![]() | Veşti proaste pentru Adrian Năstase: începe procesul mitei pentru fregatevezi toate articolele de Laura Cernahoschi31 Jan 2010 la 13:00 61 comentarii 3145 vizualizari. |
Fireşte că nu la noi! În Marea Britanie. De-aia e şi aşa de interesant. Deşi e vorba de o ţeapă de peste o sută de milioane de lire sterline, la DNA dosarul s-a clasat din 2009. Biroul de Fraude Majore din Marea Britanie, un fel de DNA al lor, pregăteşte dosarul pentru a depune acuzaţii împotriva BAE Systems, în cazul oferirii de mită pentru oficiali est-europeni şi africani în diverse tranzacţii. E vorba de avioane vândute în Cehia şi Africa de Sud, de cele două fregate ajunse la noi şi de echipament de trafic aerian pentru Tanzania, conform Bloomberg.
Să ne amintim ce e cu fregatele. Afacerea prin care cele două nave au fost achiziţionate a fost garantată de Ministerul Finantelor şi perfectată în 2003 de catre MApN, în baza unei Hotărâri de Guvern adoptate la sfârşitul lui 2002, hotărâre semnată de Adrian Năstase, George Maior, Dan Ioan Popescu şi Mihai Tănăsescu. Conform clauzei off-set, firma britanică BAE System ar fi trebuit să facă achiziţii economice în România în valoare de 90 de milioane de lire sterline, adică 80% din valoarea contractului. Ceea ce nu s-a întâmplat.
Şi mai scandalos, atât pentru Bucureşti, cât şi pentru Londra: cele două nave au fost cumpărate cu 200.000 de lire sterline, drept fiare vechi, de BAE Systems, de la ministerul britanic al apărării. România a dat pe ele, după modernizare, 116 milioane de lire sterline, plus un contract gras de mentenanţă. Banii, pe care statul român nu îi avea, au trebuit împrumutaţi de la Banca Germaniei. Citiţi un excelent dosar despre afacere în The Guardian.
Pentru ca afacerea să fie făcută fără probleme din partea română, un intermediar pe nume Barry George a primit şapte milioane de lire sterline, pe care să îi împartă drept şpăgi. Barry era căsătorit cu o româncă, Georgiana, “cu legături în rândul membrilor fostului regim comunist” – conform Guardian. Din cele şapte milioane de lire sterline, un milion a fost oprit de Barry George, iar restul de şase s-ar fi dus la “un politician român”, arată un articol din Jurnalul Naţional , din 2006.
Citez din nou din articolul din Jurnalul Naţional: “Unul dintre principalii parteneri de afaceri ai lui Barry George este Gheorghe Racaru fost director al Tarom. In acelasi cerc de afaceri apare si Rodica Miculescu, si ea fost director al Tarom, cumnata ex-premierului Adrian Nastase.” Ce-mi place mie asta cu cercurile! Toţi se învârt în cerc! Şi, culmea, nu ameţesc!
Vreau să văd dacă şi acum Adrian Năstase va eschiva cu o glumiţă despre flotă, aşa cum a făcut la al treilea sechestru pe casa din Zambaccian. Şi, mai ştii, poate şi cu flota ne-o lămuri vreun for extern cum stă, de fapt, treaba.


