RSS Feed

Vântu și Băsescu. Ciolanul mare și ciolanul mic

vezi toate articolele de
16 Sep 2010 la 11:00 110 comentarii 2419 vizualizari.

“Întâi maltratează-ți adversarul desfigurează-l, tratează–l ca pe un monstru și apoi îl poți ucide”. E citatul din ”Faust”, pe care Sorin Ovidiu Vântu l-a folosit ieri în pledoaria lui de apărare împotriva măsurii arestării preventive.

După care a trecut la acuzațiile, deja previzibile, legate de Traian Băsescu. De data acesta, însă, ceva mai concret, cu trimiteri la (posibile) tentative de preluare a Realității TV de către oamenii președintelui.

”În 2007. Referendumul de suspendare a acestui om (Traian Băsescu – n.a.). Vine și mă roagă să-l susțin. Convenim împreună o serie de principii privind modernizarea României. Nouă mai exact, pe care le-ați fi putut găsi pe site-ul prezidențial.

Constat după aceasta că domnul încalcă punct cu punct tot ceea ce convenisem. Era vorba de puncte care priveau modernizarea României. Îi atrag atenția o dată, de două ori.

Mă trezesc cu emisari ai domniei sale care îmi solicită nici mai mult, nici mai puțin decât preluarea a unei părți din grupul meu media. Evident că refuz.”

Aceste mărturisiri făcute de Sorin Ovidiu Vântu în fața judecătorilor sunt doar începutul. Încălzirea. Cel puțin așa sper. Că judecătorii și procurorii vor insista pe lămurirea relațiilor de putere dintre Sorin Ovidiu Vântu și Traian Băsescu. Până la aflarea în amănunt a motivelor pentru care Realitatea l-a susținut, iar apoi a întors armele împotriva lui Băsescu. Și, mai ales, cum s-au concretizat aceste ”direcții”.

Ceea ce a spus ieri Sorin Ovidiu Vântu e ceea ce se cheamă ”scăpatul porumbelului”. Ideea că a existat o înțelegere (fie și verbală) între Sorin Ovidiu Vântu (ca patron al unui trust media) și președintele României, îl poate ajuta (eventual) în apărarea din acest proces, dar este total distructivă pentru trust în sine.

Pe de altă parte, această mărturie vine și confirmă o altă stare de fapt. Începând practic din 2007, și accentuat în ultimul an, în România asistăm la un război pentru resurse între (cel puțin) două găști. Un război în care una dintre găști încearcă să le anihileze total pe celelalte. Tăindu-le resursele și accesul la resurse. În mod normal, un astfel de război ar trebui să ne bucure. Cu cât mai mari sunt pagubele pe care și le produc unii altora, cu atât mai slabi vor fi, apoi, fiecare. Ce e diferit de această dată față de anii anteriori lui 2007? Faptul că până în 2007 au existat negocieri de putere, negocieri în care fiecare parte încerca să-și asigure un loc cât mai în față și o bucată cât mai consistentă de ciolan. În cazul ”negocierilor de putere” exista un interes implicit ca ciolanul să fie cât mai mare. În cazul acestui război, o gașcă încearcă să taie accesul total la ciolan al ”celorlalți”. Iar pentru asta, un ciolan mititel e cum nu se poate mai convenabil.

În acest război, majoritatea românilor sunt victime colaterale. Te întrebi, obsedant și frustrant: de ce România nu are legi care să stimuleze investițiile, deschiderea unor afaceri și societăți noi, când nu trebuie să facă altceva decât să copieze și să adapteze legi care au avut efecte pozitive în alte țări europene? Iar răspunsul îl poți găsi în acest război. Legile anti-dezvoltare lovesc în interesele unei (unor) găști, diminuându-le resursele și puterea. Dar lovesc și în milioane de alți români care sunt afectați de aceste legi.

De aceea zic: cu cât Sorin Ovidiu Vântu va vorbi mai mult în acest proces, cu atât mai bine. Chiar dacă șansele de a face lumină în cazul FNI sunt infime, poate va ajuta măcar la înțelegerea mai exactă a societății în care trăim.

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 

110 comments
  • 1

    [...] Articol voxpublica » Business & Economie [...]

  • 2

    Mai il pupi mult in fund pe stapan ?

  • 3

    Sper ca intr-o buna zi bataia dintre cele doua (sau mai multe) gasti se se dea in curtea puscariei.

    kingsnake
    2010-09-16 11:41:34 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 4

    @Alin: Ce faci Alin? Te uiti in oglinda si te intrebi Chestia asta?

    Plisken
    2010-09-16 12:00:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 5

    Mihai, e doar un efect al “varstei de pensionare”, care, pare-se, apare si la smecheri. Totdeauna vine o generatie tinara din urma, care vrea sa ia tot potul. Nu e foarte important cine le reprezinta, important ar fi sa acceptam existenta lor, si sa nu gasim tot felul de scuze ca sa ne prefacem ca nu vedem, sau ca votam de 20 de ani reprezentanti de gen. rRomanul de rind si-ar taia si portia de saniuta numai sa nu recunoasca asta. Si ar taia si portia de gen a copiilor numai sa fie lasat macar 5 minute sa para smecher. Poate ar fi vremea sa ne schimbam, si noi, ca neam, nu crezi? Si ar trebui sa apara si o “generatie tinara” care sa militeze pentru asta, nu sa tot caute scuze de stinga pentru a continua glorios ce a facut generatia de injineri dinainte. Ce se intampla cu natura e doar un efect mai poluant a ceea ce se intampla per tutti in tara asta. ;)

  • 6

    @Plisken: Detaliile vietii tale nu ne intereseaza =)

  • 7

    Pacat ca se duce pe apa sambetei Realitatea TV, Monney Chanell, Realitatea FM, Vox-Publica si in principiu grupul Realitatea-Catavencu. Chiar era bine gandita toata treaba de catre profesionisti adevarati (nu ca si taranii de la antene, chiar sunt taranoi ai de acolo – de la cum vorbesc, cum se imbraca si pana la nivelul discutiilor). Blogurile zic ca pana la craciun nu vom mai avea RTV. Macar sa vanda trustul, sa ramana platforma si acest scandal cu ce-o mai urma sa puna odata si pt totdeauna capat acestei lupte absurde. Insa ar fi mare pacat sa dispara RTV…domnule gotiu, ce ne facem?

    greuceanu
    2010-09-16 12:15:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 8

    @the Wolfman:

    problema e ca, la inceputul anilor 90, a existat o generatie care a incercat sa schimbe ceva in tara asta – nu s-a priceput insa, a fost prea naiva, au existat tradari si dezertari, s-a complacut… motive sunt nenumarate, cert e ca a reusit destul de putin in acest sens (chiar de tot nu a dat-o in bara, chiar si cu Iliescu in frunte, directia UE a fost clara, mobilitatea si libertatea de exprimare sunt lucruri castigate; la nivel de schimbare de mentalitati nu a prea reusit);

    dar, zic sociologii, pentru ca mentalitatile sa se schimbe intr-o societate e nevoie de doua generatii, adica 60 de ani (o generatie sociologica e 30 de ani); problema e ca actuala generatie nu are un proiect real, nu are o directie, un obiectiv (noi am avut, cu UE); fiecare incearca sa gaseasca solutii pe cont propriu, individuale, care nu ofera decat rezolvari individuale;

    din pacate, din inertie, nici peste 10 generatii nu se vor schimba lucrurile (in special mentalitatile, care vor genera apoi si celelalte schimbari)

  • 9

    @greuceanu:

    in urma cu mai bine de un an, cand s-a inchis Clujeanul, un proiect in care m-am implicat mult mai mult decat pe VoxPublica, am scris un text – concluzia era destul de simpla: oricat de mult te-ai implica intr-un proiect, o persoana e mult mai importanta decat acel proiect; jurnalistii vor supravietui, aici sau in alta parte vor exista locuri in care cititorii o sa-i intalneasca, se vor reorganiza (cei care au puterea sa o ia de fiecare data de la capat) si poate o sa iasa un lucru mult mai bun ;)

  • 10

    Gotiu,penibil…Iata ce scoti din putul gandirii:
    “Aceste mărturisiri făcute de Sorin Ovidiu Vântu în fața judecătorilor sunt doar începutul. Încălzirea. Cel puțin așa sper. Că judecătorii și procurorii vor insista pe lămurirea relațiilor de putere dintre Sorin Ovidiu Vântu și Traian Băsescu. Până la aflarea în amănunt a motivelor pentru care Realitatea l-a susținut, iar apoi a întors armele împotriva lui Băsescu. Și, mai ales, cum s-au concretizat aceste ”direcții”.”
    Pai bine,mai Gotiu,asta este treaba judecatorilor in cazul asta?Pai,stimate “analist”,se judeca favorizarea infractorului,nu relatia cu Basescu.De ce ,ma rog,ar trebui sa-i intereseze pe judecatori relatia SOV-Basescu?Speta este alta,oricate baloane de sapun scoti dta pe aici.Repet,esti penibil.

  • 11

    gotiu9;tocmai reorganizarea voastra ne dau fiori.

  • 12

    @carol: si mie imi da fiori limba romana pe care o folositi

  • 13

    “in urma cu mai bine de un an, cand s-a inchis Clujeanul”
    Foarte bine ca s-a “inchis”. Cu asemenea jurnalisti;))
    Totusi, pentru voi jurnalistii nu conteaza pagubitii la FNI? doar presupusa lupta Basescu-Vintu?

