![]() | Vântu nu mai vrea Geoană? “Am vrut să-l fac să se relaxeze”. Concluziile seriivezi toate articolele de Costi Rogozanu03 Dec 2009 la 23:01 124 comentarii 7465 vizualizari. |
Paradox: dezbaterea din seara asta a avut loc noaptea trecută. După lovitura cu filmuleţul, Popa e săltat la nervi prin Indonezia. Crede cineva că a fost întîmplare? Eu nu cred. A fost o lovitură la furie, tipică pentru TB. Iar asta e foarte grav, că lucrurile se întîmplă aşa. Vântu intră în direct şi spune, indirect, că amîndoi mint de sparg.
Coincidenţele continuă. Tot noaptea trecută s-a întîmplat nemaivăzutul, Geoană merge la Sorin Ovidiu Vântu. (Asta nu-i scuză lui Geoană lipsa completă de replică – dacă tot ştii că ai făcut-o, măcar învaţă să minţi!)
Sorin Ovidiu Vântu, din cîte îl ştiu din presă, nu-l cunosc personal decît de un “bunăziua”. Ştiu sigur că nu e prost deloc, dar deloc. Şi nu cred că-l bănuieşte cineva de asta. Aşa că, şi dacă Geoană îşi dorea cu ardoare să vină acasă la Vântu, cred că SOV l-ar fi sunat să-i spună să se întoarcă. Asta dacă SOV ţinea să cîştige Geoană. Dar eu înţeleg, din logica asta paranoidă, că SOV nu vrea să mai cîştige Geoană…
Băsescu, aşa cum observau şi Tolontan şi CTP la televizor, a spus că n-a băut whisky cu Vântu, dar n-a spus că nu s-au întîlnit. Dar eu am înţeles că se joacă un şah între băsescu şi Vântu, un şah care presupune şi un soi de complicitate. Unul îl arestează pe Popa, celălalt îl convoacă pe Geoană în miez de noapte. Ceea ce-mi confirmă că una dintre caracteristicile mogulilor este că ei sînt transpartinici. Notă: amîndouă mişcările fatale, pozele cu geoană, filmuleţul cu copilul au ieşit în lume prin intermediul trustului Realitatea-Catavencu. (felicitari catavencilor, inca o data!!!)
Vantu intra la Realitatea:
- prietenie cu Geoana mare, de patru ani de zile – a venit să se relaxeze. Am încercat să-l fac să se relaxeze. Am acceptat să se debaraseze public de mine. Apropo “malefic”. “Am convenit să nu devoalăm prietenia noastră”
- aşa cum a avut o relaţie de colaborare cu Traian Băsescu
- Băsescu şi Vântu – “s-au întîlnit pentru alegerile precedente”…
- Şi Băsescu minte: am avut numeroase întîlniri cu acest domn
- a fost o amiciţie cu Elena Udrea – este o femeie deşteaptă
- “Eu nu-mi chem prietenii, îi invit”
În rest, ca să revin şi la dezbaterea transmisă la TV:
- Băsescu a rîs, ceea ce a contat foarte mult. Asta e marea victorie. A cîştigat cu gesturi şi hohote, nu cu unele cuvinte înţelepte
- Geoană a ieşit cum a intrat. Eu cred că susţinătorii lui nu se aşteptau la mai mult.
- Minoritatea nehotărîtă n-o putem număra pentru unul sau altul – vedem duminică
- am avut tot timpul impresia că undeva în adîncuri se poartă lupte grele. iar la TV facem un soi de balet. Ne prefacem că jucăm poker pe beţe de chibrituri.
- cei care vor linişte se poate să nu-şi dorească linişte chiar aşa de tare. Iar pozele din Caţavencu ar putea hotărî aceste alegeri.


Costi Rogozanu azi la 16:59 |
Cu Victor Ponta s-au strîns deja destule: rămîne principala problemă a noii legi electorale. [ citeste mai departe ]
Tudor Darie azi la 15:27 |
Așa a fost să fie ca eu să fiu persoana responsabilă din partea Guvernului pentru susținerea [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 15:15 |
Altfel, imi imaginez ca multi vor vota cu mana taiata. Ce vremuri.... macar odata cineva ameninta ca [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:30 |
Update: Grăjdan a fost demis. De aici semnul întrebării din titlu. Oricum, încă o lovitură de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:16 |
A cotit cu dibăcie Băsescu la întrebarea ziariştilor dacă se mai întîlnesc cu el la [ citeste mai departe ]
Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
| 1Nu credeam s-ajung sa citesc vreodata asemenea ineptii. Domnule Gotiu, sunteti de-a dreptul penibil.... | ||
| 2@machiavelli: Da, cand dupa ce Popoviciu a fost bagat la bulau o zi si Sefu a zis ca e doar un investitor cinstit si n-a luat pamantul de la Agronomie. Daca esti cinstit si nu platit mai gasesti ceva pozitii"false".... | ||
| 3reteaua mediatica a pdl? cristian tudor popescu si editorialistii de la gandul fac parte din aceasta retea? sau comentatorii de pe voxpublica? sau oricine are alte opinii sau valori?viziunea asta... | ||
| 4Supertare articol! Bravo! Esti genial. Ma rog, nu stiu cum te impaci cu omul ce se uita la tine in oglinda, dimineata... nu se uita cu dispret la tine?... | ||
| 5@LUANA: eleno tu esti aia care nu vrei sa pricepi. - bassescu a cumparat un teren ieftin si la revandut mult mai scump aceluiasi mituitor. - bassescu a sprijinit bancile impotriva romanilor. tot el a... | ||
| 6"Cu fiecare numire şi demitere Victor Ponta capătă putere în propriul partid."ha, ha, ha....... mi se pare normal sa capete putere cu fiecare numire cand pui sef la politie pe unu schimbat pentru incompetenta.... | ||
| Mihai Goţiu 11332 citiri |
| Cristian Teodorescu 11132 citiri |
| Costi Rogozanu 9629 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4284 citiri |
| Alin Fumurescu 4063 citiri |
| Constantin Creţan 3416 citiri |
| Iulian Leca 2965 citiri |
| Dorin Tudoran 2928 citiri |
| Laura Cernahoschi 2851 citiri |
| Elena Vijulie 2805 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Iulian Leca 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Laura Cernahoschi 2 postari |
| Mihai Goţiu 61724 citiri |
| Cristian Teodorescu 41472 citiri |
| Costi Rogozanu 38821 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18332 citiri |
| Alin Fumurescu 17969 citiri |
| Viorel Dobran 12363 citiri |
| Dan Duca 11295 citiri |
| Constantin Creţan 11175 citiri |
| Elena Vijulie 9430 citiri |
| Iulian Leca 9227 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Iulian Leca 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
adica vantu i’a facut un masaj thailandez lui geoana? pai sa isi deschida salon, zic!
2009-12-03 23:08:10 | Raporteaza
Si cum l-ai relaxat mai Vantule?? I-ai facut un masaj, un ceai de tei, i-ai scris replicile pt dezbatere, ai facut terapie cu el sau ce??? Adica Geoana cand e stresat nu sta si el ca omul cu nevasta si soacra, da o fuga pana la tine in miez de noapte??? MAh, ce penibili sunteti!!!
2009-12-03 23:13:39 | Raporteaza
bune observatiile! eu unul sper ca nehotaritii vr inclina totusi spre Base!
2009-12-03 23:14:09 | Raporteaza
deci in concluzie tot Basescu e de vina?
2009-12-03 23:16:50 | Raporteaza
adica a fost razboiul intre Patriciu si Vintu pina la urma? “dezbaterea finala?”
Clar Patriciu si-a minat podurile catre Basescu, venind si cu o mica facatura gen copil palmuit.
Marea lucratura a fost in seara asta: dar si Geoana a cazut in capcana ca un prost.
2009-12-03 23:20:45 | Raporteaza
m/am oprit putin din ras.
logica domnului dinescu> televiziunea realitatea e libera. vantu are talentul de a nu interveni. dar in 2004, vantu l/a ajutat pe basescu sa castige. de exemplu eu,dinescu, am facut emisiuni cu urgia reala a lui nastase. impotriva lui nastase.
(mi/a placut accentul pe “reala”)
2009-12-03 23:21:12 | Raporteaza
geoana se poate relaxa pentru urmatorii 5 ani! la revedere, dle geoana!
