![]() | Tratatul fiscal – îl semnăm cu demnitate sau fără? Şi ceva Petrom, NYTvezi toate articolele de Costi Rogozanu23 Feb la 16:35 18 comentarii 839 vizualizari. |
Dacă erai critic cu americanii şi politica lor oficială (reprezentată lamentabil de ambasadorii de pe aici), săreau imediat cîţiva să-ţi spună că eşti un soi de negaţionist. Mai nou, retorica a fost trecută la noul Tratat Fiscal în care preşedintele ne-a aruncat fără să întrebe pe nimeni. Dacă nu dai doi bani pe măreţul Tratat Fiscal care trebuie semnat se cheamă că eşti populist şi ţii cu mogulii care nu vor chingile aspre de la Bruxelles.
De aia m-a cam iritat iarăşi retorica lui Dan Tapalagă în acest text:
Cam toate partidele dupa 89 au castigat apeland la masuri discretionare, bazate pe geneorsul dar pagubosul “sa se dea”. Iar partidele “au dat”, dar nu din buzunarul propriu, ci apeland la imprumuturi. Au intretinut, astfel, pe credit iluzia bunastarii si cresterii economice. Asta s-a putut pana la izbucnirea crizei economice. Dupa, liderii Europei au proclamat in cor moartea statului asistential. A fost, daca vreti, modelul grecesc de “dezvoltare”: dezmat pe bani publici acoperit cu noi si noi imprumuturi, evaziune fiscala pe scara industriala, baltire institutionala, pe scurt, reteta sigura a falimentului. Grecilor li se spune azi: munciti ca sa primiti! Asta este schimbare de paradigma politica inevitabila. Cati politiceni vor fi fericiti ca pomana dispare oficial ca politica de stat?.
M-a iritat pentru că naivitatea asta pseudo-progresistă ar trebui totuşi să aibă o limită. Să semnezi un astfel de Tratat este să-ţi faci rău voluntar ca să nu fii lăsat în urmă. România e acum în situaţia în care se autoflagelează ca să nu fie uitată. În lumea lui Tapalagă totul e simplu: dacă trecem deficitul în Constituţie n-or să mai poată ăştia să ne fure. În lumea lui roz-bombon, Vestul rămîne garanţia de “necorupţie” şi “nepopulism”. Pe ce lume trăieşti, Dan? Puternicii Europei îşi securizează privilegii, iau măsuri de protecţie tot timpul, ba chiar au început să strîmbe din ce în ce mai puţin din nas la extremisme intolerabile (vezi Olanda, vezi magazine din Franţa care nu primesc români – hai, zi-o şi pe aia că e doar din vina noastră). Şi tu în continuare vrei o privire complet necritică, o îmbrăţişare totală a unor standarde de praf. Pe bune, începi să vorbeşti ca de-alde Drăgoi care se lăuda că a adunat bani cu dobînzi exorbitante de pe Wall Street “pentru ţară”.
Dar cel mai bine îţi răspund doi oameni care au declarat următoarele chiar pe siteul tău. Lucian Isar a rezumat-o foarte bine:
Nu cred ca eticheta de populisti isi are locul in discutia referitoare la acest tratat fiscal. Tratatul fiscal nu este o solutie optima la problemele Europei si in nici un caz pentru cele ale Romaniei. De semnat il semnam din considerente politice. In schimb ceea ce trebuie negociat in interesul Romaniei sunt momentul implementarii si traiectoria pana n acel punct. Acest tratat genereaza costuri. Daca probabil ca este de inteles de ce am vandut Petrom pe mai putin de 7 miliarde euro si Sidex pe mai putin de 2 miliarde Euro ca sa intram in Uniunea Europeana, nu mai este atat de evident care sunt motivatiile pentru graba de a intra in aceasta regula fiscala.
