![]() | Un copil: Crin Antonescu!vezi toate articolele de Cristian Pătrășconiu07 Nov 2009 la 14:06 44 comentarii 543 vizualizari. |
Iata ce spune domnul Antonescu:
Daca voi fi ales presedinte al Romaniei, voi avea un singur mandat, in care voi face toate lucrurile pe care promit sa le fac. Dupa aceea, viata mea politica se va incheia. Asa cum se vede la Traian Basescu, nu poti sa faci bine romanilor daca iti e gandul numai la al doilea mandat. In Statele Unite, un politician ajuns presedinte nu mai conduce un partid, nu mai face jocuri de partid. Este treapta cea mai inalta, este capatul carierei.
Cu declaratii din astea ajunge mai degraba la Circotasi, decit acolo unde isi doreste domnul Antonescu – si anume, la Cotroceni. Sau, ma rog, ajunge si acolo, dar de 1 iunie, in vizita, cu grupa mare de la vreo gradinita. Hai sa nu fiu prea rau – de la gradinita privata, ca e liberal
Etichete: crin, declaratie, naivitate


Costi Rogozanu azi la 16:59 |
Cu Victor Ponta s-au strîns deja destule: rămîne principala problemă a noii legi electorale. [ citeste mai departe ]
Tudor Darie azi la 15:27 |
Așa a fost să fie ca eu să fiu persoana responsabilă din partea Guvernului pentru susținerea [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 15:15 |
Altfel, imi imaginez ca multi vor vota cu mana taiata. Ce vremuri.... macar odata cineva ameninta ca [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:30 |
Update: Grăjdan a fost demis. De aici semnul întrebării din titlu. Oricum, încă o lovitură de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:16 |
A cotit cu dibăcie Băsescu la întrebarea ziariştilor dacă se mai întîlnesc cu el la [ citeste mai departe ]
Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
| 1"Principalele reproşuri venite dinspre PDL şi reţeaua mediatică puternică pe care şi-au creat-o cu grijă în ultimii 5"Retea puternica? Va bateti joc de noi?!? Care este cota de piata a trustului Intact,... | ||
| 2Altfel, pe langa obsesia de a-l suspenda pe presedintepai psihopatologic/psihanalitic e evaluat ca fiind obsesie numai de bassainistii arhaici (Leca si 90 % din autorii VOX)Pentru mine ar fi... | ||
| 3"Dacă Ponta nu intervine în acest caz..." Va interveni, dar la TV.Ponta e produsul politic al lui Nastase, iar legatura dintre cei doi e mai mult decat profesionala. Mirarea si dezamagirea fata de... | ||
| 4"Victore, lasa restauratia pana dupa alegeri!"Pai o lasa! Ce vedeti acuma e CEL MAI CINSTIT guvern pe care il poate oferi USL, oameni unul si unul pusi acolo sa ia fatza votantilor cu cinstea lor.... | ||
| 5Debarasarea de BalabanNoi ne-am făcut treaba cu el Inspectorul peste inspectori Să-l curăţăm pe bombonel O uscătură fără vreascuri!De el ne-am folosit doar noi Dosarul lui demult zăcea Vreo... | ||
| 6Ce penibili sunteti ca-i cereti ajutorul lui Basescu dupa ce l-ati injurat atatia ani! Si nici acum nu renuntati, pe final de articol! Ei bine, aveti tara pe care ati construit-o cu atata truda. Injuraturile... | ||
| Mihai Goţiu 11274 citiri |
| Cristian Teodorescu 11017 citiri |
| Costi Rogozanu 9306 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4262 citiri |
| Alin Fumurescu 4049 citiri |
| Constantin Creţan 3412 citiri |
| Dorin Tudoran 2925 citiri |
| Iulian Leca 2832 citiri |
| Elena Vijulie 2791 citiri |
| Laura Cernahoschi 2672 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Iulian Leca 3 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61666 citiri |
| Cristian Teodorescu 41357 citiri |
| Costi Rogozanu 38498 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18310 citiri |
| Alin Fumurescu 17955 citiri |
| Viorel Dobran 12356 citiri |
| Dan Duca 11292 citiri |
| Constantin Creţan 11171 citiri |
| Elena Vijulie 9416 citiri |
| Iulian Leca 9094 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Iulian Leca 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
esti prea bou…nu ai cum sa fi prea rau, pentru ca esti un idiot cum rar mi-a fost dat sa vad..