2009-12-03 23:22:17 | Raporteaza
Se pare ca l-a relaxat prea tare…ptr ca la dezbatere a fost cam varza!:)
2009-12-03 23:22:29 | Raporteaza
Concluzia mea pe seara asta e ca Geoana zis Prostanacul sa batut singur in seara asta si ca Basescu a castigat dezbaterea detasat. De asemenea mai consider ca Basescu a castigat si alegerile , ceea ce nu e un lucru rau. Felicitari domnule presedinte Basescu.
2009-12-03 23:24:31 | Raporteaza
geoana a spus la prima confrutnare ca nu s-a intalnit niciodata cu vantu.. acum aflam ca sunt prieteni de 4 ani dupa spusele lui vantu.. deci pe bune, cat de prosti ne cred? isi bat joc de noi si de inteligenta noastra.. sa le fie rusine si sa fie siguri ca nu ii votam, si mai ales nu votam o sluga care se duce sa dea explicatii lui vantu la miezu noptii.. nu putem avea un conducator al armatei care e chemat sa dea raportul despre ce a facut si ce a zis.. doamne fereste..
2009-12-03 23:24:40 | Raporteaza
Logica ta e realmente paranoida. Cum stie Tzatza Leana sa voteze Basescu pe motiv ca SOV s-a intalnit noaptea cu prostanacul, cand sarmana nu stie nici cine-i Popasi nice ce-i ala FNI? Tzatza Leana reprezinta 80% din electorat. Jocurile sunt deja facute, din pacate…
2009-12-03 23:26:20 | Raporteaza
E foarte interesant cand se fac declaratii de genul asta…parca Vantu i se parea malefic lui Geoana, nu? Si mergi acasa la unul malefic in miez de noapte cu o zi inainte de dezbatere? Sa fim seriosi…
2009-12-03 23:27:15 | Raporteaza
Cica alde Popa-FNI asta si-a prelungit pasaportul in 2004, desi era urmarit de Interpol din 2001!!!
Ghici cine era ministru de externe atunci? Geoana!
2009-12-03 23:27:16 | Raporteaza
sa-l faca sa se relaxeze? D-aia se da cu ruj dansul? Ca merge in toiul noptii la Vantu ca sa se relaxeze? Penibil. Fix in seara in care Popa a fost arestat… ce coincidenta…ce relaxare cand s-au gandit cum isi scot parleala…
2009-12-03 23:27:42 | Raporteaza
Cum o fi sa fi prieten cu un excroc plin de dosare penale, condamnat pentru furt? Cum e sa fi un diplomat de cariera si sa faci vizite nocturne, la miez de noapte la niste persoane controversate ? Cum e sa spui ca e malefic si te duci sa te relaxezi la ele acasa? sunt minciuni toate.
2009-12-03 23:29:08 | Raporteaza
Cum o fi sa fi prieten cu un excroc plin de dosare penale, condamnat pentru furt? Cum e sa fi un diplomat de cariera si sa faci vizite nocturne, la miez de noapte la niste persoane controversate ? Cum e sa spui ca e malefic si te duci sa te relaxezi la ele acasa? sunt minciuni toate.
2009-12-03 23:29:26 | Raporteaza
Geoana a jurat pe blilie, ridicand mana de 3 ori de pe biblie in timp ce jura!!!!!
2009-12-03 23:30:15 | Raporteaza
I’o fi dat Vantu niscaiva “casti de copiat” pt. ca intr-adevar parea ca are dificultati in a asculta si a vorbi in acelasi timp….?E cazul sa mai cerceteze cineva si asta dar repede ca trece campania.
2009-12-03 23:31:29 | Raporteaza
Basescu traian nu a recunoscut ca ar fi fost la GRIVCO cu caciula in maini in 2004, nu recunoaste ajutorul pe care I l-a dat SOV in campanie si la REFERENDUM.
Cum mai putem avea incredere in acest securist-comunist care nu face decat sa reinvie dictatura si ascultarea telefoanelor??
Basescu traian este istorie pt Romania!!!!
2009-12-03 23:31:42 | Raporteaza
ati vazut figura lui K. Johannis ?- plat, imperturbabil, si aplauda cam in scarba..s-o fi dezis si asta de Geoana..desi, cred ca Geoana a facut cred ca 7-8 referiri gen “impreuna cu K Johannis”..jalnic.. si culmea e ca se pare ca are sanse.. sper sa se schimbe situatia pana Duminica
2009-12-03 23:35:52 | Raporteaza
Daca Rogozanu a ajuns la concluzia ca arestarea lui Popa la celalalt capat al lumii a fost dirijata de Basescu exact pt seara in care Geoana va merge la Vantu in vizita, nu ramane decat o concluzie plauzibila. Rogozanu e de-a dreptul paranoic si totodata infantil.
Dezamagire nu exista pt ca n-am avut niciodata pretentii de la Rogozanu.
2009-12-03 23:37:23 | Raporteaza
“Geoana a jurat pe blilie, ridicand mana de 3 ori de pe biblie in timp ce jura!!!!!”
O data pentru Vantu, a doua oara pentru Voiculescu si a treia oara pentru Patriciu. Ar fi putut si el sa incruciseze degetele discret.
)
Salutari din Focsani, Costi. E foarte rosu pe aici, brrrr!
2009-12-03 23:38:42 | Raporteaza
Prostu si-a facut-o singur.Geoana nu e nici cinstit , nici intelectual asa cum se tine.Ne-a aratat asta si in aceasta seara.
2009-12-03 23:38:51 | Raporteaza
GEOANA A FOST INVITAT LA VANTU,BASE A FOST CHIAR AJUTAT IN CAMPANIA 2004 DE VANTU SI NU S-A FACUT TAPAJ,S-AU BASE ARE DREPTUR MAI MULTE?POATE FI INSA BASE ACUZAT DE CORUPTIE FIINDCA BASE ERA PRESEDINTE,AVEA JUSTITIA CAND S-A VAZUT CU VANTU CARE AVEA PE ROL SI DOSARE PENALE INSA ACUM GEOANA E IN OPOZITIE SI NU AVEA CUM IL AJUTA PE VANTU,MAI MULT VANTU NU MAI ARE DOSARE PENALE GRATIE LUI BASE!CARE I-A INCHIS DOSARELE ,A CA A LUAT 2 ANI CU SUSPENDARE DECI FARA PUSCARIE DAR DOSARELESUNT INCHISE DECI DESPRE CE VORBIM?
2009-12-03 23:38:54 | Raporteaza
da, bune observatii! de fapt erau singurele concluzii care puteau sa fie trase dupa toata cafteala asta. exact asa am judecat si eu…cu o mica exceptie: in paranoia ce ma caracterizeaza, incep sa cred ca vantu a jucat pentru base de la bun inceput.
2009-12-03 23:39:06 | Raporteaza
Ezact asa cugetam si eu. Vantu, poate fortat, sau poate nu, a facut joc dublu. Si am si un argument in plus, pe care nu l-ai amintit. Pozele au aparut in catavencu.
Dar si mai interesant este ca si pozele cu vizitele la patriciu tot in catavencu au aparut. Si atunci nu era inca vb de nicio indonezie si popa.
Apropo. RTV a cui mai este? Patriciu sau vantu?
2009-12-03 23:42:05 | Raporteaza
“- am avut tot timpul impresia că undeva în adîncuri se poartă lupte grele. iar la TV facem un soi de balet. Ne prefacem că jucăm poker pe beţe de chibrituri.”
Vezi, asta e cu tine Rogozanu: nu esti prost !
De-aia, când sustii idiotenii de stânga, esti cu mult mai vinovat decât un oarecare burtaverde mediocru. (nu sunt de drepata !)
2009-12-03 23:44:08 | Raporteaza
Vantu cel malefic s-a transformat subit in lupul prietenos!!
2009-12-03 23:45:37 | Raporteaza
Scena: Goana acasa la Vantu: mi-l imaginez pe Geoana stand pe o canapea, incomod, cu coatele pe genunghi…vantu tolanit si cracanat!
Daca ar fi candidat, pana si Ceausescu ar fi fost mai simpatic decat Geoana!
2009-12-03 23:46:22 | Raporteaza
a fost Geoana la relaxare, la SPA, as ii spune mai nou la colatitia impotriva romanilor. Haideti cat de naivi ne credeti? Geoana a mers la dush la Vantu?
