![]() | Traian Băsescu şi guvernul de avarievezi toate articolele de Costi Rogozanu26 Aug 2010 la 16:13 51 comentarii 1205 vizualizari. |
Ne trebuie guvern de tehnocraţi (sau “de avarie”) pentru că ăştia nu vor face prea mari cheltuieli electorale, pentru că oferta opoziţiei e oricum neconvingătoare, pentru că eşalonul doi face bani în linişte subminînd tot politicul (exemplul Remus Truică de pe vremea lui Năstase e perfect). Rezum ce-am înţeles din textul Alinei Mungiu-Pippidi pe care-l puteţi citi complet aici.
Prim-miniştri de avarie? Sunt, nici o grijă, dacă le păstrăm posturile de unde vin, că altfel nu văd cine ar accepta să ia ţărişoara. Noi suntem în criză de competenţă în partide, nu în ţară. Cristian Popa, viceguvernatorul BNR, sau Lucian Albu, sau Daniel Dăianu, sau Cristian Pârvan, şi pot să continui. Lucian Croitoru nu mai e perceput ca fiind neutru, altfel e un om bun. Tehnocraţii din actualul Guvern, ca Arafat, Dumitru sau oamenii de la Justiţie, să rămână pe poziţii. Iar oamenii de partid, numai de la secretar de stat în sus, afară, să se ocupe de alegeri. Ca să fie opoziţia sigură că nu tot PDL vămuieşte banii, să punem câţiva oameni de-ai lor în agenţiile de control, la supraveghere. Cât despre construcţiile politice viitoare, altă discuţie.
Mai e Băsescu în stare de atâta obiectivitate? Sau măcar de atâta instinct de conservare, că fără asta ne paşte un nou ciclu de nebunie, cu a doua suspendare? Mai are Băsescu măcar o judecată autonomă sau e prins între interesele apropiaţilor săi şi nu mai poate lua asemenea decizii radicale? Dacă e aşa, să ridice steagul de avarie şi să cheme, frate, Salvamarul să-l elibereze! Că sfatul lui Vântu, de a-l izola pe Băsescu, pe lângă că e arogant, e şi prost. Ce să-l mai izolăm noi, că s-a descurcat perfect singur la treaba asta, de asta îi merge aşa bine, numai că mai are mai bine de patru ani. Nu: ori îl dăm jos, ori îl depresurăm, şi rog oamenii responsabili să încerce a doua variantă.
Răspunsul mie mi-e clar: Băsescu nu a avut niciodata soluţii radicale, a avut declaratii radicale, e putin altceva. El este, o sa rideti, omul negocierii, al impaciurii, a reusit el sa lipeasca PSD de PDL chiar, este cel mai inventiv in compromisuri care duc apoi, evident, la despartiri de telenovela. un lucru ramine constant: camarila udrea-videanu. De aceea nu-l cred in stare sa dea guvernul pe mîna vreunui guler alb.
Mungiu-Pippidi vine cu un îndemn – sigur, nici nu mai pate fi vorba de opinie, e probabil singura soluţie raţională a momentului. N-avem de ales. Din păcare, cred eu, nici Băsescu nu are de ales – e prea băgat cu ai lui în altă naraţiune, nu aia cu ieşirea din criză, ci aia din care fac parte şi Truică, şi Năstase, nu doar Udrea.


Alin Fumurescu azi la 00:41 |
… si nu, asta nu are nimic de-a face cu ecologia. Are de-a face cu politica. Mai exact, cu [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 13 Feb la 18:57 |
E şi-n Caţavencii.ro
Acum vreo cîţiva ani, cînd se bătea în apariţii la inundaţii cu pe [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 13 Feb la 18:55 |
Economia Romaniei opereaza intr-o lume aflata in flux in care diferentele si nuantele conteaza. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 13 Feb la 16:38 |
Update. Nu rezist. Am auzit declarația lui MIrcea Toader (PDL): unul [ citeste mai departe ]
Bogdan Ciuclaru 13 Feb la 16:21 |
Transmitem alb-negru! De dragul contrastului. De alb se ocupa iarna. De negru...lopetile.