    Canuta
    2010-09-16 12:34:37 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 14

    Citez: “Ceea ce a spus ieri Sorin Ovidiu Vântu e ceea ce se cheamă ”scăpatul porumbelului”.”
    Avand in vedere ca esti jurnalist si ca in ultimele zile pe aceasta platforma toata lumea a suferit de “scenarita” cum poti sa crezi ca SOV s-a dus la proces si a scapat porumbelul? Totul a fost foarte bine calculat si nu inteleg de ce te-ar deranja acest lucru. Toata lumea stie ca la prima “inscaunare” s-a dorit inlaturarea PSD de la putere, iar la a doua revenirea PSD la ciolan. Daca intelegerea SOV-Base in acuza pe al doilea, de ce intelegerea SOV-Geoana (de anul trecut) ar trebui privita ca un lucru normal si benefic pentru tara? Daca Base chiar ii promisese “avantaje” lui SOV in schimbul sustinerii (hai te rog spune-mi ca nu o crezi p’asta cu o Romanie noua, mai buna, chiar daca e vorba de stapanul tau, promit sa nu-i spun), de ce in schimbul acelorasi avantaje nu promisese si Geoana sa intoarca spatele faptelor lui SOV? Apoi, faptul ca cineva este la un pas de carcera (in cazul asta totusi la “pasi lumina” daca-mi permiti) nu inseamna ca i se administreaza “serul adevarului”, in continuare si faptele lui trebuiesc probate, nu luate de bune, dar mai ales trebuiesc probate de catre avocatii lui SOV nu de catre procurori.
    In incheiere referitor la postul 8 al tau (daca nu am inteles bine contextul iertare) spui: “problema e ca actuala generatie nu are un proiect real, nu are o directie, un obiectiv (noi am avut, cu UE)”. Nu inteleg la ce te referi, vrei sa spui ca generatia ta 1990-2010 si-a facut treaba si ca deja acum sunteti pe margine si asteptati sa faca urmatoarea generatie ceva? Daca da, ce intelegi prin generatia ta si de ce generatia ta se opreste brusc?

    Marian
    2010-09-16 12:39:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 15

    Degeaba se straduieste Vantu sa deturneze atentia de la acuzele care i se aduc.Nu poti sa faci chiar orice pe lumea asta la adapostul dusmaniei cu Basescu.

    daniela
    2010-09-16 12:40:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 16

    @lumi:

    corect, nu e treaba judecatorilor – din punctul lor de vedere, ei trebuie sa se pronunte asupra dosarului legat de favorizarea infractorului care le-a fost prezentat;

    dar:

    1. tocmai ii raspundeam unui prieten, legat de aceeasi critica: pe mine ma intereseaza mai mult, in cazul asta, ”porumbeii” pe care ii scapa SOV despre relatiile lui cu Basescu – o condamnare a lui Vantu pentru favorizarea infractorului (destul de improbabila daca procurorii se bazeaza do…ar pe dovezile prezentate pana acum in rechizitoriu – cele mai multe prezumtii de bun-simt, pe care insa nu se poate motiva o decizie judecatoreasca de condamnare) ar fi mai mult o razbunare populara pentru ca a fost ”scapat” in dosarul FNI (plus BID si FNA);
    din punct de vedere social insa, cred ca clarificarea si amanuntele relatiei SOV – Basescu ar ajuta mai mult in intelegerea societatii in care traim si, implicit, in gasirea unor remedii;

    2. judecatorii pot sa puna intrebari si sa clarifice si aspecte legate de contextul in care se savarseste o infractiune (contextul poate oferi amanunte despre motivatiile inculpatului, poate oferi circumstante atenuante sau agravante, poate ajuta la intelegerea mai buna a cazului) ; asadar, e si treaba judecatorilor sa clarifice aceste aspecte: motivatia inculpatului poate fi esentiala in stabilirea vinovatiei (in cazul de fata, pentru a stabili daca Vantu i-a trimis bani lui Popa pentru ca ii e prieten ori pentru a-l ajuta sa scape de executarea pedepsei – iar faptul ca sustine ca toata povestea asta e pusa la cale de Basescu, nu-l ajuta deloc pe Vantu, un procuror inteligent poate construi o argumentatie, dublata de probe, se intelege, ca Vantu, in razboiul lui cu Basescu, a comis si infractiuni)

  • 17

    De cand o instanta din Romania trebuie sa faca lumina in relatiile dintre Vantu si Basescu, cand de fapt aceasta TREBUIE sa judece daca relatiile existente dintre Vantu si Popa impun ca Vantu sa stea sau nu dupa gratii in perioada de 29 de zile necesara cercetarii penale a acestuia? Caci asta este subiectul (si predicatul) taraboiului de fata. Ce treaba are Basescu in acest proces? De cand trebuie sa-l credem pe Vantu pe cuvant, iar procurorilor trebuie sa le desfiintam toata munca?

    Nu-i asa ca ne credeti niste tampiti, domnule Gotiu?
    Suficient de tampiti incat sa credem ca un individ condamnat penal de 2 ori si care a tepuit o mare masa de romani, si-a stricat relatiile cu seful statului pentru ca nu-i mai erau respectate dorintele de modernizare a statului.

    “Parteneriatul” invocat de Vantu nu este decat o nereusita justificare a dorintei acestuia de a fi considerat un “condamnat politic”. Faptul ca Vantu nu a respectat legea, nu are nici o legatura cu respectarea sau nu de catre Basescu a “principiilor” de modernizare a statului convenite, chipurile, intre cei doi.
    Poate ne cantati alt cantec, domnule Gotiu, caci asta este mult prea pueril. Unii dintre noi am depasit varsta de 8 ani.

    irinapop
    2010-09-16 12:45:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 18

    In toata chestia asta, io unu’ sper macar ca Vantu, la banii lui, a prins o legatura, o soparla ceva la CID (Centrul ala, cu ochi albastri, unde se pastreaza microfilmele de la toate dosarele, subliniez – TOATE) si sa ne “serveasca”, macar acum in al 12-lea ceas, dosarul de Securitate al “marelui” luptator anticomunist Basescu. Citand din clasici, “…poate va ajuta măcar la înțelegerea mai exactă a societății în care trăim”. Macar atat, daca nu la pozitionarea mai exacta in perceptia publica a actualului bici care pocneste de zor pe la Cotroceni.

    Tetelius
    2010-09-16 12:49:37 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 19

    @Mihai Goţiu: nu-mi mai raspundeti, caci v-am citit raspunsul dat lui Lumi si tin sa va spun ca sunt tot mai dezamagita de evolutia dvs. Ce dulau erati si ce potaie ati ajuns! Pacat.

    irinapop
    2010-09-16 12:49:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 20

    @Canuta:

    1. procesul asta nu are legatura cu pagubitii de la FNI si am prezentat (intr-un articol anterior) faptul ca actualul proces al lui Vantu (care ar putea oferi, eventual, motive pentru redeschiderea dosarului FNI) a inceput dupa depasirea cu trei luni a termenului in care s-ar fi putut cere cu sanse mari de acceptare revizuirea sentintelor in dosarul FNI

    2. pagubitii FNI vor un statut privilegiat, desi, din cauza naivitatii si a goanei lor dupa profit peste noapte, uita ca statul a cheltuit si continua sa cheltuie sume importante din fonduri publice;

    ca sa fiu mai clar, daca, printr-un miracolo, se redeschide dosarul FNI, se schimba sentinta si se recupereaza niste bani de la Vantu si de la cei cu care a colaborat in cazul FNI, primul care trebuie despagubit e statul (adica toti platitorii de taxe si impozite), si apoi, din ce ramane, pagubitii FNI

  • 21

    gotiu 12;ppppppppffffffffffff,eu ce ma fac acum,cum mai scot eu capu de rusine?ce sa fac ma omule,eu nu am avut norocul tau in viata!sau ghinionul?

  • 22

    Domnule Gotiu, nu cred ca ati inteles ce a vrut sa spuna SOV cu citatul din Goethe. Era declaratia lui vis a vis de ce a facut si face trustul Realitatea TV, pentru distrugerea lui Basescu. Si da, aveti dreptate, lupta este mai mare decat pare, este lupta intre prorusi,reprezentati de SOV&friends si proamericani. Despre faptul ca SOV prin declaratiile lui poate schimba cursul procesului si ca il credidati cu credibilitate este fiindca apartineti trustului sau, dar nu ne cereti sa credem intr-un infractor cu aparenta de intelectual si securist pe deasupra. E cam mult pentru noi , cei care avem inca neuronii zglobii si nu luam informatia de la catering. Zau ca nu-i frumos sa ne considerati animale ce servesc direct de la conserva informatia. Numai bine va doresc !

  • 23

    Cand sa il cred pe Vantu? Acum cand zice ca stabilise cu Basescu cateva principii sau atunci cand sunea ca sunteti liberi sa scrieti ce vreti? Domnule Gotiu, crezi ca cele 2 situatii pot fi in acelasi timp valabile?
    O curiozitate de genul celei pe care o astepti nu ne-ar aduce noua prea multe lamuriri. In general, romanii stiu deja cum stau lucrurile, chiar daca actualii ziaristi o ascund … Eventual aceasta curiozitate ar aduce confirmari.
    Oricum ar fi, presa va cam face o mica implozie … Sau explozie?

