![]() | Trucul comentatorilor liberali: nu e vot pro-Geoană, e vot pro-Johannis. Primiţi cu pre-fraudarea?vezi toate articolele de Ioan T. Morar23 Nov 2009 la 15:24 116 comentarii 2677 vizualizari. |
Ultima şmecherie pentru înghiţit broasca votului pentru PSD şi Geoană, lansată de Crin. E vorba de o îndulcire care trece în planul doi faptul că votînd cu Geoană, de fapt, PNLiştii votează şi cu Iliescu, şi cu Năstase, şi cu Vanghelie. L-am văzut pe Emil Constantinescu, cel învins de sistem, recuperat şi integrat în el, vorbind despre soluţia excelentă de a vota cu Geoană! Da, e o soluţie bună pentru termen scurt şi pentru termen lung, a zis Emil Constantinescu. E soluţia Johannis, de fapt, asta se votează. Vanghelie, Iliescu, Piedone (că e şi PC-ul în joc) sînt nişte efecte colaterale, nişte compromisuri rezonabile, reieşea din spusele Învinsului Emil.
Mie folosirea numelui Johannis în acest context mi se pare o pre-fraudare. Că doar românii partizani ai lui Crin nu sînt chemaţi să voteze un premier propus de liberali, ci un candidat al PSD. Ce caută Johannis în această ecuaţie? Nu e, pe bune, pre-fraudare? Sau ar fi prefraudare numai dacă Băsescul l-ar numi pe Johannis , pînă-n 6 decembrie, ca să-i taie macaroana lui Geoană? Că atunci liberalii nu ar mai avea motiv să-l voteze pe Geoană şi, firesc, l-ar răsplăti cu votul lor pe cel care le-a aplicat soluţia Johannis, adică pe Băsescu. Ei, în această ipoteză (nerealistă!), dar numai în această ipoteză, să vedeţi spumele pre-fraudării pe buzele multor analişti dezinteresaţi!


Daniel Oanta azi la 13:59 |
În anul de graţie 2009, când un cumul de factori externi si interni au forţat Romania să [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu azi la 13:10 |
Zahar Prilepin, un scriitor rus de care v-am mai povestit aici, spunea zilele trecute pe BBC despre [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran azi la 10:36 |
Pe când era Prim Secretar al Partidului Socialist Francez, François Mitterand a fost întrebat de [ citeste mai departe ]
Dan Duca azi la 10:06 |
"Asta este o ţară care a făcut vedete din toate pipiţele şi nu-şi respectă veteranii de [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu azi la 09:19 |
Din 40.000 de bucureșteni anunțați pe facebook au fost numărați la Protestul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu azi la 00:41 |
… si nu, asta nu are nimic de-a face cu ecologia. Are de-a face cu politica. Mai exact, cu [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 13 Feb la 18:57 |
E şi-n Caţavencii.ro
Acum vreo cîţiva ani, cînd se bătea în apariţii la inundaţii cu pe [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 13 Feb la 18:55 |
Economia Romaniei opereaza intr-o lume aflata in flux in care diferentele si nuantele conteaza. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 13 Feb la 16:38 |
Update. Nu rezist. Am auzit declarația lui MIrcea Toader (PDL): unul [ citeste mai departe ]
Bogdan Ciuclaru 13 Feb la 16:21 |
Transmitem alb-negru! De dragul contrastului. De alb se ocupa iarna. De negru...lopetile.
Primul [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 13 Feb la 14:02 |
Am cumpanit mult daca sa public pozitia mea referitor la, de ce falimentul Greciei ar putea sa [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 13 Feb la 07:18 |
Că Victor Ponta își asumă un discurs de învingător anticipat nu ar trebui să deranjeze prea [ citeste mai departe ]
Remus Cernea 12 Feb la 21:30 |
Un astronom grec, pe nume Aristarh din Samos, susţinea, prin anul 280 î.e.n., că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 12 Feb la 17:30 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Cît a durat schimbarea gărzii la Palatul Victoria, prefecţii şi [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 12 Feb la 14:42 |
Un cuib de lilieci ideologizați până la isterie cere să fie privit cu atenție. Îl privesc. [ citeste mai departe ]
Ioana Paverman 12 Feb la 13:58 |
Ultimele săptămâni ni se desfășoară în amintire ca un asalt de întâmplări tumultuoase. [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 12 Feb la 12:36 |
Ca de obicei, apariţia unui personaj politic relativ nou şi tînăr precum Ungureanu a produs [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 12 Feb la 09:36 |
Acest text nu este despre ACTA, ci despre proteste. Mai exact despre protestele de la Cluj, cauzate [ citeste mai departe ]
Cristian Bândea 11 Feb la 15:20 |
Vă rog ca înainte să citiți acest text sau să comentați să parcurgeți textul [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 11 Feb la 14:20 |
1. L-am ascultat ieri seară pe Crin Antonescu, timp de cîteva minute, la tv. De [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 10 Feb la 18:32 |
Daniel Funeriu se poate considera o victimă a ”efectului Udrea”. Numele lui nu se afla pe lista [ citeste mai departe ]
Viorel Dobran 10 Feb la 16:54 |
În timp ce românii mor sinistraţi sub munţi de zăpezi, Biserica Ortodoxă Română cere bani [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 10 Feb la 15:05 |
Mîine, la Piaţa Universităţii în Bucureşti se iese împotriva ACTA, după 17.00. [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 10 Feb la 14:00 |
Cât din drepturile fundamentale ale omului putem încălca pentru a proteja drepturile [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 10 Feb la 12:16 |
Știrile despre calvarul oamenilor blocați în trenuri aproape trei zile în mijlocul viscolului [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 10 Feb la 10:35 |
Recent o idee buna a fost emisa referitor la renuntarea din 2013 la un al 3-lea acord cu FMI. Nu [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 10 Feb la 03:52 |
Auzindu-l pe Ponta cum retracta, corecta si incerca disperat sa isi explice de-a lungul zilei [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 09 Feb la 23:28 |
Numirea dlui Mihai Răzvan Ungureanu în funcţia de premier şi polemicile declanşate de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 09 Feb la 21:37 |
Miniştri care fac afaceri cu statul, comunişti sau fii de comunişti, colaboratori dovediţi ai [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 09 Feb la 19:55 |
Știu, guverne noi, tensiuni în USL, showbiz politic la TV. Dar vă invit puțin în România [ citeste mai departe ]
| 1Pai ratingul a revenit la investment grade in 2011, nu? Eu asha stiu...... | ||
| 2@mariusv "Nu, nu ne cunoaștem și nici nu există vreo șansă să ne cunoaștem, din moment ce eu nu sunt psihiatru".". În condițiile acestea, sistemul lui imuno-psihic îl determină să-și externalizeze... | ||
| 3@branconeur : Am postat (80) dupa interventia dumitale de la nr.1! Apoi, am crezut ca ti-ai revenit! Nu a fost asa si o sa ajungi, mai devreme sau mai tarziu, si dumneata la aceeasi concluzie!... | ||
| 4@branconeur: Omule, esti bolnav rau! Pacat de dumneata!... | ||
| 5Aveti dreptate. Simplu, Monica Lovinescu a confundat Romania Libera cu Romania Literara. Acolo a avut loc bataia (la propriu) in care ati fost implicat. Iar declaratiile de iubire, mai ales facute dupa... | ||
| 6 Un politician second-handÎn guvernul Convenţiei Democrate, dl Crin Antonescu era, întrucîtva, la locul lui. Mi-l amintesc vag: instalat cuminte în fotoliul lui de ministru al Tineretului şi Sportului... | ||
| Mihai Goţiu 28639 citiri |
| Costi Rogozanu 14440 citiri |
| Adriana Săftoiu 9372 citiri |
| Cristian Teodorescu 9090 citiri |
| Remus Cernea 7896 citiri |
| Ciprian Domnişoru 5709 citiri |
| Alin Fumurescu 5538 citiri |
| Laura Cernahoschi 5380 citiri |
| Iulian Leca 5380 citiri |
| Dorin Tudoran 5030 citiri |
| Mihai Goţiu 9 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Dorin Tudoran 5 postari |
| Cristian Teodorescu 4 postari |
| Iulian Leca 3 postari |
| Viorel Dobran 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Lucian Isar 2 postari |
| Cristian Cojanu 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 118068 citiri |
| Costi Rogozanu 77470 citiri |
| Cristian Teodorescu 52324 citiri |
| Alin Fumurescu 30965 citiri |
| Remus Cernea 26086 citiri |
| Iulian Leca 24714 citiri |
| Viorel Dobran 19510 citiri |
| Dorin Tudoran 17369 citiri |
| Ciprian Domnişoru 15480 citiri |
| Laura Cernahoschi 14187 citiri |
| Mihai Goţiu 45 postari |
| Costi Rogozanu 31 postari |
| Cristian Teodorescu 28 postari |
| Dorin Tudoran 18 postari |
| Iulian Leca 13 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Viorel Dobran 11 postari |
| Constantin Creţan 11 postari |
| Ciprian Şiulea 8 postari |
| Cristian Bândea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Eu pariez cu dumneavoastră că Proeictul e numai bun pentru rafinatul electorat liberal. Dacă ne amintim că l-au înghiţit pe Chiuariu, Johannis e o delicatesă.
2009-11-23 15:29:57 | Raporteaza
Si referendumul a fost prefraudare
2009-11-23 16:05:41 | Raporteaza
daca au vazut ca nu au reusit sal invinga pe base…se dau si ei unu pe langa altul ca niste pisici lingusitoare…care nu s dau pe langa om decat cand isi doresc ceva…asa fac si ei…se dau unii pe langa altii ca sal schimbe pe base
2009-11-23 16:06:17 | Raporteaza
uau, ce surpriza: dupa ce are o majoritate cu psd, udmr , cu johannis premier, pnl nu renunta la aceasta majoritate pt ca basescu sa ajunga din nou presedinte! oroare!
Domnule ITM, ce diferenta este totusi intre alianta pd-psd si pnl-psd-udmr? aaaa, este una. johannis nu e boc.
2009-11-23 16:08:39 | Raporteaza
stiind ca pd-l e cel mai tare….si base e singurul care a facut ceva pentru tara…ca sa nu se dea pe langa el..k na…au aruncat cu atata noroi p el..k n-ar mai indrazni acuma sa-l ia in brate….s-au gandit el sa ia in brate un om bun din pd-l ca poate or sa invinga el….
2009-11-23 16:09:18 | Raporteaza
Oare ce minister ia Nastase in viitorul guvern Johannis?
Asta ar trebui sa fie intrebarea ce ar trebui sa si-o puna liberalii
2009-11-23 16:10:56 | Raporteaza
@chirvase
Abia aştept să admir în toată splendoarea lor comorile de bun simţ pe care dictatorul mitocan Băsescu le oprimă deocamdată.
Cît despre proiectul Johannis, cum spuneam: numai bun pentru rafinatul electorat liberal. Johannis este pentru politică ceea ce Mircea Badea este pentru mass media.
2009-11-23 16:13:35 | Raporteaza
… daca din sectiile de votare, veti auzi la turul 2 urlete, sa stiti ca sunt liberalii care isi dau cu ciocanul peste maini votant mircea geoana!
2009-11-23 16:18:42 | Raporteaza
Si daca Basescu il desemneaza pe Iohannis catindat PM, ce face Crin?
Iohannis refuza?
Crin nu-i da voie?
Daca acest proiect de scenariu, posibil stiind ca basescu are umor, nu risca Crin sa decredibilizeze tot proiectul?
2009-11-23 16:21:44 | Raporteaza
Buna ziua,
Domnilor portocalii, nu vreti dumneavoastra sa va vedeti de campania pe care ati dorit-o, cea cu Geoana in turul doi si sa ne lasati pe noi, votantii liberali, sa ne vedem linistiti de votul nostru si de viata noastra ?
Pana acum nu era bun un guvern de dreapta, idealul, visul domnului Basescu a fost un guvern cu PSD-ul.
Domnul presedinte a incercat cu toata energia sa rupa PNL cu ajutorul lui Stolojan si Flutur.
Guvernul Boc a introdus niste masuri pur anti-liberale si nu foarte de dreapta.