Primul [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 13 Feb la 14:02 |
Am cumpanit mult daca sa public pozitia mea referitor la, de ce falimentul Greciei ar putea sa [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 13 Feb la 07:18 |
Că Victor Ponta își asumă un discurs de învingător anticipat nu ar trebui să deranjeze prea [ citeste mai departe ]
Remus Cernea 12 Feb la 21:30 |
Un astronom grec, pe nume Aristarh din Samos, susţinea, prin anul 280 î.e.n., că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 12 Feb la 17:30 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Cît a durat schimbarea gărzii la Palatul Victoria, prefecţii şi [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 12 Feb la 14:42 |
Un cuib de lilieci ideologizați până la isterie cere să fie privit cu atenție. Îl privesc. [ citeste mai departe ]
Ioana Paverman 12 Feb la 13:58 |
Ultimele săptămâni ni se desfășoară în amintire ca un asalt de întâmplări tumultuoase. [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 12 Feb la 12:36 |
Ca de obicei, apariţia unui personaj politic relativ nou şi tînăr precum Ungureanu a produs [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 12 Feb la 09:36 |
Acest text nu este despre ACTA, ci despre proteste. Mai exact despre protestele de la Cluj, cauzate [ citeste mai departe ]
Cristian Bândea 11 Feb la 15:20 |
Vă rog ca înainte să citiți acest text sau să comentați să parcurgeți textul [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 11 Feb la 14:20 |
1. L-am ascultat ieri seară pe Crin Antonescu, timp de cîteva minute, la tv. De [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 10 Feb la 18:32 |
Daniel Funeriu se poate considera o victimă a ”efectului Udrea”. Numele lui nu se afla pe lista [ citeste mai departe ]
Viorel Dobran 10 Feb la 16:54 |
În timp ce românii mor sinistraţi sub munţi de zăpezi, Biserica Ortodoxă Română cere bani [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 10 Feb la 15:05 |
Mîine, la Piaţa Universităţii în Bucureşti se iese împotriva ACTA, după 17.00. [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 10 Feb la 14:00 |
Cât din drepturile fundamentale ale omului putem încălca pentru a proteja drepturile [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 10 Feb la 12:16 |
Știrile despre calvarul oamenilor blocați în trenuri aproape trei zile în mijlocul viscolului [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 10 Feb la 10:35 |
Recent o idee buna a fost emisa referitor la renuntarea din 2013 la un al 3-lea acord cu FMI. Nu [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 10 Feb la 03:52 |
Auzindu-l pe Ponta cum retracta, corecta si incerca disperat sa isi explice de-a lungul zilei [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 09 Feb la 23:28 |
Numirea dlui Mihai Răzvan Ungureanu în funcţia de premier şi polemicile declanşate de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 09 Feb la 21:37 |
Miniştri care fac afaceri cu statul, comunişti sau fii de comunişti, colaboratori dovediţi ai [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 09 Feb la 19:55 |
Știu, guverne noi, tensiuni în USL, showbiz politic la TV. Dar vă invit puțin în România [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 09 Feb la 17:53 |
Crin Antonescu e furios. I se pare că are şi de ce.
Cabinetul Ungureanu a fost învestit cu [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 09 Feb la 17:48 |
Văd că mai mulți colegi de Voxpublica sunt indignați de faptul că văd ceva ciudat în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 09 Feb la 16:28 |
Apreciat de majoritatea comentatorilor ca fiind ”echilibrat”, discursul lui Victor Ponta i-a [ citeste mai departe ]
Viorel Dobran 09 Feb la 16:07 |
Pe-un picior de plai,
Pe-o gură de rai,
Iată vin în cale,
Se cobor la vale,
Trei turme de [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 09 Feb la 15:57 |
Update: A ieşit Antonescu, cuminte, a spus că nu s-a simţit reprezentat de [ citeste mai departe ]
| 1Descoperirile "stiintifice" ale lui Galilei le putem rezuma printr-o mica poezioara.Galileo Galilei Dup-o sticla de Jidvei, Normal ca i se parea Ca Pamantul se rotea.... | ||
| 2huuoooo Laza roiuleee! de ce Ne iei de fraieri? toata desfasurarea de forte e pentru salvarea pedeleului!o sa treca-o P-u-La, LEGILE fericirii noastre. grija lor cea mare-i sa rupa useleul si... | ||
| 3Consecvent pana la capăt!Iar titlul aduce cu poantele de genul "porcu' râmă, dar râma nu porc" :-)... | ||
| 4@Blanculescu: Poate am interpretat si eu gresit. In general, incerc sa clarific cit se poate numerele (nimic personal), deoarece sunt foarte multe reguli care sunt propuse de catre guverne/economisti si... | ||
| 5Degeaba ai obsesie copy-paste ... cand nu te duce mintea, n-ai ce face, ramai cu aberatiile tale.1. big-bang, teoria evolutiei, curbura universului e=mc2 is teorii stintifice dovedite clar. La fel... | ||
| 6"Sincer, onestitatea unei Elena Udrea, sa zicem, nu ma intereseaza." Cum le zici tu Bibicule,mai rar. Se vede domne scoala de partid,ce mai.La mai mare,poate ajungi prim-secretar de judet.Aaa,de stat... | ||
| Mihai Goţiu 28279 citiri |
| Costi Rogozanu 13629 citiri |
| Adriana Săftoiu 9296 citiri |
| Cristian Teodorescu 8621 citiri |
| Remus Cernea 7728 citiri |
| Ciprian Domnişoru 5697 citiri |
| Iulian Leca 5367 citiri |
| Laura Cernahoschi 5349 citiri |
| Alin Fumurescu 4968 citiri |
| Dorin Tudoran 4337 citiri |
| Mihai Goţiu 9 postari |
| Costi Rogozanu 5 postari |
| Cristian Teodorescu 4 postari |
| Dorin Tudoran 4 postari |
| Iulian Leca 3 postari |
| Remus Cernea 2 postari |
| Ionel Blănculescu 2 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Laura Cernahoschi 2 postari |
| Bogdan Ciuclaru 2 postari |
| Mihai Goţiu 117708 citiri |
| Costi Rogozanu 76659 citiri |
| Cristian Teodorescu 51855 citiri |
| Alin Fumurescu 30395 citiri |
| Remus Cernea 25918 citiri |
| Iulian Leca 24701 citiri |
| Viorel Dobran 19373 citiri |
| Dorin Tudoran 16676 citiri |
| Ciprian Domnişoru 15468 citiri |
| Laura Cernahoschi 14156 citiri |
| Mihai Goţiu 45 postari |
| Costi Rogozanu 30 postari |
| Cristian Teodorescu 28 postari |
| Dorin Tudoran 17 postari |
| Iulian Leca 13 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Viorel Dobran 11 postari |
| Constantin Creţan 11 postari |
| Ciprian Şiulea 8 postari |
| Cristian Bândea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
PUNETI BOTNITE LA MAIMUTELE LU BASESCU !
