![]() | Totul pentru Blaga. Porumbeii, porumbițele și mașinăria de partid a lui Radu Berceanuvezi toate articolele de Mihai Goţiu13 Feb 2011 la 11:35 40 comentarii 1602 vizualizari. |
Radu Berceanu a început turneul electoral prin țară pentru sprijinirea candidaturii lui Vasile Blaga la șefia PDL. Deloc întâmplător, susținerea lui pentru fostul ministru al Internelor a început la Craiova, fief dominat de Antonie Solomon, primarul care a dat cu subsemnatul la DNA. Cel care, chiar dacă a fost reales aproape cu unanimitate șef al organizației locale, a fost criticat dur de o parte a oponenților interni ai lui Blaga (Monica Macovei a cerut chiar suspendarea acestuia din partid).
”Din această perspectivă, Vasile Blaga își joacă ultima carte, dar una extrem de importantă. Fostul ministru al Internelor va căuta să-i adune în jurul său pe toți cei care au motive serioase de a se teme de o schimbare de substanță la vârful PDL. Frica e un motiv mult mai bun decât ideologia și programele pentru a-i acorda susținerea. Iar Vasile Blaga se comportă precum un senior medieval care are obligația să-și apere vasalii (exact comportamentul pe care l-a adoptat și Victor Ponta în cazul Constantin Nicolescu).
”Susținând nevinovăția” lui Radu Mărginean, Vasile Blaga le transmite un mesaj destul de clar tuturor democrat-liberalilor care au insomnii în urma evenimentelor din ultimele săptămâni: oamenii lui se vor bucura de protecție. Și bănuiesc că nu sunt deloc puțini cei care au insomnii în această perioadă.”, scriam vineri, după ce Vasile Blaga a sărit în sprijinul fostului șef al Autorității Naționale a Vămilor (ANV), pus sub acuzare pentru luare de mită de procurorii DNA. Faptul că Radu Berceanu a ales Craiova ca loc în care să-și declare susținerea pentru Vasile Blala poate că li se pare unora ca fiind doar o coincidență. Eu nu mai cred de mult în ”coincidențe” la nivel politic.
”Eu îl văd în fruntea partidului pe Vasile Blaga, ceea ce deranjează foarte tare pe cei care vor pe altul sau pe cei care nu îl vor pe Vasile Blaga. El este potrivit, pentru că la ora actuală este un om care ştie foarte bine ce înseamnă o întreagă, imensă maşinărie de partid care să funcţioneze şi e bine cotat şi ca imagine şi ca fel de om.”, a afirmat Radu Berceanu.
Ce înseamnă însă ”o întreagă, o imensă mașinărie de partid” explică, însă, chiar deputatul PDL Dan Păsat, în una dintre stenogramele atașate de procurorii DNA la dosarul în care este acuzat de șantaj (chiar dacă această înregistrare nu are legătură directă cu acuzațiile care i-au fost aduse). ”Lăsând la o parte că sunt eu deputat, nu vorbesc de deputat aici. Eu vorbesc de relaţia mea cu Elena, relaţia mea cu Vasile Blaga, relaţia mea cu Videanu şi aşa mai departe, Berceanu… adică asta e viaţa!” îi spune Dan Păsat unui prieten, într-o discuție care are ca temă obținerea unor fonduri europene pentru construirea unui parc de dsitracții pe un teren al acestora.
”Asta e viața” politică (sau, dacă doriți, ”mașinăria de partid”): nu calitatea de deputat (care chiar îi oferă posibilități legale de a cere sprijin pentru susținerea unei investiții și atragerea de fonduri europene într-o localitate din colegiul său – e drept, nu chiar pe propriul teren) e cea pe care miza Dan Păsat, ci pe relațiile lui personale cu Elena Udrea, Vasile Blaga, Adriean Videanu ori Radu Berceanu. Și, cu siguranță, nu doar Dan Păsat gândește astfel (drept dovadă fiind susținerea primită de la unii dintre colegii lui deputați, care i-au salvat pielea de un eventual arest preventiv).
