![]() | Traian Băsescu, ultima speranțăvezi toate articolele de Adriana Săftoiu07 Mar 2011 la 00:14 34 comentarii 2808 vizualizari. |
Ultima speranță e Traian Băsescu. Dacă Traian Băsescu spune, atunci spusa devine știre de prime-time, îi face pe miniștri, șefi de partide, politicieni, ziariști, sindicaliști, freelanceri să se preocupe.
Am încercat să îl creditez pe ministrul Funeriu și să îl iau în serios când își prezenta mândru background-ul profesional, cu ucenicii îndelungate prin țări cu democrații avansate și raporturi instituționale riguroase. Se pare că odată instalat într-o înaltă funcție în cabinetele de pe Dâmbovița vanitatea a devenit măsura lucrurilor și a atitudinii.
A trecut deja o lună de când ministrul Funeriu refuză să răspundă invitației transmise de Comisia de specialitate din Camera Deputaților de a participa la dezbaterea privind structura anului școlar, programul “Cornul si Laptele” și despre metodologia aplicării noii legi în domeniu.
Domnul Funeriu sfidează conștient Regulamentul Camerei Deputaților care prevede la art 54 că “miniştrii au acces la lucrările comisiilor. Dacă li se solicită participarea, prezenţa lor devine obligatorie. (2) O dată pe sesiune miniştrii prezintă un raport de activitate şi strategia ministerului în faţa comisiei de resort a Camerei Deputaţilor”. În sesiunea de toamnă, nu îmi amintesc ca ministrul să fi prezentat un asemenea raport, iar în sesiunea actuală nici măcar nu s-a deranjat să transmită o explicație pentru refuzul obstinant de a participa la dezbaterile care vizează activitatea ministerului pe care îl conduce.
Structura anului școlar ar fi trebuit să fie un subiect de dezbatere și reglementare. Problema vizează aproximativ 3 milioane de elevi, la care adaug profesori, părinți și chiar bunici. Am scris și aici pe voxpublica despre acest subiect, am încercat să atrag atenția asupra temei și în intervențiile publice. Săptămâna trecută am avut două întâlniri, sub egida Comisiei Europene, cu elevii de la liceele Ion Luca Caragiale și Matei Basarb. Am abordat subiectul, pe lângă alte teme, cu elevii și profesorii din cele două școli. Privirile elevilor deveneau extrem de atente și vigilente la ideea că vacanța de vară ar fi prea lungă și că școala ar trebui să înceapă pe 1 septembrie. Le revenea culoarea în obraji în momentul când le propuneam să găsească argumentele pentru care în țările unde și-ar dori să își continue studiile programul școlar se înscrie într-un asemenea calendar. Să aibă oare sens? Merită să discutăm și noi dacă nu trebuie altfel gândit anul școlar cu o acomodare a programului și curriculumului școlar?
De aceea spun că ultima speranță ca problema structurii anului școlar să intre în prim-time este Traian Băsescu. Presa, politicienii, opinia publică stau și frământă câte o săptămână, iacătă, și câte o lună, dacă e cazul, vezi corpuția și vămile, cele spuse de președintele Băsescu. O scrisoare deschisă e poate prea mult. Mă gândesc însă că din vorbă în vorbă poate află și Traian Băsescu că Legea educației nu e suficientă pentru reforma sistemului. Desigur, se vor găsi destui să spună că nici structura anului școlar nu rezolvă treaba. Nu în întregime, dar ar trebui pusă ordine în vacanțele școlare, în semestrele care ar fi de văzut dacă nu ar trebui să redevină trimestre.
Acum, cu răzbelul din PDL, cred că în săptămâna care începe Președintele va avea o apariție la TVR și RRA. Cum țara nu poate să rămână nelămurită despre cum mai merge treaba în partid, e de așteptat să ne luminăm. Și e o bună ocazie ca printre multe alte lucruri care țin mai degrabă de niște chestiuni de partid, Președintele să spună, chiar și câteva secunde, că e o chestiune de analizat și structura anului școlar. E suficient ca să audă și dl Funeriu, și probabil și presa, ca subiectul să devină temă de analiză. La fel de bine ar putea să reia chestiunea atât de arzătoare, în 2009, a Parlamentului unicameral și bicameral și să dea și aici ceva căutare ca să nu discutăm, în prag de alegeri, o temă atât de contorsionată. Mai sunt și alte teme restante unde opinia publică chiar poate avea un rol mult mai activ, decât în găsirea reginei care e un fel de alba-neagra.