Ele ,maimutele lu´Basescu,fac parte din cele 5 milioane de romani inconstienti care l-au votat pe Basescu,Basescu l-a pus pe Boc si Boc face pipi pe noi,acum.
ACESTIA AU DISTRUS TARA SI AU DAT-O CU 10 ANI INAPOI!
2010-08-26 16:28:50 | Raporteaza
Nici un partid nu va accepta asa ceva,desi este o solutie de bun simt.Clasa politica din Romania nu este in stare de solutii rationale.In aceste conditii solutia doamnei Mungiu-Pipidi este utopica.
2010-08-26 16:33:29 | Raporteaza
da de ce sa se schimbe guvernu? nu dom’le, eu nu vreau sa se schimbe guvernu. eu vreau ca guvernu asta sa stea pina la capat in functie. la fel si basescu.
e cazul ca poporu asta sa invete ce inseamna votu si ca daca voteaza aiurea in tramvai trebuie s aplateasca pentru ce face. poporu asta trebuie o data pentru totdeauna ca atunci cind voteaza o face pe pielea lui cit se poate de concret. si eu cred ca poporu asta n-o s ainvete niciodata sa voteze daca de data nu ramin functie tot mandatul cei pe care i-au votat.
poporul l-a vrut pe basescu? excelent. basescu l-a vrut in nenumarate rinduri neaparat pe boc premier si s-a ocupat personal cu acceptarea fiecarui membru al guvernului. care-i treba? nu are poporu ce si-a dorit? ba da. atunci mucles si maninca ce-ai comandat natiune!
2010-08-26 16:54:23 | Raporteaza
@Otto: Absolut de acord! Probabil ca doar suportandu-i pe portocalii pana la capat va mai putea fi salvat acest popor. Desi nu-i suport , in caz de alegeri anticipate jur sa-i votez.
2010-08-26 17:11:17 | Raporteaza
Problema nu e numai obiectivitatea lui Basescu sau realismul clasei politice.
E de credibilitate.
Daca dam tara pe mana unor tehnicieni si iese bine?
Nu cumva partidele devin inutile?
Si-atunci se poate accepta asa ceva?
Sau
parlamentul, ca entitate politica, sa saboteze guvernul apolitic?
2010-08-26 17:18:35 | Raporteaza
Otto are dreptate, doar că eu nu regret nicio secundă că l-am votat pe domnul Băsescu. Alternativele (Antonescu sau Geoană) erau catastrofale. Regret doar că oamenii nu văd pădurea din cauza copacilor. Păi, Costi, cum altfel poate fi radical președintele decât în declarații?! Asta-i Constituția! Nu-i permite să fie radical în fapte. Sancționați, oameni buni, partidele și parlamentul! Acolo este rădăcina răului. O să vină 2012 și tot parlamentul acesta va fi votat, cu toată cireada de aproape 500 de capete. Ce să spun! Băsescu este esența răului, este dictator, aranjor etc, dar orice chefliu îl poate înjura în față, pentru „a arde“ etapele ascensiunii în partid!
2010-08-26 17:27:09 | Raporteaza
@Bairam Traiescu:
la munca cu tine, nu la cersit. Da’ las ca vine psd la guvernare si o sa ramineti in tara numa iai 5 mil care l-ati votat pe geoana. Si sa vedem atunci de unde o sa mai aiba statul bani sa va dea toate ajutoarele si pomenile.
2010-08-26 17:32:19 | Raporteaza
@marius v: A-i spune presedintelui “sa-ti fie rusine pentru ce ai facut din tara asta ” inseamna injuratura,atunci te-njur si eu pe tine: slugaci portocaliu ce esti !
PUNETI BOTNITE LA MAIMUTELE LU BASESCU !
Ele ,maimutele lu´Basescu,fac parte din cele 5 milioane de romani inconstienti care l-au votat pe Basescu,Basescu l-a pus pe Boc si Boc face pipi pe noi,acum.
ACESTIA AU DISTRUS TARA SI AU DAT-O CU 10 ANI INAPOI!
2010-08-26 17:32:59 | Raporteaza
@Otto:
Si tu crezi ca daca in loc de basescu si Boc erau Geoana si antonescu, ne era mai bine in 2009? Esti cumva dintre cei care cred ca daca ne guverna PNL in 2009 aveam cresteri economice de 7-8%?
2010-08-26 17:36:43 | Raporteaza
apropo: daca vreodata il voi intalni pe Presedinte iesind din crasma la 12 noaptea,dupa ce a mancat prajitura si a baut suc,dupa cum spune patronul,ii voi bate obrazul si-i voi spune: RUSINE,DINU PATRICIU !
