![]() | Un top 5 de Neculai Constantin Munteanu. Cei mai scîrboşi informatorivezi toate articolele de Cristian Teodorescu30 Oct 2011 la 17:56 58 comentarii 2471 vizualizari. |
Neculai Constantin Munteanu publică în serial în revista 22, Top 5 cei mai scîrboşi informatori. I-a cunoscut personal pe toţi cinci, scrie N.C. Munteanu. Toţi au avut legături cu Europa Liberă. Iar cu unii dintre ei a şi lucrat. Pe locul cinci şi eroul primului episod, Emanuel Valeriu. Pe locul 4, Constantin Bălăceanu Stolnici, pe 3 se află Ivan Deneş, iar pe locul 2, Nicolae Balotă.
Despre fiecare în parte N.C.Munteanu a publicat cîte un episod în revistă după o amănunţită documentare în arhivele CNSAS. Le prezintă contribuţiile ca informatori şi numele de cod, le face biografia pe scurt: ce au făcut înainte şi după 1989 şi constată, ca numitor comun, că nici unul dintre ei nu regretă colaborarea cu Securitatea. Cine se află însă pe primul loc în topul alcătuit de N.C.Munteanu?
Trei dintre cei cinci, precizează autorul în primul episod, au fost deţinuţi politici sau urmaşi ai vechii boierimi. Cum Emanuel Valeriu şi Ivan Deneş n-au fost nici foşti deţinuţi politici, nici urmaşi de boieri, înseamnă că pe locul întîi e cineva care a avut legături cu Europa Liberă şi ori a fost deţinut politic, ori provine dintr-o familie boierească – sau şi una şi alta, ca să nu excludem nici o ipoteză posibilă. Chiar dacă-mi trec prin cap cîteva nume, subiectul mi se pare mult prea grav ca să-mi dau cu presupusul asupra idententităţii celui mai scîrbos informator din topul lui N.C. Munteanu.


Costi Rogozanu azi la 16:59 |
Cu Victor Ponta s-au strîns deja destule: rămîne principala problemă a noii legi electorale. [ citeste mai departe ]
Tudor Darie azi la 15:27 |
Așa a fost să fie ca eu să fiu persoana responsabilă din partea Guvernului pentru susținerea [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 15:15 |
Altfel, imi imaginez ca multi vor vota cu mana taiata. Ce vremuri.... macar odata cineva ameninta ca [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:30 |
Update: Grăjdan a fost demis. De aici semnul întrebării din titlu. Oricum, încă o lovitură de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:16 |
A cotit cu dibăcie Băsescu la întrebarea ziariştilor dacă se mai întîlnesc cu el la [ citeste mai departe ]
Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
| 1"Principalele reproşuri venite dinspre PDL şi reţeaua mediatică puternică pe care şi-au creat-o cu grijă în ultimii 5"Retea puternica? Va bateti joc de noi?!? Care este cota de piata a trustului Intact,... | ||
| 2Altfel, pe langa obsesia de a-l suspenda pe presedintepai psihopatologic/psihanalitic e evaluat ca fiind obsesie numai de bassainistii arhaici (Leca si 90 % din autorii VOX)Pentru mine ar fi... | ||
| 3"Dacă Ponta nu intervine în acest caz..." Va interveni, dar la TV.Ponta e produsul politic al lui Nastase, iar legatura dintre cei doi e mai mult decat profesionala. Mirarea si dezamagirea fata de... | ||
| 4"Victore, lasa restauratia pana dupa alegeri!"Pai o lasa! Ce vedeti acuma e CEL MAI CINSTIT guvern pe care il poate oferi USL, oameni unul si unul pusi acolo sa ia fatza votantilor cu cinstea lor.... | ||
| 5Debarasarea de BalabanNoi ne-am făcut treaba cu el Inspectorul peste inspectori Să-l curăţăm pe bombonel O uscătură fără vreascuri!De el ne-am folosit doar noi Dosarul lui demult zăcea Vreo... | ||