  • 24

    @irinapop:

    imi pare rau ca va intereseaza doar o parte a adevarului si ca, din dorinta de a-l vedea condamnat pe Vantu, nu va intereseaza si cum activitatea lui inainte si dupa caderea FNI a fost posibila;

    daca Vantu o sa fie condamnat, o sa fiti multumita, chiar daca, peste un an, doi sau zece o sa apara o alta persoana careia sistemul ii va permite sa faca aceleasi lucruri;

    mai exact, va intereseaza doar antibioticul care vindeca infectia, nu si vaccinul care poate preintampina alte infectari

  • 25

    domnule gotiu……..cu speranta ca nu veti cenzura postarea mea asa cum procedati de obicei…….

    iata o alta declaratie interesanta a lui vantu ————————–”140 de oameni din SRI m-au monitorizat, iar in ultima perioada doar 40; s-a inchiriat chiar si o frecventa pe satelit pentru inregistrarea microfonului de la telefonul meu”, a spus Sorin Ovidiu Vintu in fata instantei. ———————in cazul in care luam de bun tot ce zice vantu ,atunci ma asteptam ca mopurile de la mogulizoare,sa se intrebe de unde avea vantu aceste informatii?…….hi!hi!hi!fireste ca nu se intreaba pentru ca da nasol pentru stapanul lor.

    apropos,ati observat ca vantu a recunoscut ca mogulizoarele lui canta muzica pe care o doreste el.deci de azi sa nu mai aud vreun mop ca se da virgin…..hi!hi!hi!eu va tot spuneam ca dincolo de cortina de fier a mogulizoarelor adevarul umbla liber.

    si inca ceva ….mai are vantu o declaratie superba….Sorin Ovidiu Vantu le-a spus magistratilor ca, daca pentru completul de judecata Nicolae Popa poate fi “un condamnat periculos”, pentru el este “un prieten”.

    va imaginati cum ar suna declaratia asta in sua?oare ce ar zice judecatorii daca un om de afaceri american l-ar ajuta pe bin laden cu bani pentru ca sunt prieteni?

    lucaman
    2010-09-16 12:59:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 26

    esti primul si pina acum singurul care s-a prins in ce situatie de cacao v-a pus marele intelectual si iubitor de animale, acest Sf.Francisc din Assissi al modernizarii statului roman: deci politica editoriala o face el, voi pupati/injurati dupa cum bate Vantu’.
    Pacat, mare pacat sa vezi atitia oameni tineri care-si vind constiintele pentru un colt de piine.

    mihaela
    2010-09-16 12:59:54 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 27

    @poweraxxel:

    nu, majoritatea romanilor nu stiu, doar cred ca stiu – personal cred ca foarte putini sunt cei care pot face distinctia intre stabilirea unei directii editoriale a unui produs media (stabilita si asumata de catre patronat si conducerea editoriala) si interventia patronatului in politica editoriala;

    prima e normala si tine de relatiile patronat-jurnalisti de peste tot in lume; a doua e o incalcare a libertatii de exprimare a jurnalistilor – ceea ce a spus ieri Vantu, poate intra la ambele categorii, desi inclina mai mult catre a doua varianta

  • 28

    Vantu si Gutza,
    ciolanul si osciorul.

    Esti penibil ba Gutza. Penibil!

  • 29

    @lucaman:

    incep cu finalul:

    1. americanii l-au ales a doua oara pe Bush jr., dupa ce Moore aratase apropierile si afacerile de familie dintre familiile lui Bush si ale lui Bin Laden

    2. acele informatii trebuie sa provina din dosar – procurorii trebuie sa prezinte modul in care au fost facute interceptarile (legalitatea lor), altfel avocatii vor cere sa nu se tina cont de ele, pentru ca sunt ilegale – fiind vorba de acte de cercetare si urmarire penala intr-un dosar public, actele in sine sunt publice;

    nu stiu daca e adevarata sau nu informatia data de Vantu; n-am avut acces la dosar, avocatii lui au avut insa, dar, daca sunt reale, ele trebuie mentionate in dosar

  • 30

    @Titi:

    un argument tare ;) pe masura mintii tale

  • 31

    @mihaela:

    da, pe angajatii trustului (inclusiv pe colaboratorii externi), declaratia lui Vantu ii pune intr-o situatie neplacuta; mai ales pe cei de buna-credinta care nu vor avea cum sa demonstreze ca nu au fost printre cei care i-au urmat ”principiile”;

    si chiar si cei care au inceput colaborarea dupa incheierea episodului respectiv, si dupa incheierea alegerilor (personal am primit propunerea de a scrie pe Vox inca de la inceput, dar am preferat sa las sa treaca alegerile – si tot nu ma ajuta lucrul asta);

    cititorilor (telespectatorilor) nu le ramane decat sa discearna personal intre cei care si-au facut onest job-ul (chiar daca asta a insemnat si criticarea puterii actuale) si cei care si-au facut jobul de ”angajat la Vantu”

  • 32

    @Mihai Goţiu:
    In primul rand ma deranjeaza incercarea dvs. de a deturna subiectul procesului. Apoi ma deranjeaza faptul ca dvs. (plus o mare parte a jurnalistilor) ne considerati atat de tampiti incat credeti ca nu ne-am dat seama de ce si cum a fost posibila activitatea lui Vantu inainte si dupa caderea FNI. C’mon, domnule Gotiu, Vantu n-a scos nici un porumbel, iar treaba acestei instante este cu totul alta decat ceea ce insinuati dvs.!!! Ma deranjeaza si faptul ca luati de bun tot ce spune “guru” Vantu, stiind ca acest om a jefuit cu nepasare mii de oameni, ca a fost condamnat penal de 2 ori in viata sa, ca exista dovezi despre colaborarea acestuia cu securitatea, ca…. etc. Vantu nu trebuie sa aduca dovezi pentru porumbeii scapati. Din start guru spune adevaru’, n-asa?
    Si da, aveti dreptate! O sa fiu multumita daca Vantu va fi condamnat, pentru ca asta va insemna ca “peste un an, doi sau zece” NU “o sa apara o alta persoana careia sistemul ii va permite sa faca aceleasi lucruri”. Pentru ca dupa Gabriel Bivolaru (ala “nevinovatu’” pe care intregul PSD l-a insotit la tribunal) sistemul n-a mai permis devalizarea unei banci. Pentru ca garantia ca sistemul nu va mai permite nimani sa repete faptele lui Vantu este tocmai condamnarea acestuia.

    irinapop
    2010-09-16 13:19:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 33

    Gotiule, probleme ma? Ai devenit deodata hiperactiv, vezi sa nu plesneasca aorta. Ma trezesti si pe mine cand se mai pune de-o revolutie. Sa urmaresc circul, daca am timp.

    Panait Ilie
    2010-09-16 13:19:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 34

    @irinapop:

    ma bucur ca aveti certitudini; eu unul nu am, personal am dubiii asupra scenariului conform caruia Vantu i-a angajat pe fosti securisti in conducerile Gelsor si FNI, si mai degraba inclin catre varianta conform careia Vantu a fost angajat de acestia pentru a fi persoana nr. 1 (ca vizibilitate) a retelei;

    daca varianta asta e reala, faptul ca va cadea Vantu nu va afecta decat intr-o masura extrem de mica reteaua – de-asta imi pun intrebari si incerc sa aflu cat mai multe despre relatiile de putere dintre Vantu si politicieni

  • 35

    Poate vorbi cat doreste de mult si cu siguranta de aceasta data (spre deosebire de 7 decembrie cand si-a anulat conferinta de presa promisa) iti va urma indemnul…va vorbi. Pacat doar ca vor exista oameni care il vor asculta! Cel mai deprimant aspect al acestui razboi este ca Vantu devine un personaj curat, victimizat, albit de presa, presa care ar trebui sa apere interesul public, nu sa faca o victima din cel care a creat in Romania 300 de mii de victime!

    Daniel
    2010-09-16 13:29:19 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 36

    @Mihai Goţiu: Problema e ca nu-ti pui problema relatiilor dintre Vantu si politicieni, ci doar problema relatiilor dintre Vantu si Basescu.

    Marian
    2010-09-16 13:31:48 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 37

    @MGotiu “mai degraba inclin catre varianta conform careia Vantu a fost angajat de acestia pentru a fi persoana nr. 1 (ca vizibilitate) a retelei” dar cine era Vantu ca sa fie dorit de securisti ca paravan? Era Isarescu? era vreo mare figura politica sau a lumii finantelor? Era un foat contabil de provincie cu o condamnare pentru delapidare (a, si sa nu uitam , care citeaza din Goethe)
    Logic ar fi sa vezi ca in cazul FNI Vantu a iesit basma curata si altii au intrat la apa, apoi in cazul BID, Vantu l-a angajat pe Vaca ca persoana care sa dea fata bancii, si chiar si in primul sau caz de delapidare, a convins doua colege sa-l ajute in invirtelile sale. Nu ti se pare ca de prea multe ori a fost Vantu amestecat in chestii penale ca fie chiar o coincidenta?

    mihaela
    2010-09-16 13:32:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 38

    @Mihai Goţiu:
    Of, ale naibii incertitudini va fac sa va ganditi ca Vantu a fost angajatul securistilor si nu invers. Bietu’ Vantu, om nevinovat, cum trebuia el sa serveasca securistii!!! De aceea vroia si modernizarea statului roman, numai Base asta rau’ si nesuferitu’ a tradat principiile nobile ale Vantului!
    Repet, domnule Gotiu, nu mai am 8 ani!!!

    irinapop
    2010-09-16 13:35:09 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 39

    @Mihai Goţiu: uite ce mai zice Vantu “Din acel moment incep amenintarile. Si nu doar atat. Sunt amenintat ca vor fi facute publice discutiile dintre mine si jurnalistii acestui trust. Zilnic discutam de zeci de ori cu oamenii mei. E ceva normal. Sunt in lumea asta… Este o investitie facuta de mine. Ma preocupa…. Strategiile editoriale, partile economice.”