2010-08-26 17:37:02 | Raporteaza
@Bairam Traiescu:
bai maimutsila, da’ te cam repeti. Om fi noi astia ai lui Basescu doar betivi si curve, cum zicea nen’tu Orban, da’ sa stii ca nu suntem chiar atit de prosti incit sa fie nevoie sa ne repeti minunatia aia de slogan cu ” ele, maimutele …” la fiecare postare. Mai inventeaza si tu ceva nou? Sau doar atit scrie pe hirtiuta de la partid?
2010-08-26 17:44:09 | Raporteaza
@Otto: Excelent, si eu zic la fel. De altfel, cred ca e singura sansa ca fenomenul Basescu sa nu se mai repete: aceea de a se consuma pana la capat.
2010-08-26 17:48:17 | Raporteaza
@bogdan: LA PROST SA-I SPUI DE TREI ORI DACA VREI SA-I INTRE-N CAP!
HM,TE SIMTI ?
2010-08-26 17:49:01 | Raporteaza
Base nu va numi un premier independent decat daca va fi sigur de obedienta premierului si a cel putin 4 ministri (interne, aparare, justitie, finante). Daianu pare destul de servil, e bun ca premier. Ceilalti sunt de cautat, dar sunt sigur ca pot fi gasiti si ei. Si apoi va urma un mare FAS!
2010-08-26 17:56:16 | Raporteaza
@Bairam Traiescu:
Bun asha: de 3 ori, si cu majuscule, ca poate nu stie prostu sa citeasca si literele mici. Vezi ca de doua ori ai scris, mai scrie inca o data si dupa aia mai schimba si tu textul, ca nu de alta, da’ om incepe sa credem ca doar atit stii sa zici…
P.S. Ma intreb de cite ori te-or fi pus aia de la partid sa repeti textul pina l-ai memorat (asta in cazul in care nu ti-au dat scris pe biletel
)
2010-08-26 17:56:58 | Raporteaza
Guvernul BOC nu este bun si Romania sufera. Dar nu toti romanii sufera la fel. Este vina lui Basescu. Daca era Geoana sau Crin, cei care azi nu sufera, ar fi suferit iar cei care azi sufera n-ar fi suferit ba chiar ar fi dus-o mai bine.
Daca as fi fost la scoala si as fi avut de facut un rezumat la limba romana, asta as fi rezumat din ceea ce se vede in media azi.
Mai cititi odata primul paragraf. Dumneavoastra va vine sa credeti ca in locul profesorilor si medicilor ar fi suferit baietii buni din energie? Ca in locul celor platiti prin DDA ar fi stat la coada politicienii? Ca in locul copiilor morti la Giulesti ar fi murit Patriciu si SOV? Ca in locul patinoarului Elenei Udrea Ludovic Orban ar fi terminat autostrada Arad – Mangalia? Ca in locul palatului lui Videanu am fi vazut bojdeuca lui Dan Ioan Popescu?
Oameni buni, este criza si Basescu sau Boc fac ce ar fi facut si ceilalti cand buzunarul se goleste. Fura tot atat si impart ce mai ramane la aceleasi guri flamande.
Sa nu-mi spuneti ca v-ati fi dorit o criza gestionata de primul ministru Nastase, Hrebenciuc, Ludovic Orban sau Dinu Patriciu. Atunci ati fi chiar mai naivi ca mine.
2010-08-26 18:04:02 | Raporteaza
@ BAIRAM TRAIESCU…..ALELUIA ,ALELUIA …ce face fiul lui Dumnezeu …da cu tamaie ? Credeam ca noaptea este un sfetnic bun si pentru tine dar ….se vede ca mamicuta nu s-a rugat destul !Mai schimba si tu placa…ca plictisesti! Sau dispozitia este s-o repeti o saptamana ? Nu sunt prea inventivi stapanii !
2010-08-26 18:05:37 | Raporteaza
@bogdan+@mariana =PIRTZ !
2010-08-26 18:10:52 | Raporteaza
Discursul politrucilor, cand li se spune despre un guvern de tehnocrati, e ca “tehnocratii nu-si pot asuma raspunderea”. De parca ei, politrucii, au asumat vreodata, in mod real, raspunderea pentru tampeniile pe care le tot comit de 20 de ani. Spectrul pierderii alegerilor nu-i sperie, doar ii motiveaza sa fure mai mult intr-un singur mandat.
Teza unui guvern de specialisti neangajati politic sperie clasa politruca pentru ca ar putea reusi acolo unde activistii de partid au dat, invariabil, chix : eficienta actului de guvernare.
Urechistii de partid pusi ministri s-au facut constant de ras, prolifereaza nepotismul, directioneaza fluvii de bani publici catre firmele neamurilor lor atarnatoare la bugetul de stat iar eficienti s-au dovedit politrucii doar cu averile personale, crescute ca-n povesti in perioadele cat sunt “in functie”, asta in timp ce domeniile publice pastorite de acesti incompetenti s-au prabusit.
Iar daca politrucii nu-s de acord cu ideea inseamna ca e o idee buna si trebuie insistat pe ea. Prin contrast, toate ideile care au fost pe placul clasei politruce s-au soldat cu rezultate catastrofale pentru cetateni.
2010-08-26 18:12:44 | Raporteaza
Scuzati, va rog, am nimerit la cenaclul SF?
