RSS Feed

Un subiect serios: EBA despre Traian, către Marcel Pavel. Şi o părere despre textul imnului

vezi toate articolele de
09 Sep 2011 la 16:02 122 comentarii 1690 vizualizari.

Cum nişte intervienţi mi-au atras atenţia cu gravitate că în postarea anterioară, cea cu alchimiştii, m-aş fi ocuoat de fleacuri, trec la un subiect serios. Despre Imnul naţional şi istoria noastră, a tuturor.

De la Bruxelles, fiica europarlamentară a lui Traian Băsescu, s-a gîndit să-l facă de doi bani pe chanteuzul Marcel Pavel, că nu ştie istoria patriei. În această confruntare a tusei cu junghiul, EBA va rămîne cu ultimul cuvînt, fiindcă Marcel Pavel trebuie să-şi aranjeze un concert ca să plătească amenda, deoarece n-a cîntat imnul ca la carte.

EBA, doctă cum o ştim, i-a atras atenţia cîntăreţului că textul imnului nu se referă la distinsul ei tată, ci la împăratul Traian, aşa că n-ar fi trebuit să se abţină să cînte ultimele două versuri din cea de-a doua strofă a imnului. Asta fiindcă Pavel, pe care nu-l duc prea departe nici vocea, nici mintea, în loc să spună cinstit că emoţia i-a tăiat memoria a dat-o pe politică. Şi a zis că s-a gîndit el că dacă rosteşte cuvîntul Traian din imn se gîndeşte şi spectatorul din tribune la altceva şi-l huiduieşte pe actualul deţinător al istoricului nume.

Ce griji pe capul cîntăreţului şi cîtă istorie în capul fiicei prezidenţiale!

Dar dacă tot am ajuns la sensibilul subiect al imnului recunosc solemn că nu ştiu bine decît prima strofă. Celei de-a doua trebuie să-i caut cu atenţie versurile prin vreun sertar al memoriei, care uneori refuză să se deschidă, iar de la a treia încolo nu prea mai am în ce sertar al memorie să umblu. Venerabila poezie Un răsunet a lui Andrei Mureşanu, care de la a doua strofă începe să devină greoaie, e tot ce poate fi mai nepotrivit pentru versurile unui imn care trebuie să fie simple şi directe, adică versul şi enunţul.

Iar inovaţia că din textul imnului strofa asta se cîntă, iar aia nu, mi se pare cea mai elocventă dovadă că de unde nu-i e bine să nu cerem.Asta ca să nu mai spun că dacă ajungi să dai o lege pentru cîntarea corectă a imnului, prima întrebare pe care ar fi trebuit să şi-o pună legiuitorul ar fi fost de ce nu se cîntă imnul corect.

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 


122 comments
  • 1

    Biata Eba…..deh, sefa TPD si deputata!

    am fost postac PDL dar m-am desteptat
    2011-09-09 16:24:56 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 2

    Provocandu-i la a dEBAte pe subiectul EBA, “intervientii” va vor acuza iar ca va ocupati de rahaturi … :-)

    branconeur
    2011-09-09 16:31:54 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 3

    branconeur,

    Mai scrieti pe aici. Asta cu dEBAte e tare. Si restul.

  • 4

    Vineri am avut inca odata dovada ca USL nu inseamna nimic fara presa din dotare …

    Asadar, Ponta isi ticluise un plan frumos de a mai puncta in fata televizorului. Omul trimisese o scrisoare lui Basescu, inchipuindu-si ca acesta abia astepta sa se intalneasca cu el, cu presa de fata, moment in care ar fi avut posibilitatea sa isi arate “barbatia” anuntand triumfator ca il da in judecata.

    In realitate, Caragiale este fumat de mult … Dupa cum ar fi intuit orice om normal, Basescu l-a trimis la plimbare, argumentand refuzul cu modul aiuristic in care Ponta isi redactase solicitarea. Ponta se enerveaza ca Basescu ii strica scenariul asa de frumos ticluit probabil de catre talibanii din presa USL-ista si anunta toata presa sa fie la usa parchetului la ora 13,30 cand el va depune o plangere penala impotriva lui Basescu. Cu sangele sub presiune, omu’ ajunge asa cum a stabilit, se da in stamba sarutand cam toate microfoanele care erau de fata, intra si iese repede … Omul isi uitase buletinul acasa! Asadar dupa episodul “Geoana”, PSD mai are un conducator deosebit, care merge la parchet sa il parasca pe Basescu ca l-a santajat cu ceva ce a aparut deja in toata presa, si colac peste pupaza uita buletinul acasa …

    Tovarasa educatoareeeeeeeeeeee!

  • 5

    poweraxxel,

    Şi, ca să răminem la subiect, prostia lui Ponta o face mai deşteaptă pe EBA?

  • 6

    totusi ar trebui sa recunoastem cand EBA are dreptate:
    tatal dsale.este presedinte,nu Imparat,pentru ca Romania este Republica!

    octavescu
    2011-09-09 16:53:40 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 7

    @C.TEODORESCU…..propuneti voi ziaristii….daca tot credeti ca sunteti asa intr-o democratie originala ca fica presedintelui sa nu mai aiba dreptul la opinie ! Raman stupefiata cum toti barbatii politicieni sau ziaristi …cum deschide gura aceasta tanara (cu toate pacatele ei care fie vorba intre noi nu-s mai mici decat a multora dintre voi )sariti ca muscati de vipera !Este penibil cum niste barbati (adevarati …presupun )nu au altceva mai bun de facut decat sa se ia la harta cu o fetisoara !Dar problema-i alta ….tatal ei care dupa parerea voastra …trebuie atacat din toate partile !Pacat …doza de prostie nu sta numai de-o parte este deja difuza in prea multe locuri !Barbatii adevarati de obicei nu-si pun mintea cu copii ca sa ajunga la parinti !

    mariana
    2011-09-09 16:55:16 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 8

    Domnule Teodorescu,actualul imn este cel care in dec.1989 ne-a facut sa credem ca am scapat de teroarea comunista(?) si am pasit intr-o lume noua,libera,civilizata si dreapta.Se vede treaba ,dupa cum arata lucrurile astazi ,ca in afara libertatii de a da din clanta cum vrem si unde vrem,celelalte deziderate nu au fost atinse.Asa ca Desteaptate romane,este de ectualitate,avand in vedere ca somnul cel de moarte nu ne-a lasat din mrejele sale.Pe de alta parte,cred ca aveti dreptate,un imn cu versuri mai directe,usor de retinutar fi de dorit.Iata cateva propuneri:”Hai lelita-n deal la vie”,”Ase beu oamenii buni”,”Ma-am suit in Cluj pe o doamna”(fara masina ca este infractiune)etc.Cred ca acestea sunt mai aproape de caracterul populatiei care traieste in Romania,si de cate ori ar fi intonate ar crea o adevarata emulatie in randul interpretilor si al ascultatorilor.Mai ales in competitiile sportive,ele ar da aripi reprezentantilor nostri si sa vezi atunci rezultate in cupele europene la fotbal si ploaie de medalii la jocurile olimpice si campionatele mondiale.Unde mai pui ca acestea er fi intonate la orice chef si astfel romanii nu vor mai uita versurile!

    sase sase
    2011-09-09 16:58:34 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 9

    Dom’le, aveti dreptate ! Uite ca nu-mi trecea prin cap ca Eba este de vina ca a luat-o Marcel Pavel pe aratura, cu Imnul,gazonul, Arena si Oprescu lui cu tot….Un coniac, un sprit, o bere la masa 3 ??!!

  • 10

    Esti mare.
    Mi-a placut chestia cu EBA.
    N-are niciun drept sa-si dea cu parerea.
    Imi place cum le gasesti si cum le combini.
    Ai prins esenta la chestia cu imnul.
    Astia de la USL ar trebui sa-ti faca statuie.
    Esti destept.

    usl-ist
    2011-09-09 16:59:47 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 11

    Revin si vreau sa spun ca eu cred ca EBA nu stie nici ea versurile imnului de stat,iar ca sa vada despre care Traian este vorba in respectivul imn,a dat o cautare discreta pe “Goagal”.

    sase sase
    2011-09-09 17:00:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 12

    “în loc să spună cinstit că emoţia i-a tăiat memoria a dat-o pe politică.”

