RSS Feed

Veniţi la un altfel de vot negativ?

vezi toate articolele de
20 Nov 2009 la 10:07 53 comentarii 818 vizualizari.

O să mă duc la vot. Ştiu că la un moment dat, sub impulsul unei stări de greaţă şi de dezolare momentane am spus că nu voi merge. Totuşi, conştiinţa cetăţenească din mine nu şi nu: du-te la vot. De altfel, am lipsit o singură dată de la alegeri: la marea finală Corneliu Vadim Tudor – Ion Iliescu. Fumigenele cu venirea naţionalistului la putere nu mi se păreau suficient de credibile încât să mă facă să îl votez pe Iliescu. Ziceam atunci că mi-ar cădea mâna dacă aş face aşa ceva.

De data aceasta, voi avea un vot negativ. Dar poate nu în sensul clasic. Am auzit mulţi în jurul meu care vor vota pe acelaşi principiu cu mine: vot negativ, dar nu neapărat împotriva celui de la putere. Cei care votează aşa fac parte din electoratul acela urban tradiţional. Să nu ne înţelegeţi greşit: cei care votează ca mine nu vor să îl păstrăm pe cel de la putere. Are în mod clar nişte tendinţe îngrijorătoare şi încă cinci ani nu vor face altceva decât să le accentueze. Nu. De data aceasta, votul negativ merge pe principiul “să nu ajungă X în turul al doilea”.  Ideea este, cel puţin pentru mine, că nu vreau să ajung din nou la un tur doi în care să nu mă duc la alegeri pentru că simt că o să-mi cadă mâna dacă votez.  Voi? Ce părere aveţi?

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 

Etichete: ,


53 comments
  • 1

    Mi se pare corect rationamentul. Cred ca multa lume face asa. Eu unul, in felul asta am ajuns sa-l simpatizez chiar pe Antonescu. Fiindca ma tem de Geoana-n turul doi. (Poate mi se pare mie, dar si tu, Laura, tot despre o optiune in favoarea lui Antonescu vorbesti in esenta)

    Cosmin
    2009-11-20 10:14:07 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 2

    Da, dupa lungi deliberari, pe acelasi principiu merg si eu. In primul tur, Antonescu (poate-poate n-ajunge Geoana si…oricum Basescu merita o palma pentru toate tampeniile pe care le-a facut).

    In al doilea, cu regret, privind cu lupa la raul cel mai mic: Basescu (pentru ca ai lui Geoana sunt totusi mai rai).

    Ovidiu
    2009-11-20 10:19:17 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 3

    Am facut o intelegere cu sotul meu, ca daca iese in turul doi Antonescu si Geoana, atunci si eu voi vota cu Antonescu, daca iese Basescu si Geoana, atunci si el va vota cu Basescu. Daca iese Basescu si Antonescu, atunci putem sta amandoi acasa.
    :)

  • 4

    Eu va da un vot pozitiv: cu toata convingerea si speranta.Stiu insa multe persoane care ar vota ca mine, in schimb vor face ca tine: adica vor vota cu altul, ca sa nu intre in turul al doilea celalalt. :) Sigur ca daca totusi, “celalalt” va intra in turul doi, vor reveni la adevarata optiune.

  • 5

    Poate ar fi bine sa cititi:

    evz.ro/articole../

    din care am scos:

    “Crin Antonescu ar fi un preşedinte decorativ, inofensiv, manevrat de parlament. În niciun caz nu e el omul care să se pună în calea marilor interese ale mafiilor naţionale. Mai ales că sunt şi interesele propriului său partid. Dacă ne alegem preşedinţii după cravate sau maniere (lucruri de altfel deloc de neglijat), el e de departe cel mai bun.”