2009-11-07 14:08:47 | Raporteaza
Punt ochit,punct lovit.E perfect adevarat ceea ce sustineti.
2009-11-07 14:14:46 | Raporteaza
Ideea e ca el o fi “copil” dar tu baietel esti doar un alt ratat care linge la fundul lui Voda
2009-11-07 14:16:49 | Raporteaza
machiavelli, ionut iancu v-au facut si carte de munca?
Si daca da, cum v-au incadrat, ca “postac” nu cred ca aveau cum..
2009-11-07 14:30:05 | Raporteaza
colegii de gradi ai lu’ crinut au dreptul (deocamdata) sa nu argumenteze. sunt inca mici si nu inteleg nimic. ii mai lasam sa creasca
2009-11-07 14:37:11 | Raporteaza
Vad ca m-ai sters desi nu am injurat, nu am scris cuvinte porcoase, care sa jigneasca. Si era la subiect.
Fiindca Antonescu e un copil in raport cu Basescu, da, am admis. Basescu e tatuca noastra-voastra, deci n-are cum sa fie copil. Si am mai zis ca sunt copii toti cei care sug la tzitza lui. Atat!
Jignitor e sa te pui intr-o astfel de postura, nu ca cineva ti-ar arata ca o faci.
Precizare pentru evitarea stergerii comentariului: prin “tzitza lui” inteleg seva, filonul sau haloul barbatiei nationale a marelui carmaci. Acea barbatie care atrage irezistibil si neutralizeaza orice simt critic. Puterea de manipulare.
Sa spun ca sunt copii toti cei care sug manipularea lui TB? Suna aiurea!
2009-11-07 14:43:54 | Raporteaza
Intrebarile alea care si le pune orice om cu mintea limpede ajungi sa ti le pui? Este incredibil cat de mult poti sa lingi in cur un om cu ceva calitati dar incredibil de multe si grosolane defecte pentru un presedinte. 90% din ce scrii tu “e ce bun e basescu” si “ce rai e ceilalti”. Ba! cat de prost ne crezi? a!
2009-11-07 14:53:11 | Raporteaza
preocupat: in afara de aceste obsesii scabroase, aveti vreo idee de comunicat? daca se poate, fara bale si fara sa imi turnari o galeata de flegme in cap!
2009-11-07 14:54:04 | Raporteaza
preocupat, tocmai tu vorbesti de manipulare.. Pai din comentariul tau se vede clar ca daca maine iti spune badea sau ciutacu la tv sa-i iei gatu mamei tale cred ca primul lucru la care te gandesti este cu lama, sau cutitul .. hmmm…
Mai lasa naibii televizorul frate..
2009-11-07 15:01:12 | Raporteaza
Ai dreptate! Incredibil.
2009-11-07 15:04:45 | Raporteaza
Domnule Patrasconiu,nu puneti la inima jicniriile,atit ii duce mintea!!!Dar sunt si opinii pertinente si asta ma bucura.
Ce ma mira este ca nu vad in Antonescu un parvenit care nu a facut nimic pina in prezent si se foloseste de functia de presedinte numai pentru avantajele anterioare pe care le va obtine!Nu va face nimic in 5 ani la Cotroceni,cum nimic nu a facut nici Constantinescu si acum apare pe TV cu tot felul de sfafuri intelepte alaturi de Iliescu.
Basescu cel putin are o viziune de reformare a statului si o va face indiferent deccit de greu ii va fi.
Depinde daca vrem si noi acest lucru sau ne vom complace in aceiasi nocirla ca pina acum.