    Domnu’ Teodorescu… Iarasi cu manipulari bolsevice?!? Acum sincer, vi se pare ca Marcel Pavel ar avea emotii pe scena? Va mai aduceti aminte si de alte cazuri in care ar fi incurcat versurile din cauza emotiei? Va dati seama ce timpenii spuneti?!?

    Si pe urma, daca omul a venit cinstit si a spus ca i s-a sugerat sa nu pronunte versul respectiv ca sa nu politizeze intonarea imnului, de unde atita aroganta in dumneavoastra sa pretindeti ca stiti mai bine decit el?!?

    Din nou, nu inteleg ce sperati sa obtineti cu aceasta incercare penibila de a rescrie adevarul… Vreti sa minimizati importanta greselii? Vreti sa ii acoperiti pe cei care i-au facut sugestia? Pai care este scopul dumneavoastra? Sa ii aparati pe USL-asi de greselile pe care le fac sau va comportati ca un jurnalist echidistant?

    Vedeti ca, cel putin public, seful dumneavoastra v-a cerut sa redeveniti subiectivi si sa nu ii mai aparati pe unii in timp ce ii atacati pe ceilalti. Este drept… A cerut ca modificarea de comportament sa vina in timp – probabil ca sa nu aibe USL-asii un soc. Dar nu ati putea sa o luati putin inaintea celorlalti?

    PS. Vedeti ca, daca loviti intr-o zi in unii iar in ziua urmatoare loviti in ceilalti DAR va folositi tot de minciuni si manipulari nu inseamna ca redeveniti subiectiv!

  • 13

    @Cristian Teodorescu: In nici un caz nu o face mai desteapta,dar arata ca numarul prostilor din politica este nebanuit de mare!

    sase sase
    2011-09-09 17:05:03 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 14

    @.: Gesesti domnule,nu EBA este de vina ci insusi Basescu,care l-a platit pe MP sa cante gresit,pentru a crea o diversiune care sa distraga atentia de la …gazonul de le Stadionul National!

    sase sase
    2011-09-09 17:08:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 15

    @Cristian Teodorescu:
    Apropo de faza cu Ponta, pai sunteti sigur ca imaturul chiar are buletin?!

    Mircea
    2011-09-09 17:09:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 16

    mariana,

    Chiar şi Traian Băsescu spunea despre fata lui că nu mai e copil, cînd a fost întrebat de ce candidează. După care acelaşi TB a zis, mă duc să-mi iau copilul acasă, de parcă ar fi vorbit despre o minoră care nu s-a întors noaptea la domiciliu. Observ acum că EBA a devenit apărătoarea tatălui său, de parcă s-ar teme ca şi el să aibă alte probleme, ca ea la alegeri, în loc să-şi rezolve chestiunea de identitate imnică.

  • 17

    uite cine s-a gasit sa vorbeasca o analfabeta drogata o beizadea ajunsa prin frauda la PE.
    Poti compara o asemenea matracuca cu zoe ceausescu o beizadea comunista.Este o distanta enorma ca de la o analfabeta la o matematiciana recunoscuta in europa si sua.Si zoe era beizadea dar nu a facut niciodata parte din cc al pcr.Avea simtul masuri, si bunul simt elementar.
    O sa se gaseasca un trepanat sa-mi spuna ca m-a manipulat A3 dar nu este asa ca am trait timpurile.Doar uitasem de zoe si atit.

    manipulatul lui voiculescu
    2011-09-09 17:14:34 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 18

    @poweraxxel:

    Iar legatura este……..doar in mintea ta.
    Ce ma amuza e ca tu mereu spui ca nu este de parte PDL, dar cum zice cineva ceva de Base, Boc, Udrea, Anastase, Ritzi apari si tu cu ”dezvaluiri” despre diversi din USL.De parca asta ar scuza porcariile facute de PDL!

    ei cu ei, noi cu voi!
    2011-09-09 17:17:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 19

    Mirciulica

    I-a tras-o in freza chiorului betiv.Ti-am mai spus si cu alte ocazii maimuticii ii poate lua decit harta,lui antenescu doar desteptatorul ,si lui constantin sireturile de la pantof.In rest nu are cu ce sa-i agate ca pe penalii de la unpr sau pdl pe care ii leaga de scaun la votari in parlament aratindu-le pisica.Celor trei le poate arata cel mult o poza cu palatul cotroceni sau o copie a dosarului lui de securist. Nimic altceva.Mai si se oftica chiorul de asta moare nu alta.Teapa lui.

  • 20

    @Bongo:

    Adica tu il acuzi pe Teodorescu de aroganta pentru ca afirma ca stie ce gandeste Pavel dar nu sesizezi ca si tu comiti aceiasi ”aroganta” afirmand ca stii ce gandeste Teodorescu.

    Te-ai prins?

    roberta anastase fun
    2011-09-09 17:24:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 21

    Oricine isi poate da cu parerea. Problema e ca ”parerea” exprimata de deputatea Eba e la nivel de gradinita. Ca sa nu zic mai rau.

    In rest….

  • 22

    @manipulatul lui voiculescu#17: Oare cind o sa va maturizati suficient ca sa intelegeti ca nu conteaza CINE SPUNE un lucru ci conteaza CE SPUNE si mai ales CE FACE? Sau la voi la USL, imaturitatea este o regula impusa de Che Ponta Gargara? Pentru ca numai ala se comporta de parca in fiecare zi ar vrea sa demonstreze ca poate sa fie si mai imatur ca in ziua precedenta…

  • 23

    Cel putin Eba, ca si tatal ei, face ceva pentru tara noastra.

    victor L
    2011-09-09 17:28:34 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 24

    Pană la urmă EBA e chiar dezgheţată pentru un copil crescut pe lîngă o făbricuţă de îngheţată.

    branconeur
    2011-09-09 17:36:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 25

    @C.TEODORESCU….sa fiu sincera ….m-ati dezamagit profund !Care sunt relatiile tata fica ….nu ma intereseaza si nu ar trebui sa va intereseze nici pe dumneavoastra !Toti copiii daca-si iubesc tatii …ii apara !Apropo…aveti copii ?V-ar place ca aceasta tanara sa-si atace tatal ?Probabil ca da …si in acest caz nici nu ar mai fi inculta si probabil ar umbla toti sa o racoleze !Cati ani avea Ponta cand a intrat in politica ?Vi se pare ca s-a maturizat prea mult ? Mie nu mi se pare deloc matur ci dimpotriva ! Nu va aud sa reactionati asa de violent dupa fiecare iesire publica de-a lui si de-a altora !Sau de …ei sunt barbati si …curajul este mult diminuat !Ar trebui sa mai tineti seama si de varsta ,ca de …toti am fost tineri si nelinistiti !CHESTIUNEA DE IDENTITATE IMNICA A FOST DOAR O OPINIE …ARE DREPTUL …SAU NU ?

    mariana
    2011-09-09 17:39:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 26

    @roberta anastase fun: Nu. Sincer, nu cred. Am citit cu atentie ce am scris si pot sa spun sigur ca am judecat pe baza unor fapte clare: o incercare destul de simplista de a minimiza si deturna o greseala a unor adversari ai lui Basescu.

    Ba mai mult, daca esti putin atent, o sa observi ca nu este deloc aceiasi situatie. Marcel Pavel a facut o afirmatie referitoare la motivele pentru care a procedat cum a procedat. Dumitrescu l-a contrazis pretinzind ca stie mai bine. Unde este asemanarea?!?