În politică, se practică confruntarea orgolioasă pe marginea paternității ideilor. Pe mine, nu mă interesează paternitatea acestei dezbateri. Să îi aparțină și domnului Băsescu dacă e singurul, după cum se vede, care poate să facă din orice propoziție subiect de prim-time. Iar structura anului școlar poate fi o “propoziție” mult mai importantă decât ce se mai întâmplă și prin PDL.


Costi Rogozanu azi la 16:59 |
Cu Victor Ponta s-au strîns deja destule: rămîne principala problemă a noii legi electorale. [ citeste mai departe ]
Tudor Darie azi la 15:27 |
Așa a fost să fie ca eu să fiu persoana responsabilă din partea Guvernului pentru susținerea [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 15:15 |
Altfel, imi imaginez ca multi vor vota cu mana taiata. Ce vremuri.... macar odata cineva ameninta ca [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:30 |
Update: Grăjdan a fost demis. De aici semnul întrebării din titlu. Oricum, încă o lovitură de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:16 |
A cotit cu dibăcie Băsescu la întrebarea ziariştilor dacă se mai întîlnesc cu el la [ citeste mai departe ]
Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
| 1"Victore, lasa restauratia pana dupa alegeri!"Pai o lasa! Ce vedeti acuma e CEL MAI CINSTIT guvern pe care il poate oferi USL, oameni unul si unul pusi acolo sa ia fatza votantilor cu cinstea lor.... | ||
| 2Debarasarea de BalabanNoi ne-am făcut treaba cu el Inspectorul peste inspectori Să-l curăţăm pe bombonel O uscătură fără vreascuri!De el ne-am folosit doar noi Dosarul lui demult zăcea Vreo... | ||
| 3Ce penibili sunteti ca-i cereti ajutorul lui Basescu dupa ce l-ati injurat atatia ani! Si nici acum nu renuntati, pe final de articol! Ei bine, aveti tara pe care ati construit-o cu atata truda. Injuraturile... | ||
| 4After study a few of the blog posts on your website now, and I truly like your way of blogging. I bookmarked it to my bookmark website list and will be checking back soon. Pls check out my web site as... | ||
| 5Adica restauratia e buna DUPA alegeri??? Domne' sunteti penibili, adica, nu va deranjeaza restauratia, va deranjeaza timing-ul!!! Ce urat:(((.... | ||
| 6Mersi mult....pe voxpublica sunt numai deontologi :)))))... | ||
| Mihai Goţiu 11265 citiri |
| Cristian Teodorescu 10977 citiri |
| Costi Rogozanu 9207 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4256 citiri |
| Alin Fumurescu 4044 citiri |
| Constantin Creţan 3412 citiri |
| Dorin Tudoran 2922 citiri |
| Elena Vijulie 2789 citiri |
| Iulian Leca 2782 citiri |
| Laura Cernahoschi 2627 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Iulian Leca 3 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61657 citiri |
| Cristian Teodorescu 41317 citiri |
| Costi Rogozanu 38399 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18304 citiri |
| Alin Fumurescu 17950 citiri |
| Viorel Dobran 12355 citiri |
| Dan Duca 11290 citiri |
| Constantin Creţan 11171 citiri |
| Elena Vijulie 9414 citiri |
| Iulian Leca 9044 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Iulian Leca 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Cu (aproape) toata presa la dispozitia voastra si totusi, doar ce spune Basescu devine prime time… Ar trebui sa va dea de gandit!
Despre structura anului scolar: banuiesc ca inainte sa lacramati pe Vox ati facut o interpelare, asa cum ii sade bine parlamentarului interesat sa afle un raspuns…
Btw: Chiar nimic-nimicuta despre rectorii care se incapataneaza sa ramana parlamentari?!
2011-03-07 00:35:29 | Raporteaza
…sub mediocra formularea,.. tot!
Ce cauti in PNL ca nu mai pot vota PNL cu tine acolo;o singura explicatie: o alta iapa troiana I guess;( formulare datorata cerintei de a nu mi se spune ca autorul nu acoarda corect gramatical in fraza)
Auziti! in pnl de cand se sustin persoane si nu idei ???!!! , si de cand un mos , probabil depasit de evenimente si propriile trairi , datorate fara indoiala retinerilor din viata austera dusa, decide?!? Ce vina am eu ca l-au chinuit comunisti pe mosul care os sustine pe aceasta fosta tradatoare a pnl?!!!!
