![]() | Turcescu și Cristoiu sunt de acord: ”Marina Almășan e de o prostie rară. Și o maimuță”vezi toate articolele de Mihai Goţiu05 May 2011 la 15:05 34 comentarii 2535 vizualizari. |
Uite pe ce subiect au căzut de acord Ion Cristoiu și Robert Turcescu în cadrul pauzei unei emisiuni de la B1 TV: că ”Marina Almășan e o maimuță” (Turcescu), ”E o proastă” (Cristoiu), ”E de o prostie rară” (Turcescu). Poftim limbaj la onor moderatorii… (discuția plecase de la lingușelile pe care Marina Almășan le-a aplicat ”în direct” în cadrul unor emisiuni ale postului public de televiziune Elenei Udrea, lui Emil Boc și Gheorghe Flutur, pentru care, de altfel, TVR a și fost sancționată de CNA).
Zic reprezentanții B1 TV că urcarea momentului pe ediția online a postului s-a făcut din greșeală. Modul în care Sorin Oancea, director general B1 TV, și-a cerut scuze într-o declarație pentru paginademedia.ro e, la rândul lui, hilar: “ A fost o eroare a operatorului de le site-ul B1. Ne cerem scuze doamnei Marina Almășan pentru această gafă. A fost o discuție în platou, în pauza de publicitate, care a devenit printr-o eroare a operatorului de la site-ul B1.ro. Ea nu a fost niciodată în emisie”. Așadar, scuzele sunt pentru faptul că acea discuție a ajuns publică, nu pentru conținutul ei!
Motiv pentru care am oarecare dubii că a fost vorba doar de o ”eroare” și nu și o încercare de exploatare a momentului. Pentru că dincolo de corectitudinea politică declarativă, misoginismul zburdă în voie pe plaiurile mioritice. ”Porumbeii” care le-au zburat lui Cristoiu și Turcescu ilustrează din plin această stare de lucruri. Mai mult, sunt convins că și o mare parte a doamnelor și domnișoarelor se exprimă similar când vorbesc despre ale reprezentantele ale genului, cu care se află mai mult sau mai puțin ”în concurență”.
De aceea zic eu, scuzele ar trebui să fie ceva mai direcționate. Referitoare la conținut și nu la ”eroare”. Și să vină din partea lui Cristoiu și Turcescu. Asta chiar dacă, pe fond, cei doi aveau dreptate: zelul Marinei Almășan în lingușirea politicienilor vizați a fost unul ”exemplar”.
***
Etichete: almasan, B1 TV, marina almasan, Mihai Goţiu, Turcescu


Costi Rogozanu azi la 16:59 |
Cu Victor Ponta s-au strîns deja destule: rămîne principala problemă a noii legi electorale. [ citeste mai departe ]
Tudor Darie azi la 15:27 |
Așa a fost să fie ca eu să fiu persoana responsabilă din partea Guvernului pentru susținerea [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 15:15 |
Altfel, imi imaginez ca multi vor vota cu mana taiata. Ce vremuri.... macar odata cineva ameninta ca [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:30 |
Update: Grăjdan a fost demis. De aici semnul întrebării din titlu. Oricum, încă o lovitură de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:16 |
A cotit cu dibăcie Băsescu la întrebarea ziariştilor dacă se mai întîlnesc cu el la [ citeste mai departe ]
Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
| 1"Dacă Ponta nu intervine în acest caz..." Va interveni, dar la TV.Ponta e produsul politic al lui Nastase, iar legatura dintre cei doi e mai mult decat profesionala. Mirarea si dezamagirea fata de... | ||
| 2"Victore, lasa restauratia pana dupa alegeri!"Pai o lasa! Ce vedeti acuma e CEL MAI CINSTIT guvern pe care il poate oferi USL, oameni unul si unul pusi acolo sa ia fatza votantilor cu cinstea lor.... | ||
| 3Debarasarea de BalabanNoi ne-am făcut treaba cu el Inspectorul peste inspectori Să-l curăţăm pe bombonel O uscătură fără vreascuri!De el ne-am folosit doar noi Dosarul lui demult zăcea Vreo... | ||
| 4Ce penibili sunteti ca-i cereti ajutorul lui Basescu dupa ce l-ati injurat atatia ani! Si nici acum nu renuntati, pe final de articol! Ei bine, aveti tara pe care ati construit-o cu atata truda. Injuraturile... | ||
| 5After study a few of the blog posts on your website now, and I truly like your way of blogging. I bookmarked it to my bookmark website list and will be checking back soon. Pls check out my web site as... | ||
| 6Adica restauratia e buna DUPA alegeri??? Domne' sunteti penibili, adica, nu va deranjeaza restauratia, va deranjeaza timing-ul!!! Ce urat:(((.... | ||
| Mihai Goţiu 11269 citiri |
| Cristian Teodorescu 10994 citiri |
| Costi Rogozanu 9262 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4258 citiri |
| Alin Fumurescu 4047 citiri |
| Constantin Creţan 3412 citiri |
| Dorin Tudoran 2923 citiri |
| Iulian Leca 2803 citiri |
| Elena Vijulie 2790 citiri |
| Laura Cernahoschi 2646 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Iulian Leca 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61661 citiri |
| Cristian Teodorescu 41334 citiri |
| Costi Rogozanu 38454 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18306 citiri |
| Alin Fumurescu 17953 citiri |
| Viorel Dobran 12355 citiri |
| Dan Duca 11291 citiri |
| Constantin Creţan 11171 citiri |
| Elena Vijulie 9415 citiri |
| Iulian Leca 9065 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Iulian Leca 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Va inselati in judecarea domnilor de acolo. Ei nu au facut decit sa discute intre ei acele treburi. Greseala este 100% a celor care au postat materialul impreuna cu cel care l-a filmat. Nu cred ca trebuia asa ceva filmat, fiind o pauza, pina la urma.