  • 27

    bongo

    manipulat nematurizat ce sint eu dar nu stiu CE FACE drogata analfabeta ca nu am vazut decit citeste niste texte facute de altii mai rau ca un copil de clasa treia fara virgula ,fara punct ,fara accent si poticnit din care dupa cum citeste se vede clar ca nu intelege absolut nimica.Asta-i adevarul. Ma manipuleaza voiculescu de moare dar pixeri albastri la ce citeste drogata pe cuvint nu am vazut.Or fi, dar nu ii vad eu ca sint manipulat, dar daca prind manipularea o sa zic si eu ca chiorul betiv “rusine voiculescu”. O sa incerc sa si pling ca sa fiu mai credibil si sa arat adevarul nu manipularile mogulului rau.

    manipulatul lui voiculescu
    2011-09-09 17:44:16 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 28

    mariana

    “Care sunt relatiile tata fica ….nu ma intereseaza si nu ar trebui sa va intereseze nici pe dumneavoastra !Toti copiii daca-si iubesc tatii …ii apara !Apropo…aveti copii ?V-ar place ca aceasta tanara sa-si atace tatal ?”

    tocmai aici este problema relatiei tata fica. Tatal a invatat fica SA FURE SA INSELE pentru a accede in PE.Ca ia apara tatal foarte bine dar tatal a fost profund imoral si si-a invatat fica sa razbeasca in viata cum am mentionat mai sus. Noi asta condamnam.
    Si eu am o fica de 23 ani si cind vad ca se baga intr-o treaba care nu este tocmai “cool” ii spun: “Fa, nu te baga” sau “sa nu te prind ca te bagi” in treba X. Si nu se baga. Asta trebuie sa faca un parinte nu sa incurajeze smenuiala politica sau de viata dupa caz la copii lui.Dar de la un vagabond politic care toata viata a trait si a razbit numai prin smenozeala politica si alba neagra tot politica nu ai ce sa ceri.Cum e turcu si pistolul

  • 29

    @NAE….daca dumneata te adresezi ficei cu “fa ” raman fara cuvinte !Ce a furat si pe cine a inselat fica lui Basescu ? A obligat Basescu pe cineva s-o voteze ? A obligat PONTA pe cineva sa-i voteze nevasta ? A obligat Antonescu pe cineva sa-i voteze nevasta ?Eu cred ca ura voastra pentru Basescu va ia mintile !Va razboiti cu fica ca sa loviti in tata !Asta se numeste ticalosie !Esti barbat …demonstreaz-o !

    mariana
    2011-09-09 18:20:57 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 30

    @mariana:

    Tot pomenindu-i tatăl începi să o scuzi pe amărâtă cu zicala: “Nu creste nimic la umbra marilor stejari”.

    branconeur
    2011-09-09 18:28:17 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 31

    @Cristian Teodorescu: Nu domnule Teodorescu, dar unii nu vad decat prostia unora … Despre prostia altora nu vorbesc ca sa nu le strice “lucratura” facuta poporului. Ca EBA este cum este nu mai contesta nimeni. Totusi, la fel ca ea mai sunt si altii, cu mult mai mari pretentii decat ea. Dar noi vorbim doar de ea. ..

  • 32

    C Teodorescu:

    Dumneavoastra aveti copii? Ar fi placut pentru dumneavoastra ca in fiecare zi copiii dumneavoastra sa fie injurati si facuti albie de porci din cauza activitatii dumneavoastra?
    Uneori, unii ziaristi ar trebui sa se mai uite si in oglinda.

    Laurentiu
    2011-09-09 18:39:59 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 33

    mariana

    1.da ii spun “fa” cind ma inerveaza si sint in casa. Mai bine o duritate si o ridicare de ton in casa decit cine stie ce grozavie sau prostie afara din casa.Asa m-a invatat comunismul dur si la obiect,si nu sufla nimeni.Si este foarte bine pentru toti.Nu mi-e rusine cu copii mei.
    2. nu a obligat chiorul pe nimeni decit a fost o sarcina de partid.La fel ca la neamt acuma. Ce a fost obligat cineva a fost sarcina de partid.Si fiind sarcina de partid pinalti A FACUT TOTUL sa iasa bine partidul.Cum nu conteaza oamenii au fost de “dreapta” inclusiv cel cu kilul de malai si aprizatorul in brate. Asa se cistiga in cel mai “democratic” mod alegerile.
    Vezi cum imi dai mingea la fileu….Asa si cu EBA.
    Curat murdar democratie de democratie nu alta.

  • 34

    @branconeur….esti cumva frumusetea crescuta sub prun ? Eu nu scuz pe nimeni ci doar “apreciez” barbatii care se razboiesc cu cei slabi si apoi se bat in piept ….”fii atent ce i-am zis-o “

    mariana
    2011-09-09 18:43:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 35

    @Cristian Teodorescu: si mai este ceva … Dupa cum haita se ia de cel pe care il simte mai slab, asa vad si parerile unora sau altora. EBA este cine si cum este. Totusi ce credeti despre “capacitatile” atator “luminati” care nu prea au destui neuroni sa poata face alceva decat sa faca bascalie de un membru slab al haitei, care nu reprezinta prea mult, toata ziua? Cu greutate, asa cum poate face ea, a emis o idee care de fapt defineste romanii. Toti se iau de ea sa se simta si ei cocosi. Daca se iau de altul care latra mai bine sau are trusturi de TV in spate risca sa isi rupa dintii si sa ramana fara cocosel … Mai mult, unii se mai fac si de cacao cand incercand sa faca bascalie de ea fac aceleasi greseli. A zis bine unul odata ca ar fi bine sa dea cu pietre aia care se simt neprihaniti, dar noi nu prea avem treaba cu el …
    Si inainte sa ii dati bataie cu bascalia, va sfatuiesc pe toti cei ce scrieti, unii din proprie initiativa, altii la comanda, sa va ganditi la propriile greseli, trecute sau care vor urma. Sa vedem daca va mai simtiti cocosi cand va priviti propria opera …
    Cum am mai spus, EBA reprezinta o chestie trecatoare in viata PE, altii fac tampenii mai mari si au pretentie de viitori presedinti, prim-ministrii. Nimeni nu ii judeca cu aceeasi masura …

  • 36

    In primul rind dl.Pavel are voce cultivata. Auzim destule voci la stadiul de “voce”, asa ca “Chnatezul” e o chestie de evitat pentru dvs. Imnul… Ar fi bine de luat in calcul schimbarea lui: “desteapta-te romane din somnul…” nu credeti ca, desi reflecta o realitate, e prea-prea. Altii “sar la arme” iar noi cu sculatul din somn, fie si simbolic ? Nu e mobilizator sa auzi un “ceas desteptator”. Asta ca idee. Nu sunt fan Pavel, dar omul chiar are voce ! Inna e “chanteuza”…la ce rateuri a dat.

    bebelusu'
    2011-09-09 18:45:39 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 37

    @poweraxxel: Ca sa nu mai vorbim de politicieni, in direct, spunind “dupa parearea mea” CIND EXISTA LEGI ! Si oamenii astia fac legile…astia care spun “dupa parerea mea” !? Ca mai sunt care spun ca le “place foarte TARE” ! ! !

  • 38

    @nae:
    2 lucruri iti spun:
    1. Ai probleme psihice. Daca le descoperi, sa stii ca nu e vina ta. Parintilor sa le multumesti ca te-au invatat doar cateva silabe …
    2. Sigur nu vei fi un exemplu demn de urmat in viata pentru nimeni … Unii vor astepta sa te cureti mai repede sa-si traiasca si ei fericiti viata.

  • 39

    @bebe: se spune ca fiecare se ia de cel pe care il simte pe masura lui … Sper ca domnul Teodorescu a vrut doar sa adune comentarii pentru incasari.

  • 40

    @Cristian Teodorescu: Nene: toti suntem copii cuiva ! Absolut ! Doar ca roata vietii ne invirte si ajungem si noi parintii cuiva ! ADEVAR ABSOLUT ! Restul ? Gulgute la ceas de insomnie… Stii ce bine e cind mai poti spune: sunt copilul cuiva ?

    NR Crisana
    2011-09-09 18:53:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 41

    mariana

    si inca ceva m-am gindit daca sa ti-i spun cu “ba” te ia…
    baiatul este la un masterat pe domeniu economic la o universitate din ricimond virginia in sua, iar fata cu “fa” te ia…va pleca toamna asta tot la un master pe comunicare in germania la duseldorf.Asa ca le-a prins nu bine foarte bine cum m-am purtat eu cu ei.I-am facut oameni.

  • 42

    @branconeur:
    Tu, ca de obicei, ai un umor devastator atunci cand …taci! De ce tii mortis acum sa ne strici hazul, vrei sa fii adanc ?