    Acuma sa nu tipi sa spui: “unde scrie ca a spus ce sa scriem?” Oriunde v-ati duce, nu veti mai avea credibilitate. Unii dintre colegii tai, tac! Pur si simplu tac.
    Ai putea face la fel…dar nu!! Ai “niste obligatii”, doar totul e pe bani ;)

    Ovidiu
    2010-09-16 13:36:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 40

    @Mihai Goţiu: ………hi!hi!hi!ati raspuns precum organele de stat si de partid ale lui ceasca.

    1——-presupusele legaturi de familie ale lui bush cu familia lui osama, daca au existat, sunt dinainte ca osama sa comita infractiunea.

    nu am observat ca bush senior sa vorbeasca cu osama la telefon dupa ce acesta a fost condamnat si dat in urmarire internationala.nici sa ii trimita bani ca sa se poata ascunde in continuare ,pe motiv ca ei si familiile lor se cunosc si sunt prieteni buni….hi!hi!hi!o dati in bailando rau de tot…..

    2——-procurorii au prezentat domnule guta modul in care au fost facute interceptarile.vantulici a picat nu pentru ca basescu a dat ordin sa fie ascultat ci pentru ca unul din dosarul voicu ,vorbea niste chestii despre niste aranjamente cu vantu.iar atunci cand apar asemenea date ,legea ii obliga pe anchetatori sa ii puna telefonul sub ascultare si celui mentionat….in cazul nostru vantu.iar vantu turuia linistit pentru ca era convins ca ii iese prostanacul presedinte.

    3——-informatia e adevarata si e mentionata in dosar.nu credeti ca inainte de a scrie un articol ar trebui sa va documentati?altfel sunt simple compuneri de genul…..cel mai bun prieten al meu e vantu…..hi!hi!hi!

    lucaman
    2010-09-16 13:53:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 41

    mortaciunile zeloase activistii comunisti atei pnl psd pc ca ilici bolau? astia exista doar in minciuna si activitatile lesinate muribunde ale angajatilor sau rudele golanilor paraziti farisei si ateii ce duc mirosul urat de putregiune al MINCIUNII prin piete pe strazi pe la sate pe comentarii pe net prin sindicate pe la realitatea tv sau antena 3 pe la jurnalul national sau cotidianul sau ziua sau gandul gardianul ce fac propaganda acestei organizatii bolande criminale de creaturi bandite ca nastase geoana tariceanu vantu voiclescu patriciu ce-si umple casele celor de acum si ale urmasilor lor si urmasilor urmasilor lor de boala si moarte. pe cine mai sperie urletul lor de durere canceroasa asimilata prin furturile lor de la gura saracilor si de la bugetul ce trebuia sa salveze copii cu suferinte grave. scot din cutiuta lor cu zmoala pe pusacriasii sindicalisti betivi ca orban femei dubioase ca aura vasilescu sau vasile sau crin sau ponta sau nastase sau felix tortionarul ba chiar ilici satana din umbra si alte membrane putrezite din pnl psd pc. iliescu vantu voiculescu patriciu si alti banditi apasa butonul si incep tonomatele. bogdan chiriac ctp tatulici tuca ciutacu rosca gadea ursu dumitrescu ciuvica poetul slavitor de criminali adrian paunescu si securistul mircea dinescu si altii din gramada deseuri menajer mas media borfasilor acceptata de un cna boland comunist. pledoariile lor tampe cum ca SANT BUNI banditii ca ilescu marele criminal ce a omorat oameni de tot felul de la copii la batrani si a demolat biserici si industrie si defisat paduri si mii de miliarde din vanzarea caselor si apartamentelor ce le-a daruit criminalior, si vantu voiculescu patriciu SANT BUNI ca au furat pamanturi resurse si hrana de la gu ra Romanilor si nu platesc impozite sau datorii de mii de MILIARDE. Si aceste putregiuni reusesc sa scarbeasca Romanul si mai tare de aceste creaturi moarte care gafaie si mai vor sa omoare.
    DUMNEZEU II VA UMPLE DE VIATA SANATATE SI BUCURIA DREPTATII CASELE JUDECATORILOR si procurorilor si avocatilor si politistilor ROMANI DREAPTI SI CURAJOASI. ROMANIA SE ROAGA PENTRU JUDECATORII DREPTATII LUI DUMNEZEU. Acestia stiu ca BANDA LUI ILIESCU psd pc pnl NU MAI ARE PUTERE SANT MORTACIUNI CE AU ADUS MOARTE si acum GAFAIE CA SANT ALERGATI DE ROMANI. Iar judecatorii nedreptatii ai dracului iliescu si procurorii si avocatii si militienii acestuia SANT SPERIATI CA SI-AU UMPLUT casele de boala si blestem si moarte, care va fi in casele lor si ale familiilor lor si ale urmasilor lor si ale urmasilor urmasilor lor in VEACU VEACULUI PE MASURA RAULUI ADUS ROMANILOR.

  • 42

    @Ovidiu: Iar ai aparut, saracule de minte? Gotiu nu mai are credibilitate? E terminat? Pai atunci ce mai cauti sa-l citesti, paiata? Asa ti-au zis de la partid ca totul e pe bani si mai trebuie sa muncesti si tu? Nu mi-ai raspuns ieri la intrebare: te mai uiti Labe1 ?

    Plisken
    2010-09-16 14:01:43 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 43

    @edgar: Mai respira omule! De virgula, de punct…nu ai auzit?! Nu inteleg nimic din ce ai scris acolo.

    Ovidiu
    2010-09-16 14:02:45 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 44

    @Plisken: Nu ma prostane, nu e terminat, e doar prost!
    Hai sktir poponarule :) ))))

    Ovidiu
    2010-09-16 14:04:35 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 45

    @37 Mihaela

    Era un acoperit care primise un ordin.
    Si nu, nu mai am 8 ani. Din pacate… :)

    sierra
    2010-09-16 14:05:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 46

    @lucaman: Hi!hi!hi! Cat de tolomac esti!
    “nu am observat ca bush senior sa vorbeasca cu osama la telefon dupa ce acesta a fost condamnat si dat in urmarire internationala.nici sa ii trimita bani ca sa se poata ascunde in continuare ,pe motiv ca ei si familiile lor se cunosc si sunt prieteni buni“
    Nu ai observat tu si asta, deja, e un adevar imuabil. Ma si mir ca Bush nu te tine la curent. Spune tu, informatule: a luat bani de la FNI – Basescul? Sta intr-o casa in care nu ar trebui? I-a luat apararea lui Popoviciu inainte ca instanta sa se pronunte? S-a inbogatit el si familia lui in mod nesimtit? Esti unul dintre primii 10 pupincuristi? Te rog sa imi raspunzi tot punctual!

    Nastase.A
    2010-09-16 14:12:25 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 47

    @Nastase.A: ….hi!hi!hi!tolomacule…..si daca basescu ar comite maine o crima asta l-ar face pe vantu nevinovat?….l-ar face de iertat?

    lucaman
    2010-09-16 14:16:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 48

    @Ovidiu: Ma incerci sa vezi daca sunt poponar, poate ne imprietenim? Eu joc in cealalta echipa, dar nu dispera, o sa-ti gasesti un prieten. Iti pui iconul zambitor in continuare, prostovate? Zii cinstit razi acum la cat esti tu de inteligent si ce glume bune faci? Te mai uiti labe1?

    Plisken
    2010-09-16 14:17:39 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 49

    @lucaman: Deja a facut-o si tu te uiti in alta parte!

    Nastase.A
    2010-09-16 14:18:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 50

    Ideea cu gastile care se lupta pentru teritoriu mi-a venit si mie; am citit intr-una dintre cartile pe care Stoenescu le-a publicat cu banii de la BKL cum a construit SOV un mic imperiu, mascand sub forma unei societati de investitii (Gelsor) cu acoperire nationala un sistem paralel de informatii. Informatii care au fost utile atat pentru scopuri lucrative cat si in lupta politica. Mi-e teama sa nu avem in .ro o situatie precum in america anilor ‘30 cand politia actiona ca un grup mafiot oarecare la concurenta cu celelalte grupuri mafiote. Doar ca la noi vorbim si de servicii secrete ceea ce agraveaza situatia.

  • 51

    @Plisken: Io cred ca tu esti unul dintre jurnalistii astia de top… Si mai cred ca esti ud la popenet…Asa e cand nu stii sa te vinzi, sa negociezi. Le iei in freza, poate, “nevinovat”. Ceea ce tind sa cred :(

    Ovidiu
    2010-09-16 14:29:22 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 52

    ROMANI PAGUBITI DE VANTU SI COMUNISTI ,
    VENITI IN

    NUMAR MARE LA TRIBUNAL!