| 6Ce penibili sunteti ca-i cereti ajutorul lui Basescu dupa ce l-ati injurat atatia ani! Si nici acum nu renuntati, pe final de articol! Ei bine, aveti tara pe care ati construit-o cu atata truda. Injuraturile... | ||
| Mihai Goţiu 11280 citiri |
| Cristian Teodorescu 11028 citiri |
| Costi Rogozanu 9341 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4265 citiri |
| Alin Fumurescu 4051 citiri |
| Constantin Creţan 3412 citiri |
| Dorin Tudoran 2926 citiri |
| Iulian Leca 2845 citiri |
| Elena Vijulie 2794 citiri |
| Laura Cernahoschi 2698 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Iulian Leca 3 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61672 citiri |
| Cristian Teodorescu 41368 citiri |
| Costi Rogozanu 38533 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18313 citiri |
| Alin Fumurescu 17957 citiri |
| Viorel Dobran 12357 citiri |
| Dan Duca 11293 citiri |
| Constantin Creţan 11171 citiri |
| Elena Vijulie 9419 citiri |
| Iulian Leca 9107 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Iulian Leca 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
CEI MAI SCARBOSI INFORMATORI SUNT AGENTII STRAINI CARE MISUNA ZIUA IN PLATOURI DE TELEVIZIUNI IAR SEARA LA AMBASADE STRAINE,CA SA TOARNE INFORMATII VITALE ALE INTERESULUI NATIONAL!
2011-10-30 18:20:06 | Raporteaza
Un agent strain e spion, nu informator al Securitatii.
2011-10-30 18:25:37 | Raporteaza
e plin de spioni in tara romaneasca,SRI-ul doarme,sforaie,SIE prin razvan ungureanu face pleaciuni la israel,la Hebrew univesity,cu holocaustul lor,iar noi vorbim de Securitatea diabolica.
TOTI cei desconspirati sin in care s-a aruncat cu pietre sunt din anii tiraniei Ceausescu.
uitam INTENTIONAT sa spunem de cei din anii stalinismului,pentru ca erau EVREI,ca burah tescovici alias Teohari georgescu,MAI,
Nicolschi,boris grunberg, ernest neulander,tatal lui petre roman, tisminetki,tatal lui Tismaneanu,care azi ne da cu nerusinare lectii de democratie.
Copii lor nu sunt spioni mossad,ci mari democrati cu cravata capitalista! e RIDICOL!
iar noi desconspiram pe X si Y,de preferinta roman,si daca se poate sa fi fost si din unitatea anti-KGB,adica anti-iliescu,roman,BRUCAN(stalinistul Brukner,evreu acuzator public,criminal de razboi)
iar TROSCA si eroii revolutiei anti-KGB din 1989,sunt azi blamati.Romania e ocupata de acesti agenti,iar noi TOT pe Securitate dam vina!
iar securistii reciclati,ca iliescu-KGB,au devenit mari regalisti.In situatia asta sper sa faceti cunostinta cu MIRON COZMA,ca ministru de interne! m-am saturat de voi!
2011-10-30 18:34:34 | Raporteaza
Al cincilea este hurezean.Pariu????
2011-10-30 18:43:28 | Raporteaza
Sa spui “scarbos” la cineva care a stat in puscariile comuniste – turnat de obicei de catre un tanar viitor activist/securist – mi se pare o obraznicie. Dupa 17 ani de puscarie Coposu a fost etichetat turnator, in schimb Ion Iliescu, cel caruia securistii ii raportau aliniati succesele, a devenit un monarhist respectabil.
Nu avem dreptul moral sa ne legam de cei care au fost aruncati in inchisori. Ba as putea pune problema altfel. De ce nu i-am scos noi imediat din inchisori si i-am lasat sa fie chinuiti, schimonositi ,pervertiti? De ce, ca am fost lasi?! Daca am fost lasi atunci, mai usor cu vitejia acum. Sau , mai elegant spus, ciocu’ mic.
2011-10-30 18:50:08 | Raporteaza
Europa Libera a fost franc-masona,anti-ortodoxa,iar azi ne da lectii de moralitate.
Hurezeanu,culcer(aia care se plange ambasadorului USA contra Romaniei),si alti bosorogi nesimtiti,ca bine zice Crin antonescu
ne invata ce e democratia.Astia sunt penibili!!