    Mircea
    2011-09-09 18:55:17 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 43

    @NAE….esti p.s.d-ist ? Nu trebuie sa-mi raspunzi …ai pomenit de comunisti !Imi dau seama ce patesc bietii tai copii cu un tata ca tine !Apropo… in Mures cum au fost alegerile …democratice ? P.D.L-ul nu a mai avut malai sau U.S.L-ul a dat ceva mai consistent ?In cazul nevestelor lui Ponta si Antonescu tot decizie de la partid a fost ? Pacat de anii care-i ai ….stai destul de slab la aprecieri politice dar destul de bine la acumulare de ura impotriva celor care nu-ti impartasesc opiniile !Opinii este mult spus, potrivit ar fi scuipat de venin ! Ai grija sa nu te inneci !

    mariana
    2011-09-09 18:57:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 44

    Oricum EBA e ceva mai citita decat al sau tata, fostul contrabandist Baselinio. Si mai cu bun simt decat borrfeta prezidentiala Udrea.

    Toroiaga
    2011-09-09 18:59:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 45

    @mariana:
    Mariana, nu are rost sa te superi pe ultrasimplutul (altii nu folosesc eufemisme si ii spun prostalau) @nae.
    Un biet neghiob care spera sa vina uslinosii la putere, sa-i dubleze lui pensia. In mod normal eu i-as taia-o si l-as trimite la reeducare prin munca. De exemplu sa planteze fir cu fir gazonul lui Oprescu.

    Mircea
    2011-09-09 19:02:22 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 46

    @NAE….felicitari pentru copii! Te sfatuiesc sa te schimbi ca …cine stie ce se poate intampla !Occidentul educa bine …nu cred ca “fa” sau “ba” i-a facut sa ajunga aici !

    mariana
    2011-09-09 19:04:25 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 47

    poweraxxel

    nu am nici-o problema psihica ma enerveaza prostia si talibanismul dus la extrem. Voi portocalii stati in apa pina la briu si tipati de sete sau va uitati in gura cui? a unui manelist politic de cea mai joasa speta care nu a facut absolut nimic in viata decit a turnat,a mintit si inselat.Si voi nu vedeti asta.Asta ma enerveaza.Nu sint fanul nimanui dar nici cu o asemenea scursura nu ma pot asocia.Si pe simona senzual, si pe ogica i-as vota dar pe acest manelist in nici-un caz.URASC DIN TOT SUFLETUL IMPOSTORII. O sa zici ca vorbesc fara argumente. Ai uitat “draga stolo” in2004, “rusine dinu patriciu” cu care a pacalit idiotii de doua ori sau cu “sa traiti bine” care dupa sapte ani spune ca nu a fost angajament politic dar ce? vrajeala de aburit iar prostii. Uite de ce mi-a scirba si urasc din tot sufletul acest vagabond de port.Pe mine nu a reusit sa ma prosteasca dar pe voi da.El este manipulatorul nu televiziunile mogulilor. Nenorocirea este ca voi nu vedeti asta. Si de aceia sintem unde sintem. Cine este bolnavul psihic?
    Este macar un cuvint din ce am postat neadevarat?

  • 48

    @MIRCEA…eu nu ma supar pe nimeni ….imi spun doar parerea !ca unora nu le place ….nu pot sa fac mare lucru decat sa-l comunic pe un ton cat de cat civilizat !Discutiile fara fond pentru niste oameni normali nu-si au rostul !

    mariana
    2011-09-09 19:10:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 49

    @poweraxxel: RAT…ingul (n-am pus liniuta sa nu fac reclama) Evident: intarita-i si creste leafa per 10 postari !

  • 50

    @bebe: Astia la CNN sau Euronews n-ar matura nici pe alee…”presari” virtuali.

  • 51

    @Cristian Teodorescu:Ura pe care o aveti inpotriva presedinteluif

    adriana
    2011-09-09 19:20:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 52

    @nae: Va cred, doar ca in spatiul public va exprimati “colorat”: asta inseamna niscaiva frustrari pe la serviciu sau acasa… Intrebati orice psiholog… Stiti, pe stadioane se injura “la greu”… energiile negative: e bine…decit sa stea acasa si sa-si bata nevasta…

    mmm...
    2011-09-09 19:21:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 53

    @mariana:

    Dacă tu apreciezi bărbaţii de aici, eu l-am apreciat pe Boc, aşteptând-o pe EBA pe scările PDL ului, la reîntoarcerea ei in partid, dupa “faza independentă”.
    Un bărbat de stat (chiar dacă nu mare la stat) respectuos, făcut preş in faţa odraslei şefului. Acum preş, mîine viitorul preşedinte, cine ştie!

    Despre asta se vorbeşte la capitolul EBA, nu capacităţile ei sunt subiectul principal, ci jegul moral al găştii care conduce tara acum, care scoate în faţă cu cinism indivizi ca EBA.
    Si nu veni cu argumentul (scuza) că nepotismul e boală grea şi la cei din opoziţie, in cazul Ebei e mai mult decât nepotism, e “neputismul” micimanilor din umbra lui Băsescu (si nici el nu-i prea mare, nici la stat si nici la sfat).

    Ai dreptate, nu-l simpatizez deloc pe dumnelui…

    branconeur
    2011-09-09 19:23:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 54

    Pentru informare, daca se permite (off topic):

    După ce Germania şi Olanda au ameninţat că nu vor aproba a şasea tranşă din ajutorul financiar, în valoare de 8 mld. euro, Grecia ar putea să nu aibă banii necesari plăţii următoarelor salarii ale angajaţilor publici.

    Avertismentul creditorilor externi ai Greciei este foarte dur. “Înţeleg că există o rezistenţă din partea populaţiei greceşti faţă de măsurile de austeritate. Este problema Greciei dacă reuşeşte să îndeplinească condiţiile necesare. Nu oferim niciun discount”, a spus Wolfgang Schaube, ministrul de Finanţe al Germaniei.

    Creditorii au condiţionat acordarea următoarei tranşe din împrumut cu adoptarea de noi măsuri de austeritate care să aducă o economie la buget de cel puţin 1,7 mld. euro. Fără tranşa respectivă, Greciei îi lipsesc cel puţin 1,5 mld. de euro pentru a reuşi să plătească salariile în sistemul bugetar pe data de 17 octombrie, scrie Ekathimerini.

    Gravitatea situaţiei este demonstrată şi de faptul că în acest moment guvernul de la Atena a suspendat orice plăţi de la buget, cu excepţia salariilor şi pensiilor.

    Eu nu inteleg ceva. De ce nu adopta grecii niste masuri …proactive si gata, situatie rezolvata.

    Mircea
    2011-09-09 19:25:34 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 55

    mirciulica

    esti prost de behai cu “sa se dea pensia dupa citi bani sint”Tatal tau si mama ta au cotizat toata viata cu cit a spus legea nu cu cit au vrut ei si cind au vrut ei. Asa si statul sa le dea inapoi cit are dreptul in totalitate ca asa au cotizat si ei.
    Ti-am mai spus prostovane nu sint inca pensionar muncesc cu contract de munca in doua locuri la privat inca din 1993. Daca prostia ar durea ai fi primul decedat fi sigur de asta.

    mariana

    nu sint nici psd-ist nici pnl-ist eu sint cu cine ma faace sa traiesc mai bine chiar si cu partidul babuinilor daca ar fi. Culoarea mea politic este MARO ca asa este portofelul.Acum are vergeturi ca a slabit nitel datorita prostiei, cretinismului si imposturii actualei guvernari. Asta-i singurul motiv pentru care vreau sa-i vad plecati.Crezi ca daca imi era bine ii mai vroiam plecati? Nici vorba ma rugam sa mai ramina. Dar nu este asa si la gunoi cu ei indiferent cine ar venii.Atit si nimic mai mult.

    copii sint unde sint 51% datorita mie. Eu i-am pus cu burta pe carte ca au vrut sau nu .Am fost un dictator cu ei si i-am facut oameni.Nici acum nu sufla in fata mea.

  • 56

    @Mircea:

    De ce ţii tu morţiş să mă termini, te cheamă cumva mircea-harcea-parcea? :-(

    branconeur
    2011-09-09 19:36:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 57

    @nae

    n-ai dreptate, dar e pierdere de timp sa iti explic mai mult de 1 minut.

