RSS Feed

Ungureanu, învestit. Antonescu, eşuat

vezi toate articolele de
09 Feb la 17:53 97 comentarii 2692 vizualizari.

Crin Antonescu e furios.  I se pare că are şi de ce.

Cabinetul Ungureanu a fost învestit cu 237 de voturi “pentru” şi 2 voturi “împotrivă”.  Pentru învestitură erau necesare 232 de voturi, iar puterea dispunea, în teorie, de 240.  Opoziţia nu a participat la vot. Dar s-a înregistrat o surpriză. Liderul PSD, Victor Ponta a participat la şedinţă. Preşedintele PNL, Crin Antonescu,  nu.

Mai mult decât atât, Victor Ponta a ţinut un discurs de 40 de minute în care nu a spus că Traian Băsescu îşi împinge regimul în etapa militarizată, nu a spus că membrii cabinetului Ungureanu sunt bieţi slujbaşi cu simbrie în beneficiul puternicilor foşti din PDL, şi nici nu a accentuat că UNPR este rezultatul corupţiei politice.

A spus, dimpotrivă, că el, Victor Ponta crede că foştii directori de servicii sunt îndreptăţiţi să aibă o carieră în politică, i-a recomandat lui Mihai Răzvan Ungureanu să fie premier, nu ajutorul preşedintelui, ba chiar i-a promis că îl va scuti de epitete neplăcute gen “cârpă”, “preş”, etc. Şi a mai promis şi sprijin pentru 15 proiecte europene şi sociale în derulare. Ei, drăcia dracului…

Din toată tărăşenia, liderul PNL ieşea incredibil de prost. Dar Crin Antonescu nu s-a mulţumit cu atât. Nu s-a lăsat până când lucrurile nu i-au ieşit şi mai prost. A adunat conducerea PNL ca să afle toată lumea cât este de furios.

E drept că a desemna şi a învesti un premier, director de serviciu secret, în postul de premier, explică pe înţelesul tuturor ce a vrut să spună USL la Bruxelles când a vorbit despre deficitul de democraţie din România. Doar un personaj suspicios şi singur ca Traian Băsescu, lipsit de orice conexiuni reale cu elita autentică a  societăţii, putea apela la servicii în plină criză ECONOMICĂ şi să se mai şi felicite pe deasupra. E drept că povestea despre cariera politică a foştilor şefi de servicii secrete, spusă de Ponta la Bucureşti, sună a film horror. E şi mai drept că amiciţia veche între Victor Ponta şi Mihai Răzvan Ungureanu presupune şi mari riscuri, pe lângă avantajul net al unor saluturi civilizate.

Dar dincolo de aceste temeri, ce a făcut de fapt Victor Ponta? Nu a făcut decât să mai lipească oalele sparte de onor, domnia sa, Crin Antonescu. Opoziţia trebuie să găsească cât mai repede o cale de a se întoarce onorabil în Parlament, în băncile de plen, iar liderul PSD tocmai a deschis uşa unei posibile soluţii.  E nevoie de prezenţa USL acolo pentru a avea o lege electorală, dacă nu corectă, măcar echilibrată. Altfel cum ţinem alegeri? După harta desenată de Roberta Anastase?

E fapt cunoscut că domnului Antonescu îi place să se audă vorbind. Pe drept cuvânt. Construieşte fraze percutante, raţionamente surprinzătoare, metafore memorabile. Dar din prea mult elan, discursurile sale cuprind şi anunţuri concrete, concrete şi la aceeaşi scară cu metaforele. Adică majore. Sigur că oamenii l-au privit cu nesaţ pe Crin Antonescu când a descris incompetenţa cabinetului Boc, pentru că-i mai scăpa de năduf, dar să  anunţi peste noapte că tot PNL-ul demisionează din Parlament, nu mai e acelaşi lucru. Nu întâmplător, Crin Antonescu scade în sondaje, câte puţin, dar sigur. Seamănă din ce în ce mai bine cu oglinda lui Traian Băsescu.

Din cauza vitezei, a impulsivităţii, şi a faptului că nu are grijă să se înconjoare de sfătuitori buni, Crin Antonescu merge mereu pe marginea prăpastiei şi e mereu pe cale să provoace catastrofe. A anunţat în toamnă că vrea suspendarea lui Traian Băsescu, târând tot USL-ul în această afacere, deşi în actuala aritmetică parlamentară o astfel de întreprindere, chiar sprijinită de proteste, nu are şanse de succes. Anunţul cu demisia USL din Parlament a fost un episod la fel de nefericit. Nu exista o analiză înainte de anunţ. PNL nu l-a urmat, iar PSD i-a explicat consecinţele negative, dar nu era cazul să-i consulte înainte să anunţe o acţiune atât de radicală?

E posibil ca o manevră completă  de renunţare la fotolii şi funcţii ar fi generat alegeri anticipate. Dar dacă mecanismul nu poate fi pus la punct, dacă nu ai utilajul cu care să dărâmi zidul, găseşti alte soluţii să cucereşti cetatea, nu te prefaci că zidul o să cadă de la sine. Aşa că acum opoziţia, cu a sa jumătate de măsură, cu a sa grevă parlamentară răsuflată, nu a făcut decât să rămână blocată sub ploaia de sudălmi a PDL: “lipsesc, dar îşi iau banii”, “nu înţelegem de ce nu pot veni la serviciu”, etc… . Totul sub privirile pline de lehamite ale oamenilor, care să ne amintim, au votat odată împotriva Parlamentului, profund toxic, e adevărat, dar e o realitate.

Crin Antonescu vine şi spune astăzi că PNL este decis să-i apere pe cei care înţeleg că desemnarea cabinetului Ungureanu nu este decât un surogat de democraţie, pe cei care nu acceptă jumătăţile de măsură (sic!) şi înţeleg că adversarul este regimul Băsescu în integralitatea sa. Spune că cei din PNL nu se potrivesc stilistic cu “suflul nou” al discursului împăciuitor al lui Victor Ponta.  Liderii PNL, care  de vreo trei ani tot înghit ghiulele, ar fi bine să se gândească dacă mai acceptă astfel de mesaje eşuate şi dacă nu cumva stilul Antonescu expiră pe zi ce trece.

Oamenii vor schimbări radicale, e adevărat.  Dar ce nu a înţeles d. Crin Antonescu este că schimbarea de substanţă a politicii româneşti ţine tocmai de nevoia strigentă a oamenilor de a NU a mai avea de face cu politici radicale, cu gesturi radicale, cu întorsături radicale. Oamenii vor să fie lăsaţi în pace să muncească, vor să nu mai fie furaţi şi umiliţi, ca să poată ocupa în linişte de familiile lor. Vor un viitor bun, adică previzibil, şi de aceea au nevoie de politicieni previzibili. Nu de alba- negra, uite popa, nu e popa, a la Băsescu & Antonescu. Românii vor ca politicienii lor să gândească înainte să vorbească. Unde  nu e cap, vai de picioare! De asta a ieşit lumea în stradă, până la talpa ţării, forţând chiar şi arogantul PDL să înceapă să gândească.

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 

Etichete:


97 comments
  • 1

    Cine nu este sluga urmasilor khazarilor inseamna ca este “esuat” ?

    Hai sictir, scursurilor !

    Tatamare
    2012-02-09 17:57:37 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 2

    Mai corect era: Basescu cu nou guvern, romanii esuati. Asa as fi apreciat efortul, in rest nu ne incalzeste cu nimic ca s-a schimbat garnitura basista la palatul Victoria, nu ajuta pe nimeni.

    Andrei
    2012-02-09 18:03:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 3

    As avea o intrebare: ce te deranjeaza la urmatoarele chestii, citez: “Traian Băsescu îşi împinge regimul în etapa militarizată, nu a spus că membrii cabinetului Ungureanu sunt bieţi slujbaşi cu simbrie în beneficiul puternicilor foşti din PDL, şi nici nu a accentuat că UNPR este rezultatul corupţiei politice.” Care din ele ti se pare neadevarata? Ca mie mi se par f valabile si f vizibile. Le-ai trecut ca si cum ar fi niste bagatele de neluat in seama.

  • 4

    “UNGUREANU, ÎNVESTIT. ANTONESCU, EŞUAT”

    Ma bucur pentru tine daca te excita doua evenimente lipsite de importantza.

    Basescu, cum ramine cu Basescu ? Asta ne intereseaza. Nu teatrul de doi bani cu care incercati sa deviati discutia publica si conflictul deschis dintre popor si conducere.

    E despre Basescu, nu despre slugile lui nici despre acoperitii lui din USL.

    Boianga
    2012-02-09 18:10:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 5

    Vai de tine, murdara paine mai castigi, daca insiri vorbele astea si indraznesti sa-l compari pe Basescu cu exact ce nu e, un gargaragiu puturos, cum e Crin!!

