![]() | Unde e Băsescu pe care îl cunoşteam?vezi toate articolele de Laura Cernahoschi20 Nov 2009 la 20:42 57 comentarii 1533 vizualizari. |
E trist. Nu mai are forţă, nu mai are pasiune, nu i se mai vede lumina aceea a luptei în ochi. I s-a luminat privirea doar când a vorbit despre educaţie şi despre agricultură. S-a bâlbâit şi a depăşit timpul la discursul de început. A fost singurul candidat care a făcut-o. Oboseala şi-a spus cuvântul. Nu a răspus, aşa cum îi cerea Turcescu, de ce vrea să fie preşedintele României, ci s-a lăudat cu ce a făcut în mandatul de până acum. L-a confundat pe Geoană cu Crin Antonescu, spunându-i că urăşte cifrele. Echipa liberală, în frunte cu Crin, a râs. Băsescu nici măcar nu a reacţionat, nu şi-a dat seama de ce râd liberalii. Nu a avut replică. A încurcat data referendumului, vorbind de 22 decembrie, în loc de noiembrie. A înşirat cifre de vizite în străinătate fără nici un folos.
A răspuns off-topic la întrebări. A intrat într-o logică defensivă care nu-l prinde şi nici nu îi foloseşte. A venit cu dosare de sute de pagini despre flotă, încercând să îl pună în off-side pe Crin. A repetat aceleaşi idei pe care le spune peste tot, cu aceleaşi cuvinte, aproape. Am tot aşteptat să îşi revină.
În campania aceasta s-a prăbuşit un mit politic. Şi vă spun sincer că îmi pare rău.
Update final: se pare că CTP, Dinescu şi Tănase au aceeaşi părere. Deci, probabil chiar aşa este.
Update: l-a atacat bine pe Geoană referitor la Vanghelie, Hrebenciuc, dar şi când a spus că l-a sunat timp de două ore şi nu a reuşit să vorbească cu el pentru că era într-o întâlnire cu Sorin Ovidiu Vântu. S-a ferit să îl atace pe Crin în privinţa relaţiei cu Patriciu. Într-adevăr, şi-a mai revenit în secţiunea dedicată temelor precum educaţia şi sănătatea. Dar nu la nivelul la care eram obişnuiţi.
Update 2: Băsescu greşeşte îngrozitor – cea mai frumoasă faptă, creştinarea unui copil musulman. Copiii musulmani sunt sub-oameni??? Urât. Antonescu, în schimb, frumos: “nu am părăsit niciodată pe nimeni cu care am început împreună”.
În general, despre dezbatere, nu cred că e cazul să spun mai mult decât următoarele. La Mircea Geoană, strategiile şi tacticile au fost atât de evidente, încât te apuca râsul. A venit cu un citat din Sfântul Ioan Gură de Aur scris pe hârtie, ca să facă pe împăciuitorul naţiunii. A tot încercat să arunce propuneri de combinare cu liberalii. A devenit penibil prin bancurile cu soacra şi buchetele de trandafiri. Crin Antonescu a punctat mai bine decât ceilalţi, dar a fost şi el prea agresiv uneori. Frumos spus: “ajutaţi-mă să trec de Geoană la 22 noiembrie, ca să trecem de Băsescu la 6 decembrie”.
*Băsescu a folosit un argument în discuţia cu Crin pe care cred că l-a citit pe Voxpublica, scrisoarea lui Crin către Boc din 2007, de a retrage trupele din Irak. Avea în mână chiar articolul de presă la care am dat link în articolul meu.
