![]() | Traian Basescu era de invins :)vezi toate articolele de Cristian Pătrășconiu09 Dec 2009 la 09:28 52 comentarii 4587 vizualizari. |
In aceste alegeri, Traian Basescu a fost mai usor de invins decit niciodata. Cind spun asta, nu am in vedere, in primul rind, scorul final – foarte strins.
Traian Basescu era vulnerabil, iar adversarii sai aveau mai multe solutii la indemina.
Pot sa va dau , fara sa clipesc, trei nume de personaje politice care ar fi putut semna cu efort, dar nu cu mult efort infringerea lui Traian Basescu.
Dupa cum, tot fara sa clipesc, pot sa dau vreo 20 de nume de personalitati ale vietii publice de la noi care isi dau acum, probabil, pumni in cap pentru neatentia lor strategica.
Nu o sa vi le dau, pentru ca vreau sa ma amuz si eu putin, dupa sase saptamani de campanie electorala infernala, dupa sase saptamani in care, cu calcul si cu discretie, Traian Basescu putea fi invins, fara probleme ![]()


Costi Rogozanu azi la 16:59 |
Cu Victor Ponta s-au strîns deja destule: rămîne principala problemă a noii legi electorale. [ citeste mai departe ]
Tudor Darie azi la 15:27 |
Așa a fost să fie ca eu să fiu persoana responsabilă din partea Guvernului pentru susținerea [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 15:15 |
Altfel, imi imaginez ca multi vor vota cu mana taiata. Ce vremuri.... macar odata cineva ameninta ca [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:30 |
Update: Grăjdan a fost demis. De aici semnul întrebării din titlu. Oricum, încă o lovitură de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:16 |
A cotit cu dibăcie Băsescu la întrebarea ziariştilor dacă se mai întîlnesc cu el la [ citeste mai departe ]
Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
| 1Debarasarea de BalabanNoi ne-am făcut treaba cu el Inspectorul peste inspectori Să-l curăţăm pe bombonel O uscătură fără vreascuri!De el ne-am folosit doar noi Dosarul lui demult zăcea Vreo... | ||
| 2Ce penibili sunteti ca-i cereti ajutorul lui Basescu dupa ce l-ati injurat atatia ani! Si nici acum nu renuntati, pe final de articol! Ei bine, aveti tara pe care ati construit-o cu atata truda. Injuraturile... | ||
| 3After study a few of the blog posts on your website now, and I truly like your way of blogging. I bookmarked it to my bookmark website list and will be checking back soon. Pls check out my web site as... | ||
| 4Adica restauratia e buna DUPA alegeri??? Domne' sunteti penibili, adica, nu va deranjeaza restauratia, va deranjeaza timing-ul!!! Ce urat:(((.... | ||
| 5Mersi mult....pe voxpublica sunt numai deontologi :)))))... | ||
| 6.....SI GOTIU DACA SE POATE :)))))))))... | ||
| Mihai Goţiu 11264 citiri |
| Cristian Teodorescu 10961 citiri |
| Costi Rogozanu 9182 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4250 citiri |
| Alin Fumurescu 4044 citiri |
| Constantin Creţan 3411 citiri |
| Dorin Tudoran 2921 citiri |
| Elena Vijulie 2787 citiri |
| Iulian Leca 2767 citiri |
| Laura Cernahoschi 2610 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Iulian Leca 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61656 citiri |
| Cristian Teodorescu 41301 citiri |
| Costi Rogozanu 38374 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18298 citiri |
| Alin Fumurescu 17950 citiri |
| Viorel Dobran 12355 citiri |
| Dan Duca 11290 citiri |
| Constantin Creţan 11170 citiri |
| Elena Vijulie 9412 citiri |
| Iulian Leca 9029 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Iulian Leca 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
E cel mai urat mod de a castiga , daca o fi castigat !!!!Va fi un …lest prea mare si pentru un excelent comandant de nava ! Va fi o iesire din scena urata . Dar asta-i soarta incrancenatilor de cand lumea . NU ARE NICIO SANSA SA REFORMEZE ROMANIA . CHIAR O FI VRUT ASTA …?
2009-12-09 09:45:03 | Raporteaza
antim: mai incercati! intr-o zi poate ca veti reusi
2009-12-09 09:46:11 | Raporteaza
Corect
2009-12-09 09:47:15 | Raporteaza
Asa e,numai ca a reusit si prin tine sa-i comvinga pe toti ca exista MosCraciun si ca revine Comunismu.
Acum dc. ai fi consecvent ar trebui sa sustii un guvern numai PDL fara nimeni altcineva ca sa aiba TOTUL si sa vedem ce poate face cu TOT.
Cineva spunea:Cu bani face tot prostu afaceri fara sa vedem cum te descurci.
El acum are TOT sa vedem ce face.
2009-12-09 09:49:47 | Raporteaza
Cristi, da’ daca Geoana candida din partea PDL-ului si nu manca rahat de stanga ci de dreapta in campanie, iesea el?
Eu nu inteleg de ce dau analistii vina pe Geoana. A fost clar peste partid. De acord, altii puteau fi muuult peste partid.