2011-03-07 01:37:38 | Raporteaza
petitieonline.r../
Papa Nu are ce cauta in Romania !
29/01/2011
categorie: Religie, spiritualitate.
De ce spunem NU venirii papei in Romania!
Marturisirea este mantuitoare, ca fii ai Bisericii, clerici si laici putem sa marturisim Adevarul, care este Hristos! Orice diplomatie cade in fata Adevarului!
1. SE CREAZA CONFUZIE SI MULTI DINTRE ORTODOCSI VOR CREDE CA BISERICA ORTODOXA SI PAPISTASII AR FI O BISERICA, IN TIMP CE
BISERICA ESTE UNA SI ANUME CEA ORTODOXA.
CEI CARE AU AFIRMAT TEORIA RAMURILOR SUNT ANATEMATIZATI DE SINODUL BISERICII RUSE DIN EXIL ANATEMA PRELUATA SI DE BISERICA RUSIEI SI PRIN URMARE DE BISERICA ORTODOXA IN PLENITUDINEA EI.
2. PAPA ESTE ERETIC SI ACEASTA O SPUN TOTI SFINTII SI SINOADELE ECUMENICE SI LOCALE: SINODUL 2 ECUMENIC (vezi Filioque), SINODUL PATRIARHULUI FOTIE,SINODUL ANTIUNIONIST AL SF MARCU EUGENICUL, SINOADELE ISIHASTE ALE SF GRIGORIE PALAMA-NUMITE IMPREUNA SINODUL AL 8 LEA ECUMENIC DUPA CUM SPUNE ROMANIDIS, PR GHEORGHIOS METALLINOS, PR THEODOROS ZISIS, TELENGHIDIS SI ALTI TEOLOGI CONTEMPORANI.
3 NU SE CUVINE CA ORTODOCSII SI ERETICII PAPISTASI SA SE ADUNE IN LACASURI DE CULT IMPREUNA, CONFORM TUTUROR CANOANELOR BISERICII
4 PAPA VINE CA SEF AL EREZIEI CATOLICE SI E PRIMIT CA EPISCOP CANONIC AL ROMEI CU SUCCESIUNE APOSTOLICA DE CATRE PATRIARHIA ROMANA, CEEA CE ESTE BLASFEMIE, PENTRU CA PAPISTASII ODATA CE AU INTRAT IN EREZIE AU PIERDUT SI SUCCESIUNEA APOSTOLICA SI EPISCOPIA ROMEI!
5. SUNTEM DE ACORD CA PAPA SA VINA CA SIMPLU VIZITATOR SAU CA SEF DE STAT DAR SA NU FIE PRIMIT LA SFINTELE SLUJBE IN BISERICILE ORTODOXE SI NICI VREUN IERARH AL B.O.R. SA PARTICIPE LA MESA PAPISTASA !
6. PARINTELE DUMITRU STANILOAIE AFIRMA IN DOGMATICA CUM CA PAPISTASII SE INCHINA LA ALT DUMNEZEU DECAT CRESTINII ORTODOCSI, SI ANUME UN DUMNEZEU IN SENS BUDIST, DUMNEZEUL NIRVANIC IMPERSONAL.
PRIN EREZIA FILIOQUE DESFIINTAND PERSOANELE SFINTEI SI DE VIATA FACATOAREI TREIMI!
RESPECTAM PE CREDINCIOSII PAPISTASI SI PE PAPA SI LE DORIM INTOARCERE GRABNICA LA BISERICA CEA UNA, ADICA CEA ORTODOXA PRIN BOTEZ, MIRUNGERE , SFANTA IMPARTASANIE SI CELOR NUMITI CLERICI DINTRE EI HIROTONIE ORTODOXA. ASA SA LE AJUTE DUMNEZEU!