    “rusine dinu patriciu”

    e politician, nu altceva.

  • 58

    @branconeur….si de la inaltimea inteligentei tale cam ce-ar fi trebuit sa faca Boc ? Voi ati auzit de educatie ? Ati auzit de bun simt ? Cum a primit p.s.d-ul alegerea Dacianei ? Dar p.n.l-ul alegerea doamnei Valeanu ?Raman uimita cat de ingust ganditi dar vai…ura nu va da pace si gata …va blocati !NU VEDETI MAI DEPARTE DE GARDUL PARTIDULUI PE CARE-L SIMPATIZATI !

    mariana
    2011-09-09 19:41:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 59

    @NAE….mi-e mila de tine ! Ca sa traiesti mai bine mai trebuie sa si vrei !Stand cu mana intinsa asteptand bunastare de la politic inseamna ca ai trait degeaba !De obicei dictatorii au trait bine …ne spui si noua unde lucrezi ? Ti-au taiat astia macaroana de-i urasti asa ?

    mariana
    2011-09-09 19:48:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 60

    @nae:
    Nu fi badaran, ca te spun imediat la lume cat esti de bolsevic si mort dupa Ceausescu.

    Cat despre chestia cu pensiile.
    Dacă la salariaţi nu se dă pentru că nu este de unde, atunci la pensionari de ce să se dea după cum fabulează aiurea politicienii ? Mai ales că pensiile trebuie să provină strict din salarii şi nu din acumularea de deficite.
    Până la urmă, rămâne întoarcerea inevitabilă la simplitatea unei ecuaţii clare. Să nu se plătească decât ce se colectează, după cum spune şi spiritulul legii bugetului asigurărilor de stat. Salariaţii să dea cât e suportabil iar pensionarii să-şi gestioneze totalul primit. Cine vrea mai mult să spună şi cine merită mai puţin.

    Articolul complet : standard.money.../

    Mircea
    2011-09-09 19:52:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 61

    @mariana:

    Cum ar trebui sa fie Boc?
    1. Sa fie barbat.
    2. Sa fie prim ministru.
    3. Sa fie presedinte de partid.
    Daca ar indeplini aceste trei conditii, n-ar mai conta multe detalii.
    Apoi, nu confunda: Adina, Daciana si EBA au acelasi gen, insa doua din ele nu-s tute.
    Imi place cum suna: Tuta lui Tutankamon … :-)

    branconeur
    2011-09-09 19:54:47 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 62

    mac gregor

    “e politician, nu altceva.”

    Multumesc ca ma confirmi “politician” care in doua rinduri a reusit sa abureaca prostii. Nu prin programe nu prin lucruri serioase prin manelism politic prin alba-neagra. Si va suparati de ce il fac betiv scursura etc. Pentru ca EL VA MANIPULEAZA nu mogulii.Pe mine nu a reusit si ma felicit singur.Stii de ce? Tocmai ca nu sint partizanul nimanui si am multa experienta de viata. Cunosc oamenii.Basescu este in categoria smecherilor care in folos propriu speculeaza orice.Inca o data va manipuleaza, nu a facut absolut nimic in viata in afara de prostit prostii.

  • 63

    Daca unui simplu cantaret cum este Marcel Pavel ii e rusine sa pronunte numele de Traian – nu e de bine! Atentie PDL. Aveti scheleti in dulap.

    vax-albina
    2011-09-09 20:01:18 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 64

    Nu-i vina lui Eba ca taica-su e cel mai mare pungas din cati a cunoscut Romania in secolul 20. Ce vina are fata ca Base a fost comunist si securist? Sau ca a vandut Flota pe nimic? Sau ca a pagubit Bucurestiul prin retrocedarile Costanda si Ciclop? Pacat de ea ca peste cativa ani va trebui sa sufere procesele penale si anii de puscarie prin care va trece Basescu senior.

    Viorel
    2011-09-09 20:05:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 65

    @brancaneur…..si daca are toate aceste calitati trebuie sa fie nesimtit ca tine ? Cum se cheama o doamna care strica o familie ? Sa nu mai vorbesc de cealalta !Mari doamne …n-am ce zice !Eu nu pot sa le numesc “tute ” trag doar niste concluzii !

    mariana
    2011-09-09 20:07:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 66

    @nae
    Chiar enervezi lumea, nae! Bidonul gol al blogului!
    Ce-i cu tine, te-ai uslinat chiar in halul asta?!

    Mircea
    2011-09-09 20:07:09 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 67

    Mirciulica

    1.dupa cretinisme nu ma iau , nu citesc ca pierd timpul.

    2. nu vorbi de bolsevism in casa bolsevicului ce dracul.Vrei sa-ti spun iar inca o data cine te apara de comunisti mineri, rusi etc etc.Tatal lor mirciulica si stii cine este.
    3.Mirciulica eu multumesc din inima comunismului pentru ceia ce sint azi.51% la mine, 49% la ei datorita conditiilor creiate. Eu asta nu uit niciodata.Nu imi este rusine. Nu am fost niciodata membru pcr sau secu.
    Si tu sa multumesti comunismului ca esti ce esti azi si datorita lor direct sau indirect datorita parintilor.Asa ca nu te da ce nu esti.Ce incercati sa va dati voi acum “anti” au fost alti r.cimpeanu, i.diaconescu.tepelea, paraschiv etc etc si aceia sint autentici nu pirliti sau impostori ca voi.

  • 68

    @branconeur:
    Cineva era cu cancer in stadiu terminal si Adinuta si-o tragea cu bidoane goale. Termina, e jenant.

    Mircea
    2011-09-09 20:12:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 69

    Mariana

    nu stau cu mina intinsa la nimeni dar politicul influienteaza viata prin deciziile bune sau rele. Da mi-au taiat din macaroane. mi-a luat vreo sapte opt macaroane datorita cretinismelor care a inchis multe firme. Fi linistita nu astept pomana nimanui pe domeniul meu am absolut toate gradele sint supercalificat dar conditiile actuale sint proaste si realitatea este ca acum imi este mai putin bine ca in perioada 2000-2008. Nivelul meu de trai este singurul criteriu de judecat un partid o guvernare. Portofelul MARO vorbeste. Restul este abureala de aburit si prostit prostii. nimic altceva.

  • 70

    @nae…nu cred deloc in supercalificare ta !Stii de ce ? S supercalificare aduce de regula si un pic de cultura iar la tine…cu parere de rau s-a transferat probabil in totalitate la copii !Apropo daca copii sunt la mastere in strainatate …cu ce bani ? Asta ca sa nu te mai plangi de portofel ! Chear daca sant bursieri …aceasta nu ajunge …stiu ce-ti spun !Dar cred ca stiu raspunsul …matusa Tamara !

    mariana
    2011-09-09 20:33:35 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 71

    CHIAR…SCUZE !

    mariana
    2011-09-09 20:42:29 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 72

    mult zgomot pentru nimic. se impaca ei, domnu tata ii lipeste lu’ marcelica una de 10 lei pa frunte la ciresica, in compesatie fratili lui canta moca la nunta lu’ aia mica si botoaxa cu sida. doar joaca-n aceeasi liga, nu s-or certa acu’ de la toate prostiile

  • 73

    Remarc ca indiferent de continutul articolului, tot la Huuo Presedintele se ajunge. Ma intreb ce-ati fi comentat daca era dl.Geoana, pe care si dl.Iliescu l-a “calificat”…? …ca de dl.Ponta…e pe urmele d-lui Geoana (scapa prea multi “porumbei” pentru opozitie).

    bebelusu'
    2011-09-09 20:58:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 74

    @branconeur: Ca sa faceti asemenea aprecieri (ca nici unul nu e bun), de ce nu “salvati” natia ? Dati solutia, telefonati la UE si scapa si Spania, Italia, Grecia, Irlanda… si de ce nu, SUA ! Ca a nega ceva inseamna ca ai alternativa bine argumentata (nu portofelu’: asta e “microeconomie”, nu macro).

    mmm...
    2011-09-09 21:06:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 75

    Si-ar mai fi ceva de spus: “Desteapta-te Romane”…din somn !

  • 76

    @nae:
    Mai nae, cand scrii “Fi linistita nu astept..” si spui apoi ca esti supercalificat, frizezi ridicolul, crede-ma! Te miroase omu’ de la o posta, nu te supara.