    Si, draga Laura, nu cred ca ai reprezentare despre ce sunt acelea “tendinte ingrijoratoare”, pentru ca habar n-aveti nici ce-i aia o dictatura, nici ce anume intentionezi sa votezi. Din pacate, fie sunteti inconstienti, fie o faceti cu aerul ca votati, cand de fapt va semnati condamnarea la nimicnicie si la o prapastie fara fund.

    nicole
    2009-11-20 10:37:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 6

    La voi (marii)ziaristi nici nu ma mira o astfel de atitudine.Va convine situatia baltirii in care se afla tara e mediul propice pt.voi si pt patronii vostrii.
    Nu am vazut la voi nici o opinie despre cum vedeti Romania in urmatorii ani,o idee ceva.Votul negativ pe care il promovati nu face decit sa cred ca trebuie sa raminem cantonati in mieria de acum.Sa nu mai spun ca cel putin delarativ sustineti candidati incorsetati de grupurile de interese care au facut numai bine restului tarii.
    Vom vedea!!!

  • 7

    @nicole “Condamnarea la nimicnicie” :) ) e buna asta…m-am amuzat copios

    Laura Cernahoschi
    2009-11-20 10:39:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 8

    Se pare ca suntem tot mai multi in care se naste acest vot negativ impotriva lui Geoana.

    Ieri, ziceam si eu exact acelasi lucru, aici

  • 9

    Mi se pare a te scarpina cu mina dreapta la urechea stinga. Peste capatina.
    Sint conservator si nu accept decit votul pentru sau mersul la o bere.
    Altele nu se contabilizeaza. Impresia artistica nu conteaza la alegeri si la fotbal. Doar votul si golul.

    victor L
    2009-11-20 10:48:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 10

    @laura,

    imi pare bine ca te bucuri acum. te-ai gandit oare si in ce fel te vei bucura dupa?

    oricum, eu ma bucur ca vei merge la vot. tot e mai mult decat nimic.

    nicole
    2009-11-20 10:58:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 11

    @nicole

    Am remarcat ca esti o comentatoare infocata si in general pro-Basescu. Cateodata sunt de acord cu parerile tale.

    O intrebare “la bunul-simt”: mai poti vorbi in termeni absoluti/maniheisti despre Basescu vs. PSD? Intr-o parte lumina, in cealalta intunericul, “nimicnicia”?

    Ovidiu
    2009-11-20 11:03:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 12

    De bun simt ar fi ca Basescu sa renunte la candidadtura si sa indemne PDL-ul sa voteze ca tine si ca mine. Pentru a nu permite accesul PSD-ului la functia de presedinte. Zic asta tinand cont de ultmul sondaj CURS (credibil pentru PDL) care il arata pe Basescu invins in turul doi de catre oricare dintre posibilii contracandidati.

    StefanB
    2009-11-20 11:05:39 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 13

    Cat despre aceasta hahalera penibila pe nume Geoana, Doamne Maica Precista, sper sa nu ajunga in veci de veci presedinte.

    nicole
    2009-11-20 11:05:47 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 14

    eram hotarita sa nu merg la aceste alegeri(am fost la toate),dar linsajul irtv si antenele ma scot din casa!! bineinteles voi vota cu basescu!

  • 15

    Emetiral, bere, tuica sau whisky, dupa caz sau buzunar,si gata!
    Votati, ca nu doare.
    Dupa, e o alta problema.
    Oricine va iesi, tot nasol va fi.
    Ca asa sunt vremurile, ca asa e natia.
    Oricat am stramba din nas, ca pute, chiar daca umplem buletinele de vot cu stampile, trebuie mers.
    Altfel, geaba suparare…

  • 16

    @ovidiu,

    numai un orb nu ar vedea despre ce este vorba. Cred ca nu e absolut nimic de pus la indoiala in legatura de opozitia psd/basescu. Pentru cineva care a urmarit cu atentie viata politica a ultimilor ani, n-ar trebui sa mai existe nici un mister despre ce fel de batalie se da aici. Pentru cei care au totusi indoieli, am pus mai sus un link la articolul lui Cartarescu din EVZ.
    A-l vota pe basescu, insa, presupune luciditate, si asumarea deschisa a CE FEL DE ROMANIA NE DORIM.
    Asta presupune ceva curaj in lupta care se da. Cred ca Basescu nu merita deloc sa fie lasat singur in aceasta lupta. In fond, i-ar fi fost mult mai comod sa nu-si asume riscurile pe care si le-a asumat in acesti 5 ani. Crezi ca a facut-o pentru el personal?