    O sfortare mai penibila nimeni n-a facut, chiar cat de incapabil sau rau intentionat sa fii, ca sa contorsionezi logica şi evidenţele in asemenea hal? Incearca la A3, ei sunt cu Crin, nu cred ca te deranjeaza, ca metodologia e aceeasi.

  • 6

    Gresiti grav d-na Vijulie. Oamenii au nevoie tocmai de atitudini radicale, de o rupere radicala cu regimul Basescu. Cine o da la pace cu actualul regim nu are decat de pierdut, inclusiv dpdv electoral. Oamenii sunt deja radicalizati, sunt ori proregim, din ce in ce mai putini, ori net antiregim, marea majoritate. Iar acea majoritate va vota cu cei ce raman fermi pe pozitie, indiferent care vor fi aceia, nu cu cei care fac blaturi. Uitati ca nu traim intr-o democratie autentica, cu un regim care-i respecta regulile, cu care sa poti negocia, ci intr-un regim autoritarist cu spoiala democratica, care face doar ce doreste, printr-o modalitate sau alta, si-si poate schimba cel mult parul daca trebuie, nu si naravurile.

    The Odor
    2012-02-09 18:25:18 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 7

    @Boianga:
    Domnule Boianaga,
    Inafara de ,,jos Basescu” , domnul Antonescu nu a mai produs nici o idee politica. Ideea nu e rea deloc, atata doar ca nu poate fi pusa in opera. In asemenea situatie faci ce a facut domnul Ponta, revii cu picioarele pe pamant. Teama mi-e ca PSD (veche garda vreau sa zic) va strica jucaria USL lasand PNL cu un partid de 0,001% in brate. Am crezut ca domnul Antonescu poate ar fi fost bun de presedinte. Nu mai cred. Pacat! Tafna domnului Antonescu ii este un dusman mai mare decat tot PDL cu tot cu Basescu.

    Optimistul
    2012-02-09 18:26:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 8

    @The Odor: Subscriu.
    @Elena Vijulie : Gresit, nu cei radicali au ceva de pierdut, ci cei inclinati la compromisuri si blaturi cu puterea. Se mai limpezesc apele si haita fesenista PDL-PSD redevine vizibila. La fel si jocul lor de blat+alternanta la putere. Ar putea insemna sansa PNL de a castiga singur alegerile. Sau, si mai bine, trezirea unei miscari politice noi, desi timpul pana la alegeri e cam scurt, fie ele si in 2013, cum ar vrea Basescu. Acea parte a USL care ar vira spre PDL nu va duce decat prea putin electorat cu ea. Va imparti cu PDL acelasi procent de in jur de 20% din electorat, pe care il mai are puterea. Fiindca oamenii nu se impart in pro PDL, pro PSD, pro PNL, sau pro USL, ci in pro sau anti regim. Iar cei net antiregim vor lua cele mai multe voturi.

    ANTIFSN
    2012-02-09 18:30:45 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 9

    @Laura C:
    adica lumea s-a convins ca modelul basescu este expirat iar un comportament similar nu poate aduce nimic bun – partial de acord doar ca exista o patura destul de larga de romani care ‘pune botu’ la acest tip de discurs pe care l-au adoptat si liderii opozitiei dar la care ponta incearca sa renunte…

    …iar acesta nu poate fi decat o iluzorie speranta pentru pupinbasisti ca usl se dezbina iar ei vor ramane in politica mare; chiar daca usl se dezbina, pupinbasistii se vor cauta cu lupa la urmatoarele alegeri parlamentare!
    orice consultant politic le poate spune gratis basistilor ca daca ai cazut atat de jos nu te mai poti ridica decat pentru parastas…

    simptomele sunt clare, au ajuns la AMR 2 – Jos basescu si Alegeri anticipate

  • 10

    Iar s-a trezit eterna speranta a pdl-ului Cristi Preda vorbind sa se afle in treaba … Ungureanu este un lingau basist fara coloana vertebrala , un fel de Boc cu o imagine de James Bond expirat…Nu mai pacaleste pe nimeni Basescu si pupincuristi lui… Acest guvern de marionete este tot guvernul lui Basescu , el este tartorul sef si nimic nu misca fara vointa lui…sa nu ne amagim cu apa rece… Romanii din Piata Universitatii s-au strans si azi in Piata si nu sunt deloc dati pe spate de acest pseudo intelectual ungureanu, care incalca legea ince de la inceputul guvernarii sale ,incalcand legea sigurantei nationale fiind in acelasi timp si sef la serviciile secrete si angrenat in jocul politic de formare a unui guvern…In ce tara traim…JOS BASESCU si toti pacalicii lui!ALEGERI ANTICIPATE!!!

    udreasux
    2012-02-09 18:38:31 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 11

    Haideti sa scapam de politica, de PDL, de PNL, de PC, de UDMR, de PSD, si de toti politicienii odata pentru totdeauna – numacalca.ro – Meritocratia pentru Romania !

    comentatul e inutil
    2012-02-09 18:38:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 12

    “Inafara de ,,jos Basescu” , domnul Antonescu nu a mai produs nici o idee politica. Ideea nu e rea deloc, atata doar ca nu poate fi pusa in opera.”

    Vedem cand se mai lasa gerul daca putem ori ba. Nu e ideea lui si nu ne intereseaza cine se raliaza la ideea respectiva: e ideea poporului. Si nu renuntam la ea. Nu ne intereseaza jucariile USL PDL sau altele, toate sint ale lui Basescu, o stim de mult si stiti si voi ca stim: ati vazut din participarea la vot. De cativa ani stiti. Pa.

    “ANTIFSN
    2012-02-09 18:30:45″

    Nu exista nici un partid antiregim. Regimul are doar doua variante: ori se reformeaza de buna voie ori se duce naibii toata sandramaua cu ei in spanzuratori.

    Boianga
    2012-02-09 18:40:21 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 13

    Astazi am vazut cine este cartita lui Basescu din USL…Ponta..RESPECT lui CRIN ANTONESCU! Il felicit pe el si pe cei ce nu au vrut sa legitimeze un guvern numit de Basescu , un guvern fara legitimitatea data de Alegerile Anticipate si de vointa poporului, un guvern pus sa satisfaca poftele lui Basescu .. un guvern de marionete basiste un guvern de mana a treia.

    george scripcaru
    2012-02-09 18:42:07 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 14

    Realitatea TV si comentatorii ei se dau cand cu basescu cand impotriva lui , cand din nou cu basescu mai ceva decat curvele din UNPR…Sunteti penibili cu astfel de actiuni ..mi-e si jena sa mai urmaresc emisiunile voastre cand il vad in platou pe Lazaroiu luand alura de anal-ist

    ung-uree-anul
    2012-02-09 18:46:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 15

    Cat tupeu sa ai sa demiti un guvern boc si sa pui in loc un guvern format din secretare si consilieri de casa…adica-i lasi be greii PDL in umbra si ii scoti la inaintare pe catelusii astia…sa vezi si sa nu crezi ..

  • 16

    Dimpotriva, refacerea aliantei PSD-PDL ar arata clar unde e adunat grosul securisto-comunistilor, care au distrus Romania si dupa revolutie. Cu hibridul USL, treaba era cam neclara… Ca sa-i razi pe unii trebuia sa fii aliat cu ceilalti.. Cine va ramane impotriva regimului va castiga. Cine se da cu puterea, va imparti cu ea aceeasi felie tot mai minuscula de electorat. Antonescu are sansa de a face astfel politica mare, eradicarea zoaielor lustrabile conform pct 8 de la Timisoara si a catelusilor lor postdecembristi, si de a aduce PNL pe primul loc in parlament, posibil chiar cu majoritate absoluta. Daca e capabil si mai ales daca vine cu programe politice, sociale, si mai ales economice bune (aici e problema!) Daca, nu va trebui sa imparta puterea cu de alde PPDD, PRM si ce o mai ramane antiputere din partidele actuale.

    Gh.Buta
    2012-02-09 18:50:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 17

    Basescu si PDL traiesc in lumea lor .. astia chiar nu inteleg ca POPORUL nu ii mai vrea !!! Romanii care protesteaza in pietele din Romania cer alegeri anticipate !!! Nu schimbarea unor imbuibati din PDL cu acolitii lor …Doamne .. vino doamne .. sa vezi cea facut Basescu din tarisoara asta…Doamne cati lingai in tara asta …Se invarte Titulescu ,Bratianu sau Coposu in mormant!!!!