Etichete: campanie electorală, crin


Costi Rogozanu azi la 16:59 |
Cu Victor Ponta s-au strîns deja destule: rămîne principala problemă a noii legi electorale. [ citeste mai departe ]
Tudor Darie azi la 15:27 |
Așa a fost să fie ca eu să fiu persoana responsabilă din partea Guvernului pentru susținerea [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 15:15 |
Altfel, imi imaginez ca multi vor vota cu mana taiata. Ce vremuri.... macar odata cineva ameninta ca [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:30 |
Update: Grăjdan a fost demis. De aici semnul întrebării din titlu. Oricum, încă o lovitură de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:16 |
A cotit cu dibăcie Băsescu la întrebarea ziariştilor dacă se mai întîlnesc cu el la [ citeste mai departe ]
Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
| 1Supertare articol! Bravo! Esti genial. Ma rog, nu stiu cum te impaci cu omul ce se uita la tine in oglinda, dimineata... nu se uita cu dispret la tine?... | ||
| 2@LUANA: eleno tu esti aia care nu vrei sa pricepi. - bassescu a cumparat un teren ieftin si la revandut mult mai scump aceluiasi mituitor. - bassescu a sprijinit bancile impotriva romanilor. tot el a... | ||
| 3"Cu fiecare numire şi demitere Victor Ponta capătă putere în propriul partid."ha, ha, ha....... mi se pare normal sa capete putere cu fiecare numire cand pui sef la politie pe unu schimbat pentru incompetenta.... | ||
| 4Ma amuza din ce in ce mai mult articolasele lui Cristian Teodorescu! Din ,,vehementul" mitocan la adresa....puterii (de ieri!),a devenit ...pentru puterea de azi,un fel de....nici nu stiu cum sa-l definesc! Un... | ||
| 5salut Costiam trecut doar sa vomit putin... | ||
| 6@bulaSunt Centrale de Baza (cu grupuri mari si foarte mari, deobicei conventionale CTE, nucleare CNE ), centrale pe palier Mediu (cu grupuri ceva mai mici) si Centrale de Varf (reversibile, cu stocare... | ||
| Mihai Goţiu 11320 citiri |
| Cristian Teodorescu 11108 citiri |
| Costi Rogozanu 9572 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4280 citiri |
| Alin Fumurescu 4062 citiri |
| Constantin Creţan 3416 citiri |
| Iulian Leca 2939 citiri |
| Dorin Tudoran 2928 citiri |
| Laura Cernahoschi 2822 citiri |
| Elena Vijulie 2804 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Iulian Leca 3 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61712 citiri |
| Cristian Teodorescu 41448 citiri |
| Costi Rogozanu 38764 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18328 citiri |
| Alin Fumurescu 17968 citiri |
| Viorel Dobran 12362 citiri |
| Dan Duca 11294 citiri |
| Constantin Creţan 11175 citiri |
| Elena Vijulie 9429 citiri |
| Iulian Leca 9201 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Iulian Leca 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
se va redresa din mers(base)!!!
2009-11-20 20:48:57 | Raporteaza
probabil ca e vorba si de faptul ca ceilalti candidati sunt de nivel slab.
2009-11-20 20:50:49 | Raporteaza
Este incredibil cat de papagal poate fi Antonescu. S-a simtit ca pestele in apa cat nu s-a vorbit despre lucruri concrete. Pana a putut sa o tina din mistouri, glumitze si atacuri a fost bine.
Cand s-a ajuns in ora aia de sectiuni concrete… VARZA!!
Evita absolut orice prezentare de planuri concrete, ocoleste orice cifre, puncte clare de atins.
Cred ca s-a ajuns la a patra sectiune deja (Sanatatea) si a fost ultimul la fiecare din cele patru.
PE-NI-BIL! Nu poti sa fi presedinte cu atitudinea asta de golanash si fara gram de pregatire pe subiecte serioase.
Base si-a revenit la cele 60 de minute de intrebari pe sectiunile concrete. E mult mai “in joc” acum.
In turul doi, neintrerupt de golaniile Crinutzului, o sa-l sfasaie pe Mircica.
2009-11-20 20:58:34 | Raporteaza
are rost sa-si consume munitia din prima runda?meciul este intre crin si geoana.ei se lupta sa intre in finala mare.basescu are locul asigurat.e ca un meci amical.are grije sa nu se accidenteze si sa fie in forma mai tarziu prin decembrie.kiar vezi vreun rost pentru o discutie pe teme grele cu crin si geoana?crin nu vrea cifre si date concrete ptr ca nu are.iar geoana nu se baga ptr ca a fost parte la dezastru si basescu-i da peste oki.
2009-11-20 21:02:32 | Raporteaza
e satul de aberatii iar el sa fie singurul care sa spuna ceva concret si nu glume…
2009-11-20 21:07:36 | Raporteaza
base este un om puternic care stie c are de facut pt noi….dupa o asemenea lupta dusa ina ceasta capanie electorala in kre toata lumea toti politicienii adversi si implicit presa lau atacat intruna…c ati vrea acuma sa vina aici sa stea cu gura pana la urechi…puncteaza bine si ataca in momentul potrivit
2009-11-20 21:09:56 | Raporteaza
Normal ca, dupa atetea zile de campanie electorala omul sa fie obosit dar asta nu inseamna ca nu mai are forta.