Ceausescu a ascultat orbeste de diabolicul rabin rosu MOSES ROSEN,si a imbogatit banciile judeo-capitaliste mondiale,INFOMETAND poporul roman!!!
iar Europa Libera a profitat din plin,ca sa strige contra nationalismului ceausist!
TOTUL e concentrat CONTRA poporului roman!!!!!!!! U.E. FMI,NATO, CSI, MOSSAD, ISRAEL, USA,CHINA
au distrus poporul roman,iar azi visati la regele Mihai NKVD-istul lui BODNARENKO.sunteti RIDICOLI!
2011-10-30 18:50:27 | Raporteaza
@ gigi,
trezeste-te, nu despre spioni este vorba (chiar a precizat dl Teodorescu). E vorba de turnatori ordinari.
@ constantin,
si pe mine m-a strafulgerat ideea, dar nu cred (despre multi nu mi-a venit sa cred).
2011-10-30 18:51:42 | Raporteaza
Securitatea dupa 1963 a fost formata de sus pana jos cu romani.Consilierii sovietici au fost trimisi in Vorkuta acasa!
asadar a fost o structura romaneasca! ar fi mai bine sa va legati de spionii straini,care au introdus in 1989 avortul prunc-uciderea,iar acum neamul romanesc dispare GENETIC!
spionii aia evrei,KGB-isti ordinari ca silviu brucan brukner,acuzator public stalinist care in 25 decembrie 1989 a insistat la FSN sa-l impuste pe Ceasca inziua de Craciun!
acelasi brucan care a legalizat crima avort in 26 decembrie 1989!
treziti-va odata!! acum vreti sa va legati si de Iulian Vlad,care a facut pactul cu regimul,si care a salvat Romania in 1989 de ,,libia-lizarea,gaddhafi-zarea Romaniei,,?
sau de ,,jugoslavizarea,, Romaniei?
ar trebui sa le faceti statuie acestor securisti romani ca Iulian Vlad, Stelian Andronic,Talpes….
2011-10-30 19:06:41 | Raporteaza
constantin,
Pariati pe o enormitate. Hurezeanu a fost una dintre tintele Securitatii, ca si N.C.Munteanu.
2011-10-30 19:09:13 | Raporteaza
tinte.Ochiti si jucati darts!
e ridicol.Asa de urmariti au fost,si de amenintati aia de la europa libera,ca tot CIA-ul a facut de frica pe el!
mai e un bosorog cu arhivele,care statea ascuns dupa raft,asteptand caderea cortinei de fier,iar dupa 1990 s-a batut cu caramida in piept ce mare anticomunist e ,si ce a daramat regimul Ceausescu de unul singur de la Europa Libera!
sunteti RI DI COLI!
in afara de Paul Goma,si de exilul legionar,condus de Traian Golea,si inca cativa,Papanace, Valerian Trifa,Calciu dumitreasa,restul au fost niste agenti americani si nimic mai mult.
Asa mult iubeau Romania si ortodoxia,incat pe patriarh il faceau homosexual si colaborator al Securitatii.Si ,,criminal de razboi,, ca sa convina si israelului,care-si puse agenti Mossad pe post de ,,jurnalisti,,
pai mai,de cand NISTE STRAINI VOR BINE POPORULUI ROMAN?
niste straini ca si atatea ocupatii pe care ISTORIA noastra le-a avut!
2011-10-30 19:18:55 | Raporteaza
“Locul 3. Ivan Deneș. Personaj mai mult decât interesant. Viața lui pare un roman și chiar mai rău decât atât. A fost cel mai aproape de a fi infiltrat de Securitate în secția română a postului de radio Europa Liberă.”
europalibera.or../
Deci nu poate fi vorba de dl Hurezeanu!
2011-10-30 19:20:31 | Raporteaza
@gigi badulescu:
Esti penibil, securistule!
2011-10-30 19:22:39 | Raporteaza
gigi badulescu,
Delir securistico-legionaroid.
