui sa-i s**i p**a lu’ Vantu si sa iesi pe usa din dos. Nu ti se pare oripilanta ideea asta? Tu zici ca esti “curat”. Nu ti-e totusi scarba sa stai/scrii alaturi de oameni care o fac impotriva propriilor convingeri?

    Klorel
    2010-10-18 17:21:59 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 36

    toată lumea e cu ochii pe voi să vadă pe undeți scoateți cămașa. Ai ales varianta “noi ne facem trebușoara de zi cu zi….au ieșit din trust și materiale bune” și apelezi la buna noastră credință. Și, tot cu bună credință, ne sugerezi din condei că, de fapt, lupta Băsescu – Vîntu e o luptă “macho de orgolii”, amîndoi sunt o apă și-un pămînt, noroc cu Bușcu, care iese din toată chestia “onorabil”.
    Pervers.
    În realitate, este vorba despre disputa dintre Președinte și un patron de presă, moderată de angajații acestuia în limitele stabilite de comandantul de oști. (Vezi stenograme). Altfel, logic, zburai de mult, Costi.
    Presă independentă, cîinele de pază al democrației? Profesia de jurnalist? Închisesem televizorul acum doi ani, slavă Domnului că pe net sunt mereu unii care difuzează emisiuni mai bune. video.google.co../
    Pup!

    Adiciglenean
    2010-10-18 17:22:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 37

    Costi

    Felicitări pentru postare! Şi nu te uita cei care-ţi spun să pleci. Vîntu e un porc şi alde Stelian Tănase nişte lichele, dar asta nu te împiedică să le iei banii, cum se spune, şi să-ţi faci meseria. Şi fii atent că-ţi spune asta unul care nu e neapărat fanul stilului tău!

  • 38

    Și încă o chestie pe care am omis-o l-a primul comentariu.
    Toată stima, considerația și repectul pentru Liana Alexadru. (Re)Citiți postarea asta: voxpublica.real../
    Vedeți și data la care a fost scrisă! Coroborați cu datele din stenograme.

    @ Costi Rogozanu: N-am citit încă celelalte comentarii, dar…de ce să pleci Costi?! Fără urmă de ironie, tu ai fost și ești unul dintre cei mai echilibrați pe-aici. Nu-mi spune că „ești pe mână“ cu Mark Twain! :)

    marius v
    2010-10-18 17:23:21 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 39

    °,,•nu pot sa nu remarc ca in tot aceste de viltori patronale, – in care unii sefi isi luau m… pentru ca nu ascultau intocmai directivele, – si eu, si alti colegi ne-am facut cum am crezut micuta noastra trebusoara, de chitibusari neimportanti, fara sa ne deranjeze nimeni. N-ar fi corect sa nu precizez si asta – nici un om de buna credinta nu poate spune ca nu a vazut iesind din trust materiale bune de presa,,
    …………………………………….
    pai asta este mon ami°,voi sunteti considerati in viziunea lor/:6 ,,chitibusari neimportanti,,ai ,,DEMOCRATIEI,,-lor ,,a cele doua taberede gangsteri(chiar 4_ VINTU+PATRICIU+VOICULESCU+PAUNESCU) poate-’l cooptati si pe Florin Iaru in Confreria chitibusarilor neimportanti.

    constantin constans
    2010-10-18 17:23:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 40

    @Costi Rogozanu: Nu cred ca are nici o relevanta daca tu poti sau nu sa scrii ce vrei. Daca postezi intr-un trust care are credibilitate aproape zero, inevitabil, vei fi asociat cu acel trust. Iar daca tu crezi ca nu conteaza, ca lumea ar trebui sa te creada si sa te stie asa cum esti, atunci ori esti putin naiv ( lucru nu neaparat rau), ori de fapt nu te intereseaza credibilitatea ta, si atunci chiar dai de gandit..

  • 41

    Corecție: Și încă o chestie pe care am omis-o LA primul comentariu. SCUZE!

    marius v
    2010-10-18 17:25:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 42

    Sa faci bani aruncand cu zoaie in oricine = iRealitatea.
    Din stenograme:
    “Isarescu caca, e rau, daca asta mi-ar fi adus doua puncte de rating.”

    Corina Dragotescu, jurnalistul “curat”, de fapt jurnalistul las, “vine colega de la Social, filmeaza tabelul sa si-l asume. Eu nu-mi asum nimic.”
    Rusine!

    Chiar daca ai rate de platit, sa faci asa ceva inseamna ca nu ai nici o minima valoare morala.
    S-a mai vazut acest lucru cand s-a dezvaluit ca ati avut venituri salariale (drepturi de autor, Ha!)fara sa platiti contributii la somaj, sanatate, etc., dar voi “plangeati” de mila somerilor, pensionarilor, a situatiei precare din sistemul de sanatate.

    Saraca Romanie!

    @ Costi Rogozanu
    O intelegere intre Basescu si Vintu ar fi o intelegere intre un politician si un mogul. Atata cat sunt respectate niste principii e OK.
    Dar, jurnalismul din iRealitatea e o josnicie, eufemistic vorbind.

    Angela, Oradea
    2010-10-18 17:29:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 43

    rogozane, stiu ca citesti, futu-ti pastele ma-tii. te-ai grabit sa banezi, cand iti pusesem ceva cat se poate de cumsecade, sa reflectezi.

    ce-ai obtinut de-aici? ti-ai mai castigat un dusman. ca m-am lamurit complet si definitiv cine esti, cate parale faci. daca as fi fost in tara, ti-as fi facut o vizita. sa-ti trag o flegma intre ochi. nu se stie insa niciodata, poate-o sa am sansa candva

    gioconda
    2010-10-18 17:33:44 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 44

    Penibil si useless,in sens juridic,cine cunoaste cat de cat cum e cu probele si intocmirea unui dosar-beton.
    Ma intreb ce am afla daca s-ar scoate pe piata si inregistrari ale anumitor conversatii pe intuneric,in parcarea Tincabesti…
    Sau A.Nastase nu a fost asa de bine slujit de servicii?
    In orice caz,ti se face greata si de Vantu,si de jurnalisti,si de politicieni.
    Oricum,ramane intrebarea daca sunt adevarate…
    Ramane intrebarea asta fiindca,spre exemplu,CNN-ul in 1989 facea reportaje despre teroristi si o revolutie din Romania,iar adevarul stim bine care a fost,voie de la Politie,coane Leonido!

  • 45

    gioconda – te ceri practic sa fii cenzurat. de ce?

    Costi Rogozanu
    2010-10-18 17:36:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 46

    “DE CE SA PLEC DE AICI? CIND POT SA SCRIU CE CRED?”