2009-12-09 09:55:55 | Raporteaza
Marele handicap al lui Basescu nu a fost nici mitocania, nici teama de dictatura, nici “scandalul”, nici chiar crizele (economice si politice). Marele handicap care a fost (si va fi!) este promisiunea de a fosta reforma. Este ultimul lucru pe care majoritatea romanilor il doreste! Singurii romani care doresc reforma sunt cei ce au calitati, competente, talente – si nu si le pot materializa. Dictatura incompetentei este mult prea mare, chiar daca, declarativ, multi afirma ca doresc “schimbarea”
Din fericire, Basescu a fost ajutat de o teama inca mai mare: de comunismul mafiot. Prostanacul, daca nu stopa reformarea psd si nu aducea inapoi pe Nastase et Co, ar fi cistigat fara probleme. Romaniul doreste o “democratie originala” in care incompetentii isi pastreaza joburile iar “capitalistii” (indiferent cum au ajuns capitalisti) platesc taxe sa ii tina. Mai pe limba noastra: “las’sa fure cit de mult, numai sa imparta cu noi…”
2009-12-09 09:56:35 | Raporteaza
D-le Patrasconiu, nu s-a nascut inca cel care-l poate invinge pe Traian Basescu; chiar daca “era de invins” s-a demonstrat contrariul, deoarece cei care au avut optiunea Geoana vs optiunea Basescu era imposibil sa nu faca greseli dupa cum ar fi fost imposibil sa nu existe un numar -un pic mai mare de votanti- pro-Basescu. Conform teoriei numerelor -numerologiei-, conform legii compensatiei din univers, conform tuturor teoriilor prin care binele invinge raul, Traian Basescu castiga in orice conditii. Daca vreti -era scris si-n stele si-n luna si-n soare si-n tot universul ca Traian Basescu va obtine un nou mandat. Nu obisnuiesc sa fac astfel de comparatii dar in acest fel am dorit sa subliniez faptul ca in ciuda tuturor fortelor potrivnice si incorecte care l-au adus in postura de a fi singur impotriva tuturor, Traian Basescu a reusit sa convinga prin mesajele sale mai multi romani decat au reusit cei din opozitie cu minciunile si gafele lor. Traian Basescu nu putea sa piarda pentru ca intotdeauna minciuna are picioare scurte iar cei care inca persista in acuzatii mincinoase au devenit mai mult decat penibili.
2009-12-09 10:01:57 | Raporteaza
zguduitoare revelatii! va dati seama ce pateati daca scriati chestiile astea saptamana trecuta in locul articolelor frumoase despre cum e imperios necesar sa votam Basescu pentru ca cu Geoana presedinte sfarsitul lumii e dupa colt? E traditionala minte a romanului de pe urma sau pur si simplu ca sa fi considerat un ziarist echidistant e suficient sa scrii 50 de articole pro in campanie si 50 de articole contra dupa?
2009-12-09 10:07:24 | Raporteaza
Primul personaj care-mi vine in minte ar fi Cristian Diaconescu de la PSD. Daca ar fi candidat l-ar fi invins relativ usor pe Basescu. Din pacate (pentru PSD!), faptul ca Diaconescu nu este conectat la niciun grup de interese de acolo, il va tine mereu pe tusa.
Cred ca si Geoana ar fi castigat daca el si coalitia sa aveau un mesaj mai moderat. Au exagerat mult prea tare cu discursul anti-Basescu si au enervat lumea.
2009-12-09 10:09:24 | Raporteaza
Ce paradox! Lumea spune ca l-a votat pe Geoana pentru ca a “reusit sa uneasca, nu sa dezbine” sau pentru ca “aduce liniste”. Exact din aceleasi motive l-am votat eu pe Basescu: ca sa nu se mai uneasca toata lumea si ca sa nu fie atat de multa liniste.
2009-12-09 10:09:24 | Raporteaza
@antim si yo
aveti timp pana in 2014 sa va tot ganditi la noi strategii de lupta,incercati si la groapa cu nisip a lui Geoana,poate va iese
2009-12-09 10:09:41 | Raporteaza
se tot vorbeste de alt proiect decat Basescu. Cine facea partea din acest proiect, ce vroiati sa votam PSD, Vanghelie, Nastase, Iliescu, poate aparea si DIP, Voiculescu, Fenechiu, Orban. Sa fim seriosi. I-au pus in fata pe Johannis si Antonescu (care in afara sa dea din gura si in ultimul timp tot mai prost, nu a facut nimic). Ce stiu si sunt sigur Emil Boc chiar vrea sa reformeze acest stat, e drept ca nu poate singur.
2009-12-09 10:09:48 | Raporteaza
Ne-ati dat o tema de casa serioasa.Vre-un indiciu,ceva? Nu de alta,nu strica ceva de gandit pentru azi!
