RSS Feed

Va recomand Stelian Negrea. Cine mai mă atacă (și de ce) pentru că scriu despre Roșia Montană

vezi toate articolele de
11 Aug 2014 la 13:19 49 comentarii 1968 vizualizari.

Cititorii știu că am mai avut dispute deloc amicale chiar aici, pe VoxPublica, cu un alt contributor al platformei, Ioan T. Morar. Pe unii i-a mirat virulența atacurilor acestora la adresa mea. Timpul a dovedit sursa acelor atacuri, când Ioan T. Morar a plecat în concediu (chiar el a mărturisit asta) pe banii RMGC taman în Noua Zeelandă.

Rolul lui Ioan T. Morar a fost preluat pe VoxPublica, în ultima perioadă de Stelian Negrea. Cu același ”argumente” culese din propaganda companiei – ”banii lui Soros”, ”interesele ascunse” și alte tâmpenii. Cel mai recent text l-a publicat cu puțin timp în urmă (aici). Dacă ar fi întrebat, ar fi primit răspuns și la întrebările și insinuările pe care le pune în text. Da, finanțările primite pentru partea de documentare (nu drepturi de autor, ci drumuri, cazări la Roșia Montană) sunt menționate expres în cartea pe care o citează. Cei care au citit-o pot afla. Drepturi de autor am încasat din partea editurii Tact (undeva pe la 8%, impozabili, din prețul de vânzare, sumele sunt declarate la finanțe). Editura Tact și-a asumat integral, fără vreo sponsorizare, costurile de publicare (spre deosebire de alte edituri cu nume, care s-au temut până și de ideea publicării unei cărți despre Roșia Montană). La fel cum sunt declarate și veniturile încasate de la Realitatea pentru contribuțiile de pe VoxPublica sau cum sunt declarate veniturile obținute  din Bursa pentru Excelență în Jurnalism ”Milena Jesenska” – una dintre cele mai importante burse pentru jurnalism la nivel european și pe care nu știu să o mai fi obținut vreun alt jurnalist român. O bursă acordată de un juriu care a avut în componență un laureat al Premiului Pulitzer, publisher-ul de le cel mai prestigios cotidian austriac ”Der Standard” ori redactorul șef al altei reviste quality de renume, din Germania, ”Cicero”.

Despre cât de ”comodă” a fost documentarea cazului Roșia Montană poate depune mărturie mașina mea, vandalizată de cinci ori în ultimii ani, cu polițiștii ridicând neputincioși din umăr când am depus sesizări. La fel cum au ridicat din umeri atunci când au declarat că nu au reușit să-i identifice pe cei care m-au agresat în centrul comunei Roșia Montană, în ciuda numeroșilor martori prezenți la incident și a numeroaselor camere de luat vederi instalate de companie în zonă care, culmea, exact în acel moment erau… oprite. Amenzile și sesizările penale făcute de către Jandarmeria care astăzi se declară apărătoare ale libertății de exprimare sunt o altă dovadă a ”comodității” de care am avut parte în relatarea subiectului Roșia Montană.

Nu mă aștept la un disclaimer din partea domnului Stelian Negrea legat de sursele de finanțare ale articolelor în care vehiculează toate mizeriile propagandistice ale companiei. Sunt convins însă că, mai devreme sau mai târziu, aceste surse vor ieși la suprafață, la fel cum s-a întâmplat în cazul lui Ioan T. Morar sau, mai recent, în cazul lui Andrei Bădin, realizatorul de la B1 TV, plătit de Duicu să-i ”ridice mingea la fileu” Rovanei Pulumb într-o emisiune despre Roșia Montană.

***

P.S.: Dacă tot veni vorba de cartea ”Afacerea Roșia Montană”. Vă aștept cu drag, la FânFest, sâmbătă, 16 august, de la ora 14.00, la Căminul Cultural din Roșia Montană, la lansarea de gală a cărții și la conferința extraordinară ”Cultura Rezistenței”.

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 

49 comments
  • 1

    nu ma pricep la rosia montana, dar comparatia cu badea a lui negrea e “deontologie” marca antena3 .
    ori a scris la betie (deci nu s-a controlat, nu e scuza), ori e cumparat (cu scopul clar, so’ pe gotiu), un jurnalist cu experienta nu poate da asa cu bata in balta

    ilie nois
    2014-08-11 14:18:36 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 2

    Eu nu vad diferente majore intre pastorul eco Gotiu si pastorul turnatorilor Gadea. Care este diferenta intre slujbele stropite cu bere si vodca de la FânFest si marsurile de exorcizare de la Cotroceni ? Faptul ca cele 250 000 euro, primite ca “imprumut” de sectantul Gadea, apar intrun document oficial, iar “sponsarizarile” lui Gotiu, ca oengutan premiant, sunt dispersate ca si cianurile din lacul de decantare, nu reprezinta o diferenta. Ioan T. Morar si-a asumat finantatorul excursiei, in timp ce Gotiu vrea sa spuna ca el a mers ca Badea Cartan la Vina si Paris, cu cartea in traista, mai valoroasa decat un lingou de aur, ca el incaseaza o “redeventa” pe maculatura mai mare decat ia statul pe aur.
    Sunt curios cat va rezista aceasta postare “deontologiei” proverbiale a eco-”jurnalistului” Gutza, deocamdata felcer in ecologie, ca doctoratul e pe drum.