    Hai ca asta-i tare!!! S-a ajuns acolo incit voi chiar credeti ca sinteti independenti! Si cum va explicati ca ceea ce “credeti” voi, cei de la VP, coincide cu ceea ce “cred” cei de la iRealitatea?!? Cum va explicati ca aveti aceiasi dusmani ca si Vintu? Cum va explicati ca ignorati constant acele subiecte care nu ii convin lui Vintu? Pina si din stenograme ati luat doar ce era mai inofensiv!

    Kondor
    2010-10-18 17:37:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 47

    Costi are dreptate!Dacă nu îi spune nimeni ce şi cum să scrie,nu văd care e problema?

    Altceva e la mijloc,vouă nu vă place CE scrie Costi, în deplinătatea libertăţii lui!

    Părerea mea,Costi, este că tu încă esti lăsat să scrii ce vrei pentru că nu ai un impact aşa de mare la public,dar,probabil că eşti pe listă…

    Radu Popescu
    2010-10-18 17:39:02 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 48

    ia verifica tu cate ai pe spam.
    iar daca ma banezi, tot eu castig, nu tu
    iti dau si-o bere cand vin in tara, ca m-ai scapat de mizeriile astea de la voi

    gioconda
    2010-10-18 17:40:31 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 49

    TOT RESPECTUL PENTRU JURNALISTUL COSTI ROGOZANU! Toti cei care posteaza aici nu-si varsa naduful, cum ar trebui, spre nenorocitul care corupe mintile oamenilor in propriul lui interes “de bussines” ci spre un angajat inocent! Sper sa nu mi-o luati in nume de rau, domnule Rogozanu, dar sunteti prea mic si neinsemnat ca sa contati in concertul manipulator. Ceea ce, in aceste momente este spre binele dvs. Este timpul ca dinozaurii balosi gen Buscu, Ursu si Ursoaica, Dragotescu, Sincai, Cretulescu sa plece din scena si sa lase generatia tanara (nu neaparat ca varsta!) sa faca jurnalism….De exemplu Costi Rogozanu, Fumurescu, Gotiu…

    Breloc
    2010-10-18 17:41:34 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 50

    o fi scapat vox publica ordinelor vantului. sa zicem.

    dar io ma intreb daca vreo unul dintre “ziaristii” de la Irealitatea va avea suficienta coloana vertebrala cat sa spuna ” bai baieti, io nu am chef sa fiu bagat in troaca cu restul gastii, asa ca imi dau demisia”.

    m-as mira sa fie vreo unul.

  • 51

    @Angela, Oradea,#42:si ce principii credeti dvs.ca ar guverna o relatie Basescu-Vantu?
    Ce principii credeti ca are un anume domn care a recunoscut senin ca are o problema cu o casa din Mihaileanu,”curat neconstitutional,da’umfl-o!”?
    Ce principii i-au legat pe Basel si Eol prin parcarile de la Tincabesti,pe intuneric,si care principii au luat-o la goana prin 2008~2009,ca atunci a inceput tarantela?!
    Foarte adevarat,e slinos tot ce se petrece intre Vantu si angajatii ori politicienii din stenograme-numai ca,daca avem un dram de minte,ne punem intrebarea cat este adevar si cat facatura in isprava asta cu inregistrarile?
    Iar intrebarea capitala este daca tot circul acesta va fi util justitiei si,o sa rideti,vietii celor de rand.
    Daca,de exemplu,veti vedea preluat postul TV de cineva,oricine,dintre servantii Baselului,veti crede in continuare in justitia romana?

  • 52

    D-le Rogozanu, am revenit pentru ca eram curios sa va citesc reactia. Sunt, din pacate dezamagit. Nu ma asteptam bineinteles sa scrieti ca plecati in momentul asta, dar sper ca macar va ganditi sa faceti asta. Nu stiu daca v-ati dat seama, dar sunteti in situatia intelectualilor pe care i-a luat la rost Herta Muller pentru apatia lor de pe timpul comunismului. Cu precizarea ca dumneavoastra nu riscati sa faceti puscarie. Eu mai sper ca puteti sa fiti demn. Sunt destui jurnalisti care duc o viata normala fara sa lucreze pentru oameni ca Vantu.

    ps. Nu, nu sunt postac, ba chiar sunt un cititor fidel al dumneavoastra de mult timp. Astazi v-am am scris pentru prima data pentru ca am considerat ca e necesar.

    Cristian Loghin
    2010-10-18 17:48:01 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 53

    Rogozanu nu pleaca pentru ca nu a primit inca ordin de la SOV sa plece, deocamdata SOV inca are nevoie de Rogaozanu.
    Radu Popescu, Rogozanu nu e liber, este osteanul lui SOV. Asta vrea el sa crezi, ca e liber si ca scrie ce vrea si cum vrea. Intr-un fel ai dreptate, scrie ce vrea si cum vrea dar pe subiectele pe care i le ordona SOV.

  • 54

    dulce et decorum est pro patria mori

    Quintus Horatius Flaccus
    2010-10-18 17:51:34 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 55

    @D bati campii, amice

    Quintus Horatius Flaccus
    2010-10-18 17:52:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 56

    @D: rogo-i ok, chiar daca-i place iasul (mie nu prea, poate doar in octombrie cand cad frunzele). tot SOV i-o fi zis sa scrie si de M. Twain?

    Quintus Horatius Flaccus
    2010-10-18 17:54:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 57

    Quintus Horatius Flaccus, ii bat dar spre deosebire de Rogozanu nu ii bat la comanda, aia e….
    La fel credea lumea la inceput si despre Nistorescu, apoi despre Chireac, apoi despre Tanase si tot asa pentru ca pina la urma sa ne dam seama ca toti sunt minjiti…ei sunt oastea lui SOV.

  • 58

    nu plecaaa costeleeee!
    cui ne lasi tu pe noiii costeleeee?!
    nu ti-a foost mila de nooiii costelEEEE?!
    amin si inch allah!

    silviu petcu
    2010-10-18 17:56:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 59

    io zic sa vedem cat mai repede stenogramele convorbirilor SOV-Rogo. deneaule, parquetule fii pe faza!

    Quintus Horatius Flaccus
    2010-10-18 17:56:56 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 60

    Quintus Horatius Flaccus ca in orice ostire exista oameni specializati. Alde Nistorescu, Toader, Dinescu sunt infanteria, alde Tanase si Buscu sunt cavaleria (ei au impresia ca s-au minjit dar spre deosebire de ceilalti doar pe o mina, nu pe amindoua) si mai sunt cei ca Rogozanu care sunt un fel de intendenti, ei nu lupa direct ei duc un fel de proxy wars de la distanta prin opinii care aparent nu au legatura directa cu cauza.

  • 61

    @D: ROgo nu-i nici Nistorescu nici Chireac. e mai mult un cititor atent, cred eu.

    Quintus Horatius Flaccus
    2010-10-18 18:00:25 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 62

    Cine deţine puterea, evident cel care ascultă telefoanele şi ştie să livreze la timp stenograme !