2009-12-09 10:11:42 | Raporteaza
@Lady M 8 – si mie mi-a placut faza in care domnul presedinte umbla pe apa. Si sunt fericit pentru covarsitoarea si evidenta sa victorie. Am inceput sa scriu un scenariu pe care vreau sa-l vand Hollywood-ului. Ii voi spune Armagedon 13 si va fi vorba despre asteroidul din 2012. Punctul cel mai tare va fi cand noi, romanii, vom salva planeta trimitandu-l pe Basescu sa se ciocneasca cu asteroidul. Cum “nu s-a nascut inca cel care-l poate invinge pe Traian Basescu”, el face praf asteroidul, FMI si UE isi dau seama de greselile trecute, isi cer scuze la o ora de maxima audienta si ne dau transele restante. Iau Oscar la sigur.
2009-12-09 10:14:00 | Raporteaza
Basescu a devenit vulnerabil datorita crizei financiare.O criza care nu a tinut cont ca Romania are alegeri.O criza care a scos in evidenta faptul ca romanii cheltuie mai mult decat castiga.o criza care a aratat ca intretinerea statului nu poate sa coste 30% din PIB.O criza care a aratat ca politica isi baga nasul acolo unde nu trebuie.O criza care a tras semnalul de alarma intre statii.Basescu are o singura varianta – sa continue reformarea statului roman.Daca reuseste va pleca linistit la pensie.Daca nu reuseste, nu este exista ca optiune.El trebuie, politic, sa moara.
2009-12-09 10:16:38 | Raporteaza
@tudor 12 – care e diferenta intre o persoana care “chiar vrea sa reformeze acest stat, e drept ca nu poate singur” si o persoana care nu vrea sa reformeze statul? Din punct de vedere a efectelor? Asa si eu sunt bun de primministru pentru ca am mai multe intentii bune decat Boc. Pentru banii care sunt pe mana guvernului as putea sa vin in fiecare zi la televizor si sa povestesc o alta intentie buna pe care nu o pot aplica. Pare o slujba foarte faina.
2009-12-09 10:18:10 | Raporteaza
Orice om politic poate fi invins ,dar doar daca esti inteligent si faci o campanie frumoasa,nu una mizerabila,ca cea la care am asistat.Indiferent cum ar fi incercat,nu au gasit OMUL potrivit sa-l invinga pe Basescu.Nu aveau pe nimeni de calibrul lui si interesele au fost mult mai mari.Ei aveau nevoie de o marioneta la Cotroceni,nu de cineva cu personalitate puternica.Asa ca, Traian basescu nu a pierdut nici o batalie directa pana acum,record extraordinar in Romania.
2009-12-09 10:19:16 | Raporteaza
Ceea ce face acum Geoana impreuna cu cei care-l sustind, prelugind perioada de criza si instabilitate economica si politica ar echivala cu decizia de dizolvare a parlamentului urmata de alegeri anticipate, pe care ar putea s-o ia Traian Basescu. Prin gestul sau disperat legat de reclamarea fraudarii alegerilor al caror autor este, Romania pierde inca o luna pentru acordarea imprumutului de la FMI. Datorita PSD-lui si al lui prostanac, Romania are un guvern si demis si interimar fara capacitatea de a lua decizii si lucra un buget pentru 2010, un presedinte nevalidat si un parlament in concediu. Sper ca Traian Basescu -cel putin din respect pentru cei care i-au acordat votul- sa ia toate masurile care se impun si sa-i penalizeze pe politicienii datorita carora Romania pierde timp, bani si respect. Nu mi se pare corect ca o tara intreaga sa sufere din cauza orgoliilor unui prostanac care nu numai ca nu a demonstrat prin nimic ca nu merita aceasta eticheta pusa de Iliescu ci dimpotriva!
2009-12-09 10:22:11 | Raporteaza
Dle Patrasconiu, va rog sa-mi permiteti sa pomenesc aici o postare de-a lui Ioan T Morar care cuprinde un fragment dintr-o poezie de Jebeleanu, pentru ca este exceptionala, …va multumesc.
Prostanacului:
Nimeni n’avea ceea ce el avea:
superba lui trufie
şi elefanţii
şi labele lor sfarâmând vertebrele
acestor Alpi albiţi de spaimă.
Călca, de- abia să se audă, peste stânci
şi s’auzea în lună, şi
nimeni nu mai vazuse trâmbiţele
de piatră ondulandă ale acestor fiare.
Si n’au învins.
2009-12-09 10:23:31 | Raporteaza
Cu parere de rau, trebuie sa recunosc, ca-i primul articol(din cele pe care le-ai scris) care nu-mi place si nici nu subscriu la ideia ta. Nu stiu cine crezi c-ar fi putut sa-l bata dar un superficial arogant(cu o vaga sclipire-n discurs)ca Antonescu si o holograma hollywoodiana Fara continut ca Geoana, ma-ndoiesc c-ar fi reusit performanta asta. Suportul asta mediatic de exceptie ar fi putut sa-l duca pe Gioana in cel mai bun caz la Hollywood sa-l faca o stea de carton dar in nici un caz in fruntea unei tari fie ea si Romania.