Va lupta pana la capat pt ca va fi un invingator.
2009-11-20 21:10:02 | Raporteaza
uitati programul de forta de ieri de la bruxelles?
2009-11-20 21:19:10 | Raporteaza
vaai ..ce gest a facut Geoana cu florile…isi iubeste nevasta! felicitari! dar si noi ne iubim pe noi si vrem pentru noi flori infiecare zi si o viata buna! de asta il preferam pe Basescu…e singurul care a spus cu adevarat lucrurilor pe nume!
2009-11-20 21:22:51 | Raporteaza
nu este obosit dar nu are cu cine dezbate subiecte, nu ca nu ar avea ce dezbate sau nu ar mai avea forta.
2009-11-20 21:23:19 | Raporteaza
Basescu a dat dovada de bun-simt in aceasta confruntare. A fost civilizat. Nu a fost atata timp acuzat ca provoaca scandaluri? Acum nu e bine ca doreste sa aiba o discutie de bun-simt cu cei 2 contracanditati? Hotarati-va!!!
2009-11-20 21:31:29 | Raporteaza
Basescu: Nu e el. basescu tre sa rada “ha ha ha” cum rade el, sa arate cu degetul “Asa nu se face”, sa se uite in ochii contracandidatului si sa vorbeasca grav.Unde sunt poantele, unde sunt “EU am facut/am fost”, unde sunt replicile, tag-urile cu care ma obisnuisem? Mi-e mila….la final de dezbatere am ajuns la parerea ca devine batranica care ne vegheaza, ca si Iliescu, si nu-mi place. Isi pune ochelarii si se plimba cu hartii prin platou.
Geoana: Schimb de strategie totala. Interesant. Vrea sa fie “stabilitatea”, punctul de sprijin pentru toate partidele din Romania, “unitatea de gandire” etc.
Cred ca a fost regizat, din cauza ca nu s-a prezentat de vreo 2 ori la dezbaterii, ajunsesem sa cred ca e prost. Acuma orice gest mi se parea “wow”. A jucat cartea “eu sunt compromisul”, el era de acord cu toti, multumea la toti, nu se certa, tinteste sa cucereasca nehotaratii care blameaza si caracterizeaza mandatul Basescu cu “cearta”.
Antonescu: ma impresioneaza. Pare tanar, pare energic, pare pregatit, pare hotarat, pare sincer. Imi da impresia ca are prestanta de presedinte, lucrul care pana nu demult i-l imputam. Si cred ca nu sunt singurul. Imi dovedeste ca nu mai e o gluma proasta ca el sa ajunga in turul 2.
2009-11-20 21:34:14 | Raporteaza
Stimata doamna, imi pare rau ca nu intelegeti la ce se referea Traian Basescu cand s-a referit la cea mai buna fapta; asta nu e grav, grav este totusi ca va permiteti sa afirmati pe baza unei deductii obscure ca pentru Basescu musulmanii ar fi suboameni si cel mai grav ca prin statutul dumneavoastra de jurnalista incercati sa manipulati cititorul spre formarea unei opinii care nu se bazeaza concret pe nimic(in afara de concluziile dumneavaostra). Actionand astfel ne oferiti practic un exemplu dizgratios de manipulare jurnalistica si deformare de opinie.
2009-11-20 21:35:56 | Raporteaza
Într-adevar, Basescu a început mizerabil, pe parcurs însa s-a redresat, dar nu la nivelul la care ne asteptam, adeptii sau adversarii.
Este clar ca este extenuat. Daca nu-si ia 3-4 zile d epauza, va capota pâna pe 6 dec.
Antonescu, inconsistent, cum se ajungea la ceva concret, schimba vorba. Are exact atitudinea unei loaze de elev habarnamist, dar obraznic.
Strict tehnic, Gioana a avut cea mai buna prestatie (în afara desigur de gafele caracteristice: fituica cu Ioan Hrisostoma, floricele la sfârsit, ect.) Asta nu înseamna ca Gioana ar fi altceva decât o marioneta inepta.
Bref:
- Basescu foarte obosit, ruleaza oricum în viteza a III-a, având deocamdata o strategie defensiva
- Antonescu, singurul interesat de aceasta confruntare, si-a dovedit lipsa totala de continut
- Gioana s-a confirmar ca Manneken Pis al politicii românesti
2009-11-20 21:39:35 | Raporteaza
corectez: cand a vorbit despre cea mai buna fapta pe care a facut-o.