    Georgiana
    2012-02-09 18:52:54 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 18

    Crin Antonescu si PNL sunt marii castigatori ai acestei zile …S-a vazut cine in ce ape se scalda…cine e cu poporul si cine e cu portocalii…

    Sandu B
    2012-02-09 18:54:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 19

    Cineva sa-i zica acestui securist UTC-ist Ungureanu
    ca se afla in afara legii…Legea 51/1991, a siguranței naționale, prevede la art.26 următoarele: ”salariații organelor de informații și ai celor cu atribuții în domeniul siguranței naționale nu pot face parte din partide sau din alte organizații cu caracter politic ori secret și nu pot fi folosiți în scopuri politice

  • 20

    draga elena vijulie esti singura din realitatea care esti obiectiva si inca se mai poate dar eu oricum te iubesc
    PARTIDUL POPORULUI DAN DICONESCU VA CASTIGA ALEGERILE si stii si tu asta dar te inteleg ai o famile si ai grija de ea lucrand aici intre latraii astia care dezimformeaza poporul pentru niste bani mizerabili nu se poate ca un partid sau el l-as numi un curent care depaseste in sondaje partidul de guvernamant sa fie luat in deradere nu credeti ca jigniti oamenii care -l sustin??///??????

  • 21

    Eu nu mai rezist …gata .. mi-a ajuns ! AJUNGE cu atata bataie de joc din partea PDL-UNPR-UDMR!!!
    AJUNGE!!!
    Pana cand sa va mai suportam !!!
    Trebuie sa iesim in strada cu miile .. astia nu vor pleca de la ciolan de buna voie!!!
    ALEGERI ANTICIPATE BAH !!! Sa lasam poporul sa-si aleaga calea , nu sa decida Basescu pentru mine .. am vazut ce a decis 7 ani si unde am ajuns …AJUNGE!!!
    Nu mai vreau sa fiu luata la misto de acest dobitoc!

    Corneliu
    2012-02-09 18:57:15 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 22

    @Boianga: Devine tot mai evident ca problema se va rezolva in stil arabesc. sper sa fim mai destepti insa decat ei, pe cine punem dupa, fiindca noi am fi totusi deja la a doua incercare, deci, teoretic, patiti.

    R-Volt
    2012-02-09 18:57:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 23

    Mai conteaza pe cine punem in loc? Sa lasam poporul sa decida pe cine vrea in fruntea tarii sa-i conduca..Pai daca tot ziceti ca toata clasa politica e la fel de murdara … eu propun sa lasam oamenii sa decida , sa le dam oamenilor puterea prin alegeri anticipate de a decide cine sunt politicienii murdari si cine sunt aia in care au incredere ..Ca la urma urmei Vocea Poporului este cea care conteaza intr-o democratie …Va e Frica de Popor? De ce?
    Alegeri anticipate .. singura solutie sa scapam de toti politicienii corupti si nesimtiti din toate partidele …PDL,UDMR,UNPR,PSD etc…

    silentio
    2012-02-09 19:00:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 24

    Strada doreste ALEGERI ANTICIPATE nu guvern Securist!!!

  • 25

    @Gins: @Gins: Anticipate pentru a aduce la putere pe usl care stim cu toti ca e aceeasi mizerie zi frate sau punem oameni noi adevarati care au facut performanta in viata lor privata in primul rand hai gandeste un pic PPDD singura solutie analizeaza

  • 26

    @Corneliu: din pacate frate corneliu poporul asta nu prea stie sa-si aleaga calea ti-ai pus vreodata intrebarea

  • 27

    “din pacate frate corneliu poporul asta nu prea stie sa-si aleaga calea”

    Ba stie. Nu ati reusit sa ne tabloidizati.

    youtube.com/wat../

    Boianga
    2012-02-09 19:12:59 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 28

    @silentio: Cred ca @R-Volt se referea la a fi atenti cine se infiltreaza, lupii in blana de oaie..
    Optica majoritatii reporterilor e gresita, oamenii nu vor conciliere cu calaii lor, au mai facut-o odata dupa 89 si vedem ce a iesit, ci daramarea lor totala. Deci Antonescu a punctat mai mult, nicidecum Ponta. Insa atentie,poate asta e planul clasei politice pentru o eventuala revolutie, jucatul la trei capete, in loc de doua ca pana acum in conditii pasnice, pur electorale. Adica daca e liniste, castiga oricum unii dintre ei alegerile. Daca e revolutie, unii se pun in fruntea ei si le scapa apoi pielea si celorlalti, cand se linistesc apele.

    Silviu
    2012-02-09 19:13:40 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 29

    Pleaca mah , lasa-ma cu Dan Diaconescu tau .. alt papitoi manevrat din spate de Basescu … lasa-ma frate , nu ti-ai gasit fraierul… prefer USL-ul , macar asa stiu ca am o sansa sa scap de gunoaiele astea de la putere de acum .. daca aruncam voturi aiurea pe partide si partidulete de canal , normal ca vom fi condusi de Basescu si serviciile secrete si de acum inainte… USL-ul din pacate e singura noastra sansa… o spun cu parere de rau , dar e adevarul crud.

  • 30

    Tremuriciul care i-a apucat pe liberali si pe comentatorii Antena 3 arata ca nu deficitul de democratie este problema Romaniei in acest moment ci deficitul de justitie,toti tremura ca MRU ar fi posibil sa le cunoasca acestora matrapazlacurile sau tarele de comportament.Pe care justitia noastra nu le vede niciodata.

  • 31

    @Zuzu… get a life dude… traiesti in lumea ta ..liberalii nici nu se sinchisesc de pseudo spionul care a incalcat legea sigurantei nationale… ce dracu .. asta e de rasul curcilor .. un sef de servicii incalca legea sigurantei nationale prin intrarea in jocuri politice ..PENIBIL!!!
    USL-ul si liberalii nu trebuie sa faca nimic , acessti viermi portocalii sunt atat de prosti incat isi taie singuri craca de sub picioare prin actiunile lor…

    udreasux
    2012-02-09 19:19:02 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 32

    @zuzu: Sa-i bage la zdup atunci, ca-i trantim pe portocalii si rosii cu sau fara liberali. Tara s-a saturat de jocurile ex-fesenistilor de diverse culori. Daca actuala putere nu pleaca de buna voie, o sa plece zburatacita cu pietre.

    BaSecu
    2012-02-09 19:20:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 33

    Acest guvern este penal inca dinainte de a fi investit …MRU s-a compromis definitiv in ochii mei prin girarea unui guvern de marionete a lui Basescu &Co

    Cristina
    2012-02-09 19:21:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 34

    “Silviu
    2012-02-09 19:13:40″

    Spera ei degeaba, si politicienii si politrucii securisti din mass-media. Nu vom accepta nimic mai putin decat alt sistem, unul corect. Si vom lupta ca sa-l obtinem , prin orice mijloace. Violente daca altfel nu se poate.

    Boianga
    2012-02-09 19:24:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 35

    Nu sunt de acord cu ce a făcut Ponta.
    Trebuia să vină la tribuna Parlamentului să strige că noul Guvern e tot o marionetă a preşedintelui autoritar Traian Băsescu, să strige că MRU şi Băsescu au încălcat legea siguranţei naţionale nominalizând un şef al serviciilor secrete în exerciţiu, să critice că majoritatea miniştrilor nu au avut cvorum la audierile din Parlament şi deci procedura este lovită de nulitate, să urle că ţara e îngropată sub nămeţi şi Băsescu nu a convocat CSAT iar Guvernul interimar este depăşit de situaţie….

    Cum să se întoarcă USL în Parlament? Altfel, nu aşa, nu arătând făţiş sprijin unui Guvern pus acolo de Traian Băsescu. Ce mesaj a dat electoratului? Că se pregăteşte de o guvernare cu PD-L dacă e cazul?? Ignoră faptul că 80% din cetăţeni sunt de acord cu protestele oamenilor din ultima lună??

    Ponta putea negocia întoarcerea în Parlament în altă şedinţă, cerând ceva preţios la schimb.
    A greşit cu mesajul de azi.Sper să nu continue pe drumul ăsta.

    mariluz
    2012-02-09 19:26:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 36

    Ponta daca mai face o gafa ca asta de azi zboara din PSD

    willie
    2012-02-09 19:28:59 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 37

    ceea ce a facut Ponta azi, e mai mult decat bun-simt, e logic.
    da, sunt de acord cu cei ce spun ca cea mai simpla cale de iesire din situatia asta este demisia lui Basescu, dizolvarea parlamentului si alegerile anticipate. dar asta n- sa se intample. pt. ca nu vrea Basescu iar opozitia nu are nicio cale de a provoca asa ceva.
    si atunci?
    pai, atunci, nu poti decat sa accepti guvernul si sa incerci sa intri in dialog cu el, asa cum procedeaza orice opozitie normala la cap, din orice tara de pe planeta.
    va aduceti aminte cum sustineau talibanii lui Basescu ca Tariceanu a tradat si a nenorocit tara refuzand sa se dea la o parte, ca sa ajungem la dizolvarea parlamentului si anticipate? pai, aia era o prostie, asa ceva nu avea sa se intample.
    la fel, e o prostie acum sa o tii gaia-matzu cu alegerile anticipate.

    iar eu cred ca Ponta mai are si un calcul, un pic mai meschin: guvernul asta va reincepe cu pomenile. pai, in situatia asta, cine isi va putea asocia imaginea cu pomenile? Antonescu, boicotarul, sau Ponta, cel proactiv, cel care s-a implicat, a negociat cu guvernul etc etc?