2011-03-07 02:17:35 | Raporteaza
Foarte buna aceasta “interpelare” publica. PDL-ul are cu totul alte probleme decat cea a invatamantului. De altfel, in acesta legislatura, in loc sa se faca o adevarata reforma, se continua acelasi sistem baltit de toceala si de acumulare cantitativa. Totusi, d-na Saftoiu, nu vacanta copiilor este problema esentiala a acestui invatamant. Am 4 copii la scoala si stiu in mod nemijlocit care sunt acestea. Singura scoala care este ok din pct. meu de vedere este a unuia dintre copii, care este particulara si am un cuvant de spus in educarea copilului meu, pentru ca platesc dar si pentru ca cei care o conduc au,in ansamblu, aceeasi viziune cu a mea. Sistemul public de invatamant este falimentar complet. El se adreseaza nu unui copil in carne si oase, ci unui concept. Daca nu te ridici la inaltimea conceptului, esti terminat. Scoala nu creeaza cetateni responsabili si cu putere de reactie, ci oameni fara discernamant, plati, care trec prin scoala ca gasca prin apa. Nu se invata materii esentiale pentru un om civilizat. Nu fac istoria cinematografului, cursuri de retorica, istoria artelor plastice (la nivel minimal macar), cursuri de afaceri. Nu se face literatura straina decat asa, ca sa se bifeze cateva lectii. Nu se departajeaza clar realul de uman. Cursurile sunt aproape la fel. Se considera ca toti copiii patriei trebuie sa iasa cu aceleasi informatii si deprinderi, ceea ce este catastrofal pentru ei. Tone de lectii pentru acasa pe care, la un moment dat, refuza sa le mai faca, pentru ca au ajuns la limita. Un sistem cretin, care scoate cretini pe banda rulanta. Demantelarea sentimentului national este alta cerinta, astfel copiilor nostri le este jena ca sunt romani. Numai stiu sa cante ceva romanesc, nu mai stiu sa se bucure decat daca isi dau unul altuia un pumn in cap. Insa eu cred, spre deosebire de dvs, ca asa se cere. In UE nu este bine sa pui intrebari. Vedeti bine ca noua nu ni se cere niciodata ca sa votam, de exemplu, constitutia UE. Votati dvs, parlamentarii, pentru noi. Bine, ca si in Irlanda, de ex, se repeta votul pana cand natia este de acord cu cerintele UE … Nici Statul nu are nevoie de oameni inteligenti, ci de tampiti docili. Tampeste-i cu pornografie, droguri (usoare) + televiziune de doi lei si gata, ai un produs perfect pentru o societate care se indreapta spre utopia orwelliana. Produsul calibrat ca sa lucreze in marile corporatii, roboti care vin acasa dupa 12 ore de munca si se culca buimaci, uitandu-se la televizor. Iar dispretul cunoscut al lui Basescu pentru scoala se coroboreaza perfect cu indicatiile UE primite de Funeriu. Acolo unde suntem reprezentati de fata sa EBa, o semianalfabeta patenta. Nici Statul, nici supra-statul UE nu au nevoie de oameni cu discernamant, asta e trista realitate. Parafrazand cantecul, lumea “te vrea prost”! Si Basescu, si Patriciu, si Barroso, fiecare din motive diferite (de exercitare a puterii politice si economice in special), dar produsul si-l doresc cu totii la fel: oameni docili si ignari.
2011-03-07 03:04:53 | Raporteaza
@Pr Timotei: Piei Satano! Vade retro la SaDaniel al tau!
Sunteti toti un drac, si voi, si papitoii!
2011-03-07 06:28:20 | Raporteaza
@Pr Timotei: Parinte esti cam taliban.Nu crezi?
2011-03-07 08:01:44 | Raporteaza
Cum de se vede mult mai clar adevarul din Opozitie, doamna?
sentinta.ro/art../
2011-03-07 09:10:20 | Raporteaza
@Flaviu:
Vad ca iti tot faci reclama cu blogul tau. Ok.
Dar asculta un sfat parintesc, daca vrei ca cineva sa te ia in serios, schimba-i bordul. Arata de parca ar fi blogul Minitehnicus!
2011-03-07 09:21:22 | Raporteaza
@Gicu Maracine:
Foarte bine spus!
2011-03-07 09:22:03 | Raporteaza
@AS: Nu pot sa cred ca ati vrut sa formulatzi titlul asa. Poate ca “Presedintele, ultima sperantza”, ori “Institutzia prezidentziala, ultima sperantza”. Credeam ca de la omul Traian Basescu nu mai sperantzi nimic bun. Sau macar asa a reiesit din scrierile anterioare.