Costi Rogozanu azi la 16:59 |
Cu Victor Ponta s-au strîns deja destule: rămîne principala problemă a noii legi electorale. [ citeste mai departe ]
Tudor Darie azi la 15:27 |
Așa a fost să fie ca eu să fiu persoana responsabilă din partea Guvernului pentru susținerea [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 15:15 |
Altfel, imi imaginez ca multi vor vota cu mana taiata. Ce vremuri.... macar odata cineva ameninta ca [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:30 |
Update: Grăjdan a fost demis. De aici semnul întrebării din titlu. Oricum, încă o lovitură de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:16 |
A cotit cu dibăcie Băsescu la întrebarea ziariştilor dacă se mai întîlnesc cu el la [ citeste mai departe ]
Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
| 1@bulaSunt Centrale de Baza (cu grupuri mari si foarte mari, deobicei conventionale CTE, nucleare CNE ), centrale pe palier Mediu (cu grupuri ceva mai mici) si Centrale de Varf (reversibile, cu stocare... | ||
| 2Cine m-o fi blestemat pe mine sa ajung sa-mi para rau dupa lingoul ala de basescu in cateva zile de PSD? Fugiiiiiiti..............! S-au intors coruptii.... | ||
| 3@nae#36: "Se poate vedea foarte usor din documentele contabile daca a fost sau nu prejudiciu."Asa-i ca nu te pricepi deloc la contabilitate? Orice inregistrare in contabilitate se face pe baza unor... | ||
| 4dle Rogozanu, sa nu ma credeti rau, dar voi fi sincer: nu ati reusit in critica literara, dar va avintati cu tot elanul inconstientei pentru a deveni avocatul diavolului. Rateu si mai monumental.... | ||
| 5Trebuie să-l felicit pe autor pentru măiestria cu care a reușit să pozitiveze scandalurile numirilor și demiterilor, mai ales pe cel de la ICS. Și cât de frumos a evitat să se pronunțe în privința noilor... | ||
| 6Laura,Monica Macovei nu este nici blonda ,nici foarte frumoasa si este si cam trecuta.Are insa o calitate esentiala:spre deosebire de blonde are intotdeauna dreptate.Si din cauza asta este cam nesuferita... | ||
| Mihai Goţiu 11304 citiri |
| Cristian Teodorescu 11068 citiri |
| Costi Rogozanu 9458 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4276 citiri |
| Alin Fumurescu 4057 citiri |
| Constantin Creţan 3414 citiri |
| Dorin Tudoran 2927 citiri |
| Iulian Leca 2897 citiri |
| Elena Vijulie 2799 citiri |
| Laura Cernahoschi 2773 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Iulian Leca 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61696 citiri |
| Cristian Teodorescu 41408 citiri |
| Costi Rogozanu 38650 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18324 citiri |
| Alin Fumurescu 17963 citiri |
| Viorel Dobran 12362 citiri |
| Dan Duca 11294 citiri |
| Constantin Creţan 11173 citiri |
| Elena Vijulie 9424 citiri |
| Iulian Leca 9159 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Iulian Leca 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Incomplet, Cernahoschi, iar pentru o “meseriasa” chiar in rezerva, nu se face….decat la ordin. I-auzi, ia: reprezentantul lojii B’nai B’rith in Romania este, conform oficiosului Federatziei Comunitatzilor Evreiesti din Romania – ziarul Actualitatea Evreiasca – Jose Iacobescu. Don Jose a “activat” in domeniul comertzului exterior pe vremea lui Ceausescu iar dupa 90 a fost multzi ani adjunctul presedintelui Camerei de Comertz a Romaniei. Seful sau direct era un oarecare George Cojocaru – si el vechi “lucrator” in comertzul exterior al secu, iarasi intamplator socrul lui Barry George, cel care a intermediat AFACEREA FREGATELOR ENGLEZESTI, vechi “client” al comertzului cu arme pe vremea Impuscatului.
Punem pariu ca partea cu fregatele din proces va ramane in “conservare”?
2010-01-31 13:22:44 | Raporteaza
Of,of,mai,mai!Ce ti-e si cu presa asta!Nu poti,domne,sa mai faci nimic,afla astia tot,scormonesc,nu se mai satura.Adica cum,esti un mare om de stat(sau mai multi),
muncesti din greu pentru binele poporululi,te sacrifici si nu meriti chiar nimic de la viata?Si cand,in virtutea valorii tale de mare om politic,te mai gandesti si la tine si propria familie,e normal sa-ti atribui niste mici comisioane,acolo,ca doar nu bagi mana in buzunarul cuiva.Normal ca faci asta departe de ochii lumii,care e invidioasa,ce daca din comision in comision ai adunat o mica/mare avere?Tu,Marele Om,o meriti din plin.Dar,cum ziceam,presa asta…
2010-01-31 13:27:52 | Raporteaza
Nu doar ca “occidentul” a ajuns sa ne traga economic dupa el, insa incepe, in mod ironic, sa faca si curatenie printre coruptii nostri. Poate de data asta domnul Nastase se va lua de Regina
)
2010-01-31 13:33:18 | Raporteaza
Adrian nu a glumit cand a facut referire la flota pentru ca si fregatele fac parte din flota.Noi am inteles gresit ca era vorba despre ce s-a vandut cand de fapt,subtil cum il stim,el se referea la ce s-a cumparat.Cat despre milioane,cred ca 4 milioane a primit matusa unui politician.