  • 63

    @38 marius v.

    Tot respectul pentru Liana Alexandru atunci in 4 dec.
    Ar fi de vazut reactia ei acum cand stim care sunt noile politici in trust.
    Atunci mai scapa cate o dizidenta, acum… se va vedea cat sunt de ferme convingerile.

    @ Costi Rogozanu
    a propos de @ 40 Alin

    Nu-mi permit sa-ti spun sa pleci, dar citind postarea 40 a lui Alin imi ziceam ca aceeasi lipsa de credibilitate i se imputa lui Boc & Co., chiar daca masurile sunt corecte n-au credibilitate, zic “jurnalistii” si “sindicalistii” nostri.

    Angela, Oradea
    2010-10-18 18:03:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 64

    Inca una si ma duc:
    “P.P.S. deja sint vreo 10 comentarii dintre care unii zic sa-mi dau demisia si sa nu stiu ce. Raspunsul e “NU”, nu plec de aici decit cind n-o sa mai pot face ce vreau. Mai bine ati pune mina si ati gindi si ati citi:), asta in loc de flegme cliseistice.”

    “Flegme cliseistice” = “Mai bine ati pune mina si ati gindi si ati citi:)”

    Lumea face apel la onoare si Dl. Rogozanu e glumet. Halal!

    Cristian Loghin
    2010-10-18 18:06:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 65

    Quintus Horatius Flaccus, lasind gluma la o parte, mie, dupa toata povestea asta, mi se pare ca situatia lui Rogozanu la trustul Realitatea se aseamana cu cea a lui Pasternak pe timpul lui Stalin. Rogozanu este emblematic pentru o parte a gazetarilor care inca mai “traiesc” in lumea aia in care jurnalistii nu sunt compromisi intr-o asa mare masura.

  • 66

    S. O. VÎNTU: Nu sunteţi liberi, nene. Vă convine, lucraţi, nu vă convine, plecaţi, ce mare căcat!

    exilat
    2010-10-18 18:13:43 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 67

    @Costi Rogozanu: ………….jigneste cititorii,cenzureaza,considera ca toata lumea e platita ,ca cine nu e cu voi e impotriva voastra,ca numai voi aveti dreptate si ca ceea ce vedem nu e adevarat.ma faci sa imi amintesc de propagandistii ceausismului.dar te intreb si eu …asa,ca omul simplu…..la ce va mai ajuta?

    de la antena1 la antena3,de la realitatea la otv,s-a pogorât o cortină de fier asura presei romanesti.in spatele ei au rămas toate ziarele mogulilor…jurnalul national,cotidianul,gandul,adevarul,catavencu….

    hi!hi!hi!….scrii ce crezi ?e posibil .in fond sunteti cu totii legati ombilical la ura mogulilor.va simtiti cu totii un fel de vanturi dusmanite de basescu.

    lucaman
    2010-10-18 18:14:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 68

    @ Costi: Cristian Ghinea a spus bine ceea ce astepta cu totii de la unii ca voi, astia independentii, sa auzim in stenograme!!!! Dar cand vorbiti de bani, va pisati pe voi …
    “Visez și eu la o stenogramă în care cineva să-i spună lui SOV chestia asta în față: ”auzi, bă, filfizonule, vorbești prea mult, ești lăudăros pînă la greață, libidinos de nu s-a pomenit și ai mari probleme cu reprezentările sexuale. Nu îmi mai spune ce să fac, pentru că te lauzi singur că nu te bagi în politica editorială. Da, e pe banii tăi, dar pe principiile mele, așa că ori mă demiți ori îți bagi banii în c…!!!!”.”
    Ia zi-ne tu Costi, tu ai spune asa ceva ciocanarului?

  • 69

    @Costi Rogozanu: Raspunsul e “NU”, nu plec de aici decit cind n-o sa mai pot face ce vreau.

    pai nici nu ai unde sa pleci….hi!hi!hi!cine in afara mogulilor va mai angajeaza pe voi?

    lucaman
    2010-10-18 18:28:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 70

    - Liiceanu\Müller = Costi\cititorii furiosi;

    - Müller ≠ cititorii furiosi.

    Sint de acord ca Rogozanu ar trebui sa-si dea demisia, dar numai daca acceptati sa v-o dati toti cei care lucrati pentru patroni corupti. Costi macar nu s-a coborit mai jos de statutul de “Mitläufer”. Voi puteti sa va laudati cu atit macar? Daca ati avea putina demnitate, ati pune-o de o greva generala.

    f.moreau
    2010-10-18 18:28:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 71

    @asiro: 5
    de la Basescu n-am pretentii legate de demnitate. :)

    JohannM
    2010-10-18 18:32:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 72

    costi rogozanu 27:
    motive de demisie:
    1.Pt. a protesta impotriva unui patron care isi bate joc de jurnalisti. Chiar daca asupra voastra nu s-au facut presiuni directe, e vorba de atitudinea omului care va ofera spatiul.
    2. Pt. a avea credibilitate pe viitor in ceea ce scrieti,pt. ca am impresia ca in momentul asta s-a cam ales praful de ea (nu va acuz de nimic pe cei de aici).
    3. Pt. a nu va supune unor atacuri gratuite. Desi probabil ca vor continua, cel putin asa va veti putea apara in mod credibil.
    4. Pt. a da o sansa presei romanesti.

    Ma rog, era o idee. Nu stiu daca sunt cel mai in masura sa insting la un asemenea gest. Daca ar fi sa imi aplic criteriile astea,probabil ca ar trebui la randul meu sa demisionez. Voi insa sunteti persoane publice si cred ca a inghiti asemenea mizerii va afecteaza mult mai mult decat pe mine (zise el, justificandu-si propria lasitate).

    JohannM
    2010-10-18 18:45:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 73

    ps: daca va veti da demisia, sa va gasisti un loc unde sa scrieti. eu vrea sa va citesc in continuare.

    JohannM
    2010-10-18 18:53:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 74

    Ati vazut vreodata pe Discovery cum se caca hipopotamii?

    Isi invart coada cand se caca ca sa imprastie cacatul cat mai departe.

    Exact asta fac astia de la Vox-Pulica. Imprastie cacatul lui Vantu!

    Niste gunoaie!

  • 75

    Ei bimne Rogozanu iti masi place ca te-ai lafait si ai hapait cum avrut Vantu?
    Pentru mine esti un jurnalist ratat.

    condoritza
    2010-10-18 18:56:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 76

    Cinste lui Robert, el nu a acceptat manipularea lui VANTU.

    condoritza
    2010-10-18 18:57:29 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 77

    Fiecare dintre noi, facem politica angajatorului , inclusiv SRI, STS, DGIPI, SIE !
    Domnia îndelungată a împăratului, presupune un împărat cu urechile lungi, iar în ce priveşte poporul dacă nu doreşte să fie expus oprobiului public, nici măcar în somn nu ar trebui să vorbească, pentru că nu se ştie când ar putea fi folosită împotriva lui.