    In mod normal tu ai ramas cu nostalgia turmei din comunism si speri ca astia de la USL sa te repuna in drepturi.
    Da’ ia intreaba-ti tu pruncii aflati pe la scoli inalte, vor si ei sa vina bolsevicii la putere? Asta este visul lor? De curiozitate.

    Mircea
    2011-09-09 21:08:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 77

    am o intrebare si eu si cred ca nae, asa cum il stiu eu amabil, este primul care sa-mi raspunda:

    Im afara ca e vie si traieste si e fata Presedintelui, chiar daca e mai simpluta asa si se exprima mai greu uneori, imi poate da cineva un exemplu de o actiune, si mai ales actiune politica, a Baseascai aia mica care sa fi adus prejudicii cuiva? Dar nu de-astea ca e agramata, ca e buzata, ca are genti de zeci de mii de euro…ceva concret, vorba lui nae, cu subiect si predicat.

    Hai dreacu ca nu EBA este problema acestei tari. EBA e un meteorit in politica la fel cum au fost si multi altii. Este eurodeputat, a vazut care e treaba si gata, mu mai pupa. Se va marita si isi va vedea de viata ei.
    Pai ea, pe langa alti eurodeputati gen Vadim, Becali, Severin e lux. Si intre noi fie vorba are mai mult drept moral sa fie la Bruxelles decat Adina si Daciana si hai sa o punem si pe blonda lui Ilici, Corina Cretu. EBA a fost aleasa uninominal, alelalte au fost puse de handralaii lor in fata.

    Problema pe care o vad eu sunt argumentele astea de doi bani aruncate in politica: ataci copilul ca sa lovesti tatal. Si ma gandesc eu acum cum ar fi ca fetitei lui Nae sa-i spuna toti cunoscutii ca tacsu e un fraier in consecinta este si ea, sau lui Nae ca fie-sa e masterand in Germania pe pile si ca de fapt e o proasta. (este un exemplu fictiv, si sunt convins ca juniorii lui Nae au ajuns la scoli afara pe munca lor si cu sprijinul material si moral al parintilor chiar daca unul dintre ei nu mai doarme noaptea din cauza nenorocirilor din tara asta).

    Au si atacurile astea o limita si cine se preteaza la atacarea copiilor cuiva din cauza parintilor, indiferent despre cine e vorba, politician, ziarist sau postac e un om de tot kktul. Asa ceva practica numai clanurile mafiote si bineinteles prostii.

    ribelalu`
    2011-09-09 21:44:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 78

    @ribelalu…..apreciez sinceritatea si buna cuviinta atunci cand vin din convingere si educatie !Macar de ar avea toti puterea sa-si tina in frau ura si frustrarea !Nu au capacitatea de asi depasi conditia si limitele !MI-A FACUT PLACERE SA TE CITESC !

    mariana
    2011-09-09 22:15:47 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 79

    Hai sa nu ne mai plangem atat de Eba. Si Adina lui Crin tot un fel de Eba este. Si “doamna” Vass, zisa si Udrea lui Stolojan, tot pe acolo este. Si Daciana lui Ponta tot pe metoda “taticu” a ajuns in parlamentul european. Ca sa nu mai vorbim de Roberta Anastase. Asa ca …..astia suntem, asa alesi avem.

    Tomescu
    2011-09-09 22:28:03 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 80

    @ribelalu`:

    “Echidistantule”, Eba nu e atacata pentru ca e “fata lu tacsu”, ci pentru ca
    1. este un caz clar de nepotism,
    2. este o toanta care reprezinta Romania, de parca nu ajumgeau nebunii de Becali si Vadim,
    3. declaratiile ei sunt penibile si uneori de-a dreptul stupide.

    PS.
    De ce nu e atacata si Ioana Basescu? Ca doar si ea e “fata lu tacsu”? Simplu, nu s-a bagat in politica si Boc nu se pune in genunchi in fata ei.

    Greu de inteles?

    am fost postac PDL dar m-am desteptat
    2011-09-09 22:43:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 81

    Salutari din spania! traiasca EBA vitoarea presedinta a romaniei. Basescu a pus coruptia pe fuga!! URA!! ANPREUNA AM ANVINS !!! Traian Borseta-Mihaileanu (spania)

    Traian Borseta-Mihaileanu
    2011-09-09 22:44:57 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 82

    @Traian Borseta-Mihaileanu:

    Salutare!
    Ba Traian asta l-a pus ministru pe seful mafiei personale al lui Nastase!!!!

    traian anvers secu
    2011-09-09 22:46:45 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 83

    Domnul Basescu este incoruptibil. este anconjurat numai de oameni de isprava foarte cinstiti si eficienti an con baterea coruptiei nationala si internationala Salutari riberalu si toti sustinatori presedintelui preaiubit.
    Traian Borseta-Mihaileanu (spania). ps. acum stau pe malu mari si beau un cocteil de castraveti. v-a pup

    Traian Borseta-Mihaileanu
    2011-09-09 22:53:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 84

    mariana

    pacat dar trebuie sa-ti spun si tie .o zic cu retinere eu sint un om direct asa am fost toata viata direct.Pentru mine nu este decit de exemplu negru sau alb. Griul dat de amestecul celor doua culori nu imi place, nu am nici-o frustrare o duc bine copii sint la scoli pe banii mei munciti cinstit cu fisa fiscala depusa la anaf deci absolut legal cu absolut toate impozitele platite.As fi vrut o matusa tamara si eu dar nu am avut norocul acesta.Nu mi-ar fi diplacut.Cit despre educatie ma adaptez situatiilor si nu trebuie grija ta. poti sa fii educat si sa nu sustii un betiv chior ca voi tocmai de aceia ca sint educat si nu pot fi sustinatorul unui vagabond unei scursuri de port,Nu ma pot asocia ca asemenea specii. Stii cine se aseamana se aduna. Voi sinteti aceia nu eu.Avem o scara a valorilor total diferite. Asa ca sa-ti vezi de treaba ta si nu -mi purta mie de grija ca stii zicala aia ciinele moare de drum lung si prostul de grija altuia. Nu am nici-o calificare dar de un lucru sint sigur am citit cu o pagina mai mult decit chiorul vostru drag care nu a reusit sa treaca de prima pagina din levantul.eu am citit doua si m-am oprit ca nu mi-a placut.
    Eu ramin cu prostia mea voi cu chiorul betiv si inteligenta voastra minunata. Sa raminem fiecare asa cum sintem.
    Gata prostii cretinii si idiotii ma obosesc.Cita rabdare sa ai cu niste oameni care stau in apa pina la briu si tipa ca sint in sahara numai pentru faptul ca asa a zis un manelist de port.

  • 85

    Distinse autor al articolului, sper sa imi acorzi atentie si sa modifici articolul(asta daca nu cumva sustii basistii astia ….), am sa postez aici un link catre un video de pe youtube care face dovada faptului ca insusi presedintele tarii nu stie imnul tarii!!! Nici macar autorul nu-l stie! Sa-mi fie cu iertare daca a mai facut cineva aceasta observatie pana acum, dar nu am citit toate comentariile fiind multe la numar. Este suficienta o cautare pe you-tube cu cuvintele cheie “Basescu nu stie imnul”….cu acest titlu ar trebuie sa scrieti un MARE articol. Stima si s-auzim de bine’!

    RAZVAN
    2011-09-09 23:04:37 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 86

    iata linkul youtube.com/wat../

  • 87

    @RAZVAN:

    Vai, cum poti sa sustii asa ceva! Se vede ca esti manipulat de Voiculescu, Crin si Ponta!

    Dl. Basescu este un patriot, la fel si destinsa sa fiica.

  • 88

    Miciulica

    in oftica ta am patru stampile autorizate , asta ca sa nu mori prost ca este pacat.
    2. lasa abureala tu multumesti din inima comunismului ca datorita lor esti ce esti azi.Fa-o mirciulica ca daca nu o faci inseamna ca injuri pe mama si pe tatal tau.

  • 89

    youtube.com/wat../

    Omul e genial si e inconjurat de alte genii!

  • 90

    @Maria:
    Aa, tu esti Maria dragostea mea?! :)
    Imi dai voie sa ţopăi de bucurie, Maria?