2009-12-09 10:27:45 | Raporteaza
@nellu: foarte bun argumentul cu asteroidul deoarece confirma ca nu s-a nascut inca cel care-l poate invinge pe Basescu. Pacat ca nu s-a gandit si PSD-l sa trimita un asteroid care sa se ciocneasca cu Basescu si l-au trimis pe prostanac. Se observa ca nici sustinatorii lui Geoana nu sunt departe dar nu-i nicio problema, deoarece oricum nu-i suspecta nimeni ca ar putea fi altfel. Hahahaha!
2009-12-09 10:31:16 | Raporteaza
HIP HIP URRAAAAA a început cenzura…
Observ ca mi-ai scos repede unul dintre comentarii.
2009-12-09 10:31:20 | Raporteaza
Cei ce va bucurati, (desi de duminica seara parca nu e rasul – zambetul vostru de alta data si oare de ce ?), nu uitati cum se bucurau “victoriosii” in 21.05.1990 sau in in 16.06.1990, dupa marile victorii obtinute cu batele minerilor si mai ales nu uitati cam cat ne-au costat asemenea “victorii” in eternul razboi romano-roman ce nu se mai incheie desi tine de 53 de ani. Nimic nu e mai fad, mai insipid, decat asemenea “victorii” dupa care de la orele 21.00 perdem TOTI, sau TONTI, chiar si cei ce par, sau ne par neatinsi de criza mondiala, pentru ca e tot mai jenant sa spui in afara acestor granite ca esti roman !!! Cine ne poate intelege decat vreun roman plecat in ultimii 7 ani la munca, pentru ca cei plecati inainte de ‘89 s-au adaptat sistemelor cu adevarat capitaliste in care traiesc. Avem presedinte, dar nu avem valoare, ci poate doar cateva valori care s-au exportat, sau care s-ar exporta bucuroase si vom ramane iarasi pe intuneric, pe un “intuneric” vizibil si ziua in amiaza mare- daca privesti atent in societatea romaneasca- sa ne numaram buletinele de vot pentru ca : UN VOT NEGANDIT E UN VOT RISPIT !
2009-12-09 10:33:06 | Raporteaza
din fericire nu suntem atatia prosti in tara cati au prevazut psd-tii.vrem reforma alaturi de d-nul basescu.
2009-12-09 10:33:16 | Raporteaza
A invins si s-a rugat de Voiculescu ,a invins si a adus PSD in guvern . invinge acum si se roaga de Tariceanu . DE CE INVINGE ? CA SA-SI PREGATEASCA O NOUA …INVINGERE ? ROMANIA A FOST MEREU INVINSA , DAR ACUM E O IRONIE CUMPLITA , O INVING …MOLDOVENII SI CAPSUNARII !!!
2009-12-09 10:34:25 | Raporteaza
Nu-i chiar asa, n-a fost chiar atat de usor de invins pe cat se pare. Din contra, cu cateva zile inainte de alegeri Prostanacul se putea mandri cu o campanie foarte bine concertata, foarte bine coordonata si gandita. De la cea mediatica pornita devreme si incredibil (pentru mine) de eficace, campania politica, care mai mult decat sa-l lase pe Basescu absolut singur impotriva tuturor, nu avea ce sa faca. Si lista poate continua.
2009-12-09 10:40:16 | Raporteaza
Imi vin in minte mai mult de 3:cei 3 “moguli” care,daca ar fi fost capabili sa poarte o tranta dreapta,poate reuseau sa ii descopere vulnerabilitatile.Or,ei l-au determinat sa tina garda sus chiar si in somn.Pe urma,un candidat PSD si PnL mai consistenti ca si cunostinte manageriale,ale problemelor reale,nu vorbe isterice,parlamentul,care i-ar fi putut lua munitia,prin nevotarea motiunii,sau trecerea guvernului Croitoru si lasarea Romaniei sa isi urmeze cursul firesc,pe urma el insusi,care nu avea timpul celorlalti,iar fara munitia de mai sus si gafele finale ale lui Geoana…ma mai gandesc
2009-12-09 10:41:36 | Raporteaza
ordine, mike: nu am spus explicit ca numele lui Geoana se numara printre cele care l/ar fi putut invinge pe TB. il puteau invinge, dar ALTFEL decit au jucat acum.
2009-12-09 10:42:30 | Raporteaza
diferenta dintre basescu si geoana este mult mai mare,dar este mascata de fraudele minunatei coalitii,este f adevarat ca putin le-a lipsit sa-si atinga scopurile,dar va asigur eu ca psd va disparea in curand din politica pt ca nu le priieste atatia ani in opozitie.ei sunt pt totul sau nimic.
2009-12-09 10:44:03 | Raporteaza
Misto tema.
Dar de ce dupa?
E un mare mister cati viteji apar dupa ce s-a incheiat lupta!
Sunt de acord ca ar fi fost posibil cu niste oamnei inteligenti, nu cu niste grobieni gregari care, orbiti de ura, au scapat multe din vedere.
De unde se vede ca ura nu te duce niciodata la castig!
Numai rational si calm poti rezolva ceva.
2009-12-09 10:56:02 | Raporteaza
Chiar tema demonstreaza ca Basescu este o forta. Putea fi invins! Deci e un dusman redutabil! Daca PSD-ul se implica efectiv in agricultura, putea avea sanse, dar asa, cu atacuri la persoana nu se obtine o majoritate clara.