  • 78

    nu ai motive sa pleci, doar pentru ca acum sunt dovezi despre cum merge treaba in presa. Banuiam, dar dovezile cam lipseau; doar Andrei Gheorghe recunostea deunazi ca a deformat realitatea pe vremea lui Nastase

  • 79

    Cinste Lianei Alexandru, singura la care nu a fost vizibila vanzarea catre SOV.

    Jurnalistii cinstiti ar trebui sa demisioneze.
    Sigur nu ma astept sa faca asta STANCU, CRETULESCU, STELIAN TANASE , HUREZEANU si multi altii mai mici care au fost vanduti pentru o mana (cam mare) de dolari.
    Costi, vrei sa mai apari la Realitatea TV?
    Nu crezi ca ar fi timpul sa demisionati cu totii si astfel sadati o lectie , un exemplu de moralitate acestui popr chinuit, mintit, instigat la violenta de VOI, OAMENII LUI VANTU?

    petronela
    2010-10-18 19:02:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 80

    @meb: Dar nu ca sa prostesti un popr si sa il instigi la violente de strada, la sfidarea autoritatii. Asta NU!
    Nu crezi ca presedintele are dreptate sa introduca presa intre factorii de risc privind siguranta nationala cand vezi ce face presa? Cand presa instiga la violenta, da este pericol .NU ARE DREPTUL SA INSTIGE LA REVOLTA!!!!

    petronela
    2010-10-18 19:05:24 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 81

    Da despre asta nimic nimic ?

    “Dar cum să lucreze salariaţii, cărora le dau să mănânce, împotriva intereselor mele ? Asta-i noaptea minţii ! Pe banii mei ! Asta este noaptea minţii ! Ei luându-şi o şpagă de doi bani sau aranjându-şi vreun post în viitorul guvern. Nu se poate aşa ceva. Si dacă am fost cu menajamente, cu mănuşi, cu aia, cu aia, de-acuma nu mai sunt, de-acuma e pe faţă totul. Si aşa e normal în toată lumea asta. Ce, am fost eu puţin legat la ochi, dar lucrurile s-au terminat. ”

    Sapagarilor de la Catzavencu le-a taiat Vantu (Buscu) macaroana si i-a impiedicat sa nu mai faca un ban din spetzuri pe de laturi cu Basescu wowo. Asta da dezvaluire. Curat mogul ticalos, sa intre asa cu bocancii in spertzul deontologilor ntz, ntz, ntz .

    Recunoastetzi pesonajele: posturi in guvern, la ambasade …..

    PS. cand societatea e pe pierdere se cheama ca traieste din ce-i da patronul sa manance. Iar cine se caca acolo de unde mananca se cheama ca e porc.

    PPS in USA nimeni nu iese din politica editoriala a ziarului sau a canalului TV.

    Daca iese, iese pe usha impreuna cu editorul de numar care i-a dat bun de tipar. PUNCT.

    Dar desigur curvele de meserie se pretind mreu virgine.

    PPPS demisia nu e o obigatoriu sa fie cu injuraturi. Gunoaiele nu isi pot imagina decentza si manierele lui daca nu ne intzlegem nu e obigatoriu sa ne si injuram.

    Certinutzilor ziarele nu pot fi decat ale mogulilor si la fel de mogulizat e si Jurnalul si EVZ si Adevarul si Catzavencu si Gandul si Romania libera. Restul au murit de mult. Get used to it.

    Sa sa nu-mi zicetzi mie ca foaia lui Nistorescu pt ca nu mai e la mogul e mai democratica sau mai putzin democratica (masuram pe deviatzii de la linia editoriala) decat …. EVZ sau Jurnalul. Ziarele de cand nu mai fac bani platesc pretul schimbarii postului de la cel d evaca de muls la cel de dulau in lantz. De aceea zingurele ziare cu adevrat independente sunt tabloidele tzatze-cur ca in “politica lor editoriala” cata vreme fac bani nu intra nimeni.

  • 82

    @sefu: dexonline.ro/de../

    Ramona
    2010-10-18 19:06:46 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 83

    Am crezut ca ai un pic de caracter, dar sa vii iar cu Basescu cand este vorba aici de felul in care sunteti vanduti intereselor lui Vantu este jenant.
    Costi, de mult te-am vazut lingand la Vantu dar acum vad ca nu diferi de ceilalti Stancu, Ursu, Cretulescu, Prelipceanu, Chireac ,Tanase , Tatulici, personaje care azi imi fac sila!

    dreamless
    2010-10-18 19:08:25 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 84

    un fel de ,,REZISTENTA PRIN CULTURA,,a ,,chitibusarilor neimportanti,,

    constantin constans
    2010-10-18 19:24:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 85

    Costi, da-ti demisia. Nu poti sta la aceeasi masa cu vantu… Indiferent de interpretarile tale, lombajul si moralitatea lui sunt argumente suficiente pentru a parasi acest personaj.
    Ia-l pe fumi cu tine, inca doi-trei de pe voxpublica, s-or mai aduga cativa “anonimi”, si faceti un ziar independent! O sa aveti succes! Incercati si-o sa vedeti, mult vi se vor alatura. Ganditi liber!

    Clovis
    2010-10-18 19:31:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 86

    @Angela, Oradea: Ceea ce am observat eu, cam pe vremea in care Liana Alexandru a scris acea postare, a fost ca i s-a luat emisiunea „Reporterii Realității“. De atunci, prezintă doar știri. Editate de alții. Crezi că ar trebui să fenteze prompterul?! De ce? Și, mai ales, tu (și toți vitejii care ii cer lui Rogozanu să plece) ai face-o?! Lucrează cineva la schit? Patronii voștri (indiferent că lucrați la stat sau la privat) au aripioare? Sunt ingerași?

    marius v
    2010-10-18 19:55:27 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 87

    Dom` Rogozanu,
    esti de groaza, citeste postarea dlui Teodorescu de pe Catavencu si poate-poate mergi dupa usa din baie.

    Cănuţă
    2010-10-18 20:02:34 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 88

    @Costi
    Nimeni nu-ti cere sa-ti dai demisia! Sensul este mai degraba de recomandare, lumea chiar vrea sa te recupereze. Pentru asta ai putea sa te simti onorat si chiar sa spui saru’ mana.
    Si-apoi, ia pune si tu problema dpdv economic: Ce castigi daca ramai la vantu? Că de pierdut, ai multe.