2010-01-31 13:36:02 | Raporteaza
Of! N-ati inteles nimic! Weekend-ul trecut Basescu a facut o vizita fulger, incognito, la Londra, s-a intalnit cu Gordon Brown, premierul Marii Britanii, si au avut o scurta conversatie vis-a-vis de congresul PSD:
Basescu:Stii Gordon ?, nu l-as vrea pe nastase presdinte la partidul ala: nu mai putea ajuta cu o ancheta, ceva?
Brown:Traian, esti prietenul meu si te ajut cu placere.Acum vorbesc cu procurorii si aranjam noi ceva!…si uite asa a aparut ancheta aia independenta(la ei se poate) si la noi va deveni una politica(c-asa vor geona, nastase si tot partidul)
Dupa atata lasitate si nesimtire, in fine, funia se apropie de gatul lor(va mai amintiti de miron cozma care credea ca nimeni nu se poate atinge de el si pana la urma a jucat ani buni fotbal cu piciorul in curtea penitenciarului Rahova?)
2010-01-31 13:59:53 | Raporteaza
P.S m-ai(scuze, din cauza vitezei si a indignarii pe oamenii astia rai care “il vaneaza pe “cel mai bun fost prim-ministru fara afaceri si cu milioane de euro in conturi” Mizerii, ce mai!
2010-01-31 14:04:21 | Raporteaza
Culmea potentei celor cu nenumarabile oua: faci din doua cat nu faci dintr-o flota intreaga!
2010-01-31 14:56:53 | Raporteaza
@americanul(7): … doua fregate!
2010-01-31 14:58:52 | Raporteaza
” Şi, mai ştii, poate şi cu flota ne-o lămuri vreun for extern cum stă, de fapt, treaba.”
Nu-ti tine rasuflarea pe tema asta , guvernele UK si USA sunt de mult total aservite Israelului. Nici din afacerea fregatelor nu va iesi nimic. Adrian Nastase , Stolojan, Isarescu si Traian Basescu sunt de neatins, sunt adanc implicati in afaceri oneroase cu evreii extern si cu tiganii intern. Nici macar SOV nu poate fi atins sau deranjat, din aceleasi motive. In orice afacere dubioasa externa vei gasi implicat lobby-ul evreiesc si in orice afacere dubioasa interna si pe cel tiganesc.
2010-01-31 16:20:56 | Raporteaza
@Golden Brown(9): Sunt realmente curios daca si cine va va contrazice …
2010-01-31 16:29:17 | Raporteaza
Laura, credeam ca stii cum merg lucrurile la nivel mondial cand se vinde armament. chiar acum e un caz misto in Brazilia cu Rafale (Sarkozy in persoana s-a dus sa faca lobby). vezi si cazul BAe – Arabia Saudita cu Typhoonul. stii vorba aia, cine poate, oase roade
.
. probabil se putea negocia si un pret mai bun.
. sa fim seriosi, englezii nu-si dau cu stangu-n dreptu.
cat despre cazul fregatelor, cred ca a fost un sacrificiu necesar (do ut des).
fregatele tip 22 au fost la vremea lor nave foarte bune. ale noastre au fost din “batch 2″ (London, Coventry) au intrat in dotare in Royal Navy in 87-88, deci nu erau “fiare vechi”.
ce e regretabil este ca le-am cumparat fara rachete anti-nava si anti-aeriene (Exocet sau Harpoon resp. Sea Wolf). in configuratia actuala utilitatea lor in caz de conflict e nula. ar fi scufundate in day one.