    JohannM
    2012-02-09 19:29:03 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 38

    1 Ianuarie 2010
    Pensiile foștilor lideri comuniști, ale celor care lucrau în instituțiile represive în perioada vechiului regim, dar și ale celor care au colaborat cu politia politica din Polonia au fost reduse substanțial începând din 2010.
    In România, foștii generali de Securitate și foștii nomenclaturiști continua sa aibă pensii uriașe, iar multi parlamentari autohtoni susțin ca diminuarea veniturilor acestora ar fi ilegala.

    Pensiile foștilor lideri comuniști polonezi au scăzut din 2010 pe baza unei legi adoptate de Parlamentul de la Varșovia. Mai mult de o suta de mii de oameni care au lucrat pentru regimul comunist de dinainte de 1989 în funcții de vârf sau despre care s-a dovedit ca au făcut politie politica vor avea pensii mult mai mici .
    Pensiile de lux ale acestor criminali comuniști au scăzut intre 40% – 80%.

    In România criminali și teroriști care au tras în propriul popor la Revoluția din 1989 au pensiile mărite cu circa 30% de la 1 Ianuarie 2012.
    Au fost tăiate ajutoarele sociale la circa 70000 de familii pentru a mari pensiile și salariile la criminali securiști.

    Regimul securist-Khazar își bate joc de cetățeni acestei tari.

    Dreptate, ochii plânși cer sa te vadă!

  • 39

    Ce guvern de rahat …doamne in ce tara traim .. cu domnu Oprea & Co … asta e schimbarea de care strada si Piata Universitatii avea nevoie…de aiai au murit oameni in decembrie 89… sa ajungem sa fim condusi de sefii securitatii…Cineva sa-i zica acestui securist UTC-ist Ungureanu
    ca se afla in afara legii…Legea 51/1991, a siguranței naționale, prevede la art.26 următoarele: ”salariații organelor de informații și ai celor cu atribuții în domeniul siguranței naționale nu pot face parte din partide sau din alte organizații cu caracter politic ori secret și nu pot fi folosiți în scopuri politice”.

    prigonius
    2012-02-09 19:36:02 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 40

    @udreasux: Bine ca l-ati facut voi erou pe nebunul de la Turda,mergeti prin PU cu chipul lui pe pancarde,erou national care ne apara de cotropitori!Doamne fereste sa ne atace cineva daca sunt toti ca el.Ala nu a incalcat nici o lege,nu-i asa,sau daca va foloseste voua nu se pune?

  • 41

    @ANTIFSN: Aveti perfecta dreptate, domnule AntiFSN. Eram dispus pana acum sa votez USL, chiar daca prezenta PSD acolo imi facea sila, doar pentru ca era alternativa anti-regim Basescu-Pdl. Dupa ce a facut astazi Ponta in Parlament (si recunosc ca sunt inca in stare de soc), votarea USL devine o imposibilitate. Daca PNL se va rupe de PSD, ma voi duce sa-i votez si chiar asta vreau de la ei: sa fie RADICALI. Reunificarea fratilor de cruce PDL-PSD va usura optiunea multor oameni (care erau exasperati de prezenta PSD-ului in USL). Oricum, trebuie sa marturisesc inca o data, chiar daca mi se parea un ginerica a lui tata Sarbu, nu-mi imaginam totusi ca acest PONTA poate fi, scuzat-mi limbajul, exact o javra ordinara ca si Basescu. Dupa parerea mea, astazi Ponta a dat o lovitura letala PSD-ului. Vor vedea la alegeri.

  • 42

    @Silviu: Da, joc tipic masonic-Iluminatti, cu scopul de a impiedica aparitia unor miscari care nu le apartin. Prostesc oamenii ca exista miscari care se opun puterii si le reprezinta interesele, insa papusarii sunt aceeiasi. Oricum, ceea a facut Ponta azi, toata greatza! Puterea actuala e ilegitima. Din momentul cand a aparut primul traseit in parlament dupa alegeri.

  • 43

    Ponta a facut cea mai inteligenta miscare politica de la nasterea usl.Crin Hitlerica il tragea in jos in cariera politica,era o piatra legata de picior.Dovada este ca Antonescu,candidatul usl pt presedintie nu intruneste in sondaje acelasi procent cu alianta..Privirea nauca si discursul obraznic si gretos indeparteaza electoratul,nu-l apropie.Nu poti sa-l faci “basist” pe oricine are alta parere,sau sa-i ameninti cu persecutii pe cei care au votat cu Udrea.
    In alta ordine de idei,instalatia de climatizare din platourile Antenei 3 ar trebui verificata de o echipa antidrog,eu cred ca in platou este raspandita o substanta dopanta care le ia mintile tuturora celor prezenti,toti devin violenti si se exprima parca ar fi in transa,adoptand limbajul lui Voiculescu si al trompetelor acestora.Tot discursul lui Crin se regaseste in exprimarea si in temele dezbatute in studiouri de Gadea,Tudor,Badea,Ciuvica,Ciutacu sau Grecu,de parca ei intocmesc calendarul si prioritatile viitorului prim ministru si presedinte usl,de parca astia sunt eminentele cenusii ale acestei aliante .Antena 3,guvernul din umbra al usl e gata sa explodeze..Bine ca macar Ponta s-a trezit din visul asta urat,acuma are alte perspective.Crin va fi devorat de colegii lui.

  • 44

    Indiferent ce a facut Ponta azi , tot USL votez.. e singura cale de a scapa aceasta tara de Basescu si toti jepcarii astia portocalii… si eu votez USL-ul tot pentru liberali…nu mor dupa psd , dimpotriva , dar intre psd si pdl .. iertati-ma dar votez USL cu psd inauntru.. aleg raul mai mic .

    PNL-ist
    2012-02-09 19:40:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 45

    Asta nu e comentariu, ci, scuzati, puseu isteric interesat. Caci, dupa concluziile dvs. repezite, vin si intreb, da’ cu noi romanii cum ramane?

  • 46

    Kioru i-a dat lui Zambilica Antenescu clanta cu pikamerul din toate pozitiile, restul e vrajeala.

    lenesu
    2012-02-09 19:45:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 47

    In PNL,unii fac donatii pt campaniile electorale,iar smecherii ca Fenechiu se ocupa de dirijaarea acestor donatii in propriul buzunar.Ieri am citit ca acesta si-a dat partidul in judecata pt recuperarea unei datorii de 750.000 de euro cheltuita pe materiale promotionale destinate ultimei campanii.Partea frumoasa ca aceste materiale nu l-au costat nici jumatate din acesti bani,omul si-a pus adaos de 100 %,ca sa faca si un profit frumusel,prctic ravnind la banii pe care i-au donat simpatizantii creduli.Asta da politica liberala!

  • 48

    @goth , @tatamare

    Cateva texte autentice din mii de texte mai putin cunoscute

    Nesta H. Webster – The World Revolution

    “It was on the 1st of May 1776 that Weishaupt’s five
    years of meditation resulted in his founding the secret
    society that he named, after bygone philosophical systems, the Illuminati.

    But it was not until 1891 that the series of
    Anarchic outrages described as the periode tragique began in earnest. Was it again a mere coincidence that in July 1889 an International Social_ist Congress in Paris decided that May 1, which was the day on which Weishaupt founded the Illuminati, should be chosen for an annual International Labour demonstration, and that it was with a
    demonstration organized by the Anarchists on May 1,
    1891, that the periode tragique began? ”

    ___

    WRITINGS OF WASHINGTON
    “1798 – MASONS AND ILLUMINATI
    *To REVEREND G. W. SNYDER
    Mount Vernon, October 24, 1798.
    Revd Sir: I have your favor of the 17th. instant before me; and my only motive to trouble you with the receipt of this letter, is to explain, and correct a mistake which I perceive the hurry in which I am obliged, often, to write letters, have led you into.
    It was not my intention to doubt that, the Doctrines of the Illuminati, and principles of Jacobinism had not spread in the United States. On the contrary, no one is more truly satisfied of this fact than I am.
    The idea that I meant to convey, was, that I did not believe that the Lodges of Free Masons in this Country had, as Societies, endeavoured to propagate the diabolical tenets of the first, or pernicious principles of the latter (if they are susceptible of seperation). That Individuals of them may have done it, or
    that the founder, or instrument employed to found, the Democratic Societies in the United States, may have had these objects; and actually had a seperation of the People from their Government in view, is too evident to be questioned.
    My occupations are such, that but little leisure is allowed me to read News Papers, or Books of any kind; the reading of letters, and preparing answers, absorb much of my time. With respect, etc.