    Mircea
    2011-09-09 23:12:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 91

    @Mircea: slugoi rozaliu ce esti…

    ...terminand cu Udrea
    2011-09-09 23:38:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 92

    Imnul National al Romaniei

    Cinci zeci de mii de oameni canta
    Toti Imnul Romaniei intoneaza
    Privind la ei pe noi ne-ncanta
    Un mare stadion inaugureaza!

    Jucam azi cu francezii meciul mare
    Pe stadionul ce-l inaugureaza
    Si chiar daca gazonul nu e tare
    Iar Imnul Romaniei far-o fraza,

    A fost cantat asa dupa ureche
    Un cantaret putin asa distrat
    Dar Imnul nostru e fara pereche
    Pe cantaret ce l-or fi apucat?

    Cu doua luni in urma un carlan
    A si propus chiar o modificare
    Sa aiba el acum inc’un un ciolan
    Iar Imnul fara strofa ‘’oarecare’’!

    Un ex ministru cel de la Interne
    Siroi de lacrimi avea pe obraji
    Emotiile-l copleseau o vreme
    Si poate amintindu-si de viteji!

    nelutiu
    2011-09-09 23:38:45 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 93

    @Cristian Teodorescu: C .Teodorescu ,este “scriitor “,in Catavencii ,da-r nu SCRIITOR in adevaratul sens a-l cuvintului ,asta pentru mine .DOMNULE scriitor de renume ,jurnalist de ocaziie ,credeti ca s-a incalcat grav onoarea tarii ,stirbind imnul,doar pentru ca un personaj din aceste versuri ,purta numele presedintelui actual ?.Acest imn este aprobat de parlamentari si constitutie ?.In nici o tara civilizata ,aceasta gafa nu se face .Avem foarte multi muzicieni de valoare in muzica clasica ,dar cine sa-i promoveze ?.BECALI ?,NEA MITICA ?,MAFIA F.R.F. ?.nici atit .Ca scriitor ,sunteti la fel de talentat ,ca si mine ,care nu a-m decit zece clase ,ca jurnalist nu aveti nici o valoare ,pentru ca stiu sa citesc ,si sa fac diferenta intre bine si rau .Pacat ca unii se cred ,ceea ce nu sunt .

    stefan
    2011-09-09 23:43:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 94

    @nae
    nu vreau sa fiu nashpa,dar as dori sa-ti spun tata socru de vreo doua-trei ori?Ce zici,ma iei de ginerica de vreo patru ori?
    gasesc eu niste lovele pentru fii-ta!

    tamara's nephew
    2011-09-09 23:44:21 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 95

    @…terminand cu Udrea
    la ce fantezii nashpa ai pe creier,cred ca Aura Vasile iti vine ca turnata.Esti exact genul ei!

    tamara's nephew
    2011-09-09 23:47:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 96

    @nae: Este un COMUNIST cumsecade ,la rindul sa-u ma-i are si el o familie de intretiunut ,indiferent care a-r fi adevarul .”MARELE POET “, Adrian Paunescu ,a avut aceasta scuza dupa revolutie ,cind MARIA SA ,nu ma-i erea la putere .Acum pe timp de criza ,creeata de BASESCU ,i-ti da-i seama ,ca toti incultii ies la vinatoare .SA TRAIASCA MARILE GENII A-LE NEAMULUI .

    stefan
    2011-09-09 23:56:09 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 97

    Domnule Teodorescu va dau un sfat,nu mai faceti pe prostul ca pana la urma s-ar putea sa va reuseasca !

  • 98

    @mariana: felicitari. mai bine nu puteati argumenta. din pacate barbati adevarati nu prea o sa mai vedeti prin presa. si nici prin politica.

    izmail
    2011-09-10 00:40:56 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 99

    @mariana:

    Ma mir ca n-ai inteles ,,seriozitatea” subiectului abordat de Cristian Teodorescu!!!

    Ce…gazon?!
    Ce…Victor Ponta?!
    Ce…imn cantat aiurea?!
    Noooo!
    EBA!
    EBA si taticelu` ei!

    Am crezut multa vreme ca acest domn,Cristian Teodorescu,este ALTFEL.
    De altfel,i-am si spus (scris) acest lucru.
    Nici vorba!
    Intregeste cu succes corul celor care,cu sau fara motiv,canta impotriva lui Basescu si a tot ce tine de domnia-sa.
    M-as fi asteptat ,daca tot vroia sa scrie ceva serios despre ce s-a`ntamplat in ziua meciului, sa se arate oripilat de faptul ca unii au devenit de-a dreptul paranoici,incercand sa schimbe (fortat sau nu) versurile Imnului National.
    Autorul il scuza pe Pavel!
    S-o fi ,,emotionat” saracu`!
    Da` o condamna pe Eba ,,docta cum o stim”,ca sa-i citez ironia pe un ,,subiect serios”.
    De aici incolo,nici nu mai merita comentat!

    Pai,daca tot a zis Ponta,dupa meciul lui Bute,ca va avea el grija,cand fi-va la putere,sa schimbe Imnul Romaniei care face referire la….TRAIAN,ma`ntreb de ce nu….mai bine….sa-l oblige pe TRAIAN…..Traian Basescu….sa-si schimbe numele?!
    Chiar asa,zau!
    Doar trebuie sa se arate si la noi,odata si-odata,zorii….democratiei.
    Si asta doar in vremea lui Ponta si Antonescu se va`ntampla!
    Gata cu dictatura de`acum!

  • 100

    @branconeur: hahaha ce tare esti…si plin de glume..si tu esti destul de vioi pt unu crescut prin cimitire :) )

    izmail
    2011-09-10 00:45:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 101

    @Cristian Teodorescu: O face geniu in comparatie cu Poanta!

  • 102

    @Mircea: ti-ai chemat concubinu´ in ajutor?
    vai,vai…parca va vad la Gay Fest,in primul rand …

    ...terminand cu Udrea
    2011-09-10 00:52:35 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 103

    @LUANA: iara delirezi babo !

    ...terminand cu Udrea
    2011-09-10 00:54:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 104

    @izmail: ba izmana ,mai ai frati?
    Da´ surori?

    incepand cu base si TERMINAND cu udrea...
    2011-09-10 01:11:02 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 105

    @incepand cu base si TERMINAND cu udrea…:
    ba, dar tu vrei sa ai un fiu si un frate in acelasi timp? ia vezi care e soutia si actioneaza ca atare.

    izmail
    2011-09-10 01:25:39 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 106

    @LUANA:

    Ca de obicei> multe cuvinte, putine idei. Mare intelectuala mai esti, Luano, dar de ce iei partea unei analfabete? Simcer, la fel de artagoasa erai si cand ii luai apararea lui Nicu CEausescu?

    mustata sulfinei
    2011-09-10 02:04:59 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 107

    Incredbil cati fani are Eba! Trebuie sa fie cel putin ciudat sa fii relativ inteligent dar sa fii orbit de dragoste pentru PDL ca sa iei apararea unei tute, a unei analfabete cu pretentii.

    Buey, voi astia cui ceva neuroni, v-a prostit PDL si Base in ultimul hal de nu va dati seama de adevarata “valoare” a Ebei?

    Buey, e Eba, buey, o toanta cu ifose pe care tatal o baga in posturi platite bine iar voi munciti!!!!! Va meritati soarta!!

    am fost postac PDL dar m-am desteptat
    2011-09-10 02:10:36 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 108

    @am fost postac PDL dar m-am desteptat:
    pana una alta: 1. aleasa uninominal
    2. voxpublica.real../
    - sper ca domnul DUca sa fi publicat corect cifrele
    3. ce rost are sa fiu subiectiv si sa zic ca e “buzata” “fufa” etc? de dragul cancan ului?

    izmail
    2011-09-10 02:30:07 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 109

    @…terminand cu Udrea:
    Bai alifie, am treaba acum…terminand cu dulcea ta mamica ( a meritat, te asigur; mi-a povestit si de orientarea ta intr-o pauza de tigara).