    nicole
    2009-11-20 11:13:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 17

    Nu Nicole, a facut-o pt. PDL, Udrea, EBA si acolitii lui. Si impotriva parlamentului, pe care-l detesti, desi el e principala institutie a democratiei. Cineva spunea ca pozi sa injuri parlamentarii, dar n-ai voie sa incriminezi Parlamentul. Tu si populistul tau drag asta faceti.

  • 18

    @nicole

    Cred ca a facut-o pentru multi de pe langa el (si de pe langa Videanu, Berceanu, Blaga) care trebuie sa “manance” si ei o paine… Daca chiar iti inchipui ca unii (e.g. PSD) sunt pusi pe furat bugetul public, iar altii (PDL) pe aparat bugetul public, traiesti o intr-o realitate paralela.

    Diferentele sunt extrem de mici si vin, intr-adevar, din niste obiective mai generoase ale lui Basescu…pe care Dumnezeu stie cum le va atinge vreodata.

    Ovidiu
    2009-11-20 11:26:34 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 19

    Laura, alegerea ta este de maxim bun simt. Nasol ca te-au mirosit astia ca nu votezi cu Băsescu in turul I si te-au condamnat la nimicnicie. Nimicnicia se afla insa în tabara postacilor pedelisti care se comporta precum niste trepanati fie si daca banuie ca nu este votat Basescu. Dupa aceea stau si se mira ca prostii ca Basescu este suspectat de tendinte dictatoriale. Pai alde Nicole, bella, victor etc , se vede din postari ca ar condamna la munca silnica pe oricine are alta optiune. Ei sunt micii dictatori de pe net. Ce nu pricep acesti insi care au prestat de zor in favoarea lui Basescu, inclusiv Patrasconiu si altii, este ca au condus la EFECTUL CONTRAR in publicul tinta al Voxpublica si al altor sait-uri. Cu alte cuvinte, dragi postaci pedelisti, daca erati mai rezervati, mai rationali in postari, poate reuseati sa determinati pe cineva sa voteze in continuare cu Basescu. Asa i-ati facut un deserviciu, starnind scarba fatza de un candidat care e dupa chipul si asemanarea voastra. Ati depus aici o munca de convingere de proasta calitate intrucat publicul Voxpublica este cel putin la fel de destept ca si voi. Eu unul am fost determinat sa nu mai votez cu Basescu de gasca voastra EXTREMISTA, in frunte cu laudatorii sefi de pe platforma, Patrasconiu si IT.Morar, care m-au obosit, enervat, postand hectare de ineptii si atacuri la contracandidatii lui Basescu….Activismul asta de prost gust il va costa voturi pe presedinte exact din zona in care voi va asteptati mai putin, cea a intelectualului urban de care vorbeste Laura.

  • 20

    Interesant, conitza. Si eu am participat pana acum la toate alegerile cu exceptzia “finalei” kaghebistu – veceutudor cand mi s-ar fi uscat mana daca stampilam vreunul. De data asta diferentza dintre noi este ca eu nu sunt platit de un mare borfash precum vantu si, stiind ce rau imens a facut si face Roamniei acest fost puscarias (alturi de felics, puturiciu si altzii), voi vota cu cel care poate sa-l trimita la puscarie pentru toate escrocheriile lui pe al tau patron.
    Iar chestia cu porumbacu e penibila pentru orice intelectual adevarat: cum sa alegi ca simbol al Romaniei un bi-repetent, exmatriculat de la doctorat, care nu a fost in stare sa-si faca vreodata meseria pentru care zice ca s-a scolit? Pe matalutza te intzeleg, esti doar absolventa de facultate dambovitzeana post-revolutzionara, nu te confunda nimeni cu un intelectual.