2011-03-07 10:20:29 | Raporteaza
Daca tot latra golanii
ca voi santei talibanii
dati pana ce suna apa
in capetele lor ca ceapa
nu lasati nici o clipita
sleahta asta imputita
ca vai de cu rul lor e
psd pc pnl e
comunisti atei tampiti
criminali nenorociti
Dati in ei sa aratati
Ca de Tara’s avortati
Ca Vlad Domnul ii invinge
Si Teapa adanc le-o impinge
Urla ca-i frige si doare
pe a iadului frigare
Golani tampiti securisti
Criminalii comunisti
parazite Sindicate
activisti din strazi si sate
antenele 3 si 1
ale lui felix nebunu
si realiatea tv
a lui nus sontac ce e
speriat ca la Jakarta
i-se hotaraste soarta
iliescu ponta crin
draci scarbosi care se tin
de un fir insangerat
pe care l-au imbibat
cu sange de Roman bun
varsat de-un ilici nebun
dati pana-i desfiintati
Trebuie sa terminati
Bin Ladenii care ‘e’
pnl psd pc’e.
2011-03-07 10:50:14 | Raporteaza
@Pr Timotei:
si halatul?…cat e halatul?
2011-03-07 10:56:16 | Raporteaza
Doamna Saftoiu, am o parere buna si despre dumneavoastra si despre d-l Funeriu. Amandoi faceti parte din minoritatea persoanelor publice care au minte, educatie, caracter. Ma mir de ce nu gasiti o cale de a comunica, precis, exista o neintelegere la mijloc, pe care nici dumneavoastra nu incercati sa o eliminati.
Este mare pacat ca putinii oameni care ar putea face ceva pentru Romania se lasa separati, izolati. De partide, de intrigi, de presa rauvoitoare. Este pacat si este rusinos ca nu au limpezimea si forta de a se uni.
2011-03-07 10:57:09 | Raporteaza
One more thing!
Nu doamna, nu Basescu este ultima speranta!
Ultima speranta sunteti dvs., politicienii din noua generatie care incercati sa va pastrati bunul simt si un dram de luciditate si obiectivitate.
Sunt satul pana peste cap de reprezentatiile si discursurile bombastice ale epigonilor lui Vadim, sunt satul pana peste cap de terapia de grup pe care si-o permit toti obsedatii natiei ori de cate ori apar “pe sticla”.
Sunt satul pana peste cap de tentativele de ironie esuate constant in bascalie groasa ale tuturor agramatilor milionari ai natiei carora banii si/sau deputatia le tin loc de logica si cultura!
Sunt satul de ipocrizie, dublu limbaj, talibanism politic (cu grave extensii in cultura si educatie), sunt satul de mediocritate, de impostura si de atitudini si politici de tipul “mai bine fruntas in satul meu decat codas la oras”!
Iar daca voi, nucleul tanar (si inca prezumat cerebral) din politica actuala va pierdeti in subiecte colaterale, in glumite ofticate si ironii self-gratifying, nu faceti decat sa tineti trena ayatolahilor si faraonilor de imberba cultura care domina azi spectrul politic.
Va pierdeti si ne pierdeti, doamna!.. si e mare pacat!
2011-03-07 11:11:55 | Raporteaza
gicule
“Chiar nimic-nimicuta despre rectorii care se incapataneaza sa ramana parlamentari?!”
dar despre betivi grobieni si javre ordinare care se incapatineaza sa ramina inca presedinti de tara nimic nimic.
Si unii si altii au fost alesi iar unii din ei au ajuns la 8-10% incredere si in marea lor nesimtire mitocaneasca continua sa ramina pe post
Cit despre nivelul intelectual nu ai cum sa faci comparatii.Ar fi ca o comparatie intre un boschetar si un academician.
2011-03-07 11:29:26 | Raporteaza
Tot mai slabut, doamna Saftoiu…
Tot mai slabut…
2011-03-07 11:49:26 | Raporteaza
Draga Adriana,
Tu stii foarte bine cum se numesc regimurile politice in care presedintele decide totul si le face si desface pe toate… DICTATURI 1
Nu numai ca nu mai ai dubii despre asta… dar vad ca te si bazezi pe asta…
Totul e pierdut atunci…
2011-03-07 12:04:05 | Raporteaza
Mi se pare mie sau dl.ministru Funeriu(ca si alti ministri,de fapt),considera Parlamentul o chestiune neglijabila?
Daca acest tanar scolat prin inalte scoli occidentale,si fost cercetator in laboratoare importante,asta a priceput pe acolo:ca nu trebuie sa onoreze prima institutie democratica a statului…Pana la urma,Parlamentul ne reprezinta pe noi toti,cei care am votat si,mai mult,si mai multi,cei care platesc taxe si impozite din care dansul isi incaseaza lunar leafa.