    Securisti and friends
    2012-02-09 19:47:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 49

    Puterea din tara de acum e mizerabila, o scarbosenie

    Securisti and friends
    2012-02-09 19:49:02 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 50

    Ungureanu e o gluma … doar o noua papusa actionata de la Cotroceni.. un alt asa-zis intelectual fara coloana vertebrala..un altfel de Boc… doar nu era nebun Basescu sa numeasca pe unul cu cohones in functia de prim ministru.. si-a pus unuul care sa fie manevrabil …o alta goarna cotrocenista…

  • 51

    Corect. In sfarsit un articol corect. Ma inclin.
    Daca mi-e frica de Basescu de Antonescu mi-e si mai frinca ca ii seamana leit dar numai pe partile rele. Caci asa cum a fost el Basescu a avut si idei bune. Antonescu n-are idei, are doar umori, frustrari si idiosincrazii.
    In plus, Basescu e pe duca, Antonecu nici nu a venit inca si deja face gafe peste gafe.
    Sper din suflet ca romanilor sa le vina mintea de pe urma si sa nu mearga pe mana a inca unui flecar fara substanta.
    Ponta e mult mai echilibrat si a demonstrat ca poate sa invete. Si chiar daca mai greseste, nu a facut nici o gafa majora. Iliescu a fost o pacoste pe capul nostru, ne-a tras ani buni in urma, dar nu putem remarca faptul ca atunci cand a vorbit ceva, asa a fost.
    Cu Ungureanu ramane de vazut si vom avea timp sa-l vedem. Aici m-as desparti un pic de Elena Vijulie. Ungureanu o fi el alunecos dar nu e “de la servicii” cum il gratuleaza dansa. A fost totusi ministru de externe al Romaniei. Dar ramane de vazut, e un an greu si are sansa sa demonstreze daca e ceva de capul lui sau e doar o carja din sistem.

    Dan Badea
    2012-02-09 19:58:07 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 52

    Illuminism
    (Weishaupt, 1776-1786)
    Apply yourselves to the art of counterfeit, to hiding and masking yourselves in observing others
    (Barruel, iii. 27, Original schriften,
    p. 40).
     ’ The end sanctifies the means.
    The good of the Order justifies
    calumnies, poisonings, murders,
    perjuries, treasons, rebellions;
    briefly, all that the prejudices
    of men call crimes (Barruel, iv.
    182, 189, quoting evidence of
    Cossandey, Utzshcneider, and
    Grunberger).
    We must take care that our
    writers be well puffed and that
    the reviewers do not depreciate
    them; therefore we must endeavour
    by every means to gain over the
    reviewers and journalists; and we
    must also try to gain the booksellers,
    who in time will see it is
    their interest to side with us
    (Robison, p. 191).
    If a writer publishes anything
    that attracts notice, and is in
    itself just, but does not accord
    with our plan, we must endeavour
    to win him over or decry him
    (Robison, p. 194).
    Every person shall be made a
    spy on another and on all around
    him (Spartacus to Cato; Robison.
    p. 135).

    Securisti and friends
    2012-02-09 19:58:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 53

    Dan Badea… Ungureanu e doar o marioneta un sef de servicii secrete care incalca legea facand jocurile politice lui Base & co… in ochii mei ungureanu si-a poerdut orice credibilitate.

  • 54

    Madam Vijulie ,d-ta pana mai ieri scriai pe la romania libera si-i ridicai osanale Kiorului.Am un sfat pentru matale deontoloago si pentru altii care gandesc ca matale : daca nu va convine cum face politica Antonescu , sunteti liberi sa votati pdl-ul ,pe udrea,roberta si sever cotoi.Nu va obliga nimeni sa votati usl .

    Magica Roma
    2012-02-09 20:03:45 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 55

    Nu poti sa colaborezi cu un regim ca cel actual, decat daca esti cartita in opozitie sau toata politica si toti politicienii merg dupa planuri facute in alta parte, iar pentru prostime joaca teatrul luptei politice. Inclusiv manifestatiile puteau fi provocate, stiind ca vor fi de mica amploare la un popor comod ca romanii, pentru a trece sub pretextul lor la instaurarea unui guvern condus direct de masoni si sionisti initiati, in locul cozilor de topor folosite pana atunci pentru a pregati terenul. Cautati ce origine etnica, mai mult sau mai putin ascunsa, au conducatorii majoritatii statelor europene instalati in ultimul deceniu, iclusiv MRU. Nu cred in atatea coincidente. Prea multi khazari peste tot!

    KILLUMINATTI
    2012-02-09 20:08:59 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 56

    Sa se sparga USL. Sa intre Mickey Mouse asta la guvernare cu Basescu si cu prietenul Ungureanu de la servicii. Sa fie 2013 un nou 2009 dar cu un al tmaimutoi in rol de Prostanac. Iar iobagii sa saraceasca si mai mult ca asta e rostul lor. Sa le horcaie copii muribunzi prin spitale fara medicamente ca n-au bani de coplata in timp ce din taxele lor se imbuiba ‘tspe servicii secrete care ne apara de rusi si alte pericole inchipuite… (stiu, romanul mediu fudul si imbecil crede sincer ca rusilor le pasa nevoie mare de Tzigania (o tara saraca de langa fosta RSS Moldova) dar pe rusi ii doare in cur de ghena asta puturoasa.)

    Ce-ti doresc eu tie, Dulce Romanie? Un cutremur de 9 grade pe scara Richter. Si o molima, Ebola ar fi buna.

    Mi-e incredibil de greata ca sunt roman. Exista insa un remediu, si nu e fuga in strainatate.

  • 57

    Stimata doamna, a pune alaturi pe un isteric care si-a

    tradat doctrina pentru mirosul …puterii,pozitiei si a

    titlurilor,langa cel mai bun politician roman post 89-

    Traian Basescu,este o jignire adusa umanitatii

    civilizate!

    Nici un muritor trecut prin Victoria,Cotroceni sau

    Parlament,nu a avut sau nu are

    prestanta,fermitate,coerenta discursului,logica

    expunerii,

    sentimentalism romanesc,sau competenta manageriala

    pe care le poseda actualul presedinte!

    Ar fi timpul ca toti inraitii,dusmanii,canibalii,

    de ieri si de astazi,comunisti,liberali si de alte…

    religii,sa coborati pe Terra, sa ganditi si reactionati

    ca adevarati oameni maturi si buni romani,caci nici un

    specialist sociolog,psiholog,,intelectual neinregimentat

    politic,nu poate sa nu aprecieze calitatile enumerate

    mai sus in dreptul lui T.B.!

  • 58

    @Dixie: esti liber sa crezi asta, poate ca ai si argumente, dar nu e inca foarte clar ce joc joaca Ungureanu. Mi-e teama ca esti un pic superficial. Dupa demonstratiile din Ianuarie nici Base nu mai joaca in propria lui piesa (bine.. niciodata nu a fost numai a lui)
    E posibil sa fie lansat (de americani prin Base) pentru prezidentiale. Stiu, asta l-ar face tot o unealta in acceptiunea ta, dar ar fi poate cazul sa cobori cu picioarele pe pamant si sa accepti ca pentru mult timp de acum inainte orice conducere vom avea va fi acolo cu acceptul lor. Alternativa sunt rusii si mai nou nemtii. La un moment dat or sa apara in scena si chinezii. Acum, cum preferi…

    Dan Badea
    2012-02-09 20:21:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 59

    @KILLUMINATTI: Teoria ta pare corecta, desi planuri de genul amintit puteau face si securisto-bolsevico-mafiotii locali, in colaborare eventual cu Oculta Mondiala, pentru a fi lasati in pace sa ciupesca ciolanel.
    Solutia este una singura: macar sute de mii de oameni in strada concomitent, daca nu milioane, atat cat trebuie, si maturarea atat a regimului, cat si a colaboratorilor! Nu poti negocia cu ei, problema se pune ori ei, ori romanii!

    Bogdan TM
    2012-02-09 20:23:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 60

    @momo: Stiu ca nu-ti dai seama acum dar exista si variante mai proaste… esti probabil inca tanar

    Dan Badea
    2012-02-09 20:23:29 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 61

    @KILLUMINATI , goth – vezi si @51, @48

    Basse, Pontra, Ungurean, toti ai astuia de care vorbeste:

    BARRUEL
    MEMOIRES POUR SERVIR A L’HISTOIRE DU JACOBINISME,
    Par M. l’Abbé BARRUEL
    TOME TROISIÈME.