  • 3

    Ca un barbat Mihai Gotiu nu raspunde intrebarilor mele legitime ci se lanseaza si el la atacuri, ca deh cea mai buna aparare e atacul. Pentru toti cei se vor reuni la FanFest dar si pentru toti ceilalti care ati fost dusi de nas cititi si articolul meu de la care Gotiu a simtit nevoia sa ia o pozitie publica.
    voxpublica.real../
    Nu ne-ai explicat minciunile domnul Gotiu dar mai asteptam, asa cum il asteptam si pe Mihai Gadea sa ne explice minciunile si manipularile.

    stelian negrea
    2014-08-11 14:36:17 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 4

    @stelian negrea: Ați devenit subit Marele Inchizitor? Există niveluri la care nu cobori și nu răspunzi. Nu te bagi în troacă doar pentru că vrea un porc răspunsuri la mizeriile aruncate. De ce atâta agresivitate?

    Toto
    2014-08-11 14:47:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 5

    Cine “mai te” ataca? MG, te-ai contaminat cu exprimarea bolovanoasa a lui SN.

    Gizas
    2014-08-11 15:18:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 6

    Si eu sunt curios de raspunsul la intrebarile pe care le-a pus Stelian Negrea. Nu ma refer la alea cu finantarea care imi sunt egale, fiecare se finanteaza dupa cum poate.

    Ci la alea cu lacul de cianuri revarsat in Canada, care e de fapt potabil,
    si la alea cu minereurile minune in cantitati nemaivazute pe Terra, de la Rosia Montana.

    just mac
    2014-08-11 15:23:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 7

    @just mac:

    citeste articolul meu de pe Romania Curata si judeca singur: scrie undeva, pe acolo, ca e vorba de cianuri? e vorba de siguranta unui baraj, dat ca “sigur” de aceeasi proiectanti care ii consiliaza si pe cei de la Gabriel si care dau ca “sigur” barajul de la Rosia Montana; care e legitimitatea unei intrebari legate de ceva ce nu am scris eu? cat despre cat de “nepoluata” ar fi apa din barajul din Canada discutam peste un an-doi, cand se pot masura efectele – acolo e vorba de metale grele care existau in iazul de decantare (arsenic, mercur si altele) astea se depun in sange, iar efectele lor (cancer, printre altele) se pot masura in timp; pentru cei interesati am dat in ultimii ani suficiente exemple aici si si in cartea Afacerea Rosia Montana

  • 8

    Si minereurile in cantitati nemaipomenite?

    just mac
    2014-08-11 15:36:19 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 9

    @ just mac: si in carte si aici am scris de multe ori ca e o poveste nerealista, putin probabila; am mari rezerve fata de teoria asta si le-am tot explicat (e un subcapitol intreg in carte pe tema asta – de ce consider ca, in realitate, si cantitatea de aur care ar exista e supra-evaluata, nu doar existenta unor alte metale in cantitati uriase)

  • 10

    @stelian negrea: Daca e sa ne gandim bine, si dvs., d-le Negrea aveti oaresce explicatii de dat.

    Bunicutza
    2014-08-11 15:53:29 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 11

    @just mac: en.wikipedia.or../

    Presedintele companiei miniere declara ca apa de baut e “aproape potabila”, insa autoritatile recomanda in continuare consumul de apa imbuteliata. Raportul de analiza publicat de dl. Negrea e cel pentru lacul aflat la o oarecare distanta de locul incidentului.

