![]() | Teo Trandafir: o înfrângere istorică pentru PD-Lvezi toate articolele de Mihai Goţiu26 Apr 2010 la 05:37 51 comentarii 2329 vizualizari. |
Emil Boc a propus ca în urma revizuirii Constituției, viitoarea cameră unică a Parlamentului să fie denumită a ”reprezentanților”. A ”reprezentanților” cui te întrebi privind cifra cu prezența la vot la alegerile de ieri pentru Colegiul 19 din București? 14,65% dintre alegători au votat. Să te lauzi în aceste condiții cu o victorie reprezintă pur și simplu nesimțire.
Acest minim istoric legat de prezența la vot e cifra care arată eșecul total al politicienilor români. Un eșec pe care îl împart deopotrivă cei din PD-L cu cei din PC, PSD și PNL. Patru partide, mai mari sau mai mici, care nu au reușit să mobilizeze nici măcar 15% din electorat să vină la vot. Nici măcar popularitatea lui Teo Trandafir nu i-a convins pe oameni să-și sacrifice o jumătate de oră sau o oră dintr-o zi de duminică pentru a intra într-o secție de votare.
De fapt, adevăratul adversar al lui Teo Trandafir nu a fost Liliana Mincă. Mincă nu ar fi câștigat niște alegeri uninominale nici dacă ar fi candidat singură. Pentru că nu ai cum să te impui atunci când singura ta ofertă e o adunătură de sigle de toate culorile: PC, PSD și PNL. Duminică, Teo Trandafir nu a învins-o pe Mincă, ci propriul partid de adopție, PD-L. Un partid care nu a reușit să o tragă într-atât de mult în jos încât să o facă să piardă.
După episodul Prigoană jr., Teo a reușit să salveze PD-L de la umilință. Dar nu și de la înfrângere. O înfrângere la care, e drept, PD-L i-a avut ca aliați și pe cei de la PC, PSD și PNL.
Etichete: Colegiul 19, Liliana Minca, Teo Trandafir


Tudor Darie azi la 15:27 |
Așa a fost să fie ca eu să fiu persoana responsabilă din partea Guvernului pentru susținerea [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 15:15 |
Altfel, imi imaginez ca multi vor vota cu mana taiata. Ce vremuri.... macar odata cineva ameninta ca [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:30 |
Update: Grăjdan a fost demis. De aici semnul întrebării din titlu. Oricum, încă o lovitură de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:16 |
A cotit cu dibăcie Băsescu la întrebarea ziariştilor dacă se mai întîlnesc cu el la [ citeste mai departe ]
Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
| 1@Saint Peter: din cate stii tu DNA a laut mai multi PDL-siti... Bai zoaie portocali, una e ca i-a luat si alta e ca au fost achitati !!! Vezi mai neica ce s-a ales cu ei. Chiar ieri DNA-ul lui Morar... | ||
| 2@gabe: se pare ca TU nu traiesti in Romania. Ezista o explicatie ! O sa-ti dau un exemplu "simplu": dosarul FLOTA, in care este vorba despre cele 12 mineraliere de care dispunea Romania in 89 si care... | ||
| 3@octavescuasa e, posibil, numai ca daca e vorba de un fost si scarbos pedeleu (pedeleu de pe vremea 'ucisului' P.Roman), si anume MeToma, atunci anonimatul insusi e o viermuiala propagandista... | ||
| 4Cat de amuzanta este caracterizare ca fiind antipdl, uslisti, uslinosi! Acesti critici ori s-au trezit din somn lung azi, ori sunt parasutati de manioasele si incultele dne AnastasoUdriste!E vorba... | ||
| 5O postare de o ipocrizie monumentala. Dar nu poate fi chiar de mirare; e semnata Iulian Leca.... | ||
| 6@despre orice: e mult mai bine cand nu se deviaza de la subiect. ramane problema cantitatii de energie obtinuta in raport cu investitiile, cu costul obtinerii ei. una e sa obtii energie din vant sau apa,... | ||
| Mihai Goţiu 11246 citiri |
| Cristian Teodorescu 10906 citiri |
| Costi Rogozanu 9160 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4245 citiri |
| Alin Fumurescu 4042 citiri |
| Constantin Creţan 3411 citiri |
| Dorin Tudoran 2918 citiri |
| Elena Vijulie 2779 citiri |
| Iulian Leca 2688 citiri |
| Laura Cernahoschi 2533 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Iulian Leca 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61638 citiri |
| Cristian Teodorescu 41246 citiri |
| Costi Rogozanu 38352 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18293 citiri |
| Alin Fumurescu 17948 citiri |
| Viorel Dobran 12354 citiri |
| Dan Duca 11290 citiri |
| Constantin Creţan 11170 citiri |
| Elena Vijulie 9404 citiri |
| Iulian Leca 8950 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Iulian Leca 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Nu inteleg de ce sunteti asa de revoltat. Cam tot atatea voturi au obtinut o mare parte din parlamentarii PNL care au castigat 15-20% din voturi in colegii cu o prezenta la vot de 40%. Daca impartiti 40% la 5 va da tot 8%.