    Sur les Illumines , et les Ouvrages qui serviront
    de preuves à ces Mémoires*

    CONSPIRATIO DES SOPHISTES
    DE L’IMPIÉTÉ ET DE L’ANARCHIE.
    CHAPITRE PREMIER.
    
    Spartacus Weishaupt , Fondateur de l’llluminisme.

    Il [Spartacus Weishaupt] est des Hommes si malheureusement nés ,
    qu’on seroit tenté de les prendre pour une
    émanation de cette Intelligence funeste , à qui
    un Dieu vengeur n’a laissé de génie que pour
    le mal. Frappés d’une espèce d’imbécillité dans les
    conseils de la sagesse , ils ont par-tout ailleurs
    tout ce qu’il faut pour nuire , toute cette abon-
    dance , toute cette plénitude de conception ,
    d’artifices , de ruses , de ressources qu’il faut pour
    dominer à l’école du mensonge , de la dépra-
    vation et de la scélératesse. A côté des Sophistes
    ils les surpasseront dans l’art de prêter à l’erreur
    le langage de l’illusion ; aux passions , aux vices ,
    le masque des vertus ; et à l’impiété le manteau
    de la Philosophie. Dans l’antre des complots ,
    ils excellent a méditer les attentats , à préparer
    les révolutions , à combiner la ruine des Autels
    et des Empires.

    Phénomène odieux dans la nature , athée sans
    remords , hypocrite profond , sans aucun de ces
    talens supérieurs qui donnent à la vérité des
    défenseurs célèbres , mais avec tous ces vices
    et toute cette ardeur , qui donnent à l’impiété ,
    à l’anarchie de grands conspirateurs ; ennemi du
    grand jour , mais semblable au hibou sinistre que
    le soleil hébète , et qui plane dans l’ombre de
    la nuit ? ce désastreux Sophiste ne sera connu
    dans l’histoire que comme le Démon , par le
    mal qu’il a fait , et par celui qu’il projetait de
    faire.

    Securisti and friends
    2012-02-09 20:25:18 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 62

    @Bogdan TM

    Vezi cartea Nesta H. Webster – The World Revolution

    Securisti and friends
    2012-02-09 20:27:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 63

    @momo: Vinde tot ce ai si cumpara medicamente pentru copii aia care horcaie si dupa aia sinucide-te ca prea te chinui in viata asta. Ai curajul si sinucide-te live in piata Universitatii sa devii martir al noii revolutii socialiste. :)

    deckard
    2012-02-09 20:27:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 64

    @sara: e o gluma ce scrii sau ai evadat din Coreea de Nord?
    @Dan Badea: Alternativa e daramarea si inlocuirea intregului sistem politic intern si intaratarea dracilor pomeniti de tine sa se muste intre ei, nu pe tine. E un joc periculos, dar merita riscul. E mai bun decat a fi yesmanul unuia din ei. Asa prefer!

    Tyrann Bassein
    2012-02-09 20:30:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 65

    “guvern condus direct de masoni si sionisti initiati, in locul cozilor de topor folosite pana atunci pentru a pregati terenul. Cautati ce origine etnica, mai mult sau mai putin ascunsa, au conducatorii majoritatii statelor europene instalati in ultimul deceniu, iclusiv MRU. Nu cred in atatea coincidente. Prea multi khazari peste tot!

    KILLUMINATTI”

    Diferentza dintre social si antisocial ar trebui sa fie facuta de comportament, nu de etnie si nici de rasa.

    Nu te intereseaza daca e kazar: te intereseaza daca e sau nu infractor.

    Te poate interesa daca e sau nu sionist, ca asta este o activitate politica, sionismul. Asa cum incriminezi nazismul poti incrimina sionismul. O gramada de non-evrei sint sionisti, si o gramada de evrei nu sint sionisti si nici masoni.

    Dar nu poti incrimina o etnie/rasa. Este gresit si nedrept. Nici macar o cetatenie nu poti incrimina , ca n-a ales Hans a fi nascut pe vremea lui Hitler in Germania.

    bese BS
    2012-02-09 20:48:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 66

    sara, mama, esti beton. si ca tot veni vorba de specialisti, te-ai gandit vreodata sa apelezi la unul? ma refer la unul in stiinta care incepe cu psiho si se termina cu logie, ca sa nu ma refer asa, direct, la specialistii in stiinta care incepe cu psihi si se termina cu atrie.

    JohannM
    2012-02-09 20:50:39 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 67

    @bese BS: Ideea e ca etnia e un indiciu indirect, care, coroborat cu polticile duse de respectivii, si ce se intampla in lume, iti cam spune cu ce Organizatie ai de-a face. Daca ar fi simple coincidente si n-ar lucra concertat intre ei, pentru alte interese decat cele ale popoarelor in fruntea carora au ajuns, nu m-ar interesa nici cat negru sub unghie natia lor. Nu are nici o legatura cu rasismul, ci tocmai cu politica lor subtila de impingere a lumii spre un viitor neototalitarism de cosmar.

    KILLUMINATTI
    2012-02-09 20:57:01 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 68

    @K: gresesti. Cunosc multi evrei ne-sionisti si ne-masoni. Cunosc si dintre ceilalti. Etnia si rasa nu sint indicii , suntem cu totii foarte amestecati deja si ca persoane din diferite etnii si ca indivizi proveniti din metisaje. Poate ar fi mai bine sa-ti clarifici intai ce este un evreu. Daca intelegi limba engleza iti recomand “The wandering who” scrisa relativ recent de Gilad Atzmon.

    bese BS
    2012-02-09 21:06:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 69

    …. incerc sa te ajut cu o informare/informatie: in ce priveste pe evreii organizati , se afla printre ei doua curente principale: unul este sionismul -este o miscare politica urmarind reconstruirea Sionului; celalalt curent este evreu ortodocs , este anti-sionist si sustine ca rolul evreilor in lume trasat lor de divinitate este de a se raspandi in toate popoarele , de a deveni -prin munca si instruire si educatie- elite si de a sluji acele popoare din functii de conducatori. Nu de stapani: ci de conducatori.

    Sper ca informatia iti este folositoare.

    bese BS
    2012-02-09 21:13:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 70

    Domnisoara autoare, constat cu surprindere ca sunteti o V.A.C.A P.R.O.A.S.T.A. Nu ar fi reusit domn’ Antonescu de unul singur sa creasca in sondaje cat va creste dupa discursul tantalaului de Ponta. Spun tantalau pentru ca totusi cred ca el a fost sincer si de buna credinta cand a cuvantat, a crezut ca face un lucru bun, dar a comis o greseala capitala: a uitat ca face parte dintr-o alianta si nu poate vorbi de capul lui, fara a se consulta cu ceilalti in prealabil. Deci, Antonescu presedinte. QED

    Constatator
    2012-02-09 22:07:55 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 71

    oricum usl este o alianta impotriva firii si a naturii, diferenta fundamentala intre psd si pnl este aceea ca psdul are politicieni de calibru in spatele junelui ponta, pe cand flusturaticul antonescu, brusc trezit in pozitia de lider al unui partid cu care nu are nici in clin, nici in maneca, intai a avut grija sa ramana singur si apoi sa inceapa sa se dea rotund, plin de obraznicie si nesimtire, chiar si fata de aliati nu numai de dusmani. Astfel, pnlul isi va rupe gatul cu mult elan, datorita conducatorului iubit antonescu, in timp ce psdul se va dovedi mai abil politic si va continua sa supravietuiasca. Oricum, rezultatul va fi unul singur, pe masura singurului politician de calibru din aceasta Romanie inca de tranzitie: Traian Basescu.
    Si acest rezultat si singura sansa de mers inainte va fi : MRU presedinte si Traian Basescu Prim-ministru.

  • 72

    @deckard

    Te-as face prost dar e prea putin… Asa ca iti spun roman.

    Ma doare in cur de boracii romanilor care mor prin spitale sau cad bordeiele pe ei de la prea multa zapada. Asta e rostul lor, al suboamenilor, sa se chinuie pentru clasa stapanilor, elita din “servicii”.

    Eu insa nu. Eu am alt rost. Las spune da mi-e ca ii spui lui Blejnar… Asa ca plateste boule taxe ca sa am de unde fura si nu mai comenta.

    PS Nu trebuie sa fii la putere ca sa furi statul… Sau bancile care dupa aia iau pielea de pe fraieri ca sa acopere gaurile. Trebuie doar sa realizezi ca legile sunt pentru vite.