2009-12-09 11:03:04 | Raporteaza
@ Patrasconiu
Am o intrebare ce nu iti convine la postarile mele poate as putea sa le modific in asa fel incat sa nu fie cenzurate.
Oare ce ar trebui sa scriu? Daca as aduce omagii mult iubitului si stimatului nostru conducator tovarasul Traian Ceausescu… aaaa scuze Basescu ar avea vreo sansa sa nu fie cenzurate
2009-12-09 11:05:39 | Raporteaza
Sania PSD-PC-PNL-UDMR…ETC…
In prag de iarna “polara”,printre fulgii rascoliti de “vant”,se intrezareste o sanie trasa de caini.Unii foarte obositi,ceilalti trag doar sa ajunga la destinatie.
In sanie,oameni mari si grei(propriu+figurat).Cand,catastrofa,prin fata lor trece pisica.
Dementi cainii rup hamurile si pornesc in haita dupa pisica.In viscol ramane unul singur,care desi trage din greu sania sta pe loc.Cainele tot aluneca pe gheata in timp ce din sanie nu vrea sa coboare nimeni.
Daca se mai rupe si gheata se ineaca toti.
2009-12-09 11:09:03 | Raporteaza
Suntei toti vanduti lui Vantu. Basescu a invins impotriva tuturor. V-a spus ca intai s-a batut cu ei pe rand si acum cu toti deodata. Ati ramas doar voi viermii lui Vantu si Voiculescu.
2009-12-09 11:09:14 | Raporteaza
Adversarul adevarat al lui Basescu a fost si este CRIZA ECONOMICA ! Adversarii lui au stiut dar nu au stiut sa profite , lasandu-se antrenati in jocul lui basescu .
Seara Basescu facea cate o declaratie , a douaa zi adversarii comentau . Reactivitatea nu inseamna decat mediocritate . Au venit cu un nume “Johanis” dar nimic in spatele lui .
PS.Ce a vrut sa spuna SOV cand a declarat ca uraste betivi si prostii? Sa inteleg ca retracteaza prietenia de 4 ani cu prostanacul ?
2009-12-09 11:12:13 | Raporteaza
@antim: “{basescu] NU ARE NICIO SANSA SA REFORMEZE ROMANIA . CHIAR O FI VRUT ASTA …?”
Sau poate ca “reforma” despre care tot palavrageste respectivul, repetand intr-una lozinci (impreuna cu trepadusii sai) pentru mono-neuronali, este “gandita” dupa chipul si asemanarea lui, dupa chipul si asemanarea fratelui, dupa chipul si asemanarea unei EBA, dupa chipul si asemanarea unei Udrea, dupa chipul si asemanarea unei Ridzi, dupa chipul si asemanarea unui Silvian Ionescu etc. etc…
2009-12-09 11:18:13 | Raporteaza
sunt de acord cu tine .
-in primul rand greseala vine din faptul ca interesele au fost mai mari decat omul( vezi articolul lui buscu de aseara)
-s-au napustit asupra lui cu totii pentru ca geoana era prea slab sa o faca singur, el a fost un candidat puternic datorita celor din spatele lui
-au gresit tactic pana si cu filmuletul, daca il dadeau joi de exemplu, inainte de dezbatere, poate il timorau putin pe basescu, asa l-au facut sa raspunda agresiv si l-a facut praf pe geoana care s-a pierdut
-au gresit pana si cu alianta pnl psd facuta imediat dupa turul 1. cred ca daca astepta o saptamana in care motivau tot felul de sedinte , de terapii in grup liberalii , si ar fi venit cu solutia ca geoana e mai bun decat basescu, ar fi fost mai credibili si ar fi motivat electoratul lor sa voteze geoana , dar rational , nu pe teme false
-au gresit ca au incarcat campania de mizerie si au ridicat nervozitatea la maxim, cand base putea fi atacat doar pe teme de economie , datorate crizei, greu de justificat. i-au ridicat mingea la final , au adus nervozitatea la maxim si au clacat fix la dezbatere pe care s-a pus mare pret fix de ei prin fuga continuua
- nu mai zic de porcaria de la timisoara, de o falsitate fara margini, taxata scump de tot
- de implicarea impartiala media , e de notorietate modul de prezentare a stirilor, desfasurarea emisiunilor de analiza
- in concluzie , cei care i-au facut aceasta imagine si cei care au dirijat campania lui geoana au fost la fel de prostanaci ca si el, daca nu mai mult
2009-12-09 11:19:13 | Raporteaza
Daca tot a reusit sa castige, chiar si la mustata, atunci, pt ca “invingatorul ia totul”, sa-si ia cati parlamentari mai are nevoie (de la PNL,PSD etc)si sa arate, in sfarsit, ce poate. La primarie am vazut, cu guvernul Tariceanu am vazut (oare de ce are nevoie de cei rai si corupti din trecut), cu guvernul PDL + PSD am vazut.
Sa guverneze singur, sa vedem ce poate. Nu inteleg de ce se tot vaicareste. Sau doar asta poate si are nevoie de cineva pe care sa dea vina.