    Mircea
    2011-09-10 08:16:21 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 110

    Aia cu “tusea si junghiul” ati potrivit-o bine, domnule…
    :)

    Radu D. L. Popescu
    2011-09-10 08:18:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 111

    @am fost postac PDL dar m-am desteptat: Te-ai desteptat pe dracu!
    hahahahahahahahahahaha!

    am ramas postac pedele
    2011-09-10 08:19:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 112

    Sa intelegem ca daca fiii dlui Teodorescu l-ar vorbi de bine ar fi un subiect neserios?
    NB,
    bintuie o fantoma pedelista pe aici: “@am fost postac PDL dar m-am desteptat”.
    Sa ne amintim ca si C. Teodorescu era sustinator pedelist intr-un timp; el sa semneze asa?
    Ce maninca uaminii care se trezesc asa tirziu? ca Antenescu, par egzamplu ;)

    Cănuţă
    2011-09-10 10:59:22 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 113

    @mustata sulfinei:
    ,,Ca de obicei> multe cuvinte, putine idei.”

    Asa..si?
    Ma adaptez realitatii televizate dar si articolului de fata!
    De ani de zile aud multe cuvinte (mereu aceleasi: JOS!),si aproape nici-o idee.

    Cat o priveste pe EBA….arata-mi unde ii ,,iau partea” acestei ,,analfabete”,cum zici tu.
    Aaaa…ca nu pot sa o fac ,,asa” cum cu atata usurinta o ,,califici” tu,asta-i alta poveste.

    Asta-i domnilor!
    Eu nu pot sa spun ca este un geniu,dar nici ca este analfabeta.
    DOAR din prezentarea ,,obiectiva” a televiziunilor nu pot si nici nu vreau sa trag o astfel de concluzie.

    Subiectul ,,serios” lansat de autor era,cred eu, altul.
    Sau ar fi trebuit sa fie altul sau…altfel.
    Ca de obicei….insa,patinajul place multora!
    Inclusiv lui Cristian Teodorescu!

  • 114

    LUANA

    corect mogulii citesc textele in locul ei ziaristii ne ureaza “succesuri” si editeaza naspa, si pixeri albastri fac restul.Totul este foarte fals. Nimic adevarat EBA citeste corect dar mogulii dau la sonor fara virgule, fata accente si folosesc si banda proasta ca poticneste tot ce citeste EBA ca minta poporul cu televizorul.Ai naibi moguli.Ea Eba este de fapt foarte desteapta dar nu vedem noi ca urim tare rau. Dar de ce urim, dar de ce dispretuim ,tot mogulii “e” de vina.cit despre desteapta ce sa zic zoe ceasca ca tot beizadea era si ea era prosta satului comparativ cu EBA.De, alte valori, alte beizadele.

  • 115

    Sa traiasca in veci partidul
    PDL-ul, Romania
    Traiasca Traian Basescu
    Care ne-a redat mandria

    nelutiu
    2011-09-10 16:20:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 116

    @nae:

    Banuiesc ca NU mogulii ti-au scris textul ci chiar tu ,cu manuta ta!
    Si,daca asa este, pari a fi chiar mai analfabet decat Eba!
    Pari,nu zic io ca esti de-adevaratelea!

  • 117

    @Cristian Teodorescu: Va reamintesc cu respect ca pentru acest cantec multi romani au infundat puscariile comuniste,numai ptca au indraznit sa-l cante.

  • 118

    LUANA

    Pe mine viata m-a pedepsit pentru ca sint analfabet, nu m-a facut europarlamentar.Pe eba analfabeta de elita nu a pedepsit-o pentru ca a avut suficienti analfabeti care s-o voteze.De analfabetii intre ei.Erau cei cu sigla in piept,cu etnobotanicele in nas, si botox in buze. Eu sint un analfabet de pe timpul lui ceasca deci nu puteam intra in cercul bambu ca pe mine comunistii m-au invatat sa muncesc nu sa fiu consumator de frunte ca tata si cosumatoare de etnobotanice ca fata.
    Vezi pina si analfabetii sint diferiti unii mai analfabeti ca altii.Beizadele analfabete si popor analfabet.
    Dar ce zici de beizadeaua comunista zoe sau chiar valentin si beizadeaua capitalista EBA sau Sida.Care beizadea este mai naspa. Tu ce zici.Astept.

    Ps. Eu nu fac editare nu recitesc niciodata inainte de a transmite postarea ca nu am nici timp si nici rabdare pentru asa ceva.Important este ca tu intelegi idea in cazul de fata cine este mai analfabet sau mai beizadea.
    Vad pe urma dupa ce mi se reproseaza ce am gresit dar la mine nu conteaza stiu perfect cine sint iar de parerea altora despre cum scriu sau ce scriu ma doare-n basca nimic altceva. Opinia sau parerea nu mi-o schimba oricum nimeni, mi- a fost cimentata de viata.Nu de pomana am fost”sub” patru sefi de stat chiorul fiind al cincelea si cel mai prost dintre ei.

  • 119

    @nae :mai nae,tu zici ca ai 2 joburi,dar daca ma uit la orele la care postezi si cam peste tot ,cantitati de nu te joci,raman derutat cu intrebarea: oare unde (tu zici la privat) lucreaza omul asta,cate ore si cum poate sta pe net atat ziua,seara si noaptea ?!?!In privinta copiilor si” masteratul” lor mi-ai adus aminte se “secretarul si cobzarul” DIN MEMORIE :cobzarul (intreaba) tov.prim ala micu ce mai face…a crescut mare…?! secretarul: e bine ,e bine mai alifie,e student…cobzarul: la moskova ?? secretarul: dute dracului, in state mai alifie,in state …Ma intreb si eu,ai tai la moscova ?!?!dece nu ?!

    cobzarul
    2011-09-10 18:42:25 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 120

    eba este un subiect serios?

  • 121

    @nae:

    ,,Pe mine viata m-a pedepsit pentru ca sint analfabet, nu m-a facut europarlamentar”.

    Zici tu asta?
    Nu te-a facut…viata europarlamentar???
    Ciudata logica ai!
    Nici pe mine nu m-a facut viata…..ce sa zic….printesa!
    Pai,mai draga Nae…de ce naiba nu te-ai facut cunoscut?
    Poate te votam si te faceam EU & altii europarlamentar!
    Hai si sa nu-mi spui ca tu nu ai pe taticu`-Presedinte,ca nu tine!
    Nici ca nu esti….nevasta lui Crin Antonescu si d`aia nu ai reusi!
    Nci sa nu invoci faptul ca NU esti fata lu` Sarbu si nevasta lui Ponta!
    Pricepusi?
    Vezi cate ,,analfabete” votaram in Parlamentul European?!
    Daca il mai punem si pe Becali la numar…..

    Si asta ca sa ma rezum NUMAI la ,,finetzurile” din afara tarii!!!
    In rest…avem destui si la ,,intern”: Banicioiu,Negoita,Vanghelie,Aura Vasile si alti….USL-asi de frunte!
    Da` cum pe ei nu-i cheama ,,si” Basescu,hai sa ne rezumam la….Eba!
    Pricepusi CE ma deranjeaza?
    Nu cred,daaa….ma rog!
    Sau…te faci ca nu pricepi,mai bine-zis!
    Te salut!

  • 122

    @nelutiu:
    Hotului de nume

    De ce esti un hot de nume
    Tu ai scris aceasta strofa
    Ti-e frica sa nu lasi urme
    Ori tu esti o catastrofa?

    nelutiu
    2011-09-10 21:29:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari pagina personala
jurnalist Catavencii, scriitor
» citeste biografia

Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Ultimele comentarii

alex mazilu Andrei Plesu antonescu aur Becali blaga blog Blogviu interviu Boc Bucuresti calatorie candidatura catalin voicu cercetare cianura cluj concert crin criza CTP Curtea Constitutionala demisie Dinu Patriciu EBA economie Elena Basescu experiment Facebook FMI fotbal humanitas Iliescu instantanee intelectuali internet Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu manipulare Media Mihai Goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza ortodoxie parlament Parlamentul European pd-l PE Plesu Polirom presedintie protest radu duda Realitatea TV reforma riscograma romani romania rosia Roşia Montana salarii securitate Senat sindicate sondaj sorin oprescu steaua SUA Tariceanu tiff TRU TV UBB uichendist.ro Vanghelie Vasile Blaga

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!