2010-08-26 18:13:26 | Raporteaza
@mariana: daca ai gandi cu mintea proprie si nu cu cea a PDL-ului, ai putea ajunge la concluzia ca romanii l-au votat pe matroz la pachet cu piticul. Atat Crin cat si Geoana si-au asumat ideea unui guvern condus de un tehnocrat neutru, puternic sustinut de partide. Adica ceea ce propune acum Mungiu ca last solution. Ca doar nu iti inchipui ac un guvern de tehnocrati NESUSTINUT politic ar putea exista (primi investitura) si dupa aceea promova legi? Un guvern nesustinut clar de o majoritate politica ar fi un guvern chiar mai slab decat guvernul Taricianu (2007-2008), nevoit sa faca compromisuri cu partidele pentru fiecare lege propusa spre legiferare. Decat asa, mai bine lipsa.
2010-08-26 18:14:28 | Raporteaza
@Otto: Corect! Din pacate dupa ce va pleca bashescu si guvernul lui de paie nu va mai ramane nimic din tara asta…Cei mai competenti si mai profesionisti oameni de ar veni sa o conduca nu vor mai avea ce sa indrepte … Bashescu are clar ca deviza “Dupa mine, potopul’…Ei bine asta ii asteapta pe romani, la capatul celor 10 ani de domnie basheasca Romania se va gasi mai devastata decat dupa al doilea razboi mondial…
Saracia, din pacate, este un factor favorizant pentru ignoranta, misticism, prostie…Dupa bashescu, romanii nu cred ca vor fi mai constienti de efectele gesturilor lor ci, din contra, mai indiferenti si mai usor manipulabili… Domnia catastrofala a lui bashescu nu face altceva decat sa pregateasca terenul pentru o catastrofa si mai mare, de genul Dan Diaconescu sau Gigi Becali…In fond, bashescu a aratat ca se poate…un individ semianalfabet, incult, mitocan, grosolan, grobian, mincinos, hot, cu apucaturi de smardoias a castigat simpatia clasei de mijloc, sustinerea intelectualilor si voturile a 5 mil de romani…Jalnica tara, trist viitor…
2010-08-26 18:16:07 | Raporteaza
@Bairam Traiescu….doamne miluieste ,doamne miluieste …si ne pazeste de imbecili !Bairame….esti prost ! Da ? Mama nu mi-a spus niciodata asa !Ea mi-a jurat ca sunt …fiul lui Dumnezeu !SA VEZI CE-I FAC !
2010-08-26 18:22:38 | Raporteaza
BAI COSTI!
Ioana Duda recomanda pe voxpublica Taierea membrelor in cazul hotilor de buzunare!! Iar in comentarii nu e unapologetica, e chiar fanatica.
BAI, VOI ATI INNEBUNIT??
2010-08-26 18:27:16 | Raporteaza
Nici nu inteleg de ce mai exista PSD.Toata Lumea din afara BBC,CNN,La monde,etc zic ca ei sunt comunistii dar ce sa-i faci romanii trebuie sa pastreze tradiitle si obiceiurile de Sclavi si sa le dea 36 % din voturi.
2010-08-26 18:29:37 | Raporteaza
Ziceti-mi careva o explicatie logica de ce ar vrea PSD sa faca ceva bun in tara asta ? Credeti ca au pus 3 miliarde de afise pe stalpi.L-au atacat pe basescu timp de 5 ani la greu.I-au dat papuci si sacose la tarani promitandu-le pensii mai mari DOAR CA SA FACA CEVA BUN IN TARA ASTA ??????
2010-08-26 18:36:13 | Raporteaza
@No fck response: in forurile de conducere ale PDL exista mai multi fosti membrii de partid (PCR) decat in cazul PSD. Inclusiv fosti membri ai conducerilor PCR si UASCR sau membrii in administratia comunista (esalonul doi). Teoria vaselor comunicante se aplica si la partidele astea doua. Daca gasesti vreun rezistent sau fost detinut politic pe la PDL, sa imi dai de stire.
2010-08-26 18:38:23 | Raporteaza
@) Gondolin
Ai facut matale recensamantul?
Esti de la cadre de le stii atat de bine?
Fostii PCR-isti precum si progeniturile lor sunt in toate partidele.
PNL se poate lauda cu Bogdan Olteanu, Petre Roman si daca mai sapam mai dam si de altii.
La PSD mai mult decat Ilici Iliescu ce poate fi? Urmasul de facto al lui Ceausescu, protectorul si mentorul lui Nastase si Ponta…
Sigur, sunt si la PDL si la UDMR si peste tot.
2010-08-26 18:46:47 | Raporteaza
@liberalul cu pumnalul: uita-te la presedintii si vicepresedintii PDL si PSD. Numara-i, cauta-le biografiile, fa niste procentaje, si apoi revin-o. Si da, daca este sa cautam un partid consecvent anticomunist (din 1921 si pana azi) ar trebui sa privim catre PNL. Sa iti aduc aminte ca nici Bogdan Olteanu nici Petre Roman nu sunt membrii ai conducerii PNL? In timp ce Boc este… ceva-ceva pe la PDL… precum si Stolojan… si daca nu ma insel Base inima tot la PDL o are?