    Bunicutza
    2014-08-11 15:59:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 12

    ok.

    just mac
    2014-08-11 16:03:48 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 13

    Rugamintea este daca nu doriti sa ajungeti in aceeasi stare de imponderabilitate ca batraneii lui Gadea&Badea de la Antena 3 puneti toate intrebarile lui Gotiu si lui Claudiu Craciun si asteptati toate raspunsurile. Este un moment unic in care puteti afla toate raspunsurile pentru a actiona in cunostinta de cauza si pentru a va bucura de FanFest. Daca va reuniti si voi sub diferite minciuni ambalate drept adevaruri universale la batranete veti ajunge exact ca batraneii decrepiti din jurul gonacilor mediatici ai lui Voiculescu Dan. In rest la parnaie cu toti politrucii spagari care au pus umarul la acest proiect. Faceti plangeri penale la DNA si la alte institutii ale statului si luptati dar aveti grija cine vine sa va sprijine total dezinteresat. Sa nu fie cumva vreun batranel decrepit pe numele lui George Soros sau vreun oficial al guvernului Ungariei lui Viktator Orban.

    stelian negrea
    2014-08-11 16:33:35 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 14

    @stelian negrea:

    am răspuns întotdeauna întrebărilor, inclusiv atunci când au fost puse cu rea credință; ceea ce faci tu – repetarea la nesfârșit a unor minciuni și insinuări propagandistice ale rmgc, la care am răspuns de multe ori și am arătat și aici, și în carte, cu documente și surse verificabile, că sunt niște minciuni – nu are nici cea mai mică legătură cu jurnalismul;

    știu, pentru cineva care a stat în slujba lui Voiculescu e mai greu de înțeles cum e cu presa – cum ar fi faptul că inclusiv inducerea ideii de ”dezinteresat” e o manipulare – interesul legitim (al unui jurnalist să-și exercite profesia, a publicului să fie informat, a oamenilor din RM de a-și exercita dreptul de proprietate, al altor oameni de a avea o viață sănătoasă etc.) nu înseamnă ”dezinteresat”

  • 15

    Negrea,

    primul articol publicat intr-un loc este ca o carte de vizita sau ca una de acreditare. A ta a fost o neintrerupta vituperatie la adresa tuturor celor care au manifestat felurite rezerve fata de proiectul RMGC. De la presedintele care atunci incerca sa vina in intampinarea pietei, trecand pe la specialisti consacrati si moderatori de televiziune apreciati, pana la simpli manifestanti din strada. Numai pozitia serviciilor sugerai (dar nu si in ce fel) ca ar fi benefica. *

    Asta numai pentru a sublinia de ce sursa aparti si la ce matca te intorci tu !

    Nu stiu cum iti percepi tu propria situatia, dar cred ca sunt in asentimentul multora cand spun ca de talent literar, munca de investigatie, conspectari precise, puncte de vedere indedite, asadar de jurnalism, in cazul tau nu poate fi vorba.

    * a se citi primul articol de pe VoxPublica a individului.

    rich guy
    2014-08-11 17:13:39 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 16

    @rich guy: Desigur, dl. Negrea sufera din lipsa de “talent literar”, in schimb dl Gotiu, un mare jurnalist care nu a scris nimic altceva decat antiRMGC, este un literat capabil sa scrie volume impresionante, ba chiar sa se ia in betze cu autori de talia lui Plesu. UN TALENT NERECUNOSCUT!
    Mars de-aici potaie ungureasca si eco-anarhista!

    poor guy
    2014-08-11 17:24:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 17

    ce calitate deosebită are acest stelică negrea încât să fie băgat în seamă?
    de fost ziarist la voiculescu de la care a încasat mălaiul şi-apoi a vomat tot ce a înghiţit cum au făcut cristoiu, bădin sau alţi deontologi?
    de fost şi actual propagandist băsist la evz si labe1tv?
    acu l-a cooptat analistul cosmin de la Realitatea considerându-l mai negru-n cerul gurii decăt marinela sau ce-avea el prin orgadă, numai bun în a împroşca pe cei care nu împărtăşesc opinia analistului cosmin…
    adică dl negrea e un mercenar băsist acolo, ca mulţi alţii

    trolu
    2014-08-11 17:32:48 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 18

    Am vazut imaginile si clipurile selectate de M. Gotiu si o mare parte din imaginile surprinse sunt chiar din iazul de decantare – nu era normal sa fie malul ala acolo? Ceea ce nu face mai putin trist ce se intampla in aval, dar cand scopul e efectul de panica, nu strica sa amestecam si ceea ce era asumat prin proiect daca serveste scopului.

    M. Gotiu spune ca proiectantul digului, Knight Piésold Limited, a oferit consultanta si pt RMGC si inducand ideea ca asa ceva ne-ar paste si pe noi daca s-ar merge inainte cu proiectul RMGC. E adevarat ca KP Ltd a proiectat digul, dar intr-un comunicat acestia afirma ca nu mai supervizeaza digul din 2011, ca de atunci au fost facute mai multe modificari asupra acestuia si ca la momentul ruperii cantitatea de apa din iaz era peste proiectul initial. In consecinta ei nu-si mai asuma design-ul curent al digului. newswire.ca/en/../ Dar nu-i nimic, noi avem scopul de a crea panica si-i acuzam pe toti cei care au cea mai mica legatura cu RMGC.