insa cele doua nave au reprezentat un salt calitativ important pt Fortele Navale, fara nicio indoiala. pt patrulare, supraveghere etc sunt okay, cu mult peste ce aveam noi (un crucisator de pe vremea lui Ceausescu, ajuns fregata).
evident e dubios numarul de pestisori-intermediari, dar…plaiurile mioritice
cand o sa pateasca ceva BAe din partea Biroului de Fraude Majore, anunta-ma si pe mine
2010-01-31 16:36:39 | Raporteaza
Prin urmare, Bombonel poate sa se pregateasca sa candideze la sefia unei celule de la Jilava. Il asteapta o multime de baieti.
2010-01-31 16:45:45 | Raporteaza
Asteptam ca autoritatile abilitate sa se autosesizeze!
O ştire senzaţională, lansată pe mapamond de BBC, aduce în actualitate România, cu privire la privatizarea complexului industrial SIDEX Galaţi.
Presa britanică de week-end a scos la suprafaţă un scandal de proporţii în care principalii actori menţionaţi sunt premierul Tony Blair şi omologul său român, Adrian Năstase, precum şi cumpărătorul pachetului majoritar de la SIDEX Galaţi, miliardarul indian Mittal. Cotidienele centrale din Anglia “The Guardian” şi “Sunday Telegraph” au titrat ieri, cu litere mari, faptul că premierul britanic a sprijinit Compania LNM Holdings să achiziţioneze pachetul majoritar la SIDEX, făcând sugestii clare către Adrian Năstase în acest sens. Şi asta la scurt timp după ce miliardarul indian Mittal a donat Partidului Laburist 125.000 de lire sterline. Afacerea de 300.000.000 dolari a fost oficial încheiată la două zile după ce premierul Tony Blair a transmis o scrisoare primului-ministru Adrian Năstase, în care, printre altele, se spune: “Sunt încântat să aflu că sunteţi pe cale să semnaţi contractul de privatizare pentru cel mai mare combinat producător de oţel pe care îl are România cu LNM Grup. Personal, sunt mulţumit că partenerul dumneavoastră este o companie britanică.
2010-01-31 16:59:53 | Raporteaza
“Sunt realmente curios daca si cine va va contrazice …”
Nu exista argumente cu care sa poata fi contrazis
prin urmare va fi acuzat de antisemitism.
2010-01-31 17:00:23 | Raporteaza
domnisoara ,de ce nu te lasi de jurnalism si sa te apuci!!!,de,de,,,de pilda prezentatoare la kanal dogan,ie acolo o emisiune ,,nora pt masa “ti s-ar potrivi per-fect!
2010-01-31 17:20:07 | Raporteaza
a frega in italiana inseamna a trisa: siammo fregatti tutti!! adica ne-au tras-o astia pina acum de ce ar da socoteala si n-ar mai face-o!!s-au mai este careva sa creada ca Bombonel e chiar nepotul tusicii Tamara???!!!
2010-01-31 17:31:10 | Raporteaza
“Vreau să văd dacă şi acum Adrian Năstase va eschiva cu o glumiţă despre flotă” Laura esti in deriva! Cum de nu poti vedea un adevar: NASTASE s-a straduit sa refaca flota! daca avea timp (daca nu pierdea alegerile) mai cumpara cateva fregate si aveam o flota mai mare decat inainte de ‘89!
…
2010-01-31 18:09:35 | Raporteaza
@speedofmind Plus ca era o flota militara, deci mai smechera
2010-01-31 18:54:10 | Raporteaza
@j daca fregatele erau un sacrificiu necesar, pentru intrat in ue, de exemplu, de ce mai trebuia sa ia un politician roman şpagă, în cazul ăsta? Ai vreo explicaţie?
2010-01-31 19:03:54 | Raporteaza
Eu unul m-am plictisit de nastase si de alti corupti… astept inca articolul cu China
2010-01-31 19:27:20 | Raporteaza
@cata vine si ala cu China. Dar mie asta cu Nastase mi se pare foarte important. Chiar daca lumea e acum ocupata ca tocmai a descoperit subiectul cu Bercea Mondialu
2010-01-31 19:28:39 | Raporteaza
vin vremuri cand ne bucuram doar ca mai putem respira…
2010-01-31 19:36:57 | Raporteaza
@teompa Pai, mai putem cu-adevarat?