Haideti sa va marturisesc ca si eu aproape ca l-am apostrofat o data pe domnul Basescu. Am avut noroc ca era doar in gind, ca altfel ma faceam complet de rusine. Ca comentator si ca colegi de partid.
2011-05-05 15:15:38 | Raporteaza
Nu am înţeles clar ce vrei să critici în articol: încă o dată, mai concis de ce într-o discuţie privată nu ai voie să spui despre cineva că e prost?
2011-05-05 15:31:20 | Raporteaza
@Tiberius:
desigur ca ai voie
, mai exact discutiile private, cele in care nu te controlezi, iti dezvaluie caracterul real si mentalitatile;
dar intamplarea face insa ca discutia sa nu fi fost chiar privata
de fata mai era un invitat, plus diferiti cameramani si operatori – asadar chiar daca numarul celor prezenti a fost relativ mic, discutia a fost, totusi, publica
2011-05-05 15:37:41 | Raporteaza
Va provoc la un sondaj de opinie cu o intrebare:
Este Marina Almasan proasta?
Eu raspund prima:
Da, Da, Da.
Alte optiuni de raspund:
Da, Da
Da
yes
Igen
Igen, Igen, Igen
Ich liebe dich
Fac si precizarea ca raspunsul nu are legatura cu emisiunea blamata in ultimul timp, pe care nu am vazut-o.
2011-05-05 15:43:21 | Raporteaza
…chiar nu inteleg care-i baiul!’mneata cand o balacaresti si o faci pe Udrea in toate felurile, ai vre-o problema? Eu daca cred si-mi exprim parerea despre jurnalisti in general, ca sunt coprofagi si despre Dragoteasca in special ca este proasta(rade ca proaste-n targ in toate emisiunile) este vre-o problema?
2011-05-05 15:44:58 | Raporteaza
@meletia:
1. in ce ”feluri” am facut-o eu pe Udrea?
2. da, e problema atunci cand caracterizezi o persoana (spre deosebire de criticarea actiunilor respectivei persoane: ”e o maimuta”, ”e o proasta” se refera la persoana – ”a facut exces de zel” (eventual ”ce a facut e o prostie”) se refera la ce a facut persoana respectiva, asta e diferenta)
2011-05-05 15:51:08 | Raporteaza
De fapt care este tema acestui articol? Valoarea adaugata?
Ce ai vrut sa transmiti? Ce crezi ca o sa ramana dupa acest articol?
2011-05-05 15:53:10 | Raporteaza
@Alin:
e un experiment
iar dupa primele comentarii primite mi se confirma ceea ce banuiam (legat de faptul ca momentul nu a fost urcat ”din greseala” pe site, ci se baza pe faptul ca majoritatea celor care il vor vedea ii vor aproba pe Turcescu si Cristoiu)
2011-05-05 15:55:58 | Raporteaza
@Mihai Goţiu: Dar eu de exemplu nu ii aprob deloc, sunt chiar foarte dezamagit ( in special de Turcescu). Intrebarea mea era ce crezi tu ca “adaugi” la stirea in sine, ca astia 2 vorbesc tampenii in pauzele emisiunilor.