    Mai mult, pe net se gasesc declaratii ale unor angajati ai companiei miniere care afirma ca acesteia i s-a atras atentia de catre AMEC, compania care a preluat sarcinile de la Knight Piésold Limited, ca digul trebuie intarit cu 5 mil tone de pietre, dar din care nu s-ar fi pus decat unul. In plus, se pare ca prin Mai 2014 ar fi aparut o bresa in dig pe care compania miniera o neaga vancouversun.co../.

    Asasdar, o scurta investigatie pe net pare sa arate ca vinovatul e compania miniera care nu a respectat sugestiile proiectantilor. Nu stiu care e adevarul, nu ma declar jurnalist, cu atat mai putin unul de investigatie, si nu am timp sa stau sa sap mai mult, dar cred ca trebuie prezentate toate aspectele povestii. Altfel, nu avem de a face decat cu panicarzi activsti, cum bine spunea dl. Negrea. Manipulatori panicarzi activisti generatori de solidaritate patologica :)

    Vercix
    2014-08-11 17:42:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 19

    Eu m-am ocupat de ambele tabere din afacerea Rosia Montana, am scris un text pe voxpublica atragandu-va atentia ca va luati prosteste de fostul ministru liberal al culturii, Daniel Barbu, cand consilierul lui Victor Ponta, Ionel Blanculescu, a luat de fapt bani de la RMCG. Au scris extrem de multi jurnalisti despre afacerea Rosia Montana si nu ma duc in locuri inghesuite si bine acoperite iar tabara in care va aflati voi e o zona ideala de explorat pentru un jurnalist. La fel cum ati acuzat presa ca ia bani de la RMCG trebuie sa fiti si voi pregatiti sa raspundeti pana la capat la intrebari legate de George Soros si de finantarile de la guvernul Ungariei. Ceea ce faceti voi este o arestare a binelui in nume propriu si asta e un lucru la fel de plin de cianura ca si toata afacerea RMCG de pana acum. Nu te mai vaicari si nu mai tot boci ca cineva platit iti vrea tie raul ci raspunde la intrebari si lasa-ti oamenii sa gandeasca nu-i mai tot pacali cu tot felul de tertipuri si mai ales spune-le tot adevarul de fiecar data cand le administrezi o pilula de verde-panicard, inclusiv acum la FanFest. Din partea mea sa fiti sanatosi si sa ingropati toate proiectele ca eu tot aici voi fi si va voi pune poate un ton mai apasat toate intrebarile. Vreau si eu un raspuns articulat si sincer – si nu sinceritate gen Mihai Gadea – de la voi legat de aceste doua probleme pe care le evitati in permanenta: stafia lui George Soros asupra proiectului Rosia Montana – si toate intalnirile cu Ponta pe care a vrut sa o tina ascunsa, finantarile pentru diversele ONG-uri care au scos lumea in strada la miscarile antiROMCG etc – si finantarile venite de la guvernul Ungariei, un guvern al primului stat UE care a renuntat la dictatura. Crede-ma nu sunt nici sovin, nici PRM-ist, nici xenofob, antimaghiar si alte tampenii pe care le scoate la inaintare ca sa va aparati, dar nu sunt nici tampit sa nu-mi pun intrebari la raspunsurile voastre stangace. Iti mai aduci aminte cum s-a simtit dator Soros acum ceva vreme sa iasa public ca el nici usturoi n-a mancat si nici gura nu-i miroase in legatura cu exploatarea aurifera de la Rosia Montana? Dupa care vine si se intalneste cu Victor Ponta si vrea sa si tina intalnirea secreta, noroc ca am aflat noi jurnalistii? Pai parca pe voxpublica se lupta impotriva oligarhior financiari si a corporatiilor ticaloase? Ne luptam “decat” cu unii? N-am nimic personal nici cu tine – lumea sa stie ca nici macar nu ne cunoastem – si nici cu altcineva din aceasta miscare. Nu vreau ca prin minciuna, manipulare, ignoranta, apetenta pentru distrugere sa franam dezvoltarea tarii asta neinsemnand ca ma arunc automat in bratele oricarui proiect cu parfum de coruptie, vorba celor de la Academia Catavencu!

    stelian negrea
    2014-08-11 17:42:57 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 20

    @ poor guy

    Da, da, asa-i ! Ungurii care dupa ce nu mai au ce privatiza, tot mai gasesc ceva de retrocedat sau concesionat.

    Ahahahaha …

    corrupt guy
    2014-08-11 17:50:54 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 21

    cu tot respectul, tot nu ne-ati spus cine va finanteaza, cum de aveti la dispozitie numai dvs anumite surse si de ce ignorati altfel subiecte de ecologism daca nu puteti face o cat mai mica trimitere la Rosia Montana. Cam suspect!