2009-12-03 23:46:31 | Raporteaza
domnule rogozanu, inclin sa cred ca aveti dreptate. dl. vantu “l-a facut” pe mircea geoana. imi este greu sa cred ca dl vantu nu a urmarit dezbaterea. deci in mod clar a vazut cand dl geoana a spus ca nici lui nu-i place vantu, si totusi dl vantu spune ca sunt prieteni de 4 ani si dl geoana a venit la dansul sa se relaxeze. ce ar mai fi de zis? …
2009-12-03 23:47:22 | Raporteaza
deci Basescu a mintit sau nu?
- Grivco
- karate kid
- Vantu
banuiesc ca nici Geoana n-a zis tot adevarul, dar vad ca a zis ca ’s-a dus sa explice de ce l-a facut malefic’.
s-ar putea ca geoana sa fie prea cinstit, ceea ce i-ar atrage o porecla de genul celei pe care i-a lipit-o iliescu.
Oricum din punctul meu de vedere basescu n-a castigat nimic asta seara, ba dimpotriva.
Banuiesc ca Patrasconiu o sa ne zica acum ca Basescu nu numai nu vede bine, dar nici n-a auzit bine intrebarea lui Turcescu:
JURATI CU MANA PE BIBLIE CA NU L-ATI LOVIT PE COPIL?
Pai ce ne facem cu un presedinte surd si chior?
2009-12-03 23:47:35 | Raporteaza
Mai Rogozaru, Vantu nu trebuie sa fie intalnit ca sa-si dea seama de “neste treburi, neste chestii” si Geoana nu a stiut treaba asta. Vantu cunoaste Romania de la firul ierbii la crestele Carpatilor, asa cum este ea. El e trecut prin viata si a razbit din cauza ca are bunul simt al strazii. Raportul de forte s-a schimbat si el stie treaba asta Basescu nu trebuie sa il ameninte direct.
Vantu stie un lucru: decat sa planga mama mai degraba sa planga masa.
2009-12-03 23:50:34 | Raporteaza
Scenariu plauzibil:
1. “Micul Napoleon” Base, cu toate serviciile la dispozitia lui, afla “brusc” ca Popa e in Indonezia si ii ordona arestarea
2. ii explica apoi prin intermediari lui Vantu ca o posibila viitoare arestare a lui devine tot mai probabila daca nu face ce trebuie
3. Vantu face ce trebuie si il “invita” pe Geoana la el in nopatea dinaintea dezbaterii
4. Prostanacu lui Ilici se si duce, ca mielul la taiere
5. Stirea apare, nu intamplator, pe catavencu lui SOV, chiar in ziua dezbaterii, tocmai la timp ca sa il salveze pe Base de la pierderea alegerilor
6. QED…chiar nu mai gandeste nici un ziarist in tarisoara asta…???
2009-12-03 23:53:05 | Raporteaza
pai, basescu si vantu nu s-au inhaitat in 2004, dupa nu-stiu-cate intalniri dar au batut palma acum (telefonic)? si-l pune vantu in tema, indirect, cu 2 zile inainte de alegeri, dupa 2 ani de tocat si 6 luni de tocat marunt? nu, imi pare subtire argumentul cu “SOV l-ar fi sunat să-i spună să se întoarcă”. e o nuanta: filmul cu copilul a fost lansat prin realitatea, pozele cu geoana au fost facute de catavenci. academia catavencu a facut tot timpul nota discordanta cu restul presei. poate ca vantu nu se astepta sa fie catavencii pe pozitie, poate i-a subapreciat. vedem
2009-12-03 23:53:55 | Raporteaza
Ceea ce insinueaza Basescu Traian este o MOJICIE din cauza iminentei pierderi a presedintiei. Basescu ar trebui sa recunoasca el ce sume de bani a folosit de la SOV si ce ‘caciuleli’ facea la Patriciu, cel pe care acum il ponegreste.
Mircea Geoana a spus ca a fost la SOV si nu a ascuns acest lucru, pe care serviciile lui Basescu s-au grabit sa-l arunce ca pe o ‘bomba’ in campanie.
Basescule, BOMBA a fost LOVIREA ACELUI COPIL ACUM 5 ANI!!!
2009-12-03 23:55:27 | Raporteaza
Eu propun sa-l alegem pe Vantu.
2009-12-03 23:55:36 | Raporteaza
geoana a fost dat in gat de vantu in ceea ce priveste vizita la miez de noapte in trocul facut cu basescu ca sa-si salveze pielea in chestiunea popa tailandezul!
2009-12-03 23:56:06 | Raporteaza
A aparut din pacate in urma acestei confruntari electorale un nou pupincurist care a fost foarte inversunat impotriva comunistilor ,iar acum e in aceeasi troaca cu ei (surprinzator),nu?Numele lui:Mircea Dinescu!!!
2009-12-03 23:56:11 | Raporteaza
Concluzia este Traian Basescu nu a invins – Mircea Geoana a pierdut.
2009-12-03 23:56:17 | Raporteaza
Daca sunt prieteni, atunci de ce nu a recunoscut? de ce a simtit nevoia sa zica de el ca e malefic? hai ..chiar asa de prosti ne credeti?
2009-12-03 23:57:22 | Raporteaza
16 aug 2004, Popa obtine un pasaport nou la Djakarta, desi era urmarit general. Ministru de externe =Mircea Geoana
2009-12-04 00:00:36 | Raporteaza
Prostia e mai periculoasa
2009-12-04 00:01:10 | Raporteaza
Intre a-l alege pe Basescu presedinte si a vota PSD-ul pt Antonescu, varianta a doua mi se pare cea mai cinstita. Basescu nu este presedintele pe care romanii sa-l mai alege inca un mandate. Timp de 5 ani nu a adus nici un beneficiu Romaniei prin prisma functiei detinute pana acum.
Coalitia ‘majoritatii parlamentare’ este cel mai sigur lucru in privinta guvernarii viitoare.
Suntem alaturi de MAJORITATEA PARLAMENTARA, PNL, UDMR, PSD+PC.
2009-12-04 00:03:32 | Raporteaza
[...] [...]
2009-12-04 00:07:50 | Raporteaza
Dragi sustinatori si votanti ai d-lui Geoana, in sfarsit va inteleg ! Mergeti si votati-l pe Geoana ! Nu ma mai pot supara pe acest lucru ! Dupa cele intamplate si declarate in aceasta seara de candidatul d-voastra si de “maleficul” sau prieten nu mai conteaza daca iese Geoana sau nu ! Important este ca stim deja cu totii (inclusiv d-voastra votantii lui Geoana ) cu cine si cu ce avem de-a face !
Inainte insa, as dori sa punctez cateva lucruri pentru ‘analfabetii” si “manipulatii” care voteaza cu Basescu (printre care ma aflu si eu):
1. Geoana declara “Nu-mi place Vantu, e malefic si cam turbulent”.
2. Geoana declara “Am discutat cu Vantu despre sistemul financiar-bancar”
3. In Indonezia ieri e arestat urmaritul international Nicolae Popa (ala cu FNI-ul, stiti voi).
4. Azi noapte Geoana da fuga acasa la Vantu
5. Asta seara, d-l Vantu declara : “a venit la mine acasa sa se relaxeze. Am palavragit”
6. Oi fi eu prost si altii ca si mine insa, nu-mi spuneti mie cei care votati cu Geoana, ca stiti ce faceti !
Cu stima si (vorba Europei libere) “sa auzim de bine”
2009-12-04 00:09:24 | Raporteaza
imi vine sa spun ca sunt deacord cu dvs dar eu cred ca suntem amandoi prea destepti
2009-12-04 00:10:58 | Raporteaza
Costi, eu nu inteleg de ce faci tot felul de conspiratii paranoice? A fost o greseala nefortata, c-asa e-n tenis.
De ce nu acorzi prostiei o sansa?
2009-12-04 00:11:38 | Raporteaza
ajunge cu baselu….am vazut 5 ani ce a reusit sa faca!HAOS!nici guvern nu avem….gata sa vina altul…ca o fi mai bun….mai rau…..vom vedea…..pe asta l-am vazut….nu mersi!
2009-12-04 00:15:52 | Raporteaza
“Se sparie gandul” in privinta unui viitor presedinte Geoana. Ce-i cu el? Cine-l invata si de ce? Relaxare la ora 12 noaptea in casa unui condamnat (cu suspendare), complice la ruina financiara a mii de romani?