Interesantă e și ”săgeata” (pentru a folosi termenul care îi place lui Radu Berceanu) îndreptată către Teodor Baconschi, legată de intenția acestuia de a candida pentru un post de vice-președinte în PDL. Berceanu îi reproșează că încă ”nu știe ce înseamnă să conduci un partid” (iar ”cum se conduce un partid” s-a văzut în modul în care Ridzi și Păsat au fost scăpați de cererile DNA, cum Antonie Solomon a fost reales președinte de filiala locală, ori cum infractorul Mircia Gutău, fost primar la Râmnicu Vâlcea, a fost declarat ”cetățean de onoare” al orașului după ce a fost condamnat).
”Nu cred că este normal ca eu să mă duc, de exemplu, la asociaţia crescătorilor de porumbei şi le spun «domn’e, vreau şi eu să fiu aici membru», iar ei îmi spun «da, domn’e, vino încoace, uite un băiat care s-ar putea să devină un crescător important de porumbei». Şi mă duc acolo şi după vreo 3-4 luni, când eu încă nu am ajuns la faza să deosebesc porumbeii de porumbiţe, le spun că eu vreau să fiu şeful lor, pentru că mă recomandă faptul că sunt o figură nouă”, a spus Radu Berceanu despre Teodor Baconschi.
Acuma, dacă Radu Berceanu consideră că PDL este o crescătorie de porumbei (și dacă pretinde că are experiența necesară), am niște nedumeriri: Radu Mărginean, Ridzi, Păsat, Solomon sau Gutău ce gen au? Sunt porumbei sau porumbițe? Iar ca un crescător experimentat de proumbei ce este, poate ne spune și cu ce i-a hrănit (și îi hrănește în continuare) pe acești ”porumbei și porumbițe”.
Etichete: antonie solomon, Craiova, dan pasat, Mihai Goţiu, Mircia Gutau, Radu Berceanu, Vasile Blaga


Tudor Darie azi la 15:27 |
Așa a fost să fie ca eu să fiu persoana responsabilă din partea Guvernului pentru susținerea [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 15:15 |
Altfel, imi imaginez ca multi vor vota cu mana taiata. Ce vremuri.... macar odata cineva ameninta ca [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:30 |
Update: Grăjdan a fost demis. De aici semnul întrebării din titlu. Oricum, încă o lovitură de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:16 |
A cotit cu dibăcie Băsescu la întrebarea ziariştilor dacă se mai întîlnesc cu el la [ citeste mai departe ]
Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
| 1After study a few of the blog posts on your website now, and I truly like your way of blogging. I bookmarked it to my bookmark website list and will be checking back soon. Pls check out my web site as... | ||
| 2Adica restauratia e buna DUPA alegeri??? Domne' sunteti penibili, adica, nu va deranjeaza restauratia, va deranjeaza timing-ul!!! Ce urat:(((.... | ||
| 3Mersi mult....pe voxpublica sunt numai deontologi :)))))... | ||
| 4.....SI GOTIU DACA SE POATE :)))))))))... | ||
| 5VIJULIE NU SPUNE SI EA CEVA?:)))))))))))))))))... | ||
| 6@VreisaStii?La El este INFAILIBILIATE, Omniscienta, Dreptate si Bunatate Absoluta.Navele erau urate , mari si grle si cosumau mult (urae sunt azi pentru El si Eolienele win Turbine, e bun gazul... | ||
| Mihai Goţiu 11260 citiri |
| Cristian Teodorescu 10946 citiri |
| Costi Rogozanu 9170 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4250 citiri |
| Alin Fumurescu 4044 citiri |
| Constantin Creţan 3411 citiri |
| Dorin Tudoran 2920 citiri |
| Elena Vijulie 2784 citiri |
| Iulian Leca 2751 citiri |
| Laura Cernahoschi 2593 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Iulian Leca 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61652 citiri |
| Cristian Teodorescu 41286 citiri |
| Costi Rogozanu 38362 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18298 citiri |
| Alin Fumurescu 17950 citiri |
| Viorel Dobran 12355 citiri |
| Dan Duca 11290 citiri |
| Constantin Creţan 11170 citiri |
| Elena Vijulie 9409 citiri |
| Iulian Leca 9014 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Iulian Leca 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
si pentru noi e la fel de neclar cum e cu colonia de porumbei si porumbite din bihor ..ce apartin evident aceluias celebru columbofil – blaga !…tare i-a mai iubit el pe porumbeii astia de la vami si iata ca tocmai acum sunt siliti sa-si ia zborul…nu e corect dupa cat au ciugulit saracii pentru porumbelul sef sa fie acum lasati fara cuib !
