![]() | Ţara arde şi peneliştii se pierd în bălăriivezi toate articolele de Florin Puscas09 Jun 2010 la 20:41 42 comentarii 935 vizualizari. |
Penibil, jenant şi trist. Nu o fi o chestiune reprezentativă pentru întregul partid, însă ceea ce fac peneliştii arădeni este de-a dreptul lipsit de bun simţ şi de viziune politică. Parcă de la un partid cu tradiţia PNL-ului ar trebui să avem alte aşteptări. Ce a ieşit din minţile prea odihnite ale unor membri de partid? O idee “genială”. S-au gândit arădenii noştri să trimită electoratului “ciuruit” pozele aleşilor PDL şi UDMR.
O asemenea acţiune e şi mai greu de înţeles în contextul în care peneliştii de la centru au început să prindă curaj şi să propună liste de măsuri anticriză. Mai mult sau mai puţin realiste, dar e un început. Au idei şi asta e bine. Domnii de la Arad ar fi putut opta pentru trimiterea unor scrisori cu promisiuni electorale. Da, chiar şi aşa ceva ar fi fost mai puţin penibil. Ar fi putut să le scrie oamenilor şi să le explice unde a greşit PDL-ul şi cum anume s-ar putea acoperi din mers găurile din buget. Ar fi momentul să-şi pună ograda în ordine pentru a oferi o alternativă de dreapta fiabilă şi viabilă. Dar nu, ei continuă să tragă şuturi în coastele monstrului portocaliu tolănit sub greutatea propriei incompetenţe şi întrat deja în putrefacţie. Ce speranţe să mai ai cu o asemenea opoziţie croită parcă după modelul lui Don Quijote?
„Avem şi timp şi bani. Nu suntem în criză la partid”, a declarat Florin Galiş, preşedinte al organizaţiei municipale a PNL Arad. Chiar aşa, oare nenea Crin ce părere are despre acţiunea colegilor arădeni?
Etichete: ciuruiti, Florin Galis, PNL Arad


Costi Rogozanu azi la 16:59 |
Cu Victor Ponta s-au strîns deja destule: rămîne principala problemă a noii legi electorale. [ citeste mai departe ]
Tudor Darie azi la 15:27 |
Așa a fost să fie ca eu să fiu persoana responsabilă din partea Guvernului pentru susținerea [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 15:15 |
Altfel, imi imaginez ca multi vor vota cu mana taiata. Ce vremuri.... macar odata cineva ameninta ca [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:30 |
Update: Grăjdan a fost demis. De aici semnul întrebării din titlu. Oricum, încă o lovitură de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:16 |
A cotit cu dibăcie Băsescu la întrebarea ziariştilor dacă se mai întîlnesc cu el la [ citeste mai departe ]
Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
| 1"Principalele reproşuri venite dinspre PDL şi reţeaua mediatică puternică pe care şi-au creat-o cu grijă în ultimii 5"Retea puternica? Va bateti joc de noi?!? Care este cota de piata a trustului Intact,... | ||
| 2Altfel, pe langa obsesia de a-l suspenda pe presedintepai psihopatologic/psihanalitic e evaluat ca fiind obsesie numai de bassainistii arhaici (Leca si 90 % din autorii VOX)Pentru mine ar fi... | ||
| 3"Dacă Ponta nu intervine în acest caz..." Va interveni, dar la TV.Ponta e produsul politic al lui Nastase, iar legatura dintre cei doi e mai mult decat profesionala. Mirarea si dezamagirea fata de... | ||
| 4"Victore, lasa restauratia pana dupa alegeri!"Pai o lasa! Ce vedeti acuma e CEL MAI CINSTIT guvern pe care il poate oferi USL, oameni unul si unul pusi acolo sa ia fatza votantilor cu cinstea lor.... | ||
| 5Debarasarea de BalabanNoi ne-am făcut treaba cu el Inspectorul peste inspectori Să-l curăţăm pe bombonel O uscătură fără vreascuri!De el ne-am folosit doar noi Dosarul lui demult zăcea Vreo... | ||
| 6Ce penibili sunteti ca-i cereti ajutorul lui Basescu dupa ce l-ati injurat atatia ani! Si nici acum nu renuntati, pe final de articol! Ei bine, aveti tara pe care ati construit-o cu atata truda. Injuraturile... | ||
| Mihai Goţiu 11280 citiri |
| Cristian Teodorescu 11028 citiri |
| Costi Rogozanu 9341 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4265 citiri |
| Alin Fumurescu 4051 citiri |
| Constantin Creţan 3412 citiri |
| Dorin Tudoran 2926 citiri |
| Iulian Leca 2845 citiri |
| Elena Vijulie 2794 citiri |
| Laura Cernahoschi 2698 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Iulian Leca 3 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61672 citiri |
| Cristian Teodorescu 41368 citiri |
| Costi Rogozanu 38533 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18313 citiri |
| Alin Fumurescu 17957 citiri |
| Viorel Dobran 12357 citiri |
| Dan Duca 11293 citiri |
| Constantin Creţan 11171 citiri |
| Elena Vijulie 9419 citiri |
| Iulian Leca 9107 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Iulian Leca 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
tiganie.