2011-10-30 19:23:57 | Raporteaza
pai ce puteau spune niste agenti straini tradatori de tara si neam despre niste legionari,in afara ca sunt drogati,criminali de razboi,securisti,KGB-isti,homosexuali?
2011-10-30 19:34:42 | Raporteaza
tovarasu Plesita a ucis legionari in munti pe vremea tiraniei stalinist-dejist-paukeriste,deci nu putea fi legionar,ci un simplu criminal.
Asa criminal ca a ,,uitat,, sa ucida la europa libera pe agentura CIA,Mossad,KGB de la europa libera masona,ci s-a legat aiurea de Paul Goma, un basarabean patriot ,care scrisese favorabil despre legionarii torturati la Pitesti in 1951,de catre evreii Fuchs si Steier,precum si de nicolschi,nascut boris grunberg!
ati fost mana in mana,iar acum va dati garnitura anticomunista ca e la moda.
Mare pacat ca Ceausescu a fost manipulat de rabinul rosu Moses Rosen,pentru ca a suferit poporul asta roman,batjocorit de toate ocupatiile,tiraniile din istorie!
2011-10-30 19:39:08 | Raporteaza
iata spre exemplu un domn care are nume de cod(numele de la Sinagoga diabolica e strict secret),care ziua e in platou la Realitatea,si antena 3,4,5,6,7, iar seara pe la ambasada israelului si USA( ca si Gitenstein e tot evreu,dar american). Conform wikileaks acest tovaras Chirieac merge des pe la ambasada USA cu informatii despre Basescu!! si mare formator de opinie,in loc ce sa fie expulzat imediat de SRI…..acesta e mai periculos decat orice alt turnator,agent,spion.Si e DOAR UN EXEMPLU!
roncea.ro/2011/../
2011-10-30 19:53:52 | Raporteaza
am plecat sa-mi iau medicamenteleeeee!
2011-10-30 20:52:16 | Raporteaza
n.c. munteanu nu a fost si el informator al securitatii?
2011-10-30 20:56:46 | Raporteaza
tipic Securitatii.
te compromitea cu medicamente,iti inventa scrieri care nu-ti apartin,te facea nebun,homosexual,ori ca aveai o amanta,ori ca erai agent strain,ori ca erai terorist.
2011-10-30 21:09:41 | Raporteaza
@Cristian Teodorescu: Şi eu îl suspectez pe Hurezeanu. Ei, şi ce dacă, cine sunt eu? De ce îl suspectez? Domnul Hurezeanu a atacat un personaj de înalt rang dintr-o ţară vecină intempestiv, fără să aibă toate datele problemei, însă era în acord perfect cu o campanie de denigrare pusă la cale de principalele centre bancare. După criteriile mele; un om care se pune în slujba intereselor “altora” chiar cu riscul de a cădea în penibil face orice pentru bani.
2011-10-30 21:44:30 | Raporteaza
@constantin: Asa am crezut si eu, dar cred ca ne inselam. Hurezeanu e in aceeasi barca cu autorul articolului, serveste de la acelasi hidrant/batista. Cum sa ni-l ofere pe tava ? Mai degraba cred ca e cineva din tabara pro-Basescu, prea sintem tinuti cu sufletul la gura si ni se da informatia cu lingurita de dulceata, cu scopul de a mari tensiunea astfel incit dezvaluirea sa cada ca o bomba…
2011-10-30 22:01:21 | Raporteaza
Ar putea sa fie detinutul politic I.C., poet si critic literar.
A fost dovedit ca turnator al securitatii printre scriitori si a colaborat cu Europa libera.
2011-10-30 22:19:19 | Raporteaza
Pe locul 1 intre spioni este sigur Emil Hurezeanu,cel care ne da lectii de democratie si iubire apoporului ales
2011-10-30 22:50:09 | Raporteaza
Varsta mea imi permite sa am un remember cu acel crainic al E. L. si toate evenimentele de prin preaajma!
Parlamentul si Institutiile Statului sunt formate 90% din securisto-comunisti care prin relatii rezista reformei! Doar un razboi civil va ”reforma”! PACAT!