    Mircea
    2010-10-18 20:02:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 89

    Regulat tu aduci in discutie TVR -ul , asta e momentul , Anglia este ce este pt ca BBC ul este un post public care a impus un set de valori. In Romania varianta unui post privat care sa fie editorial ok este exclus . Sa nu ti dai demisia , lanseaza un curent de opinie pt o televiziune publica independenta si profesionista dar fara TVR isti . Un canal nou sprijinit de societatea civila si de toti oamenii ok la cap. Vantu este un paranoic , ca Sarbu , ca Voiculescu …sunt omeni mici care la un moment dat au avut puterea la indemana. eu incep sa-l reevaluze pe Constantinescu – nu a condamnat comunismul , un gest formal din partea lui Base – dar atentie nu a folosit statul in interesul lui politic cum face Base in dosarul Popa . Esti un tip ok – stai acolo !

  • 90

    mircea – de ce sa ma simt flatat. nu am nevoie de nimeni, nici de voi, nici de moguli ca sa-mi vad de viata.

    Costi Rogozanu
    2010-10-18 20:31:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 91

    marian – ai vazut stirile tvr de adineauri – e practic televiziunea celuilalt mogul – presedintele

    Costi Rogozanu
    2010-10-18 20:33:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 92

    @Costi Rogozanu:

    de ce sa ma simt flatat. nu am nevoie de nimeni, nici de voi, nici de moguli ca sa-mi vad de viata.

    asa o fi. deocamdata realitatea (cu r mic sau r mare) zice altecele. :)

    Mircea
    2010-10-18 20:44:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 93

    Cum p.m. sa va f. Basescu asta chiar pe toti!
    Cu dovezi!

    valexandru
    2010-10-18 20:50:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 94

    Vazand amploarea interceptarilor te intrebi cine ameninta securitatea nationala (a conationalilor), presa sau securitatea.

    Big-Brother
    2010-10-18 20:59:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 95

    Nu am vazut stirile de la TVR dar nu imi fac iluzii, te cred – sunt cu Base – este foarte clar . Giurgiu a ratat o sansa istorica la vremea lui , nu s=a prins ca ala era momentul in care putea sa stranga ce avea Romania mai bun pt ‘ Proiectul meu ” vorba lui SOV . Vocile credibilea au avut nevoie de expunere , jurnalistii la fel – aveau nevoie de un job bine platit si la virina SOV declara ca nu se baga in profesie ,Este normal ca SOV a strans ce era mai bun in piata la vremea ai si acum toti oamenii aia sunt facuti de rahat la gramada ca si tine . Cineva care nu este din profesie nu o sa inteleaga niciodata nimic. Dar Giurgiu putea sa stranga jumate din oamenii astia la TVR si sa puna in miscare, o mentalitate . Nu este prea tarziu , ideea de televiziune privata a murit azi ! Este un soc pe media fara precedent. La asta sa ne gandim. O sa traim din divertisment de la privati si manipulari TVR -iste ?
    Si toti oameni astia ok , care nu si-au pus-o cu Vantu ce o sa faca ?

  • 96

    “Am publicat dimineata un articol de placere si recomandare cu Mark Twain. Si, din cauza stenogramelor, si-a furat-o pe nedrept:). De ce sa intri la un post cu MT si sa dai cu noroi?”

    Posteaza articolul ala a doua oara dupa ce trece “urgia”!

  • 97

    “ba,esti un nesimtit”, sintagma ce-i apartine lui Rogozanu.
    Care nu e deloc nesimtit cind afirma ca asa cum e iRealitatea televizia mogulului Vintu, tot asa si TVR e televizia mogulului Basescu.
    Nu ti-ar fi rusine de critica literara pe care o practici?!

    Cănuţă
    2010-10-18 21:13:34 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 98

    @51 RMV

    Macar omul a avut puterea sa recunoasca ca are o problema cu acea casa.
    Cati dintre politicienii ultimilor 20 de ani au recunoscut ca au luat o decizie gresita?
    Atunci, cine sa inceapa reforma acestui stat?
    Nimeni pt. ca fiecare avem o “buba”?

    @87 marius v.

    Sa prezinte stirile poate fi activitatea de moment la iRTV.
    Oricand i se poate ivi provocarea, iar eu la acel moment ma refeream.

    Angela, Oradea
    2010-10-18 21:20:27 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 99

    Pentru toţi cretinii şi/sau căcănarii din presă care se arată „deranjaţi”, „îngrijoraţi”, „oripilaţi”, de stenogramele convorbirilor dintre Mogul şi mercenarii din dotare: posibilitatea ca un magnat media să dărâme puterea politică fără a încălca legile în vigoare, este o trăsătură obligatorie şi definitorie a oricărei democraţii autentice. Includerea stenogramelor într-un dosar penal este cea mai bună dovadă a faptului că, în România, Parchetul face poliţie politică motivând că libertatea presei e o glumă bună la adresa „siguranţei naţionale”.

  • 100

    @presacaopra(v)da:
    Cretinel mic,
    Intr-o democratie parchetul ii baga la racoare – fara a incalca legile in vigoare – pe mogulii care … incalca legile in vigoare.
    E prea greu pentru tine ?

    Mircea
    2010-10-18 21:33:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 101

    Ma mir ca nu s-au lansat stenogramele astea la aniversarea de “+1″ a Voxpublica :-)

    Vine iarna, “ninje cu sinje” :-)

    box-defender
    2010-10-18 21:51:59 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 102

    vantu nu intelege internetul. asta e si motivul pentru care v-a lasat in pace

  • 103

    dan_ … si pentru ca v-a lasat in pace, a iesit voxpublica ok

  • 104

    @giocondo…ai ramas cu zambetul ala tamp…atata poti…SI IA HAI TU IN TARA, FRAIER DE DUBA CE ESTI…NU NE MAI DA LECTII…CICA DE DINCOLO…MAI NETERMINATULE…CU ATATA SCOALA CATA VACANTA AM EU…DACA NU-TI CONVINE…O PARERE UITE-TE DRACU LA DESENE ANIMATE…POATE INTELEGI..SUGACIULE!!!!

    laurentiu
    2010-10-19 00:49:03 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 105

    @GIOCONDA…TE ROG…SA NU-MI DAI PREA TARE BARBA IN COAIE…CAND VI…INCET….SI DES…

    laurentiu
    2010-10-19 00:54:35 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 106

    “si eu, si alti colegi ne-am facut cum am crezut micuta noastra trebusoara, de chitibusari neimportanti, fara sa ne deranjeze nimeni”.