2010-08-26 18:51:12 | Raporteaza
@mariana: N-are rost sa-mi pierd timpul cu tine!
Esti …Elena Udrea !
2010-08-26 19:24:33 | Raporteaza
@BAIRAM TRAIESCU….BAIRAME ,BAIRAME…ce n-ar da Elena Udrea sa aiba ocazia sa converseze cu …Fiul lui Dumnezeu !Dar ….trebuie sa mai astepte !Se vede ca destinul a decis sa fiu eu …aleasa !Asa ca nefiind Elena Udrea tot nu vrei sa mai conversam ? Vai …ce pacat !Cand voi mai intalni un Fiu al lui Dumnezeu care face propaganda politica ? Doamne ce politicieni avem …au corupt si paradisul !Incredibil !
2010-08-26 19:57:22 | Raporteaza
@mariana: Toti oamenii sunt copii lui Dumnezeu,chiar si cei care nu cred in El,caci El este Tatal nostru.
Nu mai fi proastä asa …in public !
2010-08-26 20:12:16 | Raporteaza
Elena Udrea este cel mai bun politician din PDL si numai. Respect!
2010-08-26 20:15:50 | Raporteaza
Chiar si MAIMUTELE LU´ BASESCU sunt oameni.Chiar si tu ,care esti MAIMUTA LUI BASESCU,esti pana la urma si om!
Ce sa-i faci ,padure fara uscaturi nu exista !
Hai pa ,ca m-ai plictisit !
2010-08-26 20:17:28 | Raporteaza
@David: Nu cumva sunteti Elena Udrea ?Am mai auzit-o si pe la radio ,facandu-si figura 69 !
2010-08-26 20:19:25 | Raporteaza
@Bairam Traiescu ….in numele Tatalui si al Fiului si al Sfantului Duh …amin !DOAMNE MILUIESTE-L ….ACUM SI IN VECII VECILOR ….!
2010-08-26 20:27:45 | Raporteaza
Basescu nu-l va schimba niciodata pe Boc atata timp cat e presedintele partidului de guvernamant.Va fi o prima remaniere in care se vor sacrifica cativa -gen seitan-mai mult pentru a-i linisti pe parlamentarii PDL ce isi fac bagajele.
De noi nu le pasa pentru ca momentan nu sunt alegeri.
Mai sunt doi ani de zile in care se vor intampla multe , o parte din mizeriile facute le vom uita-suntem un popor de amnezici, nu?-in final cu un discurs incisiv de tipul “Da ce Geoana,Orban Antonescu , Nastase etc sunt mai buni? vor infrunta alegrile.” Basca faptul ca efectele proastei guvernari Tariceanu se vor simti inca doi ani.Minimum!
Daca acum n-ar primi mai mult de 8-9% din voturi , in preajma alegerilor vor ajunge la un 25-28% iar cu ajutorul diasporei vor iesi din noi pe primul loc…
Ce guvern de avarie , glumiti?
2010-08-26 21:04:20 | Raporteaza
@Otto: Sunt total de acord cu ceea ce ai scris. Poate ca lumea se va invata minte sa mai ridice marlania, betia, incultura si minciuna la rang de virtute. I-ati votat atunci traiti bine fratilor!
2010-08-26 21:13:51 | Raporteaza
@David: “Elena Udrea este cel mai bun politician din PDL si numai.”
Da ,buuna ! Bun politician,se vede dupa cum arata Romania,sau macar turismul romanesc !
2010-08-26 21:23:06 | Raporteaza
Dna Udrea da si va da intotdeauna 110%.
2010-08-26 21:35:05 | Raporteaza
@Costi R:
calculele tale sunt putin gresite in ce-l priveste pe basescu pt ca tipu’ a ajuns la mana baronilor BVB si a celorlalti din pdl deci nu va lua nici o masura in folosul public…
epoca basescului a trecut, este un produs expirat deci are nevoie de sustinere si imunitate pt el si familia lui iar acestea ii pot fi asigurate doar de pdl varianta boc sau alt boc…(si iliescu a trecut prin asa ceva cu prostanacu!)
problema lui base e ca si pdlistii se trezesc, simtind ca ii paste negura istorie ca si pe taranisti….
deci las-o moale cu tehnocratu, nici semibocul de la bnr nu va avea sustinere in situatia actuala
2010-08-26 21:53:51 | Raporteaza
@bogdan: Dacă ieşea PSD majoritar era mai bine. Se făcea impozitarea eşalonată, aveam iar de făcut declaraţiile pe venitul global, erau lăsaţi în pace cei care lucrează pe drepturi de autor, ba poate se mai inventau şi alte categorii care puteau beneficia de acest drept, de exemplu, plantatoarele de flori de la ADP), se mai inventau nişte tipuri de ajutoare sociale şi pensii de boală (asta ca să ne punem bine cu UE şi unii să nu mai plece aşa uşor pe-acolo)… ţinta adevărată era creşterea economiei negre despre care ni s-a spus la un moment dat că trebuie să existe. Că nu era mai bine pentru mine asta nu contează, contează că era mai bine pentru cei care e musai să fie privilegiaţi. A, şi împrumutam de la FMI ca să astupăm măgăriile pe care le-a făcut PNL
2010-08-26 22:28:59 | Raporteaza
Ramona V
Daca taceati, filozof ramaneati. Dar asa, v-ati aratat tinichigioaicaria.