Nu vreti voi sa va razboiti cu PSD-ul in autocare si microbuze si sectii speciale si sa ne lasati cu viata pe care ne-ati nenorocit-o suficent in ultimul an ?
Eu nu vreau sa ma duc la vot la turul doi, pentru ca n-as mai vota niciodata cu Basescu din motivele enumarate mai sus si din multe alte motive pornind de la Udrea si terminand cu cel mai crunt exemplu de nepotism din istoria Romaniei : EBA, iar cu Geoana nu prea imi vine sa votez.
Dar daca mai vad ca va mai doare mult grija de noi, saracii liberali, parca vad ca o sa-mi inving lenea si scarba !
2009-11-23 16:26:54 | Raporteaza
Unde ai fost domnule Morar cand PD-L si basescu a guvernat 9 luni alaturi de Hrebenciuc, Nastase, Iliescu, Vangelie. Nu tin minte să te fi legat cu lanturi de sediul PD-L din Modrogan si sa fi protestat. Sigur atunci erau buni ca erau cu Baselu acum nu sunt mai buni ca vor sustine un guvern cu un independent pe care Baselu la aruncat in două rânduri la coş. La revedere dulce imparţialitate şi bun venit scară a valorilor răsturnată şi interpretată după cum ne cere iubitul conducător…
2009-11-23 16:27:22 | Raporteaza
Si daca ar fi vot pro-Geoana, care-i baiul?!
Votul pro-Basescu vi se pare cea mai buna sau singura alternativa pentru tara asta? A dovedit in cinci ani ce poate face – adica un mare NIMIC!
Mai ganditi-va si atunci cand spuneti ca votati anti-comunism, cand votati Basescu: de unde pana unde este acest turnator si comunist pana in maduva oaselor un om rupt de sistemul comunist?!
2009-11-23 16:28:00 | Raporteaza
PSD incearca fraudarea alegerilor cu orice pret! Ofera telefoane in bucuresti, “malai” in zonele rurale si ceva mai mult “malai” in orasele mici. Se simte spaima PSDului ca va sta 5 ani pe bara.
2009-11-23 16:28:11 | Raporteaza
@fem!
hmmmm, boc-johannis…johannis-boc….boc-johannis…grea alegere
in schimb, intre vanghelie si basescu, intr-adevar ar fi grea alegerea. dar macar vanghelie nu corupe intelectuali neprihaniti.
2009-11-23 16:28:48 | Raporteaza
Pe aici sunt foarte multi ziaristi din categoria de virsta „eram clasa a VI-a in 1990” si votanti liberali indispusi, ca sa zic asa, de mai multe virste, toti dorindu-se cit de cit obiectivi…
CE MA MIRA este ca NICIUNUL nu comenteaza nu atit infringerea lui CRIN, (care daca a avut o prestatie imberba (nu injurati, a zis Liana Alexandru) la 50 de ani, cind sa mai invete alta?) ci infantila, prosteasca si tifnoasa prestatie ulterioara, care va arata omul cel adevarat si adevarul ca ati votat un balon cu aer.
Votul era pierdut oricum, pentru ca arata ca nu ar fi fost in stare sa faca nimic, un om care n-a avut rabdare sa stea la discursurile de 3 minute ale adversarilor, CI S-A DUS SA FUMEZE!
Este foarte greu sa intelegeti ca tipologia repetentilor de facultate din vremea aia era destul de restrinsa si ca asta era chiar categoria non-valoare. Iar parcursul ulterior n-a facut decit sa confirme.
2009-11-23 16:29:04 | Raporteaza
@chirvase
Nu e o alegere grea deloc. Pe vremea cînd Johannis îşi vedea liniştit de treabă la Sibiu, iar Crin şi Tăriceanu dormeau liniştiţi în Parlament sau pe unde dracu vor fi fost, Boc îşi lua pumni în cap de la Năstase. Deci nu e grea de loc: Johannis.
Şi, în caz că eşti liberal, nu-ţi va fi greu să alegi între Norica Nicolau şi Valeriu Stoica, între Monica Macovei şi Chiuariu. Asta e deja stabilit. Abia aştept să vă văd eliberaţi de Dictator.
2009-11-23 16:34:14 | Raporteaza
@fem! daa…johannis e ptr politica ce e M. Badea ptr mass media: UN MARE PACALICI!..si cum dracu sa compari pe martafoaia de Norica Nicolau cu STOICA?!..martafoaia e o parasuta batrana cu gura mare si proasta.
2009-11-23 16:41:57 | Raporteaza
Da, bine, si cand te citesc, il citesc pe SOV, ce sa spun
Aia cu Iliescu mogul e idotenie pura. Aratati bunicuta expirata la populatie de parca s-ar speria cineva.
Ce-o sa faca, o sa va tina seminarii fortate despre incalzirea globala? O sa apara la TV vorbind despre importanta dialogului in dezvoltarea multilaterala? Ca nepoti, interese financiare n-are, si presa era mai libera, si serviciile ascultau mai putin.
Mai ai multi in galeria de monstri?
2009-11-23 16:49:02 | Raporteaza
@CIOCO
Din partea mea liberalii pot se alieze cu Vanghelie, Băsescu sau cu Maica Tereza, pentru mine tot aia rămîn. Iar ţie îţi urez: libertate plăcută. Va fi linişte, vei putea dormi din nou.
2009-11-23 16:49:30 | Raporteaza
Si aceasta bizara ecuatie unde 1+1=1 se poate dezvolta mai departe: 1+1=1=ZERO!!!
Aceasta este o mostra de rationament logic, gen Laptop Stan…
2009-11-23 16:49:48 | Raporteaza
sper ca poporul sa nu se lase infulentat de aceasta informatie referitaore la Johanis care zboara pe toate posturile TV.sa nu uitam adevaratul scop al acestui vot PRESEDINTELE romaniei si nu PRIM MINISTRUL romaniei.
2009-11-23 16:53:17 | Raporteaza
La postarea cu numarul 17 gasiti un etalon de moraliatate marca Vanghelie…
Haaide Gioooaana!
2009-11-23 16:54:00 | Raporteaza
Ma mir de cei care pun in carca PDL guvernarea cu PSD cand stiu ca Basescu i-a invitat la guvernare si ei au pretins cu nerusinare postul de prim ministru asta dupa episodul cand Tariceanu i-a alungat de la guvernare si doi ani au guvernat sprijiniti de PSD cand s-au pus bazele colaborarii dintre ei, care continua si acum sub forma episodului Iohanis, si ca sa nu mai adaug ca dupa ce l-a pus prim ministru ,drept multumire Tariceanu a vota cu liberalii demiterea lui Basescu si daca Basescu a mai ramas presedinte a fost cu ajutorul populatiei ce a votat nu la referendum. Aud mereu ca Basescu i-a umilit pe liberali. Asta imi aminteste de un banc cu Mircea Crisan. Un om este vazut pe strada muscand dintr-un catelus. Atunci cineva se apropie de el si-i spune : omule nu tie rusine sa musti un catelus, la care omul raspunde – mai bine ai intreba cine a inceput!
Din pacate Liberalii vad in PDL un concurent pe culoarul lor si nu se vor lasa pana nu-l vor distruge, asta daca vor reusi iar alianta cu PSD-ul nu vizeaza salvarea tarii ci izolarea si slabirea PDL.Ca sa sintetizez Liberalii au fost cu exceptia alegerilor din 2004 numai impotriva lui Basescu, ca sa nu mai adaug ca Crin a fost dintre liberalii ce erau impotriva lui Basescu si atunci. Mai vreu sa mai adaug un lucru. In favoarea aliantei cu PSD a liberalilor s-a adus argumentul Germaniei. Acolo Crstin democratii n-au mai avut cu cine sa se alieze si au trebuit sa se alieze cu sociliastii nu i-au preferat pe socialisti in detrimentul altui partid de dreapta.
Si mai vreau sa adaug ceva.Alegerile s-au terminat cu o infrangere pentru Crin care ar trebui sa duca la demisie. Asa se aliaza cu PSD si-i aduce pe liberali la guvernare, deci o victorie pentru ei ca oameni nu pentru liberalism.
2009-11-23 16:54:06 | Raporteaza
prietene esti disperat!
2009-11-23 16:57:11 | Raporteaza
buna asta cu broasca… dar stiti e plagiat de la un deputat PD-L oltean parca il chema care spunea ca ii sta in gat… acum daca a dato afara o sa spun ca du pa ce aspalat-o chiar cu saliva de prin gatlej sigur e mai curata decât prima data când au luat-o PD-L direct din mocirla… dar se pare ca acum le-a ramas doar mocirla si veninul de pe la broasca si il scuipa in toate partile… asta e cu sau fara broasca mergem inainte ca in rest mancatori de rahat se gasesc har Domnului
2009-11-23 17:17:15 | Raporteaza
@fem
iata ce spunea basescu despre liberalul valeriu stoica:
31 martie 2000, Traian Basescu: “Valeriu Stoica a subordonat actul de justitie in scopuri politice si sub conducerea sa, Justitia trece prin cea mai neagra perioada de la razboi”
31 martie 2000, Traian Basescu: “Regret ca Valeriu Stoica a ramas in functia de ministru din greseala PD”,
daca spune basescu, asa e. stoica a distrus justitia patriei si a adus-o in starea in care e acum. ca doara n-o fi minit basescu…
pana la urma, e o problema de gusturi. mie nu imi plac sufletele de slugi. boc e asa ceva, a demonstrat-o.
2009-11-23 17:30:32 | Raporteaza
Nu vă plac sufletele de slugi, iar Geoană sau Tăriceanu vi se par monumente de independenţă? Băsescu a spus lucrurile acelea e adevărat. Iar Valeriu Stoica a trecut peste el. Nu cînd Băsescu era preşedinte României, ci cînd era preşedintele unui partid de vreo 6%.
În fine, vă doresc să vă bucuraţi de bunul simţ şi libertatea pe care vi le-a interzis Băsescu pînă acum.
2009-11-23 17:38:44 | Raporteaza
E o perioada grea pentru toti romanii care au iesit la vot, consider ca pe cei care nu au iesit nu ii interseaza, dar nu trebuie sa ne pierdem cu firea. E adevarat ca nu am avut pana acum un conducator 100% eficient, este si mai adevarat ca nu vom putea prinde din urma celelalte state europene, orice presedinte vom avea, pentru ca perioada comunismului a fost prea lunga.
Sa nu uitam totusi ca basescu i-a luat pe psd-isti langa el tocmai pentru o guvernare transparenta. De aici si razboiul, pentru ca nu au fost lasati de capul lor, dar nici ei nu l-au lasat pe basescu sa-si duca la indeplinire mandatul. Decizia este una foarte grea, Iliescu, Nastase si Vanghelie nu reprezinta solutia, Crin este pervers.
2009-11-23 17:45:53 | Raporteaza
dom moraru, hai ca-i tare asta cu prefraudarea!
1. pai domnu moraru, faza cu referendumu ce fu? dvs credeti ca nea basescu va schimba ceva legat de parlament? pai greii din psd, pdl si pnl sint prosti sa accepte gogoasa cu unicameralu? asta apropos de prefraudare
2. hehe, ca daca-l votam pe geaona il votam pe evanghelie si pe tatuca ilici? pai si daca-l votam pe basescu pe cine votam stimabile? pe maica precista? nu pe vinedealu, pogea, bourelu, udruta, anastase etc?
sau smenarii nostri sint mai buni ca ai lor?
las domle, sa mearga boboru si sa dea cu votu-n ei, ca loc la europarlamentare nush daca prindeti
2009-11-23 17:46:40 | Raporteaza
@fem
ei, sa nu disperam, basescu n-o sa se inece fara sa dea din picioare. sunt 2 saptamani de dosare, dezvaluiri, amenintari cu iliescu etc. doar ascultam telefoane in slujba boborului, nu?.
2009-11-23 17:47:55 | Raporteaza
Deci asistam la reinstaurarea comunismului in scumpa noastra tarisoara.
In 1945, tot asa, ceva partide “emanate” au coalizat cu comunistii, in numele democratiei, iar modernizatorii tarii au fost aruncati la Canal si in inchisori.