E pur si simplu dobitoc, nu mai am cuvinte.
2009-12-04 00:21:03 | Raporteaza
“Se sparie gandul” in privinta unui viitor presedinte Geoana. Ce-i cu el? Cine-l invata si de ce? Relaxare noaptea in casa unui condamnat (cu suspendare), complice la ruina financiara a mii de romani?
E pur si simplu idiot, nu mai am cuvinte.
2009-12-04 00:21:48 | Raporteaza
care imi explica si mie de ce il arde biblia pe geoana ?
youtube.com/wat../
2009-12-04 00:33:27 | Raporteaza
Inteleg ca Vintu ar fi declarat pe 23 martie, pentru Evenimentul zilei, ca nu s-a intalnit nicicand cu Basescu…
2009-12-04 00:34:00 | Raporteaza
domnul
2009-12-04 00:35:18 | Raporteaza
am fost ieri in cimitir si l’am luat si pe fiul meu de 3 ani … si cum treceam noi printre morminte il aud pe fimiu ca’mi zice … “mai tata, p’aici sunt multe poze … da’ n’o vad nicaieri p’a lu’ domnu’ basescu … aia unde e?” … ce sa’i explici copilului? … pana sa ajungem la cimitir vazuse saracu’ mii de afise electorale ale “ciclopului” pe toate gardurile … dac’as fi fost portocaliu poate’i dadem un pumn in barbie … da’ io i’am cumparat o jucarie …
2009-12-04 00:51:54 | Raporteaza
Domnul Geoana biblia nu e buna pt a jura stramb.
2009-12-04 00:52:35 | Raporteaza
Am si eu o intrebare….faptul ca Basescu are servicii secrete care ne urmaresc nu intereseaza? Nu spun ca Geoana a facut bine, dar ma intreb….nu va ganditi la oroarea dezvaluirii este CA BASESCU NE URMARESTE PE TOTI CU SERVICIILE LUI SECRETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dar pe voi nu va intereseaza. A….sunt liberal si votez cu Geoana. Chiar daca a gresit!
2009-12-04 00:56:05 | Raporteaza
dau o ultima tura de butoane pe telecomanda. si ce vad? dragoteasca isi toarna cenusa in cap invitand nu unul, ci 3 persoane decente: valcu, patrasconiu, rogozanu. si e toata numai zambet. cum fac sa aud ce spun oamenii aia fara s-o aud pe ea? cam tarziu doamna, tarziu. pfoaaai, cat a avut realitatea audienta azi?
2009-12-04 00:56:49 | Raporteaza
Am si eu o “deductie” : Geoana a fost trimis de Basescu acasa la Vantu!
Lasatin-ne!
2009-12-04 00:59:29 | Raporteaza
@Ioana R (#53)
Ai dreptate:
evz.ro/articole../
Interviu cu M Marian si I Lupea. A zis asta la testul de sinceritate.
De ce am eu feeling-ul ca SOV si-a dat seama ca partida e pierduta, isi va lichida afacerile din presa foarte curand si va parasi Romania?
2009-12-04 01:09:01 | Raporteaza
Sa ne spuna dl. vantu cand a spus adevarul:
- in seara asta la RTV, cand a spus ca s-a intalnit in 2004 cu Traian basescu;
- in martie 2009 in Evenimentul Zilei, cand a spus ca nu s-a intalnit niciodata cu Traian basescu: prezidentiale.e../
2009-12-04 01:10:45 | Raporteaza
eu cred ca SOV va fi pionul sacrificat de psd ,de acea a evitat geoana sa vb. de intalnirea cu sov .geoana era speriat de subiectul SOV si fara replica .
2009-12-04 01:14:43 | Raporteaza
Marele AntiMogul Bashina s-a mai inatlnit cu un mogul. Al Treilea. Care Erau Mogulii? Vantu, Patriciu, Voiculescu. PAI S-A INTALNIT CU TOTI 3. ZBANG
2009-12-04 01:16:06 | Raporteaza
Pana si cei din conducerea PSD stiu ca Geoana e out. Pronostic final : 62% – 38%
2009-12-04 01:18:56 | Raporteaza
Cu regret o spun dar cine credeti ca mai are incredere in ce spun cei din mass media sau politicienii.
Va fi o avalansa de minciuni din care fiecare va incerca sa traga foloase.
Nici nu va imaginati ce penibili sunteti. Sunteti ca o haita de ciini care latra la comanda!! Dupa cum latrati putem spune cine va plateste….
2009-12-04 01:19:08 | Raporteaza
@Costi & Gabriela Filip
Subscriu (n-am cum altfel, parca as fi scris eu articolul). As nuanta titlul totusi. Vantu nu vrea Popa.
Hai ca e simpla situatia. Vantu are interese financiare, il impinge pe Geoana de la spate. Basescu scoate asul din maneca, interesele financiare se transforma in penale, care evident cantaresc mai greu. Sah la Vantu, sah mat Geoana.
Nu pot decat sa ma bucur de situatie, linistea psd-ista nu era benefica.
2009-12-04 01:25:11 | Raporteaza
Pacat ca nu intelegti mafia creata in jurul lui basescu si jegul din jurul lui. Votati-l si veti afla in urmatorii ani ce inseamna inchisorile portocalii!!!!!!!!!!!
2009-12-04 01:36:48 | Raporteaza
@eu, #67 si toti ceilalti ca el
De mult tot vreau sa spun asta… Daca voi credeti ce spuneti, mi-e mila sincer de voi, si de noi pentru ca exista sansa sa ne decideti viitorul. Daca sunteti la datorie mi-e sila si ati merita batuti. Da’ rau. Si pentru comentariul asta n-aveti decat sa urlati pe-aici ca electoratul lui Basescu e violent si compus din golani.
Ma binedispune convingerea ca imi dau dreptate cei mai multi internauti, stiti voi, aia scoliti si informati.
2009-12-04 01:48:47 | Raporteaza
nu cred ca s-au scos toate atuurile! Daca se scot miine
deja e pre tirziu!Cistigatorul ia totul!Daca intradevar
alegerile se hotaresc la oras, BASESCU a cistigat!ca in2000
cind de frica lui VADIM l-au ales pe ILIESCU.Oricum chiar
uzat de un mandat BASESCU nu a avut rival1
2009-12-04 01:49:38 | Raporteaza
este o marsavie ordinara pusa la cale de Basescu. Compromiterea lui Geoana contra libertatii lui Vantu ! Jos cu dictatorul basescu !
2009-12-04 01:58:03 | Raporteaza
Ma asteptam la o dezbatere fara Vantu, Vanghelie……Consider ca totul a fost o farsa pusa la cale!!!!!!!!!!!
2009-12-04 02:28:59 | Raporteaza
Geoana nu poate fi presedintele meu….nu pot sa cred ce am vazut! Nu l-as pune nici sef de scara!
2009-12-04 02:44:32 | Raporteaza
Da. Geoana a picat examenul. Nu s-a ridicat la asteptarile vulgului. Dar vulgul oricum voteaza cu Basescu, deci nueste nici o pierdere. Geoana a punctat insa pentru electoratul urban, ma refer la cel instruit. Si care va face diferenta duminica.
PS
Ce este asa de extraordinar (de negativ) ca Geoana a fost acasa la Vantu. Daca mergea la unul Popescu sau Georgescu sau Ionescu nu era acelasi lucru? Cetateanul Vantu nu are aceleasi drepturi, nu este supus unor legi similare ca si cetatenii Ionescu, Popescu etc? Repet care este problema? Imi cam pute ori a discriminare sau a indobitocire pentru toti cei care fac caz de vizita la Vantu – cu cateva exceptii: Tapalaga, Pora, Culcer, Moraru, Marian, Lupea, vreo 7-8 de pe vox si mai sunt.
2009-12-04 02:47:59 | Raporteaza
CUM ADICA; “dacă tot ştii că ai făcut-o, măcar învaţă să minţi!” DOMNULE “jurnalist”?????Tie ti se pare in regula afirmatia asta?Nu esti normal la cap??Asta intelegi tu sa faci jurnalism?Rusine, “tonomatelor” (ca acum e oficial, ca sunteti”
2009-12-04 03:01:02 | Raporteaza
Dacă şi blogul lui Ciutacu se clatină, înseamnă că Băsescu Katrina a produs efecte mai mari decit credeam.