    …exact ca noi, astia mai batranii, pe vremea impuscatului. venea bunaoara directiva sa bagi programu’ partidului la scoala, in lectia de.. orice!… tu ziceai ca ei si faceai ca tine. chestiile astea ne mai salveaza, pe ici-pe colo, ca indivizi, da’nu se cade sa ne falim cu ele in societate.

    douajdeani
    2010-10-19 01:08:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 107

    mie mi se pare impresionant cum a reusit golanul asta sa dea peste cap o tara intreaga, chiar si o tara tiganizata ca romania.

    si o intrebare pentru cine a avut rabdare sa citeasca tot ce s-a publicat azi din inregistrarile convorbirilor telefonice: nici un fragment de discutie vintu-hurezeanu? demisia lui de acum o saptamina din funcţia de preşedinte al grupului realitatea-caţavencu sa fi fost pretul pe care la platit ca sa-si salveze “onoarea”?

    stelian tănase, in schimb, inlocuitorul lui hurezeanu, apare din inregistrari ca ultimul tzucalar si lingau din emisfera nordica. gretzos pina la voma. asta e genul de prost care ajunge sef doar cind toti cei care au ceva in cap au dezertat ori s-au predat deja vazind ca razboiul e pierdut si ca e iminenta capitularea neconditionata. am auzit ca disperatul florin iaru a ajuns in sfirsit, dupa lupte seculare, sa faca si el rost de ceva bani de vodca de la realitatea. alt istet nevoie mare.

  • 108

    “-”

    (o cratima din rezervele personale pentru corectorii de ocazie)

  • 109

    S.O.VÂNTU : – Cred că cea mai mare tâmpenie care a făcut-o imbecilul ăsta este că m-a ales pe mine ţintă, încă de acum un an de zile. Era băiat deştept, venea la supt p…, îmi sugea p… frumos, spunea sărut mâna pentru masă şi cu asta basta. Că loviturile mari, boul dracu’, nu cu presa i le-am dat ci cu capacitatea mea de combinaţii şi de joc.

    Traiasca vantu care in loc de un presedinte jucator ne recomanda un presedinte sugator.
    Traiasca jurnalisti independenti care s-au facut ca ploua.
    Au dat doar pe net, ca cica prostimea se uita doar la tv. Astia de pe net oricum aflau.

  • 110

    Rogozanule, zici ca nu te-a deranjat nimeni cu nimic, adica nu ar fi venit nimeni sa-ti spuna ca si cum sa scrii ori sa zici la tv…Pai nu era nevoie!!! Tu, ca si altii, nederanjati de nimeni, “ascultati de bunavoie si nesiliti de nimeni”…Adica vedeai la tv manifestarile colegilor de la tv si te conformai, cum zicei, ca asa simteai.
    Aici e nebunia, ca nici macar nu-ti cerea nimeni nimic, dar tu trambitati aiureli…
    Acuma una din doua: ori esti prost, ori o s*g* (si acuma, cu acest post) la greu.
    Parerea mea, e ca o s*u*g*i LA GREU !!

    Hai sictir, totusi.

    Sunt atarnator la Vantu, deci, sunt jurnalist. De top!
    2010-10-19 06:24:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 111

    @Costi Rogozanu:
    aveti dreptate.

    Daca ce scrieti este ce ganditi,va inteleg optiunea de a ramane.

    Problema este ca nu totul se reduce la jurnalisti in stenograme. Jurnalistii din stenograme sunt doar instrumentul.

    Ce “ganditi” despre asta?

    valexandru
    2010-10-19 09:55:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 112

    @Costi Rogozanu:
    Puţină decenţă nu ar strica…măcar amu’ când pulimea(marea masă) a aflat cât de corect aţi informat poporul cu televizorul.

  • 113

    iERI , la ora 16.30 opozitia a depus motiunea . POATE, POATE ….

  • 114

    @Costi Rogozanu: Păi să încerc eu să rezolv problemuța, cam ignorată până aici.
    Vremurile s-au schimbat. Nu cred că pe la 16-18 ani nu te-ai gândit că degeaba vei avea bani de mașină, de casă, de gagici… pe la 40 de ani, când energia de a-i cheltui se va cam duce dracului. Poate că părinții ți-au și spus că, mai întâi trebuie să înveți și să muncești, „pentru că banii nu pică așa, din cer“. Ei, uite că a apărut o nouă generație de oameni, ca să zic așa, cu pregătire de „manageri“ încă din viața intrauterină. Cultură?! Educație?! Conștiință?! Muncă?! Haida de! Ce-i cu ideile astea de pe vremea inchiziției?! Ești expirat! Ești ineficient! Îți arată ei cum se fac banii. Că jongleriile astea financiare au dus la o criză mondială este nesemnificativ pentru ei și, oricum, nu reușesc să facă vreo legătură între două evenimente aparent disparate. Ăștia formează o încrengătură închisă, precum bureții de mare sau insectele – nu mai acces la evoluție, pentru că sunt îngust specializați. Proști, agresivi, orgolioși, paranoici, leneși, lași, stupizi… mă rog, all in each one. Se pun lesne în slujba vulpoilor gen Vîntu – ceea ce nu sesizează ei (pentru că nu au receptorii necesari) este că atunci când boss-ul te alintă (Sergiulică, Doruleț, bătrâne, banditule) nu-i a bună; urmează vremuri dificile.

    marius v
    2010-10-19 13:06:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 115

    “Cotidianul” lui Vintu a fost un adevarat “rezervor de resurse” pentru Basescu si pdl! Sa ne amintim de Sever Voinescu, Cristian Preda, Carol Sebastian, Ada Mesesan, Catalin Avramescu, Traian Ungureanu, Teodor Baconschi, Cristian Patrasconiu, I.T.Morar… :cool:

    Sper ca nu am uitat pe nici unul dintre bravii ostasi cu care a “luptat” Vintu pentru suspendarea lui Basescu! :lol:

    Acuma, daca ar fi sa fie sincer, consecvent si “de buna credinta”, Basescu ar cam trebui sa-i zboare, cu manie capitalista si antisecuristica, pe toti infiltratii astia ai lui Vantu din preacuratele-i structuri de putere! :D

    Niels Schmecker
    2010-10-19 13:38:16 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 116

    Eu nu zic să îţi dai demisia. Nu prea urmăresc Realitatea TV – are o violenţă mascată care îmi produce greaţă. Te-am văzut de vreo două ori mai demult şi nu mi-ai părut dezechilibrat sau uşor de manipulat într-o direcţie sau alta. Desigur că se observă uneori că îţi place vreo idee care, aparent, te mută direct din tabăra pro în tabăra contra sau invers. Nu contează pro-cine sau contra-cine. Pentru mine asta nu e supărător pentru că încă pari destul de echilibrat în ceea ce notezi pe-aici. Nu ştiu dacă mai apari la Realitatea.