2010-06-09 20:54:01 | Raporteaza
[...] This post was mentioned on Twitter by Florin Puscas, voxpublica. voxpublica said: Florin Puscas: Ţara arde şi peneliştii se pierd în bălării bit.ly/b57Oh9../ [...]
2010-06-09 21:00:50 | Raporteaza
Instituire terorii de tip robespierrean. Indemn la linsaj.
E cazul ca procuratira sa se cam sesizeze, pentru ca se incalca nistre drepturi cetatenesti.
2010-06-09 21:02:29 | Raporteaza
@Florin Puscas – Din cate stiu eu, persoana care a lansat pe piata zicatoarea “i-am ciuruit” nu si-a cerut scuze niciodata pentru faza asta. Nici Dvs nu cred ca i-ati cerut sa-si ceara scuze. Deci chestia cu ciuruitul e ok. Pe de alta parte , pozele alesilor aradeni, persoane publice, nu cred ca intra sub legea secretului de stat. Deci si asta e ok. Pana aici n-am inteles ce va supara dar am citit mai departe si am ajuns la “Dar nu, ei continuă să tragă şuturi în coastele monstrului portocaliu tolănit sub greutatea propriei incompetenţe şi întrat deja în putrefacţie.” Am citit de doua ori. Ultima data cand ma uitasem la televizor (evit sa fac chestia asta des pentru ca imi da arsuri) o succesiune de zombi din astia oranj se dadeau cu masini de 3000000 de euro in drum spre plenara. Pareau sa nu stie ca sunt intrati in putrefactie. Loctiitorul sefului lor topaia zilele astea prin parlament. Poate PDL-ul nu stie ca a intrat in putrefactie si e gata sa castige si alegerile viitoare. Poate PNL-istii aia din Arad fac ce face orice opozitie normala intr-un stat normal, ataca guvernarea ca sa-si maximizeze sansele la viitoarele alegeri. Apropo, ziaristii normali din tarile normale ataca si ei guvernarea pentru ca asa e normal. Ziaristii din tarile in care guvernarea face prostii non stop si ei ataca opozitia au o problema de credibilitate. In tarile normale. Si o ultima observatie si dupa aia va las. “greutatea propriei incompetenţe” e o exagerare . Oamenii astia nu sunt incompetenti. Ei fac foarte bine ceea ce fac, vedeti-le extrasele de conturi. Nu e de colea sa castigi in vreme de criza 100000 de euro pe an mergand la cateva sedinte. Sau 24000 de lei pe luna pentru ca esti consilierul care trebuie. Sau un proiect de 4000000 de euro desi nu ai cod Caen la firma. In rest, articolul e ok. Ca de obicei, PNL-ul e de vina
2010-06-09 21:17:06 | Raporteaza
@nellu: Văd că suferiţi de simpatii peneliste. E ok. Şi eu sunt de dreapta, ca să zic aşa. Da, e normal să ataci guvernarea, nu am zis că nu e. Citiţi mai atent vă rog: “Ar fi putut să le scrie oamenilor şi să le explice unde a greşit PDL-ul şi cum anume s-ar putea acoperi din mers găurile din buget.” Eu spuneam doar că aştept de la PNL o opoziţie serioasă, nu penibilităţi ca asta de la Arad. Cum îi ajută pe ei faza asta dacă nu prezintă şi alternativa?

Cât despre pedelişti, eu aş fi gata să pun pariu că în 2012 nu mai câştigă alegerile.
Şi staţi liniştit. Doar pentru că îi critic şi pe unii şi pe alţii nu înseamnă că e o problemă de credibilitate. Am recunoscut că am o simpatie faţă de PNŢCD şi totuşi azi, după ce am fost la conferinţa lor de presă din Timişoara, am scris un articol care o să îi cam supere.