P.S. E suspecta tacerea dumneavoastra in privinta faptei buna a lui Geoana: ca n-a dat-o afara din casa pe soacra-sa (desi si eu as putea deduce din tonul domnului Geoana ca ar fi avut motive).
2009-11-20 21:39:43 | Raporteaza
Este adevarat ca Traian Basescu nu era intr-o forma fizica buna, darfiecare are momente din astea, chiar si cei tineri. Observ ca se face mare caz de asta, ceeace arata ca, oricat de intelectuali publici si vizibili sunt unii, sunt, in definitiv, tare rudimentari.
Mie Basescu mi-a placut cel mai mult, acesta este Basescu cel adevarat,in care am crezut si cred si care se vedea mai greu atunci cand exagera cu glumele, hahaitul si celelalte.
2009-11-20 21:46:40 | Raporteaza
@sorin
ai dreptate poate fara sa vrei ca crin PARE sa fie tot ce spui.el nu este cu adevarat este o parere.la prima confruntare directa se desumfla.ailalti doi cel putin sunt ei insisi si nu doar par a fi.pe unul l-a numit iliescu si asa este.pe celalalt l-au votat romanii si este presedinte,nu pare.si va mai fi.cu pareri nu prea se skimba nimic.
2009-11-20 21:49:55 | Raporteaza
Nu stiu cine a castigat dezbaterea, dar mi se pare clar ca Basescu a pierdut.
Sper sa piarda si alegerile – cine le castiga a devenit chiar maai putin important.
2009-11-20 21:50:24 | Raporteaza
Acum… intre doua ture de biberon ce am vazut…
1. Geoana a tintit publicul lui Iliescu si atat… echipa si-a facut bine treaba, la fel si sotia… El a recitat bine, iar pentru publicul lui – zona Moldovei, in general ruralul, iar in urban cazurile socialea – a fost suficient cat sa fidelizeze… a mai bagat si treaba cu familia si biserica deci…
2. Crin – bine, aproape m-a convins pe zona de declaratie pur politica, dar nu m-a convins absolut de loc ca este pregatit (poiate peste 5 ani)
3. Basescu – cred ca problemele pe care le avea la tiroida i-au priit in politica… va dau dreptate, este obosit… dar, de cativa ani in coace ma tot inteb cum de a putu rezista tuturor atacurilor venite din toate partile…undeva lucrurile se deconteaza si la el… Cred ca in turul 2 nu vom vedea un Basescu rapace, dar cred va da dovada de ablitate si cred ca va trece la atac… Este foarte greu sa te reinventezi dupa 5 ani cand a trebuit sa scoti toate armele atat pentru a para cat si pentru a ataca
din pacate m-am uitat vaca si am ramas bou
_)))))), intentia mea de vot ramane aceeasi: Geoana in nici un caz, nici nu m-a vizat; Crin inca nepregatit prin urmare, avand aceleasi probelemde tiroida… ma tratez 
2009-11-20 21:53:23 | Raporteaza
Laura, bine punctat! Pana si comentariile sustinatorilor lui Basescu au obosit, au un aer de resemnare.
2009-11-20 21:58:43 | Raporteaza
@Sorin si alti energici, cind Basescu spunea EU am facut etc, te gindeai ca-i “dictator”, acum daca e soft, ti-e mila. Si mie mi-e mila ca depinde de votul unor oameni atit de superficiali.
@Laura, ei, da, bravo! Asa da! Daca CTP, Dinescu si Tanase sunt de aceeasi parere, precis ai dreptate! Ei sunt obiectivi beyond doubt sinu-si pot retine admiratia fatza de un tinar energic si extrem de odihnit!
@Iarta-ma ca te intreb, cind vorbesti de Antonescu la fapte bune si spui “frumos” nu e nimeni care sa te ajute cu un IQ, o roseata in obraji, ceva? Ca n-o fi toata ziua zi de leafa?! Sau mai stii? (1) Si-a inceput discursul despre sanatate amintind transparent de suferintele sotiei, ce e greu de inteles?! (2) Imi spune din proprie initiativa ca n-a lasat-o la greu, cind ea s-a sinucis singura in casa? Cit de nesimtit poate sa fie, cit? Dar tu?