Daniel Dăianu:
Am mentionat cele de mai sus pentru a vedea ca discutia privind limitarea prin Tratat a deficitului bugetar reclama o intelegere mai profunda. Coruptia, hotia si risipa sunt endemice in structura bugetului; sunt in larga masura autonome de marimea deficitului bugetar. Romania nu se poate singulariza prin nesemnarea Tratatului, inclusiv pentru ca am da apa la moara celor care nu ne vor in Schengen; exista si o simbolistica a atasamentului fata de proiectul european, o “geopolitica” in cadrul UE. Dar trebuie sa intelegem care sunt implicatiile, compromisurile Tratatului, sa pledam in Consiliu si in Parlamentul European, in alte instante, pentru o reforma a Uniunii Monetare care sa o repare in mod fundamental. Altminteri, Tratatul cred ca nu va rezista, in timp, si daunele colaterale vor fi multiple, inclusiv in ceea ce ne priveste.
Pe scurt, semnăm cu demnitate, încercăm să propunem măcar nişte condiţii noi, încercăm să facem nişte dezbateri reale, încercăm măcar să mimăm demnitatea? Încercăm de exemplu să ne gîndim la un scenariu fără intrarea în Uniunea Monetară (evident, nu noi, nesăpecialiştii, noi putem pune presiune pe putere s-o facă)? Sau iarăşi o facem cum vrei tu, cum am făcut cu Petrom şi celelalte pomenite în exemplele de mai sus? Adică dăm chestii moca şi mai şi facem plecăciuni pînă în pămînt pentru că am fost toleraţi de “lumea civilizată”. Pînă la urmă, dacă nu mai avem de-ales, măcar să ne comportăm ca nişte tipi demni care nu mai au de ales. Nu să urlăm “la muncă!”. Nu e nici un motiv de sărbătoare cînd semnezi reflex. E motiv de luciditate.
Petrom
Au anunţat creşteri de preţ după ce au anunţat un profit enorm. Vine vreun politician din opoziţie coerent să explice dacă are vreun plan despre cum îşi va negocia statul relaţia cu Petrom? Probabil că nu. N-au tupeu. Soluţia rămasă ar fi să nu se mai urmeze exemplul Petrom, privatizare idioată, fără viziune, strict politică. Or, nici în această direcţie nu văd decît semne timide.
Analiză NYT
O analiză New York Times despre lupta anticomunistă în Estul Europei, prezentată în Adevărul. Foarte slabă. Lupta anticomunistă estică e la fel de penibilă și periculoasă precum era lupta ceaușistă cu agenturili. Și noi avem o putere foarte anticomunistă care are în noul minister doi fii de foști mahări ceaușiști și care azi își lansează și un post TV din școala lui Bondrea. Totul e să fii coerent, nu?
Etichete: anticomunism, isar, Tapalaga, tratatul fiscal


Costi Rogozanu azi la 16:59 |
Cu Victor Ponta s-au strîns deja destule: rămîne principala problemă a noii legi electorale. [ citeste mai departe ]
Tudor Darie azi la 15:27 |
Așa a fost să fie ca eu să fiu persoana responsabilă din partea Guvernului pentru susținerea [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 15:15 |
Altfel, imi imaginez ca multi vor vota cu mana taiata. Ce vremuri.... macar odata cineva ameninta ca [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:30 |
Update: Grăjdan a fost demis. De aici semnul întrebării din titlu. Oricum, încă o lovitură de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:16 |
A cotit cu dibăcie Băsescu la întrebarea ziariştilor dacă se mai întîlnesc cu el la [ citeste mai departe ]
Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
| 1"Dacă Ponta nu intervine în acest caz..." Va interveni, dar la TV.Ponta e produsul politic al lui Nastase, iar legatura dintre cei doi e mai mult decat profesionala. Mirarea si dezamagirea fata de... | ||
| 2"Victore, lasa restauratia pana dupa alegeri!"Pai o lasa! Ce vedeti acuma e CEL MAI CINSTIT guvern pe care il poate oferi USL, oameni unul si unul pusi acolo sa ia fatza votantilor cu cinstea lor.... | ||