Iar in mine are un sustinator indiferent de cit de greu imi va fi un an dau doi.
2009-11-07 15:05:45 | Raporteaza
Jenant domnule Patrasconiu.
Deja apropopierea dintre dumneavoastra si Ciutacu a devenit asa de puternica incat doar cei pe care ii sustineti si combateti face diferenta . Ca metode sunteti similari pana la siameza
2009-11-07 15:10:59 | Raporteaza
ce interesant. vad ca pe aici ciutacii sunt in floare. aveti si idei latrinistilor sau numai zoaie?
cat despre crin copiez mesajul de pe blogul lui patrasconiu
penibil,penibil, samd. In SUA presedintele e legat pina in git de partid si conduce un guvern al partidului lui.Si nici nu se gandeste sa nu candideze pentru al doilea mandat. E limitat rau crinul, ca si floarea…. Parca asta e profesor de istorie. Desi a ramas repentent poate stie , dar minte cu nerusinare.. Si chiar daca ar fii asa , de ce il admira si pupa in dos pe ilici? ca ala nu-si incheie cariera nici dupa trei mandate.
2009-11-07 15:14:12 | Raporteaza
CP: L-am ascultat ‘in direct’, ca sa zi asa. Si e o idee de campanie din setul celor pentru ‘recastigarea bunului simt’.
Daca il faci copil pe contracandidatul favoritului tau, trebuie sa accepti ca cineva poate spune ceva similar despre acel favorit al tau.
In ton cu postarea, in antiteza cu copilul Antonescu, mi-am permis sa spun despre TB ca-i tatuca.
Iar daca Antonescu e copil, inseamna ca sustinatorii lui sunt naivi. Invers, daca TB e tatuca, inseamna ca e sustinut de persoane care ii dau acest sentiment.
Nu vad in punctul meu de vedere nici “obsesii scabroase”. Cred ca e “fara bale si fara sa imi turnari o galeata de flegme in cap”.
PS1 Am alergie la persoanele expansive, dominante, iar asta imi poate provoca unele cuvinte mai dure, insa, pentru ‘flegme’ folosesc intotdeauna batista.
PS2 Pentru mine cuvantul tatuca e cumva paranormal, desemneaza un personal mai degraba feminin, cum e mama “Terra”, deaia expresia cu tzitza.
2009-11-07 15:15:01 | Raporteaza
@virgil
…”similari pana la siameza”?? Tu crezi ca siameza e o limba straina, nu-i asa?
De ce nu citesti de pe blogul lui Ciutacu?
@preocupat
Critici si tu sa te afli in treaba: fara argumente, fara ratiune. Poate ar fi bine sa te mai “preocupe” mai mult bunul simt si ratiunea. Nu strica.
2009-11-07 15:16:35 | Raporteaza
@radragos
Tot ce stiu despre Ciutacu stiu indirect de pe site-ul cotidianului. La televizor nu ma uit ca nu sunt in tara .
Intodeauna am folosit cuvintele ale caror sens il stiu. Nu sunt genul de om care folosesc fortuit cu sensul de fortat doar ca sa par mai intelectual.
Du-te tu la Ciutacu . E posibil sa va meritati.
Daca tu crezi ca siameza este o limba straina du-te si angajaza-te consilier prezidential de genu (sa stii ca am mintea odihnita samd).
2009-11-07 15:23:48 | Raporteaza
@radragos:
detaliaza la preocuparea cu bunul simt…
2009-11-07 15:24:19 | Raporteaza
@preocupat
Cred ca ceri mult prea mult de la unii care se vaieta ca ceilalti arunca ligheanul cu zoaie in capul lor uitand sa spuna ca ei au fost primii care au inceput.