2009-11-20 22:03:11 | Raporteaza
@crina geoană
Dacă-mi permiteţi dră Cernahoschi, sunt manipulat de dvs., aşa că am să-ncerc eu să-i demonstrez despre ce e vorba: întrebarea viza cel mai mare bine făcut. băsescu spune că cel mai mare bine e creştinarea unui prunc (digresiune: conform Coranului toţi ne naştem muslemi, adică drept-credincioşi, doar că părinţii ne pun pe căi greşite). Ergo e foarte bine să fii creştin, şi nu prea bine să fii musulman, deci musulmanii sunt puţin debili (un fel de suboameni). Pricepi Crinuţa? Manipularea e la Băsescu şi la Geoană, halal stat laic.
2009-11-20 22:06:11 | Raporteaza
Şi dacă nu este aşa?
2009-11-20 22:09:22 | Raporteaza
@Marius Cosmeanu, ca tot jurnalistul obiectiv si siderat ca i s-a furat poza! Marius, bine punctat! Treci pe la casierie!
2009-11-20 22:11:53 | Raporteaza
Laura, cred ca te grabesti cu concluziile
. “the only thing you can guess about a broken down old man is that he is a survivor.” ce sens are sa-si termine munitia din primul tur?
2009-11-20 22:13:51 | Raporteaza
am inteles perfect Laurica (pardon am vrut sa zic onofre).
Sunt cam obosita in asta seara si mai fac greseli de spelling, dar nu de perceptie.
Felicitari pentru numarul de prostaci reunit pentru sustinerea unei postari atat de penibile. De departe cel mai penibil ramane Liviu:
“Nu stiu cine a castigat dezbaterea, dar mi se pare clar ca Basescu a pierdut.
Sper sa piarda si alegerile – cine le castiga a devenit chiar maai putin important.”
Intra clar in categoria lui Antonescu care ar vota pe oricine (Vadim Becali) numai sa nu iasa Basescu.
Lamentabil!
2009-11-20 22:15:11 | Raporteaza
@ Marta
Nu mi-e mila de Basescu, “rad-de-bucurie-ca-a-ajuns-asa” mila de Basescu. Tocmai, ca eram invatat cu altceva. Ma asteptam la un croseu, sa numar punctele ca la box sa ajung la cifre astronomice 10-0 ptr Basescu. Nu s-a intamplat. Sunt dezamagit, ceea ce implica o simpatie pe care i-o port.
Si mie mi s-a parut ciudata replica cu musulmanul, trebuie sa recunosc. Mai degraba spunea ceva mai glumet, “am trecut o batrana strada”, generalist, modest, cuprizantor.
Ma asteptam la niste replici mai inteligente. Chiar mai crede cineva ca o dezbatere ne duce pe locul 7 in Europa? Ce rost au dezbaterile? Sa cunosti caracterul persoanei care urmeaza sa detina functia. La fel cum in Paris, primarul deschide biroul in fiecare an o saptamana pentru public, si se vede o diferenta de la cer la pamant din felul in care o mobileaza, stilul, personalitatea si ceea ce va face. La fel cum presedintii americani isi mai schimba cateodata biroul.
Asta asteptam de la o dezbatere, si din perspectiva asta privesc.
2009-11-20 22:32:53 | Raporteaza
“Stiti de ce a castigat Basescu nu doar dezbaterea ci si Presedentia in seara asta ? A fost afirmatia lui de la sfarsit: “Am crestinat un copil musulman“.
In vreme ce Crin si Mircea baiguiau penibil despre mama soacra si alte cele, Basescu a lovit coarda neamului nostru, descriind cum sotia musulmana a fostului lui adjunct, Ionescu, i-a adus fetita Ioana, spre a fi botezata in credinta ortodoxa – ca sa ii poata pune flori la mormantul tatalui ei, care-a murit prematur.
Cu asta le-a pus pur-si-simplu capac concurentilor lui. A fost destept si mai ales, a spus-o in mod natural. Nu a recurs la gestul veros de a oferi flori sotiei, precum ceilalti doi, care tocmai acum si-au amintit sa le cumpere – ce ipocrit ordinar este barbatul care se foloseste atat de cras de sotia lui!”