2010-04-26 06:28:01 | Raporteaza
Când nu cumpăr un ziar înseamnă că nu am de ce să-l cumpăr, nu? Cred că la fel e cu votul. Dacă agenda “reprezentanţilor” este paralelă cu agenda mea, înseamnă că ne ignorăm reciproc. În aceste condiţii eu cred că România va deveni neguvernabilă în următorii ani.
2010-04-26 06:35:25 | Raporteaza
@Zorin Diaconescu: Nu sunt de acord cu dumneavoastra. Ideea asta lansata in presa ca un vot e mai putin reprezentativ daca se prezinta putine persoane la scrutin mi se pare falsa. Cei care nu vin la vot au ales deja ca sunt indiferenti fata de cine ii reprezinta. Revolta prin lipsa de la vot este pur si simplu puerila, caracteristica unei democratii fragede.
2010-04-26 06:40:04 | Raporteaza
Duminica 25 Aprilie 2 victorii importante pentru acest partid (PD-L).
Râmnicu Vâlcea rămâne sub sceptrul unui pedelist. Candidatul Romeo Rădulescu a obţinut majoritatea voturilor în cel de-al doilea tur al alegerilor pentru scaunul de primar al oraşului.Colegiul 19 din Bucuresti la fel,victorie și iar victorie!
Referitor la prezenta la urne: este foarte bine ca prezenta este foarte mica in Romania.
Eu unul la viitoarele alegeri mi-as dori la fel sa fie prezenta mica.Tovarăși de la PNL și PSD cu cât trec ani vor rămâne cu mai putini votanți acesti dinozauri comuniști irecuperabili locul lor fiind în cimitire. Când i-mi aduc aminte în Duminica orbului pe 20 Mai 1990 în bastoane,cârje la ora 4 dimineața făceau coada la secțiile de votare sa voteze cu Ilici bolșevicu,de frica ca Ratiu și Campeanu pun mana pe țară și fug cu ia în afara!
2010-04-26 06:43:53 | Raporteaza
EXCELENT SPUS!
E o rusine sa te lauzi cand ai castigat voturile a jumatate din cele 14% din populatie care au votat. E jenant sa intri in parlament cu acordul catorva mii de oameni, din care, cel mai probabil, peste jumatate sunt rude, prieteni, vecini, colegi de serviciu, colegi de partid.
Asta e valoarea parlamentului Romaniei, asta e valoarea celor care intra in el. Am toata stima pentru realizatoarea de emisiuni Teo Trandafir, dar sunt de parere ca a ratat o excelenta ocazie de a sta departe de mizeria care se numeste “politica” si de rahatul care se numeste “parlament”. Povestile cu “eu voi incerca sa schimb ceva” vor fi uitate dupa primele 3 zile de dormit in parlament si Teo, simpatica Teo, se va conforma statutului de parlamentar roman.
2010-04-26 06:58:00 | Raporteaza
Lasa nene Gotiu,nu mai manipula…..Teo este-n parlament si reprezinta PDL! Vis-a-vis de masa votantilor….”mai bine putin si bun,decat mult si prost”!