2009-12-04 03:05:50 | Raporteaza
ce sa mai zicem? dl geoana n-a stiut nici macar sa zica numele acelei “agentii de specialitatea” care a dat cica nota 2 programului anticriza sau sa zica macar exemple la acuzatiile cum ca ar fii scazut dramatic exporturile pe anumite piete, semn ca vorbea “in mare”. de asemenea nu-mi palce cand i se reproseaza dlui basescu totul pt cele intamplate inc ei 5 ani de mandat, sa nu uitam ca inc ei 5 ani 80% din guvernare a fost a pnl si psd iar numai in ultimul an a fost pdl alaturi de psd. asadar basescu nu prea a avut ce sas conduca, avand in vedere ca a fost si pe ce sa fie suspendat. nostim felulul psd-istilor de a-si asuma creditele pt anumite legii date impreuna cu pdl si in acelasi timp lipsa de responsabilitate fata de altele, ca si cum ei n-ar fi condus alaturi de pdl pana ianinte de alegerii.
2009-12-04 03:06:22 | Raporteaza
Am ramas siderat de atitudinea lui Mircea Dinescu faţă de S.O. Vântu. Mai avea puţin până să-i scrie ode de laudă. Pentru ce a încercat să-l apere ? Pe Emil Hurezeanu îl înţeleg. E angajatul lui Vântu. Dar Mircea Dinescu ???
Să fie un caz patologic de “prostitutio intelectualis” ?
Ce face poetul dizident ? Se prosteşte pupând mâna pseudo-mecenatului vântos ?
2009-12-04 04:55:16 | Raporteaza
Si daca din faza cu Vantu castiga, in prelungiri, Geoana?
Fanii lui Base nu aveau nevoie de confirmare, oricum il credeau;
cei care voteaza cu Geoana sunt ori ultrasii de partid (cei din turul I), ori cei veniti de pe la alti candidati, care acceptau ideea ca Geoana e sprijinit de Vantu, dar aveau alte motive/justificari sa-l voteze.
Prelungirile cu Vantu la timona, lovesc insa in discursul lui Base, decredibilizandu-i una din temele majore ale campaniei – cea cu mogulii
2009-12-04 05:52:30 | Raporteaza
“Vântu nu mai vrea Geoană? “Am vrut să-l fac să se relaxeze”. Concluziile serii”
Da, dom-le, ne-am relaxat. Ce , nu e voie ? De 4 ani, trei luni si doua zile. Mi-a placut ca era asa, ca un diplomat; cu frisca. Exact, ca baietii. Da, pe-acasa la mine, prin delta, prin fundul curtii… E vreo crima ? La 12 noaptea daca asa ni se scoala.
Mai tineti minte cind eram mici si ne ascundeam prin cotloane si cind dadea unul mare peste noi si ne-ntreba:
“Mah! Ce faceti voi aici ? Fumati sau va futeti in cur?! ”
Tin sa precizez ca nu am fumat niciodata.
2009-12-04 05:52:41 | Raporteaza
Ce-ar fi sa tina o emisiune de-asta Vintu si Videanu, iar cine cistiga sa desemneze pe Presedinte ? N-ar fi mai cinstit ?
2009-12-04 05:54:52 | Raporteaza
In toata dezbaterea si comentariile cea mai relaxata pare pisica dvs.L-am intrebat pe Lucky motanul meu (parca ar fi frate cu al dvs)daca e de acord sa va trimit blogul lui,blog care circula (deocamdata)intre prieteni.Dar e un chestionar despre caracterul viitorului presedinte din perspectiva pisiceasca.A fost de acord.Va trimit si linkul.luckymotanul.bl../
2009-12-04 07:25:18 | Raporteaza
“Popa e săltat la nervi prin Indonezia. Crede cineva că a fost întîmplare? Eu nu cred. A fost o lovitură la furie, tipică pentru TB. Iar asta e foarte grav, că lucrurile se întîmplă aşa.”
Esti “praf”. Ura voastra a devenit paranoia, Basescu a ajuns sa comande si Interpolul… vai de capul vostru, faceti de rusine meseria de ziarist.
2009-12-04 10:04:27 | Raporteaza
@73 dan tu ori esti prost ori te prefaci,unde a punctat prostanacu frate?a stat ca o momaie vorbea tot timpul pe linga subiect si insira drept puncte fundamentale ale programului sau si a guvernului Johanis lucruri care sunt deja infaptuite.Sa numai vorbim de faptul ca incerca sa-si acopere incompetenta rostind de sute de ori sintagma “Eu si domnul Johanis”pai ce dracu domle asta numai stie sa stea pe propriile picioare?nu are idei proprii?Omul asta vrea sa conduca Romania in urmatorii 5 ani?
O alta chestie interesanta ,domnul prostanac tot dadea cu “in 20 de ani a fost neglijat cutare si cutare sector” dar intreb eu di acesti 20 de ani daca nu ma insel Ilici-Iliescu a fost presedinte 10 ani,Psd a fost la guvernare 8 ani pe fata + 3ani din umbra cu PNL +7luni alaturi de PNL,ce au pazit domni PSD-ist in acest rastimp?
2009-12-04 10:18:43 | Raporteaza
Concluzia intalnirii de ieri seara este aceea ca mai exzista onoare in randul oamenilor politici !
Onoare, un cuvant cam exagerat in aceste zile , dar asta am vazut eu .
Toata povestea cu filmuletul ne-a aratat ca domnul Basescu tine foarte mult la onoarea si asumarea cuvintelor OMULUI POLITIC . Fiind protagonistul acelui filmulet a fost cel mai constient de trucajul filmului . El stie foarte bine ce a fost . Desi ia adus un mare prejudiciu de imagine, nu a negat niciodata un contact cu acel copil. A negat filmul, penntru ca este trucat ( este accelerata miscarea mainii ).
De cealalalta parte am avut parte de omul politic fara scrupule care minte fara nerusinare , doar pentru a se salva in situatii limita.
Domnilor , votati onoarea !!!!
Prefer un OM care greseste decat un om care minte fara nerusinare !
Cat despre domnul Vantu , este foarte vizibil faptul ca dansul nu are incredere in calitatea omului Geoana . Un om malefic,dupa spusele lui Geoana, este constient ca Geoana este mult mai periculos dat fiind lipsa de scrupule a lui geoana . Sunt convins ca Vantu nu a uitat de scrisoarea trimisa de Geoana lui Constantinescu !
Credeti ca un om malefic poate sa aiba incredere intr-un astfel de personaj ?
2009-12-04 10:19:32 | Raporteaza
Inclin sa va dau dreptate domnule Rogozanu. Nici Vantu, nici Patriciu nu sunt naivi, pripiti sau “sentimentali”. Ambii i-au dat cate o lovitura de gratie amaratului domn Geoana. Naiv e cine grede ca a fost “o greseala” aparitia cu o seara inaintea “filmuletului” a d-lui Patriciu (filmuletul nu schimba pt nimeni perceptia ref. la dl.Basescu)ca sa nu mai vorbim de lovitura de gratie de aseara cu “sunt prieten de 4 ani cu dl.Geoana dar am hotarat sa mintim impreuna electoratul” (interpretare proprie). Ma intreb insa ce faceau consilierii d-lui Geoana? Nu putem extinde conspiratia si la acest nivel. I-au adormit sondajele Vantului? Problema cea mare ramane: un prostanac patentat sau un escroc inteligent?
Din pacate unul din ei va iesi, cu sau fara voia unora dintre noi. Ce se va intampla dupa? Sigur, un guvern vor scoate de sub maneca, dar ce credibilitate ar putea avea acesta? Ce sanse mai are PNL-ul care s-a implicat mult prea mult? Va fi sau nu absorbit de lupii democrat “liberali”? …Dar sunt sigura ca vor gasi adevaratii sforari o solutie…Totusi, e mai bine sa tii trei partide in sah…
2009-12-04 10:27:59 | Raporteaza
“Asta nu-i scuză lui Geoană lipsa completă de replică – dacă tot ştii că ai făcut-o, măcar învaţă să minţi!”
De unde rezulta ca minciuna este filosofia si trasatura esentiala a angajatilor lui Vantu !
Iata o recunoastere directa (din graba , prostie si reflex) a celor ce clamau ” noi vrem respect” !