2011-10-30 23:10:03 | Raporteaza
Cristian Teodorescu: “Hurezeanu a fost una dintre tintele Securitatii, ca si N.C.Munteanu”
Nu, Hurezeanu n-a fost, nu este, nu va fi ca Hurezeanu. HUREZEANU A FOST AGENT DIE. ACUM ESTE SIE ! FIIND INCA ACTIV, CNSAS-ul N-ARE NICI O INFORMATIE DESPRE EL.
2011-10-30 23:18:41 | Raporteaza
*N.C. Munteanu n-a fost, nu este, nu va fi ca Hurezeanu.
2011-10-30 23:19:42 | Raporteaza
@Dragos: Asa e, Munteanu nu e sluga la Vintu, nici nu sustine cu argumente in care nici el nu crede ciuma rosie, haita comunistoida pe care o critica cu stea pe cind lucra la Europa Libera…
2011-10-30 23:54:05 | Raporteaza
Si Munteanu si Hurezeanu au fost si sint informatori (normal ca trebuie sa-si informeze si superiorii dar si sponsorii privati) agenti de influentza si ofiteri sub acoperire, ambii activi. Acuma joaca teatru de doi lei pe o tema despre care stapanii lor ne-romani le-a spus ca ar prezenta , cica, interes pentru romani. Cica sa ne doara-n koor de securitate, de religie si de stinga-dreapta si de anticomunism. Astea ar vrea ei sa fie temele si preocuparile noastre.
Dar voi la ce altceva va asteptati de la trusturile de presa si de la cozile lor de topor numite jurmalisti ? Oamenii muncesc cu gura (pe sticla
) si cu mina (pe tastatura) . Pentru o paine, un suc sau orice altceva vine pe hidrant prin basista. Batista basista, basista batista, tot un drac. Vorba lui @gigi , tot mossad/cia/kgb scrie pe ei.
Pe astia ii incapacitezi foarte usor: spui cu voce tare adevarul despre ei si despre vrajeala lor si nu-i mai bagi in seama. De-alde expirati reactivati ca Ciorbea, Munteanu, Cozma si Hurezeanu. Pariu ca in curand apar si Halaicu si Radu Vasile. Si dragastolo.
2011-10-31 09:44:37 | Raporteaza
@Cristian Teodorescu: Pai cum sa zica ceva nasol de colegu’ de trust?
)
Rusinica Domnule C.T. mai ales ca sta numai in bratele vantului…
2011-10-31 09:47:38 | Raporteaza
Eu zic că pe primul loc în topul lui N.C. Munteanu se află…N.C. Munteanu!
2011-10-31 11:01:39 | Raporteaza
ma doare in basca de toti turnatorii.Nimeni dar absolut nimeni nu are voie sa-i judece.Sa se puna in pielea lor in timpul respectiv sa se intrebe ce ar fi facut ei in situatiile respective si pe urma sa judece pe altii.Asa ca nu are nici-un rostr dezgroparea mortilor.Serveste la ceva. Va creste pib-ul tarii si lumea va trai mai bine daca aflam ca XX a fost turnator. Nu.Asa ca vorbim de tinte false care nu ne vor schimba cu absolut nimic viata.
Sa nu zica cineva ca am fost securist si iau apararea securistilor ca nu am fost nici securist nici membru pcr si nu am nici-o treaba nici cu militia nici cu securitatea. Nu m=au deranjat niciodata.Stit de ce? mi-am vazut de treaba mea.
2011-10-31 11:23:29 | Raporteaza
Nae,
eu nu cred ca s-au facut presiuni enorme asupra cuiva de a adera la Securitate. In orice caz nu asupra majoritatii. Ei s-au oferit constienti de raul pe care-l fac altora gandindu-se doar la beneficiile personale. Si tu ai vrea sa-i indragesc ?
Aaaa ! Ai dreptate ca nu trebuie sa ne macine intratat problema, insa eu as considera o schimbare benefica daca romanii nu s-ar mai grabi in spirit de haita sa adere la ASTFEL de structuri.
2011-10-31 11:54:46 | Raporteaza
@nae: Iata ! A vorbit si nae
Cand se scarpina la ..basca.