  • 73

    @zuzu: Toti cei pe care i-ai insirat sunt niste mercenari si ATAT. Astfel de oameni nu au constiinta, nu au coloana vertebrala, sa nu mai vorbim de etica profesionala ( oare ce-o fi aia ??!! ), se duc si latra acolo unde e blidul mai plin. Daca maine le pune cineva in fata un blid mai mare si mai plin, se muta acolo instant, fara nici-o mustrare de constiinta.

  • 74

    @cameo: Bravo молoдиец, tu si Kиopул ati invatat lectia KГБ! Cand unul presedinte si unul prim ministru, cand invers, si amandoi sa fie din “servicii”. Sa nu uitati sa platiti drepturile de autor, ca vine ACTA!

    Путин и Медведев
    2012-02-09 22:50:03 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 75

    DE CE BASESCU SE CHISHA PE ROMANI!
    Ce vor mormonii de la FMI mana in mana cu lichelele autohtone?
    Liberalizarea preturilor LA ENERGIE SI GAZE. DEREGLEMNTAREA-pe romaneste sa puna ce pret vor ei, sa mareasca cand vor gazele si energia. De asta vrea Basescu sa vanda ROMGAZ, hidroelectrica si Complexul Energetic Oltenia. Sa puna mana pe rezerve cum a pus mana Austria pe PETROLUL ROMANILOR SI MARESC CAND VOR EI PRETUL. Si nimeni nu le face nimic.

    GAZETA
    2012-02-09 23:09:40 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 76

    personal cred ca lui Ponta ii este putin teama de fostul director de la SRI si s-a gandit ca mai bine ii este prieten decat dusman

  • 77

    @Dan Badea: Esti basist prietene portocaliu care esti pedelist!!!Cum poti spune ca basescu dictatorul este omul statelor unite ale SUA?America e leaganul democratiei si al corectitudinii si nu pot sustine un dictator care a facut genocid in tara romaneasca.Daca zici ca Barak Osama il sustine pe dictatorul basescu de ce nu ii iea partea si la presedintele siriei?!Creierul portocaliu nu-ti da voie sa gandesti limpede ca cristalul!Statele unite ale USA sustine usl-ul si are un respect deosebit pentru domnul Antonescu care este curat ca o picatura limpede de apa dintr-un izvor limpede.Mai terminati voi cu propaganda basista criminala facuta la tineretul liberal-democrat ca oricum nimeni nu va crede!!!Jos mafia portocalie corupta peste tot locul!

    Boianga
    2012-02-10 08:10:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 78

    “Boianga
    2012-02-10 08:10:06″

    Poti sa clonezi nick-ul, cu stilul e mai greu :)

    anastasia
    2012-02-10 08:30:09 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 79

    @anastasia: Hei,taci fatà!Incerc si eu sa-l fac de cacao :)

    Boianga
    2012-02-10 08:34:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 80

    Nu intelegeti ca lupta impotriva lui Basescu nu e a poporului roman? Este rafuiala dintre doi mafioti: Basescu si Dan Felix Voiculescu la care participa fraierii de pe bloguri si din piete, gornistii de la A 3, Realitatea Tv si RTV.

    Amelia
    2012-02-10 09:24:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 81

    tenpizdamti de postacabasista, marshinpizdmti si spune-le in fata celor care le-a taiat salariile si celor care porcariile economice le-au inchis zeci de mii de firme, zdreantza si krvapdissta

    @amelia
    2012-02-10 09:28:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 82

    io chiar vreau sa nu stau linistit, basisto, vreau sa scapam de basescu, iar tu faci jocuri basite,tampi.o, tu esti chiar i.ioata?

    @vijulie, bai, tampi.o
    2012-02-10 09:31:56 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 83

    @Amelia: Nu zau? Eu urasc regimul asta de la inceputul lui 2009 cand au venit cu aberatia aia de forfetar, (OUG34/2009) foarte mare la firme mici (peste 8%), simbolic la firme mari (0,002%), care a inchis 275000 de firme (200000 active!!!) si a facut cel putin 400000 de someri (chiar mai multi, multe firme care nu s-au inchis au renuntat la un salariat sa poata plati forfetarul!) Desi toata lumea le spunea ca e gresit, au facut ce au vrut ei! Doar ca sa scoata de pe piata firmele mici, dar multe, care le concurau firmele lor de partid si hypermarketurile! Atunci s-a declansat criza in Romania si a inceput cercul vicios! Dupa, se stie ce a urmat! Imprumut la FMI, taieri, cresterea TVA, alt imprumut, alte impozite, alte taieri!) Asa am ramas atunci somer, firma unde lucram s-a inchis, iar la firma unde lucra sotia au ramas sa lucreze doar patronii, au renuntat la cei 3 angajati! A trebuit sa plecam din tara si sa ne lasam copii la bunici, ii vedem odata la cateva luni, cand avem concediu! Mama voastra de gunoaie portocalii, v-as omora pe toti!

    Flesariu
    2012-02-10 10:20:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 84

    ,,..“lipsesc, dar îşi iau banii”, “nu înţelegem de ce nu pot veni la serviciu”, etc… . Totul sub privirile pline de lehamite ale oamenilor…”de ce nu faceti emisiuni saptamani in sir cu aceasata lipsa de respect a opozitiei la adresa alegatorilor?…ca moderatori va transformati in opozitie si manipulati pe bietul cetatean,neavand nici macar bunul simt de a lasa invitatii sa-si spuna parerea pentru ca vorbiti peste ei si -i contraziceti ..sa nu cumva sa auda cetateanul o alta parere… bine spus LEHAMITE!

  • 85

    @Flesariu: Tati daca te-ai documenta si din alta parte,nu numai la Antene,ai afla ca pdl cerea,atunci,reducerea salariilor cu 15% dar psd-ul(erau in coalitie) s-au opus si au venit cu “solutia” domnului Nita ..adica impozitul forfetar :)

    Borta Gunoiului
    2012-02-10 11:09:57 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 86

    Ti-am citit o groaza de articole. Cele mai multe, proaste. Da’ articloul de fata le depaseste pe toate in incoerenta. Cel mai important lucru pe care l-am inteles din acest aarticol este ca Crin Antonescu e prost. Da’ asta nu e nimic nou pentru oamenii cu capul pe umeri.

    Si apropos, ce ai vrut sa zici aici: “E şi mai drept că amiciţia veche între Mihai Răzvan Ungureanu presupune şi mari riscuri, pe lângă avantajul net al unor saluturi civilizate.” ?
    E vorba de amicitia intre Razvan si Mihai, sau dintre Mihai, Razvan si Ungureanu ???

    marean
    2012-02-10 11:22:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 87

    Ce sa mai faca opozitia in Parlamentul asta care nu mai are nici macar rolul Marii Adunari Nationale a lui Ceausescu ?
    Stimata doamna Vijulie ,cred ca dumneata nu intelegi ce se intampla . Acest Parlament nu mai are rolul cu care a fost investit ! Acolo trebuia sa se parlamenteze ,sa se negocieze ! Dumnata ,d-na ai vazut cumva ca macar parlamentarii puterii sa discute ,sa intocmeasca ,sa completeze ,sa modifice legi ?
    Nu doamna ! Parlamentul a fost transformat intr-o iesle in care se rumega bani si nu legi !
    Majoritatea parlamentara a fost constituita prin rapt ,prin nesocotirea vointei electoratului si implicit a poporului .Chiar daca acum acest Parlament ar genera un Guvern din cadrul opozitiei ,acest guern tot ilegitim si nereprezentativ ar fi .
    Coruptia urmata de santaj si amenintare este forma de manifestare a unei Republici centrafricane sau statelor desprinse din vechea colonie a Indiilor .
    Directia pe care Basescu si cei care il sustin ,atat din interior cat si din exterior ,o dau tarii,nu lasa loc libertatii de constiinta ,de initiativa ,de exprimare .Articolele scrise de d-ta si confratii dumitale ,in curand vor atarna in cuiele latrinelor din fundul curtii ,asa cum ziarul Scanteia atarna in perioada comunista . Nimeni ,din cei pentru care era chipurile scris, nu il citea !
    Conformismul dumitale de azi,d-na Vijulie ,este unul de conjunctura ,fara sa sa va caracterizeze ,cea ce ma duce la gandul ca in viitorul “Scanteia” sau cum se va numi, nu veti avea loc !
    Comportamentul sfidator si batjocoritor al lui Basescu si a complicilor sai este mai apropiat de cel al celor ca Robert Mugabe si cei din acea zona .
    Daca Mugabe poate fi partinitor cu membrii tribului sau ,noi suntem totusi o natiune ,si-mi place sa cred ,una civilizata !
    Basescu a facut mult prea multe ‘concesii” ce fiecare dintre ele pot fi incadrate de orice tribunal al unui stat civilizat ca act de tradare nationala ,numai ca sa ajunga si sa se mentina la putere ,fara sa mai luam in calcul consecintele acestei puteri asupra averii personale .
    Pentru un sef de trib,poate fi scuzat .Pentru un sef de stat ,ma tem ca nu se pune problema !
    Nu stim daca abordarea lui Antonescu este cea mai adecvata ,dar in mod cert este cea corecta .In schimb ,manifestarea lui ponta a semanat su schiorlaitul catelului tinut departe de ligheanul cu oase .Sper sa ma insel !