2011-05-05 16:09:40 | Raporteaza
Cu toate ca Antonescu si Ponta si-au mai facut timp intre doua concedii, sa treaca pe la Realitatea TV si Antena3, conform paginademedia.ro pur si simplu sunt pe farasi. In luna Aprilie, in prime time, Realitatea TV a ajuns pe locul 9, pierzand 67000 de telespectatori in timp ce Antena3 a ajuns pe locul 7, cu o pierdere de 68000 de telespectatori. Practic, cele doua vidanje TV au pierdut impreuna 135000 de telespectator intr-o luna, ceea ce este enorm! Acum circa sase luni, cele doua televiziuni moguliste isi disputau locurile 2,3 sau 4 in prime time.
Desi marea majoritate a televiziunilor, incepand cu Protv si terminand cu Antena1 au pierdut telespectatori in Aprilie,B1 a urcat pe locul 16 de pe 19 si a castigat 9000 de telespectatori, trend observat din luna Martie.
Concluzii: cu pseudo-jurnalisti gen Gadea, Striblea, Badea, Cretuleasca, cu invitati gen Chireac, Nistorescu sau Ciuvica si cu teme anti-PDL si anti-Traian Basescu 24 din 24 de ore, poporul s-a scarbit si a inteleles ca este manipulat si spalat pe creier.
Odata cu cele doua televiziuni, cele doua paiate din fruntea USL, Ponta si Crin, scad si ele in preferintele electoratului, infrangerea categorica de Duminica din comuna Scorteni, fief PNL, unde candidatul PDL a maturat pe jos cu candidatul USL repurtand o victorie din primul tur cu 67,5%, fiind o dovada clara.
Deci, nici cu Antonescu, omul lui Patriciu, nici cu Ponta, omul lui Nastase si Iliescu nu se face rating.
Se provoaca doar scarba!
2011-05-05 16:30:47 | Raporteaza
Ceva “rezon” ai cind afirmi ca “in particular” iti arati adevarata fata…De aceea Bogdan Chireac apare mereu ? Ca are “vocabular” in particular ?
Da’ cind o “jurnalista” spune ca-i place “foarte tare”, nu simti nimic in pantaloni ?
Da’ cind il auzi p Nistorescu cum silueste limba romana ? Si el APARE ! Tu nu… oare de ce ?
2011-05-05 16:36:21 | Raporteaza
@Mihai Gotiu, daca tot v-ati apucat sa dezgropati mortii, nicio aluzie la rt si ic, de ce nu duceti ideea pana la capat? aia doi au balacarit-o pe Almasan nu pentru ca asa este ea, maimuta proasta ci pentru ca s-a dat de gol ca pupa dosul puterii pe bani, daca n-ar fi facut exces de zel si ar fi pupat mai ales in realizari si mai putin in cur, nu s-ar mai fi prins poporul fraier-platitor ca se arunca banii publici osanalele bocudriste.
asta era supararea lor, “pai ce facem aici, ori suntem pupincuristi ori nu mai suntem, ne dam singuri la gioale?”
2011-05-05 17:05:36 | Raporteaza
Reformulez: nu ai voie să faci pe cineva prost într-un cadru restrâns?
Limbajul lor nu le face cinste, însă nici discuţiile în jurul cazului nu fac cinste: e ca şi cum te-ai uita la un filmuleţ cu cineva surpins că îşi face nevoile în dosul unui copac, iar apoi ai începe să discuţi despre asta. Nu e frumos…
2011-05-05 17:42:30 | Raporteaza
DANIEL
La facerea lumii dumnezeu si sf.petru au inceput sa imparta pamintul pe tari, si fiecarei tari i-a dat cite ceva, tarilor arabe petrolul, rusiei carbuni,italiei si greciei zone turistice etc etc etc. La terminarea impartirii sf.petru constata si ii spune lui dumnezeu ca romaniei i-a dat cam mult si bogatii si munti si mare etc etc. La care dumnezeu ii raspunde: Nu-I nimic daca au prea multe sa vezi ce popor ii dau. Si ne-a dat. Ce vedem azi. Te bucuri ca se prabusesc ratingurile la criticarea guvernantilor, dar la ce cresc audientele la moni cu iri, la pepe cu oana, la rominii au talent unde ajunge in finala unul care se baseste in microfon si cistiga alt manelist.. Dumnezeu a facut ce a zis. Ne-a dat un popor ca sa ne saturam noi de noi. De aceia a ajuns presedinte un un betiv manelist politic si un guvern pdl monstru sacru al incompetentei prostiei si hotiei. Avem ce meritam. La asa natie asa conducatori. Ii meritam din plin. Bucura-te ca au scazut audientele la RTV si A3 . Sintem fericiti ca nu se mai uita lumea cind” injura “pe choirul betiv. Dar cum traiesti te intereseaza?Vazind la ce te bucuri nu prea vad, sau esti un client politic care ai lipit afise si ai primit rasplata o functie platita bine. Dar ce stii sa faci cu ea, cu functia? Ce conteaza gasca portocalie o duce de restul ne doare in basca.