2010-06-09 21:25:05 | Raporteaza
Nu conteaza, deocamdata opozitia a fost anihilata la toate nivelurile, asa ca nu prea mai are importanta ce fac si ce zic astia din opozitie.
2010-06-09 21:29:23 | Raporteaza
@Florin Puscas 5 – Nu sufar de simpatii PNL-iste. Daca nu gresesc PNL-ul il are din nou pe Marius Nicoara sef la Cluj cu toate ca a fost suficient de stupid sa se lase filmat in timp ce-si viziona noul desktop. Un partid de opozitie care nu taxeaza prostii de genul asta trebuie taxat serios. Dar PNL-ul nu e o problema pentru mine zilele astea. Cat timp PDL-ul e la carma, PDL-ul e de vina. Daca, Doamne Fereste, pica guvernul Boc si PNL-ul e suficient de iresponsabil ca sa puna ei botul , o sa am o problema cu ei. Pana atunci, PDL-ul e de vina. Big Time.
2010-06-09 21:47:30 | Raporteaza
@nellu
Chiar daca sunteti indreptatit, asa cum explicati, sa afirmati ca “PDL-ul e de vina”, exemplul dat aici nu face nicio cinste PNL (Arad).
Evident, in contextul general actual, importanta acestei actiuni este mica. Mai mult, poate ca gestul acelor activisti de partid s-ar putea sa le aduca, pe termen lung, niste puncte electorale.
Dar, tembelismul (regretabil, pana la urma) actualei puteri politice (PDL) tinde sa-si “niveleze” imaginea de la sine atunci cand alternativa ne arata o aceeasi atitudine jenanta, lipsa de solutii sau, mai rau, seriozitate.
Mie chestia asta de la PNL Arad mi se pare o risipa de imagine si resurse, de toate felurile.
2010-06-09 22:02:15 | Raporteaza
Da, te cred ca te doare! Ba da, avetzi nevoie de lectia asta. In America exista pedeapsa “sa mergi cu poza victimei dupa tine”…de ce n’ar exista si pedeapsa cea de pe urma pentru prosti? Ar trebui sa va puna si noaptea placa aia cu Basescu CU CIURUITUL, ca sa stiti ca sunteti vinovatzi. imi pare rau, dar AVEATZI TOATA INFORMATIA CARE VA TREBUIA SA NU MAI VOTATI ODATA BASESCU, DAR TOTUSI L=ATI VOTAT DIN FANDOSEALA SI SNOBISM CA “VOI SUNTETI INTELECTUALI DE DREAPTA”…si non stop i’atzi facut propaganda pe vox publica. Acuma va datzi lovitzi. Sanatate multa!
2010-06-09 22:02:47 | Raporteaza
“…croită parcă după modelul lui Don Quijote?” Asta arata cat esti de redus. Habar n’ai despre ce vorbesti. N’ai citit o iota de literatura … ziarist cu cultura facuta in club…
2010-06-09 22:05:10 | Raporteaza
ARTICOLUL 142 din Constitutie
(1) Curtea Constitutionala este garantul suprematiei Constitutiei.
(2) Curtea Constitutionala se compune din noua judecatori, numiti pentru un mandat de 9 ani, care NU POATE FI PRELUNGIT SAU INNOIT.
(3) Trei judecatori sunt numiti de Camera Deputatilor, trei de Senat si trei de Presedintele Romaniei.
*
Basescu a numit pentru (inca) 9 ani pe unul Lazaroiu care fuse si pana acum judecator la Curtea Constitutionala in completarea mandatului de 9 ani inceput de Ninosu care a murit la datorie.
*
Nu ma supara ca Basescu a incalcat
inca o data Constitutia- m-ar fi
dezamagit sa rateze ocazia.
Ma enerveaza insa ca nu stiu exact
cum se numeste infractiunea
in acest caz:
PRELUNGIRE sau INNOIRE neconstitutionala
de judecator constitutional.
2010-06-09 22:05:20 | Raporteaza
@FP:
1. “Penibil, jenant şi trist” spui. Penibil, jenant si trist e modul in care incerci sa justifici o schimbare de macaz de la pupat la scuipat acolo unde-ai laudat.