2010-04-26 07:01:40 | Raporteaza
Noul curent, “Cristian Preda” (profesor de Stiinte Politice la Universitatea din Bucuresti, parlamentar european de succes), se afirma in politica romaneasca, via PD-L.
2010-04-26 07:02:47 | Raporteaza
Sa inteleg ca si cand castiga, reprezentantii PD-L pierd? Bravo domnul Gotiu!!! Hai ca asa o sucitura de gandire n-am mai intalnit. Si ii criticati pe politicieni atunci cand acestia afirma ca “negrul este alb”?! Si va mai plangeti de judecatori ca judeca stramb si-i vad nevinovati pe toti mafiotii?!!
Este o rusine sa intri in Parlament cand la vot se prezinta numai 14% din inscrisii de pe liste, nu-i asa? Dar nu este nici o rusine sa intri in Parlament de pe locul 2, 3 si 4. Nuuuu! Este logic, democratic si demn de toata lauda. Va rog domnule Gotiu, nu va obositi sa-mi raspundeti. Imi sunt suficiente intorsaturile de logica din aceasta mareata expunere si NU VREAU sa-mi stric si mai mult parearea despre dvs.
2010-04-26 07:15:32 | Raporteaza
@Yo Yo: a dracu’ Teo asta! Are peste jumatate dintre cele cateva mii de voturi (hai sa minimalizam si mai mult, sa zicem ca are cam 2500 de votanti) date numai de rude (care, culmea! locuiesc toate in colegiul 19), prieteni (nu ca zic, dar vreau sa spun: tu ai 500 de prieteni care te-ar vota in cartierul tau?) dar si colegi de servici (care servici?) toti cu domiciliul stabil pe una din strazile colegiului 19. Rusinica, Teooooo!!!!! Rusiniiiica!!!!
2010-04-26 07:25:36 | Raporteaza
Uau, da furios esti, nenicule. Va penalizeaza ca a iesit Teo?
2010-04-26 07:41:56 | Raporteaza
Dacă înfrângerea o împart împreună în text, de ce nu șe întâmplă același lucru în titlu? Începeți șă șemănați cu Mincă:
“Intr-adevar prezenta a fost redusa la urne, nu pentru ca vremea ar fi fost urata. Oamenii s-au saturat de promisiuni si minciuni si de felul in care traiesc”, a șpuș doamna de la loterie.
Și alții au reprezentat o adunătură de șigle (Radu Ștroe), dar nu au foșt penali. Evident că prezența șcăzută e o mare problemă, dar vorbiți de ea, nu că vă pare rău de alegerea candidatului PC+PȘD+PNL=LOVE.
2010-04-26 07:44:55 | Raporteaza
M. Gotiu
Aveti curaj sa faceti publice audientele “istorice” ale Rtv si A3 din ultimele luni, sa ne facem si noi o idee despre victoria Presei dvs. asupra romanilor, pentru desavarsirea careia luptati zi/lumina ?
Citez pe cineva de pe Madame Blogary: daca RTv ar participa la alegeri, ar intra in parlament ?
2010-04-26 07:47:59 | Raporteaza
Daca Rtv ar fi partid politic, ar raspunde sigur de Ministerul Violentei.
Reteta americana a violentei TV si a campaniilor murdare practicate de Realitatea si A3, are aceleasi efecte si in USA si oriunde in lume pe unde mai e aruncata “samanta” ei; in vremuri normale, determina acelasi absenteism la vot (ca sa-l citez pe reputatul “Gusa” (cosmin)).
2010-04-26 07:58:15 | Raporteaza
Daca doreati sa va referiti numai la prezenta foarte mica la urne, titlul corect ar fi fost “Teo si Lili: o infringere pentru politica romaneasca”. Eventual cu un citat din Minca: “oamenii s-au saturat de promisiuni si minciuni si de felul in care traiesc”. Cind oamenii se satura de felul in care traiesc, voteaza schimbarea, daca o considera o alternativa. Inseamna ca Lili nu a fost perceputa ca schimbare din cauza promisiunilor si minciunilor ei. Sau ale partidelor care au sustinut-o.
2010-04-26 08:02:13 | Raporteaza
De purtatorul de cuvant sau consilierul lui Vladescu – Dan Bitman, a mai auzit cineva, ceva?