Ce putem face acuma, scurt, ca sa reparam?
Dati-va un picior in cur, pe furis, sa va surprineti. Vi se mai scutura si neuronii de praf.
2010-08-26 23:00:28 | Raporteaza
@Ramona V.: daca imi este permis sa fac o comparatie, atunci as incepe cu afirmatia ca in istoria RO, doua sunt perioadele in care s-a reformat aproape totul, in ritm rapid, si nu de buna-voia romanilor, ci pentru ca Europa ne cerea astfel: guvernele Cuza (pentru a indeplini cerintele formulate de Marile Puteri europene prin Conventia de la Paris) si guvernarea Nastase (pentru a indeplini suficiente solicitari legate de intrarea RO in UE). Nu intamplator, ambele perioade au fost epoci de intensa coruptie guvernamentala (nu ca in celelalte perioade coruptia respectiva ar fi lipsit).
Oricum, ca replica la cele scrise de tine trebuie sa recunosc ca guvernarea Nastase a fost mai putin darnica decat cea liberala, in ce priveste avantajele fiscale.
2010-08-26 23:06:54 | Raporteaza
Sunt siderat de concluziile de aici. Guvernul este bun, iar Traian Basescu stelar.
2010-08-26 23:07:10 | Raporteaza
hihihi! “Sunt siderat de concluziile de aici”
Cremenal!
2010-08-26 23:09:02 | Raporteaza
PUNETI BOTNITE LA MAIMUTELE LU BASESCU !
Ele ,maimutele lu´Basescu,fac parte din cele 5 milioane de romani inconstienti care l-au votat pe Basescu,Basescu l-a pus pe Boc si Boc face pipi pe noi,acum.
ACESTIA AU DISTRUS TARA SI AU DAT-O CU 10 ANI INAPOI!-
2010-08-26 23:44:36 | Raporteaza
Indiferent pe cine va pune Basescu la guvern sau in parlament, conditia indispensabila este ca Basescu sa ramana presedinte pana la incheierea mandatului. Ca sa ramana cu imunitate pe viatza. Oricare alta varianta este exclusa deoarece, daca si-ar pierde Basescu puterea absoluta pe care o are azi, ar trebui sa dea cu subsemnatul pentru inalta tradare si pentru subminarea statului. Ar trebui sa spuna in favoarea cui a tradat, cui a vandut Romania. Iar daca spune se supara Uie , USA si Moscova. V-ati gandit vreodata ca singura specializare reala a Elenei Udrea este aceea de “antitero” facuta la Washington, dupa care a fost pusa direct ministru ? V-ati intrebat vreodata ce anume ii recomanda pe Videanu , Berceanu si Blaga sa ocupe cele mai importante ministere ? Dar pe Basescu, v-ati intrebat cine si de ce l-a facut presedinte ? Va mai amintiti ca a recunoscut -cu jumatate de gura- ca a avut si ca are tot sprijinul “mogulilor” , cu care s-a intalnit la Grivco ?
Asa ca Mungioaica securista sa nu-si mai bata clantza de pomana. Indiferent cum se va cosmetiza puterea, la putere se afla si se va afla o sluga pusa de Washington la mica intelegere cu Uie si cu Moscova. Un “guvern de tehnocraci” e praf in ochii boilor deoarece executivul, prin definitie…. executa. Ce i se comanda. Cam cum face Boc.
2010-08-27 06:31:26 | Raporteaza
Udrea este o persoana onesta care-si doreste binele romanilor.
2010-08-27 17:40:35 | Raporteaza
Am trimis aceste propuneri asociatiei ProDemocratia:
In locul criticilor sterile si incercarilor inutile de a-i indrepta pe politicienii
romani prin aparitii la televizor mai bine ati sustine un proiect de lege care
sa cuprinda urmatoarele prevederi:
- interzicerea incredintarii directe de contracte cu statul sau companiile la
care statul este actionar majoritar sau minoritar
- interzicerea secretizarii contractelor (si anexelor) cu statul sau companiile
de stat (fara cele incheiate de armata sau serviciile secrete din nu vor fi
publicate pasajele care pot afecta siguranta nationala, dar vor fi publicate
toate clauzele financiare)
- refuzul de a face public un contract din cele mentionate mai sus sa se
pedepseasca cu inchisoare de la 15 la 20 de ani; raspunde seful institutiei in
solidar cu cel insarcinat sa faca publicarea
- publicarea tuturor anunturilor de achizitii ale statului sau companiilor de
stat pe e-licitatie.ro si pe cel putin alte 10 site-uri care ofera posibilitatea
de postare anunturi gratuite si au un trafic in primele 20 din profilul
respectiv. Site-ul e-licitatie.ro sa fie reorganizat pentru ca este un cosmar sa
gasesti pe el ce te intereseaza sau sa se creeze rubrici pentru domenii de
activitate
- achizitiile de cladiri si terenuri facute de stat si companiile de stat se vor
face la o valoare
care sa reprezinte media valorii bunurilor similare din contractele de
vanzare-cumparare inregistrate
la notari in ultimii 2 ani actualizate cu rata inflatiei si cursul euro (se vor
selecta 10 astfel de contracte de la 5 notari diferiti)
- publicarea anunturilor si intr-un ziar local sau central cu tiraj in primele
3 la rubrica cumparari si mare publicitate
- concursurile pentru posturi in sistemul bugetar sau la companiile de stat sa
fie facute publice pe un site special care sa contina suficinte filtre de
cautare pentru ca oamenii sa gasesca ce-i intereseaza; nepublicarea anunturilor
pe site-ul respectiv se pedepseste cu inchisoare de la 10 la 15 ani; raspunde
seful institutiei in solidar cu cel insarcinat sa faca publicarea
- candidatii pentru posturile de mai sus trebuie sa aiba cel putin 5 ani de
experienta in domeniu daca vor sa ocupe o functie de conducere
- angajarea unei persoane fara respectarea conditiilor de calificare,
publicitate, experienta se va solda cu raspunderea patrimoniala a sefului
institutiei
- infractiunile de coruptie si trafic de influenta in cazul persoanelor cu
functii de conducere, judecatorilor, procurorilor si parlamentarilor se vor
pedepsi cu inchisoare de la 20 la 25 de ani.