2009-12-04 11:01:07 | Raporteaza
Pe mine m-a dezamagit discursul lui Base’ putea fi mult mai direct si incisiv, putea sa puncteze mult mai multe gafe ale prostanacului.
Nu am nimic cu Geoana, dar ma sperie ce e in spatele lui, si nu ma refer la Vantu Patriciu si Voiculescu, ma refer la Vanghelie care este, la Mazare si cei doi grasi siamezi de la constanta (pe care i-am vazut pe tvr2 si m-am speriat – habar nu am cine sunt) , la fostul meu sef care abia asteapta sa intre psd-ul la guvernare pentru a pune mana pe niste contracte (cu Ecaterina Andronescu de la ministreul invatamantului) , si de lantul de oameni corupti din interiorul PSD. PSD e un partid nereformat, care nu merita sa intre la guvernare, daca il mai tinem 4 ani pe bara se va reforma! Va deveni parditul social democrat de care avem nevoie. Fara Iliescu , fara Nastase, fara Vanghelie, un partid cu o fata noua.
In privinta PDL stiu de Ridzi, fata asta credeti-ma e o nulitate, a investit multi bani ca sa ajunga sus si acum se da de ceazul mortii sa recupereze, stiu ca parintii ei fac multe afaceri cu statul, chiar acum pe ultima suta de metri au mai primit o pleasca… .
In fine, cu oricine votati tot la fel de rau o vom duce! Avem nevoie de ziaristi cu coloana vertebrala. Trebuie sa fie ochiul nostru mereu, iar noi cititorii sa-i sustinem pana se afla adevarul.
Voi vota Basescu dar in anul care vine imi propun sa plec din Romania.
2009-12-04 11:04:45 | Raporteaza
Dobanzile lui Basescu sunt cele de la Euro, 8-9%.
Pozele sunt facute de securistii lui Basescu, dovada ca nu mai putem face nimic de care sa nu afle Tribunul, faptul ca oamenii lui urmaresc ” Omul nr. 2 in stat “.
Sincer Geoana a recunoscut, Basescu a stiut sa recunoasca in 5 ani toate gafele ? De pareri de rau eu sunt sitirit.
LUI II PARE RAU, DAR EU SI TU SI ALTII CA NOI SUFERIM, PE CAND EL SI MOGULII MICI (COCOS, VIDEANU, BERCEANU, UDREA, ETC)SE DISTREAZA.
2009-12-04 11:26:45 | Raporteaza
@87 daca tot pleci, de ce vrei sa ne nenorocesti si mai tare pe noi?
) Pozitia prostanacului e destul de fragila in propriul partid. Nici nu-i sigur ca n-a primit “un sprijin” si de acolo. Pana la urma, Patriciu era fan Nastate, nu Geoana,iar un succes al acestuia din urma nu ar asigura drumul liber spre conducerea PSD a aripii Nastase. Si mai cred ca desi se urasc de moarte si se porcaiesc in public, escrocii au totusi un limbaj comun, cunosc jocul si le place intre ai, iar cand apare un PROSTANAC e posibil sa incurce tronful si sa de-a (din prostie) jocul peste cap.
N-am terminat cu tema conspiratiei
E doar o parere si abia astept sa se termine nebunia asta care m-a cuprins si pe mine, persoana care de la Ratiu incoace n-a mai votat!
2009-12-04 11:35:21 | Raporteaza
scuzati greseala gramaticala. Agramatismul pare a fi molipsitor:(
2009-12-04 11:38:02 | Raporteaza
E de la Coiu draghe, anturaju’….
2009-12-04 11:59:34 | Raporteaza
“In fine, cu oricine votati tot la fel de rau o vom duce! Avem nevoie de ziaristi cu coloana vertebrala.”
Si de ziariste fara; nu uita ziaristele, sint foarte importante; ele aduc omului multe foloase si placeri cum ar fi lapte, lina, oua… nu, oua nu, pardon
2009-12-04 12:02:11 | Raporteaza
EXTREM DE BINE PUNCTAT SI OBIECTIV,D-LE ROGOZANU! PATRICIU,INSA IN URA LUI PT.BASESCU,IN CASETA AIA PENIBILA IN CARE VITEZA PUMNULUI/PALMEI FIIND JENANT DE ACCELERATA,NICI MACAR UN TRUCAJ PERFECT,NU I-A REUSIT,SI MAI AIUREA,CASETA A FOST TINUTA ATATIA ANI SI A VENIT TAMAN DIN PARTEA LUI PATRICIU,O GRESEALA TERIBILA,DIN PARTEA LUI,DAR IN CEEA CE-L PRIVESTE PE SOV,AICI E O CHESTIE INTERESANTA,MAI ALES CA SPUNETI CA NU E PROST, (DESI NU CRED CA E VORBA DE O MARE INTELIGENTA,CUM SI-A FACUT AVEREA VANTU,L-A AJUTAT SISTEMUL POLITIC,NU CUM SPUNE GEOANA CA NU I-A PROMIS SPRIJIN,TOCMAI,CU SPRIJINUL POLITICIENILOR SE FAC AFACERI MURDARE,DA CU CE NERUSINARE GROTEASCA A JURAT GEOANA CA NU-I ASA!!!!!) DEOARECE,A REALIZAT,CA GEOANA E PREA SLAB IN FATA ABILITATII POLITICE A LUI BASE,NU DEGEABA I-A FACUT ACEST “DESERVICIU” LUI GEOANA,CHEMANDU-I ACASA SI PE EL SI PE ZIARISTII ZIARULUI PATRONAT DE EL,E CLAR CA SOV,TINDE SPRE O ALTA POLITICA ACUM,IN RELATIA LUI CU BASE,GEOANA I-A FOLOSIT LUI SOV,IN CHESTIUNEA CU NICOLAE POPA,DE ACCEA,IL “ADMIRA” DE PE VREMEA CAND ERA MINISTRU DE EXTERNE,INSA GEOANA TREBUIA SA RASPUNDA IN FATA LEGII,PT.FAPTUL CA A PERMIS UNUI URMARIT GENERAL,SA SE ASCUNDA IN INDONEZIA,RASPUNZAND DIRECT DE ACTIVITATEA AMBASADORILOR SUB MANDATUL SAU DE MINISTRU,CUM A PUTUT SA MINTA CA NU STIA DE EL?!
ORICATE EXPLICATII AR DA GEOANA,NU SE JUSTIFICA IMPLICAREA IN MOD DIRECT LA FUGA LUI POPA,NU POATE SPUNE CA NU STIA,CE SE INTAMPLA IN MINISTERUL SAU,ASA VREA SA CONDUCA O TARA? DOUA LUCRURI EXTREM DE GRAVE,PT.GEOANA, MOSCOVA SI FUGA LUI POPA,LA CARE N-A RASPUNS,SI VA TREBUI SA DEA LAMURIRI CREDIBILE,ALTFEL VA FI TAXAT DUR,LA VOT,PREA MULTE GRESELI DE NEPERMIS,CULMINAND CU TIMISOARA,UNDE NU AVEA CE CAUTA!
UN OM SLAB SI MANIPULAT NU POATE CONDUCE O TARA NICAIERI IN LUME,SUNT INTERESE,OPOZITII SI CERINTELE POPORULUI, PT.TOATE ACESTE,TREBUIE SA FII UN OM PUTERNIC!
2009-12-04 12:32:39 | Raporteaza
Pari fascinat, nea Costica.
2009-12-04 12:42:13 | Raporteaza
GEOANA A PRELUNGIT PASAPORTUL LUI POPA IN 2004 CAND A DEVENIT BUN PRIETEN CU VANTU
ACUMA ESTE SPERIAT CA V A DA EXPLICATII
2009-12-04 12:45:14 | Raporteaza
Din perspectiva in care evolueaza politicul in romania se pare ca foarte curand vom avea un partid vesnic la putere si o opzitie formata din mici partdulete, destul de slaba, astfel ca linistea se va asterne peste romania pana ce va mai exploda o mamaliga. Oare chiar nu putem iesii din aceasta mocirla, pentru ca nu o sa am niciodata convingerea ca Basescu e solutia pentru Romania. M-am amagit pentru o clipa ca Geoana vrea sa rupa cu trecutul PSD-ului, dar prestatia lui a fost aproape penibila desi transpar multe intentii bune. Votul meu nu va fi nici pentru Basescu nici pentru Geoana, va fi insa pentru un guvern imediat, iar d-nul Basescu a aratat ca nu e dispus pe negociere. Este o dilema din care sper sa se nasca o stabilitae politica atat de necesara in urmatoarele zile. Cat de simplu ar fi fost sa ramana Crin in turul doi.