2011-02-13 12:03:40 | Raporteaza
Domnule Gotiu, fara suoar ca suparare dar sunteti un naiv.
Sigur, la nivel de vorbe, adica niscai aer incalzit de laringe fara vreo valoare reala, “gruparea Basescu” sunt niste intransigenti care n-au mama n-au tata si baga la bulau tot ce misca. In realitate diferenta e ca in timp ce Blaga si ai lui sunt adeptii Omertei old scool: “corb la coreb nu-si scoate ochii” in care dincolo de vrajeala confruntarilor televizate sunt toti mana in mana transpartinic si se protejeaza de justitie unii pe altii, Basescu si ai lui sunt adeptii razboiului total in care justitia e o arma (sau principala arma), e drept indreptata exclusiv impotriva adversarilor. Pentru ca sa va fie clar, si ai lui Basescu isi protejeaza ciracii.
Mesajul lui Blaga e altul: cu noi nu va scufundati. Avem suficenta experienta, suficienta influenta in teritoriu si sufucente realtii transpartnice incat sa va scoatem onorabil in 2012. Mergeti pe mana “reformatorilor” si s-ar putea sa impartiti salile de congres cu PNT-cdul. Care si el afost plin de moralisti si intelectuali de dreapta si uite ce bine le-a prins…
Trebuie sa intelegeti ca Blaga se adreseaza activistilonr PDL, nu sustinatorilor acestui partid. E o mica mare diferenta pentru ca pentru activisti e in joc subzistenta, ei din politica traiesc. Sustinatorii isi permit o rigoare morala pentru ca n-au asemenea dileme dar nu ei voteaza la congresul partidului.
2011-02-13 12:41:22 | Raporteaza
ce mai freamat,ce mai zbucium,cata preocupare…,si cand te gandesti ca hotararile de genul acesta se iau undeva in afara granitelor…in functie de interesele stapanilor
2011-02-13 12:43:56 | Raporteaza
avem nevoie de sange proaspat.sangele proaspat provine din defunctul PL-D, adica, gruparea beshescu-woodrea-falca.
Partidul Liberal Democrat (PLD) a fost un partid politic din România, format în decembrie 2006 prin ruperea unei aripi a Partidului Naţional Liberal. PLD a fost condus de Theodor Stolojan, fost membru FSN şi mai apoi fost preşedinte PNL şi a avut printre membri o serie de foşti membri proeminenţi ai PNL, ca Gheorghe Flutur, Mona Muscă, Valeriu Stoica şi Florin Aurelian Popescu, care s-au opus fostei conduceri a PNL, deţinută de Călin Popescu-Tăriceanu. Liberal-democraţii doreau, de asemenea, o mai bună colaborare cu Partidul Democrat.
2011-02-13 12:46:30 | Raporteaza
falca= falconetti?
2011-02-13 12:47:11 | Raporteaza
nu e de mirare ca gruparea aceasta va sparge pdlul…
2011-02-13 12:48:30 | Raporteaza
in fond, omul nou pdlist e la stadiul neanderthalian.sa-l lasam in evolutia lui…
2011-02-13 12:49:42 | Raporteaza
de fapt, nu prea sim ce inseamna omul nou, avand in vedere faptul ca multi pdlisti sunt in diverse stadii acum, pupe, larve, nimfe…si nu prea stim care+s porumbite, porumbei, ciori vopsite sau VULTURI PLESUVI SURI RUPPEL.