2. Partidele politice (PNL sau oricare altul) nu sunt organizatii caritabile. Stiu, te surprinde date fiind contributiile generoase (a.k.a stipendiile) pe care le-ai primit. In general si particular, reprezinta asocieri cu scopuri foarte bine definite care, exact, nu sunt preluari ale legilor sau dogmei crestine. Nici macar PNTCD despre care stiu destule si cu care am afinitati.
3. Penelisti nu au inceput sa prinda curaj… AU avut, au si presupun ca vor avea. Dupa cum AU PROPUS mai de o vreme niste masuri. Ca nu le cunosti tu sau altii e problema comunicarii defectuoase a acestora. Combinata cu ceva lipsa de interes a ta si a altora pentru a le baga in seama pana la popularizarea paroxista a acestora (intradevar de data mai recenta).
4. “Dar nu, ei continuă să tragă şuturi în coastele monstrului portocaliu tolănit sub greutatea propriei incompetenţe şi întrat deja în putrefacţie. Ce speranţe să mai ai cu o asemenea opoziţie croită parcă după modelul lui Don Quijote?” Trebuie sa mai lucrezi, ceea ce ai afirmat n-are logica. Sa-ti fac o schema: ori monstrul e rapus si atunci nu e vorba de a te fi luptat in van, ori monstrul nu-i rapus si, atunci, un partid aflat in opozitie continua pana il rapune. Ca sa rezum, citand un clasic inca in viata: “ambele amandoua… nu se poate”.
5. In fine, nu pot sa nu-ti urez “succesuri” in rafinarea stilului si fondului parafrazand ironia usor peiorativa a domnului citat – ca doar nu e criza de idei si este vreme oricand pentru perfectionare.
2010-06-09 22:10:37 | Raporteaza
erata:
3. Penelistii…
2010-06-09 22:19:06 | Raporteaza
@Natafletz: Ai greşit adresa amice. Arată-mi şi mie un articol în care îi făceam propagandă lui Băsescu. Că de votat nu l-am votat niciodată şi nu-mi pasă dacă mă crede civa sau nu pentru că eu ştiu că aşa stau lucrurile. Iar la faza cu Don Quijote bag de seamă că ori nu ai încercat, ori nu eşti capabil să înţelegi conexiunea. Sănătate!
@M I H A I 2: Oricum i-o fi zicând, cert e că CC nu poate fi lăsată de capul ei. Până la urmă din Constituţie reiese că pe domnii judecători de la CC nu prea are cine să-i tragă la răspundere… Şi asta e grav.
@there’s hope…:
1. Nu sunt fudamentalist. Critic pe cine consider că merită criticat. Din postura în care mă aflu, de blogger şi ziarist. Poţi să te uiţi peste arhiva articolelor mele şi vei constata că spun adevărul.
2. E uşor să intri pe un blog şi arunci nişte acuzaţii fără acoperire sub protecţia anonimatului, nu? Faza asta a fost josnică. Dar nu-i nimic. Conştiinţa mea e liberă.
3. Ştiu că au curaj. Dar faza de la Arad numai dovadă de curaj nu e.
4. Ce nu se înţelege? “Monstrul” nu e mort, dar nici bine nu o duce. În timp ce îi mai trage nişte şuturi, PNL ar face bine să privească şi în perspectivă, nu să-şi consume toate pasiunile în lupsa anti-PDL. Dacă PDL începe să se destrame, înseamnă că lupta împotriva lor începe să-şi piardă obiectul. De aici comparaţia cu Don Q.
5. Nu-i stres. Sunt tânăr şi stilul se cizelează scriind.
2010-06-09 22:27:29 | Raporteaza
e josnic…? nu, draguta, e trist. daca nu ai fost/esti platit sa insiri niste non-argumente, pot trage concluzia ca faci parte din aceeasi categorie cu acei intelectuali care au aparat un set de idei care pareau ideale. asa au fost sustinute si popularizate si ideile egalitariste si cele extremiste (fie comuniste, fie fasciste).
ti-am citit scrierile, asa cum citesc si scrierile multor altora, inclusiv pe cele ale proslavitorilor actualei puteri sau a altora (trecute/viitoare). nu conteaza ca-mi provoaca majoritatea… consider mai important sa vad mai multe opinii decat sa ma limitez la cei care critica. asta, insa, nu ma impiedica sa-i judec (da, sa-i judec) si sa-i asez acolo unde cred ca merita.
cat despre anonimat… esti invitat sa vezi cine sunt (adica in ce fel si ce anume gandesc). ca-n reclama: just click.
ps. nu pot sa nu fiu de acord cu ce spui la 5. pentru ca asta ti-am urat. chiar daca e “imbracata” intr-un limbaj sarcastic, urarea e sincera.