2010-04-26 08:05:45 | Raporteaza
@Cris: Nu esti atent la lectie…
2010-04-26 08:11:09 | Raporteaza
electoratul liberal e indisciplinat si nu e radical anti-basescu. In plus Teo nu e Honorius si a invins linsajul public prin amicitia cu Mircea Badea
2010-04-26 08:16:24 | Raporteaza
Probabil daca pierdea Teo, era o mare victorie a “aliantei bunului simt”. Singurul perdant de aici este PSD-ul, care a inghitit galusca PC.
2010-04-26 08:30:45 | Raporteaza
@Orlando: De ce nu pui mătăluţă mâna pe o carte de gramatică şi după aceea să faci pe deşteptul!
2010-04-26 08:36:06 | Raporteaza
nu inteleg care e diferenta dintre pdl si restul. dk restul: pc,psd si pnl erau mai buni de ce nu au adunat ei oamenii la vot
2010-04-26 08:47:41 | Raporteaza
asta imi suna precum declaratiile pesedistilor si liberalilor dupa ce si-au luat-o in freza la referendumul pentru demiterea lui Base

alea cu “de fapt, Basescu a pierdut”
titlul corect ar fi fost “o infrangere pentru partide”, si nu doar pentru PDL. imi vine greu sa cred CA COnsiderati alianta PC-PSD-PNL (partide care au impreuna mult mai multe voturi decat PDL) mai putin tampita decat PDL. de fapt, e cam invers.
mareata alianta de partide, prin desemnarea imbecila a unui candidat (sau sa spun desemnarea unui candidat imbecil?) si-a tras singura un sut in oo. si nu e vina PDL pentru asta.
aia din PDL au fost mai putin cretini, si macar i-a dus capul sa aleaga pe cineva mai bun decat candidatul celor 3 partide.
2010-04-26 08:49:53 | Raporteaza
Mai Guta, cap de puta, dar…PNL?…PNL a castigat?
Dar PSD?…PSD a castigat?
PDL a fost infrant si la Rm. Valcea. A castigat PSD si PNL.
Esti comic vericule.
2010-04-26 08:59:31 | Raporteaza
“timp de 12 ani, am realizat emisiuni la Radio Cluj, transmițând, ”live”, meciurile de fotbal de la ”matineu, de pe la Dej, Sărmășag, Salonta, Baia Mare, Satu Mare, Cluj ori Oradea sau partidele de Liga Campionilor și finale de cupe europene la handbal feminin.”
Este momentul sa te intorci la meciurile de fotbal!!!
2010-04-26 09:03:06 | Raporteaza
Sunt de acord ca Minca Loto nu ar fi castigat nici daca ar fi candidat singura,nu pentru ca a reprezentat o adunatura de partide ci pentru ca e o mahalagioaica.Sa nu uitam cum de s-a ajuns sa asistam la astfel de alegeri:Felix si-a impus prietena,o femeie care deschide gura cand vrea Motanul,pe Daniela Popa,la varful unui important institut al statului,comisia de control al asigurarilor.O fi normal?Adica,nu e de ajuns ca ti-ai bagat un vierme in comisie,mai vrei sa-ti aduci si o mahalagioaica in Parlament.
O fi normal ca femei ca Daniela Popa sau Minca Loto sa ocupe locuri de demnitati publice?Pentru mine,nu,chiar daca adversarele sale au castigat cu un procent mic din electorat,un electorat satul de perversitate politica
2010-04-26 09:07:47 | Raporteaza
Este suprinzator pentru mine ca PDl-ul reuseste sa castige noi mandate, in conditiile in care lucrurile in tara par scapate de sub control.
Asta poate sa insemne fie ca guvernarea actuala face performanta(ceea ce, personal, nu cred ca este cazul), fie opozitia este inexistenta(iarasi opinie personala-demoleaza, dar nu ofera nimic credibil in schimb).
La prima vedere pierderea este a TUTUROR partidelor si aliantelor, dar adevaratul pierzator este “complexul si vesnic neintelesul popor roman”.