Ma duc cu gandul la vorba ardeleneasca”are multa minte,dar nu e toata buna!”.Punctum.
2011-03-07 12:15:20 | Raporteaza
cam ce expertiza va da dreptul sa fiti asa “priceputa” in sistemul de educatie?
Nu credeti ca v-ar sta mai bine daca ati avea opinii, nu sa emiteti sentinte?
Asa-i romannul…ce conteaza…e ziarist…se pricepe la orice si e ….Grecu, Tudor, Striblea, Dragoteasca…sau Saftoaica.
2011-03-07 14:03:33 | Raporteaza
@Pr Timotei
Parinte, aveti datoria sa fiti mai ingaduitor, mai bland, mai autocritic, fie si din motivul ca am intrat in Postul Mare!
Mi-ar veni greu sa cred ca parintele Staniloae a facut acele afirmatii.
Cred ca Biserica Ortodoxa are multe lucruri bune de invatat de la catolici si reciproc, iar de prietenia celor doua, orice crestin trebuie sa se bucure.
Eu, crestin ortodox fiind, ma bucur mult de venirea papei la noi si de orice pas de apropiere.
2011-03-07 14:09:31 | Raporteaza
Dna Saftoiu, care este propunerea USL? Din cite ne-a informat prea-Unicul Crin, avti un Guvern in Umbra, cu un Ministru al Educatiei. Au va impiedica cineva sa faceti deicutii publice pe aceasta tema, televizate din greu de mogulul Felix?
Intreb eu intreb – dar de fapt vreau sa va re-re-repun intrabarile la care nu vreti (nu puuteti?) sa imi raspundeti, si anume:
1. cum a ramas cu “revolutia bunului simt?
2. Cum comentati opinia dlui Crin ca, in politica, principii au doar idiotii?
3. Cum justificati dubla masura Felix vs Mona Musca?
si una noua: pe cind niste criterii de integritate la PNL, eh?
Macar sa va auzim discutind, sa vedem cine indrazneste – ca de aprobat, nu am nicio speranta…
2011-03-07 18:08:14 | Raporteaza
@edgar: Ai imbatranit edgare si tot prost ai ramas, ai inceput sa faci si poezie, pai tu nu stii nici sa legi doua cuvinte si te crezi si poet
2011-03-07 18:22:12 | Raporteaza
Doamna Saftoiu, nu sperati si n-aveti teama, Funeriu n-o sa va raspunda dupa cum deja tocmai ati observat. Omul are o doza de autism ingrijoratoare; are toate simptomele unei personalitati disfunctionale, dublate de lipsa oricarei coloane vertebrale. Omul si-a ratat mandatul inainte sa-l inceapa. A semnat dupa investitura un ordin conceput in timpul interimatului lui Boc la invatam\nt ,fara sa aiba macar stiinta a ceea ce semna. E un dogmatic nociv pentru orice mediu institutional, cu atat mai mult pentru sistemul de invatamat, care ar trebui sa stimuleze gandirea critica si flexibila, contrapusa spiritului cazon al ‘inculpatului”.
2011-03-07 18:43:25 | Raporteaza
[...] Traian Băsescu, ultima speranță Adriana Săftoiu azi la 00:14 [...]
2011-03-07 21:08:51 | Raporteaza
paternitatea tampeniei ii apartine basismului pdl cum s-a vazut la infrangerea trupelor basisto ,americano engleze in libia prin incercuirea totala
2011-03-08 15:29:10 | Raporteaza
Maracine, tu citesti articolul sau treci direct la criticat ca oricum e Saftoiu deci nu poate sa aiba dreptate?
“Despre structura anului scolar: banuiesc ca inainte sa lacramati pe Vox ati facut o interpelare, asa cum ii sade bine parlamentarului interesat sa afle un raspuns…”
Pai uite ca-ti spune chiar omul in al doilea paragraf:
“A trecut deja o lună de când ministrul Funeriu refuză să răspundă invitației transmise de Comisia de specialitate din Camera Deputaților de a participa la dezbaterea privind structura anului școlar, programul “Cornul si Laptele” și despre metodologia aplicării noii legi în domeniu.”