    Oana
    2014-08-11 17:53:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 22

    stelian negrea- o persoana paranoida cu halucinatii intense, la care totul se rezuma la unguri, si care se crede jurnalist:))

    stelian negrea
    2014-08-11 18:01:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 23

    mie mi se pare ca suferiti de mania persecutiei. Fix cand ati fost dvs atacat nu mergeau camerele in Rosia si deci inseamna ca e mana companiei sau cum? avand in vedere ca sunt toti ochii pe ea nu cred ca si-ar fi permis un asemenea risc! gasiti altceva, mai credibil, cu care sa atacati un investitor mare din tara

    nicolae
    2014-08-11 18:08:19 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 24

    Si inca ceva: va rog sa apelati la cele mai fetide invective ca sa-mi confirmati ca nu va deosebiti de nici o culoare de spiritul Antena 3 care zilele acestea isi traieste apogeul si unde unul din liderii vostri, Claudiu Craciun, isi facea veacul prin 2012 cand aducea USL la putere impreuna cu Antena 3! In toate comentariile va rog!Si nu uitati sa mentionati la adresa mea termenii de securist, cianurist, (…..) sluga a marilor corporatii etc si cum va mai vine la gura cand va ganditi la vecinul care intotdeauna isi parcheaza masina pe locul dvs de parcare sau la taranul care pute a transpiratie in tramvai.

    stelian negrea
    2014-08-11 18:11:25 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 25

    @stelian negrea:

    nu pui întrebări, ci repeți propaganda rmgc; la așa-zisele ”intrebări” și ”controverse” pe care le tot repeți le-am răspuns pe larg în sute de articole pe VoxPublica și în carte – dacă mai ai nedumeriri după ce le citești aștept și alte întrebări;

    problema e însă alta – înainte de a pune întrebări jurnaliștilor (nu am nicio problemă să răspund – am doar o problemă să tot repet răspunsurile de fiecare dată când se mai trezește câte unul), întrebările ar trebui să le adresezi guvernanților – legate de respectarea legii, de contract, de siguranța proiectului (care e o făcătură de la un capăt la altul) și așa mai departe; nu la mine e cazul să cauți răspunsuri, că nu eu iau decizii în țara asta

  • 26

    Atunci distinse Mihai Gotiu sanatate si un praz verde. Ramai sa-ti prostesti alaturi de Claudiu Craciun si alti sefuleti din “Uniti ne ingropam” verzisorii panicarzi la fel cum Mihai Gadea isi duce ce nas batraneii decrepiti in fata Palatului Cotroceni. Eu nu m-am “trezit” ci tu te-ai apucat sa te plangi ipocrit pe romaniacurata.r../ ca nu te baga in seama jurnalistii pe care i-ati facut in toamna trecuta spagarii de la Rosia Montana/”sa vina presa, sa-i scoatem lesa” su culmea, culmilor! dupa aceea te pretinzi jurnalist. Tu ai declansat aceasta dezbatere, cand ai inceput sa te vaicaresti pe site-ul respectiv – la randul lui care a primit finantari de la George Soros – ca nu te baga lumea in seama cu nu stiu ce baraj rupt de prin Canada, dupa ce ai si omis sa spui tot adevarul despre incidentul respectiv. Ba raspunzi neicusorile de fiecare data cand esti intrebat si nu o singura data in viata si atunci cand vrei tu ca si Adrian Nastase si chiar Victor Ponta sunt mai dispusi sa raspunda la intrebari decat tine. Si aia ca si tine aduna in sali imense niste aplaudaci de partid carora li se spune ce vor sa auda iar cand vine unul cu un punct de vedere contrar incepeti cu sudalmile si cu victimizarile ca as prelua propaganda rmcg, si ca sunteti 7 frati acasa care urasc cianura si alte PET-uri nocive pentru mediul inconjurator. Asa e cand esti activist si nu jurnalist, raspunzi la intrebari. Apropos de jurnalism si de intrebari legitime evident furnizate de propaganda RMCG stiai ca UDMR, acelasi UDMR sustinut de Guvernul lui Viktator Orban care face pe la Bruxelles tot felul de mese rotunde antiRosia Montana, foloseste exploatarea de la Rosia Montana ca un santaj la adresa oricarui guvern din care face parte in schimbul autonomiei teritoriale pentru tinutul secuiesc? Si ca acelasi lucru il face pe canale neoficiale si Guvernul nedemocratic al lui Viktator Orban? Daca tot va dati verzisori panicarzi de ce nu va duceti voi si la centrala nucleara construita de unguri cu bani rusesti la vreo 100 de kilometri de granita cu Romania? De aia nu va e frica ca sare in aer, sau ca ne polueaza? Selectivitatea protestelor voastre este o alta intrebare legitima la care voi trebuie sa raspundeti. Nu o faceti, este fix alegerea voastra, dar asta nu ma impiedica pe mine sa-mi pun intrebari la fel cum la fel de bine trebuie sa o faca oricine.