    Republique de Banana
    2012-02-10 12:24:21 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 88

    @GAZETA: Ce vor aceste “preacinstite fete credincioase” ?
    Resursele naturale !
    Petrol,carbuni ,minereuri (daca ar fi aur ,diamante ,argint, cupru,aluminiu ,mangan,wolfram,titan ,n-ar fi rau ,dar se accepta si altele !0 ,gaze naturale ,gaz de sist ,etc.
    Primim si baraje hidroelectrice de la sefi de state tradatori ,de la guverne marioneta !
    Nutzu Camataru ,iti poate explica “in micro” ,metoda FMI : Se cauta un lider corupt si avid de putere al unui stat sarac ,i se da cu imprumut o suma de bani care sa solutioneze pe o durata scurta dificultatile financiare ale statului si i se face un program de “reforma ” prin care acel stat este spoliat si i se iau si ultimele resurse valoroase .
    Intelegerea notariala pe care o inchei cu Camataru si prin care consimti sa dai casa daca in termen de trei luni nu returnezi imprumutul de cinci mii de euro,este inlocuita de Acordul cu FMI .

    Ion Delatara
    2012-02-10 12:49:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 89

    Articol te tip pro-iliescian (acum pro-basescian-pontian) a la anii ‘90. Atunci, in acei ani toata, presa fsn-ista incerca sa acrediteze ideea ca n-ar fi trebuit sa se manifesteze in piata Universitatii ci sa fie liniste ca guvernantii de atunci sa lucreze. Acum, Antonescu, ce are o pozitie radicala fata de basescu, e etichetat isteric. Deja vue! Incep sa se mai limpezeasca apele, sa se mai devoaleze tovarasii acoperiti sau ne-.

    Tinu Saci
    2012-02-10 13:48:47 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 90

    0) Geoana merge ca boul, in vazul presei, la Vantu, in ajunul alegerilor.
    1) La alegeri Basescu castiga prin frauda
    2)Ponta face comentariul celebru cu masinaria lor si masinaria noastra
    3)PSD renunta suspect de iute la contestatii ale alegerilor, desi exista posibilitatea de a dovedi macar o parte din frauda
    4)Ponta il debarca pe Geoana de la sefia Senatului stiind sigur ca un PDL-ist ii va lua locul. Antonescu e de acord, ba chiar ii da si el cateva lui Geoana peste bot, cand putea sa nu comenteze nimic.
    5)Apar manifestatii legitime si prelungite, insa cu doar cateva sute de oameni.
    6)Basescu schimba guvernul, chipurile in urma manifestatiilor, in plin cod portocaliu, desi l-a durut in cot cand in strada au fost zeci de mii de oameni, desi in alte tari, cu regimuri mai democratice, manifestatii de sute de mii de oameni n-au schimbat guverne.
    7) Il pune ca premier pe MRU, din SIE, de origine banuit ebraica, ca mai toti conducatorii natiunilor europene ajunsi in post in ultimii ani, cu simpatii sioniste si banuit de apartenenta la masonerie.
    8) Ponta se arata nepermis de prietenos cu un guvern pus de Basescu pe spranceana. Antonescu face pe dos.
    9) Ponta merge singur la licuriciul cel mare
    What’a hell is going on ????

  • 91

    @Borta Gunoiului, nume inspirat: Si cine i-a impiedicat pe Pogica si Emil Bobu sa anuleze aberatia dupa 4 luni, cand PSD si-a luat jucariile, ba sa o mai tina inca aproape 2 ani? Stiu bine si de rolul lui Nita si al PSD in toata tarasenia. PDL+PSD=FSN. Si de al marilor organizatii patronale, talharii cu firme mari si “pretene” cu statul. Iar eu nu-mi iau documentatia de la TV, fie el Anatema 3 sau LaBe1TV, nici din Modrogan, ca tine!

    Fleseriu
    2012-02-10 21:22:22 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 92

    @Fleseriu: Ai dreptate omule.Recunosc!Puteau sa o anuleze dupa 4 zile,nu 4 luni.Dar daca usl nu-si schimba COMPORTAMENTUL ,nu numai discursul(ponta) eu tot cu pedelacii am sa votez.Nu pot schimba un basescu cu doi basei mai mititei.Mascaricii astia se poarta cum o facea base in 2004:venim noi si ii arestam;noi eroi ei tradatori de neam etc etc.Acelasi mesaj obraznic,vulgar si populist ca al astorlalti.PUNCT!Vreau sa-i schimb,dar vreau sa pun in loc ceva mai bun!Vreau sa vad niste oameni responsabili….niste DOMNI.

    Borta Gunoiului
    2012-02-11 00:46:57 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 93

    @Borta Gunoiului: Asta de voi depinde, de cei care ati mai ramas in tara, sa gasiti oameni capabili, cinstiti, competenti si nemanjiti in cloaca politica din ultimele zeci de ani (exista multi, nici o grija). Greu e sa-i faci sa se gaseasca unii cu altii. Asta mi-as dori si eu. Insa schimbarea trebuie sa inceapa de undeva. Nu lasi un regim stramb sa se consolideze, doar pentru ca alternativa momentana e tot de aceeasi teapa, fiindca s-ar putea ca mai tarziu, chiar gasind oamenii pentru o alternativa curata, sa nu mai poti scapa de el si/sau distrugerile cauzate intre timp de el sa fie ireparabile.

    Fleseriu
    2012-02-11 11:30:17 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 94

    Asa da,felicitari pentru articol!

    Minerva
    2012-02-13 09:11:34 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 95

    Hello.This post was extremely remarkable, especially since I was investigating for thoughts on this matter last Thursday.

  • 96

    I saw a lot of website but I believe this one holds something special in it. “Two souls with but a single thought, Two hearts that beat as one.” by Fredrich Halm.

  • 97

    Hi there, You’ve done a fantastic job. I will certainly digg it and personally suggest to my friends. I am sure they will be benefited from this site.

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Ultimele comentarii

  • 1gabe"ExistaPrejudiciu ?: constat ca tu esti baiat ocosh,asa ca poate explici tu cum niste judecatori au putut sa dea “cu executare” ,"tocmai aici este problema.A fost prejudiciu si a fost condamnat...
  • 2"Principalele reproşuri venite dinspre PDL şi reţeaua mediatică puternică pe care şi-au creat-o cu grijă în ultimii 5"Retea puternica? Va bateti joc de noi?!? Care este cota de piata a trustului Intact,...
  • 3Altfel, pe langa obsesia de a-l suspenda pe presedintepai psihopatologic/psihanalitic e evaluat ca fiind obsesie numai de bassainistii arhaici (Leca si 90 % din autorii VOX)Pentru mine ar fi...
  • 4"Dacă Ponta nu intervine în acest caz..." Va interveni, dar la TV.Ponta e produsul politic al lui Nastase, iar legatura dintre cei doi e mai mult decat profesionala. Mirarea si dezamagirea fata de...
  • 5"Victore, lasa restauratia pana dupa alegeri!"Pai o lasa! Ce vedeti acuma e CEL MAI CINSTIT guvern pe care il poate oferi USL, oameni unul si unul pusi acolo sa ia fatza votantilor cu cinstea lor....
  • 6Debarasarea de BalabanNoi ne-am făcut treaba cu el Inspectorul peste inspectori Să-l curăţăm pe bombonel O uscătură fără vreascuri!De el ne-am folosit doar noi Dosarul lui demult zăcea Vreo...
alex mazilu Andrei Plesu antonescu aur Becali blaga blog Blogviu interviu Boc Bucuresti calatorie candidatura catalin voicu cercetare cianura cluj concert crin criza CTP Curtea Constitutionala demisie Dinu Patriciu EBA economie Elena Basescu experiment Facebook FMI fotbal humanitas Iliescu instantanee intelectuali internet Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu manipulare Media Mihai Goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza ortodoxie parlament Parlamentul European pd-l PE Plesu Polirom presedintie protest radu duda Realitatea TV reforma riscograma romani romania rosia Roşia Montana salarii securitate Senat sindicate sondaj sorin oprescu steaua SUA Tariceanu tiff TRU TV UBB uichendist.ro Vanghelie Vasile Blaga

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!