| 3Debarasarea de BalabanNoi ne-am făcut treaba cu el Inspectorul peste inspectori Să-l curăţăm pe bombonel O uscătură fără vreascuri!De el ne-am folosit doar noi Dosarul lui demult zăcea Vreo... | ||
| 4Ce penibili sunteti ca-i cereti ajutorul lui Basescu dupa ce l-ati injurat atatia ani! Si nici acum nu renuntati, pe final de articol! Ei bine, aveti tara pe care ati construit-o cu atata truda. Injuraturile... | ||
| 5After study a few of the blog posts on your website now, and I truly like your way of blogging. I bookmarked it to my bookmark website list and will be checking back soon. Pls check out my web site as... | ||
| 6Adica restauratia e buna DUPA alegeri??? Domne' sunteti penibili, adica, nu va deranjeaza restauratia, va deranjeaza timing-ul!!! Ce urat:(((.... | ||
| Mihai Goţiu 11266 citiri |
| Cristian Teodorescu 10983 citiri |
| Costi Rogozanu 9235 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4258 citiri |
| Alin Fumurescu 4046 citiri |
| Constantin Creţan 3412 citiri |
| Dorin Tudoran 2922 citiri |
| Iulian Leca 2793 citiri |
| Elena Vijulie 2790 citiri |
| Laura Cernahoschi 2633 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Iulian Leca 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61658 citiri |
| Cristian Teodorescu 41323 citiri |
| Costi Rogozanu 38427 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18306 citiri |
| Alin Fumurescu 17952 citiri |
| Viorel Dobran 12355 citiri |
| Dan Duca 11290 citiri |
| Constantin Creţan 11171 citiri |
| Elena Vijulie 9415 citiri |
| Iulian Leca 9055 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Iulian Leca 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
@Costi Rogozanu
Ruşinică! Încerci să ne manipulezi?
Pui pe acelaşi nivel citate din “amatorii Lucian Isar şi Daniel Dăianu” cu analiza marelui “specialist în economie Dan Tapalabă”.
2012-02-23 17:09:51 | Raporteaza
1 Draga tovarase, in privinta tratatului a fost intrebata opozitia si puterea. Ambele au zis da. pe cine ar fi trebuit sa mai intrebam? Pe tine? Pe liderii de sindicat? Pe Antena3?
In rest, nu vad care-i marele avantaj in a functiona pe datorie… faci chermeze 3-4 ani, dupa care vine nota de plata…. Mai ales avind in vedere administratia publica din Romania, eu as interzice prin lege deficitul. Oricum de banii aia din deficit nu s-a ales nimic bun, fie ca a fost facut de Nastase, de Tariceanu sau de Boc. Asha ca mai bine nu ne indatoram, ca oricum banii s-ar cheltui degeaba… Nu inteleg cum cineva tinar nu poate pricepe ca pomenile electorale pe datorie duc in final la ceea ce se intimpla in Spania, Italia, Grecia.
2012-02-23 17:40:45 | Raporteaza
“noul Tratat Fiscal în care preşedintele ne-a aruncat fără să întrebe pe nimeni”.
O minciuna cit Rogozanu; opozitia a fost chemata la discutii. Aaa, nu a fost chemat dl Rogozanu? posibil, o scapare.
“Dacă erai critic cu americanii şi politica lor oficială (reprezentată lamentabil de ambasadorii de pe aici),”
dle Rogozanu,
pe vremile timpurilor pe care le regreti, chiar era de bon-ton sa strigi imperialist american/ sa-ti cada bomba in ocean
Ambasadorii rusi va plac?
2012-02-23 17:49:42 | Raporteaza
@bogdan: Sunt perfect de acord cu ceea ce ai spus. No, ce vrei, asta e nisa lui, incearca sa manince si el o paine. Nu era mai bine sa fi fost varanu’ patron la Petrom sau patriciu sau vantu? Eram niste patrioti dar tot cu benzina scumpa.
2012-02-23 17:53:31 | Raporteaza
Pe mine ma amuza la culme pozitia stingii referitoare la tratat… “Sintem de acord dar vrem dezbatere”. Si in urma “dezbaterii” rezulta doar argumente contra. De exemplu: “Să semnezi un astfel de Tratat este să-ţi faci rău voluntar ca să nu fii lăsat în urmă.”. Dar argumentele?
Nu ar fi mai corect sa spuneti din start ca nu sinteti de acord?