  • 21

    @lucid :) ) si tu esti foarte amuzant…”esti doar absolventa de facultate dambovitzeana post-revolutzionara, nu te confunda nimeni cu un intelectual”. Unii din cititorii mei devin din ce in ce mai amuzanti…

    Laura Cernahoschi
    2009-11-20 11:50:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 22

    Laura, e dezamagitor ca intri in dialog tocmai cu trollii ce posteaza atacuri la persoana, mistouri second-hand si clisee ieftine. In fine, chestie de incipienta experienta online.

    Asta e un mare defect al acestei platforme, ca permite astfel de comentarii. Si mai mult, ca le incurajeaza, le certifica prin dialogul cu astfel de anonimi mitocani.

    Adios!

  • 23

    Dragă Laura C.,
    Te amuză lumea de pe aici. Afişezi un aer de superioritate. Probabil crezi că postarea ta este o subtilă manipulare. Eşti amuzantă…

  • 24

    @Nicole

    Chiar n-ati obosit incercand sa ne convingeti sa votam faru’ calauzitor, renascentistu’ sec. 21? Lasati-ne, stimata doamna, in prostia si nimicnicia noastra. Suntem iremediabil prosti, suntem fara leac. Crutati-va energia, veti avea nevoie de ea dupa alegeri.

    sierra
    2009-11-20 12:02:07 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 25

    @br3b Nu intru in dialog cu ei, crede-ma. Pur si simplu nu inteleg ce cauta aici si incerc sa nu ii iau prea in serios. Altfel, de cate ori m-a intrebat cineva ceva, cu seriozitate, am raspuns.

    Laura Cernahoschi
    2009-11-20 12:09:36 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 26

    Laura,

    Uite te-ntreb eu ceva serios. Tu esti specialista de politica externa. Deci serios, cum ti s-a parut prestatia dlui Traian Basescu in relatia cu Rusia? La fel de serios, ce consecinte poate avea declaratia lui ultima in cercurile diplomatice. Stii care, aceea cu Rusia care nu face cadouri.

  • 27

    @br3b am uitat să spun că am citit articolul de pe ‘La colţu străzii” la care ai dat link şi mi s-a părut foarte bun. Mulţumesc

    Laura Cernahoschi
    2009-11-20 12:16:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 28

    Este interesant cum troli sunt numai cei care au curajul de a spune deschis ca-l sustin pe basescu, iar ceilalti – niste fini votanti intelectuali.

    In ceea ce priveste ideea ca as fi impotriva institutiei Parlamentului – iata o idee noua, la care nu m-as fi gandit niciodata. Acum aproape 20 de ani militam in strada pentru toate institutiile democratice care s-au instalat ulterior in Romania, si despre care multi dintre cei ce scriu acum – care erau atunci copii – habar n-aveau. Multi dintre cei ca mine au sacrificat ani de viata ca lucrul asta sa se intample.

    Ar fi iarasi interesant de vazut in ce masura reprezentantii actualului Parlament slujesc poporul roman. Dar aceasta intrebare ramane, desigur, pentru votantii antibasescu, una pur teoretica. La fel cum tot teoretica si lipsita de continut este si intrebarea de ce i-ar vota acestia pe Geoana sau Antonescu. Concursul pentru votat retorica goala si fara continut al lor continua. Important este sa avem un curent antibasescu, nu?
    Inconstienta imbraca uneori forme inimaginabile.