2009-12-04 14:12:36 | Raporteaza
Faptul ca pozele au aparut intr-un ziar al lui Vantu cred ca spune destul de multe. Oricat s-ar lauda catavencii cu independenta, nu cred ca ar merge pana acolo incat sa farame 100% interesele boss-ului.
2009-12-04 14:32:07 | Raporteaza
Pe 6 decembrie invingem impreuna !! LA BRASOV VOTAM MIRCEA GEOANA
2009-12-04 14:55:57 | Raporteaza
Domnilor, pana la urma avem de ales intre vizita lui Geoana la Vantu si inca cinci ani de scandal si dezbinare continua. Eu merg pe mana lui Geoana. Cred ca echipa pe care o conduce este net superioara celei basesciene si cred ca e in stare sa scoata tara din criza. In fond, pe mine ma intereseaza ca in Romania sa existe locuri de munca si normalitate.
2009-12-04 15:06:00 | Raporteaza
Doua lucruri sunt clare:
1. Pentru majoritatea celor care au acces la internet concluzia este simpla.
2. Televiziunile si presa scrisa au manipulat cu nesimtire, lucru constatat de CNA si Agentia pentru Monitorizarea Presei, printre altii.
Cu totii avem parinti, bunici, rude care se informeaza doar de la televizor. HAIDETI SA COMPENSAM NOI DEZECHILIBRUL CREAT, SA LE ARATAM AMBELE FETE ALE MONEDEI! SA NU LASAM NISTE TRUSTURI DE PRESA SA ALEAGA IN LOCUL LOR!
2009-12-04 15:34:53 | Raporteaza
Profund articol! Memorabil! O gandire inalta nedemna de meleagurile imputite ale RO. Dar demne de marea gandire universala a lui Slavomir Zizek.Totul pentru nimeni si nimic pentru oricine.Jos toate puterile lumii, sus infinitul cosmic.Vivat gherilera universala! Ce mi-e-n gusa si-n capusa!
2009-12-04 15:39:58 | Raporteaza
@Mimeroso: N-am inteles ce vrei sa spui! Costi a surprins exact “realitaea” acestui turnir final. Majoritatea care au urmarit dezbaterea si apoi interventia telefonica a lui SOV, au constatat ca Vantul a fost agentul de campanie a lui Basescu. Numai portocalii imbatati de populismul Basescian cred altceva. Nu-i pot ierta lui Geoana ca nu a avut instinct politic si a cazut in plasa marinarului. Si daca doamne fereste iese Basescu Presedinte ce guvern vom avea? Avand in vedere ca liberali au exclus orice colaborare cu PDL-ul, din partea PSD-ului ar fi curata sinucidere politica sa mai intre o data in hora PDL-ista, ramane doar UDMR-ul. I-si va calca Basescu pe inima sa atraga UDMR-ul la guvernare Riscand sa piarda simpatia ardelenilor? Sa asteptam ziua de 7 Decembrie si sa speram ca romanii vor vota intai de toate un guvern stabil. Pana la urma nu presedintele guverneaza doar daca nu ne-am transformat peste noapte in SUA!
2009-12-04 16:12:25 | Raporteaza
VORBITI ASTAZI, DOMNULE GEOANA!
Aduceti-va aminte de Clinton!
Poate a mai ramas o picatura de speranta. Mi-a fost frica astazi dimineata sa deschid fluxurile de stiri, ziare, televiziuni. Dupa cea mai trista si demoralizatoare seara a ultimilor ani, mi-a fost frica sa vad cum jubileaza. Mi-a fost scarba si mila, si de mine si de dumneavostra. Am vazut ceva ce nu se poate explica, ceva ce mintea mea, predispusa la ratiune chiar si in cele mai emotionale momente, a blocat. Am vazut o tradare fara seaman, o inimaginabila “greseala”? Nu stiu. Insa in mod sigur am asistat la prabusirea unui urias schelet firav al sperantei. Am vazut cel mai cutremurator moment al istoriei noastre recente, pentru ca daca eu existat secunde in trecut care s-au remarcat prin dramatismul optiunilor inclestate, daca alteori au murit oameni, s-au prabusit sisteme, acum s-a intamplat altceva. Ceva mult mai profund prin ilaritatea sa. Ceva mult mai debusolant, mult mai greu de imaginat. Pentru ca in toate celelalte momente au existat explicatii si vinovati chiar daca inca nu se pot devoala sau demonstra, ei exista, stim asta, au existat resorturi, ascunse sau nu, cineva a castigat, cineva a construit un plan, oricat de malefic dar in tot cazul rational, argumentat… cineva a urmarit un scop, a pus in miscare evenimente, oamenii au fost mintiti si inselati in numele unor interese, idealuri, obiective precise, reale sau imaginare. Greselile istoriei au avut la origine un argument care nu a functionat, a tinut de conjuncturi neasteptate, de perfidia sau fermitatea adversarilor, de soarta, destin sau de mana lui Dumnezeu… Se spune ca Napoleon a piedut la Waterloo din cauza unui norisor care a adus o ploaie de 15 minute, suficienta insa sa inmoaie terenul si sa impiedice deplasarea tunurilor cateva ore, intarziere care a permis interventia lui Blucher…
Orice astfel de fenomen a putut fi explicat insa intr un fel sau altul, domnule Geoana
Ceea ce s-a intamplat aseara insa… nu!
Am marsat la teoria tradarii lui Vantu, sunt aproape suta la suta vis a vis de tradarea staff-ului dumneavoastra, a partidului, a apropiatilor. Accept si presupun ca viabila orice formula posibila de ticalosie, de cutit infipt in spate, cred si il vad pe adversarul dumneavoastra suficient de disperat si de nemernic ca sa apeleze la absolut orice intelegere/cumparare/promisiune pentru a nu fi aruncat afara din istorie. Sunt aproape convins ca pentru a obtine alonja pentru croseul pe care vi l-a aplicat, a vandut cu mult mai mult din avutia tarii decat ati fi facut o dumneavoastra in contul sprijinului primit. Dar indiferent de toate acestea, este inimaginabil cum ati putut pica intr-o astfel de capcana. Sfideaza orice, inteligenta, bunul simt, orice, orice, orice! Absurd, acesta este singurul cuvant care mi se repeta automat in creier. Si intrebarea obsesiva: DE CE? De ce acest individ, Vantu, complet diavolizat si diavolizant reuseste sa decida cine va fi presedintele Romaniei. Cum lasati sa se intample asa ceva? Stiu, este un basm despre oligarhi pe care toate democratiile tinere l au cunoscut prea bine, stiu ca perfidia celuilalt reuseste sa curete creierele oamenilor printr o retorica de o mediocritate si demagogie cutremuratoare, mai absurda si neadevarata decat a lui Chavez sau Ahmadinejad. Cand minti, trebuie sa minti grosolan de mult ca sa reusesti, stiu asta! Stiu ca nu-i puteti face fata la fel cum Batista nu i-a putut face fata lui Fidel Castro si Guevara. Stiu ca avem de ales intre oligarhi disciplinati si condusi cu mana de fier si alti oligarhi mult mai zburdalnici si ca in ciuda aparentelor construite de alti mediocrii si diletanti absoluti, primii sunt mult mai periculosi decat ceilalti pentru ca nu se vor devora intre ei niciodata. Stiu ce gasti haotice si corupte patronati dar le prefer oricand organizatiilor de tip Sicherheitsdienst (SD, precursor al SS, politia politica a Partidului National Socialist) in care ordinele se propaga si se executa in sistem militarizat si securizat perfect. Stiu ca parlamentul unicameral intr-o republica semiprezidentiala echivaleaza cu debalansarea echilibrului puterilor in stat pana la transformarea presedintelui in autoritate suprema cu mult mai clar legitimata si reprezentativa, lucru pe care nu l a spus nimeni dintre jalnicii dumneavoastra purtatori de mesaj. Stiu si ca asa ceva NU EXISTA in nicio alta tara democratica, pentru ca parlamentele unicamerale exista DOAR IN REGIMURI PARLAMENTARE. Stiu si ca ceea ce am scris eu aici si multe alte lucruri nici macar nu v-au trecut prin cap sa le includeti printre mesaje. Stiu, si asta ma doare cel mai mult, ce vor insemna INCA 5 ANI! Inca 5 ani de vanatoare de vrajitoare comuniste, exact ca pe vremea lui Douglas MacArthur condusa acum insa nu de cei care au luptat impotriva comunismului ci de cei care au profitat de el. Si nimic nu va fi facut din convingere ci din calcul. Stiu ca in ciuda celor 9 ani in care guvernele anti PSD au condus, revolutia si mineriadele nu au fost lamurite dintr-un alt calcul rece si terifiant: ca sa poate fi in continuare santajati si manipulati enorm de multi oameni. Da, l-as fi vrut pe Iliescu inchis pentru crimele comise, daca el le-a provocat nu pastrat in libertate pentru a servi pe post de sperietoare. Pentru ca aceasta tema sa persiste in mentalul colectiv fara vinovati demonstrati ci doar indusi. Pentru ca aceasta stafie sa fie aratata oamenilor inselati si mintiti, pentru a starni din nou valuri de revolta, dar doar in momente cheie…
Si ce daca, a mai ramas de spus, ce daca stim toate astea, si nu din arhive secrete, nu din eterna aroganta a scornelilor dibacite si intelectualiste pe care o avem multi dintre noi atunci cand spunem fluturand din mana superior: stiu! Ci din minima cunoastere a evenimentelor – nici macar a interpretarilor – trecutului. Sunteti gata sa distrugeti orice urma de sansa? Se pare ca da, probabil ati si facut o pentru multi, foarte multi oameni care au crezut/indraznit sa spere in dumneavoastra
Si totusi…poate a mai ramas o picatura de speranta
VORBITI ASTAZI, DOMNULE GEOANA! Iesiti si aruncati masca catastrofal de prost plasata de cel mai slab si/sau rauvoitor staff de marketing pe care l am vazut vreodata. Aveti sansa sa recuperati absolut tot daca veti spune exact ce s a intamplat si ce resorturi v au impins sa faceti aceasta greseala inimaginabila. Daca intradevar Vantu v-a chemat pentru situatia lui Popa, iesiti si spuneti asta! Asumati-va acest episod absolut dramatic si, va implor sa ma credeti, veti castiga si alegerile si demnitatea risipita si stima tuturor. Veti fi presedintele Romaniei si nu va mai conta ce socoteala va vor cere acesti ticalosi pe care i-ati cultivat.