    ATENTIE LA PORCII DE LA

    RTV DAU NONSTOP IN

    SUBSOLUL ECRANULUI DECLARATIILE MARELUI

    MAFIOT SOV,ACUM INAINTE CU O ORA DE

    DELIBERARE,CA PE NOI NE INTERESEAZA

    DECLARATIILE UNUI PUSCARIABIL,CARE MAI ARE LA

    ACTIV 4 ANI DE CELULA!

    MARCEL
    2010-09-16 14:37:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 53

    @Gotiu,Rogozanu, Cernahorschi si restul:”Dacă vreţi să nu mai fiţi expuşi, faceţi un pas în spate, nu lista vă expune, ci atitudinea voastră, că nu apăraţi un duşman al lui Băsescu, apăraţi crima organizată! (Alina Mungiu romanialibera.r../

    mihaela
    2010-09-16 14:37:55 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 54

    @Ovidiu: “Ceea ce tind sa cred :(
    Iti lipseste organul cu care sa crezi ceva, orice. Un vechi proverb francez spune: comme le soleil, la planete.
    Esti dupa chipul si asemanarea lui base: mitocan, vulgar, grobian si nu in ultimul rand, incult. Cand vei avea ceva de spus, cu introducere, cuprins si incheiere poate te mai bag in seama. Pana atunci imi provoci o mare lehamite.

    Plisken
    2010-09-16 14:40:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 55

    @Ovidiu #43 : Viermii de latrină securisto-fesenistă nu au sitem respirator, respiratia o realizează prin tegumentul umed şi urât mirositor.

    Tatamare
    2010-09-16 14:44:37 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 56

    @mihai gotiu:
    multa zavera pentru putin sau nimic!
    vantu ca si basescu reprezinta grupari mafiote care de regula se inteleg intre ei iar uneori se mai si razboiesc

    adica basescu s-a folosit de vantu ca sa castige alegerile din 2004, 2009 cu referendumul din 2997 intre ele… atunci interlopu era om de bine si asigura ascensiunea/ mentinerea la putere a capului mafiei
    iar in timpu acesta, vantu prospera in afaceri pe plaiurile mioritice fara sa+l intrebe cineva serios de sanatate…

    acu’ cand se simte muscat de … base, il baga pe interlop la zdup dar din 2005 de cand e la putere n-a facut multe pe tema asta…
    nici macar sa-l intrebe pe gaozarul zară ce stie el despre popa din indonezia acu multi ani…

    asa vede basescu modernizarea statului: interlopii care nu sunt cu mine intra la zdup?

  • 57

    Am citit toate articolele si comentariile voxpublicistilor legate de subiectul Vintu-Basescu. Si, bineinteles, despre prezumtivul “porumbel” al lui Vintu care, nu-i asa, schimba datele problemei…

    Ce nu am observat nici unde este amintirea unui lucru de notirietate publica. In decembrie, cind Prostanacul a cazut pe mina lui si a lui Vintu, acesta din urma, “mogulul” deh, “patronul” a declarat ceva. Ce anume? “Dar ce, cu Basescu nu m-am intilnit? Intr-o parcare…” (sau cam asa ceva).

    Pai fratii mei Gotiu, Tolontan et Co, acum Vintu vorbeste de “a venit la mine”! De ce in dec nu a spus “Dl. Basescu nu a venit si el la mine?” sau cam asa ceva. Sa se relaxeze, sa bea un whisky, sa fumeze un trabuc… Sa vorbeasca despre cele NOUA Principii (doar erau publice)… Acum de ce nu mai aminteste de (unica, pina in acest moment, cunoscuta) intilnire din parcare? Pentru ca acolo nu se puteau discuta principial “principiile”, nu-i asa?

    Si v-o mai spun, dle Gotiu, ceea ce au mai spus si altii: daca atit il cunoasteti pe Vintu incit puteti crede ca, dupa ore de stat singur si cugetat in racoarea “noptii”, ajunge ca a doua zi sa “scape porumbei”, inseamna ca degeaba aveti experienta jurnalistica pe care o aveti. Chiar si faptul ca Vintu joaca sah ar trebui sa va zica ceva: gindeste cel putin doua mutari inainte! Se pare ca in linistea celulei a decis: ii da naibii pe toti jurnalistii cu Trust cu tot, pentru a-si pazi pielea. Ca liber si cu bani, va putea cumpara jurnalisti si ‘telectuali romani cu snopul!

  • 58

    domnul meu, intre SOV, ce a furat sute de mii de oameni, si Base, ce de bine de rau e presedintele tarii si a facut si lucruri bune concrete, eu il cred pe al doilea. Nu pot crede un hot, sorry. Asa ca mai bine mucles.

    andi d.
    2010-09-16 16:11:31 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 59

    @andi d.: Vantu va fi eliberat! Spune-mi un singur lucru bun pentru tara facut de presedinte!

    Nastase.A
    2010-09-16 16:18:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 60

    realitatea.net/../
    QED. Ne triumfa justitia, nu credeti?

  • 61

    “Nu pot crede un hot, sorry”

    I dig you man, de-aia nu pot crede eu pe niciunul dintre ei.
    In alta ordice e idei, dac mai zici in ziua de azi ca Basescu a facut “si lucruri bune concrete”, inseamna ca fie nu te-ajuta capul, ca pe nupotu lui theo, fie vrei intentionat sa jignesti bunul simt, ca Basescu si mare parte din familia lui, sa vezi si tu cum e.

    boc e raul cel mai scund
    2010-09-16 17:08:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 62

    Dl Gotiu nu v-am descoperit la fel de INTERESAT care au fost intelegerile dintre Mircea Geoana alesul lui SOV pre presidentia tarii in 2009.Nu v-am citit la fel ingrijorat nici de escursiile private (sponzorizate de cine oare?)la Moscova al proaspatului copil de suflet Mircea cel prost ?
    Sper sa nu pretindeti sa va fie recunoscuta echidistanta si corectitudinea actului jurnalistic !
    Dece insisitati domnule Gotiu sa fiti penibil?Sincer nu va inteleg motiv ptr.care ma voi opri din acest moment sa va mai jurmarec gandurile.

    lumina
    2010-09-16 17:10:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 63

    ce de trepanati portocalii pe blog.Aveti grija vintu a fost eliberat acum sa vezi.Il va face sarmalute in foi de vita pe betivul chior.Ii va demonta daca mai era ceva de demontat si aura betivului de “luptator” cu mogulii. Vor apare poze, casete audio cu “justitiarul betiv pe la tingabesti,acasa la vintu cind in “deontologia” lui adevarata betivul ii cersea sustinere ca sa nu fie suspendat.Am aflat pina unde merge lipsa de demitate a unui betiv numai pentru a sta pe scaunul de la cotroceni.L-a stirnit pe vintu si acum betivul va culege furtuna.Vintu este tipul securistului perfect el nu deschide gura fara sa fie acoperit de ceva. Spectacolul sta sa inceapa. Sa se ridice cortina.Trepanati pregatiti-va pixterii albastrii, rosii etc ca veti avea ce vedea de acum incolo.Regele vostru va ramine gol,asta nu inseamna ca pina acuma nu era gol mai avea o zrdeanta doua dar acum va ramine gol.Se apropie funia de par.

  • 64

    @lumina: Vantu va fi eliberat si mie mi-e perfect egal. Lovitura cea mai grea la imagine o sa o fure Base.
    “Sincer nu va inteleg motiv ptr.care ma voi opri din acest moment sa va mai jurmarec gandurile.“ Mai penibila ca tine, dupa fraza asta, ne se exista. Dixit!

    Plisken
    2010-09-16 17:19:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 65

    @Plisken:”Lovitura cea mai grea la imagine o sa o fure Base.” Va fi interesant, chiar instructiv, didactic as spune, de urmarit. Caci oaresce “scapari” catre presa a vantului imi dau de inteles ca baiatul asta, acest John Silver al rRomaiei, are cite ceva in manecuta, pastrat anume pentru alt Marinar. Pe care il cam cunoastem toti. Anyway, eu mi-am cumparat deja popcorn si bere.

  • 66

    luminooo…
    Drum lung cale batuta, o trepanata portocalie mai putin.Fugi pe labe 1 sa te intilnesti cu nasu si woody(pora).Acolo sinteti voi intre voi.Dai inainte ca dai bine rau.Ti-ai scos salamul pe ziua de azi.

  • 67

    @the Wolfman: O sa ma delectez in aceasta seara cu circul pe care il vor face cele doua parti, pro si contra Vantu. Cum ai spus, acest Nelu Argintaru al rRomaniei isi va scoate biletelele de la sertar . Singur nu a furat, desi a furat. Sa ne spuna complicii si poate o sa avem clementa

    Plisken
    2010-09-16 18:00:34 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 68

    În cazul acestui război, o gașcă încearcă să taie accesul total la ciolan al ”celorlalți”. PENCA ciolanu e mititel!

    Resursele fiind limitate – in cazul nostru DRASTIC – iar nevoile nelimitate.