As vrea sa aud parerea doamnei Hossu -Longin, ce parere are despre logodna pnl-psd?
2009-11-23 17:48:49 | Raporteaza
si inca una simpla rau de tot.
domle, am citit si io, e drept, nu era levantul, ca cica unul din principiile de baza ale democratiei este pr majoritatii. pai daca boboru asta, asa prost cum il credeti dvs, asta vrea, adica psd 34% si pnl fo 20% plus udmr 7%, io va propun doua variante: ori ii dati afara, ca oricum e prosti, ori iemigrati dvs. e gasca aia mare de intelectuali, toti unu si unu, pi la brusel.
2009-11-23 17:51:24 | Raporteaza
@Mart
“As vrea sa aud parerea doamnei Hossu -Longin, ce parere are despre logodna pnl-psd?”
doamna in cauza a aprobat si a spus numai de bine despre logodna pdl-psd de pana acum, nu?
2009-11-23 17:53:01 | Raporteaza
Geoana a facut o miscare inteleapta iar acum este randul lui Basescu. Problema cu Basescu este ca orice ar promite nu-l va crede nimeni. Mie imi place ca Geoana a intins mana liberalilor pentru ca asta inseamna ca Basescu trebuie si vina si el cu ceva comparabil. Se joaca si se joaca tare, sa-l vedem pe Base daca mai are gloante sau o sa bata toba cu dreapta si referendumul doua saptamani de acum incolo.
2009-11-23 17:53:54 | Raporteaza
@Portocala Mecanica
“ori ii dati afara, ca oricum e prosti, ori iemigrati dvs. e gasca aia mare de intelectuali, toti unu si unu, pi la brusel.”
… pai cum sa emigreze, bei rotzi dintzate, ca doar e patriot!
2009-11-23 17:54:54 | Raporteaza
Rezultatul iesirii de azi a dnului crin: in familia mea sintem 4 care am votat cu crin. pina acum ne gindeam sa stam acasa pe 6dec. acum ne gindim sa votam cu base. deci: ce negociaza dnul crin?….
2009-11-23 17:58:56 | Raporteaza
Portocala mecanica,
Sa nu uitam care e diferenta intre Videanu si Vanghelie, Udrea si Mazare, Boureanu si Nastase sau Ridzi si Oprisan.
In timp ce primii sunt produse mediatice, marca Antena si Realitatea, astia din urma sunt personaje reale, cunoscute pe teren, nu de pe sticla.
Apropo, ai auzit de Malena?
Daca Antenele se straduiau, puteau sa faca presedinte un”Malen” si toata lumea era fericita!!
2009-11-23 17:59:00 | Raporteaza
decat sa votez cu comunistii mai bine base
2009-11-23 18:01:10 | Raporteaza
acest referendum nu a fost o prefraudare.Daca ar fi fost trebuia ca Basescu sa obtina lejer un 40%. Cred ca aveti creierul spalat . Referendumul pt reducerea nr de parlamentari a fost votat de 88 % din cei prezenti la vot, basescu a fost votat doar de 32% .Poporul si-a dorit sa voteze acest referendum (tie nu ti-ar placea sa nu mai traiasca 170 de parlamentari pe spinarea ta ?), dar asta nu a insemnat si votarea lui basescu pt ca a fost el cel ce a initiat acest referendum . Eu sustin reformarea statului, Am doar 24 de ani dar nu vreau sa mai aud de PSD. Acest partid este cunoscut de presa internationala ca un partid de neocomunisti.Adica strainiii pot vedea realitatea si noi, nu? Cei ce si-au pierdut viata in 89,iesind in strada sa lupte impotriva sistemului comunist cred ca se intorc in mormant cand vad ce se intampla in acest moment.Schimbarea nu inseamna intoarcerea la comunism.Pt mine schimbarea inseamna ca reforma sa continue.Vreau normalitate. Inca un lucru….Sunt poate unii care se asteapta ca in 5 ani sa se recupereze tot ce comunistii au distrus ? Fratilor….este nevoie de 10-15 ani pt asta. Insa acest lucru nu e posibil cu PSD la putere.Cu ce va gresit Basescu atat de mult ? O fi gresit si el…..dar cred ca dezastrul l-au produs PSD , in nici un caz Base .Este singurul care pana acum a recunoscut ca ceva pute in tara asta !
Mi-e sila de comunisti .
2009-11-23 18:08:14 | Raporteaza
Poate ca romanii isi merita soarta. Mergeti fratilor si votati Geoana dar apoi sa nu va plangeti ca va e rau
Si voi Realitatea tv va laudati cu audiente mari. Cica s-a uitat lumea la voi ca sunteti credibili. Fals!!!! S-au uitat si multi altii din curiozitate ceea ce nu-i egal. Asa ca nu mai faceti deductii lipsite de logica, mai ales in numele telespectatorilor. Domnilor deci: PUTIN RESPECT!!! fata de cei care aveti pretentia sa va urmaresca.
2009-11-23 18:09:53 | Raporteaza
Jos comunistii jos psd-ul iar pt cei care voteaza Mircea Geoana nu am decat un singur lucru sa le zic :”Sunteti niste comunisti “
2009-11-23 18:14:25 | Raporteaza
@Dana
“Johanis e o speranta, ultima pe care o mai avem. Un om care a demonstrat la Sibiu ca se poate guverna astfel. Sa-i dam o sansa.”
Alegerea lui Jioana creaza exact configuratia lasata de CDR in ultimii ani de guvernare:
1) un presedinte lipsit de personalitate si manevrat usor de politicieni: Constantinescu de atunci e Jioana de acum; chiar mai rau Jioana azi!
2) un guvern marioneta de tehnocrati, experimentati de CDR cu rezultate nule si neavenite; e o utopie independenta politica a tehnocratilor!
3) primaria unui oras nu e un criteriu care sa recomande un prim ministru (remember Ciorbea?)
4) Johannis a dat dovada inca din primul moment ca nu intelege si nu cunoaste clasa politica de la Bucuresti.
2009-11-23 18:16:38 | Raporteaza
Hai Basescu !
Lumea este dusa cu capul.
2009-11-23 18:16:54 | Raporteaza
SI DACA RAMURI BAT IN RAM
SI IESE PROSTANACUL
IMI BAG CEVA IN EL DE NEAM
SI POPULAM IRAKUL
- da la toata lista din telefonul tau -
2009-11-23 18:24:49 | Raporteaza
1.Sa tinem cont de faptul ca PD-L le-a propus liberalilor sa guverneze impreuna in 2008 dar acestia au refuzat si asa s-a ajuns la guvernarea cu PSD.
2.Daca vorbim de nepotism ce spuneti de faptul ca ginerele, socru si sotia sunt parlamentari la fel ca si Eba(Ponta,Sirbu,Daciana).
3.Stolojan, Flutur si altii au fost dati afara din PNL,fiind nevoiti sa faca alt partid.
4.Oricum T.Basescu va cistiga si turul 2 ptr. ca nu toti votantii PNL merg spre M.Geoana
Q.E.D.!
2009-11-23 18:25:23 | Raporteaza
Mai,nea T.Morare-bre !.Da bishnitzarul de la Cotroceni ce a facut bre??cu chestia aia de referendum:n-a prefraudat !!!!!!!BISNITAR : persoana care practica afacerismul, realizand profituri personale pe cai necinstite, meschine.
BISNITA : afacere necinstita, marunta; gainarie
Lucratorii din marina comerciala romana (de la simplu marinar la comandant nava) erau numiti “bisnitari”.
Analizati modul de comportare al primului “bisnitar al tarii”-naravul nu se schimba,doar parul
Octavian Paler l-a caracterizat in doar doua cuvinte pe Basescu: «Canalia perfecta». Din pacate pentru Poporul Roman, mai sunt multi ce casca gura sa prinda gogosile rasuflate ale basescului. Pentru ca se identifica, pina la contopire, cu aceasta caricatura nefericita, dar mincinoasă, perfida si tenace. Speram ca «poporul lui Baselu» sa devina din ce in ce mai mic, pină vor ramine din el doar DobiBocii si stolojanii meschini si schimonositi.
2009-11-23 18:28:19 | Raporteaza
Mariane,
Ai auzit de Monica Columbeanu? Dar de Nikita?
Te intreb, cate modele sau femei-garzi de corp exista in Romania?
Caci in capetele tuturor care au sprijinit presedintele s-au aruncat o gramada de zoaie, fara discernamant, si asta o stie orice om normal; s-au inventat afaceri cu arme, s-au transformat in sfesnice sub patul presedintelui,acum niste ratati aruncati de propriii colegi arunca invinuiri fara probe, astea sunt lucruri pe care oamenii le vad si cei care judeca, vad manipularea.
Stii ceva? Pe plan local se cunosc afaceri cu statul de sute milioane de euro si chiar daca vrei sa semnalezi, ti se baga pumnul in gura; nu perdele de 8000 euro pentru 5 birouri!!
2009-11-23 18:42:47 | Raporteaza
Majoritatea celor care comenteaza aici nu sunt liberali, ci vanghelisti. Ii recunosc dupa vulgaritate, intoleranta si prostie. Ei nu gandesc cu neuronii, pt ca nu-i poseda ci cu antenele lui Felix. Repeta ca niste patefoane stricate niste ineptii. Adevaratii liberali nu coboara nivelul limbajului la asemenea cote. Se vede ura viscerala a postacilor platiti de psd fata de adevaratii adversari, pdl si Basescu. Ei stiu f. bine ca Basescu nu se va comporta ca floarea ofilita. Pe Crin nici nu l-au luat in calcul. Ei stiau ca Patriciu l-a pus sa fie iepurasul pt Geoana. Ca el n-a inteles jocul, asta dovedeste cat de slab politician este. Batranul securist Patriciu nu se dadea el pe mana Crinului. Ii este foame si nici nu mai are timp sa astepte 5 ani.
2009-11-23 18:58:22 | Raporteaza
Antonescu ramane un politician cu capul pe umeri.
A exclus sustinerea lui Basescu pentru ca are coloana vertebrla si pentru ca aceasta ar fi insemnat desfiintarea partidului liberal.Cat despre pretentiile lui Basescu ca lider al dreptei ma bufneste rasul.
2009-11-23 18:58:52 | Raporteaza
CITESC SI MA MINUNEZ:
IPOTEZA FALSA : DACA GEOANA IESE PRESEDINTE … O SA FIE O MARIONETA ?!!???
….. PAI OAMENI BUNI…IESE PRESEDINTE PE 5 ANI – NU IL DA NIMENI JOS CHIAR DACA VINE O LEWINSKI BLONDA SA IO SUGA IN PUBLIC ! EU CRED CA MULT MAI CREDIBILA E IPOTEZA CA BAIETII CU COAIE TARI DIN PSD GEN HREBE.VANGHE ,NASTASE ETC O SA FACA CIOCU MICA DACA SE DA GEOANA UN PIC LA EI O SA FITI SURPRINSI CAT DE MULT SE VA SCHIMBA GEOANA DACA IESE PRESEDINTE SI RELATIILE DE PUTERE DIN PSD ! APOI JOHANISS PREMIER VA ECHILIBRA UN PIC RAPORTUL DE FORTE SI II VA MAI TEMPERA PE DURII DIN PSD/PNL
DAR CEL MAI MARE CASTIG O SA FIE PE PLAN INTERNATIONAL
NU VA MAI CACATI PE VOI ATATA CU RUSIA … DE FAPT AVEM MARE NEVOIE DE BUNE RELATII CU EI …GAZE / COMERT = EXPORTURI ETC
PANA ACUM AM CHELTUIT O GRAMADA DE BANI IN AFGA SI IRAK
+ BAIETI TINERI CARE AU MIERLIT-O PE-ACOLO + MUTILATI PE VIATA
APOI DE CAND AM INTRAT IN UE LE DAM BANI MAI MULTI DECAT PRIMIM !!! SI DE FAPT SI DIN BANII PRIMITI OFICIAL ADICA DIN FONDURILE UE 10-20% MINIM SE INTORC TOT IN BUZUNARELE FIRMELOR / CONSULTANTILOR DIN UE
UN TARICEANU MINISTRU AL ECONOMIEI IN LOC DE VIDEANU
SAU CRISTIAN DIACONESCU LA EXTERNE AR FI UN CASTIG PT TARA
HAI CA NU E DRACU ATAT DE NEGRU SI NICI COMUNISTU DIN PSD ATAT DE ROSU . VA GARANTEZ CA VA DAU 100 DE CV DE COMUNISTI SI PUI DE COMUNISTI DIN PD-L IN ORICE MOMENT
STITI CUM E LA CICLISM SE SCHIMBA CONDUCATORUL PLUTONULUI CA SA TINA TRENA SI ECHIPA SA SCOATA UN TIMP BUN CAM ASA E SI ACUM – NUMAI CA ACUM ECHIPA E ROMANIA
SI TRE SA SE SCHIMBE LIDERUL DE PLUTON PT URMATOAREA ETAPA
LASATI-L PE BASESCU 5 ANI SA REFLECTEZE LA GRESELILE SI COMPORTAMENTUL SAU – APOI CARE E PROBLEMA …??? POATE REVENI
2009-11-23 19:01:00 | Raporteaza
Modernizarea statului nu se face cu bata ci cu mintea.Basescu nu este dotat cu asa ceva.A fi inteligent nu anseamna a fi destept,ci a fi maimuta.