Toata floarea cea vestita s-a declarat mahnita de articolul din Cotidianul cu profitorii “intelectuali” ai regimului basescu uitand ca ei au fost primii care au aruncat in mediul virtual epitete ca “actoras ratat, repetent samd)
daca le raspunzi in aceeasi moneda esti declarat ca fiind lipsit de maniere (culmea de cei care lipsa de maniere este foarte vizibila)
2009-11-07 15:28:19 | Raporteaza
Mi se pare o dovada de slabiciune sa spui ca vrei un singur mandat. Pai daca vrei voturi, vrei sa fii presedinte si te crezi capabil de ce sa nu iti doresti doua mandate? Mai ales ca ducem lipsa de oameni capabili..
Cu alte cuvinte ce vrea sa spuna Crin e ca misiunea lui e sa-l dea jos pe Basescu, atat, punct.
2009-11-07 15:35:16 | Raporteaza
Domnilor haide sa va traduc ceea e a incercat Antonescu sa spuna si anume ca de obicei in primult mandat presedinti sunt preocupati sa-si asigure si cel de-al doilea si de aici o gramada de inconsistente legi populiste (pe care generatia de dupa el o va plati) samd
Antonescu a vrut sa spuna ca vrea sa faca totul in primul mandat si probail (daca nu este marketing electoral) o recunoastrea a unor limitari de resurse. El vine sa inlocuiasca arbitrariul din politica . daca reuseste ramane de vazut
2009-11-07 15:44:23 | Raporteaza
@virgil,
E ditractiv leitmotivul asta “BZF” (bale, zoaie, felgme). Cred ca-i livrat la pachet de ideologii portocalii.
In toate dezbaterile, cand portocaliul ajunge la un blocaj de argumente, pune placa asta cu BZF.
La tv toti pdl=istii si aderentii arunca lozinca “tonomat” si “BZF”.
E o tactica de victimizare, menita sa-i mai umanizeze in ochii lumii.
2009-11-07 15:44:51 | Raporteaza
multumita citorva dintre cei care posteaza aici, incep sa ma dumiresc cu privire la cum arata, intr-adevar, Romania bunului simt proclamata de Crin Antonescu.
va multumesc
2009-11-07 15:53:19 | Raporteaza
Chiar!
2009-11-07 15:56:55 | Raporteaza
@Cristian Pătrășconiu
Bunul simt inseamna : logica , dialog, lipsa atacului la persoana, un limbaj civilizat si de ce nu moralitate
2009-11-07 16:00:27 | Raporteaza
virgil: am inteles. incepeti cu dvs! urmariti fapte, nu fantome!
2009-11-07 16:18:42 | Raporteaza
nu ar trebui sa-ti bati capul cu antonescu!! asta e un baiat de mingii!!! ii cumpara trabuce lui dinu paturica!
cit despre cei care au niste comentarii zoioase ar trebui sa-i lasi in durerea lor!
2009-11-07 16:24:10 | Raporteaza
Pentru o Romanie a bunului simt!
Sa inteleg ca postacii PNL aplica aceeasi metoda ca seful lor si Orban: in public predica o Romanie a bunului simt, iar in particular se dedau la insulte, injuraturi si atacuri insolente si grosolane impotriva celor care ii demasca?
Rusinica!!!
2009-11-07 16:42:59 | Raporteaza
Mai bine ‘copil’ decat imbatranit in rele, resentimente si uneltiri.
5 ani e destul.
2009 a fost foarte foarte rau. gropar.
(In anii trecuti mai un Tariceanu, mai o masonerie rezonabila, mai o intzelegere externa decenta, fara chilotzii jos)
ASTA E PATTERN_UL
Teatru cabotin si histrionic.
Ca n-are scrupule,cum nu a avut scrupule nici pt prabusirea asta din 2009?
Visam ce?
Creden ca daca e proufund resentimenr, bolnav de ura,
e om drept?
Ca i baga pe unii la “bulau” pe termen f scurt sa-si traga din osanza financiara a astora?
Criteriul cel mai important ar fi:
aflarea adevarului despre deciziile/actele, faptele rele care nu sunt acum publice, sunt clasificate si s-ar dori o clasificare pt inca 40-50 ani.
Nu am ncio indoiala ca Domnul Antonescu nu are nici 5% fapte poitice/administtative atat de grave si rele; si nici nu va avea.