    stelian negrea
    2014-08-11 19:02:07 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 27

    @Mihai Goţiu: ai dreptate, Gotiule. Ca nu iei tu decizii, dar stii ca esti un lider de opinie pentru o anumita comunitate care si voteaza si o influentezi. Ca in bine sau in rau, nu pot decide eu. Dar mi-ar placea sa dai un pronostic in cat timp crezi ca va fi salvata Rosia Montana, pe bune. Ca deja e a noua sau a zecea editie de FanFest si daca o puteati salva prin articole si ce mai faceti voi, nu mai petreceati si anul asta, nu?

    Alina Elena
    2014-08-11 19:29:48 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 28

    Intriga lansata seamana cu binecuvantarea unui viol grabnic ca poate asa nu mai voieste ungurul fata.

    Sub o asemenea urgenta lumea poate uita ca i s-a pus gand rau fetei inca din frageda pruncie, anii ‘90, cand Soros, nemaivorbind de Orban, Ponta si restul, nici nu existau.

    rich guy
    2014-08-11 19:42:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 29

    io va zic,dak scriati si de altceva, nu doar de Rosia asta, nu se lua nimeni de dumneavoastra… Da’ asa,numai Rosia, knd sunt multe alte locuri care n-au sansa unor investitii si nimeni nu face nimic… Lasati Rosia cu mineritul, k asta se face acolo de vreo 2 milenii si vedeti cum ajutati zone unde nu exista nici joburi, nici zacaminte!

    lory
    2014-08-11 21:01:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 30

    @Alina Elena:

    probabil va mai fi nevoie de cel putin inca zece editii de FanFest, ca Rosia Montana sa fie un model de dezvoltare durabila; deocamdata un lucru e sigur: de prin 2005-2006 compania tot anunta ca ”la anu va incepe proiectul”… si a tot inceput ;)

  • 31

    @stelian negrea:

    habar nu ai despre ce vorbesti; colportezi niste mizerii servite de-a gata de altii si ataci un jurnalist care documenteaza subiectul de peste 12 ani fara a avea macar decenta de citi ce a scris, documentele, opiniile a zeci si sute de specialisti prezentate, studiile comprative cu alte proiecte miniere similare, zecile de reportaje, relatarile de la fata locului unde am fost de sute de ori deja si am locuit si mai multe luni la rand, care a primit premii atat din partea societatii civile, cat si a profesionistilor din domeniu pentru munca asta;
    si tot tu pretinzi ca esti ”jurnalist” – a se scuti

  • 32

    @stelian negrea: D-le Negrea, se pare ca sunteti bantuit de umbra lui Soros si afirm acest lucru vazand ca in toate comentariile dvs. apare cu insistenta acest nume. De altfel dl. Soros a negat si neaga in continuare orice fel de legatura cu proiectul minier in cauza. De asemenea dvs., ca jurnalist obiectiv ce sunteti, ar trebui sa fi aflat deja din surse mai mult sau mai putin oficiale ca evenimentul numit FanFest este organizat in exclusivitate pe baza de donatii particulare venite in principal din Romania (vorbim aici de sume mici stranse de la foarte multi oameni) si pe baza de voluntariat (asta inseamna munca neplatita, facuta de placere de oameni tineri si entuziasti). Nu vad ce amestec ar putea avea Soros si Viktor Orban in organizarea acestui eveniment. Insa cred cu tarie ca obsesia dvs. pentru dl. Soros si premierul Ungariei v-ar obliga la o vizita urgenta la un medic psihiatru.

    Bunicutza
    2014-08-11 21:24:19 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 33

    daca tot credeti ca toata lumea este impotriva dvs, cred si eu ca v-ati vorbit cu Stelian Negrea sa iscati acest scandal ca sa atrageti trafic pe VoxPublica. Cam asa de plauzibila este si teoria gotiana cu atacurile si camerele de supraveghere si cu Rosia Montana in general

    marius
    2014-08-11 21:43:27 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 34

    @Gotiu. Mesajele tale incep sa se repete. Ai spus ce-ai avut de spus.
    Fa-ti un bine (si cititorilor la fel) si nu-i mai raspunde d-lui Negrea. In aceasta disputa domnia sa are comportament tipic de troll, or e lucru dovedit ca nu exista decat o singura metoda rationala de a trata trollii.