2011-02-13 12:57:10 | Raporteaza
bai, omule, nou, berceanu e un papagal.la fel si flutur si videanu…marii imbogatiti ai pdl
2011-02-13 13:01:04 | Raporteaza
eu cu cine sa tin?
2011-02-13 13:03:14 | Raporteaza
@omul nou pdlist: “omul nou”ar putea fi vreo odrasla multiubita,ceva in genul EBA
2011-02-13 13:03:57 | Raporteaza
@omul nou pdlist: noi l-am lasa,dar nu ne lasa el pe noi..
2011-02-13 13:05:21 | Raporteaza
@viorel, razi tu razi, da’ gruparea lui basescu e sapte clase peste cea a b /v /b.
2011-02-13 13:08:01 | Raporteaza
fane base, cam 8 clase are gruparea lui base.daca nu stii , intreaba-l pe igash!!!1
2011-02-13 13:10:54 | Raporteaza
Adica gruparea lui Basescu care a dat de pamant cu vamile e la fel de corupta ca aia a lui Blaga? Numai in Romania se aud asemenea argumentatii. Si e unul din motivele pentru care sa pleci din tara.
2011-02-13 13:29:26 | Raporteaza
hmmmm, pdl, un partid cangrenat, puroiat.acum va iesi la iveala putrezicunea lui.cam 1% pe saptamana. e f. bine si asa.
2011-02-13 13:44:23 | Raporteaza
@fan basescu: eu nu prea gasesc mari deosebiri de interes intre o gasca sau alta;ultimii 20 de ani si mai bine au demonstrat ca romanii nuprea au avut de ales;cel mai elocvent exemplu au fost ultimile “alegeri”prezidentiale,cu prilejul carora ni s-a implementat ideea ca toti pribegii Romaniei,plecati aiurea pentru a-si castiga existenta,si-au lasat locurile de munca(probabil tarlalele cu capsuni spaniole)si au dat fuga la urnele situate la zeci sau sute de Km.,cheltuind importante sume de bani,pentru a alege cine sa-i fure mai bine,in timp ce cei ramasi in tara nu s-au deranjat sa treaca strada,fara nici o cheltuiala,pentru a-si depune votul;personal nu pot inghiti o astfel de gogoasa,mai degraba cred ca este “opera”unor specialisti in arta diversiunii care au avut pregatite din timp pachetele cu “voturi”cu care sa “ajusteze”optiunea poporului,astfel incat sa “castige”celce promitea mai mult(nu se vede?);istoria se repeta doar ca s-a schimbat sultanul ;
2011-02-13 14:12:26 | Raporteaza
@dl.Gotiu
un articol interesant,as spune!Pe cand ceva si despre gruparile din alte partide?Sau e tabu?
2011-02-13 14:39:50 | Raporteaza
@all:
pentru cei care confunda sectiunea ”comentarii” cu un spatiu de schimbat injuraturi (si care nu-si mai regasesc comentariile aici): cautati-va un alt loc de ”joaca”
2011-02-13 17:45:05 | Raporteaza
Ma intreb cum a ajuns Blaga de la candidatul PD la Capitala, de la “buldogul” lui Basescu, de la Min de interne care sa garanteze alegerea lui Base la postura de “nimeni” injurat chiar si de posatcii oranj?
Ce s-a petrecut? Doar pentru ca a indraznit s-o critice pe Udrea si gata, a adevenit un nimeni si un un om inutil in partid?
2011-02-13 17:45:23 | Raporteaza
@mac gregor: Care-i gruparea lu Base,aia cu Udrea&Cucos?
2011-02-13 18:45:51 | Raporteaza
@udreamereu:
Da, aia cu Udrea/Cocos?miss Roberta/Cotoi numaratorul/Baconski tot numarator/ TRU aruncatorul de la etaj/ si……si….nu mai stiu!
2011-02-13 18:55:50 | Raporteaza
Mda. Deci ai ales echipa. Joci in echipament portocaliu, cu chelie si suvita blonda, in defensiva cu Bumbescu si in atac cu arbitrii.