    PS: Apropo: exista vreun regulament care spune ca votantii pro-basescu nu trebuie sa intre pe VoxPublica? Ori pe acest topic?
    Mai exact si in mod particular, Laura Cernahoschi posteaza comentarii ca sa-i ia in serios numai pe unii? Interesant model de presa.

    nicole
    2009-11-20 12:24:54 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 29

    Este important sa-ti mentii opinia,pentru ca de tine poate depinde viitorul tarii.Poate suna boombastic,insa cu totii avem un rol,care poate influenta sau nu un anumit candidat.Eu il votez pe Basescu,intrucat imi inspira incredere.Fiecare are niste principii,si trebuie sa si le ancoreze cu un candidat expus in aceasta cursa.Mergeti la vot!

    conducatoarea
    2009-11-20 12:30:07 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 30

    Nicole

    Nu exista un astfel de regulament, dar in mod clar ar trebui sa existe. Sa mai limiteze dreac din postarile astea non stop la care sa te dedai peste tot tu si cei ca tine. De pilda, crezi ca te-ai multumi sa-l pupi pe Basescu, doar sa spunem de 15 ori pe zi? Sau ar fi o grea lovitura? Sunteti exasperant de harnici ma…

  • 31

    Radu, eşti POSTAC.

  • 32

    @Radu,

    uite ca am inteles de fapt cine isi doreste de fapt dictatura. :)

    Cat despre pupaturi, fii pe pace. Nu imi pup decat copilul si sotul. :) Pe Basescu nu l-as putea pupa, dar i-as strange mana din cand in cand. Dupa cum, in anumite situatii, i-as spune “domnule presedinte, nu sunt deloc de acord cu ceea ce faceti. va dezaprob”. cum de atatea ori am si facut-o, inclusiv pe blogurile Cotidianul. Asa mi se pare mie civilizat sa fac.

    nicole
    2009-11-20 12:38:02 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 33

    @sorin
    impotriva parlamentului ca institutie sunt chiar parlamentarii, prin actiunile lor: absenta, incompetenta, legi in favoarea unor grupuri restranse (salarii si pensii speciale, scutire pe perioade scurte de la taxele pentru importuri de grau, in timp ce graul nostru se strica in hambare si favorizarea, in general, a importului masiv de produse alimentare in paralel cu faramitarea si lipsa se ajutor pentru agricultura romaneasca) democratie prost inteleasa si prost vehiculata, cu pagube foarte mari pentru romani, prin trantirea guvernului boc, etc. mai putini parlamentari inseamna mai bine pentru tara, fie si doar din considerente economice si prin crearea unei concurente mai solide – trebuie sa ai fapte ceva mai concrete ca sa iesi in evidenta.

    @ovidiu
    basescu vrea sa puna in ordine institutiile statului. daca aceste institutii isi fac treaba, restul e ca si aranjat. macar si pentru faptul ca nu se mai fura atat. e firesc ca basescu sa-si imagineze ca prin asta vor cadea si cativa de-ai lui (ex. ridzi e anchetata de dna. nu stim daca a furat, dar macar o verifica cineva). dar daca insista prin mesaje adresate institutiilor sa-si faca treaba, inseamna ca le cere si oamenilor lui sa nu mai fure. macar pentru a-i proteja de inchisoare daca nu pentru binele tarii.

    hoopoe
    2009-11-20 12:44:39 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 34

    Merci la fel, Laura.

    Toate bune,
    breb

  • 35

    Frate, intelectualii astia corporatisti care despica firu-n patru m-au obosit teribil.

    ok, nene. O sa mergeti in turul doi sa votati Geoana. Asta e democratia, asta facem.

    p.s. Peste un an sa va studiati si fluturasii de salariu, doar de curiozitate la rublica impozit pe venit. Va pup dulce :)

    silicon_v
    2009-11-20 13:10:24 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 36

    nicole

    Nu vreau ma nicio dictatura. Nici nu cred ca Basescu va fi dictator. E vai de mama lui..Dar de dictatura voastra a postacilor PDL mi s-a acrit.

  • 37

    [...] Gata, ma opresc, ca s-asa am scris mult prea mult. Tot ce vreau e sa mearga cat mai multa lume la vot. Sa fie mai mult votanti la oras decat in cele 3000 si ceva de sectii speciale. Macar sa avem certitudinea ca meritam ce ni se intampla. Daca nu din convingere in vreun candidat, macar pentru a mai scutura sistemul. Am auzit oameni care spun ca n-au cu cine acum, dar se duc la turul 2. Dar ganditi-va si la turul doi de unde ati prefera sa alegeti. Chiar e indiferent ? [...]