    Prostu' satului
    2014-08-11 21:56:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 35

    cand n-o sa mai fie la moda subiectul Rosia Montana, cand s-o incheia aceasta tevatura, despre ce o sa mai scrieti? sau o sa va gasiti repede inlocuitor de trafic in alta exploatare, alt caz de maxima importanta unde veti lupta sa fiti contra, oricat de bun ar fi acel proiect? va multumesc pentru raspuns.

    alexandra
    2014-08-11 22:10:01 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 36

    @alexandra: Sunt sigura ca dl. Gotiu, ca de altfel si alti jurnalisti din aceasta tara interesanta nu o sa duca lipsa de subiecte chiar daca problema Rosia Montana va ajunge intr-un fel sau altul la un deznodamant. Problema e ca proiectul Rosia Montana, foarte pagubos de altfel pentru tara noastra, a ajuns sa fie, nu numai datorita d-lui Gotiu, ci si datorita d-lui Ponta, care si-a descoperit dubla personalitate, de deputat, respectiv de prim ministru cu ocazia aducerii pe agenda publica a acestuia, un simbol pentru modul corupt in care unele corporatii straine ajung sa faca afaceri in Romania. Pisica moarta nu e in acest caz la dl. Gotiu, asa cum pare sa creada dl. Negrea, ci la cei care conduc acesat tara si lasa astfel de lucruri sa se intample. Desigur, exista si companii absolut serioase care au investit in Romania, care au primit diverse facilitati din partea statului roman si care, fara a fi potentiale bombe ecologice cu ceas, aduc beneficii importante tarii. Exemplul cel mai bun in acest sens este Dacia.

    Bunicutza
    2014-08-11 22:34:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 37

    Mai Negreo, si sursele tale de finantare sunt neclare. Una e cert SRI, sau vreun bastan de pe acolo, care numai interesul Romaniei nu il urmareste, ci al altor tari, fie ele si considerate prietene, si chiar a unor persoane particulare si companii straine (si autohtone, pe langa) dar mai departe plateste separat si RMGC si Chevron? Pana una alta esti si faci exact ceee ce ii acuzi tu pe altii, tactica din ABC-ul propagandei din toata epoca moderna, cel mai bine ilustrata incepand cu Goebells si omologii lui sovietici, dar continuata si in ziua de azi de diversi epigoni si de prin state pretins democratice, gen SUA si UE. Amesteci si compari cai cu magari pentru a-i baga in aceeasi oala si a crea asocieri in mintea celor saraci cu duhul, alta tactica propagandistica securistoida.Iti pierzi vremea, aia nu citesc pe aici, cei care te aproba pe aici sunt tot platiti, ca si tine. Minti, esti ipocrit, prezinti sferturi de adevar, ca nu prea ai decat adevaruri firave de partea ta si alea putine, deci trebuie sa le rasucesti tare de tot!, panicard (wow, vin rusii, vin ungurii, deci trebuie sa facem ce vor stapanii mei si ai stapanilor mei, orice, oricum, in orice conditii, e urgent!), nu faci jurnalism ci propaganda. Tu nu esti jurnalist, ci din specia “agenti acoperiti in presa”. Doar ca esti cam ageamiu si nu prea te sti acoperi. Ai ajuns foarte jos, sau mai probabil asa esti “by design”. Altfel nu acceptai sa ai asemenea job (ala adevarat, nu asta fake sub care scrii pe aici). Nu ma astept sa ai rusine, ca cei din specia ta nu au asa ceva. Daca vrei sa te legi de Gotiu, uite iti servesc una care chiar tine si e chiar suspecta: de ce nu mai zice nici pas de gazele de sist mai nou?

    3coanarhistu'
    2014-08-11 22:49:59 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 38

    comisia parlamentara a trimis proiectul lui victor ponta la DNA. vrem sa auzim stiri de la DNA privind proiectul rmgc!

    yehudy
    2014-08-12 00:45:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 39

    de asemenea presedintele Romaniei (traian basescu), si premierul Romaniei (victor ponta) au acuzat amandoi proiectul rmgc de coruptie. vrem reactia DNA!

    yehudy
    2014-08-12 00:48:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 40

    Mai bine tăceai, Goţiule!

    Negrea s-a băgat singur în căcat şi scuipă toţi pe el de scârbă.

    Nu ştiu cum să-ţi spun mai elegant, dar când încerci să loveşti căcatu cu picioru, e imposibil să nu te spoieşti şi tu!