2011-03-08 20:44:58 | Raporteaza
deci cretinismul la basism la pdlism la videanu ,la boc ,la oprescu a devenit un mod de viata dat de cromagnon ,le-a zis-o sisarcozii,mai ales acum ca desertul de sud ,au aparut sisteme de tip gs,care au dat de furca celor din arabia unde usa,anglia si etc ,nu mai tine ,ca trebuie minte care basismul nu are intrucat are ideo,are bomba electronica cu pistol si cu apa oxigenata,si alte inventii zis stiintifice de unde ba n-auzi basistule acum dupa ce ai supt banii,il cauta arabii sa le dea ce a furat el impreuna cu aia din jur ,,si acum cand tancurile usa merg cu paie ,ca le-a trimis gadafii paie si fan
2011-03-08 22:49:35 | Raporteaza
Obsedantul,dar si obsedatul Basescu .
De ce este Basescu o obsesie pentru politicienii mai vechi sau mai noi,de la puter sau din opozitie dar si pentru matusalemicii lideri de sindicate .
Simplu ! Basescu,este “acolo” de douazecisiunu de ani !El stie ce fel de lichele sunt ! El stie cat de lacomi sunt ! El le cunoaste pacatele de tot felul !El stie ca si-ar imprumuta si nevestele pentru o functie,cum zicea un politician in viata,Marian Vanghelie !
De multe ori ,”prada” au muscat-o din mana lui !Cum ar pretinde ei acum ca n-au pus botu` ?
Romani,nu contati pe opozitie ,asa cum nu contati pe cei de la putere ! Sunteti pe cont propiu !Dum nezeu sa aiba grija de voi,desi nu cred !
2011-03-10 13:10:21 | Raporteaza
Si io care credeam ca Felix e ultima voastra speranta
2011-03-10 14:12:20 | Raporteaza
Imi permit sa va atrag atentia ca gresiti, carcotind la alianta cu PSD.
Ati facut lucruri care imi displac dar fizicul si impresia generala ma fac sa va dau nota 6, deci sa va dau o sansa.
1. Alianta PNL-PSD este normala pentru oameni normali – in Romania se vor rezolva problemele generale (de exemplu politica in scoli sau nu) daca vor exista intelegeri generale, intre partide. Sunt 60% din probleme care se pot legifera intr-o armonie a oamenilor inteligenti.
CDR, DA si USD au fost si vor fi distruse datorita actiunilor unor oportunisti. Sunteti oportunista in aces caz si sper sa intelegeti.
2. Romania poate fi lasata si in voia “economiei de piata”, este posibil, numai ca cei 20 ani arata cine a aut de cistigat. Tot carcotind nu se rezolva nimic. Trebuie o gandire militara, soldatul asculta superiorul, cel putin o perioada. Altfel cum toti suntem super destepti, cu 20 mil de presedinti este posibil sa ramana un singur supravietuitor, daca ne luptam permanent.
3. Este regretabil ca media este sub-mediocra si politicienii stagneaza si din cauza lor. Ratingul, banul, ii face pe acestia calai de moda noua a viitorului Romaniei. Au stofa de comunisti si sadici.
4. Este regretabil ca in ultimile zile REALITATEA si ANTENA incep rivalitatile – Cat de usor este sa dezbini pentru a conduce. Se trezeste cineva? Din afara ca din interior sunt prea mediocrii.
5. Nu sunt de acord cu tinerii care se vor presedinti – Geoana era mai experimentat ca si Tariceanu. Antonescu si Ponta vor dezamagi curind si foarte rau. Batrinii ar trebui sa-i tempereze sau sa nu le permita accesul. Nu lasi un autobuz cu proprii copii plecati in vacanta la munte pe mana unui sofer de 21 ani, o speranta!
6. Voiculescu poate a fost “ciripitor” (cei mai batrini inteleg contextul) important este ce face. Il prefer dnei Pora si chiar unor politicieni de virf.
ETC. …
IMPORTANT este ca ROMANIA sa AVANSEZE. Nu conteaza cu cine te asociezi o perioada, peste 200 ani se pot lupta in idei si partidele. Azi nu stiu nici partitura pe care canta.