2010-01-31 19:39:24 | Raporteaza
deocamdata e o presupunere (intemeiata probabil
) ca a luat spaga. la cat de lacom e…
tu pleci de la premisa ca eventuala spaga era cauza contractului. e posibil sa fi fost efectul.
2010-01-31 19:42:47 | Raporteaza
@j efect, cauza, nu stiu. Ideea e ca noi ar fi trebuit sa ne dam bine pe langa ei daca era vorba de un scop politic, nu ei pe langa noi, sa ne bage bani in buzunar ca sa le luam fregatele. A fost pur si simplu o afacere banoasa, dar foarte banoasa, pentru BAE Systems si foarte paguboasa pentru statul roman si pentru cel britanic. Apropo, statul britanic a pierdut foarte multi bani la afacerea asta, de-aia s-a si sesizat Biroul. Sa vinzi drept fiare vechi cu 200.000 doua vase, care apoi sunt revandute cu peste 100 de milioane…cred ca ii doare si la Londra
2010-01-31 19:48:25 | Raporteaza
@j A, si deocamdata e vorba de “un politician roman” – nu stim care. Deci nu stim cat e de lacom
2010-01-31 19:50:04 | Raporteaza
Aoleu, cand am auzit de fregate mi-a stat inima-n loc, pentru o clipa, crezand ca e vorba de dosarul “Flota”.
2010-01-31 19:51:20 | Raporteaza
@Cris Nu, din pacate cu flota nu a aparut inca nimic prin strainatate, ca la noi…”nu exista prejudiciu”
2010-01-31 19:53:52 | Raporteaza
Nu e de bun augur acest proces. Ma astept ca americanii, dupa ce ne-a dat FMI atata “porcoi de bani”, zeci de miliarde de euro, sa ne propuna, asa de la obraz, achizitionarea unui stol de 30 de avioane la mana a 4-a… (dupa modelul de succes – Bechtel – autostrada care costa o carutza de bani, dar nu se mai termina, din cauza ca nici nu a inceput)…
Asa, cu procese cu fregate, cum or sa ne mai propuna americanii sa le cumparam rablele? Cum o sa mai apara gura stramba de Oprea sa ne explice ca principala conditie “de a fi pastrati in NATO” este achizitionarea unor avioane mancate de rugina?
Nu credeti in acest scenariu? Aveti rabdare un an-doi, sa vedeti voi ce propuneri de fiare ruginite, supraevaluate, pe motiv de NATO apar.
2010-01-31 19:56:30 | Raporteaza
@Cris pai si aici e o smecherie. Ca Romania are oferta de F16 second hand (din cauza de criza nu mai avem bani de avioane noi), dar Gripen tocmai ne facu o oferta mult mai buna: “cumperi acum, platesti mai tarziu”. Sa vedem ce-o iesi
inpolitics.ro/o../
2010-01-31 20:05:06 | Raporteaza
Traiasca cenzura!
Nu mi-ati postat comentariul, dar cand am vrut sa-l pun din nou imi spuneti ca e un comentariu duplicat!
Jos comunistii si securistii!
2010-01-31 20:18:30 | Raporteaza
@gogustudentu Mai incercati o data. Nu v-a cenzurat nimeni. SAu ati folosit cuvinte obscene? In cazul acela, v-a cenzurat automat sistemul.
2010-01-31 20:20:22 | Raporteaza
Nu, am folosit diacritice!