  • 69

    @Nastase.A: faptul ca Base preseaza continuu pt reforme e un lucru bun pt mine. Uita-te la legea pensiilor, o lege f necesara, ne place nu ne place, trebuie adusi bani la fondul de pensii. PSD ce face, contesta pt ca vrea privilegii pt politai si magistrati! Am dat doar un ex recent.

    andi d.
    2010-09-16 18:17:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 70

    @Nastase.A: P.S. Totusi pe Vintu l-a eliberat madam Costiniu!

    andi d.
    2010-09-16 18:18:39 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 71

    @Dan,#50:ati sintetizat perfect istoria asta cu Vantu,chiar ne pierdem timpul comentand in fel si chip,de fapt e vorba de o incaierare intre gasti ajunse la putere in stat.
    Si de-asta o sa avem in continuare parte de justitie ca in Rusia ori America de Sud,nu ca in Germania,sau macar Polonia.

  • 72

    @andi d.-hmh. tu chiar crezi ce spui, banuiesc. Deacord, trebuie bani la fondul de pensii, dar nu ti-se pare ca era mai corect sa inmultesti platitorii? Cand nu ai habar sa faci dezvoltare, in incarci tot pe cei care platesc ca fraierii, nu? profi, domnule…profi! Vantu? Madam Costiniu nici nu l-ar fi adus daca era dupa ea. Acolo a fost la vot, monser, pina si in ziare scrie. E doar inca un caz voit prost instrumentat, de oameni platiti cu salarii de CEO de corporatie mare, la noi. Adica o prestatie de tot rahatul pe banii nostrii, indirect. Baieti astia, inclusiv procurorii si Garcea lucreaza tot la stat, nu? Ia zi tu acuma, cine da salarii la Baietii?

  • 73

    Domnule Goţiu, cel care propovăduieşte vorba mincinosului, mincinos devine. vîntu a minţit, iar dvs ne minţiţi la rându-vă. rtv a început susţinerea campaniei suspendării lui Băsescu, cu mult înainte ca parlamentul să se fi pronunţat asupra ei. Vorbim aici de toamana şi iarna anului 2006. Să vă fie ruşine! Nu suntem chiar atât de proşti pe cât ne credeţi.

    dorobanţul
    2010-09-16 18:39:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 74

    adi.d
    esti varza.De ce crezi tu ca este buna legea pensiilor?Nu este buna este foarte proasta pentru:
    1.Baga in bugetul de pensii pe toti si militari care nu au contribuit niciodata si ia pensie si pe cei cu pensia sociala care au contribuit extrem de putin teoretic intre o luna si 14 ani si 11 luni.Stii citi pensionari sint cu vechimea cotizare completa si virsta legala de contributii? 17500000 plus 115000 cu cotozarea completa dar iesiti cu max.cinci ani inainte la pensie.Daca ramineau doar acestia la casa de pensii plus pensiiile de urmas si handicap definitiv restul sa ia pensie de boala de la casa de sanatate iar militarii si cei cu pensia minima de la buget de stat ca tot n-au contibuit bugetul de pensii ar fi excedentar multi ani de aici incolo. Dar au bagat deavalma toate ciurucurile si de aceia este deficitar.Deci nu a facut nimic doar le-a zapacit mai rau scopul fiind inghetarea lor nu imbunatatirea.
    2.Au marit virsta de pensionare si zici ca este bine. Iar esti varza Prin asta se blocheaza posturile ocupate cu cinci ani in plus si cinci generatii de tineri care vor iesii de pe bancile scolii vor bagabonda asteptind sa moara mosii sa le ia locul in cimpul muncii.Adevarata reforma cei bartini pe la 64-65 ani se vor titi la serviciu si cei cu putere de munca la vagabondaj. Asta da reforma
    3 Ce face betivul tau drag nu este reforma este cresterea nebuniei in institutiile statului.Au dat afara si nu au pus nimic la loc informatizare,siplificarea relatiilor nimic.Prin reforma facuta au crescut cozile la ghisee si timpul de rezolvare a problemelor.
    Asa se intimpla cu prosti ca tine care se uita in gura unui betiv chior.Stau in apa pina la briu si zic ca sint in sahara.

  • 75

    @ Ovidiu
    Nu te mai fa spume la cerebel , pentru ca ti se arde cipul si tonomatul nu mai poate sa citeasca din memorie bitii cu indicatiile pretioase ale maleficului tau profet orange..!!! ..si cine o sa-ti ia locul de stalp de sustinere al injuraturilor,scarboseniilor si mojiciilor pedeliste debordate pe bloguri…?

  • 76

    in sfarsit acum vintu are toate motivele sa candideze la functia suprema-n stat.are sanse uriase sa cistige.
    vom avea, dupa lupte seculare care au durat doujdeani un presedinte care sa ne reprezinte pe toti cei douajdemilioane de romani insetati de dreptate.
    Romani, dormiti linistiti!ceasul cel mare a sosit.Vintu vegheaza!
    vom avea un leader dupa kipul si asemanarea nosatra.
    societatea nu va mai fi inpartita in prosti,destepti,curve,capsunari,betivi,oranjgutani.
    dupa o vesnicie in care ne-am furat singuri caciula, in sfarsit vom fi toți la fel.niste hoți.

    silviu
    2010-09-16 19:50:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 77

    citeste si tu descrierea lui florin tudose, psihiatru de renume despre aceasta partida de poker politico-judiciar dintre basescu si vantu. mie mi se pare foarte corect facuta analiza si din pacate da , vantu recunoaste in interventia de la instanta ca el sustine, ca el face politica editoriala a trustului, ca el face politica in toata splendoarea si se crede si miezul politicii. eu am inteloes ca el achizitioneaza oameni , cum esti si tu probabil mic golanas, dar sincer imi pare rau de fraierii care cad in plasa acestui magazioner cu fite de intelectual de marca

    george
    2010-09-16 19:59:55 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 78

    silviule
    vezi sa nu mori de oftica.Betivul chior de acum incolo il va cunoaste cu adevarat pe vintu.S-a luat de vintu va culege furtuna.Betivul mai are in cel mai fericit caz pentru el doi ani si va ajunge in mod sigur la puscarie.Sint speze multe,flota,mihaileanu, vinzarile anterioare sint o sumedenie.Si asa il tirau pesedistii prin tribunale dar acum va fi vai si amar de el daca si l-a facut dusman de moarte pe vintu.

  • 79

    @silviu: QED. Insa, reaua mea vointa suspecteaza in continuare ca e vorba de o administrare defectuasa a probelor cit se poate de voita, si, de fapt, o spalare definitiva a acestui John Silver(Ca schiop e, si are o groaza de papagali pe umar) al Televiziunii. Si, ca la radio Erevan, dusmania a fost de fapt o mina intinsa, peste interesele vizibile.

  • 80

    @wolfy
    toate cazurile au fost administrate la fel.asta-i prima lectie pe care militianul ajuns procuror sau avocat sau judecator.cum sa faca vicii de procedura.
    astfel ei pot negocia pretul libertatii.
    un dosar beton nu aduce beneficii niciunuia din cei implicati.dai banul scapi nu dai nu scapi.viciu de procedura sau o boala subit descoperita.
    primele doua si cele mai folosite de toti pentru a scapa de pedepse.
    acu daca vrem sa gindim si altfel, putem zice ,nu-i asa, ca basescu a dat ordin ca vintu sa fie arestat ,dar tot el a pus la cale si spalarea vintului de pacate cu aceasta placuta ocazie.
    pe-aici pe undeva parerile noastre se despart.

    silviu
    2010-09-16 20:22:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 81

    la ora asta,(aproape) toată presa rîde,cîntă şi dansează.

    pupîndu-se pe gingii,evident. :D

    val_one
    2010-09-16 20:39:44 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 82

    Ptr Nae-Plisken !
    Bravo baieti,bata-va Norocul si Vantul ca bine le mai potriviti.
    Sunteti doar doi reprezentanti ai mahalalei romanesti.Va exersati cu dezinvoltura si agresivitate marlania,agresivitatea fiind cireasa depe coliva si injuratura ultimul cuvant.!
    Sa va fie tarana usoara domnilor !

    lumina
    2010-09-16 20:45:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 83

    @silviu: eu nu am afirmat ca Basescu…lala. E si asta o posibilitate. La fel cum si implicarea unei terte parti este posibila, “echipa” care nu a iesit inca la vedere. Desi o banuim toti acolo, in tara asta vedem prea multi ochi albastrii si in justitie si in politie. Legat de ce se intampla in cazul Vantu, eu nu am pareri, ci doar speculatii. Nu exista destule argumente, in afara ipotezei FNI, ca sa imi fac o parere. Iar ipoteza FNI e inchisa prin Popa, sau mai bine zis, prin tacerea lui. Dar, mai stii?