2009-11-23 19:01:32 | Raporteaza
decat sa fiu intr-o tara condusa de un comunist (GEOANA), mai bine il votez pe basescu! oricum faceam asta. acum o fac si mai si, pentru ca e in turul doi cu retardul ala condus nu tocmai din umbra de mos Iliescu!
2009-11-23 19:10:40 | Raporteaza
@GIGIDURU
“APOI JOHANISS PREMIER VA ECHILIBRA UN PIC RAPORTUL DE FORTE SI II VA MAI TEMPERA PE DURII DIN PSD/PNL”
bei limbarski, bei dovlecelule, ce zici bah ca face Johaniss?
Muuuuuhahahahahahaahhahaaha!
2009-11-23 19:10:48 | Raporteaza
Foarte interesant ca Basescu este comunist pana-n maduva oaselor, bisnitar etc.! Geoana este fiu de colonel de securitate, el merita ales presedinte. A primit Basescu un asa de mare sprijin din partea Parlamentului, l-au invitat parlamentarii si celelalte partide: poftiti, poftiti, va dam drum liber la reforme?
Am auzit porcarii la greu despre Basescu timp de cinci ani si tot el este ”dictatorul”. Mercenarii si santajistii din presa s.a.m.d. au dat din gura fara nici o limita si tot se plang ca sunt oprimati de Basescu si Udrea. Este clar: nu aleg un rarait inconjurat de securisti in locul unui presedinte care a avut intentii bune si NU a primit sprijinul meritat din partea parlitilor din Parlament.
Stiati macar ca parlamentarii ar avea datoria sa faca legi si per ansamblu, sa miste ceva pentru tara, si nu pentru clanuri si parteneri de gheseft? Ei sunt principalii responsabili pentru marasmul in care ne aflam acum. Ne-a bagat Basescu in criza? Vosganian a tocat ciuperci ca suntem in crestere ca sa ne arunce cand a plecat bombonica scaderii economice. La asemenea marlanii, este o dovada de originalitate sa ne aruncam la Ridzi, Udrea & co.? Vi se pare ca acesti cinci ani ai PDL-ului (teoretic, ca PSD-istii si altii au avut grija de biznis) au distrus Romania pe care celelalte guvernari au facut-o sa infloreasca? Imbecilii sunt dornici sa ii injure pe cei care se impotrivesc dejectiilor lui Geoana. Davai, davai! Ca ne dau rusii combustibil din cereale rasplata ca l-am votat pe juniorul colonelului. Iar Johannis a avut sprijin financiar din greu, altfel nu lua masuri cu bobitele din nas in Sibiu. De ajuns cu injuraturile dintre simpatizantii diferitelor coloraturi politice si ganditi-va bine la contextele in care fiecare formatiune si individ s-a desfasurat. Ne legam de femeile din politica in loc sa vedem ce bube are fiecare si sa judecam lucid cine, cui si cum a pus bete-n roate.
2009-11-23 19:23:12 | Raporteaza
Nazistii au stiut ca Hitler nu are nici o sansa si s-au dat an stamba pe seama lui sa-si satisfaca pofta de sange,PD-listii,pe seama cui s-au angajat vidanjori?
2009-11-23 19:27:00 | Raporteaza
Cine nu recunoaste institutiile statului nu este nici democrat nici Om.Este orice altceva si un pericol public.A nu recunoaste parlamentul anseamna a nu recunoaste autoritatea poporului,a nu recunoaste justitia anseamna a nu recunoaste principiul dreptatii. Cine se erijeaza an a toate stiutor si nu este,este un sarlatan.Cel ce nu reuseste sa-si castige opozitia este un prost.Cine crede ca nu am dreptate sa al voteze pe Basescu.
2009-11-23 19:48:32 | Raporteaza
SA STITI CA LA ARAD ARAD INTR-O COMUNA PRIMARUL A CARAT TOATA ZIUA PE CEI BATRANI LA VOT A TAIAT PORCI SI LE-A IMPARTIT CARNE LE-A DAT GECI CU PDL DOAR SA VINA SA-L VOTEZE PE BASASCU.
JOS BASESCU JOS PDL
2009-11-23 19:50:28 | Raporteaza
Liberalii nu trebuie sa accepte compromisul. Personajele din spatele lui Geoana sunt mult prea nocive. Trebuie sa vedem si in spatele marionetei Johanis… adevaratele interese ale greilor din partide (Voiculescu, Hrebe, Vanghelie, Patriciu si multi altii)
2009-11-23 20:00:55 | Raporteaza
Domnule Morar, sunt unul dintre votantii liberali care nu va pune stampila pe Geoana. Si asa am crezut ca mi se va usca mana cand l-am votat pe Iliescu impotriva lui Vadim. Insa … in stilul asta agresiv de portocaliu nu numai ca va veti pierde cititorii dupa data de 6 decembrie, dar riscati sa ii ingretosati spre stanga si pe unii dintre votantii liberali nehotarati si de bun simt.
2009-11-23 20:11:06 | Raporteaza
Stai linistita Adnana.Ioan T Morar nu va pierde cititori.Din contra.Pentru cei ingretosati recomand niste lamai.Bine ca va umple de greata articolul asta,dar discursul lui Crin de azi nu v-a afectat in niciun fel.
2009-11-23 20:18:50 | Raporteaza
Pentru Adnana si alti ingretosati recomand niste lamai.Pentru discursul lui Antonescu de azi trebuie mai mult de atat.Greata pe care o au acum votantii lui de ieri nu trece asa de usor.Excelent articol,domnule Morar.
2009-11-23 20:30:14 | Raporteaza
Ma uit ce stiri curg pe newsin, fac stiri din a enumera judetele in care conduce Geoana, nimic despre judetele castigate de Basescu.
Merita mentionate si judetele unde a castigat clar Basescu.
“Potrivit datelor BEJ, Traian Basescu a adunat 40,76% din optiunile electoratului in Timis. El este urmat de Mircea Geoana cu 22,87,Crin Antonescu 22,41 la suta din voturi. Pe locul patru se afla Corneliu Vadim Tudor cu 4,37%, urmat de Sorin Oprescu cu 3,51%, Hunor Kelemen 2,17 procente, George Becali 1,72%, Remus Cernea 0,76%, Eduard Manole 0,44%, Ovidiu Iane 0,35 procente, Constantin Rotaru 0,34% si Ninel Potarca 0,22 procente.”
Mentionez ca Timisoara este orasul cu primar PNTCD aripa Crin Antonescu.
2009-11-23 21:08:38 | Raporteaza
CLAR DE VA FI REALES,DESI STIU SIGUR CA NU VA FI,BASESCU NU ESTE DECAT UN FACTOR DE REGRES PT TARA ASTA..BASESCU NU ESTE DECAL CEL MAI CORUPT SI CEL MAI HOT OM DIN TARA ASTA..EL SI CU CLICA LUI PORTOCALIE..ESTE CLAR CA AP PIERDU FOARTE MULT DIN CAUZA LUI BESHINESCU..DAR POATE CA VOM INCEPE 2010 MAI BINE, FARA BASHINESCU PRESEDINTE..
2009-11-23 21:26:58 | Raporteaza
Cluj:
“Conform Biroului Electoral Judeţean, după numărarea tuturor voturilor din Judeţul Cluj, Traian Băsescu şi Crin Antonescu sunt cei doi câştigători ai acestui tur de scrutin. Astfel, în judeţul Cluj Traian Băsescu a obţinut 41,25% din voturi, urmat de Crin Antonescu, candidatul PNL, care a obţinut 20,2%. Candidatul PSD, Mircea Geoană a reuşit să strângă doar 19,4% din voturile clujenilor, în timp ce candidatul UDMR, Kelemen Hunor a reuşit să strângă 9,16% din voturiloe electoratului clujean.”
Constanta:
“Potrivit datelor finale furnizate de Biroul Electoral Judeţean, în urma centralizării datelor din cele 587 de secţii de votare din judeţ, 343.521 dintre constănţenii s-au prezentat la vot, ceea ce reprezintă 55,54%.
Candidatul susţinut de PD-L Traian Băsescu a obţinut 36,85% din sufragii adică 126.621 de voturi, Mircea Geoană – 33,36% – 114.631 voturi, Crin Antonescu – 16,21% – 55.687, Corneliu Vadim Tudor, 5,91% – 20.325 de sufragii iar Sorin Oprescu – 3,64% – 12.516.”
Iasi:
“In urma numărătorii finale de la toate cele 828 secţii de votare din judeţul Iasi, Mircea Geoană a primit 124.113 voturi, adică 36,44% din voturile valabil exprimate, în timp ce principalul său contracandidat, Traian Băsescu, a fost votat de 92.282 electori, respectiv 27,68%. Pe locul trei se află candidatul PNL, Crin Antonescu. El a primit 74.125 voturi, adică 21,76% din voturile valabil exprimate.”
Brasov:
“Biroul Electoral Judeţean a dat publicităţii ultimele rezultate pentru scrutinul de ieri. Cei mai mulţi dintre braşovenii care au fost prezenţi, ieri, la urne au votat pentru Traian Băsescu, care a obţinut 35,28% din sufragii. Pe locul doi, în judeţul Braşov s-a clasat Crin Antonescu, care a fost votat de 75.686 dintre braşoveni şi a obţinut un procent de 27,18%. El a fost urmat de Mircea Geoană, care a obţinut un procent de 21,66%.”
Sibiul lui Johanis:
“Traian Băsescu a obţinut 87.618 voturi în judeţul Sibiu, reprezentând un procentaj de 44,45%. Pe locul II în clasamentul judeţean s-a situat Crin Antonescu, cu 43.982 vouri, respectiv 22,31%. Mircea Geoană a fost votat de 42.375 de sibieni, obţinând un procentaj de 21,5%.”
2009-11-23 21:29:45 | Raporteaza
DIN TOT SUFLETUL PE DOMNUL GEOANA O SA L VOTEZ..MERITA..E UN HOT SI UN MINCINOS BETIVANUL DE BASE..SA SE DUCA SI SA NE MAI LASE…
2009-11-23 21:30:56 | Raporteaza
D-l Mehedintu, considerati ca o gasca de adormiti cu salarii pensii de sute de milioane ROL reprezinta vointa poporului? Poporul ar fi avut multe ocazii sa iasa in strada si sa protesteze cu folos impotriva abuzurilor si greselilor, fie de la presedinte, fie de la parlament (desi aia nu au gresit nefacand nimic).
2009-11-23 21:34:47 | Raporteaza
[...] cetăţeanului turmentat rămîne: dacă pun ştampila pe Geoană, atunci pe cine urc la Cotroceni? Johannis? Am putea imagina un prim ministru ca Crin? Cu cine votăm, vom avea din nou un preşedinte de [...]