- judecatorii de la Curtea Suprema de Justitie si Curtea Constitutionala sa fie
numiti din randul judecatorilor de cariera cu vechime neintrerupta in functie de
la intrarea in magistratura si cel putin 15 ani de experienta in sistem
- deciziile date intr-o speta identica de catre Curtea Suprema sa fie
obligatorii pentru toate instantele inferioare, hotararile care nu sunt conforme
se vor solda cu sanctionarea judecoatorilor care le-au dat retinerea a 20 la
suta din salariu pentru 12 luni, la a doua abatere judecatorii vor fi suspendati
pentru sase luni (fara plata salariului), iar la a treia vor fi concediati;
verficarea se face in perioada vacantei de comisii alcatuite din 7 judecatori de
la instante diferite (selectia se va face prin tragere la sorti) este indicat ca
ei sa nu fie fosti colegii de facultate cu cei verificati sau fosti colegi de
instanta sau avocatura; membrii comisiilor vor face o declaratie pe propriia
raspundere ca nu sunt in situtie de incompatibilitate ) si un reprezentant al
Ministerului Justitiei in felul asta s-ar scurta durata proceselor si s-ar
reduce numarul de apeluri si recursuri
- promovarea judecatorilor la instante superioare se va face prin tragere la
sorti cu respectarea unor conditii de vechime
- procurorii sa fie numiti prin concurs dintre avocati cu cel putin 10 ani de
experienta ( nu e necesara scoala de magistratura cu o asfel de experienta;
oricum ea ingradeste accesul oamenilor pregatiti si cu experienta in sistem)
- medicii cu practica privata sa poata lucra la stat cu un sfert de norma (daca
lucreaza cu norma intrega la stat si la cabinetul propriu sau clinici private
incalca oricum codul muncii in privinta nr. maxim de ore lucrate pe zi)
- despagubirile in cazul exprorierilor de utilitate publica ar treb sa se
stabileasca in functie
de media valorii bunurilor similare din contractele de vanzare-cumparare
inregistrate de notari
in ultimii cinci ani actualizate cu rata inflatiei si cursul euro(se vor
selecta 10 astfel de contracte de la 5 notari diferiti)
-
Daca aceste propuneri vor fi incluse intr-o singura lege suficient de simpla,
atunci cetatenii obisnuiti ar intelege ceea ce sustin si parlamentul ar putea
sa o aprobe rapid sub presiunea opiniei publice,
Daca aceste propuneri vor fi incluse intr-un pachet de legi cu sute de pagini
ele vor fi ingropate definitiv.
Aceste propuneri ar trebui popularizate de dumneavoastra prin intermediul
voluntarilor, altor ong-uri, mass-media si sindicatelor. Ar fi bine daca
sindicatele ar sustine aceste propuneri prin greve si demonstratii.
Ar fi bine ca specialistii dumneavostra sa completeze si sa imbunatateasca
aceste propuneri pentru a le face mai putin interpretabile si sa elimine
necestitatea unor norme metodologice care sa le schimbe sensul sau sa complice
lucrurile.
2010-08-28 05:23:34 | Raporteaza
Vă învârtiţi ca un coy în căldare. Ziariştii cer guvern “apolitic” ştiind că nu se poate decât cu sprijinul PNL şi PSD. Deci politic. PNL cere să intre la guvernare să ia crema electoratului că vezi-Doamne, ei se sacrifică electoral pentru ţară. PSD-ul aşteaptă să intre PNL-ul la guvernare să ocupe ei posturile din teritoriu si să dirijeze bruma de bani care mai e. PDL-ul ştim cu toţii, se agaţă cu dinţii de FMI şi de tăieri declarative de fonduri, aşteptând o revenire a economiei “de la sine”, lucru ce nu se va întâmpla.
Iar voi aici vă învârtiţi în jurul acelorasi coordonate: Băse, Boc, Ponta, Crin, tehnocraţi (Ponta+Crin), UE, PSD, PDL, PNL, etc. Voi jucaţi (discutaţi) în regulile lor
Şi uite-aşa trece timpul si ei câştigă, în vreme ce noi avem doar de pierdut: youtube.com/wat../
2010-08-29 12:02:54 | Raporteaza