2011-03-10 23:49:14 | Raporteaza
va admir!sunteti o femeie inteligente si fina si nu aveti ce cauta langa un tip insipid ca domnul Antonescu!el apare la televizor sa tipe si sa l critice pe basescu .DOAR ATAT.Nu am votat cu pnl insa domnul tariceanu ii dadea clasa de la distanta domnului crin.va citesc si va admir curajul de a avea coloana vertebrala in politica practicata azi in romania.va doresc succes si sper ca si colegii dumneavoastra sa constientizeze ca pnl pierde pe mana lui antonescu.asa cum pierde intr o alinta fara nici o logica.si eu am rezervele mele ca veti avea castig de cauza intr o societate care nu apreciaza valori ci doar tate gen crin antonescu.mona musca era un om respectat si de valoare a pnl si din acest motiv a preferat sa o ,,execute,,.voiculescu este un inger atata timp cat ii pune la dispozitie o televiziune unde are ocazia sa tipe ca o femeie in calduri.cu oamenii politici de azi romania nu are nici o sansa sa devina o tara civilizata.
2011-03-11 23:27:25 | Raporteaza
Doamnă, poate ar fi de preferat să puneţi accentul nu pe reducerea vacanţei de vară, ci pe repartizarea mai judicioasă a vacanţelor de-a lungul anului şcolar. Apropontul ministrului Funeriu, atunci când l-a făcut, a fost din capul locului ostil şi culpabilizator, oscilând între argumentul “nu se munceşte destul” şi “se cheluieşte prea mult cu încălzirea şcolilor în sezonul rece”. Halal argumente de aliniere la Europa şi de planificare în beneficiul copiilor.
Dacă în locul unei foarte lungi vacanţe de vară vom avea o vacanţă de iarnă de o lună jumate, n-am făcut nimic – iar pentru un asemenea proiect, preşedintele face mai bine să se abţină.
2011-03-12 10:09:40 | Raporteaza
Doamna Saftoiu, chapeau!
incepusem sa ma indoiesc de buna duvoastra credinta. Mi-ati dovedit ca chiar si apa fara valuri curge
La-ti ajutat pe Crin sa se faca de doi bani, sa isi scoata masca. Stiu ca nu sunteti “pedista”, tocmai de aceea statura dvoastra sa inaltat proportional cu micimea staturi antenesciene.
Este evident (pentru mine) ca locul dvoastra nu este in ACEST pnl. Sunteti liberala si partidul “Crin” a incetat sa mai fie, chiar si in intentii, liberal. Puteti testa ce se mai intimpla in partidul de suflet propunind introducere unor criterii de integritate in Statut
Nu stiu care va fi drumul dvoastra in continuare. Probabil v-ar da Crin afara – daca nu ati avea un vot anti-Putere. Poate o sa treaca peste asta se va va da afara. Sau poate va veti simti pusa la zid si va veti da singura demisia. Sau poate chiar veti gasi puterea sa declarati, public, ca sunteti l;iberala si nu antenesciana, deci nu mai aveti ce cauta in partidul “Crin”.
O sa ajungeti sa va alaturati altor ne-talibani, de la alte partide? Niste anti-talibani? Sa stiti, ideea unui alt tip de politicianism, moral, cu principii, nu este o aberatie idealista! Sunt milioane de romani care vor asa ceva! Au nevoie de niste lideri cinstiti si corecti. Oare ii vor gasi in Romania?
2011-03-12 10:43:28 | Raporteaza
am vazut ce declara chucky antenescu despre tine.cel care a condus” revolutia bunului simt” s – a dovedit a fi un marlan care nu stie sa se exprime la adresa unei femei.te-a jignit din lipsa de argumente.dar..marea intrebare: draga pufulete, tu si sotul tau erati mari vectori de opinie in “revolutia bunului” simt si argumentati seara de seara pe la trusturi cum ca basescu e raul cel mai rau iar presedinte trebuie sa devina chuky sau jioana.bun.dreptul tau.e democratie.dar acum cand nea porumbacu isi da arama pe fata , ce mai ai de zis?cum iti asumi faptul ca omul pe care l ai sustinut ..e un nimic.un individ mediocru care are in parlament mai putine prezente decat senatorul catalin voicu care se afla in arest de ceva timp.cum platesti tu prosteala pe care ai bagat-o in cap la “electorat”vis a vis de nevoia de skimbare si de “revolutie a bunului simt”?ori eu nu inteleg ori tu n ai caracter.sa pleci de langa cel pe care l ai ajut sa ajunga presedinte la dusmanul lui politic iar apoi sa te superi si pe cel din urma e cam haios.daca nu cumva lipsit de moralitate etc
2011-03-13 11:31:35 | Raporteaza