Curaj si faceti guvernul pe care-l vreti(parlamentarii pt majoritate nu costa cat alegerile “caastigate”).
2009-12-09 11:24:00 | Raporteaza
Ii dau dreptate si domnului Turceanu ! A fost o coalitie nemaiantalnita pana acum impotriva lui Basescu,doua televiziuni timp de 4 ani l-au denigrat pe Basescu 24 din 24,iar rezulatatul voturilor este 50/50 !De ce nu recunosc ca Geoana a fost un proiect prost conceput !
2009-12-09 11:30:28 | Raporteaza
Citesc comentariile si ma cuprinde tristetea. Imi pare rau sa vad atata rautate la votantii lui Geoana, desi le inteleg supararea. Ce nu pricep e cum de nu pot fi cat de cat obiectivi. De ce ii jigniti pe capsunari si pe moldovenii de peste Prut? Pentru ca primii au avut determinarea de a lua viata in piept si traiesc acum intr-un sistem competitional care ii recompenseaza pentru ce muncesc? Viata nu le e usoara, dar sunt oameni activi, care sunt cu siguranta mai avizati decat socri mei , de exemplu, care au votat Geoana pentru ca primarul psd-ist le-a dat plase cu ulei, faina si zahar ( apropos de fraudare ) . II dispretuim pe moldoveni pentru ca traiesc mereu cu frica de Putin si ai lui? Cred ca avea dreptate Nick Sava cand spunea ca multora dintre romani le e teama de reforma. N-au competente si le convine o stare calduta, de mijloc, in care se fura, dar cad si firimituri.
Citeam deunazi comentariu unei femei , anti Basescu, care se plangea de cat e de mica alocatia copiilor. Ii potintelege tristetea, o potcompatimi si poate chiar ajuta, dar nu presedintele da alocatii. Si nici pensii, desi pensionarii au uitat ingrozitor de repede cum le-au fost marite pensiile din 2005 incoace. Vor doar sa lise dea… Nu-i intereseaza de unde. Habar n-au ca cele mai dezvoltate tari ale lumii se confrunta cu probleme uriase generate de cresterea mediei de varsta si a reducerii numarului de oameni ce lucreaza, care sa cotizeze sistemelor de pensii. Noi, cei de 40 de ani , va terbui sa iesim la pensie la 70, probabil, daca vom mai iesi. Le pasa insa de asta celor care vor sa primeasc cat mai mult de la stat, adica celor care , in marea lor majoritate, l-au votat pe Geoana? Nuuu… .
Nici n-au destul creier pentru asta. Dar ne dau lectii noua despre democratie si ne numesc creiere spalate. Si n-au barbatia sa vada ca desi marinarul a avut impotriva lui toate partidele, mai putin PDL, o groaza de oligarhi si 2 trusturi de presa care au manipulat in mod scarbos ( imi aduc aminte de momentul in care Cristoiu s-a retras de la Sinteza zilei ) , totusi n-au putut sa-l bata. Cred ca Lady M are dreptate – victoria marinarului a fost data de un sprijin de la Doamne Doamne, ca altfel nu-mi pot explica sirul de gafe facute de Geoana, Antonescu si ai lor. Oare chiar atat de prosti sa fi fost? Mai degraba, ceva le-a luat mintile.
2009-12-09 11:44:07 | Raporteaza
a fi sau a nu fi?
asta-i intrebarea.
basescu este.
multe se puteau intampla altfel in lumea asta mare,mare ,mare ca prostia lui geoana.
2009-12-09 12:01:32 | Raporteaza
Fantastic, au votat cu AUTOCARUL, sunt inregistrari video pe blog.imperiaonl../, cu foarte multe fraude electorale.
2009-12-09 13:11:35 | Raporteaza
Vorbiti de comunism , dar 99 % nici nu stiu ce inseamna ca definitie macar.
Sunt 20 de ani, trecuti, timp in care dpmdv, comunisti nu prea mai sunt, a aparut in schimb o alta specie, mult mai puternica cu instincte primare de lipitoare care suge tot, subjuga tot, fura romanului tot ce munceste cu sudoare.
Intr-o tara in care incultura, manelele si smekeria sunt recunoscute ca “sistem de valori”, nici nu mai pot fi revoltat cand aud oameni care spun (si dau cateva exemple) :
“Si ce? i-a dat o palma copilului, mare chestie, doar nu l-a omorat”
“Daca a fost tare in gura si-a meritat-o”
“Base e prea smeker, s-a p**sat pe Geoana, i-a zis-o la faza cu Cocos postas”
Sincer, la ultima confruntare ma intrebam daca nu cumva in locul lui Basescu e Bendeac.
Nu ma intereseaza Geoana, nu il apreciez cu nimic mai mult decat pe oricare alt om politic , macinat de interese meschine.
Dar macar are BUN SIMT, nu loveste copii, nu jigneste oameni, nu e CATERINCOS, NU JURA si fabrica dovezi impotriva unui filmulet mai mult decat adevarat.