2010-06-09 23:12:24 | Raporteaza
@ Linda 8 – Cu putin noroc, pana la alegerile viitoare mai sunt 2 ani. Asa ca faptul ca oamenii aia din Arad experimenteaza pe banii lor si ai sponsorilor noi metode de comunicare cu electoratul e treaba lor. Cu putin noroc ne apropiem de etapa in care politicienii care conduc sunt judecati dupa ce fac si nu dupa ce ar fi facut ceilalti. Caz in care PDL-ul are o problema indiferent ce face opozitia.
2010-06-09 23:22:06 | Raporteaza
@there’s hope…: Ce argumente mai trebuie împotriva unei idioţenii precum cea de la Arad? Argumentul bunului simţ e suficient. Poate ţine la oamenii needucaţi tactica pozelor în poştă, dar asta nu înseamnă că e o metodă care să îi onoreze. Din contră!
Şi te rog să încetezi cu jignirile. Dacă mă plăteşte cineva, mă plăteşte doar ca să îmi spun părerea (a mea, nu a altora) şi să generez trafic.
2010-06-09 23:31:25 | Raporteaza
@Florin Puscas
Ma amuza cum au sarit peneleii pe Dvs.
Mie personal PNL-ul mi se pare complet rupt de realitate. Ca e din cauza lui Crin, a obsesiei lui antibasescu, nu are importanta.
Mai intai ca in vremea PNL-ului s-au produs aberatiile astea populiste pe care acum trebuie sa le platim.
Acuma PDL propune o masura de dreapta : taierea pensiilor si a salariilor bugetare.
PSD vrea cresterea impozitelor. Corect pentru un partid de stanga.
Dar care e solutia PNL?! Nici aia, nici aia!
Cum zicea Alin Fumurescu : si cu porcu’ in cotet si cu slanina in pod! Casa pionerilor.
Chestia cu pozele e o golanie.
2010-06-09 23:54:45 | Raporteaza
@Florin Puscas: eu zic sa nu puneti inca pariu….2012 e peste 2 ani.in legatura cu masurile pdl…..
Cancelarul Germaniei, Angela Merkel, a anunţat luni, 7 iunie 2010, unul dintre cele mai spectaculoase planuri de austeritate din istoria ţării: ajutoarele de şomaj şi cele de asistenţă socială vor fi reduse, vor fi reduse alocaţiile familiale şi cele pentru concediul parental.
Ţara ce se poate mândri cu cele mai sănătoase finanţe din Europa a purces la măsuri de austeritate.
va suna cunoscut?
2010-06-10 00:12:02 | Raporteaza
@mircea:
Sunt de acord cu faptul ca PNL-ul nu arata a solutie la guvernare, azi. Totusi, cred ca exagerati in critica pe care i-o aplicati. In fine, interpretarea “cantitativa” este o chestiune subiectiva.
As vrea, insa, sa va semnalez o eroare in axioma (am invatat in ultimile zile ca asta e un cuvant magic, folosibil pentru a sugera celui caruia ii este adresat ca “pare” a judeca) cu care invaluiti PDL-ul. Citez:
“Acuma PDL propune o masura de dreapta : taierea pensiilor si a salariilor bugetare.”
Pardon? Poate dreapta (poate nu, asta-i alta axioma), dar nu de dreapta.
2010-06-10 00:21:02 | Raporteaza
daca candideza unul ca gionel il votez pe base din orice pozitie.nici nu pot sa-mi imagiez cum ar fi fost acum cu vanghelie voicu si alti
2010-06-10 00:34:06 | Raporteaza
PNL e demult pierdut in balarii! Lasati-i acolo, vor pieri pe mana lor, ca si PDL!
2010-06-10 00:50:23 | Raporteaza
Florin, dupa cum spuneam mai sus, nu te acuz de nimic. Dimpotriva. Ma intristeaza ca tu (ca jurnalist ale carui idei conteaza pentru cei care intra aici ca altfel n-ar intra) lasi dechisa poarta interpretarilor. N-o face. E egal cu a deschide cutia Pandorei.
Cat priveste traficul, eu cred ca e multumitor. Dar, sunt convinsa ca postezi pentru ca ai ceva de spus, nu pentru ca x insi se uita sau nu.