2010-04-26 09:11:03 | Raporteaza
@irinapop: Este vorba de un jurnalist anti-PDL. Opiniile sale sint plictisitor de previzibile. Aceeasi situatie avem si in cazul celor pro-PDL. Regret ca atit de multi ziaristi rateaza zona de echilibru care le-ar permite sa critice intr-un mod mult mai eficient atit opozitia cit si puterea. Oamenii sesizeaza usor abordarile patimase si trag concluziile. Ce-i impiedica pe ziaristi sa se comporte ca un judecator impartial ?
2010-04-26 09:15:46 | Raporteaza
@Dan: Mintea ingusta,publicitate de la stat,vechi afaceri din trecut si acum sunt obligati sa raspunda,mai e si criza si daca-ti pierzi locul de munca,nu e bine,mai e si lipsa de profesionalism si de caracter
2010-04-26 09:21:56 | Raporteaza
Teo Trandafir a pornit cu dreptul la drum: “Voi fi, asa cum dl. Cristian Preda spunea, (…)”
2010-04-26 09:23:44 | Raporteaza
infringere istorica?! cred, totusi, ca e o exagerare aceasta expresie.
2010-04-26 09:24:25 | Raporteaza
D-le Goţiu, dovedeşti o adevărată vocaţie de a suci lucrurile, pînă la schimonosire. Tare mă tem că te bîntuie şi ideea de ingeniozitate, dacă nu cumva de inspiraţie, chiar!
Îţi propun şi eu un exerciţiu contorsionist: Cineva zice că mandatul din Berceni se cîştigă cu minim efort dacă nu se face tam-tam cu alegerea deputatului, dacă se pune batista pe ţambal. Băi, aceştia – zice Acela – pe bucureşteni îi doare la bască de alegeri, alea-alea. Aşa că-i lăsăm aşa-n tihna lor, iar noi pregătim niscaiva de ciuguleală, pentru o mînă de amărăşteni Îi găsiţi la poarta bisericii, nu tre’ să bîntuiţi cu autobuzele după ei. Voi chiar n-aţi înţeles că alegerile se cîştigă cu majoritate simplă? Trebuie să vă desenez? Uite, vă desenez: Dacă, din doi alegători, se prezintă doar unul la vot, candidatul lui e ales. Clar?
Sare unu’ mic şi grijuliu – că asta-i treaba lui p’acolo, să se bage-n seamă: Şefu’, da’ dacă ăilalţi bagă mai tare?
Nu bagă, bă – stai poponeţ! Aia a lor tre’ să se-aleagă singură da-i unghie-n gît, nu pierde ea bani la aşa ceva! Felix nu bagă – că la ce i-ar folosi? Ponta – nici atît, că “nu-i colegiul lor”, e al mumei lui Ştefan cel Mare.
Bă, da’ ce pm! Voi nu mai aveţi încredere în expertiza mea?
Eu zic c-ar trebui să avem toţi încredere în expertiza Lui, cît am fi – unii, mai năcăjiţi, aşa – de neportocalii!
2010-04-26 09:37:46 | Raporteaza
D-le Gotiu,sa vi-o luati pe Minca Loto acasa la dvs,sa stiti ca in Parlamentul Romaniei ne trebuie persoane care nu au mai facut parte din sistem,din panza de paianjen construita de politrucii nostri de 20 ani.Pentru mine,aparitia d-nei Teo e un castig mic,sa speram ca va aduce o plusvaloare macar in legiferarea domeniului din care face parte,dar sa politizezi,ba ca e Pd-l,Pnl,Psd,pe…ma-sa,pe mine nu ma intereseaza,ma intereseaza inteligenta,caracterul si profesionalismul
Acolo,la Vox Publica,nu va invata sa aveti o abordare constructiva,obiectiva si impartiala?
2010-04-26 09:41:38 | Raporteaza
noa ca nu esti intreg nici tu la minte…
Cine nu voteaza NU CONTEAZA! sa va intre bine in cap. Daca se duc 3 la voit se valideaza.
La prezidentiale cum P.M. au fost la vot?