Respectul lui basescu pentru oamenii pe care i-a jignit, este respectul pe care il are pentru voi. Si sper sa simtiti asta cat de curand. Pentru ca va meritati soarta. Suntem o generatie care vrea SHOW, caterinca, ba pe-a ma-sii.
Este educatia pe care din pacate le-o dam si copiilor nostri, care nu mai stiu ce inseamna dragoste paterna, familie, educatie. Le aruncam banii de suc si chipsuri, nu ne intereseaza ca sunt obezi, prosti , inculti, asculta manele si stau pe calculator in loc sa faca miscare si sa citeasca ceva carti.
Va doresc numai bine, oricine va fi presedinte, pastrati-va demnitatea, respectul de sine, respectul ptr ceilalti, educati-va copii, pentru ca ei va vor aduce pensia, nu Manelistii, Bisnitarii, Combinatorii.
Recastigati-va sistemul de valori!
2009-12-09 13:19:02 | Raporteaza
geoana s-a batut singur – ar fi fost presedintele nostru daca nu facea doua mari greseli in ultima saptamana de campanie: 1 decembrie Timisoara, care a ridicat orasul (si chiar mai mult)impotriva lui si vizita de relaxare in ajunul confruntarii cu basescu, care le-a aratat nehotaratilor ca geoana e doar o marioneta in mana mogulilor (ceea ce oamenii de campanie ai lui Basescu au lasat sa se inteleaga tot timpul)
.
2009-12-09 13:37:38 | Raporteaza
@ costin,
aroganta ta sfatuitoare denota o mare prostie. Dar e a ta si iti doresc concubinaj placut.
“Vorbiti de comunism , dar 99 % nici nu stiu ce inseamna ca definitie macar”
Definitia comunismului nici nu exista, inteligentule, ci traiul in comunism, asta a existat si a fost experimentat pe multi care inca mai traiesc.
2009-12-09 13:42:48 | Raporteaza
DEVINE INTERESANT….PE CINE AM INTREBAT CU CINE A VOTAT APROAPE TOTI SPUN GEOANA…CUM MORTII MASII APROAPE TOTI AM VOTAT GEOANA SI-A IESIT BASESCU!!!!….MORTII SUNT DE VINA!!..EI AU VOTAT CU BASESCU…AR TREBUI O LEGE NOUA
MORTII SA FIE INGROPATI LA CEL PUTIN 5 METRI SUB PAMANT.
2009-12-09 13:53:38 | Raporteaza
Ma bucur ca nu am nimic de-a face cu jumatatea asta de tara de manelisti, hoti, lingai, profitori, indobitociti, curve, muritori de foame, securisti,informatori, bisnitari, nespalati,Sinteti niste viermi si va meritati soarta , imbecililor.Ati fost in stare sa votati in fruntea tarii pe cel mai josnic specimen care exista pe lumea asta.Era si greu (din 2 variante ati ales-o pe cea mai proasta)! Dintre un potential hot(Geoana) si un securist infractor (Basescu) dovedit ati ales hotul. Dupa chipul si asemanarea marii voastre majoritati. O tara este puternica, cinstita , curata, daca si poporul este la fel.Uitati-va unde sinteti (vai de mama voastra!) si o sa vedeti cum sinteti ca specimene. Ati ridicat popoul si acum nu faceti nimic altceva decit sa asteptati sa va arda presedintele vostru. Sinteti in faza preliminariilor, cind inca mai aveti un pic de voce , dar in scurt timp o sa va bage chestia si atunci vocile se transforma in strigate de durere.Pina una alta faceti ce stiti mai bine: furati un pic de la vecini, prieteni, platiti-va restantele la intretinere si mai luati-va un GSM la 1 euro in promotie.Imbecililor, va meritati soarta, ra^melor! Respect lui Ciutacu, Gadea, Crin Antonescu si in mai mica masura lui Mircea Badea.
2009-12-09 15:30:20 | Raporteaza
@6: Sunt de acord cu tine: Marele handicap care a fost (si va fi!) este promisiunea de a forta reforma. Este ultimul lucru pe care majoritatea romanilor il doreste! Singurii romani care doresc reforma sunt cei ce au calitati, competente, talente – si nu si le pot materializa. Dictatura incompetentei este mult prea mare, chiar daca, declarativ, multi afirma ca doresc “schimbarea”.
Si culmea e ca exista oameni care chiar recunosc asta. De exemplu, socrii sorei mele, care sunt pensionari si poate nu o duc excelent, dar nu au nici lipsuri majore, chiar spuneau ca voteaza cu Geoana pentru ca astia “prea vor sa schimbe repede totul”. Ca da, e nevoie de reforma, dar chiar trebuie facuta asa repede? Chiar daca nu sunt direct afectati, nu sunt bugetari care iau cu 15% mai putin la salariu in decembrie, nu si-au pierdut locurile de munca din cauza crizei(sau a lui Basescu?), simt ei ca nu e bine ca se misca lucrurile asa repede…Si probabil tot asta simt de 20 de ani, interval in care, probabil, au tot votat pentru liniste si schimbari “usurele”, asa, nu prea bruste, ca ne emotionam…
Nu stiu daca ei ar trebui sa ma ingrijoreze mai mult sau cei care nici macar nu recunosc asta si se dau impaciuitori si doritori de liniste si pace pentru toata lumea…De fapt, pentru o mare masa de mediocri, care poate ar fi dus-o binisor si inainte de ‘89 dupa principiul “timpul trece, leafa merge, noi cu drag la stat muncim”, iar acum sunt deranjati de faptul ca prezenta criza economica – nesimtita – i-a afectat si pe ei, cu locul lor caldut cu tot, iar unii mai vor sa faca si reforme, ca sa ne deranjam de tot macar din starea noastra de automultumire.Avem, unii dintre noi, un talent deosebit sa tot asteptam pomeni de la stat, suntem nemultumiti ca altii castiga mai bine, ca au curajul sa riste, ca le merge bine si noua ne merge mai putin bine, dar nu ne gandim nici o secunda ca poate e ceva gresit la noi.