Asa, pentru tine, Ridzi nu e din tabara BVB, remember, e “prietena” care a reusit sa trimita o gimnazista tomnateca in PE.
Bun, primul task e sa lucri pt. tabara Udrea ca vine congresul si ea tre sa tina locul de prim-ministru ocupat pana in 2013. Dupa aia … sa ghicim…urmeaza “rusine Dinu Patriciu” remixat? Sau oldies cu Iliescu?
2011-02-13 19:10:03 | Raporteaza
@udreamereu: Nici aia cu asfaltangiii nu-i a lu’ Base, ntz.
2011-02-13 19:11:27 | Raporteaza
@udreamereu: Iar banii stransi cu sudoare de Blaga din vami nu s-au dus in campania PDL din care, cu onor, Base nu face parte si de care nici nu s-a folosit.
2011-02-13 19:13:25 | Raporteaza
@udreamreu
“Care-i gruparea lu Base,aia cu Udrea&Cucos?”
Pe tine te doare in mod egal ca Cucos are hoteluri si ca procuratura e subordonata marilor retele infractionale?
Daca te doare in mod egal, poti oricand vota in mod egal.
2011-02-13 19:57:57 | Raporteaza
@mac gregor:
Fain, tu esti din categoria aia speciala si onesta: “coruptii si hotii nostri sunt mai buni ca ai lor pentru ca sunt….aaa…ai nostri”!
Parca PD pretindea e ca ALTFEL!
2011-02-13 20:32:41 | Raporteaza
“Radu Berceanu face concurenţă caracatiţei Paul. Nu e vorba despre rezultatul vreunui meci, ci despre şefia PDL. Spre deosebire de celebra moluscă, Berceanu anunţă şi scorul: 7% în plus în sondaje, în fix 48 de ore, dacă Blaga va conduce partidul. Cred că publicul ar fi mulţumit dacă domnul Berceanu nu s-ar opri aici. Multă lume ar vrea să ştie, de pildă, cu cât a contribuit chiar Radu Berceanu la scăderea partidului în sondaje, atunci când era ministru. Nu mă aventurez să rostesc cifre. Îi las pe cititori să facă asta”, scrie Cristian Preda
2011-02-13 20:45:54 | Raporteaza
bai, ce-i fac astia lui berceanu , si de fapt, gruparii pdiste bvb!!!basescu ii va distruge pe bvbisti!
basecu n-are tata si , recent, nici mama!
2011-02-13 20:49:19 | Raporteaza
@ghita de la scularie
man, mai citeste odata.
2011-02-13 21:07:57 | Raporteaza
Postacii, fie ei latrai sau pupisti, gindesc exact pina la ultimul mesaj citit! Pritocesc apa din pdl, de parca ar avea importanta. Unul singur a observat un lucru: membri partidului nu sunt sustinatorii partidului! In acest moment, e clar, pe sustinatori (votantii din 2012) nu ii mai interseaza cine se va alege la Congresul PDL. Ce mi-e Boc, ce mi-e Blaga, ce mi-e Falca sau Elena Udrea? PDL, ca partid, si-a semnat condamnarea atunci cind a facut zid in jurul interlopilor lor, dovedindu-se absolut asemanatori celor din Opozitie!
E clar, acum, ca reforma partidului nu poate veni din interior. Ar mai fi fost, poate, o speranta daca cei ce se considera “curati” (ma refer la Preda, Macovei, Voinescu) isi dadeau demisia – ACUM, dupa rezultatul ultimului vot din Parlament. Au tacut, tac – sunt absolut la fel ca Blaga si trupetii lui de vamesi.
Dar decizia ne apartine, domnilor! Nu rinjiti, nu vom vota cu “solutia” imorala USL! Ea ne inspira macar tot atita scirba ca si PDL, in acest moment. Nici cu Popularii lui Diaconescu, mizeralii lui Vadim si “nimenii” lui Becali. Cine, atunci? Nu stiu inca, poate va apare totusi un partid curat (desi nu cred; nu, in Romania!). Daca nu, ii voi taia pe toti, anulindu-mi buletinul. Vreau sa vad cine mi se va alatura, cine va renunta 15 min la lenea lui ancestrala…
2011-02-13 21:19:12 | Raporteaza
@sanis:
Eu voi vota cu USL. E singura solutie in acest moment.