2009-11-20 22:52:27 | Raporteaza
era la tv daca te uitai atenta! poate pare obosit ca s-a saturat de cei care si-au facut un obicei sa il atace! dar a rezistat foarte bine, pentru ca Basescu nu a obosit sa conduca tara asta si mai poate…pentru ca nu e crispat si nici speriat! nu ma crezi? citeste : morar.catavencu../
2009-11-20 22:56:42 | Raporteaza
Geoana, unul dintre cei mai mari comunisti in viata, vrea mereu sa para ce nu este, si anume un diplomat si un politician desavarsit. El nu reprezinta o optiune, tara asta are nevoie de oameni care au schimbat si cauta mereu sa schimbe ceva cu scopul de a pozitiona aceasta tara in randul statelor civilizate.
2009-11-20 23:27:23 | Raporteaza
Am auzit multi care intreaba asta.Am auzit si o explicatie,cum ca domnul Basescu,este altfel intrucat a facut aceea operatie,si nu mai are tiroida!Eu cred ca e cel mai bun,a fost bun la dezbatere,echilibrat in comparatie cu ceilalti!
2009-11-20 23:32:10 | Raporteaza
Mai ziaristii lu’…voxpublica Cernahoschi si Cosmeanu: ia uitatzi-va acum la “Nashul” sa vedetzi cum a “inviat” Basescu precum slabanogul din Evanghelie. Mari fraieri suntetzi…..
2009-11-20 23:46:37 | Raporteaza
Laura, daca ai vazut la Nashu, Base a zis clar, a fost o atitudine deliberata din partea lui, iar la turul 2 va fi mult mai combativ.
2009-11-20 23:56:08 | Raporteaza
“Basescu pe care il cunosteam” revine in forta in turul 2.
Turul 1 nu a fost competitia lui.
Ar trebui sa priviti mai mult la atletism si sa vedeti ca recordurile nu se stabilesc in semifinale
2009-11-20 23:57:07 | Raporteaza
Am revazut acum cateva zile imagini din confruntarea cu nastase… Transformarea ma uluieste… Atunci – privirea sus, fara biletele, increzator, ferm, abil, siret, vivace… VANATOR! Acum – privirea plecata, ezitant, greoi, previzibil, monoton! Emil hurezeanu a punctat poate cel mai bine in descrierea presedintelui – SEDAT! Pur si simplu nu-mi credeam ochilor! Neconvingator. Si totusi in turul 2 are votul meu intr-o eventuala confruntare cu M GOANA
2009-11-21 00:04:12 | Raporteaza
Mai fato, CTP, Dinescu si ceilalti iau bani grei ca sa minta ca Basescu a fost obosit. Tu? Ai bani de paine?
2009-11-21 00:17:12 | Raporteaza
Cat despre pesoana publica ca si exemplu de moralitate TB a punctat (in sfarsit) la inaltimea functiei sale, si si-a spalat multe pacate. dar extraordinar a punctat Crin: Scrisoarea deschisa a lui Tudor Chirila este un mare exemplu de moralitate mai ales ca ea a fost insotita de un turneu prin licee in care artistul tocmai asta puncteaza: bunul simt si moralitatea. Crin si-a insusit-o la un moment dat si nu a uitat sa fie recunoscator… Cu atat mai convingator mi s-a parut mesajul de la final cand a punctat faptul ca el merge pana la capat cu aceia care i-au fost alaturi. Frumos!
2009-11-21 00:34:37 | Raporteaza
stimata Laura Cernahoschi, manipulare si aici, pe vox publica, rusine! Basescu si-a facut doar incalzirea cu cei doi, stai linistita! si este singurul care a fost on topic la intrebari! ce jenanta esti, Doamne! sau probabil ai dat copy-paste din CTP, Dinescu and co.
2009-11-21 08:25:13 | Raporteaza
Acum am primit confirmarea de ce Basescu nu a vrut cu nici un chip sa fie in platou cu Oprescu si vadim. Il faceu tocanita.
Voi pupinii cred ca v-ati uita pe alte canale probabil la B1 de ati vazut pe base marele invingator cand a luat iar papara
Nu inteleg nici acum cum puteti sustine un om grobian,”consumator de frunte cind este net inferior ca circumvolutiuni pe creie comparativ cu gioana,antonescu,oprescu, vadim.Este vreunul din cei enumerati inferior intelectual lui basescu? daca ai minima decenta ii recunosti nete inferioritate
dupa ce a facut aseara nu va intra in mod cert in turul doi dupa primul loc. Poate nu va intra deloc.
2009-11-21 11:56:11 | Raporteaza
basescu a fost foarte slab pregatit la confruntarea de aseara, nu stiu daca va intra in turul 2,basescu nu mai este ce a fost inainte.