2009-11-23 21:38:58 | Raporteaza
daca ar fi sa dam crezare lui Antonescu, mincinosul mincinosilor viitorul guvern va fi format numai din PSD-isti dar cu premier pe Johannis. Adica el nu va putea zice nimic, va fi o simpla marioneta in mana PSD-istilor. Nu cred ca mai exista vre-un roman cu varsta intre 20-50 de ani care sa isi doreasca din nou o conducere PSD, adica hotii si comunistii acestei tari. Sa nu uitam ca in ziua alegerilor, marii hoti au fraudat alegerile in Giurgiu si Teleorman. Prin urmare, singura noastra optiune e Basescu. merita sustinut ca sa termine odata cu circul asta.
2009-11-23 23:26:44 | Raporteaza
dar 5 ani nu i-au ajuns lui basescu ca sa termine cu circul? Mai vrea un mandat ca sa ce? Sa nu faca ceea ce n-a facut nici in ultimii 5 ani?
2009-11-24 00:11:44 | Raporteaza
Am votat cu Crin,dar nu ma ateptam sa ma dezamageasca.Vrea cu orice pret sa-l puna pe Johannis,chiar sa se si abata de la liberalism.A renuntat la dreapta?!Orice da eu cu Iliescu nu votez,comunist care nu-i mai ajunge puterea.Ce mai cauta in politica,sa iasa la pensie si sa ne lase tara in pace,asa democratica cum e!
2009-11-24 00:25:18 | Raporteaza
@conducătoare
E explicabil că vrea să-l numească pe Johannis. Are mare încredere în acesta, doar a vorbit de vreo două ori cu el, şi a auzit că ar fi bun primar. Se poate verifica, înregistrarea Sintezei zilei de azi.
2009-11-24 00:27:53 | Raporteaza
Gândiţi-vă bine, apoi votaţi cu CAPUL
, nu cu PROSTĂNACUL
!
2009-11-24 01:37:15 | Raporteaza
Chirvase, am o mare nelamurire la commentul 14: cum iti poti imagina ca Vanghelie ar putea vreodata, nu sa corupa intelectuali neprihaniti, ci macar sa poata initia un dialog cu ei?!? Vanghelie e “za master of foolishness”, in DEX la “dobitoc” e atasata poza lui, cum poti sa promovezi un asemenea imbecil, te compromite total … Cand alegi presedintele, trebuie sa te uiti si la calitatea oamenilor din spatele lui. Cat despre Johannis-independentul, promovat politic PNL – PSD (mai mult PNL), poate ma prin eu mai greu, dar independent nu inseamna fara aport politic, deci despre ce vorbim aici? E manipulare, e praf in ochi!
2009-11-24 03:19:14 | Raporteaza
Duetul asta Antonescu – Geoana, imi deruleaza obsesiv in minte reclama de la M&M, cu cele 2 bomboane, una galbena si una rosie.Dialogul dintre bomboane este genial: “cea mai mare calitate a lui rosu e ca este prietenul meu”, numai ca bomboana rosie, nu are acceasi parere … M&M, bomboane neserioase de ciocolata =))
2009-11-24 03:47:29 | Raporteaza
hai sa ne gandim..se stabileste ca johannes sa fie premier. crin il sustine neconditionat pe geoana si isi indeamna electoratul sa voteze geoana! iese geoana, J premier..doar ca, mai mult de cateva saptamani nu rezista garantat! apoi la fi paradis pentru PSD si va incepe dezastrul! cam asa stau lucrurile cu aceasta “alianta”
2009-11-24 11:05:57 | Raporteaza
Votul pro Basescu este cea mai buna alternativa pentru tara asta! Cat timp a fost la putere a demonstrat ca este un presedinte bun care apara interesele oamenilor si alea tarii!
2009-11-24 11:24:58 | Raporteaza
Sincer, e pentru prima oara in 20 de ani cind iau in considerare pentru mai mult de o nanosecunda posibilitatea de a vota un candidat PSD :> S-a vorbit mult, in perioada asta cu premieri desemnati de procente – dar ceea ce nu s-a subliniat, macar in trecere, a fost ca ’solutia Johannis’ a raliat tot parlamentul, cu exceptia PDL; pina si grupul minoritatilor, care intotdeauna voteaza ‘cu guvernul’, a marsat la asta… Chiar asa o fi, numai Basescu si PDL au dreptate…?
OK, i-am inghitit pe Chiuariu si pe Adascalitei, va mai trebui suportat, o vreme, nesimtitul de Orban – dar asta e o scuza pentru a-l inghiti pe Pogea, care pur si simplu nu intelege cum functioneaza o economie de piata? Pe Berceanu…? Pe Ridzi, care-si vede linistita de treaba…? Ca de Elena Udrea banui ca nu e cazul sa pomenesc…
2009-11-24 11:36:57 | Raporteaza
@jinx – ai zis-o frate.
hrebenciuc, nastase, gusa si gashka de abia asteapta sa-si bage din nou toti dintii in ciolan. johannis e un cal troian. pe termen scurt.
2009-11-24 11:47:11 | Raporteaza
Am auzit de la foarte multi oamenii nemultumiti si revoltati chiar care au fost extrasi la sorti pentru a fi presedintinti si loctiitori ale sectiilor de votare ca se plangeau ca vor fi platiti pentru munca ce o presteaza ca sunt platiti pentru aceste zile doar pentru alegererile candidartiilor de presedinti nu si pentru munca depusa de referendum.Raspunsul ce li s-a dat acestor oameni a fost ca referendummul s-a facut in aceiasi zi cu alegerile prezidentiale, insa oamaneii au fost revoltati ca ei au facut o munca in plus si cand s-au inscris pe listele de tragere la sorti nu li s-a zis ca vor presta doua tipuri de munci fiindca in acea perioada referendumul fusese contestat. De asemenea muti din acesti oameni optase pentru vicepresedinti de sectii de votare fiindca participau pentru prima data la asa ceva si n-auveau nici o experienta in asa ceva si s-au trezit alesi ca presedinti de sectii de votare. De asemenea la statstica de la BEC unde au dus PV-urile si sacii cu buletinele de vot cei care aveau unele greseli pe ele li se dadeau inapoi fara a li se spune unde au gresit si unii culmea ironiei uitasera sa treaca pe PV adresa strazii si ei erau indebuniti crezand ca au gresit la cheie si au pierdut mult timp cu verificari peste verificari si nu vedeau greseala pierzand ore in sir, obositi
2009-11-24 13:00:57 | Raporteaza
Problema este aici domnul Crin Antonescu. Pentru ca asteptarile sale erau prea mari, iar acum infrangerea este greu de suportat. Din acest motiv, incearca sa iasa ci diferite oferte, de parca oamenii care l-au votat ar fi obligati sa voteze cu cine vrea el. Nu este posibil, ca prin doctrina de lor de dreapta, sa se alieze cu pesedistii, in totalitate de stanga. Astfel, propunerea lui Antonescu devine una penibila, luata intr-un moment de infrangere la care nu se astepta. Noi insa ne asteptam, dar unde mai este acea campanie de bun-simt? A disparut dintr-odata?
2009-11-24 13:19:00 | Raporteaza
Vrem o campanie de bun simti, dar vrem sa ne aliem cu PSD-ul ….e posibil asa ceva, e posibil sa ne mintim singuri , Muncim mult, vrem mai mult pentru tara noastra, meritam mai mult , putem face ceva , e cazul sa eliminam din persoanele care ne corup….
2009-11-24 14:52:13 | Raporteaza
Nu pot sa cred ca votul meu catre Crin Antonescu a fost in zadar . Nu pot sa cred. M-a dezamagit teribil . Pentru asta il taxez si in turul 2 merg cu BASESCU
2009-11-24 15:06:24 | Raporteaza
Jenant comportament Antonescu , regret ca ti-am dat crezare . Esti un comunist . Sa-l votezi tu pe Geoana , eu merg cu Basescu in turul 2. Sunt liberal si ma simt jenat de ce a facut Crin .
2009-11-24 15:10:33 | Raporteaza
DACA ASTA E BUNUL SIMT CU CARE M-A CONVINS CRIN SA-L VOTEZ , IN TURUL 2 VOI VOTA CU BASESCU 100% . MINCINOS MARE CRIN .
2009-11-24 15:12:31 | Raporteaza
DOMNULE ANTONESCU , ASTA E BUNUL SIMT AL DV ???? RUSINE SA VA FIE CA NE-ATI CONVINS SA VOTAM CU DVS CREZAND CA SUNTETI DIFERIT DE COMUNISTII DIN PSD . RUSINEEEEE DOMNULE ANTONESCU !!! SUNTETI PESTA PNL !!!! VOI VOTA CU BASESCU IN TURUL DOI . CU TOATE CA SUNT LIBERAL . TOATA ORGANIZATIA PNL VOTEAZA CU BASESCU !!! RUSINE CRIN ANTONESCU !!!! RUSINE
RUSINE CRIN ANTONESCU !!!! RUSINE RUSINE CRIN ANTONESCU !!!! RUSINE RUSINE CRIN ANTONESCU !!!! RUSINE RUSINE CRIN ANTONESCU !!!! RUSINE RUSINE CRIN ANTONESCU !!!! RUSINE
2009-11-24 15:24:43 | Raporteaza
PNL SI PSD = BACK IN 1980 = COMUNISM = REGRES = MINCIUNA = RUSINEA NATIUNII PNL SI CRIN ANTONESCU !!
VOTEZ BASESCU IN TURUL 2 !!!
2009-11-24 15:28:08 | Raporteaza
youtube.com/wat../
Accesati si vedeti cu cine votati, domnilor electori liberali !
2009-11-24 15:52:27 | Raporteaza
Sincer, mi-e si scarba sa comentez. Vorba nu-stiu-cui: doua lucruri sunt infinite pe lume, Universul si prostia omeneasca … totusi, in privinta Universului, lucrurile nu sunt asa de clare. Acu’, ce sa zic, am facut un exercitiu de imaginatie si m-am gandit cum ar fi sa iasa Base. Pana la urma, cred ca ar fi chiar misto, zau asa. In primul rand, individul e habarnist rau in ceea ce priveste economia … dar asta nu ar fi nimic, problema e ca Pogea si Videanu sunt la fel de paraleli, ei, in afara de a-si umple buzunarele proprii, nu sunt buni de nimic, Boc iese din discutie, iar in privinta lui Croitoru … sa fim seriosi. Ei, hai sa vedem cum ar fi. Pai, de la 1 ian., sau, oricum, cat mai curand, nu stiu cate zeci, sute de mii de bugetari pleaca, intra in somaj. E pregatit sectorul privat sa ii primeasca? E pe dracu’, ca si de-acolo s-au inchis nu stiu cate mii de firme de cand cu forfetaru’. Ei, probabil ca prea multa liniste nu va fi, dar nici cine stie ce galagie, ca va fi intrat frica-n oasele fraierilor: ce faci daca iti pierzi locul de munca? Ei, si in conditiile in care va avea loc acest scenariu pesimist, cine vor fi primii afectati? Cumva cei 171 de parlamentari trimisi acasa? Sau beneficiarii “pensiilor nesimtite” (fostii). aiurea, TOTI acestia o vor duce in continuare destul de bine … cei are o vor duce, cu adevarat prost vor fi exact cei care s-au lasat “vrajiti” de propaganda basesciana.
2009-11-24 23:20:11 | Raporteaza
johaniis accepta tot ce i se propune fara a avea nici o pretentie…lucru foarte ciudat…deci pana la urma si el trebuie sa aiba ceva de ascuns ..la ce altceva ne-am putea gandi?
2009-11-30 17:01:35 | Raporteaza
d na norica nicolau si crin antonescu sa va fie rusine pt felul cum vorbiti pe posturile de tv .
sau asta este bunul vostru simt? Marko bela a spus pe tvr la o emisiune im lb. maghiara ca va da voturile maghiarilor daca i asigurati in scris ca i veti ajuta sa si proclame autonomie teritoriala. verificati la tvr inaintea primului tu de scrutin ce a spus marko ,
asa sa va ajute Dumnezeu precum faceti. rusine sa va fie ptr, ce ati semnat cu U D M R rusine sa va fie ca ati vrut sa confiscati simbolurile sacre ale Timisoarei Rusine rusine Vom vota BASESCU PRESEDINTELE ROMANIEI LA 6 dec 2009
2009-12-04 20:27:24 | Raporteaza
An privinta lui Basescu si a PD-listilor se pare ca am avut dreptate.Se vede ca cliseele induc an eroare si creeaza mari dezamagiri celor care le adopta.