  • 84

    Vântu și Băsescu. Ciolanul mare și ciolanul mic
    Ciocanul mare si ciocanul mic.
    Ciobanul mare si ciobanul mic.
    Ghiolbanul mare si ghiolbanul mic.
    IT morarul mare si IT morarul mic.
    Nupotu si theo.
    Tamara si Patrascoiu.

    boc e raul cel mai scund
    2010-09-16 21:05:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 85

    in sfirsit dreptatea a triumfat inca odata in romania.
    marele poet si om de cultura,recunoscut om de afaceri a fost eliberat iar inscenarea pusa la cale de dictator pentru a-l spala de toate pacatele a fost desvaluita cu ajutorul societatii civile si a asociatiei cuțu-cuțu.
    un singur lucru mai ramine de facut.
    trebuie ca marele luptator pentru dreptate si egalitate sociala,robin hud al epocii moderne,care ia de la saraci si da la bogati,sa fie decorat pentru merite deosebite inlupta impotriva altui dicator si a sotiei lui din vremurile bune pe care multi le doresc intoarse.
    sa facem un referendum pentru ca marele finantist al acestor vremuri triste sa poata obtine pe merit si un certificat de revolutionar pentru a-si putea deskide si el un butic in centrul micului paris.
    faptele,meritele,voace si talentul sau,antecedentele il recomanda pentru aceasta binemeritata rasplata.
    romani,dictatorul a fost invins!
    poporul a înfrînt si de asta data!
    justitia este cu noi!
    traiasca lupta pentru pace!

    silviu
    2010-09-16 21:07:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 86

    @wolfy
    si parerea tot o speculatie este.
    daca pina acu nu ti-ai dat seama ca peste tot se spune ca basescu a ordonat arestarea, inseamna ca ai lipsit de la desbaterile ultimei saptamini.
    nici nu s-a mai discutat despre popa fni vintu ci doar de basescu-vintu.din toate pozitiile.incepe kiar cu titlul acestei postari.
    ca sa nu mai spun ca pina acu se plingea de justitia televizata iar azi realitatea a declarat senina(prin vocile ei)ca vintu a fost eliberat si datorita presiunilor pe care realitatea si bine-nteles societatea civila le-a facut la adresa justitiei.
    te-apuca ameteala!

    silviu
    2010-09-16 21:15:19 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 87

    Silviule,
    Incep sa se vada tot mai clar rezultatele guvernarii Basescu.
    O incapatinare tembela intru intretinerea unei stari de tensiune, de lipsa de dialog, a unei stari de forta care poate ar fi buna si corecta, dar este nejustificata atita timp cit Basescu se sprijina pe incompetenti si pe poeti.
    Atat si-a aratat Basescu de des si de mult coaiele lui de macho in ultimii 6 ani, incit lumea, nevazand niciun rezultat pozitiv concret, a inceput de la o vreme sa-l perceapa ca pe un exhibitionist.
    Asta spre norocul sau, ca asa a ramas saracutul in functia de bufon al statului. Ca de-l lua lumea in serios, dupa cata bataie de joc a administrat el poporului, i s-ar fi excizat obiectele pe care le intelege ca semne ale puterii si i s-ar fi varat cu forta pe gat la vale, de-ar fi galgait precum a galgait behaitorul lui de casa apa cu cianura.
    Asta apropo de felul in care ni l-a varat el pe Boc dupa alegeri.

    boc e raul cel mai scund
    2010-09-16 21:48:17 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 88

    @boc
    asta-i parere sau speculatie?
    părerea mea!

    silviu
    2010-09-16 21:57:15 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 89

    şi totuşi:

    kamikazeonline.../

    val_one
    2010-09-16 22:06:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 90

    Intrucat operatiunea PDL de spalare a creierelor a esuat, datorita lipsei accesului infractorilor din acest partid la primele doua posturi de stiri in stat, Realitatea, si A3, e foarte plauzibil ca escrocul de Zeus sa-si fi dorit foarte mult sa cumpere ce are Vantu mai scump pe lume.

    Nu de alta, dar la Zeus, oamenii rai sunt rai numai daca sunt in tabara ailalta, ceea ce e, desigur, ESCROCHERIE.

    Pe fruntea lui Zeus scrie – ESCROCHERIE

  • 91

    ” Convenim împreună o serie de principii privind modernizarea României”
    Vi-i imaginati pe astia doi convenind la principii , ca eu nu!

    junghiul
    2010-09-16 23:06:35 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 92

    bun, bre, costi, ai dreptate, da’ ernu,iovănel şi (scuze!) şiulea ce zic? pe bucurenci l-ai întrebat ce zice? critikakat-u’ tre’ să fie democratic, ce dreaq!

    marcel zadda
    2010-09-16 23:29:01 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 93

    Maimutoiul Vantu a scapat prin spaga data javrei comuniste Viorica Costiniu, care a fost convinsa de cativa oameni de bine din PSD sa accepte spaga si sa intervina la una dintre judecatoarele cauzei pentru ca Vantu sa fie liber pe perioada cercetarilor!

    Justitia romana este in continuare marcata de sindromul comunist al spagii si al relatiilor care sunt mai presus decat legea si constiinta MAGISTRATILOR..

    Imbecilii carte latra spunand ca Basescu dicteaza justitiei se comporta astfel aplicand tacticile de intoxicare specifice securitatii comuniste, pentru ca, repet, justitia este inca dominata de clanuri de sorginte comunista. Una dintre actiunile bune ale lui Basescu a fost incercarea de a curata justitia de slugile mafiei comuniste. Din pacate nu a reusit, pentru ca iata, si in anul de gratie 2010, suntem inca la mana mafiei construite de securisto-comunisti!

    Este infiorator sa constati cum oameni educati se preteaza in a condamna pe Basescu si ai lui, fara a observa si a comenta faptul ca am ajuns in acest hal datorita gastilor securisto-comuniste care se perpetueaza de 20 de ani, cu complicitatea celor care ne-au semnat sentinta prin voturile lor din 1990 si 1992. Marile hotii s-au produs sub asistenta gastilor comuniste din FDSN=PDSR=PSD si acum totul este reprosat lui Basescu.

    De ce nu organizati mai tovarasi o lovitura de stat ca sa aduceti din nou la putere PSD si acea parte a PNL subordonata securitatii(cu Patriciu in frunte)? Sa c vedeti ce repede iesim din criza si cum ajunge venitul minim la 1000 de euri in 6 luni!

    Sunt dezamagit cumplit de ceea ce se intampla in aceasta tara, de faptul ca la 20 de ani dupa ce un grup de patrioti au murit incercand sa ne scape de comunisti natia cedeaza trucurilor de sorginte securista si este la fel de apropiata de bestiile comuniste ca si in ultimii 60 de ani!

    Nu cred ca exista pe lumea asta o natie mai toleranta cu hotii si cu criminalii!

    Asteroid
    2010-09-16 23:32:09 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 94

    Sa va F.U.T in gura pe voi aia care prin comentariile voastre aparati gastile coordonate de mafiotii comunisti din PSD si fostii securisti!

    Herman Goering
    2010-09-16 23:36:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 95

    @Asteroid:

    Dragule, daca statul asta a revenit in forta la statutul lui securistic acest lucru s-a intamplat, in forta, sub sceptrul lui Zeus, cand au explodat interceptarile.

    Prima escrocherie, coordonata direct de Zeus – “rapirea ziaristilor”…

    Celelalte, se cunosc.

    Daca asta tie ti se pare stat de drept…cu gasca asta de infractori la conducere, e treaba ta…

  • 96

    junghiul: “Vi-i imaginati pe astia doi convenind la principii , ca eu nu!”

    Da, nu am nicio indoiala ca au stabilit principiile impreuna. Bine ca l-au eliberat pe Vantu. Chiar ar fi fost pacat sa ramana Basescu cu ele pe cap, sa le puna in practica de unul singur.

    boc e raul cel mai scund
    2010-09-16 23:46:44 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 97

    @Asteroid: esti in aer ca asteroidu !…plutesti ,creierul tau e plin cu…heliu!
    Pai sefu tau,tembelul base e de 6 ani presh in tara asta si are serviciile in mana,il are pe Morar de la Justitie,Kovesi ,are guvernul,are majoritate in parlament,ce trebuie sa mai aiba sa poata face ceva ?
    Dar poate nu vrea sa faca dreptate.Nu s-a laudat el ca Nastase v-a suferi rigorile legii? Si ce-a facut in 6 ani?
    Hai ca sunteti culmea,pentru neputinta lui Base si a pdl-ului e de vina tot …opozitia !
    Nesimtirea n-are margini la voi,pedelacii prostovani si mincinosi.
    La gara cu voi,tantalailor portocalii.

    Mos Ion Roata
    2010-09-16 23:54:37 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 98

    @ cris: Esti fie prost, fie o sluga a maimutelor ticaloase securiste si comuniste…cine a devastat Bucurestiul in iunie 1990?…Basescu?…cine a jefuit statul roman si oameni nevinovati prin Bancorex, Creditbank, Banca Internationala a Religiilor?…Basescu sau securistii coordonati de vitele comuniste coordonate de criminalul Iliescu?…Cine a distrus CFR?….Basescu sau oamenii lui Nastase cu Necolaiciuc in frunte?….cine l-a scapat pe Necolaiciuc?…Basescu sau justitia comunista care elibereaza infracori periculosi contra spaga?…cine a vlaguit industria romaneasca, asa amarata cum era ea?…Basescu sau privatizarile PSD-iste, precedate de jaful directorilor facuti ingineri din strungari si ramasi in functii inca 10 ani de la caderea lui Ceaausescu, pentru a furniza votanti gastii comuniste?

    Chiar crezi ca natia asta e o natie formnata complet numai din cretini? Ati avut noroc comunistilor ca nu ati fost linsati, asa cum meritati!