    Ramona V.
    2010-10-19 15:04:02 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 117

    Sau, ca să fiu mai explicit:

    Un bărbat zbura cu un balon cu aer cald și la un moment dat și-a dat seama că s-a rătăcit. A coborât până aproape de pământ și a zărit o femeie pe o pajiste. Apropiindu-se de ea, el i-a strigat:
    -Fii amabilă, poți să mă ajuți ? Am promis unui prieten că mă întâlnesc cu el, dar nu mai știu unde mă aflu.
    Femeia i-a raspuns:
    -Te afli intr-un balon cu aer cald, la vreo 10 metri înălțime. Te găsești între 40 și 41 grade latitudine nord, și între 59 și 60 de grade logitudine vest.
    -Ei, probabil ești ingineră de profesie! spuse omul din balon.
    -Așa este, răspunse femeia, dar de unde știi ?
    -Păi tot ce mi-ai spus este corect din punct de vedere tehnic, dar tot n-am idee ce-aș putea face cu informațiile de la tine și sunt tot în ceață. Să fiu sincer, nu m-ai ajutat deloc. Ba chiar pot spune că m-ai ținut pe loc degeaba.
    Atunci femeia i-a raspuns:
    -Dar tu trebuie să fii director !
    -Așa este, răspunse bărbatul, dar de unde știi ?
    -Pai nu știi unde te afli și nici încotro te îndrepți. Te-ai ridicat la înălțime profitând de o flamă care a incins situația. Ai făcut o promisiune pe care nu știi cum ai să ți-o ții și te aștepți ca oamenii de sub tine să-ți rezolve problema. Adevărul este că te afli exact în locul unde te aflai când am început discuția, dar brusc constați acum că asta este din vina mea.

    marius v
    2010-10-19 15:36:07 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 118

    Mazgaleala lui Leca a fost cea mai jenanta incercare de a “scuza” si de a abate atentia, pe care eu am vazut-o. O sa ignor de tot realitatea tv. Dar, mai sunteti cativa pentru care trec pe aici, pe domeniul virtual.

    dindina
    2010-10-19 19:28:35 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 119

    Ieri eram de parere ca-i exagerata faza cu demisia. azi, mingea e in terenul tau, cum spune virgil popa in stenograme

    taticu’, vintu spune ca v-a folosit ca supape:))
    rtv manipuleaza, dezinformeaza si falsifica realitatea din teren, iar voi astia de la voxpublica ii oferiti credibilitate si onorabilitate lui vintu

    e, acum chestia cu demisia devine foarte actuala:))

    adica. vintu iti plateste ratele la casa, masina si ce alte mofturi burgheze mai ai, pt ca tu si colegii tai sa-i oferiti credibilitate

    cred ca asta pune o problema, nu?

    2. mai, Costi, aveai logica. cum adica ai scis ce ai vrut fara sa te impiedice? ai scris ceva ce nu i-a placut, ca sa aiba motiv sa te clasifice drept nesupus la ordine?

    hai, spune ca trebuie dati afara bugetarii, ca trebuie reduse pensiile si salariile, ca refroma statului e necsara, oricat de dureroasa este. atunci sa incepi sa cronometrezi cat timp mai esti pe statele lui vintu

    3. sa nu uit. e un dobitoc alaturi, pe vox, care spune ca vintu a devenit erou dupa publicarea stenogramelor si ca seamana cu larry flynt. spune-i colegului tau ca flynt a fost genial si ca om de afaceri (nu e cazul lui vintu, ca grupul vostru n-a facut niciodata profit), si ca militant pt drepturi si libertati civile.
    sa inceteze, ca asta chiar e gogonata rau :) )))
    putina decenta, mai

    am uitat. am si 3. costi, pt un tip care face critica sociala e deplorabil sa spui ca “da, am furat, dar toti fura in tara asta” (ce spui tu la inceput, ca asa fac toti in ro)

    si – daca vintu spune ca aduce copii, nu aduce mercenari (profesionisti care o fac pe bani), ci neprofesionisti, oameni fara legatura cu presa. e mai nashpa. si mai bine, fiindca da o speranta (ca nu accepta profesionistii sa se vinda lui vintu:))))

    hai, te pup, taticu

    grivei, cetateanul imbecil
    2010-10-19 22:58:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 120

    @Sunt atarnator la Vantu, deci, sunt jurnalist. De top!:

    spune-i atat lui Costi, ca intelege el: DISONANTA COGNITIVA

    grivei, cetateanul imbecil
    2010-10-19 23:02:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 121

    @f.moreau:

    poate ca si eu lucrez la un corupt, mogul, oligarh

    dar eu nu-i iau apararea patronului si nu arunc in derizoriu problema asta serioasa, a presei aservite

    si nici nu sunt deontolog si nici nu-i acuz pe liiceanu si plesu ca au pactizat cu regimul ala, ca sunt falsi disidenti, ca nu au autoritate sa vorbeasca lucruri

    cand ai discurs etic e mai complicat… cred

    grivei, cetatean imbecil
    2010-10-19 23:14:21 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 122

    Cand scriai la Cotidianul acum 2-3 ani erai OK (desi aiuritor de stangist), dar acum de ce nu pleci totusi? Ai rate? Te-a prins in lat? Sau ce?

    Petru Moldovan
    2010-10-19 23:33:15 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 123

    @asiro: pai de ce ? ne justificam ticalosia noastra prin ticalosia altora? daca gigi a spart geamul, de ce n uam voie sa-l sparg si eu ? daca basescu a fost malonest inseamna ca avem si noi voie sa fim asa ? :|

    mihaela
    2010-10-20 00:38:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 124

    @grivei, cetateanul imbecil 120: :) ) “Noţiunea de “disonanţă cognitivă” desemnează un disconfort psihologic produs de existenţa a cel puţin două elemente cognitive (informaţii, comportamente, opinii, senzaţii etc.), care se neagă sau se contrazic reciproc. Baron & Byrne (2004) definesc disonaţa cognitivă ca pe o “stare internă de disconfort ce apare atunci când indivizii observă inconsecvenţă între două sau mai multe atitudini sau între atitudini şi comportament”. Festinger numeşte disonanţă cognitivă lipsa consensului între opiniile, atitudinile, cunoştinţele şi valorile unei persoane (1957, p. 260).

    CODUL DEONTOLOGIC AL ZIARISTULUI ADOPTAT DE CLUBUL ROMAN DE PRESA.
    I-as inchide inchide pe toti intr-o incapere si nu le-as da drumu de-acolo, pana nu-l recita ca pe poezie. Luati pe rand, si apoi in cor!!!
    Cateva articole, sa le repete de cate 3 ori, cum ar fi:
    ARTICOLUL 1
    Ziaristul are datoria primordiala de a relata adevarul, indiferent de consecintele ce le-ar putea avea asupra sa, obligatie ce decurge din dreptul constitutional al publicului de a fi corect informat.
    ARTICOLUL 8
    In exercitarea profesiei si in relatiile pe care le intretine cu autoritatile publice sau cu diverse societati comerciale, ziaristului ii sunt interzise intelegeri care ar putea afecta impartialitatea sau independenta sa. Implicarea ziaristului in orice negocieri privind vanzarea de spatiu publicitar este interzisa.
    Nu trebuie acceptate nici un fel de privilegii, tratamente speciale, cadouri sau favoruri care pot compromite integritatea ziaristului.
    Pentru a evita conflictele de interese, se recomanda ca ziaristul sa nu fie membru al vreunui partid politic si sa nu fie angajat ca informator sau ofiter acoperit al unui serviciu secret.
    In spiritul independentei profesionale in realizarea materialelor publicate, se recomanda ca ziaristii sa depuna o declaratie de interese. Ziaristiilor care conduc redactii li se recomanda sa faca o declaratie publica, pe site-ul societatilor de presa, iar ziaristilor fara pozitii de conducere (incluzand liber-profesionistii) li se recomanda sa depuna la conducerile profesionale si patronale ale societatilor de presa o astfel de declaratie, in regim confidential. In absenta unor asemenea declaratii, se va putea consemna ca jurnalistii in cauza nu se considera in situatie de conflict de interese.
    ARTICOLUL 9
    Ziaristul care distorsioneaza intentionat informatia, face acuzatii nefondate, plagiaza, foloseste neautorizat fotografii sau imagini tv si surse ori calomniaza savarseste abateri profesionale de maxima gravitate.