2011-05-05 17:44:11 | Raporteaza
o fii marina almasan asa cum zic cei 2 dar din pacate o ponegesc 2 pupincuristi 2 cameleoni 2 lingusitori fara rusine. nu cred ca ei sint cei in masura ca sa dea cu pitre. sa le fie rusine mai ales pelticului care facea clabuci criticind prestatia lui base si acum face sluj,poate crede ca sa uitat
2011-05-05 18:40:22 | Raporteaza
@nae
nu te bucura de raul altuia,cica si tu ai fost bagat in aceeasi categorie cu Almasanca!Ce zici,e lumea rea?
2011-05-05 19:30:51 | Raporteaza
@DANIEL: Perfect de acord BRAVOOO ! eu de mult nu am nervi sa vad acest gen de cearta si anti,anti,non stop.Chiar e suficient 2-3 ani inainte de alegeri si 2-3 dupa .E chiar suficient !
2011-05-05 19:33:19 | Raporteaza
@Mihai Gotiu:
Misule m-ai banat?
2011-05-05 19:38:50 | Raporteaza
De unde vine atitudine lui Turcescu si Cristoiu la adresa Marinei Almasan: din invidie !
Pupincuristii cand se simt amenintate de o pupincurista mai mare dacat ei, incep sa o faca pe ai prosta si maimututa.
Baieti, mai rasfirat. Va da Basescu voie la toti !
2011-05-05 20:08:07 | Raporteaza
Te oftici ca n-ai fost primul?
Sau te leaga ceva de Marina Almasan Socaciu?
By the way, off topic, o anecdota pentru tot poporul.
Intr-un cerc mai restrans, sotul de la doamna de mai sus se arata sictirit de muzica lui Bach si facea tot felul de comentarii acide.
La care cineva spune: are perfecta dreptate! Ce asta e muzica s-asculti?!? E muzica s-ocaci!
Asa ca scuzele, masa si dansul la TVR.
2011-05-05 20:09:58 | Raporteaza
Domnu’ Gotiu, ori nu inteleg eu geniul matale, ori matale chiar esti prost. Pai daca recunosti ca aia aveau dreptate, nu e ca si cum tu, intr-o discutie care nici macar nu mai e atat de privata (intre matale si noi cititorii)nu e ca si cum faci acelasi lucru, dar la un nivel mai mare?
Oamenii aia vorbeau in particular si aveau dreptul sa spuna orice. Altfel am trai in “1984″, sunt convins ca ati citit cartea.
Si de ce misoginism? Dvs cunoasteti sensul termenului? Domnii din platou au facut-o pe doamna Almasan proasta nu fiindca e femeie, ci fiindca s-a comportat ca o proasta (sau ca un prost, tot aia e). Deci unde vedeti misoginismul ala, explicati-mi si mie sa nu mor prost. Sunt convins ca Turcescu ar fi spus acelasi lucru si despre un barbat, daca prostul era barbatul.
Asa ca de la un cap la altul articolul dumneavoastra e plin doar de contradictii si abureli.
Credeti-ma pe cuvant, de altfel va sunt fan.
2011-05-05 20:20:35 | Raporteaza
@ Gotiu
Referitor la # 6
Pe lumea asta sunt prostii si prostii. Unele te definesc ca om, altele sunt accidente. Prostia Almasancai este din alea definitorii.
2011-05-05 20:26:08 | Raporteaza
Multi cretini mai sunt pe lumea asta … Dar precum pedeleii postaci .. mai rar.
2011-05-05 20:37:40 | Raporteaza
-Tataaaa….maimute sunt numai la tanti Almasan ?
– CA ALMASAN…invata sa citesti…
– Pai, de cin ma uit si eu pe net vad mai multe… La scoala ne-au invatat ca traiesc in jungla..
– Asa e, copile, numai in JUNGLE !
– De asta ma sperii si visez urit noaptea si plind: prea multe maimute urite pe net…
– Si pe net…da’ de unde-ai scos-o ?
– Paaiii…l-am auzit pe vecinul de la trei…jos in parcare: “Bai vecine, la Tv ca la Tv dar nici pe net nu scapi de maimute si maimutoi… Ai vazut ce fete au unii ?”