    Asteroid
    2010-09-17 00:10:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 99

    @ Mos Ion Roata: Mai papagalule, afla ca gasca comunista si-a construit legi si institutii ca sa fie aparata pe termen lung. Curtea Constitutionala, CSM au fost populate cu javre comuniste de catre Iliescu, pentru a putea bloca orice initiativa care duce catre condamnarea comunistilor si a complicilor lor la jaf. Pentru ca a incercat sa respecte constitutia asta aberanta construita de jigodia comunista numita Iorgovan, Basescu a gresit…sunt convins ca a dorit din tot sufletul sa scape tara de dominatia gastii comuniste, dar democratic, iata ca nu merge! Comunistii nu pot fi pusi la punct decat cu pusca! Sper sa existe macar un pic de dreptate si sa se ajunga macar ca plozii comunistilor si ai securistilor sa plateasca pentru talharirea acestei natii! Iar in legatura cu slugile comuniste si cu prostii, din punctul meu de vedere ar fi necesar un Hitler care sa va extermine, nenorocitilor!!!

    Asteroid
    2010-09-17 00:22:02 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 100

    @Asteroid: Nu stiu cine e mai mare comunist ,Base sau Antonescu
    -nu stiu cine facea parte din FSN in 1990,Base sau Antonescu
    -nu stiu cine minte mai mult decat Base ,cred ca e c.m.m. Mincinos
    -esti un bou si n-ai inteles nimic !
    -hapciupaliticule…aveti creierul amputat…

    Mos Ion Roata
    2010-09-17 01:00:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 101

    @Mos ion roata: Mai p.u.l.i.c.a, invata sa te exprimi corect romaneste si nu mai intoxica spatiul public cu cretinisme! Fir-ati ai dracu’ de oligofreni, v-a invatat comunismul ca ar fi ceva de capul vostru, tute nenorocite! Asta e una dintre tragediile acestei natii, ca e majoritar formata din imbecili ca tine!

    Astreroid
    2010-09-17 01:16:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 102

    @ mos ion roata: Idiotii ca tine ar trebui linsati in public…nu prea multi…doar cativa ca sa-i bage in sperieti pe ceilalti…..ca frica e caracteristica javrelor educate in spirit comunist! Tot felul de mocofani cu ifose isi permit sa debiteze tembelisme pe oriunde, pentru ca li s-a bagat in cap de comunisti ca ei prostovanii sunt clasa conducatoare! Bai maimutzoiule, daca te-as cunoaste te-as omori in chinuri….dupa ce ti-as zdrobui incheieturile tale de ghertzoi nemernic, te-as atarna intr-o piata cu pancarta de gat, ca sa vada lumea ce patesc prostii obraznici si cu tupeu!

    Astreroid
    2010-09-17 01:23:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 103

    @Asteroid:

    Draga Asteroid,

    Cea mai mare maimutza securistica ticaloasa din epoca de neo-comunism pe care o parcurgem in aceste zile, este ZEUS.

    Beciurile Securitatii lipsesc… dar nu mai e mult pana acolo. Au inceput arestarile….

  • 104

    Cele 9 principii ale lui Vantu? Cititi aici:
    evz.ro/detalii/../

    Mircea
    2010-09-17 07:39:03 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 105

    @Mircea:
    Sunt cele convenite?

    junghiul
    2010-09-17 08:20:40 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 106

    M-a intrebat, aseara, nepotul meu de 5 ani : “Cum se poate ca asistentei de la maternitatea Giulesti sa i se prelungeasca mandatul de arestare, adica sa fie pericol public, desi n-o mai angajeaza nici Uciga-l Toaca si lui Vantu nu, desi macar asta s-a dovedit din interceptari, ca a ajutat un infractor condamnat la 15 ani si nu stiu de ce n-o s-o mai faca?”. Eu cred ca nepotul meu de 5 ani habar n-are ce-i aia justitie! Eu cred ca numai dl. Gotiu si alti cativa domni (SR Stanescu, Chireac, Nistorescu – scuzati dl. Gotiu ca v-am bagat in aceeasi oala cu acesti “Ziaristi celebri”) cunosc cum functioneaza, de-adevaratelea, justitia! Bai, fraierilor, asa se face justitie nu cum cred copiii de 5 ani!

    GAVRILACHE
    2010-09-17 10:27:48 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 107

    In acest moment presa este compromisa in proportie de 80%. Asa zisii jurnalistii, care se proclama cainii de paza ai democratiei, sunt de fapt dulaii care apara marii excroci, pentru ca de acolo vin banii pentru ei. Ce credibilitate mai au ei cand plang pe umerii cetatenilor necajiti, incriminand hotia guvernantilor, cand o mare parte dintre ei sunt milionari in euro pe cai necinstite. Oamenii care judeca cu mintea lor, care nu se lasa manipulati, pot vedea in fiecare zi cca 200 de persoane, mereu aceleasi : jurnalisti, sindicalisti, oameni politici din opozitie si manipulatori de profesie, cu totii fac parte din invartitii tranzitiei si care nu pot accepta o alta pozitie decat cea dela robinetul cu resurse. Multi dintre ei provin din structurile fostei securitati, care pentru activitatea dinainte de ,89 ar fi putut fi iertati, dar pentru perseverenta in rau de dupa,89 nu mai au nicio clementa.Vazand toata mizeria ce se deruleaza pe micile ecrane iti pui problema urmatoare: daca asa trebuie sa arate democratia si statul de drept, atunci sa nu ne mai miram ca foarte multi sunt nostalgici dupa democratia lui Ceausescu.Macar atunci exista o frica de ceva , de cineva. Pentru ca veni vorba despre statul de drept, mai trebuie spus ca la instaurarea haosului generalizat, cea mai mare contributie o are nefunctionarea justitiei. Uneori,unii dintre cei care trebuie sa faca justitie dreaota sunt amestecati cu hotii si din aceasta cauza marii ezcroci sunt scosi….basma curata. Ce speranta mai avem??? In final, imi pare rau ca trebuie sa o spun, Dle Gotiu, si Dv-stra v-ati inrolat benevol in cei peste 200 de care aminteam la inceput !!!

    Adevarul crud, gol-golut
    2010-09-17 10:53:54 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 108

    Domnule Vîntu, ați văzut vreodată stenograme ale vreunor convorbiri telefonice sau înregistrări ambientale audio sau video compromițătoare pentru interesele publice ale unor persoane?

    no name
    2010-09-17 12:19:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 109

    @.8M.Gotiu,
    Actuala generatie “nu are un proiect real,nu are o directie,un obiectiv”…?
    Ba are unul unitar si fezabil,pe care l-am oferit Presedintelui si P.Ministrului, concretizate intr-un program national,fara sa primesc un raspuns pozitiv la ele!
    Dar “programul de dezvoltare economica” oferit,ar strica probabil toate “afacerile” guvernantilor.
    Comunicati-mi la 0761/196940 un E-mail,pentru a va trimite scrisoarea de oferta a “programului economic” refuzat,pentru ca sa o publicati pe “Vox publica” !Poate stiti si vreo cale,pentru ca “proiectul generatiei noastre” sa se infaptuiasca!
    Scrisoarea de oferta va spune despre ce-i vorba!

  • 110

    “În acest război, majoritatea românilor sunt victime colaterale” Victimile lui Vantu nu-l vor ierta nici in mormant. Blestemata sai fie toata familia sin tot neamul. Iar pupincuristii sa ajunga sa-si blesteme zilelele in care l-au cunoscut !.

    Pustiul
    2010-09-18 20:57:22 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari pagina personala

Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Ultimele comentarii

  • 1@nae#36: "Se poate vedea foarte usor din documentele contabile daca a fost sau nu prejudiciu."Asa-i ca nu te pricepi deloc la contabilitate? Orice inregistrare in contabilitate se face pe baza unor...
  • 2dle Rogozanu, sa nu ma credeti rau, dar voi fi sincer: nu ati reusit in critica literara, dar va avintati cu tot elanul inconstientei pentru a deveni avocatul diavolului. Rateu si mai monumental....
  • 3Trebuie să-l felicit pe autor pentru măiestria cu care a reușit să pozitiveze scandalurile numirilor și demiterilor, mai ales pe cel de la ICS. Și cât de frumos a evitat să se pronunțe în privința noilor...
  • 4Laura,Monica Macovei nu este nici blonda ,nici foarte frumoasa si este si cam trecuta.Are insa o calitate esentiala:spre deosebire de blonde are intotdeauna dreptate.Si din cauza asta este cam nesuferita...
  • 5gabe"ExistaPrejudiciu ?: constat ca tu esti baiat ocosh,asa ca poate explici tu cum niste judecatori au putut sa dea “cu executare” ,"tocmai aici este problema.A fost prejudiciu si a fost condamnat...
  • 6"Principalele reproşuri venite dinspre PDL şi reţeaua mediatică puternică pe care şi-au creat-o cu grijă în ultimii 5"Retea puternica? Va bateti joc de noi?!? Care este cota de piata a trustului Intact,...
alex mazilu Andrei Plesu antonescu aur Becali blaga blog Blogviu interviu Boc Bucuresti calatorie candidatura catalin voicu cercetare cianura cluj concert crin criza CTP Curtea Constitutionala demisie Dinu Patriciu EBA economie Elena Basescu experiment Facebook FMI fotbal humanitas Iliescu instantanee intelectuali internet Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu manipulare Media Mihai Goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza ortodoxie parlament Parlamentul European pd-l PE Plesu Polirom presedintie protest radu duda Realitatea TV reforma riscograma romani romania rosia Roşia Montana salarii securitate Senat sindicate sondaj sorin oprescu steaua SUA Tariceanu tiff TRU TV UBB uichendist.ro Vanghelie Vasile Blaga

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!