Revenind la problema, ceea ce m-a determinat sa comentez e faptul ca ai semnalat o metoda a politicului (buna/proasta, e loc de dezbatere, separata de aceasta) in loc sa te legi de multitudinea de orori (erori e prea bland) care au contribuit la situatia actuala. Acestea ard si aici astept sa-ti exerciti dreptul si vocatia de jurnalist. Bonne chance!
2010-06-10 00:57:22 | Raporteaza
Tara arde si aia din america latina organizeaza festivalul de la Rio; tara arde si azi diminmeata mi-am fiert un ou; tara arde si pe la trei dupa amiaza a plouat la Vascauti; mai rau: un vecin si-a schimbat roata dreapta-spate de la automobil.
Asa, si ce legatura au astea -sau PNL-ul – ce legatura au cu guvernarea Romaniei ?!
Platesti partid care raspunde de tot inclusiv de “arderea” tarii pentru ca are totul in mina: PDL are si Presedintia, si Guvernul si Parlamentul. Are Presedintia de 6 ani, Guvernul de 2 ani si Parlamentul de 1 an.
Iar matale ai gasit vinovatul si ai mai gasit si pe ala care -zici tu- se ocupa cu alte prostii in loc sa salveze tara de la incendiu: PNL-ul….
Tara arde dar nu-i treba Presedintiei, a Guvernului sau a majoritatii parlamentare; nu ; e treba PNL-ului care, nu-i asa, in loc sa salveze tara care arde…
Bre nene , esti sanatos ?!
2010-06-10 00:58:06 | Raporteaza
“Ce argumente mai trebuie împotriva unei idioţenii precum cea de la Arad?”
Ce ne interteseaza pe noi sau pe Tara , pe Romania, ce anume a facut o asociatie privata la Arad sau oriunde altundeva ?!
Tara arde intr-adevar iar pe tine te preocupa ce face in privat un partid care NU este la guvernare ?!
Aia-i grija ta ? Asta-i interesul public atunci cand “tara arde” ? Te intereseaza si crezi ca fatza de starea tarii care arde cititorii tai sint interesati de modul in care isi face un partid campanie ?!
Pina si ca deformatori de opinie si ca manipulatori , zvoneri si raspindaci sinteti jalnici….
2010-06-10 01:04:38 | Raporteaza
“Ţara arde şi peneliştii se pierd în bălării”
Ti-ai descris foarte bine scriitura: tara arde si pe tine te aia grija de penelisti. Ma mir ca n-ai ceva de combatut cu manie proletara si despre partidul verzilor , sau de al pensionarilor sau de ecologisti in aceste momente cand tara arde iar ei indraznesc sa se ocupe cu balarii.
2010-06-10 02:15:08 | Raporteaza
Cit de prost trebuie sa fii ca sa te mai uiti in gura liberalilor?
2010-06-10 02:38:40 | Raporteaza
fem! vorbesti in calitate de destept? cat de destept? pdl destept? psd destept? nu am votat direct PNL niciodata pana acum. Am votat PNTCD, CDR, ADA, PDL. pentru ca am dat votul ultimului de pe lista imi pare foarte rau. Nu din cauza masurilor din aceste zile, cred ca aceste masuri sunt solutia disperarii unui guvern fara niciun orizont economic.
Oricum, solutia e simpla, dar eficace pentru moment. Dar mie imi pare rau ca am votat pdL-ul pentru tot ce a fost pana acum, ceea ce, alaturi de guvernarea anterioara (in mica masura) ne-a impins in disperarea de azi. Cu cat negati mai mult sincopele incredibile ale guvernului asa-zis reformator, cu atat mai rau.
Nu, nu sunt angajat la stat, desi fac afaceri si cu statul roman. Dar fac si cu alte guverne, in sensul ca semnez contracte de servicii daca castig licitatia.
Sa fie limpede, guvernele Boc nu au adus niciun plus in mediul economic romanesc, in ceea ce prevede initiativa privata. Minusuri da, cateva majore.
2010-06-10 02:59:21 | Raporteaza
fem! cu scuzele de rigoare, as vrea sa completez.
m-am pierdut in amanunte si am omis sa fac precizarea pentru care am scris aici, de la bun inceput.
eu consider ca as putea da votul meu pnl-ului cu prima ocazie. deci ati aflat in acest fel “Cit de prost trebuie sa fii ca sa te mai uiti in gura liberalilor”. azi, eu prefer prostul pnl desteptului pdl la orice ora.