2010-01-31 20:30:53 | Raporteaza
@Laura- a fost win-win situation (pt ei). Royal Navy a dezarmat navele si le-a vandut, da? au stat la ancora 2 ani, cred. ca BAe a gasit cumparator si RN nu, e normal. BAe cu asta se ocupa: cu vanzarea de tehnica. impozitele pe tranzactii merg la stat. daca navele erau taiate, ar fi castigat zero.
e ca si cum tu ai o bicicleta si te plict de ea. vrei s-o vinzi, dar nu gasesti cumparatori, asa ca o dai aproape moca cuiva. si pers careia i-ai dat-o reuseste s-o vanda si-ti mai da si tie niste bani.
daca exista vreo vina pe undeva, e la RN. si eu ma indoiesc, aia-s profi.
2010-01-31 20:32:23 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi:
Daca ar fi ceva de capul la avioanele alea si ar fi la pretul corect, n-ar fi nicio problema.
Dar, de regula se folosesc motivatii de gen “NATO”, niste spagi si comisioane grase pentru escrocii de la putere (indiferent de orientare) si sunt cumparate niste rable, la cat nu face.
Si dupa ce ca le luam de la aia la preturi mult supraevaluate, unde mai pui ca le luam si cu credit la care platim dobanzi.
Gandeste-te ca ti-ar vinde cineva un frigider vechi din 1990, dar inca functional, la pretul unui frigider nou din gama de consum A+ si te-ar constrange sa-l cumperi cu cardul cu 28% pe an dobanda la lei. Cam asta e afacerea care i se propune Romaniei (si ea o accepta cracanata) de fiecare data, intr-un astfel de caz.
Datorita infractorilor si spagarilor care ne conduc si care n-ar trebui sa puna botul la asemenea afaceri.
PS: In cazul Bechtel, daca eram oameni seriosi, ii fugaream pe aia de mult de aici din tara, la ei acasa, sa faca autostrada acolo, in o suta de ani, la pret de 3 ori mai mare decat face.
2010-01-31 20:34:37 | Raporteaza
Jos cenzura!
E a 10-a oara cand trimit comentariul si ….
nu apare!
Valorifica, te rog, cunostintele acumulate in perioada in care ai lucrat la/pentru SRI si incearca sa faci lumina in situatia prezentata la catavencu.ro/ca../ , avand in vedere faptul ca fata de momentul la care s-a publicat articolul din Academia Catavencu (August 2009), au aparut o serie de elemente noi, si anume faptul ca intre timp George Stoicescu a ajuns profesor universitar, si, in baza acestui titlu universitar, si-a continuat ascensiunea si primirea de foloase necuvenite in diverse comisii (a se vedea mie.ro/_documen../
si mie.ro/_documen../, unde a fost numit vicepresedinte la comisia 2 in data de 23.09.2009, deci dupa aparitia articolului din Academia Catavencu, comisii care dau atestate de experti tehnici si verificatori de proiecte care se ocupa de cale ferata).
Suplimetar fata de elementele precizate in articolul sus-mentionat sunt prezentate pe internet cateva elemente interesante privind “cercetarile” acestuia, la adresa scribd.com/doc/../
De aceea nu trebuie sa ne miram ca sar trenurile de pe sine, cand oameni ca acesta decid cine e competent in domeniul caii ferate si fac declaratii ca cele de la adresa
cotidianul.ro/i../
Cred ca e bine sa se ocupe cineva de acest caz patologic si de altele asemenea, daca dorim cu adevarat ca tarisoara asta sa se faca bine.
Cand spun asta, ma bazez si pe faptul ca desi situatia a fost prezentata de cei de la Catavencu, nici o institutie a statului nu s-a autosesizat (ca in alte cazuri) si nu a investigat situatia, fapt ce i-a permis individului sa comita noi ilegalitati.
Fa un bine invatamantului universitar romanesc!
2010-01-31 20:37:05 | Raporteaza
@j taxele sunt peanuts fata de suma reala. Si, da, problema e la RN. Ai si tu dreptatea ta, dar hai sa mai dam un exemplu concret. Sa zicem ca noi, Romania, vrem sa privatizam un combinat. Si il dam unui nene cu 10 lei. Nenea ala il revinde, fara mari imbunatatiri, cu un mmilion de lei. Nu ne ofticam? Nu banuim vreo masinatiune la mijloc?