Pe tapsan daca nu-i ploaie,
Tare-i place ca sa pasca.
2011-10-31 11:59:39 | Raporteaza
@nae: Ești dovada clară că Big Bang-ul n-a însemnat nașterea universului, ci avortarea lui.
2011-10-31 13:47:29 | Raporteaza
@nae:
“Nimeni dar absolut nimeni nu are voie sa-i judece”.
Mai Nae..de judecat ii judeca Dumnezeu. Sau soarta. Sau “mama natura”.
Insa nu imi poti tu si nici altcineva sa nu le trag cate o flegma in ochi.
Are rost dezgroparea mortilor pentru ca toate curvele astea defileaza pe toate ecranele la televizor, sunt in parlament (unul chiar vicepresedintele senatului) si chiar de Basescu spui tu de vreo 10 ori pe saptamana ca a fost securist sau informator. Si toti astia apar senin si ne dau noua lectii despre democratie si morala. Si suspenda presedinti, si vor influenta nationala samd.
P.S. De-aia nu imi place mie de tine…pentru ca judeci cu masuri diferite aceleasi fapte in functie de interesele tale.
2011-10-31 14:27:40 | Raporteaza
@Cristian Teodorescu #9: Așa știam și eu. Așa a spus și domnul N. C. Munteanu în câteva rânduri. Sper că nu. Domnul Hurezeanu face parte din larga categorie a celor care au ținut cu tot dinadinsul să se compromită în regim de libertate dâmbovițeană (ca și Răzvan Theodorescu, Mircea Dinescu ș.a.).
Prin 1987-1988, am găsit, într-o librărie de cartier (în Focșani) Arta lecturii, de Nicolae Balotă. După câteva luni, în aceeași librărie, am găsit Ideile politice și iluminismul în principatele române, de Vlad Georgescu. Și, da, am spus bine, era vorba de o librărie, nu de un anticariat (prima era din 1978, iar cea de-a doua din 1972); cărțile erau în stare foarte bună. Am pus cele două întâmplări pe seama inculturii to’arșilor care se ocupau de cultură pe vremea aceea și pe scăpările lui Dulea, însă după mulți ani mi-am dat seama că Securitatea a fost o maestră a diversiunii. În vara lui 1989 aveam să găsesc la cel mai mare magazin de discuri dn oraș albumul Mugur de fluier – nu cu mult timp în urmă ascultasem Mica țiganiadă la Metronomul lui Radu Teodor. Pentru cei care nu înțeleg despre ce vorbesc, am să fac precizarea că acele cărți și albumul Phoenix nu aveau nimic subversiv în ele, dar faptul că autorii lor părăsiseră România lui Ceaușescu îți crea sentimentul că subminezi cultura oficială.
N-aș pune un pariu, dar țin să spun că, dintre cei de la Europa Liberă, domnul Stânișoară nu mi-a plăcut niciodată, iar după ce, la o masă rotundă, i-a scurtat abrupt intervenția domnului N. C. Munteanu, am evitat emisiunile dumnealui.
2011-10-31 14:48:29 | Raporteaza
Draga domnule Tedorescu,
Ivan Denes a fost si detinut politic nu numai spionel & turnator. Pe locul I in topul leprelor va fi cine nici nu gindul nu ginditi. Daca vreti, facem si un pariu, asa in dorul lelii, pe cuvint de onoare si nimic mai mult, ca nu-l ghiciti. Si, cind ne intilnim, cine pierde da o bere!
Va prindeti?
2011-10-31 14:52:04 | Raporteaza
Nicu,
Eu stiam ca Denes n-a fost detinut politic. Daca chiar a fost, atunci am alte trei nume in cap, din categoria celor eliminate. Asa ca tin pariul. Si sa auzim de bine.
2011-10-31 16:48:08 | Raporteaza
@ribelalu`:
Tu nu tii cont de o treaba, si multi altii de pe-aici.
Securistii astia au fost si ei de mai multe feluri.