Ce-o fi in viitor, vom vedea, nu?
2011-02-13 21:25:24 | Raporteaza
Se apropie noaptea cutitelor luni. Ce-mi place !
Cat am mai asteptat-o !
Spor la treaba, baieti !
Omorati-va intre voi pana la unul, ca oricum n-o sa va mai aleaga nimeni.
Noi o sa ne distram TARE !
))
2011-02-13 22:27:07 | Raporteaza
@sanis:
Sa-i tai pe toti ? Sigur nu esti slab la minte ?
Pai atunci de ce te mai duci la vot daca ii tai pe toti ?
E ca si cum ai vota iarasi, PDL !
Esti in toate mintile, amice ?
2011-02-13 22:29:58 | Raporteaza
USL este o solutie (singura)???
Vai de noi …
2011-02-13 22:33:17 | Raporteaza
@Adrian R.:
Ai dreptate, vai de “voi”!Lasa, pana acum ati trait bine din coruptie si mita!
2011-02-13 23:52:44 | Raporteaza
monica macovei a cerut suspendarea lui solomon atunci cand se aclamau reciproc in campania organizata de solomon pentru realegerea basescului????
sau mai tarziu, cand “nesimtitul” de solomon s-a amestecat in afacerile lui nutzy udrea?
2011-02-14 11:15:29 | Raporteaza
@sictireanu: intru in fibrilatie daca ii vad iar pe Voiculescu, Vantu, Nastase, Iliescu, Vadim, Nicu Banicioiu, Mazare la butoane.
2011-02-14 11:15:42 | Raporteaza
@fan basescu : Pai nu e clar? Basescu o sustine in continuare pe Udrea , si Berceanu pe Blaga , care l-a sfatuit sa-i execute pe vamesii aia , ca lui sa-i creasca gradul de credibilitate , si sa para ca este incoruptibil. Si cred ca i-a iesit mutarea asta , ca lumea a inteles in sfarsit ca Udrea vrea sa puna mana pe bugetul PMB si sa inlature toti oamenii competenti ai Bucurestiului.
2011-02-14 16:05:01 | Raporteaza
In PDL s-a declansat lupta pentru suprematie,e clar !
Doua tabere: Aripa Lacoma si Aripa Lacomiei Temperate !
Aripa Lacoma,organizata pe structuri mafiote,cu zone clar delimitate si rare interferente cu Nasi autoritari ,”unsi” de insasi Il cappo di Tutti Cappi ,Basescu .Aici regulile sunt clare ,supunerea fata de Cuppola si Il Cappo este neconditionata !Ce avem aici:Gh Flutur,Gh Stefan,Casuneanu,Liviu Costache,M Basescu, M Toader, Gh Falca,s.a.Acestia sunt “nasii” locali. Consigliere ,avem la Cuppola:E Udrea,Th Stolojan,V Stoica.
Aripa Lacomiei temperate cu Blaga lider,Videanu,Berceanu,Frunzaverde,A Solomon si alti sefi de banda moderati.Spre deosebire de aripa lacoma,unde locotenentii si soldatii sunt de o rapacitate criminala si unde rodul jafurilor se imparte 80/20 Centru/Local si unde sanctiunea de “uitare” a platilor este confiscarea totala a averii,aripa Blaga este mai “umana”.Aici nu sunt stabilite “cote”,doar ca “harnicia” este recompensata !
Basescu,fara sa aibe o cultura generala sesisabila totusi ,inpleteste metode din comportamentul lui Stalin,Hitler,Musolinii,s.a. ca ei.
Ca si Stalin ,Basescu isi executa toti vechii sustinatori,vezi Trotzki,Kirov,Buharin,etc.Paranoia in politica ,merge razant cu dementa.Uneori se suprapun si nu se mai dezlipesc !
2011-02-15 12:37:48 | Raporteaza