2009-11-21 14:01:02 | Raporteaza
<<>>
Gresita concluzia si grestita intrebarea ta! Am ceva experienta cu lumea “musulmana” si nu pot sa-i condamn nici sa-i admir. Dar gestul lui Basescu e un gest cu o semnificatie simbolica extrem de mare, mai ales cand cresinismul e in recul, cand normele crestine sunt blamate, cand in numele tolerantei ti se cere sa faci rabat de la multe din normele de infulenta crestina pe care le traiesti. In schimb aceleasi norme sunt incalcate in picioare de musulmani, in numele lui Allah. Probabil vei realiza semnificatia lui cand te vei intalnii femei purtand burka pe Champ Elysées in centrul Parisului(eu am intalnit si nu una!). Pot detalia acest aspect pe pagini intregi, cu detalii. Nu are rost… Gestul presedintelui e simbolic, bun si merita apreciat la adevarata valoare.
2009-11-21 14:28:31 | Raporteaza
Basescu e acelasi cu siguranta, doar ca acum e relaat avand in vedere ca asteapta sa vada cu cine se va bate in tutul doi. Abia atunci il vom regasi pe Basescu din 2004. Aseara, desi pt. el confruntarea a fost fara miza, a demonstrat ca e mai bun decat contracandidatii sai. Geoana a venit cu poezia invatata, dar s-a cam blocat cand a fost intrebat de salariul cumnatului sau sau de vizita facuta la Moscova. E acelasi catelus care asculta de Vanghelie, Hrebengiuc si Ilescu. Iar sa ai ca reper moral patriarhul fiindca da bine la batranii de la sate e si mai ridicol cand se stie ce spagi se dau pentru o parohie buna, ce model de moralitate sunt majoritatea preotilor (betivi, curvari si disperati dupa bani)si in ce scandaluri sexuale e implicat BOR. Antonescu in schimb mai are de asteptat si de invatat, e total pe langa problemele economice a le tarii, nu are solutii, proiecte si desi a venit cu revolutia bunului simt, aseara si-atacat rivalii in mod destul de josnic. In turul doi, indiferent de contracandidat, il vom revedea pe adevaratul Basescu si sunt sigur ca inca cel putin 5 ani va sta pe uscat ca presedinte al Romaniei.
2009-11-21 14:41:00 | Raporteaza
O doamne! A tunat si v-a adunat. Cum de mai puteti sa-l elogiati pe Basescu dupa cate a distrus?! Mi-e greu sa cred!
2009-11-21 15:23:23 | Raporteaza
basescu obosit? nu cred. mai degraba inteligent, dibace si incisiv ca de fiecare data. geoana a invatat o arta a dialogului ieftin, sarind randul, facand galagie. el vrea sa arate ca e barbat si cine la invatat a uitat sa il invete ca aceasta se verifica in alta parte , nu in coardele vocale… si dupa atata manipulare si ura practicata pe posturile media impotriva lui , la ce va asteptati? sa rada cu gura pana la urechi? nu cred. a fost un calcul politic , bine facut, cu rezultate , sunt sigur. oricum unul mai destept decat ala in care geoana se da bisericos de mama focului, sau ala in care reperul era tudor chirila. ii lasam pe ei sa se bata pentru ca ne intereseaza ca ei sa fie apropiati la vot, iar noi departe. ce o sa zica geoana cand o sa ia sub procentul partidului? ce explicatie o sa dea. cu ce vine in turul 2? o sa se roage de crin sa iasa in public sa il sustina? nu cred. atunci o sa-si dea in petec si prabusirea e aproape
2009-11-21 15:42:32 | Raporteaza
Doamna Laura, probabil ca sunteti prea implicata in campania domnului Antonescu ca sa vedeti adevarul. Antonescu a aburit pe toate temele, ca si Geoana, in timp ce doar presedintele a oferit solutii concrete.
2009-11-21 15:53:14 | Raporteaza
Curtea de Apel Bucureşti a decis, joi, respingerea cererii organizaţiilor neguvernamentale de suspendare a referendumului stabilit pentru din 22 noiembrie, astfel că această consultare a electoratului rămâne valabilă pentru duminică, când au loc şi alegerile pentru preşedintele României. / Mediafax
2009-11-21 17:37:45 | Raporteaza
nici nu sti ce rau imi pare ca ti s-a spulberat mitul politic.auzi da daca iti dau o muiutza crezi ca-ti trece?