2010-06-10 03:10:44 | Raporteaza
@Linda:
Nu mi-am permis sa emit axiomatic ca masurile PDL sunt drepte. Ci doar ca sunt “de dreapta”, sau daca vrei, masuri care nu pot fi asociate cu stanga.
Apoi, am rezerve la afirmatia ta, ca judec adanc daca ma joc toata ziua cu axiomele (stiu, stiu ca nu e a ta, mi-amintesc discutia purtata de tine cu profu’). Pot sa admit cel mult caracterul de teorema, in care , daca nu am cum sa demonstrez ca toate efectele vor fi pozitive, va trebui sa arat ca multimea efectelor negative este vida sau cel mult finita (nenea Fermat stie mai multe).
Critic PNL-ul pentru ca merita.
Nu critic PSD-ul ca nu ma intereseaza.
2010-06-10 07:52:31 | Raporteaza
“Nu mi-am permis sa emit axiomatic ca masurile PDL sunt drepte. Ci doar ca sunt “de dreapta”, sau daca vrei, masuri care nu pot fi asociate cu stanga.”
Tot din motive economice si Ceausescu a bagat alimentele pe cartela; de aici rezulta ca axiomatic…. esti prost. Si fudul -inevitabil.
2010-06-10 10:49:14 | Raporteaza
@Gheorghe: si e bine ca nu avem o opozitie serioasa?
2010-06-10 15:08:49 | Raporteaza
@alin:
Pari un nătăfleţ , supărat că Gigel i-a dat cu lopăţica-n cap.
2010-06-10 15:16:12 | Raporteaza
@Marianne si mircea
Nici eu nu cred ca avem o opozitie serioasa. Este rau ca nu avem o opozitie serioasa. Dar, da-mi voie sa evidentiez si aspecte pozitive, fata de perioada in care PDL reprezenta opozitia. Mentionez 2 mai jos, dar care definesc ideea generala:
Astazi, opozitia nu promite pur demagogic luna de pe cer. Sau, poate ca romanii nu mai sunt, chiar toti, atat de naivi.
Spre deosebire de trecutul recent, opozitia de azi nu se autoportretizeaza ca Maica Tereza a politicii romanesti, pentru ca apoi prostimea sa-si dea seama ca si Cicciolina era strabatuta de emotii etice si morale mai intense.
Atentie, nu le consider ca merite ale opozitiei, ci ca realitati ale nostre, azi. Cred, de fapt, ca partea din PDL care alcatuieste o veritabila gasca de “lupi tineri” ai PDL-ului – indivizi care ti-ar spune orice, ar face orice si ar musca din orice pentru bani si putere – au principalul merit in “desteptarea” (in sfarsit!) la realitatea politica contemporana a multor romani.
Aceste lucruri cred ca sunt importante pentru viitor, cand cu optimist astept ca multimea electorala sa nu mai voteze in proportii uriase forme fara fond. Si da, inca PDL-ul, din punct de vedere ideologic, e o forma fara fond. Mai cred si sper ca PDL-ul va folosi aceasta perioada pentru gasirea unei platforme politice coerente si realiste, care sa nu se bazeze pe “lupta impotriva mogulilor”, pe “curatirea morala a societatii”, pe “anticomunism” si altele, chestii necesare, dar care ar trebui sa fie “driven” (in principal) prin societatea civila si nu prin actul politic.
In general, impresia mea foarte puternica este ca PDL ne-a invatat ca, in afara rezolvarii unor interese personale ale unora dintre ei, e lipsit de utilitate sa arati in gura mare ca altii nu s-au spalat la fundulete, cand poonetul tau n-a simtit molecula de apa cam niciodata.
In acest context, desi am o parere proasta despre realizarile presedintelui Traian Basescu si (cu atat mai mult) ale PDL, astept cu optimism ca in viitorul apropiat devenirea (de nevoie) clasei politice inspre o identitate democratica mai apropiata de atitudinea constructiva, orientata pe fapte in loc de vorbe, sa produca si maturizarea atat de asteptata a sistemului din Romania.