  • 41

    Daca ati mai avut dispute, nu inteleg de ce va bagati si in aceasta. Faceti-va fiecare treaba si asta e! Nu sunt de acord cu viziunea dvs asupra Rosiei Montane, dar e dreptul fiecaruia sa aiba ce parere vrea. Atata timp cat nu aveti viitorul a mii de oameni in maini, din punctul meu de vedere e ok, scrieti cat vreti. De decis, decide fiecare pentru el si e alegerea fiecaruia daca se incred in dvs sau nu

    gina
    2014-08-12 08:24:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 42

    Hai Gotiule… Nu te mai ofusca atit. Stim cu totii ca nu ai nici o legatura cu jurnalismul. Esti o portavoce. Preiei un mesaj si il amplifici.

    In plus nu intelegi sub nici o forma democratia. Minti cu un tupeu greu de descris si, cind ti se demonstreaza ca ai mintit preferi sa inchizi gura celorlalti decit sa accepti adevarul. Un jurnalist nu procedeaza asa. Un jurnalist apreciaza dreptul la libera exprimare.

    Hai! Sterge-mi postul. Deja mi-ai sters citeva zeci. Blocheaza-mi numele! Nu ar fi primul. Poti sa imi blochezi si IP-ul! Nu o sa faci decit sa confirmi ceea ce spun.

    PS. Ai spus la un moment dat ca sintem doar niste IP-uri. Si ca atare putem sa fim cenzurati. Asta spune multe despre mentalitatea ta…

    gjgj9
    2014-08-12 09:29:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 43

    eu nu inteleg care e problema ca niste jurnalisti s-au dus in Noua Zeelanda. Chiar daca a sponsorizat RMGC cazare, transport, masa, nu aveau cum sa faca o mina de la zero si sa o arate altfel decat este, adica moderna si sigura!

    George Ionita
    2014-08-12 16:16:29 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 44

    Primele 2 randuri din articolul lui S. Negrea sunt suficiente ca sa-ti faca greata; de altfel, nu m-am mai uitat pe articolele lui de cand m-am convins ca scrie porcarii la comanda.
    Chiar ma gandeam ca se va gasi vreun dobitoc care sa faca asemanari intre marsurile antena 3 si protestele din toamna. Fara sa mentioneze deosebirea imensa: jandarmii au sicanat protestatarii doar in toamna-iarna 2013. Puterea nu e deranjata de marsuri pentru un partid sau altul / un politician sau altul. Ce deranjeaza la culme e contestarea puterii politice si economice in intregime.
    FanFest reusit va doresc si cat mai multi oameni constienti de ce (li) se intampla.

    ioana
    2014-08-12 23:26:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 45

    @George Ionita: si au trebuit sa mearga pana in NZ ca sa gaseasca una sigura? =))
    Oricum, daca RMGC ne asigura ca vor face o morga moderna si sigura in Apuseni, asta nu ne garanteaza nici macar ca vom scapa nevatamati. Dimpotriva, audienta RMGC e suficient de informata incat sa stie ce va sa zica aia exploatare de suprafata cu cianura pe locul a 4 munti, in buricul Apusenilor. De-aici si protestele de anul trecut. Si, sper, si cele viitoare.
    Acelasi lucru e valabil pentru Chevron.

    ioana
    2014-08-12 23:38:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 46

    da cine-i Negrea asta?
    era o piesa..”who the f..is Alice?”

    dana
    2014-08-14 10:07:44 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 47

    [...] Mihai Goţiu se pretinde jurnalist independent. Într-un  comentariu de pe Voxpublica susţine că trăieşte, printre altele, din obscura bursă “Milena Jesenska”. Trebuie să [...]

  • 48

    Thank you for your article post.Thanks Again. Great.

  • 49

    If some one needs expert view about blogging after that i recommend him/her to pay a quick visit this webpage Va recomand Stelian Negrea. Cine mai mă atacă (și de ce) pentru că scriu despre Roșia Montană « voxpublica | Platforma de comentarii, bloguri si opinii REALITATEA.NET , Keep up the good job.
    jordan release today syracuserestaur../

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari pagina personala

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Vezi aici episoadele din seria BOOKFACE!

Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Ultimele comentarii

afacerea roşia montană alburnus maior alex mazilu antonescu banci basescu blaga blog Blogviu interviu Boc Bruxelles Bucuresti candidatura cianură cluj CNA comisia europeana corupţie criza CTP curtea constituțională Dan Diaconescu Dinu Patriciu educatie Elena Basescu europarlamentare experiment Facebook gabriel resources gaze de șist Gigi Becali google guvern humanitas internet iohannis Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu macovei Media mihai goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza parlament Parlamentul European pdl Plesu Polirom ponta presedinte protest proteste riscograma romani rosia roșia montană Rusia securitate Senat sindicate sondaj steaua SUA suspendare Tariceanu tiff TRU UBB UE uichendist.ro unesco Vanghelie Vasile Blaga victor ponta voiculescu

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!