2012-02-23 18:18:57 | Raporteaza
Costi:
Nu mai intra in a ne explica consecintele si influientele unui demers pur economic si fiscal.
Nu intelegi astfel de fenomene.
Exista acum pe net date suficiente (eurostat) din care si un gargaragiu fara scoala in domeniu ar intelege ca “la munca” este cea mai necesara invitati pentru romani.
As adauga si “eficienta”.
“La literatură chiar mă pricep. Cum nu pot trăi din asta, mi-am adaptat discursul la texte pe care marele public le gustă mai mult, adică îmi dă mie de mîncat o pîine: politic şi popcultură. Unii au spus că sînt bun la asta, alţii că nu.” Nu te mai prostii, ramai la literatura.
2012-02-23 18:50:09 | Raporteaza
io zic sa sedem blanzi si sa apreciem viziunea peremtorie (?) a maretului nostru presedinte care a anticipat cu stralucire si vizionarism politica de propaganda pentru piete a greilor UE (care semnasera prin tratatul de maastrich limitarea deficitului la 3% dar ei l-au incalcat primii…)
ce mai putem noi remarca este raportul ‘just’ stabilit de maretul carmaci pentru plata crizei de catre cei cu venituri mici, in contrast cu casunenii si umbrarestii care prospera mai abitir daca tot e criza!
trebuie sa subliniem ca maretul carmaci a sesizat promp efectele neplacute ale crizei si si-a marit alocatia bugetara pentru sine si pentru serviciile secrete unde se tot pluseaza pe cand de la cfr se tot taie – cine naiba mai merge cu trenu? dar cu ochiu’ si timpanu’ e toata lumea buna!
adica indiferent cat va fi bugetul, noi furam la fel! (corolarul lui peter)
2012-02-23 20:04:08 | Raporteaza
capitalismpepai../
Ia uitati-va putin aici. D-le Rogozanu, vremea stangii si a stangii deghizate a trecut. Vine vremea dreptei salbatice. Cu stima.
2012-02-23 20:15:05 | Raporteaza
mari farseuri, bieti gogomani….
2012-02-23 21:20:57 | Raporteaza
@bogdan, samd: Pe cine ar trebui sa intrebam? Pe cine suporta urmarile pe propria piele. Procurile date prin vot au totusi niste limite, se refera la chestiuni previzibile in momentul votului. Nu sunt semnaturi in alb pentru orice!
Cat despre Petrom si altii, uite ce zic unii pe aici: voxpublica.real../ (Goth, Gh.Buta, Bogdan TM +K, KILLUMINATTI, etc.) Sa nu spuneti ca sunt idei stangiste! Sunt 100% capitaliste, insa antimonopoliste! .
2012-02-23 22:29:13 | Raporteaza
@R-Volt: ai dreptate, dar chiar daca ar fi ‘idei stangiste’
nu vad de ce sa va scuzati.
In fond votul, democratia ca si dreptul roman de ex. au fost inventate in afara ideologiilor; daca le este afectat sensul profund, fundamental, trebuie deja sa le schimbam denumirea au nu sa participam constient la farsa.
2012-02-23 23:19:25 | Raporteaza
Ce-i mai iritant este ca se moralizeaza in loc sa se discute probleme economice. Datoria publica a Romaniei a scazut din 2000-2008 de la 25% din PIB la 12%, in situatii similare sunt si tarile de la periferia zonei euro. Grecii intradevar sunt mai speciali, dar si la ei situatia a devenit de necontrolat cand a intrat sectorul privat in criza…
Dar da, sa ignoram problemele cu adevarat incomode, trecem frana pentru deficit in constitutie si data viitoare cand stranuta sectorul privat, n-o sa mai poata sprijinii nici statul german economia (UE), o sa intre insfarsit si Polonia in recesiune si Victor Orban in scurt timp va fi printre politicienii moderati.
2012-02-23 23:20:11 | Raporteaza
Rogozanu se tot baga in dueluri si invarabil alege cazmaua ca arma. Nu intelege ca aia nu e arma, ca nu se face sa raspunzi: “Cazma”, la intrebarea “Ce arma alegeti?”.