In sumar, eu vad aceasta etapa, sa-i zic “etapa PDL”, ca necesara. Am calcat in gainat de tip FSN, PSD. Ne-am afundat in trecut si in alte guvernari urat mirositoare, “fartice”, ca de exemplu colaborarea PNL-PSD din trecutul recent. Se pare ca, ca societate, aveam nevoie si de o copro-imersare mai profunda, plenara, pentru a putea intelege, odata pentru totdeauna, la cat de mare discrepanta se poate ajunge intre vorbe si fapte.
Am votat PDL si am votat Traian Basescu. Poate ca voi mai vota PDL. Nu insa pe baza a ceea ce mi-au aratat pana acum.
2010-06-10 16:36:52 | Raporteaza
Sa le fie rusine PNL-istilor bucuresteni.
Ei de ce nu trimit poze?
Tare mi-ar placea sa am poze cu Sulfina Barbu si cu Vasile Blaga (parlamentarii care ma reprezinta). M-as mai racori si eu injurandu-i.
2010-06-10 19:05:34 | Raporteaza
La Arad PDL si-a facut excelent treaba la nivel de Primarie: au fost atrasi investitori din timp, sunt deci locuri de munca, sunt drumuri bune, au fost introduse utilitatile cam in toate cartierele, la problemele locuitorilor se raspunde repede.
PNL Arad incearca sa bata PDL pe zonele la care acestia nu exceleaza.
Substratul fiind ca vor avea loc alegeri in PNL si Gavril Popescu, prefectul care a dat Prefectura in judecata pentru sporuri de +50% la salar spera sa obtina un post cat mai sus.
Ati inteles bine, s-a dat pe sine insusi in judecata, cand era in functie, si a castigat.
2010-06-10 20:41:10 | Raporteaza
articol prost spre f. prost.
2010-06-10 21:43:02 | Raporteaza
Domnule Puscas, cu parere de rau va spun ca votantii PDL, n-au nicio legatura cu un anume program. Ei stiu una si buna- Basescu este cel mai cel! Nici eu nu agreez aceasta actiune, dar, votantii PDL asa vor intelege pe cine au votat si cine i-a ciuruit. Lor trebuie sa le desenezi scurt si la obiect. Un program i-ar obosi si nici nu l-ar citi. Daca marele carmaci si-a permis sa anticipeze marea ciuruiala ( in loc de marea reforma)liberalii le “deseneaza” ceea ce au votat:)
2010-06-10 21:44:47 | Raporteaza
“Ţara arde şi peneliştii se pierd în bălării”
Florin Puscas, atunci cand arde ceva intrebi: oare ce fac pompierii, nu intrebi unde s-au pierdut croitorii , strungarii sau penelistii. In cazul in care arde tzara pompierii sunt PDL-ul ca ei sunt la guvernare.
2010-06-11 08:42:31 | Raporteaza
@alin:
Dragule, nu stiu de ce esti atat de bosumflat.
Florin Puscas a facut o simplă constatare: ţara arde, pompierii îşi fac treaba cum pot, iar peneliştii sunt printre bălării. Nu le cere nimeni sa vină să stingă focul , doamne-fereşte, există doar ingrijorarea …să nu se rătăcească printre bălării!
2010-06-11 09:34:15 | Raporteaza
Nope. Tara arde iar pompierii stau in sigurantza pe margine (si pe Coasta de Azur) si ne recomanda noua sa suferim arsuri de 25% si de 15 %.
2010-06-11 12:23:25 | Raporteaza
,,DRAGI,, PEDELISTI
NU VA FI INTODEAUNA CA PE 27.10.2010
H.P.: Păi, n-am văzut cine ştie ce nemulţumire publică în România! Aţi văzut manifestaţia din fata Guvernului? Uitaţi ce e! În Franţa, dacă s-ar fi făcut ce s-a făcut aici, vă asigur că am fi avut milioane de oameni în stradă. Dacă am fi scăzut salariile cu 25% în sectorul public am fi avut manifestaţii enorme. Aici mi se pare ca oamenii sunt foarte, foarte calmi.
ACESTA ESTE UNUL DIN RASPUNSURILE AMBASADORULUI FRANTEI LA BUCURESTI, DINTR-UN INTERVIU PE CARE ACESTA L-A DAT UNUI ZIARIST ROMAN
IMI ESTE RUSINE CA SUNT BUCURESTEAN, DEOARECE LA MITINGUL DIN 27, DOAR CIRCA 5.000 DE BUCURESTENI AU LUAT PARTE. CEILALTI AU STAT ,,ASCUNSI,, DUPE GEAMURI…
2010-10-28 21:06:46 | Raporteaza