-securisti nationalisti, cu doua subgrupe, rusofilii(astia erau si agenti dubli) si romanii verzi,
-securistii internationalisti, de multe ori agenti dubli, dar cu deschidere inspre diversele orientari vestice,
-securistii fara convingeri, dar cu mare dragoste de bani care isi ofereau serviciile cui oferea mai mult.
-si mai erau vreo cativa , majoritatea gruparilor aflandu-se in conflict.
Acuma ce vezi tu pe blog, sunt si foarte multi securisti care se apostrofeaza si ei intre ei nu numai cu nonsecuristii, de-aici si jumatatile de masura.
2011-10-31 16:59:19 | Raporteaza
@mariusv:
circula o legenda precum ca suzana gadea marea sefa a culturii comuniste, bombardata de volumele istoriei religiilor, ar fi exclamat : “da cine se crede tovarasu asta, Eliade de scrie asa mult despre religie? Ia sa mi-l trimite-ti la mine!”
2011-10-31 17:09:33 | Raporteaza
@Radu D. L. Popescu:
Nu știam chestia asta, dar Europa Liberă s-a ocupat copios de tovarășa Gâdea, la Actualitatea culturală românească sau Povestea vorbei.
2011-10-31 20:24:01 | Raporteaza
@Radu D. L. Popescu si mariusv , dintre voi doi care-i telectualu si care studentu ? Ca va vad pe amandoi tare antecomunsti de dreapta , exact ca pe hurezeanu, munteanu si basescu
” sa mi-l trimite-ti la mine!”
2011-10-31 20:51:25 | Raporteaza
@voi sinteti cei mai culti si telectuali in cap din redactie, fraierilor agramati ?: Tu ești nae?! Din câte am observat, omul pusese niște ghilimele pe-acolo. Ghici ce funcție au semnele alea într-un text! Că textul tău, deși are numai 3 rânduri, conține și un anacolut. Dacă scriai mai mult de 200 cuvinte, sunt convins că ai fi intrat în comă. Dacă nu ești nae, rămâne valabil și pentru tine ceea ce i-am spus lui la # 34.
2011-10-31 22:14:04 | Raporteaza
Zi dupa mine cu voce tare: “trimite-ti”. Poti sa exclami, ca sa faci exact ca madam Gadea
Ok.
Acuma zi iarasi, de data asta fara liniutza
mariuse, tu esti ala inteligentu de la irealitatea, “sistemul central nervos”
2011-10-31 22:46:24 | Raporteaza
…fac misto de voi papagalilor , voi cu sulfica barbu si cu cealalta proasta fudula, macavei, scrieti “anticamera” in loc de “antecamera” . Voi astia de la irealitatea basista (pleonasm) sinteti notorii pentru agramatisme
Si mai gindeste-te la analcultismu ala , poate totusi ti s-a parut 
2011-10-31 22:53:58 | Raporteaza
@mariuse tu esti creieru ? daca da, mai si functionezi sau doar iei salariu de specialist ?: Acum este clar că ai intrat în comă și din starea aceea ai regurgitat două postări de toată jena. De unde-ai scos-o pe aia că aș lucra la Realitatea, nefericitule?! Ai picat și tu azi pe-aici, ca o flegmă împrăștiată de copitele calului și roata căruței. Nu ești decât un pierde-șanse jalnic și jenant. Ai impresia să ești haios, că „faci mișto“. Ești amuzant ca o durere de dinți. Mai folosești și cuvinte care pentru tine sunt pure abstracțiuni (cum ar fi creier, spre exemplu). Caraghiosule!
2011-11-01 00:07:58 | Raporteaza
Da, mea culpa!
Suzana a exclamat in scris, si acum exista rezolutia pe cererea de publicare. De aia sunt ghilimelele.
2011-11-01 06:23:13 | Raporteaza
N-a existat si nu exista ci face parte din categoria cazii cu robineti din aur a lui Ceasca. Ghilimelele le-ai pus pentru ca era citat , nu pentru ca era citarea unei expresii verbale altfel decat a uneia exprimata in scris. Nu exista asa ceva in gramatica nici pe vremea lui Goga si nu exista nici acum, indiferent ce scuze si explicatii trase de parul pubian din nas scoate Funeriu si inghititi voi la irealitatea.