2009-12-06 21:46:11 | Raporteaza
Vidanjorii lui Traian Basescu,put an continuare.Robert Turcescu este seful lor.De aceea a si moderat ultima confruntare.Se vede ca si ziaristii pot fi corupti si nu merita sa faca parte din opinia publica.Singura institutie credibila an societatea umana este Consiliul Anteleptilor.
2009-12-06 23:08:43 | Raporteaza
Cine se lupta cu efectele cauzelor se se lupta cu morile de vant.Au mai dat-o si altii an bara si au ajuns de poveste.
2009-12-21 20:16:47 | Raporteaza
FILOZOFIA LUI CONSTANTINMEHEDINTU
Impozitele si taxele imorale
sant pistoalele talharilor de la guvernare
Oamenii cu venituri mici sant oamenii care produc marfuri.Oamenii cu venituri mari sant oamenii care samsaresc marfuri.
Cel ce face bani pe seama naturii este Om,cel ce face bani pe seama altuia
este hot.
Preturile imorale sant pistoalele talharilor care speculeaza lipsa
alternativei de moment a consumatorului.
Poporul este Omul,cel care tradeaza Omul are soarta lui Ion Antonescu
si a lui Nicolaie Ceausescu.
Cel ce mulge si laptele vitelului intra sub incidenta blestemului de mama,
chiar daca este vaca.
Blestemul Omului este cel mai virulent an Univers,nu ai cum sa te feresti
de el pentru ca este omniprezent.
Piata, lasata an seama legilor firii,este la cheremul fatalismului , supusa legilor
morale este sub protectia Omului.
An tine sant doi,:cu primul te nasti cu al doilea te antalnesti an procesul de educatie Primul te ampinge sa fi rau,al doilea ati arata obrazul.Depinde numai de tine pe mana caruia te dai.
2010-02-26 17:32:59 | Raporteaza
ROLUL MODELULUI
Modelul Dezbina si stapaneste
Este cauza disparitiei capitalismului.
Modelul Patului lui Procust
Este cauza disparitiei comunismului.
Modelul Distruge si reinoveaza
Este cauza aparitiei Consonantismului.
Modelul Antretine contradictia an echilibru
Este cauza concretizarii Omului an Univers.
2010-02-26 17:34:27 | Raporteaza
@Constantin Mehedintu: Traian Basescu si cu Emil Boc au distrus bugetul statului cu contractele pe bani publici
acordate nejustificat,an conditii de criza economica internationala,unor firme si administratii locale la
preturi exorbitante si acum jecmanesc poporul ca sa le achite.An calitate de cetatean,ai chem public an judecata
pentru abuz an serviciu,discriminare sociala si subminare a economiei nationale.
Rog D N A sa dea curs acestei cereri,Avocatul poporului sa
ma reprezinte si televiziunile cu dovezile pe care le-au dat publicitatii sa ma sustina ca martori.
2010-05-15 12:30:12 | Raporteaza
CONTRADICTIILE SOCIALE
O contradictie nu se rezolva dand dreptate uneia dintre contrarii
ci tinand-o an echilibru.
A da dreptate uneia dintre contrarii anseamna a o pune an
dificultate pe cealalta si a le distruge unitatea an a fi ca sistem.
Contradictia dintre bogat si sarac se tine an echilibru
numaii moralizand viata economico sociala prin limitarea
adaosului comercial total aplicat marfurilor,care sa nu
depaseasca 10% si garantarea proprietatii private licite.
Adaosul comercial total mai mare de 10% este cauza aparitiei
crizei morale,deoarece creeaza resurse financiare imorale
care sant folosite de indivizii imorali pentru coruperea celor
care functioneaza an institutiile statului spre a le facilita diverse
oportunitati.
Cand procentul bogatilor ajunge la 30% si al saracilor la 70%
apare criza economica.
Cand procentul bogatilor ajunge la 20% si al saracilor la 80%
se declanseaza criza sociala,sistemul social se destrama
si se trece la o noua forma de organizare sociala.
Contradictia dintre cetatean si stat se tine an echilibru numai
asigurand tuturor cetatenilor posibilitatea creearii unui trai decent
prin eforturi proprii.
Statul care nu tine cele doua contradictii an echilibru
este sortit schimbarii cu o noua forma statala.
2010-06-24 08:32:22 | Raporteaza
ORIGINEA OMULUI
Animalele carnivore sant mult mai inteligente decat animalele ierbivore.
Daca nu ai cadea carnea an foc salbaticului am umbla si acum an haite
si nu ne-am putea numi specia ganditoare.
Vegetarismul este calea spre involutie.
Cel ce nu se supune supraeului moral
este impozitat de fiscul mersului lucrurilor de fiecare data cand
intentioneaza sa asi petreaca.
Daca nu ai nici o dovada ca esti Om,nu are rost sa invoci
drepturi.
Cel ce invata din experienta altora,poate sa
evite beleaua care risca sa ai apara an cale,cel ce anvata din viata este nevoit
sa treca prin belea ca sa anvete.
Cainele a ramas caine pentru ca a anvatat sa nu latre la cel care
ai da sa manance.
Politicianul corupt nu mai este politician ci sluga celui care l-a cumparat.
Nicaieri,oportunistul nu este mai periculos ca an politica.
Declinul economic a fost determinat,todeauna,de hotul din
piata (comerciantul intermediar) iar progresul social de
pagubit(consumatorul ajuns la disperare).
Cine a mers,an politica,pe mana contabilului si-a
aprins lumanarea la cap.
Diferenta dintre un meneger si un contabil este ca menegerul constata
cum trebuie facut un lucru,iar
contabilul,cum s-a facut.
Viata economico-sociala guvernata de legea junglei este supusa,
ca orice forma de miscare din natura,fatalismului.
Numai consumul antretine productia de marfuri.
Pretul fortei de munca creste sau reduce consumul de marfuri.
Calitatea fortei de munca creste sau reduce productivitatea muncii.
Omul,(an calitate de autoritate publica morala) este singurul factor
natural care poate determina o viata economico-sociala perpetua prin
impunerea unui adaos commercial,antre producator si consumator,
de max10%.
Orice act de comert trebuie sa satisfaca obligatoriu
necesitatea umana a societatii.
Dumnezeu nu este un ins care separa prostii buni de cei rai,ci este
autoritatea morala,rezultata ca subiect din experienta lumii,care se impune
fiecaruia prin poruncile dumnezeiesti,care guverneaza lumea de deasupra
tuturor si care are pretentia sa fie satisfacut de fiecare.
2010-07-03 19:48:46 | Raporteaza
Basescu nu este presedintele Romaniei,basescu este maimuta
care danseaza rok an fata romanilor,dupa muzica hotilor care al trag de sfori.Este cel mai prost personaj din istoria umanitatii.Poporul roman a reusit sa se promoveze
an lume cu geniile care le-a dat lumii,dar,si sa asi taie
creanga de sub picioare cu clementa acordata idiotilor
care i-au cerut ancrederea.
2010-07-18 21:49:19 | Raporteaza
@constantin mehedintu
iar tu esti un macac mioritic!
Stiu,o sa-mi spui ca in Romania nu exista asa ceva dar vreau sa-ti spun ca te inseli!
PS-uite-te in oglinda si-mi vei da dreptate!
2010-07-18 21:58:44 | Raporteaza
@costel mehedintu
abia acum ti-am citit postarile,esti incurabil si nici Furadanul nu te mai face bine!Parerea mea!
2010-07-18 22:00:12 | Raporteaza
bai, kkt komunist zis nepotu lu tamara…
2010-07-18 22:07:38 | Raporteaza
@dordea
probleme la mansarda?
Se rezolva cu sapun,franghie si scaun(sa nu fie moale)
2010-07-18 22:14:06 | Raporteaza
degeaba, nepotule, esti un comunist .pacat de tine ca esti tanar…te pierzi lingand in fund pe altii …
2010-07-18 22:18:48 | Raporteaza
CERCUL EXISTENTIAL
Trecutul lumii determina legile generale ale Universului.
Legile generale ale universului determina evolutia si sensul
lumii de la simplu la complex si invers.
Sensul lumii determina evolutia Universului anspre ordine
si armonie si a vietii anspre Calitatea de Om care se
spiritualizeaza si se dezvolta,prin creatie,an trecutul lumii.
2010-07-22 10:58:46 | Raporteaza
STATUL
Este entitatea institutionala care organizeaza viata economica si sociala si are obligatia
de a asigura conditii de trai decent tuturor cetatenilor care al finanteaza.
Statul nu este proprietatea nici unui politician si nici instrumentul cu care
sa se capatuiasca politicianul sau acolitii sai.Politicianul care cere puterea pentru alte
interese si nu pentru a asigura conditii organizatorice satisfacerii necesitatilor
tuturor cetatenilor,la un nivel mai ridicat decat cel de la care a cerut puterea,
se face vinovat de annalta tradare.
2010-08-05 20:21:55 | Raporteaza
IMPOTENTA POLITICA
Este determinata de:
PRODUCTIVITATEA MUNCII SCAZUTA.
–Calitatea fortei de munca precara.
TALHARIREA CONSUMATORULUI.
–Adaosul comercial total mai mare de 10%.
SCADEREA CONSUMULUI
–Pretul fortei de munca scazut.
CORUPTIA
–Politizarea administratiei centrale,
invatamantului,sanatatii si asigurarilor sociale.
EVAZIUNEA FISCALA
–Taxele si impozitele mari.
BAZA DE IMPOZITARE MICA
–Productia autohtona de marfuri scazuta,
ca urmare a favorizarii importurilor neloiale.
HOTIA COMERCIALA
–Constructia frauduloasa a pretului marfii.
2010-08-17 15:52:22 | Raporteaza
SFARSITUL LUMII
A fost astfel:
EROUL
Apocalipsa civilizatiei individuale,
sacrificiul de sine pentru un ideal.
EXODUL
Apocalipsa civilizatiei tribale,
abolirea cultului personalitatii.
TURNUL BABEL
Apocalipsa civilizatiei locale,
abolirea drepturilor omului.
SODOMA SI GOMORA
Apocalipsa civilizatiei zonale,
abolirea imoralitatii.
POTOPUL LUI NOE
Apocalipsa civilizatiei globale
expansiunea cosmica.
Viitorul vine din trecut si repeta todeauna
ciclurile de a fi an devenire si posibilitatile,
de a deveni an a fi.
Omul an calitate de necesitate de a fi a
ordinii si armoniei an Univers se preocupa
neantrerupt ca evolutia lumii sa fie
continua si de calitate.
2010-09-09 13:08:28 | Raporteaza
PROGRAMUL POLITIC CONSONANTIST
CONSONANTISMUL
Este principiul potrivit caruia nimic nu poate fi sustenabil an plan natural
sau sociospiritual cu o organizare a evolutiei de la simplu la complex an
afara legilor generale ale universului.A nu tine cont ca orice actiune
individuala sau de grup,din cotidian,poate genera reactia unei contrarii din realitatea
virtuala cu efecte asupra cui o determina,anseamna incultura.
Consonantismul presupune punerea an acord a cotidianului cu legile firii
si a atitudini sociospirituale cu legile morale astfel ancat societatea
sa dobandeasca trasaturi morale si fiecare individ sa beneficieze de
un model de a fi moral.Societatea care nu ofera tuturor indivizilor cadrul propice
spre a fi antr-un climat social care sa le ofere satisfactia vietii traite,se
destrama.A lasa ca viata economicosociala sa se desfasoare dupa legea junglei
anseamna autodistrugerea civilizatiei si a timpului irosit cu ea.
Dar si a guverna viata economicosociala dupa placul unuia, anseamna tiranie si esec.
Numai guvernarea an spiritul legilor generale ale universului poate asigura un viitor
stabil si performanta sociala antr-o lume mai buna.