Poate nici domnii Geoana/Oprescu nu au si nici nu vor avea.
10 ani cu cel de acum, Cramaciul anilor 2005-2009, ar fi enorm si f periculos
(nu eau ele bune perioade de peste zece ani nici pentru Chirac/Mitterand
2009-11-07 16:43:33 | Raporteaza
Aveti dreptate…partial. Crinu, nu e doar copil, e un copil razgaiat si prostcrescut. Un copil care tipa toata ziua pe la t.v.-urile mogulilor…”Jos cu domnu’ “plofesol”/ca ma lasa ca sa “mol” / si nu-l “cealta” pe Gionel / ca imi dea la poponel, nenea Ilici nu ma “cealta”/ ma vrea in ‘paltea” cealalta / eu le “laspund” “tutulol” / pe “Tlaian” vleau sa-l “omol”.
2009-11-07 16:47:18 | Raporteaza
Cum isi ia banii cel care are blog pe voxpublica?
La numar de accesari, postari? Mixt.
E vreun algoritm complex de ‘interessement’ – cum zice francezul?
Sau e free (free to air)?
2009-11-07 16:53:03 | Raporteaza
Astia a lui Basescu care se lauda ca au argumente si dau argumente, de cand a intrat Antonescu in cursa cu sanse credbile numai de atacuri la persoana si mizerii personale s-au tinut : l-au facut repetetnt, chiulangiu, vandut lui Patriciu si altora, necultivat, cu nume de floare, lenes, prost si orice se poate. Ei, care se pot mandri cu eminentele Basescu, Udrea, Eba,Videanu-Pogea-Tinamar si cu restul gastii de acelasi calibru. Ei cultii, nu mai contetesc cu dezinformarile, insulta – mai culta la unii care se dau in vant de intelectuali ce sunt, dar tot insulta e – cu manipularile in stil securist, cu machiavelismele si sforile trase in stanga si dreapta de la nivelul noului partid-stat, adevarat succesor al PSD, PDL . Nu mai prostiti pe nimeni, PSD-ul e de preferat in momentul de fata gasitii Basescu-PDL
2009-11-07 17:04:28 | Raporteaza
D-le Patrasconiu
Spuneti ca Antonescu este de circotasi. Pentru ce?Pentru faptul ca a zis ca dupa expirarea primului mandat pleaca.Ca este aiurea in asta.Eu zic ca nimic. Ar fi valabil si de bun simt ca si Basescu sa fi facut la fel. Ne demonstra prin asta ca nu se agata cu disperare de putere cum face in momentu de fata, este un om disperat sau asa se comporta.Nu a lasat loc de buna ziua nicaieri si daca cade va fi vai si amar de viata lui.Este constient de asta si de aici disperarea.Nu o dati ca vrea sa faca pentru”popor”ca nu tine. A avut cinci ani la dispozitie si nu a facut decit un singur lucru SCANDAL CONTINUU.Poti dumneata sa spui altceva? Sa nu veniti cu argumente ridicole ale lui Voinescu ca a facut drumul spre Moldova ca doar l-a reasfaltat drumul fiind facut in alte timpuri cind se muncea pe brinci nu se palavragea, sau ca Oprescu care a spus ca a terminat 63 de strazi dar nu a spus ca a facut in mandatul lui vreo strada.Lasa Basescu vreo dira, urma, in urma lui ca tot a fost ministru in cinci guverne, primar, presedinte. Sa il pomeneasca lumea peste ani si sa zica “uite asta a fost facut in timpul lui Basescu” o sosea, un parc,un spital,etc. Vreau sa stiu si eu ce a facut ca eu nu am vazut nimic. Si atunci de unde atita frenezie?
2009-11-07 17:14:39 | Raporteaza
a innebunit si crin asta…chiar ca e un copil , un om necopt pentru politica !!! crinule lasa-nee si tu si basescu si orice alt contracandidat al lui Geoana !!!!