– Sa faci bine sa nu mai tragi cu urechea… Hai la lectii…vad ca o iei pe aratura, auzi tu…maimute …sa jigneti bietele animale…
2011-05-05 21:00:04 | Raporteaza
sunt un cretin oranj.
2011-05-05 21:02:30 | Raporteaza
@radu fefceac: sunt de acord cu tine intru-catva. E cat se poate de logic argumentul tau cu privire la atasamentul lui Gotiu la ce-au zis cei doi. Si vrea sa-l impartaseasca cu noi (chiar si asa cacofonic), adica sa acceptam cu toti ca e cam proasta (mie chiar imi place fata; sincer). E drept, in cadru restrans, nepublic avem dreptul la opinii, dar jignirea, mizeria nu prea se cad. Dar sa nu fim pudibonzi, si sa dmitem ca multi dintre noi ne gasim cate un prost sau proasta in fiecare zi. Dar problema e, ca odata iesite publice prostiile alora doi (pentru mine sunt niste mascarici) ar trebui sa-si ceara scuze. De aceasta data public. Sau restrans, si dat public aidoma cu originalul
2011-05-05 21:18:13 | Raporteaza
Concluzia fina este ipocrita si incompleta “zelul Marinei Almășan în lingușirea politicienilor vizați a fost unul ”exemplar” ar fi trebuit sa concluzionezi: zelul maimutzicii cu pricina a fost in nota obisnuita, lingusirea politicienilor fiind o practica veche si muuult exersata inca de pe vremea cand actualii colegi ai “consortziului” era prezenti zilnic la televiziunea publica.
2011-05-05 21:30:55 | Raporteaza
Asadar nu-s de vina melteanu’ Turcescu si mitocanu’ Cristoiu, ci “prosta” de Almasan ca a fost facuta maimutica.
Mise pare normal: asta-i logica oligofrenilor oranj.
2011-05-06 07:26:56 | Raporteaza
@Mihai Gotiu:
Hai, mai, Mihai, las-o balta ! Habar n-am daca respectivii au niste probleme personale cu Almasan sau sunt misogini de-a dreptu’. Da’ parerea mea e ca, in cazul de fata, bati campii.
Pai poate oamenii se refereau strict la actiunea “lingusitoare” a Marinei Almasan.
Tu cand te uiti la un meci si Banel da o centrare “in plopi” nu urli “‘Tu-ti mortii si ranitii ma-tii de prost” ? Sa nu-mi zici ca tu strigi “Moama, ce prost a fost Banel in faza asta”, ca nu te cred …
2011-05-06 08:50:43 | Raporteaza
@Mihai Gotiu:
ai sesizat corect: acea discutie off nu a fost plasata din greseala acolo…
politia presei pupinbasiste a atras atentia colegilor ca pupinbasismul se face si cu subtilitate (!) cum face robert sau cristoiu umplut si nu cu gura pana la ceafa cum face almasan incat sa te amendeze chiar si narcisa iorga…
…are si pupinbasismul grade de manifestare iar unitatea etalon este umil boc pe care unii vor sa-l depasesca ceea ce e greu dar nu imposibil…
2011-05-06 11:07:39 | Raporteaza
breking news:
realitatea.net/../
defapt cristoiu si turcescu sunt invidiosi pe almasan care pare maimuta dar e maimuta premiata din contractele de publicitate…
afacerea asta costa bugetul gaurit al srtv o amenda de la cna si premiile lui almasan…
2011-05-06 16:14:04 | Raporteaza
@ mos pedala
Nu aveti dreptate. Este dreptul lor sa vorbeasca ce vor in particular. Daca trebuia sa-si ceara cineva scuze, acela este patronul postului, ceea ce s-a si intamplat, iar vinovatul este , din culpa, operatorul.
nici Basescu nu e de vina pentru faptul ca televiziunile au reprodus, fara voia lui, o expresie ce era destinata spre auditie doar sotiei sale.
2011-05-06 18:35:22 | Raporteaza
@radu fefceac: e discutabil….poate ca din punct de vedere alimplicarii institutionale, aveti dreptate. Dar din punct de vedere al …..sa zic bunului-simt individual?
2011-05-10 22:24:35 | Raporteaza
De cate ori o vad pe epava asta nesuferita care sta pe bani grei in tvr.,si care pune intrebari de tot rahatul invitatilor, imi vine sa sparg televizorul! Mai lasa epavo locul la altii nesuferit-o!!!
2012-01-23 02:55:37 | Raporteaza