Necesitatea de a fi a ordinii si armoniei an Univers nu poate accepta
nici o ambitie an afara principiilor impuse de Legile Generale
ale Universului.Oricata fatada si-ar face cei care practica escrocheria
sociomorala tot nu se pun pe bune cu trecutul lumii
care ai urmareste pas cu pas si ai impoziteaza dupa gravitatea faptelor.
Individul,ca si societatea, poate sa asi construiasca un viitor care
sa ai ofere o satisfactie pe masura asteptarilor, decat daca tine cont de
legile care ai guverneaza viata.
SOCIETATEA CONSONANTISTA
Este societatea an care legile sociale sant acordate cu legile generale
ale Universului si al carui scop este,pe langa progresul tehnologic,
implementarea Calitatii de Om an fiecare individ uman.Economia cu un adaos
comercial maxim de10% si un impozit pe profit de 15%,procente care satisfac
legile morale ale vietii economicosociospirituale,nu mai frizeaza ambogatirea
unora saracindu-i pe altii iar autoritatea publica este obligata sa asi
exercite puterea an satisfacerea necesitatii de a fi a Omului an societate.
La baza economiei consonantiste sta proprietatea privata care da posibilitatea
fiecarui individ uman sa se manifeste plenar an orizontul socioprofesional si care
al sustine an demersul sau de a fi.Educatia este un bun al tuturor si obligatorie
pentru toti membrii societatii.Promovarea individului uman an ierarhia sociala
se face numai pe baza de documente de absolvire a studiilor necesare si concurs.
Piata este dirijata an interesul uman ,iar necesarul tehnologic de
sustinerea vietii economico sociale la standarde din ce an ce mai ridicate.
Oamenii politici asi desfasoara activitatea decat an forul legislativ si la
presedentie si sant consiliati de functionari publici, specialisti an legislatie
si domenii de activitate.An societatea consonantista politicienii nu mai fac
legile pentru ei ci pentru popor.Administratia,la toate nivelele,este depolitizata.
Nici un cetatean nu beneficiaza de imunitate si nici de alte drepturi speciale.
Profesia este singurul criteriu de apreciere baneasca an raport cu munca depusa
si importanta sociala a muncii.Piata este organizata sa sustina productia de
marfuri atohtona si progresul tehnologic an toate domeniile de activitate.O
societate cu salariati putini nu are cum sa sustina piata cu bani la nivelul
volumului de marfuri..De protectie sociala
beneficiaza numai aceia care au nevoie stringenta de ea.Autoritatea publica
pune an aplicare legile parlamentului si fiecare functionar raspunde an fata
legii de modul an care asi andeplineste atributiile de serviciu.An societatea
consonantista legile generale ale Universului constituie conceptia generala
despre lume si viata si sant explicitate pe antelesul tuturor de sistemul
educational si mas-media.
Istoria demonstreaza ca societatile care nu au tinut cont de legile naturii
care guverneaza viata economicosociospirituala au intrat an faliment si sau
destramat una cate una facand loc unor alte anceputuri care au constituit o
frana an dezvoltarea civilizatiei umane.
POLITICA ECONOMICOSOCIALA CONSONANTISTA
Se bazeaza pe armonizarea necesitatilor indivizilor umani cu legile
evolutiei sociospirituale a Calitatii de Om a Universului, care sant:
-legea adaptarii relatiilor sociale la necesitatile morale,
-legea satisfacerii necesitatii de a fi a Omului an viata sociala,
-legea demersului individului uman anspre Calitatea de Om.
Aseste legi sant satisfacute de institutiile statului care au rostul
de a conduce societatea umana anspre Calitatea de Om.Orice abatere
de la acest deziderat conduce societatea umana la destramare si pe
politicieni la esafodul judecatii de apoi..
LEGILE ECONOMIEI UNIVERSALE
Consumul antretine productia de marfuri.
Pretul fortei de munca creste sau reduce consumul de marfuri.
Calitatea fortei de munca creste sau reduce productivitatea
muncii.
Omul este singurul factor natural care poate
determina practicarea unui adaos commercial moral.(max10%).
Orice act de comert trebuie sa satisfaca obligatoriu
necesitatea umana a societatii.
CONFIGURATIA CONDUCERII POLITICE CONSONANTISTE
Parlamentul este bicameral:
Senatul este alcatuit din presedintii consiliilor judetene.
Camera deputatilor este alcatuita din primarii care sant la
al treilea mandat.
comisiile parlamentare sant constituite din functionari publici
cu cel putin 15 ani de experienta an domeniu,alesi pe baza de concurs.
Partidele politice asi desfasoara activitatea an afara puterii executive si
rolul lor este de a gasii solutii la problemele curente ale vietii
economico sociale pe care le transmit reprentantilor lor an parlament.
Presedintele este ales uninominal de popor si rostul lui este
de a desemna premierul la propunerea senatului,de a angaja tara an
relatiile internationale,la propunerea parlamentului,si de a veghea la
respectarea legilor sociale si morale de catre institutiile statului.
Guvernul este apolitic,prefectii sant apolitici.Guvernul elaboreaza
normele de aplicare a legilor facute de parlament,gestioneaza banul
public si elaboreaza strategii de dezvoltare economicosociala pe
termen mediu si lung pe care le propune parlamentului spre dezbatere
si aprobare.
CAUZELE CRIZEI ECONOMICE DIN ROMANIA
Legea liberalizarii preturilor,care a determinat aparitia si
cresterea inflatiei peste nivelul masei monetare din pita,
Legea licitatiilor publice care a permis firmelor sa acceseze
bugetul statului la preturi exorbitante,contra unor comisioane
destul de consistente,
Legea contabilitatii care nu prevede controlul juridic asupra documentelor
justificative pe baza carora se fac anregistrarile an documentele
contabile.
VALORILE SOCIETATII CONSONANTISTE
Recunoasterea culturala
- limba
- obiceiuri
- aspiratii.
Viata economicosociala morala
- adaosul commercial total=10%
- salarizarea muncii dupa calitatea profesionala
- cuantumul pensiei dupa durata de cotizare.
CRIZA ECONOMICA
Este efectul canibalismului sociospiritual.Comerciantii an cardasie cu guvernantii
pusi pe capatuiala conduc economia sociala an interes meschin.Cei care nu au simtul
masurii initiaza afaceri imorale orientate spre sustinerea unui mers al lucrurilor
contrar legilor naturale de a fi a societatii umane.Guvernantii care nu dau nici
un ban pe interesul social deoarece au tradat ancrederea poporului elaboreaza norme de
conduita economica evazive, capabile sa asigure protectie hotilor fara orizont.Furtul
banului din piata,distrugerea capacitatilor de productie autohtone si angenuncherea
poporului an fata unor entitati malefice determina aparitia crizei
economice cu efecte imprevizibile asupra maselor sociale afectate.Birocratia,hotia si
tradarea politica a poporului,an calitate de forme de manifestare a canibalismului
sociospiritual,au generat todeauna ideologii extremiste care s-au materializat de-a
lungul istoriei an stari de lucruri si evenimente extrem de nocive civilizatiei umane.
COMERCIANTUL
Este agentul social care pune marfurile an vanzare si creeaza piata functie
de interesul lui de castig.Cand comerciantul vinde marfurile produse de el
economia sociala are de castigat an sensul ca banul obtinut se reantoarce
la producatorul de marfuri.Cand comerciantul vinde marfurile produse de
altul,(intermediarul si samsarul)banul castigat din adaosul comercial
supradimensionat nu mai ajunge
la producator,ci alimenteaza venituri ilicite care intra an circuitul
cumpararii si revanzarii marfurilor din piata annainte de a ajunge la
consumator.Comerciantul, care nu produce marfuri, speculeaza diferenta de
pret a marfurilor generata de densitatea lor an piata,de diferenta de
calitate si de necesarul consumului.Acest tip de activitate,lasata la
voia antamplarii,determina acumularea banului din piata an mana unor insi
care neproducand marfuri si sufocandu-i pe producatorii autohtoni cu marfuri
pirat,de import si second hand,dupa ce au corupt guvernantii,determina scaderea periculoasa a productiei de marfuri
autohtona,aparitia somajului,falimentul producatorilor si ulterior
lipsa banului din piata,criza economica si criza sociala care conduce la
razboaie sau schimbarea regimurilor politice.Adaosul comercial nejustificat
moral si comertul cu marfuri pirat si second hend au fost cauzele tuturor
cataclismelor sociale de pana acum.Comerciantul care nu este tinut an frau de stat
devine,prin puterea banului,virusul cel mai feroce din organismul
economicosocial al civilizatiei umane si cauza apusului oranduirilor sociale.
ADAOSUL COMERCIAL,
AN CADRUL ECONOMIEI DE PIATA.
Adaosul comercial limitat determina:
-Economie morala,
-Cresterea sustinuta a productivitatii
muncii.
-Dezvoltarea tehnologica a vietii
economicosociale.
-Integrare socioculturala,
-Toleranta rasiala.
Adaosul comercial nelimitat determina:
-Crima organizata,
-Economie speculativa,
-Criza economica,
-Dezintegrare socioculturala,
-Rasism,
SOLUTIILE ECONOMICO SOCIALE CONSONANTISTE
-economia consonantista se bazeaza an principiu pe proprietatea
privata administrata an scopul de a obtine venit an conditii
morale.Proprietatea statului este de utilitate publica si este
administrata doar an scopul de a satisface necesitati publice.
-otice mijloc de productie al statului este concesionat initiativei
private, gratuit.
-economia este organizata pe principiul holdingului local care sa
valorifice optim potentialul economic local si national.
-salariul minim este egal cu de doua ori contravaloarea utilitatilor
unei familii care locuieste la bloc,pe timp de iarna.
-punctul de pensie este egal cu 60% din salariul mediu pe economie.
-varsta de pensionare este de 60 de ani.
-ICM este de 1% si se introduce an pretul de cost al marfurilor si
serviciilor.Fiecare produs are afisat pe eticheta pretul de cost,
sau de import dupa ce i s-a aplicat cota ICM.
-elementele pretului de cost pe economie sant:-cheltuielile materiale,
-cheltuielile cu forta de munca,-venit.5% si –ICM .
-nici un contract de licitatie publica nu se ancheie la un pret mai mare
decat pretul cel mai mic din piata.
-pentru prevenirea coruptiei si a crizei economice adaosul commercial
total,peste pretul de cost sau de import, este de 10%.
-salarizarea se face pe baza calitatii profesionale,dovedita cu
documente de absolvire si rezultatul concursului pe post obtinut
cu ocazia testarii profesionale.
-anvatamantul obligatoriu este de 12 ani si este gratuit.
-inovatia si inventia sant proprietatea autorului,iar profitul
obtinut din comercializarea lor nu este impozabil.
-munca necalificata este interzisa.
-durata zilei de lucru este de 8 ore.Ziua de lucru poate fi prelungita
numai an caz de calamitati naturale.
-impozitul pe venit este unic si este de 15%.
-impozitul pe avere este unic si este de 0,05%.
-evaziunea fiscala este infractiune grava.
-pensia minima este egala cu salariul minim si,de la aceasta, se
calculeaza functie de durata de cotizare.La pensia minima se anscriu
doar cei care au cotizat cel putin 10 ani.Nici o pensie de invaliditate
nu poate depasi pensia minima.
-toti functionarii din institutiile publice centrale si locale si
din agentii economici cu capital de stat sant profesionisti si nu
sant aserviti nici unui partid politic.
-premierul este numit si demis de presedinte decat la propunera majoritatii
parlamentare.
-statul crediteaza,prin CEC,fiecare agent economic,fara dobanda.
-majoritatea parlamentara,rezultata din alegeri,este oblgata,ca prin masuri
legislative,sa
asigure cresterea economica an fiecare an.Majoritatea care nu a realizat
crestere economica este dizolvata de presedinte si pe baza propunerilor
reiesite din sedinta comuna a celor doua camere presedintele desemneaza
alta majoritate cu angajament pentru 1 an,pana la urmatoarele alegeri.
-politicienii sant:primari si presedinti de consilii judetene,
si sant,an teritoriu, reprezentantii majoritatii parlamentare
iar an parlament reprezentantii partidelor care i-au promovat.
-parlamentarii sant: an senat presedintii consiliilor judetene iar
an camera deputatilor primarii cu cel putin trei mandate.