2009-11-07 17:16:42 | Raporteaza
Pai crin ar trebui sa ne lase de pe acum. Ca a ajuns la capatul carierei politice fara sa o fi inceput. Cred ca PeNaLii incep sa-l regrete pe Prosticeanu: ala macar mintea frumos!
2009-11-07 18:28:51 | Raporteaza
@ ionut iancu
“esti prea bou…nu ai cum sa fi prea rau, pentru ca esti un idiot cum rar mi-a fost dat sa vad..”
Pai imi este foarte clar ca nu ai oglinzi pe-acasa! Chiar: cum te barbieresti? Te uiti in gresie?
2009-11-07 18:31:09 | Raporteaza
Ce sa inteleaga omul simplu, alegatorul,care este mereu ametit si confuz pentru ca tot ceea ce se intampla in zona politicului este neclar si incoerent.
El este alegatorul anonim, bulversat de campania electorala confuza pentru omul de rand, care simte nevoia sa fie indrumat de catre cineva, crede el, priceput la politica, de aceea intrebarea “Eu pentru cine votez?” devine obsedanta.
În lupta pe care o da pentru locul de candidat, dl Basescu, foloseste înselatoria, santajul, demagogia, tradarea, arme caracteristice unui fatarnic.
In aceasta lupta TRAIAN BASESCU este cel mai ticalos si mai prost dintre toti.
Asa ca draga alegatorule de tine depinde sa iti doresti sa traiesti alaturi de un Presedite cum este Mircea Geoana care iti vrea doar binele.
2009-11-07 19:16:15 | Raporteaza
@victoria,
Sunt satul de binele pe care l-am avut in timpul regimului Iliescu,acum a reluat de la bunicul stafeta Geoana-sa ne mai umple de bine
Ori poate vrei una din cele 50000 de case mobilate pe care ti le-a promis Geoana?
Cred ca cei 25ooo euro i=ai terminat!!!
2009-11-07 19:27:37 | Raporteaza
@CP
Exact ce spuneam DIALOG si ATAC LA PERSOANA Multumesc
2009-11-07 19:29:14 | Raporteaza
@ Patrasconiu
O intrebare: cu un asemenea copil aflat in fata situatiei politice create acum cateva saptamani am fi avut un guvern care sa discute cu delegatia FMI pe a carui imprumut se bazeaza bugetul de anul asta al tarii? Ce e mai bine pentru omul de rand care trebuie sa treaca peste iarna asta lovit de nevoi?
2009-11-07 19:45:09 | Raporteaza
Buna asta…a mai venit si Crin cu duma zilei…Ma intreb cine il crede?Sau e posibil…sa vrea sa stea 5 ani..sa fure bine..si dupa nu va mai vrea…ca isi umple conturile..:))
2009-11-07 20:36:50 | Raporteaza
hai sa ne carcotim poate poate…. o iesi ceva…
2009-11-07 21:21:47 | Raporteaza
@ victoria
Un tip din Suceava s-a intors din Italia dupa ce l-a auzit pe Geoana promitand 25.000 euro cash fiecarui roman care se va intoarce din strainatate ca sa puna umarul la iesirea Romaniei din criza. Omul l-a somat public pe Geoana sa-si respecte promisiunea, lucru care nu s-a intamplat si nu se va intampla nici o data. Fiindca Geoana e suficient de prostanac sa promita Luna la pachet cu Saturn, Venus si Jupiter. Noroc ca alegatorii sunt mai destepti decat el! Unii, dupa cum se vede…
2009-11-07 23:35:22 | Raporteaza
E foarte original!
Atâta timp cât el nu promite nimic, îi va fi suficient un singur mandat pentru a face tot ceea ce a promis -poate chiar prea mult.
Şi de aceea nici nu va ieşi preşedinte, pentru că este o persoană care nu promite şi nu garantează nimic prin însăşi prezenţa sa.
2009-11-08 15:37:52 | Raporteaza
VOTATI MIRCEA GEOANA PRESEDINTE!
2009-11-16 15:53:18 | Raporteaza