Iar in ceea ce priveste comenariul postacului de la nr.43 (pe care l-am mai citit de cateva ori azi), ma indoiesc ca stie cu adevarat ce inseamna comunismul, nu in teorie, ci in practica, pentru ca altfel nu ar mai bate campii cu gratie…De altfel, cred ca in comunism s-ar simti mai bine cei despre care vorbeam mai sus:mult mai putine riscuri, uniformizarea veniturilor, lipsa de importanta a competentei sau a oricaror calitati care fac diferenta intr-o societate normala etc.
Ca sa nu fiu inteleasa gresit, nu vreau sa ii jignesc pe cei care au votat altfel decat mine, e dreptul lor, dar nu trebuie sa ne ascundem dupa deget: marea problema e la noi insine, nu la altii…
2009-12-09 15:43:44 | Raporteaza
SE DEDICA ACTIVISTILOR DE LA PSD
Joi, inaintea marii confruntari, se intalneste Mircea Geoana cu Bunicuta:
Mircea Geoana: – Bunicuto, mi-am facut testul IQ !
Bunicuta: – Si de ce esti asa de fericit ?
Mircea Geoana: – A iesit negativ
2009-12-09 15:50:12 | Raporteaza
D-le Patrasconiu Va respect ca ziarist,fiindca aveti un altfel de modalitate de a va exprima ideile(intr-un mod nu brutal)Acum-mai mult ca niciodata-este nevoie de oameni care sa conduca o dezbatere de idei in limita bunului simt.Trebuiesc oameni care sa contracareze nesimtirea,insolenta,mediocritatea dar sa si arate erorile,defectele siimpetuozitatile in exces,fara a fi partizani(cititi interesati de banii unora)De exemplu D-lui Basescu trebuie sa i se recunoasca usurinta de a tine un discurs liber insa trebuie sa i se arate ca “maaa-ul”utilizat este enervant,ca si reiterarea unor expresii referitoare la “moguli”,”romani”
2009-12-09 16:10:31 | Raporteaza
georgetacondur.../
Georgeta Condur: Ne lasi?
De pe vremea lui Ronald Reagan a aparut conceptul de politician Teflon, caruia niciun scandal si nicio acuzatie nu-i stirbesc prea mult din popularitate. Ceea ce pe altul l-ar distruge, nu se lipeste, pur si simplu, de acest fel de oameni, care sunt un fel de vase de teflon ale politicii. Daca ne gandim numai la filmuletul lansat (sau cel putin prefatat) de Patriciu, cred ca putem spune ca Basescu este un politician Teflon. Care ar fi explicatia, e ceva mai greu de spus.
Prin comparatie, a aparut si conceptul de politician Velcro (acea banda cu gherute careia romanii ii spun “scai”). Politicianul Velcro este acela de care se lipesc toate gafele si toate greselile si care, atunci cand se afla intr-o groapa pana la genunchi, se afunda singur pana peste cap. Cred ca e inutil sa spun ca Mircea Geoana este un politician Velcro, unul despre care nici nu mai stii cand plateste pentru prostiile proprii si cand e, pur si simplu, ghinionist. Cine poate spune cu precizie daca Dl Geoana este doar un perdant pe baza erorilor savarsite sau un perdant din nascare, adica un loser autentic?
Numai ca nici eticheta de “prostanac” si nici cea de “jinx” nu sunt compatibile cu pozitia de presedinte al unei tari. De un prostanac poti sa razi. Pe un prost rotund, fara toarte, il dispretuiesti. Un prost agresiv te enerveaza. Iar cand intalnesti un ghinionist iremediabil spui “Piei, drace!”, iti scuipi in san si fugi cat mai departe, sa nu atraga ghinionul si asupra ta.
2009-12-09 17:27:02 | Raporteaza
Si eu puteam sa-l fac praf pe Basescu.Sunt atat de bun incat nici nu m-am deranjat sa mai candidez. Pentru ce sa o fac din moment nu am adversar? Problema este ce fac dupa.
Chiar nu stiti? ma mira. ma duc la Patriciu,Vantu, Voiculescu,Putin si tatuca Iliescu si cu lacrimi in ochi de recunostinta ,voi fi de acord sa conduc tara asa cum crede poporul.
2009-12-09 23:00:34 | Raporteaza