Dar daca asta a invatat de mic de la tatane-sau, in batatura cu tractoare si gaini si cartofi, asta alege el, ca la 1907. Nu revolver, nu floreta, nu javelina, nimic. Cu cazmaua sare la tine taranoiul.
2012-02-23 23:33:29 | Raporteaza
@Christi: aveti dreptate ; posibil insa ca semnificatia acestui tratat sa fie strict politica, in sensul:
-fie de a deroba clasa politica de raspundere, inclusiv in perspectiva;
-fie de a intarzia deznodamantul confruntarii intre state ca structura politico-administrativa si capital; daca aceasta confruntare mai subzista- eu cred ca de fapt problema s-a transat odata cu succesul primului mandat al lui Ronald Reagan.
parerea mea este ca de atunci, toti sefii de state si guverne alesi provin din categoria ‘comunicatorilor’.
pe sleau, nu mai sunt ‘oameni de stat’ ci doar manageri de populatie angajati de catre un ‘consiliu de administratie’
2012-02-23 23:37:06 | Raporteaza
Practic țările bogate din U.E. au descoperit că au creditat greșit țările sărace. Austeritatea și tratatul cu echilibrele financiare înseamnă dureroasa întoarcere la adevăr în țările sărace, corecția alocării eronate de mai sus (spre consum și spre autoritățile publice iresponsabile). Ce se întâmplă mai departe, săracii rămân săraci, rămân colonii umile la dispoziția conducerii germano-franceze și capitalul suplimentar, nou creat la bogați se alocă aiurea în China, India, Brazilia, Rusia etc.? Devin statele naționale bogate „scuturi” (cum zice Sarkozy) pentru păstrarea prosperității lor, cu ignorarea chiar cu păgubirea noilor colonii europene sud-estice?
Eu nu cred că ultimele state sunt chiar africane de stil secol XIX, eu cred vor face scandal, vor căuta și ele oportunități vor accelera dezintegrarea U.E.
Pe scurt austeritatea singură distruge U.E.. Iar dacă ar fi fost cuplată cu o nouă politică de convergență a nivelului de dezvoltare economică ar fi arătat destul de de diferit încât să se cheme altfel. Naționalismul germano-francez-olandez… erodează grav U.E.. Poate totuși apare noua politică de convergență și alocare a resurselor suplimentare din Vest în Sud-Est. Dar pentru asta Merkozy și stilul de dreaptă politică naționalistă trebuie să iasă din scenă.
2012-02-24 01:00:32 | Raporteaza
Sud-esticii nu cer pomană, ei se consideră oportunități europene și pot dovedi până la urmă că sunt. Dacă bogații Europei nu le văd, declinul lor se va accelera în competiția cu alte componente ale pieței globale. Dificultățile lor nu vin de la statul social, care poate fi păstrat chiar dacă scad veniturile; este până la urmă treaba fiecărei comunități cât consumă individual și cât la comun. Dificultățile, scăderea per ansamblu a veniturilor vine din concurența cu China etc.
2012-02-24 01:17:16 | Raporteaza
Cea mai puternică încurajare a continuarii protestelor vine de la… un reprezentant al puterii, recunoscand regimul autoritar
Lazaroiu: Oamenii au iluzia asta, ca sunt liberi. Nu sunt liberi cu adevarat – si pana la urma e bine ca se intampla asa – sunt conditionati de institutiile pe care ei insisi le-au construit si le-au ales.
2012-02-24 10:10:59 | Raporteaza
@R-Volt: Multumesc pentru semnalarea comentariului meu.
@octavescu: Nu cred ca e vorba de scuze, ci de propria lui optiune. In ce priveste optiunile mele, sunt pentru proprietate privata in orice domeniu unde rezultatul este o economie LIBERA si TRANSPARENTA de piata, insa ATOMIZATA, fara concentrarea puterii economice in mana unui grup restrans, care viciaza piata, libera concurenta si mersul economiei in general. E o viziune de dreapta, in sensul clasic, nu cum e sucita la ora actuala de parazitii capitalismului, care in timp ce-l lauda, il rod pe dinauntru.
2012-02-24 10:29:09 | Raporteaza