Teo o sa faca treaba buna, nici Preda pe care tot il pupati si pe fata si pe dos nu se aliniaza exact liniilor de partid de acolo asa ca nus ce vi se pare mare vrajeala. Atat timp cat omul e cinstit, poa sa fie si la NPCR din partea mea, o sa faca treaba nu o sa dormiteze pe banci pe acolo.
2010-04-26 09:45:14 | Raporteaza
Continua serialul: tot ce are legatura cu Basescu si PDL nu are, din nou, sapca. Remarc din nou demagogia si ipocrizia scribului mercenar Gotiu. Cind vine vorba de referendumul cu reducerea parlamentului, unde au participat peste 50% din alegatori, Gotiu tuna si fulgera ca ai de au votat sint ba prosti, ba manipulati, deci nu e reprezentativ. Acum nu e bine ca sint prea putini. Avem aici un demagog de scoala noua, scoala psd-pc. De fapt lui Gotiu nu-i convine ca lumea nu voteaza catindatii partidului Iliescian. In capul lui vina e ba a alegatorilor, ba a adversarilor, nicidecum loazele kaghebiste din psd nu au nici o vina. Intra in oratoria ilogica a PNL care la fiecare rind de alegeri declama: Am cistigat, sintem mereu pe locul trei, dar am cistigat ca asta era telul nostru.
2010-04-26 09:49:13 | Raporteaza
Asa logica speculativa mai rar! Este vina PDL-ului ca romanii vor sa scape de politicieni ca ii considera hoti la un loc cu justitiarii si cu oamenii din mediul de afaceri. Penibil, wake up sau ramaneti o gasca autointitulata “jurnalisti”! Intrebati patronii, altfel trece timpul pe langa voi si eticheta devine din ce in ce mai vizibilla “Speculatii si Barfe”!
2010-04-26 10:05:29 | Raporteaza
In momentul in care a aparut vechea alianta antiBasescu [ PSD+PC + PNL ]am fost sigur ca Minca nu are nici o sansa !Prea multe magarii a facut aceasta alianta = opozitie , nu a venit si nici nu vine cu un proiect ptr. tara ci tot antiBasescu !
2010-04-26 10:11:06 | Raporteaza
Io nu il cred pe dl Gotiu sinpatizant PSD, dar da bine sa te tot scremi impotriva puterii.
Cu motiv ori fara, nu importa, totul e sa te bagi in seama.
Ca daca nu tu atunci cine?
Alegatorii sint TOTI doar ai PDL-ului cind nu se prezinta la alegeri.
Dlui Gotiu nu-i trece glontul prin cap ca sa banuie ca absenta poate fi o pedeapsa pentru PSD,PNL, PC.
P.S.,
si io am banuiala ca nu e meritul CFR-ului clujean scorul de 3-2 cu Alba Iulia. Trebuia, desigur, 10-0 pentru a fi concludenta victoria.
2010-04-26 10:11:21 | Raporteaza
mai nea Guta,cel negru in cerul gurii,ia zi cu cate voturi a intrat in parlament Marele Crin,baba Topescu,”finantistul”Bogdan Olteanu ,finutul tariceanu samd ….aud?
)))
2010-04-26 10:28:41 | Raporteaza
@ Gotiu
Absolut jenant acest articol! Cine scrie in acest mod isi pierde absolut orice urma de credibilitate, oricâte tomate ar arunca la ţintă.
2010-04-26 10:30:21 | Raporteaza
Chiar asa mai Ghita? ( la tara Ghita inseamna purcel). Trei partide PSD, PNL, PC care mai acum 6 luni aveau 65%, sa nu insemne nimic pentru tine? Si tot PDL sa fie invinsul? Rationamentul tau sa-l expui undeva in breasla jurnalistilor, unde poate castigi si Marele Premiu.