  • 38

    @Radu,

    Dar de dictatura lui Firea, Ciutacu, Badea&Co, Razvan Dumitrescu&Co, a postacilor platiti din sediile partidelor nu te-ai saturat, mai? Ce gusturi rafinate ai, mai @radu, mai… :lol:

    nicole
    2009-11-20 13:26:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 39

    E clar ca n-avem ce… Dar trebuie sa facem efortul sa le aratam cam care ar fi directia… Sa-i mai sortam nitel…

  • 40

    @hoopoe

    Admitand ca ai dreptate, am 2 remarci:

    1. Basescu incearca asta in timp ce e inconjurat de DESTUI oameni care nu fac asta (cei pe care i-am enumerat, dar mai sunt si altii…Udrea, Ridzi). Iar asta nu poate sa miroasa bine nimanui.

    2. Ce te faci daca VREA, dar prin stilul lui conflictual nu reuseste sa si FACA asta, fiindca isi antagonizeaza toti potentialii aliati? Nu-mi raspunde ca s-au aliat impotriva lui fiindca le sunt afectate interesele, moguli, privatizari etc. CHIAR SI DACA AR FI ASA, vedem pe zi ce trece ca nu poti face nimic fara a obtine un minim CONSENS. Iar asta presupune compromisuri. Pe care Basescu nu stie sa le faca.

    E important sa vrei, dar degeaba vrei, daca nu poti.

    Ovidiu
    2009-11-20 13:31:19 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 41

    @Ovidiu
    Şi atunci, ce propui? Ai o variantă mai bună? Măcar Băsescu vrea.

  • 42

    @ovidiu
    e foarte corect ce spui. dar eu spuneam ca optiunea mea de vot e singura varianta in care pot sa sper ca se reformeaza statul. daca iese geoana, nu se schimba nimic din punctul asta de vedere, iar daca iese crin ii aduce pe psd-isti la putere si fac ce-au facut in ultimii 3 ani. deci, nici vorba de reforma. daca iese basescu, ii aduce pe pnl-isti la guvernare, cu conditia sa nu fie absurzi ca in 2008. si pot guverna linistiti 3 ani, cel putin. nu spun ca anticipatele ar rezolva mare lucru, dar ii forteaza pe parlamentari sa inteleaga ca trebuie sa faca un pic mai mult si pentru cei care-i trimit acolo.

    hoopoe
    2009-11-20 13:46:46 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 43

    Nicole

    Aia macar au talent, spre deosebire de Patarsconiu depilda. Ca tu scrii mai bine ca el.

  • 44

    @Radu
    Se plăteşte bine meseria de Postac?

  • 45

    Tu, la fel ca Geoana, ne crezi pe toti prosti. Ai stat vreodata la coada cu cartela in mana? Sa vezi si tu ce e aia dictatura?
    Eu cred ca vrei sa pari cool ca votezi cu rockerul ala de Antonescu. Pt capul tau dragalas noteaza ca nea Crin nu e decat Constantinescu, fara barba si cu plete. Adica un neputincios, dar intelectual.

    P.S.: esti penibila cand zambesti cu superioritate pe aici. Omu cand nu are replica, zambeste… ca prostu.

  • 46

    @Toma

    Nu stiu ma. Ia intreaba pe nicole.

  • 47

    Imi pare inocent sa credeti ca asemnea voturi negative inving PSD-ul. Ati uitat forta lui. Un astfel de vot duce cel mult la turul 2: Antonescu-Geoana si el este absolut OK daca sunteti una dintre simpatizantii celor 2, dar nu este OK daca il motivati asa cum ati facut-o.