-presedintele este ales din 10 an 10 ani si are dreptul la un singur
mandat.An caz de abuzz anserviciu poate fi destituit de popor,prin
referendum initiat de societatea civila,cu majoritatea electoratului.
-alegerile locale se fac din 4 an 4 ani.
-puterile an stat sant:-legislativa,executiva,judecatoreasca si
morala pe care si-o asuma presedintele ca una dintre atributii.
SALARIZAREA
Se face an cadrul grilei de salarizare, dupa:
-cantitatea fizica a muncii,
-cantitatea sociospirituala a muncii si
-calitatea muncii.
Cantitatea fizica a muncii vizeaza efortul personal an realizarea normei
de munca.
Cantitatea sociospirituala a muncii se refera la necesarul de implicare a
capacitatilor intelectuale si morale ale salariatului.
Calitatea muncii se refera la performanta realizata an procesul
muncii.
Orice depasire a normei de munca este interzisa.Munca peste norma de
munca se numeste munca fortata si aduce atingere
dreptului la odihna al salariatului.
Cele trei criterii care concureaza la stabilirea salariului de baza al oricarui
salariat satisfac ampreuna necesitatea individului uman de a fi
recunoscut conform competentelor sale,dar al si obliga sa presteze
o munca de calitate care sa-i justifice salariul.
Grila de salarizare.
Salariul minim pe economie trebuie sa fie egal cu pensia minima si
cu de doua ori pretul utilitatilor standard necesar unei familii.Acesta se
actualizeaza semestrial sau annual,an functie de
cresterea economica.
Principiile de baza dupa care se face salarizarea sant: principiul studiilor
prevazute de fisa postului si principiul competentei pe post.(singura
discriminare morala).
Munca necalificata este interzisa.
Munca suplimentara este interzisa,cu exceptia cazurilor de forta majora
si este recompensata cu timp liber dublu.
Salariul minim al primeste salariatul cu studii gimnaziale calificat.
Salariatul cu studii medii porneste de la 1,5 salariul minim.
Salariatul cu studii superioare porneste de la 1,5 salariul cu studii
medii.
Salariatul cu annalte studii porneste de la 1,5 salariul cu studii
superioare.
Singurul spor care se acorda este sporul de vechime.
GRILA DE PLATA A PENSIILOR
Pensia minima o primeste salariatul cu 10 ani de vechime an munca
indifferent cu cat a cotizat.
Cel care a cotizat 15 ani primeste 1,5 x pensia minima.
Cel care a cotizat 20 de ani primeste contravaloarea a doua pensii minime.
Cel care a cotizat 30 de ani primeste contravaloarea a trei pensii minime.
Cel care a cotizat 40 de ani primeste contravaloarea a patru pensii minime.
Nu se ia an considerare suma cu care a contribuit fiecare deoarece se aplica
principiul solidaritatii sociale.
PRINCIPIILE PRESEDINTELUI
@ Antretinerea ecchilibrului antre clasele sociale.
@ Antretinerea echilibrului antre generatii.
@ Antretinerea unei vieti economicosociale morale.
-adaosul comercial total pe produs =10%
-impozitul pe profit =15%
-impozitul pe circulatia marfurilor =1%
-impozitul pe avere =1%*
-impozitul pe produsul destinat satisfacerii viciului =100%
@ Antretinerea unor relatii internationale an favoarea
interesului national.
P.S.
A fi moral nu anseamna a-ti antoarce si obrazul celalalt celui
care te batjocoreste ci a-l distruge cu orice mijloc.Porunca
este >cinsteste-ti aproapele, nu batjocoreste-ti aproapele<
si porunca nu este obligatorie doar pentru unii.
CONSTANTIN MEHEDINTU
2010-09-19 12:07:23 | Raporteaza
ECONOMIA DE PIATA
Este economia guvernata de legea junglei,an care
elementele pietii sant prada comerciantilor
intermediari si la cheremul politicienilor perfizi.Este economia
an care marea majoritate a populatiei saraceste,
an timp ce banii din piata se acumuleaza an mana
unui grup restrans de profitori deveniti actionari la banci
comerciale cu creditele carora tind sa fure an continuare
veniturile celor saraci.Cand bancile ancep sa controleze
circulatia banilor an piata se instaleza criza economica,
masele saracite se revolta,decapiteza regimul politic
care asigura protectie hotilor si bancherilor si se
instaleaza anarhia daca nu sant conditii pentru aparitia
regimurilor consonantiste, care sa impuna norme de conduita
economico-sociala morala.
2010-09-27 08:31:57 | Raporteaza
RELANSAREA ECONOMIEI MONDIALE
Se poate face decat renuntandu-se la economia de piata.
Economia de piata este generatoare de criza economica prin
suprematia pretului asupra necesitatii de consum.Atata timp
cat cele trei elemente ale vietii economicosociale,productia
de marfuri,comertul si consumul nu satisfac necesitatea umana
a societatii economia mondiala este sortita esecului.Economia
mondiala este guvernata de necesitatile OMULUI,nu de
valoarea profitului.Diferenta dintre economia de piata si economia
mondiala este ca economia de piata satisface cheremul comerciantului
iar economia mondiala este nevoita sa satisfaca necesitatea
consumatorului.Conform logicii universale necesitatea
consumatorului este cauza productiei de marfuri,iar
comerciantul mijlocitorul lor.Nenorocirea lumii
este ca de cele mai multe ori comerciantul ajunge sa faca
legea an piata si stalpii pietii ajung vasalii lui.
Solutia pentru relansarea economiei mondiale este trecerea
la economia consonantista care presupune o viata economicosociala
morala si un interes social uman.
2010-10-11 18:12:59 | Raporteaza
INTELECTUALUL CONTOPIST SI FANARIOT ROMAN
Ce este intelectualul roman. Este un individ uman superspecializat antr-o profesie,daca a frecventat toate cursurile facultatii pe care a absolvit-o,care are pretentia sa interpreteze si sa conduca lumea din perspectiva meseriei lui.Spre exemplu agronomul crede ca lumea trebuie arata,semanata si culeasa de roadele care le da.Profesorul o considera o clasa de copii care daca nu fac meditatie la el nu ai trece clasa.Doctorul o considera un spital de pacienti care trebuie sa sara la cap cu oarece atentii pentru a le prescrie reteta de medicamente.Si exemplele ar putea continua.Ajuns an functie publica observa ca sablonul sau nu se potriveste functiei.An facultate nu a anvatat si cum sa abordeze realitatea sociala din perspectiva satisfacerii necesitatilor fiecaruia an funtie de statutul social si pretentiile sociospirituale.Si pentru a nu se plictisi,fiind depasit de situatie,organizeaza o alta activitate la care se pricepe instinctual,furtul banului public.Averea ai asigura siguranta zilei de maine iar cei care trebuie condusi spre performanta se descurca ei si singuri ca doar au buletin. Napoleon cand a zis ca an rucsacul fiecarui soldat sta bastonul de maresal s-a referit la capacitatea lui de a organiza si desfasura lupta an teatrul de razboi,nu an a deveni contopist cu cotiere cu pretentii de maresal.Utativa la contopistii politici romani.An afara de a se barfi unii pe altii si de a fura banul public nu stiu nimic. Nu au fost an stare nici sa varuie cladirile industiei romanesti,dar sa o modernizeze. Antre a fi pregatit profesional si a fi politician este distanta de la cer la pamant.Geniile istoriei o dovedesc.Contopistii de astazi,din politica,au pretentia sa conduca lumea si ei nu sant an stare sa fie sefi nici an casele lor.Ba mai mult, merg la serviciu cu planul de activitate zilnica facut de neveste.Cand sant antrebati la televiziune ce parere au despre o anumita stare de lucruri si cum poate fi rezolvata an folosul societatii se scuza ca nu sant de specialitatea respectiva,adica recunosc public ca sant prosti.Ar trebui ca televiziunile sa-i invite ampreuna cu nevestele si sa raspunda ele an locul lor.Turma de parlamentari, de astazi, nu este an stare nici cat un cizmar sa ia o decizie politica an folosul antregii societati,an schimb fiecare an parte se considera o eminenta a politicii romanesti.Eu am constatat ca individul uman cu cat este mai prost cu atat se da mai destept, pentru ca traieste antr-o lume a tolerantei nejustificata moral. Contopistul roman Cea mai mare contributie a contopistului intelectual roman, an politica,este ca a adus an derizoriu institutiile statului si i-a facut pe romani sa le fie scarba de tara an care au copilarit.Au fugit cu milioanele.Mai bine cersesc mila la altii decat sa fie batjocoriti de ai lor.Daca nu ar mai avea membrii de familie pe aici nu s-ar mai antoarce nici ca turisti.Toti au citit povestea Tinerete fara batranete si viata fara de moarte si ca sa nu aiba soarta fiului de amparat si-au luat si familiile cu ei.Cei care ar trebui sa faca copii an Romania ai fac an Italia si Spania.Adevaratii intelectuali nu au nationalitate si a-si desfasoara activitatea an laboratoare, la catedra,si acolo unde profesia lor se poate materializa an ceva favorabil antregii lumi.Lichelele cu licente cumparate s-au bagat an politica.Ca sa fi politician nu ati trebuie licenta,ati trebuie spirit organizatoric,cunostinte socialpolitice si o gramada mare de bun simt.Ori asa ceva nu are de unde sa aiba contopistul politician roman.Practica o demonstreaza. Fanariotii romani. Fac parte din specia elitista a impostorilor politici de nationalitate romana care s-a lipit de bugetul tarii ca raia de caprele lui Ion Creanga.Ei nu fac parte din natia romana pentru ca nu s-au putut adapta niciodata la valorile ei.Au fost adusi la putere de cei care nu au nici o legatura cu drepturile omului si nici un fel de respect fata de Om.Fanariotii romani au ca scop distrugerea potentialului economic romanesc si subordonarea generatiilor urmatoare intereselor meschine.Perioada fanariota a mai fost anlocuita, de-a lungul vremii,de interesul national si cei care l-au reprezentat au ramas stalpi de referinta an istorie.S-a dovedit de nenumarate ori ca familiile mamelucilor si hotilor nu au viitor.Paleta viitorului ai ampinge pe toti an selectorul trecutului si, ampreuna cu familiile lor,ajung toti an sacul cu impuritati deoarece orice individ uman garanteaza faptele lui,an fata Omului,cu viata urmasului si a urmasului, urmasului lui.Cine nu ma crede poate sa verifice spusele mele an viata de zi cu zi,daca al ajuta mintea.
2010-10-11 21:55:57 | Raporteaza
V-am citit cu mare atentie!
Cum de ati postat aici?
2010-10-11 22:02:01 | Raporteaza
FARA TITLU
Ca sa atragi atentia opiniei publice postezi oriunde,pentru ca viata economico-sociala a ajuns la cheremul celor fara de obraz si este momentul ca poporul sa se scuture de paduchii care ai sug sangele si sa se spele de raia politica ce al andobitoceste.Criza s-a globalizat si lumea nu va avea acces la normalitate daca nu asi va moraliza viata economico-sociala.Economia de piata guvernata de legea junglei a reusit sa distruga OMUL din viata individului.Daca nu ne solidarizam an calitatea de OM civilizatia actuala va avea aceeasi soarta cu a celor apuse.Virusul economiei comuniste este expropierea care distruge initiativa individului,virusul economiei capitaliste este liberalizarea preturilor care permite furtul banului din piata de catre intermediarul dintre producator si consumator.Vaccinul ampotriva tuturor virusilor economico-sociali este decapitarea politicienilor imorali.
2010-10-30 20:40:38 | Raporteaza
@constantin mehedintu
iar ai fugit ma de la Socola?Ce naiba de paza au aia acolo?
Sa inteleg ca nu mai ai calmante si ai intrat in sevraj?
Nasol moment!
2010-10-30 20:49:18 | Raporteaza
Oi fi eu scapat de la Socola dar istoria pe mine ma confirma,nu pe tine.Pacat ca ai carat ghiozdanul la scoala degeaba.Daca ar sti matuse-ta cine esti iar fi rusine cu
tine.
2010-10-31 11:21:24 | Raporteaza