2010-01-31 20:38:13 | Raporteaza
@Cris marea problema cu aceste contracte este ca raman secretizate, in mare parte. Altfel, macar presa ar mai da din gura…Dar noi habar n-avem cati bani dam si pe ce, daca platim de noi produse vechi, etc.
2010-01-31 20:39:21 | Raporteaza
E clar ca e cenzura!
Am incercat in diverse moduri de peste 10 ori si …. pauza!
Mi-ati raspuns ca sa para ca totul e corect si transparent?
2010-01-31 20:39:22 | Raporteaza
@gogustudentu Chiar nu imi explic ce se intampla. Mie in admin nu-mi apare niciun alt comentariu de-al dumneavoastra, decat cele care sunt publicate
2010-01-31 20:40:23 | Raporteaza
Foarte tare explicatia!
Ca la manual!
Eu va spun ca mi se spune e un comentariu duplicat, iar dvs. nu va puteti explica ce se intampla!
Cometariile astea scurte le ia si le actualizeaza foarte rapid (in 10-30 secunde), iar cel trimis de n-ori nu apare!
Ce situatie!
2010-01-31 20:44:00 | Raporteaza
Incerc sa trimit comentariul pe bucati :
Draga Laura,
Valorifica, te rog, cunostintele acumulate in perioada in care ai lucrat la/pentru SRI si incearca sa faci lumina in situatia prezentata la catavencu.ro/ca../ , avand in vedere faptul ca fata de momentul la care s-a publicat articolul din Academia Catavencu (August 2009), au aparut o serie de elemente noi, si anume faptul ca intre timp George Stoicescu a ajuns profesor universitar, si, in baza acestui titlu universitar, si-a continuat ascensiunea si primirea de foloase necuvenite in diverse comisii (a se vedea mie.ro/_documen../
si mie.ro/_documen../, unde a fost numit vicepresedinte la comisia 2 in data de 23.09.2009, deci dupa aparitia articolului din Academia Catavencu, comisii care dau atestate de experti tehnici si verificatori de proiecte care se ocupa de cale ferata).
2010-01-31 20:45:09 | Raporteaza
“daca fregatele erau un sacrificiu necesar, pentru intrat in ue, de exemplu, de ce mai trebuia sa ia un politician roman şpagă, în cazul ăsta? Ai vreo explicaţie?
Laura Cernahoschi
2010-01-31 19:03:54″
Nu intrarea in UE a fost miza (UE si NATO ne-ar fi bagat oricum, chiar si pe varianta Iugoslavia daca n-am fi achiesat). Banii respectivi au fost o transha pentru OUG 31.
2010-01-31 20:46:25 | Raporteaza
Se pare ca merge pe bucati:
Suplimetar fata de elementele precizate in articolul sus-mentionat sunt prezentate pe internet cateva elemente interesante privind “cercetarile” acestuia, la adresa scribd.com/doc/../
2010-01-31 20:47:20 | Raporteaza
“gogustudentul
2010-01-31 20:44:00″
Data viitoare fiti mai atent la portul 80 si la Java. Minunate peisaje.
2010-01-31 20:49:28 | Raporteaza
@Stranglers OUG 31 pe ce an? Pe 2009?
2010-01-31 20:50:08 | Raporteaza
@Goga: Merci, dar nu stiu ce sunt Java si portul 80.
Eu am trimis pur si simplu ceeea ce am scris.
Daca esti priceput la chestii din astea, lamureste-ma si pe mine!
2010-01-31 20:54:37 | Raporteaza
Interesant e ca desi situatia a fost prezentata de cei de la Catavencu, nici o institutie a statului nu s-a autosesizat (ca in alte cazuri) si nu a investigat situatia, fapt ce i-a permis individului sa comita noi ilegalitati.