Stiu, sunt idealist, dar dupa 20 de ani de Romania, VREAU SA MAI AM O PICATURA DE SPERANTA.
2009-12-04 16:21:10 | Raporteaza
Ipoteza
Basescu a stiut tot timpul unde este Popa Nicolae si l-a pastrat ca pe un as in maneca.
Cu o zi inainte de confruntare pune serviciile si-l aresteaza.
Vantu afla ca “mana lui dreapta” a fost arestat, il “invita” pe Geoana la el acasa ca sa-l compromita.
Castigator Basescu!
2009-12-04 16:38:06 | Raporteaza
Este cea mai obiectiva analiza din cate am citit pe siteul Realitatea legat de evenimentele pe care le trateaza.
2009-12-04 16:49:15 | Raporteaza
Este cea mai obiectiva analiza de pe acest site in ceea ce proiveste tema: Geana-Vantu-Basescu.
2009-12-04 16:54:57 | Raporteaza
Ipoteza
Basescu a stiut tot timpul unde este Popa Nicolae “mana dreapta” a lui Vantu si l-a pastrat ca pe un as in maneca.
Il aresteaza, Vantu afla si-l “invita” pe Geoana la el acasa sa-l “relaxeze” (compromita)…normal, Vantu scapa!
Castigator Basescu!
2009-12-04 17:03:40 | Raporteaza
Treaba asta cu relaxatul e cusuta cu ata alba!!! trebuie sa fii prea indobitocit sa crezi in povestea asta puerila. Acest personaj malefic si usor turbulent are si alte calitati: relaxeaza! E ceva invatat de la guru:bivolaru? ca si asta e alta lichea protejata a psd-ului! cata nonsalanta, cata nesimtire!!!
2009-12-04 18:42:21 | Raporteaza
da, adevarat. Castigator Basescu, dar nu doar din cauza ca Geoana s-a aliat de vreo 4 ani cu Vantu, ca s-a decsoperit adevaratul motiv pentru care candideaza…ci pentru ca este prea manipulat si vrea sa ne manipuleze si pe noi! dar noi, din fericire nu suntem asa de saraci cu duhul! avem nevoie de un conducator puternic, ca daca nu ne inghit statele cu adevarat puternice!
2009-12-04 18:44:08 | Raporteaza
Geoana a demonstrat o data in plus, daca mai era nevoie, ca este chiar deosebit de prost; trebuie ca s-a suparat rau Vantu de arestarea amicului Popa, de a iesit sa declare prietenia cu Geoana – l-a nenorocit acest prieten! Spune-mi ce prieteni ai ca sa-ti spun cine esti!
2009-12-04 18:45:23 | Raporteaza
cand mircea geoana a ajuns la vantu la usa..acel moment a reprezentat sinuciderea politica a lui geoana in aceasta campanie!! nu e loc de discutat, la revedere!
2009-12-04 18:59:17 | Raporteaza
Vantu l-a sapat de Geoana in urma ultimelor declaratii ale sale. Vantu este prea destept pentru Geoana. Geoana este PA din viata politica.
2009-12-04 20:21:32 | Raporteaza
Eu zic ca Vantu i-a aratat pisica lui Genel. O fi simtit ca Genel nu o sa fie mielusel dupa alegeri si a vrut sa-i demonstreze cat de repede cazi daca superi vantul. Cred ca omul are calculele facute si daca iese Baselu si daca iese Genelu’. Daca iese Baselu, stie ce are de vandut (recte zona de media). O sa-si acopere fundul. Daca iese Genelul, o sa bage mare, big expansion la afacerile lui. N-a vrut sa riste insa cu un Genel neascultator.
2009-12-04 22:04:33 | Raporteaza
anto, ai mare dreptate:
Vantu l-a sapat de Geoana in urma ultimelor declaratii ale sale. Vantu este prea destept pentru Geoana.
Nu m-am gandit asa departe, dar ai dreptate.
2009-12-04 22:15:48 | Raporteaza
Mirciulica draga, ne-ai facut-o, nu ma dau in vant dupa tine, dar totusi te votez si asta fiindca nu-l mai vreau pe matroz. Daca vei castiga si asta ti-o doresc, te rog sa ma cauti sa-ti predau niste lectii de smecherie.
2009-12-05 16:57:01 | Raporteaza
cand era Crin nu se mai vorbea despre asta , acum au aparut tepele , fiecare sa se tepuiasca sa vada care e mai tare.Se va lua alegerile pe ilegalitate.
2009-12-05 20:50:46 | Raporteaza
turul 2 va fi castigat pe mita si pe minciuni la fel ca si in primul !
2009-12-05 20:58:15 | Raporteaza
la base sa nu va asteptai ca va fce palate asta isi face numai pentru el singur .asa cum a facut si acum .formatia crin geoana si johannis este ideala
2009-12-05 20:58:43 | Raporteaza
Base -A tăcut şi n-a făcut – in acesti toti 5 ani !
2009-12-05 21:05:46 | Raporteaza
base ar trebui sa-si ia la revedere de la Cotroceni … este pus intro situatie in care Crin va alege..Nu cred ca base va mai iesi presedinte
2009-12-05 21:06:27 | Raporteaza
Orice ar face Basescu nu mai poate schimba trecutul…iar viitorul pentru el nu exista ca presedinte, parerea mea.
2009-12-05 21:07:12 | Raporteaza
base sa nu va asteptai ca va fce palate asta isi face numai pentru el singur .asa cum a facut si acum .formatia crin geoana si johannis este ideala
2009-12-05 21:08:00 | Raporteaza
deducem ca BASE este in stare sa aduca COMUNISMUL inapoi , si nu cum a fost ci asa cum vrea el sa-l faca . TRebuie sa piarda base !
2009-12-05 21:09:05 | Raporteaza
base ar trebui sa-si ia la revedere de la Cotroceni … este pus intro situatie in care lumea va alege..Nu cred ca base va mai iesi presedinte
2009-12-05 21:10:19 | Raporteaza