2010-04-26 10:38:27 | Raporteaza
@Florinaa:
persoana Lilianei Minca nu m-a interesat in povestea asta pentru ca, asa cum scriam, si daca ar candida 100 de ani, la alegeri uninominale intr-un singur colegiu (nu nationale, unde ar putea avea redistribuire) ar pierde de 101 ori (ma rog, exceptand cazul in care contracandidat ar fi Prigoana jr);
de aceea m-a interesat care e reactia oamenilor cand un partid propune un candidat credibil, care are notorietate si discurs distinct; iar rezultatul e istoric de slab, si nu cred ca Teo e de vina, cat imaginea partidului (de aceea spun ca Teo a invins impotriva partidului, si nu datorita partidului, de aici si titlul);
@altora:
pentru cei care fac comparatii cu parlamentarii care si-ai castigat locurile de pe pozitiile 2,3 ori chiar 4: comparatia nu sta in picioare si asta nu neaparat pentru ca legea ar fi proasta, ci pentru ca a fost prost denumit votul ”uninominal”; cei care au ajuns de pe locurile 2-3 in Parlament au avut mai multe voruri, pentru ca le-au fost raportate voturile obtinute de partid in alte colegii; altfel, cum cei de pe locul 1 nu au obtinut 50% + 1 vot, ar fi trebuit organizat un tur II in care nu e sigur ca ar fi castigat
2010-04-26 10:52:44 | Raporteaza
in schimb este o victorie care conferma, impreuna cu cea de la Valcea, ca sunteti niste mancatori de lucruri urat mirositoare. Se vede clar, aviz celor care spun ca PDL nu ar mai castiga alegerile daca acestea s-ar repeta acum, ca opzitia din Ro nu este capabila sa profite de criza pt a creste in sondaje. De ce oare? pt ca lumea si-a dat seama ca sunt niste mincinosi ametiti mancattori de prostii.
2010-04-26 10:56:27 | Raporteaza
@Mihai Goţiu:
ce are sula cu prefectura?
Tu citesti una si raspunzi la alta.
Esti de rasul curcii.
Sa ramai la postare sa avem si noi prostul nostru.
2010-04-26 11:07:58 | Raporteaza
Felicitari, domnule Gotiu. Desi e luni dimineata ati reusit sa incasati 29 de comentarii contra din 42. Ceea ce arata clar ca electoratul PDL e activ de la inceputul saptamanii si ca in tara asta majoritatea celor care muncesc efectiv in timpul orelor de serviciu NU sunt PDL-isti. Sau gresesc eu si toti oamenii de bine portocalii sunt pensionari sau someri. Interesant in acest caz cati pensionari si someri tin cu PDL-ul in continuare.
2010-04-26 11:58:12 | Raporteaza
De ce este nesimtire “Să te lauzi în aceste condiții cu o victorie”? daca castiga PSD nu mai era nesimtire? in fine, este o victorie a PDL chiar daca deranjeaza. nu-i problema PDL ca fanii PSD nu au mers la vot, oricat de mic ar fi procentajul
2010-04-26 12:10:40 | Raporteaza
Mihai Gotiu: la ce te asteptai dupa toata campania de desfiintare unei jumatati din parlament?
care om cu scaun la cap pierde si o ora din ziua lui libera daca notabilitatile statului ii spun ca parlamentarii ‘e’ corupti, mincinosi, tradatori?
iar daca prin exceptie apare un parlamentar cu voce distincta, ce poate face respectivul intr-un partid cand deciziile se iau de “sus” iar votul e pe disciplina de partid?
mirarea este ca au iesit totusi destul de multi la vot cata vreme partidul prezidential este catalogat drept partid bolsevic de catre intemeietorul sau…
2010-04-26 13:07:45 | Raporteaza
@nellu: Comentariul tau e de la ora 11:58, adica in timpul serviciului. Potrivit propriei gandiri, si tu esti un somer sau pensionar.
Boule.
PS. Gotiule, cand te va vota cineva si pe tine cu numarul “infim” de voturi pe care le-a primit Teo Trandafir, atunci sa deschizi pliscul. Au fost PSD-isti si PNL-isti si PDL-isti in tara asta care au fost votati “uninominal” in Parlament si cu 1000 si cu 500 de voturi, ca in comune, nu alta! Mircea Badea ar trebui sa se ia de mana cu tine, Mihai Gotiu, pentru ca aveti un lucru in comun: sunteti niste lasi a caror slujba e doar sa dea din gura. Cel putin Teo Trandafir a cersit votul, ca si Florin Calinescu, ca si Mircea Diaconu s.a.m.d. Unii au fost votati, unii, nu. Dar cel putin au cersit votul. In timp ce tu iti faceai poze cu Lucian Bute cand avea ochii vineti ca sa te lauzi mai apoi ce smecher esti.