    Nu ati vrut sa votati cu Iliescu sau Vadim pentru ca va cadea mana. Acum nu simtiti ceva furnicaturi prin mana votand un admirator al lui Iliescu si un votant al lui Vadim daca cel din urma ar fi contra-candidatul lui Basescu?

    maraco
    2009-11-20 14:57:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 48

    Adica votezi cu Crin sa nu intre Geoana in T2, desi ai vrea sa votezi sa spunem cu Cernea?

    Inlclin si eu spre acest rationament, dar destul de greu. Asta pt ca atunci cand sansele “optimului” sunt foarte mici, e de preferat sa incerci un “mai bine” cu sanse rezonabile desi asa transmiti o imagine falsa, “mai binele” umflandu-se in pene, iar “optimul” simtindu-se descurajat si poate determinat sa renunte in ciuda performantelor lui mai bune decat par.

    Eu am insa o dilema usor diferita: ordinea preferintelor mele este Basescu, Crin, Geoana, pe restul nu ii iau in calcul; cred ca Base intra in T1, iar in T2 situatia e indecisa cu sanse mai mari sa piarda. Daca pierde, as vrea sa piarda in fata lui Crin. Dar Crin are sanse mici sa intre in T2. Pe de alta parte Base cred are sanse mai mari sa castige in fata lui Geoana. Sa votez in T1 cu Crin pt ca Geoana sa nu intre in T2, desi stiu ca in fata lui Crin Base cel mai probabil pierde? Sau sa votez cu Base dand astfel sansa PSD-ului sa preia fraiele tarii?

    P.S. in 2000 am votat cu Ilici si cred ca am facut bine – oamenii nu sunt egali

    Vercix
    2009-11-20 16:25:24 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 49

    Ia mai lasati mai fata in pace, ce daca voteaza cu Traian Basescu, eu o iubesc pe Laura si votez cu ea, ca e scumpika fok!

    Voua nu va place? Propun un referendum pe tema asta: cine o mai iubeste pe Laura? oricum, conduc detasat :)

    Ion Iliescu
    2009-11-20 17:48:59 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 50

    @ # 48 (vercix)
    Interesant comentariu, dar cam alambicat, insuficient slefuit si cu mici inexactitati (probabil ca era corect “… cred ca Base intra in T2″) pentru a fi si usor inteles.
    Din acest gen de dileme se poate iesi fie scrisnind din dinti (ca la T2 din 2000) fie dind cu banul. Pe cale logica pare imposibil.
    Altfel de prea multe ori, in 20 ani, am votat raul cel mai mic, din lipsa de alternative sau cu alternative lipsite de orice sansa de cistig. Iar cind in 1992 si 1996 am votat cu entuziasm, convingere si sperante, rezultatele au fost dezamagitoare.

    Adrian R.
    2009-11-20 17:57:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 51

    @Adrian R

    corect “cred ca Base intra in T2″

    Pe de alta parte nimeni nu e perfect, deci practic votezi intotdeauna raul cel mai mic. Si cu toate acestea exista progres, chiar si in cazul nostru acum dupa 20 de ani, in ciuda dezamagirilor electorale. Nu atat de mare cum am fi vrut, dar totusi progres.

    Vercix
    2009-11-20 18:19:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 52

    LAURA ESTI PROSTANACA!

    adevar
    2009-11-24 09:24:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 53

    daca iese basescu pe 6…atunci chiar suntem un popor de cretini si ne meritam soarta…

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Ultimele comentarii

alegeri alex mazilu antonescu aur basescu Becali blaga blog Blogviu interviu BNR Boc BOR campanie candidatura catalin voicu cluj concert cristian preda criticatac criza CTP Curtea Constitutionala demisie Dinu Patriciu EBA economie Elena Basescu Elena Udrea experiment Facebook film FMI fotbal guvern humanitas Iliescu instantanee internet Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu Media Mihai Goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza ortodoxie Parlamentul European pd-l PDL Plesu pnl Polirom ponta protest psd radu duda riscograma rmgc romani romania rosia Roşia Montana salarii securitate sondaj steaua SUA Tariceanu tiff TRU TVR uichendist.ro usl Vanghelie Vasile Blaga Videanu

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!