2009-11-21 17:43:38 | Raporteaza
se simte mic-pitic ca boc-poc…. numai stie ce sa ne minta. hotie pe fata din partea pd-l…..astia nu stiu cum sa mai faca rost de niste voturi din partea oamenilor creduli. basescu asta e un tiran,ne-a saracit si acum incearca sa se scoata basma curata. la naiba ca nu ne-ai mai fraierit. VOTEZ GEOANA PRESEDINTE
2009-11-21 18:58:03 | Raporteaza
pacat ca nu ai inteles exact mesajul si ai sarit exact pasajul cel mai important:
a botezat-o pentru a putea merge la mormantul tatalui!!! altfel religia nu ii permitea.
nu pentru ca era musulmana sau sub-om!
pacat de superficialitate
2009-11-21 19:33:14 | Raporteaza
Discursul lui Basescu a fost bine articulat, fara divagatii, cu raspunsuri clare si la obiect.
2009-11-21 19:51:01 | Raporteaza
Basescu a fost intotdeauna un tiran,numai ca noi l-am vazut altcumva pe ecran.Aseara s-a prezentat execrabil si cu siguranta nu va mai obtie un nou mandat
2009-11-21 20:42:47 | Raporteaza
: Basescu nu va mai intra in turul doi.nu mai are nici o sansa
2009-11-21 21:10:28 | Raporteaza
De departe Basescu a fost cel mai bun… Sunteti jalnici dle CTP, de Dinescu nici numai vorbesc; un mascarici… Pacat, ca nu-si pot pastra demnitatea acesti oameni care se vand atat de ieftin si se uratesc de-atata ura… RUSINE!!! Tot BASESCU va fi presedinte, pentru ca a demonstrat ca merita si ca ii pasa… Iar pentru faptul ca a parut obosit aseara, in confruntare, da a fost obosit pentru ca omul asta chiar face ceva pentru tara asta si pentru ca nu era prea motivat in acea confruntare, confruntare care in mod normal trebuia sa se duca intre Crinut si Geonica… Ei se bat pentru accederea in turul intai… Si, apropo, vedeti cat de ipocriti sunteti domnilor, si aici ma refer la toti “criticarii” (daca-mi e permisa o astfel de exprimare) de pe toate posturile indobitocite impotriva D-lui Basescu, aseara pentru faptul ca n-a atacat si a fost mai cuminte decat il stim, gata i-ati pus verdicte; “e terminat”, “numai are forta”, etc… Dca ar fi fost mai agresiv, a-ti fi spus ca “e mitocan”, “scandalagiu”… Hotaritiva dlor cum e mai bine sa fie D-ul Basescu, spuneti-i cand sa rada, daca sa rada, cand sa vorbeasca, daca sa vorbeasca…
2009-11-21 22:11:39 | Raporteaza
Basescu a fost singurul care a venit cu dovezi clare si nu cu abureli si acuzatii nefondate. Contracandidatii sai s-au complacut in a da declaratii fara acoperire si a respunde evaziv la intrebari clare. Am vazut inca o data lasitatea si minciunile debitate de Geoana si tineretea si lipsa de experienta, mai ales pentru a conduce o tara, a lui Antonescu. Raman la parerea ca din cei trei Basescu e singurul care poate si merita sa conduca Romania in urmatorii 5 ani.
2009-11-21 22:46:51 | Raporteaza
S-a cam terminat traista cu surprize (fara vreo penibila legatura cu Andreea Marin, Andreea Esca si alte andrele) a basestilor, antonestilor, geoanelor, oprestilor, vadimilor, becalilor, potârcilor, etc. in tarisoara asta de catavenci, farfurizi, trahanachi, tipatesti, branzovenesti, pristandaci, coane zoitice, agamemnoni dandanachi, cetateni turmentati ( personaj colectiv)…care famelia lor de la pasopt incoace da-i si lupta, da-i si lupta…
MISCAREA ROMANIA ALTFEL
tashy.ro/miscar../
2009-11-22 07:56:29 | Raporteaza
Acum , daca tot mi-ati cenzurat comentariile ca doar e la moda la Realitatea caciRealitatea =MINCIUNA si asta stiu ca doare
2009-11-22 17:06:23 | Raporteaza
Laura ,pe cat esti de draguta pe atat esti de fatarnica Esti o mare rusine !
2009-11-22 17:21:41 | Raporteaza