    @Rogozanu:Cum dracului sa evolueze tara asta cu oameni ca voi,mai Rogozanule?

    Sunt atarnator la Vantu, deci, sunt jurnalist. De top!
    2010-10-20 07:42:46 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 125

    @Sunt atarnator la Vantu, deci, sunt jurnalist. De top!:

    Sa scrii vorbe pe hartie e una, sa le traiesti e alta.

    Ia incerca sa vezi cum a trait cele scrise de el in codul deontologic cetatzeanul CTP ….. de despre el s-a mai scris

    Cat despre cu le-a trait cetatzeanu Turecescu cu 250.000 euro/an asta in timp ce producea pagube societatzii unde activa …

    250.000 euro pe an pentru a face pagube e sau nu folos necuvenit ?

    PS Morarau ex Nasu sau de ce nu HRP inainte de functzie cata mai venitul incasau ca sa dea din gura si cat vindea datul lor din gura? Sau Liicheanu de ce nu ?

    Sa scrii vorbe pe hartie e una, sa le traiesti e alta.

    Si de aceea eu urmaresc Doha Debates unde motziunile pro si contra au timpi egali de prezentare si o reprezentare intotdeuna calificata si la cel mai inalt nivel. Urmareste o dezbatere pe BBC si apoi compara-o cu emisunile nostre unde nu se dezbate ci se face linsaj organizat si de-o parte si de celalalta cam la fel ca in stirile BBC sau in general in toate emisiunile CNN.

    Ca ce sa dezbatzi cu Stan, Pora, Grecu sau Morarau ?
    Si daca Doha itzi face rau incearca seria “Witehall Debates”.

    Cat despre “disonanzta cognitiva” am si eu 2 nume drept e ca de calibre diferite :
    Stiglitz & Sebanescu

  • 126

    „Statul sunt EU!”
    spuse corupția…
    uitară-ți că s-a dus dracu’ poliția
    s-au înmulțit hoții precum gândacii
    colcăie-n cârduri, curg preaspurcații
    șuvoaie dă huoți s-adună dă mână (lumea a bună)
    să face vremea dă inundații:
    partide, comiții ori confederații… nu mai contează -
    sunt ei, nelustrații.
    acoperă-n țara-n glod tagma lu’ peshte,
    robește hoțește bietul norod.
    ies șerpii pă sticlă… ăia!!…, nu noi!
    ies târfele vorbei în piuă bătută
    s-arate lumii cum se-aruncă noroi.
    le pute umbra a apă stătută,
    sâsâie-a ură sădită-ntre noi,
    coclesc apă vie-ndoită-n cucută
    dracu’ să-i
    ne-arată cărări, arată cu deștu’,
    joacă scenete, duc lumea cu preșu’,
    mimează uimirea, frizează grotescul,
    picură veninul după rețetă
    cei cu sufletul preș ori mochetă;
    îi bucură gândul că-și fac iar plinul
    umflă dîn guși, așteptând mai apoia supuși tainul,
    de după uși de stăpâni – drept salvare propuși.
    puși să ne-arate mereu, aceleași
    ș-aceleași căpuși.

  • 127

    @Breloc: angajat inoncent?…pai ce ma il tinea in lanturi? a stat si sta ca ii convine. se simtea in gasca tare, era cu smecherii pe felie. stai sa se darame sandramaua sa vedem cati poate sa angajeze Felix dintre ei, ca in alta parte nu prea cred ca se mai uita si oamenii pe CV. Dar sa nu uite ca si sandramaua lui Felix scartie. Aseara butonam telecomanda si gasesc pe la Acces Direct pe unul de lua interviu live unei babute lovita de masina. Se vaita babuta ca si-a pierdut ochelarii in accident si indivdul de la antena ii spune in direct: “v-as ajuta si eu cu ceva bani dar ieri mi-au taiat 20% din salariu”. acum, intre noi fie vorba, ala ar trebui sa fie jurnalist asa cum ar trebui sa fiu eu popa dar…spre deosebire de astia A PROTESTAT IN FELUL LUI LIVE la o emisiune de mare audienta. Tiriplicul ala a aratat ca are coloana vertebrala. Aici, la astia, bai fratilor, unul nu a luat atitudinea lui Bobu “Am fost un dobitoc!”…toti o dau cotita ca vezi doamne poate altii, dar ei nu.

  • 128

    @laur22: 125
    CTP, nu mai e tanar jurnalist. Asta e un grangur! De la cei tineri am asteptari mari, ori nu mai ai de la cine ce sa astepti.
    Pai cred ca Turcescu i-a facut treaba buna lui Vantu: audienta la greu, a pus pe picioare un radio foarte indragit de bucuresteni si nu numai, formase o echipa super acolo ( imi pare rau de zvabaucu’ ala de Nicolescu si de Striblea), care s-a dus dracului acuma. Adica si-a meritat banii.Turcescu nu si-a vandut sufletul, s-a oprit. Pe cand astia nu! Si stii de ce?? Ca habar nu au de meseria asta de jurnalist.

    Sunt atarnator la Vantu, deci, sunt jurnalist. De top!
    2010-10-22 13:27:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari

Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Ultimele comentarii

alex mazilu Andrei Plesu antonescu aur Becali blaga blog Blogviu interviu Boc Bucuresti calatorie candidatura catalin voicu cercetare cianura cluj concert crin criza CTP Curtea Constitutionala demisie Dinu Patriciu EBA economie Elena Basescu experiment Facebook FMI fotbal humanitas Iliescu instantanee intelectuali internet Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu manipulare Media Mihai Goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza ortodoxie parlament Parlamentul European pd-l PE Plesu Polirom presedintie protest radu duda Realitatea TV reforma riscograma romani romania rosia Roşia Montana salarii securitate Senat sindicate sondaj sorin oprescu steaua SUA Tariceanu tiff TRU TVR UBB uichendist.ro Vanghelie Vasile Blaga

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!