Mai incearca, poate te scoti. Cheama-l pe Pentia , poate aduce el de la CERN dovezi ca n-am vazut noi bine cat de fraieri sinteti
Poate scoate si-o teorie, cu care sa va scoateti, ca aia a lui Funeriu 
Pe saitul irealitatea aveti mai multe greseli gramaticale decat comentarii pe bune (adica nu din redactie sub nick-uri ca “alupigus” si “nepotu”) iar dacaadaug si minciunile sfruntate …. ies mai multe decat totalitatea harticolelor publicate, manca-ti-as
Haoleo, hahahaha .
2011-11-01 07:08:41 | Raporteaza
Marmoto,
n-ai deloc simtu’ umorului, pe bune!
Tocmai mi-am cerut scuze, ce vrei sa-mi fac harakiri?
restul era doar o ironie.
2011-11-01 08:15:34 | Raporteaza
@Cristian Teodorescu: A fi spion, a-ti trada tara, e ceva onorabil? E la fel de abject cu a fi turnator.
2011-11-01 20:15:28 | Raporteaza
@marcello: nu, dar e profitabil. De-aia tu ai ramas cu onoarea iar eu si complicii mei si familia mea am obtinut si am ramas cu profitul, puterea si imunitatea. Atentie ce-ti doresti ca s-ar putea sa obtii exact aia. Mie mi s-a intamplat. Tu esti sigur ca dupa onoare alergi ?
2011-11-02 08:24:16 | Raporteaza
Ce surpiza!!!
N-ar fi ghicit nimeni.
europalibera.or../
2011-11-02 08:28:25 | Raporteaza
Prin adresa P4524/06/22.10.2009 CNSAS imi comunica faptul ca dl. Corneliu Munteanu numit in mai 2005 de guvernul Tariceanu(nu intamplator fiind un soi de fost cumnat al acestuia) in functia de Director General al Agentiei Nationale pentru Substante si Preparate Chimice Periculoase(desfiintata prin asimilare de Garda Nationala de Mediu, probabil in urma mustrarilor de constinta, de acelasi guvern Tariceanu in ianuarie-februarie 2008) a fost recrutat ca informator pentru acoperirea informativa a Centrului de cercetari coloranti al ICECHIM Bucuresti, activand ca informator in perioada 1983-1988 cu numele conspirativ ”D.R.Popescu”
Cota dosarului: R 87763.
Oare legea nu prevedea la data numirii acestui domn ca persoanele ce au activat ca informatori ai Securitatii nu pot detine functii de demnitari ai administratiei publice centrale?
2011-11-04 15:34:58 | Raporteaza
mereti in siberia securistilor!KGB-istilor.cine se simte sa plece in Novoroskibirsk!
2011-11-06 15:46:26 | Raporteaza
Eu cred ca no.1 este chiar N.C. Munteanu. Corespunde din toate punctele de vedere. Sau ofiterii acoperiti nu se pun?
2011-11-08 00:45:18 | Raporteaza
Da multi ati sarit ca arsii,toti ati soptit pe atunci sau chiar ne-ati pandit de sub aripa ocrotitoare a comunismului nationalist,securitatea?
2011-11-10 05:29:39 | Raporteaza
Da si ?
Cui ii mai pasa de ce zic unii sau altzii din latraii de meserie?
Da cu zoaie NCM despre fostii latraii din tabara antagonista ? Ei si ce? Cui ii mai pasa de fosila vie ?
PS atzi citit ceva de Alex Mihai Stoenescu ?
Poate si pentru ca e de impact, e actual si prizat sau daca nu macar vandut , poate de aici si ura latrata in stilul caracteristic de frustrat al lui NCM la adresa lui Stoenescu. Altfel … ei si ce?
PPS pe cine a bagat la temnitza Stoenescu si cum ar fi tratat el in America de azi respectivii daca ar fi acuzatzi de sprijinire (prozelitism sau actziuni de suport material) a unor retezle etichetate ca teroriste?
2011-11-10 06:48:27 | Raporteaza
adevarul.ro/act../
2011-12-03 23:25:34 | Raporteaza