2010-01-31 21:02:01 | Raporteaza
@Laura- am auzit si eu de un caz de-asta, un combinat care incepe cu “P” si se termina cu “etromidia”
. aveau niste sute de milioane dolari datorii, sterse printr-o ordonanta tot de un politician lacom. vorba cantecului “cine are noroc, are”
.
cat despre f16 si gripen, nu stiu de cand se pricep cei de la inpolitics la avioane multirol
e un interviu mai vechi cu kiru in evz, el e cel mai in masura sa se pronunte.
evz.ro/articole../
2010-01-31 21:08:10 | Raporteaza
@j nu trebuie sa te pricepi la pilotat avioane multirol ca sa prezinti ofertele. Articolul din inpolitics e foarte corect…
2010-01-31 21:23:26 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi:
Pai sunt secretizate pentru ca contin elemente de siguranta nationala: respectiv niste sume nerusinat de mari care au intrat in buzunare private, ale unor baieti destepti, care au avut noroc in viata… pe care daca le-ar afla poporul ar muri de inima si nu i-ar mai vota in veci… (vezi escrocheria rapirii ziaristilor, cand o suma de mai multe milioane de euro, cika bani de rascumparare, (se pare ca) au intrat direct in buzuarele unor grasi din celula de criza).
N-avem cum sa stim cati bani dam pe rable ca ne-am sinucide in masa daca am sti. Ar fi bugetele pentru somaj si pensii pe mai multi ani la rand… dar astea sunt secrete bine pazite.
2010-01-31 21:33:50 | Raporteaza
@Laura- da, ai dreptate, acum am vaz ca e preluat din evz si l-am citit pe tot.
2010-01-31 21:39:10 | Raporteaza
Per 2002. Nu cu Posta.
2010-01-31 22:00:51 | Raporteaza
Zice colegul tau de platforma ca femeile inteligente au mai multe orgasme decat cele neinteligente, dar asta nu-l ajuta pe Basescu. Ca nu-l ajuta e evident, dar chiar asa e, femeile inteligente au mai multe orgasme? Chiar vreau sa-ti stiu parerea.
2010-01-31 23:30:40 | Raporteaza
Stimata dna Laura Cernahoschi ma asteptam ca macar dvtra sa aveti un comentariu in urma ,,aparitiei”dar mai ales a ,,prestatiei”unui Vadim Tudor mai ,,surprinzator” si mai nebun ca niciodata.Timp de 60 de minute am asistat in direct la postul Realitatea tv la spectacolul de ,,isterie si minciuna” intitulat :
CE SE INTAMPLA CU CEI CARORA LE-A LUAT VANTUL MINTILE?
Incerc sa-mi explic lipsa de reactie a jurnalistilor prin faptul ca ,,evenimentul”a avut loc intro zi de Duminica ,zi lasata libera dela facerea Lumii incoace.
2010-02-01 04:04:22 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi: … evident ca la o flota smekera tre’ sa fie si tunuri
2010-02-01 09:35:43 | Raporteaza
@Golden Brown(9): Un comentariu hazardat, de o cumpatare cel putin discutabila.
2010-02-01 09:59:02 | Raporteaza
Basescu isi imagineaza ca poate lansa fumigene la adresa lui Nastase ca sa poata induce cum sa se voteze la Congresul PSD. Este naiv Basescu, este obisnuit cu slugile de la PDL. Tare mi-e teama ca pesedistii il vor vota exact pe acela care este cel mai hotarat sa se bata cu Basescu, adica pe Adrian Nastase. Pesedistii stiu bine cat rau le-a facut Basescu!
2010-02-01 13:23:29 | Raporteaza
Ale naibii “cercuri”. Poate ne povesteste dsoara Laura cine l-a angajat pe Racaru la minister si de ce. Ca sa completeze “cercul” asa cum ar face orice jurnalist model. Ale naibii “servicii” ce scoala de “manipulare” au ele.
2010-02-01 14:40:16 | Raporteaza
“@Golden Brown(9): Un comentariu hazardat, de o cumpatare cel putin discutabila.
Americanul
2010-02-01 09:59:02″
Intr-adevar. Ehei, nici macar virtutile crestine nu mai sunt ce-au fost odata…
s-a stricat lumea maica si odata cu ea si moravurile si chiar si comentariile. Totul a devenit hazardat, necumpatat si discutabil. Pe vremea mea -si vad ca si pe a matale- era altfel….
2010-02-01 16:06:59 | Raporteaza