2010-04-26 14:09:18 | Raporteaza
@bigshotnews 46 – eu intamplator sunt mic intreprinzator si eram in pauza pe care mi-am dat-o singur. Si nu imi place guvernul Boc si Basescu pentru ca mi-au marit impozitul de la 3% la 16%, au luat imprumut exagerat de la FMI si nu restructureaza sectorul bugetar. Nu-mi spune ca fanii portocalii de mai sus plus tu sunteti mici intreprinzatori carora va place de guvernul Boc si Basescu. N-am inteles partea cu boule. Apropo, repet oferta pentru PDL- vand ieftin aplicatie software de injurat automat pe Vox. Avantaje – e mult mai ieftina si elibereaza oamenii muncii portocalii de stressul cititului si raspunsului.
2010-04-26 14:22:22 | Raporteaza
Dle Gotiu,
1. Cred ca este corect sa spunem ca Minca a fost ridicola cu textele in limba de lemn, iar Teo pe-afara complet din politica, ea crede ca este la TV si va juca in continuare rolul de “sa facem haz, cu necaz”. Ce-o fi cautat in PDL numai Dumnezeu stie, iar faptul ca nu isi da seama in ce stare se afla tara, sau din cauza cui ne merge rau de doi ani incoace dovedeste ca este mai mult decat naiva, este chiar ridicola, la fel ca si Minca.
2. Cand un postac de mai sus vi se adreseaza cu “mai Guta cap de puta” nu cred ca ar mai fi nevoie sa afli ce vrea sa spuna, dar atunci cand v-ati asumat iesirea in public, stiati ca o sa aveti si astfel de comentarii. Dupa cum sesizati, daca cineva are ceva de zis despre textul Dv. se posteaza in pozitia de membru de partid si totul este pierdut. Aici nu este o agora ci un mic parlament
3. Despre PDL si Basesti, Boci si Udre se cam stie. Incercati sa atacati si pozitia opozitiei – care dupa parerea mea este foarte slaba si a intrat in jocul, in schemele de dezinformare si directionare a atentiei de la ceea ce este nevoie acum in tara noastra si anume de adevar, munca, dreptate, corectitudine si profesionalism, toate bazate pe legea nr.1: “respectarea legii”
2010-04-26 21:37:16 | Raporteaza
Gotiule, cel mai greu este sa se reformeze un partid aflat la putere si uite ca PDL a reusit, cel putin prin plasarea lui Teo!
Asa ca doresc succese tuturor celor care aflati pe caii putere se aduna si re regrupeaza pentru a ramane invingatori!
2010-04-27 04:34:11 | Raporteaza
[...] publicat duminică seara, la scurt timp după aflarea rezultatelor, Sebastian Lăzăroiu confirmă ceea ce scriam ieri (și care a atras criticile virulente ale ”ultrasilor” portocalii): Teo Trandafir nu a [...]
2010-04-27 09:33:55 | Raporteaza
Cand am aflat ca Teo va candida pe lista PDL am fost contrariata si dezamagita: in primul rand pt ca Teo a decis sa intre in troaca porcilor numita politica si apoi pentru ca a intrat in troaca PDL.
Acum,la rece, mi-am revizut pozitia. Teo a dovedit o data in plus cat e de inteligenta, subtila si realista. Controversele pe tema “Teo va fi sau nu va fi soldat PDL disciplinat ,va ramane sau va pleca din PDL” imi intaresc convingerea ca fata asta desteapta le-a tras-o politicienilor: s-a folosit de ei intr-un scop personal (ca doar nu ne imaginam noi sau Teo ca intrarea ei in politica va salva planeta!?), la fel cum de 20 de ani incoace, politicienii se folosesc de cetatean pentru a-si atinge scopurile.
O declar pe Teo simbolul luptei cetateanului ‘civil” impotriva politicianului,sub stindardul pe care scrie “Ma doare in c…de politica si de politicieni”
Bravo Teo!
2010-04-29 17:39:46 | Raporteaza